Τρίτη 21 Απριλίου 2015

Προτάσεις του Blog για την λειτουργία του Βιολογικού και του αποδέκτη λυμάτων των Καμένων Βούρλων.

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com




Τις  Άγιες  μέρες  του Πάσχα  προέκυψαν σοβαρά τεχνικά  και  διοικητικά   θέματα  δυσλειτουργίας  του Βιολογικού  των  Καμένων  Βούρλων. 

Λόγω  των ημερών και  αφού  το  κακό έγινε   ,  αφήσαμε  να  περάσουν οι  Άγιές  μέρες , για  να  πούμε  κάποιες απόψεις  μας  για  το θέμα  αυτό  που  από  την  αρχική  λειτουργία  του  ο  Βιολογικός   Καμένων  Βούρλων απασχολεί  την  εκάστοτε Δημοτική  Αρχή ( αρνητικά ) και  θα   απασχολεί  και  την επόμενη  Δημοτική  Αρχή  αν  δεν  παρθούν  σοβαρές  αποφάσεις  και  μέτρα  βελτίωσης του Βιολογικού των  Καμένων  Βούρλων. 


 Πρέπει  το  γρηγορότερο  δυνατόν  το  θέμα  να  έλθει  στο  Δημοτικό  Συμβούλιο και  να  παρθεί  απόφαση  για  την  εφαρμογή  της  μελέτης  που  προβλέπει  ο   αποδέκτης  να  οδηγηθεί   στον  Βοάγριο ( αυτά  βέβαια είναι  παλιές  αμαρτίες  Κεφάλα ,Τσιτίνη , Αντωνίου, Τετριμίδα )

 Πρέπει  και  καλείται  την  μικροπολιτική  όλων  των  προηγούμενων Δημάρχων    να  διορθώσει  ο  σημερινός  Δήμαρχος  κ. Συκιώτης !!!!

Δεν  μπορεί   ο  Βιολογικός  να  λειτουργεί  ΠΑΡΑΝΟΜΑ    δίπλα  στις  Ιαματικές Πηγές  και να  μην  ξέρουμε  ακόμη  τις   επιπτώσεις   που  έχει  στις  πηγές  του  Κουνιαβίτη   !!!! Να  παρθεί  γρήγορα  απόφαση  για  την  μεταφορά  του  Βιολογικού  σε  ασφαλή απόσταση  από τις  Ιαματικές  Πηγές.

Αυτά  τα  δυο  θέματα  γιατί  δεν  τα  έβαλε στη  διαβούλευση  που  είχε  ο  Δήμαρχος  κ.  Συκιώτης  και  τα  στελέχη  του   με  τον  Περιφερειάρχη   κ. Μπακογιάννη στο  Μώλο   μιας  και  το  θέμα  ήταν  πρόσφατο και  έχει  συνευθύνει  και η  Περιφέρεια  Στερεάς Ελλάδος  που  ο Βιολογικός  και  ο αποδέκτης  των  Καμένων Βούρλων  λειτουργούν  παράνομα στον  κεντρικό  ιστό της   ΛΟΥΤΡΟΠΟΛΕΩΣ   των Καμένων  Βούρλων.

Γρήγορα  ο  Δήμαρχος  κ.  Συκιώτης  πρέπει  να  πάρει  απόφαση  τι  θα  κάνει και  πως  θα  λειτουργεί  όλο  αυτό  το  παράνομο  σύστημα  του Βιολογικού !!!!

Γιατί  δεν  προχωράει  ο  Δήμαρχος  κ.  Συκιώτης  στη  δημιουργία   Δημοτικής  Επιχείρησης    Ύδρευσης  Αποχέτευσης (ΔΕΥΑ ) , σύμφωνα  με  το  άρθρο  107 του  Νόμου 3852/2010 .???
Εκτός  αν  θέλει  ο  Δήμαρχος  να  είναι  έρμαιο των  εκβιασμών  των εκάστοτε  εργολάβων  και  των  συναλλαγών  που  γίνονται   κάτω από  το  τραπέζι,  με διάφορους  συμβούλους που  γνωρίζουν  πως  γίνονται οι  συναλλαγές  των  εργολάβων  και  τα  ποσοστά  συναλλαγής.

Αν  επιμείνει  ο  Δήμαρχος  με  τους  συμβούλους  της  πλειοψηφίας,   να  δίνεται   η  διαχείριση  του  Βιολογικού σε  εργολάβο ,  ας  προχωρήσει  σε  διεθνή  διαγωνισμό,  με  προδιαγραφές  και  υποχρεώσεις  για  τον  εργολάβο  που  θα  πάρει  την  διαχείριση, αντίστοιχες     με  αυτές που  ισχύουν  σε  Βιολογικούς  που λειτουργούν  με  ιδιωτικοοικονομικά   κριτήρια .

 Μπορεί  ο  Δήμαρχος  να  κάνει  μια  Οικονομοτεχνική  Μελέτη,  και  να  δει    με  τα  έσοδα  που  έχει  ο  Δήμος  από τον  Βιολογικό , πια  καλλίτερη  οδό για  τον  Δήμο  μπορεί  και  πρέπει  να  ακολουθήσει.

 Δεν  μπορεί   όμως  σε  καμιά  περίπτωση  η  διαχείριση  του  Βιολογικού  να  γίνεται  από  παρείσακτους  εργολάβους   που  σήμερα  είναι  και  αύριο  δεν  είναι,   σηκώνονται  δε  ένα  πρωϊ  παίρνουν  το  καπελάκι  τους  και  φεύγουν  και  οι  άλλοι  πίσω  ψάχνονται ,  γιατί   κόπηκε  το  νερό  γιατί  τα  λύματα  βγήκαν  στους  δρόμους  γιατί  κάηκαν  οι  αντλίες και  ο  κατάλογος  δεν  έχει τέλος.    

 Δήμαρχε  πάρε  αποφάσεις !!!!

Η Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου Μώλου - Αγίου Κων/νου ενημερώνει

Αναρτήθηκε από ........  energoipoliteskv.blogspot.com




Η Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου Μώλου - Αγίου Κων/νου ενημερώνει, για το Νόμο 4321/2015 Ρύθμιση οφειλών τρίτων προς ΟΤΑ (έως 26.05.2015)

Η ρύθμιση συνοπτικά: Το σύνολο των οφειλών που θα έχουν βεβαιωθεί έως τις 26.5.2015 προς ΟΤΑ α' και β' βαθμού και νομικά πρόσωπα αυτώνσυμπεριλαμβανομένων των οφειλών που προκύπτουν από εισφορά σε χρήμα ή τη μετατροπή εισφοράς γης σε χρήμα των προς ένταξη ή και των ήδη ενταγμένων ιδιοκτησιών, σύμφωνα με το ν. 1337/1983, δύνανται να υπαχθούν στη ρύθμιση και δύνανται να εξοφληθούν μέχρι και σε 100 μηνιαίες δόσεις, με ελάχιστη δόση 20 €.
Προθεσμία αίτησης: μέχρι τις 26.5.2015
Ποιες οφειλές αφορά: Το σύνολο των οφειλών που θα έχουν βεβαιωθεί έως τις 26.5.2015 προς ΟΤΑ α' και β' βαθμού και νομικά πρόσωπα αυτών,
συμπεριλαμβανομένων των οφειλών που προκύπτουν από εισφορά σε χρήμα ή τη μετατροπή εισφοράς γης σε χρήμα των προς ένταξη ή και των ήδη ενταγμένων ιδιοκτησιών, σύμφωνα με το ν. 1337/1983
Συγκεκριμένα:
I. Υπαγόμενες στη ρύθμιση οφειλές
1. Γενικά
Το σύνολο των οφειλών που θα έχουν βεβαιωθεί έως τις 26.5.2015 προς ΟΤΑ α' και β' βαθμού και νομικά πρόσωπα αυτών, συμπεριλαμβανομένων των οφειλών που προκύπτουν από εισφορά σε χρήμα ή τη μετατροπή εισφοράς γης σε χρήμα των προς ένταξη ή και των ήδη ενταγμένων ιδιοκτησιών, σύμφωνα με το ν. 1337/1983, υπάγεται στη ρύθμιση του Ν. 4321/2015. (άρθρο 1 παρ. 4 Ν. 4321/2015)
Η ρύθμιση χορηγείται ανά οφειλέτη και αφορά και τις οφειλές για τις οποίες αυτός ευθύνεται. Πρόσωπα που ευθύνονται για την καταβολή μέρους της οφειλής δικαιούνται να ρυθμίσουν το εν λόγω μέρος. (άρθρο 5 Ν. 4321/2015)
Σημεία που χρήζουν προσοχής:
- Δεν ορίζονται στο νόμο κάποιες κατηγορίες οφειλών οι οποίες να εξαιρούνται από τη ρύθμιση (όπως πχ υπήρχαν στο ν. 4257/2014). Υπό αυτό το πρίσμα, οφειλή είναι και τα χρέη προς το δήμο που προέρχονται από πρόστιμα.
- Η διάταξη αφορά όλους τους ΟΤΑ α΄ βαθμού και όλα τα νομικά τους πρόσωπα. Από τη διατύπωση του νόμου συνάγεται η διάταξη αφορά και τα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου, δηλ. και τις επιχειρήσεις των ΟΤΑ (κοινωφελείς, ΔΕΥΑ, Ανώνυμες Εταιρίες κλπ)
- Δεν προβλέπεται αποκλεισμός όσων είχαν απολέσει προηγούμενες ρυθμίσεις οφειλών - Τέλη που θα βεβαιωθούν μετά τη δημοσίευση του ν. 4321/2015 και έως 26/5/2015 μπορούν να υπαχθούν στη ρύθμιση (πχ. Τέλη ύδρευσης που θα βεβαιωθούν από
1/4/2015 έως 26/5/2015 μπορούν να υπαχθούν στη ρύθμιση)

2. Οφειλές που υπάγονται μετά από επιλογή του οφειλέτη
Δύνανται, να υπαχθούν, στη ρύθμιση του Ν. 4321/2015 μετά από επιλογή του
οφειλέτη, και βεβαιωμένες έως τις 26.5.2015 οφειλές προς ΟΤΑ α' και β' βαθμού και νομικά πρόσωπα αυτών που έχουν καταχωρισθεί στα βιβλία εισπρακτέων εσόδων της Φορολογικής Διοίκησης μέχρι την ημερομηνία αίτησης για υπαγωγή σε ρύθμιση και οι οποίες κατά την ημερομηνία της αίτησης:
α) τελούν σε αναστολή, διοικητική ή δικαστική ή εκ του νόμου ή
β) έχουν υπαχθεί σε ρύθμιση ή διευκόλυνση τμηματικής καταβολής, η οποία είναι σε ισχύ. (άρθρο 3 Ν. 4321/2015 σε συνδ. με άρθρο 1 παρ. 4 Ν. 4321/2015)
Δύνανται να υπαχθούν στη ρύθμιση του Ν. 4321/2015, οφειλές που θα βεβαιωθούν μετά από παραίτηση από την άσκηση του δικαιώματος ή και του δικογράφου οποιουδήποτε ένδικου βοηθήματος ή μέσου ενώπιον αρμοδίου δικαστηρίου ή προσφυγής ενώπιον διοικητικής αρχής, και έως 26.5.2015, ανεξαρτήτως της ημερομηνίας που οι οφειλές αυτές καθίστανται ληξιπρόθεσμες.
Εφόσον πρόκειται για υπαγόμενες υποθέσεις, που εκκρεμούν ενώπιον των αρμοδίων δικαστηρίων, μαζί με την αίτηση και τη δήλωση παραίτησης προσκομίζεται και βεβαίωση από το αρμόδιο δικαστήριο ότι η υπόθεση δεν έχει ακόμα συζητηθεί, προκειμένου να βεβαιωθεί η οφειλή. (άρθρο 4 παρ. 1 Ν. 4321/2015)
Στη ρύθμιση του Ν. 4321/2015 δύνανται, επίσης, να υπαχθούν, μετά από επιλογή του οφειλέτη, και οφειλές που έχουν καταχωρισθεί στα βιβλία εισπρακτέων εσόδων της Φορολογικής Διοίκησης μέχρι την ημερομηνία αίτησης για υπαγωγή σε ρύθμιση και θα αφορούν υποχρεώσεις φορολογικών ετών, περιόδων και υποθέσεων μέχρι και 31.12.2014. (άρθρο 4 παρ. 2 Ν. 4321/2015)
ΙΙ. Δόσεις προσαυξήσεις - εξόφληση
1. Αριθμός δόσεων - απαλλαγή από παλαιότερες προσαυξήσεις και τόκους
Οι οφειλές ρυθμίζονται με απαλλαγή κατά ποσοστό από τις προσαυξήσεις και τους τόκους εκπρόθεσμης καταβολής που τις επιβαρύνουν ως ακολούθως:
α) Εφάπαξ με απαλλαγή κατά ποσοστό εκατό τοις εκατό (100%).
β) Από δύο (2) έως και πέντε (5) μηνιαίες δόσεις με απαλλαγή κατά ποσοστό
ενενήντα τοις εκατό (90%).
γ) Από έξι (6) έως και δέκα (10) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό
ογδόντα τοις εκατό (80%).
δ) Από ένδεκα (11) έως και είκοσι (20) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%).
ε) Από είκοσι μία (21) έως και τριάντα (30) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά
ποσοστό εβδομήντα τοις εκατό (70%).
στ) Από τριάντα μία (31) έως και σαράντα (40) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό εξήντα πέντε τοις εκατό (65%).
ζ) Από σαράντα μία (41) έως και πενήντα (50) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό εξήντα τοις εκατό (60%).
η) Από πενήντα μία (51) έως και εξήντα (60) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό πενήντα πέντε τοις εκατό (55%).
θ) Από εξήντα μία (61) έως και εβδομήντα (70) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%).
ι) Από εβδομήντα μία (71) έως και ογδόντα (80) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό σαράντα πέντε τοις εκατό (45%).
ια) Από ογδόντα μία (81) έως και ενενήντα (90) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό σαράντα τοις εκατό (40%).
ιβ) Από ενενήντα μία (91) έως και εκατό (100) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό τριάντα τοις εκατό (30%).
Με την υπαγωγή και υπό την προϋπόθεση της τήρησης του προγράμματος ρύθμισης δεν υπολογίζονται τα πρόστιμα των άρθρων 57 και 59 του Κ.Φ.Δ. και του άρθρου 6 του Κ.Ε.Δ.Ε. (άρθρο 1 παρ. 1 Ν. 4321/2015)
Οι απαλλαγές της παρ. 1 του άρθρου 1 του Ν. 4321/2015 υπολογίζονται επί των προσαυξήσεων και τόκων, όπως έχουν διαμορφωθεί την ημερομηνία της αίτησης για υπαγωγή στη ρύθμιση. (άρθρο 2 παρ. 1 Ν. 4321/2015)

2. Ελάχιστο ποσό δόσης
Το ελάχιστο ποσό μηνιαίας δόσης της ρύθμισης δεν μπορεί να είναι μικρότερο των είκοσι (20) ευρώ. (άρθρο 1 παρ. 2 Ν. 4321/2015)

3. Προσαυξήσεις - τόκοι ρύθμισης
Βασικές συνολικές οφειλές μέχρι πέντε χιλιάδες (5.000) ευρώ που υπάγονται σε πρόγραμμα ρύθμισης του παρόντος άρθρου, από την υπαγωγή τους στη ρύθμιση, δεν επιβαρύνονται πλέον με προσαυξήσεις ή τόκους εκπρόθεσμης καταβολής. Βασικές συνολικές οφειλές άνω των πέντε χιλιάδων (5.000) ευρώ που υπάγονται σε πρόγραμμα ρύθμισης του παρόντος άρθρου, αντί των κατά Κ.Ε.Δ.Ε. και κατά Κ.Φ.Δ. τόκων και προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής, από την υπαγωγή σε ρύθμιση, επιβαρύνονται με τόκο που ανέρχεται σε τρεις εκατοστιαίες μονάδες (3%) ετησίως.
(άρθρο 2 παρ. 2 Ν. 4321/2015)

4. Καθυστέρηση καταβολής δόσης
Η καθυστέρηση καταβολής δόσης συνεπάγεται την επιβάρυνση αυτής με μηνιαία προσαύξηση 0,25%. (άρθρο 2 παρ. 3 Ν. 4321/2015)

5. Προεξόφληση ρύθμισης
Στην περίπτωση που ο οφειλέτης, σε οποιοδήποτε στάδιο της ρύθμισης, εξοφλήσει εφάπαξ τις υπόλοιπες δόσεις των ρυθμισμένων οφειλών ή σε περίπτωση εξόφλησης του συνόλου της οφειλής με οποιονδήποτε τρόπο, τυγχάνει απαλλαγής επί του εναπομείναντος ποσού των προσαυξήσεων και τόκων εκπρόθεσμης καταβολής, σε ποσοστό ίσο με αυτό που αντιστοιχεί στον αριθμό των μηνιαίων δόσεων που τελικά διαμορφώνεται με την εξόφληση, σύμφωνα με το άρθρο 1 του Ν. 4321/2015.
(άρθρο 9 Ν. 4321/2015)

6. Εφάπαξ εξόφληση μέρους οφειλής - προκαταβολή
Σε περίπτωση καταβολής ως προκαταβολής ποσού βασικής οφειλής τουλάχιστον δεκαπλάσιου της ελάχιστης δόσης της παραγράφου 2 του άρθρου 1 του Ν.4321/2015, έως και τις 27 Απριλίου 2015, χορηγείται στον οφειλέτη ισόποση απαλλαγή επί των συνολικών προσαυξήσεων και τόκων εκπρόθεσμης καταβολής του προγράμματος ρύθμισης που θα επιλέξει.
Το ανωτέρω πρέπει να δηλώνεται ως προκαταβολή από τον οφειλέτη κατά την υποβολή του αιτήματος υπαγωγής και να καταβάλλεται εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από την υποβολή της αίτησης.
Οι δόσεις της ρύθμισης καταβάλλονται έως την τελευταία εργάσιμη ημέρα των
επομένων μηνών από την ημερομηνία αίτησης υπαγωγής στη ρύθμιση. (άρθρο 15 Ν
4321/2015)
Σε περίπτωση μη εμπρόθεσμης καταβολής των δέκα (10) πρώτων δόσεων της ρύθμισης, εφόσον οι δόσεις είναι περισσότερες από δέκα (10) ή όλων των
υπολειπόμενων δόσεων, εφόσον οι δόσεις είναι λιγότερες από δέκα (10), βεβαιώνεται ως έσοδο σε βάρος του οφειλέτη ποσό ίσο με το ποσό απαλλαγής κατά το πρώτο εδάφιο του άρθρου 15 Ν. 4321/2015. Επί της κύρωσης του προηγούμενου εδαφίου δεν υπολογίζονται επιβαρύνσεις εκπρόθεσμης καταβολής κατά την κείμενη νομοθεσία. (άρθρο 15 Ν. 4321/2015)
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους όρους και προϋποθέσεις
ένταξης στην ρύθμιση, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στην

Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου στα Καμ. Βούρλα ή στα τηλέφωνα 22353-50022 κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.