Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100 ΔΗΜΟΙ ΚΑΘΑΡΙ-ΖΟΥΝ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Αναρτήθηκε από...... energoipoliteskv.blogspot.com

Με τη συμμετοχή και των 13 περιφερειών της χώρας, πάνω από 100 δήμων και 80 φορέων γιορτάζεται στη χώρα μας την Κυριακή 5 Ιουνίου, η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, που τελεί υπό την αιγίδα του Προέδρου της Δημοκρατίας Κάρολου Παπούλια και του υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.

Μικροί και μεγάλοι εν δράσει στέλνουμε ένα μήνυμα για την προστασία του περιβάλλοντος καθαρίζοντας τις πόλεις, τα δάση, τα πάρκα, τις ακτές και τους βυθούς, δράσεις που ενισχύουν την περιβαλλοντική συνείδηση και δίνουν συμβολικά το μήνυμα για ένα καλύτερο περιβάλλον στο οποίο θέλουμε να ζούμε.

Ενδεικτικά η aftodioikisi.gr καταγράφει ορισμένες από τις δράσεις λόγω του μεγάλου όγκου των εκδηλώσεων ανά την επικράτεια τόσο από τις αυτοδιοικητικές Αρχές όσο και από περιβαλλοντικούς και μη φορείς. Μπορείτε, ωστόσο, να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του ΥΠΕΚΑ, http://cleanday.ypeka.gr, για να δείτε τις δράσεις που γίνονται στην περιφέρεια και την πόλη σας.

Μεταξύ άλλων, θα πραγματοποιηθεί καθαρισμός στις παραλίες του δήμου και στη λίμνη Βόλβη στο νομό Θεσσαλονίκης, ενώ ταυτόχρονα μπροστά από το Λευκό Πύργο μικροί και μεγάλοι θα μπορούν από το πρωί να ενημερώνονται για τους φυσικούς θησαυρούς της Κεντρικής Μακεδονίας, να παίξουν περιβαλλοντικά παιχνίδια, να ενημερωθούν για δράσεις ανακύκλωσης και για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Στην Αττική, καθαρισμός του Υμηττού στην περιοχή πίσω από το Δημόκριτο, καθαρισμός στην περιοχή Μετόχι της Πάρνηθας, καθαρισμός στη λεωφ. Σχιστού και στους δασικούς δρόμους που ανεβαίνουν στο όρος Αιγάλεω, παρόδιος καθαρισμός της λεωφ. Αθηνών (μέχρι και 10 μ. μέσα) από το ύψος του ΨΝΑ και προς την κατεύθυνση της Κορίνθου, καθαρισμός της παραθαλάσσιας περιοχής του Σχινιά, καθαρισμός στο Άλσος Συγγρού, καθαρισμός και αποψίλωση του Πάρκου Τρίτση στη θέση Πύργος Βασιλίσσης, καθαρισμός των σημάτων του ΚΟΚ και των σημάτων στις στάσεις των μέσων του ΟΑΣΑ στην Καλλιθέα, απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων από την Περιφέρεια Αττικής, αντικατάσταση φωτισμού στην οδό Κεραμικού από το Δήμο Αθηναίων.

Επίσης, καθαρισμός και αποψίλωση αλσών, περιαστικών δασών και χώρων πολιτισμού στα όρια της πόλης του Ρέθυμνου, καθαρισμός στην παραλία Αλυκές στη Μύλο, καθαρισμός στις παραλίες Αμμόγλωσσα, Ακτή Σκανδάρη και Λάμπη στην Κω, καθαρισμός της παραλίας Καλάμια στην Κόρινθο, καθαρισμός του Πλατανόδασους Μεξιατών στο Δήμο Λαμιέων, καθαρισμός του πάρκου του Ι.Ν. Αγ. Δημητρίου στην πόλη της Κοζάνης, με συμμετοχή των μαθητών του 6ου Δημοτικού Σχολείου Κοζάνης, καθαριότητα στους κοινόχρηστους χώρους, το δασάκι και τις παιδικές χαρές στο Δήμο Ορεστίδος.

Επιπλέον, καθαρισμός της πόλης των Ιωαννίνων και της παραλίμνιας περιοχής, καθαρισμός και δενδροφύτευση σε δημόσια αναδασωτέα έκταση στην περιοχή Κανάκια της Λίμνης Πλαστήρα του Δήμου Μουζακίου, καθαρισμός της παραλίας ΕΟΤ έως το Κρυονέρι στη Ζάκυνθο.

Για τις εκδηλώσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος από πλευράς Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, κλικ εδώ.

Για τις δραστηριότητες στην περιφερειακή ενότητα Πέλλας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, πατήστε εδώ.

Για την Εβδομάδα Εθελοντισμού και Περιβάλλοντος στο Δήμο Αθηναίων, δείτε εδώ.

Για τις «ποδηλατικές» δράσεις αύριο του Δήμου Πυλαίας-Χορτιάτη, κάντε κλικ εδώ.

Για τον καθαρισμό των ακτών από το Δήμο Θερμαϊκού, πατήστε εδώ.

Για τις δράσεις του Δήμου Αγίων Αναργύρων-Καματερού, κλικ εδώ.

Για το τριήμερο εθελοντικού καθαρισμού στο Δήμο Μεσολογγίου, πατήστε εδώ.

Για τις δράσεις του Δήμου Ηρακλείου Αττικής, κλικ εδώ.

Για τις εκδηλώσεις του Δήμου Βόλου για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, πατήστε εδώ.

Για την «περιβαλλοντική» ποδηλατοδρομία αύριο στην Αθήνα, δείτε εδώ.

Για την «Πράσινη Εβδομάδα» από το «Mediterranean College», πατήστε εδώ.

Για την περιβαλλοντική εκπαίδευση στο Κέντρο Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης της Θεσσαλονίκης από την εταιρεία αλλαντικών NIKAS, κλικ εδώ.

Πόσους χωράει το Σινούκ;

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com


Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Άμα δεν ακουμπήσεις το δάχτυλο στο σημάδι απ’ τα καρφιά, δεν μαθαίνεις. Πήγα λοιπόν και παρακολούθησα για ώρα μια συνέλευση στο Σύνταγμα. Επειδή την περπάτησα όλη, κατ’ αρχήν σας πληροφορώ ότι οι επάνω, οι πολλοί, ελάχιστοι σχέση έχουν με τους κάτω, που ζουν την κομμούνα τους, τσικνισμένη από σουβλάκια.

Μου είπε δε καλή φίλη κινηματογραφίστρια, ότι μαζί με ομάδα άλλων καλλιτεχνών ανήρτησαν σε καμμιά δεκαπενταριά σελίδες στο facebook ένα κείμενο, όπου όμως έκαναν το λάθος να μιλούν για Έλληνες κι Ελληνισμό. Ε, το κείμενο μέσα σε είκοσι λεπτά είχε κατέβει από παντού! Κεντρικός έλεγχος λοιπόν, μην μολυνθεί από ελληνικότητα η φαντασιακή «επανάσταση» των διαχειριστών. Όλα αυτά βέβαια ερήμην του τεράστιου πλήθους που συμμετέχει στις κινητοποιήσεις.

Άκουσα λοιπόν καμιά δεκαριά κληρωμένους ομιλητές. Πιτσιρικάδες σχεδόν όλοι, πράγμα που έκανε το όλο θέμα πιο ενδιαφέρον. Γύρω είδα αρκετές φάτσες που μου θύμιζαν Εξάρχεια και βεβαίως σε αυτούς, στους «κάτω», ήταν αισθητή η απουσία της γαλανόλευκης. Απ΄αυτούς επιλέγεται και η «περιφρούρηση». Χμμμ…

Μια κοπελιά, αφού παρομοίασε τις κινητοποιήσεις με το Πολυτεχνείο του 1973, μας δήλωσε ότι ενηλικιώθηκε πολιτικά τον Δεκέμβρη του 2008… Ένας τσαμπουκαλεμένος εικοσάρης ζήτησε να οριστεί μια μέρα την εβδομάδα για να συζητούνται διαδικαστικά θέματα, όπως η εκλογή αντιπροσώπων και από αυτούς κυβέρνηση και να μπορούν ανά πάσα στιγμή οι λαϊκές συνελεύσεις, στα πλαίσια της άμεσης δημοκρατίας, να ανακαλούν τους αντιπροσώπους κι αυτοί με την σειρά τους την κυβέρνηση. Δηλαδή «βουλή» και «κυβέρνηση» stage. Μετά έκανε την ρεαλιστική πρόταση να διαγράψουμε μόνοι μας το χρέος. Όλο. Κιμπάρικα πράγματα και «να συγκρουστούμε με την Ε.Ε. και τον ιμπεριαλισμό».

Όχι, δεν γέλασα, όταν εγώ στα 17 ήθελα να πολεμήσω στην Βηρυτό με τους Φενταγίν εναντίον του Ισραήλ και στα 18 να πάω στη Νικαράγουα και μετά με την εμπειρία μου να απελευθερώσω την Κύπρο, μια χαρά τον βρήκα τον πιτσιρικά. Απλά ήταν κάπως πιο μαξιμαλιστικής από μένα.

Εντάξει, άκουσα τα γνωστά τσιτάτα κι ήταν εμφανής η οργανωμένη προσπάθεια αριστερίστικου καπελώματος της όλης κατάστασης. Αυτό όμως λύνεται πολύ εύκολα. Πάρτε την Σημαία σας, μία είναι η Σημαία, την οικογένεια και τους φίλους σας και κατεβείτε. Το επίδοξο νταβαντζιλίκι, που θέλει να κάνει την πλατεία Υπατία ή Αμφιθέατρο Γκίνη, θα χαθεί μέσα στο πλήθος, θα το καταπιούν ειρηνικά οι Έλληνες και τα σύμβολα τους.

Επειδή πηγαίνω κάθε μέρα στους επάνω, θα σας πω το απλό συμπέρασμα που γράφαμε από το 2009 εδώ στο Antinews: την οργή θα την φέρει η ατιμωρησία. Ήρθε. Σιγά σιγά στους δρόμους βγαίνουν νοικοκυραίοι κι όπως προβλέπαμε, θα αποδειχθεί ότι έχουν πολύ πιο βαρύ χέρι από τους επαναστάτες ημιαπασχόλησης των Βορείων Προαστίων, του Ψυχικού και των Εξαρχείων. Άλλο να κάνεις το κομμάτι σου μεταξύ σχολής και «Sugar» κι άλλο να είσαι φρεσκοαπολυμένος σαρανταπεντάρης με γυναίκα, παιδιά, δόσεις, νοίκια και φροντιστήρια. Και να ΄χεις ψηφίσει και ΠΑΣΟΚ γιατί «λεφτά υπάρχουν»! ΄Ωρε μάνα μου! Αυτοί προς το παρόν μουτζώνουν και γιουχάρουν αλλά άμα η κατρακύλα συνεχιστεί, το επόμενο αγώνισμα θα έχει μαλτεζόπλακα και στυλιάρι.



