Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com
Δεύτερος σε χρέος προς τις Τράπεζες ο Δήμος Μώλου - Αγ.Κωνσταντίνου - Καμένων Βούρλων μετά το Δήμο Λαμιέων με το ποσό των 3.956.486 ευρώ
από τον Στέφανο Σταμέλλο
Σύμφωνα με δημοσίευση της ιστοσελίδας eklogika.gr σε πίνακα που δημοσιεύεται παρακάτω, φαίνονται τα χρέη των Δήμων της Φθιώτιδας προς τις τράπεζες. Το σύνολο των χρεών των Δήμων της Φθιώτιδας ανέρχεται σε 16 εκατομμύρια περίπου.
Το ενδιαφέρον πάντως είναι η αναλογία χρεών και πληθυσμού. Δηλαδή, εάν καλούνταν να πληρώσουν οι δημότες τα βεβαιωμένα χρέη που παραθέτουμε στους πίνακες, πόσο θα πλήρωνε ο κάθε ένας. Είναι ένα εξαιρετικό στοιχείο ενημέρωσης και γνώσης για τους πολίτες που καλούνται να ψηφίσουν
Έτσι εάν καλούνταν να πληρώσει ο κάθε κάτοικος του Δήμου Δαφνουσίων για παράδειγμα τα χρέη προς τις Τράπεζες, θα πλήρωνε 442,57 ευρώ έκαστος, ο κάτοικος του Δήμου Αγίου Κωνσταντίνου 359,49 ευρώ έκαστος, του Δήμου Μώλου 307,25 ευρώ έκαστος κλπ…
Ενδιαφέρον είναι επίσης ότι μόνο δύο Δήμοι, Αγίου Γεωργίου Τυμφρηστού και Υπάτης και οι δύο Κοινότητες Παύλιανης και Τυμφρηστού δεν έχουν καθόλου χρέη. Ενώ ελάχιστο είναι το χρέος των Δήμων Αμφίκλειας, Ξυνιάδας, Θεσαλιώτιδας και Τιθορέας
Το κακό είναι ότι με τις εκλογές του Νοεμβρίου και την εφαρμογή του Καλλικράτη, όλα αυτά τα χρέη τα αναλαμβάνουν οι νέοι Δήμοι. Θα πρέπει να γίνει μια ουσιαστική συζήτηση τόσο για τον τρόπο αποπληρωμής των χρεών, όσο και για τις ανάγκες που δημιουργούνται.
Τα χρέη των Δήμων της Φθιώτιδας ανά Δήμο Καποδιστριακό και Καλλικράτειο προς τις Τράπεζες και το Ταμ. Παρακ. & Δανείων
Από..... lamianews
Για μια Εναλλακτική Ενημέρωση Οικολογική - Για ένα ανοιχτό βήμα διαλόγου με τους Πολίτες των Καμένων Βούρλων. Γράψτε μας την άποψη σας, την καταγγελία σας, την διαφωνία σας. Δεχόμαστε τα πάντα, ακόμη και να μας καταγγείλετε και αποστείλατε στο e-mail: energoipoliteskv@gmail.com
Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010
Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010
Τρίτη 24 Αυγούστου 2010
Εξελίξεις στο γαλάζιο στρατόπεδο του Δήμου Λοκρών
Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com
Κινητικότητα και εξελίξεις έχουμε και στο γαλάζιο στρατόπεδο του Δήμου Λοκρών μετά από την ανάδειξη του κ. Λιόλιου ως υποψήφιου δημάρχου του ΠαΣοΚ στο Δήμο Λοκρών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, την αμέσως επομένη μέρα των προκριματικών εκλογών του ΠαΣοΚ στο Δήμο Λοκρών και αφού είχαν ανακοινωθεί τα αποτελέσματα, ο κ. Γιώργος Τσούρτος σε δήλωσή του προς τα αρμόδια όργανα της ΝΔ γνωστοποίησε την πρόθεσή του να είναι υποψήφιος δήμαρχος του Δήμου Λοκρών με την στήριξη της και το χρίσμα του συντηρητικού κόμματος.
Τοπικά στελέχη της ΝΔ αναφέρουν πως τελικά ο κ. Τσούρτος θα είναι ο αντίπαλος του κ. Λιόλιου.
Αν οι πληροφορίες είναι σωστές, τότε προβλέπεται να έχουμε έναν πολύ σκληρό και στενά κομματικό προεκλογικό αγώνα.
Από .......LOKRIS NEWS
Κινητικότητα και εξελίξεις έχουμε και στο γαλάζιο στρατόπεδο του Δήμου Λοκρών μετά από την ανάδειξη του κ. Λιόλιου ως υποψήφιου δημάρχου του ΠαΣοΚ στο Δήμο Λοκρών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, την αμέσως επομένη μέρα των προκριματικών εκλογών του ΠαΣοΚ στο Δήμο Λοκρών και αφού είχαν ανακοινωθεί τα αποτελέσματα, ο κ. Γιώργος Τσούρτος σε δήλωσή του προς τα αρμόδια όργανα της ΝΔ γνωστοποίησε την πρόθεσή του να είναι υποψήφιος δήμαρχος του Δήμου Λοκρών με την στήριξη της και το χρίσμα του συντηρητικού κόμματος.
Τοπικά στελέχη της ΝΔ αναφέρουν πως τελικά ο κ. Τσούρτος θα είναι ο αντίπαλος του κ. Λιόλιου.
Αν οι πληροφορίες είναι σωστές, τότε προβλέπεται να έχουμε έναν πολύ σκληρό και στενά κομματικό προεκλογικό αγώνα.
Από .......LOKRIS NEWS
Αποτελέσματα τών προκριματικών εκλογών του ΠαΣοΚ στο Δήμο Λοκρών
Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com
Αποτέλεσμα των προκριματικών εκλογών:
...Ένας υποψήφιος δήμαρχος και... Δύο συνταξιούχοι...
Ο νέος υποψήφιος δήμαρχος του ΠαΣοΚ για τον Δήμο Λοκρών στις εκλογές του Νοεμβρίου είναι αδιαμφισβήτητα ο κ. Νίκος Λιόλιος (φώτο αριστερά) ο οποίος κέρδισε τις εκλογές και έλαβε το χρίσμα του υποψηφίου δημάρχου από τους πολίτες οι οποίοι τον τίμησαν με 741 ψήφους.
Ο νυν δήμαρχος Αταλάντης κ. Γιώργος Σκαμπερδόπουλος έχασε το χρίσμα αλλά βγήκε δυνατός από την εκλογική διαδικασία αφού τον τίμησαν οι πολίτες δίνοντάς του τη δεύτερη θέση με 712 ψήφους αλλά με πολύ μικρή διαφορά από την πρώτη θέση μόλις 29 ψήφων
Έκπληξη ήταν η κατάληψη της τρίτης θέσης από τον κ. Κώστα Τσέρτο. Ως νέος άνθρωπος τιμήθηκε από πολλούς δημότες.
Ο μεγάλος χαμένος αυτών των εκλογών ήταν αναμφίβολα ο κ. Δημήτρης Μαμάνδρας που ήρθε τέταρτος σε ψήφους και που ουσιαστικά αυτό σημαίνει το τέλος της πολιτικής του διαδρομής στην τοπική αυτοδιοίκηση.
Τη δε πέμπτη θέση την κατέλαβε ο κ. Θανάσης Κάραλης.
Από το ...... LOKRIS NEWS
Αποτέλεσμα των προκριματικών εκλογών:
...Ένας υποψήφιος δήμαρχος και... Δύο συνταξιούχοι...
Ο νέος υποψήφιος δήμαρχος του ΠαΣοΚ για τον Δήμο Λοκρών στις εκλογές του Νοεμβρίου είναι αδιαμφισβήτητα ο κ. Νίκος Λιόλιος (φώτο αριστερά) ο οποίος κέρδισε τις εκλογές και έλαβε το χρίσμα του υποψηφίου δημάρχου από τους πολίτες οι οποίοι τον τίμησαν με 741 ψήφους.
Ο νυν δήμαρχος Αταλάντης κ. Γιώργος Σκαμπερδόπουλος έχασε το χρίσμα αλλά βγήκε δυνατός από την εκλογική διαδικασία αφού τον τίμησαν οι πολίτες δίνοντάς του τη δεύτερη θέση με 712 ψήφους αλλά με πολύ μικρή διαφορά από την πρώτη θέση μόλις 29 ψήφων
Έκπληξη ήταν η κατάληψη της τρίτης θέσης από τον κ. Κώστα Τσέρτο. Ως νέος άνθρωπος τιμήθηκε από πολλούς δημότες.
Ο μεγάλος χαμένος αυτών των εκλογών ήταν αναμφίβολα ο κ. Δημήτρης Μαμάνδρας που ήρθε τέταρτος σε ψήφους και που ουσιαστικά αυτό σημαίνει το τέλος της πολιτικής του διαδρομής στην τοπική αυτοδιοίκηση.
Τη δε πέμπτη θέση την κατέλαβε ο κ. Θανάσης Κάραλης.
Από το ...... LOKRIS NEWS
Κυριακή 22 Αυγούστου 2010
Συγκοινωνιακά και Κοινωνικά προβλήματα στη Λαμία
Αναρτήθηκε από.......energoipoliteskv.blogspot.com
του Γιάννη Φραγκούλη
Ταξιτζής, Μέλος της Επιτροπής Αυτοαπασχολουμένων και της ΕΠΣ-ΤΑΞΙ
Όσα συμβαίνουν στην πόλη της Λαμίας με τη μεταφορά επιβατών και τη διένεξη ανάμεσα στα ΚΤΕΛ και τους οδηγούς ταξί και τα ευτράπελα που βλέπουμε, να περνάνε λεωφορεία των ΚΤΕΛ μέσα από λαϊκές αγορές και ο κόσμος να κυνηγάει τα λεωφορεία μην γνωρίζοντας πού είναι οι στάσεις, δεν είναι καθόλου τυχαία. Ούτε πρόκειται για μία συντεχνιακή αντιπαλότητα
Η Συνθήκη της Λισσαβόνας για την απελευθέρωση των μεταφορών μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, η Οδηγία Μπολκενστάϊν και η άμεση και πιεστική εφαρμογή των παραπάνω με πρόσχημα το Μνημόνιο που υπέγραψαν 172 έλληνες βουλευτές (μεταξύ των οποίων και 3 της Φθιώτιδας) έφεραν την κατάσταση σε αδιέξοδο. Τα ΚΤΕΛ με τη μετατροπή τους από Συνεταιρισμό σε Ανώνυμη Εταιρεία, επιδιώκουν να μονοπωλήσουν τη μεταφορά επιβατών ακόμη και μέσα στην πόλη της Λαμίας. Οι προσπάθειες για δημιουργία εταιρειών ταξί, η ενοποίηση των εδρών ταξί στους διευρυμένους Δήμους με βάση τον «Καλλικράτη», το παζάρεμα από την Ομοσπονδία Ταξί για ταξί 7-9 θέσεων, όπως και εταιρειών ενοικίασης ΙΧ με οδηγό και τέλος, η απελευθέρωση του κομίστρου, δημιουργούν συνθήκες σκληρού ανταγωνισμού.
Από την άλλη ο Δήμος της Λαμίας και η Νομαρχία Φθιώτιδας ποιούν τη νήσσαν. Όμως η πόλη της Λαμίας διαθέτει δίκτυο αστικής συγκοινωνίας. Θα έπρεπε κατά συνέπεια να έχει ήδη εναρμονιστεί η κυκλοφορία των λεωφορείων του ΚΤΕΛ με τα δρομολόγια των αστικών λεωφορείων της πόλης με ενιαίο εισιτήριο, ώστε να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι όλων των συνοικιών της Λαμίας και των άλλων περιοχών της Φθιώτιδας. Ακόμη, θα έπρεπε να καθοριστεί διακριτός χώρος για τα ταξί στο Σταθμό των ΚΤΕΛ.
Η λύση είναι δημόσιο σύστημα συγκοινωνιών για τους πολίτες της Λαμίας και της Φθιώτιδας που να είναι προσιτό σε όλους.
Τα ταξί πρέπει να οργανωθούν κατ’ αρχήν σε συνεταιρισμούς για την αντιμετώπιση του νέου ανταγωνιστικού πλαισίου που δημιουργείται.
Οι ταξιτζήδες πρέπει να συμπαραταχθούν με όλο τον κόσμο απέναντι στο Μνημόνιο που μειώνει κάθετα τα εισοδήματά μας γιατί «κόσμος χωρίς λεφτά, ταξί χωρίς δουλειά».
Η συσπείρωση των ταξιτζήδων με την Ενωτική Προοδευτική Συνεργασία και την Επιτροπή Αυτοαπασχολουμένων στα Ταξί, μέλος της ΠΑΣΕΒΕ-ΠΑΜΕ, είναι αναγκαία για την επιβίωση του κλάδου.
Από......lamianews
του Γιάννη Φραγκούλη
Ταξιτζής, Μέλος της Επιτροπής Αυτοαπασχολουμένων και της ΕΠΣ-ΤΑΞΙ
Όσα συμβαίνουν στην πόλη της Λαμίας με τη μεταφορά επιβατών και τη διένεξη ανάμεσα στα ΚΤΕΛ και τους οδηγούς ταξί και τα ευτράπελα που βλέπουμε, να περνάνε λεωφορεία των ΚΤΕΛ μέσα από λαϊκές αγορές και ο κόσμος να κυνηγάει τα λεωφορεία μην γνωρίζοντας πού είναι οι στάσεις, δεν είναι καθόλου τυχαία. Ούτε πρόκειται για μία συντεχνιακή αντιπαλότητα
Η Συνθήκη της Λισσαβόνας για την απελευθέρωση των μεταφορών μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, η Οδηγία Μπολκενστάϊν και η άμεση και πιεστική εφαρμογή των παραπάνω με πρόσχημα το Μνημόνιο που υπέγραψαν 172 έλληνες βουλευτές (μεταξύ των οποίων και 3 της Φθιώτιδας) έφεραν την κατάσταση σε αδιέξοδο. Τα ΚΤΕΛ με τη μετατροπή τους από Συνεταιρισμό σε Ανώνυμη Εταιρεία, επιδιώκουν να μονοπωλήσουν τη μεταφορά επιβατών ακόμη και μέσα στην πόλη της Λαμίας. Οι προσπάθειες για δημιουργία εταιρειών ταξί, η ενοποίηση των εδρών ταξί στους διευρυμένους Δήμους με βάση τον «Καλλικράτη», το παζάρεμα από την Ομοσπονδία Ταξί για ταξί 7-9 θέσεων, όπως και εταιρειών ενοικίασης ΙΧ με οδηγό και τέλος, η απελευθέρωση του κομίστρου, δημιουργούν συνθήκες σκληρού ανταγωνισμού.
Από την άλλη ο Δήμος της Λαμίας και η Νομαρχία Φθιώτιδας ποιούν τη νήσσαν. Όμως η πόλη της Λαμίας διαθέτει δίκτυο αστικής συγκοινωνίας. Θα έπρεπε κατά συνέπεια να έχει ήδη εναρμονιστεί η κυκλοφορία των λεωφορείων του ΚΤΕΛ με τα δρομολόγια των αστικών λεωφορείων της πόλης με ενιαίο εισιτήριο, ώστε να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι όλων των συνοικιών της Λαμίας και των άλλων περιοχών της Φθιώτιδας. Ακόμη, θα έπρεπε να καθοριστεί διακριτός χώρος για τα ταξί στο Σταθμό των ΚΤΕΛ.
Η λύση είναι δημόσιο σύστημα συγκοινωνιών για τους πολίτες της Λαμίας και της Φθιώτιδας που να είναι προσιτό σε όλους.
Τα ταξί πρέπει να οργανωθούν κατ’ αρχήν σε συνεταιρισμούς για την αντιμετώπιση του νέου ανταγωνιστικού πλαισίου που δημιουργείται.
Οι ταξιτζήδες πρέπει να συμπαραταχθούν με όλο τον κόσμο απέναντι στο Μνημόνιο που μειώνει κάθετα τα εισοδήματά μας γιατί «κόσμος χωρίς λεφτά, ταξί χωρίς δουλειά».
Η συσπείρωση των ταξιτζήδων με την Ενωτική Προοδευτική Συνεργασία και την Επιτροπή Αυτοαπασχολουμένων στα Ταξί, μέλος της ΠΑΣΕΒΕ-ΠΑΜΕ, είναι αναγκαία για την επιβίωση του κλάδου.
Από......lamianews
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)