Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Βόμβες από τον Αλ. Παπαδόπουλο...

Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com



Από τον Στάθη Παλαιλόγο


Με «βόμβες» εναντίον του σημερινού πολιτικού συστήματος επιστρέφει στο προσκήνιο ο πρώην υπουργός Οικονομικών του ΠΑΣΟΚ Αλέκος Παπαδόπουλος ο οποίος αύριο, Τρίτη, το απόγευμα θα είναι κεντρικός ομιλητής σε εκδήλωση με τον εύγλωττο τίτλο «Η Κρίση Μητέρα της Αλλαγής: Για μια Διαφορετική Ελλάδα».

Ο Αλ. Παπαδόπουλος υπήρξε εκείνος που πριν ακόμη προσφύγει η κυβέρνηση στο ΔΝΤ την περασμένη άνοιξη είχε εισηγηθεί τη λήψη σκληρών αποφάσεων. Τώρα επανέρχεται με περισσότερο πολιτικές και λιγότερο οικονομικές προτάσεις. Ο ίδιος πάντως αρνείται...

στις φιλικές συζητήσεις του το ρόλο της πολιτικής «εφεδρείας» για τον εαυτό του και επιμένει ότι είναι εδώ και παρά πολύ καιρό ιδιώτης και ότι απλώς επιθυμεί ένα εξάμηνο να καταθέτει με δημόσιες παρεμβάσεις τις απόψεις του για τα κρίσιμα θέματα που απασχολούν τον τόπο.
 
Από....press-gr

Το καθεστώς παλάβωσε και οι ανεκδοτολόγοι κυριαρχούν…έξοδος!

Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com


Του Δημήτρη Γιαννακόπουλου.


Στην Ελλάδα κυριάρχησε το παράλογο και ο δημόσιος λόγος μεταβλήθηκε σε μια απέραντη πολιτική έρημο, η οποία πλέον εμφανίζει έντονα σημάδια παράνοιας. Το καθεστώς παλάβωσε και οι ανεκδοτολόγοι της πολιτικής παριστάνουν τους πολιτικούς στην τηλεόραση και στον Τύπο. Θαρρείς ότι οι πολιτικοί, αλλά και ευρύτερα η κοινωνία δεν έχουν αφομοιώσει τίποτε από την μεταπολεμική οικονομική εμπειρία και δεν έχουν ακούσει τίποτε για τη σχέση πολιτικής και οικονομίας. Τα ερωτήματα που τίθενται, χαρακτηρίζουν και το επίπεδο αυτού του δημόσιου διαλόγου. Φτώχεια πολιτική και φτήνια διανοητική χαρακτηρίζει τα απλοϊκά επιχειρήματα, τόσο από δεξιά όσο και από αριστερά. Μέσα σε αυτό το κλίμα επιχειρείται να δοθούν πολιτικές απαντήσεις, με οικονομικά μέσα ασφαλώς, σε οικονομικά διλήμματα που δεν αντέχουν την βάσανο της επιστήμης, αλλά ούτε και της λογικής.

Το καθεστώς αναποδογυρίζει την ανθρώπινη εμπειρία και αποφασίζει να....
διαλύσει τον δημόσιο τομέα σε περίοδο βαθειάς ύφεσης, ενώ την περίοδο της ανάπτυξης το πελατειακό κράτος μεγεθυνόταν αυτάρεσκα, βγάζοντας την γλώσσα στην οικονομία και σε εμάς που επισημαίναμε τον επικίνδυνο ανορθολογισμό. Σήμερα, η χώρα δανείζεται με ανελαστικούς όρους και με ενέχυρο την δημόσια περιουσία, για να εξυπηρετήσει τοκογλυφικά δάνεια, τα οποία σε μεγάλο βαθμό θα μπορούσε να απαιτήσει (φροντίσει) να διαγραφούν ή απομειωθούν.

Έχουμε μπερδέψει τα πάντα μεταξύ τους, καθώς έτσι συμφέρει την πανικόβλητη πολιτική τάξη της χώρας. Προϋπόθεση της εξυπηρέτησης του δανεισμού μας, θεωρούμε την ορθολογικοποίηση της γραφειοκρατίας και προϋπόθεση της τελευταίας την πιστή εφαρμογή των μνημονίων με την τρόικα, αγνοώντας ότι οι κοινωνίες δεν είναι επιχειρήσεις και ότι αν επιχειρήσεις να μηδενίσεις το έλλειμμα σε περιόδους αρνητικής ανάπτυξης με σκληρό μάλιστα νόμισμα τότε δολοφονείς την οικονομία της χώρας και οδηγείς τα δύο τρίτα της κοινωνίας σε αδιέξοδο.

Μόνον εάν είχες την δυνατότητα να αντλήσεις άτοκο χρήμα, ή αν μπορούσες ως κράτος να κινήσεις την επενδυτική διαδικασία με την συμμετοχή του δημοσίου ασφαλώς και όχι με την «εκποίηση γαιών», θα μπορούσε το μνημόνιο να λειτουργήσει, δίχως να σαρώσει την οικονομία και την κοινωνία. Μόνον που τότε δεν θα είχες ανάγκη κανένα μνημόνιο, θα αρκούσε ένα κοινωνικό συμβόλαιο που θα συνδύαζε τις δύο προαναφερθείσες στρατηγικές. Η Βραζιλία είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα, που δείχνει πώς θα μπορούσε να γίνει αυτό, αλλά μάλλον πέφτει …μακριά για πολλούς. Το παράδειγμα και όχι η χώρα!

Κουράστηκα να διαβάζω, απίθανες ανοησίες, της μορφής ποιός θα κινήσει το κάρο της οικονομίας ή αγορά ή το κράτος; Αφήστε την αγορά ελεύθερη στην Ελλάδα και θα βρει τις ιδανικές λύσεις, μας λένε. Διώξτε του κηφήνες από το δημόσιο να πάψουμε να τους πληρώνουμε, φωνάζουν άλλοι, ενώ κάποιοι τρίτοι αγωνίζονται υποκριτικά ώστε να μην θιγούν τα κεκτημένα. Αυτά τα λένε κόμματα, πολιτικοί και ΜΜΕ, δίχως να ντρέπονται για την απλοϊκότητα, δηλαδή την χυδαιότητα των επιχειρημάτων τους. Εύκολο είναι να απολύσεις το 40% των υπαλλήλων του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Καμία δυσκολία δεν έχει να μειώσεις τους μισθούς και τις συντάξεις των υπολοίπων και να μεγεθύνεις σε σημείο κοινωνικά αποκρουστικό την έμμεση φορολογία. Φυσικό είναι μετά από αυτά να εκτοξεύσεις την ανεργία στα ύψη και να συμπιέσεις το κόστος εργασίας στον ιδιωτικό τομέα μαζί με την κατανάλωση, αλλά πως άραγε δίχως κεφάλαια θα αναπτυχθεί ο τελευταίος, για να εκμεταλλευτεί το ευνοϊκό επιβάλλον που του διαμορφώνεις; (Το οποίο στην πραγματικότητα έχει τόσες αντιφάσεις με οικονομικούς όρους που μόνον ευνοϊκό δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί μεσοπρόθεσμα). Μα τότε τα λεφτά θα έρθουν, απαντούν οι ανόητοι που δεν αντιλαμβάνονται τις διεθνείς εξελίξεις. Έτσι σκέφτονται όσοι είναι κολλημένοι στα δόγματα και δεν αντιλαμβάνονται τι γίνεται σήμερα στον κόσμο και την φάση άμυνας, στην οποία μπαίνουν όλες οι οικονομίες στον πλανήτη. Το σκάσιμο της χρηματοπιστωτικής φούσκας, άλλαξε την θεσμική συμπεριφορά του κεφαλαίου και δεν επιτρέπει πλέον οι επενδύσεις να γίνονται με «αέρα». Τώρα χρειάζεται ζεστό χρήμα που είναι λιγοστό και δεν ρισκάρει, ούτε έχει «υπομονή».

Σε ένα τέτοιο περιβάλλον τα κράτη αγωνίζονται να ανακτήσουν τον έλεγχο της οικονομίας τους και δεν την παραδίδουν στην διαχείριση των δανειστών τους. Τα κράτη όχι τα προτεκτοράτα! Φίλοι, αριστεροί, κεντρώοι και δεξιοί, ζείτε στον κόσμο που κατασκευάζουν οι τηλεπολιτικές και οι διάφοροι σύγχρονοι φονταμενταλιστές του κρατισμού ή της αγοράς. Πριν πέσετε θύματα της τρόικας των δανειστών της χώρας, είχατε καταστεί μοιραίοι και υποκινούμενο των προηγούμενων.

