Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Σε διαθεσιμότητα τα δημοτικά ραδιόφωνα -Στην πόρτα εξόδου 700 εργαζόμενοι

Αναρτήθηκε από .....  energoipoliteskv.blogspot.com


Με 700 εργαζομένους από τα δημοτικά ραδιόφωνα η κυβέρνηση αναμένεται να συμπληρώσει τον αριθμό των 2.000 υπαλλήλων που θα τεθούν σε κινητικότητα όπως έχει συμφωνηθεί με τους δανειστές. Στο δρόμο λοιπόν της κινητικότητας αναμένεται να βρεθούν σύντομα 700 διοικητικοί υπάλληλοι, τεχνικοί και δημοσιογράφοί που εργάζονται σε δημοτικά ραδιόφωνα.

Οπως αναφέρει το Εθνος Το υπουργείο Εσωτερικών φαίνεται πως ακολουθεί για τα δημοτικά ραδιόφωνα τη λύση που προκρίθηκε για την αμυντική βιομηχανία, με την εν λειτουργία αναδιάρθρωση τους, προκειμένου από εκεί να προκύψει προσωπικό που θα ενταχθεί στη δεξαμενή της κινητικότητας.

Μάλιστα όπως αναφέρει και η εφημερίδα η αναδιάρθρωση θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του Οκτωβρίου και οι εργαζόμενοι που υπηρετούν στα ραδιόφωνα με μόνιμη σχέση εργασίας και έχουν μεταταχθεί εκεί από άλλες θέσεις των δήμων θα μπουν σε καθεστώς κινητικότητας.

Πως συμπληρώνεται ο αριθμός των 2.000 απολύσεων
Οι 700 εργαζόμενοι θα έρθουν να προστεθούν στους περίπου 1.000 που θα βρεθούν εκτός δημοσίου από την αμυντική βιομηχανία, και μαζί με έναν αριθμό 250 ως 300 επίορκων των οποίων οι υποθέσεις θα έχουν κλείσει μέχρι το τέλος του έτους θα συμπληρώσουν των αριθμό των απολύσεων που έχει συμφωνήσει η κυβέρνηση μέχρι το τέλος του 2013.

Από ........  iefimerida

ΟΛΜΕ: Προγραμματίζουμε σκληρές απεργίες

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com

Αποδοκίμασαν την Φώφη Γεννηματά

Αναρτήθηκε από ..... energoipoliteskv.blogspot.com

Τα καλύτερα των δελτίων

Αναρτήθηκε από ........ energoipoliteskv.blogspot.com

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

BBC: «Πώς η Κίνα μπορεί να βγάλει την Ελλάδα από το σκοτάδι»

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com


Τους τρόπους με τους οποίος μπορεί η Κίνα να βγάλει την Ελλάδα από το αδιέξοδο της οικονομικής κρίσης αναλύει σε το βρετανικό δίκτυο BBC σε άρθρο με τίτλο «Πώς η Κίνα μπορεί να βγάλει την Ελλάδα από το σκοτάδι».

Το δίκτυο ξεκινά από το Λιμάνι του Πειραιά...
και την παρουσία Κινέζων που εκμεταλλεύονται τον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων.

«Στο λιμάνι του Πειραιά οι Κινέζοι έχουν φτάσει. Σιδερένιοι γερανοί χρησιμοποιούν ένα σύστημα σχοινιών για να μεταφέρουν τα εμπορευματοκιβώτια από τα πλοία στα φορτηγά πλοία στις νταλίκες. Οι εγκαταστάσεις δημιουργήθηκαν από την κινεζική εταιρεία Cosco, η οποία πλήρωσε 500 εκατομμύρια ευρώ για την αναβάθμιση και τη λειτουργία του σταθμού. Είναι η μεγαλύτερη εσωτερική επένδυση της Ελλάδας που προσφέρει στην Κίνα την πρόσβαση - κλειδί στην Ευρώπη», σημειώνει το δίκτυο.

«Παντού υπάρχει μία ευκαιρία για επιχειρήσεις. Βρήκαμε μία εδώ και ήταν επιτυχημένη», λέει ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της κινεζικής εταιρείας, Ζανγκ Ανμίνγκ.

Ο ρεπόρτερ του BBC στην Αθήνα, Μαρκ Λόουεν, ρωτά αν αισθάνεται ότι η Ελλάδα χρειάζεται περισσότερο την Κίνα, παρά το αντίστροφο. Ο Ζανγκ απαντά διπλωματικά: «Η Ελλάδα χρειάζεται εμάς κι εμείς την Ελλάδα. Είναι μία κατάσταση win - win».

«Αλλά, φυσικά, η μαστιζόμενη απο την κρίση Ελλάδα εκλιπαρεί για ένα χέρι βοήθειας. Είναι σε απόγνωση για επενδύσεις, οι ιδιωτικοποιήσεις της καθυστερεί τραγικά σε σχέση με τα χρονοδιαγράμματα. Ο βασικός στόχος είναι να κερδίσει 50 δισ. ευρώ μέχρι το 2015, αλλά λόγω των καθυστερήσεων έχει κερδίσει μόλις 11 δισ.», σημειώνει το BBC.

Στη συνέχεια το δίκτυο κάνει λόγο για δυτικές εταιρείες εκφράζουν ακόμη επιφυλάξεις για επενδύσεις σε μία χώρα που κλυδωνίζεται από την κοινωνική αναταραχή και το υψηλό χρέος, με αποτέλεσμα να έχει αφήσει το πεδίο ελεύθερο σε αναδυόμενες οικονομίες της Ανατολής - οι οποίες τώρα προσβλέπουν σε μία καλή θέση στην ΕΕ με πολύ ευνοϊκούς όρους.

Υπό την διοίκηση της Cosco, επισημαίνει το BBC, ο εμπορικός σταθμός έχει διπλασιάσει τα κιβώτια που προωθεί, αλλά η πολιτική της όπως η απαγόρευση του συνδικαλισμού θεωρείται αυστηρή.

Ο δεύτερος σταθμός στον Πειραιά εξακολουθεί να είναι κρατικός και ο γενικός γραμματέας της Ενωσης Λιμενεργατών, Γιώργος Γώγος, θέλει να παραμείνει ως έχει. Όπως λέει η στρατηγική της Κίνας είναι ιδιοτελής, καιροφυλακτεί για μία μία «ευάλωτη ελληνική οικονομία» ώστε να καρπωθεί τα ωφέλη.

«Κανείς δεν δίνει χρήματα χωρίς αντάλλαγμα, ειδικά οι κινεζικές εταιρείες και η κινεζική κυβέρνηση», προσθέτει το δημοσίευμα.

Από ......   kafeneio

Για τη Δημόσια Τεχνική Εκπαίδευση, της Μυρσίνης Αθανασιάδου

Αναρτήθηκε από ........  energoipoliteskv.blogspot.com


Για τη Δημόσια Τεχνική Εκπαίδευση

 Μετά την μεταπολίτευση οι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με επικεφαλής την Ομοσπονδία τους απαιτούσαν τη δημιουργία πολυκλαδικών λυκείων σε όλη τη χώρα, γιατί υιοθετούσαν τη μαρξιστική αρχή του μη διαχωρισμού πνευματικής και χειρονακτικής εργασίας. 
Επομένως οι μαθητές έπρεπε να διδάσκονται θεωρητικά μαθήματα και παράλληλα να ασκούνται σε δεξιότητες χρήσιμες για τη ζωή τους και την μετέπειτα επαγγελματική τους σταδιοδρομία.

Εντούτοις οι κυβερνήσεις της Δεξιάς και του ΠΑΣΟΚ, το 1977 και το 1983 αντίστοιχα,
διαχώρισαν την Γενική από την Επαγγελματική Εκπαίδευση, με κύριο επιχείρημα τις ανάγκες της παραγωγής, άρα και την κατάρτιση εξειδικευμένου εργατικού και υπαλληλικού τεχνικού προσωπικού. Και παρά την απαξίωση καταρχήν της Τεχνολογικής Εκπαίδευσης και από το μαθητικό δυναμικό, αλλά και από την Αριστερά, που διείδε ότι οι απόφοιτοί της θα ήταν εργαζόμενοι δεύτερης κατηγορίας  και από μισθολογική άποψη, αλλά και από κοινωνικό status, η Τεχνολογική Εκπαίδευση προχώρησε. Και αυτό γιατί προτιμήθηκε από παιδιά που δεν τα «κατάφερναν» στο Γενικό Λύκειο λόγω έλλειψης βοήθειας από την οικογένεια και κυρίως για οικονομικούς λόγους, γιατί έπρεπε από νωρίς να βγουν στην αγορά εργασίας, γιατί ήταν ξένης προέλευσης και δεν ήξεραν καλά ελληνικά, όταν το ελληνικό σχολείο βασίζεται κυρίως σε γλωσσικά μαθήματα, ή γιατί προέρχονταν από αγροτικές περιοχές χωρίς επαγγελματική προοπτική και επέλεξαν τα αστικά κέντρα για γρήγορη επαγγελματική αποκατάσταση.

 Έτσι η  Τεχνική Εκπαίδευση επέζησε, προχώρησε και βελτιώθηκε, χάριν του εκπαιδευτικού προσωπικού που την πίστεψε, την ανέδειξε και πρόσφερε ανιδιοτελώς  εκπαιδευτική πείρα, μεράκι, ακόμη και τεχνολογικό υλικό. Από την άλλη πλευρά οι βιομηχανίες της χώρας,  οι δημόσιες επιχειρήσεις, αλλά και νέοι κλάδοι, που αναπτύχθηκαν, μπορούσαν να απορροφήσουν τους αποφοίτους των επαγγελματικών σχολών και να καλυφθούν οι ανάγκες της αγοράς.

Εντούτοις σήμερα η Τεχνική Εκπαίδευση συρρικνώνεται και αποδομείται και από αυτήν επέλεξε η μνημονιακή κυβέρνηση να αρχίσει την κατεδάφιση της Δημόσιας Παιδείας, γυρνώντας την ελληνική κοινωνία σε προβιομηχανικούς καιρούς. Γιατί, όταν η Βιομηχανική Επανάσταση και η συνακόλουθη ανάπτυξη της Τεχνολογίας (Πληροφορικής και Αυτοματοποίησης), αλλά και του τριτογενούς τομέα επιζητούσαν μορφωμένους και με όλο και πιο εξειδικευμένες  δεξιότητες εργαζομένους, ήταν επόμενο οι βιομηχανικές κοινωνίες να οδηγηθούν στη λύση της μαζικής εκπαίδευσης. Αντίθετα σήμερα γιατί να απαιτηθεί ειδική παιδεία, όταν τα εργοστάσια και οι επιχειρήσεις κλείνουν με ταχύτατο ρυθμό λόγω της οικονομικής κρίσης; Γιατί να απαιτείται ποιοτικό περιεχόμενο σπουδών, όταν την ελληνική κυβέρνηση ενδιαφέρουν οι λίγοι και εκλεκτοί, ενώ τους υπόλοιπους περιμένει η ανεργία και η υποαπασχόληση; Τι χρειάζεται η εμπεριστατωμένη γνώση, όταν η καλύτερη μοίρα για τους επιστήμονες της χώρας είναι ο δρόμος της μετανάστευσης στις μητροπόλεις του εξωτερικού; 

 Έτσι η αρχή της αποδόμησης γίνεται από την Τεχνική Εκπαίδευση, που δείχνει και τα κριτήρια της μνημονιακής κυβέρνησης για δημιουργία μιας «κοινωνίας του ενός τρίτου», σύμφωνα και με τις επιταγές των ευρωπαίων εταίρων της και φυσικά των επιδιώξεων και οδηγιών του ελληνικού και ξένου κεφαλαίου.

Επίσης είναι σημαντικό να προσέξει κανείς ότι με την κατάργηση των σχολών νοσηλευτικής και αισθητικής των ΕΠΑΣ, πλήττονται σε πολύ μεγάλο ποσοστό γυναίκες εργαζόμενες που χάνουν τη δουλειά τους, και σπουδάστριες που χάνουν το σχολείο τους. Αποδεικνύεται δηλαδή ακόμη μία φορά ότι σε περιόδους κρίσεις τα πιο ευάλωτα θύματα του εργασιακού τομέα είναι οι γυναίκες, που ακολουθούν το δρόμο της απόλυσης και της ανεργίας. Έτσι θεμελιώνεται και το τρίπτυχο – σύνθημα του χιτλερισμού για τις γυναίκες το «παιδιά, κουζίνα, εκκλησία» («kinder, kuche, kirche»), για να βρει ιδεολογικό περίβλημα το πρότυπο της  απολυμένης γυναίκας.

 Δεν πρέπει ακόμη να παραλειφθεί ότι μαζί με την κατεδάφιση της Τεχνικής Εκπαίδευσης καταργείται και ο σημαντικός τεχνολογικός εξοπλισμός της, που ή θα ξεπουληθεί ή θα περιπέσει σε αχρηστία. Και είναι άξιο μνείας ότι πολυώροφα κτίρια οικοδομούνται από ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς φορείς στο κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και μάλιστα εγκαινιάζονται από τον αρμόδιο υπουργό, για να στεγάσουν τους άστεγους μαθητές των κατηργημένων δημόσιων τεχνικών σχολείων, με τσουχτερό αντίτιμο αυτή την φορά. Έτσι η κατασπατάληση του δημόσιου χρήματος ακολουθείται από το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας.
  
Πριν από λίγες μέρες εξαγγέλθηκαν νέα μέτρα για ένα νέο Τεχνικό Λύκειο συνδεδεμένο με την αγορά εργασίας, με έμφαση σε επαγγέλματα αιχμής, με λιγότερα τμήματα και επιλογή τους ήδη από την Α΄ Λυκείου, με περιεχόμενο σπουδών, που θα δίνει βάρος στην πρακτική εξάσκηση και θα ελαχιστοποιεί τη γενική παιδεία. Η προοπτική αυτή δεν θα αλλάξει καθόλου όσα καταγγέλθηκαν. Οι καταργήσεις σχολών θα επισημοποιηθούν  με το νομοσχέδιο, και είναι πιθανόν οι νέες σχολές να εξοβελίσουν και την ελάχιστη γενική μόρφωση που σήμερα δίνεται στους μαθητές και στοχεύει σε πολίτες με μια πιο ολοκληρωμένη προσωπικότητα και πολιτικοποίηση. H επιλογή σχολών από την Α΄ Λυκείου εδραιώνει την εννιάχρονη γενική παιδεία, όταν ο κλάδος και η ελληνική κοινωνία απαιτούν δωδεκάχρονη. Ο μαθητής που θα θελήσει να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στο Γενικό Λύκειο και θα αποτύχει, θα πρέπει να επαναλάβει την πρώτη τάξη στο Τεχνικό. Αλλά και η ένταση των μηχανισμών επιλογής στο Γενικό Λύκειο, με τις συνεχείς εξετάσεις, καταργεί στην ουσία κάθε δίοδο του Επαγγελματικού Λυκείου προς το Γενικό.
  
Τέλος με το θεσμό της μαθητείας εισέρχεται στην αγορά εργασίας ένα ανειδείκευτο, άρα φθηνό εργατικό δυναμικό και μάλιστα μικρότερης ηλικίας, που θα προσφέρει εννιάμηνη εργασία, χωρίς προστασία και δικαιώματα. Και βέβαια οι επιχειρήσεις θα επιδοτούνται για τους μαθητευομένους μέχρι και μια διετία, αν προσλάβουν τον μαθητευόμενο, και προοπτικά μπορεί να καθορίζουν και το περιεχόμενο σπουδών.

  Άρα η ελληνική κοινωνία πρέπει να ανησυχήσει πραγματικά και να κινητοποιηθεί για τα νέα μέτρα της δικομματικής κυβέρνησης για την παιδεία. Δεν είναι μόνο η απόλυση κάποιων δημοσίων υπαλλήλων, που θα μετρηθούν στο πλήθος των απολύσεων και θα επιφέρουν και άλλη ανεργία στον ιδιωτικό τομέα, άρα και κλείσιμο και άλλων εμπορικών καταστημάτων. Είναι η κατεδάφιση του δημόσιου αγαθού της εκπαίδευσης και η δημιουργία στρατιάς ανέργων ή υποαπασχολούμενων νέων χωρίς καμιά προοπτική, αφού δεν θα είναι εφοδιασμένοι με κανένα προσόν για την μελλοντική επαγγελματική τους πορεία, εκτός αν κάποιοι από αυτούς πληρώσουν αδρά την εκπαίδευσή τους σε αμφίβολης ποιότητας ιδιωτικά ΙΕΚ.

   Η ευθύνη λοιπόν των εκπαιδευτικών σωματείων είναι πολύ μεγάλη, γιατί πρέπει να συντονίσουν τον εκπαιδευτικό κόσμο, αλλά και να ενημερώσουν όλους τους ενδιαφερομένους για τη Δημόσια Παιδεία και πρώτα από όλους γονείς και μαθητές. Είναι απαραίτητο επίσης να έρθουν σε επαφή με άλλους εργαζόμενους, που υφίστανται τα πλήγματα του ακραίου νεοφιλελευθερισμού, όπως οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, στα Νοσοκομεία, αλλά και στον Ιδιωτικό Τομέα και να βρουν κοινό βηματισμό, γιατί ο Σεπτέμβριος πρέπει να είναι «θερμός». Παράλληλα ο αγώνας που προβλέπεται να αρχίσει είναι απαραίτητο να έχει και πολιτικά αιτήματα, ώστε να κατανοήσει όλη η ελληνική κοινωνία ότι τα δεινά που υφίσταται έχουν συγκεκριμένη αιτία, την μνημονιακή πολιτική, που είναι ανάγκη τώρα να ανατραπεί.

Αθανασιάδου Μυρσίνη, εκπαιδευτικός, διδάκτωρ Νεότερης Ιστορίας.

Από .......  alfavita

Γιατί κατεβαίνουμε σε απεργία ;

Αναρτήθηκε από ........  energoipoliteskv.blogspot.com


Να γίνονται οι αποσπάσεις, και γενικά οι υπηρεσιακές μεταβολές

ΕΓΚΑΙΡΑ- σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, με ανοιχτές διαδικασίες, ανακοίνωση μορίων όλων των αιτούντων μια μεταβολή κλπ!!!

Τα αυτονόητα δηλαδή σε μια κοινωνία ισονομίας και δικαίου! 2. Την ουσιαστική μισθολογική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών! --> Να αναπροσαρμοστεί ο μισθός των νεοδιόριστων ΑΜΕΣΑ, σε επίπεδα στα οποία να μπορεί να επιβιώσει!! (ΑΚΟΥΩ στα κανάλια για άρση των αδικιών σε βάρος των χαμηλοσυνταξιούχων και των ένστολων, μέσω του 70% των χρημάτων που θα προκύψουν ως πρωτογενές πλεόνασμα από τον κρατικό προϋπολογισμό). Και οι εκπαιδευτικοί; Μήπως είμαστε ευνοημένοι και δεν το κατάλαβα;

ΖΗΤΗΣΤΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΝ!! 3. Αποκατάσταση των 2100 συναδέλφων που βγήκαν σε διαθεσιμότητα.

Αν δεν είναι δυνατό να επιστρέψουν στην εκπαίδευση, να διασφαλιστεί πως δεν θα απολυθούν! (και ας μην ακούσω πάλι για τα 10000 παιδιά που στερήθηκαν την ειδικότητα που ήθελαν!!!! Η κοινωνία το ακούει τρεις μήνες τώρα!!!! Και θα σου πουν.... ας πάνε στα δημόσια ΙΕΚ αφού τις θέλουν τόσο!! ( χάνουμε τηλεοπτικό χρόνο, δίχως να περνάμε το μήνυμα που πρέπει!!) 4. Τι δεν μας αρέσει στο νομοσχέδιο του νέου Λυκείου? Ας το πούμε συγκεκριμένα!! (αυτή η βαρετή επιχειρηματολογία για 3 χρόνια εξετάσεις ώστε να μπει στο Πανεπιστήμιο είναι αστεία και παρωχημένη!!) Πάντα οι μαθητές Λυκείου θα δίνουν εξετάσεις για τα ΑΕΙ/ΤΕΙ! Γιατί μας ενοχλεί αυτό, σαν κλάδο? Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω! Αν δεν μας αρέσει, ας προτείνουμε να καταργηθούν ΕΝΤΕΛΩΣ οι εξετάσεις, και ας πηγαίνουν όλα τα παιδιά στο Πανεπιστήμιο!!! 5. Σε κάποια κουβέντα που έκανα πρόσφατα με συναδέλφους στο σχολείο, μου ελεχθει, ότι οι κρατήσεις που γίνονται στο μισθό μας, σύμφωνα με το ενιαίο μισθολόγιο, ουσιαστικά, είναι ισόποσες με τις κρατήσεις που μας γίνονταν με βάση, το παλιό μισθολόγιο. Ισχύει αυτό? Αν ναι, δεν πρέπει να αναφερθεί ως αίτημα η αποκατάσταση αυτής της αδικίας? 6. Μήπως πρέπει να μιλήσουμε για τα χιλιάδες λειτουργικά κενά που δεν θα καλυφθούν, με τα περιορισμένα κονδύλια για αναπληρωτές?

 ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΟΥΜΕ Πως ΑΠΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑ: «ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ» ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΔΟΓΜΑ ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ – ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΑ ΛΙΓΟΣΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ? Πρέπει να επισημάνουμε πως όταν διαμαρτυρόμασταν για τις +2 ώρες του διδακτικού ωραρίου, δεν διαμαρτυρόμασταν γιατί είμαστε τεμπέληδες, αλλά γιατί η συλλογιστική του υπουργείου είναι καθαρά λογιστική, και αφορά την μείωση προσλήψεων αναπληρωτών για την τρέχουσα σχολική χρονιά!! Και του χρόνου τι θα γίνει; Θα συνταξιοδοτηθούν άλλοι 3500 συνάδελφοι από την εκπαίδευση, και τότε τι; Θα αυξηθεί το ωράριο μας άλλες δύο ώρες; Και μετά; Που σταματά αυτό το πανηγύρι; Πρέπει να επισημανθεί ο κοντόφθαλμος σχεδιασμός του υπουργείου. 7. Μήπως πρέπει να μιλήσουμε και για τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς των «μη βασικών ειδικοτήτων» που δεν έχουν πλέον δικαίωμα στην εξέταση της αίτησης τους για απόσπαση; Μα σε ποια χώρα ζούμε τελος πάντων; Μήπως είμαστε η βορειότερη αφρικανική χώρα και δεν το ξέρουμε; Ισονομία; Ισοπολιτεία; Μας λένε κάτι αυτές οι έννοιες, ή μήπως όχι; Τελικά,..... πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως όταν δίνεις μάχες σε καθεστώς τηλεοπτικής δημοκρατίας, (όπως έχει καταντήσει η Ελλάδα σήμερα) πρέπει να πολεμήσεις με τους όρους της δημοκρατίας αυτής!

 ΜΗΝΥΜΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ, ΣΑΦΕΣ, ΕΥΛΗΠΤΟ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ!! ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΠΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΜΑΣ,... ΠΑΝΤΟΥ!!! ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΛΕΣ ΞΕΚΙΝΩ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ!!! Υ.Γ.: Και κάτι για τους συναδελφους που σκέπτονται να μην απεργήσουν, γιατί συγκυριακά δεν τους θίγει άμεσα το ότι συμβαίνει. Αν δεν αντιδράσουμε τώρα,…….ετοιμαστείτε και για συνέχεια!! Καιρός να ειπωθεί το ΕΝΘΑ ΚΕΙΜΑΙ!! ΩΣ ΕΔΩ!! Σ. Τ. Χημικός- Α΄ ΕΛΜΕ ΚΥΚΛΑΔΩΝ "> Να γίνονται οι αποσπάσεις, και γενικά οι υπηρεσιακές μεταβολές ΕΓΚΑΙΡΑ- σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, με ανοιχτές διαδικασίες, ανακοίνωση μορίων όλων των αιτούντων μια μεταβολή κλπ!!! Τα αυτονόητα δηλαδή σε μια κοινωνία ισονομίας και δικαίου! 2. Την ουσιαστική μισθολογική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών! --> Να αναπροσαρμοστεί ο μισθός των νεοδιόριστων ΑΜΕΣΑ, σε επίπεδα στα οποία να μπορεί να επιβιώσει!! (ΑΚΟΥΩ στα κανάλια για άρση των αδικιών σε βάρος των χαμηλοσυνταξιούχων και των ένστολων, μέσω του 70% των χρημάτων που θα προκύψουν ως πρωτογενές πλεόνασμα από τον κρατικό προϋπολογισμό). Και οι εκπαιδευτικοί; Μήπως είμαστε ευνοημένοι και δεν το κατάλαβα;

ΖΗΤΗΣΤΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΝ!! 3. Αποκατάσταση των 2100 συναδέλφων που βγήκαν σε διαθεσιμότητα. Αν δεν είναι δυνατό να επιστρέψουν στην εκπαίδευση, να διασφαλιστεί πως δεν θα απολυθούν! (και ας μην ακούσω πάλι για τα 10000 παιδιά που στερήθηκαν την ειδικότητα που ήθελαν!!!! Η κοινωνία το ακούει τρεις μήνες τώρα!!!! Και θα σου πουν.... ας πάνε στα δημόσια ΙΕΚ αφού τις θέλουν τόσο!! ( χάνουμε τηλεοπτικό χρόνο, δίχως να περνάμε το μήνυμα που πρέπει!!) 4. Τι δεν μας αρέσει στο νομοσχέδιο του νέου Λυκείου? Ας το πούμε συγκεκριμένα!! (αυτή η βαρετή επιχειρηματολογία για 3 χρόνια εξετάσεις ώστε να μπει στο Πανεπιστήμιο είναι αστεία και παρωχημένη!!) Πάντα οι μαθητές Λυκείου θα δίνουν εξετάσεις για τα ΑΕΙ/ΤΕΙ! Γιατί μας ενοχλεί αυτό, σαν κλάδο? Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω! Αν δεν μας αρέσει, ας προτείνουμε να καταργηθούν ΕΝΤΕΛΩΣ οι εξετάσεις, και ας πηγαίνουν όλα τα παιδιά στο Πανεπιστήμιο!!! 5. Σε κάποια κουβέντα που έκανα πρόσφατα με συναδέλφους στο σχολείο, μου ελεχθει, ότι οι κρατήσεις που γίνονται στο μισθό μας, σύμφωνα με το ενιαίο μισθολόγιο, ουσιαστικά, είναι ισόποσες με τις κρατήσεις που μας γίνονταν με βάση, το παλιό μισθολόγιο. Ισχύει αυτό? Αν ναι, δεν πρέπει να αναφερθεί ως αίτημα η αποκατάσταση αυτής της αδικίας? 6. Μήπως πρέπει να μιλήσουμε για τα χιλιάδες λειτουργικά κενά που δεν θα καλυφθούν, με τα περιορισμένα κονδύλια για αναπληρωτές?

ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΟΥΜΕ Πως ΑΠΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑ: «ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ» ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΔΟΓΜΑ ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ – ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΑ ΛΙΓΟΣΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ? Πρέπει να επισημάνουμε πως όταν διαμαρτυρόμασταν για τις +2 ώρες του διδακτικού ωραρίου, δεν διαμαρτυρόμασταν γιατί είμαστε τεμπέληδες, αλλά γιατί η συλλογιστική του υπουργείου είναι καθαρά λογιστική, και αφορά την μείωση προσλήψεων αναπληρωτών για την τρέχουσα σχολική χρονιά!! Και του χρόνου τι θα γίνει; Θα συνταξιοδοτηθούν άλλοι 3500 συνάδελφοι από την εκπαίδευση, και τότε τι; Θα αυξηθεί το ωράριο μας άλλες δύο ώρες; Και μετά; Που σταματά αυτό το πανηγύρι; Πρέπει να επισημανθεί ο κοντόφθαλμος σχεδιασμός του υπουργείου. 7. Μήπως πρέπει να μιλήσουμε και για τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς των «μη βασικών ειδικοτήτων» που δεν έχουν πλέον δικαίωμα στην εξέταση της αίτησης τους για απόσπαση; Μα σε ποια χώρα ζούμε τελος πάντων; Μήπως είμαστε η βορειότερη αφρικανική χώρα και δεν το ξέρουμε; Ισονομία; Ισοπολιτεία; Μας λένε κάτι αυτές οι έννοιες, ή μήπως όχι; Τελικά,..... πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως όταν δίνεις μάχες σε καθεστώς τηλεοπτικής δημοκρατίας, (όπως έχει καταντήσει η Ελλάδα σήμερα) πρέπει να πολεμήσεις με τους όρους της δημοκρατίας αυτής!

ΜΗΝΥΜΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ, ΣΑΦΕΣ, ΕΥΛΗΠΤΟ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ!! ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΠΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΜΑΣ,... ΠΑΝΤΟΥ!!! ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΛΕΣ ΞΕΚΙΝΩ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ!!! Υ.Γ.: Και κάτι για τους συναδελφους που σκέπτονται να μην απεργήσουν, γιατί συγκυριακά δεν τους θίγει άμεσα το ότι συμβαίνει. Αν δεν αντιδράσουμε τώρα,…….ετοιμαστείτε και για συνέχεια!! Καιρός να ειπωθεί το ΕΝΘΑ ΚΕΙΜΑΙ!! ΩΣ ΕΔΩ!! Σ. Τ. Χημικός- Α΄ ΕΛΜΕ ΚΥΚΛΑΔΩΝ "> Να γίνονται οι αποσπάσεις, και γενικά οι υπηρεσιακές μεταβολές ΕΓΚΑΙΡΑ- σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, με ανοιχτές διαδικασίες, ανακοίνωση μορίων όλων των αιτούντων μια μεταβολή κλπ!!! Τα αυτονόητα δηλαδή σε μια κοινωνία ισονομίας και δικαίου! 2. Την ουσιαστική μισθολογική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών! --> Να αναπροσαρμοστεί ο μισθός των νεοδιόριστων ΑΜΕΣΑ, σε επίπεδα στα οποία να μπορεί να επιβιώσει!! (ΑΚΟΥΩ στα κανάλια για άρση των αδικιών σε βάρος των χαμηλοσυνταξιούχων και των ένστολων, μέσω του 70% των χρημάτων που θα προκύψουν ως πρωτογενές πλεόνασμα από τον κρατικό προϋπολογισμό). Και οι εκπαιδευτικοί; Μήπως είμαστε ευνοημένοι και δεν το κατάλαβα;

ΖΗΤΗΣΤΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΝ!! 3. Αποκατάσταση των 2100 συναδέλφων που βγήκαν σε διαθεσιμότητα. Αν δεν είναι δυνατό να επιστρέψουν στην εκπαίδευση, να διασφαλιστεί πως δεν θα απολυθούν! (και ας μην ακούσω πάλι για τα 10000 παιδιά που στερήθηκαν την ειδικότητα που ήθελαν!!!! Η κοινωνία το ακούει τρεις μήνες τώρα!!!! Και θα σου πουν.... ας πάνε στα δημόσια ΙΕΚ αφού τις θέλουν τόσο!! ( χάνουμε τηλεοπτικό χρόνο, δίχως να περνάμε το μήνυμα που πρέπει!!) 4. Τι δεν μας αρέσει στο νομοσχέδιο του νέου Λυκείου? Ας το πούμε συγκεκριμένα!! (αυτή η βαρετή επιχειρηματολογία για 3 χρόνια εξετάσεις ώστε να μπει στο Πανεπιστήμιο είναι αστεία και παρωχημένη!!) Πάντα οι μαθητές Λυκείου θα δίνουν εξετάσεις για τα ΑΕΙ/ΤΕΙ! Γιατί μας ενοχλεί αυτό, σαν κλάδο? Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω! Αν δεν μας αρέσει, ας προτείνουμε να καταργηθούν ΕΝΤΕΛΩΣ οι εξετάσεις, και ας πηγαίνουν όλα τα παιδιά στο Πανεπιστήμιο!!! 5. Σε κάποια κουβέντα που έκανα πρόσφατα με συναδέλφους στο σχολείο, μου ελεχθει, ότι οι κρατήσεις που γίνονται στο μισθό μας, σύμφωνα με το ενιαίο μισθολόγιο, ουσιαστικά, είναι ισόποσες με τις κρατήσεις που μας γίνονταν με βάση, το παλιό μισθολόγιο. Ισχύει αυτό? Αν ναι, δεν πρέπει να αναφερθεί ως αίτημα η αποκατάσταση αυτής της αδικίας? 6. Μήπως πρέπει να μιλήσουμε για τα χιλιάδες λειτουργικά κενά που δεν θα καλυφθούν, με τα περιορισμένα κονδύλια για αναπληρωτές?

 ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΟΥΜΕ Πως ΑΠΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑ: «ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ» ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΔΟΓΜΑ ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ – ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΑ ΛΙΓΟΣΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ?

 Πρέπει να επισημάνουμε πως όταν διαμαρτυρόμασταν για τις +2 ώρες του διδακτικού ωραρίου, δεν διαμαρτυρόμασταν γιατί είμαστε τεμπέληδες, αλλά γιατί η συλλογιστική του υπουργείου είναι καθαρά λογιστική, και αφορά την μείωση προσλήψεων αναπληρωτών για την τρέχουσα σχολική χρονιά!! Και του χρόνου τι θα γίνει; Θα συνταξιοδοτηθούν άλλοι 3500 συνάδελφοι από την εκπαίδευση, και τότε τι; Θα αυξηθεί το ωράριο μας άλλες δύο ώρες; Και μετά; Που σταματά αυτό το πανηγύρι; Πρέπει να επισημανθεί ο κοντόφθαλμος σχεδιασμός του υπουργείου. 7. Μήπως πρέπει να μιλήσουμε και για τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς των «μη βασικών ειδικοτήτων» που δεν έχουν πλέον δικαίωμα στην εξέταση της αίτησης τους για απόσπαση; Μα σε ποια χώρα ζούμε τελος πάντων; Μήπως είμαστε η βορειότερη αφρικανική χώρα και δεν το ξέρουμε; Ισονομία; Ισοπολιτεία; Μας λένε κάτι αυτές οι έννοιες, ή μήπως όχι;

 Τελικά,..... πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως όταν δίνεις μάχες σε καθεστώς τηλεοπτικής δημοκρατίας, (όπως έχει καταντήσει η Ελλάδα σήμερα) πρέπει να πολεμήσεις με τους όρους της δημοκρατίας αυτής!

ΜΗΝΥΜΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ, ΣΑΦΕΣ, ΕΥΛΗΠΤΟ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ!! ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΠΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΜΑΣ,... ΠΑΝΤΟΥ!!! ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΛΕΣ ΞΕΚΙΝΩ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ!!!

Υ.Γ.: Και κάτι για τους συναδελφους που σκέπτονται να μην απεργήσουν, γιατί συγκυριακά δεν τους θίγει άμεσα το ότι συμβαίνει.

Αν δεν αντιδράσουμε τώρα,…….ετοιμαστείτε και για συνέχεια!!

Καιρός να ειπωθεί το ΕΝΘΑ ΚΕΙΜΑΙ!! ΩΣ ΕΔΩ!! Σ. Τ. Χημικός- Α΄ ΕΛΜΕ ΚΥΚΛΑΔΩΝ "/>

Από ......  essos

Mετά το ΤΑΙΠΕΔ η Τρόικα θέλει να ελέγχει και το ΕΣΠΑ

Αναρτήθηκε από ........  energoipoliteskv.blogspot.com

Την ανάγκη της Ελλάδας για άμεσες επενδύσεις οι οποίες θα βοηθήσουν στην ανάκαμψη της οικονομίας έχουν διαπιστώσει οι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι, οι οποίοι φαίνεται πως ετοιμάζουν έναν καινούργιο χρηματοδοτικό μηχανισμό που θα «παρακάμπτει» το ελληνικό Δημόσιο, χρησιμοποιώντας τα κονδύλια του ΕΣΠΑ.

Οι Ευρωπαίοι εταίροι, τονίζουν πως θα χρειαστούν κοινοτικά κεφάλαια για να τονώσουν την ελληνική οικονομία, ωστόσο λόγω της αναποτελεσματικής χρήσης των κονδυλίων του ΕΣΠΑ από την ελληνική κυβέρνηση, φαίνεται πως οι Βρυξέλλες και το Βερολίνο σχεδιάζουν έναν νέο χρηματοδοτικό μηχανισμό ο οποίος θα λειτουργήσει με βάση τα περισσευούμενα κεφάλαια του ΕΣΠΑ και των τοπικών αποταμιευτικών αποθεμάτων, αναφέρει η εφημερίδα «Κεφάλαιο».

Το γεγονός όμως το οποίο ενδέχεται να πυροδοτήσει αντιδράσεις, είναι πως σύμφωνα με το δημοσίευμα η Κομισιόν εξετάζει το ενδεχόμενο η διαχείριση των αναπτυξιακών κονδυλίων να μην βρίσκεται στα χέρια του ελληνικού Δημοσίου, αλλά στα γερμανικά ταμιευτήρια τα οποία βρίσκονται υπό ίδρυση στην ελληνική επαρχία και στην αναπτυξιακή τράπεζα όταν συγκροτηθεί.
Οι λόγοι για τους οποίους οι Ευρωπαίοι εταίροι δεν θέλουν το ελληνικό κράτος να έχει ρόλο- κλειδί στον αναπτυξιακό μηχανισμό, είναι η αδυναμία που εμφανίζει η κυβέρνηση σε τρεις βασικούς τομείς για την επιτυχία του προγράμματος: τις ιδιωτικοποιήσεις, την ενεργοποίηση των κοινοτικών πόρων σε αναπτυξιακό πλάνο και την φορολογία.

Διαχειριστές τα Γερμανικά Ταμιευτήρια και το Αναπτυξιακό Ίδρυμα
Έτσι, εδώ και μήνες έχει δρομολογηθεί το πλάνο της ενεργοποίησης στην Ελλάδα χρηματοπιστωτικών μονάδων γερμανικής προέλευσης, μέσω των οποίων οι κοινοτικοί πόροι θα διοχετεύονται στον ιδιωτικό τομέα, με στόχο την τόνωση της επιχειρηματικότητας και της παραγωγής. Οι χρηματοπιστωτικές μονάδες, είναι το «Επενδυτικό Ταμείο» και η «Αναπτυξιακή Τράπεζα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων».

Πως θα γίνει η χρηματοδότηση
Τα κεφάλαια ύψους 100 εκατ. ευρώ που θα χρειαστεί το «Επενδυτικό Ταμείο», θα τα διαθέσει η γερμανική κρατική επενδυτική τράπεζα, ενώ θα συμπεριληφθούν και άλλα 100 εκατ. ευρώ από πόρους του ΕΣΠΑ και 50 εκατ. από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Τέλος θα διατεθούν και 200 εκατ. ευρώ επιπρόσθετα από το ελληνικό Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. 

Από ........  iefimerida

Νέες περικοπές σε επικουρικές και εφάπαξ -Στο στόχαστρο της Τρόικα 400.000 συνταξιούχοι κάτω των 60 ετών

Αναρτήθηκε από .......  energoipoliteskv.blogspot.com


Το τεχνικό κλιμάκιο της Τρόικα προχώρησε σε νέες συστάσεις προς την Ελληνική κυβέρνηση για άνοιγμα του ασφαλιστικού καθώς διαπιστώθηκε ότι τα ελλείμματα του κοινωνικού ασφαλιστικού συστήματος είναι εκτός ελέγχου λόγω της παρατεταμένης ύφεσης και της πρωτοφανούς ανεργίας.

Μάλιστα όπως φαίνεται στο στόχαστρο μπαίνουν 400.000 συνταξιούχοι κάτω των 60 ετών.

Οι δανειστές ζητούν άμεσα νέες περικοπές στις παροχές του ασφαλιστικού συστήματος με τις κύριες συντάξεις, τα εφάπαξ, τις επικουρικές και γενικότερα τις παροχές των ασφαλιστικών ταμείων να βρίσκονται και πάλι ένα βήμα πριν από το «μαχαίρι»

Σύμφωνα με «Το Βήμα της Κυριακής» η κυβέρνηση, έπειτα από τις πιέσεις της Tρόικα, ανοίγει εκ νέου τον φάκελο του ασφαλιστικού από το φθινόπωρο και θα υποχρεωθεί να λάβει νέα επώδυνα μέτρα, ώστε να αποφευχθεί η περαιτέρω επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού για την κάλυψη των συντάξεων, κάτι που θα θέσει σε κίνδυνο συνολικά το πρόγραμμα της δημοσιονομικής εξυγίανσης.

Ετσι βασικός στόχος του υπουργείου Οικονομικών είναι να αποφευχθεί η περαιτέρω επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού για την κάλυψη των συντάξεων, καθώς στην ευαίσθητη χρονική συγκυρία που διανύει η χώρα μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τον στόχο του πρωτογενούς πλεονάσματος και συνεπώς ολόκληρου του προγράμματος της δημοσιονομικής εξυγίανσης.

Από ......  iefimerida

Τελεσίγραφο από την Τρόικα -Ανοίγουν οριστικά 115 κλειστά επαγγέλματα

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com


Η κυβέρνηση δεν έχει άλλα περιθώρια για καθυστερήσεις στο άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων και πλέον καλείται να προχωρήσει στην απελευθέρωση τους. Στο στόχαστρο πλέον μπαίνουν 115 κλειστά επαγγέλματα, τα οποία θα πρέπει τους πρώτους τρεις μήνες του νέου έτους να ανοίξουν οριστικά.

Σύμφωνα με τη «Ναυτεμπορική» οι δανειστές έχουν ήδη χτυπήσει καμπανάκι στην κυβέρνηση αφού η απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων γίνεται με πολύ αργούς ρυθμού αν και το άνοιγμα τους περιλαμβάνεται στις μνημονιακές υποχρεώσεις. Ετσι με συμπληρωματικές νομοθετικές ρυθμίσεις μια σειρά από επαγγέλματα, τα οποία μέχρι τότε περιορίζονταν από γεωγραφικά, ηλικιακά τυπικά ή ακόμη και συντεχνιακά κριτήρια, θα ανοίξουν οριστικά.

Η επόμενη φάση του ανοίγματος των κλειστών επαγγελμάτων, περιλαμβάνει την ολοκλήρωση της νομοθεσίας, με την οποία θα αρθούν και οι τελευταίοι περιορισμοί στα επαγγέλματα των μηχανικών, των δικηγόρων και των ορκωτών εκτιμητών. Θα πρέπει επίσης να ολοκληρωθεί η «δευτερεύουσα» νομοθεσία για τα τεχνικά επαγγέλματα (ηλεκτρολόγοι και τεχνικοί κάθε είδους).

 Παράλληλα, τα συναρμόδια υπουργεία θα πρέπει να προχωρήσουν σε πολλαπλές εκθέσεις αξιολόγησης των ήδη υφιστάμενων νομοθετικών ρυθμίσεων και εντοπισμό τυχόν εμποδίων, τα οποία αναφύονται ανάμεσα από τις γραμμές του κάθε νόμου ώστε να τις διορθώσουν το ταχύτερο δυνατόν.

Τι περιλαμβάνει η ρύθμιση για τους δικηγόρους
Η ρύθμιση για τους δικηγόρους και νομικούς ήταν στα μέτρα που θα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί από τον Ιούλιο, ωστόσο η τελική μορφή του νομοσχεδίου καθυστέρησε λόγω της αντίδρασης που προκάλεσαν οι διατάξεις οι οποίες ουσιαστικά απελευθερώνουν πλήρως τις αμοιβές των δικηγόρων. Σύμφωνα με τον νέο κώδικα θα απελευθερωθούν πλήρως οι αμοιβές των νομικών, οι οποίες θα είναι αποτέλεσμα διαπραγμάτευσης με τους πελάτες. Συγκεκριμένα, βάσει των προβλεπόμενων στο νέο Κώδικα Δικηγόρων το γραμμάτιο προείσπραξης θα αντικατασταθεί με ένα πάγιο ποσό που θα καταβάλει ο κάθε δικηγόρος ανά υπόθεση και το οποίο θα ορίζεται με ΚΥΑ.
Παράλληλα ο νέος κώδικας θα καταργεί από την 1η Ιανουαρίου 2014 την υποχρεωτική παράσταση νομικού στη σύναψη συμβολαίων, κάτι το οποίο μειώνει περισσότερο τη νομική ύλη νέων και παλαιών δικηγόρων. Επίσης, καταργεί και την υποχρεωτική παρουσία δικηγόρου σε κάθε διαδικασία διαμεσολάβησης. Η συγκεκριμένη υποχρέωση έχει χρονικό περιθώριο εφαρμογής μέχρι και το τέλος Οκτωβρίου. Νομοθετείται όμως από τώρα προκειμένου να υπάρξει μια μικρή μεταβατική περίοδος.

Αλλαγές στα τυπικά προσόντα και πιστοποίηση σε τεχνικά επαγγέλματα
Στα τεχνικά επαγγέλματα όπου περιλαμβάνονται συνολικά 56 επιμέρους κλάδοι μετά και την ψήφιση του αρχικού νόμου που προβλέπει την άρση των εμποδίων, η κυβέρνηση θα πρέπει να προχωρήσει ρυθμίσεις θεμάτων που αφορούν στα τυπικά προσόντα και στην πιστοποίηση του συγκεκριμένου τομέα. Συγκεκριμένα θα γίνουν έξι παρεμβάσεις
  • Μέχρι και το τέλος του μήνα θα πρέπει να οριστεί το κόστος για απόκτηση της άδειας για την άσκηση δραστηριότητας τεχνικού, καθώς επίσης η εξέλιξη των αμοιβών για τους χειριστές μηχανημάτων.
  • Μέχρι και το τέλος Νοεμβρίου θα πρέπει να οριστούν οι όροι και οι προϋποθέσεις με τις οποίες θα πιστοποιηθούν ιδιωτικές εταιρείες, ώστε να μπορούν να διεξάγουν εξετάσεις και να αποδίδουν άδειες εργασίας για το επάγγελμα του τεχνικού για όλους τους κλάδους.
  • Μέχρι και το τέλος Μαρτίου του 2014 θα πρέπει να οριστούν οι διαδικασίες, οι προϋποθέσεις, αλλά και το κόστος των σεμιναρίων με βάση τα οποία θα πιστοποιείται εργασιακή εμπειρία για το επάγγελμα του τεχνικού για όλους τους κλάδους.
  • Στο επάγγελμα του ηλεκτρολόγου, όπου περιλαμβάνονται συνολικά 41 επιμέρους κλάδοι, μετά το ξεκαθάρισμα των τυπικών προσόντων και των κανόνων πρόσβασης θα πρέπει να υπάρξουν και νέες ρυθμίσεις, οι οποίες θα πρέπει να διευκρινίζουν:
  • Την ακριβή διαδικασία για την απόκτηση άδειας εξάσκησης εργασίας για τα επαγγέλματα του ηλεκτρολόγου.
  • Την οριστικοποίηση του ποσού που θα πρέπει να διαθέσει κάποιος για να αποκτήσει άδεια άσκησης για το επάγγελμα του ηλεκτρολόγου.
Παράλληλα η κυβέρνηση θα πρέπει να οργανώσει μια αμοιβαία έκθεση αξιολόγησης, όπου αντιπρόσωποι των μηχανικών, αρχιτεκτόνων, γεωλόγων και τοπογράφων αξιολογούν την αιτιολόγηση και την αναλογικότητα των απαιτήσεων που περιορίζουν ορισμένες δραστηριότητες σε παρόχους με συγκεκριμένα επαγγελματικά προσόντα.

Από .....  iefimerida

Κλείνει άμεσα η ξενοδοχειακή αγορά του αιώνα - Αλλάζει χέρια μέσα στο 2014 ο Αστέρας Βουλιαγμένης

Αναρτήθηκε από ..... energoipoliteskv.blogspot.com

- Η ξενοδοχειακή αγορά του αιώνα προχωράει χωρίς καθυστερήσεις
- Τα ''κλειδιά'' του Αστέρα Βουλιαγμένης θα παραδοθούν στο νέο του ιδιοκτήτη την άνοιξη του 2014
- Στις 21 Οκτωβρίου οι δεσμευτικές προσφορές των 13 "μνηστήρων"
- Μέρος του τιμήματος θα μπει στα ταμεία του ΤΑΙΠΕΔ
- Διαβάστε όλη την ιστορία του θρυλικού ξενοδοχείου της Βουλιαγμένης

Δεσμευτικές οικονομικές προσφορές για την αγορά του Αστέρα Βουλιαγμένης θα καταθέσουν στις 21 Οκτωβρίου οι 13 επιχειρηματικοί όμιλοι, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, που συνεχίζουν στη δεύτερη φάση της πώλησης του ξενοδοχείου που ανήκει στην Εθνική Τράπεζα.

''Δεν έχουν δοθεί ποτέ τόσα χρήματα για την αγορά ενός ξενοδοχειακού συγκροτήματος στην Ελλάδα, όσα αναμένεται να δοθούν για τον Αστέρα Βουλιαγμένης''
''Δεν έχουν δοθεί ποτέ τόσα χρήματα για την αγορά ενός ξενοδοχειακού συγκροτήματος στην Ελλάδα, όσα αναμένεται να δοθούν για τον Αστέρα Βουλιαγμένης'' δηλώνει στην Καθημερινή ξενοδοχειακός παράγοντας, και όλα δείχνουν πως το νέο ''αφεντικό'' αναλαμβάνει την άνοιξη του 2014.

Σύμφωνα με την Καθημερινή ο Αστέρας Βουλιαγμένης εκτείνεται σε 304 στρέμματα, από τα οποία τα 111 ανήκουν στο ελληνικό Δημόσιο, με συνέπεια μέρος του τιμήματος να καταλήγει στο ΤΑΙΠΕΔ.
Παράλληλα θυγατρική του Αστέρα έχει ενοικιάσει για 40 χρόνια την μαρίνα της Βουλιαγμένης, που έχει χερσαία έκταση 47 στρεμμάτων.

Η ιστορία του Αστέρα Βουλιαγμένης

Δεσπόζει στην πλαγιά, πάνω από τη Βουλιαγμένη. Εντυπωσιακός, χλιδάτος, σωστό... φιλέτο! Είναι ο Αστέρας Βουλιαγμένης, κάτι περισσότερο από ξενοδοχείο: είναι... θρύλος, μέρος της σύγχρονης κοσμικής Ελλάδας

Στην πευκόφυτη πλαγιά και στον καταπράσινο κόλπο του Λαιμού της Βουλιαγμένης υπάρχει από το 1959 ο Αστέρας. Το όνομά του μάλλον δεν είναι τυχαίο. Στα 54 χρόνια της ιστορίας του έχει φιλοξενήσει πολιτικούς, κοσμικούς, επιχειρηματίες. Τα μεγαλύτερα ονόματα της χώρας και του εξωτερικού.
Ο Αστέρας Βουλιαγμένης ανήκει στην Εθνική Τράπεζα και το Δημόσιο που ψάχνουν να τον... (μοσχο)πουλήσουν
Εκεί ακόμη και σήμερα κυκλοφορούν μερικοί από τους πιο πλούσιους και διάσημους ανθρώπους της Ελλάδας και του κόσμου. Ο Αστέρας, άλλωστε, τους χαρίζει απλόχερα τα πάντα: φυσική ομορφιά, διακριτικότητα, ασφάλεια.
Στους χώρους του, στις καμπάνες, τις πισίνες και την πλαζ του έχουν κλείσει συμφωνίες, έχουν γεννηθεί έρωτες και ίντριγκες.

Μέσα στην πλαζ βρίσκονται τα ερείπια ενός πολύ σημαντικού αρχαίου ναού, του Απόλλωνα Ζωστήρα, ο οποίος χτίστηκε τον 6ο αιώνα π.Χ.. Ο... μύθος λέει πως παιδιά του ορφανοτροφείου της Βουλιαγμένης που έπαιζαν στην παραλία, σκάβοντας έφεραν στο φως το 1924 το ναό που είναι σε μία θέση στρατηγική για τον έλεγχο της θάλασσας αλλά και για τη σύνδεση με το μεγάλο ιερό του Απόλλωνα στη Δήλο.

Το 1961 ξεκίνησε η λειτουργία των μπάνγκαλόοους του Αστέρα, ενώ το 1966, δημιουργήθηκε η σχολή θαλάσσιου σκι. Γρήγορα, η πλαζ του Αστέρα καθιερώθηκε ως σημείο συνάντησης διασήμων. Το 1967 εγκαινιάστηκε το ξενοδοχείο Arion, το 1979 το Nafsika και το 1984 το ξενοδοχείο Aphrodite το οποίο βρίσκεται στην πίσω πλευρά της χερσονήσου και τα τελευταία χρόνια δεν λειτουργεί.
Ο Αστέρας Βουλιαγμένης εκτείνεται σε 304 στρέμματα, από τα οποία τα 111 ανήκουν στο ελληνικό Δημόσιο, με συνέπεια μέρος του τιμήματος να καταλήγει στο ΤΑΙΠΕΔ. Παράλληλα θυγατρική του Αστέρα έχει ενοικιάσει για 40 χρόνια την μαρίνα της Βουλιαγμένης, που έχει χερσαία έκταση 47 στρεμμάτων
Εκεί συνήθιζε να κάνει συνέδρια και συναντήσεις ο Ανδρέας Παπανδρέου, ενώ ο Κωνσταντίνος Καραμανλής επέλεγε το γνωστό ξενοδοχείο για τις διακοπές του πολύ συχνά.
Ο Αστέρας έχει φιλοξενήσει ηγέτες όπως η Μάργκαρετ Θάτσερ, Τζον Κένεντι και ο αδερφός του Ρόμπερτ, ο Φρανσουά Μιτεράν, ο Μπόρις Γιέλτσιν, ο Μιχαήλ Γκορμπατσώφ, ο Χέλμουτ Κολ.

Φυσικά ήταν ένα από τα αγαπημένα μέρη του Αριστοτέλη Ωνάση. Πήγαινε συνέχεια εκεί με τον Αλέξανδρο και τη Χριστίνα και αργότερα με τη Τζάκι.

Οι star

Αλίκη Βουγιουκλάκη, Τόλης Βοσκόπουλος, Λάμπρος Κωνσταντάρας, Ντίκος Ηλιόπουλος, Ζωή Λάσκαρη και πολλοί άλλοι ηθοποιοί, επέλεγαν τις καμπάνες του ξενοδοχείου για τις ταινίες τους αλλά και για τις διακοπές τους.
Φρανκ Σινάτρα, Μπριζίτ Μπαρντό, Τέλης Σαβάλας, Πολ Νιούμαν, Τζόαν Κόλινς, Beatles, Τσάρλτον Ίστον είναι μερικοί από τους χολιγουντιανούς star που επέλεξαν το ξενοδοχείο για τη διαμονή τους.


Από .......   newsit

Τα καλύτερα των πρωινών

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com

Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Ο δημοσιογράφος Γιάννης Ρουμπάτης τα είπε έξω από τα δόντια για την ΔΤ [video]

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com

 Ο δημοσιογράφος Γιάννης Ρουμπάτης βρέθηκε στο νέο στούντιο της Δημόσιας Τηλεόρασης και είπε τα πράγματα με το όνομά τους



Δεκτό επί της αρχής το Σχέδιο Νόμου για το Νέο Λύκειο

Αναρτήθηκε από ....... energoipoliteskv.blogspot.com

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: esos.gr

Δεκτό επί της αρχής, κατ' άρθρον και στο σύνολο κατά πλειοψηφία έγινε το Σχέδιο Νόμου «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων», στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων.

ΣΥΜΕΩΝ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ: Αναλυτικότερα  οι σημαντικές αλλαγές του νομοσχεδίου. Πρώτον,   η αυτονόμηση του Γενικού Λυκείου, ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στο μορφωτικό του πρόγραμμα και τους στόχους του. Αναδιατάσσεται ο αριθμός των μαθημάτων, ανακαθορίζεται το περιεχόμενο και ο τρόπος διδασκαλίας και διευκολύνεται η πρόσβαση στις βαθιές δομές γνώσεις, χάριν στα μαθήματα επιλογή των παιδιών και ομάδων προσανατολισμού που θεσπίζονται.

ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Η 1η και η 2η τάξη, αποτελούν τάξεις γενικής παιδείας με 35 ώρες συνολικής εβδομαδιαίας διδασκαλίας, ενώ η 3η λυκείου προετοιμάζει με 20 ώρες διδασκαλίας εβδομαδιαίος τα παιδιά των 4 πανελλαδικών εξεταζομένων μαθημάτων. Στην πρώτη τάξη το πρόγραμμα είναι κοινό για όλους τους μαθητές με 33 ώρες την εβδομάδα και καθιερώνεται ένα δίωρο μαθημάτων επιλογής από τρία μαθήματα, είπαμε ότι θα κάνουμε την αλλαγή και θα βάλουμε ένα τέταρτο μάθημα, τα εικαστικά.
Project
Καθιερώνεται στην πρώτη και δεύτερη τάξη η ερευνητική και συντριπτική εργασία πρότζεκτ ως διακριτή ενότητα του προγράμματος σπουδών με στόχο να αποκτήσουν οι μαθητές εμπειρία διαχείρισης μαθησιακών έργων ανοιχτού τύπου, τα οποία απαιτούν εγκάρσιες ικανότητες και ήδη με Υπουργική Απόφαση η ερευνητική εργασία επεκτάθηκε σε όλες τις τάξεις του γυμνασίου.
ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Καθιερώνεται στις ίδιες τάξεις το μάθημα της πολιτικής παιδείας, καθώς η σωστή πολιτική καλλιέργεια και νομίζω ότι θα συμφωνήσετε όλοι, έχει στόχο να προφυλάξει τους νέους μας από φανατισμούς, από πολιτικά πάθη, από ακρότητες και θα προβάλλει υψηλές αξίες.
ΜΑΘΗΜΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ
Εισάγεται ως υποχρεωτικό μάθημα για όλους το μάθημα της φιλοσοφίας με στόχο να φέρει το μαθητή σε επαφή με την παγκόσμια φιλοσοφική σκέψη, ώστε αυτός να καταστεί ικανός να στοχάζεται πάνω στα ζητήματα και μην ξεχνάμε ότι σήμερα στην Ελλάδα τη χώρα που γέννησε τη φιλοσοφία ελάχιστοι ήταν οι μαθητές που δίνουν διδασκόντων.

Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
Στην τρίτη λυκείου καθιερώνονται τα μαθήματα γενικού προγράμματος και ομάδες προσανατολισμού και εφαρμόζονται πρόγραμμα μαθημάτων 34 ωρών που περιλαμβάνει μαθήματα γενικής παιδείας 14 συνολικά διδακτικών ωρών εβδομαδιαίος και τρεις ομάδες μαθημάτων προσανατολισμού 20 ωρών εβδομαδιαίος μεταξύ των οποίων οι μαθητές καλούνται να επιλέξουν την ομάδα ανθρωπιστικών σπουδών, θετικών, πολιτικών, οικονομικών, κοινωνικών και παιδαγωγικών σπουδών.
Επαρκής προετοιμασία των μαθητών για τις πανελλαδικές εξετάσεις μέσα στο σχολείο και με αυτό καταπολεμούμε την παραπαιδεία. Στην τρίτη λυκείου μέσω της μείωσης του σημερινού αριθμού των διδασκομένων μαθημάτων σε εννέα συνολικά από 13 που ήταν σήμερα και της αύξησης από 31 σε 34 της εβδομαδιαίας διδασκαλίας και της προσφοράς μαθημάτων προσανατολισμού στα επιθυμητά γνωστικά αντικείμενα δίνεται επαρκής χρόνος για να αφομοιωθεί η ύλη και να προετοιμαστεί ο μαθητής με στόχο να αντιμετωπίσει τις απαιτήσεις των πανελλαδικών.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ
Τρίτον, αλλαγή του τρόπου αξιολόγησης μαθημάτων. Η αξιολόγηση θα εστιάζεται αφενός στην κατανόηση των εννοιών και των γνωστικών ικανοτήτων και δεξιοτήτων, αλλά από κει και πέρα οι προαγωγικές εξετάσεις και οι απολυτήριες εξετάσεις του γενικού λυκείου διεξάγονται ενδοσχολικά. Το κάθε σχολείο πέρα από το 50% που βάζει ο καθηγητής το 50% είναι από τράπεζα θεμάτων που μπορεί να είναι διαφορετική για κάθε σχολείο. Διευκρινίζουμε ότι η εισαγωγή της τράπεζας θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας γίνεται για την αντικειμενικότερη αξιολόγηση των μαθητών και κυρίως για την αντιμετώπιση και της στείρας αποστήθισης ανούσιων λεπτομερειών και όπως είπαμε ο καθένας μπορεί να επιλέγει και αναγκάζεται ουσιαστικά ο καθηγητής να εξαντλήσει την ύλη και να μην έχουμε τα φαινόμενα των δύο ταχυτήτων και κάποια άλλα σχολεία να έχουν εξαντλήσει την ύλη και κάποια άλλα παιδιά να δίνουν με λιγότερες γνώσεις.

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ
Οι εξετάσεις για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση διεξάγονται μετά την απόλυση του μαθητή από το λύκειο, άρα έχουμε αποσύνδεση γιατί είναι αυτό που ζητούσαμε χρόνια και γίνεται κατά 50% από κλήρωση τράπεζας θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας και 50% από την κεντρική επιτροπή εξετάσεων. Περιορίζουμε σε 4 τα μαθήματα από έξι που είναι σήμερα για να μην εξαντλείται ο μαθητής περαιτέρω και είναι άλλος ένας λόγος για να χτυπηθεί η παραπαιδεία.

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΘΜΟΥ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΑ ΑΕΙ
Για τον υπολογισμό του βαθμού πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, όπως έχουμε πει προσμετρείται και ο βαθμός προαγωγής και απόλυσης, ο Β.Π.Α.. Είναι αναγκαία αυτή η προς μέτρηση μετά τη μείωση των εξεταζόμενων μαθημάτων καθώς και θα τονώσει τη γενική παιδεία, δίνοντας ουσιαστικό κύρος σε όλα τα μαθήματα και εμποδίζοντας τον μαθητή από την πρόωρη επιλογή γνωστικών αντικειμένων και ουσιαστική μελέτη μόνο αυτών που τον ενδιέφεραν για να δώσει τέλος τις εξετάσεις του.

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
Κάνουμε την δημιουργία του Τεχνικού Οργανισμού Εξετάσεων που έχει διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια και εποπτεύεται από τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων. Αποτελεί επιτελικό και επιστημονικό φορέα με κύρια αποστολή πρώτον, τη διασφάλιση υψηλής ποιότητας και διαφάνειας στις πανελλαδικές. Δεύτερον, τον καθορισμό της εξεταστέας ύλης. Τρίτον, τη δημιουργία και λειτουργία της τράπεζας θεμάτων και τέταρτον, την ευθύνη και την ανάδειξη και επιμόρφωση επιλεγμένων βαθμολογητών ώστε να διασφαλίζεται η αντικειμενικότερη αξιολόγηση των γραπτών των υποψηφίων. Η δομή του νέου προγράμματος σπουδών στο Γενικό Λύκειο αρχίζει από την πρώτη λυκείου και έτσι από αυτές τις αλλαγές δεν αιφνιδιάζεται κανείς.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Όσο αφορά το νέο Επαγγελματικό Λύκειο, το νέο καινοτόμο ΕΠΑΛ το οποίο εφαρμόζεται καθολικά για όλους τους μαθητές ο θεσμός της μαθητείας, δηλαδή όπως έχουμε πει, της πρακτικής άσκησης στην επιχείρηση, καλείται να αποτελέσει και μια εναλλακτική εκπαιδευτική διαδρομή του δεύτερου κύκλου της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για όσους μαθητές επιθυμούν ένα διαφορετικό τύπο σχολείο στο οποίο θα μπορούν να αναπτύξουν τις ιδιαίτερες κλίσεις και δεξιότητες. Νομίζω στη σημερινή εποχή πρέπει να υπάρχει διασύνδεση με την αγορά, η μαθητεία είναι ένα ζητούμενο, είναι σωστό που μπαίνει αυτή τη στιγμή και θα μειώσει και την ανεργία και θα βοηθήσει τα παιδιά να φτάσουν πολύ πιο γρήγορα στις δεξιότητες που πρέπει να αναπτύξουν. Μέχρι τώρα είχαμε μια τεχνική εκπαίδευση που δυστυχώς δεν είχαμε την παραγωγή αυτών των επαγγελμάτων και τα παιδιά με τέτοιες δεξιότητες ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στον ρόλο των σημερινών συνθηκών.
Το ΕΠΑΛ προσφέρει δύο κύκλους σπουδών. Το δευτεροβάθμιο κύκλο σπουδών με γενικά μαθήματα, αλλά και με τομείς στην πρώτη τάξη και ειδικότητες και το μετά δευτεροβάθμιο κύκλο σπουδών την τάξη μαθητείας που αποτελεί τη σημαντικότερη καινοτομία αφού το ζητούμενο πάντα ήταν η σύνδεση της επαγγελματικής εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας.

Τα βασικά εργαλεία για την αναβάθμιση του ΕΠΑΛ. Πρώτον, η αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών Δεύτερον, η προσαρμογή των προγραμμάτων σπουδών στο ευρωπαϊκό σύστημα μεταφοράς πιστωτικών μονάδων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Τρίτον, η καθιέρωση προπαρασκευαστικού προγράμματος πιστοποίησης για όλους τους αποφοίτους των ΕΠΑΛ με στόχο την πιστοποίηση των εκροών του συστήματος και τέταρτον, η καθιέρωση μαθητείας δωδεκάμηνης διάρκειας, όπως είπαμε.

Από ......  essos

Συγκεντρωτικά των αποφάσεων των ΓΣ των ΕΛΜΕ για την απεργία διαρκείας (σε 63 ΕΛΜΕ)- Συνεχής ενημέρωση

Αναρτήθηκε από .......  energoipoliteskv.blogspot.com


Παραθέτουμε πιο κάτω τα αποτελέσματα των συνελεύσεων των ΕΛΜΕ όλης της χώρας που θα καθορίσουν τις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών από τις 16 Σεπτεμβρίου. 
 
Η κατάσταση των αποτελεσμάτων ενημερώνετε και όπου χρειάζεται διορθώνεται συνέχεια
 
Ψήφισαν 5νθήμερες επαναλαμβανόμενες: 
 
Σε όσες ΕΛΜΕ δεν υπάρχουν ψήφοι, έχει ψηφισθεί η πρόταση για 5νθήμερες επαναλαμβανόμενες αλλά δεν έχουν έρθει ακόμη στην alfavita.gr οι ψήφοι.
Όποιος θέλει να συμπληρώσει τον κατάλογο ας στείλει στο info@alfavita.gr τα αποτελέσματα της δικής του ΕΛΜΕ
 
ΕΛΜΕ που ψήφισαν 5νθήμερες: 
58 ΕΛΜΕ
-Α Αθήνας
-Α Δυτ. Αττικής
-Α ΕΛΜΕ Αχαϊας
-Α ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου
-Α ΕΛΜΕ Εβρου
-Α ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
-Α ΕΛΜΕ Κορινθίας
-Α ΕΛΜΕ Κυκλάδων με 72 ψήφους (24 ΠΑΜΕ)
-Α ΕΛΜΕ Πέλλας
-Β ΕΛΜΕ Αθήνας με 66 ψήφους (14 ΠΑΜΕ, 4 ΔΑΚΕ, 3 24ωρη)
-Β Δυτ. Αττικής
-Β ΕΛΜΕ Αθήνας με 66 (12 ΠΑΜΕ, 7 απεργία στον αγιασμό, 4 ΔΑΚΕ)
-Β ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας
-Β ΕΛΜΕ Εβρου με 65 ψήφους (26 48ωρη)
-Β ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
-Β ΕΛΜΕ Πειραιά
-Β ΕΛΜΕ Πέλλας
-Γ Αθήνας
-Γ Δυτ. Αττικής
-Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης με 142 ψήφους (24 ΠΑΜΕ, 4 λευκά)
-Δ Αν. Αττικής
-Δ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
-Ζ ΕΛΜΕ Αθήνας με 126 ψήφους (20 ΠΑΜΕ, 2 ΔΑΚΕ, 22 Οχι απεργία)
-Ε Αν. Αττικής
-Ε ΕΛΜΕ Αθήνας
-Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
-ΕΛΜΕ Αν. Λιοσίων - Ζεφυρίου - Φυλής με 144 ψήφους (10 ΠΑΜΕ, 1 ΔΑΚΕ, 2 ΛΕΥΚΑ)
-ΕΛΜΕ Αργολίδας με 80 ψήφους (8 ΔΑΚΕ, 10 ΠΑΜΕ)
-ΕΛΜΕ Βοιωτίας με 55 ψήφους (45 48ωρη)
-ΕΛΜΕ Δράμας με 93 ψήφους (27 ΠΑΜΕ, 6 ΔΑΚΕ, 8 ΛΕΥΚΑ)
-ΕΛΜΕ Ελευσίνας
-ΕΛΜΕ Εορδαίας 85 απεργία διαρκείας 3 ΔΑΚΕ 2 ΠΑΜΕ
-ΕΛΜΕ Ευβοιας 
-ΕΛΜΕ Ηλείας
-ΕΛΜΕ Ημαθίας με 125 (30 48ωρη)
-ΕΛΜΕ Θεσπρωτίας με 66 ψήφους (30 48ωρη)
-ΕΛΜΕ Ικαρίας Φούρνων
-ΕΛΜΕ Ιωαννίνων με 115 ψήφους (15 ΠΑΜΕ, 5 λευκά)
-ΕΛΜΕ Καρδίτσας με 180 ψήφους (22 ΠΑΜΕ, 16 ΔΑΚΕ)
-ΕΛΜΕ Κέρκυρας
-ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς Ιθάκης
-ΕΛΜΕ Κιλκίς με 98 ψήφους (20 48ωρη)
-ΕΛΜΕ Λάρισας με 360 ψήφους (16 48ωρη, 5 λευκά)
-ΕΛΜΕ Λέσβου με 86 ψήφους (20 ΠΑΜΕ, 23 πρόταση για κυλιόμενες τριήμερες)
-ΕΛΜΕ Λευκάδας με 82 ψήφους (1 λευκό)
-ΕΛΜΕ Μαγνησίας
-ΕΛΜΕ Νέας Σμύρνης, Καλλιθέας, Μοσχάτου
-ΕΛΜΕ Νότιας Αθήνας
-ΕΛΜΕ Ξάνθης
-ΕΛΜΕ Πειραιά
-ΕΛΜΕ Πέλλας
-ΕΛΜΕ Ρεθύμνου με 109 ψήφους (10 48ωρη, 4 Λευκά)
-ΕΛΜΕ Σάμου
-ΕΛΜΕ Σιβιτανιδείου με 33 ψήφους (12 δύο 48ωρες, 12 όχι απεργία)
-ΕΛΜΕ Τρικάλων με 61 (ΠΑΜΕ 28, ΔΑΚΕ 7, ΠΑΣΚΕ 3)
-ΕΛΜΕ Φλώρινας
-ΕΛΜΕ Χαλκιδικής με 107 ψήφους (20 48ωρη, 12 άλλες μορφές αγώνα)
-ΕΛΜΕ Χανίων
 
 
Άλλες αποφάσεις ΓΣ ΕΛΜΕ
 
24ωρη την ημέρα του αγιασμού
-ΕΛΜΕ Ξάνθης
 
48ωρη 
Α ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας
Β ΕΛΜΕ Αχαϊας
ΕΛΜΕ Αρτας
 
 Α ΕΛΜΕ Μεσσηνίας, λόγω έλλειψης απαρτίας της ΓΣ θα αποφασίσει το ΔΣ
 
Από .......   alfavita