Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Σε ιδιώτες οι δημοτικές ιαματικές πηγές εάν δεν έχουν φάκελο ανάπτυξης



Αναστάτωση έχει προκαλέσει στους αυτοδιοικητικούς κύκλους το σχέδιο νόμου του υπουργείου Τουρισμού «Αναδιάρθρωση Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, μείωση διοικητικών βαρών, απλούστευση διαδικασιών για την ενίσχυση της τουριστικής επιχειρηματικότητας και λοιπές διατάξεις» (βρίσκεται από τις 16/1 σε δημόσια διαβούλευση), λόγω των προβλέψεών του για τα δημοτικά ιαματικά λουτρά: σύμφωνα με το άρθρο 10, παρ. 7, «για τις επιχειρήσεις, οι οποίες δεν έχουν υποβάλει τα δικαιολογητικά που προβλέπονται από την παράγραφο 3 του άρθρου 39 του ν. 4049/2012 (σ.σ.: φάκελο με το αναπτυξιακό πρόγραμμα), δίδεται προθεσμία έξι (6) μηνών από την δημοσίευση του παρόντος, για την υποβολή τους. Μετά το πέρας της προθεσμίας αυτής σφραγίζονται οριστικά και η αξιοποίηση της ιαματικής πηγής μεταφέρεται στο ΤΑΙΠΕΔ».

Σύμφωνα με την υπάρχουσα νομοθεσία ( Νόμος 3498 , ΦΕΚ 230/Α/2006 ), οι ιαματικές πηγές έχουν παραχωρηθεί προσωρινά στην Τοπική Αυτοδιοίκηση ( Νόμος 4049, ΦΕΚ 35/Α/2012, άρθρο  36 ), η οποία πλέον κινδυνεύει να χάσει ένα σημαντικό μέρος από τους πόρους της.
Εάν, λοιπόν, τα μέλη του Συνδέσμου Δήμων Ιαματικών Πηγών Ελλάδας, δεν υποβάλουν το φάκελο που ορίζει το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου στην παρ. 5 του ίδιου άρθρου, τότε χάνουν τη διαχείριση των ιαματικών πηγών,
(Κάντε  κλικ  στο  υπογραμμισμένο  για  να  δείτε  την  απόφαση  παραχώρησης  των  Ιαματικών  Πηγών  Καμένων  Βούρλων με  ΦΕΚ  στο   ΤΑΙΠΕΔ )   που πηγαίνουν στο ΤΑΙΠΕΔ προς πώληση ή ενοικίαση σε ιδιώτες.

Δείτε  ποια  κομμάτια  των  Καμένων  Βούρλων παραχωρούνται  στο  ΤΑΙΠΕΔ και ποια   όχι !!!
  
13. Μεταβιβάζεται και περιέρχεται χωρίς αντάλλαγμα στην ανώνυμη εταιρεία «Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου Α.Ε.» κατά πλήρη κυριότητα, νομή και κατοχή, ακίνητο, συνολικού εμβαδού 827.930,00 τ.μ, μετά των επ’ αυτού κτιριακών εγκαταστάσεων, απο­τελούμενο εκ τμήματος εμβαδού 725.594,00 τ.μ,. ανήκο­ντος κατά πλήρη κυριότητα στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, διοίκησης και διαχείρισης της «Εταιρείας Ακινήτων του Δημοσίου Α.Ε.» αφενός, και εκ τμήματος εμβαδού 102.336,00 τ.μ. με ΑΒΚ 1875 αφετέρου, ανήκο­ντος κατά πλήρη κυριότητα στο Ελληνικό Δημόσιο, με τα ακόλουθα στοιχεία:




Συνολική
Επιφάνεια
(τ.μ.)


Τίτλος κτήσης επί
μέρους εκτάσεων/ 
τμημάτων 


Περιγραφή / Έκταση



Τμήμα



Περιγραφή έκτασης
(στοιχεία
περιμέτρου)

Επιφάνεια
επιμέρους
έκτασης / 
τμήματος 
σε τ.μ.

Περιγραφή ακινήτου

725.594, 00
Με στοιχεία
περιμέτρου
(Α1, 31, 30, Α24, 29, …,
20, Α31, 19,
18, 17, 16,
Α39, 15, 14,
13, 12, 11,
Α38, 10, 9,
8, 7, Α5, 6,
5, Α44, 4, 3, Α46, 2, 1, 1΄, 2΄΄, 3΄΄, 4΄΄, 5΄΄, 6΄΄, 7΄΄, 8΄΄, 9΄΄, 10΄΄, 11΄΄, 87, …, 51, Α3, 50, Α2, 49, 48, …, 33, 32, Α1)
























Περιήλθαν στον
ΕΟΤ δυνάμει του Α.Ν. 1565/50 και του άρθρου 23
Ν. 1624/1951 σε
συνδυασμό με την με αριθμό
πρωτοκόλλου
42816/39-στ/
Β3/13.12.1958 πράξη
του ΕΟΤ, νομίμως
μεταγεγραμμένης
στο Υποθ.
Θερμοπυλών (τόμος 25/Α.Α. 626)
























699.041, 00 τ.μ.
Α1, 31, 30, Α24, 29, …, 20, Α31, 19, 18, 17, 16,
Α39, 15, 14, 13,
12, 11, Α38, 10, 9, 8, 7, Α5, 6, 5,
Α44, 4, 3, Α46,
2, 1, 1΄, 2΄΄, 3΄΄,
4΄΄, 5΄΄, 6΄΄, 7΄΄,
8΄΄, 9΄΄, 10΄΄, 11΄΄,
87, …, 51, Α3, 50,
Α2, 49, 48, …,
33, 32, Α1
























Ι

Α1, 32, 33, 34…47, 48,
Α2, Α1
69.618, 00

Ως αυτά
αποτυπώνονται στο υπ’ αρ. 764 από 03.04.2013
Τοπογραφικό
Διάγραμμα των
Τοπογράφων
Μηχανικών
της Εταιρείας
Ακινήτων του
Δημοσίου Α.Ε.,
Εμμανουήλ
Βαρσαμή και Μαρίας Σπαθάρα με σκιαγράφηση πράσινου χρώματος



























ΙΙ
  
  
  

  
  
  
  
  








Α3, 51, 52, …86, 87, 11΄΄, 10΄΄, …, 2΄΄, 1΄΄, 1, 2, Α46, Α47, Α48, Α49, Α50, Α51, Α52, Α53, Α13, Α14, …, Α23 κπι A3
[Μη
συνυπολογιζομένων τμημάτων (α) επιφάνειας 14.157 τ.μ., ιδιοκτησίας του ΕΟΤ (δ), (ε), (ζ), συνολικού εμβαδού αυτών 6.000 τ.μ., ιδιοκτησίας του ΕΟΤ, τα οποία έχουν περιέλθει στον ίδιο φορέα δυνάμει άλλης αιτίας) και
εξαιρουμένης της
επιφάνειας με λευκή
σκιαγράφηση, και
στοιχεία α, β, γ δ,
α, εμβαδού 9.000
τ.μ., ιδιοκτησίας του
Δήμου Καμένων
Βούρλων]
519.087, 00 




















ΙΙΙ








Α24, Α25, Α26, …,
28, 29, Α24 [μη
συνυπολογιζομένου
τμήματος (γ),
επιφανείας 328 τ.μ.,
ιδιοκτησίας του
ΕΟΤ - περιήλθε
στον φορέα δυνάμει
άλλης αιτίας]
68.969 











IV







Α32, Α33, Α34, …,
Α41, Α42, Α32 [μη
συνυπολογιζομένου
τμήματος (β),
επιφανείας 6.068
τ.μ. - περιήλθε στον
ίδιο φορέα δυνάμει
άλλης αιτίας]
37.649 










V

Α43, Α44, 5, 6, Α45,
Α43
3.718, 00 





20.553, 00




















Περιήλθαν στον
ΕΟΤ δυνάμει
πράξεως
αναγκαστικής
απαλλοτρίωσης,
κηρυχθείσης με
το Β.Δ. 15.04.1958
(δημοσιευθείσης
στο ΦΕΚ
66/Α/08.05.1958),
νομίμως
μεταγεγραμμένης στον τόμο 25 και
με αύξοντα αριθμό 630 των βιβλίων 
μεταγραφών του 
Υποθηκοφυλακείου
Θερμοπυλών
Εντός του
Τμήματος ΙΙ:
(α1, 59, 60, 61,
α2, Α21, Α22 και
α1)


Εντός του τμήματος IV (β1, Α33, Α34, β2, β3, β4, Α40, Α41, Α42, β5 και β1)
Εντός του τμήματος IΙΙ (γ1, γ2, γ3 και γ1)


α




14.157, 00 τ.μ.




Ως αυτά
αποτυπώνονται
στο υπ’αρ. 764
από 03.04.2013
Τοπογραφικό
Διάγραμμα
των
Τοπογράφων
Μηχανικών
της Εταιρείας
Ακινήτων του
Δημοσίου Α.Ε., Εμμανουήλ
Βαρσαμή και Μαρίας
Σπαθάρα με
σκιαγράφηση
πορφυρού χρώματος





β
6.068, 00 τ.μ. 


γ




328, 00 τ.μ.










Περιήλθαν στον
ΕΟΤ δυνάμει του υπ’ αρ.983/1977 συμβολαίου ανταλλαγής ακινήτων του
Συμβολαιογράφου Αθηνών Κ. 

Ζαγκλή από το
Δήμο Καμμένων
Βούρλων, νομίμως
μεταγεγραμμένου
(τόμος 68/ 391)
στα βιβλίων
μεταγραφών
του Υπ/κείου
Θερμοπυλών
Εντός του
τμήματος
δ

6.000, 00 τ.μ.(συνολικό εμβαδόν
και των τριών τμημάτων)










Ως αυτά
αποτυπώνονται στο υπ’αρ. 764 από 03.04.2013 Τοπογραφικό Διάγραμμα
των Τοπογράφων
Μηχανικών
της Εταιρείας
Ακινήτων του
Δημοσίου Α.Ε.,
Εμμανουήλ
Βαρσαμή
και Μαρίας
Σπαθάρα με
σκιαγράφηση
κυανού
χρώματος




Εντός του τμήματος
ε 





Εντός του τμήματος









ζ 
























102.336, 00






























Περιήλθε στο
Δημόσίο ως
παλαιός αιγιαλός,
ως προκύψας
εκ φυσικών
προσχώσεων
αφ’ενός δυνάμει
απόφασης
του Νομάρχη
Φθιώτιδας Γ/
Φ121/15591/09.09.1982
(ΦΕΚ 24/Δ/31.01.1983)
ως προς το
Ν.Α. τμήμα της
έκτασης, νομίμως
μεταγεγραμμένου
(τόμος 76/Α.Α.
218 των βιβλίων
μεταγραφών του
Υποθηκοφυλακείου
Θερμοπυλών) και
αφ’ ετέρου δυνάμει
της 6851/Φ.αιγ-
παρ./13.12.2005
απόφασης του
Γ.Γ. Περιφέρειας
Στ. Ελλάδος (ΦΕΚ
1501/Δ/30.12.2005,
νομίμως
μεταγεγραμμένης,
τόμος 116/Α.Α. 324).
Περιγραφόμενο
με τα
αριθμητικά και
αλφαβητικά
στοιχεία
περιμέτρου :
87, 88, 89, 90,
Α4, 12΄, 11, 10΄,
Α8, 9΄, 8΄, …, 2΄,
1΄, 1΄΄, 2΄΄, …, 10΄΄,
11΄΄, 87




















VI






























Α.Β.Κ. 1875






























Ως αυτό
αποτυπώνεται
στο υπ’ αρ. 764
από 03.04.2013
Τοπογραφικό
Διάγραμμα
των
Τοπογράφων
Μηχανικών
της Εταιρείας
Ακινήτων του
Δημοσίου Α.Ε.,
Εμμανουήλ
Βαρσαμή
και Μαρίας
Σπαθάρα με
σκιαγράφηση
ελαφρώς
κυανού
χρώματος











Εξαιρούνται ρητά από την κατά τα ανωτέρω μεταβίβαση στην ανώνυμη εταιρεία ΤΑΙΠΕΔ Α.Ε.:
(α) έκταση εμβαδού 16.340 τ.μ. στη θέση ΝΤΑΜΑΡΙΑ, αποτυπωμένη στο ως άνω Τοπογραφικό Διάγραμμα ως έκταση Ε1, ευρισκομένη εντός του Τμήματος ΙΙΙ, και περιγραφόμενη με τα αριθμητικά και αλφαβητικά στοιχεία περιμέτρου 26΄, 23΄, 23, 24, 25, 26΄΄ και 26΄, η οποία έχει παραχωρηθεί για αόριστο χρόνο στο Δήμο Καμένων Βούρλων για εγκατάσταση και λειτουργία βιολογικού καθαρισμού δυνάμει της υπ’ αριθ. 505863/383 ΚΥΑ, με την οποίαν εγκρίθηκε η υπ’ αριθμόν 101/4/10.02.1993 σχετική απόφαση του ΕΟΤ.
(β) έκταση εμβαδού 11.035 τ.μ. στη θέση «Φλοίσβος», αποτυπωμένη στο ως άνω Τοπογραφικό Διάγραμμα ως έκταση Ε2, ευρισκομένη εντός του Τμήματος ΙΙ, περιγραφόμενη με τα αριθμητικά και αλφαβητικά στοιχεία πε­ριμέτρου δ, γ, γ΄, δ’, δ, η οποία έχει παραχωρηθεί από τον ΕΟΤ προς το Δήμο Καμένων Βούρλων με σκοπό την κατασκευή αθλητικών εγκαταστάσεων, δυνάμει της με ημερομηνία 05.10.1977 σύμβασης χρησιδανείου μεταξύ ΕΟΤ και Δήμου Καμένων Βούρλων, πεντηκονταετούς διάρκειας
(γ) έκταση, συνορεύουσα προς την τελευταία, ομοίως ευρισκομένη εντός του Τμήματος ΙΙ, εμβαδού 11.283 τ.μ., αποτυπωμένη στο ως άνω Τοπογραφικό Διάγραμμα ως έκταση Ε3 και περιγραφόμενη με τα αριθμητικά και αλφαβητικά στοιχεία περιμέτρου α, α΄, α΄΄ , γ΄, γ, β, α, εντός της οποίας εκτείνεται τμήμα των υφιστάμενων αθλη­τικών εγκαταστάσεων του Δήμου.

15. Μεταβιβάζεται και περιέρχεται χωρίς αντάλλαγμα στην ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «Ταμείο Αξιο­ποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου Α.Ε.» κατά πλήρη κυριότητα, νομή και κατοχή, ακίνητο, συνολικού εμβαδού 488.089, 00 τ.μ, μετά των επ’ αυτού κτιριακών εγκαταστάσεων, ανήκοντος κατά πλήρη κυριότητα στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, διοίκησης και διαχείρισης της «Εταιρείας Ακινήτων του Δημοσίου Α.Ε.», με τα ακόλουθα στοιχεία:



Επιφάνεια
Τμήμα
Περιγραφή έκτασης
Επιφάνεια
Τίτλος κτήσης
Περιγραφή ακινήτου


479.564, 00 τ.μ.






Ι


Κ1, Κ2, Κ3,
Κ4, Κ5, Κ6,
Κ7, Κ8, Κ1
16.384, 00
τ.μ.

Περιήλθαν στον ΕΟΤ
δυνάμει των διατάξεων
του Α.Ν. 1565/50 και του άρθρου 23 Ν. 1624/1951
σε συνδυασμό με την
με αριθμό πρωτοκόλλου 42816/39-στ/Β3/13.12.1958
πράξη του ΕΟΤ, νομίμως
μεταγεγραμμένης στον τόμο 25 και με αύξοντα αριθμό 626 των
βιβλίων μεταγραφών του Υποθηκοφυλακείου
Θερμοπυλών
Ως αυτά αποτυπώνονται
στο υπ’ αρ. 765 από
03.04.2013 Τοπογραφικό Διάγραμμα των
Τοπογράφων Μηχανικών
της Εταιρείας Ακινήτων του Δημοσίου Α.Ε.,
Εμμανουήλ Βαρσαμή
και Μαρίας Σπαθάρα με σκιαγράφηση έντονου πράσινου χρώματος



ΙΙ


Κ10, Κ11, Κ12,
…, Κ23, Κ24,
Κ10
10.623, 00 

τ.μ.,


 ΙΙΙ
  

  


Κ25, Κ26, Κ27, …, Κ58, Κ59, Κ25
258.940, 00 τ.μ. 


IV

Α, Β, Γ, Δ, Ε,
Ζ, Η, Θ, Ι, Κ, Λ, Μ, Ν, Ξ, Α
187.172, 00 

τ.μ.

15.911, 00 τ.μ.
(α, β, 23 , γ, δ, ν,
μ, λ, κ, ε, ζ, η, 26,
20 , 19 , 18 , 17 ,
α)

V






α΄, 19΄΄, γ΄, γ, β΄, α΄
6.445, 00 τ.μ.


γ, 20΄΄, 26, η,
ζ, ε, κ, λ, μ, ν,
δ, γ γ΄



7.897, 00
τ.μ.




Περιήλθε στον ΕΟΤ
δυνάμει του υπ’ αρ.
2824/1961 συμβολαίου
ανταλλαγής ακινήτων
του Συμβολαιογράφου
Θερμοπυλών Δ. Παπαλελούδη από την Κοινότητα Καμένων Βούρλων, νομίμως μεταγεγραμμένου στον τόμο 26 και με αύξοντα αριθμό 231 των βιβλίων μεταγραφών του Υποθηκοφυλακείου Θερμοπυλών
Ως αυτά αποτυπώνονται
στο υπ’ αρ. 765 από
03.04.2013 Τοπογραφικό
Διάγραμμα των
Τοπογράφων Μηχανικών
της Εταιρείας Ακινήτων του Δημοσίου Α.Ε., Εμμανουήλ Βαρσαμή και Μαρίας Σπαθάρα με σκιαγράφηση προφυρού χρώματος


α, 17΄΄, 18΄΄,
α΄, β΄, β, α
628, 00 τ.μ.

Περιήλθε στον
ΕΟΤ, ως τμήμα ευρύτερης εκτάσεως, δυνάμει κηρύξεως της με αρ. πρωτ. Π.15137/5884/05.08.1960 πράξεως αναγκαστικής απαλλοτριώσεως των Υπουργών Οικονομικών & Προεδρίας της Κυβερνήσεως προς το σκοπό εκτέλεσης έργων εξωραϊσμού και τουριστικής αξιοποιήσεως υπέρ του ΕΟΤ (δημοσιευθείσας στο ΦΕΚ 133/Δ/22.09.1960) και συντελεσθείσης δυνάμει της αναγγελίας παρακαταθέσεως της αποζημιώσεως, δημοσιευθείσης στο ΦΕΚ/Δ/23.08.1961, νομίμως μεταγεγραμμένης στον τόμο 26 και με αύξοντα αριθμό 108 των βιβλίων μεταγραφών του Υποθηκοφυλακείου Θερμοπυλών
Ως αυτό αποτυπώνεται
στο υπ’ αρ. 765 από 03.04.2013 Τοπογραφικό Διάγραμμα των Τοπογράφων Μηχανικών της Εταιρείας Ακινήτων του Δημοσίου Α.Ε., Εμμανουήλ Βαρσαμή και Μαρίας Σπαθάρα με σκιαγράφηση ελαφρώς πράσινου χρώματος

Εξαιρούνται ρητά από την κατά τα ανωτέρω μεταβίβαση στην ανώνυμη εταιρεία ΤΑΙΠΕΔ Α.Ε.:
(α) έκταση εμβαδού 9.100 τ.μ., οριζομένη ως επιφάνεια Ε1, ευρισκομένη εντός του Τμήματος IV, η οποία έχει παραχωρηθεί στο Δήμο Καμένων Βούρλων δυνάμει της υπ’ αρ. 524793/67/27.07.1987 πράξης παραχώρησης προς το σκοπό δημιουργίας αθλοπαιδιών, επί της οποίας έχουν κατασκευασθεί και λειτουργούν κλειστό γυμναστήριο, γήπεδο καλαθοσφαίρισης και η οποία εμφαίνεται στο ως άνω Τοπογραφικό Διάγραμμα με σκιαγράφηση γαλάζιου χρώματος με τα αλφαβητικά και αριθμητικά στοιχεία περιμέτρου Ε1, Ε2, Ε3, Ε4 και Ε1
(β) έκταση εμβαδού 4.465 τ.μ., οριζόμενη ως επιφάνεια Ε2, ευρισκομένη ομοίως εντός του Τμήματος IV, η οποία περιλαμβάνει δημοτικό παιδικό σταθμό μετά του προαύλιου αυτού χώρου, η οποία αποτυπώνεται στο ως άνω Τοπογραφικό Διάγραμμα με σκιαγράφηση γαλάζιου χρώματος με τα αλφαβητικά και αριθμητικά στοιχεία περι­μέτρου Ε5, Ε6, Ε7, Ε8 και Ε5.
Κεφάλαιο ΙΙ



Άρθρο 10: Ιαματικός τουρισμός

1.Στον ν.3498/2006 «Ανάπτυξη ιαματικού τουρισμού, θέματα Ε.Ο.Τ. και άλλες διατάξεις» ΦΕΚ (Α 230) προστίθεται άρθρο 1Α με τίτλο «Ορισμοί» ως εξής:
«1. Για τους σκοπούς του παρόντος νόμου ισχύουν οι ακόλουθοι ορισμοί:
α. Ιαματικοί φυσικοί πόροι είναι φυσικά νερά ψυχρά ή θερμά, ατμοί φυσικά αέρια, καθώς και πηλοί, που συνδέονται με συγκεκριμένο γεωγραφικό χώρο και έχουν ιαματικές ιδιότητες,
β. Ιαματική πηγή είναι φυσική ανάβλυση ή άντληση ιαματικού φυσικού πόρου με τεχνικό έργο υδροληψίας ή φυσική δημιουργία πηλού
γ. Θερμαλιστικός-ιαματικός τουρισμός: είναι μια μορφή τουρισμού ειδικού ενδιαφέροντος, η οποία περιλαμβάνει το σύνολο των σχέσεων και δραστηριοτήτων, οι οποίες είναι αποτέλεσμα της προσωρινής μετακίνησης και διαμονής ανθρώπων που επιθυμούν να βελτιώσουν, να σταθεροποιήσουν ή να επαναφέρουν την σωματική και ψυχική τους υγεία μέσα από την χρήση ιαματικών φυσικών πόρων. Η ανωτέρω μορφή βασίζεται στην παροχή υπηρεσιών σε περιοχές- κέντρα των οποίων κύριο χαρακτηριστικό αποτελεί η χρήση αναγνωρισμένων ιαματικών φυσικών πόρων σε ειδικές εγκαταστάσεις και στόχο έχει την πρόληψη, διατήρηση και αποκατάσταση της σωματικής και ψυχικής υγείας και ευεξίας του ατόμου.
δ. θερμαλισμός: αφορά ένα ευρύ πεδίο προληπτικών και θεραπευτικών εφαρμογών για την σωματική, ψυχική και πνευματική υγεία του ανθρώπου οι οποίες πραγματοποιούνται με την χρήση ιαματικών φυσικών πόρων σε χώρους με ιδιαίτερα περιβαλλοντικά και πολιτιστικά χαρακτηριστικά και με εξειδικευμένες εγκαταστάσεις.
ε. Κέντρο θερμαλιστικού-ιαματικού τουρισμού: αποτελεί ένα εξειδικευμένο και ειδικώς εξοπλισμένο κέντρο όπου η πρόληψη και η αποκατάσταση της υγείας του χρήστη των υπηρεσιών του κέντρου ή η αναζωογόνηση γίνεται με υδροθεραπεία, ποσιθεραπεία, εισπνοθεραπεία, ρινοπλύσεις, κατιονισμούς, ατμόλουτρα, πηλοθεραπεία και άλλες μεθόδους. Στα κέντρα θερμαλιστικού τουρισμού παρέχονται υπηρεσίες ιαματικής θεραπείας, ευεξίας και θαλασσοθεραπείας, όπου γίνεται χρήση θερμαινόμενου θαλασσινού νερού, άμμου, λάσπης, φυκιών και άλλων θαλασσίων υλικών για προληπτικούς ή θεραπευτικούς λόγους υγείας, υπό ιατρική παρακολούθηση και σε συνδυασμό με το θαλάσσιο περιβάλλον.
2. Στο άρθρο 8 του ν. 3498/2006 προστίθεται παράγραφος 4 που έχει ως εξής:
«4. Εάν εκλείψουν οι λόγοι που προκάλεσαν την άρση της αναγνώρισης ενός φυσικού πόρου ως ιαματικού μπορεί να υποβληθεί νέα αίτηση για αναγνώριση αυτού σύμφωνα με την διαδικασία που προβλέπεται στο άρθρο 4 του παρόντος νόμου.»
3. Η παράγραφος 3 του άρθρου 10 του ν. 3498/2006 τροποποιείται ως εξής:
«3. Η Επιτροπή Προστασίας Ιαματικών Φυσικών Πόρων υπάγεται στο Υπουργείο Τουρισμού και υποστηρίζεται στο έργο της από μόνιμη γραμματεία και προσωπικό που διαθέτει η Διεύθυνση τουριστικής πολιτικής του Υπουργείου Τουρισμού.»
4. Στο τέλος της παραγράφου 2 του άρθρου 11 του ν. 3498/2006 προστίθεται εδάφιο ως εξής:
« Οι φορείς οι οποίοι αναλαμβάνουν την διανομή του ιαματικού πόρου έναντι οικονομικού ανταλλάγματος βαρύνονται με:
α) την κατασκευή των αναγκαίων τεχνικών έργων για την άντληση ή την διατήρηση ή βελτίωση της απόδοσης και διατήρηση της ποιότητας των ιαματικών φυσικών πόρων ή την προστασία αυτών,
β) την κατασκευή του δικτύου και των εγκαταστάσεων διανομής
γ) την εγκατάσταση μετρητών διανομής του ιαματικού φυσικού πόρου στα κέντρα θερμαλιστικού-ιαματικού τουρισμού».
5. Στο τέλος του πρώτου εδαφίου της παραγράφου (2) του άρθρου 39 του ν. 4049/2012 (ΦΕΚ Α’ 35), προστίθενται εδάφια ως ακολούθως:

«Εντός προθεσμίας τριών (3) ετών από την δημοσίευση της κανονιστικής πράξης του άρθρου 16 του ν. 3498/2006, όπως ισχύει, οι ως άνω αναφερόμενοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης ή οι αναπτυξιακές εταιρείες αυτών, υποβάλουν για έγκριση στον Ε.Ο.Τ. οικονομοτεχνική μελέτη επενδυτικού σχεδίου του ιαματικού φυσικού πόρου, στην οποία περιγράφεται αναλυτικά το πρόγραμμα της επένδυσης, δίνονται στοιχεία για την τουριστική κίνηση της περιοχής και παρατίθενται οι προοπτικές βιωσιμότητας της επένδυσης. Η οικονομοτεχνική μελέτη εγκρίνεται με απόφαση του Υπουργού Τουρισμού, μετά από σχετική εισήγηση του Ε.Ο.Τ.. Τα έργα αξιοποίησης ολοκληρώνονται μέσα σε προθεσμία τεσσάρων (4) ετών από την έκδοση της ως άνω αναφερόμενης απόφασης. Σε περίπτωση άπρακτης παρέλευσης των ως άνω αναφερομένων προθεσμιών, οι διοικητικές πράξεις παραχώρησης ή μίσθωσης ανακαλούνται αυτοδίκαια. Ο Ε.Ο.Τ. εκδίδει διαπιστωτική πράξη για την αυτοδίκαιη ανάκληση των πράξεων παραχώρησης ή μίσθωσης και αποβάλει τους κατόχους από τους χώρους και εγκαταστάσεις τους
6. Με απόφαση του Υπουργού Τουρισμού ρυθμίζονται ειδικότερα θέματα που αφορούν την πιστοποίηση των εργαστηρίων τα οποία χορηγούν τις προβλεπόμενες από τον ν.3498/2006 αναλύσεις για την αναγνώριση ιαματικών φυσικών πόρων.
7. Οι υφιστάμενες κατά την δημοσίευση του ν. 3498/2006 επιχειρήσεις υδροθεραπευτηρίων εξακολουθούν να λειτουργούν, με τις σχετικές βεβαιώσεις που τους έχουν χορηγηθεί από τον Ε.Ο.Τ., για δεκαοκτώ (18) μήνες από την εκπνοή της προθεσμίας της παράγραφος 1 του άρθρου 39 του ν. 4049/2012.

Για τις επιχειρήσεις, οι οποίες δεν έχουν υποβάλει τα δικαιολογητικά που προβλέπονται από την παράγραφο 3 του άρθρου 39 του ν. 4049/2012, δίδεται προθεσμία έξι (6) μηνών από την δημοσίευση του παρόντος, για την υποβολή τους. Μετά το πέρας της προθεσμίας αυτής σφραγίζονται οριστικά και η αξιοποίηση της ιαματικής πηγής μεταφέρεται στο ΤΑΙΠΕΔ.

Από .....  aftodioikisi

Σε ιδιώτες θα πουληθούν εκτάσεις και ακίνητα στα Κ.Βούρλα (video)

Αναρτήθηκε από ..... energoipoliteskv.blogspot.com


Εκατοντάδες στρέμματα και ακίνητα στα Καμένα Βούρλα, προς πώληση και αξιοποίηση από ιδιώτες επενδυτές περιλαμβάνει η λίστα του ταμείου αξιοποίησης ιδιωτικής περιουσίας του δημοσίου που δημοσιοποιήθηκε σήμερα.

Το ΤΑΙΠΕΔ, μετά τη συνεδρίαση διυπουργικής επιτροπής απέκτησε το δικαίωμα παραχώρησης μεγάλων εκτάσεων και ακινήτων σε τρίτους.

 Ικανοποιημένος δηλώνει ο δήμαρχος Μώλου – Αγ. Κων/νου, Βαγγέλης Τετριμίδας, που ευελπιστεί στην ανάπτυξη της περιοχής από την αξιοποίηση εκτάσεων και ακινήτων που είχαν εγκαταλειφθεί στην τύχη τους και το χρόνο.


Ιδιωτικοποιούνται εκτάσεις και ακίνητα στα Κ... by LAMIASTARGR

Moody’s: Θετικές εξελίξεις στην Ελλάδα αλλά και βαθιά ύφεση

Αναρτήθηκε από ....... energoipoliteskv.blogspot.com


Την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου, την πρώτη μεγάλη αποκρατικοποίηση αλλά και την υπέρβαση των δημοσιονομικών στόχων, ξεχωρίζει στα θετικά για την αξιολόγηση της πιστοληπτικής ικανότητας της Ελλάδας η Moody΄s.

Ταυτόχρονα ωστόσο ο διεθνής οίκος αξιολόγησης εκτιμά ότι η ύφεση στη χώρα μας θα αγγίξει φέτος το 5,3% και προειδοποιεί για τους κινδύνους καθοδικής απόκλισης των αναπτυξιακών προοπτικών.

Ειδικότερα, σε έκθεση με ημερομηνία 8 Μαΐου, η Moody΄s χαρακτηρίζει θετική την έγκριση από το ελληνικό κοινοβούλιο του πολυνομοσχεδίου στις 28 Απριλίου, καθώς αυτή 1) αντανακλά την αυξημένη πολιτική αφοσίωση στη δημοσιονομική προσαρμογή και την ατζέντα των οικονομικών μεταρρυθμίσεων, θα ανανεώσει και θα εξορθολογήσει το δυναμικό του δημόσιου τομέα και 3) ανοίγει και το δρόμο για εκταμιεύσεις ύψους 8,8 δισ. ευρώ από το EFSF και το ΔΝΤ έως τα τέλη Μαΐου.

Επιπλέον, η Moody΄s αναφέρεται και στην αποκρατικοποίηση του ΟΠΑΠ, σημειώνοντας πως η Ελλάδα ανακοίνωσε την 1η Μαΐου ότι είχε ολοκληρώσει με επιτυχία την πρώτη μεγάλη ιδιωτικοποίηση με την πώληση της συμμετοχής της στην εταιρεία τυχερών παιχνιδιών. Η ανακοίνωση είναι credit positive καθώς αντανακλά τη βελτίωση της εμπιστοσύνης των επενδυτών και θα βοηθήσει την κυβέρνηση να πετύχει τους δημοσιονομικούς στόχους.

Επίσης είναι credit positive το γεγονός ότι η ελληνική κυβέρνηση υπεραπέδωσε στους

δημοσιονομικούς στόχους στο α΄ τρίμηνο του 2013, αποτυπώνοντας τη δέσμευσή της στη δημοσιονομική εξυγίανση παρά τις κακές προοπτικές ανάπτυξης.

Ωστόσο, ο οίκος σημειώνει ότι οι οικονομία αναμένεται να συνεχίσει να συρρικνώνεται για έκτο διαδοχικό έτος από το ξέσπασμα της κρίσης και ότι η ανεργία συνεχίζει να σημειώνει ραγδαία άνοδο.

Προειδοποιεί παράλληλα ότι οι "εξωτερικοί κίνδυνοι στην Ευρωζώνη σε συνδυασμό με την κοινωνική και οικονομική αστάθεια της ίδιας της Ελλάδας, υποβάλλουν τις αναπτυξιακές πολιτικές σε σημαντικούς καθοδικούς κινδύνους". Αυτή η υψηλή ευαισθησία σε κινδύνους γεγονότων σε συνδυασμό με το μη βιώσιμο βάρος από το χρέος διαμορφώνουν την αξιολόγηση C της Ελλάδας, αναφέρει ο οίκος.

Παρά την αβεβαιότητα για την ατζέντα των ιδιωτικοποιήσεων και το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, η εκτέλεση του προϋπολογισμού δείχνει ότι η κυβέρνηση ξεπέρασε τους στόχους καταγράφοντας μάλιστα πρωτεύον πλεόνασμα το πρώτο τρίμηνο 520 εκατ. ευρώ.

Ωστόσο, επισημαίνει ο οίκος, πως το αναμενόμενο για το 2013 χρέος 176,5% του ΑΕΠ θα παραμείνει μη βιώσιμο χωρίς το «κούρεμα» των ομολόγων που έχει στην κατοχή του ο επίσημος τομέας.

"Βλέπει" συνέχεια ύφεσης

Παρά τις θετικές εξελίξεις, η Moody’s προβλέπει πως η οικονομία θα διανύσει φέτος το έκτο διαδοχικό έτος ύφεσης, καταγράφοντας συρρίκνωση 5,3%, έπειτα από συρρίκνωση 6,4% το 2012 και αθροιστική συρρίκνωση περίπου 20% από το 2008 έως το 2012.

Η κατανάλωση -σύμφωνα με τον οίκο- θα συνεχίζει να μειώνεται με καταλύτη την αυξανόμενη ανεργία, τις περικοπές μισθών και συντάξεων αλλά και την υποτονική εγχώρια εμπιστοσύνη. Οι επενδύσεις θα συνεχίσουν να συνεισφέρουν αρνητικά, ειδικά αν οι διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις που στοχεύουν στον επαναπροσανατολισμό της οικονομίας διατηρήσουν τους ίδιους αργούς ρυθμούς.

Παρά το γεγονός ότι οι πιέσεις ρευστότητας αμβλύνονται, η Moody’s εκτιμά πως αυτό αντισταθμίζεται από το πόσο εύθραυστο είναι το τραπεζικό σύστημα, δεδομένου ότι εξακολουθεί να επιβαρύνεται με πάγια χαμηλής ποιότητας παρά την ανακεφαλαιοποίησή του από το ΤΧΣ. Σύμφωνα με τον οίκο, αυτό περιορίζει τη δυνατότητα των τραπεζών να χορηγούν δάνεια στον ιδιωτικό τομέα, όπου η αρνητική τάση αναμένεται να συνεχιστεί, όπως τα τελευταία οκτώ τρίμηνα.

Η Moody’s εκτιμά ότι το αναπτυξιακό outlook της Ελλάδας είναι ευάλωτο σε κινδύνους καθοδικής απόκλισης δεδομένης της εύθραυστης πολιτικής και κοινωνικής κατάστασης που αυξάνει τους κινδύνους που σχετίζονται με τις αστοχίες στις πολιτικές αλλά και στην εφαρμογή του προγράμματος, αλλά και της συνεχιζόμενης αβεβαιότητας στην Ευρωζώνη.

Από .......  capital


Πηγή:www.capital.gr

Δείτε με τι ρυθμό αυξάνεται το δημόσιο χρέος της Ελλάδας

Αναρτήθηκε από ....... energoipoliteskv.blogspot.com


Την ώρα που η Ελλάδα λαμβάνει δάνεια, υπογράφει Μνημόνια και προχωρά σε κούρεμα των ομολόγων, αρκετοί άνθρωποι δεν γνωρίζουν πόσο ακριβώς είναι το ελληνικό χρέος και πόσο αυξάνεται κάθε δευτερόλεπτο.

Όλα αυτά τα αποκαλύπτει ένα καινούριο site, το nationaldebtclocks.org, που μετράει τόσο το παγκόσμιο χρέος (που έχει ξεπεράσει τα 50 τρισεκατομμύρια δολάρια), όσο και τα χρέη που έχει η κάθε χώρα.

Για την Ελλάδα, το... κοντέρ δείχνει κάτι παραπάνω από 370 δισεκατομμύρια ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο 187% του ΑΕΠ της χώρας.

Από .....  iefimerida

Ο νεοδημοκράτης Παύλος Σιούφας κατέθεσε πρόταση νόμου για να μειωθούν στους 200 οι βουλευτές

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com


Αίσθηση προκάλεσε η κίνηση του βουλευτή Καρδίτσας της Νέας Δημοκρατίας Παύλου Σιούφα, να καταθέσει το απόγευμα της Πέμπτης πρόταση νόμου στη Βουλή για μείωση του αριθμού των βουλευτών και θέσπιση ασυμβίβαστου υπουργού - βουλευτή.

Ο κ. Σιούφας στην αιτιολογική έκθεση για την πρόταση νόμου αναφέρει ότι η Ελλάδα έχει αναλογικά μεγαλύτερο αριθμό βουλευτών σε σύγκριση με άλλες χώρες πολύ μεγαλύτερες από αυτήν, ενώ προσθέτει ότι χρειάζονται δραστικές αλλαγές στο πολιτικό σύστημα της χώρας.
Σημειώνει, ακόμη, ότι οι αλλαγές επιβάλλονται και από την παρούσα οικονομική κρίση και την ανάγκη εξοικονόμησης πόρων σε όλους τους τομείς.

Επισημαίνει ότι όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις είχαν υπουργούς και υφυπουργούς, κυρίως βουλευτές και προτείνει να υπάρξει ασυμβίβαστο, να μπορεί κάποιος να γίνει μέλος της κυβέρνησης αφού παραιτηθεί από βουλευτής, για να εξασφαλιστεί με αυτό τον τρόπο η ανεξαρτησία της εκτελεστικής και της νομοθετικής εξουσίας.
Αναλυτικά:

«Α. ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΟΜΟΥ «ΜΕΙΩΣΗ ΑΡΙΘΜΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ - ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ»

Ι. Επί της Αρχής
Το άρθρο 51 §1 του Συντάγματος ορίζει, ότι ο αριθμός των βουλευτών καθορίζεται με νόμο και δεν μπορεί να είναι μικρότερος των διακοσίων ούτε μεγαλύτερος των τριακοσίων.
Σήμερα και εδώ και πολλά χρόνια ο αριθμός των βουλευτών είναι 300 δηλ. ο μέγιστος επιτρεπόμενος από το Σύνταγμα αριθμός.
Επίσης όλες οι Ελληνικές Κυβερνήσεις είχαν για μέλη τους (Υπουργούς & Υφυπουργούς) κυρίως βουλευτές, κάτι που κατά την άποψή μου είναι απαράδεκτο, αφού γίνεται ανεπίτρεπτη μίξη της εκτελεστικής και της νομοθετικής εξουσίας, οι οποίες κατά το Σύνταγμα πρέπει να λειτουργούν ανεξάρτητα η μία απ' την άλλη.
Κάθε μέρα και περισσότερο διαπιστώνεται, ότι στην Ελληνική κοινωνία έχει ωριμάσει η ιδέα για σημαντικές και δραστικές αλλαγές στο Πολιτικό Σύστημα της χώρας, είτε με μεταρρύθμιση διατάξεων του Συντάγματος είτε με νομοθετική πρωτοβουλία όπου μπορεί αυτό να γίνει.
Οι προτεινόμενες αλλαγές επιβάλλονται και λόγω της σημερινής οικονομικής κρίσεως και της αναγκαίας εξοικονόμησης πόρων σε όλους τους τομείς.
Να μη μας διαφεύγει, ότι αναλογικά η χώρα μας έχει μεγαλύτερο αριθμό βουλευτών από χώρες που είναι πολύ μεγαλύτερες απ' αυτήν.
Οι αλλαγές που προτείνονται με την παρούσα Πρόταση Νόμου, είναι βέβαιο, ότι θα συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργία του Κοινοβουλευτικού μας πολιτεύματος, θα αποκατασταθεί η ορθή και ανεξάρτητη λειτουργία των δύο Εξουσιών του Συντάγματος, παύοντας ο ελεγχόμενος να είναι ταυτόχρονα και ελέγχων και θα ικανοποιηθεί τα μέγιστα από τις αλλαγές αυτές η Ελληνική κοινωνία.\

ΙΙ. Επί των άρθρων.

Με το άρθρο 1: Προβλέπεται και επιβάλλεται η μείωση του αριθμού των βουλευτών σε 200, αριθμός που είναι μέσα στις προβλέψεις του άρθρου 51 παρ. 1 του Συντάγματος και μάλιστα ο ελάχιστος.
Προβλέπεται επίσης από τους 200 βουλευτές, ότι οι 8 θα είναι βουλευτές Επικρατείας.
Με το άρθρο 2: Προβλέπεται το ασυμβίβαστο της βουλευτικής με την υπουργική ιδιότητα και αν ορισθεί βουλευτής υπουργός θα πρέπει να παραιτηθεί προηγουμένως από την βουλευτική ιδιότητα.
Με το άρθρο 3: Ορίζεται η ειδική χρονική έναρξη ισχύος του άρθρου 2 του παρόντος νόμου.

Β. ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΟΜΟΥ "ΜΕΙΩΣΗ ΑΡΙΘΜΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ - ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ"

1. Ο αριθμός των βουλευτών σε όλη την Επικράτεια ορίζεται σε διακόσιους (200). Απ' αυτούς οι εκατόν ενενήντα δύο (192) εκλέγονται στις εκλογικές περιφέρειες στις οποίες οι αντίστοιχες βουλευτικές έδρες κατανέμονται κατά τον τρόπο που ορίζεται στις παραγράφους 2, 3, 4 & 5 του Π.Δ. 96/07. Οι υπόλοιποι οκτώ (8) βουλευτές εκλέγονται ενιαία σε ολόκληρη την Επικράτεια, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 3 του άνω Π.Δ.
2. Οι βουλευτές δεν μπορούν να είναι υπουργοί ή υφυπουργοί. Βουλευτής ορίζεται σαν υπουργός ή υφυπουργός, εφ' όσον έχει προηγουμένως παραιτηθεί από βουλευτής.
3. Η διάταξη της παραγράφου 2 του παρόντος ισχύει από 1.1.2014»

Από .........   iefimerida

Θρίλερ με τις Πανελλαδικές

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com

Τα καλύτερα των δελτίων

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com