Αναρτήθηκε από ..... energoipoliteskv.blogspot.com
Ένα γενικευμένο σχέδιο αποσταθεροποίησης της κυβέρνησης μέσω μεγάλων απεργιών που σχεδιάζονται από ακραίες πολιτικές φωνές, από συντεχνίες και συνδικαλιστές που ελέγχονται από την αριστερά, βλέπουν κάποιοι στην κυβέρνηση.
Η απεργία του μετρό και των άλλων μέσων μεταφοράς έχει παραλύσει την Αθήνα, προκαλεί τεράστια ζημιά στις συγκοινωνιακές εταιρείες και φέρνει πιο κοντά την αύξηση στα εισιτήρια.
Αν θυμάστε καλά πριν μερικές ημέρες είχε πει ο Κ. Χατζηδάκης ότι γλιτώνουμε τις αυξήσεις στα εισιτήρια καθώς έχει μειωθεί η εισιτηριοδιαφυγή. Λόγω των ελέγχων οι τζαμπατζήδες μειώθηκαν ενώ οι εταιρείες νοικοκυρεύτηκαν με αποτέλεσμα να έχουν κέρδη.
Το… μέρισμα είναι να μην υπάρξουν αυξήσεις που θα πληρώσει ο λαός. Όμως, με απώλειες που ξεπερνούν τις 800.000 ευρώ κάθε μέρα μόνο για το μετρό, οι ζημιές από την απεργία θα είναι μεγάλες και θα οδηγήσουν σε αυξήσεις στα εισιτήρια που θα πληρώσουν όλοι οι επιβάτες, κι όχι φυσικά οι συνδικαλιστές.
Η απεργία στις συγκοινωνίες ξεκίνησε «χαλαρά» αλλά επικράτησαν οι δυνάμεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ συνεπικουρούμενες από τον ΣΥΡΙΖΑ. Όποιος είδε χθες έξω από το αμαξοστάσιο τον Στρατούλη και τον αναρχικό Διαμαντόπουλο, κατάλαβε τι συμβαίνει. Η αξιωματική αντιπολίτευση παίζει το δικό της παιχνίδι με τις απεργίες που προκαλούν μπλακ άουτ στην οικονομία και την κοινωνία.
Ακόμη και δίκιο να έχει η κυβέρνηση, η οργή για την ταλαιπωρία έρχεται πάνω της, κάτι που εκμεταλλεύεται ο ΣΥΡΙΖΑ. Άλλωστε, είναι ένας καλός τρόπος να βγει από την καθημερινή ατζέντα ο Διαμαντόπουλος, οι μπαχαλάκηδες, οι βίλες της κατάληψης και η ιδεολογική κάλυψη της τρομοκρατίας.
Το… Κούγκι που στήνει ο Σταματόπουλος και οι συνδικαλιστές βολεύει τον ΣΥΡΙΖΑ επίσης ώστε να μη μιλάμε για την αμερικανική στροφή του Αλ. Τσίπρα ο οποίος από ηγέτης του αντιμνημονιακού αγώνα έγινε υποστηρικτής των δανειακών συμβάσεων.
Η γενικευμένη αναταραχή βολεύει τους εξωκοινοβουλευτικούς αριστερούς που θέλουν πάντα το μπάχαλο και τους έσω που θέλουν να πληγεί η κυβέρνηση.
Είναι άραγε τυχαίο ότι ξαφνικά ανακοίνωσαν 48ωρη απεργία και οι ναυτικοί για την επόμενη εβδομάδα; Είναι άραγε τυχαίο που οι αγρότες με πρωτεργάτη τον Βαγγέλη Μπούτα του ΚΚΕ ζεσταίνουν τα τρακτέρ κι ετοιμάζονται να κόψουν την Ελλάδα στα δύο;
Είναι τυχαίο που οι αγρότες της Ημαθίας ετοιμάζονται τώρα να κλείσουν την Εγνατία;
Για να μην πούμε για τον απαξιωμένο συνδικαλιστή πρόεδρο της ΓΣΕΕ Γ. Παναγόπουλο ο οποίος πιεζόμενος από την πιθανή υποψηφιότητα του Φωτόπουλου για την προεδρία, βγήκε στα χαρακώματα κι ετοιμάζεται κι αυτός για γενική απεργία.
Φαίνεται, λοιπόν, υπάρχει ένα γενικευμένο σχέδιο «μπαχαλοποίησης» της πολιτικής ζωής ώστε να υπάρξουν εξελίξεις και εντός της κυβέρνησης. Μην ξεχνάμε ότι είναι τρικομματική κυβέρνηση και οι πιέσεις είναι μεγαλύτερες, ειδικά στη ΔΗΜΑΡ.
Η κυβέρνηση, αν θέλει να έχει ζωή θα πρέπει να παίξει με τους όρους που βάζουν οι αντίπαλοι συνδικαλιστές και οι συντεχνίες που θέλουν να πάρουν ξανά τα ηνία. Για το λόγο αυτό ήταν σωστή η απόφαση για την επίταξη αρκεί να μην υπάρξει πισωγύρισμα. Ήδη μαθαίνουμε ότι πολλοί εργαζόμενοι το σκέφτονται πολύ καθώς η άρνηση αποδοχής του φύλλου επίταξης επισείει ποινή φυλάκισης έως 3 μήνες, πέραν των απολύσεων.
Από ........ antinews
Ένα γενικευμένο σχέδιο αποσταθεροποίησης της κυβέρνησης μέσω μεγάλων απεργιών που σχεδιάζονται από ακραίες πολιτικές φωνές, από συντεχνίες και συνδικαλιστές που ελέγχονται από την αριστερά, βλέπουν κάποιοι στην κυβέρνηση.
Η απεργία του μετρό και των άλλων μέσων μεταφοράς έχει παραλύσει την Αθήνα, προκαλεί τεράστια ζημιά στις συγκοινωνιακές εταιρείες και φέρνει πιο κοντά την αύξηση στα εισιτήρια.
Αν θυμάστε καλά πριν μερικές ημέρες είχε πει ο Κ. Χατζηδάκης ότι γλιτώνουμε τις αυξήσεις στα εισιτήρια καθώς έχει μειωθεί η εισιτηριοδιαφυγή. Λόγω των ελέγχων οι τζαμπατζήδες μειώθηκαν ενώ οι εταιρείες νοικοκυρεύτηκαν με αποτέλεσμα να έχουν κέρδη.
Το… μέρισμα είναι να μην υπάρξουν αυξήσεις που θα πληρώσει ο λαός. Όμως, με απώλειες που ξεπερνούν τις 800.000 ευρώ κάθε μέρα μόνο για το μετρό, οι ζημιές από την απεργία θα είναι μεγάλες και θα οδηγήσουν σε αυξήσεις στα εισιτήρια που θα πληρώσουν όλοι οι επιβάτες, κι όχι φυσικά οι συνδικαλιστές.
Η απεργία στις συγκοινωνίες ξεκίνησε «χαλαρά» αλλά επικράτησαν οι δυνάμεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ συνεπικουρούμενες από τον ΣΥΡΙΖΑ. Όποιος είδε χθες έξω από το αμαξοστάσιο τον Στρατούλη και τον αναρχικό Διαμαντόπουλο, κατάλαβε τι συμβαίνει. Η αξιωματική αντιπολίτευση παίζει το δικό της παιχνίδι με τις απεργίες που προκαλούν μπλακ άουτ στην οικονομία και την κοινωνία.
Ακόμη και δίκιο να έχει η κυβέρνηση, η οργή για την ταλαιπωρία έρχεται πάνω της, κάτι που εκμεταλλεύεται ο ΣΥΡΙΖΑ. Άλλωστε, είναι ένας καλός τρόπος να βγει από την καθημερινή ατζέντα ο Διαμαντόπουλος, οι μπαχαλάκηδες, οι βίλες της κατάληψης και η ιδεολογική κάλυψη της τρομοκρατίας.
Το… Κούγκι που στήνει ο Σταματόπουλος και οι συνδικαλιστές βολεύει τον ΣΥΡΙΖΑ επίσης ώστε να μη μιλάμε για την αμερικανική στροφή του Αλ. Τσίπρα ο οποίος από ηγέτης του αντιμνημονιακού αγώνα έγινε υποστηρικτής των δανειακών συμβάσεων.
Η γενικευμένη αναταραχή βολεύει τους εξωκοινοβουλευτικούς αριστερούς που θέλουν πάντα το μπάχαλο και τους έσω που θέλουν να πληγεί η κυβέρνηση.
Είναι άραγε τυχαίο ότι ξαφνικά ανακοίνωσαν 48ωρη απεργία και οι ναυτικοί για την επόμενη εβδομάδα; Είναι άραγε τυχαίο που οι αγρότες με πρωτεργάτη τον Βαγγέλη Μπούτα του ΚΚΕ ζεσταίνουν τα τρακτέρ κι ετοιμάζονται να κόψουν την Ελλάδα στα δύο;
Είναι τυχαίο που οι αγρότες της Ημαθίας ετοιμάζονται τώρα να κλείσουν την Εγνατία;
Για να μην πούμε για τον απαξιωμένο συνδικαλιστή πρόεδρο της ΓΣΕΕ Γ. Παναγόπουλο ο οποίος πιεζόμενος από την πιθανή υποψηφιότητα του Φωτόπουλου για την προεδρία, βγήκε στα χαρακώματα κι ετοιμάζεται κι αυτός για γενική απεργία.
Φαίνεται, λοιπόν, υπάρχει ένα γενικευμένο σχέδιο «μπαχαλοποίησης» της πολιτικής ζωής ώστε να υπάρξουν εξελίξεις και εντός της κυβέρνησης. Μην ξεχνάμε ότι είναι τρικομματική κυβέρνηση και οι πιέσεις είναι μεγαλύτερες, ειδικά στη ΔΗΜΑΡ.
Η κυβέρνηση, αν θέλει να έχει ζωή θα πρέπει να παίξει με τους όρους που βάζουν οι αντίπαλοι συνδικαλιστές και οι συντεχνίες που θέλουν να πάρουν ξανά τα ηνία. Για το λόγο αυτό ήταν σωστή η απόφαση για την επίταξη αρκεί να μην υπάρξει πισωγύρισμα. Ήδη μαθαίνουμε ότι πολλοί εργαζόμενοι το σκέφτονται πολύ καθώς η άρνηση αποδοχής του φύλλου επίταξης επισείει ποινή φυλάκισης έως 3 μήνες, πέραν των απολύσεων.
Από ........ antinews