Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com
Για μια Εναλλακτική Ενημέρωση Οικολογική - Για ένα ανοιχτό βήμα διαλόγου με τους Πολίτες των Καμένων Βούρλων. Γράψτε μας την άποψη σας, την καταγγελία σας, την διαφωνία σας. Δεχόμαστε τα πάντα, ακόμη και να μας καταγγείλετε και αποστείλατε στο e-mail: energoipoliteskv@gmail.com
Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013
Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013
Σουλτς: Δεν φτάνουν οι συγγνώμες για τη λάθος συνταγή λιτότητας, κάποιος πρέπει ν' αναλάβει την ευθύνη
Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com
Ένας ένας οι ευρωπαίοι αξιωματούχοι παραδέχονται το λάθος που έχει συμβεί με τις πολιτικές λιτότητας που εφαρμόστηκαν στην Ελλάδα και τις άλλες χώρες της ΕΕ που πλήττονται από την κρίση
«Δεν φτάνει πια να ζητά κανείς συγγνώμη, κάποιος πρέπει να αναλάβει συγκεκριμένες ευθύνες» για τα προγράμματα οικονομικής εξυγίανσης που επιβλήθηκαν στην Ελλάδα, στην Ισπανία, στην Ιρλανδία και στην Κύπρο, έγραψε ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Μάρτιν Σουλτς, σε άρθρο του στην εφημερίδα Λα Ρεπούμπλικα.
«Μας είχαν πει ότι η λιτότητα ήταν μονόδρομος, ότι δεν είχαμε άλλες επιλογές. Σήμερα όμως το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο μας λέει ότι οι επιπτώσεις της λιτότητας στις διάφορες οικονομίες εκτιμήθηκαν με λάθος τρόπο και ότι περιορίσθηκε η ανάπτυξη με απροσδόκητο τρόπο», τόνισε στο άρθρο αυτό ο Γερμανός σοσιαλδημοκράτης πολιτικός.
Ο επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου τόνισε ότι το ίδιο «το ΔΝΤ έκρινε ότι η εσωτερική δομή της Τρόικας ήταν αναποτελεσματική ως προς την επίλυση των προβλημάτων και ότι προκάλεσε περισσότερα προβλήματα από ό,τι θετικές συνέπειες. Όχι μόνον παρεμποδίστηκε η οικονομική ανάπτυξη, αλλά δεν επετράπη στην Ευρώπη, με τον τρόπο αυτό, να ανακτήσει εμπιστοσύνη».
«Δεν αρκεί πλέον να ζητούνται συγγνώμες. Κάποιος πρέπει να αναλάβει την ευθύνη για τα τραγικά αυτά λάθη, για το δράμα αυτό, κάποιος πρέπει να κριθεί υπαίτιος και να αντιμετωπίσει τις συνέπειες. Δεν μπορείς να ζητάς ένα παράλογο κούρεμα και στην συνέχεια να κατηγορείς το ψαλίδι για την ζημιά», πρόσθεσε ο Σουλτς.
Στο άρθρο του στην Λα Ρεπούμπλικα ο Σουλτς σημειώνει επίσης ότι «η Επιτροπή Οικονομικών και Νομισματικών Θεμάτων του Ευρωκοινοβουλίου, ξεκίνησε ήδη έρευνα με θέμα τα όσα έπραξε η Τρόικα στην Ελλάδα, στην Ιρλανδία, στην Κύπρο και στην Πορτογαλία, ώστε να καταλάβουμε γιατί έγιναν τόσα πολλά λάθη. Για να καταλάβουμε πως ήταν δυνατόν, να αποδειχθούν εντελώς εσφαλμένες τόσες πολλές θεωρίες».
«Μετά από χρόνια αναστολής, ο δημοκρατικός έλεγχος μπορεί να ξαναρχίσει, επιτέλους, να λειτουργεί», καταλήγει ο Μάρτιν Σουλτς, ο οποίος εκτιμά ότι «παρά τις λάθος επιλογές που επεβλήθησαν, οι ευρωπαϊκές χώρες, σιγά-σιγά, ξαναμπαίνουν στον σωστό δρόμο » και υπενθυμίζει ότι «η Ελλάδα αναμένει να επιστρέψει στην ανάπτυξη το επόμενο έτος».
Ένας ένας οι ευρωπαίοι αξιωματούχοι παραδέχονται το λάθος που έχει συμβεί με τις πολιτικές λιτότητας που εφαρμόστηκαν στην Ελλάδα και τις άλλες χώρες της ΕΕ που πλήττονται από την κρίση
«Δεν φτάνει πια να ζητά κανείς συγγνώμη, κάποιος πρέπει να αναλάβει συγκεκριμένες ευθύνες» για τα προγράμματα οικονομικής εξυγίανσης που επιβλήθηκαν στην Ελλάδα, στην Ισπανία, στην Ιρλανδία και στην Κύπρο, έγραψε ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Μάρτιν Σουλτς, σε άρθρο του στην εφημερίδα Λα Ρεπούμπλικα.
«Μας είχαν πει ότι η λιτότητα ήταν μονόδρομος, ότι δεν είχαμε άλλες επιλογές. Σήμερα όμως το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο μας λέει ότι οι επιπτώσεις της λιτότητας στις διάφορες οικονομίες εκτιμήθηκαν με λάθος τρόπο και ότι περιορίσθηκε η ανάπτυξη με απροσδόκητο τρόπο», τόνισε στο άρθρο αυτό ο Γερμανός σοσιαλδημοκράτης πολιτικός.
Ο επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου τόνισε ότι το ίδιο «το ΔΝΤ έκρινε ότι η εσωτερική δομή της Τρόικας ήταν αναποτελεσματική ως προς την επίλυση των προβλημάτων και ότι προκάλεσε περισσότερα προβλήματα από ό,τι θετικές συνέπειες. Όχι μόνον παρεμποδίστηκε η οικονομική ανάπτυξη, αλλά δεν επετράπη στην Ευρώπη, με τον τρόπο αυτό, να ανακτήσει εμπιστοσύνη».
«Δεν αρκεί πλέον να ζητούνται συγγνώμες. Κάποιος πρέπει να αναλάβει την ευθύνη για τα τραγικά αυτά λάθη, για το δράμα αυτό, κάποιος πρέπει να κριθεί υπαίτιος και να αντιμετωπίσει τις συνέπειες. Δεν μπορείς να ζητάς ένα παράλογο κούρεμα και στην συνέχεια να κατηγορείς το ψαλίδι για την ζημιά», πρόσθεσε ο Σουλτς.
Στο άρθρο του στην Λα Ρεπούμπλικα ο Σουλτς σημειώνει επίσης ότι «η Επιτροπή Οικονομικών και Νομισματικών Θεμάτων του Ευρωκοινοβουλίου, ξεκίνησε ήδη έρευνα με θέμα τα όσα έπραξε η Τρόικα στην Ελλάδα, στην Ιρλανδία, στην Κύπρο και στην Πορτογαλία, ώστε να καταλάβουμε γιατί έγιναν τόσα πολλά λάθη. Για να καταλάβουμε πως ήταν δυνατόν, να αποδειχθούν εντελώς εσφαλμένες τόσες πολλές θεωρίες».
«Μετά από χρόνια αναστολής, ο δημοκρατικός έλεγχος μπορεί να ξαναρχίσει, επιτέλους, να λειτουργεί», καταλήγει ο Μάρτιν Σουλτς, ο οποίος εκτιμά ότι «παρά τις λάθος επιλογές που επεβλήθησαν, οι ευρωπαϊκές χώρες, σιγά-σιγά, ξαναμπαίνουν στον σωστό δρόμο » και υπενθυμίζει ότι «η Ελλάδα αναμένει να επιστρέψει στην ανάπτυξη το επόμενο έτος».
Πηγή: ΑΜΠΕ
Γεωργιάδης: Αν δεν ψηφισθεί ο φόρος ακινήτων, θα πέσει η κυβέρνηση! - VIDEO
Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com
Αυτό δήλωσε ευθέως ο υπουργός Υγείας στον αέρα της πρωϊνής εκπομπής του Ant1...
Την πεποίθηση ότι ο ενιαίος φόρος θα περάσει από τη Βουλή έτσι κι αλλιώς εξέφρασε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, τονίζοντας πως αν δεν γίνει αυτό, θα πέσει η κυβέρνηση!
«Ο ενιαίος φόρος ακινήτων θα περάσει από τη Βουλή, γιατί αν δεν περάσει θα πέσει η κυβέρνηση» είπε στο πρωινό του Αντ1 ο υπουργός Υγείας, όταν ρωτήθηκε για τους βουλευτές της ΝΔ που συζήτησαν με τον υπουργό Οικονομικών τις αντιρρήσεις τους για τη φορολογία ακινήτων.
Ας σημειωθεί ότι ο Άδωνις Γεωργιάδης προ ημερών είχε πει: «Εάν η τρόικα ζητήσει από την κυβέρνηση να εφαρμόσει νέα οριζόντια μέτρα, τότε πρέπει να αποφασίσει ο λαός με εκλογές».
Από ..... epikaira
Αυτό δήλωσε ευθέως ο υπουργός Υγείας στον αέρα της πρωϊνής εκπομπής του Ant1...
Την πεποίθηση ότι ο ενιαίος φόρος θα περάσει από τη Βουλή έτσι κι αλλιώς εξέφρασε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, τονίζοντας πως αν δεν γίνει αυτό, θα πέσει η κυβέρνηση!
«Ο ενιαίος φόρος ακινήτων θα περάσει από τη Βουλή, γιατί αν δεν περάσει θα πέσει η κυβέρνηση» είπε στο πρωινό του Αντ1 ο υπουργός Υγείας, όταν ρωτήθηκε για τους βουλευτές της ΝΔ που συζήτησαν με τον υπουργό Οικονομικών τις αντιρρήσεις τους για τη φορολογία ακινήτων.
Ας σημειωθεί ότι ο Άδωνις Γεωργιάδης προ ημερών είχε πει: «Εάν η τρόικα ζητήσει από την κυβέρνηση να εφαρμόσει νέα οριζόντια μέτρα, τότε πρέπει να αποφασίσει ο λαός με εκλογές».
Από ..... epikaira
Βόμβες Ρακιντζή για τον ΕΟΠΥΥ: Ενας οργανισμός χωρίς σχέδιο
Αναρτήθηκε από ....... energoipoliteskv.blogspot.com
Από ...... iefimerida
Καταπέλτης είναι το πόρισμα των επιθεωρητών Δημόσιας
Διοίκησης για τον ΕΟΠΥΥ στο οποίο αναφέρεται ότι συγκροτήθηκε χωρίς
σχέδιο. Μάλιστα ο Λέανδρος Ρακιντζής αναφέρει πως ο Οργανισμός δεν
διαθέτει εσωτερικό κανονισμό αλλά ούτε και καταρτισμένο προσωπικό για τη
διαχείριση της βάσης δεδομένων του οργανισμού.
Τι αναφέρει η έκθεση των επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης για τον ΕΟΠΥΥ
Τι αναφέρει η έκθεση των επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης για τον ΕΟΠΥΥ
- Συγκροτήθηκε χωρίς σχέδιο
- Δεν διαθέτει εσωτερικό κανονισμό
- Λειτουργεί χωρίς στρατηγική και μάλιστα ορισμένες φορές στα όρια της νομιμότητας
- Δεν υπάρχει διαλειτουργικότητα των μηχανογραφικών συστημάτων η οποία είναι έως και ανύπαρκτη
- Δεν υπάρχει καταρτισμένο προσωπικό για τη διαχείριση της βάσης δεδομένων.
Από ...... iefimerida
Τζάμπα μάγκες οι βουλευτές της ΝΔ!
Αναρτήθηκε από ........ energoipoliteskv.blogspot.com
Τουλάχιστον δέκα από τους δεκάδες
βουλευτές της ΝΔ που είδαν τον Στουρνάρα αυτές τις ημέρες ,
υπέβαλαν εισηγητικές προτάσεις για αλλαγές στη φορολογία ακινήτων.
Ωστόσο κανένας δεν θέλει να δημοσιοποιήσει τις προτάσεις του για … «λόγους αρχής» όπως λένε.
«Κλεφτοπόλεμος» δηλαδή χωρίς αντίκρισμα.
ΔΓ
Από ..... parapolitika
Χαμός με τις εισηγητικές προτάσεις τους για τις αλλαγές στη φορολογία ακινήτων
Ωστόσο κανένας δεν θέλει να δημοσιοποιήσει τις προτάσεις του για … «λόγους αρχής» όπως λένε.
«Κλεφτοπόλεμος» δηλαδή χωρίς αντίκρισμα.
ΔΓ
Από ..... parapolitika
Πέντε αλλαγές στον φόρο ακινήτων – Απαλλαγές για κλειστά σπίτια και καταστήματα – Ποιοι αγρότες δεν πληρώνουν
Αναρτήθηκε από ....... energoipoliteskv.blogspot.com
- Μειώνεται ο φόρος για μη ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα
Η γκίνια αλλά και οι πραγματικές αντιδράσεις φέρνουν αλλαγές.
Ήδη η κατάθεση του νομοσχεδίου πάει για αργότερα προς το τέλος της
επόμενης εβδομάδας και όλα δείχνουν ότι θα είναι πολλοί που με τις
αλλαγές θα ωφεληθούν και πολλές στρεβλώσεις θα απαλειφθούν.
“Κοιτάξτε, μέσα στο δημοσιονομικό πλαίσιο, δηλαδή των εσόδων που θέλουμε, θα κάνουμε τις απαραίτητες βελτιώσεις, λαμβάνοντας υπόψη τις απόψεις των κοινοβουλευτικών ομάδων της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ, όπως εκφράστηκαν. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό και ελπίζουμε η επεξεργασία να έχει τελειώσει μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας”, είπε ο υπουργός βγαίνοντας από το Μέγαρο Μαξίμου.
Η δήλωση αυτή σημαίνει πως η όποια ελάφρυνση για κάποιους θα σημάνει αύξηση για ορισμένους άλλους.Με βάση τα έως τώρα δεδομένα το υπουργείο Οικονομικών επιδιώκει να εισπράξει 2,25 δισ. ευρώ από τις κατοικίες, άλλο 1,1 δισ. ευρώ από τα οικόπεδα και περί τα 150.000.000 ευρώ από τα αγροτεμάχια.
- Το υπουργείο μελετά την αλλαγή στους συντελεστές της χρήσης των
αγροτεμαχίων όπου ο φόρος διαμορφώνεται ανάλογα με την καλλιέργεια.
- Όλα δείχνουν ότι ως προς τα αγροτεμάχια θα υπάρξει αύξηση της επιβάρυνσης για όσους εισπράττουν επιδοτήσεις
- Παράλληλα θα αυξηθεί το όριο του ετήσιου εισοδήματος βάσει του οποίου προβλέπονται εκπτώσεις ως και 50% στον φόρο.
- Σημαντική είναι η αλλαγή που αφορά στα μη ηλεκτροδοτούμενα και που μένει να ξεκαθαρίσει εαν μιλάμε για απαλλαγή η σημαντική μείωση του φόρου.
- Βέβαιο θα πρέπει να θεωρείται ότι δεν θα πληρώσουν κανένα φόρο τα ακίνητα τα οποία απαλλοτριώνονται από το κράτος.
Σε ό,τι αφορά στα οικόπεδα εντός σχεδίου η μέση επιβάρυνση είναι στο 0,8% της αξίας. Δηλαδή για ένα μέσο οικόπεδο 150 τ.μ. Αξίας 55.000 η επιβάρυνση θα είναι κοντά στα 300 ευρώ, ενώ για ένα οικόπεδο 200 τμ διπλάσιας αξίας στα 110.000 ευρώ η επιβάρυνση θα είναι 800 ευρώ το χρόνο.
Από ...... newsit
- Μειώνεται ο φόρος για μη ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα
- Αυξάνονται τα όρια εισοδήματος για τις απαλλαγές
- Αλλάζουν οι κλίμακες στη φορολόγηση των αγροτικών εκτάσεων
- Παραδείγματα
Η γκίνια αλλά και οι πραγματικές αντιδράσεις φέρνουν αλλαγές.
Ήδη η κατάθεση του νομοσχεδίου πάει για αργότερα προς το τέλος της
επόμενης εβδομάδας και όλα δείχνουν ότι θα είναι πολλοί που με τις
αλλαγές θα ωφεληθούν και πολλές στρεβλώσεις θα απαλειφθούν.
Στουρνάρας: μέσα στο δημοσιονομικό πλαίσιο οι αλλαγές
Ο υπουργός πάντως ξεκαθάρισε ότι οι όποιες αλλαγές δεν σημαίνει πως θα μειώσουν τα έσοδα που προσδοκά το κράτος. “Κοιτάξτε, μέσα στο δημοσιονομικό πλαίσιο, δηλαδή των εσόδων που θέλουμε, θα κάνουμε τις απαραίτητες βελτιώσεις, λαμβάνοντας υπόψη τις απόψεις των κοινοβουλευτικών ομάδων της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ, όπως εκφράστηκαν. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό και ελπίζουμε η επεξεργασία να έχει τελειώσει μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας”, είπε ο υπουργός βγαίνοντας από το Μέγαρο Μαξίμου.
Η δήλωση αυτή σημαίνει πως η όποια ελάφρυνση για κάποιους θα σημάνει αύξηση για ορισμένους άλλους.Με βάση τα έως τώρα δεδομένα το υπουργείο Οικονομικών επιδιώκει να εισπράξει 2,25 δισ. ευρώ από τις κατοικίες, άλλο 1,1 δισ. ευρώ από τα οικόπεδα και περί τα 150.000.000 ευρώ από τα αγροτεμάχια.
Ποιες αλλαγές μελετάει το υπουργείο Οικονομικών
- Όλα δείχνουν ότι ως προς τα αγροτεμάχια θα υπάρξει αύξηση της επιβάρυνσης για όσους εισπράττουν επιδοτήσεις
- Παράλληλα θα αυξηθεί το όριο του ετήσιου εισοδήματος βάσει του οποίου προβλέπονται εκπτώσεις ως και 50% στον φόρο.
- Σημαντική είναι η αλλαγή που αφορά στα μη ηλεκτροδοτούμενα και που μένει να ξεκαθαρίσει εαν μιλάμε για απαλλαγή η σημαντική μείωση του φόρου.
- Βέβαιο θα πρέπει να θεωρείται ότι δεν θα πληρώσουν κανένα φόρο τα ακίνητα τα οποία απαλλοτριώνονται από το κράτος.
Ποιες είναι οι επιβαρύνσεις
Με τον νέο φόρο οι ιδιοκτήτες αστικών κτιρίων θα πρέπει να υπολογίζουν
έναν φόρο που κυμαίνεται από το 0,35% ως το 0,45% της αντικειμενικής
αξίας του ακινήτου τους.Σε ό,τι αφορά στα οικόπεδα εντός σχεδίου η μέση επιβάρυνση είναι στο 0,8% της αξίας. Δηλαδή για ένα μέσο οικόπεδο 150 τ.μ. Αξίας 55.000 η επιβάρυνση θα είναι κοντά στα 300 ευρώ, ενώ για ένα οικόπεδο 200 τμ διπλάσιας αξίας στα 110.000 ευρώ η επιβάρυνση θα είναι 800 ευρώ το χρόνο.
Από ...... newsit
Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013
«Ρουκέτα» Σταϊκούρα για το Χρέος - Εβαλε θέμα «κουρέματος»
Αναρτήθηκε από ........ energoipoliteskv.blogspot.com
Από ....... iefimerida
«Φωτιές» άναψε η τοποθέτηση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών
Χρήστου Σταϊκούρα για την ανάγκη πιο «ισχυρών» εργαλείων, από τα όσα
προβλέπει η απόφαση της 27ης Νοεμβρίου του 2012 για τη μείωση του
Χρέους, καθώς στη πραγματικότητα έβαλε θέμα «κουρέματος» όπως ακριβώς
υποστηρίζει εδώ και μήνες το ΔΝΤ.
«Επιθυμούμε και επιδιώκουμε να διευθετηθεί το ζήτημα το συντομότερο δυνατό, με άμεσο και καθαρό τρόπο. Βέβαια, είναι θέμα δυναμικό και πολυσύνθετο.Υπάρχει μία σειρά από παράγοντες που τα επηρεάζουν.
Ρεαλιστικές λύσεις και τεχνικές υπάρχουν. Ισως απαιτηθούν και ισχυρότερα εργαλεία», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ.Σταϊκούρας, μιλώντας σε ημερίδα του ΚΕΠΕ, ενισχύοντας την αίσθηση ότι η Αθήνα επισήμως δεν θέτει στη παρούσα φάση ζήτημα «κουρέματος» αλλά περιμένει τη κατάλληλη στιγμή και τις κατάλληλες συνθήκες για να ανοίξει τη συζήτηση.
Στην ίδια ακριβώς γραμμή κινείται και το Γραφείο Προϋπολογισμού της Βουλής, το οποίο στη Τριμηνιαία του Έκθεση επισημαίνει ότι με βάση τις παραδοχές του βασικού σεναρίου που έχει υιοθετήσει η Τρόικα, το Χρέος πολύ δύσκολα θα φτάσει σε βιώσιμα επίπεδα χωρίς «κούρεμα». Είναι ενδεικτικό ότι αν ο ρυθμός μεγέθυνσης του ΑΕΠ κατά μέσο όρο βρίσκεται έως το 2022 στο 3,5% (αντί για 4,5% που προβλέπει το βασικό σενάριο) και τα επιτόκια αυξηθούν από το σημερινό ιστορικό χαμηλό 3,5%, κατά 100 μονάδες βάσης στο 4,5% τότε το απαιτούμενο δημοσιονομικό πλεόνασμα είναι στο 8,7%, δηλαδή 3 μονάδες σχεδόν πάνω από αυτό που απαιτείται στην υπόθεση εργασίας.
Οπως σημειώνει, ωστόσο, η επιστημονική ομάδα του Γραφείου Προϋπολογισμού της Βουλής, η έκβαση μιας διαπραγμάτευσης για αναδιάρθρωση του χρέους εξαρτάται (και) από την αξιοπιστία της χώρας, η οποία με τη σειρά της μετράται με την εξέλιξη της δημοσιονομικής πολιτικής μας, των μεταρρυθμίσεων και της αξιοποίησης των φυσικών πόρων. Το ίδιο ισχύει και για τις προβλεπόμενες ανάγκες για περαιτέρω στήριξη μετά το 2014.
«Οσο καθυστερούν οι μεταρρυθμίσεις και άλλες αποφάσεις η οικονομική κατάσταση θα επιβαρύνεται και οι διαπραγματευτικές δυνατότητες θα ελαχιστοποιούνται. Θα ήταν μια χρήσιμη έκπληξη και θα βελτίωνε τις διαπραγματευτικές δυνατότητες της χώρας η έγκαιρη εκπλήρωση των πιο κρίσιμων προαπαιτούμενων».
«Επιθυμούμε και επιδιώκουμε να διευθετηθεί το ζήτημα το συντομότερο δυνατό, με άμεσο και καθαρό τρόπο. Βέβαια, είναι θέμα δυναμικό και πολυσύνθετο.Υπάρχει μία σειρά από παράγοντες που τα επηρεάζουν.
Ρεαλιστικές λύσεις και τεχνικές υπάρχουν. Ισως απαιτηθούν και ισχυρότερα εργαλεία», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ.Σταϊκούρας, μιλώντας σε ημερίδα του ΚΕΠΕ, ενισχύοντας την αίσθηση ότι η Αθήνα επισήμως δεν θέτει στη παρούσα φάση ζήτημα «κουρέματος» αλλά περιμένει τη κατάλληλη στιγμή και τις κατάλληλες συνθήκες για να ανοίξει τη συζήτηση.
Στην ίδια ακριβώς γραμμή κινείται και το Γραφείο Προϋπολογισμού της Βουλής, το οποίο στη Τριμηνιαία του Έκθεση επισημαίνει ότι με βάση τις παραδοχές του βασικού σεναρίου που έχει υιοθετήσει η Τρόικα, το Χρέος πολύ δύσκολα θα φτάσει σε βιώσιμα επίπεδα χωρίς «κούρεμα». Είναι ενδεικτικό ότι αν ο ρυθμός μεγέθυνσης του ΑΕΠ κατά μέσο όρο βρίσκεται έως το 2022 στο 3,5% (αντί για 4,5% που προβλέπει το βασικό σενάριο) και τα επιτόκια αυξηθούν από το σημερινό ιστορικό χαμηλό 3,5%, κατά 100 μονάδες βάσης στο 4,5% τότε το απαιτούμενο δημοσιονομικό πλεόνασμα είναι στο 8,7%, δηλαδή 3 μονάδες σχεδόν πάνω από αυτό που απαιτείται στην υπόθεση εργασίας.
Οπως σημειώνει, ωστόσο, η επιστημονική ομάδα του Γραφείου Προϋπολογισμού της Βουλής, η έκβαση μιας διαπραγμάτευσης για αναδιάρθρωση του χρέους εξαρτάται (και) από την αξιοπιστία της χώρας, η οποία με τη σειρά της μετράται με την εξέλιξη της δημοσιονομικής πολιτικής μας, των μεταρρυθμίσεων και της αξιοποίησης των φυσικών πόρων. Το ίδιο ισχύει και για τις προβλεπόμενες ανάγκες για περαιτέρω στήριξη μετά το 2014.
«Οσο καθυστερούν οι μεταρρυθμίσεις και άλλες αποφάσεις η οικονομική κατάσταση θα επιβαρύνεται και οι διαπραγματευτικές δυνατότητες θα ελαχιστοποιούνται. Θα ήταν μια χρήσιμη έκπληξη και θα βελτίωνε τις διαπραγματευτικές δυνατότητες της χώρας η έγκαιρη εκπλήρωση των πιο κρίσιμων προαπαιτούμενων».
Από ....... iefimerida
Δημοσιεύουμε τον Απολογισμό – Ισολογισμό του Δήμου Μώλου Αγίου Κων/νου, οικονομικού έτους 2012
Αναρτήθηκε από ........ energoipoliteskv.blogspot.com
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ
ΝΟΜΟΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΜΩΛΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΥ
Α Π Ο Σ Π Α Σ Μ Α
Από το 21/2013 πρακτικό συνεδρίασης Δημοτικού Συμβουλίου Μώλου Αγίου Κων/νου.
Στα Καμένα Βούρλα και στο Δημοτικό Κατάστημα (αίθουσα συνεδριάσεων Δημοτικού
Συμβουλίου) σήμερα την 23η του μηνός Οκτωβρίου του έτους 2013 ημέρα της εβδομάδας Τετάρτη
και ώρα 18.30 μ.μ. έπειτα από την έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου Καραμαζιώτη Νικολάου με
αριθμ. Πρωτ.: 19.144/16-10-2013 που έγινε και επιδόθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρων 67
του ν. 3852/10 συνήλθε σε ειδική συνεδρίαση το Δημοτικό Συμβούλιο Μώλου Αγίου Κων/νου με την
παρουσία και απουσία των κάτωθι Δημοτικών Συμβούλων:
Π α ρ ό ν τ ε ς Α π ό ν τ ε ς
1. Καραμαζιώτης Νικ., Πρόεδρος 1.-Τσιτίνης Στάμος, Γραμματέας
2. Παπαγρηγορίου Χρήστος, Αντιπρόεδρος 2.-Τσώνης Θεοφάνης, Δημ. Συμβ.
3. Φακίρης Ταξιάρχης, Δημοτικός Σύμβουλος 3.-Παντράς Χρήστος, # #
4. Γιαννακόπουλος Γεώργιος , # # 4.-Μπεζάτης Ευάγγελος, # #
5. Παπαναγιώτου Δημήτριος , # # 5.-Κυριάκος Άγγελος, # #
6. Φλωράκης Αθανάσιος , # # 6.-Μουτσουρούφης Ευστ., # #
7. Αναστασίου Γεώργιος, # # 7.-Γκανάσος Δημήτριος, # #
8. Κουτσούμπας Χρήστος, # # 8.-Τρίγκας Γεώργιος, # #
9. Ζαχαρόπουλος Δημήτριος, # # 9.-Παταργιάς Κων/νος, # #
10. Κλαπαστής Αθανάσιος, # # 10.-Μακρυνίτσας Δημ., # #
11. Μπαμπαλιούτας Αθανάσιος, # # που δεν έλαβαν μέρος ενώ
12. Κριτσόβας Δημήτριος, # # προσκλήθηκαν νόμιμα
13. Γεωργαντζής Γεώργιος, # #
14. Μαντζαβίνος Κων/νος, # #
15. Συκιώτης Ιωάννης, # #
16. Τσαπάρας Γεώργιος, # #
17. Αντύπας Αντύπας, # #
Στη συνεδρίαση παραβρέθηκε ο Δήμαρχος Μώλου Αγίου Κων/νου Ευάγγελος Τετριμίδας.
Στη συνεδρίαση τηρήθηκαν πρακτικά με τη βοήθεια μαγνητοφωνικής συσκευής και
παραβρέθηκε και η Δημοτική Υπάλληλος Χονδροδήμου Λουκία για την τήρηση πρόχειρων
συνοπτικών πρακτικών.
Έτσι με νόμιμη σύνθεση και απαρτία, εφόσον από τα είκοσι επτά (27) μέλη του Δημοτικού
Συμβουλίου και τον Δήμαρχο, είναι παρόντα τα δέκα επτά (17) μέλη και ο Δήμαρχος , ο Πρόεδρος
κήρυξε την έναρξη της συνεδρίασης για να συζητήσει το Δημοτικό Συμβούλιο, τα παρακάτω θέματα
της ημερήσιας διάταξης και αποφασίζει όπως παρακάτω:
Θέμα Μόνο: «Έγκριση Απολογισμού – Ισολογισμού του Δήμου Μώλου Αγίου Κων/νου,
οικονομικού έτους 2012»
Αριθμ. Απόφασης: 21/279/2013
Στη συνεδρίαση παραβρέθηκε και ο ορκωτός ελεγκτής- λογιστής κος Ιωάννης Μακρής και ο
Προϊστάμενος Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου κος Ευστάθιος Καπέλος.
ΑΔΑ: ΒΛΛΑΩΚ1-9Ο3
Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Καραμαζιώτης Νικόλαος, είπε ότι με τις παρ.1, 2, 3, 4
και 5 του άρθρου 163 του Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα (Ν. 3463/06), ορίζονται τα εξής:
«1. Έως το τέλος Μαΐου, εκείνος που ενεργεί την ταμειακή υπηρεσία του Δήμου υποβάλλει δια μέσου
του δημάρχου στη δημαρχιακή επιτροπή λογαριασμό της διαχείρισης του οικονομικού έτους που
έληξε. Τα στοιχεία που περιλαμβάνει ο λογαριασμός της διαχείρισης ορίζονται με το προεδρικό
διάταγμα της παρ. 2 του άρθρου 175. Ο λογαριασμός υποβάλλεται ενιαίος, ανεξάρτητα από τις
μεταβολές που έχουν τυχόν γίνει, ως προς τα πρόσωπα εκείνων που ενεργούν την ταμειακή υπηρεσία.
2. Μέσα σε δύο (2) μήνες αφότου παρέλαβε τα ανωτέρω στοιχεία, η δημαρχιακή επιτροπή τα
προελέγχει και, το αργότερο πέντε (5) ημέρες μετά τη λήξη του διμήνου, υποβάλλει τον απολογισμό
και, προκειμένου για Δήμους που εφαρμόζουν το κλαδικό λογιστικό σχέδιο Δήμων και Κοινοτήτων,
τον ισολογισμό και τα αποτελέσματα χρήσεως, μαζί με έκθεσή της στο δημοτικό συμβούλιο.
3. Ο ισολογισμός και τα αποτελέσματα χρήσεως, πριν την υποβολή τους στο δημοτικό συμβούλιο,
ελέγχονται από έναν ορκωτό ελεγκτή - λογιστή.
Οι Δήμοι που εφαρμόζουν το κλαδικό λογιστικό σχέδιο υποχρεούνται, για τον έλεγχο των
οικονομικών καταστάσεων κάθε οικονομικού έτους, να ορίζουν τον ορκωτό ελεγκτή - λογιστή και τον
αναπληρωτή του μέχρι το τέλος Οκτωβρίου του έτους αυτού.
Ο ορκωτός ελεγκτής - λογιστής, για τον έλεγχο των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων (ισολογισμού,
λογαριασμού αποτελεσμάτων χρήσεως, πίνακα διαθέσεως αποτελεσμάτων και προσαρτήματος) του
Δήμου, εφαρμόζει τις αρχές και τους κανόνες ελεγκτικής που ακολουθεί το Σώμα Ορκωτών Ελεγκτών
- Λογιστών, οι οποίες συμφωνούν με τις βασικές αρχές των διεθνών ελεγκτικών προτύπων. Στο
χορηγούμενο πιστοποιητικό ελέγχου του, ο ορκωτός ελεγκτής - λογιστής αναφέρει εάν ο Δήμος
εφάρμοσε ορθά το κλαδικό λογιστικό σχέδιο Δήμων και Κοινοτήτων και εάν τηρήθηκαν οι διατάξεις
του Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα και των αντίστοιχων κανονιστικών ρυθμίσεων οι οποίες
αφορούν το οικονομικό, λογιστικό και διαχειριστικό σύστημα των Δήμων. Περιλαμβάνει επίσης και
όλες τις παρατηρήσεις που αφορούν σε σημαντικές ανεπάρκειες που έχουν ουσιώδη επίδραση στην
ακρίβεια ή ορθότητα κονδυλίων του ισολογισμού ή των αποτελεσμάτων χρήσεως.
Εκτός από το πιστοποιητικό ελέγχου, ο ορκωτός ελεγκτής - λογιστής υποχρεούται να καταρτίζει και
έκθεση ελέγχου, στην οποία θα περιλαμβάνει τα όσα προέκυψαν από τον έλεγχό του, παραθέτοντας,
επιπροσθέτως και τις αναγκαίες υποδείξεις του για κάθε θέμα. Η έκθεση ελέγχου υποβάλλεται από τον
ορκωτό ελεγκτή - λογιστή στο δημοτικό συμβούλιο και στον Γενικό Γραμματέα της οικείας
Περιφέρειας.
4. Το συμβούλιο μέσα σε προθεσμία δύο (2) μηνών αφότου παρέλαβε τον απολογισμό ή και τον
ισολογισμό και τα αποτελέσματα χρήσεως και την έκθεση της δημαρχιακής επιτροπής αποφασίζει με
πράξη του για την έγκριση του απολογισμού ή και του ισολογισμού και διατυπώνει τις παρατηρήσεις
του σχετικά με αυτόν, σε ειδική για αυτόν το σκοπό συνεδρίαση, στην οποία παρίσταται και ο
διευθυντής των οικονομικών υπηρεσιών του Δήμου.
Στους Δήμους που εφαρμόζουν κλαδικό λογιστικό σχέδιο, στην ανωτέρω ειδική συνεδρίαση καλείται
και παρίσταται και ο ορκωτός ελεγκτής - λογιστής ή ο αναπληρωτής του, ο οποίος συνέταξε το
πιστοποιητικό ελέγχου. Η απουσία του ορκωτού ελεγκτή - λογιστή ή του αναπληρωτή του δεν
επηρεάζει τη λήψη απόφασης του συμβουλίου, υπό τον όρο ότι αποδεικνύεται η εμπρόθεσμη
πρόσκλησή του στην ειδική συνεδρίαση.
Ο δήμαρχος με έγγραφό του κοινοποιεί την απουσία του ορκωτού ελεγκτή - λογιστή από τη
συνεδρίαση στο Σώμα Ορκωτών Ελεγκτών, το συμβούλιο δε, έχει δικαίωμα να αποκλείσει τον ορκωτό
ελεγκτή - λογιστή που δεν προσήλθε, από επόμενο έλεγχο στο Δήμο.
5. Ο απολογισμός ή και ο ισολογισμός με το πιστοποιητικό και την έκθεση ελέγχου του ορκωτού
ελεγκτή - λογιστή, μαζί με όλα τα δικαιολογητικά που ορίζονται στο άρθρο 24 του ν. 3202/2003 (ΦΕΚ
284 Α΄), όπως ισχύει, υποβάλλονται για έλεγχο στο Ελεγκτικό Συνέδριο, μέσα σε έναν (1) μήνα
ΑΔΑ: ΒΛΛΑΩΚ1-9Ο3
αφότου εκδόθηκε η πράξη του δημοτικού συμβουλίου που προβλέπει η προηγούμενη παράγραφος και
η υποβολή του ανακοινώνεται στον Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας.
Σε περίπτωση μη υποβολής του απολογισμού ή και του ισολογισμού στο Ελεγκτικό Συνέδριο,
επιβάλλονται σε βάρος των υπαιτίων οι κυρώσεις του άρθρου 26 του π.δ. 774/1980 και παράλληλα
διενεργείται έκτακτος γενικευμένος έλεγχος στη διαχείριση του Δήμου, μετά από απόφαση του
Προέδρου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, που εκδίδεται είτε αυτεπάγγελτα είτε μετά από αίτηση του
Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας»
Επίσης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο N. 3548/07 άρθρο 6 παρ 7, η κατά τις διατάξεις του Δημοτικού
και Κοινοτικού Κώδικα δημοσίευση των προϋπολογισμών, απολογισμών, ισολογισμών και λοιπών
οικονομικών στοιχείων των Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού, καθώς και η δημοσίευση των προϋπολογισμών και
απολογισμών Ο.Τ.Α. β΄ βαθμού πρέπει να γίνεται σε εφημερίδες που έχουν την έδρα τους στο δήμο ή
την κοινότητα, στην οποία εδρεύει ο φορέας για λογαριασμό του οποίου γίνονται η δημοσίευση και οι
οποίες περιλαμβάνονται στην απόφαση του άρθρου 2 του νόμου 3548/07. Σε περίπτωση που δεν
εκδίδεται τέτοια εφημερίδα, οι ανωτέρω δημοσιεύσεις καταχωρίζονται σε εφημερίδα που έχει την έδρα
της εντός των ορίων του νομού στον οποίο εδρεύει ο δήμος ή η κοινότητα.
Επειδή ο Δήμος Μώλου Αγίου Κων/νου εφαρμόζει κλαδικό λογιστικό σχέδιο, με την υπ’ αριθμ.
26/542/2012 απόφαση Οικονομικής Επιτροπής ορίστηκε ο κ. Μακρής Ιωάννης ως ορκωτός ελεγκτής –
λογιστής για τον έλεγχο των οικονομικών καταστάσεων του έτους 2012.
Μετά τους απαραίτητους ελέγχους στον απολογισμό, ισολογισμό και αποτελέσματα χρήσης του Δήμου
Μώλου Αγίου Κων/νου για το οικον. έτος 2012 προέβη στη σύνταξη πιστοποιητικού ελέγχου και
έκθεσης ελέγχου.
Η Οικονομική Επιτροπή, με την αριθ. 21/417/2013 απόφασή της σύμφωνα με την οποία κατάρτισε τον
απολογισμό, ισολογισμό και αποτελέσματα χρήσης του Δήμου της χρήσης 2012, υπέβαλλε στο
Δημοτικό Συμβούλιο τον Απολογισμό, Ισολογισμό του οικονομικού έτους 2012, προς έγκριση μαζί με
τα αποτελέσματα χρήσεως και σχετική έκθεση.
Έχοντας υπ’ όψη όλα τα παραπάνω, σας καλώ να ψηφίσουμε σχετικά με την έγκρισή του.
Ακολούθησε διαλογική συζήτηση , όπου τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου εξέφρασαν τις
απόψεις τους.
Ο Δημοτικός Σύμβουλος Τσαπάρας Γεώργιος, είπε ότι η τοποθέτησή μου είναι πολιτική. Έχω
καταψηφίσει τον προϋπολογισμό του 2012 καθώς και τις τροποποιήσεις του. Τον έχω καταγγείλει ως
αντιλαϊκό. Η Δημοτική Αρχή υπηρετεί τον Καλλικράτη. Τα κονδύλια που εισπράττονται από τους
δημότες μεγαλώνουν συνεχώς ενώ τα κονδύλια του κράτους όλο και μικραίνουν. Ο Δήμος δεν
διεκδικεί από το κράτος και τα παίρνει από τους δημότες. Θα καταψηφίσω γιατί δεν μπορεί να
συνεχιστεί αυτή η κατάσταση.
Στο σημείο αυτό ο Πρόεδρος, κάλεσε το Δημοτικό Συμβούλιο να ψηφίσει.
Το Δημοτικό Συμβούλιο αφού άκουσε την εισήγηση του προέδρου και είδε
• Το άρθρο 163 του Ν. 3463/06
• το N. 3548/07 άρθρο 6 παρ 7
• το πιστοποιητικό ελέγχου και την έκθεση ελέγχου που υποβλήθηκαν στο Δ.Σ. από τον ορκωτό
ελεγκτή – λογιστή
• την υπ’ αριθμ. 21/41/2013 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής για την υποβολή του
απολογισμού, ισολογισμού και αποτελεσμάτων χρήσης του οικονομικού έτους και τη σχετική
έκθεση της Δημαρχιακής Επιτροπής
• την υπ’ αριθμ. 26/542/2012 απόφαση Οικονομικής Επιτροπής για τον ορισμό ορκωτού ελεγκτή –
λογιστή
• τον απολογισμό, ισολογισμό και τα αποτελέσματα χρήσεως της χρήσης του οικονομικού έτους
2012
ΑΔΑ: ΒΛΛΑΩΚ1-9Ο3
• την εισήγηση του προέδρου,
έπειτα από διαλογική συζήτηση, κατά πλειοψηφία δέκα έξι (16) υπέρ και ενός (1) κατά
Α π ο φ α σ ί ζ ε ι
1. Την έγκριση του Απολογισμού, Ισολογισμού και των αποτελεσμάτων χρήσεως του έτους 2012,
όπως εμφανίζονται συνημμένα και αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα της παρούσας απόφασης.
2. Τη δημοσίευση των ανωτέρω οικονομικών στοιχείων, όπως ορίζεται στο N. 3548/07 άρθρο 6 παρ 7.
3. Την αποστολή της παρούσας απόφασης και των δικαιολογητικών που ορίζονται στο άρθρο 24 του
ν.3202/2003 στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
Η απόφαση έλαβε αριθμό 21/279/2013
…………………………………………………………………………………………………….
Αφού τελείωσαν τα θέματα της ημερήσιας διάταξης ο Πρόεδρος έληξε τη συνεδρίαση και το
πρακτικό υπογράφεται όπως παρακάτω:
Ο Δήμαρχος Ο Πρόεδρος
Ευάγγελος Τετριμίδας Καραμαζιώτης Νικόλαος
Τα Μέλη
Παπαγρηγορίου Χρήστος, Φακίρης Ταξιάρχης, Φλωράκης Αθανάσιος, Γιαννακόπουλος Γεώργιος,
Παπαναγιώτου Δημήτριος , Αναστασίου Γεώργιος, Κουτσούμπας Χρήστος, Ζαχαρόπουλος
Δημήτριος, Κλαπαστής Αθανάσιος, Μπαμπαλιούτας Αθανάσιος, Κριτσόβας Δημήτριος, Γεωργαντζής
Γεώργιος, Μαντζαβίνος Κων/νος, Συκιώτης Ιωάννης, Τσαπάρας Γεώργιος, Αντύπας Αντύπας
Καμένα Βούρλα , 24-10-2013
Ο Δήμαρχος
Τετριμίδας Ευάγγελος
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ
ΝΟΜΟΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΜΩΛΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΥ
Α Π Ο Σ Π Α Σ Μ Α
Από το 21/2013 πρακτικό συνεδρίασης Δημοτικού Συμβουλίου Μώλου Αγίου Κων/νου.
Στα Καμένα Βούρλα και στο Δημοτικό Κατάστημα (αίθουσα συνεδριάσεων Δημοτικού
Συμβουλίου) σήμερα την 23η του μηνός Οκτωβρίου του έτους 2013 ημέρα της εβδομάδας Τετάρτη
και ώρα 18.30 μ.μ. έπειτα από την έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου Καραμαζιώτη Νικολάου με
αριθμ. Πρωτ.: 19.144/16-10-2013 που έγινε και επιδόθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρων 67
του ν. 3852/10 συνήλθε σε ειδική συνεδρίαση το Δημοτικό Συμβούλιο Μώλου Αγίου Κων/νου με την
παρουσία και απουσία των κάτωθι Δημοτικών Συμβούλων:
Π α ρ ό ν τ ε ς Α π ό ν τ ε ς
1. Καραμαζιώτης Νικ., Πρόεδρος 1.-Τσιτίνης Στάμος, Γραμματέας
2. Παπαγρηγορίου Χρήστος, Αντιπρόεδρος 2.-Τσώνης Θεοφάνης, Δημ. Συμβ.
3. Φακίρης Ταξιάρχης, Δημοτικός Σύμβουλος 3.-Παντράς Χρήστος, # #
4. Γιαννακόπουλος Γεώργιος , # # 4.-Μπεζάτης Ευάγγελος, # #
5. Παπαναγιώτου Δημήτριος , # # 5.-Κυριάκος Άγγελος, # #
6. Φλωράκης Αθανάσιος , # # 6.-Μουτσουρούφης Ευστ., # #
7. Αναστασίου Γεώργιος, # # 7.-Γκανάσος Δημήτριος, # #
8. Κουτσούμπας Χρήστος, # # 8.-Τρίγκας Γεώργιος, # #
9. Ζαχαρόπουλος Δημήτριος, # # 9.-Παταργιάς Κων/νος, # #
10. Κλαπαστής Αθανάσιος, # # 10.-Μακρυνίτσας Δημ., # #
11. Μπαμπαλιούτας Αθανάσιος, # # που δεν έλαβαν μέρος ενώ
12. Κριτσόβας Δημήτριος, # # προσκλήθηκαν νόμιμα
13. Γεωργαντζής Γεώργιος, # #
14. Μαντζαβίνος Κων/νος, # #
15. Συκιώτης Ιωάννης, # #
16. Τσαπάρας Γεώργιος, # #
17. Αντύπας Αντύπας, # #
Στη συνεδρίαση παραβρέθηκε ο Δήμαρχος Μώλου Αγίου Κων/νου Ευάγγελος Τετριμίδας.
Στη συνεδρίαση τηρήθηκαν πρακτικά με τη βοήθεια μαγνητοφωνικής συσκευής και
παραβρέθηκε και η Δημοτική Υπάλληλος Χονδροδήμου Λουκία για την τήρηση πρόχειρων
συνοπτικών πρακτικών.
Έτσι με νόμιμη σύνθεση και απαρτία, εφόσον από τα είκοσι επτά (27) μέλη του Δημοτικού
Συμβουλίου και τον Δήμαρχο, είναι παρόντα τα δέκα επτά (17) μέλη και ο Δήμαρχος , ο Πρόεδρος
κήρυξε την έναρξη της συνεδρίασης για να συζητήσει το Δημοτικό Συμβούλιο, τα παρακάτω θέματα
της ημερήσιας διάταξης και αποφασίζει όπως παρακάτω:
Θέμα Μόνο: «Έγκριση Απολογισμού – Ισολογισμού του Δήμου Μώλου Αγίου Κων/νου,
οικονομικού έτους 2012»
Αριθμ. Απόφασης: 21/279/2013
Στη συνεδρίαση παραβρέθηκε και ο ορκωτός ελεγκτής- λογιστής κος Ιωάννης Μακρής και ο
Προϊστάμενος Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου κος Ευστάθιος Καπέλος.
ΑΔΑ: ΒΛΛΑΩΚ1-9Ο3
Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Καραμαζιώτης Νικόλαος, είπε ότι με τις παρ.1, 2, 3, 4
και 5 του άρθρου 163 του Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα (Ν. 3463/06), ορίζονται τα εξής:
«1. Έως το τέλος Μαΐου, εκείνος που ενεργεί την ταμειακή υπηρεσία του Δήμου υποβάλλει δια μέσου
του δημάρχου στη δημαρχιακή επιτροπή λογαριασμό της διαχείρισης του οικονομικού έτους που
έληξε. Τα στοιχεία που περιλαμβάνει ο λογαριασμός της διαχείρισης ορίζονται με το προεδρικό
διάταγμα της παρ. 2 του άρθρου 175. Ο λογαριασμός υποβάλλεται ενιαίος, ανεξάρτητα από τις
μεταβολές που έχουν τυχόν γίνει, ως προς τα πρόσωπα εκείνων που ενεργούν την ταμειακή υπηρεσία.
2. Μέσα σε δύο (2) μήνες αφότου παρέλαβε τα ανωτέρω στοιχεία, η δημαρχιακή επιτροπή τα
προελέγχει και, το αργότερο πέντε (5) ημέρες μετά τη λήξη του διμήνου, υποβάλλει τον απολογισμό
και, προκειμένου για Δήμους που εφαρμόζουν το κλαδικό λογιστικό σχέδιο Δήμων και Κοινοτήτων,
τον ισολογισμό και τα αποτελέσματα χρήσεως, μαζί με έκθεσή της στο δημοτικό συμβούλιο.
3. Ο ισολογισμός και τα αποτελέσματα χρήσεως, πριν την υποβολή τους στο δημοτικό συμβούλιο,
ελέγχονται από έναν ορκωτό ελεγκτή - λογιστή.
Οι Δήμοι που εφαρμόζουν το κλαδικό λογιστικό σχέδιο υποχρεούνται, για τον έλεγχο των
οικονομικών καταστάσεων κάθε οικονομικού έτους, να ορίζουν τον ορκωτό ελεγκτή - λογιστή και τον
αναπληρωτή του μέχρι το τέλος Οκτωβρίου του έτους αυτού.
Ο ορκωτός ελεγκτής - λογιστής, για τον έλεγχο των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων (ισολογισμού,
λογαριασμού αποτελεσμάτων χρήσεως, πίνακα διαθέσεως αποτελεσμάτων και προσαρτήματος) του
Δήμου, εφαρμόζει τις αρχές και τους κανόνες ελεγκτικής που ακολουθεί το Σώμα Ορκωτών Ελεγκτών
- Λογιστών, οι οποίες συμφωνούν με τις βασικές αρχές των διεθνών ελεγκτικών προτύπων. Στο
χορηγούμενο πιστοποιητικό ελέγχου του, ο ορκωτός ελεγκτής - λογιστής αναφέρει εάν ο Δήμος
εφάρμοσε ορθά το κλαδικό λογιστικό σχέδιο Δήμων και Κοινοτήτων και εάν τηρήθηκαν οι διατάξεις
του Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα και των αντίστοιχων κανονιστικών ρυθμίσεων οι οποίες
αφορούν το οικονομικό, λογιστικό και διαχειριστικό σύστημα των Δήμων. Περιλαμβάνει επίσης και
όλες τις παρατηρήσεις που αφορούν σε σημαντικές ανεπάρκειες που έχουν ουσιώδη επίδραση στην
ακρίβεια ή ορθότητα κονδυλίων του ισολογισμού ή των αποτελεσμάτων χρήσεως.
Εκτός από το πιστοποιητικό ελέγχου, ο ορκωτός ελεγκτής - λογιστής υποχρεούται να καταρτίζει και
έκθεση ελέγχου, στην οποία θα περιλαμβάνει τα όσα προέκυψαν από τον έλεγχό του, παραθέτοντας,
επιπροσθέτως και τις αναγκαίες υποδείξεις του για κάθε θέμα. Η έκθεση ελέγχου υποβάλλεται από τον
ορκωτό ελεγκτή - λογιστή στο δημοτικό συμβούλιο και στον Γενικό Γραμματέα της οικείας
Περιφέρειας.
4. Το συμβούλιο μέσα σε προθεσμία δύο (2) μηνών αφότου παρέλαβε τον απολογισμό ή και τον
ισολογισμό και τα αποτελέσματα χρήσεως και την έκθεση της δημαρχιακής επιτροπής αποφασίζει με
πράξη του για την έγκριση του απολογισμού ή και του ισολογισμού και διατυπώνει τις παρατηρήσεις
του σχετικά με αυτόν, σε ειδική για αυτόν το σκοπό συνεδρίαση, στην οποία παρίσταται και ο
διευθυντής των οικονομικών υπηρεσιών του Δήμου.
Στους Δήμους που εφαρμόζουν κλαδικό λογιστικό σχέδιο, στην ανωτέρω ειδική συνεδρίαση καλείται
και παρίσταται και ο ορκωτός ελεγκτής - λογιστής ή ο αναπληρωτής του, ο οποίος συνέταξε το
πιστοποιητικό ελέγχου. Η απουσία του ορκωτού ελεγκτή - λογιστή ή του αναπληρωτή του δεν
επηρεάζει τη λήψη απόφασης του συμβουλίου, υπό τον όρο ότι αποδεικνύεται η εμπρόθεσμη
πρόσκλησή του στην ειδική συνεδρίαση.
Ο δήμαρχος με έγγραφό του κοινοποιεί την απουσία του ορκωτού ελεγκτή - λογιστή από τη
συνεδρίαση στο Σώμα Ορκωτών Ελεγκτών, το συμβούλιο δε, έχει δικαίωμα να αποκλείσει τον ορκωτό
ελεγκτή - λογιστή που δεν προσήλθε, από επόμενο έλεγχο στο Δήμο.
5. Ο απολογισμός ή και ο ισολογισμός με το πιστοποιητικό και την έκθεση ελέγχου του ορκωτού
ελεγκτή - λογιστή, μαζί με όλα τα δικαιολογητικά που ορίζονται στο άρθρο 24 του ν. 3202/2003 (ΦΕΚ
284 Α΄), όπως ισχύει, υποβάλλονται για έλεγχο στο Ελεγκτικό Συνέδριο, μέσα σε έναν (1) μήνα
ΑΔΑ: ΒΛΛΑΩΚ1-9Ο3
αφότου εκδόθηκε η πράξη του δημοτικού συμβουλίου που προβλέπει η προηγούμενη παράγραφος και
η υποβολή του ανακοινώνεται στον Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας.
Σε περίπτωση μη υποβολής του απολογισμού ή και του ισολογισμού στο Ελεγκτικό Συνέδριο,
επιβάλλονται σε βάρος των υπαιτίων οι κυρώσεις του άρθρου 26 του π.δ. 774/1980 και παράλληλα
διενεργείται έκτακτος γενικευμένος έλεγχος στη διαχείριση του Δήμου, μετά από απόφαση του
Προέδρου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, που εκδίδεται είτε αυτεπάγγελτα είτε μετά από αίτηση του
Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας»
Επίσης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο N. 3548/07 άρθρο 6 παρ 7, η κατά τις διατάξεις του Δημοτικού
και Κοινοτικού Κώδικα δημοσίευση των προϋπολογισμών, απολογισμών, ισολογισμών και λοιπών
οικονομικών στοιχείων των Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού, καθώς και η δημοσίευση των προϋπολογισμών και
απολογισμών Ο.Τ.Α. β΄ βαθμού πρέπει να γίνεται σε εφημερίδες που έχουν την έδρα τους στο δήμο ή
την κοινότητα, στην οποία εδρεύει ο φορέας για λογαριασμό του οποίου γίνονται η δημοσίευση και οι
οποίες περιλαμβάνονται στην απόφαση του άρθρου 2 του νόμου 3548/07. Σε περίπτωση που δεν
εκδίδεται τέτοια εφημερίδα, οι ανωτέρω δημοσιεύσεις καταχωρίζονται σε εφημερίδα που έχει την έδρα
της εντός των ορίων του νομού στον οποίο εδρεύει ο δήμος ή η κοινότητα.
Επειδή ο Δήμος Μώλου Αγίου Κων/νου εφαρμόζει κλαδικό λογιστικό σχέδιο, με την υπ’ αριθμ.
26/542/2012 απόφαση Οικονομικής Επιτροπής ορίστηκε ο κ. Μακρής Ιωάννης ως ορκωτός ελεγκτής –
λογιστής για τον έλεγχο των οικονομικών καταστάσεων του έτους 2012.
Μετά τους απαραίτητους ελέγχους στον απολογισμό, ισολογισμό και αποτελέσματα χρήσης του Δήμου
Μώλου Αγίου Κων/νου για το οικον. έτος 2012 προέβη στη σύνταξη πιστοποιητικού ελέγχου και
έκθεσης ελέγχου.
Η Οικονομική Επιτροπή, με την αριθ. 21/417/2013 απόφασή της σύμφωνα με την οποία κατάρτισε τον
απολογισμό, ισολογισμό και αποτελέσματα χρήσης του Δήμου της χρήσης 2012, υπέβαλλε στο
Δημοτικό Συμβούλιο τον Απολογισμό, Ισολογισμό του οικονομικού έτους 2012, προς έγκριση μαζί με
τα αποτελέσματα χρήσεως και σχετική έκθεση.
Έχοντας υπ’ όψη όλα τα παραπάνω, σας καλώ να ψηφίσουμε σχετικά με την έγκρισή του.
Ακολούθησε διαλογική συζήτηση , όπου τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου εξέφρασαν τις
απόψεις τους.
Ο Δημοτικός Σύμβουλος Τσαπάρας Γεώργιος, είπε ότι η τοποθέτησή μου είναι πολιτική. Έχω
καταψηφίσει τον προϋπολογισμό του 2012 καθώς και τις τροποποιήσεις του. Τον έχω καταγγείλει ως
αντιλαϊκό. Η Δημοτική Αρχή υπηρετεί τον Καλλικράτη. Τα κονδύλια που εισπράττονται από τους
δημότες μεγαλώνουν συνεχώς ενώ τα κονδύλια του κράτους όλο και μικραίνουν. Ο Δήμος δεν
διεκδικεί από το κράτος και τα παίρνει από τους δημότες. Θα καταψηφίσω γιατί δεν μπορεί να
συνεχιστεί αυτή η κατάσταση.
Στο σημείο αυτό ο Πρόεδρος, κάλεσε το Δημοτικό Συμβούλιο να ψηφίσει.
Το Δημοτικό Συμβούλιο αφού άκουσε την εισήγηση του προέδρου και είδε
• Το άρθρο 163 του Ν. 3463/06
• το N. 3548/07 άρθρο 6 παρ 7
• το πιστοποιητικό ελέγχου και την έκθεση ελέγχου που υποβλήθηκαν στο Δ.Σ. από τον ορκωτό
ελεγκτή – λογιστή
• την υπ’ αριθμ. 21/41/2013 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής για την υποβολή του
απολογισμού, ισολογισμού και αποτελεσμάτων χρήσης του οικονομικού έτους και τη σχετική
έκθεση της Δημαρχιακής Επιτροπής
• την υπ’ αριθμ. 26/542/2012 απόφαση Οικονομικής Επιτροπής για τον ορισμό ορκωτού ελεγκτή –
λογιστή
• τον απολογισμό, ισολογισμό και τα αποτελέσματα χρήσεως της χρήσης του οικονομικού έτους
2012
ΑΔΑ: ΒΛΛΑΩΚ1-9Ο3
• την εισήγηση του προέδρου,
έπειτα από διαλογική συζήτηση, κατά πλειοψηφία δέκα έξι (16) υπέρ και ενός (1) κατά
Α π ο φ α σ ί ζ ε ι
1. Την έγκριση του Απολογισμού, Ισολογισμού και των αποτελεσμάτων χρήσεως του έτους 2012,
όπως εμφανίζονται συνημμένα και αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα της παρούσας απόφασης.
2. Τη δημοσίευση των ανωτέρω οικονομικών στοιχείων, όπως ορίζεται στο N. 3548/07 άρθρο 6 παρ 7.
3. Την αποστολή της παρούσας απόφασης και των δικαιολογητικών που ορίζονται στο άρθρο 24 του
ν.3202/2003 στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
Η απόφαση έλαβε αριθμό 21/279/2013
…………………………………………………………………………………………………….
Αφού τελείωσαν τα θέματα της ημερήσιας διάταξης ο Πρόεδρος έληξε τη συνεδρίαση και το
πρακτικό υπογράφεται όπως παρακάτω:
Ο Δήμαρχος Ο Πρόεδρος
Ευάγγελος Τετριμίδας Καραμαζιώτης Νικόλαος
Τα Μέλη
Παπαγρηγορίου Χρήστος, Φακίρης Ταξιάρχης, Φλωράκης Αθανάσιος, Γιαννακόπουλος Γεώργιος,
Παπαναγιώτου Δημήτριος , Αναστασίου Γεώργιος, Κουτσούμπας Χρήστος, Ζαχαρόπουλος
Δημήτριος, Κλαπαστής Αθανάσιος, Μπαμπαλιούτας Αθανάσιος, Κριτσόβας Δημήτριος, Γεωργαντζής
Γεώργιος, Μαντζαβίνος Κων/νος, Συκιώτης Ιωάννης, Τσαπάρας Γεώργιος, Αντύπας Αντύπας
Καμένα Βούρλα , 24-10-2013
Ο Δήμαρχος
Τετριμίδας Ευάγγελος
Στο τραπέζι και το σενάριο των εκλογών
Αναρτήθηκε από ........ energoipoliteskv.blogspot.com
Οι συσκέψεις του πρωθυπουργού με τον
αντιπρόεδρο της κυβέρνησης αναμένεται να είναι σχεδόν σε καθημερινή
βάση. Οι κύριοι Σαμαράς και Βενιζέλος θα συναντηθούν και σήμερα
προκειμένου να εκτιμήσουν την κατάσταση που επικρατεί στις
κοινοβουλευτικές τους ομάδες, καθώς θα γνωρίζουν τι ειπώθηκε στην
συνάντηση των βουλευτών της ΝΔ με τον Γ. Στουρνάρα αλλά και το τι θα
πουν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ στην συνεδρίαση του ΚΤΕ οικονομικών.
Επίσης στο τραπέζι της συζήτησης θα βρεθεί και το θέμα των ναυπηγείων. Δεν αποκλείεται να υπάρξει συνάντηση Σαμαρά – Βενιζέλου και την Παρασκευή αλλά αυτή την φορά και με την συμμετοχή υπουργών καθώς ενδέχεται να συνεδριάσει το κυβερνητικό συμβούλιο μεταρρύθμισης.
Όσον αφορά στα σενάρια των εκλογών, που σύμφωνα με πληροφορίες ακούστηκαν κατά τη χθεσινή συνάντηση του πρωθυπουργού και του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, συνομιλητές του Πρωθυπουργού τονίζουν κατηγορηματικά πως δεν τίθεται θέμα εκλογών. Οι ίδιες πηγές σημειώνουν επίσης ότι στόχος της κυβέρνησης είναι να βγει η χώρα από την κρίση.
Από ..... parapolitika
Ραγδαίες εξελίξεις με νέα συνάντηση Σαμαρά-Βενιζέλου
Επίσης στο τραπέζι της συζήτησης θα βρεθεί και το θέμα των ναυπηγείων. Δεν αποκλείεται να υπάρξει συνάντηση Σαμαρά – Βενιζέλου και την Παρασκευή αλλά αυτή την φορά και με την συμμετοχή υπουργών καθώς ενδέχεται να συνεδριάσει το κυβερνητικό συμβούλιο μεταρρύθμισης.
Όσον αφορά στα σενάρια των εκλογών, που σύμφωνα με πληροφορίες ακούστηκαν κατά τη χθεσινή συνάντηση του πρωθυπουργού και του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, συνομιλητές του Πρωθυπουργού τονίζουν κατηγορηματικά πως δεν τίθεται θέμα εκλογών. Οι ίδιες πηγές σημειώνουν επίσης ότι στόχος της κυβέρνησης είναι να βγει η χώρα από την κρίση.
Από ..... parapolitika
Ποιοί είναι οι τελευταίοι τυχεροί που φεύγουν με πρόωρη σύνταξη [λίστα]
Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com
Μεγάλοι κερδισμένοι είναι όσοι ασφαλίστηκαν στο Δημόσιο και στα Ταμεία ΔΕΚΟ και τραπεζών μέχρι το τέλος του 1982.
Την πόρτα εξόδου στη σύνταξη προλαβαίνουν μέχρι το τέλος του έτους χιλιάδες ασφαλισμένοι που έχουν θεμελιώσει δικαίωμα με μειωμένα όρια συνταξιοδότησης. Μια σειρά ευνοϊκών ρυθμίσεων επιτρέπουν την ταχύτερη έξοδο στη σύνταξη για όσους πρόλαβαν να θεμελιώσουν δικαίωμα μέχρι το τέλος του 2012.
Ωστόσο όσοι δεν «κλείδωσαν» το δικαίωμα μέχρι το τέλος της περσινής χρονιάς ακολουθούν πλέον τα αυξημένα όρια συνταξιοδότησης, που ισχύουν σε Δημόσιο και ασφαλιστικά ταμεία.
Συγκεκριμένα από 1ης Ιανουαρίου 2013 πλήρης σύνταξη καταβάλλεται στα 67 και μειωμένη στα 62 (εναλλακτικά πλήρης σύνταξη στα 62, αλλά με 40 έτη ασφάλισης).
Αντιθέτως όσοι θεμελίωσαν δικαίωμα μέχρι το τέλος του 2012 μπορούν να αξιοποιήσουν μια σειρά ευνοϊκών διατάξεων, που επιτρέπουν ακόμα και σε πενηντάρηδες την έξοδο στη σύνταξη.
Με βάση την ισχύουσα νομοθεσία μεγάλοι κερδισμένοι είναι όσοι ασφαλίστηκαν στο Δημόσιο και στα Ταμεία ΔΕΚΟ και τραπεζών μέχρι το τέλος του 1982. Οι «παλαιοί» ασφαλισμένοι μπορούν να πάρουν σύνταξη με 35ετία ανεξαρτήτως ορίου, ενώ οι έγγαμες γυναίκες μπορούν σε ορισμένες περιπτώσεις να αποχωρήσουν ακόμα και με 24 έτη και 6 μήνες ασφάλισης.
Κερδισμένες είναι και οι μητέρες ανήλικων τέκνων που θεμελίωσαν δικαίωμα μέχρι το τέλος του 2012. Με τη συμπλήρωση των απαιτούμενων έτη ασφάλισης και την ύπαρξη ανήλικου τέκνου «κλειδώνουν» το δικαίωμα και μπορούν φύγουν με το κατά περίπτωση όριο ηλικίας (που κυμαίνεται από το 50ο έως το 60ο έτος).
Πηγή: Έθνος
Την πόρτα εξόδου στη σύνταξη προλαβαίνουν μέχρι το τέλος του έτους χιλιάδες ασφαλισμένοι που έχουν θεμελιώσει δικαίωμα με μειωμένα όρια συνταξιοδότησης. Μια σειρά ευνοϊκών ρυθμίσεων επιτρέπουν την ταχύτερη έξοδο στη σύνταξη για όσους πρόλαβαν να θεμελιώσουν δικαίωμα μέχρι το τέλος του 2012.
Ωστόσο όσοι δεν «κλείδωσαν» το δικαίωμα μέχρι το τέλος της περσινής χρονιάς ακολουθούν πλέον τα αυξημένα όρια συνταξιοδότησης, που ισχύουν σε Δημόσιο και ασφαλιστικά ταμεία.
Συγκεκριμένα από 1ης Ιανουαρίου 2013 πλήρης σύνταξη καταβάλλεται στα 67 και μειωμένη στα 62 (εναλλακτικά πλήρης σύνταξη στα 62, αλλά με 40 έτη ασφάλισης).
Αντιθέτως όσοι θεμελίωσαν δικαίωμα μέχρι το τέλος του 2012 μπορούν να αξιοποιήσουν μια σειρά ευνοϊκών διατάξεων, που επιτρέπουν ακόμα και σε πενηντάρηδες την έξοδο στη σύνταξη.
Με βάση την ισχύουσα νομοθεσία μεγάλοι κερδισμένοι είναι όσοι ασφαλίστηκαν στο Δημόσιο και στα Ταμεία ΔΕΚΟ και τραπεζών μέχρι το τέλος του 1982. Οι «παλαιοί» ασφαλισμένοι μπορούν να πάρουν σύνταξη με 35ετία ανεξαρτήτως ορίου, ενώ οι έγγαμες γυναίκες μπορούν σε ορισμένες περιπτώσεις να αποχωρήσουν ακόμα και με 24 έτη και 6 μήνες ασφάλισης.
Κερδισμένες είναι και οι μητέρες ανήλικων τέκνων που θεμελίωσαν δικαίωμα μέχρι το τέλος του 2012. Με τη συμπλήρωση των απαιτούμενων έτη ασφάλισης και την ύπαρξη ανήλικου τέκνου «κλειδώνουν» το δικαίωμα και μπορούν φύγουν με το κατά περίπτωση όριο ηλικίας (που κυμαίνεται από το 50ο έως το 60ο έτος).
Πηγή: Έθνος
Άδωνις για εικόνες σοκ στον Ευαγγελισμό: «Καθημερινό φαινόμενο στα μεγάλα νοσοκομεία»!
Αναρτήθηκε από ........ energoipoliteskv.blogspot.com
Να διασκεδάσει τις εντυπώσεις για τις τραγικές σκηνές που είδαν το φως της δημοσιότητας στον Ευαγγελισμό, επιχείρησε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, δηλώντας απροκάλυπτα ότι είναι...συνηθισμένο φαινόμενο.
Της Δήμητρας Ευθυμιάδου
Με μια απίστευτη επικοινωνιακού τύπου δήλωση ο Άδωνης Γεωργιάδης
προσπάθησε να ανατρέψει το σάλο που προκλήθηκε μετά τη φωτογραφία που
τράβηξαν οι ειδικευόμενοι γιατροί του Ευαγγελισμού και δείχνει ασθενείς
στοιβαγμένους ο ένας πάνω στον άλλο σε έναν σκοτεινό θάλαμο του
μεγαλύτερου νοσοκομείου της χώρας, να περιμένουν να εξυπηρετηθούν.
Χωρίς ίχνος δισταγμού ο κ.Γεωργιάδης ευχαρίστησε τους γιατρούς για τη
φωτογραφία υποστηρίζοντας απροκάλυπτα ότι πρόκειται για σκηνές που είναι
καθημερινό φαινόμενο στα μεγαλύτερα νοσοκομεία της χώρας όταν
εφημερεύουν.
«Τους ευχαριστώ για αυτή τη φωτογραφία. Δεν ξέρω βέβαια γιατί την
έβγαλαν τώρα. Έπρεπε να την έχουν βγάλει εδώ και πολλούς μήνες, καθώς
αυτό είναι καθημερινό φαινόμενο στα μεγάλα εφημερεύοντα νοσοκομεία, εκεί
όπου συγκεντρώνονται οι ασθενείς».
Την παραπάνω εικόνα που δείχνει την απόλυτη γύμνια του ΕΣΥ προσπάθησε να δικαιολογήσει με επικοινωνιακά τρικ ο Άδωνις Γεωργιάδης
Μάλιστα προσπαθώντας να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα δήλωσε ότι για
το λόγο αυτό κάνει και την κινητικότητα. Μια κινητικότητα βέβαια που
υποτίθεται ότι έχει ολοκληρωθεί στα νοσοκομεία της Αθήνας με τη
μετακίνηση 1621 εργαζομένων αλλά και με την υποβάθμιση και αλλαγή
χαρακτήρα μικρών νοσηλευτικών ιδρυμάτων.
«Την κινητικότητα και τον αναπροσανατολισμό κάποιων νοσοκομείων την
κάνουμε και για αυτό το φαινόμενο. Φυσικά θα υπάρξουν και άλλες
παρεμβάσεις. Δε θα λυθεί αυτό μόνο με την κινητικότητα. Μπορεί να πάμε
σε μια λογική, όπως στο εξωτερικό, να υπάρχουν ανεξάρτητα Τμήματα
Επειγόντων Περιστατικών, όπου θα γίνεται διαχωρισμός των ασθενών που
πηγαίνουν στα εφημερεύοντα νοσοκομεία. Τώρα αυτό που συμβαίνει στην
πράξη, είναι ότι όλοι θέλουν τα μεγάλα νοσοκομεία, άρα έχουμε πολύ
μεγάλη προσέλευση ασθενών σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα και για κάποια
ώρα, μέχρι να κατευθυνθεί ο κάθε ασθενής στο θάλαμό του, δημιουργείται
αυτό το φαινόμενο. Δεν είναι κάτι καινούργιο» απεφάνθη χωρίς …φόβο και
πάθος ο υπουργός Υγείας.
Βέβαια η φωτο-ντοκουμέντο των ειδικευόμενων γιατρών προκάλεσε πανικό
στην οδό Αριστοτέλους καθώς σε ελάχιστο χρόνο διέρρευσε σε όλο το
διαδίκτυο και προβλήθηκε σχεδόν από όλα τα ΜΜΕ.
Μια εικόνα που ήταν συνέπεια της κακής διαχείρισης του μεγαλύτερου
νοσοκομείου της χώρας, της τραγικής έλλειψης προσωπικού αλλά και του
χαλασμένου επί μέρες αξονικοπυ τομογράφου.
Ένα μηχάνημα για το οποίο, ξάφνου και μέσα στα φώτα της δημοσιότητας και την κριτική, βρέθηκε λύση και επαναλειτούργησε άμεσα.
Από ........ iatropedia
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)