Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Γιατί κατεβαίνουμε σε απεργία ;

Αναρτήθηκε από ........  energoipoliteskv.blogspot.com


Να γίνονται οι αποσπάσεις, και γενικά οι υπηρεσιακές μεταβολές

ΕΓΚΑΙΡΑ- σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, με ανοιχτές διαδικασίες, ανακοίνωση μορίων όλων των αιτούντων μια μεταβολή κλπ!!!

Τα αυτονόητα δηλαδή σε μια κοινωνία ισονομίας και δικαίου! 2. Την ουσιαστική μισθολογική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών! --> Να αναπροσαρμοστεί ο μισθός των νεοδιόριστων ΑΜΕΣΑ, σε επίπεδα στα οποία να μπορεί να επιβιώσει!! (ΑΚΟΥΩ στα κανάλια για άρση των αδικιών σε βάρος των χαμηλοσυνταξιούχων και των ένστολων, μέσω του 70% των χρημάτων που θα προκύψουν ως πρωτογενές πλεόνασμα από τον κρατικό προϋπολογισμό). Και οι εκπαιδευτικοί; Μήπως είμαστε ευνοημένοι και δεν το κατάλαβα;

ΖΗΤΗΣΤΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΝ!! 3. Αποκατάσταση των 2100 συναδέλφων που βγήκαν σε διαθεσιμότητα.

Αν δεν είναι δυνατό να επιστρέψουν στην εκπαίδευση, να διασφαλιστεί πως δεν θα απολυθούν! (και ας μην ακούσω πάλι για τα 10000 παιδιά που στερήθηκαν την ειδικότητα που ήθελαν!!!! Η κοινωνία το ακούει τρεις μήνες τώρα!!!! Και θα σου πουν.... ας πάνε στα δημόσια ΙΕΚ αφού τις θέλουν τόσο!! ( χάνουμε τηλεοπτικό χρόνο, δίχως να περνάμε το μήνυμα που πρέπει!!) 4. Τι δεν μας αρέσει στο νομοσχέδιο του νέου Λυκείου? Ας το πούμε συγκεκριμένα!! (αυτή η βαρετή επιχειρηματολογία για 3 χρόνια εξετάσεις ώστε να μπει στο Πανεπιστήμιο είναι αστεία και παρωχημένη!!) Πάντα οι μαθητές Λυκείου θα δίνουν εξετάσεις για τα ΑΕΙ/ΤΕΙ! Γιατί μας ενοχλεί αυτό, σαν κλάδο? Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω! Αν δεν μας αρέσει, ας προτείνουμε να καταργηθούν ΕΝΤΕΛΩΣ οι εξετάσεις, και ας πηγαίνουν όλα τα παιδιά στο Πανεπιστήμιο!!! 5. Σε κάποια κουβέντα που έκανα πρόσφατα με συναδέλφους στο σχολείο, μου ελεχθει, ότι οι κρατήσεις που γίνονται στο μισθό μας, σύμφωνα με το ενιαίο μισθολόγιο, ουσιαστικά, είναι ισόποσες με τις κρατήσεις που μας γίνονταν με βάση, το παλιό μισθολόγιο. Ισχύει αυτό? Αν ναι, δεν πρέπει να αναφερθεί ως αίτημα η αποκατάσταση αυτής της αδικίας? 6. Μήπως πρέπει να μιλήσουμε για τα χιλιάδες λειτουργικά κενά που δεν θα καλυφθούν, με τα περιορισμένα κονδύλια για αναπληρωτές?

 ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΟΥΜΕ Πως ΑΠΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑ: «ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ» ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΔΟΓΜΑ ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ – ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΑ ΛΙΓΟΣΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ? Πρέπει να επισημάνουμε πως όταν διαμαρτυρόμασταν για τις +2 ώρες του διδακτικού ωραρίου, δεν διαμαρτυρόμασταν γιατί είμαστε τεμπέληδες, αλλά γιατί η συλλογιστική του υπουργείου είναι καθαρά λογιστική, και αφορά την μείωση προσλήψεων αναπληρωτών για την τρέχουσα σχολική χρονιά!! Και του χρόνου τι θα γίνει; Θα συνταξιοδοτηθούν άλλοι 3500 συνάδελφοι από την εκπαίδευση, και τότε τι; Θα αυξηθεί το ωράριο μας άλλες δύο ώρες; Και μετά; Που σταματά αυτό το πανηγύρι; Πρέπει να επισημανθεί ο κοντόφθαλμος σχεδιασμός του υπουργείου. 7. Μήπως πρέπει να μιλήσουμε και για τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς των «μη βασικών ειδικοτήτων» που δεν έχουν πλέον δικαίωμα στην εξέταση της αίτησης τους για απόσπαση; Μα σε ποια χώρα ζούμε τελος πάντων; Μήπως είμαστε η βορειότερη αφρικανική χώρα και δεν το ξέρουμε; Ισονομία; Ισοπολιτεία; Μας λένε κάτι αυτές οι έννοιες, ή μήπως όχι; Τελικά,..... πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως όταν δίνεις μάχες σε καθεστώς τηλεοπτικής δημοκρατίας, (όπως έχει καταντήσει η Ελλάδα σήμερα) πρέπει να πολεμήσεις με τους όρους της δημοκρατίας αυτής!

 ΜΗΝΥΜΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ, ΣΑΦΕΣ, ΕΥΛΗΠΤΟ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ!! ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΠΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΜΑΣ,... ΠΑΝΤΟΥ!!! ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΛΕΣ ΞΕΚΙΝΩ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ!!! Υ.Γ.: Και κάτι για τους συναδελφους που σκέπτονται να μην απεργήσουν, γιατί συγκυριακά δεν τους θίγει άμεσα το ότι συμβαίνει. Αν δεν αντιδράσουμε τώρα,…….ετοιμαστείτε και για συνέχεια!! Καιρός να ειπωθεί το ΕΝΘΑ ΚΕΙΜΑΙ!! ΩΣ ΕΔΩ!! Σ. Τ. Χημικός- Α΄ ΕΛΜΕ ΚΥΚΛΑΔΩΝ "> Να γίνονται οι αποσπάσεις, και γενικά οι υπηρεσιακές μεταβολές ΕΓΚΑΙΡΑ- σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, με ανοιχτές διαδικασίες, ανακοίνωση μορίων όλων των αιτούντων μια μεταβολή κλπ!!! Τα αυτονόητα δηλαδή σε μια κοινωνία ισονομίας και δικαίου! 2. Την ουσιαστική μισθολογική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών! --> Να αναπροσαρμοστεί ο μισθός των νεοδιόριστων ΑΜΕΣΑ, σε επίπεδα στα οποία να μπορεί να επιβιώσει!! (ΑΚΟΥΩ στα κανάλια για άρση των αδικιών σε βάρος των χαμηλοσυνταξιούχων και των ένστολων, μέσω του 70% των χρημάτων που θα προκύψουν ως πρωτογενές πλεόνασμα από τον κρατικό προϋπολογισμό). Και οι εκπαιδευτικοί; Μήπως είμαστε ευνοημένοι και δεν το κατάλαβα;

ΖΗΤΗΣΤΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΝ!! 3. Αποκατάσταση των 2100 συναδέλφων που βγήκαν σε διαθεσιμότητα. Αν δεν είναι δυνατό να επιστρέψουν στην εκπαίδευση, να διασφαλιστεί πως δεν θα απολυθούν! (και ας μην ακούσω πάλι για τα 10000 παιδιά που στερήθηκαν την ειδικότητα που ήθελαν!!!! Η κοινωνία το ακούει τρεις μήνες τώρα!!!! Και θα σου πουν.... ας πάνε στα δημόσια ΙΕΚ αφού τις θέλουν τόσο!! ( χάνουμε τηλεοπτικό χρόνο, δίχως να περνάμε το μήνυμα που πρέπει!!) 4. Τι δεν μας αρέσει στο νομοσχέδιο του νέου Λυκείου? Ας το πούμε συγκεκριμένα!! (αυτή η βαρετή επιχειρηματολογία για 3 χρόνια εξετάσεις ώστε να μπει στο Πανεπιστήμιο είναι αστεία και παρωχημένη!!) Πάντα οι μαθητές Λυκείου θα δίνουν εξετάσεις για τα ΑΕΙ/ΤΕΙ! Γιατί μας ενοχλεί αυτό, σαν κλάδο? Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω! Αν δεν μας αρέσει, ας προτείνουμε να καταργηθούν ΕΝΤΕΛΩΣ οι εξετάσεις, και ας πηγαίνουν όλα τα παιδιά στο Πανεπιστήμιο!!! 5. Σε κάποια κουβέντα που έκανα πρόσφατα με συναδέλφους στο σχολείο, μου ελεχθει, ότι οι κρατήσεις που γίνονται στο μισθό μας, σύμφωνα με το ενιαίο μισθολόγιο, ουσιαστικά, είναι ισόποσες με τις κρατήσεις που μας γίνονταν με βάση, το παλιό μισθολόγιο. Ισχύει αυτό? Αν ναι, δεν πρέπει να αναφερθεί ως αίτημα η αποκατάσταση αυτής της αδικίας? 6. Μήπως πρέπει να μιλήσουμε για τα χιλιάδες λειτουργικά κενά που δεν θα καλυφθούν, με τα περιορισμένα κονδύλια για αναπληρωτές?

ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΟΥΜΕ Πως ΑΠΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑ: «ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ» ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΔΟΓΜΑ ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ – ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΑ ΛΙΓΟΣΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ? Πρέπει να επισημάνουμε πως όταν διαμαρτυρόμασταν για τις +2 ώρες του διδακτικού ωραρίου, δεν διαμαρτυρόμασταν γιατί είμαστε τεμπέληδες, αλλά γιατί η συλλογιστική του υπουργείου είναι καθαρά λογιστική, και αφορά την μείωση προσλήψεων αναπληρωτών για την τρέχουσα σχολική χρονιά!! Και του χρόνου τι θα γίνει; Θα συνταξιοδοτηθούν άλλοι 3500 συνάδελφοι από την εκπαίδευση, και τότε τι; Θα αυξηθεί το ωράριο μας άλλες δύο ώρες; Και μετά; Που σταματά αυτό το πανηγύρι; Πρέπει να επισημανθεί ο κοντόφθαλμος σχεδιασμός του υπουργείου. 7. Μήπως πρέπει να μιλήσουμε και για τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς των «μη βασικών ειδικοτήτων» που δεν έχουν πλέον δικαίωμα στην εξέταση της αίτησης τους για απόσπαση; Μα σε ποια χώρα ζούμε τελος πάντων; Μήπως είμαστε η βορειότερη αφρικανική χώρα και δεν το ξέρουμε; Ισονομία; Ισοπολιτεία; Μας λένε κάτι αυτές οι έννοιες, ή μήπως όχι; Τελικά,..... πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως όταν δίνεις μάχες σε καθεστώς τηλεοπτικής δημοκρατίας, (όπως έχει καταντήσει η Ελλάδα σήμερα) πρέπει να πολεμήσεις με τους όρους της δημοκρατίας αυτής!

ΜΗΝΥΜΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ, ΣΑΦΕΣ, ΕΥΛΗΠΤΟ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ!! ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΠΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΜΑΣ,... ΠΑΝΤΟΥ!!! ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΛΕΣ ΞΕΚΙΝΩ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ!!! Υ.Γ.: Και κάτι για τους συναδελφους που σκέπτονται να μην απεργήσουν, γιατί συγκυριακά δεν τους θίγει άμεσα το ότι συμβαίνει. Αν δεν αντιδράσουμε τώρα,…….ετοιμαστείτε και για συνέχεια!! Καιρός να ειπωθεί το ΕΝΘΑ ΚΕΙΜΑΙ!! ΩΣ ΕΔΩ!! Σ. Τ. Χημικός- Α΄ ΕΛΜΕ ΚΥΚΛΑΔΩΝ "> Να γίνονται οι αποσπάσεις, και γενικά οι υπηρεσιακές μεταβολές ΕΓΚΑΙΡΑ- σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, με ανοιχτές διαδικασίες, ανακοίνωση μορίων όλων των αιτούντων μια μεταβολή κλπ!!! Τα αυτονόητα δηλαδή σε μια κοινωνία ισονομίας και δικαίου! 2. Την ουσιαστική μισθολογική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών! --> Να αναπροσαρμοστεί ο μισθός των νεοδιόριστων ΑΜΕΣΑ, σε επίπεδα στα οποία να μπορεί να επιβιώσει!! (ΑΚΟΥΩ στα κανάλια για άρση των αδικιών σε βάρος των χαμηλοσυνταξιούχων και των ένστολων, μέσω του 70% των χρημάτων που θα προκύψουν ως πρωτογενές πλεόνασμα από τον κρατικό προϋπολογισμό). Και οι εκπαιδευτικοί; Μήπως είμαστε ευνοημένοι και δεν το κατάλαβα;

ΖΗΤΗΣΤΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΝ!! 3. Αποκατάσταση των 2100 συναδέλφων που βγήκαν σε διαθεσιμότητα. Αν δεν είναι δυνατό να επιστρέψουν στην εκπαίδευση, να διασφαλιστεί πως δεν θα απολυθούν! (και ας μην ακούσω πάλι για τα 10000 παιδιά που στερήθηκαν την ειδικότητα που ήθελαν!!!! Η κοινωνία το ακούει τρεις μήνες τώρα!!!! Και θα σου πουν.... ας πάνε στα δημόσια ΙΕΚ αφού τις θέλουν τόσο!! ( χάνουμε τηλεοπτικό χρόνο, δίχως να περνάμε το μήνυμα που πρέπει!!) 4. Τι δεν μας αρέσει στο νομοσχέδιο του νέου Λυκείου? Ας το πούμε συγκεκριμένα!! (αυτή η βαρετή επιχειρηματολογία για 3 χρόνια εξετάσεις ώστε να μπει στο Πανεπιστήμιο είναι αστεία και παρωχημένη!!) Πάντα οι μαθητές Λυκείου θα δίνουν εξετάσεις για τα ΑΕΙ/ΤΕΙ! Γιατί μας ενοχλεί αυτό, σαν κλάδο? Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω! Αν δεν μας αρέσει, ας προτείνουμε να καταργηθούν ΕΝΤΕΛΩΣ οι εξετάσεις, και ας πηγαίνουν όλα τα παιδιά στο Πανεπιστήμιο!!! 5. Σε κάποια κουβέντα που έκανα πρόσφατα με συναδέλφους στο σχολείο, μου ελεχθει, ότι οι κρατήσεις που γίνονται στο μισθό μας, σύμφωνα με το ενιαίο μισθολόγιο, ουσιαστικά, είναι ισόποσες με τις κρατήσεις που μας γίνονταν με βάση, το παλιό μισθολόγιο. Ισχύει αυτό? Αν ναι, δεν πρέπει να αναφερθεί ως αίτημα η αποκατάσταση αυτής της αδικίας? 6. Μήπως πρέπει να μιλήσουμε για τα χιλιάδες λειτουργικά κενά που δεν θα καλυφθούν, με τα περιορισμένα κονδύλια για αναπληρωτές?

 ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΟΥΜΕ Πως ΑΠΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑ: «ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ» ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΔΟΓΜΑ ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ – ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΑ ΛΙΓΟΣΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ?

 Πρέπει να επισημάνουμε πως όταν διαμαρτυρόμασταν για τις +2 ώρες του διδακτικού ωραρίου, δεν διαμαρτυρόμασταν γιατί είμαστε τεμπέληδες, αλλά γιατί η συλλογιστική του υπουργείου είναι καθαρά λογιστική, και αφορά την μείωση προσλήψεων αναπληρωτών για την τρέχουσα σχολική χρονιά!! Και του χρόνου τι θα γίνει; Θα συνταξιοδοτηθούν άλλοι 3500 συνάδελφοι από την εκπαίδευση, και τότε τι; Θα αυξηθεί το ωράριο μας άλλες δύο ώρες; Και μετά; Που σταματά αυτό το πανηγύρι; Πρέπει να επισημανθεί ο κοντόφθαλμος σχεδιασμός του υπουργείου. 7. Μήπως πρέπει να μιλήσουμε και για τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς των «μη βασικών ειδικοτήτων» που δεν έχουν πλέον δικαίωμα στην εξέταση της αίτησης τους για απόσπαση; Μα σε ποια χώρα ζούμε τελος πάντων; Μήπως είμαστε η βορειότερη αφρικανική χώρα και δεν το ξέρουμε; Ισονομία; Ισοπολιτεία; Μας λένε κάτι αυτές οι έννοιες, ή μήπως όχι;

 Τελικά,..... πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως όταν δίνεις μάχες σε καθεστώς τηλεοπτικής δημοκρατίας, (όπως έχει καταντήσει η Ελλάδα σήμερα) πρέπει να πολεμήσεις με τους όρους της δημοκρατίας αυτής!

ΜΗΝΥΜΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ, ΣΑΦΕΣ, ΕΥΛΗΠΤΟ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ!! ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΠΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΜΑΣ,... ΠΑΝΤΟΥ!!! ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΛΕΣ ΞΕΚΙΝΩ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ!!!

Υ.Γ.: Και κάτι για τους συναδελφους που σκέπτονται να μην απεργήσουν, γιατί συγκυριακά δεν τους θίγει άμεσα το ότι συμβαίνει.

Αν δεν αντιδράσουμε τώρα,…….ετοιμαστείτε και για συνέχεια!!

Καιρός να ειπωθεί το ΕΝΘΑ ΚΕΙΜΑΙ!! ΩΣ ΕΔΩ!! Σ. Τ. Χημικός- Α΄ ΕΛΜΕ ΚΥΚΛΑΔΩΝ "/>

Από ......  essos

Δεν υπάρχουν σχόλια: