Αναρτήθηκε από ......... energoipoliteskv.blogspot.com
Μέσω σύμβασης 500 εκατομμυρίων δολαρίων με τους Αμερικανκούς, Τσίπρας και Καμμένος εκτελούν την Μέρκελ. Σε λίγες ημέρες, ο Πρωθυπουργός και ο Υπουργός Άμυνας θα βρίσκονται στη Μόσχα ενώ στους Κινέζους έχουν δώσει ήδη το λιμάνι του Πειραιά. Έτσι, η Ελλάδα έχοντας στο πλευρό της Αμερικανούς, Ρώσους και Κινέζους, πολιορκεί το Βερολίνο.
Στο μεταξύ ο Πάνος Καμμένος απάντησε πριν λίγο ως εξής στο πρωτοσέλιδο του Πρώτου Θέματος>
-για να καταλάβει ο Θέμος.. άλλο η απ'ευθείας ανάθεση άλλο η διακρατική συμφωνία άλλο να βγάζεις στη ζούλα 5 εκατ άλλο να εμβάζεις δηλωμένα
Aπό το ΥΠΕΘΑ εξεδόθη η παρακάτω ανακοίνωση>
Η συμφωνία για την αναβάθμιση των αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας P3 είναι διακρατική μέσω FMS. Απαράβατος όρος της ελληνικής πλευράς ήταν οι εργασίες να γίνουν στην Ελλάδα από ελληνική βιομηχανία.
Τα συγκεκριμένα αεροσκάφη χρησιμοποιούν πολλές χώρες ανάμεσα στις οποίες είναι οι ΗΠΑ, η Γερμανία, ο Καναδάς, η Ιαπωνία, η Νορβηγία, η Ν. Κορέα, η Αυστραλία, η Νέα Ζηλανδία, η Βραζιλία. Όλες αυτές οι χώρες τα αναβαθμίζουν και τα διατηρούν στη δύναμη τους.
Η λύση της αναβάθμισης κρίνεται συμφερότερη από την προμήθεια νέων αεροσκαφών για πολλούς λόγους. Ο χρόνος ζωής των αεροσκαφών παρατείνεται για τουλάχιστον 20 χρόνια, διαθέτουμε ήδη ανταλλακτικά για τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους, εκπαιδευμένο προσωπικό, οργανωμένη μονάδα υποστήριξης.
Είχε προταθεί η προμήθεια παροπλισμένων αεροσκαφών του αμερικανικού πολεμικού ναυτικού, τα οποία όμως χρειάζονταν τις ίδιες εργασίες αναβάθμισης με μεγαλύτερο κόστος ώστε να είναι διαθέσιμα ενώ όλες οι εργασίες θα γίνονταν στις ΗΠΑ και όχι στην Ελλάδα.
Το ΓΕΝ είχε εισηγηθεί να γίνει επισκευή μέσω FMS και πέρασε ΚΥΣΕΑ από την προηγούμενη κυβέρνηση τον Αύγουστο του 2014. Στη συνέχεια η ίδια συμφωνία προσυπεγράφη και πέρασε ΚΥΣΕΑ με τους ίδιους όρους και την χρηματοδότηση από την σημερινή κυβέρνηση στις 15 Μαρτίου 2015 που ήταν η καταληκτική ημερομηνία.
Το κόστος του προγράμματος, που έγινε με απευθείας ανάθεση, ανέρχεται στα 500 εκατ. δολάρια.
Οπως αποκαλύπτει το «Πρώτο Θέμα», πρόκειται για το πρώτο μεγάλο εξοπλιστικό πρόγραμμα μετά από 10 χρόνια. Η έγκρισή του δόθηκε την Κυριακή 15 Μαρτίου από τον πρωθυπουργό, μετά από εισήγηση του υπουργού Εθνικής Αμυνας.
Το πρόγραμμα, που θα διαρκέσει επτά χρόνια, αφορά τον εκσυχρονισμό, τη συντήρηση και εν συνεχεία την υποστήριξη πέντε εκ των έξι αεροσκαφών τύπου Ρ-38 Οrion, τα οποία είναι ηλικίας 35 ετών. Στόχος να επιμηκυνθεί η ζωή τους για ακόμη 15.000 ώρες πτήσεων. Τα εν λόγω αεροπλάνα είναι παροπλισμένα από το 2009, καθώς το Ανώτατο Ναυτικό Συμβούλιο αποφάσισε ότι ο εκσυγχρονισμός τους είναι οικονομικά ασύμφορος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2009 προγραμματιζόταν η απόκτηση νέων αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας, ωστόσο ο διαγωνισμός ακυρώθηκε, ενώ το 2010 είχαν προϋπολογιστεί 250 εκατ. ευρώ για την αγορά αεροσκαφών, ποσό που το 2011 έπεσε στα 180 εκατ. ευρώ.
Το 2014 ο φάκελος ανασύρθηκε και αποφασίστηκε η απόκτηση νέων αεροσκαφών να ενταχθεί στο πρόγραμμα προμηθειών αμυντικού υλικού της περιόδου 2011-2025, ενώ τον Ιανουάριο του 2015 το υπουργείο Αμυνας υπέβαλε στο υπ. Οικονομικών πρόταση για τροποποίηση του αρχικού σχεδιασμού υλοποίησης των εξοπλιστικών προγραμμάτων της περιόδου 2016-2017 για να εξασφαλιστεί η αναγκαία χρηματοδότηση για το υποπρόγραμμα των αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας.
Ομως το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους αρνήθηκε να αποδεσμεύσει χρήματα για στρατιωτικούς εξοπλισμούς. Μάλιστα, τότε έντονες ήταν και οι αντιδράσεις του επικεφαλής του Τμήματος Αμυντικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ Θοδωρή Δρίτσα, ο οποίος είχε προειδοποιήσει την κυβέρνηση Σαμαρά να μην προχωρήσει σε εκταμίευση κονδυλίων για οπλικά συστήματα.
Μετά την αλλαγή κυβέρνησης, τον Ιανουάριο του 2015, το ΓΕΕΘΑ επανέφερε την επιχειρηματολογία του ότι ο εκσυγχρονισμός των υπαρχόντων αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας είναι η πιο συμφέρουσα λύση και στις 15 Μαρτίου το ΚΥΣΕΑ υπό την προεδρία του Αλέξη Τσίπρα πήρε την εν λόγω απόφαση.
Η Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμών σε σύντομο χρονικό διάστημα ανέλαβε να προωθήσει τον φάκελο εκσυχρονισμού των αεροσκαφών Ρ-3Β κατά προτεραιότητα, υπέγραψε τη διακρατική συμφωνία με την κυβέρνηση των ΗΠΑ και ανέθεσε στην αμερικανική Lockheed Martin να αναλάβει την υλοποίηση του προγράμματος σε συνεργασία με την ΕΑΒ και άλλες ελληνικές εταιρείες, ως υποκατασκευάστριες κρίσιμων συστημάτων που θα ενσωματωθούν στα παλαιά αεροσκάφη.
Μάλιστα, όπως αναφέρει το «Πρώτο Θέμα», τις ημέρες αυτές αποδεσμεύονται 45 εκατ. ευρώ δολάρια ως προκαταβολή στους Αμερικανούς και το πρόγραμμα ενεργοποιείται και τυπικά.
Οπως αναφέρει η εφημερίδα, επικαλούμενη πηγές από το Πεντάγωνο, η χρηματοδότηση του προγράμματος από το υπουργείο Οικονομικών για τα επόμενα τρία χρόνια έχει ήδη εξασφαλιστεί και προσθέτουν ότι η ολική αποπληρωμή του προγραμματίζεται μέχρι το 2022, παράλληλα με την εκτιμώμενη ολοκλήρωση της παράδοσης των εκσυγχρονισμένων αεροσκαφών.
Από ..... kourdistoportocali
για να καταλάβει ο Θέμος.. άλλο η απ'ευθείας ανάθεση άλλο η διακρατική
συμφωνία άλλο να βγάζεις στη ζούλα 5 εκατ άλλο να εμβάζεις δηλωμένα
συμφωνία άλλο να βγάζεις στη ζούλα 5 εκατ άλλο να εμβάζεις δηλωμένα
Μέσω σύμβασης 500 εκατομμυρίων δολαρίων με τους Αμερικανκούς, Τσίπρας και Καμμένος εκτελούν την Μέρκελ. Σε λίγες ημέρες, ο Πρωθυπουργός και ο Υπουργός Άμυνας θα βρίσκονται στη Μόσχα ενώ στους Κινέζους έχουν δώσει ήδη το λιμάνι του Πειραιά. Έτσι, η Ελλάδα έχοντας στο πλευρό της Αμερικανούς, Ρώσους και Κινέζους, πολιορκεί το Βερολίνο.
Στο μεταξύ ο Πάνος Καμμένος απάντησε πριν λίγο ως εξής στο πρωτοσέλιδο του Πρώτου Θέματος>
-για να καταλάβει ο Θέμος.. άλλο η απ'ευθείας ανάθεση άλλο η διακρατική συμφωνία άλλο να βγάζεις στη ζούλα 5 εκατ άλλο να εμβάζεις δηλωμένα
Aπό το ΥΠΕΘΑ εξεδόθη η παρακάτω ανακοίνωση>
Ανακοίνωση ΥΠΕΘΑ σχετικά με δημοσίευμα της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα»
Η συμφωνία για την αναβάθμιση των αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας P3 είναι διακρατική μέσω FMS. Απαράβατος όρος της ελληνικής πλευράς ήταν οι εργασίες να γίνουν στην Ελλάδα από ελληνική βιομηχανία.
Τα συγκεκριμένα αεροσκάφη χρησιμοποιούν πολλές χώρες ανάμεσα στις οποίες είναι οι ΗΠΑ, η Γερμανία, ο Καναδάς, η Ιαπωνία, η Νορβηγία, η Ν. Κορέα, η Αυστραλία, η Νέα Ζηλανδία, η Βραζιλία. Όλες αυτές οι χώρες τα αναβαθμίζουν και τα διατηρούν στη δύναμη τους.
Η λύση της αναβάθμισης κρίνεται συμφερότερη από την προμήθεια νέων αεροσκαφών για πολλούς λόγους. Ο χρόνος ζωής των αεροσκαφών παρατείνεται για τουλάχιστον 20 χρόνια, διαθέτουμε ήδη ανταλλακτικά για τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους, εκπαιδευμένο προσωπικό, οργανωμένη μονάδα υποστήριξης.
Είχε προταθεί η προμήθεια παροπλισμένων αεροσκαφών του αμερικανικού πολεμικού ναυτικού, τα οποία όμως χρειάζονταν τις ίδιες εργασίες αναβάθμισης με μεγαλύτερο κόστος ώστε να είναι διαθέσιμα ενώ όλες οι εργασίες θα γίνονταν στις ΗΠΑ και όχι στην Ελλάδα.
Το ΓΕΝ είχε εισηγηθεί να γίνει επισκευή μέσω FMS και πέρασε ΚΥΣΕΑ από την προηγούμενη κυβέρνηση τον Αύγουστο του 2014. Στη συνέχεια η ίδια συμφωνία προσυπεγράφη και πέρασε ΚΥΣΕΑ με τους ίδιους όρους και την χρηματοδότηση από την σημερινή κυβέρνηση στις 15 Μαρτίου 2015 που ήταν η καταληκτική ημερομηνία.
Τι αναφέρει το "Πρώτο Θέμα"
Στις 15 Μαρτίου ελήφθη απόφαση του ΚΥΣΕΑ με υπογραφές
πρωθυπουργού και υπουργού Αμυνας για διακρατική συμφωνία με τις ΗΠΑ
(Lockheed) για εκσυχρονισμό πέντε πολεμικών αεροσκαφών ηλικίας 35 ετών. Ο
εκσυγχρονισμός θα κρατήσει 7 χρόνια και αυτό σημαίνει ότι όταν θα
παραδοθούν τα αεροπλάνα θα είναι ηλικίας 42 ετών!Το κόστος του προγράμματος, που έγινε με απευθείας ανάθεση, ανέρχεται στα 500 εκατ. δολάρια.
Οπως αποκαλύπτει το «Πρώτο Θέμα», πρόκειται για το πρώτο μεγάλο εξοπλιστικό πρόγραμμα μετά από 10 χρόνια. Η έγκρισή του δόθηκε την Κυριακή 15 Μαρτίου από τον πρωθυπουργό, μετά από εισήγηση του υπουργού Εθνικής Αμυνας.
