Αναρτήθηκε από ......... energoipoliteskv.blogspot.com
Εστάλη στο Blog από αναγνώστη
Αγαπητέ κ. Αλεξανδρή
Ορμώμενος από την δημόσια παρέμβασή σας λίγο πριν το τελευταίο δημοτικό συμβούλιο στον Δήμο Μώλου – Αγίου Κωνσταντίνου, με δημοσίευση στο διαδίκτυο, αλλά και την παρουσία σας στο Δημοτικό Συμβούλιο, κατά τη συζήτηση του ξεπουλήματος του καταφυγίου (16.000 ευρώ το χρόνο ή 43 ευρώ τη μέρα) σκαφών των Καμένων Βούρλων, θέλω να επισημάνω τα παρακάτω. Αρχικά, το ρεπορτάζ που κάνατε για το δημοτικό συμβούλιο στην εφημερίδα σας ήταν αντικειμενικό.
Πέραν του θέματος του καταφύγιου υπήρξε και η απόφαση για την επαναπρόσληψη των συμβασιούχων, αλλά και η έγκριση ποσού απευθείας ανάθεσης για την μελέτη κατ’ αρχήν της υδροδότησης του Αγίου Χαραλάμπου. Πάρα πολύ σοβαρά θέματα για τις οικογένειες των εργαζόμενων, αλλά και των κατοίκων του Αγίου Χαραλάμπου. Ιδιαίτερα δε, αν λάβουμε υπόψη μας τί έγινε με τους συμβασιούχους στην Λαμία και σε άλλους δήμους όπου απολύθηκαν. Το θέμα του Αγίου Χαραλάμπου θέλει στενή παρακολούθηση για την επίλυσή του.
Η διαδικασία που ακολούθησε η πλειοψηφία στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο, με το «παιχνίδι» των ημερομηνιών, της υπογραφής της σύμβασης εσπευσμένα, την αργία δύο συμβούλων της μείζονος αντιπολίτευσης - σε αντίθεση με δημοτικό σύμβουλο της συμπολίτευσης που για το ίδιο ακριβώς λόγο δεν τέθηκε σε αργία - οι αποσκιρτήσεις συμπολίτευσης αντιπολίτευσης και κάποιες εξυπηρετήσεις άλλων», φαινόταν[.....] στημένη εξαρχής. Τα ανώνυμα και κατάπτυστα δημοσιεύματα κατά των συμβούλων της συμπολίτευσης, τελικά τους συσπείρωσε και ευνόησε το ξεπούλημα του λιμανιού. Δημοσιεύματα και παρεμβάσεις σαν την δικιά σας και του λιμενάρχη Στυλίδας, έπαιξαν το ρόλο τους στην διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος στην ψηφοφορία υπέρ του ξεπουλήματος.
Έχουμε εμπειρία από ιδιωτικοποιήσεις. Θέλω να σας θυμίσω την προσπάθεια να δοθεί σε ιδιώτη η αποκομιδή των απορριμμάτων του καποδιστριακού δήμου Καμένων Βούρλων όπως γίνεται στην πόλη σας την Λαμία, με τους ιδίους όρους (σαν να έχει γραφτεί η σύμβαση από το ίδιο χέρι) που στοίχισε στον τόπο μου πάνω από 500 χιλιάδες ευρώ, χωρίς τα πρόστιμα της εφορίας, για μόνο 4 μήνες και μερικό καθαρισμό, με κάκιστα αποτελέσματα, και με τον πρώην δήμαρχο να εγκαλείται για τα παραπάνω.
Στο δημοσίευμά σας στο διαδίκτυο ισχυρίζεστε ότι η μόνη επένδυση που βοήθησε τα Καμένα Βούρλα ήταν η επένδυση στο Γαλήνη. Φαντάζομαι εννοείτε ότι υπήρξε επικερδής για τον επενδυτή. Ήταν όμως επικερδής για το σύνολο της κοινωνίας των Καμένων Βουρλών; Γνωρίζετε ότι έπρεπε να διατηρήσει τα ξενοδοχεία Ράδιο και Θρόνιο αναβαθμισμένα; Όπως και τον Ασκληπιό, δηλαδή, τα παλιά λουτρά; Ότι όφειλε να έχει διατηρήσει και το πάρκο των Καμένων Βουρλών; Και ακόμη χειρότερα, ενώ έπρεπε να έχει διατηρήσει το σύνολο των εργαζόμενων, κράτησε ελάχιστους; Και αυτούς με άθλιες συνθήκες και μισθούς πείνας. Πόσο βοήθησε στην τοπική κοινωνία; Πόσα ξενοδοχεία υπήρχαν και ενοικιαζόμενα δωμάτια όταν ανέλαβαν οι καινούργιοι επενδυτές; Πόσα υπάρχουν σήμερα; Ελάχιστα. Μαζί με την κρίση, τα διόδια, την οικοδομική ασυδοσία, την έλλειψη σεβασμού στο δημόσιο χώρο, ήταν η ταφόπλακα για τους μικροεπαγγελματίες του χώρου.
Καταλαβαίνετε ότι η συγκέντρωση οικονομίας σε λίγα χέρια πνίγει τους μικρότερους.
Στο καταφύγιο σκαφών σήμερα το «ψητό» δεν είναι ο θαλάσσιος χώρος και το πάρκινγκ 80 σκαφών, αλλά οι υπηρεσίες στη στεριά, δηλαδή καύσιμα, σούπερ μάρκετ, χώρος διαμονής και εστίασης, ένα μεγαλύτερο καράβι για τις γύρω εκδρομές κ.λπ. δηλαδή, ένα ακόμη πλήγμα στους μικροεπαγγελματίες.
Μία άλλη περίπτωση είναι η επένδυση στον Λεβέντη που χρωστάει 300 χιλ. ευρώ στο δήμο μας.
Σύμβουλοι που εκλέγονται διαχρονικά στον τόπο (άλλοτε με τις παρατάξεις του ΠΑΣΟΚ, άλλοτε με της ΝΔ, άλλοτε ως «ανεξάρτητοι»), στήριξαν άκριτα και κυρίως χωρίς να ελέγχουν ως όφειλαν, όλα αυτά που περιγράφω, ψηφίζοντας τους προϋπολογισμούς και τους ισολογισμούς της Δημοτικής επιχείρησης που διαχειρίστηκε και το λιμάνι και την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού, αδιαμαρτύρητα. Μάλιστα, όλοι αυτοί τις περισσότερες φορές, ήταν σε θέσεις ευθύνης στο δήμο. Και προσπαθούν τώρα να ρίξουν τις ευθύνες τους στους ψαράδες. Στηρίζουν τις πιέσεις και τα ραβασάκια για την είσπραξη των δημοτικών τελών και των λογαριασμών νερού από τους πολίτες, όταν ανέχονται οι εφοπλιστές να το παίρνουν δωρεάν στο λιμάνι του Αγίου Κωνσταντίνου.
Το σύστημα ΠΑΣΟΚ - ΝΔ είναι πάντα εδώ, ως βδέλα για τον τόπο μας. Η δε παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ καταψηφίζει την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού («ξεκάρφωμα» κατά το κοινώς λεγόμενο), κουκουλώνοντας έτσι τις ευθύνες της κυβέρνησής τους στη διατήρηση και επαύξηση του ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας.
Μόνη λύση είναι το αυτονόητο : δημόσιες υποδομές που να στηρίζουν και τον πρωτογενή τομέα και τον δευτερογενή, αλλά και τον λαϊκό τουρισμό, για την στήριξη των εργαζόμενων και των αυτοαπασχολούμενων στον τουρισμό, με εργαζόμενους ασφαλείς και αξιοπρεπώς αμειβόμενους που να έχουν δουλειά και μέλλον στην χώρα μας και να μπορούν να κάνουν διακοπές. Αυτά βέβαια, μπορούν να γίνουν μόνο στην κοινωνία όπου ο λαός θα έχει το πάνω χέρι στην εξουσία. Οι εργαζόμενοι οφείλουν να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα τους σε αυτήν την προοπτική.
