Τρίτη 5 Απριλίου 2011

“Καλός φαίνεται αυτός ο Σαμαράς, ρε παιδί μου, αλλά δεν φωνάζει να τον ακούσουμε…”

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com


Προχθές Παρασκευή….Πηγαδάκι πρωινό, διάλειμμα για τα νέα της προηγούμενης βραδιάς, ανέκδοτα, σχολιασμός για τον ποιον έκραξαν πάλι τα μπλογκς, πόσα γκολ έβαλε ο Σισέ, τα χάλια μας τα μαύρα….
Συνηθισμένες κουβέντες απλών νέων ανθρώπων που καταλήγουν πάντα στο γνωστό πλέον «όλοι το ίδιο» είναι, όλοι το ίδιο παραμύθι πουλάνε.
Μέχρι που πετάχτηκε ο Νίκος και είπε φωναχτά: Κι όμως αυτός ο Σαμαράς κάτι φαίνεται να λέει, κάτι καλό λέει, αλλά γαμώτο μου δεν το λέει φωναχτά. Έτσι με τσαμπουκά, με τσαγανό ρε παιδάκι μου πώς να το πω! Να φωνάξει να φτιαχτώ, να ορμήσω βρε παιδί μου, πως το λένε;

Ναι, ναι, πετάχτηκαν κι άλλοι. Πράγματι, φαίνεται ήπιος, πράος, ήσυχος. Πρέπει να προσέξεις για να δεις τι λέει.

Η τσαχπίνα του πηγαδιού πετάχτηκε και είπε: …πολλά λέει ,είναι και ωραίος, αλλά αλήθεια τι τύπος είναι αυτός ο Αντώνης Σαμαράς;

Ρώτησα
-Θα λέγατε τα ίδια σε κάποιον

  -Τώρα, τώρα τώρα, τα λέμε όπου θές είπαν όλοι.
Έβγαλα το κινητό απ’ την τσέπη μου τηλεφώνησα στον Factora να ακούσει μόνος του από στόματα , νέων ανθρώπων, δημιουργικών και παραγωγικών ανθρώπων, γαμάτη γενιά ( με πτυχίο, μεταξύ των 700 και 1000 ευρώ παρακάτι μισθό, που δεν γνωρίζουν τον Αντώνη τον Σαμαρά αλλά φαίνεται να τον γουστάρουν.

Αλλά ο Φάκτορας ξενυχτάει κι αυτός στα blogs και δεν απάντησε

Από ....  antinews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: