Αναρτήθηκε από........ energoipoliteskv.blogspot.com
Νέο νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των ταξί ετοιμάζει το υπουργείο Μεταφορών, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί πριν τις γιορτές, προκειμένου να ψηφιστεί εντός του Ιανουαρίου.
Τα κριτήρια για την απελευθέρωση θα είναι περιβαλλοντικά και συγκοινωνιακά, ενώ το κόστος της άδειας δεν θα είναι πολύ υψηλό. Όσον αφορά στο «αγκάθι» της μεταβίβασης της άδειας, ο ιδιοκτήτης θα μπορει να την μεταβιβάζει σε οποιονδήποτε, είτε συγγενή, είτε άλλο πρόσωπο, το οποίο θα φορολογείται για την μεταβίβαση, πιθανώς με 20% της υπεραξίας του ταξί.
Σύμφωνα με τα Νέα, ο κ. Βορίδης ανέφερε ότι οι δεσμεύσεις στις οποίες θα στηριχθεί το σχέδιο νόμου για την απελευθέρωση των ταξί είναι:
- Η άρση της απαγόρευσης στην έκδοση αδειών, η οποία προκύπτει από το Μνημόνιο.
- Η απελευθέρωση του κλάδου των ταξί με βάση όσα ορίζει ο Νόμος 3919 για τα κλειστά επαγγέλματα.
- Το διοικητικό κόστος της άδειας, το οποίο σε καμία περίπτωση δεν θα είναι υπέρογκο, αλλά θα απηχεί το πραγματικό διοικητικό κόστος, όπως υπογράμμισε ο υπουργός.
Αν και ο ίδιος αποφεύγει να αναφερθεί στον όρο πληθυσμιακά κριτήρια, στο νέο σχέδιο νόμου θα προβλέπονται σαφείς περιορισμοί στην έκδοση νέων αδειών.
«Ο Νόμος 3919 ορίζει ότι μπορεί να εισαχθούν περιορισμοί και ρυθμίσεις οι οποίες στηρίζονται σε υπέρτερο δημόσιο συμφέρον. Το υπέρτερο δημόσιο συμφέρον είναι προφανώς η προστασία της συγκοινωνίας, της συγκοινωνιακής υποδομής, των διοικητικών ενοτήτων και βεβαίως το περιβάλλον.
Τα δύο κριτήρια, στα οποία έχω αναφερθεί, συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά, μπορούν να εισάγουν θετικούς περιορισμούς στον αριθμό των αδειών», διευκρίνισε.
Από ...... City Press
Τα κριτήρια για την απελευθέρωση θα είναι περιβαλλοντικά και συγκοινωνιακά, ενώ το κόστος της άδειας δεν θα είναι πολύ υψηλό. Όσον αφορά στο «αγκάθι» της μεταβίβασης της άδειας, ο ιδιοκτήτης θα μπορει να την μεταβιβάζει σε οποιονδήποτε, είτε συγγενή, είτε άλλο πρόσωπο, το οποίο θα φορολογείται για την μεταβίβαση, πιθανώς με 20% της υπεραξίας του ταξί.
Σύμφωνα με τα Νέα, ο κ. Βορίδης ανέφερε ότι οι δεσμεύσεις στις οποίες θα στηριχθεί το σχέδιο νόμου για την απελευθέρωση των ταξί είναι:
- Η άρση της απαγόρευσης στην έκδοση αδειών, η οποία προκύπτει από το Μνημόνιο.
- Η απελευθέρωση του κλάδου των ταξί με βάση όσα ορίζει ο Νόμος 3919 για τα κλειστά επαγγέλματα.
- Το διοικητικό κόστος της άδειας, το οποίο σε καμία περίπτωση δεν θα είναι υπέρογκο, αλλά θα απηχεί το πραγματικό διοικητικό κόστος, όπως υπογράμμισε ο υπουργός.
Αν και ο ίδιος αποφεύγει να αναφερθεί στον όρο πληθυσμιακά κριτήρια, στο νέο σχέδιο νόμου θα προβλέπονται σαφείς περιορισμοί στην έκδοση νέων αδειών.
«Ο Νόμος 3919 ορίζει ότι μπορεί να εισαχθούν περιορισμοί και ρυθμίσεις οι οποίες στηρίζονται σε υπέρτερο δημόσιο συμφέρον. Το υπέρτερο δημόσιο συμφέρον είναι προφανώς η προστασία της συγκοινωνίας, της συγκοινωνιακής υποδομής, των διοικητικών ενοτήτων και βεβαίως το περιβάλλον.
Τα δύο κριτήρια, στα οποία έχω αναφερθεί, συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά, μπορούν να εισάγουν θετικούς περιορισμούς στον αριθμό των αδειών», διευκρίνισε.
Από ...... City Press
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου