Κυριακή 7 Μαρτίου 2021

Διαλύθηκε η εργολαβία ανάπλασης παραλιακής Αγίου Κωνσταντίνου

 

 Αναρτήθηκε από .......    energoipoliteskv.blogspot.com



Μετά από έρευνες στους αρμόδιους κρατικούς φορείς για την τύχη του έργου. 

Η ΕΥΔΕ ΣΤΕΡΕΑΣ με παρέπεμψε στο κ Παπαθεοδωρου στο υπουργείο τηλ 2106417513 .

Η εργολαβία διαλύθηκε κοινή συναινέσει με τον Παπαϊωάννου απο το τέλος του 2020 διότι λείπουν σοβαρές μελέτες για να κατασκευαστεί ολόκληρο. Θα ολοκληρωθεί μόνο μέχρι το πρατήριο σελ .

Όταν γίνουν όλες οι μελέτες θα μπορεί να ξαναδημοπρατηθεί το υπόλοιπο. Αρμόδια είναι η Δ14 του υπουργείου. 

Είναι μια ακόμα γκάφα των 4 βουλευτών Λαμίας του ΣΥΡΙΖΑ στους οποίους ζήτησα ευθύνες το Σάββατο σε διαδικτυακή συνάντηση. Αν το έργο αυτό ήταν στη Λαμία θα είχε αυτα τα χάλια? 

Απέφυγαν να απαντήσουν και είπαν ότι τους είχαν κουράσει τα μνημόνια αλλά οι βόλτες με τις βουλευτικές μερσεντές τους χαλάρωναν. 

Επίσης ευθύνες έχει ο Σταικουρας που μας είχε γράψει ότι με δικιά του πρωτοβουλία ξεμπλόκαρε ο αιγειαλός και θα εκτελεστεί όλο .Καθήστε στους καναπέδες και χαιδέψτε τους ψεύτες που δεν τολμάνε ούτε να σας ενημερώσουνε για τη γκάφα τους. 

Κακόμοιρε άγιε κωννε ήταν πολύ όμορφο για να είναι αληθινό θα περάσουν κάποια χρόνια ακόμα με αυτά τα χάλια. 

  ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

 

Υπογραφή απόφασης για τις απαλλοτριώσεις στην περιοχή των Καμένων Βούρλων.

 Αναρτήθηκε από .....   energoipoliteskv.blogspot.com

 


 Λαμία, 23 Φεβρουαρίου 2021


Δελτίο Τύπου

Σε συνέχεια συνεργασίας του Υπουργού Οικονομικών κ. Χρήστου Σταϊκούρα με τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή, υπεγράφη σχετική απόφαση, σύμφωνα με την οποία εγκρίθηκαν οι σχετικοί κτηματολογικοί πίνακες, καθώς και το ποσό των 24.180.334,89 ευρώ, που αφορά αποζημίωση δικαιούχων για εκτάσεις που έχουν απαλλοτριωθεί, σχετικά με το έργο «Βελτίωση της Εθνικής Οδού Αθηνών - Θεσσαλονίκης, τμήμα Παράκαμψης Καμένων Βούρλων» στην Π.Ε. Φθιώτιδας.

Η Κυβέρνηση δίνει λύση σε ένα σημαντικό ζήτημα της περιοχής μας, που χρονολογείται από το 2003.

 

Προϋπολογισμός Δήμου Καμένων Βούρλων

 Αναρτήθηκε από ......   energoipoliteskv.blogspot.com

 


 Γράφει ο Οικονομολόγος Γιάννης Σκούφιας – 21/2/2021περίοδο 1/1 – 31/12 ενός έτους.

Ο Προϋπολογισμός (Π/Υ) είναι η διοικητική πράξη - απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου - όπου εμφανίζονται (α) τα ποσά των εσόδων, τα οποία υπολογίζονται να εισπραχθούν και (β) τα ποσά των δαπανών που σχεδιάζονται να πραγματοποιηθούν, στη χρονική περίοδο 1/1 – 31/12 ενός έτους.
Για την κατάρτιση του απαιτείται κατ’ ελάχιστον η ύπαρξη (α) του Τεχνικού Προγράμματος, το περιεχόμενο του οποίου προσδιορίζεται με γνώμονα τη δυνατότητα χρηματοδότησής του και (β) αποφάσεις σχετικά με αναπροσαρμογή ή μη αναπροσαρμογή των Ανταποδοτικών Τελών
Έως 31 Αυγούστου
 η Οικονομική Επιτροπή καταρτίζει το σχέδιο του Π/Υ και της Αιτιολογικής Έκθεσης
Έως 20 Σεπτεμβρίου η Οικονομική Υπηρεσία ενσωματώνει το σχέδιο του Π/Υ σε ηλεκτρονική βάση για έλεγχο από το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας
Αναμονή παρατηρήσεων και γνώμης εκ μέρους του Παρατηρητηρίου
Ενσωμάτωση πιθανών υποδείξεων του Παρατηρητηρίου και σύνταξη του τελικού σχεδίου Π/Υ
Έως 31 Οκτωβρίου, υποβολή του σχεδίου Π/Υ στο Δημοτικό Συμβούλιο
Έως 15 Νοεμβρίου, το Δημοτικό Συμβούλιο ψηφίζει τον Π/Υ
Εντός 10 ημερών από την ψήφιση, ο Π/Υ αποστέλλεται στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση για έλεγχο και επικύρωση αυτού.
Έως 31 Δεκεμβρίου ο Π/Υ εγκρίνεται από τον Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης ώστε να ξεκινήσει η άμεση και απρόσκοπτη εκτέλεση αυτού την 1η Ιανουαρίου του έτους που αυτός αφορά
Ανάρτηση του Π/Υ στο «Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ».
Αν και οι προθεσμίες κατάρτισης και έγκρισης του Π/Υ είναι ενδεικτικές, από τα ανωτέρω καθίσταται σαφές ότι θα πρέπει να τηρηθούν απαρέγκλιτα, ώστε με την έναρξη του οικονομικού έτους να έχουμε εγκεκριμένο Π/Υ για την απρόσκοπτη πλήρη και σύννομη λειτουργία του Δήμου.
Αν δεν έχουμε εγκεκριμένο Προϋπολογισμό την 1η Ιανουαρίου και γίνει χρήση του άρθρου 160 του ΔΚΚ, ο Δήμος υπολειτουργεί, καθόσον μπορεί να διενεργεί τις συγκεκριμένες και μόνο δαπάνες του άρθρου 158 του ΔΚΚ.
Η Νομοθεσία δίνει τη δυνατότητα για παράταση μέχρι την 31η Μαρτίου
Αν δεν έχουμε εγκεκριμένο Προϋπολογισμό μέχρι 31η Μαρτίου… από 1η Απριλίου ο Δήμος μπορεί να διενεργεί ΜΟΝΟ δαπάνες Μισθοδοτικές και Ασφαλιστικές, και καμιά άλλη δαπάνη, ούτε αυτή της προμήθειας καυσίμων για την κίνηση οχημάτων.

ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΥ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ ΕΤΟΥΣ 2021
Για μια ακόμα φορά στο ίδιο έργο θεατές
Ήδη βρισκόμαστε στις 21/2/2021 και ο Π/Υ Έτους 2021 δεν έχει ακόμα εισαχθεί για ψήφιση στην Οικονομική Επιτροπή… και εν συνεχεία στο Δημοτικό Συμβούλιο.
  1. Γιατί καθυστερεί η εισαγωγή για συζήτηση/ψήφιση του Π/Υ ;
  2. Θα εισαχθεί στο «παρά ‘5» για να εκβιάσει την Αντιπολίτευση για να μην κάνει ένσταση ;
  3. Και αν – λέω αν – η Αντιπολίτευση δεν συμφωνεί με τον Π/Υ και κάνει ένσταση (χρονικό περιθώριο 15 ημερών από την ανάρτηση στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ) και γίνει δεκτή από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση… θα υπάρξει το χρονικό περιθώριο για αναμόρφωση και ξαναψήφιση του Π/Υ… ώστε να μην βρεθεί ο Δήμος στην μετά την 1η Απριλίου κατάσταση ;

ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Κεντρικό ζήτημα σε ένα Κράτος, έναν Οργανισμό, μια Επιχείρηση, ένα Δήμο ή μια Οικογένεια είναι το ζήτημα της ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ. «It’s the economy, stupid - είναι η οικονομία, βλάκα», με αυτή την «υβριστική» φράση το 1992, που έγινε διάσημη, ο Bill Clinton τα είπε όλα.
Και μεταφραζόμενο στα καθ’ ημάς … η ορθολογική απεικόνιση/διαχείριση των οικονομικών πόρων του Δήμου μας και η έγκαιρη έγκριση του Π/Υ είναι το κλειδί για σωστή διοίκηση και επίτευξη καλών αποτελεσμάτων σε όφελος των δημοτών.
Αυτό ήταν και συνεχίζει να είναι η αχίλλειος πτέρνα στο δήμο μας.

ΥΣΤ
Εκτός του Π/Υ, 2 ακόμα θέματα που έχουν καθυστερήσει για εισαγωγή προς συζήτηση είναι :
[α] Tο 4ετές Επιχειρησιακό Πρόγραμμα 2019-2023 (Έπρεπε να έχει εισαχθεί μέχρι 30/6/2020)
(β) Ο Απολογισμός-Ισολογισμός Έτους 2019 (Έπρεπε να έχει εισαχθεί μέχρι 30/10/2020)Για την κατάρτιση του απαιτείται κατ’ ελάχιστον η ύπαρξη (α) του
 Τεχνικού Προγράμματος,
 το περιεχόμενο του οποίου προσδιορίζεται με γνώμονα τη δυνατότητα χρηματοδότησής του και (β) αποφάσεις σχετικά με αναπροσαρμογή ή μη

Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2021

Έτσι, για την ιστορία ! Απολογισμός Οικονομικού Έτους 2019

 Αναρτήθηκε από .........   energoipoliteskv.blogspot.com



 Γράφει ο Οικονομολόγος Γιάννης Σκούφιας – 8/1/2021

Ο κ. Συκιώτης ανακοίνωσε ότι τη Δευτέρα 11/1/2021 συγκαλεί την Οικονομική Επιτροπή με θέμα : «Έγκριση απολογισμού ∆ήμου Καμένων Βούρλων οικονομικού έτους 2019»

Αυτό το θέμα έπρεπε να είχε συζητηθεί σε Ειδική Συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής το αργότερο μέχρι 5/9/2020 και εν συνεχεία να γίνει Ειδική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου κοκ
Δεν γνωρίζω γιατί ο κ. Συκιώτης δεν έκανε όλα όσα ορίζει το νομικό πλαίσιο των ΟΤΑ για τον Απολογισμό των Οικονομικών Δεδομένων μέσα στις καθορισμένες ημερομηνίες.

Αδιαφορία για τους νόμους και τους κανονισμούς, λόγω αλαζονείας ?
Νοιώθει πανίσχυρος επειδή έχει «άκρες» στους μηχανισμούς που ελέγχουν τις πράξεις του ?
Αυτό πρέπει να το διευκρινίσει ο ίδιος στα μέλη της επιτροπής. Και φυσικά να μην προσπαθήσει, για μια ακόμα φορά, να τα «ρίξει» σε κάποιο εξιλαστήριο θύμα προσπαθώντας να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Εν αναμονή των πρακτικών της συνεδρίασης.

Αυτό, όμως, που γνωρίζω και θέλω να το επικοινωνήσω μαζί σας είναι ότι αναγκάστηκε να το κάνει λόγω παρέμβασής μου στους θεσμούς της Πολιτείας : ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ και ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ. Και αυτό δεν μπορεί να το διαψεύσει. Υπάρχει σχετική αλληλογραφία.

Το αν αυτή η καθυστέρηση θα έχει ως συνέπεια να επιβληθούν οι προβλεπόμενες κυρώσεις στους υπαίτιους και αν θα διενεργηθεί Έκτακτος Γενικευμένος Διαχειριστικός Έλεγχος στο Δήμο… είναι ερωτήματα που θα απαντηθούν στο εγγύς μέλλον με την έκδοση της ειδικής πράξης από τους Θεσμούς.

Ελπίζω αυτή τη φορά, οι Θεσμοί να ενεργήσουν όπως ορίζουν οι κανόνες του Συντάγματος και των Νόμων και να μην απορρίψουν τη προσφυγή μου διότι ζητώ έλεγχο νομιμότητας.

Επιστολή 28/12/2020 προς…
1. ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
2. ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ – ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Αξιότιμοι Κύριοι,
ως δημότης και ενεργός πολίτης του Δήμου έχω το έννομο συμφέρον και την συνταγματική υποχρέωση να επιθυμώ και να απαιτώ την νομιμότητα των ενεργειών της Αιρετής Διοίκησης.
Σύμφωνα με το αρθ. 163 ν. 3463/2006 – Απολογισμός-Ισολογισμός Δήμων :
[1] Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ οφείλει, εντός εξαμήνου [έως 30/6] από τη λήξη εκάστου οικονομικού έτους, να έχει ολοκληρώσει και να έχει υποβάλει τον Λογαριασμό της Διαχείρισης στην ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
[2] Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ εντός δύο μηνών και πέντε ημερών [έως 5/9] το αργότερο, από την λήξη της ανωτέρω προθεσμίας, πρέπει συντάξει έκθεση και να την υποβάλλει μαζί με τις Ετήσιες Οικονομικές Καταστάσεις [ Απολογισμός, Ισολογισμός, Αποτελέσματα Χρήσεως ] για έγκρισή τους από το ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ. Ο Ισολογισμός και τα Αποτελέσματα Χρήσεως, πριν την υποβολή τους στο Δημοτικό Συμβούλιο, ελέγχονται από έναν ΟΡΚΩΤΟ ΕΛΕΓΚΤΗ-ΛΟΓΙΣΤΗ ο οποίος και εκδίδει ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ και ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟΥ.
[3] Ο Ισολογισμός, τα Αποτελέσματα Χρήσεως και το Πιστοποιητικό Ελέγχου ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ, μετά την έγκρισή τους από το δημοτικό συμβούλιο, σε μία (1) τουλάχιστον εφημερίδα η οποία εκδίδεται στα όρια του νομού που εδρεύει ο Δήμος.
[4] Ο Ισολογισμός με το Πιστοποιητικό Ελέγχου και την Έκθεση Ελέγχου μαζί με όλα τα δικαιολογητικά υποβάλλονται για έλεγχο στο ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ, μέσα σε έναν (1) μήνα αφότου εκδόθηκε η πράξη του Δημοτικού Συμβουλίου και η υποβολή του ανακοινώνεται στον Γενικό Γραμματέα / Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης.
[5] Σε περίπτωση ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ στο Ελεγκτικό Συνέδριο, επιβάλλονται σε βάρος των υπαιτίων οι ΚΥΡΩΣΕΙΣ που προβλέπει το αρθ. 26 ΠΔ 774/1980 και παράλληλα διενεργείται ΕΚΤΑΚΤΟΣ ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ στη διαχείριση του Δήμου, μετά από απόφαση του Προέδρου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, που εκδίδεται είτε αυτεπάγγελτα είτε μετά από αίτηση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης (αρθ. 163 παρ. 5 ν. 3463/06)

Αξιότιμοι Κύριοι,
Στον Δήμο Καμένων Βούρλων η Αιρετή Διοίκηση έκρινε σκόπιμο (;;;) να μην συγκαλέσει το Δημοτικό Συμβούλιο για παρουσίαση-συζήτηση-ψήφιση των Οικονομικών Καταστάσεων του Έτους 2019 με αποτέλεσμα να μην γνωρίζουμε, εμείς οι δημότες [α] τα οικονομικά δεδομένα του Δήμου μας [β] αν υποβλήθηκαν για έλεγχο στο Ελεγκτικό Συνέδριο και [γ] αν ανακοινώθηκαν και στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση. [ Για το Έτος 2018 έγινε σύγκλιση του ΔΣ στις 30/10/19 και ανάρτηση στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ στις 7/11/19 με ΑΔΑ : 6ΠΥ3ΩΚ1-ΖΩΥ ]
Για τους λόγους αυτούς, απευθύνομαι σε Εσάς, που έχετε ως αποστολή την τήρηση της νομιμότητας και σας παρακαλώ για τις κατά νόμο ενέργειες σας προκειμένου να διερευνήσετε, αν συντρέχει περίπτωση τέλεσης αδικημάτων, αποκαθιστώντας, έτσι, τη νομιμότητα.

ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ ΕΤΟΥΣ 2021 [ ΔΙΑΥΓΕΙΑ – ΑΔΑ : 62ΟΥΩΚ1-7ΡΠ ]

 

logo

 Αναρτήθηκε από ........   energoipoliteskv.blogspot.com

  Γράφει ο Οικονομολόγος Γιάννης Σκούφιας – 2/1/2021

Αναρτήθηκε στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ η απόφαση της ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ της 28/12/20 η οποία και έκανε δεκτή [ 5 Υπέρ – 2 Κατά ] την Εισήγηση της ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ όσον αφορά τα ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ του Έτους 2021. Την καταψήφισαν οι ΔΣ κκ Τριανταφύλλης και Βούλγαρης.

Υπηρεσία προβλέπει ότι το κόστος λειτουργίας της Υπηρεσίας 25 – ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ και ΗΛΕΚΤΡΟΦΩΤΙΣΜΟΥ θα κυμανθεί στα 1.702.614,68 € και ταυτόχρονα προβλέπει ότι θα προστεθούν για τις Οικίες άλλα 139.875 νέα τμ [αρθ. 51 ν. 4647/19]

 

Βάσει των ανωτέρω προκύπτει ότι για το έτος 2021 επειδή τα Έσοδα είναι μεγαλύτερα από το Κόστος της Υπηρεσίας πρέπει να γίνει ΜΕΙΩΣΗ των Δημοτικών Τελών κατά 836.541,20 €, τα οποία και πρέπει να επιμεριστούν ανάλογα με τα τετραγωνικά μέτρα σε :
ΟΙΚΙΑΚΗ ΧΡΗΣΗ = -731.597.02 € --- από 1,80 σε 1,00 ανά τμ = -43,93%
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ = -104.944,00 € --- από 2,90 σε 2,10 ανά τμ = -27,27% 

Η Οικονομική Υπηρεσία, όμως, ΔΕΝ λαμβάνει ως Έσοδα του ΚΑ 0311 τα 2.050.352,28 € αλλά 1.213.811,08 € τα οποία και υπολογίζει ως κάτωθι : 
Ερμηνεύει το αρθ. 4 – Β.1 της ΚΥΑ 46735/20 με λανθασμένο τρόπο δηλ. ενώ αυτό αναφέρεται στο ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ Ι που περιλαμβάνει τους ΚΑ 01, 02, 03, 04, 05, 07, 11, 14, 15, 16, 21, 22 … η Οικονομική Υπηρεσία λαμβάνει υπόψη στην εισήγησή της μόνο τον ΚΑ 03 που αφορά τα Έσοδα από τα Ανταποδοτικά Τέλη, όπως παρουσιάζονται στον κατωτέρω πίνακα.
 


Εφαρμόζοντας τον υποδεικνυόμενο κανόνα της ΚΥΑ : Έσοδα ΙΑΝ-ΙΟΥΛ 2020 = 651.889,54 μ ε ί ο ν Έσοδα ΙΑΝ-ΙΟΥΛ 2019 = 795.412,77, η διαφορά είναι ΑΡΝΗΤΙΚΗ = - 143.523,23 και οδηγείται να προβλέψει ως ΑΝΩΤΑΤΟ ΠΟΣΟ στα Έσοδα του έτους 2021 τα απολογιστικά Έσοδα 2019, που είναι 1.059.435,22 €
Αντί του 1.059.435,22 € απεικονίζει ως Έσοδα ΚΑ 0311 = 962.035,90 € δηλ. μ ε ί ο ν 97.399,32 €
Αυτά τα 97.399,32 € τα χρησιμοποιεί για 2 σκοπούς : [α] τα 52.541,20 € για μείωση Δημοτικών Τελών […κατ’ εντολή και για τα μάτια του κόσμου], ενώ πέρσι τα αύξησε κατά 887.064,10 € και [β] τα υπόλοιπα 44.858,12 € να μηδενίσει την απόκλιση Δαπανών και Εσόδων.

Στα 962.035,90 € προσθέτει τα Έσοδα από τα νέα τμ = 251.755,18 € και ο ΚΑ 0311 = 1.213.811,08 €.
Προσθέτοντας δε και τα Έσοδα ΠΟΕ : ΚΑ 0211 = 400.000,00 € και ΚΑ 3211 = 88.803,60 € διαμορφώνει ένα ύψος Εσόδων = 1.702.614,68 € το οποίο είναι ισόποσο με τις Δαπάνες και έτσι δεν προκύπτει απόκλιση.
Σύμφωνα με τα ανωτέρω, προκύπτει μείωση Δημοτικών Τελών :
ΟΙΚΙΑΚΗ ΧΡΗΣΗ από 1,80 σε 1,75 ανά τμ = -0,05 € = -3,0%
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ από 2,90 σε 2,80 ανά τμ = -0,10 € = -3,0%

Αντί….
ΟΙΚΙΑΚΗ ΧΡΗΣΗ από 1,80 σε 1,00 ανά τμ = -0,80 € = -43,93%
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ από 2,90 σε 2,10 ανά τμ = 0,80 € = -27,27%


Αυτή, όμως, η ερμηνεία της ΚΥΑ έχει … στόχο. Κατά το «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα»
Και η Οικονομική Υπηρεσία και η Εκτελεστική Εξουσία γνωρίζουν ότι η εκτίμησή τους για το ύψος των τελών του έτους 2021 δεν θα είναι 1.213.811,08 € αλλά υψηλότερο και αυτό θα το απεικονίσουν στις πρώτες αναθεωρήσεις που θα κάνουν. Και επειδή θα αναθεωρηθούν θετικά τα Έσοδα … για να μην υπάρξει απόκλιση … θα εντάξουν στις Δαπάνες και την επενδυτική δαπάνη για τα LED, ΚΩΔ. 7135.0007 = 385.813,80 € δηλ. θα πληρώσουμε εμείς οι δημότες την επένδυση των LED μέσω των Δημοτικών Τελών.

Αυτό εξ’ άλλου ήταν και το αρχικό σχέδιο, όπως προκύπτει και από την 1η Εισήγηση της 7/12/20 που επρόκειτο να συζητηθεί στην Οικονομική Επιτροπή της 11/12/20 και που τελευταία στιγμή αφαιρέθηκε το θέμα από τα προς συζήτηση. Η δαπάνη των LED είχε συμπεριληφθεί στις Δαπάνες τις Υπηρεσίας και οι οποίες ανέρχονταν σε 2.087.762,66 € αντί των 1.702.614,68 € που ψηφίστηκαν στις 28/12/20 [διαφορά = 385.147,98 €]
Μα καλά θα μου πείτε. Αφού στην εισήγηση βεβαιώνουν το ΔΣ ότι «Για την ισοσκέλιση των ανταποδοτικών τελών δεν λαμβάνονται υπόψη τα επενδυτικά έξοδα ΚΩΔ 7x τα οποία καλύπτονται από λοιπούς πόρους του Δήμου». Δεν νομίζω ότι χρήζει απάντησης. Η αξιοπιστία τους είναι σε όλους μας γνωστή.

Τελειώνοντας, 4 ερωτήματα στον Προϊστάμενο της Οικονομικής Υπηρεσίας κ. Γάκη
1) ΚΑ 62.11 – ΡΕΥΜΑ : Η πρόβλεψή σας για το κόστος του ρεύματος είναι 115.150 €. Υπάρχει μελέτη που σας οδηγεί στη βεβαιότητα αυτή ? Το έτος 2020 είχατε προβλέψει 470.000 €. Είστε βέβαιος ότι με τα LED θα έχετε αυτή τη μείωση ?
2) ΚΑ 6151 – ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΔΕΗ : Στον προϋπολογισμό του Δήμου για το 2020 τον απεικονίζεται ως δαπάνη της Υπηρεσίας 00. Αν πράγματι έτσι πρέπει… γιατί τον συμπεριλαμβάνεται στις δαπάνες της Υπηρεσίας 20 και τα πληρώνουν οι δημότες ?
3) ΚΑ 6162.0004 – ΦοΔΣΑ – ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ : Η πρόβλεψή σας είναι 15.270,15 € ενώ για το έτος 2020 ήταν 110.331,07 €. Που οφείλετε αυτή η διαφορά των 95.060,92 € ?
4) ΚΑ 8511 - ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΜΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΕΛΩΝ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΠΟΕ = 1.304.114,48 € , το οποίο βαίνει αυξανόμενο από έτος σε έτος
a) Ποιες ενέργειες έχετε κάνει ώστε να εισπραχθεί το ποσό αυτό ?
b) Ποιοι δημότες απαρτίζουν τη λίστα ?
c) Γιατί δεν ενημερώνετε το Δημοτικό Συμβούλιο ως έχετε υποχρέωση σύμφωνα με την απόφαση 90/28.12.2009 της ΑΡΧΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ?

ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Δεν προτίθεμαι να κάνω προσφυγή στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση για ακύρωση της απόφαση δ ι ό τ ι το νομικό πλαίσιο δεν της επιτρέπει να μπει στην ουσία του εξεταζόμενου θέματος δηλ. εξετάζει μόνο τη νομιμότητα και όχι την σκοπιμότητα/ουσία. [το πάθημα/μάθημα]
 
Αυτοί, όμως, που πρέπει να μπουν στην ουσία του θέματος είναι οι Δημοτικοί Σύμβουλοι οι οποίοι πρέπει :
§ να σταματήσουν να παίζουν το ρόλο του «χρήσιμου ηλίθιου» του δημάρχου…
§ να αρχίσουν να σέβονται το αξίωμά τους, ως αιρετοί εκπρόσωποι της κοινωνίας…
§ να ψηφίζουν κατά συνείδηση και όχι κατ’ εντολή…
§ να απαιτούν ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ στα δημοτικά δρώμενα…
Εμείς, οι δημότες, δεν τους δώσαμε «ΛΕΥΚΗ ΕΠΙΤΑΓΗ». Τους εκλέξαμε για να ελέγχουν την Εκτελεστική Εξουσία για πράξεις και παραλείψεις. Ανεξάρτητα αν βρίσκονται στη Συμπολίτευση ή στην Αντιπολίτευση.