Αναρτήθηκε από ......... energoipoliteskv.blogspot.com
Της απεσταλμένης του Capital.gr στην Κίνα, Μαρίνας Μάνη
Η Ελλάδα έχει τις υποδομές και μπορεί να γίνει η βασική σας πύλη στην Ευρώπη, ελάτε να επενδύσετε. Αυτή είναι η κεντρική ιδέα της πρώτης επίσημης ομιλίας του Αντώνη Σαμαρά στην Ακαδημία Κοινωνικών Σπουδών του Πεκίνου, απ΄όπου εγκαινίασε την επίσκεψή του στην Κίνα.
Κατά την ομλία του, ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στο επεξεργασμένο πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων που έχει εκπονήσει η κυβέρνηση.
Για πρώτη φορά δε, κάλεσε ευθέως την ηγεσία και τους επιχειρηματίες της Κίνας να επενδύσουν στα λιμάνια, στα αεροδρόμια και στους σιδηροδρόμους – στις επόμενες ώρες μάλιστα αναμένεται να υπάρξει συγκεκριμένη και επίσημη κινεζική πρόταση για τα σιδηροδρομικά δίκτυα.
Η «χρυσή» δεκαετία
Ο κ. Σαμαράς μίλησε για «μακρόπνοη συνεργασία» Ελλάδας-Κίνας και για στρατηγικές επενδύσεις. Οχι τυχαία: Πέραν της συμβολής του ασιατικού γίγαντα στο ελληνικό αναπτυξιακό πρόγραμμα, το Πεκίνο έχει καταστήσει σαφές ότι μετά το συνέδριο του ΚΚΚ το περασμένο φθινόπωρο και την εκλογή της νέας ηγεσίας της χώρας, η κυβέρνησή της χαράζει την δεκαετή πολιτική της – με βασικό στοιχείο την «έξοδό» της στην Ευρώπη.
Το μήνυμα, δηλαδή, είναι πως τώρα δίνεται η ευκαιρία και στις δύο πλευρές να σφταγίσουν μία τέτοια «μακρόπνοη» στρατηγική συνεργασίας – «αλλιώς, χάσαμε το τρένο», όπως έλεγε νωρίτερα κυβερνητικός παράγοντας που συμμετέχει στην αποστολή.
Αυτή την ώρα γίνονται διεξοδικές συζητήσεις για το λιμάνι του Πειραιά – όπου η Cosco θέλει επέκταση των δραστηριοτήτων της στο σύνολο του χώρου – καθώς και για το λιμάνι στην Κρήτη.
Είναι ενδεικτική η ειδική αναφορά που επιφύλαξε ο κ. Σαμαράς στην Cosco λέγοντας χαρακτηριστικά ότι “ήλθε στην Ελλάδα σε μία δύσκολη στιγμή και επένδυσε προσφέροντας θέσεις εργασίας”.
Glamorous Greece
Νωρίς το πρωί (ώρα Κίνας) ο κ. Σαμαράς παρακολούθησε την παρουσίαση διαφημιστικού spot για το ντοκυμαντέρ που γύρισε το κινεζικό κρατικό δορυφορικό κανάλι CCTY, με θέμα τις ομορφιές της Ελλάδας και εύγλωτο τίτλο Glamorous Grecce.
Το ντοκυμαντέρ παρουσιάζει την Ακρόπολη, τα μνημεία, τα μαγευτικά τοπία και τα νησιά απευθυνόμενο στα 4 δισσεκατομμύρια (!) τηλεθεατών του – και με προφανή στόχο να κεντρίσουν το τουριστικό ενδιαφέρον τους.
Από ......... capital
Της απεσταλμένης του Capital.gr στην Κίνα, Μαρίνας Μάνη
Η Ελλάδα έχει τις υποδομές και μπορεί να γίνει η βασική σας πύλη στην Ευρώπη, ελάτε να επενδύσετε. Αυτή είναι η κεντρική ιδέα της πρώτης επίσημης ομιλίας του Αντώνη Σαμαρά στην Ακαδημία Κοινωνικών Σπουδών του Πεκίνου, απ΄όπου εγκαινίασε την επίσκεψή του στην Κίνα.
Κατά την ομλία του, ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στο επεξεργασμένο πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων που έχει εκπονήσει η κυβέρνηση.
Για πρώτη φορά δε, κάλεσε ευθέως την ηγεσία και τους επιχειρηματίες της Κίνας να επενδύσουν στα λιμάνια, στα αεροδρόμια και στους σιδηροδρόμους – στις επόμενες ώρες μάλιστα αναμένεται να υπάρξει συγκεκριμένη και επίσημη κινεζική πρόταση για τα σιδηροδρομικά δίκτυα.
Η «χρυσή» δεκαετία
Ο κ. Σαμαράς μίλησε για «μακρόπνοη συνεργασία» Ελλάδας-Κίνας και για στρατηγικές επενδύσεις. Οχι τυχαία: Πέραν της συμβολής του ασιατικού γίγαντα στο ελληνικό αναπτυξιακό πρόγραμμα, το Πεκίνο έχει καταστήσει σαφές ότι μετά το συνέδριο του ΚΚΚ το περασμένο φθινόπωρο και την εκλογή της νέας ηγεσίας της χώρας, η κυβέρνησή της χαράζει την δεκαετή πολιτική της – με βασικό στοιχείο την «έξοδό» της στην Ευρώπη.
Το μήνυμα, δηλαδή, είναι πως τώρα δίνεται η ευκαιρία και στις δύο πλευρές να σφταγίσουν μία τέτοια «μακρόπνοη» στρατηγική συνεργασίας – «αλλιώς, χάσαμε το τρένο», όπως έλεγε νωρίτερα κυβερνητικός παράγοντας που συμμετέχει στην αποστολή.
Αυτή την ώρα γίνονται διεξοδικές συζητήσεις για το λιμάνι του Πειραιά – όπου η Cosco θέλει επέκταση των δραστηριοτήτων της στο σύνολο του χώρου – καθώς και για το λιμάνι στην Κρήτη.
Είναι ενδεικτική η ειδική αναφορά που επιφύλαξε ο κ. Σαμαράς στην Cosco λέγοντας χαρακτηριστικά ότι “ήλθε στην Ελλάδα σε μία δύσκολη στιγμή και επένδυσε προσφέροντας θέσεις εργασίας”.
Glamorous Greece
Νωρίς το πρωί (ώρα Κίνας) ο κ. Σαμαράς παρακολούθησε την παρουσίαση διαφημιστικού spot για το ντοκυμαντέρ που γύρισε το κινεζικό κρατικό δορυφορικό κανάλι CCTY, με θέμα τις ομορφιές της Ελλάδας και εύγλωτο τίτλο Glamorous Grecce.
Το ντοκυμαντέρ παρουσιάζει την Ακρόπολη, τα μνημεία, τα μαγευτικά τοπία και τα νησιά απευθυνόμενο στα 4 δισσεκατομμύρια (!) τηλεθεατών του – και με προφανή στόχο να κεντρίσουν το τουριστικό ενδιαφέρον τους.
Από ......... capital