Το πρόγραμμα, που θα διαρκέσει επτά χρόνια, αφορά τον εκσυχρονισμό, τη συντήρηση και εν συνεχεία την υποστήριξη πέντε εκ των έξι αεροσκαφών τύπου Ρ-38 Οrion, τα οποία είναι ηλικίας 35 ετών. Στόχος να επιμηκυνθεί η ζωή τους για ακόμη 15.000 ώρες πτήσεων. Τα εν λόγω αεροπλάνα είναι παροπλισμένα από το 2009, καθώς το Ανώτατο Ναυτικό Συμβούλιο αποφάσισε ότι ο εκσυγχρονισμός τους είναι οικονομικά ασύμφορος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2009 προγραμματιζόταν η απόκτηση νέων αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας, ωστόσο ο διαγωνισμός ακυρώθηκε, ενώ το 2010 είχαν προϋπολογιστεί 250 εκατ. ευρώ για την αγορά αεροσκαφών, ποσό που το 2011 έπεσε στα 180 εκατ. ευρώ.
Το 2014 ο φάκελος ανασύρθηκε και αποφασίστηκε η απόκτηση νέων αεροσκαφών να ενταχθεί στο πρόγραμμα προμηθειών αμυντικού υλικού της περιόδου 2011-2025, ενώ τον Ιανουάριο του 2015 το υπουργείο Αμυνας υπέβαλε στο υπ. Οικονομικών πρόταση για τροποποίηση του αρχικού σχεδιασμού υλοποίησης των εξοπλιστικών προγραμμάτων της περιόδου 2016-2017 για να εξασφαλιστεί η αναγκαία χρηματοδότηση για το υποπρόγραμμα των αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας.
Ομως το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους αρνήθηκε να αποδεσμεύσει χρήματα για στρατιωτικούς εξοπλισμούς. Μάλιστα, τότε έντονες ήταν και οι αντιδράσεις του επικεφαλής του Τμήματος Αμυντικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ Θοδωρή Δρίτσα, ο οποίος είχε προειδοποιήσει την κυβέρνηση Σαμαρά να μην προχωρήσει σε εκταμίευση κονδυλίων για οπλικά συστήματα.
Μετά την αλλαγή κυβέρνησης, τον Ιανουάριο του 2015, το ΓΕΕΘΑ επανέφερε την επιχειρηματολογία του ότι ο εκσυγχρονισμός των υπαρχόντων αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας είναι η πιο συμφέρουσα λύση και στις 15 Μαρτίου το ΚΥΣΕΑ υπό την προεδρία του Αλέξη Τσίπρα πήρε την εν λόγω απόφαση.
Η Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμών σε σύντομο χρονικό διάστημα ανέλαβε να προωθήσει τον φάκελο εκσυχρονισμού των αεροσκαφών Ρ-3Β κατά προτεραιότητα, υπέγραψε τη διακρατική συμφωνία με την κυβέρνηση των ΗΠΑ και ανέθεσε στην αμερικανική Lockheed Martin να αναλάβει την υλοποίηση του προγράμματος σε συνεργασία με την ΕΑΒ και άλλες ελληνικές εταιρείες, ως υποκατασκευάστριες κρίσιμων συστημάτων που θα ενσωματωθούν στα παλαιά αεροσκάφη.
Μάλιστα, όπως αναφέρει το «Πρώτο Θέμα», τις ημέρες αυτές αποδεσμεύονται 45 εκατ. ευρώ δολάρια ως προκαταβολή στους Αμερικανούς και το πρόγραμμα ενεργοποιείται και τυπικά.
Οπως αναφέρει η εφημερίδα, επικαλούμενη πηγές από το Πεντάγωνο, η χρηματοδότηση του προγράμματος από το υπουργείο Οικονομικών για τα επόμενα τρία χρόνια έχει ήδη εξασφαλιστεί και προσθέτουν ότι η ολική αποπληρωμή του προγραμματίζεται μέχρι το 2022, παράλληλα με την εκτιμώμενη ολοκλήρωση της παράδοσης των εκσυγχρονισμένων αεροσκαφών.
Από ..... kourdistoportocali
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου