Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Στο σφυρί 4 ακίνητα με ιαματικές πηγές

Αναρτήθηκε από .......  energoipoliteskv.blogspot.com

Σε διεθνή διαγωνισμό για την αξιοποίηση τεσσάρων ακινήτων ιαματικών πηγών, που βρίσκονται στην περιφερειακή ενότητα Φθιώτιδας, προχωρά το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου.

Ειδικότερα, πρόκειται για τα εξής ακίνητα:

* Το ακίνητο ιαματικών πηγών Υπάτης, το οποίο βρίσκεται εντός της πόλης των Λουτρών Υπάτης.

* Το ακίνητο ιαματικών πηγών Θερμοπυλών, το οποίο είναι όμορο της ιστορικής πόλης των Θερμοπυλών. Η ιαματική πηγή με τα πέντε κτίρια βρίσκονται στο μεγαλύτερο τμήμα του ακινήτου.

* Το ακίνητο ιαματικών πηγών Κονιαβίτη Καμένων Βούρλων, το οποίο είναι όμορο της πόλης των Καμένων Βούρλων (στη δυτική πλευρά της) και αναπτύσσεται από τη θάλασσα μέχρι τους πρόποδες του όρους Κνημίς. Αποτελείται από τρία τμήματα, εκ των οποίων το μεγαλύτερο (με το κάμπινγκ) έχει παραθαλάσσιο μέτωπο μήκους περίπου 800 μέτρων.

* Το ακίνητο ιαματικών πηγών Λουτρόπολης Καμένων Βούρλων, το οποίο αναπτύσσεται εντός της πόλης των Καμένων Βούρλων, από τη θάλασσα μέχρι και τις πλαγιές του όρους Κνημίς. Αποτελείται από πέντε τμήματα, σε ένα εκ των οποίων περιλαμβάνονται πέντε κτίρια.

Η διαγωνιστική διαδικασία προβλέπεται να διεξαχθεί σε δύο φάσεις:

- Α΄ φάση: υποβολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος από τους ενδιαφερόμενους επενδυτές.

- Β΄ φάση: κατάθεση δεσμευτικών οικονομικών προσφορών από τους προεπιλεγέντες υποψηφίους.

Χρηματοοικονομικός σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ για το έργο, είναι η ALPHA BANK.

Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, με την αξιοποίηση των ιαματικών πηγών, αναμένεται να υλοποιηθούν επενδύσεις σε υποδομές και υπηρεσίες που θα συμβάλλουν στην ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της ευρύτερης περιοχής, καθώς και στη δημιουργία σημαντικού αριθμού θέσεων εργασίας.

Από .......  newsit

Βόμβα από Καραμανλή: Ήρθε η σειρά μας!

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com


Τι ετοιμάζει για την κεντροδεξιά ο πρώην πρωθυπουργός
 

  Μετά τις πρωτοβουλίες για ανασύσταση της κεντροαριστεράς, ήρθε και η σειρά της ανασύστασης της κεντροδεξιάς.

Αυτό τουλάχιστον διαρρέεται από το περιβάλλον του πρώην πρωθυπουργού, ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες του parapolitika.gr αναμένεται στην νέα πρωτοβουλία και προσπάθεια αυτή να έχει δυναμικό ρόλο.

Το άνοιγμα του Σαμαρά προς τον Καραμανλή από τη βήμα της ΔΕΘ δεν ήταν καθόλου τυχαίο και όπως αποκαλύπτουν τώρα καλά ενημερωμένες πηγές που βρίσκονται κοντά στον πρώην πρωθυπουργό, ο Καραμανλής είναι διατεθειμένος να μπει μπροστάρης σε μια τέτοια πρωτοβουλία καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που έχει υπογραμμίσει και ίδιος σε ανύποπτο χρόνο ότι η «κεντροδεξιά χρειάζεται επειγόντως συμμάζεμα».

Αναμένονται εξελίξεις στην κεντροδεξιά και οι πληροφορίες του parapolitika.gr αναφέρουν ότι ο πρώην πρωθυπουργός δεν θα είναι ο μόνος που θα κινητοποιηθεί προς αυτή την κατεύθυνση.

Φαίνεται ότι θα δούμε κι άλλους ... πρώην να μπαίνουν δυναμικά μπροστά, αλλά και πολλά στελέχη που έχουν αποστασιωποιηθεί τον τελευταίο καιρό να επανέρχονται δριμύτεροι, τουλάχιστον μέχρι τις αυτοδιοικητικές εκλογές.

Στ.Νοβ.

Η Χρυσή Αυγή κάνει κιτς τελετή στις Θερμοπύλες: Οι πυρσοί, τα στρατιωτικά παραγγέλματα του Κασιδιάρη και ο ναζιστικός χαιρετισμός του Μιχαλολιάκου [βίντεο]

 Αναρτήθηκε από ......  energoipoliteskv.blogspot.com







Συγκέντρωση στις Θερμοπύλες για να «τιμήσουν» τον βασιλιά Λεωνίδα και τους αρχαίους Ελληνες οι οποίοι πολέμησαν εναντίον των Περσών πραγματοποίησε η Χρυσή Αυγή, η οποία εν τέλει κατάφερε να δημιουργήσει ένα κιτς σόου που παρέπεμπε στις τελετές της Κου Κλουξ Κλαν.

 Η ακροδεξιά οργάνωση, κατάφερε να δημιουργήσει ένα εθνικιστικό «υπερθέαμα» στις Θερμοπύλες, που είχε «άρωμα» των τελετών της αμερικανικής εθνικιστικής- τρομοκρατικής οργάνωσης, καθώς τα μέλη της Χρυσής Αυγής παρατάχθηκαν σε σχήμα μαιάνδρου και άναψαν δάδες. Παράλληλα, η Χρυσή Αυγή έμεινε πιστή στην παραστρατιωτική αισθητική της, με τον Ηλία Κασιδιάρη να δίνει στρατιωτικά παραγγέλματα στους ενθουσιώδεις χρυσαυγίτες, οι οποίοι φυσικά έσπευσαν να τα εκτελέσουν.

Το τρίπτυχο της «αισθητικής» της Χρυσής Αυγής, συμπληρώθηκε με τα δεκάδες καπνογόνα που άναψαν τα μέλη του κόμματος, μετατρέποντας τις Θερμοπύλες σε γήπεδο.

 Οι συγκεντρωμένοι χρυσαυγίτες, αποθέωσαν τον Νίκο Μιχαλολιάκο ο οποίος αποκάλεσε τους πολιτικούς «Εφιάλτες και μηδίσαντες», με συνθήματα όπως «λαός στρατός εθνικισμός». Για το τέλος, ο κ. Μιχαλολιάκος δεν παρέλειψε να χαιρετίσει εκ νέου κατά υψώνοντας το δεξί του χέρι σε μια κίνηση που παραπέμπει σε ναζιστικό χαιρετισμό.



Από ...... iefimerida

Λουκέτο στα σχολεία -Πενθήμερες επαναλαμβανόμενες απεργίες από τις 16 Σεπτεμβρίου

Αναρτήθηκε από .......  energoipoliteskv.blogspot.com


Οι καθηγητές αποφάσισαν πως μετά το πρώτο χτύπημα του κουδουνιού για τη νέα σχολική χρονιά να προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις τους, αφού κατά τη διάρκεια της μαραθώνιας συνεδρίασης των προέδρων των τοπικών ΕΛΜΕ με την ΟΛΜΕ ελήφθη η απόφαση να προχωρήσουν από τις 16 Σεπτεμβρίου σε πενθήμερες επαναλαμβανόμενες απεργίες.

Από τις 85 ΕΛΜΕ της χώρας που συμμετείχαν στη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα σε κεντρικό ξενοδοχείο των Αθηνών οι 72 ψήφισαν υπέρ των κινητοποιήσεων, οι 6 τάχθηκαν κατά, ενώ υπήρξαν 7 λευκά. Από τη συνεδρίαση απουσίαζαν τρεις πρόεδροι τοπικών ΕΛΜΕ.

Ετσι από την ερχόμενη Δευτέρα οι καθηγητές ξεκινούν τις κινητοποιήσεις τους βάζοντας «λουκέτο» για πέντε ημέρες στα γυμνάσια και λύκεια της χώρας. Όπως ανέφεραν οι πρόεδροι των Ενώσεων, θα επανεξετάζουν τη στάση τους μετά από κάθε πενθήμερη απεργία.

Από την πλευρά του ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος διαβεβαιώνει ότι τα σχολεία θα λειτουργήσουν κανονικά, αποκλείοντας, όμως, το ενδεχόμενο η κυβέρνηση να προχωρήσει στην επιστράτευση των καθηγητών, όπως τον περασμένο Ιούνιο, κάτι το οποίο επιβεβαίωσε και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου το πρωί της Δευτέρας μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή.

Σε συστράτευση καλεί μαθητές και γονείς η ΟΛΜΕ
Εντωμεταξύ η ΟΛΜΕ με ανοιχτή επιστολή προς μαθητές και γονείς τους ζητούσε να σταθούν στο πλευρό τους σε έναν αγώνα «για το δημόσιο σχολείο που θα χωράει όλους τους μαθητές και όλους τους εκπαιδευτικούς».

«Αυτή τη μάχη ή θα την κερδίσουν οι πολιτικές της τρόικας και της κυβέρνησης που την υπηρετεί και θα επιβάλλουν την ερήμωση και τη δυστυχία ή θα την κερδίσουμε εμείς, ανοίγοντας τον δρόμο για το σχολείο του μέλλοντος, για μια δημιουργική και ελεύθερη ζωή για όλους» τονίζουν οι εκπρόσωποι των καθηγητών και καταλήγουν: «Εμείς, οι καθηγητές και οι καθηγήτριές σου, σου ζητάμε να σταθείς στο πλάι μας, να προσθέσεις την αποφασιστικότητά σου στη δική μας και να γίνεις μέρος του τεράστιου λαϊκού ποταμιού που θα γεμίσει τους δρόμους της χώρας και θα νικήσει!».

Την Πέμπτη θα αποφασίσουν για το αν θα «τραβήξουν το σχοινί» και οι δάσκαλοι
Στο ίδιο κλίμα και οι εργαζόμενοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, αφού οι δάσκαλοι έχουν ήδη ανακοινώσει ότι θα κρατήσουν κοινή γραμμή με τους καθηγητές.

 Οι τοπικοί σύλλογοι δασκάλων θα συνεχίσουν τις συνεδριάσεις που ξεκίνησαν τη Δευτέρα, τόσο την Τρίτη, όσο και την Τετάρτη και στις 12 Σεπτεμβρίου η ολομέλεια των προέδρων θα αποφασίσει τη στάση που θα κρατήσουν ακριβώς, ενώ για την Τρίτη έχει προγραμματιστεί συνάντηση του ΔΣ της ΟΛΜΕ με τους δασκάλους.

Μάλιστα, τόσο οι δάσκαλοι όσο και οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί έχουν ήδη ανακοινώσει πως θα συμμετέχουν στην 48ωρη απεργία της ΑΔΕΔΥ στις 18 και 19 του μήνα.

Από .......  iefimerida

Σε διαθεσιμότητα τα δημοτικά ραδιόφωνα -Στην πόρτα εξόδου 700 εργαζόμενοι

Αναρτήθηκε από .....  energoipoliteskv.blogspot.com


Με 700 εργαζομένους από τα δημοτικά ραδιόφωνα η κυβέρνηση αναμένεται να συμπληρώσει τον αριθμό των 2.000 υπαλλήλων που θα τεθούν σε κινητικότητα όπως έχει συμφωνηθεί με τους δανειστές. Στο δρόμο λοιπόν της κινητικότητας αναμένεται να βρεθούν σύντομα 700 διοικητικοί υπάλληλοι, τεχνικοί και δημοσιογράφοί που εργάζονται σε δημοτικά ραδιόφωνα.

Οπως αναφέρει το Εθνος Το υπουργείο Εσωτερικών φαίνεται πως ακολουθεί για τα δημοτικά ραδιόφωνα τη λύση που προκρίθηκε για την αμυντική βιομηχανία, με την εν λειτουργία αναδιάρθρωση τους, προκειμένου από εκεί να προκύψει προσωπικό που θα ενταχθεί στη δεξαμενή της κινητικότητας.

Μάλιστα όπως αναφέρει και η εφημερίδα η αναδιάρθρωση θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του Οκτωβρίου και οι εργαζόμενοι που υπηρετούν στα ραδιόφωνα με μόνιμη σχέση εργασίας και έχουν μεταταχθεί εκεί από άλλες θέσεις των δήμων θα μπουν σε καθεστώς κινητικότητας.

Πως συμπληρώνεται ο αριθμός των 2.000 απολύσεων
Οι 700 εργαζόμενοι θα έρθουν να προστεθούν στους περίπου 1.000 που θα βρεθούν εκτός δημοσίου από την αμυντική βιομηχανία, και μαζί με έναν αριθμό 250 ως 300 επίορκων των οποίων οι υποθέσεις θα έχουν κλείσει μέχρι το τέλος του έτους θα συμπληρώσουν των αριθμό των απολύσεων που έχει συμφωνήσει η κυβέρνηση μέχρι το τέλος του 2013.

Από ........  iefimerida

ΟΛΜΕ: Προγραμματίζουμε σκληρές απεργίες

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com

Αποδοκίμασαν την Φώφη Γεννηματά

Αναρτήθηκε από ..... energoipoliteskv.blogspot.com

Τα καλύτερα των δελτίων

Αναρτήθηκε από ........ energoipoliteskv.blogspot.com

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

BBC: «Πώς η Κίνα μπορεί να βγάλει την Ελλάδα από το σκοτάδι»

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com


Τους τρόπους με τους οποίος μπορεί η Κίνα να βγάλει την Ελλάδα από το αδιέξοδο της οικονομικής κρίσης αναλύει σε το βρετανικό δίκτυο BBC σε άρθρο με τίτλο «Πώς η Κίνα μπορεί να βγάλει την Ελλάδα από το σκοτάδι».

Το δίκτυο ξεκινά από το Λιμάνι του Πειραιά...
και την παρουσία Κινέζων που εκμεταλλεύονται τον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων.

«Στο λιμάνι του Πειραιά οι Κινέζοι έχουν φτάσει. Σιδερένιοι γερανοί χρησιμοποιούν ένα σύστημα σχοινιών για να μεταφέρουν τα εμπορευματοκιβώτια από τα πλοία στα φορτηγά πλοία στις νταλίκες. Οι εγκαταστάσεις δημιουργήθηκαν από την κινεζική εταιρεία Cosco, η οποία πλήρωσε 500 εκατομμύρια ευρώ για την αναβάθμιση και τη λειτουργία του σταθμού. Είναι η μεγαλύτερη εσωτερική επένδυση της Ελλάδας που προσφέρει στην Κίνα την πρόσβαση - κλειδί στην Ευρώπη», σημειώνει το δίκτυο.

«Παντού υπάρχει μία ευκαιρία για επιχειρήσεις. Βρήκαμε μία εδώ και ήταν επιτυχημένη», λέει ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της κινεζικής εταιρείας, Ζανγκ Ανμίνγκ.

Ο ρεπόρτερ του BBC στην Αθήνα, Μαρκ Λόουεν, ρωτά αν αισθάνεται ότι η Ελλάδα χρειάζεται περισσότερο την Κίνα, παρά το αντίστροφο. Ο Ζανγκ απαντά διπλωματικά: «Η Ελλάδα χρειάζεται εμάς κι εμείς την Ελλάδα. Είναι μία κατάσταση win - win».

«Αλλά, φυσικά, η μαστιζόμενη απο την κρίση Ελλάδα εκλιπαρεί για ένα χέρι βοήθειας. Είναι σε απόγνωση για επενδύσεις, οι ιδιωτικοποιήσεις της καθυστερεί τραγικά σε σχέση με τα χρονοδιαγράμματα. Ο βασικός στόχος είναι να κερδίσει 50 δισ. ευρώ μέχρι το 2015, αλλά λόγω των καθυστερήσεων έχει κερδίσει μόλις 11 δισ.», σημειώνει το BBC.

Στη συνέχεια το δίκτυο κάνει λόγο για δυτικές εταιρείες εκφράζουν ακόμη επιφυλάξεις για επενδύσεις σε μία χώρα που κλυδωνίζεται από την κοινωνική αναταραχή και το υψηλό χρέος, με αποτέλεσμα να έχει αφήσει το πεδίο ελεύθερο σε αναδυόμενες οικονομίες της Ανατολής - οι οποίες τώρα προσβλέπουν σε μία καλή θέση στην ΕΕ με πολύ ευνοϊκούς όρους.

Υπό την διοίκηση της Cosco, επισημαίνει το BBC, ο εμπορικός σταθμός έχει διπλασιάσει τα κιβώτια που προωθεί, αλλά η πολιτική της όπως η απαγόρευση του συνδικαλισμού θεωρείται αυστηρή.

Ο δεύτερος σταθμός στον Πειραιά εξακολουθεί να είναι κρατικός και ο γενικός γραμματέας της Ενωσης Λιμενεργατών, Γιώργος Γώγος, θέλει να παραμείνει ως έχει. Όπως λέει η στρατηγική της Κίνας είναι ιδιοτελής, καιροφυλακτεί για μία μία «ευάλωτη ελληνική οικονομία» ώστε να καρπωθεί τα ωφέλη.

«Κανείς δεν δίνει χρήματα χωρίς αντάλλαγμα, ειδικά οι κινεζικές εταιρείες και η κινεζική κυβέρνηση», προσθέτει το δημοσίευμα.

Από ......   kafeneio

Για τη Δημόσια Τεχνική Εκπαίδευση, της Μυρσίνης Αθανασιάδου

Αναρτήθηκε από ........  energoipoliteskv.blogspot.com


Για τη Δημόσια Τεχνική Εκπαίδευση

 Μετά την μεταπολίτευση οι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με επικεφαλής την Ομοσπονδία τους απαιτούσαν τη δημιουργία πολυκλαδικών λυκείων σε όλη τη χώρα, γιατί υιοθετούσαν τη μαρξιστική αρχή του μη διαχωρισμού πνευματικής και χειρονακτικής εργασίας. 
Επομένως οι μαθητές έπρεπε να διδάσκονται θεωρητικά μαθήματα και παράλληλα να ασκούνται σε δεξιότητες χρήσιμες για τη ζωή τους και την μετέπειτα επαγγελματική τους σταδιοδρομία.

Εντούτοις οι κυβερνήσεις της Δεξιάς και του ΠΑΣΟΚ, το 1977 και το 1983 αντίστοιχα,
διαχώρισαν την Γενική από την Επαγγελματική Εκπαίδευση, με κύριο επιχείρημα τις ανάγκες της παραγωγής, άρα και την κατάρτιση εξειδικευμένου εργατικού και υπαλληλικού τεχνικού προσωπικού. Και παρά την απαξίωση καταρχήν της Τεχνολογικής Εκπαίδευσης και από το μαθητικό δυναμικό, αλλά και από την Αριστερά, που διείδε ότι οι απόφοιτοί της θα ήταν εργαζόμενοι δεύτερης κατηγορίας  και από μισθολογική άποψη, αλλά και από κοινωνικό status, η Τεχνολογική Εκπαίδευση προχώρησε. Και αυτό γιατί προτιμήθηκε από παιδιά που δεν τα «κατάφερναν» στο Γενικό Λύκειο λόγω έλλειψης βοήθειας από την οικογένεια και κυρίως για οικονομικούς λόγους, γιατί έπρεπε από νωρίς να βγουν στην αγορά εργασίας, γιατί ήταν ξένης προέλευσης και δεν ήξεραν καλά ελληνικά, όταν το ελληνικό σχολείο βασίζεται κυρίως σε γλωσσικά μαθήματα, ή γιατί προέρχονταν από αγροτικές περιοχές χωρίς επαγγελματική προοπτική και επέλεξαν τα αστικά κέντρα για γρήγορη επαγγελματική αποκατάσταση.

 Έτσι η  Τεχνική Εκπαίδευση επέζησε, προχώρησε και βελτιώθηκε, χάριν του εκπαιδευτικού προσωπικού που την πίστεψε, την ανέδειξε και πρόσφερε ανιδιοτελώς  εκπαιδευτική πείρα, μεράκι, ακόμη και τεχνολογικό υλικό. Από την άλλη πλευρά οι βιομηχανίες της χώρας,  οι δημόσιες επιχειρήσεις, αλλά και νέοι κλάδοι, που αναπτύχθηκαν, μπορούσαν να απορροφήσουν τους αποφοίτους των επαγγελματικών σχολών και να καλυφθούν οι ανάγκες της αγοράς.

Εντούτοις σήμερα η Τεχνική Εκπαίδευση συρρικνώνεται και αποδομείται και από αυτήν επέλεξε η μνημονιακή κυβέρνηση να αρχίσει την κατεδάφιση της Δημόσιας Παιδείας, γυρνώντας την ελληνική κοινωνία σε προβιομηχανικούς καιρούς. Γιατί, όταν η Βιομηχανική Επανάσταση και η συνακόλουθη ανάπτυξη της Τεχνολογίας (Πληροφορικής και Αυτοματοποίησης), αλλά και του τριτογενούς τομέα επιζητούσαν μορφωμένους και με όλο και πιο εξειδικευμένες  δεξιότητες εργαζομένους, ήταν επόμενο οι βιομηχανικές κοινωνίες να οδηγηθούν στη λύση της μαζικής εκπαίδευσης. Αντίθετα σήμερα γιατί να απαιτηθεί ειδική παιδεία, όταν τα εργοστάσια και οι επιχειρήσεις κλείνουν με ταχύτατο ρυθμό λόγω της οικονομικής κρίσης; Γιατί να απαιτείται ποιοτικό περιεχόμενο σπουδών, όταν την ελληνική κυβέρνηση ενδιαφέρουν οι λίγοι και εκλεκτοί, ενώ τους υπόλοιπους περιμένει η ανεργία και η υποαπασχόληση; Τι χρειάζεται η εμπεριστατωμένη γνώση, όταν η καλύτερη μοίρα για τους επιστήμονες της χώρας είναι ο δρόμος της μετανάστευσης στις μητροπόλεις του εξωτερικού; 

 Έτσι η αρχή της αποδόμησης γίνεται από την Τεχνική Εκπαίδευση, που δείχνει και τα κριτήρια της μνημονιακής κυβέρνησης για δημιουργία μιας «κοινωνίας του ενός τρίτου», σύμφωνα και με τις επιταγές των ευρωπαίων εταίρων της και φυσικά των επιδιώξεων και οδηγιών του ελληνικού και ξένου κεφαλαίου.

Επίσης είναι σημαντικό να προσέξει κανείς ότι με την κατάργηση των σχολών νοσηλευτικής και αισθητικής των ΕΠΑΣ, πλήττονται σε πολύ μεγάλο ποσοστό γυναίκες εργαζόμενες που χάνουν τη δουλειά τους, και σπουδάστριες που χάνουν το σχολείο τους. Αποδεικνύεται δηλαδή ακόμη μία φορά ότι σε περιόδους κρίσεις τα πιο ευάλωτα θύματα του εργασιακού τομέα είναι οι γυναίκες, που ακολουθούν το δρόμο της απόλυσης και της ανεργίας. Έτσι θεμελιώνεται και το τρίπτυχο – σύνθημα του χιτλερισμού για τις γυναίκες το «παιδιά, κουζίνα, εκκλησία» («kinder, kuche, kirche»), για να βρει ιδεολογικό περίβλημα το πρότυπο της  απολυμένης γυναίκας.

 Δεν πρέπει ακόμη να παραλειφθεί ότι μαζί με την κατεδάφιση της Τεχνικής Εκπαίδευσης καταργείται και ο σημαντικός τεχνολογικός εξοπλισμός της, που ή θα ξεπουληθεί ή θα περιπέσει σε αχρηστία. Και είναι άξιο μνείας ότι πολυώροφα κτίρια οικοδομούνται από ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς φορείς στο κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και μάλιστα εγκαινιάζονται από τον αρμόδιο υπουργό, για να στεγάσουν τους άστεγους μαθητές των κατηργημένων δημόσιων τεχνικών σχολείων, με τσουχτερό αντίτιμο αυτή την φορά. Έτσι η κατασπατάληση του δημόσιου χρήματος ακολουθείται από το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας.
  
Πριν από λίγες μέρες εξαγγέλθηκαν νέα μέτρα για ένα νέο Τεχνικό Λύκειο συνδεδεμένο με την αγορά εργασίας, με έμφαση σε επαγγέλματα αιχμής, με λιγότερα τμήματα και επιλογή τους ήδη από την Α΄ Λυκείου, με περιεχόμενο σπουδών, που θα δίνει βάρος στην πρακτική εξάσκηση και θα ελαχιστοποιεί τη γενική παιδεία. Η προοπτική αυτή δεν θα αλλάξει καθόλου όσα καταγγέλθηκαν. Οι καταργήσεις σχολών θα επισημοποιηθούν  με το νομοσχέδιο, και είναι πιθανόν οι νέες σχολές να εξοβελίσουν και την ελάχιστη γενική μόρφωση που σήμερα δίνεται στους μαθητές και στοχεύει σε πολίτες με μια πιο ολοκληρωμένη προσωπικότητα και πολιτικοποίηση. H επιλογή σχολών από την Α΄ Λυκείου εδραιώνει την εννιάχρονη γενική παιδεία, όταν ο κλάδος και η ελληνική κοινωνία απαιτούν δωδεκάχρονη. Ο μαθητής που θα θελήσει να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στο Γενικό Λύκειο και θα αποτύχει, θα πρέπει να επαναλάβει την πρώτη τάξη στο Τεχνικό. Αλλά και η ένταση των μηχανισμών επιλογής στο Γενικό Λύκειο, με τις συνεχείς εξετάσεις, καταργεί στην ουσία κάθε δίοδο του Επαγγελματικού Λυκείου προς το Γενικό.
  
Τέλος με το θεσμό της μαθητείας εισέρχεται στην αγορά εργασίας ένα ανειδείκευτο, άρα φθηνό εργατικό δυναμικό και μάλιστα μικρότερης ηλικίας, που θα προσφέρει εννιάμηνη εργασία, χωρίς προστασία και δικαιώματα. Και βέβαια οι επιχειρήσεις θα επιδοτούνται για τους μαθητευομένους μέχρι και μια διετία, αν προσλάβουν τον μαθητευόμενο, και προοπτικά μπορεί να καθορίζουν και το περιεχόμενο σπουδών.

  Άρα η ελληνική κοινωνία πρέπει να ανησυχήσει πραγματικά και να κινητοποιηθεί για τα νέα μέτρα της δικομματικής κυβέρνησης για την παιδεία. Δεν είναι μόνο η απόλυση κάποιων δημοσίων υπαλλήλων, που θα μετρηθούν στο πλήθος των απολύσεων και θα επιφέρουν και άλλη ανεργία στον ιδιωτικό τομέα, άρα και κλείσιμο και άλλων εμπορικών καταστημάτων. Είναι η κατεδάφιση του δημόσιου αγαθού της εκπαίδευσης και η δημιουργία στρατιάς ανέργων ή υποαπασχολούμενων νέων χωρίς καμιά προοπτική, αφού δεν θα είναι εφοδιασμένοι με κανένα προσόν για την μελλοντική επαγγελματική τους πορεία, εκτός αν κάποιοι από αυτούς πληρώσουν αδρά την εκπαίδευσή τους σε αμφίβολης ποιότητας ιδιωτικά ΙΕΚ.

   Η ευθύνη λοιπόν των εκπαιδευτικών σωματείων είναι πολύ μεγάλη, γιατί πρέπει να συντονίσουν τον εκπαιδευτικό κόσμο, αλλά και να ενημερώσουν όλους τους ενδιαφερομένους για τη Δημόσια Παιδεία και πρώτα από όλους γονείς και μαθητές. Είναι απαραίτητο επίσης να έρθουν σε επαφή με άλλους εργαζόμενους, που υφίστανται τα πλήγματα του ακραίου νεοφιλελευθερισμού, όπως οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, στα Νοσοκομεία, αλλά και στον Ιδιωτικό Τομέα και να βρουν κοινό βηματισμό, γιατί ο Σεπτέμβριος πρέπει να είναι «θερμός». Παράλληλα ο αγώνας που προβλέπεται να αρχίσει είναι απαραίτητο να έχει και πολιτικά αιτήματα, ώστε να κατανοήσει όλη η ελληνική κοινωνία ότι τα δεινά που υφίσταται έχουν συγκεκριμένη αιτία, την μνημονιακή πολιτική, που είναι ανάγκη τώρα να ανατραπεί.

Αθανασιάδου Μυρσίνη, εκπαιδευτικός, διδάκτωρ Νεότερης Ιστορίας.

Από .......  alfavita

Γιατί κατεβαίνουμε σε απεργία ;

Αναρτήθηκε από ........  energoipoliteskv.blogspot.com


Να γίνονται οι αποσπάσεις, και γενικά οι υπηρεσιακές μεταβολές

ΕΓΚΑΙΡΑ- σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, με ανοιχτές διαδικασίες, ανακοίνωση μορίων όλων των αιτούντων μια μεταβολή κλπ!!!

Τα αυτονόητα δηλαδή σε μια κοινωνία ισονομίας και δικαίου! 2. Την ουσιαστική μισθολογική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών! --> Να αναπροσαρμοστεί ο μισθός των νεοδιόριστων ΑΜΕΣΑ, σε επίπεδα στα οποία να μπορεί να επιβιώσει!! (ΑΚΟΥΩ στα κανάλια για άρση των αδικιών σε βάρος των χαμηλοσυνταξιούχων και των ένστολων, μέσω του 70% των χρημάτων που θα προκύψουν ως πρωτογενές πλεόνασμα από τον κρατικό προϋπολογισμό). Και οι εκπαιδευτικοί; Μήπως είμαστε ευνοημένοι και δεν το κατάλαβα;

ΖΗΤΗΣΤΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΝ!! 3. Αποκατάσταση των 2100 συναδέλφων που βγήκαν σε διαθεσιμότητα.

Αν δεν είναι δυνατό να επιστρέψουν στην εκπαίδευση, να διασφαλιστεί πως δεν θα απολυθούν! (και ας μην ακούσω πάλι για τα 10000 παιδιά που στερήθηκαν την ειδικότητα που ήθελαν!!!! Η κοινωνία το ακούει τρεις μήνες τώρα!!!! Και θα σου πουν.... ας πάνε στα δημόσια ΙΕΚ αφού τις θέλουν τόσο!! ( χάνουμε τηλεοπτικό χρόνο, δίχως να περνάμε το μήνυμα που πρέπει!!) 4. Τι δεν μας αρέσει στο νομοσχέδιο του νέου Λυκείου? Ας το πούμε συγκεκριμένα!! (αυτή η βαρετή επιχειρηματολογία για 3 χρόνια εξετάσεις ώστε να μπει στο Πανεπιστήμιο είναι αστεία και παρωχημένη!!) Πάντα οι μαθητές Λυκείου θα δίνουν εξετάσεις για τα ΑΕΙ/ΤΕΙ! Γιατί μας ενοχλεί αυτό, σαν κλάδο? Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω! Αν δεν μας αρέσει, ας προτείνουμε να καταργηθούν ΕΝΤΕΛΩΣ οι εξετάσεις, και ας πηγαίνουν όλα τα παιδιά στο Πανεπιστήμιο!!! 5. Σε κάποια κουβέντα που έκανα πρόσφατα με συναδέλφους στο σχολείο, μου ελεχθει, ότι οι κρατήσεις που γίνονται στο μισθό μας, σύμφωνα με το ενιαίο μισθολόγιο, ουσιαστικά, είναι ισόποσες με τις κρατήσεις που μας γίνονταν με βάση, το παλιό μισθολόγιο. Ισχύει αυτό? Αν ναι, δεν πρέπει να αναφερθεί ως αίτημα η αποκατάσταση αυτής της αδικίας? 6. Μήπως πρέπει να μιλήσουμε για τα χιλιάδες λειτουργικά κενά που δεν θα καλυφθούν, με τα περιορισμένα κονδύλια για αναπληρωτές?

 ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΟΥΜΕ Πως ΑΠΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑ: «ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ» ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΔΟΓΜΑ ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ – ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΑ ΛΙΓΟΣΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ? Πρέπει να επισημάνουμε πως όταν διαμαρτυρόμασταν για τις +2 ώρες του διδακτικού ωραρίου, δεν διαμαρτυρόμασταν γιατί είμαστε τεμπέληδες, αλλά γιατί η συλλογιστική του υπουργείου είναι καθαρά λογιστική, και αφορά την μείωση προσλήψεων αναπληρωτών για την τρέχουσα σχολική χρονιά!! Και του χρόνου τι θα γίνει; Θα συνταξιοδοτηθούν άλλοι 3500 συνάδελφοι από την εκπαίδευση, και τότε τι; Θα αυξηθεί το ωράριο μας άλλες δύο ώρες; Και μετά; Που σταματά αυτό το πανηγύρι; Πρέπει να επισημανθεί ο κοντόφθαλμος σχεδιασμός του υπουργείου. 7. Μήπως πρέπει να μιλήσουμε και για τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς των «μη βασικών ειδικοτήτων» που δεν έχουν πλέον δικαίωμα στην εξέταση της αίτησης τους για απόσπαση; Μα σε ποια χώρα ζούμε τελος πάντων; Μήπως είμαστε η βορειότερη αφρικανική χώρα και δεν το ξέρουμε; Ισονομία; Ισοπολιτεία; Μας λένε κάτι αυτές οι έννοιες, ή μήπως όχι; Τελικά,..... πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως όταν δίνεις μάχες σε καθεστώς τηλεοπτικής δημοκρατίας, (όπως έχει καταντήσει η Ελλάδα σήμερα) πρέπει να πολεμήσεις με τους όρους της δημοκρατίας αυτής!

 ΜΗΝΥΜΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ, ΣΑΦΕΣ, ΕΥΛΗΠΤΟ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ!! ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΠΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΜΑΣ,... ΠΑΝΤΟΥ!!! ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΛΕΣ ΞΕΚΙΝΩ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ!!! Υ.Γ.: Και κάτι για τους συναδελφους που σκέπτονται να μην απεργήσουν, γιατί συγκυριακά δεν τους θίγει άμεσα το ότι συμβαίνει. Αν δεν αντιδράσουμε τώρα,…….ετοιμαστείτε και για συνέχεια!! Καιρός να ειπωθεί το ΕΝΘΑ ΚΕΙΜΑΙ!! ΩΣ ΕΔΩ!! Σ. Τ. Χημικός- Α΄ ΕΛΜΕ ΚΥΚΛΑΔΩΝ "> Να γίνονται οι αποσπάσεις, και γενικά οι υπηρεσιακές μεταβολές ΕΓΚΑΙΡΑ- σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, με ανοιχτές διαδικασίες, ανακοίνωση μορίων όλων των αιτούντων μια μεταβολή κλπ!!! Τα αυτονόητα δηλαδή σε μια κοινωνία ισονομίας και δικαίου! 2. Την ουσιαστική μισθολογική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών! --> Να αναπροσαρμοστεί ο μισθός των νεοδιόριστων ΑΜΕΣΑ, σε επίπεδα στα οποία να μπορεί να επιβιώσει!! (ΑΚΟΥΩ στα κανάλια για άρση των αδικιών σε βάρος των χαμηλοσυνταξιούχων και των ένστολων, μέσω του 70% των χρημάτων που θα προκύψουν ως πρωτογενές πλεόνασμα από τον κρατικό προϋπολογισμό). Και οι εκπαιδευτικοί; Μήπως είμαστε ευνοημένοι και δεν το κατάλαβα;

ΖΗΤΗΣΤΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΝ!! 3. Αποκατάσταση των 2100 συναδέλφων που βγήκαν σε διαθεσιμότητα. Αν δεν είναι δυνατό να επιστρέψουν στην εκπαίδευση, να διασφαλιστεί πως δεν θα απολυθούν! (και ας μην ακούσω πάλι για τα 10000 παιδιά που στερήθηκαν την ειδικότητα που ήθελαν!!!! Η κοινωνία το ακούει τρεις μήνες τώρα!!!! Και θα σου πουν.... ας πάνε στα δημόσια ΙΕΚ αφού τις θέλουν τόσο!! ( χάνουμε τηλεοπτικό χρόνο, δίχως να περνάμε το μήνυμα που πρέπει!!) 4. Τι δεν μας αρέσει στο νομοσχέδιο του νέου Λυκείου? Ας το πούμε συγκεκριμένα!! (αυτή η βαρετή επιχειρηματολογία για 3 χρόνια εξετάσεις ώστε να μπει στο Πανεπιστήμιο είναι αστεία και παρωχημένη!!) Πάντα οι μαθητές Λυκείου θα δίνουν εξετάσεις για τα ΑΕΙ/ΤΕΙ! Γιατί μας ενοχλεί αυτό, σαν κλάδο? Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω! Αν δεν μας αρέσει, ας προτείνουμε να καταργηθούν ΕΝΤΕΛΩΣ οι εξετάσεις, και ας πηγαίνουν όλα τα παιδιά στο Πανεπιστήμιο!!! 5. Σε κάποια κουβέντα που έκανα πρόσφατα με συναδέλφους στο σχολείο, μου ελεχθει, ότι οι κρατήσεις που γίνονται στο μισθό μας, σύμφωνα με το ενιαίο μισθολόγιο, ουσιαστικά, είναι ισόποσες με τις κρατήσεις που μας γίνονταν με βάση, το παλιό μισθολόγιο. Ισχύει αυτό? Αν ναι, δεν πρέπει να αναφερθεί ως αίτημα η αποκατάσταση αυτής της αδικίας? 6. Μήπως πρέπει να μιλήσουμε για τα χιλιάδες λειτουργικά κενά που δεν θα καλυφθούν, με τα περιορισμένα κονδύλια για αναπληρωτές?

ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΟΥΜΕ Πως ΑΠΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑ: «ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ» ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΔΟΓΜΑ ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ – ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΑ ΛΙΓΟΣΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ? Πρέπει να επισημάνουμε πως όταν διαμαρτυρόμασταν για τις +2 ώρες του διδακτικού ωραρίου, δεν διαμαρτυρόμασταν γιατί είμαστε τεμπέληδες, αλλά γιατί η συλλογιστική του υπουργείου είναι καθαρά λογιστική, και αφορά την μείωση προσλήψεων αναπληρωτών για την τρέχουσα σχολική χρονιά!! Και του χρόνου τι θα γίνει; Θα συνταξιοδοτηθούν άλλοι 3500 συνάδελφοι από την εκπαίδευση, και τότε τι; Θα αυξηθεί το ωράριο μας άλλες δύο ώρες; Και μετά; Που σταματά αυτό το πανηγύρι; Πρέπει να επισημανθεί ο κοντόφθαλμος σχεδιασμός του υπουργείου. 7. Μήπως πρέπει να μιλήσουμε και για τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς των «μη βασικών ειδικοτήτων» που δεν έχουν πλέον δικαίωμα στην εξέταση της αίτησης τους για απόσπαση; Μα σε ποια χώρα ζούμε τελος πάντων; Μήπως είμαστε η βορειότερη αφρικανική χώρα και δεν το ξέρουμε; Ισονομία; Ισοπολιτεία; Μας λένε κάτι αυτές οι έννοιες, ή μήπως όχι; Τελικά,..... πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως όταν δίνεις μάχες σε καθεστώς τηλεοπτικής δημοκρατίας, (όπως έχει καταντήσει η Ελλάδα σήμερα) πρέπει να πολεμήσεις με τους όρους της δημοκρατίας αυτής!

ΜΗΝΥΜΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ, ΣΑΦΕΣ, ΕΥΛΗΠΤΟ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ!! ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΠΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΜΑΣ,... ΠΑΝΤΟΥ!!! ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΛΕΣ ΞΕΚΙΝΩ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ!!! Υ.Γ.: Και κάτι για τους συναδελφους που σκέπτονται να μην απεργήσουν, γιατί συγκυριακά δεν τους θίγει άμεσα το ότι συμβαίνει. Αν δεν αντιδράσουμε τώρα,…….ετοιμαστείτε και για συνέχεια!! Καιρός να ειπωθεί το ΕΝΘΑ ΚΕΙΜΑΙ!! ΩΣ ΕΔΩ!! Σ. Τ. Χημικός- Α΄ ΕΛΜΕ ΚΥΚΛΑΔΩΝ "> Να γίνονται οι αποσπάσεις, και γενικά οι υπηρεσιακές μεταβολές ΕΓΚΑΙΡΑ- σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, με ανοιχτές διαδικασίες, ανακοίνωση μορίων όλων των αιτούντων μια μεταβολή κλπ!!! Τα αυτονόητα δηλαδή σε μια κοινωνία ισονομίας και δικαίου! 2. Την ουσιαστική μισθολογική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών! --> Να αναπροσαρμοστεί ο μισθός των νεοδιόριστων ΑΜΕΣΑ, σε επίπεδα στα οποία να μπορεί να επιβιώσει!! (ΑΚΟΥΩ στα κανάλια για άρση των αδικιών σε βάρος των χαμηλοσυνταξιούχων και των ένστολων, μέσω του 70% των χρημάτων που θα προκύψουν ως πρωτογενές πλεόνασμα από τον κρατικό προϋπολογισμό). Και οι εκπαιδευτικοί; Μήπως είμαστε ευνοημένοι και δεν το κατάλαβα;

ΖΗΤΗΣΤΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΝ!! 3. Αποκατάσταση των 2100 συναδέλφων που βγήκαν σε διαθεσιμότητα. Αν δεν είναι δυνατό να επιστρέψουν στην εκπαίδευση, να διασφαλιστεί πως δεν θα απολυθούν! (και ας μην ακούσω πάλι για τα 10000 παιδιά που στερήθηκαν την ειδικότητα που ήθελαν!!!! Η κοινωνία το ακούει τρεις μήνες τώρα!!!! Και θα σου πουν.... ας πάνε στα δημόσια ΙΕΚ αφού τις θέλουν τόσο!! ( χάνουμε τηλεοπτικό χρόνο, δίχως να περνάμε το μήνυμα που πρέπει!!) 4. Τι δεν μας αρέσει στο νομοσχέδιο του νέου Λυκείου? Ας το πούμε συγκεκριμένα!! (αυτή η βαρετή επιχειρηματολογία για 3 χρόνια εξετάσεις ώστε να μπει στο Πανεπιστήμιο είναι αστεία και παρωχημένη!!) Πάντα οι μαθητές Λυκείου θα δίνουν εξετάσεις για τα ΑΕΙ/ΤΕΙ! Γιατί μας ενοχλεί αυτό, σαν κλάδο? Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω! Αν δεν μας αρέσει, ας προτείνουμε να καταργηθούν ΕΝΤΕΛΩΣ οι εξετάσεις, και ας πηγαίνουν όλα τα παιδιά στο Πανεπιστήμιο!!! 5. Σε κάποια κουβέντα που έκανα πρόσφατα με συναδέλφους στο σχολείο, μου ελεχθει, ότι οι κρατήσεις που γίνονται στο μισθό μας, σύμφωνα με το ενιαίο μισθολόγιο, ουσιαστικά, είναι ισόποσες με τις κρατήσεις που μας γίνονταν με βάση, το παλιό μισθολόγιο. Ισχύει αυτό? Αν ναι, δεν πρέπει να αναφερθεί ως αίτημα η αποκατάσταση αυτής της αδικίας? 6. Μήπως πρέπει να μιλήσουμε για τα χιλιάδες λειτουργικά κενά που δεν θα καλυφθούν, με τα περιορισμένα κονδύλια για αναπληρωτές?

 ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΟΥΜΕ Πως ΑΠΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑ: «ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ» ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΔΟΓΜΑ ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ – ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΑ ΛΙΓΟΣΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ?

 Πρέπει να επισημάνουμε πως όταν διαμαρτυρόμασταν για τις +2 ώρες του διδακτικού ωραρίου, δεν διαμαρτυρόμασταν γιατί είμαστε τεμπέληδες, αλλά γιατί η συλλογιστική του υπουργείου είναι καθαρά λογιστική, και αφορά την μείωση προσλήψεων αναπληρωτών για την τρέχουσα σχολική χρονιά!! Και του χρόνου τι θα γίνει; Θα συνταξιοδοτηθούν άλλοι 3500 συνάδελφοι από την εκπαίδευση, και τότε τι; Θα αυξηθεί το ωράριο μας άλλες δύο ώρες; Και μετά; Που σταματά αυτό το πανηγύρι; Πρέπει να επισημανθεί ο κοντόφθαλμος σχεδιασμός του υπουργείου. 7. Μήπως πρέπει να μιλήσουμε και για τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς των «μη βασικών ειδικοτήτων» που δεν έχουν πλέον δικαίωμα στην εξέταση της αίτησης τους για απόσπαση; Μα σε ποια χώρα ζούμε τελος πάντων; Μήπως είμαστε η βορειότερη αφρικανική χώρα και δεν το ξέρουμε; Ισονομία; Ισοπολιτεία; Μας λένε κάτι αυτές οι έννοιες, ή μήπως όχι;

 Τελικά,..... πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως όταν δίνεις μάχες σε καθεστώς τηλεοπτικής δημοκρατίας, (όπως έχει καταντήσει η Ελλάδα σήμερα) πρέπει να πολεμήσεις με τους όρους της δημοκρατίας αυτής!

ΜΗΝΥΜΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ, ΣΑΦΕΣ, ΕΥΛΗΠΤΟ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ!! ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΠΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΜΑΣ,... ΠΑΝΤΟΥ!!! ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΛΕΣ ΞΕΚΙΝΩ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ!!!

Υ.Γ.: Και κάτι για τους συναδελφους που σκέπτονται να μην απεργήσουν, γιατί συγκυριακά δεν τους θίγει άμεσα το ότι συμβαίνει.

Αν δεν αντιδράσουμε τώρα,…….ετοιμαστείτε και για συνέχεια!!

Καιρός να ειπωθεί το ΕΝΘΑ ΚΕΙΜΑΙ!! ΩΣ ΕΔΩ!! Σ. Τ. Χημικός- Α΄ ΕΛΜΕ ΚΥΚΛΑΔΩΝ "/>

Από ......  essos

Mετά το ΤΑΙΠΕΔ η Τρόικα θέλει να ελέγχει και το ΕΣΠΑ

Αναρτήθηκε από ........  energoipoliteskv.blogspot.com

Την ανάγκη της Ελλάδας για άμεσες επενδύσεις οι οποίες θα βοηθήσουν στην ανάκαμψη της οικονομίας έχουν διαπιστώσει οι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι, οι οποίοι φαίνεται πως ετοιμάζουν έναν καινούργιο χρηματοδοτικό μηχανισμό που θα «παρακάμπτει» το ελληνικό Δημόσιο, χρησιμοποιώντας τα κονδύλια του ΕΣΠΑ.

Οι Ευρωπαίοι εταίροι, τονίζουν πως θα χρειαστούν κοινοτικά κεφάλαια για να τονώσουν την ελληνική οικονομία, ωστόσο λόγω της αναποτελεσματικής χρήσης των κονδυλίων του ΕΣΠΑ από την ελληνική κυβέρνηση, φαίνεται πως οι Βρυξέλλες και το Βερολίνο σχεδιάζουν έναν νέο χρηματοδοτικό μηχανισμό ο οποίος θα λειτουργήσει με βάση τα περισσευούμενα κεφάλαια του ΕΣΠΑ και των τοπικών αποταμιευτικών αποθεμάτων, αναφέρει η εφημερίδα «Κεφάλαιο».

Το γεγονός όμως το οποίο ενδέχεται να πυροδοτήσει αντιδράσεις, είναι πως σύμφωνα με το δημοσίευμα η Κομισιόν εξετάζει το ενδεχόμενο η διαχείριση των αναπτυξιακών κονδυλίων να μην βρίσκεται στα χέρια του ελληνικού Δημοσίου, αλλά στα γερμανικά ταμιευτήρια τα οποία βρίσκονται υπό ίδρυση στην ελληνική επαρχία και στην αναπτυξιακή τράπεζα όταν συγκροτηθεί.
Οι λόγοι για τους οποίους οι Ευρωπαίοι εταίροι δεν θέλουν το ελληνικό κράτος να έχει ρόλο- κλειδί στον αναπτυξιακό μηχανισμό, είναι η αδυναμία που εμφανίζει η κυβέρνηση σε τρεις βασικούς τομείς για την επιτυχία του προγράμματος: τις ιδιωτικοποιήσεις, την ενεργοποίηση των κοινοτικών πόρων σε αναπτυξιακό πλάνο και την φορολογία.

Διαχειριστές τα Γερμανικά Ταμιευτήρια και το Αναπτυξιακό Ίδρυμα
Έτσι, εδώ και μήνες έχει δρομολογηθεί το πλάνο της ενεργοποίησης στην Ελλάδα χρηματοπιστωτικών μονάδων γερμανικής προέλευσης, μέσω των οποίων οι κοινοτικοί πόροι θα διοχετεύονται στον ιδιωτικό τομέα, με στόχο την τόνωση της επιχειρηματικότητας και της παραγωγής. Οι χρηματοπιστωτικές μονάδες, είναι το «Επενδυτικό Ταμείο» και η «Αναπτυξιακή Τράπεζα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων».

Πως θα γίνει η χρηματοδότηση
Τα κεφάλαια ύψους 100 εκατ. ευρώ που θα χρειαστεί το «Επενδυτικό Ταμείο», θα τα διαθέσει η γερμανική κρατική επενδυτική τράπεζα, ενώ θα συμπεριληφθούν και άλλα 100 εκατ. ευρώ από πόρους του ΕΣΠΑ και 50 εκατ. από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Τέλος θα διατεθούν και 200 εκατ. ευρώ επιπρόσθετα από το ελληνικό Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. 

Από ........  iefimerida

Νέες περικοπές σε επικουρικές και εφάπαξ -Στο στόχαστρο της Τρόικα 400.000 συνταξιούχοι κάτω των 60 ετών

Αναρτήθηκε από .......  energoipoliteskv.blogspot.com


Το τεχνικό κλιμάκιο της Τρόικα προχώρησε σε νέες συστάσεις προς την Ελληνική κυβέρνηση για άνοιγμα του ασφαλιστικού καθώς διαπιστώθηκε ότι τα ελλείμματα του κοινωνικού ασφαλιστικού συστήματος είναι εκτός ελέγχου λόγω της παρατεταμένης ύφεσης και της πρωτοφανούς ανεργίας.

Μάλιστα όπως φαίνεται στο στόχαστρο μπαίνουν 400.000 συνταξιούχοι κάτω των 60 ετών.

Οι δανειστές ζητούν άμεσα νέες περικοπές στις παροχές του ασφαλιστικού συστήματος με τις κύριες συντάξεις, τα εφάπαξ, τις επικουρικές και γενικότερα τις παροχές των ασφαλιστικών ταμείων να βρίσκονται και πάλι ένα βήμα πριν από το «μαχαίρι»

Σύμφωνα με «Το Βήμα της Κυριακής» η κυβέρνηση, έπειτα από τις πιέσεις της Tρόικα, ανοίγει εκ νέου τον φάκελο του ασφαλιστικού από το φθινόπωρο και θα υποχρεωθεί να λάβει νέα επώδυνα μέτρα, ώστε να αποφευχθεί η περαιτέρω επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού για την κάλυψη των συντάξεων, κάτι που θα θέσει σε κίνδυνο συνολικά το πρόγραμμα της δημοσιονομικής εξυγίανσης.

Ετσι βασικός στόχος του υπουργείου Οικονομικών είναι να αποφευχθεί η περαιτέρω επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού για την κάλυψη των συντάξεων, καθώς στην ευαίσθητη χρονική συγκυρία που διανύει η χώρα μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τον στόχο του πρωτογενούς πλεονάσματος και συνεπώς ολόκληρου του προγράμματος της δημοσιονομικής εξυγίανσης.

Από ......  iefimerida

Τελεσίγραφο από την Τρόικα -Ανοίγουν οριστικά 115 κλειστά επαγγέλματα

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com


Η κυβέρνηση δεν έχει άλλα περιθώρια για καθυστερήσεις στο άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων και πλέον καλείται να προχωρήσει στην απελευθέρωση τους. Στο στόχαστρο πλέον μπαίνουν 115 κλειστά επαγγέλματα, τα οποία θα πρέπει τους πρώτους τρεις μήνες του νέου έτους να ανοίξουν οριστικά.

Σύμφωνα με τη «Ναυτεμπορική» οι δανειστές έχουν ήδη χτυπήσει καμπανάκι στην κυβέρνηση αφού η απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων γίνεται με πολύ αργούς ρυθμού αν και το άνοιγμα τους περιλαμβάνεται στις μνημονιακές υποχρεώσεις. Ετσι με συμπληρωματικές νομοθετικές ρυθμίσεις μια σειρά από επαγγέλματα, τα οποία μέχρι τότε περιορίζονταν από γεωγραφικά, ηλικιακά τυπικά ή ακόμη και συντεχνιακά κριτήρια, θα ανοίξουν οριστικά.

Η επόμενη φάση του ανοίγματος των κλειστών επαγγελμάτων, περιλαμβάνει την ολοκλήρωση της νομοθεσίας, με την οποία θα αρθούν και οι τελευταίοι περιορισμοί στα επαγγέλματα των μηχανικών, των δικηγόρων και των ορκωτών εκτιμητών. Θα πρέπει επίσης να ολοκληρωθεί η «δευτερεύουσα» νομοθεσία για τα τεχνικά επαγγέλματα (ηλεκτρολόγοι και τεχνικοί κάθε είδους).

 Παράλληλα, τα συναρμόδια υπουργεία θα πρέπει να προχωρήσουν σε πολλαπλές εκθέσεις αξιολόγησης των ήδη υφιστάμενων νομοθετικών ρυθμίσεων και εντοπισμό τυχόν εμποδίων, τα οποία αναφύονται ανάμεσα από τις γραμμές του κάθε νόμου ώστε να τις διορθώσουν το ταχύτερο δυνατόν.

Τι περιλαμβάνει η ρύθμιση για τους δικηγόρους
Η ρύθμιση για τους δικηγόρους και νομικούς ήταν στα μέτρα που θα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί από τον Ιούλιο, ωστόσο η τελική μορφή του νομοσχεδίου καθυστέρησε λόγω της αντίδρασης που προκάλεσαν οι διατάξεις οι οποίες ουσιαστικά απελευθερώνουν πλήρως τις αμοιβές των δικηγόρων. Σύμφωνα με τον νέο κώδικα θα απελευθερωθούν πλήρως οι αμοιβές των νομικών, οι οποίες θα είναι αποτέλεσμα διαπραγμάτευσης με τους πελάτες. Συγκεκριμένα, βάσει των προβλεπόμενων στο νέο Κώδικα Δικηγόρων το γραμμάτιο προείσπραξης θα αντικατασταθεί με ένα πάγιο ποσό που θα καταβάλει ο κάθε δικηγόρος ανά υπόθεση και το οποίο θα ορίζεται με ΚΥΑ.
Παράλληλα ο νέος κώδικας θα καταργεί από την 1η Ιανουαρίου 2014 την υποχρεωτική παράσταση νομικού στη σύναψη συμβολαίων, κάτι το οποίο μειώνει περισσότερο τη νομική ύλη νέων και παλαιών δικηγόρων. Επίσης, καταργεί και την υποχρεωτική παρουσία δικηγόρου σε κάθε διαδικασία διαμεσολάβησης. Η συγκεκριμένη υποχρέωση έχει χρονικό περιθώριο εφαρμογής μέχρι και το τέλος Οκτωβρίου. Νομοθετείται όμως από τώρα προκειμένου να υπάρξει μια μικρή μεταβατική περίοδος.

Αλλαγές στα τυπικά προσόντα και πιστοποίηση σε τεχνικά επαγγέλματα
Στα τεχνικά επαγγέλματα όπου περιλαμβάνονται συνολικά 56 επιμέρους κλάδοι μετά και την ψήφιση του αρχικού νόμου που προβλέπει την άρση των εμποδίων, η κυβέρνηση θα πρέπει να προχωρήσει ρυθμίσεις θεμάτων που αφορούν στα τυπικά προσόντα και στην πιστοποίηση του συγκεκριμένου τομέα. Συγκεκριμένα θα γίνουν έξι παρεμβάσεις
  • Μέχρι και το τέλος του μήνα θα πρέπει να οριστεί το κόστος για απόκτηση της άδειας για την άσκηση δραστηριότητας τεχνικού, καθώς επίσης η εξέλιξη των αμοιβών για τους χειριστές μηχανημάτων.
  • Μέχρι και το τέλος Νοεμβρίου θα πρέπει να οριστούν οι όροι και οι προϋποθέσεις με τις οποίες θα πιστοποιηθούν ιδιωτικές εταιρείες, ώστε να μπορούν να διεξάγουν εξετάσεις και να αποδίδουν άδειες εργασίας για το επάγγελμα του τεχνικού για όλους τους κλάδους.
  • Μέχρι και το τέλος Μαρτίου του 2014 θα πρέπει να οριστούν οι διαδικασίες, οι προϋποθέσεις, αλλά και το κόστος των σεμιναρίων με βάση τα οποία θα πιστοποιείται εργασιακή εμπειρία για το επάγγελμα του τεχνικού για όλους τους κλάδους.
  • Στο επάγγελμα του ηλεκτρολόγου, όπου περιλαμβάνονται συνολικά 41 επιμέρους κλάδοι, μετά το ξεκαθάρισμα των τυπικών προσόντων και των κανόνων πρόσβασης θα πρέπει να υπάρξουν και νέες ρυθμίσεις, οι οποίες θα πρέπει να διευκρινίζουν:
  • Την ακριβή διαδικασία για την απόκτηση άδειας εξάσκησης εργασίας για τα επαγγέλματα του ηλεκτρολόγου.
  • Την οριστικοποίηση του ποσού που θα πρέπει να διαθέσει κάποιος για να αποκτήσει άδεια άσκησης για το επάγγελμα του ηλεκτρολόγου.
Παράλληλα η κυβέρνηση θα πρέπει να οργανώσει μια αμοιβαία έκθεση αξιολόγησης, όπου αντιπρόσωποι των μηχανικών, αρχιτεκτόνων, γεωλόγων και τοπογράφων αξιολογούν την αιτιολόγηση και την αναλογικότητα των απαιτήσεων που περιορίζουν ορισμένες δραστηριότητες σε παρόχους με συγκεκριμένα επαγγελματικά προσόντα.

Από .....  iefimerida