Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Ποιοι παίρνουν ακόμα στο Δημόσιο μισθό 7.700 ευρώ [λίστα]

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com


Υποτίθεται πως το Μνημόνιο θα έφερε την εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου στο Δημόσιο, ωστόσο στην πράξη κάτι τέτοιο δεν φαίνεται ότι έγινε ποτέ αφού η πλειοψηφία των δημοσίων υπαλλήλων αμείβεται πλέον με μισθούς 700-800 ευρώ, ενώ την ίδια στιγμή υπάρχουν κάποιοι που αμείβονται με αμοιβές που φτάνουν ακόμα και τα 7.761 ευρώ!

Παράλληλα από τα στοιχεία που έδωσε στη Βουλή ο υπουργός Οικονομικών, Γιάννης Στουρνάρας υπάρχουν ακόμη και μεταξύ των υπηρεσιών των ίδιων υπουργείων οι μισθολογικές διαφορές φτάνουν τα 1.500 και τα 2.000 ευρώ για υπαλλήλους με τα ίδια προσόντα.

Οι εξωφρενικοί μισθοί των 7.000 ευρώ

Εντύπωση αλλά και οργή προκαλούν κάποιοι εξωφρενικοί μισθοί οι οποίοι ξεπερνούν ακόμα και τις 7.000 ευρώ. Συγκεκριμένα:
  • ο μισθός του διευθυντή του Ινστιτούτου Βυζαντινών και Μεταβυζαντινών Σπουδών Βενετίας είναι 7.761 ευρώ
  • ο μισθός του αρχιπλοηγού επαρχίας στο ναυτικό προσωπικό της πλοηγικής υπηρεσίας 7.144 ευρώ με τα επιδόματα
  • ευρώ ο μισθός του διευθυντή του Κέντρου Κινηματογράφου 4.078 ευρώ.
Οι τρελές μισθολογικές διαφορές

Σύμφωνα με τον «Ελεύθερο Τύπο» για παράδειγμα στο υπουργείο Μεταφορών υπάλληλοι Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης που υπηρετούν σε Μετρό, Τραμ και Ηλεκτρικό έχουν μέσες μηνιαίες αποδοχές 2.600 ευρώ. Από την άλλη στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ οι συνάδελφοί τους αμείβονται με μισθούς κοντά στα 1.300 ευρώ και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ κοντά στα 1.700 ευρώ.
Στο περιβάλλοντος οι υπάλληλοι Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης της ΔΕΗ έχουν μισθούς κοντά στα 3.700 ευρώ μεικτά ή 2.100 καθαρά την ώρα που μισθοί για υπαλλήλους Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης στο ίδιο υπουργείο έχουν μέσο όρο τα 930 ευρώ το μήνα.

Ποιοι είναι οι μισθοί στο υπουργείο Οικονομικών

Ειδικά για το μικτό μισθολογικό κόστος ανά υπηρεσία και φορέα που βαρύνουν άμεσα με μισθολογικές δαπάνες τον Προϋπολογισμό Εξόδων του υπουργείου Οικονομικών, διαβιβάστηκε πίνακας που δείχνει ότι:
  • Στις οργανικές μονάδες του υπουργείου Οικονομικών και του ΝΣΚ, ο αριθμός προσωπικού είναι 16.567 και το μέσο μικτό κόστος είναι 2.446,61 ευρώ.
  • Στη Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης, ο αριθμός προσωπικού είναι 50 υπάλληλοι και το μέσο μικτό κόστος είναι 1.887,46 ευρώ.
  • Στη Γενική Γραμματεία Πρωθυπουργού, ο αριθμός προσωπικού είναι 84 υπάλληλοι και το μέσο μικτό κόστος είναι 1.696,43 ευρώ.
  • Στο πολιτικό γραφείο του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης ο αριθμός προσωπικού είναι τέσσερις υπάλληλοι και το μέσο μικτό κόστος είναι 1.825 ευρώ.
  • Στο πολιτικό γραφείο του υπουργού Επικρατείας, ο αριθμός προσωπικού είναι έξι άτομα και το μέσο μικτό κόστος είναι 1.460 ευρώ.
  • Στο πολιτικό γραφείο του υφυπουργού στον Πρωθυπουργό, ο αριθμός προσωπικού είναι 10 υπάλληλοι και το μέσο μικτό κόστος είναι 1.440 ευρώ.
  • Στο πολιτικό γραφείο του υφυπουργού στον Πρωθυπουργό για τη Δημόσια Τηλεόραση, ο αριθμός προσωπικού είναι επτά υπάλληλοι και το μέσο μικτό κόστος είναι 1.750 ευρώ.
  • Στην Αρχή Καταπολέμησης Νομιμοποίησης Εσόδων, υπηρετούν 12 άτομα και το μέσο μικτό κόστος είναι 837,57 ευρώ.
  • Στη Γενική Γραμματεία Μέσων Ενημέρωσης, ο αριθμός προσωπικού είναι 493 και το μέσο μικτό κόστος είναι 2.072 ευρώ.
  • Στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, ο αριθμός προσωπικού είναι 50 και το μέσο κόστος είναι 2.051,82 ευρώ.
  • Στη Γενική Γραμματεία Συντονισμού, ο αριθμός προσωπικού είναι 18 και το μέσο μικτό κόστος είναι 2.178,44 ευρώ.
Ο κ. Στουρνάρας αποστέλλει επίσης στη Βουλή και το μικτό μισθολογικό κόστος ανά εποπτευόμενο φορέα που επιχορηγείται από τον Προϋπολογισμό Εξόδων του υπουργείου Οικονομικών ή χορηγεί οικονομικά στοιχεία, παρόλο που δεν επιχορηγείται από τον Προϋπολογισμό του. Από τη σύγκριση των στοιχείων προκύπτει ότι στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς υπάρχει το υψηλότερο μέσο μικτό κόστος. Ειδικότερα αναφέρονται:
  • Αθηναϊκό- Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων: προσωπικό 267 άτομα, μέσο μικτό κόστος 2.136,16 ευρώ.
  • Ελληνική Στατιστική Αρχή: προσωπικό 811 άτομα, μέσο μικτό κόστος 2.386,69 ευρώ.
  • Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ): υπηρετούν 384 άτομα και το μέσο μικτό κόστος είναι 2.478,97 ευρώ.
  • Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή (ΟΚΕ): υπηρετούν 10 άτομα και το μέσο μικτό κόστος είναι 2.284,91 ευρώ.
  • Οργανισμός Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους (ΟΔΔΗΧ): υπηρετούν 17 άτομα και το μέσο μικτό κόστος είναι 2.911,38 ευρώ.
  • Ασφαλιστικό Κεφάλαιο Αλληλεγγύης Γενεών (ΑΚΑΓΕ): το σύνολο του προσωπικού του υπάγεται στο υπουργείο Εργασίας και το ΑΚΑΓΕ εποπτεύεται από τα υπουργεία Οικονομικών και Εργασίας.
  • Βαρβάκειο Ίδρυμα: έχει τρία άτομα προσωπικό και το μέσο μικτό κόστος είναι 2.315,06.
  • Διώρυγα Κορίνθου ΑΕ: ο αριθμός προσωπικού είναι 82 άτομα και το μέσο μικτό κόστος είναι 1.991,07 ευρώ.
  • Ελληνικές Αλυκές: έχει προσωπικό 37 άτομα και το μέσο μικτό κόστος είναι 1.841,75 ευρώ.
  • ΕΑΒ: έχει 1.390 άτομα, προσωπικό και το μέσο μικτό κόστος είναι 1.755,06 ευρώ.
  • ΕΛΒΟ: έχει προσωπικό 365 άτομα και το μέσο μικτό κόστος είναι 1.882,76 ευρώ.
  • Επιτροπή Ελέγχου Εποπτείας Παιγνίων: έχει προσωπικό 28 άτομα και το μέσο μικτό κόστος είναι 2.114,43 ευρώ.
  • Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: έχει προσωπικό 154 άτομα και το μέσο μικτό κόστος είναι 3.445,23 ευρώ.
  • Επιτροπή Λογιστικής Τυποποίησης και Ελέγχου: έχει προσωπικό επτά άτομα και μέσο μικτό κόστος 2.396,52 ευρώ.
  • Επιτροπή Ολυμπίων και Κληροδοτημάτων: έχει 18 άτομα προσωπικό και το μέσο μικτό κόστος 2.147 ευρώ.
  • Ταμείο Εγγύησης Καταθέσεων: έχει 13 άτομα, προσωπικό και μέσο μικτό κόστος 2.732,85 ευρώ.
  • Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων: έχει 357 άτομα και μέσο μικτό κόστος 2.231,28 ευρώ.

Από ..........  iefimerida

Η Κεντροαριστερά επείγεται να κάνει νέο κόμμα και ψάχνει για αρχηγό

Αναρτήθηκε από ........ energoipoliteskv.blogspot.com



Σύμφωνα με πληροφορίες στη βίλα γνωστού επιχειρηματία στο Χαλάνδρι κορυφαία στελέχη της Κίνησης των 58 έγραψαν το κείμενο-πρωτοβουλία με το οποίο έμπαιναν τα θεμέλια για ένα νέο κόμμα της Κεντροαριστεράς.

Η κίνηση τω ν 58 βαπτίστηκε Ελιά, αφού παρόμοια εγχείρημα με αυτή την ονομασία έχει ήδη επιχειρηθεί στην Ιταλία. Οι εν λόγω προσωπικότητες από τον χώρο της πολιτικής, της επιστήμης και της τέχνης πρότειναν τη δημιουργία ενός κόμματος χωρίς να διαλυθούν τα υπάρχοντα ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ, καθώς και οι κινήσεις του χώρου των οποίων ηγούνται ο Γιώργος Φλωρίδης κ.α.

Στόχος οι ευρωεκλογές

Οι 58 πρότειναν επίσης ο κεντροαριστερός φορέας να συσταθεί άμεσα μέσα από μία Ιδρυτική Συνέλευση και να εξελιχθεί σε κέντρο επεξεργασιών για το σχέδιο εθνικής ανασυγκρότησης με προτεραιότητα στο πρόγραμμα για τη διπλή αναμέτρηση των ευρωεκλογών-τοπικών εκλογών.

Στήριξη και αποδοκιμασίες

Την εν λόγω πρωτοβουλία στήριξε πρώτος με δηλώσεις του ο Ευάγγελος Βενιζέλος, ο οποίος άφησε να εννοηθεί ότι δεν επιδιώκει την ηγεμόνευση του νέου πόλου. Η σπουδή του, ωστόσο, να το «αγκαλιάσει» και η παρουσία πολλών συνεργατών του στο εγχείρημα έκαναν πολλούς να αναρωτηθούν αν όλα αυτά αποτελούν ένα εύρημα διάσωσης του ΠΑΣΟΚ και του κ. Βενιζέλου προσωπικά.

Αυτή η σπουδή Βενιζέλου ανάγκασε τον Φώτη Κουβέλη να πάρει αμέσως αποστάσεις από το νέο εγχείρημα της κεντροαριστεράς και να δηλώσει ότι ο ίδιος δεν θα συμμετάσχει. Το επιχείρημα του Φώτη Κουβέλη ήταν ότι δεν μπορεί να συνεργαστεί με το ΠΑΣΟΚ όσο αυτό συνεργάζεται με τη ΝΔ στη στήριξη της κυβέρνησης. Επέκρινε, μάλιστα, τα οκτώ μέλη της εκτελεστικής επιτροπής της ΔΗΜΑΡ που συνυπέγραψαν το κείμενο-πρωτοβουλία θεωρώντας απαράδεκτο πολιτικά το γεγονός ότι μπορεί ένα στέλεχος να συμμετέχει σε δύο επιτροπές ταυτόχρονα.

Αντίθετα, δηλώσεις στήριξης έκαναν ο Κώστας Σημίτης, η Αννα Διαμαντοπούλου και ο Ανδρέας Λοβέρδος παρότι δεν υπέγραψαν το κείμενο για να μη παρεξηγηθούν, πιθανώς, ότι προσπαθούν να το καπελώσουν. Ο τελευταίος, μάλιστα, προέβη σε μια ακατανόητη πολιτική πράξη σύμπραξης με τη ΔΗΜΑΡ, μαζί με τον Χάρη Καστανίδη, με τον οποίο είναι περισσότερες οι πολιτικές διαφορές από τα κοινά πολιτικά σημεία.

Υπόγειος πόλεμος

Αμέσως, ένας υπόγειος πόλεμος άναψε στις τάξεις της νεότευκτης κίνησης με κεντρικό θέμα αν ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ πρέπει να αυτοδιαλυθούν προκειμένου να δημιουργηθεί ο νέος πόλος της κεντροαριστεράς. Ο πόλεμος έχει τρεις «τάσεις»:
1. Κάποιοι υπερασπίζονταν την άποψη ότι ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ πρέπει σταδιακά να αυτοδιαλυθούν προκειμένου να δημιουργηθεί από την αρχή ένας νέος πόλος με στόχους και κάλυψη του ιδεολογικού κενού που υπάρχει στην Ελλάδα του Μνημονίου. «Η στήριξη της κυβέρνησης στην παρούσα φάση, η οποία θα πρέπει να συνεχιστεί για όσο χρονικό διάστημα κριθεί αναγκαία, δεν έρχεται σε αντίθεση με τη δημιουργία του νέου κόμματος» ήταν το επιχείρημά τους. Εκαναν μάλιστα άνοιγμα σε παλαιά ιστορικά στελέχη της ΔΗΜΑΡ και του ΠΑΣΟΚ (Φλωρίδης, Μπίστης, Διαμαντοπούλου, Μπένος, Χριστοδουλάκης, Αλέκος Παπαδόπουλος, Τάσος Γιαννίτσης) με το επιχείρημα ότι θα δώσουν κύρος και ποιότητα στο νέο εγχείρημα.

2. Αλλοι δίσταζαν να ζητήσουν τη διάλυση των κομμάτων και προέκριναν το γεγονός ότι είναι εξαιρετικά ευαίσθητο να ανακοινώσεις στον Ευάγγελο Βενιζέλο ότι πρέπει να αποχωρήσει αμαχητί από την εξουσία.
3. Τέλος είναι πολλοί εκείνοι που δεν επιθυμούν την εμπλοκή παλαιών πολιτικών στο νέο εγχείρημα, με το σκεπτικό ότι είναι «φθαρμένοι» και ότι θα «επιμολύνουν» τη νέα κεντροαριστερά με το παρελθόν τους.

4. Ολοι πάντως αναγνωρίζουν την αναγκαιότητα να ευρεθεί ένας ηγέτης για το εγχείρημα της νέας κεντροαριστεράς και προσανατολίζονται σε πρόσωπο πρώτης γραμμής.

Το κείμενο υπέγραφαν:

Αγανίδης Πασχάλης, οικονομολόγος
Αγριαντώνη Χριστίνα, καθηγήτρια πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Αλιβιζάτος Νίκος, καθηγητής πανεπιστημίου Αθηνών
Αντωνίου Γιάννης, εκπαιδευτικός
Ασημακόπουλος Δημήτρης, επιχειρηματίας, τ. πρόεδρος ΓΣΕΒΕ
Αυγερινός Παρασκευάς
Βαμβακάς Βασίλης, λέκτορας ΑΠΘ
Βασιλάκη Μαρία, καθηγήτρια Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Βερνίκος Γιώργος, επιχειρηματίας
Βλαχάκης Ηλίας, επιχειρηματίας, γγ ΕΣΕΕ
Βούλγαρης Γιάννης, καθηγητής Παντείου Πανεπιστημίου
Γεωργάτος Γεράσιμος, εκπαιδευτικός
Γκορίτσας Σωτήρης, κινηματογραφιστής
Γκουρτσογιάννη Μελίττα, αρχιτέκτονας
Γραβάνης Αχιλλέας, καθηγητής πανεπιστημίου Κρήτης
Γραμματικάκης Γιώργος, ομότιμος καθηγητής πανεπιστημίου Κρήτης
Δέλκος Κώστας, ηλεκτρολόγος μηχανικός
Δερβένης Χρήστος, γιατρός
Δοξιάδης Αρίστος, οικονομολόγος
Δρέττα Αθηνά, οδοντογιατρός
Ευθυμιόπουλος Ηλίας, περιβαλλοντολόγος
Θεοδωρόπουλος Κώστας, Κίνημα Τυφλών
Καλογήρου Γιάννης, καθηγητής ΕΜΠ
Καλοκαιρινός Αλέξης, καθηγητής Πανεπιστημίου Κρήτης
Καούνης Γιάννης, δικηγόρος
Καρακωστάκη Χαριτίνη, κοινωνιολόγος
Καστανάς Λεωνίδας, εκπαιδευτικός, μπλόγκερ
Καστρινάκη Αγγέλα, πεζογράφος, καθηγήτρια πανεπιστημίου Κρήτης
Κουρουζίδης Σάκης, δρ. σεισμολόγος
Λιβαδάς Σταύρος, μηχανολόγος-ηλεκτρολόγος
Μάρκαρης Πέτρος, συγγραφέας
Ματσαγγάνης Μάνος, καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Μεϊμάρογλου Γιάννης, εκδότης του περιοδικού «Μεταρρύθμιση»
Μήτρου Λίλιαν, καθηγήτρια πανεπιστημίου Αιγαίου
Μουζέλης Νίκος, ομότιμος καθηγητής London School of Economics
Μπέζος Γιάννης, ηθοποιός
Μπένος Σταύρος, πρόεδρος σωματείου ΔΙΑΖΩΜΑ
Μπίστης Νίκος, δικηγόρος
Παγουλάτος Γιώργος, καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Παναγιωτόπουλος Παναγής, καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών
Πανταζόπουλος Ανδρέας, επ. καθηγητής ΑΠΘ
Παπαδάκη Ελίζα, οικονομική αναλύτρια
Παπαδημητρίου-Τσάτσου Άννα,
Παππάς Φίλιππος, Δρ φιλολογίας, μπλόγκερ
Παυλίδου Νιόβη, καθηγήτρια ΑΠΘ
Πολίτης Αλέξης, ομότιμος καθηγητής Πανεπιστημίου Κρήτης
Πορτοκάλογλου Νίκος, μουσικός
Ράπτης Νίκος,εκπαιδευτικός, μπλόγκερ
Ρεσβάνης Κώστας, δημοσιογράφος
Ροζάκης Χρήστος, ομότιμος καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών
Σαββάκης Μπάμπης, καθηγητής, πρόεδρος του ερευνητικού Κέντρου Φλεμινγκ
Σκάλκος Δημήτρης, πολιτικός επιστήμονας-διεθνολόγος
Σαμαντάς Τέλης, κριτικός κινηματογράφου
Τριανταφύλλου Σώτη, συγγραφέας
Τσικαρδάνη Δώρα, δικηγόρος
Χατζημπίρος Κίμων, καθηγητής ΕΜΠ
Χειμωνάς θανάσης, συγγραφέας
Χριστοδουλάκης Νίκος, καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Από  ........  iefimerida

Οδηγός για τη ρύθμιση χρεών

Αναρτήθηκε από ....... energoipoliteskv.blogspot.com


Ρύθμιση οφειλών δανείων

Οδηγός για τη ρύθμιση χρεών

Φόρος εισοδήματος, τρεις φόροι για την ακίνητη περιουσία, τέλη κυκλοφορίας, φόρος πολυτελείας.
«Βουνό» είναι οι φορολογικές υποχρεώσεις που καλούνται να τακτοποιήσουν τα νοικοκυριά μέχρι το τέλος του έτους.

Μισθωτοί, συνταξιούχοι, ελεύθεροι επαγγελματίες και εμποροβιοτέχνες θα πρέπει να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη προκειμένου να πληρώσουν μαζεμένους φόρους και τέλη.

Ομως εκατομμύρια νοικοκυριά υπό το βάρος της κρίσης και της δραστικής περικοπής των εισοδημάτων βρίσκονται ήδη σε οικονομικό αδιέξοδο και αδυνατούν να εξοφλήσουν τις οφειλές τους προς την Εφορία με αποτέλεσμα να απειλούνται με κατασχέσεις μισθών, συντάξεων, καταθέσεων, ακινήτων και άλλων περιουσιακών στοιχείων.

Για να αποφύγουν τις κατασχέσεις οι φορολογούμενοι που χρωστούν στο Δημόσιο ή όσοι δεν θα καταφέρουν να πληρώσουν εμπρόθεσμα τους φόρους τους έχουν τη δυνατότητα να ρυθμίσουν τις οφειλές τους προς την Εφορία έως και σε 12 μηνιαίες δόσεις με την «πάγια ρύθμιση».

Κάντε κλικ στις εικόνες για μεγέθυνση:




Πηγή: ΕΘΝΟΣ

Κατάθεση στεφάνων στο Πολυτεχνείο

Αναρτήθηκε από ....... energoipoliteskv.blogspot.com

 

O A.Τσίπρας στην ΕΡΤ-3

Αναρτήθηκε από ....... energoipoliteskv.blogspot.com

 

Τα καλύτερα των δελτίων

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com


 

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Με λουκέτο απειλείται το λιμεναρχείο Αγ.Κων/νου (video)

Αναρτήθηκε από .......  energoipoliteskv.blogspot.com





Αναστάτωση στους λιμενικούς προκάλεσε η αλλαγή της τελευταίας στιγμής, που μετατρέπει σε εποχιακό λιμενικό φυλάκιο το λιμεναρχείο Αγ. Κων/νου, το οποίο απειλείται πλέον με λουκέτο.

Τα υπόλοιπα λιμεναρχεία της Φθιώτιδας αναμένεται να μετατραπούν σε λιμενικά τμήματα.

 Οι λιμενικοί ζήτησαν την παρέμβαση και τη βοήθεια της περιφέρειας Στερεάς, ενώ ο δήμαρχος Μώλου-Αγ.Κων/νου πρότεινε από την πλευρά του σε μια ύστατη προσπάθεια να σωθεί το λιμεναρχείο, να μεταφερθεί και να στεγαστεί στο ιδιόκτητο κτίριο του παλιού δημαρχείου Αγ.Κων/νου.



Κατάργηση του λιμεναρχείου Αγίου Κωνσταντίνου by LAMIASTARGR

Από ...... lamiastar

Μεθοδεύουν την πτώση της κυβέρνησης από στιγμή σε στιγμή! Ο ανασχηματισμός τελευταίο χαρτί του Σαμαρά

Αναρτήθηκε από ....... energoipoliteskv.blogspot.com


ΤΑ ΕΜΒΑΣΜΑΤΑ ΤΩΝ  300 ΔΙΣ  ΠΟΥ ΦΥΓΑΘΕΥΘΗΚΑΝ ΣΤΟ  ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Έτοιμοι να ρίξουν τη κυβέρνηση με μοχλό τον Προυπολογισμό η τον μερακλίδικο Ενιαίο φόρο για τα ακίνητα. Κι αυτή τη φορά είναι η προκλητική ανεπάρκεια της κυβέρνησης να κάνει μεταρρυθμίσεις αλλά και το προκλητικό επιτελείο του Στουρνάρα (Μπάνος, Καραβίτης και Σία) η αιτία.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης που αποδεικνύεται ολίγιστος, ως άλλος Ρουπακιώτης, και ο οποίος εξήντλησε όλο τον τεχνοκρατισμό του στο να δίνει συνεντεύξεις στα διεθνή ΜΜΕ, χωρίς να μπορεί να ακουμπήσει ούτε έναν διεφθαρμένο δημόσιο υπάλληλο ή να βάλει λουκέτο σε έναν δημόσιο οργανισμό. Την ίδια ώρα ο Στουρνάρας και ο ΣΔΟΕ κάνουν αέρα στους μετέχοντες στις λίστες τύπου Λαγκάρντ ενώ αδυνατούν να διαστυρώσουν τα στοιχεία που αφορούν τα εμβάσματα ύψους 300 δις ευρώ από 700.000 εμβασματούχους τα οποία φυγαθεύθηκαν στο εξωτερικό (σχετική καταγγελία της Κίνησης των 75)!

Την ώρα λοιπόν που η ομάδα Στουρνάρα ξεσπάει στους αδύνατους από τους πολίτες και ο Κυριάκος Μητσοτάκης παρουσιάζει μηδενικό έργο, οι ξένοι έχουν αγανακτήσει και δεν γουστάρουν  να ασχοληθούν με την Ελλάδα. Μέσα α΄αυτό το κλίμα η Ντόρα Μπακογιάνη βρήκε την ευκαιρία να ζητήσει να επιστρέψει στην συγκυβέρνηση η ΔΗΜΑΡ, δηλαδή να ξαναφάμε τη μάπα κάτι τύπους σαν τους Μανιτάκη-Ρουπακιώτη. 

 Αντ΄αυτού θα προτείναμε στον Σαμαρά να αναθέσει το υπ. Οικονομικών στην Ντόρα Μπακογιάννη. Επίσης θα μπορούσε να αξιοποιήσει και κάποιους ανεξάρτητους βουλευτές σε κυβερνητικά πόστα. Με απλά λόγια να κάνει έναν ξεγυριστό ανασχηματισμό και να αλλάξει το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης. Θα μπορούσε μάλιστα στη θέση του Κυριάκου Μητσοτάκη να βάλει κάποιον πιο
τολμηρό αντικρατιστή τύπου Στέφανου Μάνου
 γιατί ο Κυριάκος από τηγανίτα τίποτε.  

Εν ολίγοις αν ο Σαμαράς δεν κάνει ανασχηματισμό θα τον φάνε οι δικοί του παρέα με τους νταβατζήδες.

Από  ..............  kourdistoportocali

Οριακό προβάδισμα ΣΥΡΙΖΑ σε νέα δημοσκόπηση

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com


Η νέα δημοσκόπηση, δίνει οριακό προβάδισμα 0.5% στον ΣΥΡΙΖΑ, ενώ η Χρυσή Αυγή συγκεντρώνει ποσοστό 10.5%...

Αύριο Πέμπτη 14.11.2013 «Το Ποντίκι» δημοσιεύει μια δημοσκόπηση της Pulse RC, η οποία καταγράφει, στην πρόθεση ψήφου, προβάδισμα του ΣΥΡΙΖΑ κατά 0,5% έναντι της Ν.Δ., ενώ αναδεικνύει ενδιαφέροντα ευρήματα και για τη δημοσκοπική πορεία της Χρυσής Αυγής η οποία είναι τρίτο κόμμα μαζί με το "Λευκό/Αποχή". Η Χ.Α. εμφανίζεται ανεβασμένη κατά 1% από αντίστοιχη δημοσκόπηση στις 16 Οκτωβρίου, πριν δηλαδή τη δολοφονία των δύο μελών της στο Νέο Ηράκλειο, ενώ χαρακτηριστικό είναι πως το "Λευκό/Αποχή" και οι Αναποφάσιστοι έχουν το 19.5% της εκλογικής πίτας κάτι που κάνει οποιαδήποτε πρόβλεψη πολύ δύσκολη.






Στην καταλληλότητα για την πρωθυπουργία προηγείται ο Αντώνης Σαμαράς, αλλά ο Αλέξης Τσίπρας κερδίζει έδαφος.

Τέλος, η δημοσκόπηση αυτή της Pulse RC, την οποία θα διαβάσετε αύριο ολόκληρη στο «Ποντίκι», διερευνά τόσο την προτίμηση των πολιτών για τον χρόνο διεξαγωγής των βουλευτικών εκλογών, όσο και την άποψή τους για την κατάληξη της διαπραγμάτευσης μεταξύ κυβέρνησης και τρόικας και τη λήψη νέων οικονομικών μέτρων: ποια πλευρά θα υποχωρήσει και τι θα σημάνει αυτό για την τσέπη μας;

Πηγή: topontiki.gr

Σαμαράς σε υπουργούς: Τελειώνετε με τα προαπαιτούμενα

Αναρτήθηκε  από  ......  energoipoliteskv.blogspot.com

Αυστηρές συστάσεις του πρωθυπουργού που θέλει να κλείσει η διαπραγμάτευση

Μπαράζ τηλεφωνημάτων είχε χθες ο πρωθυπουργός προς τους υπουργούς της κυβέρνησης στους οποίους σύστησε σε αυστηρό τόνο να επισπεύσουν όλες τις εκκρεμότητες που υπάρχουν με την τρόικα.

Οι συστάσεις του πρωθυπουργού προς τους υπουργούς του σε έντονο ύφος να κλείσουν τις εκκρεμότητες δεν αφήνει αμφιβολία ότι επιθυμεί την ταχύτερη ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων με την Τρόικα.

Η παράταση των συζητήσεων δημιουργεί αρνητικό κλίμα για την ελληνική οικονομία και επηρεάζει αρνητικά την προσέλκυση επενδύσεων στην οποία ποντάρει η ελληνική κυβέρνηση για να πάρει μπρος η πραγματική οικονομία. Στο πλαίσιο αυτό οι δηλώσεις του επικεφαλής του του Euroworking Group ότι οι συζητήσεις θα κλείσουν μετά το χειμερινό σκι προκάλεσαν εκνευρισμό στην ελληνική κυβέρνηση.

 Ο πρωθυπουργός επιθυμεί τουλάχιστον να μην υπάρχουν κενά από την ελληνική πλευρά ώστε να μπορεί να επικαλείται ότι εμείς κάναμε ότι μας αναλογούσε, ας κάνουν και οι πιστωτές ότι έχουν δεσμευτεί. Άλλωστε εδώ και μέρες η ελληνική κυβέρνηση αποδίδει την καθυστέρηση των διαπραγματεύσεων στην Τρόικα και στις εσωτερικές της διαφωνίες.

Σε κάθε περίπτωση όμως η συζήτηση με το κλιμάκιο της Τρόικας γίνεται μετ εμποδίων αφού δεν έχουν κατατεθεί σημαντικά νομοσχέδια που εκείνοι θέτουν ως προϋποθέσεις για να επιτευχθεί συμφωνία. Πρόκειται για τα νομοσχέδια που προκαλούν εσωτερικές εντάσεις.

Το πρώτο είναι το νομοσχέδιο για την φορολόγηση των ακινήτων το οποίο έχει αναλάβει να περάσει με τις λιγότερες αντιδράσεις ο κ. Χρύσανθος Λαζαρίδης. Ενώ το συνολικό ποσό των 2,9 δις ευρώ δεν αμφισβητείται αναζητείται κατανομή των φόρων στα κοινωνικά στρώματα που να ικανοποιήσει τους βουλευτές της συμπολίτευσης. Έτερο αγκάθι είναι το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των πλειστηριασμών πρώτης κατοικίας.

Από .......  parapolitika

Δελτίο Τύπου Αναπλ. Υπουργού Οικονομικών Χρ. Σταϊκούρα σχετικά με τα προσωρινά στοιχεία εκτέλεσης του Κρατικού Προϋπολογισμού την περίοδο Ιανουαρίου – Οκτωβρίου 2013

Αναρτήθηκε από ....... energoipoliteskv.blogspot.com


«Ο Κρατικός Προϋπολογισμός συνεχίζει να εκτελείται ικανοποιητικά.
Τόσο ως προς το σκέλος των δαπανών, όσο, πλέον, και ως προς το σκέλος των εσόδων.
Έτσι, προσεγγίζεται όλο και περισσότερο η επίτευξη πρωτογενούς πλεονάσματος το 2013.
Συνεπώς, φαίνεται ότι η χώρα επιτυγχάνει τον εθνικό στόχο.
Βέβαια, με τεράστιες θυσίες των Ελλήνων πολιτών, πρωτόγνωρες στη μεταπολεμική Ευρώπη.
Η προσπάθεια συνεχίζεται, με αυτοπεποίθηση, χωρίς ταλαντεύσεις.
Η χώρα ενδυναμώνει τη διαπραγματευτική της θέση. 

Ειδικότερα:

1ον. Το πρωτογενές αποτέλεσμα είναι πλεονασματικό.
Το πρωτογενές πλεόνασμα, με βάση τα Ευρωπαϊκά Στατιστικά Πρότυπα σύμφωνα με τα οποία όλες οι χώρες της Ευρώπης αποστέλλουν στατιστικά στοιχεία στην Ευρωπαϊκή Στατιστική Αρχή (Eurostat), διαμορφώθηκε περίπου στα 2,6 δισ. ευρώ ή στο 1,4% του ΑΕΠ.
Εάν εξαιρέσουμε τα έσοδα από τα SMPs της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, τότε το πρωτογενές πλεόνασμα διαμορφώθηκε στο 1,1 δισ. ευρώ ή στο 0,6% του ΑΕΠ.
Το δεκάμηνο του 2012 υπήρξε πρωτογενές έλλειμμα 1,1 δισ. ευρώ ή 0,6% του ΑΕΠ.
Καθίσταται έτσι εφικτός ο στόχος του Προσχεδίου του Προϋπολογισμού για πρωτογενές πλεόνασμα, εφέτος, 3,4 δισ. ευρώ σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά Στατιστικά Πρότυπα, και 345 εκατ. ευρώ σύμφωνα με το Πρόγραμμα Οικονομικής Πολιτικής.
Και αυτές οι εκτιμήσεις είναι συντηρητικές.
Και σε αυτές συμφωνεί και η Τρόικα.
Επαναλαμβάνω ότι η διαφορά μεταξύ του πρωτογενούς πλεονάσματος με τη μεθοδολογία της Eurostat και με τη μεθοδολογία του Προγράμματος Οικονομικής Πολιτικής αποτυπώνεται στον Πίνακα 2.2 του Προσχεδίου του Κρατικού Προϋπολογισμού 2014.
Το πρωτογενές αποτέλεσμα κατά το Πρόγραμμα δεν περιλαμβάνει την αναδρομική μείωση του επιτοκίου για δάνεια από την Ευρωπαϊκή Ένωση, και τη μεταφορά των αποδόσεων των Ελληνικών ομολόγων από τις Κεντρικές Τράπεζες του Ευρωσυστήματος (ANFAs και SMPs).
Αυτή η διάκριση γίνεται και σε όλες τις μελέτες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
2ον. Το έλλειμμα του Κρατικού Προϋπολογισμού μειώθηκε.
Διαμορφώθηκε στα 2,9 δισ. ευρώ.
Ο στόχος ήταν για έλλειμμα 8,7 δισ. ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι την αντίστοιχη περίοδο του 2012 το έλλειμμα ήταν 12,2 δισ. ευρώ, δηλαδή περίπου υπέρ-τετραπλάσιο.
Το έλλειμμα, συνεπώς, κατά το εφετινό δεκάμηνο, μειώθηκε στο 1,6% του ΑΕΠ, από 6,3% του ΑΕΠ που ήταν το αντίστοιχο διάστημα του 2012.
3ον. Τα καθαρά έσοδα του ΚρατικούΠροϋπολογισμού είναι αυξημένα τόσο σε σχέση με το 2012 όσο και έναντι των στόχων που είχαν τεθεί.
Συγκεκριμένα:
  • Τα καθαρά έσοδα του Κρατικού Προϋπολογισμού ανήλθαν σε 42,9 δισ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 2,8% έναντι της αντίστοιχης περυσινής περιόδου και κατά 5,7% έναντι του στόχου.
Εάν εξαιρέσουμε τα έσοδα από τα SMPs, αυτά παραμένουν αυξημένα κατά 800 εκατ. ευρώ έναντι του στόχου.
  • Τα καθαρά έσοδα του Τακτικού Προϋπολογισμού ανήλθαν σε 38,9 δισ. ευρώ, παρουσιάζοντας μείωση κατά 0,5% έναντι της αντίστοιχης περυσινής περιόδου, αλλά αύξηση 5% έναντι του στόχου.
  • Τα έσοδα προ επιστροφών φόρων ανήλθαν στα 40,9 δισ. ευρώ, 1,5 δισ. ευρώ ή 3,9% υψηλότερα από το στόχο που είχε τεθεί.
  • Τα φορολογικά έσοδα διαμορφώθηκαν στα 35,6 δισ. ευρώ, 250 εκατ. ευρώ ή 0,7% υψηλότερα από το στόχο.
Και αυτό, γιατί το μήνα Οκτώβριο, τα φορολογικά έσοδα υπερέβησαν το στόχο κατά περίπου 700 εκατ. ευρώ.

Σημειώνεται ότι η απόκλιση στα φορολογικά έσοδα, έναντι των στόχων, ήταν 1,1 δισ. ευρώ στο επτάμηνο, μειώθηκε στα 728 εκατ. ευρώ στο οκτάμηνο, στα 455 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο και, πλέον, υπάρχει υπέρβασή τους κατά 250 εκατ. ευρώ.
Επιβεβαιώνονται, έτσι, για ακόμη μία φορά, οι αρχικές εκτιμήσεις, σύμφωνα με τις οποίες οι σημαντικές υστερήσεις που παρατηρήθηκαν κατά το 1ο εξάμηνο του έτους θα ήταν πλήρως αντιμετωπίσιμες, σε αντίθεση με όσα κάποιοι τότε υποστήριζαν.


4ον. Οι επιστροφές φόρων υπερέβησαν τα 2 δισ. ευρώ το δεκάμηνο του έτους.
Μάλιστα, το μήνα Οκτώβριο, αυτές διαμορφώθηκαν σε ιδιαιτέρως υψηλά επίπεδα, στα 558 εκατ. ευρώ, έναντι 251 εκατ. ευρώ τον αντίστοιχο περυσινό μήνα.
Σημειώνεται ότι μέχρι σήμερα έχουν επιστραφεί επιπλέον 637 εκατ. ευρώ που αφορούν σε επιστροφές παρελθόντων οικονομικών ετών.
Οι επιστροφές αυτές καλύπτονται από την ειδική πίστωση για την αποπληρωμή των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων.
Καθίσταται έτσι εφικτή η επίτευξη του στόχου του Προσχεδίου του Προϋπολογισμού για το 2013.
Tο τρέχον έτος, οι συνολικές επιστροφές φόρων εκτιμάται ότι θα ανέλθουν στα 3,6 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 14% έναντι του 2012, ενισχύοντας τη ρευστότητα της οικονομίας.
5ον. Οι πρωτογενείς δαπάνες μειώθηκαν τόσο έναντι του στόχου όσο και έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2012.
Διαμορφώθηκαν στα 35,8 δισ. ευρώ, 2,6 δισ. ευρώ ή 6,7% χαμηλότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2012, και 1,5 δισ. ευρώ ή 4% χαμηλότερα από τον στόχο που είχε τεθεί για το δεκάμηνο του έτους.
Ενώ, το μήνα Οκτώβριο, αυτές διαμορφώθηκαν οριακά χαμηλότερα, περίπου 1%, από το ύψος του αντίστοιχου περυσινού μήνα.

Συνεπώς, συμπερασματικά, προκύπτει ότι έχει ελεγχθεί η διαχείριση και έχει προωθηθεί η πειθαρχία στο σκέλος των δημόσιων δαπανών, με αποτέλεσμα η απόδοση των παρεμβάσεων δημοσιονομικής πολιτικής να ανταποκρίνεται στις αρχικές εκτιμήσεις.

6ον. Έχει γίνει ιδιαίτερα λελογισμένη χρήση και ορθολογική αξιοποίηση του αποθεματικού του Τακτικού Προϋπολογισμού.
Συγκεκριμένα, κατά το δεκάμηνο του έτους, έχει δαπανηθεί 63% του αποθεματικού που προβλέπονταν στον Προϋπολογισμό, έναντι του 78% περίπου του συνολικού αποθεματικού που είχε χρησιμοποιηθεί την αντίστοιχη περίοδο του 2012.

Παρέχεται, έτσι, η δυνατότητα ένα σημαντικό μέρος των πιστώσεων του αποθεματικού να μεταφερθεί για την κάλυψη αναγκών στο χώρο της υγείας και της κοινωνικής ασφάλισης.
7ον. Οι δαπάνες του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων διαμορφώθηκαν στα 3,3 δισ. ευρώ, υψηλότερες από πέρυσι και χαμηλότερες έναντι του στόχου.

Ωστόσο η απόκλιση αυτή, από τους στόχους, συρρικνώνεται και εκτιμάται ότι τελικά, στο τέλος του έτους, θα κλείσει.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τους 4 τελευταίους μήνες, δηλαδή τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο, Σεπτέμβριο και Οκτώβριο, οι δαπάνες του Προγράμματος είναι αυξημένες κατά 40%, 28%, 32% και 13% έναντι των αντίστοιχων μηνών του 2012, αποτυπώνοντας τη σταδιακή ενίσχυση της τάσης απορρόφησης των επενδυτικών πόρων.

Πρόκειται για επενδυτικούς πόρους που πρέπει στο σύνολό τους, και σύμφωνα με τον προγραμματισμό, να διοχετευθούν στην οικονομική δραστηριότητα, ώστε αφενός να ενισχυθεί περαιτέρω η προσπάθεια ανάκαμψης της πραγματικής οικονομίας και αφετέρου να διασφαλιστεί η μεσοπρόθεσμη διατηρησιμότητα του δημοσιονομικού εγχειρήματος».

Το εναλλακτικό σχέδιο για τις απολύσεις στο Δημόσιο-Οι 1.300 υπάλληλοι που μπαίνουν στο στόχαστρο

Αναρτήθηκε από .........  energoipoliteskv.blogspot.com


Το εναλλακτικό σχέδιο για την επίτευξη του στόχου των 4.000 απολύσεων μέχρι τέλους του έτους σε περίπτωση που δεν συμπεριληφθούν σε αυτούς όσοι δουν την πόρτα της εξόδου από τις αμυντικές βιομηχανίες επεξεργάζεται το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

Οι 2.700 υπάλληλοι έχουν βρεθεί (πρόκειται για τους 2.000 απολυμένους της ΕΡΤ, 300 επιόρκους και 400 που αποχώρησαν για λόγους υγείας) και αναζητούνται οι υπόλοιποι 1.300 υπάλληλοι που θα συμπληρώσουν τη σχετική λίστα και θα δουν την πόρτα της εξόδου από το Δημόσιο μέχρι τα τέλη του 2013.
Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό, το κενό αυτό θα καλυπτόταν από τους υπαλλήλους που θα απολύονταν μέσα από τη διαδικασία της αναδιάρθρωσης ΕΑΣ και ΕΛΒΟ και την ιδιωτικοποίηση της ΛΑΡΚΟ.

 Δεδομένου ότι το θέμα αυτό παραμένει ανοιχτό, με την Τρόικα να μην έχει απαντήσει ακόμη για το αν δέχεται να προσμετρηθούν οι συγκεκριμένες απολύσεις στις 4.000 που υποχρεούται το κράτος να κάνει μέχρι το τέλος του έτους και το μέλλον των αμυντικών βιομηχανιών να είναι ακόμη στον αέρα, το υπουργείο διοικητικής μεταρρύθμισης επεξεργάζεται ήδη το plan b, για να καλυφθεί ο συγκεκριμένος στόχος που αποτελεί μνημονιακή δέσμευση της χώρας μας.

Σύμφωνα με το mega το εναλλακτικό σχέδιο προβλέπει την κάλυψη των 1.300 απολύσεων από τη μείωση του προσωπικού σε όλα τα ΝΠΙΔ και τις Ανώνυμες Εταιρίες του Δημοσίου, καθώς και κλείσιμο των ΝΠΙΔ και Α.Ε. που είναι κοστοβόρα και δεν έχουν σκοπό ύπαρξης.

Από .......  iefimerida

Κίνδυνος διπλής φορολόγησης της μεσαίας ιδιοκτησίας με το νέο σχέδιο για το φόρο ακινήτων

Αναρτήθηκε από ....... energoipoliteskv.blogspot.com


Σολομώντεια λύση στο πρόβλημα του νέου φόρου ακινήτων αναζητούν οι Κ.Ο. της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, που πήραν στα χέρια τους το προσχέδιο. Το μόνο σίγουρο είναι αφενός ότι δεν μπορεί να αμφισβητηθεί ο δημοσιονομικός στόχος των 2,9 δισ ευρώ αφετέρου ότι ο Ενιαίος Φόρος Ακινήτων, όπως είχε τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, δεν υφίσταται πλέον.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο νέος φόρος θα συνδυάζει έναν Φόρο ανά ακίνητο αλλά με χαμηλότερους συντελεστές σε σχέση με τον Ενιαίο Φόρο Ακινήτων -στοχεύοντας στην ελάφρυνση των αγροτεμαχίων, αγροτικών οικοπέδων και στην ελάφρυνση ή πλήρη απαλλαγή των αγροτικών κτισμάτων- με ένα Φόρο Μεγάλης Ακίνητης Περιουσίας που πιθανώς θα εφαρμόζεται από 300.000 ευρώ και άνω, όπως τουλάχιστον προβλέπει η νέα πρόταση προς τα κόμματα.
Το «αγκάθι» σε αυτή τη περίπτωση, είναι το ύψος του αφορολογήτου του νέου Φόρου Μεγάλης Ακίνητης Περιουσίας, που θα εφαρμόζεται παράλληλα, καθώς ελλοχεύει ο κίνδυνος διπλού φόρου στις μεσαίες αστικές ιδιοκτησίες.

Είναι ενδεικτικό ότι διαμερίσματα 100 τ.μ. σε περιοχές με Τιμή Ζώνης άνω των 3.000 ευρώ/τ.μ. όπως για παράδειγμα το Ελληνικό, η Ν. Ερυθραία, το Ν. Ψυχικό, το κέντρο της Αθήνας (Κολωνάκι), η Πειραϊκή, η Βάρη, η Βουλιαγμένη, η Γλυφάδα, το Πόρτο Ράφτη κ.λ.π. θα πρέπει να πληρώσουν και ΕΝΦΑ και ΦΑΠ, ενώ εάν πρόκειται για διαμερίσματα 120 τ.μ. και άνω, η διπλή επιβάρυνση επεκτείνεται σε περιοχές με χαμηλότερη Τιμή Ζώνης όπως για παράδειγμα ο Άλιμος, το Μαρούσι, η Ν. Σμύρνη, ο Παπάγος, η Πεντέλη, η Σαρωνίδα κ.λ.π.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι το ΠΑΣΟΚ προτείνει υψηλότερο αφορολόγητο για το νέο ΦΑΠ, με παράλληλη εφαρμογή υψηλών συντελεστών στη πολύ μεγάλη ακίνητη περιουσία (ενδεχομένως πάνω από 1,5 - 2 εκατ. ευρώ) πρόταση στην οποία φέρεται ότι αντιδρούν βουλευτές της Ν.Δ.
Σε κάθε περίπτωση, ο νέος φόρος πρέπει να φτάσει σύντομα στη Βουλή, έτσι ώστε να καθησυχαστεί και η Τρόικα που παρακολουθεί τις εξελίξεις.

Από  .......  iefimerida

Η ΔΗΜΑΡ επιστρέφει στην κυβέρνηση, αλλάζει ο πρωθυπουργός – Είναι σενάριο;

Αναρτήθηκε από .......  energoipoliteskv.blogspot.com

Η πρόταση της Ντόρας Μπακογιάννη χθες για επιστροφή στην κυβέρνηση έφερε ξανά στην επιφάνεια μια ολόκληρη συζήτηση. Αν και όλα είναι σε επίπεδο σεναρίου κάποιοι θυμίζουν με νόημα ότι δεν χρειάζονται εκλογές για να σχηματιστεί μια άλλη κυβέρνηση. Το έδειξε η περίπτωση Παπαδήμου μετά την ανατροπή της κυβέρνησης Παπανδρέου

Αλλοι υπενθυμίζουν ότι δεν είναι μονάχα η κ. Μπακογιάννη. Λένε με νόημα ότι η Ντόρα Μπακογιάννη απλά επανέφερε το θέμα.

Υπάρχουν και βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και ανεξάρτητοι που προτείνουν μια νέα κυβέρνηση που θα προκύψει από την υπάρχουσα Βουλή.

Και ο κ. Λοβέρδος, που πλέον έχει προσεγγίσει τη ΔΗΜΑΡ και ο κ. Σκανδαλίδης και ο κ. Τριαντάφυλλος έχουν εκφραστεί υπέρ της επιστροφής της ΔΗΜΑΡ στην κυβέρνηση.

Απ' τη ΔΗΜΑΡ πάλι είναι σαφές πως το πρόβλημα υπάρχει με την παρούσα κυβέρνηση με την οποία δεν υπάρχει καμία προγραμματική σύγκληση.

Μια νέα προγραμματική συμφωνία όμως αφήνει ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα.
Ποια είναι αυτά τα ενδεχόμενα;

Μια νέα κυβέρνηση, με νέα πρόσωπα και ειδικά άλλο πρόσωπο στη θέση του Πρωθυπουργού με νέα προγραμματική συμφωνία των τριών κομμάτων.

Είναι ένα σκηνικό που μετά το ... δεδικασμένο Παπαδήμου είναι πλέον γνώριμο, ενώ στην περίπτωση ΝΔ,ΠΑΣΟΚ,ΔΗΜΑΡ η συμβίωση πλέον δεν είναι και πρωτόγνωρη.

Γιατί τώρα;

Η κυβέρνηση έχει φτάσει σε οριακό σημείο.
Τόσο στο εσωτερικό της ΝΔ και κυρίως στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ η κριτική στην πολιτική που ασκεί η ηγεσία των κομμάτων αυξάνεται και οδηγεί πολλούς στην έξοδο.
Κάποιοι συζητούν πως ήρθε η ώρα μέσω αλλαγών να συγκρατηθούν τα φαινόμενα αποσύνθεσης των κοινοβουλευτικών ομάδων και παράλληλα με την ενίσχυση της ΔΗΜΑΡ αλλά και της πλειοψηφίας των ανεξάρτητων βουλευτών να προκύψει ένα πολύ πιο ισχυρό κυβερνητικό σχήμα...

Με έναν άλλο πρωθυπουργό και μια άλλη προγραμματική συμφωνία η ΔΗΜΑΡ θα το σκεφτόταν πολύ σοβαρά, είπε μιλώντας στο ΣΚΑΙ η κ. Γιαννακάκη, τονίζοντας πως ο λαός έχει δείξει πως δεν επιθυμεί εκλογές και πως από την παρούσα Βουλή θα μπορούσε να προκύψει μια άλλη κυβέρνηση.

Από ......  newsit

Γεωργιάδης για απολύσεις

Αναρτήθηκε από ....... energoipoliteskv.blogspot.com