Το ζήτημα σήμερα για την Ελλάδα δεν είναι πώς θα ανατρέψουμε τον καπιταλισμό, ούτε πώς θα προσαρμοστούμε καλύτερα στο νεοφιλελεύθερο δόγμα, αλλά πώς θα αναπτύξουμε μια εθνική στρατηγική αναδιοργάνωσης και του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα και ασφαλώς της εκπαίδευσης. Και τα τρία πάσχουν στον ίδιο βαθμό, είναι αλληλένδετα και πολιτικά αδιαχώριστα, αν και θεσμικά οφείλουν να διαχωρίζονται απολύτως. Μην σας φαίνεται αντιφατικό. Το πελατειακό κράτος το κάνει να φαίνεται έτσι.

Όμως αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα, το οποίο η τρόικα, το καθεστώς και η απίθανη κυβέρνησή μας το συνδέει άρρηκτα με την κρίση δανεισμού που οι ίδιοι προκάλεσαν για να επιβάλουν τις «θεραπείες σοκ», που ο πολιτικά νεοφιλελεύθερος δογματισμός τους και το εφήμερο συμφέρον τους επέτασσε. Οι «θεραπείες σοκ» όπου εφαρμόστηκαν οδήγησαν στην καταστροφή, διότι απλούστατα αυτό επιδιώκουν, ώστε να πραγματοποιηθεί ταχύτατα αναδιανομή από τα κάτω προς τα επάνω και να αυξηθεί η συσσώρευση. Στην περίπτωσή μας μάλιστα αυτή η μορφή αναδιανομής, κατά ένα μεγάλο μέρος, καταλήγει στην περαιτέρω κεφαλαιακή εξασθένιση της χώρας, καθώς το χρήμα φεύγει έξω από αυτήν. Έτσι στεγνώνει και η αγορά σε όλα τα επίπεδα και σε λίγο θα αναζητούμε έναν… Πούτιν να μας σώσει. Κρίμα!

Η Ελλάδα χρειάζεται χρόνο για ανασυγκρότηση, όμως αυτόν τον χρόνο δεν στον προσφέρει κανείς, εσύ τον παράγεις με πολιτικά μέσα, τα οποία αγνοούνται απολύτως στην χώρα από τους αγχωμένους γιάπηδες, τα κόμματα, τις συντεχνίες και τους παλαιοκομματικούς, που τώρα μεταμορφώνονται και «το παίζουν» εκφραστές του καινούργιου! Μου αρέσει μάλιστα που κάποιοι αναζητούν δήθεν τη νέα ηγεσία, αλλά δεν την βρίσουν όσο και αν αλλάζουν κανάλια στην τηλεόραση! Μάλλον λάθος τρόπο αναζήτησης επέλεξαν. Και η ηγεσία με κοινωνικά υλικά φτιάχνεται, ασφαλώς, τα οποία όμως δεν παράγονται στην τηλεόραση, αν και δεν αποκλείεται να είναι τηλεοπτικά.

Ας μην κοροϊδευόμαστε λοιπόν, και ιδέες και γνώση και εμπειρία υπάρχει στην Ελλάδα, όπως και στους Έλληνες του εξωτερικού. Όπως και τρόπος αναδιάρθρωσης προς το παραγωγικότερο και αποτελεσματικότερο του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα θα μπορούσε να συμφωνηθεί μεταξύ όλων των προοδευτικών και κοινωνικών δυνάμεων, αν δεν κυριαρχούσε ο κομματισμός, οι νταβάδες και οι πελατειακές σχέσεις. Αυτές θα διαλυθούν τελευταίες. Αφού πρώτα η χώρα καταστραφεί εντελώς. Ο γράφων, αλλά και κάμποσοι άλλοι, από τον χώρο της προοδευτικής, αντιδογματικής αριστεράς έκανε ότι μπορούσε για να μην φτάσουμε εδώ. Πλήρωσε μάλιστα και το τίμημα της προσπάθειάς του. Από εδώ και πέρα όμως ελάχιστα πράγματα μπορεί να κάνει η κριτική, τώρα χρειάζεται πολιτική δράση με άλλα μέσα. Είναι η ώρα της πολιτικής πρακτικής, της εφαρμοσμένης πολιτικής.

Από.......activistis

Πρεμιέρα με κατάληψη στα διόδια Αγ. Τριάδας.

Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com


Με κατάληψη ξεκίνησαν τα μεσάνυχτα την .......λειτουργία τους τα διόδια Αγ. Τριάδας Μώλου . Μέλη του ΠΑΜΕ πολιόρκησαν τον σταθμό νωρίτερα και μοίρασαν ενημερωτικό υλικό στους διερχόμενους. Ακριβώς τα μεσάνυχτα κατέλαβαν τα ταμεία του σταθμού για να μην κοπούν αποδείξεις ενώ δύναμη της Τροχαίας φρόντισε να διευθετήσει την κυκλοφορία διακόπτοντας για λίγη ώρα την κίνηση. Σήμερα στις 3 το μεσημέρι μία ακόμη κινητοποίηση κατά των διοδίων θα εκφραστεί στον ίδιο χώρο από την επιτροπή κατά των διοδίων Μώλου, και τις αντίστοιχες της Τραγάνας και της Λαμίας.


Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "Ημέρα"

Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "Λαμιακός Τύπος"

Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "Καθημερινή Φθιώτιδα"

Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com

Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Η ιστοσελίδα του Α.Ο. Καμένων Βούρλων

Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com


Καλησπέρα σας ,



Έχουμε δημιουργήσει μια ιστοσελίδα για τη ποδοσφαιρική ομάδα των Καμένων Βούρλων και τους οπαδούς της αλλά και γενικά όλης της φθιώτιδας καθώς περιέχει βαθμολογίες αποτελέσματα και στατιστικά των ομάδων.

To link της ιστοσελίδας είναι : http://www.aokv.gr/

Θα σας ήμασταν ευγνώμονες αν μπορούσατε να κάνετε μια ανάρτηση με αυτό το θέμα για να μας βοηθήσετε.


Επίσης έχουμε δημιουργήσει κάποια εργαλεία όπως βαθμολογία , αποτελέσματα , επόμενη αγωνιστική κτλπ που μπορείτε να τα βάλετε στο blog σας αν θελετε , μπορειτε να τα δειτε εδω LINK

Ευχαριστούμε .

ΠΑΡΤΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ

Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com


Δεν Πληρώνω… Δεν Πληρώνω… • Αρνούμαι να πληρώσω Διόδια


• Αρνούμαι να δεχτώ την παράνομη παραχώρηση των δημόσιων δρόμων στο διεθνές και ντόπιο κεφάλαιο και στις τράπεζες

• Αρνούμαι τις ΜΠΑΡΕΣ στους δρόμους και στη ζωή μας. ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ

Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, επί υπουργίας Σουφλιά, με τις ψήφους του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑΟΣ παραχώρησαν τους δημόσιους δρόμους στο πολυεθνικό κεφάλαιο.

Από τότε και μετά, σε όλη την ηπειρωτική Ελλάδα από Πελοπόννησο μέχρι την Θράκη (συζητούν να βάλουν διόδια και στην Κρήτη), νέοι σταθμοί είσπραξης διοδίων ξεφυτρώνουν νέες αυξήσεις στις τιμές επιβάλλονται. Χωριά και πόλεις περικυκλώνονται από σταθμούς διοδίων και έτσι για να φύγεις και να γυρίσεις στο σπίτι σου πληρώνεις χαράτσι. Σε κάθε νέο δρόμο που ασφαλτοστρώνουν, την επόμενη μέρα τοποθετούν διόδια. Γιατί άραγε πληρώνουμε πανάκριβα ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ;;;;

Τα διόδια στην πραγματικότητα είναι ένας Κεφαλικός Φόρος που τον πληρώνουμε κατευθείαν στις τράπεζες και στις εταιρείες. Νέοι φόροι, περικοπές μισθών και συντάξεων, κατάργηση ασφαλιστικών δικαιωμάτων κλείσιμο επιχειρήσεων και μαζική ΑΝΕΡΓΙΑ είναι αυτά που απαιτούν το διεθνές και ντόπιο κεφάλαιο και οι κυβερνήσεις , με μνημόνια κατά εντολή της Ε.Ε και του ΔΝΤ, με μεγάλη προθυμία τα επιβάλουν.

Οι διεθνείς και ντόπιοι τοκογλύφοι αφού επί δεκαετίες, με την συνεργασία του διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος, κερδοσκοπούσαν ασύστολα, τώρα ζητούν από την εργατική τάξη και τον εργαζόμενο λαό να πληρώσει με την ζωή του την κρίση του καπιταλιστικού συστήματος. Το κίνημα “αρνούμαι να πληρώσω διόδια” είναι μέρος του κινήματος που δεν δέχεται οι εργάτες και ο εργαζόμενος λαός να πληρώσει την κρίση του καπιταλιστικού τους συστήματος.

Αρνούμαστε να πληρώσουμε, αρνούμαστε την ανεργία, αρνούμαστε μια μαύρη ζωή χωρίς ελπίδα. Αρνούμαστε να ζήσουμε την κόλαση του καπιταλισμού. Διεκδικούμε τα πάντα τα θέλουμε ΟΛΑ, θέλουμε την ζωή μας. Στον αγώνα αυτόν που το κίνημα μας είναι πάνω από ένα χρόνο στους δρόμους , με πρωτοφανείς και πρωτότυπες δράσεις («Πάμε ΔΕΘ- σηκώστε τις μπάρες», «Τριπλό by pass», «Στείλτε τον Γιωργάκη απ΄τον παράδρομο» και δεκάδες άλλες) χαράξαμε κάποιες αρχές πάνω στις οποίες κινούνται οι επιτροπές αγώνα.

Οι 5 αυτές αρχές συνοψίζονται στα εξής :

1. Παλεύουμε για ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ

2. Σαν κύρια μορφή δράσης μας είναι το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ σαν μερικότερο χαρακτηριστικό του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ

3. Λειτουργούμε με διαδικασίες συνελεύσεων , αμεσοδημοκρατικά, χωρίς προέδρους , γραμματείς και φαρισαίους.

4. Στο κίνημα μας έχουν θέση όλοι όσοι θέλουν να αγωνιστούν εκτός από φασίστες και ρατσιστές

5. Παλεύουμε σε αλληλεγγύη με τους αγώνες όλων των εργαζόμενων και ανέργων , των συνταξιούχων και της νεολαίας ενάντια σε αυτούς που μας κλέβουν την ζωή.

Πάνω σε αυτό το πλαίσιο καλούμε κάθε πολίτη ή επιτροπή να πάρει μέρος στο ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ που θα γίνει στον Μώλο Φθιώτιδας, την Κυριακή 28-11-10 στις 11 πμ.

Να αναπτύξουμε τους στόχους του κινήματος μας και να οργανώσουμε τις δράσεις μας .

Δηλώστε τώρα συμμετοχή στα τηλέφωνα: 6944270606, 6944270606, 6972508391, 6974347800, 6936950699, 6972004219

Ή στέλνοντας μέηλ στο http://www.blogger.com/goog_409454317

Επίσης στείλτε μας με μέηλ θέματα που θα θέλατε να συζητηθούν.

http://www.epitropesdiodiastop.blogspot.com/

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΟΣ

Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com

Δεν θα πληρώνει διόδια ο Δήμαρχος Μώλου...

Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com


Σε θέση μάχης Δήμος Μώλου και

Επιτροπές κατά των διοδίων!

Καλημέρα μέ νέα διόδια από αύριο Τρίτη το πρωί στην Αγία Τριάδα Μώλου.

Το Υπουργείο Υποδομων χωρίς να λάβει υπόψη του ότι δεν εχουν κατασκευαστεί παραδρομοι για την εξυπηρέτηση της τοπικης κυκλοφορίας , αλλα και όσων επιθυμούν να διεερχονται χωρις την καταβολη διοδίων , έδωσε την εγκριση του,αφου άφησε να περάσουν οι αυτοδιοικητικές εκλογές ,να λειτουργήσει και ο νέος αυτος Σταθμος διοδίων με τέλος 1,55 ευρω για τα ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα.

Ο FM-1 με συνεχή ρεπορταζ ζήτησε την άποψη το΄σο της Δημοτικής Αρχής του Μώλου όσο και των κινη΄σεων πολιτών κατά των διοδίων.Ο κ.Βαγγέλης τετριμμίδας που προσφατα εκλέχτηκε δήμαρχος όλου του καλλικρατικού Δήμου Μώλου -Αγίου κωνταστίνου με έδρα τα Καμένα Βούρλα δήλωσε στο κεντρικό δελτίο του FM-1 το Σαββατο το μεσημέρι ότι ειναι καθετα νατιθετος στη λειτουργία του συγκεκριμμένου Σταθμου αφου ουτε παραδρομος υπαρχει ουτε καρτες ελευθερης διελευσης των κατοίκων του Δήμου έχουν δοθει.

Αν και ο ίδιος ειναι πιθανον να απουσιαζει την Τρίτη το πρωι σε ενημερωτικη ημερίδα,παρόλα αυτά στηριζει την κινητοποίηση των πολιτών που αντιτίθενται στη λειτουργία διοδίων.Μάλιστα σε σχετική ε΄ρωτηση του Σταθμού μας απάντησε ότι και ο ίδιος δεν θα πληρώνει διόδια οσο δεν πληρούνται οι υποχρεώσεις του Υπουργείου και της εταιριας!

Οι συντονιστικές επιτροπές κατά των διοδίων προετοιμάζουν τις αντιδράσεις τους με αρχική την κατάληψη του σταθμού διοδίων Αγ. Τριάδας την Τρίτη ( 3 το μεσημέρι) ώστε να μην λειτουργήσει ουσιαστικά .

Σ’ αυτή την κινητοποίηση έχουν δηλώσει συμπαράσταση συντονιστικές επιτροπές και από άλλες περιοχές ενώ την Κυριακή είναι προγραμματισμένη στον Μώλο η συνεδρίαση του πανελληνίου συντονιστικού της κίνησης ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ.

Η εταιρεία που διαχειρίζεται τα διόδια στην ΑΓ. Τριάδα κοινοποίησε από την περασμένη Παρασκευή την λειτουργία του συγκεκριμένου σταθμού και τις τιμές που θα πληρώνουν ανά κατηγορία οχήματος οι διερχόμενοι.

Για να προλάβει μάλιστα τυχόν αντιδράσεις φροντίζει στην ίδια ανακοίνωση να αναφέρει την σύμβαση που κυρώθηκε στην Βουλή και προβλέπει αυτή την λειτουργία .

Από.......lamiafm1

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "σέντρα"

Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com

Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Δημοκρατική Συμμαχία ( ΔΗ.ΣΥ ). Το όνομα του νέου κόμματος της Ντόρας Μπακογιάννη

 Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com




Στην πρόσφατη πολιτική ιστορία έχουμε παρατηρήσει ότι συνήθως οι νέοι πολιτικοί σχηματισμοί δημιουργούνται λίγο πριν από τις εκλογές. Αυτή τη φορά γίνεται το αντίστροφο, καθώς ιδρύονται κόμματα αμέσως μετά από δύο εκλογικές Κυριακές. Την αρχή κάνει η κ. Ντόρα Μπακογιάννη που αύριο στις 11.00 το πρωί θα ανακοινώσει τη δημιουργία νέου πολιτικού κινήματος, στο θέατρο Badminton στου Γουδή. Οργανωτικά όλα είναι στην εντέλεια και το παρών αναμένεται να δώσουν μεταξύ άλλων και (τουλάχιστον) δύο ανεξάρτητοι βουλευτές, ο Κώστας Κιλτίδης και ο Χρήστος Μαρκογιαννάκης.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ίσως εμφανισθούν και άλλοι δύο ή τρεις βουλευτές, πολιτικοί φίλοι της κ. Ντόρας. Η παρουσία «γαλάζιων» βουλευτών θα σημάνει βέβαια και τη διαγραφή τους από τη ΝΔ. Η κ. Μπακογιάννη κρατάει ως επτασφράγιστο μυστικό ακόμη και σήμερα τόσο το όνομα του φορέα που θα σχηματιστεί όσο και το έμβλημα. Σύμφωνα όμως με πληροφορίες το όνομα του νέου κόμματος θα είναι Δημοκρατική Συμμαχία (ΔΗ.ΣΥ.). Αυτό που επίσης φημολογείται είναι ότι αύριο το πρωί στην εκδήλωση θα υπάρχει διάχυτο το κρητικό στοιχείο, αφού σε κάθε παρευρισκόμενο θα μοιραστεί και από ένα μπουκαλάκι τσικουδιά! Στην ετικέτα του θα αναγράφεται το όνομα του νέου κόμματος.

Οσον αφορά τα χαρακτηριστικά του κόμματος της κ. Μπακογιάννη, «θα είναι κεντρώο, πολιτασικό. Ο κόσμος έχει κουραστεί από τα υπάρχοντα κόμματα όπως φάνηκε και από την πρωτοφανή αποχή στις αυτοδιοικητικές εκλογές» υποστηρίζει.

Ετοιμα πάντως είναι και τα γραφεία του πολιτικού φορέα, στις αρχές της λεωφόρου Συγγρού, στο ύψος του Φιξ. Αξιο μνείας είναι το γεγονός ότι και η Νέα Δημοκρατία μετακομίζει αρχές του επόμενου έτους στην εν λόγω λεωφόρο, οπότε Σαμαρά και Μπακογιάννη θα χωρίζουν μερικές εκατοντάδες μέτρα. Δύο (πολιτικά) ξένοι στην  ίδια πόλη.

Την ίδια ώρα ο μεγάλος μουσικοσυνθέτης Μίκης Θεοδωράκης, ο οποίος έχει ταχθεί ανοικτά κατά του μνημονίου, ετοιμάζεται να αναγγείλει και επισήμως την ίδρυση κινήματος ανεξάρτητων πολιτών που θα παρεμβαίνει στα πολιτικά δρώμενα. Η δημιουργία του αναμένεται την 1η Δεκεμβρίου, στο Ιδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης. Ο κ. Θεοδωράκης στρέφεται συχνά κατά της κυβερνητικής πολιτικής τον τελευταίο καιρό, αφού όπως τονίζει «ο κόσμος δεν αντιδρά πλέον, γιατί πιστεύει ότι ο δαίμονας στην Ελλάδα είναι η Δεξιά».

Πολιτικό φορέα έχει ιδρύσει ήδη πάντως ο τέως πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ Αλέκος Αλαβάνος, υπό τον τίτλο «Μέτωπο Ανατροπής και Αλληλεγγύης». Από την αρχή ακουγόταν ότι ο φορέας αυτός θα μετουσιωθεί σε κόμμα. Ο ίδιος αρχικά το διέψευσε, αλλά τα σενάρια δεν έχουν κοπάσει, καθώς η σύγκρουσή του με την ηγεσία του Συνασπισμού και ιδίως με τον ίδιο τον Αλέξη Τσίπρα συνεχίζεται ακάθεκτη ακόμη και μετά τα αποτελέσματα των αυτοδιοικητικών εκλογών. Ας μην ξεχνάμε ότι ο κ. Αλαβάνος είχε κατέλθει ως υποψήφιος περιφερειάρχης Αττικής, όπου έλαβε 30.926 ψήφους και ποσοστό 2,16%.

Τέλος, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, νεοεκλεγείς περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας πλέον, ξάφνιασε τους πάντες όταν άφησε να εννοηθεί σε τηλεοπτική συνέντευξη ότι οι δρόμοι του με τη Ν.Δ. θα χωρίσουν μετά τις αυτοδιοικητικές εκλογές και πως σχεδιάζει ήδη το δικό του κόμμα. Οψόμεθα…



               Espressonews.gr

Το νέο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Μώλου - Αγίου Κωνσταντίνου

Αναρτήθηκε από .....energoipoliteskv.blogspot.com


 Οι δημοτικοί σύμβουλοι οι οποίοι θα μετέχουν από την αρχή της επόμενης χρονιάς στο δημοτικό συμβούλιο, σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία και αυτά που έχουν ανακοινωθεί είναι οι παρακάτω:

Μώλος

Φαφούτης Δημήτριος,
Πάντρας Χρήστος,

Γιαννακόπουλος Γεώργιος,
Καραμαζιώτης Νικόλαος,
Μουτσουρούφης Ευστάθιος,
Γκανάσος Δημήτριος,
Ζαχαρόπουλος Δημήτριος,
Κλαπαστής Αθανάσιος
---------------------------
Γεωργαντζής Γεώργιος,
Κριτσόβας Δημήτριος
---------------------------
Παταργιάς Κωνσταντίνος,
Δαλαμάκας Βασίλειος,

Καμένα Βούρλα


Μακρυνίτσας Δημήτριος,
Φακίρης Ταξιάρχης,
Αναστασίου Γεώργιος,
Παπαναγιώτου Δημήτριος,
Κουτσούμπας Χρήστος,
----------------------------
Αντωνίου Σεραφείμ,
Τρίγκας Γεώργιος,
Αντύπας Αντύπας,
----------------------------
Τσαπάρας Γεώργιος,

Άγιος Κωνσταντίνος


Μπεζάτης Ευάγγελος
Φλωράκης Αθανάσιος,
Κυριάκος Αγγελος,
------------------------------
Μαντζαβίνος Κωνσταντίνος,
Παπαγρηγορίου Χρήστος,
-------------------------------
Συκιώτης Ιωάννης

Έναρξη λειτουργίας σταθμού διοδίων Αγ. Τριάδας

Αναρτήθηκε από....... energoipoliteskv.blogspot.com
 
 
 Τη Δευτέρα 22 Νοεμβρίου, το βράδυ θα λειτουργήσουν τελικά τα διόδια της Αγίας Τριάδας στο Μώλο. Μετά από συμφωνία προφανώς με την κυβέρνηση, να μη λειτουργήσουν τα διόδια πριν τις εκλογές, ήρθε η ώρα να πληρώσουμε το "ξεβράκωμα" του Σουφλιά προς τα ιδιωτικά συμφέροντα.
Και δεν φτάνει που πλέον καλούμαστε να πληρώσουμε μέσα στον ίδιο μας το νομό 3 φορές, μας "δουλεύουν" κι' από πάνω
 
Οι εισπράξεις, λένε, από τα διόδια της Αγ. Τριάδας θα πάνε για την κατασκευή του Ε65!
Δηλαδή θα προεισπράξουν τα χρήματα και στη συνέχεια θα κάνουν τα έργα που απαιτούνται. Έτσι, γινόμαστε κι' εμείς μάγκες!
Που ακούστηκε αυτό; Σε ποιά ευνομούμενη πολιτεία γίνονται τέτοιες αποικιοκρατικές παραχωρήσεις;
Είναι δυνατόν ποτέ να πληρώνει κάποιος στην εθνική οδό Λαμίας-Αθήνας για να γίνουν έργα σε αυτοκινητόδρομο που πάει στα Γρεβενά;
Να φτιάξουν πρώτα το δρόμο που θέλουν και μετά να βάλουν διόδια. Πως είναι δυνατόν να πληρώνεις διόδια για δρόμο που ουσιαστικά, δεν υπάρχει!!!
Που είσαι ωρέ Σουφλιά με τις συμφωνίες σου;
Φώναξε και τον "αντιστασιακό", τον νομάρχη Θανάση Χειμάρα που δεν στέλνει την πολεοδομία να επέμβει για αυθαίρετες κατασκευές, σε περιοχή "νατούρα". Μη ξεχάσεις και τον άλλο αντιστασιακό, το δήμαρχό μας το Γιώργο Κοτρωνιά που πρόσφατα πήρε νέα λαϊκή εντολή να κυβερνήσει το δήμο και πάτε όλοι μαζί στα διόδια να καμαρώσετε τα επιτεύγματά σας.
Για εμάς, τους υπόλοιπους, τους κοινούς θνητούς, μας δίνεται ακόμα μια ευκαιρία για να ικανοποιήσουμε τον αγώνα μας: "δεν πληρώνουμε παράνομες συμβάσεις, δεν πληρώνουμε στα διόδια, σηκώνουμε τις μπάρες και περνάμε"

Να τι λέει το δελτίο τύπου που εξέδωσε η εταιρεία:
"Η «Κεντρική Οδός Α.Ε.», ανακοινώνει ότι σύμφωνα με τις διατάξεις που διέπουν τη Σύμβαση Παραχώρησης του έργου «Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος (Ε65)» και έπειτα από σχετική επικοινωνία με το Ελληνικό Δημόσιο μέσω της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» τα μεσάνυχτα της Δευτέρας 22 προς Τρίτη 23 Νοεμβρίου, θα ξεκινήσει η λειτουργία του σταθμού διοδίων στην Αγ. Τριάδα.

Ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος (Ε65) είναι ένα από τα σημαντικότερα εθνικά έργα, με ιδιαίτερη στρατηγική σημασία για την ανάπτυξη της χώρας και της Περιφέρειας. Το κύριο μέρος του κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου σε νέα χάραξη. Συνδέοντας τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ (νοτιοανατολική Ελλάδα) με την Εγνατία Οδό (βορειοδυτική Ελλάδα) ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος (Ε65):

• συνεισφέρει στην περιφερειακή ανάπτυξη και οικονομική συνοχή
• ολοκληρώνει το σύστημα μεταφορών σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο
• βελτιώνει τις κυκλοφοριακές ταχύτητες, τις συνθήκες ασφαλείας και περιορίζει τα ατυχήματα
• συνδέει την κεντρική Ελλάδα με τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα
• συνδέει τους λιμένες Ηγουμενίτσας και Βόλου

Υπενθυμίζουμε ότι το έργο παραχώρησης αφορά στην κατασκευή του αυτοκινητόδρομου από ημικόμβο με ΠΑΘΕ έως τον ανισόπεδο κόμβο με Εγνατία οδό (συνολικό μήκος 174 χλμ.), καθώς και στην εκμετάλλευση του τμήματος της ΠΑΘΕ από τη Σκάρφεια μέχρι τις Ράχες. Αυτό το δεύτερο κομμάτι, συνολικού μήκους 57,02 χλμ., αφορά σε έργα που εκτελούνται και θα παραχωρηθούν προς χρήση από το Ελληνικό Δημόσιο". 
 
Από.....lamianews

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "Ημέρα"

Αναρτήθηκε από....energoipoliteskv.blogspot.com