Αγωνιστικούς χαιρετισμούς στον Βαγγέλη

Το άλλο ζήτημα, που έθεσε ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης, στον οποίο στέλνω συναγωνιστικούς χαιρετισμούς, είναι η στάση των εκλεγμένων αντιπροσώπων του Έθνους. Και το έθεσε στη σωστή του βάση, ορθά κοφτά: όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται. Ο εκπρόσωπος του λαού, αδέρφια, άνθρωπος είναι κι αυτός, μπορεί να έχει τα ελαττώματα και τις αδυναμίες του. Ένα πράγμα όμως δεν μπορεί να είναι: κότα. Αν φοβάσαι ν’ αντιμετωπίσεις κατά πρόσωπο τον ίδιο τον λαό σου, τότε πως θα αντιμετωπίσεις τους ξένους για να υπερασπιστείς τα συμφέροντα της Πατρίδας; Ο Βαγγέλης, όταν ο αρχηγός κωλοτούμπας τον είπε περίπου «κλέφτη», δεν άρχισε τα συντεχνιακά και τις ρεβεράντζες με την Κομανέτσι του Μνημονίου και τους παρατρεχάμενους του. Απάντησε καταλλήλως και τους πήρε και τους σήκωσε για την μικροπολιτικάντικη και άνανδρη ματσαράγκα που πήγαν να του κάνουν. Δεν πήγε μετά να πιει καφέ μαζί τους, ούτε δέχτηκε συντεχνιακές αβρότητες και χαιρετούρες. Σωστός και διδακτικός. Και σήμερα έθεσε την γραμμή που χωρίζει τους ανθρώπους με σθένος από την κολωνακιώτικη φλωροσύνη και τον αποϊδεολογικοποιημένο ντιντιδισμό: ο βουλευτής πρέπει να έχει τσαγανό, να μην πολιτεύεται για την πάρτη του και να μην είναι έκθετος σε οτιδήποτε. Διαφωνεί κανείς;

Από ....  antinews

Για την αβεβαιότητα του αύριο

Αναρτήθηκε από...... energoipoliteskv.blogspot.com



Ο άνθρωπος δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στο απρόβλεπτον της ζωής, γι' αυτό και όλοι οι κόποι του είναι προς την κατεύθυνση του να την κάνει όσο γίνεται πιο σταθερή και σίγουρη.

Όλοι καταλαβαίνουμε ότι σήμερα η ιστορία γυρίζει σελίδα.

Δεν ξέρουμε όμως πού θα πάει....

 Υπάρχει ένα κόλπο (tip) για να παίξεις σωστά το παιχνίδι της ζωής.

 Μπορεί να μην ξέρεις τι πρέπει να κάνεις, ξέρεις όμως τι ΔΕΝ πρέπει να κάνεις...


Δεν ξέρεις τους τρόπους που θα φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, ξέρεις όμως τους τρόπους που φέρνουν το λάθος αποτέλεσμα. Ε, είναι απλό, κάνεις το αντίθετο απ' αυτό που ξέρεις ότι ΣΙΓΟΥΡΑ θα φέρει το λάθος αποτέλεσμα.

Ένας από το πλήθος

Υ.Γ. Ζούμε για να μαθαίνουμε από τα λάθη μας. Όταν τα αναγνωρίσουμε, πρέπει να σταματάμε και να διαλέγουμε το αντίθετο μονοπάτι. Το αντίθετο απ' αυτό που μας οδήγησε στο λάθος αποτέλεσμα. Δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού.
Η ζωή δεν είναι μονόδρομος!!!

Η ελληνική διανόηση δεν έχει σωσμό…

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com

Του Δημήτρη Γιαννακόπουλου *

Οι διανοούμενοι είναι αποκλειστικά άνθρωποι που μελετούν την δραστηριότητα του σκέπτεσθαι. Είναι δηλαδή εκείνοι που εξετάζουν την λειτουργία της νόησης σε διάφορα οντολογικά πεδία. Ετούτοι είναι που αναπτύσσουν επιστημολογικά εργαλεία για την κατανόηση, επεξεργασία και καλλιέργεια του λόγου (όλων των μορφών έκφρασης και δημιουργίας συμπεριλαμβανομένων των τεχνολογικών εφαρμογών), ο οποίος εμπεριέχει και αντανακλά πάντοτε σχέσεις εξουσίας. Η λογική αναπαράσταση αυτών των σχέσεων σε διάφορα πεδία της καθημερινότητας, της επιστήμης ή των τεχνολογικών εφαρμογών διαμορφώνει την πραγματικότητα εντός της οποίας αναπτύσσεται το εγώ, η ταυτότητα και η έννοια του συμφέροντος.

Ο διανοούμενος μέσω της ενασχόλησής του με την δομή του λόγου, ως μηχανισμού που τείνει να διαμορφώσει μήνυμα για δράση, γνωρίζει ότι μετατρέπεται σε φορέα αναπαράστασης εξουσιαστικών σχέσεων (δομών), οι οποίες μόνον στο βαθμό που κριθούν ψυχαναλυτικά μπορούν να απαλλάξουν το υποκείμενο (ερευνητή) από την καθεστωτική νεύρωση. Η τελευταία είναι το εμπόδιο του επιστήμονα, του καλλιτέχνη και γενικότερα του ανθρώπου που στοχάζεται και δημιουργεί σε ένα περισσότερο ή λιγότερο αφηρημένο και αναλυτικό πλαίσιο να συμβάλει στη κοινωνική πρόοδο, με την έννοια της διαρκούς διαδικασίας απελευθέρωσης του ατόμου, κοινωνικών ομάδων και λαών από την σκλαβιά της «ιδέας», ως αναπαράστασης κάποιας μορφής σωτηρίας.

Όταν λοιπόν διαβάζω ότι «ο τόπος χρειάζεται μια ηγεσία ευθύνης και εθνικής ανασυγκρότησης που, σε συνεργασία με τους ευρωπαίους εταίρους μας, θα κάνει τα απαραίτητα για τη σωτηρία» και από κάτω βλέπω την υπογραφή 32 προσωπικοτήτων που παρουσιάζονται ως διανοούμενοι, αντιλαμβάνομαι ότι πρόκειται για φάρσα.
Αυτή δεν είναι γλώσσα διανοουμένων σε καμία περίπτωση. Είναι πιθανότατα γλώσσα κάποιας μορφής φονταμενταλιστών, που αναζητούν την σωτηρία (τους) μέσω της εξουσίας μιας κάποιας «ηγεσίας ευθύνης» (!). Αυτή η προσέγγιση προδηλώνει μάλλον, ότι η διανόηση στη χώρα μας δεν έχει σωσμό. Διέρχεται και αυτή σοβαρή κρίση και δεν μοιάζει να γνωρίζει την πολιτική διαδικασία του «προσλαμβάνειν-εντός-εαυτού και «απορρίπτειν-εντός-εαυτού», όπως θαυμάσια εξήγησε η Piera Aulagnier (1923-1990) -  γυναίκα του Κορνήλιου Καστοριάδη.

Οι καημένοι αυτοί Έλληνες «διανοούμενοι» δεν τα κατάφεραν να μάθουν πως δομείται και πως εξελίσσεται πολιτικά η δραστηριότητα του σκέπτεσθαι. Παρόλα αυτά, αν και δεν γνωρίζουν πως σκέπτονται οι ίδιοι, έχουν άποψη για το πώς θα «σωθεί» η πατρίδα. Δηλαδή, άποψη για την πολιτική δραστηριότητα που απαιτείται για να αντιμετωπισθεί η κρίση, δίχως να καταλαβαίνουν την πολιτικότητα της δικής τους αντιληπτικής δομής. Έτσι, ταυτίζουν οι δόλιοι την περιπέτεια της δικής τους κρίσης - ως ομάδα συμφερόντων υπό την ομπρέλα του ΔΟΛ και άλλων συγκροτημάτων - με την κρίση της ελληνικής κοινωνίας και πιστεύουν ότι η δική τους ιδέα περί «σωτηρίας» συμπίπτει πολιτικά με την «σωτηρία» του ελληνικού λαού. Αυτό αποκαλείται «βία της προεξόφλησης», αλλά καλύτερα να μην τους μπερδέψω περισσότερο, καθώς την μόνην προεξόφληση που γνωρίζουν είναι αυτή μετοχών της προσωπικής τους φούσκας, που συνδέθηκε απολύτως με την φούσκα του ελληνικού κράτους τα τελευταία τριάντα χρόνια.

Μου αρέσει που κάποιοι φίλοι αναζητούσατε εναγωνίως την διανόηση! Ορίστε η διανόηση, είναι παρούσα και αναζητεί και αυτή την σωτηρία: αναζητεί η δυστυχισμένη να ξαναβρεί την γαλήνη (της) μέσω μιας δήθεν αρμονίας που ορίζεται από την διαρκή και ανεπαίσθητη μετάβαση στον πολιτισμό και στο ιδεολόγημα του νεοφιλελευθερισμού, αλλά δεν το αποκαλύπτει, εάν φυσικά υποθέσουμε ότι το γνωρίζει.

Εμείς, προσεγγίσαμε την κρίση πολιτικά και όχι ιδεαλιστικά και «πρόστυχα». Δεν αναζητήσαμε να προσδιορίσουμε ιδιαιτέρως σκέψεις, παραστάσεις, εικόνες, αξίες και στερεότυπα που κρύβονται μέσα στον «λόγο περί σωτηρίας», αλλά εκθέσαμε τους ίδιους αυτούς λόγους ως πρακτικές που υπακούουν σε κανόνες οργανωμένης αναμόρφωσης του καθεστώτος εξουσίας στη χώρα μας, εντός του ίδιου αντιδημοκρατικού και διεφθαρμένου προτύπου. Αυτό ακριβώς το καθεστώς είναι που χρεοκόπησε και το ίδιο που αναπτύσσει μέσω της επιδοτούμενης και διαπλεκόμενης «διανόησης» την discourse της σωτηρίας, ώστε να διασκεδαστούν τα αίτια της κατάρρευσης και η λειτουργία των «διανοουμένων», ως μηχανισμών αναπαραγωγής ενός μοντέλου εξάρτησης και παράδοσης της χώρας σε ένα νεοκατασκευασμένο σύστημα υποταγής των λαών, το οποίο είμαι βέβαιος ότι δεν έχουν την ικανότητα να αντιληφθούν.

Μην τους παρεξηγείτε λοιπόν, δεν έχουν κακές προθέσεις, τον εαυτό τους προσπαθούν να σώσουν οι άνθρωποι και τα προνόμια τους, ασφαλώς. Το καλό των οικογενειών τους επιδιώκουν και τίποτε άλλο. Έτσι ακριβώς όπως έκαναν τα τελευταία τριάντα χρόνια, κατά τα οποία δεν καταλάβαιναν που πήγαινε το σκάφος «η ισχυρή Ελλάς». Αυτοί ήταν απλώς επιβάτες σε πολυτελείς καμπίνες με θέα το πέλαγος, το οποίο απολάμβαναν ως εικόνα και δεν αναζητούσαν να μάθουν τους νόμους του και την πολιτική αντινομία του (τους κινδύνους), που θα αποκάλυπτε η γνώση της αρχαιολογίας του. Αυτοί (οι «διανοούμενοι») να σωθούν θέλουν τώρα… και το πλήρωμα ας κόψει τον λαιμό του! Έτσι αντέδρασαν, αν δεν κάνω λάθος, και οι επιβάτες των προνομιούχων καμπινών σε βάρος όλων των υπολοίπων, ακόμη και του πληρώματος, τότε που ο Τιτανικός συγκρούστηκε με το παγόβουνο και άρχισε να μπάζει νερά!
διδάκτωρ Πολιτικής Επιστήμης, ειδικός σε θέματα πολιτικής και διακυβέρνησης στην Ευρασία  

Σύνταγμα: Όπλο ανατροπής

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com


Όσο περνάνε οι μέρες, και όσο περισσότερο αποκαλύπτονται οι προθέσεις των «εταίρων» για την επιβολή καθεστώτος ανοιχτής κατοχής στη χώρα, όχι πλέον μεταφορικά, αλλά με την πλήρη και ουσιαστική σημασία του όρου, μέσα από την απευθείας διαχείριση του εθνικού πλούτου, με την σχεδιαζόμενη υφαρπαγή των φόρων, και με την οικονομική αποστράγγιση του πληθυσμού, τόσο και λιγότερο πρέπει να ολιγωρούμε.
Το Σύνταγμα έκανε μια σπουδαία αρχή, κατάφερε να κατεβάσει όλον αυτόν τον κόσμο που για χρόνια ήταν κρυμμένος στα malls και τις καφετέριες, κατάφερε να οργανώσει λαϊκές συνελεύσεις και να δώσει τον λόγο στον καθένα που παρέμενε βουβός και παθητικός δέκτης του τηλεοπτικού και κυβερνητικού εμετού, κατάφερε να κρατήσει αυτόν τον κόσμο στην πλατεία, και κατάφερε να οργανώσει στοιχειώδεις πρακτικές ανάγκες αποτελεσματικά, αλλά αυτό και μόνο δεν φτάνει, για τον λόγο ότι δεν υπάρχει χρόνος, τη στιγμή που τα τανκ της άλωσης έχουν ήδη ανάψει και ζεσταίνουν τις μηχανές τους, τη στιγμή που οι συνοριοφύλακες μπορούν πια και ανιχνεύουν στον ορίζοντα τον κουρνιαχτό τους.
Το Σύνταγμα έχει δυο δυνατότητες. Είτε να μετατραπεί σε μια φολκλορική γιορτή ανάτασης και εκτόνωσης, όπου όλοι μαζί χαιρόμαστε μια ιδιότυπη ελευθερία και δύναμη, περνάμε καλά, βλέπουμε φίλους και γνωστούς, τραγουδάμε, μιλάμε και βρίζουμε, ακόμα και σε ένα εναλλακτικό σχολείο αφύπνισης και ριζοσπαστικοποίησης, είτε σε ένα αιχμηρό εργαλείο ανατροπής. Το Σύνταγμα αν περιπέσει στη λούμπα του ναρκισσισμού και του αυτοθαυμασμού γιαυτό που επιτεύχθηκε θα έχει προς το παρόν αχρηστευθεί. Και τονίζω το «προς το παρόν», γιατί τίποτε απ’ αυτό που συμβαίνει εκεί αυτή την ώρα δεν πρόκειται να πάει χαμένο, παρά θα φωλιάσει στην πάνω-πάνω μεριά της ψυχής σαν βίωμα που θα μπορεί γρήγορα ν’ ανακληθεί σε μια επόμενη ώρα, που θα ξανάρθει σύντομα. Υπάρχει όμως χρόνος;
Το ζήτημα πλέον δεν είναι αν θα έρθουν ή όχι τα ΜΜΕ στην πλατεία, το ζήτημα δεν είναι να εγκλωβιστούμε , να περιχαρακωθούμε σε ένα δικό μας χώρο, αμόλυντο και καθαρό από κάθε τι που δεκαετίες βρώμιζε ψυχές και συνειδήσεις, το Σύνταγμα δεν είναι καθαρτήριο, δεν είναι σανατόριο. Το ζήτημα που τίθεται δεν είναι αν θα ακυρώσουμε τα ίδια τα ΜΜΕ, το ζήτημα είναι αν θα καταλάβουμε τους πομπούς των ΜΜΕ, το ζήτημα είναι αν θα κλείσουμε την κάνουλα του δυσώδους υγρού που διαστρέφει και μαγαρίζει κάθε βράδυ τις συνειδήσεις, το ζήτημα είναι αν θα φύγουμε από το Σύνταγμα, το ζήτημα είναι αν θα φύγουμε για να εγκατασταθούμε στα γύρω Υπουργεία, στα παραπέρα εργοστάσια, το ζήτημα είναι αν θα ενωθούμε με όλες τις εκατοντάδες εστίες αντίστασης στους χώρους της δουλειάς μαζί με τους εργαζόμενους που δίνουν τις δικές τους εκατοντάδες μάχες, το ζήτημα είναι αν το Σύνταγμα θα βλαστήσει χιλιάδες μαχαίρια που θα κόψουν τον ομφάλιο λώρο που συνδέει την κοινωνία με την σαπίλα. 
Κατά την άποψή μου, το τελικό χρέος του Συντάγματος είναι να καταστεί ο καταλύτης για την ανατροπή, πρώτα αυτής της κυβέρνησης και για το μετά το ξανασυζητάμε. Πάλι στο Σύνταγμα...

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "σέντρα"

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "ΛΑΜΙΑΚΟΣ ΤΥΠΟΣ"

Αναρτήθηκε από...... energoipoliteskv.blogspot.com

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "Καθημερινή ΦΘΙΩΤΙΔΑ"

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com