Τρίτη 21 Απριλίου 2015

Προτάσεις του Blog για την λειτουργία του Βιολογικού και του αποδέκτη λυμάτων των Καμένων Βούρλων.

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com




Τις  Άγιες  μέρες  του Πάσχα  προέκυψαν σοβαρά τεχνικά  και  διοικητικά   θέματα  δυσλειτουργίας  του Βιολογικού  των  Καμένων  Βούρλων. 

Λόγω  των ημερών και  αφού  το  κακό έγινε   ,  αφήσαμε  να  περάσουν οι  Άγιές  μέρες , για  να  πούμε  κάποιες απόψεις  μας  για  το θέμα  αυτό  που  από  την  αρχική  λειτουργία  του  ο  Βιολογικός   Καμένων  Βούρλων απασχολεί  την  εκάστοτε Δημοτική  Αρχή ( αρνητικά ) και  θα   απασχολεί  και  την επόμενη  Δημοτική  Αρχή  αν  δεν  παρθούν  σοβαρές  αποφάσεις  και  μέτρα  βελτίωσης του Βιολογικού των  Καμένων  Βούρλων. 


 Πρέπει  το  γρηγορότερο  δυνατόν  το  θέμα  να  έλθει  στο  Δημοτικό  Συμβούλιο και  να  παρθεί  απόφαση  για  την  εφαρμογή  της  μελέτης  που  προβλέπει  ο   αποδέκτης  να  οδηγηθεί   στον  Βοάγριο ( αυτά  βέβαια είναι  παλιές  αμαρτίες  Κεφάλα ,Τσιτίνη , Αντωνίου, Τετριμίδα )

 Πρέπει  και  καλείται  την  μικροπολιτική  όλων  των  προηγούμενων Δημάρχων    να  διορθώσει  ο  σημερινός  Δήμαρχος  κ. Συκιώτης !!!!

Δεν  μπορεί   ο  Βιολογικός  να  λειτουργεί  ΠΑΡΑΝΟΜΑ    δίπλα  στις  Ιαματικές Πηγές  και να  μην  ξέρουμε  ακόμη  τις   επιπτώσεις   που  έχει  στις  πηγές  του  Κουνιαβίτη   !!!! Να  παρθεί  γρήγορα  απόφαση  για  την  μεταφορά  του  Βιολογικού  σε  ασφαλή απόσταση  από τις  Ιαματικές  Πηγές.

Αυτά  τα  δυο  θέματα  γιατί  δεν  τα  έβαλε στη  διαβούλευση  που  είχε  ο  Δήμαρχος  κ.  Συκιώτης  και  τα  στελέχη  του   με  τον  Περιφερειάρχη   κ. Μπακογιάννη στο  Μώλο   μιας  και  το  θέμα  ήταν  πρόσφατο και  έχει  συνευθύνει  και η  Περιφέρεια  Στερεάς Ελλάδος  που  ο Βιολογικός  και  ο αποδέκτης  των  Καμένων Βούρλων  λειτουργούν  παράνομα στον  κεντρικό  ιστό της   ΛΟΥΤΡΟΠΟΛΕΩΣ   των Καμένων  Βούρλων.

Γρήγορα  ο  Δήμαρχος  κ.  Συκιώτης  πρέπει  να  πάρει  απόφαση  τι  θα  κάνει και  πως  θα  λειτουργεί  όλο  αυτό  το  παράνομο  σύστημα  του Βιολογικού !!!!

Γιατί  δεν  προχωράει  ο  Δήμαρχος  κ.  Συκιώτης  στη  δημιουργία   Δημοτικής  Επιχείρησης    Ύδρευσης  Αποχέτευσης (ΔΕΥΑ ) , σύμφωνα  με  το  άρθρο  107 του  Νόμου 3852/2010 .???
Εκτός  αν  θέλει  ο  Δήμαρχος  να  είναι  έρμαιο των  εκβιασμών  των εκάστοτε  εργολάβων  και  των  συναλλαγών  που  γίνονται   κάτω από  το  τραπέζι,  με διάφορους  συμβούλους που  γνωρίζουν  πως  γίνονται οι  συναλλαγές  των  εργολάβων  και  τα  ποσοστά  συναλλαγής.

Αν  επιμείνει  ο  Δήμαρχος  με  τους  συμβούλους  της  πλειοψηφίας,   να  δίνεται   η  διαχείριση  του  Βιολογικού σε  εργολάβο ,  ας  προχωρήσει  σε  διεθνή  διαγωνισμό,  με  προδιαγραφές  και  υποχρεώσεις  για  τον  εργολάβο  που  θα  πάρει  την  διαχείριση, αντίστοιχες     με  αυτές που  ισχύουν  σε  Βιολογικούς  που λειτουργούν  με  ιδιωτικοοικονομικά   κριτήρια .

 Μπορεί  ο  Δήμαρχος  να  κάνει  μια  Οικονομοτεχνική  Μελέτη,  και  να  δει    με  τα  έσοδα  που  έχει  ο  Δήμος  από τον  Βιολογικό , πια  καλλίτερη  οδό για  τον  Δήμο  μπορεί  και  πρέπει  να  ακολουθήσει.

 Δεν  μπορεί   όμως  σε  καμιά  περίπτωση  η  διαχείριση  του  Βιολογικού  να  γίνεται  από  παρείσακτους  εργολάβους   που  σήμερα  είναι  και  αύριο  δεν  είναι,   σηκώνονται  δε  ένα  πρωϊ  παίρνουν  το  καπελάκι  τους  και  φεύγουν  και  οι  άλλοι  πίσω  ψάχνονται ,  γιατί   κόπηκε  το  νερό  γιατί  τα  λύματα  βγήκαν  στους  δρόμους  γιατί  κάηκαν  οι  αντλίες και  ο  κατάλογος  δεν  έχει τέλος.    

 Δήμαρχε  πάρε  αποφάσεις !!!!

Η Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου Μώλου - Αγίου Κων/νου ενημερώνει

Αναρτήθηκε από ........  energoipoliteskv.blogspot.com




Η Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου Μώλου - Αγίου Κων/νου ενημερώνει, για το Νόμο 4321/2015 Ρύθμιση οφειλών τρίτων προς ΟΤΑ (έως 26.05.2015)

Η ρύθμιση συνοπτικά: Το σύνολο των οφειλών που θα έχουν βεβαιωθεί έως τις 26.5.2015 προς ΟΤΑ α' και β' βαθμού και νομικά πρόσωπα αυτώνσυμπεριλαμβανομένων των οφειλών που προκύπτουν από εισφορά σε χρήμα ή τη μετατροπή εισφοράς γης σε χρήμα των προς ένταξη ή και των ήδη ενταγμένων ιδιοκτησιών, σύμφωνα με το ν. 1337/1983, δύνανται να υπαχθούν στη ρύθμιση και δύνανται να εξοφληθούν μέχρι και σε 100 μηνιαίες δόσεις, με ελάχιστη δόση 20 €.
Προθεσμία αίτησης: μέχρι τις 26.5.2015
Ποιες οφειλές αφορά: Το σύνολο των οφειλών που θα έχουν βεβαιωθεί έως τις 26.5.2015 προς ΟΤΑ α' και β' βαθμού και νομικά πρόσωπα αυτών,
συμπεριλαμβανομένων των οφειλών που προκύπτουν από εισφορά σε χρήμα ή τη μετατροπή εισφοράς γης σε χρήμα των προς ένταξη ή και των ήδη ενταγμένων ιδιοκτησιών, σύμφωνα με το ν. 1337/1983
Συγκεκριμένα:
I. Υπαγόμενες στη ρύθμιση οφειλές
1. Γενικά
Το σύνολο των οφειλών που θα έχουν βεβαιωθεί έως τις 26.5.2015 προς ΟΤΑ α' και β' βαθμού και νομικά πρόσωπα αυτών, συμπεριλαμβανομένων των οφειλών που προκύπτουν από εισφορά σε χρήμα ή τη μετατροπή εισφοράς γης σε χρήμα των προς ένταξη ή και των ήδη ενταγμένων ιδιοκτησιών, σύμφωνα με το ν. 1337/1983, υπάγεται στη ρύθμιση του Ν. 4321/2015. (άρθρο 1 παρ. 4 Ν. 4321/2015)
Η ρύθμιση χορηγείται ανά οφειλέτη και αφορά και τις οφειλές για τις οποίες αυτός ευθύνεται. Πρόσωπα που ευθύνονται για την καταβολή μέρους της οφειλής δικαιούνται να ρυθμίσουν το εν λόγω μέρος. (άρθρο 5 Ν. 4321/2015)
Σημεία που χρήζουν προσοχής:
- Δεν ορίζονται στο νόμο κάποιες κατηγορίες οφειλών οι οποίες να εξαιρούνται από τη ρύθμιση (όπως πχ υπήρχαν στο ν. 4257/2014). Υπό αυτό το πρίσμα, οφειλή είναι και τα χρέη προς το δήμο που προέρχονται από πρόστιμα.
- Η διάταξη αφορά όλους τους ΟΤΑ α΄ βαθμού και όλα τα νομικά τους πρόσωπα. Από τη διατύπωση του νόμου συνάγεται η διάταξη αφορά και τα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου, δηλ. και τις επιχειρήσεις των ΟΤΑ (κοινωφελείς, ΔΕΥΑ, Ανώνυμες Εταιρίες κλπ)
- Δεν προβλέπεται αποκλεισμός όσων είχαν απολέσει προηγούμενες ρυθμίσεις οφειλών - Τέλη που θα βεβαιωθούν μετά τη δημοσίευση του ν. 4321/2015 και έως 26/5/2015 μπορούν να υπαχθούν στη ρύθμιση (πχ. Τέλη ύδρευσης που θα βεβαιωθούν από
1/4/2015 έως 26/5/2015 μπορούν να υπαχθούν στη ρύθμιση)

2. Οφειλές που υπάγονται μετά από επιλογή του οφειλέτη
Δύνανται, να υπαχθούν, στη ρύθμιση του Ν. 4321/2015 μετά από επιλογή του
οφειλέτη, και βεβαιωμένες έως τις 26.5.2015 οφειλές προς ΟΤΑ α' και β' βαθμού και νομικά πρόσωπα αυτών που έχουν καταχωρισθεί στα βιβλία εισπρακτέων εσόδων της Φορολογικής Διοίκησης μέχρι την ημερομηνία αίτησης για υπαγωγή σε ρύθμιση και οι οποίες κατά την ημερομηνία της αίτησης:
α) τελούν σε αναστολή, διοικητική ή δικαστική ή εκ του νόμου ή
β) έχουν υπαχθεί σε ρύθμιση ή διευκόλυνση τμηματικής καταβολής, η οποία είναι σε ισχύ. (άρθρο 3 Ν. 4321/2015 σε συνδ. με άρθρο 1 παρ. 4 Ν. 4321/2015)
Δύνανται να υπαχθούν στη ρύθμιση του Ν. 4321/2015, οφειλές που θα βεβαιωθούν μετά από παραίτηση από την άσκηση του δικαιώματος ή και του δικογράφου οποιουδήποτε ένδικου βοηθήματος ή μέσου ενώπιον αρμοδίου δικαστηρίου ή προσφυγής ενώπιον διοικητικής αρχής, και έως 26.5.2015, ανεξαρτήτως της ημερομηνίας που οι οφειλές αυτές καθίστανται ληξιπρόθεσμες.
Εφόσον πρόκειται για υπαγόμενες υποθέσεις, που εκκρεμούν ενώπιον των αρμοδίων δικαστηρίων, μαζί με την αίτηση και τη δήλωση παραίτησης προσκομίζεται και βεβαίωση από το αρμόδιο δικαστήριο ότι η υπόθεση δεν έχει ακόμα συζητηθεί, προκειμένου να βεβαιωθεί η οφειλή. (άρθρο 4 παρ. 1 Ν. 4321/2015)
Στη ρύθμιση του Ν. 4321/2015 δύνανται, επίσης, να υπαχθούν, μετά από επιλογή του οφειλέτη, και οφειλές που έχουν καταχωρισθεί στα βιβλία εισπρακτέων εσόδων της Φορολογικής Διοίκησης μέχρι την ημερομηνία αίτησης για υπαγωγή σε ρύθμιση και θα αφορούν υποχρεώσεις φορολογικών ετών, περιόδων και υποθέσεων μέχρι και 31.12.2014. (άρθρο 4 παρ. 2 Ν. 4321/2015)
ΙΙ. Δόσεις προσαυξήσεις - εξόφληση
1. Αριθμός δόσεων - απαλλαγή από παλαιότερες προσαυξήσεις και τόκους
Οι οφειλές ρυθμίζονται με απαλλαγή κατά ποσοστό από τις προσαυξήσεις και τους τόκους εκπρόθεσμης καταβολής που τις επιβαρύνουν ως ακολούθως:
α) Εφάπαξ με απαλλαγή κατά ποσοστό εκατό τοις εκατό (100%).
β) Από δύο (2) έως και πέντε (5) μηνιαίες δόσεις με απαλλαγή κατά ποσοστό
ενενήντα τοις εκατό (90%).
γ) Από έξι (6) έως και δέκα (10) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό
ογδόντα τοις εκατό (80%).
δ) Από ένδεκα (11) έως και είκοσι (20) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%).
ε) Από είκοσι μία (21) έως και τριάντα (30) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά
ποσοστό εβδομήντα τοις εκατό (70%).
στ) Από τριάντα μία (31) έως και σαράντα (40) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό εξήντα πέντε τοις εκατό (65%).
ζ) Από σαράντα μία (41) έως και πενήντα (50) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό εξήντα τοις εκατό (60%).
η) Από πενήντα μία (51) έως και εξήντα (60) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό πενήντα πέντε τοις εκατό (55%).
θ) Από εξήντα μία (61) έως και εβδομήντα (70) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%).
ι) Από εβδομήντα μία (71) έως και ογδόντα (80) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό σαράντα πέντε τοις εκατό (45%).
ια) Από ογδόντα μία (81) έως και ενενήντα (90) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό σαράντα τοις εκατό (40%).
ιβ) Από ενενήντα μία (91) έως και εκατό (100) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό τριάντα τοις εκατό (30%).
Με την υπαγωγή και υπό την προϋπόθεση της τήρησης του προγράμματος ρύθμισης δεν υπολογίζονται τα πρόστιμα των άρθρων 57 και 59 του Κ.Φ.Δ. και του άρθρου 6 του Κ.Ε.Δ.Ε. (άρθρο 1 παρ. 1 Ν. 4321/2015)
Οι απαλλαγές της παρ. 1 του άρθρου 1 του Ν. 4321/2015 υπολογίζονται επί των προσαυξήσεων και τόκων, όπως έχουν διαμορφωθεί την ημερομηνία της αίτησης για υπαγωγή στη ρύθμιση. (άρθρο 2 παρ. 1 Ν. 4321/2015)

2. Ελάχιστο ποσό δόσης
Το ελάχιστο ποσό μηνιαίας δόσης της ρύθμισης δεν μπορεί να είναι μικρότερο των είκοσι (20) ευρώ. (άρθρο 1 παρ. 2 Ν. 4321/2015)

3. Προσαυξήσεις - τόκοι ρύθμισης
Βασικές συνολικές οφειλές μέχρι πέντε χιλιάδες (5.000) ευρώ που υπάγονται σε πρόγραμμα ρύθμισης του παρόντος άρθρου, από την υπαγωγή τους στη ρύθμιση, δεν επιβαρύνονται πλέον με προσαυξήσεις ή τόκους εκπρόθεσμης καταβολής. Βασικές συνολικές οφειλές άνω των πέντε χιλιάδων (5.000) ευρώ που υπάγονται σε πρόγραμμα ρύθμισης του παρόντος άρθρου, αντί των κατά Κ.Ε.Δ.Ε. και κατά Κ.Φ.Δ. τόκων και προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής, από την υπαγωγή σε ρύθμιση, επιβαρύνονται με τόκο που ανέρχεται σε τρεις εκατοστιαίες μονάδες (3%) ετησίως.
(άρθρο 2 παρ. 2 Ν. 4321/2015)

4. Καθυστέρηση καταβολής δόσης
Η καθυστέρηση καταβολής δόσης συνεπάγεται την επιβάρυνση αυτής με μηνιαία προσαύξηση 0,25%. (άρθρο 2 παρ. 3 Ν. 4321/2015)

5. Προεξόφληση ρύθμισης
Στην περίπτωση που ο οφειλέτης, σε οποιοδήποτε στάδιο της ρύθμισης, εξοφλήσει εφάπαξ τις υπόλοιπες δόσεις των ρυθμισμένων οφειλών ή σε περίπτωση εξόφλησης του συνόλου της οφειλής με οποιονδήποτε τρόπο, τυγχάνει απαλλαγής επί του εναπομείναντος ποσού των προσαυξήσεων και τόκων εκπρόθεσμης καταβολής, σε ποσοστό ίσο με αυτό που αντιστοιχεί στον αριθμό των μηνιαίων δόσεων που τελικά διαμορφώνεται με την εξόφληση, σύμφωνα με το άρθρο 1 του Ν. 4321/2015.
(άρθρο 9 Ν. 4321/2015)

6. Εφάπαξ εξόφληση μέρους οφειλής - προκαταβολή
Σε περίπτωση καταβολής ως προκαταβολής ποσού βασικής οφειλής τουλάχιστον δεκαπλάσιου της ελάχιστης δόσης της παραγράφου 2 του άρθρου 1 του Ν.4321/2015, έως και τις 27 Απριλίου 2015, χορηγείται στον οφειλέτη ισόποση απαλλαγή επί των συνολικών προσαυξήσεων και τόκων εκπρόθεσμης καταβολής του προγράμματος ρύθμισης που θα επιλέξει.
Το ανωτέρω πρέπει να δηλώνεται ως προκαταβολή από τον οφειλέτη κατά την υποβολή του αιτήματος υπαγωγής και να καταβάλλεται εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από την υποβολή της αίτησης.
Οι δόσεις της ρύθμισης καταβάλλονται έως την τελευταία εργάσιμη ημέρα των
επομένων μηνών από την ημερομηνία αίτησης υπαγωγής στη ρύθμιση. (άρθρο 15 Ν
4321/2015)
Σε περίπτωση μη εμπρόθεσμης καταβολής των δέκα (10) πρώτων δόσεων της ρύθμισης, εφόσον οι δόσεις είναι περισσότερες από δέκα (10) ή όλων των
υπολειπόμενων δόσεων, εφόσον οι δόσεις είναι λιγότερες από δέκα (10), βεβαιώνεται ως έσοδο σε βάρος του οφειλέτη ποσό ίσο με το ποσό απαλλαγής κατά το πρώτο εδάφιο του άρθρου 15 Ν. 4321/2015. Επί της κύρωσης του προηγούμενου εδαφίου δεν υπολογίζονται επιβαρύνσεις εκπρόθεσμης καταβολής κατά την κείμενη νομοθεσία. (άρθρο 15 Ν. 4321/2015)
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους όρους και προϋποθέσεις
ένταξης στην ρύθμιση, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στην

Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου στα Καμ. Βούρλα ή στα τηλέφωνα 22353-50022 κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

Στα άκρα για τον Ξηρό: Νέα παρέμβαση ΗΠΑ – Ζητούν εξηγήσεις και απειλούν

Αναρτήθηκε από .........  energoipoliteskv.blogspot.com



Βαθύ ρήγμα φαίνεται πως δημιουργείται στις σχέσεις Αθήνας και Ουάσινγκτον μετά από τη νομοθετική ρύθμιση της κυβέρνησης η οποία θα δώσει το δικαίωμα στον Σάββα Ξηρό να βρεθεί εκτός φυλακής και σε κατ ' οίκον περιορισμό.

Οι ΗΠΑ είχαν προειδοποιήσει εδώ και αρκετές ημέρες για τη διαφωνία και έντονη ενόχλησή τους αναφορικά με το ζήτημα και σήμερα, οι εξελίξεις ήταν ραγδαίες.

Μετά την οργισμένη συνέντευξη Τύπου του Αμερικανού πρέσβη στην Ελλάδα, Ντέιβιντ Πιρς, ήρθε και επίσημη δήλωση της εκπροσώπου του Στέιτ Ντιπάρτμεντ για την επικείμενη αποφυλάκιση του τρομοκράτη της 17Ν.

Η εκπρόσωπος του Στέιτ Ντιπάρτμεν επανέλαβε τα όσα ανέφερε ο πρέσβης στην συνέντευξη Τύπου, ενώ, σε ερώτηση του ανταποκριτή του Mega, Μιχάλη Ιγνατίου, τόνισε ότι «Η ανησυχία μας για την αποφυλάκιση του τρομοκράτη, ακόμη κι αν αυτός είναι σε κατ' οίκον περιορισμό, είναι πως θα μπορέσει να αναλάβει ξανά τρομοκρατική δράση συνωμοτώντας από το σπίτι του».
Η εκπρόσωπος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, πάντως, ερωτηθείσα για την αποφυλάκιση από το Γκουαντάναμο για ανθρωπιστικούς λόγους τρομοκρατών που σκότωσαν Αμερικανούς την 11η Σεπτεμβρίου απάντησε ότι δεν είναι το ίδιο πράγμα καθώς οι ίδιοι εξασφαλίζουν ότι δεν θα αναμειχθούν και δεν θα σχεδιάσουν ξανά τρομοκρατικές ενέργειες.

Μάλιστα, από τις ΗΠΑ αναφέρουν πως κατά την επικοινωνία του Τζον Κέρι με τον Αλέξη Τσίπρα, ο Αμερικανός υπουργός Εξωτερικών έμεινε με την εντύπωση πως το θέμα θα διευθετηθεί. Τα πράγματα, όμως, οδηγήθηκαν σε κρίσιμο σημείο και πλέον οι σχέσεις είναι οριακές.
Σε οριακό σημείο οι σχέσεις – Πως επηρεάζεται η διαπραγμάτευση
Είναι εμφανές ότι οι σχέσεις των δύο χωρών είναι πλέον σε οριακό σημείο, ενώ, πηγές αναφέρουν ότι, πλέον, είναι δεδομένο πως η στάση των ΗΠΑ στο οικονομικό πρόβλημα της Ελλάδας θα αλλάξει άρδην.

Το αμερικανικό υπουργείο Οικονομικών θα σταματήσει να παρέχει τη στήριξη που έδινε μέχρι στιγμής στην ελληνική πλευρά στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων με τους δανειστές.
Δύσκολη συνάντηση Κοτζιά με Κέρι
Μέσα σε αυτό το κλίμα, ο υπουργός Εξωτερικών, Νίκος Κοτζιάς συναντάται με τον Αμερικανό ομόλογό του, Τζον Κέρι, ο οποίος περιμένει (όπως είπε στο Mega Αμερικανός αξιωματούχος) μια καλή εξήγηση για την υπόθεση Ξηρού.

Η συνάντηση αναμένεται να είναι πολύ δύσκολη για τον κ. Κοτζιά, ενώ, η πορεία των ελληνοαμερικανικών σχέσεων θα εξαρτηθεί κατά πολύ από τα αποτελέσματα αυτού του ραντεβού.
Το βράδυ της Δευτέρας, ο Τζον Κέρι υποδέχθηκε τον Νίκο Κοτζιά με... προειδοποιήσεις δίνοντας τον τόνο στον οποίο θα κινηθεί το ραντεβού των δύο υπουργών Εξωτερικών.

Ο Αμερικανός υπουργός εξωτερικών αναφέρθηκε στη σημασία των κοινών προσπαθειών για την καταπολέμηση της τρομοκρατίας εκφράζοντας τον προβληματισμό της αμερικανικής κυβέρνησης και τη θέση της «ότι αυτοί που διέπραξαν πράξεις τρομοκρατίας και είναι στην φυλακή, πρέπει να παραμείνουν στην φυλακή».
«Είμαι εδώ» απάντησε ο Ελληνας υπουργός Εξωτερικών «ως φίλος με κάποιον που εργάζεται μαζί μας για την δημοκρατία και την ειρήνη, εναντίον της τρομοκρατίας και ελπίζω η σχέση μας να εμβαθύνει προς την συνεργασία».



«Νομίζω» πρόσθεσε ο κ. Κοτζιάς «ότι μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι ο νέος νόμος για τους φυλακισμένους δεν θα αφήσει ελεύθερο κανένα τρομοκράτη, θα είναι μόνο μια αλλαγή του τρόπου κράτησης και κανένας δεν θα ελευθερωθεί».

«Ρουκέτες» Αμερικανου πρέσβη και απάντηση Αθήνας με καρφιά για τζιχαντιστές
Νωρίτερα, ο Ντέιβιντ Πίρς, σε συνέντευξη Τύπου για το ζήτημα εξέφρασε σε όλους τους τόνους τον εκνευρισμό των ΗΠΑ για την επικείμενη αποφυλάκιση του Σάββα Ξηρού.
Ο κ. Πιρς εξέφρασε τον φόβο των ΗΠΑ πως αυτή η νομοθετική ρύθμιση μπορεί να οδηγήσει σε απελευθέρωση και άλλων τρομοκρατών και κακοποιών.

«Αν επιμείνει η Αθήνα στο νομοσχέδιο, η κυβέρνηση των ΗΠΑ θα το θεωρήσει εχθρική πράξη. Είναι βίαιοι τρομοκράτες και κακοποιοί και ανήκουν στη φυλακή, όχι στην ασφάλεια του σπιτιού τους. Είναι σοβαρό ζήτημα ασφάλειας, όχι ανθρωπιστικό θέμα. Οι καταδικασμένοι τρομοκράτες και δολοφόνοι πρέπει να εκτίσουν το σύνολο της ποινής τους στη φυλακή, όχι στην ασφάλεια των σπιτιών τους, περιστοιχισμένοι από τους φίλους, τις οικογένειες και τους συνεργάτες τους. Η απελευθέρωση αυτών των δολοφόνων από τη φυλακή βεβηλώνει τη μνήμη αυτών που έχουν σκοτώσει και παραβιάζει τα δικαιώματα των οικογενειών των θυμάτων» ανέφερε μεταξύ άλλων ο Ντέιβιντ Πιρς.



Το Μαξίμου δεν άργησε να απαντήσει τονίζοντας εμμέσως πλην σαφώς ότι απειλή είναι οι τζιχαντιστές και όχι ο Σάββας Ξηρός.
Το περιβάλλον του πρωθυπουργού ξεκαθάρισε πως η κυβέρνηση αντιμετωπίζει με σεβασμό τη μνήμη των θυμάτων της τρομοκρατίας και άκουσε με προσοχή τις επισημάνσεις του Αμερικανού Πρέσβη στην Αθήνα, κ. Ντέιβιντ Πιρς.

Ωστόσο, ο νόμος που ψηφίζεται στη Βουλή δεν οδηγεί σε καμία απελευθέρωση τρομοκρατών.
«Η ισονομία, το κράτος δικαίου αλλά και ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων έτσι όπως αυτά ορίζονται από τη Χάρτα των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, αποτελούν απαράβατες συνθήκες για μια δημοκρατική διακυβέρνηση», υπογραμμίζουν, προσθέτοντας πως «το ίδιο, ισχύει στο σύνολο των ευνομούμενων κρατών του κόσμου».

«Πάγια θέση της κυβέρνησης», εξηγούν, «είναι ότι στη νομοθεσία δεν πρέπει να προβλέπονται εξαιρέσεις και δεν πρέπει να υπάρχουν φωτογραφικές διατάξεις. Με βάση, λοιπόν, το νόμο που ψηφίζεται μια ορισμένη κατηγορία κρατουμένων –και αν πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια, κυρίως να έχουν αναπηρία πάνω από 80%- η ποινή τους μετατρέπεται σε κράτηση κατ’ οίκον με "βραχιολάκι"».
«Ο νόμος δεν έχει ως στόχο τον Σάββα Ξηρό», επιμένουν. «Ωστόσο και αυτός, όπως και άλλοι κρατούμενοι, πληρούν τις προϋποθέσεις για κατ’ οίκον κράτηση με "βραχιολάκι". Ο εν λόγω πάσχει από σχεδόν ολική τύφλωση και κώφωση, σκλήρυνση κατά πλάκας και νεφρική ανεπάρκεια με ποσοστό αναπηρίας 98%. Να σημειωθεί ότι η Ελλάδα έχει καταδικαστεί από τα Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τις συνθήκες κράτησης του Σάββα Ξηρού. Η διάταξη θα ήταν φωτογραφική αν εξαιρείτο ο συγκεκριμένος κρατούμενος».

«Ο Υπουργός των ΗΠΑ, κ. Κέρι πράγματι τηλεφώνησε στον Έλληνα Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, την προηγούμενη Πέμπτη, προκειμένου να του εκφράσει την ανησυχία του για τον Σάββα Ξηρό. Ο πρωθυπουργός του εξήγησε το νόμο, ότι δεν αφορά τον Σάββα Ξηρό, και ότι ο μεγάλος κίνδυνος σήμερα για την Ευρώπη αλλά και γενικότερα, προέρχεται κυρίως από την ασύμμετρη τρομοκρατία των τζιχαντιστών. Και του εξέφρασε την άποψη ότι πρέπει να υπάρξει συνεργασία προκειμένου να την αντιμετωπίσουν».

Από ........ iefimerida


Η κυβέρνηση πήρε τα χρήματα των φορέων για να πληρώσει μισθούς-συντάξεις [εικόνες]

Αναρτήθηκε από  .......  energoipoliteskv.blogspot.com



Η κυβέρνηση παίρνει, πλέον, και «με τη βούλα» τα ταμειακά διαθέσιμα των φορέων γενικής κυβέρνησης (Ασφαλιστικά Ταμεία και ΟΤΑ), τα οποία και θα μεταφερθούν στον Κοινό Λογαριασμό του Ελληνικού Δημοσίου που τηρείται στην Τράπεζα της Ελλάδας.

Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, η οποία υπογράφεται από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον Πρωθυπουργό και όλα τα μέλη του υπουργικού Συμβουλίου, έχει ως στόχο να «γεμίσει» τα ταμεία του Δημοσίου ώστε να πληρωθούν μισθοί και συντάξεις στο τέλος του μήνα.

Είναι γεγονός ότι η ελληνική οικονομία βρίσκεται σε κατάσταση ασφυξίας και η κυβέρνηση ψάχνει παντού ανάσες ρευστότητας για να καλύψει τις ανάγκες της.

Οι υποχρεώσεις της κυβέρνησης για  μισθούς και συντάξεις φθάνουν τα 1,6 δισ. ευρώ έως το τέλος Απρίλη και η Πράξη Νομοθετικού Περιχομένου αποσκοπεί ακριβώς σε αυτό.

Τι αναφέρεται στην Πράξη
Σύμφωνα με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου «Οι Φορείς της Γενικής Κυβέρνησης, όπως αυτοί προσδιορίζονται από το ισχύον «Μητρώο Φορέων Γενικής Κυβέρνησης» που τηρείται με ευθύνη της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής και οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης υποχρεούνται να καταθέτουν τα ταμειακά τους διαθέσιμα και να μεταφέρουν τα κεφάλαια προθεσμιακών καταθέσεων σε λογαριασμούς ταμειακής διαχείρισης που τηρούν στην Τράπεζα της Ελλάδας. Από την υποχρέωση εξαιρούνται τα κεφάλαια που απαιτούνται για την κάλυψη των ταμειακών τους αναγκών για το επόμενο δεκαπενθήμερο καθώς και τα κεφάλαια που έχουν κατατεθεί από τους ανωτέρω φορείς στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων».
Από την υποχρέωση αυτή εξαιρούνται Δημόσιοι Οργανισμοί και Φορείς κοινωνικής Ασφάλισης, ενώ η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου έχει αναδρομική ισχύ από τις 17 Μαρτίου.





Τι θα γίνει με τα Ασφαλιστικά Ταμεία
Υπολογίζεται ότι τα Ασφαλιστικά Ταμεία έχουν ταμειακά διαθέσιμα περίπου 3,2 δισ. ευρώ. Αν και δεν είναι υποχρεωμένα να τα μεταφέρουν στην ΤτΕ, κυβερνητικές πηγές σημειώνουν ότι «είμαστε σε συνεννόηση».
Οι υπόλοιποι φορείς της Γενικής κυβέρνησης έχουν άλλα περίπου 5 δισ. ευρώ.
Αν συνυπολογίσει κανείς τις ταμειακές ανάγκες του 15νθήμερου που προβλέπει η ΠΝΠ, υπολογίζεται ότι μπορούν να διατεθούν συνολικά τουλάχιστον 2- 2,5 δισ. ευρώ
Αντιδρούν οι Δήμοι στην δέσμευση λογαριασμών και προαναγγέλλουν κινητοποιήσεις
Η δέσμευση όλων των λογαριασμών των ΟΤΑ για να πληρωθούν μισθοί και συντάξεις προκάλεσε την έντονη αντίδραση του Προέδρου της Κ.Ε.Δ.Ε. Γιωργου Πατούλη ο οποίος χαρακτηρίζει την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου «πολιτικά και θεσμικά απαράδεκτη απόφαση,  που μας πηγαίνει πολλά χρόνια πίσω».
Η ΚΕΔΕ καλεί την Κυβέρνηση να ακυρώσει την απόφασή της να δεσμεύσει στην Τράπεζα της Ελλάδος τα χρήματα των Δήμων, απειλώντας ότι σε διαφορετική περίπτωση:
-Θα προχωρήσει σε δυναμικές κινητοποιήσεις, δημιουργώντας έναν ισχυρό μέτωπο αντίστασης Δήμων κι εργαζομένων στους Ο.Τ.Α., στις απαράδεκτες κυβερνητικές μεθοδεύσεις.
-Θα προσφύγει άμεσα στο ΣτΕ για να ακυρώσουμε δικαστικά την θεσμικά απαράδεκτη απόφαση του οικονομικού επιτελείου της Κυβέρνησης .

Παράλληλα, συγκαλείται αύριο Τρίτη 21 Απριλίου, στις 13.00 έκτακτο Δ.Σ. της Κ.Ε.Δ.Ε., στο οποίο θα προσκληθούν οι Πρόεδροι όλων των Π.Ε.Δ., για να καθοριστεί το πλάνο των κινητοποιήσεων της Αυτοδιοίκησης Α’ Βαθμού.

Το πλήρες κείμενο της δήλωσης του κ. Πατούλη είναι το εξής:

«H προώθηση από την πλευρά της Κυβέρνησης Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου που θα δεσμεύει υποχρεωτικά τα ταμειακά διαθέσιμα των Δήμων στην Τράπεζα της Ελλάδος, είναι μια πολιτικά και θεσμικά απαράδεκτη απόφαση,  που μας πηγαίνει πολλά χρόνια πίσω.
Πλήττει ευθέως την ανεξαρτησία του θεσμού. Καμία κυβέρνηση δεν τόλμησε μέχρι σήμερα να αγγίξει τα χρήματα των Δήμων.

Ανατρέπει τον προγραμματισμό των Δήμων, αφού χωρίς χρήματα δεν μπορεί να γίνει κανένας προγραμματισμός έργων και παρεμβάσεων.
Θέτει σε κίνδυνο τη χρηματοδότηση της ομαλής λειτουργίας των υπηρεσιών μας. Πως θα μπορέσουμε χωρίς χρήματα να αγοράσουμε καύσιμα για τα απορριμματοφόρα μας, να λειτουργήσουμε τους παιδικούς μας σταθμούς, να προμηθευτούμε αναλώσιμα για τη λειτουργία των κοινωνικών μας δομών και υπηρεσιών;
Αμφισβητεί τη δυνατότητά μας να ανταποκριθούμε στη μισθοδοσία του προσωπικού μας, σε βάθος μηνών.
Η Αυτοδιοίκηση Α’ Βαθμού πρωταγωνιστεί στην Εθνική Προσπάθεια
Η Αυτοδιοίκηση Α’ Βαθμού αντιλαμβάνεται περισσότερο από τους εμπνευστές τέτοιου είδους Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου την κρισιμότητα των στιγμών.
Συμμετέχουμε όλα αυτά τα χρόνια με πράξεις, κι όχι με λόγια ή δημιουργικές ασάφειες, στην εθνική προσπάθεια για να αντιμετωπιστούν οι παθογένειες που μας οδήγησαν στα σημερινά αδιέξοδα.
Είμαστε ο θεσμός που έχει συμβάλλει περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο τα τελευταία χρόνια , στην προσπάθεια του Κράτους να περιορίσει τις δαπάνες του.
Για το λόγο αυτό η επίκληση των τεράστιων δημοσιονομικών προβλημάτων και της έλλειψης ρευστότητας που αντιμετωπίζει το Δημόσιο, δεν μπορεί να αποτελέσει για την περίπτωση μας επαρκή δικαιολογία για να μας δεσμεύονται τα ταμειακά διαθέσιμα που διατηρούμε. Αντίθετα, λειτουργεί ως επιβεβαίωση της ανικανότητας του κυβερνητικού οικονομικού επιτελείου να βρει βιώσιμη λύση στο πρόβλημα.

Η Κυβέρνηση οφείλει να γνωρίζει ότι η Αυτοδιοίκηση όλα τα προηγούμενα χρόνια συνέβαλε καθοριστικά στην επίτευξη του μεγάλου εθνικού στόχου για δημιουργία πρωτογενούς πλεονάσματος. Και αυτό δεν το λέμε εμείς, το λένε τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Οικονομικών. Το 2015, οι ΟΤΑ Α’ Βαθμού είναι αυτοί που σηκώνουν το κύριο βάρος της επίτευξης του «εθνικού στόχου» για δημιουργία δημοσιονομικού πλεονάσματος, αφού σύμφωνα με όσα αναγράφονται στο σχέδιο του Προϋπολογισμού, θα  προσφέρουμε  863 εκατ. € πλεόνασμα, όταν η υπόλοιπη γενική κυβέρνηση υπολογίζεται ότι θα παρουσιάσει έλλειμμα ύψους 1.323 εκατ. €.

Η δέσμευση τους λοιπόν είναι μια κίνηση αποσπασματικού χαρακτήρα, που δεν λύνει με μόνιμο τρόπο και μακροπρόθεσμα τις αιτίες που μας οδήγησαν στη σημερινή κρίση ρευστότητας.
Δημιουργεί μεγαλύτερα αδιέξοδα η δέσμευση των χρημάτων των Δήμων
Η δέσμευση των ταμειακών μας διαθεσίμων είναι μια λανθασμένη πολιτική απόφαση που αποδεικνύει ότι οι μέχρι σήμερα επιλογές του κυβερνητικού οικονομικού επιτελείου δημιουργούν αδιέξοδα που δύσκολα θα ξεπεραστούν, τις συνέπειες των οποίων όμως θα πληρώσουμε  ακριβά όλοι μας. Από την σκληρή διαπραγμάτευση με τους δανειστές μέχρι τη δέσμευση των ταμειακών διαθεσίμων των Δήμων, η απόσταση είναι μεγάλη.

Για τους παραπάνω λόγους:
  • Ξεκαθαρίζουμε ότι πλέον ως θεσμός δεν μπορούμε να σηκώσουμε άλλα βάρη.  Η Αυτοδιοίκηση πλήρωσε και με το παραπάνω «το μερίδιο της στο λογαριασμό» της δημοσιονομικής εξυγίανσης της χώρας.  Τα δημοσιονομικά πλεονάσματα της χώρας στηρίχθηκαν στα πλεονάσματα των Δήμων κι όχι στα ελλείμματα που εξακολουθεί να παράγει η κεντρική κυβέρνηση.
  • Καλούμε την Κυβέρνηση να ακυρώσει την απόφασή της να δεσμεύσει στην Τράπεζα της Ελλάδος τα χρήματα των Δήμων.
  • Σε διαφορετική περίπτωση, η Κ.Ε.Δ.Ε. θα προχωρήσει σε δυναμικές κινητοποιήσεις, δημιουργώντας έναν ισχυρό μέτωπο αντίστασης Δήμων κι εργαζομένων στους Ο.Τ.Α., στις απαράδεκτες κυβερνητικές μεθοδεύσεις.
  • Θα προσφύγουμε άμεσα στο ΣτΕ για να ακυρώσουμε δικαστικά την θεσμικά απαράδεκτη απόφαση του οικονομικού επιτελείου της Κυβέρνησης .
  • Παράλληλα, συγκαλείται αύριο Τρίτη 21 Απριλίου, στις 13.00 έκτακτο Δ.Σ. της Κ.Ε.Δ.Ε., στο οποίο θα προσκληθούν οι Πρόεδροι όλων των Π.Ε.Δ., για να καθοριστεί το πλάνο των κινητοποιήσεων της Αυτοδιοίκησης Α’ Βαθμού.
ΝΔ: Δεν θα πληρώνουν οι φορολογούμενοι τα αδιέξοδα της κυβέρνησης
Η κυβέρνηση υιοθετεί ενέργεια που μέχρι πρόσφατα ξόρκιζε, σχολίασε η Νέα Δημοκρατία, αντιδρώντας στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου.
«Αφού αναζήτησαν χρήματα χωρίς δεσμεύσεις από τους εταίρους, αφού περιπλανήθηκαν σε άλλες χώρες, για να βρουν λεφτά και αφού έχουν κηρύξει μια γενικευμένη στάση πληρωμών, σήμερα οι φωστήρες της κυβέρνησης, εγκλωβισμένοι στα αδιέξοδά τους, προχωρούν στη δεύτερη Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου. Δεύτερη ΠΝΠ σε λιγότερο από 100 ημέρες!», σχολίασε ο Κώστας Καραγκούνης.
«Προειδοποιούμε τόσο την κυβέρνηση όσο και τις διοικήσεις των Ταμείων να εξασφαλίσουν τη διαθεσιμότητα των πόρων και να προστατεύσουν την περιουσία του ελληνικού λαού. Τα αδιέξοδα τα οποία οι ίδιοι έχουν προκαλέσει δεν μπορεί να τα πληρώνει ο Ελληνας φορολογούμενος με τη χρήση της περιουσίας του και την εσωτερική στάση πληρωμών», πρόσθεσε ο εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας.
«Οι ευθύνες θα είναι τεράστιες και να είναι σίγουροι ότι θα αναζητηθούν», κατέληξε.

Από .......  iefimerida