Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Επιστολή του Βουλευτή κ. Σταϊκούρα προς τον Διοικητή της Τράπεζας Ελλάδος για το θέμα της ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΜΙΑΣ ΣΥΝ.Π.Ε

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com


ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΩΝ. ΣΤΑΪΚΟΥΡΑΣ
Βουλευτής Ν. Φθιώτιδας – ΝΔ


Προς
Τράπεζα της Ελλάδος
Διοικητή
Κο Γεώργιο Προβόπουλο
Ελ. Βενιζέλου 21
ΤΚ 102 50
Αθήνα


Αθήνα, 22 Μαρτίου 2012

Αξιότιμε Κε. Διοικητά,

Με απόφαση της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων της Τράπεζας της Ελλάδος (Συνεδρίαση 34/18.3.2012) ανακλήθηκε η άδεια λειτουργίας του πιστωτικού ιδρύματος με την επωνυμία «ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΑΜΙΑΣ ΣΥΝ.Π.Ε.» και τέθηκε σε ειδική εκκαθάριση.

Δεδομένου ότι σύμφωνα με την Πράξη του Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος με αριθμό 2258/2.11.1993 «οι διατάξεις που αφορούν στη λειτουργία των πιστωτικών ιδρυμάτων στην Ελλάδα εφαρμόζονται ανάλογα και στα πιστωτικά ιδρύματα υπό τη μορφή πιστωτικών συνεταιρισμών» καθώς και ότι «οι διατάξεις που αφορούν την εποπτεία και τον έλεγχο των πιστωτικών ιδρυμάτων από την Τράπεζα της Ελλάδος εφαρμόζονται και στους πιστωτικούς συνεταιρισμούς», σας ζητώ στα περιουσιακά στοιχεία που θα μεταβιβαστούν να συμπεριληφθούν και οι συμβατικές σχέσεις από συμβάσεις εργασίας μισθωτών της «ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΜΙΑΣ».

Όπως ακριβώς έγινε και με τα περιουσιακά στοιχεία που μεταβιβάστηκαν από την «Τ Bank ΑΤΕ» στην «ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Τ.Ε.»

Το ίδιο προτείνεται να γίνει και για τις άλλες 2 συνεταιριστικές τράπεζες των οποίων η άδεια έχει ανακληθεί.

Με εκτίμηση,
Χρήστος Σταϊκούρας

Γραφείο Λαμίας - Ορλάνδου και Ταϋγέτου, 35100, Τηλ.: 22310 34250, Φαξ: 22310 30250
Γραφείο Αθήνας – Μητροπόλεως 1, 10557, Τηλ.: 210 3709546, Φαξ: 210 3709549
cstaik@parliament.gr / www.cstaikouras.gr

Έθεσε θέμα καταβολής των ενισχύσεων στον αρμόδιο Υπουργό κ. Σκανδαλίδη η κ. Τόνια Αντωνίου για τους καπνοπαραγωγούς

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 22-3-2012


Μετά από αίτημα πολιτών του νομού η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κ. Τόνια Αντωνίου συναντήθηκε με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Κ. Σκανδαλίδη και του έθεσε το ζήτημα της καταβολής των ενισχύσεων στους καπνοπαραγωγούς, όπως επίσης και το ζήτημα της καταβολής σε οικογένειες που έχουν θανόντα δικαιούχο.

Ο κ. Σκανδαλίδης ενημέρωσε τη βουλευτή ότι ανοίγει άμεσα, την ερχόμενη εβδομάδα, η διαδικασία για την καταβολή των ενισχύσεων από τον ΟΠΕΚΕΠΕ.

Ο Υπουργός ενημέρωσε, επίσης, την κ. Αντωνίου ότι έχει τροποποιηθεί η προηγούμενη ΚΥΑ και έτσι οι οικογένειες των θανόντων θα λάβουν κανονικά τις ενισχύσεις που δικαιούνται, όπως ορίζεται στην νέα τροποποιημένη Κοινή Υπουργική Απόφαση 477 του 2012.

Πιο συγκεκριμένα, στην νέα ΚΥΑ αναφέρεται:



Α. Τροποποιούμε και συμπληρώνουμε την υπ’ αριθμ.

7730/αρ.απ.727/13.12.2010 απόφασή μας ως ακολούθως:

1. Το άρθρο 5 «Κριτήρια Επιλογής Υποψηφίων» τρο−

ποποιείται ως εξής:

Η παράγραφος β) μετονομάζεται σε β)i

Προστίθενται οι παράγραφοι β)ii, β)iii, β)iv και β)v ως

ακολούθως:

1.β)ii Εφόσον ο κάτοχος των δικαιωμάτων που ενερ−

γοποίησε τα εκτατικά δικαιώματα καπνού το έτος 2009

έχει αποβιώσει πριν την ενεργοποίηση των δικαιωμά−

των του έτους 2010, δικαιούχος είναι ο αποκλειστικός

κληρονόμος των ανωτέρω δικαιωμάτων και αρχηγός

της γεωργικής εκμετάλλευσης, υπό την προϋπόθεση

ότι οι άμεσες ενισχύσεις που αυτός έλαβε το έτος 2010

ήταν μειωμένες κατά 25% τουλάχιστον σε σχέση με το

άθροισμα των άμεσων ενισχύσεων που είχαν λάβει ο

αποβιώσας και ο εν λόγω κληρονόμος το έτος 2009. Η

μείωση αφορά αποκλειστικά στη μείωση, σε ποσοστό

50%, της αξίας των δικαιωμάτων που προέρχεται από

τον καπνό. Σε κάθε περίπτωση, το συνολικό ποσό ενί−

σχυσης ανά δικαιούχο για την τριετία δεν μπορεί να

υπερβεί τα 9.000 ευρώ.

1.β)iii Εφόσον ο κάτοχος των δικαιωμάτων που ενερ−

γοποίησε τα εκτατικά δικαιώματα καπνού το έτος 2009

έχει αποβιώσει μετά την ενεργοποίηση των εκτατικών

δικαιωμάτων του 2010, δικαιούχος είναι ο αρχηγός της

γεωργικής εκμετάλλευσης και αποκλειστικός κληρο−

νόμος των δικαιωμάτων του θανόντος, υπό την προϋ−

πόθεση ότι το άθροισμα των άμεσων ενισχύσεων που

οι ανωτέρω έλαβαν το έτος 2010 ήταν μειωμένες κατά

25% τουλάχιστον σε σχέση με το άθροισμα των άμεσων

ενισχύσεων που είχαν λάβει το έτος 2009. Η μείωση

αφορά αποκλειστικά στη μείωση, σε ποσοστό 50%, της

αξίας των δικαιωμάτων που προέρχεται από τον καπνό.

Σε κάθε περίπτωση, το συνολικό ποσό ενίσχυσης ανά

δικαιούχο για την τριετία δεν μπορεί να υπερβεί τα

9.000 ευρώ.

1.β)iv Εφόσον ο κάτοχος των δικαιωμάτων που ενερ−

γοποίησε τα εκτατικά δικαιώματα καπνού το έτος 2009

έχει αποβιώσει μετά την υποβολή της αίτησης ένταξης

αλλά πριν την ένταξή του στο καθεστώς ενίσχυσης, δι−

καιούχος είναι ο αρχηγός της γεωργικής εκμετάλλευσης

και αποκλειστικός κληρονόμος των δικαιωμάτων του

θανόντος, υπό την προϋπόθεση ότι το άθροισμα των

άμεσων ενισχύσεων που οι ανωτέρω έλαβαν το έτος

2010 ήταν μειωμένο κατά 25% τουλάχιστον σε σχέση

με το άθροισμα των άμεσων ενισχύσεων που είχαν

λάβει το έτος 2009. Η μείωση αφορά αποκλειστικά στη

μείωση, σε ποσοστό 50%, της αξίας των δικαιωμάτων

που προέρχεται από τον καπνό. Σε κάθε περίπτωση, το

συνολικό ποσό ενίσχυσης ανά δικαιούχο για την τριετία

δεν μπορεί να υπερβεί τα 9.000 ευρώ.

1.β)v Εφόσον ο κάτοχος των δικαιωμάτων που ενερ−

γοποίησε τα εκτατικά δικαιώματα καπνού το έτος 2009

έχει αποβιώσει μετά την έκδοση της απόφασης ένταξης

στο μέτρο, δικαιούχος είναι ο αρχηγός της γεωργικής

εκμετάλλευσης και αποκλειστικός κληρονόμος των

δικαιωμάτων του θανόντος εφόσον έχει ενημερωθεί

εγγράφως η Υπηρεσία για την πρόθεση του κληρονό−

μου να ολοκληρώσει το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης

της καλλιέργειας καπνού και υπό την προϋπόθεση ότι

το άθροισμα των άμεσων ενισχύσεων που οι ανωτέρω

έλαβαν το έτος 2010 ήταν μειωμένο κατά 25% τουλάχι−

στον σε σχέση με το άθροισμα των άμεσων ενισχύσεων

που είχαν λάβει το έτος 2009. Σε περίπτωση μείωσης

μικρότερης του 25%, τυχόν καταβληθείσες ενισχύσεις

σε θανόντα που αποβίωσε μετά την ημερομηνία κατα−

βολής τους δεν αναζητούνται καθώς συντρέχει λόγος

ανωτέρας βίας και ο δικαιούχος απεντάσσεται από το

μέτρο. Η μείωση αφορά αποκλειστικά στη μείωση, σε

ποσοστό 50%, της αξίας των δικαιωμάτων που προέρ−

χεται από τον καπνό. Σε κάθε περίπτωση, το συνολικό

ποσό ενίσχυσης ανά δικαιούχο για την τριετία δεν μπο−

ρεί να υπερβεί τα 9.000 ευρώ.



Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΞΙ...

Αναρτήθηκε από...... energoipoliteskv.blogspot.com


 Υπό την προεδρία του Λουκά Παπαδήμου πρόκειται να συνεδριάσει την Πέμπτη, στις 3 το μεσημέρι, το υπουργικό συμβούλιο. 
Aντικείμενο της συνεδρίασης θα είναι απελευθέρωση του επαγγέλματος των ταξί.
 Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και... Δικτύων Mάκης Βορίδης ανέμενε την γνωμάτευση την τρόικας στην πρόταση που έχει καταθέσει το υπουργείο για την ρύθμιση του επαγγέλματος και περιλαμβάνει συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά κριτήρια.
 Στη συνεδρίαση θα τεθούν επίσης ζητήματα τηλεπικοινωνιών, καθώς και επί μέρους διατάξεις που θα ρυθμίζουν νομοθετικά ζητήματα διαφόρων υπουργείων.

Από........fimotro

Ο Γιώργος Κοντογιώργης προσπάθησε να βάλει όρια Παπακωντσταντίνο... τα κατάφερε; (video)

Αναρτήθηκε από......   energoipoliteskv.blogspot.com


Ο Γιώργος Κοντογιώργης ήταν άγνωστος στον Παπακωνσταντίνου ο οποίος διέκοπτε με ανάγωγο τρόπο τον κύριο καθηγητή.


Ας δούμε λοιπόν ποιος είναι ο -άγνωστος για τον υπουργό- καθηγητής

Ο Γιώργος Κοντογιώργης (γεννήθηκε το 1947 στο Νυδρί Λευκάδας)

Σπούδασε νομικά στο πανεπιστήμιο Αθηνών και πολιτική επιστήμη στο Παρίσι, όπου έγινε διδάκτορας. (Doctorat d' Etat). Το 1980 έγινε υφηγητής στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ενώ από το 1976 διδάσκει στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Υπήρξε ιδρυτικό μέλος και πρώτος Γραμματέας της Ελληνικής Εταιρείας Πολιτικής Επιστήμης (1975-1981), Πρύτανης....

της Παντείου (1984-1990), μέλος του Ανωτάτου Συμβουλίου και του Συμβουλίου Ερευνών του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου της Φλωρεντίας (1985-1994), Γενικός Διευθυντής (1985) και Πρόεδρος - Δ. Σύμβουλος (1989) της ΕΡΤ, Υπηρεσιακός Υφυπουργός Τύπου (1993) κ.α. Η συμμετοχή του σε πρωτοβουλίες όπως -μαζί με τον Ι. Κίννα και τον Γ. Νοταρά- για την επανίδρυση της ΕΕΠΕ, η πανεπιστημιακή μεταρρύθμιση που οργάνωσε από τη θέση του Πρύτανη της Παντείου και οδήγησε στη μετεξέλιξη των πέντε Ανωτάτων Σχολών της χώρας σε Πανεπιστήμια, η επεξεργασία της ιδέας και η εν συνεχεία συμμετοχή του στη δημιουργία του Ευρωπαϊκού Δικτύου Πολιτικής Επιστήμης, αποτελούν ενδεικτικές πτυχές μιας δημόσιας παρουσίας που συνάδει επίσης με το στίγμα της "δημοκρατικής άνοιξης" των Μ.Μ.Ε. που ο ίδιος επιχείρησε σε δυο περιστάσεις, από τη θέση του διευθύνοντος την ΕΡΤ. Ο Γ. Κοντογιώργης έχει διδάξει ως επισκέπτης καθηγητής σε πολλά ξένα πανεπιστήμια, όπως το ΙΕΡ του Παρισιού, του Μονπελλιέ, της Λουβαίν, των Βρυξελλών, του Κεμπέκ, του Τόκιο, της Σαπιέντζα (Ρώμη), της Φλωρεντίας, του Autonoma της Βαρκελώνης, της Μαδρίτης, του Πεκίνου κ.α.

Δείτε τώρα τον διάλογο που είχαν!


Από ........  taxalia

"Ευτυχώς" που πουλάμε μόνο το 3% και όχι το 1/3 της ελληνικής γής...

Αναρτήθηκε  από........   energoipoliteskv.blogspot.com

Σάλος προκλήθηκε από τα δημοσιεύματα του τουρκικού τύπου, που έφεραν τον κ. Πρωτοψάλτη (εκπρόσωπος του Ταμείου Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου -ΤΑΙΠΕΔ), να δηλώνει ότι πωλείται το 1/3 της ελληνικής γης.


Η Hurriyet με νεότερο δημοσίευμα της (βλέπε φωτογραφία) παραδέχεται ότι έγινε λάθος και η δήλωση αναφερόταν μόνο στο 3% και όχι στο 1/3...

Το ΤΑΙΠΕΔ εξέδωσε ανακοίνωση που τονίζει σε άψογα αγγλικά ότι: έγινε λάθος στη μετάφραση από τον δημοσιογράφο της Hurriyet που αναφέρθηκε στην πώληση του 30% της ελληνικής γης.

«Αυτό είναι εντελώς ανακριβές. Το διαθέσιμο μέγεθος της Ελληνικής γης για ανάπτυξη ανέρχεται στα 3,4 χιλιάδες τετραγωνικά χιλιόμετρα, κάτι που αντιστοιχεί περίπου στο 3% της Ελληνικής γης».

Αυτά αναφέρονται μεταξύ άλλων στην απάντηση που έγινε στην αγγλική γλώσσα.

Δείτε το δελτίο τύπου του ΤΑΙΠΕΔ.
 
 
Urgent Clarification

Translation challenges have led inadvertently a journalist of the site Hurriyett Daily News toreleasing a statement reporting that the HellenicRepublic is allegedly selling 30% of the Greek land.

This is totally untrue. To set the record straight,HRADF informs that the estimated size of theavailable land for development is approximately 3,4thousand square kilometers amounting toapproximately 3% of the total area of Greece.

As this was an obvious error, please proceed withthe necessary rectification actions

For further information please refer to the Hellenic Republic AssetDevelopment Fund's website(www.hradf.com).Information for Reporters:Christos Konstas, HRADF Communications Officere-mail:ckonstas@hraf.grtel: + 30 210 32 74 458, mob: + 30 6975 88 35 36

Από......  exomatiakaivlepo

Αρνούνται να παρελάσουν οι ανάπηροι πολέμου την 25η Μαρτίου

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com



Δεν θα συμμετάσχουν στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου οι ανάπηροι πολέμου, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την κρίση και τα μέτρα λιτότητας.

Η Συνομοσπονδία τους ανακοίνωσε ότι για πρώτη φορά τα μέλη της δεν θα δώσουν το παρών στην παρέλαση, θέλοντας να αντιδράσουν με τον δικό τους τρόπο στα σκληρά, όπως τονίζει, κυβερνητικά μέτρα εναντίον του λαού.

Από .........  parapolitrika

Το παράνομο χαράτσι της ΔΕΗ






Αναρτήθηκε από ...........   energoipoliteskv.blogspot.com

Μαντήλι κουνά ο Γραμματέας της Ν.Ε.Φθιώτιδας!

Αναρτήθηκε από...... energoipoliteskv.blogspot.com


Την παραίτηση του υπέβαλε ο –υπηρεσιακός κατά δήλωσή του - Γραμματέας της Νομαρχιακής Επιτροπής Φθιώτιδας του ΠΑΣΟΚ Διονύσης Δολιανίτης με επιστολή του στον –επίσης υπηρεσιακό-Γραμματέα του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ Μιχάλη Καρχιμάκη.


Ο κ. Δολιανίτης ουσιαστικα θέτει στη διάθεση του κ.Καρχιμάκη την παραίτηση του γιατί όπως αναφέρει η θητεία του έχει λήξει εδώ και αρκετούς μήνες και γενικότερα το όργανο της ΝΕ υπολειτουργεί.

Η πραγματικότητα είναι ότι η ΝΕ του ΠΑΣΟΚ ουσιαστικά δεν υφίσταται εδώ και πολύ καιρό ,πολλές φορές ακυρώνονται οι προγραμματισμένες συνεδριάσεις της η μετέχουν ελάχιστα απο τα 17 συνολικά μέλη της. Το κλιμα συνήθως είναι τεταμένο λόγω εσωπαραταξιακών αντιθέσεων και εχει καταστεί αδύνατη ακόμη και η ελάχιστη συνεργασία μεταξύ μελών της και του απερχόμενου Γραμματέα.

Μάλιστα πληροφορίες απο το περιβάλλον του κ. Δολιανίτη αναφέρουν ότι δεν αποκλείεται το επόμενο βήμα του να είναι η αποχώρηση του από το ΠΑΣΟΚ στο οποιο βρισκεται από το 1974 χωρις να διευκρινίζεται εάν προτίθεται να ενταχθεί σε άλλο κομματικό σχήμα με δεδομένη και την δήλωση του ότι παραμένει στο χώρο των λεγόμενων παπανδρεϊκών.

Σύντροφε Μιχάλη ,

Θεωρώ πολιτική – κομματική μου υποχρέωση μετά τις διαδικασίες των εκλογών της 18ης Μαρτίου για την εκλογή νέου προέδρου , όπου με επιτυχία φέραμε εις πέρας και στα πλαίσια της ανανέωσης και πορείας του Κινήματος προς τις Εθνικές εκλογές και επειδή πολλές φορές σου έχω πει , ότι η θητεία μας έχει λήξει εδώ και ένα χρόνο περίπου , να θέσω στη διάθεση σας τη παραίτησή μου από Γραμματέας της Νομαρχιακής Επιτροπής Φθιώτιδας .

Οφείλω όμως , να αναφερθώ στο Γραμματέα της Περιφερειακής Επιτροπής τον αείμνηστο και φίλο Γιάννη Μπούρα , που μου δίδαξε πάρα πολλά πράγματα, τα οποία με συντροφεύουν στη ζωή μου , στους Γραμματείς των ΝΕ Στερεάς Ελλάδας , στον καθένα από αυτούς ξεχωριστά για τη συντροφικότητα και τη φιλία τους , όπως επίσης και σε όλα τα εκλεγμένα στελέχη μας ΠΕ και ΤΟ στη περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας .

Αυτό το Οργανωτικό σχήμα , που δημιουργήθηκε στις 18 Μαΐου 2008 με πρωτεργάτη το Γραμματέα της ΠΕ σ. Γιάννη Μπούρα , σύνθεσε μια οργανωτική πολιτική έτσι ώστε , σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις , Ευρωεκλογές , Εθνικές , Αυτοδιοικητικές εκλογές , το ΠΑΣΟΚ Στερεάς Ελλάδας να είναι ενωμένο και να κερδίζει όλες τις πολιτικές μάχες .

Ειδικότερα για το νομό μας το κύριο βάρος οργανωτικής και πολιτικής δουλειάς το σήκωσαν τα μέλη της ΝΕ και οι Γραμματείς των ΤΟ , όπου με συντροφικότητα , αλληλεγγύη και πολιτικό διάλογο , έφερναν σε όλες τις αναμετρήσεις τη νίκη για το Κίνημά μας .Θα ήταν απρέπεια μου όμως να μην αναφερθώ στη καθημερινή στήριξη που είχαμε ως ΝΕ από εσένα προσωπικά και τους συντρόφους Γιώργο Παναγιωτακόπουλο , Τάσο Αποστολόπουλο, Έφη Χαλάτση , Νότα Παπαβασιλείου , Ροβέρτο Σπυρόπουλο , Βασίλη Νούσιο, Νίκο Μαδεμλή , έτσι ώστε το αποτέλεσμα να είναι θετικό για το Κίνημα μας στο νομό.

Σύντροφε Μιχάλη ,


Στο κάλεσμα του ιδρυτή μας Ανδρέα Παπανδρέου , ήμουν παρών και από τότε μέχρι σήμερα , από όποιο μετερίζι και αν βρισκόμουν , έδινα τον πολιτικό και κοινωνικό μου αγώνα . Αυτή η πορεία , δεν τεμαχίζεται , δεν απαξιώνεται . Συνεχίζω να είμαι στρατευμένος στις αρχές , στις αξίες του Κινήματός μας .

Του Κινήματος μας , που πρέπει να ξαναβρεί την επαφή του με την κοινωνία και να δώσει ξανά ελπίδα και όραμα στον Ελληνικό λαό , γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε , ότι το ΠΑΣΟΚ ιδρύθηκε για να υπηρετεί το λαό και τη πατρίδα.

Συντροφικά


Ο Γραμματέας της ΝΕ ΠΑΣΟΚ Φθιώτιδας


Διονύσης Δολιανίτης

Από ........ lamiafm1

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας " Ημέρα ''

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας " ΛΑΜΙΑΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ''

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Πρώτο κόμμα η Ν.Δ. με 22,5%


Αναρτήθηκε από.......  energoipoliteskv.blogspot.com

Νέα δημοσκόπηση της VPRC για το περιοδικό Επίκαιρα «δείχνει» οκτώ κόμματα στη Βουλή και «δίνει» 11% στο κόμμα του Καμμένου



Νέα δημοσκόπηση της VPRC για το περιοδικό Επίκαιρα δείχνει την φθορά των δυο μεγάλων κομμάτων. Η Νέα Δημοκρατία παραμένει πρώτο κόμμα με 22,5% με διαφορά 10 μονάδες από το ΠΑΣΟΚ και το ΚΚΕ που καταγράφουν 12,5 %.



Η μεγάλη έκπληξη έρχεται με το κόμμα των Ανεξάρτητων Πολιτών που καταγράφουν για πρώτη φορά διψήφιο νούμερο , 11,0 % . Η Χρυσή Αυγή φτάνει το 3,5 % και όλα δείχνουν πως θα είναι στην επόμενη βουλή ενώ το ΛΑΟΣ έχει απώλειες και τα ποσοστά του φτάνουν στο 3,0% .


Το ΠΑΣΟΚ μετά την εκλογή του νέου αρχηγού του Ευάγγελου Βενιζέλου καταγράφει μια αύξηση και φτάνει το 12,5% . ΚΚΕ , ΣΥΡΙΖΑ και ΔΗΜΑΡ βρίσκονται σε διψήφια νούμερα ενώ η ΔΗΣΥ της Ντόρας Μπακογιάννη δύσκολα θα μπει στη Βουλή .


Γ. Σ.

Από ......  parapolitika



Ο Φ. Σαχινίδης νέος υπουργός Οικονομικών

Αναρτήθηκε από......   energoipoliteskv.blogspot.com


Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, νέος υπουργός Οικονομικών ορίζεται ο Φίλιππος Σαχινίδης... ο μέχρι σήμερα αναπληρωτής υπ. Οικονομικών, και όχι ο υπουργός Εργασίας κ. Τ. Γιαννίτσης, που φημολογούνταν έντονα έως και σήμερα το πρωί.


Πάντως η ορκωμοσία του διαδόχου του Ευάγγελου Βενιζέλου στο ΥΠΟΙΚ έχει ορισθεί για τις 14:45, ενώπιον του Προέδρου της Δημοκρατίας Κάρολου Παπούλια.

Σημειώνεται ότι το πρόσωπο που θα αναλάβει το υπουργείο Οικονομικών θα πρέπει να έχει πλήρη γνώση της μέχρι σήμερα πορείας και να παραστεί και σε συναντήσεις του Eurogroup που θα πραγματοποιηθούν στο διάστημα μέχρι τις εκλογές.

Έως το βράδυ της Τρίτης δεν είχε αποκλειστεί το ενδεχόμενο αναβάθμισης του αναπληρωτή υπουργού Φίλιππου Σαχινίδη, αλλά πιθανή θεωρείτο και η μετακίνηση του υπουργού εσωτερικών Τάσου Γιαννίτση.

Από......  epikaira





213 Ναι στην νέα δανειακή σύμβαση...

Αναρτήθηκε από......  energoipoliteskv.blogspot.com



Με την ευρεία πλειοψηφία 213 βουλευτών υπερψηφίστηκε η νέα δανειακή σύμβαση από την Ολομέλεια της Βουλής, ενώ 79 βουλευτές ψήφισαν «ΟΧΙ». Υπο αυτά τα δεδομένα το ενδιαφέρον εστιάστηκε στο τι τελικά έπραξαν οι διαγραφέντες βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ.


Ειδικότερα, την κύρωση της δανειακής σύμβασης ψήφισαν οι βουλευτές... του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ, της Δημοκρατικής Συμμαχίας καθώς, οι τέσσερις ανεξάρτητοι – πρώην ΠΑΣΟΚ – Θεόδωρος Παραστατίδης, Βασίλης Τόγιας, Μιλένα Αποστολάκη και Χρήστος Κατσούρας και οι 7 ανεξάρτητοι – πρώην ΝΔ – Γιώργος Βλάχος, Μαργαρίτης Τζίμας, Γιώργος Καρασμάνης, Κώστας Παπασιώζος, Κώστας Γκιουλέκας, Ελίζα Βόζενμπεργκ και ο Γιώργος Βαγιωνάς.

Στις ηχηρές απουσίες συγκαταλέγονται αυτές των κυριών Βάσως Παπανδρέου και Μαριλίζας Ξενογιαννακοπούλου και των κ. Σπύρου Κουβέλη και Οδυσσέα Βουδούρη ενώ οι υπόλοιποι ανεξάρτητοι βουλευτές οι οποίοι προέρχονται από ΠΑΣΟΚ και ΝΔ καταψήφισαν το ν.χ.

Επιπροσθέτως «ΟΧΙ» ψήφισαν οι βουλευτές των ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΛΑΟΣ και ΔΗΜΑΡ
 
Από  .......  Citypress-gr

Επιτέλους, μαυρίστε τους!

Αναρτήθηκε  από.......   energoipoliteskv.blogspot.com


Η Τράπεζα της Ελλάδος αποφάσισε να αναστείλει την λειτουργία της Αχαϊκής Τράπεζας, όπως και δύο ακόμη συνεταιριστικών τραπεζών. Αυτή είναι η δουλειά της Τράπεζας της Ελλάδος, έτσι έκρινε, έτσι έκανε. Κι ήρθαν οι εργαζόμενοι και οι μέτοχοι και έκαναν κατάληψη, καταγγέλλοντας την ΤτΕ ότι... βιάστηκε. Στο πλευρό τους και βουλευτές του νομού που ελπίζουν στην επανεκλογή τους. Κι έπειτα αναρωτιόμαστε για το τι φταίει σε αυτή την χώρα και έχουμε φτάσει στο μη περαιτέρω...


Βιάστηκε ο επόπτης. Μάλιστα! Προσπαθώ να φανταστώ ποια θα ήταν η αντίδραση της συντεταγμένης Πολιτείας αν αυτά που συμβαίνουν εδώ συνέβαιναν σε μία άλλη χώρα, από εκείνες που οι κάτοικοί της «ήταν στα δέντρα και τρεφόντουσαν με βελανίδια όταν εμείς κτίζαμε Παρθενώνες». Αν προσπαθούσαν, δηλαδή, να εξαντλήσουν όλα τα διαθέσιμα αποθέματα κουτοπονηριάς και εκμεταλλευόμενοι την προεκλογική περίοδο να απαιτήσουν την καταπάτηση της νομιμότητας...

Προσωπικά δεν έχω αμφιβολία ότι πριν δέκα ή είκοσι χρόνια οι εργαζόμενοι της Αχαϊκής θα είχαν απορροφηθεί από κάποιον δημόσιο οργανισμό και οι μέτοχοι θα είναι πάρει μέρος των χρημάτων τους σε ομόλογα του ελληνικού δημοσίου.

Το σημαντικό, όμως, σε αυτή την ιστορία είναι η πίεση που ασκούν οι τοπικοί βουλευτές. Πιέζουν αφόρητα. Λες και όλος ο κόσμος είναι κτήμα τους. Δεν τους πειράζει να καταπατηθεί η νομιμότητα. Αρκεί να κερδίσουν μερικές ψήφους. Δεν τους πειράζει αν με αυτό τον τρόπο επιβαρυνθεί η υπόλοιπη κοινωνία. Αρκεί να κερδίσουν και πάλι την εκλογή τους.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα βουλευτής του ΠΑΣΟΚ που χτες το πρωί και την ώρα που η διεύθυνση εποπτείας της Τράπεζας της Ελλάδος είχε απέναντί της την διοίκηση της υπό εκκαθάρισης τράπεζας, εκείνος ήθελε να συμμετάσχει στην διαδικασία, φωνάζοντας και απειλώντας. «Ξέρετε ποιος είμαι εγώ», ήταν η μόνιμη επωδός του. Δεν του «πέρασε», αλλά η συμπεριφορά του είναι χαρακτηριστική...

Αλίμονο! Πόσοι βουλευτές έχουν πιέσει αφόρητα τους τελευταίους μήνες τις υπό κρατικοποίηση ιδιωτικές τράπεζες να ρυθμίσουν τα δάνεια των ψηφοφόρων τους; Κάποτε έπρεπε να έχεις τον δικό σου βουλευτή για να βάλεις το παιδί σου στο δημόσιο. Σήμερα χρειάζεσαι τον δικό σου βουλευτή για να ρυθμιστεί το δάνειο σου. Σε κάθε περίπτωση πάντα χρειάζεται ένας βουλευτής. Για πάσα νόσο...

Είναι λυπηρό το γεγονός ότι οι ίδιοι άνθρωποι κάνουν τα ίδια λάθη. Λυπηρό, αλλά αναμενόμενο. Για να αλλάξει κάτι θα πρέπει να αλλάξουν τα πρόσωπα και όχι να περιμένουμε ότι οι ίδιοι άνθρωποι με εκείνους του παρελθόντος θα αλλάξουν δήθεν τρόπο σκέψης. Δεν αλλάζουν οι άνθρωποι. Κι αυτοί που εκλέγονται κι εκείνοι που τους εκλέγουν! Για να δούμε, λοιπόν, πόσοι από εμάς θέλουμε πράγματι μια βαθιά και ριζική αλλαγή στο πολιτικό σκηνικό. Την επομένη των εκλογών θα γνωρίζουμε όλοι την απάντηση...

Θανάσης Μαυρίδης

Από......  capital.gr

ΣΤΟΥΣ ΟΤΑ 1 ΣΤΙΣ 2 ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ

Αναρτήθηκε από.......  energoipoliteskv.blogspot.com


Το Δημόσιο και ειδικά οι ΟΤΑ δε βάζουν μυαλό. Αυτό είναι το γενικό συμπέρασμα που βγαίνει από την Ετήσια Έκθεση, οικονομικού έτους 2009, του Ελεγκτικού Συνεδρίου, που παραδόθηκε την Τρίτη από τον πρόεδρο του Ανωτάτου Δικαστηρίου Γιάννη Καραβοκύρη στον πρόεδρο της Βουλής Φίλιππο Πετσάλνικο, και παρουσιάζει σήμερα η aftodioikisi.gr.


Σύμφωνα με την έκθεση, από τα στοιχεία του προληπτικού ελέγχου που ασκεί το Ελεγκτικό Συνέδριο, διαπιστώνεται σωρεία παραβάσεων της κείμενης νομοθεσίας. Είναι χαρακτηριστικό πως σχεδόν ένα στα δύο (7.264 από 14.967- ποσοστό 48,6%) χρηματικά εντάλματα που επεστράφησαν αθεώρητα στο σύνολο του Δημόσιου Τομέα, καθώς ήταν παράνομα, ανήκουν στους ΟΤΑ.

Όσον αφορά στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, το Ελεγκτικό Συνέδριο επέστρεψε αθεώρητα 7.264 από τα 617.937 χρηματικά εντάλματα (ποσοστό 1,1%) Δηλαδή, δεν πληρώθηκαν εντάλματα αξίας 77.764.125,34 ευρώ από τα συνολικά 4.114.426.410,40 ευρώ που είχαν εκδώσει (βλ. παρακάτω: Πίνακα 1.1., σελ. 17 της Έκθεσης του Ε.Σ.).

Πολύ μικρότερο (7 τοις χιλίοις) είναι το ποσοστό των χρηματικών ενταλμάτων που επεστράφησαν από το σύνολο του Δημόσιου τομέα (στενός δημόσιο τομέας, ΝΠΔΔ, Ειδικοί Λογαριασμοί και ΟΤΑ Α' και Β' βαθμού, δηλαδή, δήμοι και νομαρχίες): Συγκεκριμένα, επεστράφησαν αθεώρητα 14.947,συνολικού ποσού ευρώ 771.266.102,71 από τα 2.012.445 χρηματικά εντάλματα, συνολικού ποσού άνω των141.426.924.550,22 ευρώ που υπεβλήθησαν.

Σε χαμηλό ποσοστό (σχεδόν 6 τοις χιλίος) κινούνται οι επιστροφές αθεώρητων χρηματικών ενταλμάτων και στα ΝΠΔΔ καθώς από τα 979.970 ύψους 17.600.392.850,39 ευρώ, επστρέφησαν αθέωρητα τα 5.776 ύψους 154.521.249,91.

Στα «φάουλ» που έκανε στον ίδιο του τον εαυτό το Δημόσιο; Μεταξύ άλλων, απευθείας ανάθεση συμβάσεων και όχι η διενέργεια διαγωνισμού -άρα η μη διασφάλιση της διαφάνειας μέσω του υγιούς ανταγωνισμού-, κατά τον έλεγχο των αποδοχών και λοιπών αμοιβών διαπιστώθηκαν πολλές περιπτώσεις εσφαλμένων υπολογισμών και μη νόμιμων εκκαθαρίσεων, καθώς και πλημμελούς εφαρμογής των σχετικών διατάξεων κτλ. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην Έκθεση, «διαπιστώνεται, πολλές φορές, δυστροπία της Διοίκησης όχι μόνο να εφαρμόσει την κείμενη νομοθεσία, αλλά και να συμμορφωθεί με τη νομολογία του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με αποτέλεσμα την επανάληψη των ιδίων παραβάσεων».

ΟΙ ΑΤΑΣΘΑΛΙΕΣ ΤΩΝ ΟΤΑ

Ειδικότερα, ως προς τους ΟΤΑ ενδεικτικά αναφέρεται ότι παρατηρήθηκε ενταλματοποίηση δαπανών που αφορούσαν δαπάνες για μελέτες στις οποίες διαπιστώθηκε μη τήρηση των διατάξεων των ν. 2539/1997, 3274/2004, 716/1977 και του ΔΚΚ, πληρωμή αμοιβής μελέτης, ανώτερης της αναλογούσας στο στάδιο που είχε εκπονηθεί και παράλειψη μείωσης της αμοιβής μελετητή κατά 5% (έκπτωση) σύμφωνα με τη Δ17α/01/120/Φ.48/88 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Δημοσίων Εργων (ΦΕΚ Β΄ 761).

Παρατηρήθηκε, επίσης, ότι έγιναν εσφαλμένες εκκαθαρίσεις που αφορούσαν είτε την τιμή είτε τις παραληφθείσες ποσότητες, ανάθεση εκτέλεσης εργασιών, οι οποίες ανάγονταν στα καθήκοντα του υπηρετούντος προσωπικού, όπως και μη νόμιμες δαπάνες προμήθειας διαφόρων ειδών, διότι οι προμήθειες αυτές έγιναν πριν από την ψήφισή τους από τη δημαρχιακή επιτροπή (άρθρο 13 παρ. 4 του β.δ. 17.5/15.6.1959 και άρθρο 111 του Δ.Κ.Κ.). Παρατηρήθηκε, ακόμη, εφαρμογή των διατάξεων της 11389/8.3.1993 (ΦΕΚ Β΄ 185) απόφασης του υπουργού Εσωτερικών (ΕΚΠΟΤΑ) για υλικά που ενσωματώνονται στα έργα, αντί της εφαρμογής των διατάξεων του π.δ. 28/1980, ενώ διαπιστώθηκαν και πάλι περιπτώσεις δαπανών διαφόρων προμηθειών και εργασιών χωρίς να διενεργούνται οι νόμιμες κρατήσεις και χωρίς να επισυνάπτονται τα νόμιμα δικαιολογητικά.

Επίσης, πραγματοποιήθηκαν δαπάνες προμήθειας καυσίμων κίνησης οχημάτων-μηχανημάτων, πέραν των ορίων που επιτρέπονται από την κανονιστικού περιεχομένου 1450/550/10.2.1982 απόφαση του υπουργού Προεδρίας (ΦΕΚ 93, Β), όπως τροποποιήθηκε με την 543/5543/22.3.2000 κοινή απόφαση των Υπουργών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και Οικονομικών (ΦΕΚ 376, Β), με βάση την ιπποδύναμη του οχήματος και τα διανυθέντα χιλιόμετρα ή την ωριαία κατανάλωση του μηχανήματος με βάση το βιβλίο (τεχνικές προδιαγραφές) του κατασκευαστή.

Tέλος, διαπιστώθηκε ότι συμβάσεις μίσθωσης μηχανημάτων που καταρτίζονταν στα πλαίσια ανάθεσης εργασιών υπέκρυπταν παρεμβολή τρίτου παρένθετου προσώπου, προκειμένου να ξεπεραστούν ελλείψεις τυπικών προσόντων που θα είχαν ως αποτέλεσμα τη μη ανάθεση των εργασιών σ' αυτόν που δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις.

ΧΡΗΜΑΤΙΚΑ ΕΝΤΑΛΜΑΤΑ

Είναι χαρακτηριστικό πως εξεδόθησαν και υπεβλήθησαν για θεώρηση 2.012.445 χρηματικά εντάλματα, συνολικού ποσού άνω των 141.426.924.550,22 ευρώ, αν ληφθεί υπόψη ότι σε ορισμένες Υπηρεσίες Επιτρόπων δε γίνεται καταχώρηση πιστώσεων. παρακολούθησης πιστώσεων από τις Υπηρεσίες Επιτρόπων του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Από τα εντάλματα αυτά, 14.947 (7 τοις χιλιοίς) συνολικού ποσού ευρώ 771.266.102,71 (5 τοις χιλιοίς), επεστράφησαν αθεώρητα στις Υπηρεσίες που τα εξέδωσαν γιατί διαπιστώθηκαν ελλείψεις νομίμων δικαιολογητικών, δημοσιολογιστικές παραβάσεις, λανθασμένες εκκαθαρίσεις, διπλές πληρωμές, μη παρακράτηση των νομίμων κρατήσεων, φορολογικές παραβάσεις κ.λπ. Ο αριθμός των χρηματικών ενταλμάτων που εξεδόθησαν από τους ΟΤΑ ανήλθε στα 617.937, με το συνολικό ποσό να ανέρχεται στα 4.114.426.410,40 ευρώ. Από αυτά, επεστράφησαν αθεώρητα 7.264, συνολικής αξίας 77.764.125,74 ευρώ.


ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Όπως αναφέρεται, επίσης, στην Έκθεση, στους Ο.Τ.Α. παρατηρείται καθυστέρηση είσπραξης αφενός νομοθετημένων πόρων αυτών και αφ' ετέρου βεβαιωμένων απαιτήσεών τους (όπως άλλωστε το τελευταίο συμβαίνει και για τις απαιτήσεις του Δημοσίου). Παρατηρείται, επίσης, η μεταφορά μεγάλου ποσοστού δαπανών, ως οφειλή από έτος σε έτος, μερικές φορές και πέραν της τετραετίας (χρόνος εκλογής των αιρετών οργάνων των ΟΤΑ).

Οι συνέπειες του φαινομένου αυτού είναι η έλλειψη επαρκών πιστώσεων για την ικανοποίηση των πιστωτών τους, η προσφυγή στη Δικαιοσύνη των τελευταίων και στη συνέχεια η επιβάρυνση των Ο.Τ.Α. με τόκους, δικαστικά έξοδα και αμοιβές δικηγόρων.

Περαιτέρω, όσον αφορά στους ΟΤΑ, παρατηρείται ότι αρκετές κατηγορίες προμηθειών, εργασιών και υπηρεσιών των ΟΤΑ διενεργούνται όχι με βάση τις διατάξεις του ν.2286/1995 και του ΕΚΠΟΤΑ , αλλά με βάση τις διατάξεις του ΔΚΚ και του π.δ. 28/1980. Τούτο δυσχεραίνει σημαντικά τόσο το έργο των υπαλλήλων των ΟΤΑ που καλούνται να εφαρμόσουν διάσπαρτες και αλληλοκαλυπτόμενες διατάξεις, όσο και το ελεγκτικό έργο του.

Για τη λύση του προβλήματος αυτού, το Ελεγκτικό Συνέδριο προτείνει την κατάρτιση Κανονισμού Προμηθειών ΟΤΑ, ο οποίος να εφαρμόζεται για όλες ανεξαιρέτως τις προμήθειες που διενεργούνται από τους ΟΤΑ.

ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΤΑΣΤΑΛΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΤΑ Α΄ ΒΑΘΜΟΥ

Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του Ελεγκτικού, κατά το οικονομικό έτος 2009, ασκήθηκε ειδικός κατασταλτικός έλεγχος (κατά προτεραιότητα) σε 130 χρηματικά εντάλματα συνολικού ποσού ευρώ 4.765.788,99, τα οποία εξοφλήθηκαν με ευθύνη των δημάρχων των δήμων ή προέδρων κοινοτήτων. Για τις ελλείψεις ή παρανομίες που διαπιστώθηκαν κατά τον έλεγχο των ως άνω χρηματικών ενταλμάτων έγιναν οι νόμιμες ενέργειες προκειμένου να εισπραχθούν τα μη νομίμως καταβληθέντα

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ

Κατά τον έλεγχο των δαπανών που αφορούν τις προγραμματικές συμβάσεις του άρθρου 225 παρ. 1 του ΔΚΚ, αλλά και από τον προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας των συμβάσεων αυτών διαπιστώθηκαν παραβάσεις, όπως:

α) εξ ολοκλήρου ανάθεση της υλοποίησης του αντικειμένου των προγραμματικών συμβάσεων σε δημοτικές επιχειρήσεις, οι οποίες με τον τρόπο αυτό κατέστησαν αντισυμβαλλόμενες,

β) ανυπαρξία ρύθμισης των αντικειμένων που αποτελούν το ελάχιστο κατά νόμο περιεχόμενό τους και

γ) μη νόμιμη καταβολή επιχορηγήσεων, μέσω της σύναψης προγραμματικών συμβάσεων, από τους ΟΤΑ προς τις επιχειρήσεις τους με αποκλειστικό σκοπό τη συντήρησή τους.

ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ

Κατά τον έλεγχο των αποδοχών και λοιπών αμοιβών διαπιστώθηκαν πολλές περιπτώσεις εσφαλμένων υπολογισμών και μη νόμιμων εκκαθαρίσεων, καθώς και πλημμελούς εφαρμογής των σχετικών διατάξεων. Οι διαπιστώσεις αυτές αναφέρονται κυρίως στα εξής θέματα, και μεταξύ άλλων είναι:

- Καταβολή εξόδων παράστασης αιρετών οργάνων (αντιδήμαρχοι, πρόεδροι δημοτικών συμβουλίων) για χρονικό διάστημα προγενέστερο της έκδοσης της σχετικής απόφασης του οικείου Δημάρχου, που ως διοικητική πράξη δεν δύναται να έχει αναδρομική ισχύ.

- Μη νόμιμη καταβολή επιδόματος διαχειριστικών λαθών σε δημοτικούς υπαλλήλους, που δεν πληρούσαν τις σχετικές προϋποθέσεις, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 166 παρ. 4 του ν. 3463/2006 (ΦΕΚ Α΄ 114).

- Μη νόμιμη καταβολή αποζημίωσης προέδρων τοπικών συμβουλίων για συμμετοχή στις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου.

- Μη νόμιμη καταβολή επιδόματος θέσης ευθύνης διευθυντή, χωρίς τη συνδρομή των προϋποθέσεων των άρθρων 84, 85 και 87 του ν . 3528/2007 (ΦΕΚ Α΄ 26), αναφορικά με την επιλογή των προϊσταμένων οργανικών μονάδων.

- Μη νόμιμη καταβολή αμοιβής σε ιδιώτες για εργασίες που ανάγονταν στα καθήκοντα των υπαλλήλων των δήμων.

- Μη νόμιμη καταβολή σε χρήμα της αξίας των δικαιουμένων παροχών ένδυσης και γάλακτος σε εργαζόμενους δήμου, χωρίς αιτιολόγηση της αντικειμενικής αδυναμίας του δήμου να τα χορηγήσει.

- Μη νόμιμες προσλήψεις με σχέση εργασίας ορισμένου χρόνου ειδικών συνεργατών Δημάρχου, χωρίς να προβλέπονται θέσεις στο ΟΕΥ του δήμου.

- Μη νόμιμη καταβολή υπερωριακής απασχόλησης εποχιακών υπαλλήλου δήμου, χωρίς να επισυνάπτεται η απαιτούμενη άδεια της οικείας νομαρχίας για την έγκριση της υπερωριακής απασχόλησης.

ΠΡΟΣΥΜΒΑΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

Χρηματικά εντάλματα που αφορούσαν προμήθειες, προγραμματικές συμβάσεις και έργα επεστράφησαν αθεώρητα, γιατί αν και η προϋπολογιζόμενη δαπάνη υπερέβαινε το ποσό του 1.000.000,00 ευρώ, δεν είχαν υποβληθεί για προσυμβατικό έλεγχο από τα αρμόδια κλιμάκια του Ελεγκτικού Συνεδρίου.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Μη νόμιμη καταβολή δαπανών για δημοσιεύσεις στα πλαίσια διαγωνισμών προμηθειών του Δημοσίου, ΝΠΔΔ ή ΟΤΑ, οι οποίες υπολογίστηκαν με το εμπορικό τιμολόγιο που αφορά ιδιώτες, καθώς και δαπανών δημοσίευσης που αφορούσαν ολόκληρο το κείμενο της ανακοίνωσης και όχι περίληψη αυτής.

ΔΑΠΑΝΕΣ ΜΗ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΔΙΑΤΑΞΗ

Χρηματικά εντάλματα κρίθηκαν μη θεωρητέα, με την αιτιολογία ότι αφορούσαν δαπάνες που δεν προβλέπονταν από διάταξη νόμου, ούτε εξυπηρετούσαν τους σκοπούς ή τις λειτουργικές ανάγκες των οικείων φορέων. Στις περισσότερες περιπτώσεις, επρόκειτο για επιχορηγήσεις σωματείων για δραστηριότητες άσχετες με τους σκοπούς τους, για δαπάνες δημοσίων σχέσεων, εθιμοτυπίας και βραβείων, παράθεση γευμάτων, δεξιώσεων, φωτογραφιών, προμήθειας λουλουδιών και καταχωρήσεων σε τοπικές εφημερίδες.

Επίσης, αφορούσαν σε δαπάνες για τηλεοπτική προβολή των δήμων από τοπικούς τηλεοπτικούς σταθμούς, ενώ από την απόφαση ανάθεσης και την εκκαθάριση δεν ήταν δυνατόν να διαπιστωθεί σαφώς αν εξυπηρετούσαν λειτουργικές ανάγκες των δήμων.

Περισσότερα...

ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ


ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ 2009

ΓΛΚ, απαντήσεις διατακτών-υπουργών


στην Ετήσια Έκθεση 2009

Από.......  aftodioikisi