Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

Πρόσκληση Βασιλικών 26/8/2014


Αναρτήθηκε από .......  energoipoliteskv.blogspot.com





ΔΗΜΟΣ ΜΩΛΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΥ
ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΡΕΓΚΙΝΙΟΥ
ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ  ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ
ΜΑΧΗΣ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΙΚΩΝ ΤΟΥ 1821
ΕΠΙΝΙΚΙΑ 2014
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
          Σας προσκαλούμε να τιμήσετε με την  παρουσία σας  τις εορταστικές εκδηλώσεις για την επέτειο της  ιστορικής ΜΑΧΗΣ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΙΚΩΝ, οι οποίες  θα πραγματοποιηθούν την Τρίτη 26 Αυγούστου 2014 στο ΡΕΓΚΙΝΙ.
                                                                             Ο Δήμαρχος
                                                                         Ευάγγελος Τετριμίδας
Πρόγραμμα
20:00 Προσέλευση Επισήμων
20:15 Επιμνημόσυνη Δέηση
20:30 Κατάθεση  Στεφάνων
          Τήρηση ενός λεπτού  σιγής
          Εθνικός Ύμνος
20:45 Εκφώνηση του Πανηγυρικού  της
         ημέρας από τον Ταξίαρχο ε.α.
         Γκούβρα Κωνσταντίνο
Χώρος Εκδηλώσεων :Προαύλιος Χώρος Εκκλησίας Παναγιάς


                                    Ιστορικός Τόπος Σύναξης Οπλαρχηγών

Λειτουργία Σταθμού Διοδίων στο Μώλο Φθιώτιδας


Αναρτήθηκε από ......  energoipoliteskv.blogspot.com




ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΗΜΟΣ ΜΩΛΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΥ                   Καμένα Βούρλα, 20-8-2014

  ΝΟΜΟΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
                                                                                            Αριθμ. Πρωτ. : 14.539
       ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
                        ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Προς: 
1. κ. Χρυσοχοϊδη Μιχάλη
Υπουργό Υποδομών Μεταφορών
και Δικτύων Χαρ. Τρικούπη 182 10178 Αθήνα                                                                                         
2. κ. Σιμόπουλο Στράτο
Γενικό Γραμματέα Δημοσίων Έργων
 Χαρ. Τρικούπη 10178 Αθήνα
3.- ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣ
Υπόψη κ. Πενθερουδάκη
 Σωρού 13 151 25 Μαρούσι
4.-Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας
Πλατεία Ελευθερίας 35100 Λαμία
5.- Δήμο Λαμιέων
35100 Λαμία
 Θέμα: Λειτουργία Σταθμού Διοδίων στο Μώλο Φθιώτιδας
  
Με απορία και λύπη ενημερωθήκαμε ότι πρόκειται να λειτουργήσουν οι πλευρικοί σταθμοί διοδίων στον Μώλο από τις 25 Αυγούστου και εφεξής.
Η απορία μας συνίσταται στο γεγονός ότι το παράπλευρο οδικό δίκτυο δεν έχει κατασκευαστεί ακόμη, ούτως ώστε να παραδοθεί σε λειτουργία ολοκληρωμένο παρέχοντας τα απαραίτητα εχέγγυα ασφάλειας, τα οποία θα ασφαλίζουν το διερχόμενο οδηγό από πιθανούς και απροσδόκητους κινδύνους.

Η υφιστάμενη κατάσταση, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα δεν παρέχει τις δέουσες εξασφαλίσεις για ασφαλή, και δίχως εμπόδια, οδήγηση στο παράπλευρο οδικό δίκτυο του τμήματος Σκάρφειας μέχρι και Ράχες, μήκους 57,2 χιλιομέτρων.
Αντ’ αυτού οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν είναι μέγιστοι ακόμη και για τον πιο συνετό και προσεκτικό μέσο οδηγό.
Η δημοπράτηση του έργου με τίτλο «Υπολειπόμενες εργασίες στο τμήμα Σκάρφεια – Λαμία – Ράχες», προϋπολογισμού 18.000.000,00 ευρώ (με αναθεώρηση και Φ.Π.Α.),  πρόκειται να διενεργηθεί στις 2 Σεπτεμβρίου 2014 με την ανοιχτή διαδικασία επιλογής αναδόχου, με κριτήριο κατακύρωσης την χαμηλότερη τιμή.

Σύμφωνα με την από 4-7-2014 Διακήρυξη της Ε.Υ.Δ.Ε./Αυτοκινητόδρομος Π.Α.Θ.Ε., της Γ.Γ.Δ.Ε., του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, αντικείμενο της ανωτέρω εργολαβίας αποτελούν τα έργα κατασκευής-αποπεράτωσης των υπολειπομένων εργασιών του οδικού τμήματος Σκάρφεια - Λαμία - Ράχες του άξονα ΠΑΘΕ, τα οποία δεν ολοκληρώθηκαν στα πλαίσια των αρχικών συμβάσεων. Στην εν λόγω σύμβαση προβλέπεται μεταξύ άλλων εργασιών και η ανακατασκευή του οδοστρώματος – ολοκλήρωση του παράπλευρου οδικού δικτύου, μήκους 24χλμ. περίπου.
Η συνολική προθεσμία εκτέλεσης του έργου, ορίζεται σε δεκατέσσερις (14) μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.

Την απορία μας, περί της βιαστικής λειτουργίας των πλευρικών διοδίων στον Μώλο, εκ μέρους της παραχωρησιούχου εταιρείας, ήτοι της Κεντρικής Οδού Α.Ε., ακολούθησε λύπη και συνάμα οργή, διότι αφενός το παράπλευρο οδικό δίκτυο δεν έχει ολοκληρωθεί, αφετέρου, δεν μπορούμε να βρούμε έστω και έναν σοβαρό λόγο λειτουργίας των εν λόγω πλευρικών διοδίων, τουλάχιστον την συγκεκριμένη χρονική στιγμή.
Ειδικότερα, στην σημερινή του μορφή, το παράπλευρο οδικό δίκτυο, βρίσκεται σε άθλια και επικίνδυνη για τους οδηγούς κατάσταση, αφού δεν παρέχει καμία ασφάλεια. Επιπροσθέτως, η κατασκευή του, και δη η τελειοποίησή του, όπως προκύπτει εκ της ως άνω διακηρύξεως πρόκειται να διαρκέσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα, ήτοι δεκατέσσερις (14) μήνες περίπου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, σε συνδυασμό με την λειτουργία των πλευρικών διοδίων του Μώλου, των οποίων το αντίτιμο ουδείς γνωρίζει ή δύναται να φανταστεί, να εκθέσει για το ως άνω χρονικό διάστημα και μέχρι την ολοκλήρωση του εν λόγω έργου, αόριστο αριθμό οδηγών σε πλείστους κινδύνους, με κυριότερο εξ αυτών τον κίνδυνο για την ίδια τους την ζωή, αφού κατά την κατασκευή του παράπλευρου οδικού δικτύου θα ομιλούμε περί καθημερινής καρμανιόλας, από την οποία, μετά βεβαιότητος θα περιμένουμε να θρηνήσουμε θύματα.

Στον βωμό της κερδοσκοπίας της παραχωρησιούχου εταιρείας με την μορφή της καταβολής του αντιτίμου στα πλευρικά διόδια Μώλου, είμαστε έτοιμοι να ανεχθούμε ανθρώπινα θύματα.
Άραγε, πόση υπευθυνότητα και σοβαρότητα διακατέχει όλους αυτούς η βεβιασμένη λειτουργία των πλευρικών διοδίων του Μώλου, δίχως την ολοκλήρωση του παράπλευρου οδικού δικτύου!
Από την άλλη μεριά ουδείς λόγος υφίσταται για την λειτουργία του συγκεκριμένου σταθμού διοδίων, την παρούσα χρονική περίοδο, λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι η διέλευση των οδηγών, από και προς Αθήνα θα γίνεται από τα Καμένα Βούρλα, προκειμένου να αποφευχθεί η καταβολή του αντιτίμου στα πλευρικά διόδια.

Επί της ουσίας, αδυνατούμε να σκεφτούμε ποιος ο λόγος ύπαρξης του συγκεκριμένου σταθμού διοδίων και που αποσκοπεί η παραχωρησιούχος εταιρεία, αφ’ ης στιγμής ο σιδηροδρομικός σταθμός Μώλου δεν έχει τεθεί ακόμη σε λειτουργία, γεγονός που θα μπορούσε να σταθεί από μόνο του ικανό να αυξήσει τη διέλευση τροχοφόρων οχημάτων προς τον Μώλο και ως εκ τούτου, την ανάγκη, ούτως ειπείν, για την λειτουργία πλευρικών διοδίων στην συγκεκριμένη περιοχή.
Φρονούμε ότι η λειτουργία του πλευρικού σταθμού διοδίων στον Μώλο θα αγανακτήσει και θα εξοργίσει δικαιολογημένα τους δημότες του Δήμου Μώλου – Αγίου Κωνσταντίνου, στους οποίους θα στέρξουμε προς βοήθεια με οποιοδήποτε μέσο και κόστος.
Αναλογιστείτε ότι η λειτουργία πλευρικών διοδίων στον Μώλο θα εκθέσει σε σοβαρό κίνδυνο εκατοντάδες οδηγούς, οι οποίοι για να μην καταβάλλουν το αντίτιμο θα κινούνται σε ένα επικίνδυνο παράπλευρο οδικό δίκτυο.

Λάβετε τα απαραίτητα μέτρα, τουλάχιστον μέχρι και την ολοκλήρωση των εργασιών για την κατασκευή του παράπλευρου οδικού δικτύου, ούτως ώστε να μην λειτουργήσουν τα πλευρικά διόδια Μώλου και με την κίνησή σας αυτήν σώστε ανθρώπινες ζωές.
Σε διαφορετική περίπτωση η δίκαιη κοινωνική κατακραυγή θα μας βρει αρωγούς.
  
                                                                                    Ο Δήμαρχος
                                                                              Τετριμίδας Ευάγγελος
Κοινοποίηση:
1.     Γραφείο Πρωθυπουργού
Ηρώδου του Αττικού  19
10674 Αθήνα
2.     Γραφείο Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης
Ζαλοκώστα 10
10671 Αθήνα
3.     κ. Σταϊκούρα Χρήστο
Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών
Βουλευτή Φθιώτιδας
Ορλάνδου & Ταϋγέτου
35100 Λαμία
4.     κ. Σταυρογιάννη Νικόλαο
Βουλευτή Φθιώτιδας
Παπασιοπούλου 52
35100 Λαμία
5.     κ. Κουτσογιαννακόπουλο Κων/νου
Βουλευτή Φθιώτιδας
Λεωσθένους 12
35100 Λαμία
6.     κα Ελένη Μακρή Θεοδώρου
Βουλευτής Φθιώτιδας
Ρήγα Φερραίου 30
35100 Λαμία
7.     κ. Κυριακάκη Βασίλειο
Βουλευτής Φθιώτιδας
Αθ. Διάκου 6
2ος  όροφος

35100 Λαμία

Η κυβέρνηση διορθώνει τώρα τα τερατώδη λάθη στον ΕΝΦΙΑ -Πώς θα υπολογιστεί

Αναρτήθηκε από ........  energoipoliteskv.blogspot.com



Λιγότερο από μια εβδομάδα έχει στη διάθεση της η κυβέρνηση για να διαπραγματευθεί με την Τρόικα περαιτέρω βελτιώσεις στο φόρο ακινήτων, καθώς το αργότερο έως την επόμενη Παρασκευή θα πρέπει να βρίσκεται στη Βουλή η νομοθετική ρύθμιση με όλες τις παρεμβάσεις. Σύμφωνα με κυβερνητικούς παράγοντες, το σκληρό παζάρι με την Τρόικα μπορεί να έχει θετική κατάληξη εάν οι εκπρόσωποι των δανειστών πειστούν ότι δεν τίθεται σε κίνδυνο ο στόχος της είσπραξης 2,650 δισ ευρώ, κάτι που μπορεί να επιτευχθεί ακόμα κι αν οι φόροι που θα βεβαιωθούν πέσουν κάτω από τα 3,2 δισ ευρώ.

Μικρότερος κατά 500 εκατ. ευρώ ο φόρος
Με βάση τη πρώτη εκκαθάριση του φόρου, όπου προέκυψαν και τα τερατώδη λάθη στους 4.000 οικισμούς εκτός αντικειμενικού συστήματος, οι φόροι που βεβαιώθηκαν έφτασαν στα 3,540 δισ ευρώ, δημιουργώντας έτσι ένα «μαξιλάρι» ασφαλείας εν όψει των διορθώσεων που πρόκειται να γίνουν. Ο επανυπολογισμός του φόρου στις επίμαχες περιοχές υπολογίζεται ότι θα έχει κόστος 167 εκατ. ευρώ, ενώ το κόστος από τις απαλλαγές και τις εκπτώσεις σε χαμηλά εισοδήματα, πολύτεκνους, τρίτεκνους και ανάπηρους δεν θα ξεπεράσει τα 250 εκατ. ευρώ. Με αυτά τα δεδομένα, κυβερνητικά στελέχη εκτιμούν ότι υπάρχουν δημοσιονομικές αντοχές για ακόμα 100 εκατ. ευρώ- που υπολογίζεται ότι είναι το κόστος από μια έκπτωση έως 30% στα ξενοίκιαστα ακίνητα- κάτι που σημαίνει ότι ο πήχης των φόρων προς βεβαίωση θα πέσει στα 3 δισ ευρώ, όριο που σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου Οικονομικών δεν μπορεί να ξεπεραστεί σε καμία περίπτωση προς τα κάτω.
Τρομάζει την Τρόικα η εισπραξιμότητα -Θα πρέπει να φθάσει το 83%

Το πιο κρίσιμο σημείο της διαπραγμάτευσης είναι το πώς θα πειστεί η Τρόικα ότι από τα 3 δισ ευρώ μπορούν να εισπραχθούν τα προβλεπόμενα 2,650 δισ ευρώ, δηλαδή ότι η εισπραξιμότητα μπορεί να ανέβει από το 83% στο 88%. Κυβερνητικοί παράγοντες υποστηρίζουν ότι η εισπραξιμότητα αυτή μπορεί να επιτευχθεί λόγω της διεύρυνσης της βάσης του φόρου ακινήτων σε σχέση με τα όσα ίσχυαν πέρσι, επικαλούμενοι τα στοιχεία είσπραξης του ΕΕΤΑ (το αποκαλούμενο χαράτσι της ΔΕΗ), που ξεπέρασε τις αρχικές προβλέψεις των 1,9 δισ ευρώ. Πέρα από το παζάρι για τα ξενοίκιαστα και μη ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα, στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης θα τεθεί και η πρόβλεψη έκπτωσης για εφάπαξ καταβολή του ΕΝΦΙΑ, παρά το ότι η θέση της Τρόικας ήταν εξαρχής αρνητική.

Η κυβέρνηση φοβάται νέο χάος με ουρές στις Εφορίες και τα ασφαλιστικά ταμεία
Αντιθέτως, εσωτερικό ζήτημα χαρακτηρίζεται το πακέτο των βελτιώσεων και απλοποιήσεων στη διαδικασία για τη χορήγηση εκπτώσεων και απαλλαγών, με στόχο να αποφευχθούν οι ουρές στις εφορίες και στα ασφαλιστικά ταμεία. Η διαδικασία θα είναι ανάλογη με αυτή για το κοινωνικό μέρισμα, δηλαδή υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης στο TAXIS και γι' αυτόν ακριβώς το λόγο θα καταργηθεί η προϋπόθεση της ασφαλιστικής ενημερότητας, αφού το ΚΕΠΥΟ δεν έχει δυνατότητα πρόσβασης στα αντίστοιχα ηλεκτρονικά αρχεία των ταμείων. Πιο απλή θα είναι η διαδικασία και για τους αναπήρους, καθώς σε πρώτη φάση θα γίνουν αποδεκτά τα περσινά πιστοποιητικά αναπηρίας.
Σε έξι δόσεις ο νέος ΕΝΦΙΑ
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ΕΝΦΙΑ θα εξοφληθεί εκτός απροόπτου σε 6 δόσεις και η τελευταία δόση θα πρέπει να καταβληθεί έως το τέλος του Φεβρουαρίου, με ό,τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό και για τον εκλογικό σχεδιασμό της κυβέρνησης.

Πώς θα υπολογιστεί ο φόρος στους 4.000 οικισμούς που έγιναν τα τερατώδη λάθη
Την ίδια ώρα φαίνεται ότι γίνεται αγώνας δρόμου, προκειμένου να αναρτηθούν τα νέα εκκαθαριστικά έως τα μέσα Σεπτεμβρίου. Όπως προέκυψε και από τη συνάντηση του οικονομικού επιτελείου με κλιμάκιο του ΠΑΣΟΚ, το βάρος των διορθώσεων έχει πέσει στους 4.000 οικισμούς εκτός αντικειμενικού συστήματος, όπου οι στρεβλώσεις προκάλεσαν κοινωνική έκρηξη. Η επανεκκαθάριση θα γίνει σε μια προς μια τις περιοχές και θα υιοθετηθεί το ευνοϊκότερο σύστημα για τους ιδιοκτήτες, δηλαδή είτε οι περσινές αξίες γης με τις οποίες υπολογίστηκε ο ΦΑΠ είτε οι φετινές αξίες για τον ΕΝΦΙΑ, όπως αναμένεται να γίνει κυρίως στα οικόπεδα που βρίσκονται εντός του Λεκανοπεδίου Αττικής. Με βάση τους έως τώρα υπολογισμούς, από αυτή τη διαδικασία ο ΕΝΦΙΑ για τις συγκεκριμένες περιοχές θα είναι 167 εκατ. ευρώ χαμηλότερος.


Από ......  iefimerida  

Ανατροπές στις βάσεις – 8 στους 10 αριστούχους χάνουν την σχολή πρώτης προτίμησης

Αναρτήθηκε από ..........  energoipoliteskv.blogspot.com


- Μέσα στην επόμενη εβδομάδα ανακοινώνονται οι βάσεις
- Εκτός ΑΕΙ-ΤΕΙ μένουν πάνω από 40.000 υποψήφιοι
- Αναλυτές αναμένουν εκτίναξη των βάσεων σε περιφερειακά τμήματα
- Ευνοημένοι όσοι ανήκουν σε τρίτεκνες ή πολύτεκνες οικογένειες

Μεγάλες ανατροπές κρύβουν οι φετινές φάσεις που αναμένεται να ανακοινωθούν μεταξύ 26 και 29 Αυγούστου.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Εθνος, πάνω από 40.000 υποψήφιοι αναμένεται να βρεθούν εκτός ΑΕΙ και ΤΕΙ ενώ περίπου 8 στους 10 αριστούχους δεν θα καταφέρουν να εισαχθούν στην σχολή πρώτης προτίμησης.

Φέτος, στην κατηγορία του 10% συμπεριλήφθηκαν για πρώτη φορά απόφοιτοι επαγγελματικών λυκείων. Οι περσινοί απόφοιτοι θα διεκδικήσουν θέση σε καλύτερο τμήμα, με βάση τις περσινές βαθμολογίες στα δύο μαθήματα γενική παιδείας και στα δύο μαθήματα ειδικότητας που εξετάστηκαν.

Η συνολική αύξηση του αριθμού των υποψηφίων θα αφήσει εκτός τμημάτων ΑΕΙ περισσότερους υποψήφιους σε σχέση με πέρυσι. Την ίδια ώρα οι καλύτερες επιδόσεις σχεδόν σε όλα τα μαθήματα όλων των κατευθύνσεων δημιουργεί αυξημένο ανταγωνισμό όχι μόνο για τις περιζήτητες σχολές αλλά και για τμήματα μεσαίων βαθμολογιών.
Πολλοί αριστούχοι που δεν θα καταφέρουν να εισαχθούν σε σχολές πρώτης προτίμησης, θα εισαχθούν σε τμήματα με χαμηλότερα μόρια, που εδρεύουν κοντά στον τόπο κατοικίας τους.

Επίσης, για πρώτη φορά φέτος χιλιάδες υποψήφιοι ειδικών κατηγοριών, όπως τρίτεκνοι και πολύτεκνοι, θα μπορούν να μετεγγραφούν ελεύθερα σε σχολές κοντά στα σπίτια τους.

Ειδικοί που ασχολούνται με τις εκτιμήσεις των βάσεων τονίζουν οτι η σειρά επιλογής των σχολών στο μηχανογραφικό για τους υποψηφίους των ειδικών κατηγοριών, μπορεί να φέρει εκπλήξεις και ανατροπές σε σειρά τμημάτων περιφερειακών ιδρυμάτων.

Έτσι, δεν αποκλείεται να προκύψει δυσανάλογα μεγάλη άνοδος των βάσεων σε κάποια περιφερειακά τμήματα υψηλών και μεσαίων βαθμολογιών, λόγω της αθρόας εισαγωγής τρίτεκνων και πολύτεκνων. Οι υποψήφιοι αυτοί πάντως αναμένεται να εγκαταλείψουν στη συνέχεια το αρχικό τμήμα εισαγωγής μεταπηδώντας σε κάποιο κεντρικό.

Από ......  newsit

Περιστέρη:"Ίσως δεν έχει συληθεί"

Αναρτήθηκε από ....... energoipoliteskv.blogspot.com


Τα καλύτερα των δελτίων

Αναρτήθηκε από ....... energoipoliteskv.blogspot.com