Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Public Issue: Κατακρημνίζεται το ΠΑΣΟΚ, απαξιώνεται το πολιτικό σύστημα

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com


Μία νέα δημοσκόπηση έρχεται να επιβεβαιώσει την απόλυτη απαξίωση του πολιτικού συστήματος...
 
αλλά και το άνοιγμα της ψαλίδας μεταξύ των δύο μεγάλων κομμάτων.
Σύμφωνα με πανελλαδική δημοσκόπηση της Public Issue, για λογαριασμό της εφημερίδας «Καθημερινή» και το ραδιοφωνικό σταθμό «Σκάι», το 67% των ερωτηθέντων θεωρεί το οικονομικό ως το μεγαλύτερο πρόβλημα και το 34% εκτιμά ότι είναι η ανεργία, ενώ το 17% πιστεύει ότι οι πολιτικοί είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της χώρας.

Σημαντικό εύρημα είναι ότι το 73% πιστεύει ότι ούτε το ΠΑΣΟΚ, αλλά ούτε και η Ν.Δ., σε περίπτωση που ήταν κυβέρνηση, δεν μπορούν να δώσουν απαντήσεις στα προβλήματα της χώρας.

Επίσης στην ίδια ερώτηση που υποβλήθηκαν οι συμμετέχοντες στη δημοσκόπηση, δηλαδή για το ποια είναι η καλύτερη κυβέρνηση για τη χώρα, τόσο το ΠΑΣΟΚ όσο και η Ν.Δ. συγκέντρωσαν το ίδιο ποσοστό που φτάνει στο 11%.

Στο ερώτημα για την πρόθεση ψήφου η Ν.Δ. συγκεντρώνει το 31,5% , το ΠΑΣΟΚ το 22,5%, το ΚΚΕ 10,5%, το ΣΥΡΙΖΑ 9,5%, το ΛΑΟΣ, 9%, οι Οικολόγοι 3%, η Δημοκρατική Αριστερά 5% και η Δημοκρατική Συμμαχία 2%.

Ωστόσο το μεγαλύτερο ποσοστό συγκεντρώνουν αυτοί που δηλώνουν ότι θα απέχουν, ποσοστό που ανέρχεται στο 34%.

Από...... epikaira

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ ΟΑΕΔ ΔΙΟΡΙΣΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΥΝΙΑΔΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ...ΟΑΕΔ!

Αναρτήθηκε από...... energoipoliteskv.blogspot.com


O κύριος Ηλίας Κικίλιας, είναι Διοικητής του Ο.Α.Ε.Δ.
Του Οργανισμού που συστάθηκε για να βοηθάει τους Έλληνες ανέργους να βρουν απασχόληση.
Σύμφωνα με το βιογραφικό του κατέχει διάφορες διοικητικές θέσεις σε θυγατρικές του Ο.Α.Ε.Δ. από το 1999 και εντεύθεν.


Είναι προσωπικός φίλος και σύμβουλος του Γιώργου Παπανδρέου αποτελώντας μαζί με τον..


πρόεδρο του ΙΣΤΑΜΕ και βουλευτή Επικρατείας Η. Μόσιαλο τη νέα φουρνιά «των συνομιλητών του Γιώργου».
Ο κ.Κικίλιας έχει μια σύζυγο: την Αναστασία Χάραρη του Ιωάννη.
Η σύζυγός του έχει μια αδερφή: την Βασιλική Χάραρη του Ιωάννη.
Με το ΦΕΚ Γ' 460/7-6-2010, διορίζεται η κουνιάδα του, ως Γραμματέας του:

Η κουνιάδα λοιπόν τακτοποιήθηκε, ως Γραμματέας του γαμπρού της Διοικητή του ΟΑΕΔ.

Πάμε στη σύζυγο Αναστασία τώρα.
Η κυρία Αναστασία Χάραρη, υπηρετούσε με σύμβαση ιδιωτικού δικαίουαορίστου χρόνου, στη θυγατρική του ΟΑΕΔ "Παρατηρητήριο Απασχόλησης Ερευνητική Α.Ε. (ΠΑΕΠΑ.Ε.).
Με το ΦΕΚ Γ' 1303/31-12-2010 (την τελευταία ημέρα του χρόνου, ανάμεσα στις γιορτές), η σύζυγος του Διοικητή, μετατάχθηκε στον ΟΑΕΔ, σε θέση "μόνιμου προσωπικού κλάδου ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού"

Γιατί όμως έγινε η μετάταξη στον ΟΑΕΔ, από το "Παρατητηρήριο Α.Ε.";
Μα, γιατί απλούστατα το "παρατηρητήριο" είναι ανάμεσα στους 151 φορείς, οι οποίοι θα βγάλουν το προσωπικό τους σε εργασιακή εφεδρεία ! Και προηγούνται οι εργαζόμενοι με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στην απόλυση !
Ιδού η εγκύκλιος της εργασιακής εφεδρείας (http://www.tovima.gr/files/1/2011/09/12/efedreia12.pdf):
Η σύζυγος λοιπόν του Διοικητή του ΟΑΕΔ, μετατάχθηκε από τον φορέα που θα θέσει σε εφεδρεία, υπαλλήλους του, ώστε να μην έχει ...το άγχος.

Όμως η υπόθεση δεν σταματάει εκεί!

Με το ΦΕΚ Γ΄297/2-5-2011, η κ.Χάραρη μετατάσσεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο, όπου οι αμοιβές είναι σημαντικά μεγαλύτερες από κάθε άλλη υπηρεσία του δημοσίου.

Νομίζετε ότι οι "αλλαγές σαν τα πουκάμισα", που με χαρακτηριστικά ευκολία πετυχαίνουν φίλοι της οικογένειας Παπανδρέου, τελείωσαν, γελιέστε !
Με νεώτερη απόφαση του Γ.Κουτρουμάνη κι αφού οι αλλαγές εκνεύρισαν την Υπουργό Λούκα Κατσέλη, βγαίνει το ΦΕΚ Γ' 571/17-8-2011, που ακυρώνει τη μετάταξη, της μετάταξης, ω μετάταξη




Όμορφος κόσμος ηθικός, Πασοκικά πλασμένος.
Τσιφλίκι ολίγων το δημόσιο, οι οποίοι ολίγοι κατηγορούν μέρα-νύχτα τους δημοσίους υπαλλήλους, ως άχρηστους, πλεονάζοντες, αντιπαραγωγικούς, αιτία του υπέρογκου χρέους, αλλά όλοι,
τις γυνάικες, κουνιάδες, κουμπάρες και κόρες, στην αγκαλιά του δημοσίου τις βολεύουν.
Γιατί άραγε οι υπέρμαχοι του "μικρού και όχι σπάταλου κράτους" βολεύουν τους συγγενείς τους στο δημόσιο;
Γιατί δεν τους αφήνουν να παλέψουν, όπως όλοι μας στον ιδιωτικό τομέα;
Γιατί κάποιοι που υπηρετούν δεκαετίες σε παραμεθόρια ή μακρινά από το σπίτι τους μέρη, δεν καταφέρνουν να πάρουν μια απόσπαση ή μετάταξη και την ίδια ώρα οι εκλεκτοί της νομενκλατούρας που κατσικώθηκε στο σβέρκο των Ελλήνων (με ευθύνη τους!), διαλέγουν υπηρεσίες και αλλάζουν όποτε γουστάρουν φορείς και εργασιακή σχέση;


Γιατί; Γιατί; Γιατί;
πηγή: είδα φώς και μπήκα

ΝΕΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΜΕ ΒΑΣΙΚΟ ΑΠΟ 780 ΕΩΣ 2.100 ΕΥΡΩ

Aναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com


Εισαγωγικό μισθό 780 ευρώ για την κατηγορία Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης, έξι βαθμίδες, κατάργηση των περισσότερων σημερινών επιδομάτων αλλά και εξαιρέσεις για ένστολους (Σώματα Ασφαλείας, Ένοπλες Δυνάμεις κλπ), δικαστικούς, πανεπιστημιακούς, διευθυντές και επιμελητές ΕΣΥ και διπλωμάτες, περιλαμβάνει το νέο μισθολόγιο (αναμένεται να ισχύσει από 1η Νοεμβρίου), που περιλαμβάνεται στο πολυνομοσχεδιο το οποίο κατατέθηκε το βραδυ της Πέμπτης στη Βουλή.
Σύμφωνα με το πολυνομοσχέδιο οι εισαγωγικοί (μικτοί) μισθοί των βαθμίδων που κατά την ΑΔΕΔΥ οδηγούν σε μειώσεις μέχρι και 50% στους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων, είναι:
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΑΘΜΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΜΙΣΘΟΙ
ΥΕ                        ΣΤ                      1                     780
ΔΕ                        ΣΤ                      1,10                858
ΤΕ                        ΣΤ                      1,33              1037
ΠΕ                        ΣΤ                      1,40              1092
Οι βασικοί μισθοί των λοιπών βαθμών όλων των κατηγοριών διαμορφώνονται ως εξής :
α. Του βαθμού Ε με προσαύξηση του βασικού μισθού του βαθμού ΣΤ σε ποσοστό δέκα τοις εκατό(10%). -  (ΓΙΑ ΠΕ 1201 ΕΥΡΩ)
Β. Του βαθμού Δ με προσαύξηση του βασικού μισθού του βαθμού Ε σε ποσοστό δέκα πέντε τοις εκατό (15%). (ΓΙΑ ΠΕ 1381 ΕΥΡΩ)
Γ. Του βαθμού Γ με προσαύξηση του βασικού μισθού του βαθμού Δ σε ποσοστό δεκαπέντε τοις εκατό (15%). (ΓΙΑ ΠΕ 1588 ΕΥΡΩ)
Δ. Του βαθμού Β με προσαύξηση του βασικού μισθού του βαθμού Γ σε ποσοστό είκοσι τοις εκατό (20%). (ΓΙΑ ΠΕ 1905 ΕΥΡΩ)
Ε. Του βαθμού Α με προσαύξηση του βασικού μισθού του βαθμού Β σε ποσοστό δέκα τοις εκατό (10%).  (ΓΙΑ ΠΕ 2096 ΕΥΡΩ)
4. Οι βασικοί μισθοί των Μ.Κ. (Μισθολογικών Κλιμακίων) των Βαθμών διαμορφώνονται ως εξής:
α) Του πρώτου Μ.Κ. κάθε βαθμού και κατηγορίας με προσαύξηση του βασικού μισθού του βαθμού αυτού κατά δύο τοις εκατό (2%).
β) Του κάθε επόμενου Μ.Κ. με προσαύξηση του βασικού μισθού του προηγούμενου μισθολογικού κλιμακίου σε ποσοστό ίδιο με αυτό που ορίζεται στην προηγούμενη περίπτωση.
Έξι οι βαθμοί του νέου βαθμολογίου...
Οι βαθμοί του νέου βαθμολογίου είναι κατά φθίνουσα σειρά οι εξής:
Βαθμός Α
Βαθμός Β
Βαθμός Γ
Βαθμός Δ
Βαθμός Ε
Βαθμός ΣΤ
Σύμφωνα με το νομοσχέδιο:
-Οι θέσεις προσωπικού της κατηγορίας Ειδικών θέσεων (ΕΘ) κατατάσσονται στους βαθμούς 1ο  και 2ο και αμείβονται σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.
- Εισαγωγικός βαθμός για όλες τις κατηγορίες εκπαίδευσης προσωπικού είναι ο Βαθμός ΣΤ με την επιφύλαξη της παραγράφου 4 του παρόντος άρθρου και καταληκτικός, ο Βαθμός Α για την ΠΕ και ΤΕ κατηγορία, ο Βαθμός Β για τη ΔΕ κατηγορία και ο Βαθμός Γ για την ΥΕ κατηγορία.
-Οι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος συναφούς με τα αντικείμενα, στα οποία είναι δυνατόν, κατά τις οργανικές διατάξεις της υπηρεσίας τους, να απασχοληθούν, κατατάσσονται, ως δόκιμοι στο Βαθμό Δ.
-Οι κάτοχοι αναγνωρισμένου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, ετήσιας τουλάχιστον διάρκειας, συναφούς με τα αντικείμενα, στα οποία είναι δυνατόν, κατά τις οργανικές διατάξεις της υπηρεσίας τους, να απασχοληθούν, κατατάσσονται, ως δόκιμοι στο Βαθμό Ε.
-Οι απόφοιτοι της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Τοπικής Αυτοδιοίκησης, κατατάσσονται, ως μόνιμοι, στο Βαθμό Δ. Ο χρόνος φοίτησης στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΣΔΔΑ), με την αποφοίτησή τους, θεωρείται ως χρόνος επιτυχούς δοκιμαστικής υπηρεσίας.
...οι προαγωγές
Να σημειωθεί ότι η προαγωγές των υπαλλήλων κρίνονται ανά έτος από το υπηρεσιακό συμβούλιο με βάση κριτήρια απόδοσης, συμπεριφοράς κλπ που θα καθορισθούν από ΠΔ που θα εκδώσει το υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Να σημειωθεί ότι ο ελάχιστος χρόνος που απαιτείται για την προαγωγή από βαθμό σε βαθμό, είναι:
α) Για τους υπαλλήλους των κατηγοριών ΠΕ και ΤΕ:
Από το Βαθμό ΣΤ στο Βαθμό Ε , δύο (2) έτη,
Από το Βαθμό Ε στο Βαθμό Δ , τέσσερα (4) έτη,
Από το Βαθμό Δ στο Βαθμό Γ , τέσσερα (4) έτη,
Από το Βαθμό Γ στο Βαθμό Β , τέσσερα (4) έτη,
Από το Βαθμό Β στο Βαθμό Α (καταληκτικός βαθμός):
αα) για τους υπαλλήλους της κατηγορίας ΠΕ, τέσσερα (4) έτη και
ββ) για τους υπαλλήλους της κατηγορίας ΤΕ έξι (6) έτη,
β) Για τους υπαλλήλους της κατηγορίας ΔΕ:
Από το Βαθμό ΣΤ στο Βαθμό Ε , δύο (2) έτη,
Από το Βαθμό Ε στο Βαθμό Δ , έξι (6) έτη,
Από το Βαθμό Δ στο Βαθμό Γ, έξι (6) έτη,
Από το Βαθμό Γ στο Βαθμό Β (καταληκτικός βαθμός), έξι (6) έτη,
γ) Για τους υπαλλήλους της κατηγορίας ΥΕ:
Από το Βαθμό ΣΤ στο Βαθμό Ε , δύο (2) έτη,
Από το Βαθμό Ε στο Βαθμό Δ , δέκα (10) έτη,
Από το Βαθμό Δ στο Βαθμό Γ (καταληκτικός βαθμός), δέκα (10) έτη.
...και τα μισθολογικά κλιμάκια
Πάντως,  παρά το γεγονός ότι ένας υπάλληλος μπορεί να κριθεί μη προακτέος από το υπηρεσιακό συμβούλιο εφόσον έχει επιτύχει πάνω από το 50% της προβλεπόμενης στοχοθεσίας εξελίσσεται μισθολογικά ως εξής:
α) Βαθμός Ε : δύο (2) Μ.Κ. για της κατηγορίες ΠΕ και ΤΕ, τρία (3) Μ.Κ. για την κατηγορία ΔΕ και πέντε (5) Μ.Κ. για την κατηγορία ΥΕ.
β) Βαθμός Δ : τρία (3) Μ.Κ. για της κατηγορίες ΠΕ και ΤΕ, τέσσερα (4) Μ.Κ. για την κατηγορία ΔΕ και έξι (6) Μ.Κ. για την κατηγορία ΥΕ.
γ) Βαθμός Γ : τέσσερα (4) Μ.Κ. για της κατηγορίες ΠΕ και ΤΕ και πέντε (5) Μ.Κ. για την κατηγορία ΔΕ.
δ) Τα μισθολογικά κλιμάκια του βαθμού Γ της Υ.Ε. κατηγορίας και των βαθμών Β και Α των λοιπών κατηγοριών καλύπτουν το σύνολο του εργασιακού βίου του υπαλλήλου, μέχρι την με οποιονδήποτε τρόπο αποχώρησή του από την υπηρεσία.
4. Με τη βαθμολογική προαγωγή ο υπάλληλος λαμβάνει το βασικό μισθό του νέου βαθμού ή του μικρότερου Μ.Κ του βαθμού αυτού, ο οποίος είναι υψηλότερος από το βασικό μισθό που κατείχε πριν την προαγωγή του.
Πλαφόν στις αμοιβές
Σύμφωνα με το νομοσχέδιο τίθεται ανώτατο πλαφόν στις αμοιβές σε όλο το Δημόσιο Τομέα, συμπεριλαμβανομένων των Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.) που ανήκουν στο κράτος ή σε Ν.Π.Δ.Δ. ή σε Ο.Τ.Α. αντίστοιχο με αυτό που καθορίζει αυτός ο νόμος.
Εξαίρεση αποτελούν τα διευθυντικά στελέχη που αντιστοιχούν στις θέσεις ευθύνης Τμηματάρχη, Διευθυντή και Γενικού Διευθυντή για τα οποία τίθενται ως ανώτατη αμοιβή οι αποδοχές του Γενικού Γραμματέα υπουργείου.
Παράλληλα το μέσο κατά κεφαλή κόστος αμοιβών, εξαιρουμένων των εργοδοτικών εισφορών,  των φορέων της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου, δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 1900 ευρώ το μήνα.
Κατάταξη και προϋποθέσεις και κριτήρια επιλογής του υπηρετούντος προσωπικού
Οι υπάλληλοι, που υπηρετούν κατά την έναρξη της ισχύος του παρόντος, κατατάσσονται αυτοδικαίως στους βαθμούς της κατηγορίας που υπηρετούν, με βάση τον συνολικό χρόνο πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας  ως εξής:
α) οι υπάλληλοι των κατηγοριών ΠΕ και ΤΕ:
αα) με συνολικό χρόνο πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας μέχρι τρία (3) έτη, στο Βαθμό ΣΤ ,
ββ)  με συνολικό χρόνο πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας μέχρι εννέα (9) έτη, στο Βαθμό Ε,
γγ) με συνολικό χρόνο πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας μέχρι δεκαπέντε (15), στο Βαθμό Δ,
δδ) με συνολικό χρόνο πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας μέχρι είκοσι τρία (23) έτη για την ΠΕ κατηγορία και είκοσι πέντε (25) έτη για την ΤΕ κατηγορία , στο Βαθμό Γ,
εε) με συνολικό χρόνο πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας περισσότερο από είκοσι τρία (23) έτη για την ΠΕ κατηγορία και είκοσι πέντε (25) έτη για την ΤΕ κατηγορία, στο Βαθμό Β.
β) οι υπάλληλοι της κατηγορίας ΔΕ:
αα) με συνολικό χρόνο πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας μέχρι τρία (3) έτη, στο Βαθμό ΣΤ ,
ββ)  με συνολικό χρόνο πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας μέχρι έντεκα (11) έτη, στο Βαθμό Ε,
γγ) με συνολικό χρόνο πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας μέχρι δέκα εννέα (19), στο Βαθμό Δ,
δδ) με συνολικό χρόνο πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας μέχρι είκοσι εννέα (29) έτη, στο Βαθμό Γ,
εε) με συνολικό χρόνο πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας περισσότερο από είκοσι εννέα (29) έτη, στο Βαθμό Β.
γ) οι υπάλληλοι της κατηγορίας ΥΕ:
αα) με συνολικό χρόνο πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας μέχρι τρία (3) έτη, στο Βαθμό ΣΤ ,
ββ)  με συνολικό χρόνο πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας μέχρι δέκα πέντε (15) έτη, στο Βαθμό Ε,
γγ) με συνολικό χρόνο πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας μέχρι είκοσι επτά (27), στο Βαθμό Δ,
δδ) με συνολικό χρόνο πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας περισσότερο από είκοσι επτά (27) έτη, στο Βαθμό Γ,
Για την κατάταξη των υπαλλήλων που κατέχουν διδακτορικό δίπλωμα κατά τα ειδικότερα οριζόμενα στο πρώτο εδάφιο της παραγράφου 4 του άρθρου 3 του παρόντος νόμου, καθώς και τους αποφοίτους της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Τοπικής Αυτοδιοίκησης αφαιρούνται από τον απαιτούμενο χρόνο για την τελική κατάταξη έξι (6) έτη. Για τους κατόχους αναγνωρισμένου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, κατά τα ειδικότερα οριζόμενα στο δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 4 του άρθρου 3 του παρόντος νόμου αφαιρούνται δύο (2) έτη. Σε κάθε περίπτωση η κατάταξη δεν μπορεί να γίνει σε βαθμό χαμηλότερο του εισαγωγικού, όπως προβλέπεται από τις διατάξεις της παραγράφου 4 του άρθρου 3 του παρόντος νόμου.
Οι υπάλληλοι που κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου ασκούν καθήκοντα προϊσταμένου επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης κατόπιν επιλογής από το αρμόδιο όργανο και έχουν τον απαιτούμενο χρόνο πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας σύμφωνα  με την παράγραφο 7 του άρθρου 4 του παρόντος, κατατάσσονται στο Βαθμό Α.
Για την παραπάνω κατάταξη, δεν υπολογίζεται:
- ο χρόνος της διαθεσιμότητας,
- ο χρόνος της αργίας που επήλθε είτε εξαιτίας ποινικής δίωξης που κατέληξε σε οποιαδήποτε καταδίκη είτε εξαιτίας πειθαρχικής  δίωξης που κατέληξε σε πειθαρχική ποινή τουλάχιστον προστίμου αποδοχών τριών (3) μηνών,
- ο χρόνος της αδικαιολόγητης αποχής από τα καθήκοντα,
- ο χρόνος της προσωρινής παύσης,
- ο χρόνος της άδειας άνευ αποδοχών που δεν αποτελεί χρόνο πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας,
- ο χρόνος της αναστολής άσκησης καθηκόντων,
- το χρονικό διάστημα κατά το οποίο στερήθηκε ο υπάλληλος το δικαίωμα για προαγωγή,
-  χρονικό διάστημα ίσο προς το μισό του απαιτούμενου προς προαγωγή χρόνου, σε περίπτωση επιβολής της πειθαρχικής ποινής του υποβιβασμού.
Επιδόματα
Σύμφωνα με το νομοσχέδιο προβλέπονται πέντε επιδόματα:
- Επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας, μέχρι του ποσού των εκατόν πενήντα (150) ευρώ μηνιαίως. Οι δικαιούχοι του εν λόγω επιδόματος, καθώς και οι όροι και προϋποθέσεις χορήγησής του καθορίζονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Οικονομικών και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού, η οποία εκδίδεται σε αποκλειστική προθεσμία έξι μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου.
- Επίδομα Απομακρυσμένων - Παραμεθόριων Περιοχών, 100 ευρώ μηνιαίως το οποίο δίνεται στους υπαλλήλους που υπηρετούν σε ζώνη είκοσι χιλιομέτρων από τα χερσαία σύνορα της χώρας και σε νησιά του άρθρου 1 του ν. 287/1976.  Το επίδομα αυτό καταβάλλεται με την απαραίτητη προϋπόθεση ότι οι δικαιούχοι του προσφέρουν υπηρεσία με πλήρη και αποκλειστική απασχόληση στην Υπηρεσία της περιοχής που δικαιολογεί την καταβολή του.
- Επιδόματα Εορτών και Άδειας: α)Επίδομα Εορτών Χριστουγέννων ορίζεται σε πεντακόσια ευρώ (€500) και χορηγείται στο ακέραιο, εφόσον ο υπάλληλος μισθοδοτήθηκε ολόκληρο το χρονικό διάστημα από 16 Απριλίου μέχρι 15 Δεκεμβρίου κάθε έτους και καταβάλλεται της 16 Δεκεμβρίου κάθε έτους. β) Το Επίδομα Εορτών Πάσχα ορίζεται σε διακόσια πενήντα ευρώ (€250) και χορηγείται στο ακέραιο, εφόσον ο υπάλληλος μισθοδοτήθηκε ολόκληρο το χρονικό διάστημα από 16 Δεκεμβρίου μέχρι και 15 Απριλίου του επόμενου έτους και καταβάλλεται δέκα ημέρες πριν από το Πάσχα. γ) Επίδομα Αδείας ορίζεται σε διακόσια πενήντα ευρώ (€250) και χορηγείται στο ακέραιο, εφόσον ο υπάλληλος μισθοδοτήθηκε ολόκληρο το χρονικό διάστημα από 1ης Ιουλίου μέχρι και 30 Ιουνίου του επόμενου έτους και καταβάλλεται την 1η Ιουλίου κάθε έτους.
-Οικογενειακό Επίδομα ως εξής: α)Για υπάλληλο με τέκνα ανήλικα ή ανίκανα σωματικά ή πνευματικά για άσκηση βιοποριστικού επαγγέλματος με ποσοστό αναπηρίας 50% τουλάχιστον, η παροχή ορίζεται σε πενήντα ευρώ (50€) για το πρώτο εν ζωή τέκνο και προσαυξάνεται κατά είκοσι ευρώ (20€) για το δεύτερο εν ζωή τέκνο, κατά πενήντα ευρώ (50€) για κάθε ένα από το τρίτο και τέταρτο εν ζωή τέκνο και κατά εβδομήντα ευρώ (70€) για κάθε ένα από το πέμπτο εν ζωή τέκνο και άνω.
-Επίδομα Θέσης Ευθύνης
1. Στους προϊσταμένους οργανικών μονάδων του Δημοσίου, οποιουδήποτε επιπέδου καταβάλλεται, για όσο χρόνο ασκούν τα καθήκοντά της, μηνιαίο επίδομα θέσης ευθύνης οριζόμενο, κατά βαθμίδα θέσης, ως εξής:
α) Προϊστάμενοι Διοίκησης:
αα) Προϊστάμενοι Γενικών Διευθύνσεων Διοίκησης, επτακόσια ευρώ (€700)
ββ) Προϊστάμενοι Διευθύνσεων Διοίκησης, τετρακόσια ευρώ (€400)
γγ)  Προϊστάμενοι Τμημάτων Διοίκησης διακόσια πενήντα ευρώ (€250)
δδ) Προϊστάμενοι Παιδικών Σταθμών, εκατό ευρώ (€100).
Οι προϊστάμενοι διοίκησης των ΝΠΔΔ και ΟΤΑ δικαιούνται τα ανωτέρω ποσά σε ποσοστό εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%).
β) Προϊστάμενοι Εκπαίδευσης:
αα) Περιφερειακοί Διευθυντές επτακόσια ευρώ (700 €)
ββ) Σχολικοί Σύμβουλοι προσχολικής αγωγής, δημοτικής εκπαίδευσης, ειδικής αγωγής και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, Προϊστάμενοι Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τετρακόσια ευρώ (€400)
γγ) Προϊστάμενοι Γραφείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Φυσικής Αγωγής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, τριακόσια εβδομήντα ευρώ (€370)
δδ) Διευθυντές Ενιαίων Λυκείων, Επαγγελματικών Λυκείων, ΚΕ.Δ.Δ.Υ και Ε.Ε.Ε.Ε.Κ., τριακόσια πενήντα ευρώ (€350)
εε) Διευθυντές Γυμνασίων, Επαγγελματικών Σχολών, Τετραθέσιων και άνω Δημοτικών Σχολείων και Σχολικών Εργαστηριακών Κέντρων, διακόσια πενήντα ευρώ (€250)
ς') Υποδιευθυντές Σχολικών Μονάδων, Υπεύθυνοι Τομέων Σχολικών Εργαστηριακών Κέντρων, Προϊστάμενοι Τμημάτων Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης και Προϊστάμενοι Τμημάτων Εκπαιδευτικών Θεμάτων των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εκατόν πενήντα ευρώ (€150)
ζζ) Προϊστάμενοι Μονοθέσιων, Διθέσιων και Τριθέσιων Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων εβδομήντα ευρώ (€70).

-Κίνητρο Επίτευξης Στόχων και Κίνητρο Επίτευξης Δημοσιονομικών Στόχων (ΚΕΣ)
1.Στους υπαλλήλους, οι οποίοι υπηρετούν σε υπηρεσιακές μονάδες οι οποίες έχουν πετύχει πάνω από 80%, τους ποσοτικοποιημένους στόχους που έχουν τεθεί με βάση το σύστημα αξιολόγησης, όπως προβλέπεται από τις διατάξεις των παραγράφων 3, 4 και 5 του άρθρου 4 του παρόντος νόμου, είναι δυνατή η καταβολή Κινήτρου Επίτευξης Στόχων (Κ.Ε.Σ.).
Το Κ.Ε.Σ. υπολογίζεται ανά υπουργείο ή φορέα και δεν μπορεί να υπερβαίνει το 3% του συνολικού μισθολογικού κόστους του κατά το προηγούμενο έτος.
Το Κ.Ε.Σ. μπορεί να καταβάλλεται μία φορά κατ' έτος, μετά από πιστοποιημένη, μέσω της έκθεσης αξιολόγησης, επίτευξη των στόχων κατά το προηγούμενο έτος.
Το Κ.Ε.Σ. που καταβάλλεται στους υπαλλήλους μπορεί να ισούται με προσαύξηση μέχρι 10% του ετήσιου βασικού τους μισθού, εφόσον επέτυχαν τους στόχους σε ποσοστό μέχρι και 90% και 25% του βασικού τους μισθού, εφόσον επέτυχαν τους στόχους σε ποσοστό από 90% και πάνω.
Εάν η κατά το δεύτερο εδάφιο του παρόντος άρθρου, εκτιμώμενη δαπάνη υπερβαίνει το όριο του 3%, το Κ.Ε.Σ. καταβάλλεται στους υπαλλήλους των οργανικών μονάδων που προηγούνται στη σειρά αξιολόγησης με βάση το ποσοστό επίτευξης των στόχων, αφαιρώντας τις υπηρεσιακές μονάδες με τα χαμηλότερα ποσοστά.
Με τα Προεδρικά Διατάγματα, που προβλέπονται από τις διατάξεις των παραγράφων 3, 4 και 5 του άρθρου 4 του παρόντος νόμου, ρυθμίζονται τα ειδικότερα θέματα που αφορούν στην αξιολόγηση της επίτευξης των στόχων για την καταβολή του Κ.Ε.Σ., καθώς και τα ειδικότερα θέματα που αφορούν στη διαδικασία πιστοποίησης της επίτευξης και κάθε άλλο σχετικό θέμα για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου.
2. Στους υπαλλήλους των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ που υπηρετούν σε υπηρεσιακές μονάδες που έχουν ως κύρια αρμοδιότητά τους την επίτευξη δημοσιονομικών στόχων, την είσπραξη εσόδων του δημοσίου, των ΟΤΑ και των ΟΚΑ καθώς και τον προγραμματισμό και έλεγχο αντιστοίχων δαπανών καταβάλλεται, αντί του Κ.Ε.Σ., Κίνητρο Επίτευξης Δημοσιονομικών Στόχων (Κ.Ε.Δ.Σ.) Το κίνητρο έχει τη μορφή ποσοστιαίας προσαύξησης του βασικού μηνιαίου μισθού κατά το έτος που ακολουθεί εκείνο εντός του οποίου καταγράφηκε η επίτευξη των στόχων με βάση το κατά τα ανωτέρω σύστημα αξιολόγησης.
Στους υπαλλήλους των υπηρεσιών που επέτυχαν τους στόχους σε ποσοστό άνω του 90% καταβάλλεται προσαύξηση 15% του μηνιαίου βασικού τους μισθού.
Το Κ.Ε.Δ.Σ. υπολογίζεται ανά υπουργείο ή φορέα και δεν μπορεί να υπερβαίνει το 7% του συνολικού μισθολογικού κόστους του κατά το προηγούμενο έτος.
Εάν η εκτιμώμενη δαπάνη υπερβαίνει το όριο του 7%, το Κ.Ε.Δ.Σ. καταβάλλεται στους υπαλλήλους των υπηρεσιακών μονάδων που προηγούνται στη σειρά αξιολόγησης με βάση το ποσοστό επίτευξης των στόχων, αφαιρώντας τις υπηρεσιακές μονάδες με τα χαμηλότερα ποσοστά.
Οι υπηρεσιακές μονάδες του προηγούμενου εδαφίου ορίζονται με Προεδρικό Διάταγμα που εκδίδεται με πρόταση του υπουργού Οικονομικών και του κατά περίπτωση συναρμόδιου Υπουργού εντός ενός μηνός από την ημερομηνία έναρξης του παρόντος νόμου.
Υπερωριακή εργασία

Η υπερωριακή απασχόληση του προσωπικού εγκρίνεται με απόφαση του καθ' ύλην αρμόδιου Υπουργού στην οποία αναφέρονται σαφή και συγκεκριμένα στοιχεία που δικαιολογούν την ανωτέρω εργασία πέρα από το Κανονικό ωράριο. Με την ίδια απόφαση καθορίζεται ο αριθμός των υπαλλήλων, το χρονικό διάστημα και οι ώρες υπερωριακής απασχόλησής τους μέσα στα όρια των πιστώσεων του Προϋπολογισμού τους, μη επιτρεπομένης της επιβάρυνσης του Προϋπολογισμού Δημοσίων Επενδύσεων. Οι κατά τα ως άνω ώρες απογευματινής υπερωριακής εργασίας δεν μπορεί να υπερβαίνουν τις είκοσι (20) ανά υπάλληλο μηνιαίως. Ειδικά, στην καθ' υπέρβαση εργασία οι ώρες νυκτερινής, Κυριακών και εξαιρέσιμων ημερών δεν μπορεί να υπερβούν τις δεκαέξι (16) ώρες κατά περίπτωση το μήνα.
Η ωριαία αμοιβή των υπαλλήλων που απασχολούνται σύμφωνα με τις διατάξεις των παραπάνω παραγράφων ορίζεται ως εξής:
α) Για υπερωριακή εργασία απογευματινών ωρών και μέχρι την 22η ώρα, ίση με το ωρομίσθιο.
β) Για νυκτερινή εργασία εργάσιμων ημερών που παρέχεται από την 22η ώρα μέχρι την 6η πρωινή, πέρα από την υποχρεωτική, ίση με το ωρομίσθιο αυξημένο κατά δεκαπέντε τοις εκατό (15%).
γ) Για εργασία ημερήσια ή νυκτερινή, που παρέχεται Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες πέραν της υποχρεωτικής:
αα) Από την 6η πρωινή μέχρι την 22η ώρα, ίση με το ωρομίσθιο αυξημένο κατά είκοσι πέντε τοις εκατό (25%).
ββ) Από την 22η ώρα μέχρι την 6η πρωινή, ίση με το ωρομίσθιο αυξημένο κατά τριάντα τοις εκατό (30%).
δ) Για εργασία νυκτερινή εργάσιμων ημερών που παρέχεται για τη συμπλήρωση της υποχρεωτικής εβδομαδιαίας εργασίας, ίση με το σαράντα πέντε τοις εκατό (45%) του ωρομισθίου.
ε) Για εργασία νυκτερινή ή ημερήσια Κυριακών και λοιπών εξαιρέσιμων ημερών, που παρέχεται για τη συμπλήρωση της υποχρεωτικής εβδομαδιαίας εργασίας, ίση με το εξήντα τοις εκατό (60%) του ωρομισθίου.
στ) Για το προσωπικό των Υπηρεσιών που λειτουργούν, βάσει νόμου, σε δωδεκάωρη ή εικοσιτετράωρη βάση ή όλες τις ημέρες του μήνα, η ωριαία αμοιβή των προηγούμενων περιπτώσεων β', γ', δ' και ε' προσαυξάνεται κατά δεκαπέντε τοις εκατό (15%).
Το ωρομίσθιο ορίζεται στο ένα διακοσιοστό ογδοηκοστό (1/280) του βασικού μισθού του μισθολογικού κλιμακίου της κατηγορίας του κάθε υπαλλήλου. Το ίδιο ωρομίσθιο ισχύει και για υπαλλήλους αποσπασμένους σε υπηρεσίες του Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ., Ν.Π.Ι.Δ. και Ο.Τ.Α., με βάση το μισθολογικό κλιμάκιο που αντιστοιχεί στα έτη υπηρεσίας τους, σε συνάρτηση και με τα τυπικά τους προσόντα.
Για το εκπαιδευτικό προσωπικό της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την ανάθεση διδασκαλίας του μαθήματος της ειδικότητάς του, προαιρετικής ή υποχρεωτικής (επιμίσθιο), η ωριαία αμοιβή ορίζεται στο ποσό των δέκα (10) ευρώ.
«Κρατικός υπάλληλος»
Θεσπίζεται στην ουσία ο θεσμός του «κρατικού υπαλλήλου», καθώς οι δημόσιοι υπάλληλοι πλην του υπουργού του οικείου υπουργείου θα διοικούνται (και θα μετακινούνται) με κοινή απόφαση με τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης (άρθρο 2).
Ποιούς αφορά
Στις διατάξεις του νόμου υπάγονται οι μόνιμοι και δόκιμοι πολιτικοί δημόσιοι υπάλληλοι και οι υπάλληλοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (ΙΔΑΧ):
α) του Δημοσίου,
β) των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) α΄ και β΄ βαθμού,
γ) των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.), συμπεριλαμβανομένου του Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων (Ο.Γ.Α),
δ) οι εκπαιδευτικοί,
ε) της Γραμματείας των Δικαστηρίων και Εισαγγελιών, των Έμμισθων Υποθηκοφυλακείων και Κτηματολογικών Γραφείων της χώρας,
στ) οι κληρικοί,
ζ) οι ιατροί υπηρεσίας υπαίθρου και μόνιμοι αγροτικοί ιατροί,
η) της Βουλής , σύμφωνα με τα ειδικότερα οριζόμενα στον Κανονισμό της,
θ) διοικητικοί υπάλληλοι των Ανεξάρτητων Αρχών,
ι) των Τοπικών Ενώσεων Δήμων και Κοινοτήτων (Τ.Ε.Δ.Κ.), της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (Κ.Ε.Δ.Ε.) και της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος (ΕΝ.Π.Ε),
ια) των Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων,
ιβ) των νομικών προσώπων της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού, των εξομοιούμενων προς αυτά κατά την παράγραφο 3, του άρθρου 63,  του ν.3801/2009 (ΦΕΚ 163 Α') των λοιπών εκκλησιών, δογμάτων και κατά το άρθρο 13 του Συντάγματος γνωστών θρησκειών, που επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό.
Για να διαβάσετε το πλήρες κείμενο του πολυνομοσχεδιου κάντε κλικ εδω
Για να διαβάσετε την αιτιολογική έκθεση κάντε κλικ εδώ
Για το ρεπορτάζ και τις ρυθμίσεις για την εργασιακή εφεδρεία κάντε κλικ εδώ
Για να διαβάσετε προηγούμενο ρεπορτάζ κάντε κλικ εδώ

Από.....  aftodioikisi

ΠΡΟΒΟμάστορες : 9/10/2011 Ορεινή πεζοπορία στη Κνημίδα – Άγιος Γεώργιος

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com


Κυριακή : Συνάντηση στον Άγιο Κων/νο στο εξωκκλήσι της Αγίας Παρασκευής στις 8:30π.μ.

Ανάβαση στο εκπληκτικό μονοπάτι στο Μέγα Ρέμα. Στάση στους καταρράκτες. Συνέχεια της ανάβασης στη κορυφή Κοτρώνα 630μ. και επίσκεψη στη Τρύπια Σπηλιά. Από δασικό δρόμο φτάνουμε στη περιοχή Ταράτσα και μέσα από δάσος μαύρης πεύκης φτάνουμε στη κορυφή Άγιος Γεώργιος 850μ.
Επιστρέφουμε από τα ίδια στην Αγία Παρασκευή.
Προαιρετικά θα πάμε για χαλαρωτικό μπάνιο στις ιαματικές πηγές Κουνιαβίτη.
Εύκολη διαδρομή για πεζοπόρους κατάλληλη για αρχαρίους. Β.Δ.1- Ω.Π.6-Υ.Δ.700μ.

Δηλώσεις συμμετοχής γίνονται δεκτές έως 10:00μ.μ. στις 8/10/2011.
Συντονιστές της Δράσης αυτής είναι :

1). Μίμης Συκιώτης             τηλ. 6977238328

2). Γιώργος Ηλιόπουλος
Για περισσότερες πληροφορίες :
Κωστής Πετρόπουλος τηλ. 6974507311 email kostaspetro2003@yahoo.gr

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας " Ημέρα "

Αναρτήθηκε από...... energoipoliteskv.blogspot.com


Πρωτοσέλιδο εφημερίδας " ΛΑΜΙΑΚΟΣ ΤΥΠΟΣ"

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com


Πρωτοσέλιδο εφημερίδας " Καθημερινή ΦΘΙΩΤΙΔΑ "

Αναρτήθηκε από.... energoipoliteskv.blogspot.com


Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Θανάσης Γιαννόπουλος: «Συμπίπτω με Καρατζαφέρη»

 Αναρτήθηκε από.........  energoipoliteskv.blogspot.com

Συνέντευξη του γαλάζιου τομεάρχη Υγείας στην εφημερίδα metro


Eμμένει στην άποψή του περί ανάγκης παρέμβασης του προέδρου της Δημοκρατίας, ο τομεάρχης Υγείας της ΝΔ, Θανάσης Γιαννόπουλος. Ο πρώην υφυπουργός, ξεκαθαρίζει πως δεν τον αφορούν τα φίλια πυρά που δέχθηκε επειδή η συγκεκριμένη θέση του συμπίπτει με σχετικές δηλώσεις του Γιώργου Καρατζαφέρη, ενώ αποδίδει την διαφοροποίηση της ΔΑΚΕ από τις θέσεις την Συγγρού για την εφεδρεία, στην αλλοίωση της της επιχειρηματολογίας του κόμματος. Παράλληλα, τονίζει πως η χώρα χρειάζεται μια ισχυρή κυβέρνηση που θα επιβάλλει τις απόψεις της στους εταίρους.


-Πριν από μερικές μέρες ζητήσατε παρέμβαση του Προέδρου της Δημοκρατίας. Η πρωτοβουλία σας αυτή προκάλεσε ποικίλα σχόλια εντός του κόμματός σας. Τι έχετε να πείτε γι' αυτό;

Προχώρησα σ' αυτή την παράμβαση γιατί έχουμε φθάσει σ' ένα σημείο που δεν κινδυνεύει μόνο η οικονομία, αλλά και η ίδια η δημοκρατία. Κάποιος πρέπει να πάρει μια πρωτοβουλία. Αν δεν την πάρει ο πρόεδρος ποιος θα την πάρει; Οι δηλώσεις μου αυτές δεν ήταν αυθόρμητες, αλλά αποτέλεσμα ώριμης πολιτική σκέψης, ασχέτως αν πολλοί, χωρίς να εξαιρώ και τους συντρόφους μου της Συγγρού, είδαν μια ταύτιση απόψεων με τον Γιώργο Καρατζαφέρη. Δεν παίζει κανένα ρόλο αυτό. Καθένας έχει τις σκέψεις του. Αν ταιριάζουν κάποιες σκέψεις, αυτό δεν είναι κολάσιμο. Αυτά είναι τα πιστεύω μου και τώρα εναπόκειται στις θέσεις και τις προθέσεις του Προέδρου της Δημοκρατίας. Δεν νομίζω ότι θα εισακουστώ, αλλά τουλάχιστον ας ευχηθούμε η δεύτερη πλάνη να μην είναι η χείρων της πρώτης.
*
-Ποια είναι η θέση σας για την διαφοροποίηση της ΔΑΚΕ από την ΝΔ όσον αφορά την εφεδρεία; Τι απαντάτε σε όσους υποστηρίζουν πως δεν είναι υποχρεωτικό να συμπίπτουν οι απόψεις του κόμματος με αυτές της συνδικαλιστικής παράταξης;


Το θέμα της αναφοράς της δικιάς μας όσον αφορά την εφεδρεία κακοποιήθηκε ή άτεχνα ή έντεχνα από την κυβέρνηση. Οι δηλώσεις των οργάνων του κόμματος είναι σαφείς. Δεν μπαίνουμε στην λογική ότι η εφεδρεία ισοδυναμεί με απόλυση. Εμείς έχουμε παρουσιάσει συγκεκριμένη εναλλακτική πρόταση. Υπάρχουν στοιχεία που θα μπορούσε το ΠΑΣΟΚ να υιοθετήσει. Θα μπορούσε να διαπραγματευτεί την μείωση του δημόσιου τομέα σ' ένα χρονικό διάστημα τριών ετών. Μέσα σ' αυτά τα τρία χρόνια θα ήταν δυνατό να φθάσουμε στα ποσοστά που ζητά η τρόικα, με μείωση των διορισμών σε 10 προς 1 ή 10 προς 0. Παράλληλα με στοχευμένες παρεμβάσεις σε κάποιες υπηρεσίες θα μπορούσαν να δημιουργηθούν προϋποθέσεις για κάποιες ελάχιστες θέσεις. Θα ήθελα, δε, να που και τούτο. Ακόμη και άτομα τα οποία έχουν θεμελιώσει συνταξιοδοτικό δικαίωμα, μηδέ εξαιρουμένου και εμού που είμαι στο πανεπιστήμιο και είμαι 65 ετών, θα μπορούσαν να μπουν σ' αυτή την λογική της εφεδρείας. Οι τροϊκανοί δεν είναι κουτοί. Είναι, δε πιθανό να έχουν και πληροφόρηση μέσα από την κυβέρνηση. Επίσης, θα ήθελα να προσθέσω ότι από τους 151 οργανισμούς που με βάση τις επιταγές του υπουργείου Οικονομικών συγχωνεύονται ή διαλύονται, οι 46 ανήκουν στο υπουργείο υγείας και οι 30 εξ αυτών είναι νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου σχεδόν αυτοχρηματοδοτούμενα που αφορούν αυτιστικά ή παιδιά ή παιδιά με νοητική στέρηση και έπαιρναν μία ισχνή επιχορήγηση από το υπουργείο της τάξεως των 5.000 ευρώ ετησίως. Εκεί όμως που είναι η καρδιά του ΠΑΣΟΚ δεν θίγεται κανείς, Βλέπετε ο κ. Πάγκαλος που ήταν επικεφαλής της επιχείρησης δεν ασχολήθηκε μ' αυτούς. Οι άνθρωποι κοροϊδεύουν και ταυτόχρονα κατασυκοφαντούν δημοσίους υπαλλήλους.

Ως έμπειρο πολιτικό στέλεχος που είστε, θα μπορούσε να αποδώσει το μοντέλο της συγκυβέρνησης είτε των δύο μεγάλων κομμάτων, είτε ενός ευρύτερου σχηματισμού;

Το μοντέλο αυτό που επιχειρήθηκε με πρωτοβουλία του προέδρου μας Α. Σαμαρά ναυάγησε με υπαιτιότητα του κ. Παπανδρέου, που ενώ αρχικά συμφώνησε, στην συνέχεια έκανε πίσω μετά από τις πιέσεις της οικογένειάς του και του βαθέως ΠΑΣΟΚ. Τώρα λοιπόν τι ζητά; Τώρα είναι πια αργά. Θα αποφασίσει ο λαός μέσω της ψήφου του και θα βγάλει μια κυβέρνηση. Εμείς έχουμε πει επανειλημμένως πως χρειάζεται μια αυτοδύναμη κυβέρνηση μ' ένα νέο πρόσωπο και μια φρέσκια λαϊκή εντολή που θα μπορούσε να δείξει σοβαρότητα στους εταίρους και να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Θα πρέπει, δε, η λαϊκή εντολή να είναι τόσο ισχυρή που θα δίνει την δυνατότητα να αποδεχθούν οι ξένοι τις προτάσεις της. Να δεχθούν ότι ο ελληνικός λαός έφθασε στα όριά του. Γιατί με την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί είναι μοιραίο ότι θα υπάρξουν κοινωνικές αναταρχές που δεν θα είναι εφικτό να ελεγχθούν.

Από ...... parapolitika

Μόνο μια λύση υπάρχει για την Ελλάδα: Να μηδενιστεί το κοντέρ!

 Αναρτήθηκε από........  energoipoliteskv.blogspot.com

του Κώστα Ροδινού

Eίναι λίγο δύσκολο να κατανοηθεί πώς μια  οικονομία, που αντιστοιχεί μόλις στο 2% του Κοινοτικού ΑΕΠ,  απειλεί να τινάξει  στον αέρα την Ευρωζώνη, αλλά όλως περιέργως και την παγκόσμια οικονομία.
Μήπως, τελικά η κρίση σοβούσε ήδη και η Ελλάδα  ήταν η τελευταία σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι;
Μήπως, όντως, έχουν δίκιο όσοι υποστηρίζουν ότι οι μεγάλες οικονομίες  της ΕΕ και οι ηγέτες τους, απλώς δεν πήραν τα πράγματα στα σοβαρά, αλλά και όταν το κατάλαβαν, ενεπλάκησαν σε χρονοβόρες θεσμικές διαδικασίες, που τους έφερναν πάντα πίσω από το βηματισμό των αγορών;
Μήπως, η Ελλάδα χρησιμοποιήθηκε ως case study για μια συνολική επαναδιαπραγμάτευση του παγκοσμίου χρέους και επανασχεδιασμό των χρηματοπιστωτικών θεσμών;
Ό,τι από τα ανωτέρω και αν  συμβαίνει, η διαδικασία σωτηρίας της Ελλάδος βρίσκεται ολέον σε πλήρες αδιέξοδο. Η  θεραπεία όξυνε τα προβλήματα του ασθενούς, αντί να τα θεραπεύσει. Εν τω μεταξύ φαίνεται ό,τι …μολύνθηκαν  …νοσηλευτές και επισκέπτες.
Η Ελλάδα  έχει  εγκλωβιστεί  σ’ ένα φαύλο κύκλο, που μαθηματικά την οδηγεί στην καταστροφή. Είναι σχεδόν νομοτελειακό.
Η κόπωση των πρωταγωνιστών
Οι   «βασικοί παίκτες» εμφανίζουν έντονα σημεία κόπωσης ή αλλάζουν οι προτεραιότητές τους.
  • Οι διαπραγματεύσεις της Κυβέρνησης  με την τρόικα  έχουν μετατραπεί σε αυτοεκπληρούμενη προφητεία. Και οι δυο πλευρές συνεχίζουν τις ατέρμονες συζητήσεις, με αβέβαια πάντα αποτελέσματα, επειδή επένδυσαν πολύ χρόνο, που δεν θέλουν να πάει χαμένος.  Αρνούνται να τις εγκαταλείψουν γιατί θα είναι σαν να ομολογούν την αποτυχία τους.
  • Ο Τρισέ, διανύει τις τελευταίες μέρες του στην ΕΚΤ και αποφεύγει να αναλάβει δεσμεύσεις που τον υπερβαίνουν. Και ο Σμάγκι, μάλλον θα έχει περισσότερο το μυαλό του στην Ιταλία, παρά στην Ελλάδα.
  • Η Λαγκάρντ, φαίνεται ότι δεσμεύεται από τις υποσχέσεις που έδωσε στα BRICS και τις άλλες αναπτυσσόμενες χώρες που στήριξαν την εκλογή της και είναι αυστηρότερη με την Ελλάδα. Δεν είναι λίγοι  εκείνοι  που υποστηρίζουν ότι τα δάνεια στην Ελλάδα, είναι «πεταμένα λεφτά» και κάπου άλλου θα έπιαναν τόπο.
  • Ο Σαρκοζί έχει εκλογές το 2012, βρίσκεται πίσω στις δημοσκοπήσεις, ζεί με το άγχος μιας υποβάθμισης  και τώρα τελευταία έχει και τη DEXIA  στο κεφάλι του. Όσο περνάει ο καιρός θα ασχολείται λιγότερο με την Ελλάδα.
  • Η Μέρκελ  έχει να αντιμετωπίσει  όχι μόνο τον λαϊκισμό που εξέθρεψαν τα φιλικά της ταμπλόϊντς, αλλά και τον καταποντισμό του κυβερνητικού της εταίρου, που για να …αναγεννηθεί  χαϊδεύει τα αυτιά του εκλογικού σώματος.
  • Ακόμα και ο Ομπάμα, που βοήθησε με τις παρεμβάσεις του, από τον Ιανουάριο θα λειτουργεί περισσότερο ως …υποψήφιος, παρά ως Πρόεδρος!
Παταγώδης αποτυχία της Κυβέρνησης Παπανδρέου
Παράλληλα η κρίση ανέδειξε, με τρόπο δραματικό, την πρωτοφανή ανικανότητα της Κυβέρνησης Παπανδρέου. Δεν έχει τηρήσει καμιά δέσμευσή της. Ψηφίζει νόμους που δεν εφαρμόζει. Κάνει ένα δειλό βήμα μπροστά και δέκα πίσω, ενώ πολλοί υπουργοί είναι δέσμιοι των κομματικών τους αγκυλώσεων. Αποτέλεσμα;  Ο πρωθυπουργός  έχει καταφέρει να ….πείσει ακόμα και τους πιο φανατικούς υποστηρικτές του, ότι χάνουν πλέον τον καιρό τους με την Ελλάδα. Αυτή η αυξανόμενη έλλειψη εμπιστοσύνης προς την κυβέρνηση που μοιραία αντανακλά και στη χώρα,  έχει εξασθενίσει δραματικά την διαπραγματευτική μας θέση. Δικαίως θέλουν αποτελέσματα και τα θέλουν τώρα. Όμως, με την χαώδη ύφεση και την ανεργία στα ύψη, το αίτημα  φαντάζει σαν mission impossible! Ο κ. Παπανδρέου όχι μόνο χρεώνεται με την αδυναμία να χειριστεί, έστω στοιχειωδώς αποτελεσματικά την ελληνική κρίση, αλλά του καταλογίζεται ότι «πήρε στο λαιμό του» και τους άλλους Ευρωπαίου ηγέτες που τον εμπιστεύτηκαν.
Τα σενάρια της καταστροφής
Δεν ξέρω αν είχε  δίκιο ο Κροπότκνιν,  όταν μιλούσε για   «καταστροφική δημιουργία», αλλά η ΕΕ πρέπει να επινοήσει άλλα εργαλεία για  να αντιμετωπίσει την κρίση. Ορισμένοι μάλιστα εγείρουν αμφιβολίες αν και κατά πόσον είναι  σε θέση  να την διαχειριστεί ικανοποιητικά.  Τώρα τελευταία όλο και πληθαίνουν οι καταστροφολάγνοι.  Όταν επικραττούν τέτοιες απόψεις, καθιστούν μάταια κάθε συντονισμένη δράση. Η χαρά των κερδοσκόπων. Πολύ φοβούμαι ότι η ΕΕ  έχει εμπλακεί σε μια αργόσυρτη διαδικασία που συντηρεί την κρίση.  Όπως, μου το είπε εύστοχα κάποιος, στην αρχή ήταν  μια μικρή χιονόμπαλα που γλίστρησε απ’ την κορυφή και στη διαδρομή έγινε χιονοστιβάδα.  Και όλοι τώρα αναλογιζόμαστε τις ζημιές που μπορεί να προκαλέσει και αναζητούμε καταφύγιο. Είναι αμφίβολο αν θα προλάβουν πλέον όλοι.
Είναι απορίας άξιον η ευκολία με την οποία διατυπώνονται ορισμένα σενάρια.  Πάρτε για παράδειγμα το  «κούρεμα ομολόγων κατά 50%. Ας υποθέσουμε ότι συμφωνείται: το χρέος μας  θα μειωθεί  στα 130 δις.   Αν’ σ’ αυτά προσθέσουμε και τα 110 δις της …σωτηρίας που είναι…ανεπίδεκτα κουρέματος,  θα ξαναβρεθούμε μ’ ένα  χρέος της  τάξεως των  240 δις  ευρώ. Αν υπολογίσουμε ότι  το ΑΕΠ του 2011 συρρικνώθηκε  στα  220 δις, το χρέος μας θα παραμείνει πάνω  από το 100% του ΑΕΠ!!! Με τη …μηχανή παραγωγή ελλειμμάτων  άθικτη και τη χώρα σε βαθιά ύφεση, σε δυο χρόνια θα επανέλθουμε εκεί που  ήμασταν! Χωρίς να υπολογιστεί η ζημιά που το κούρεμα θα προκαλέσει στα ασφαλιστικά μας ταμεία και το τραπεζικό σύστημα.
Όσον αφορά στο σενάριο εξόδου της χώρας μας από το ευρώ. Αντιπαρέρχομαι το βασικό πρόβλημα, ότι δεν προβλέπεται διαδικασία εξόδου και εν πάση περιπτώσει, πρέπει να συμφωνήσουμε και εμείς.  Όμως, κατ’ οικονομίαν ας δεχθούμε ό,τι συμβαίνει. Το περασμένο Σάββατο η Bild, δημοσίευσε μια  έκθεση του αμερικανικού Ινστιτούτου Stratfor, σύμφωνα με την οποία, με την ανακοίνωση της αποχώρησης της Ελλάδος από το ευρώ, η Ευρώπη πρέπει να έχει έτοιμο ένα ταμείο εφοδιασμένο με  πάνω από 2 τρις ευρώ για να προστατεύσει τα άλλα μέλη της ευρωζώνης από τη  μετάδοση της κρίσης! Υπάρχουν αυτά τα χρήματα διαθέσιμα;
Και τα σενάρια της σωτηρίας
Αυτή τη στιγμή το ισχυρότερο επιχείρημα,  (your lethal weapon, όπως χαρακτηριστικά μου είπε ξένος τραπεζίτης) είναι η συμμετοχή μας στο ευρώ. Το κόστος αποβολής ή απομάκρυνσής μας είναι πάρα πολύ υψηλό. Δεν το αντέχει η ΕΕ. Άρα αυτή είναι η βάση εκκίνησης μας.
Το δεύτερο, ισχυρό μας επιχείρημα είναι ότι το σχέδιο της τρόϊκας είναι μια λάθος συνταγή. Δεν δουλεύει.  Και μια άλλη κυβέρνηση να το εφάρμοζε, πάλι δεν θα δούλευε! Απλώς η ανικανότητα και η υστεροβουλία της Κυβέρνησης Παπανδρέου επιδείνωσε τα πράγματα. Επίσπευσε την καταστροφή. Το ότι το πρόγραμμα «δουλεύει» στην Πορτογαλία και την Ιρλανδία είναι η μισή αλήθεια διότι τα προβλήματά  ήταν διαφορετικά.
Για να είναι πειστικά τα επιχειρήματα αυτά, πρέπει να έχουμε έτοιμη μια άλλη πρόταση η οποία κινείται προς  άλλη κατεύθυνση. Και ανοίγει τον δρόμο προς την ανάπτυξη.
Ο αντίλογος, που μονότονα επαναλαμβάνει η Κυβέρνηση και τα εξαπτέρυγά της είναι ότι η τρόϊκα δεν …επιδέχεται αλλαγές. Αυτό είναι το πρόγραμμα και κόψτε το κεφάλι σας ή «σκάστε και κολυμπήστε». Το πιθανότερο είναι ότι απλώς θα σκάσουμε και δεν θα μπορούμε να κολυμπάμε άλλο. Έχουν βέβαια κάποιο  δίκιο! Η τρόϊκα δεν συζητάει κάτι άλλο, στην παρούσα συγκυρία. Για αυτό η Ελλάδα πρέπει να μηδενίσει το κοντέρ και να προσεγγίσει τα προβλήματά της από την αρχή και από μηδενική βάση. Ο μηδενισμός του κοντέρ, γίνεται μ’ έναν  μόνο τρόπο: εκλογές.  Να αποκαλυφθεί η πλήρης αλήθεια στο λαό και να εξηγηθούν και οι επιλογές. Δεν υπάρχουν πολλές, αλλά να γίνουν κοινό κτήμα. Και να αναλάβει ο λαός την ευθύνη.
Μια νέα κυβέρνηση, με ισχυρή νωπή εντολή και ένα ρηξικέλευθο πρόγραμμα «100 ημερών» που θα  υλοποιηθεί με ρυθμούς blitzkrieg μπορεί να πείσει και τους άπιστους Θωμάδες, ότι η χώρα αντιμετωπίζει τα προβλήματά  με σοβαρότητα και υπευθυνότητα. Μια κυβέρνηση με αυτά τα χαρακτηριστικά, όλοι θα την αντιμετωπίσουν με σεβασμό.  Μπορεί να κάνει την αρχή.
Διαφορετικά, θα παραμείνουμε όλοι εν αναμονή του μοιραίου…

Άγριο ξύλο σε διαδηλωτές και δημοσιογράφους

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com


Χιλιάδες κόσμου διαδήλωσαν σήμερα στο κέντρο της Αθήνας την αντίθεσή τους στα οικονομικά μέτρα. Δεν φορούσαν κουκούλες, δεν κρατούσαν πέτρες, δεν είχαν κανένα σκοπό να προξενήσουν επεισόδια. Απλός κόσμος ήταν που βγήκε στους δρόμους για να παρακινήσει και τους άλλους Ελληνες να βγουν κι αυτοί από τα σπίτια τους και να αντιδράσουν στην κυβερνητική και τροικανή λαίλαπα.
Παρ’ όλα αυτά, οι οδηγίες που δόθηκαν στις δυνάμεις των ΜΑΤ ήταν σαφείς. Να μην υπάρξουν έκτροπα επ’ ουδενί και με όποιο τρόπο. Και η δεύτερη οδηγία ήταν να ρίξουν τόσο ξύλο στους δημοσιογράφους και τους φωτορεπόρτερ που να μην ξαναπλησιάσουν σε απόσταση 100 μέτρων τους αστυνομικούς.

Εγιναν και τα δύο. Τα ΜΑΤ με πρωτοφανή αγριότητα επιτέθηκαν με γκλομπ και ασπίδες κι έριξαν δεκάδες δακρυγόνα και χειροβομβίδες κρότου – λάμψης. Εγκλώβισαν κόσμο μέσα στο σταθμό του μετρό και κινδύνευσαν άνθρωποι καθώς η κατάσταση ήταν αποπνικτική. Ο στόχος της καταστολής ήταν φανερός. Να κατεβαίνουν όσο το δυνατόν λιγότεροι εργαζόμενοι για να διαμαρτυρηθούν.
Από την άλλη, έπεσε το ξύλο της… αρκούδας κατά όσων δημοσιογράφων και φωτορεπόρτερ τολμούσαν να καταγράψουν τις αστυνομικές αυθαιρεσίες.
Οι καταγγελίες για βίαιη και αναίτια επίθεση κατά εργαζόμενων στα μέσα ενημέρωσης ανάγκασε την Αστυνομία να διατάξει έρευνα. Αλλά όπως και οι προηγούμενες, δε θα βγάλει κανένα αποτέλεσμα. Εδώ κουφάθηκε ο δημοσιογράφος Μ. Κυπραίος και παρ’ ολίγο να τον κατηγορήσουν γιατί… επιτέθηκε στη χειροβομβίδα κρότου – λάμψης.

Φυσικά, οι εργαζόμενοι που πήγαν σήμερα στα συλλαλητήρια και έφαγαν ξύλο και χημικά θα πρέπει να γύρισαν ευτυχισμένοι στο σπίτι τους. Το Πασοκικό ξύλο είναι ευεργετικό, κάνει καλό στην υγεία. Και τα χημικά του πρώην προέδρου της ΕΦΕΕ και νυν υπουργού… Προστασίας του Πολίτη, Χρ. Παπουτσή, είναι τόσο ακίνδυνα που ο κόσμος άνοιγε οικειοθελώς το στόμα του για να εισπνεύσει.

Από ......  Antinews

"Βυθίζονται" στο βιολογικό τα Καμένα Βούρλα!

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com

Σε αδιέξοδο οικονομικό φαίνεται να βρίσκεται ο Δήμος Μωλου-Αγίου Κωνσταντίνου με την υπόθεση του βιολογικού καθαρισμού.
Το θέμα αυτό συζητήθηκε επί μακρόν χτες το βραδυ στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου και διαπιστώθηκε ότι η αξίωση του εργολάβου κ. Παπαλάμπρου που  προσεγγίζει το ένα εκατομμύριο ευρώ προκαλει ισχυρό πονοκέφαλο στη δημοτική αρχή.
Το ζητούμενο είναι αν η αξίωση αυτή έχει πραγματικές διαστάσεις αφού σύμφωνα με όσα επισημάνθηκαν χτες το βράδυ δεν υπάρχουν γραπτές συμφωνίες όπως προβλέπει ο Νόμος και όλα είναι αίολα (όχι έωλα δηλ.μπαγιάτικα) υπό την έννοια ότι είναι προϊόν  προφορικών συμφωνιών μεταξύ του εργολάβου και της προηγούμενης Δηκτικής Αρχής των Καμένων Βούρλων. 
Παρόλα αυτά η ηγεσία του σημερινού Καλλικρατικού Δήμου προσανατολίζεται στην εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς γεγονός που προκαλει ανησυχία  για τις οικονομικές αντοχές του Δήμου γιατί ούτως ή άλλως θα υποχρεωθεί στην καταβολή ενός τεράστιου ποσού σε αμφίβολης αποτελεσματικότητας έργο όπως είναι  η λειτουργία του βιολογικού καθαρισμού ειδικά την φετινή  καλοκαιρινή περίοδο.
Ο κ. Παπαλάμπρου «θωρακισμένος» με διαταγές πληρωμής που εξέδωσε είναι αποφασισμένος να προβεί ακόμη και σε κατασχέσεις περιουσιακών στοιχείων του  Δήμου κάτι που προβληματίζει σοβαρά τον Δήμο.
Δυστυχώς και οι σύμβουλοι του συνδυασμού της μείζονος μειοψηφίας δεν ήταν σε θέση να δώσουν επαρκείς εξηγήσεις αφού και χτες για προσωπικούς ή επαγγελματικούς λόγους απουσίαζε ο πρώην Δήμαρχος κ. Αντωνίου.

Από .....lamiafm1

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας " Ημέρα"

Αναρτήθηκε από .... energoipoliteskv.blogspot.com


Πρωτοσέλιδο εφημερίδας " ΛΑΜΙΑΚΟΣ ΤΥΠΟΣ"

Αναρτήθηκε από.... energoipoliteskv.blogspot.com


Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "Καθημερινή ΦΘΙΩΤΙΔΑ"

Αναρτήθηκε από...... energoipoliteskv.blogspot.com


Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Ο Παπανδρέου …απειλεί με προκήρυξη εκλογών την Δευτέρα


 Αναρτήθηκε από.......  energoipoliteskv.blogspot.com

Έρχεται η «μεγάλη» Δευτέρα της απαλλαγής;

Ραγδαίες αναμένεται να είναι οι πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα μετά την συνάντηση Μέρκελ – Σαρκοζί, ειδικά αν ο τελευταίος δεν αλλάξει στάση έναντι της κυβέρνησης Παπανδρέου.
Οι πληροφορίες μας λένε ότι ο Γάλλος πρόεδρος έχει βάλει «στον πάγο» τον ΓΑΠ και η προσπάθεια του να του αλλάξει γνώμη στην έκτακτη συνάντηση που είχαν την περασμένη εβδομάδα απέτυχε.
Έτσι ο Παπανδρέου στράφηκε στη Μέρκελ και της ζήτησε χθες να βοηθήσει. Και η αλήθεια είναι ότι αυτός την ζήτησε πρώτος στο τηλέφωνο και όχι το αντίστροφο όπως έλεγαν χθες τα κυβερνητικά παπαγαλάκια.
Η Μέρκελ είπε στον ΓΑΠ ότι κάνει κύκλο συζητήσεων εν όψει της συνάντησης με τον Σαρκοζί. αλλά δεν μπορεί να υποσχεθεί τίποτα.
Η απάντηση του Παπανδρέου σύμφωνα με τις πληροφορίες μας ήταν ότι, αν δεν αλλάξει κάτι στην συνάντηση Μέρκελ – Σαρκοζί, την Δευτέρα θα οδηγήσει τη χώρα σε εκλογές.
Βέβαια, επειδή ο πρωθυπουργός μας είναι γνωστό ότι χειραγωγεί τον συνομιλητή του, ίσως να έριξε το χαρτί των εκλογών ώστε να κάνει την Μέρκελ να είναι πιο «αποφασιστική» στην συνάντηση με τον Γάλλο πρόεδρο. Στο ίδιο πνεύμα ερμηνεύονται εξάλλου και οι προχθεσινές πληροφορίες των Fianancial Times Γερμανίας, ότι θα παραιτηθεί
Σε κάθε περίπτωση, όμως, ο ΓΑΠ άνοιξε το δρόμο προς τις κάλπες. Τουλάχιστον αυτό κατάλαβαν οι Γερμανοί…

Από ..... Antinews