Γιάννης Φραγκούλης
Αυτοκινητιστής
Καμένα Βούρλα
Εστάλη στο Blog από αναγνώστη
Αγαπητέ κ. Αλεξανδρή
Ορμώμενος από την δημόσια παρέμβασή σας λίγο πριν το τελευταίο δημοτικό συμβούλιο στον Δήμο Μώλου – Αγίου Κωνσταντίνου, με δημοσίευση στο διαδίκτυο, αλλά και την παρουσία σας στο Δημοτικό Συμβούλιο, κατά τη συζήτηση του ξεπουλήματος του καταφυγίου (16.000 ευρώ το χρόνο ή 43 ευρώ τη μέρα) σκαφών των Καμένων Βούρλων, θέλω να επισημάνω τα παρακάτω. Αρχικά, το ρεπορτάζ που κάνατε για το δημοτικό συμβούλιο στην εφημερίδα σας ήταν αντικειμενικό.
Πέραν του θέματος του καταφύγιου υπήρξε και η απόφαση για την επαναπρόσληψη των συμβασιούχων, αλλά και η έγκριση ποσού απευθείας ανάθεσης για την μελέτη κατ’ αρχήν της υδροδότησης του Αγίου Χαραλάμπου. Πάρα πολύ σοβαρά θέματα για τις οικογένειες των εργαζόμενων, αλλά και των κατοίκων του Αγίου Χαραλάμπου. Ιδιαίτερα δε, αν λάβουμε υπόψη μας τί έγινε με τους συμβασιούχους στην Λαμία και σε άλλους δήμους όπου απολύθηκαν. Το θέμα του Αγίου Χαραλάμπου θέλει στενή παρακολούθηση για την επίλυσή του.
Η διαδικασία που ακολούθησε η πλειοψηφία στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο, με το «παιχνίδι» των ημερομηνιών, της υπογραφής της σύμβασης εσπευσμένα, την αργία δύο συμβούλων της μείζονος αντιπολίτευσης - σε αντίθεση με δημοτικό σύμβουλο της συμπολίτευσης που για το ίδιο ακριβώς λόγο δεν τέθηκε σε αργία - οι αποσκιρτήσεις συμπολίτευσης αντιπολίτευσης και κάποιες εξυπηρετήσεις άλλων», φαινόταν[.....] στημένη εξαρχής. Τα ανώνυμα και κατάπτυστα δημοσιεύματα κατά των συμβούλων της συμπολίτευσης, τελικά τους συσπείρωσε και ευνόησε το ξεπούλημα του λιμανιού. Δημοσιεύματα και παρεμβάσεις σαν την δικιά σας και του λιμενάρχη Στυλίδας, έπαιξαν το ρόλο τους στην διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος στην ψηφοφορία υπέρ του ξεπουλήματος.
Έχουμε εμπειρία από ιδιωτικοποιήσεις. Θέλω να σας θυμίσω την προσπάθεια να δοθεί σε ιδιώτη η αποκομιδή των απορριμμάτων του καποδιστριακού δήμου Καμένων Βούρλων όπως γίνεται στην πόλη σας την Λαμία, με τους ιδίους όρους (σαν να έχει γραφτεί η σύμβαση από το ίδιο χέρι) που στοίχισε στον τόπο μου πάνω από 500 χιλιάδες ευρώ, χωρίς τα πρόστιμα της εφορίας, για μόνο 4 μήνες και μερικό καθαρισμό, με κάκιστα αποτελέσματα, και με τον πρώην δήμαρχο να εγκαλείται για τα παραπάνω.
Στο δημοσίευμά σας στο διαδίκτυο ισχυρίζεστε ότι η μόνη επένδυση που βοήθησε τα Καμένα Βούρλα ήταν η επένδυση στο Γαλήνη. Φαντάζομαι εννοείτε ότι υπήρξε επικερδής για τον επενδυτή. Ήταν όμως επικερδής για το σύνολο της κοινωνίας των Καμένων Βουρλών; Γνωρίζετε ότι έπρεπε να διατηρήσει τα ξενοδοχεία Ράδιο και Θρόνιο αναβαθμισμένα; Όπως και τον Ασκληπιό, δηλαδή, τα παλιά λουτρά; Ότι όφειλε να έχει διατηρήσει και το πάρκο των Καμένων Βουρλών; Και ακόμη χειρότερα, ενώ έπρεπε να έχει διατηρήσει το σύνολο των εργαζόμενων, κράτησε ελάχιστους; Και αυτούς με άθλιες συνθήκες και μισθούς πείνας. Πόσο βοήθησε στην τοπική κοινωνία; Πόσα ξενοδοχεία υπήρχαν και ενοικιαζόμενα δωμάτια όταν ανέλαβαν οι καινούργιοι επενδυτές; Πόσα υπάρχουν σήμερα; Ελάχιστα. Μαζί με την κρίση, τα διόδια, την οικοδομική ασυδοσία, την έλλειψη σεβασμού στο δημόσιο χώρο, ήταν η ταφόπλακα για τους μικροεπαγγελματίες του χώρου.
Καταλαβαίνετε ότι η συγκέντρωση οικονομίας σε λίγα χέρια πνίγει τους μικρότερους.
Στο καταφύγιο σκαφών σήμερα το «ψητό» δεν είναι ο θαλάσσιος χώρος και το πάρκινγκ 80 σκαφών, αλλά οι υπηρεσίες στη στεριά, δηλαδή καύσιμα, σούπερ μάρκετ, χώρος διαμονής και εστίασης, ένα μεγαλύτερο καράβι για τις γύρω εκδρομές κ.λπ. δηλαδή, ένα ακόμη πλήγμα στους μικροεπαγγελματίες.
Μία άλλη περίπτωση είναι η επένδυση στον Λεβέντη που χρωστάει 300 χιλ. ευρώ στο δήμο μας.
Σύμβουλοι που εκλέγονται διαχρονικά στον τόπο (άλλοτε με τις παρατάξεις του ΠΑΣΟΚ, άλλοτε με της ΝΔ, άλλοτε ως «ανεξάρτητοι»), στήριξαν άκριτα και κυρίως χωρίς να ελέγχουν ως όφειλαν, όλα αυτά που περιγράφω, ψηφίζοντας τους προϋπολογισμούς και τους ισολογισμούς της Δημοτικής επιχείρησης που διαχειρίστηκε και το λιμάνι και την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού, αδιαμαρτύρητα. Μάλιστα, όλοι αυτοί τις περισσότερες φορές, ήταν σε θέσεις ευθύνης στο δήμο. Και προσπαθούν τώρα να ρίξουν τις ευθύνες τους στους ψαράδες. Στηρίζουν τις πιέσεις και τα ραβασάκια για την είσπραξη των δημοτικών τελών και των λογαριασμών νερού από τους πολίτες, όταν ανέχονται οι εφοπλιστές να το παίρνουν δωρεάν στο λιμάνι του Αγίου Κωνσταντίνου.
Το σύστημα ΠΑΣΟΚ - ΝΔ είναι πάντα εδώ, ως βδέλα για τον τόπο μας. Η δε παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ καταψηφίζει την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού («ξεκάρφωμα» κατά το κοινώς λεγόμενο), κουκουλώνοντας έτσι τις ευθύνες της κυβέρνησής τους στη διατήρηση και επαύξηση του ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας.
Μόνη λύση είναι το αυτονόητο : δημόσιες υποδομές που να στηρίζουν και τον πρωτογενή τομέα και τον δευτερογενή, αλλά και τον λαϊκό τουρισμό, για την στήριξη των εργαζόμενων και των αυτοαπασχολούμενων στον τουρισμό, με εργαζόμενους ασφαλείς και αξιοπρεπώς αμειβόμενους που να έχουν δουλειά και μέλλον στην χώρα μας και να μπορούν να κάνουν διακοπές. Αυτά βέβαια, μπορούν να γίνουν μόνο στην κοινωνία όπου ο λαός θα έχει το πάνω χέρι στην εξουσία. Οι εργαζόμενοι οφείλουν να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα τους σε αυτήν την προοπτική.
Γιάννης Φραγκούλης
Αυτοκινητιστής
Καμένα Βούρλα