Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

Κατερίνα Μπατζελή:Υπάρχει ανάγκη εθνικής και κοινωνικής συναίνεσης!

Αναρτήθηκε από.......energoipoliteskv.blogspot.com



 Αθήνα ,  20 Δεκεμβρίου 2010 

Στην ανάγκη εθνικής και κοινωνικής συνεννόησης και συναίνεσης για την υλοποίηση των μεγάλων διαρθρωτικών αλλαγών που προωθεί η Κυβέρνηση στην εθνική οικονομία και το δημόσιο τομέα αναφέρθηκε η Βουλευτής Φθιώτιδας και πρ. Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Κατερίνα Μπατζελή σε σημερινή παρέμβασή της στη Βουλή για τον Προϋπολογισμό του 2011.
Η κ. Μπατζελή τόνισε ότι επόμενος στόχος  πρέπει να είναι η υλοποίηση στοχευμένων δράσεων και πολιτικών για την τόνωση και ενίσχυση της πραγματικής παραγωγής και ανταγωνιστικότητας, όπως η αύξηση του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ), η εξέταση άλλων μορφών ευελιξίας χρηματοδότησης που παρέχονται από την λειτουργία των  Διαρθρωτικών Ταμείων και των Κρατικών Ενισχύσεων, καθώς και η ολοκλήρωση του φορολογικού συστήματος.
Αναφερόμενη στο νομό Φθιώτιδας η πρ. Υπουργός τόνισε ότι πρέπει να υλοποιηθούν άμεσα σημαντικά έργα που εκκρεμούν, τα οποία θα δώσουν στο Νομό μια νέα αναπτυξιακή πνοή. Όπως:
  • Εκμετάλλευση των ιαματικών πηγών
  • Ένταξη του νομού Φθιώτιδας στο Εθνικό Σχέδιο Εκμετάλλευσης των Γεωθερμικών Πεδίων του ΥΠΕΚΑ
  • Ανάπτυξη του λιμανιού της Στυλίδας με παράλληλη σύσταση βιομηχανικού επιχειρηματικού πάρκου στη ζώνη ΒΙΠΕ
  • Πλήρης κατασκευή του φράγματος του Σμοκόβου με εγκατάσταση ολοκληρωμένων συστημάτων άρδευσης.
  • Αύξηση του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας 
Παρατίθεται αναλυτικά το κείμενο της παρέμβασης της κ. Κατερίνας Μπατζελή.  
«Το 2011 είναι μια ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά για την Ελλάδα. Μια χρονιά με δύσκολες αποφάσεις αλλά και μια χρονιά αφετηρία για την έξοδο από την κρίση. Ο προϋπολογισμός  του 2011 που συζητάμε αυτές τις μέρες καταγράφει τις πολιτικές της κυβέρνησης για τη δημοσιονομική σταθεροποίηση και τη δημιουργία των απαραίτητων προϋποθέσεων για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της οικονομίας. Καταγράφει τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν   στην οικονομία και την κοινωνία και οι οποίες αλλαγές θα έπρεπε να έχουν γίνει εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Αλλαγές που ανατρέπουν αντιλήψεις δεκαετιών όπως οι πελατειακές αντιλήψεις για τη λειτουργία του κράτους, καθώς και ενός ιδιωτικού τομέα μεταπρατικού και κρατικοδίαιτου.
Στην πράξη ο προϋπολογισμός του 2011 και συνολικά το πρόγραμμα σταθερότητας 2010-2013 αποτελούν το εθνικό  επιχειρησιακό σχέδιο  ανάτασης της οικονομίας .
 Το επιχειρησιακό αυτό σχέδιο μεταξύ άλλων καταγράφει και το κόστος που καλούμαστε όλοι να πληρώσουμε ως αντιστάθμισμα της Αδράνειας, της Αμεριμνησίας και της Ανευθυνότητας του παρελθόντος.  Αδράνεια, Αμεριμνησία και Ανευθυνότητα που τα τελευταία πέντε χρόνια έγιναν επίσημη πολιτική η οποία οδήγησε τη χώρα στο χείλος της καταστροφής.
Η αξιωματική αντιπολίτευση πρέπει να σταματήσει τις γραφικότητες και την «καταγραφή με αριθμό πρωτοκόλλου» των-σύμφωνα με την ίδια- λαθών της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ. Άλλωστε ούτε την ίδια ωφελεί. Το αντίθετο μάλιστα. Συμβάλλει στην ενίσχυση της εσωστρέφειάς της και στην επιβεβαίωση για μια ακόμη φορά ότι δεν μπορεί να απεγκλωβιστεί από τα χαρακτηριστικά της  Λαϊκής Δεξιάς και της ένταξής της στην Ευρωπαϊκή Δεξιά και τα Συντηρητικά Κόμματα.
Αγαπητοί Συνάδελφοι,
Πρέπει να τολμήσουμε, να σκεφθούμε και να δράσουμε διαφορετικά. Να καταλάβουμε ότι οι αντιλήψεις του παρελθόντος δεν οδηγούν πουθενά. Οι μικροκομματικές πολιτικές και οι μικρόψυχες αντιπαραθέσεις ανήκουν στο παρελθόν. Σήμερα έχουμε ανάγκη από τολμηρές αποφάσεις. Από ανατροπές.
Απαιτείται σύγκλιση απόψεων και κοινωνική δράση για τις μεγάλες αλλαγές, τις διαρθρωτικές αλλαγές που πρέπει να γίνουν στην εθνική μας οικονομία. Κι φυσικά ο όρος ή η πρακτική του «πολιτικού διαλόγου» ή της «συναίνεσης» τρομάζει μέρος του ελληνικού κοινοβουλίου και τα πολιτικά κόμματα -για διαφορετικούς λόγους φυσικά το καθένα.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι κυβερνήσεις των άλλων κρατών- μελών της Ε.Ε έχουν απομακρυνθεί από παρόμοια πολιτικά και κοινοβουλευτικά φοβικά σύνδρομα εδώ και δεκαετίες.
Αλλά το πιο σημαντικό στη δική μας περίπτωση είναι η ίδια η συμπεριφορά της κοινωνίας μας, η οποία δείχνει μεγάλη ανοχή και στηρίζει την Κυβέρνηση στην προσπάθειά της να αλλάξει τα πράγματα.  Οι πολίτες γνωρίζουν και αποδέχονται τις θυσίες αρκεί να είναι δίκαια κατανεμημένες και να οδηγούν σε κάποια ορατά αποτελέσματα.
Η κυβέρνηση οφείλει να εξηγήσει με πιο αποτελεσματικό και σαφή τρόπο τις αλλαγές που επιχειρούνται κάθε φορά, τους λόγους οι οποίοι τις επιβάλλουν και τα αποτελέσματα που αναμένονται από αυτές. Νομίζω ότι δεν έχουν γίνει αρκετά σε αυτή την κατεύθυνση.
Ο Πρωθυπουργός, δίνει τη δική του μάχη σε διεθνές και ευρωπαϊκό επίπεδο για την επίλυση του ελληνικού προβλήματος σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Και είναι αλήθεια ότι ένα μεγάλο μέρος του ελληνικού προβλήματος οφείλεται στις ανεπάρκειες του ευρώ και του ευρωπαϊκού συστήματος λειτουργίας του. Χρειάζονται συνεπώς μέτρα τόσο σε εθνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Το μνημόνιο περιλαμβάνει τον κατάλογο των μέτρων που πρέπει να ληφθούν σε εθνικό επίπεδο. Πρέπει να καταλάβουμε και να πείσουμε  ότι δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να σπαταλάμε ασύστολα και ανεξάρτητα από το τι παράγουμε.
 Οι αντικρουόμενες απόψεις που εκφράζονται σήμερα στην Ευρωπαϊκή Ένωση θα καταλήξουν σίγουρα σε κάποιο αποτέλεσμα θετικό για την Ευρώπη και για τις χώρες μέλη. Πιστεύω ότι το ευρωομόλογο ή κάτι παρόμοιο τελικά θα εκδοθεί. Για να γίνει όμως αυτό όσο το δυνατόν πιο γρήγορα πρέπει η χώρα μας και οι υπόλοιπες χώρες που έχουν πρόβλημα να κάνουν τις αναγκαίες αλλαγές στη δομή της οικονομίας τους έτσι ώστε να αντιμετωπιστούν οι χρόνιες αδυναμίες τους.
Ο μηχανισμός στήριξης, το ευρωομόλογο, η ενδυνάμωση της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, οι νέοι ίδιοι πόροι στήριξης του Κοινοτικού Προϋπολογισμού, θα επαναπροσδιορίσουν τη νέα Ευρώπη και τη συμμετοχή της στο νέο παγκόσμιο γίγνεσθαι.
Σε εθνικό επίπεδο οφείλουμε να καταπολεμήσουμε πολλές κακές πρακτικές του παρελθόντος.
Η καταπολέμηση της σπατάλης στο δημόσιο που προβλέπει ο προϋπολογισμός με μία σειρά μέτρων, είναι αυτονόητη. Το ίδιο και η αλλαγή του φορολογικού συστήματος και η βελτίωση της αποτελεσματικότητας των μηχανισμών βεβαίωσης και είσπραξης των φόρων που θα συμβάλλουν στην πάταξη της φοροδιαφυγής, στη δημιουργία αισθήματος φορολογικής δικαιοσύνης και στη σταδιακή επίτευξη δημοσιονομικής σταθερότητας.
Οι οριζόντιες περικοπές δαπανών δεν μπορεί να συνεχιστούν επ’ άπειρο. Η συμβολή τους στη δημοσιονομική εξυγίανση έχει εξαντληθεί. Το 2011 είναι το έτος των διαρθρωτικών αλλαγών οι οποίες είναι οι μόνες που μπορούν να αντιμετωπίσουν μεσοπρόθεσμα το πρόβλημα. 
Η νέα παραγωγική δομή και η αναδιάρθρωση του Δημοσίου Τομέα είναι αναγκαίες προϋποθέσεις ώστε όλο και περισσότεροι πόροι να διατίθενται για την ενίσχυση της πραγματικής παραγωγής και της παραγωγικότητας.
 Η αύξηση του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ), η οποία σήμερα δεν είναι εφικτή, θα έχει μέγιστο όφελος για τις επιχειρήσεις, τους εργαζομένους και την ίδια την εθνική οικονομία.
Σήμερα όμως με τους περιορισμένους δημόσιους πόρους οφείλουμε να σχεδιάσουμε και να επιλέξουμε στοχευμένα και ώριμα μεγάλα έργα, αλλά και πολιτικές, οι οποίες θα αναζωογονήσουν την επιχειρηματικότητα και την  ανταγωνιστικότητα, ενώ θα μειώνουν σταδιακά το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου, το οποίο αποτελεί μαζί με το χρέος τη δομική αδυναμία της οικονομίας μας.
Δεν υπάρχει περιθώριο για διασπορά έργων και πόρων.
Η Κυβέρνηση αυτό το γνωρίζει και έχει προχωρήσει στην ενεργοποίηση του ΕΣΠΑ και σύντομα και στη ψήφιση του νέου επενδυτικού νόμου.  Είναι δύο αναπτυξιακές παράλληλες και συμπληρωματικές πολιτικές, οι οποίες θα βγάλουν τη χώρα από το «βάλτο» του 4% της ύφεσης και θα την οδηγήσουν σταθερά στο δρόμο της ανάπτυξης και της απασχόλησης.
Στην πορεία αυτή ίσως είναι σκόπιμο να εξετασθούν όλες οι μορφές ευελιξίας χρηματοδότησης που παρέχονται από την λειτουργία των  Διαρθρωτικών Ταμείων και των Κρατικών Ενισχύσεων.
Η επαναδιαπραγμάτευση της εθνικής συμμετοχής, ύψους 3-3,5 δισ. ευρώ,  στην υλοποίηση ήδη ενταγμένων και ώριμων έργων στα πλαίσια του ΕΣΠΑ από το 2010, είναι πιθανά χρονικά πολύ ώριμη.
Απαιτείται όμως συνολική επαναδιαπραγμάτευση.
Όταν μάλιστα αναμένεται το 2012-2013 να έχει ήδη προχωρήσει το θέμα της επιμήκυνσης εξόφλησης του δανείου, η ολοκλήρωση του μηχανισμού στήριξης, η υλοποίηση του ευρωομολόγου, αλλά και οι συζητήσεις για τις Δημοσιονομικές Προοπτικές 2014-2020 και εκείνη για τους νέους πόρους της Ε.Ε
Το Υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας προωθεί συμπληρωματικά με τις δύο παραπάνω διαρθρωτικές αναπτυξιακές πολιτικές και την ενίσχυση της πραγματικής οικονομίας και ρευστότητας μέσω του νέου Ταμείου του ΕΤΕΑΝ.
Το νέο αυτό Ταμείο θα διευκολύνει την εξυγίανση, αλλά και την ένταξη Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) στην ανάπτυξη και διατήρηση του κοινωνικού και παραγωγικού ιστού της χώρας.
Η ελληνική επιχείρηση χρειάζεται σήμερα:
ü Τα δικά της κεφάλαια
ü Στοχευμένες αναπτυξιακές δράσεις
ü Σταθερό επιχειρηματικό περιβάλλον
ü Ολοκληρωμένο σύστημα στήριξης.
Η ρευστότητα μπορεί να διοχετευθεί πέραν των κλασικών τραπεζικών μεθόδων, μέσα από:
ü την άμεση εξόφληση των οφειλών του κράτους προς τις επιχειρήσεις  και μάλιστα σε επιχειρήσεις που ήταν ενταγμένες σε προγράμματα που ήδη έχουν υλοποιηθεί και ελεγχθεί. Ήδη στην περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, της περιφέρειάς μου, πολλές επιχειρήσεις αναμένουν την εκταμίευση των αντίστοιχων πληρωμών.
ü την  εξασφάλιση μικροδανείων,  αντίστοιχων ποσών για την κάλυψη πληρωμής τιμολογίων που αποδεικνύονται ότι προέρχονται από νόμιμη συναλλαγή και κατέχουν οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις από πελάτες, οι οποίοι δεν μπορούν να αποπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους. Η μείωση των επισφαλειών αποτελεί κομβικό σημείο για τον αποκλεισμό επιχειρηματικού «ντόμινο» καταρρεύσεων.
ü την επιμήκυνση των υπαρχόντων δανείων μιας μικρομεσαίας επιχείρησης (ΜΜΕ) για καλύτερη εξυπηρέτηση αυτών και ταυτόχρονα βελτίωση και της εικόνας της επισφάλειας της τράπεζας .
Φυσικά, δεν μπορεί να αγνοείται ότι για να υπάρξουν δαπάνες, πρέπει να υπάρχουν και έσοδα. Η χαμηλή σχετικά φορολογική επιβάρυνση της ελληνικής οικονομίας  σε σχέση με το μέσο όρο της Ευρώπης και η υστέρηση εσόδων οφείλεται σε δύο βασικούς παράγοντες που επηρεάζουν το ύψος των φορολογικών εσόδων και καθιστούν το φορολογικό σύστημα άδικο και οικονομικά αναποτελεσματικό.
Ο πρώτος παράγοντας είναι η δυσανάλογα μεγάλη φοροδιαφυγή η οποία ανέρχεται στο 20% του ΑΕΠ. Ο δεύτερος παράγοντας η γραφειοκρατία και το πολύπλοκο φορολογικό σύστημα.
Θέματα με τα οποία ασχολείται επισταμένως και μεθοδικά το Υπουργείο Οικονομικών και οι Εισπρακτικοί και Ελεγκτικοί Μηχανισμοί.
Για το σκοπό αυτό προωθείται σταδιακά η ριζική μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος στο σύνολό του που θα έχει σαν αποτέλεσμα τη σταδιακή αύξηση των φορολογικών εσόδων και την ανακατανομή του φορολογικού βάρους μεταξύ των εισοδημάτων που προέρχονται από κεφάλαιο και αυτών που προέρχονται από εργασία. Η σταδιακή αύξηση του φορολογικού βάρους των εισοδημάτων από κεφάλαιο πρέπει να συνοδεύεται από μείωση των έμμεσων επιβαρύνσεων της εργασίας έτσι ώστε η διάρθρωση των εσόδων να προσεγγίζει αυτή των χωρών της ευρωζώνης.
 Η μείωση του φορολογικού βάρους της εργασίας, επικεντρώθηκε κυρίως ήδη στη μείωση του ύψους των ασφαλιστικών εισφορών και δευτερευόντως σε αλλαγές που σχετίζονται με το φορολογικό βάρος της οικογένειας. Μέτρο θετικό, το οποίο πρέπει και να ολοκληρωθεί.
Το φορολογικό σύστημα πρέπει να εξασφαλίζει τους απαραίτητους πόρους για τη δημιουργία ενός συστήματος κοινωνικών παροχών που θα διασφαλίζουν σε μόνιμη βάση ένα ελάχιστο επίπεδο διαβίωσης για όλους.  Ενώ μπορεί να γίνεται ταυτόχρονη είσπραξη των φορολογικών εσόδων με τις ασφαλιστικές εισφορές.
Και φυσικά να τονισθεί ότι όλοι οι τομείς δεν έχουν επιβαρύνει το έλλειμμα της χώρας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο αγροτικός τομέας, ο οποίος λαμβάνει από το 2003 έως το 2010 την ίδια εθνική και κοινοτική αρωγή.
Οι εισοδηματικές ενισχύσεις στους εν ενεργεία αγρότες και οι επενδύσεις στον αγροτικό τομέα έφθαναν τα 4,4 δισ. ευρώ και αντιπροσώπευαν το 9% των δαπανών του γενικού κρατικού προϋπολογισμού. Το 2010 τα ποσά αυτά είναι περίπου τα ίδια από τα οποία τα 4,4 δισ. ευρώ είναι συντάξεις του ΟΓΑ.
Φυσικά αποτελεί σημαντική κατάκτηση το ότι πλέον οι Έλληνες αγρότες πληρώνονται σύντομα, ενώ προωθούνται μεγάλες αλλαγές στα ζητήματα της ποιοτικής παραγωγής και της ορθολογικής οργάνωσης της αγοράς τροφίμων.
Κλείνοντας, ως Βουλευτής Φθιώτιδας, θα ήθελα να επισημάνω πέντε βασικές αναπτυξιακές δράσεις, οι οποίες είναι κομβικής σημασίας για το νομό μου.
-      Εκμετάλλευση των ιαματικών πηγών που πρέπει στο πλαίσιο της νέας πολιτικής επενδύσεων να αποδεσμευθούν από τα Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα (ΕΤΑ) και να αναζητηθούν επενδυτές για τη δημιουργία νέων σύγχρονων τουριστικών μονάδων
-      Ένταξη του νομού Φθιώτιδας, με επίκεντρο την Ανθήλη, Θερμοπύλες, Καμένα Βούρλα και Δαμάστα, στο Εθνικό Σχέδιο Εκμετάλλευσης των Γεωθερμικών Πεδίων του ΥΠΕΚΑ
-      Ανάπτυξη του λιμανιού της Στυλίδας με παράλληλη σύσταση βιομηχανικού επιχειρηματικού πάρκου στη ζώνη ΒΙΠΕ, όπως αυτό προβλέπεται από το νέο αναπτυξιακό νόμο.
-      Πλήρης κατασκευή του φράγματος του Σμοκόβου με εγκατάσταση ολοκληρωμένων συστημάτων άρδευσης.
-      Αύξηση του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, η οποία είχε μια μείωση πόρων λόγω της ένταξής της στο Στόχο 2 ή ανθρωπίνων πόρων.

Τόνια Αντωνίου : «Το 2011 είναι η χρονιά που η κυβέρνηση θα πρέπει να πετύχει στα δύσκολα»

Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com



Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "Ημέρα"

Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "Λαμιακός Τύπος"

Αναρτήθηκε από....energoipoliteskv.blogspot.com

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "Καθημερινή Φθιώτιδα"

Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Απίστευτο παρασκήνιο με τη διαγραφή χρεών - Σε ποιους πήγαν να χαρίσουν 24 δισ. ευρώ

Αναρτήθηκε από.......energoipoliteskv.blogspot.com


 Από τη μία η κυβέρνηση μειώνει τους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων και των συνταξιούχων και από την άλλη σβήνει τα χρέη εταιρειών και επιχειρηματιών που τις προηγούμενες δεκαετίες ωφελήθηκαν σε βάρος του κράτους.

Η πρακτική κάποιων απότους οφειλέτες, από τους οποίους όλα αυτά τα χρόνια το Ελληνικό Δημόσιο δεν μπόρεσε να εισπράξει ούτε ένα ευρώ, ήταν σχετικά απλή: εξέδιδαν πλαστά και εικονικά τιμολόγια ....

εισπράττοντας παράνομα τον ΦΠΑ άλλα ταυτόχρονα φέσωναν και τα ασφαλιστικά ταμεία καθώς δεν πλήρωναν σε εισφορές ούτε ένα ευρώ για τους υπαλλήλους τους που απασχολούσαν.

Πάνω από 3.700 εταιρείες και φυσικά πρόσωπα που οφείλουν συνολικά στο κράτος το θηριώδες ποσό των 24-25 δισ. ευρώ και η κυβέρνηση προσπάθησε να δώσει άφεση αμαρτιών, χωρίς όμως αποτέλεσμα προς το παρόν, καθώς ο υπουργός Οικονομικών απέσυρε τη σχετική διάταξη από το πολυνομοσχέδιο. Το Βατερλό της κυβέρνησης οφείλεται στο γεγονός ότι αρκετοί βουλευτές του ΠΑΣΟΚ αντέδρασαν έντονα στο συγκεκριμένο άρθρο του νομοσχεδίου για τις ΔΕΚΟ περί διαγραφής των 25 από τα 33 δισ.που είναι οι ληξιπρόθεσμες οφειλές, καθώς τους ζητήθηκε να ψηφίσουν μια διάταξη, χωρίς όμως νωρίτερα να έχουν δημοσιοποιηθεί τα ονόματα που περιλαμβάνει. Τα ποσά αυτά προέρχονται από χρέη που -σύμφωνα με το κείμενο του νομοσχεδίου- χαρακτηρίζονται από τις εφορίες ως ανεπίδεκτα είσπραξης, εκφράστηκαν όμως έντονες αμφιβολίες σχετικά με τη σκοπιμότητα της διάταξης και το σε ποιους ανήκαν αυτά τα -υπό διαγραφή- χρέη. Υπενθυμίζεται ότι πριν από τις εκλογές του 2009 ο πρωθυπουργός κ. Γιώργος Παπανδρέου, αναφερόμενος σε αυτά τα χρήματα που τότε εθεωρείτο από το κόμμα του ΠΑΣΟΚ ότι μπορούν να εισπραχθούν, είχε πει την περίφημη φράση «λεφτά υπάρχουν». Κορυφαία πηγή του υπουργείου Οικονομικών υποστήριξε μιλώντας στο «ΘΕΜΑ» ότι η κυβέρνηση θα επανέλθει με νέα νομοθετική ρύθμιση, η οποία θα θωρακίζεται -όπως εκτιμούν- περισσότερο.

Στόχος είναι, διευκρινίζει η ίδια πηγή, να εφαρμοστεί αυτό που γίνεται σε άλλες χώρες. Δηλαδή, να διαπιστωθούν οι λόγοι για τους οποίους οι ΔΟΥ χαρακτηρίζουν ανεπίδεκτες είσπραξης αυτές τις οφειλές. Δηλαδή, αν μέρος των 24 δισ. ευρώ είναι οφειλές «εν ζωή», τότε αυτές να εισπραχθούν τελικά. Σε κάθε περίπτωση είναι γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων που οφείλονται δεν πρόκειται να εισπραχθεί ποτέ, καθώς πρόκειται είτε για οφειλές εταιρειών που έχουν πτωχεύσει εδώ και χρόνια, είτε για πρόστιμα από πλαστά και εικονικά τιμολόγια φυσικών προσώπων χωρίς περιουσία, είτε για πολίτες με υψηλά χρέη που έχουν αποβιώσει αλλά οι κληρονόμοι τους δεν τα αποδέχτηκαν.

Η λίστα με τους οφειλέτες Το «ΘΕΜΑ» παρουσιάζει σήμερα ένα μέρος από τη λίστα με τις οφειλές που έχουν στο κράτος συνολικά 4.000 επιχειρήσεις (και φυσικά πρόσωπα), οι οποίες, αν όλα αυτά τα χρόνια πλήρωναν τα χρέη τους, τότε η κυβέρνηση δεν θα «έκοβε» τους μισθούς χιλιάδων υπαλλήλων, όπως για παράδειγμα των δικαστικών, των καθηγητών, των αστυνομικών κ.ά. Κάποιες από αυτές -λιγοστές- τα έχουν ρυθμίσει και ήδη πληρώνονται, ενώ κάποιες άλλες, παρόλο που τα προηγούμενα χρόνια έγιναν σχετικές ρυθμίσεις, δεν πληρώνονται. Υπάρχουν όμως και επιχειρήσεις που έχουν πτωχεύσει, τους πρώην ιδιοκτήτες των οποίων κανένας κρατικός υπάλληλος δεν ενοχλεί, αν και έχουν μεγάλη ακίνητη και κινητή περιουσία, καθώς έχουν μεταβιβάσει τα περιουσιακά τους στοιχεία. Η λίστα με τις πιο γνωστές εταιρείες και τους επιχειρηματίες έχει ως εξής:

-ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΣΣΙΜΑΤΗΣ. Ο οικονομολόγος από τη Θεσσαλονίκη ήταν συντονιστής της μεγάλης υπόθεσης με παράνομες επιστροφές ΦΠΑ, η οποία εκτυλίχθηκε κυρίως στη Θεσσαλονίκη κατά τη δεκαετία του 1990 και αποκαλύφθηκε το 2001.Του έχουν καταλογιστεί πρόστιμα ύψους 636 εκατ. ευρώ ενώ έχει καταδικαστεί σε 223 χρόνια φυλακή.

-ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ. Οι οφειλές της από τη γνωστή υπόθεση των ομολόγων που πούλησε στα ασφαλιστικά ταμεία ανέρχεται στο ποσό των 551 εκατ. ευρώ.

-ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ -ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Α.Ε. Η εταιρεία έχει ήδη τεθεί σε καθεστώς ειδικής εκκαθάρισης, οφείλει το ποσό των 551 εκατ. ευρώ, ενώ σε αυτά πρέπει να προστεθούν επιπλέον 400 εκατ. ευρώ που οφείλει στο ΙΚΑ.

-ΟΣΕ. Οι οφειλές ανέρχονται στο θηριώδες ποσό των 383 εκατ. ευρώ.

-EXPRESS SERVICE. Η εταιρεία είναι εν λειτουργία και οφείλει 33 εκατ. ευρώ. Ιδιοκτήτης είναι ο επιχειρηματίας Γιάννης Ραπτόπουλος, ο οποίος διαθέτει μεγάλα περιουσιακά στοιχεία, μεταξύ των οποίων και μια υπερπολυτελή βίλα στη Θεσσαλονίκη. Το 2001 ο τότε υπουργός Οικονομικών Νίκος Χριστοδουλάκης και η υφυπουργός Μιλένα Αποστολάκη είχαν αποφασίσει την αναστολή της λειτουργία της επιχείρησης, απόφαση όμως που ανατράπηκε λίγους μήνες μετά. Αλλες εταιρείες του ίδιου επιχειρηματία οφείλουν το ποσό των 34 εκατ. ευρώ.

-ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ. Οφείλει το ποσό των 22,7 εκατ. ευρώ.

-ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ. Η εταιρεία εμφανίζεται να έχει διακόψει οριστικά τις λειτουργίες της, αν και οφείλει το ποσό των 19 εκατ. ευρώ. Πλέον ονομάζεται Ναυπηγικές και Βιομηχανικές Επιχειρήσεις Ελευσίνας και ανήκει στον επιχειρηματία Νίκο Ταβουλάρη.

- ΝΑΥΣΙ Α.Ε. Ναυπηγεία στο Πέραμα που έχουν αναστείλει τη λειτουργία τους. Ανηκαν στον επιχειρηματία Γ. Καλογερίδη. Οι οφειλές ανέρχονται στο ποσό των 15 εκατ. ευρώ.

-HELLENIC QUALITY FOODS: Πρόκειται για την εταιρεία με την επωνυμία «Κοτόπουλα Μιμίκος». Επικεφαλής είναι ο Κωνσταντίνος Γιαζιτζόγλου και το συνολικό ποσό της οφειλής ανέρχεται στο ποσό των 8,3 εκατ. ευρώ.

-SEX FORM. Η εισηγμένη εταιρεία παραγωγής εσωρούχων κήρυξε πτώχευση το 2006, αφήνοντας χρέη 6,1 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία απασχόλησε πολλές φορές την επενδυτική κοινότη- τα, αφενός λόγω της τρελής κούρσας της μετοχής της μεσούσης της χρηματιστηριακής κρίσης το 2002-2003, αφετέρου με τα... καμώματα του βασικού της μετόχου, ο οποίος κατηγο- ρήθηκε ότι καταχράστηκε 5 εκατ. ευρώ από το ταμείο της.

-TVΧ ΕΛΛΑΣ. Πρόκειται για τη γνωστή εταιρεία μεταλλείων της Χαλκιδικής, η οποία οφείλει το ποσό των 5,8 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία εμφανίζεται να έχει πτωχεύσει.

-ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ. Το χρέος του γνωστού τραγουδιστή υπερβαίνει τα 5 εκατ. ευρώ. Η υπόθεση βρίσκεται στα δικαστήρια.

-ΚΑΤΡΑΝΤΖΟΣ SECURITY. Η εταιρεία οφείλει 4,6 εκατ. ευρώ.

-ΑΤΛΑΝΤΙΚ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ. Εχει καταθέσει αίτηση για το άρθρο 99 ενώ οφείλει το ποσό των 4,5 εκατ. ευρώ

-ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΚΑΨΗ. Οι οφειλές της άλλοτε πανίσχυρης οικογένειας ανέρχονται στο ποσό των 2,8 εκατ. ευρώ. Επίσης, έχει υψηλά χρέη και στις τράπεζες που φημολο- γείται ότι υπερβαίνουν τα 50 έως 100 εκατ. ευρώ.

-ΠΙΤΣΑ ΦΑΝ. Εχει οφειλές που υπερβαίνουν τα 2,5 εκατ. ευρώ.

-ΘΕΜΕΛΙΟΔΟΜΗ: Ηταν μια από τις διάσημες επιχειρήσεις του Χρηματιστηρίου του 1999. Βασικοί μέτοχοι ήταν η οικογένεια Ταμπακούλη και Πατραμάνη. Η εταιρεία έχει υποβάλειαίτηση για να περιέλθει σε εκκαθάριση εν λειτουργία. Χρωστάει 2,4 εκατ. ευρώ, αν και όπως εκτιμάται η ακίνητη περιουσία της ανέρχεται στο ποσό των 120 εκατ. ευρώ.

-ΝΕΟ ΚΑΝΑΛΙ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ. Ο πάλαι ποτέ ραδιοτηλεοπτικός σταθμός NEW CHANNEL (πτωχευμένο) του επιχειρηματία Μανούση έχει οφειλές ύψους 2,1 εκατ. ευρώ. Ο ίδιος σήμερα δραστηριοποιείται στα ναυτιλιακά με την εταιρεία ΣΑΟΣ και εκτιμάται ότι έχει σημαντική ακίνητη περιουσία και υψηλές καταθέσεις.

-ΡΑΔΙΟ ΚΟΡΑΣΙΔΗ. Η εταιρεία του πάλαι ποτέ γνωστού επιχειρηματία Ανδρέα Κορασίδη, που τα τελευταία χρόνια φυτοζωεί, οφείλει το ποσό του 1,5 εκατ. ευρώ.

-Σ.Κ. ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ. Ο έμπορος αυτοκινήτων Σπύρος Παζαρόπουλος, που όπως λέγεται στην αγορά αντιμετωπίζει μεγάλα προβλήματα με τις εταιρείες του, έχει χρέη ύψους 1,5 εκατ. ευρώ. Τα χρέη του προς τις τράπεζες υπερβαίνουν τα 15-20 εκατ. ευρώ.

-ΓΛΟΥ Α.Ε. Οι επιχειρηματίες Γιώργος και Αντώνης Γλου έχουν οφειλές 880.000 ευρώ. Την ίδια στιγμή έχουν προβλήματα με τη γερμανική Δικαιοσύνη καθώς η εταιρεία Puma έχει κινηθεί εναντίον τους για πλήθος οικονομικών ατασθαλιών που ανακαλύφθηκαν.

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ MΗΤΣΗΣ. O γνωστός ξενοδόχος από τη Ρόδο Σ. Μήτσης έχει ληξιπρόθεσμες οφειλές ύψους 800.000 ευρώ. Είναι βασικός μέτοχος σε μεγάλα ξενοδοχεία στη Ρόδο και διαθέτει σημαντική ακίνητη περιουσία.

-ΑΛΝΤΕΜΑΡ: Ο ξενοδόχος Νίκος Αγγελόπουλος από δύο εταιρείες του έχει οφειλές ύψους 834.000 ευρώ. Διαθέτει σημα-ντική περιουσία στη Χερσόνησο της Κρήτης.

ΤΡΙΑ ΚΡΙΣΙΜΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
1) Γιατί το οικονομικό επιτελείο δεν περίμενε να διαπιστώσει το αξιόπιστο των γνωμοδοτήσεων αυτών από τις εφορίες ώστε να δει ποια από αυτά τα χρέη μπορούν τελικά να καταλήξουν στα δημόσια ταμεία, σε μια ιδιαίτερα δύσκολη δημοσιονομική συγκυρία;

2) Γιατί δεν έδωσε εντολή στην επιτροπή ελέγχου του ανεπίδεκτου είσπραξης αυτών των οφειλών να λειτουργήσει τάχιστα και να αποφανθεί και στη συνέχεια να κατατεθεί σχετική διάταξη; Γιατί προτιμήθηκε πρώτα να νομοθετηθεί η διαγραφή των χρεών και στη συνέχεια να ενεργοποιηθεί η αρμόδια επιτροπή;

3) Γιατί προτιμήθηκε πρώτα να νομοθετηθεί η διαγραφή των χρεών και στη συνέχεια να ενεργοποιηθεί η αρμόδια επιτροπή;

πηγή: Πρώτο Θέμα

ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΕΙΣΗΓΗΤΗ κ ΧΡ ΣΤΑΪΚΟΥΡΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ 2011

Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com


Ενημερωτική επιστολή και προτάσεις για την ανάπτυξη των ελληνικών λουτροπόλεων από τον πρόεδρο του Συλλόγου των Ιαματικών Πηγών κ. Ανέστη Αναστασιάδη

Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com



Θεσσαλονίκη, Ιβήριδος 9, τ.κ.54351, τηλ.2310905164 fax 2310 903721
                                                                                    
Θεσσαλονίκη 6.12.2010

Θέμα :Ενημερωτική επιστολή και προτάσεις για την ανάπτυξη των ελληνικών λουτροπόλεων

Αποστολή: Υπουργείο Πολιτισμού και Τουριστικής Ανάπτυξης.
Κοινοποίηση:
Προς Περιφερειάρχες και Δημάρχους όλης της χωράς που στα όρια τους υπάρχουν φυσικοί ιαματικοί πόροι. Μ.Μ.Ε.

Αγαπητές κύριες αγαπητοί κύριοι
Κύριε Υπουργέ,

Το  Διοικητικό Συμβούλιο του Πανελλήνιου Συλλόγου Ιαματικών Πηγών και Λουτροπόλεων Ελλάδας στην τελευταία συνεδρίαση του 24/11/2010 συζήτησε την κατάσταση στο χώρο των ιαματικών φυσικών πόρων και τις εξελίξεις στη διοικητική του λειτουργία με βάση και τις αλλαγές που θα λάβουν χώρα από την 1η Ιανουαρίου με την εφαρμογή του «Καλλικράτη».
Αποφασίστηκε ότι κρίσιμο ζήτημα αποτελεί η ενημέρωση από το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουριστικής Ανάπτυξης των διαθέσεων του για το ζήτημα καθώς και της ενημέρωσης όλων των περιφερειαρχών και των τοπικών αρχόντων που εκλέχτηκαν πρόσφατα για τα θέματα του θεραπευτικού Τουρισμού, (ιδιαίτερα αυτών που εξελέγησαν και στο παρελθόν δε είχαν ασχοληθεί καθόλου με το ζήτημα).
Δυστυχώς μετά από 25 χρόνια αγώνων και προσπαθειών δεν έχουμε ακόμη καταφέρει να απαντήσουμε στο βασικό ερώτημα που τίθεται για το τι «είδους ανάπτυξη θέλουμε». Πριν 25 χρόνια το σύνθημα  από όλους τους φορείς ήταν: «Τα λουτρά στην τοπική αυτοδιοίκηση». Σήμερα, με την κατάσταση όπως έχει εξελιχθεί στον ελλαδικό χώρο, για τις ιαματικές πήγες υπάρχουν τρεις φορείς ανάπτυξης, οι ιδιώτες, τα Ε.Τ.Α. Α.Ε., και οι ΟΤΑ.

Κύριε Υπουργέ,
Με την εμπειρία μας και τη διάθεση μας για προσφορά, αλλά και σε συνάρτηση με το φημολογούμενο προς κατάρτιση νέο νομοσχέδιο περί Ιαματικού Τουρισμού από το Υπουργείο Τουρισμού, επιθυμούμε να γνωστοποιήσουμε και τις δικές μας προτάσεις προκειμένου να συμβάλουμε στην κατάρτιση ενός νομοσχέδιου που  θα δώσει τέλος στην σημερινή στασιμότητα (είναι γνωστό ότι ο τελευταίος νόμος της κ. Πετραλιά του 2006 είναι ανεφάρμοστος). Τις προτάσεις μας μπορούμε να σας τις αναπτύξουμε και προφορικά αν φυσικά το επιθυμείτε.

Ποια είναι σήμερα η κατάσταση:
Δημοτικές Επιχειρήσεις
Πανελλαδικά, πολλές από τις Δημοτικές Επιχειρήσεις αυτές τα πήγαν μάλλον καλά μέχρι σήμερα, και άλλες όχι και τόσο καλά γιατί από τα έσοδα των λουτροπόλεων αρκετοί δήμαρχοι έκαναν πολιτικά παιχνίδια, όπως προσλήψεις επιπλέον προσωπικού ή έργα κ.λπ. με αποτέλεσμα η λουτρόπολη να υποβαθμίζετε από έργα υποδομής και στο τέλος πολλές να κινδυνεύουν και με χρεοκοπία
Σήμερα λειτουργούν δημοτικές επιχειρήσεις στα λουτρά Αριδαίας, Σιδηροκάστρου, Αγκίστρου, Απολλωνίας (που σήμερα η  δημοτική επιχείρηση τα έχει μετατρέψει σε Α.Ε. με μοναδικό μέτοχο το δήμο), Αγίας Παρασκευής, Τραϊανούπολης στην Αλεξανδρούπολη,  δήμου Μυτιλήνης, δήμου Αετού Φλώρινας, Σαμοθράκης,  Κρηνίδων, Ελευθερών ( που διοικούνται από τη Νομαρχίας Καβάλας). Λαγκαδά, Νισύρου, Λουτρακίου Περαχώρας Κορίνθου, κ.α.
Όλες αυτές οι λουτροπόλεις λειτουργούν σήμερα μέσα στο πλαίσιο στο οποίο αναφέρθηκε ποιο πάνω, δηλ. ως  δημοτικές  επιχειρήσεις.

Απαξίωση
Σημειώνουμε ότι οι νέες εγκαταστάσεις των λουτρών του δήμου Απολλωνίας,  παραμένουν κλειστά εξαιτίας της διένεξης του δήμου με την Τράπεζα Πειραιώς. Οι νέες εγκαταστάσεις θα μπορούσαν να αποτελέσουν  πρότυπο ανάπτυξης και για τις υπόλοιπες λουτροπόλεις. Είναι γνωστό ότι το κόστος κατασκευής ξεπέρασε τα 8 δις. δραχμές. Δυστυχώς συνεχίζουν εδώ και 8 χρόνια να παραμένουν θεόκλειστα λόγω των μικροσυμφερόντων κατοίκων της περιοχής που μπλοκάρουν την επίλυση του προβλήματος.
Υπάρχουν και άλλες λουτροπόλεις όπως π.χ. τα  λουτρά Θέρμης του δήμου Θεσσαλονίκης, που εδώ και δυο χρόνια είναι κλειστά.
Εμείς επαναφέρουμε την πρόταση μας για την αξιοποίηση του οικοπέδου των 500 στρεμμάτων της λουτρόπολης για την μεταφορά της Δ.Ε.Θ. και την ανάδειξη του θεραπευτικού τουρισμού με μία μόνιμη έκθεση στο χώρο των λουτρών. Η μετεγκατάσταση αυτή της Δ.Ε.Θ. θα βοηθήσει τον τουρισμό, αλλά και το εμπόριο, καθώς σε κοντινή απόσταση βρίσκεται το αεροδρόμιο.

Εταιρίες Α.Ε.
Άλλος τρόπος ανάπτυξης εκτός από τις δημοτικές επιχειρήσεις, ήταν να σχηματιστούν εταιρίες Α.Ε., και αυτό άρχισε να εφαρμόζεται σε αρκετές λουτροπόλεις, δίχως καμία όμως χρηματοδότηση από κάποιο αναπτυξιακό νόμο. Παρά την έλλειψη της χρηματοδότησης αρκετές τα κατάφεραν  αρκετά καλά.

Ε.Τ.Α. Α.Ε.
Υπάρχουν και οι λουτροπόλεις που διοικητικά ανήκουν στα Ε.Τ.Α. Α.Ε. (Εταιρία Τουριστικής Ανάπτυξης), που είναι ίσως και οι πιο γνωστές από ιστορικής πλευράς. Δυστυχώς εκτός από τα Λουτρά Αιδηψού όλες οι άλλες φυτοζωούν, όπως τα λουτρά Θερμοπυλών του δήμου Λαμιέων, τα λουτρά της Κύθνου, τα λουτρά Καϊάφα, τα λουτρά Ύπατης (παρά τις νέες επενδύσεις  που έχουν γίνει), τα λουτρά Νιγρίτας, τα λουτρά Μεθάνων και τα λουτρά Καϊάφα.
Σήμερα για να γίνουν ανταγωνιστικές οι παραπάνω λουτροπόλεις χρειάζονται επενδύσεις και η αξιοποίηση των κατά καιρούς προτάσεων που έγιναν από τα Ε.Τ.Α. Α.Ε. και οι οποίες δυστυχώς μείνανε στα συρτάρια κάποιων  υπηρεσιών του ελληνικού κράτους.

Ιδιωτική πρωτοβουλία
Διπλά στους δύο αυτούς πυλώνες αναπτύσσεται και η ιδιωτική πρωτοβουλία. Ο τελευταίος νόμος του 2006 του Υπουργείου  Τουρισμού ευνοούσε αυτήν την μορφή ανάπτυξης. Ο μηχανισμός όμως του Ε.Ο.Τ. και των Ε.Τ.Α. Α.Ε. δεν τα κατάφεραν  μέχρι σήμερα να προχωρήσουν στην πολιτική που χάραζε  το νομοσχέδιο.
Παράδειγμα ανάπτυξης αυτής της μορφής αποτελούν τα λουτρά Πλατυστόμου, τα λουτρά Άργους Ορεστικού, που τα λειτουργούν ιδιώτες και ξενοδοχειακές μονάδες, όπως  π.χ. στην Αιδηψό το Silla, το ξενοδοχείο Γαλήνη στα λουτρά των Καμένων Βούρλων όπου το υψηλό κόστος των παρεχομένων υπηρεσιών αποθαρρύνει τη χρήση από πολλούς ανθρώπους που το έχουν ανάγκη.

Μεταλλικά νερά
Ένα άλλο κεφάλαιο των ιαματικών φυσικών πόρων είναι τα μεταλλικά νερά που πηγάζουν πολλές λουτροπόλεις, όπως αυτές της Σουρωτής, τα Δουμπιά και  στο Λουτράκι Κορινθίας. Η εκμετάλλευση και η ανάπτυξής τους ξεκίνησε από παλιά και σήμερα λειτουργούν ως εμπορικές επιχειρήσεις.

Ευρώπη
Στην Ευρώπη, και κυρίως στην Ιταλία όπου ο θεραπευτικός τουρισμός είναι πολύ αναπτυγμένος, έχει αναπτυχθεί η εξής φιλοσοφία, τα λουτρά, με το χώρο και την υποδομή τους, ανήκουν αποκλειστικά στο δήμο ή στην περιφέρεια του δήμου. Ο κάθε δήμος έχει  τη δική του «σημαία» και είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση και την ανάπτυξη της λουτρόπολης.
Σημειωτέων ότι υπάρχει τρομερός ανταγωνισμός  μεταξύ των δήμων επειδή στην Ιταλία ο θεραπευτικός τουρισμός είναι ένα από τα μεγάλα κεφάλαια του εθνικού τουρισμού, κάτι που στην Ελλάδα υποτιμήθηκε σε μεγάλο βαθμό.
Παράλληλα ο άλλος μηχανισμός αναφορικά με την ανάπτυξη μιας λουτρόπολης (ξενοδοχεία, διάφορες εγκαταστάσεις κλπ.) είναι υπόθεση των ιδιωτών και όχι των δήμων.

Προτάσεις
Σήμερα ο όποιος τρόπος ανάπτυξης των ελληνικών λουτροπόλεων ξεκινάει από την αλαλαγή του νόμου του 2006 περί ανάπτυξης του Ιαματικού Τουρισμού, βάση του οποίου (άρθρα 6, 16 και 19 του νόμου),  μεταφέρουν όλες τις λουτροπόλεις στην αρμοδιότητα ενός όχι και τόσο καλού μηχανισμού, όπως είναι ο σημερινός Ε.Ο.Τ. Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι να μπλοκάρει και να μην καρποφορεί κάθε νέα πρωτοβουλία. Παράλληλα δεν έχει προχωρήσει καθόλου και η διαδικασία  αναγνώρισης των ιαματικών πηγών με ευθύνη του Οργανισμού.
Πρόταση μας είναι η αλλαγή του νόμου του 2006 και η παραχώρηση των ιαματικών πηγών στους δήμους, με την παράλληλη προαιρετική μετατροπή των δημοτικών επιχειρήσεων σε εταιρίες Α.Ε. με αποκλειστικό δικαίωμα την ανάπτυξη των λουτρικών εγκαταστάσεων.
Προτείνουμε επίσης την άμεση ενεργοποίηση των διατάξεων του νόμου (που ήδη υπάρχει) για τους ιδιώτες  επενδυτές. Προκειμένου να γίνουν επενδύσεις μετά από  χωροταξικές μελέτες για τις λουτροπόλεις (όπως ισχύει στα ευρωπαϊκά θεραπευτικά κέντρα) και την εξάλειψη του φαινομένου των ελληνικών λουτροπόλεων με την  άναρχη δόμηση κ.α.
Παράλληλα θεωρούμε κρίσιμο στοιχείο την χρηματοδότηση από τον αναπτυξιακό νόμο των λουτρικών εγκαταστάσεων αποκλειστικά για την ανάπτυξη νέων ή και την αναβάθμιση των υπαρχόντων εγκαταστάσεων. Καθώς και την άμεση αναγνώριση των ιαματικών πηγών και την αδειοδότηση των λουτροπόλεων, γιατί σήμερα σχεδόν όλες  λειτουργούν δίχως άδειες.

Κανονισμός
Σήμερα στο γραφείο του Υπουργού υπάρχει ο Κανονισμός λειτουργίας των λουτροπόλεων. Ως προς αυτόν, εμείς ως Σύλλογος ήμασταν οι πρώτοι που κάναμε προτάσεις για το πως ρέπει να λειτουργήσει, παράλληλα με τις άλλες προτάσεις που κατατέθηκαν.
Σήμερα αυτός ο κανονισμός, αν εφαρμοστεί θα πρέπει να εφαρμοστεί σταδιακά μέσα σε μια τριετία, προκειμένου οι λουτροπόλεις να προσαρμοστούν, καθώς αρκετές λουτροπόλεις, με τις σημερινές υποδομές που διαθέτουν δε θα μπορέσουν να τον εφαρμόσουν.


                            Για το Δ.Σ. του Συλλόγου

        Ο Πρόεδρος                                        Ο Γραμματέας
Ανέστης Αναστασιάδης                        Αχιλλέας Μεταλούλης

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας " σέντρα"

Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com

Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Ξεκινούν οι διαδικασίες στο Δήμο Μώλου -Αγ.Κωνσταντίνου για την εκλογή του νέου Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου.

Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com



  Στην  έδρα  του  Δήμου Μώλου-Αγ. Κωνσταντίνου   στα  Καμένα  Βούρλα   στις   29  του  Δεκέμβρη     θα  γίνει  η  ορκωμοσία  της  νέας  δημοτικής  αρχής. 

Την  ορκωμοσία  θα  τελέσει  ο  Σεβασμιώτατος  Μητροπολίτης  Φθιώτιδος  κ.  Νικόλαος.

Στις  2 Ιανουαρίου  θα  γίνει  η  σύγκλιση  του  πρώτου  δημοτικού  συμβουλίου , από  τον πλειοψηφήσαντα  δημοτικό σύμβουλο  του  κ.  Τετριμίδα  τον  κ.  Μακρυνίτσα, όπου  και   θα  πραγματοποιηθεί     η  εκλογή  του  Προέδρου  του  Δημοτικού  Συμβουλίου  από  τους  Δημοτικούς  Συμβούλους. 

 Έγκυρες  πληροφορίες   του  Blog  αναφέρουν  ότι  για  Πρόεδρος  του  Δημοτικού  Συμβουλίου  θα  προταθεί  από  τον  Δήμαρχο  κ. Τετριμίδα   ο  κ. Καραμαζιώτης Ν.  Αντιδημάρχους  δε  θα  διορίσει  για  ένα  χρόνο  ο  Δήμαρχος   κ.  Τετριμίδας  τους  κ. Φαφούτη  Δ., κ. Γιαννακόπουλο Γ. ,κ. Μακρυνίτσα Δ., κ. Μπεζάτη Ε.

Βλέπουμε  ότι  ο Δήμαρχος κ.  Τετριμίδας  ξεκινάει  το  έργο  του  στο νέο  Δήμο (δίνοντας  μεγαλύτερο  βάρος  στο  Μώλο)  με  δυο  Αντιδημάρχους  από  το  Μώλο  και  τον  Πρόεδρο  του  δημοτικού συμβουλίου   πάλι  από  το  Μώλο  και  με  έναν  Αντιδήμαρχο  από  τα  Καμένα  Βούρλα  και  έναν  από  τον  Άγιο Κωνσταντίνο.

Μήπως  θα  έπρεπε  ο   Δήμαρχος  κ.  Τετριμίδας  να  ρίξει  περισσότερο  βάρος  στους  άλλους  δυο  πρώην Δήμους  των  Καμένων Βούρλων  και  του  Αγίου Κωνσταντίνου  που  παρουσιάζουν  και  μεγαλύτερη  κίνηση  τους  καλοκαιρινούς  μήνες  !!!   Λέμε  μήπως !!!   
  Αν  δεν μας  ακούσει   βεβαίως    κακό  του  κεφαλιού του   θα  κάνει  και  θα  τα  βρει   μπροστά  του…..  

Ευχόμαστε  πάντως   σε  όλο το  Δημοτικό Συμβούλιο  και  στον  Δήμαρχο κ.  Τετριμίδα  κάθε  επιτυχία  στο  δύσκολο  έργο  που αναλαμβάνουν.  

Ελλάς, καταγγέλλουσα και μοιρολογούσα

Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com

Του Δημήτρη Γιαννακόπουλου.


Το λέω με απόλυτη βεβαιότητα, η Ελλάδα έχει καταντήσει περίγελος του κόσμου εξαιτίας της συμπεριφοράς της ηγεσίας της. Πάσχοντας από χρόνια έλλειψη στρατηγικής και μη γνωρίζοντας πώς ασκείται εθνική πολιτική ή η σύγχρονη διεθνής πολιτική, εμφανίζεται μονίμως εκλιπαρούσα για βοήθεια, επιδιώκοντας κατανόηση, όταν δεν καταγγέλλει καπιταλιστικά ή εθνικά συμφέροντα που προσβάλλουν την κυριαρχία της ή την οικονομική της ισχύ. Η κυβέρνηση παρουσιάζεται άλλοτε καταγγέλλουσα και άλλοτε μοιρολογούσα για να καταλήξει σε εκβιαστικά διλήμματα προς το εκλογικό σώμα, το οποίο αντιστρέφει την εικόνα αυτή, δίχως να μεταβάλλει όμως διαλεκτική. Αυτό, μοιρολογεί με τη σειρά του και καταγγέλλει την κυβέρνηση ή την αντιπολίτευση ή όλους μαζί, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που αιτιάται η κυβέρνηση: αγορές, ΕΕ, Γερμανούς, Τούρκους, Σλαβομακεδόνες και άλλους με ανάλογη «παραβατική» συμπεριφορά ή μειωμένη αίσθηση αλληλεγγύης.

Σε λίγο βλέπω και τον Σαρτζετάκη να ξαναδηλώνει: «είμαστε έθνος ανάδελφο» και όλοι μαζί να το ρίχνουμε στα ξόρκια και στις κατάρες, με την «υπεύθυνη» κυβέρνησή μας να προσφεύγει σε υπερεθνικούς και διεθνείς οργανισμούς για να βρει το δίκιο της χώρας, το οποίο όμως προηγουμένως φρόντισε να το χάσει από μόνη της. Ειλικρινά, δεν το χωράει ο νους μου, πώς μια παλαιά χώρα του διεθνούς συστήματος μπορεί να συμπεριφέρεται έτσι, αν και εάν το ερευνήσεις ιστορικά μάλλον θα το κατανοήσεις απόλυτα. Η Ελλάδα έδινε την εντύπωση μιας κακομαθημένης κοινωνίας και μιας πολιτείας ντερμπεντέρηδων. Τώρα πλέον με ευθύνη του Γιώργου Παπανδρέου δίνει την εντύπωση μιας επιζήμιας χώρας για την διεθνή σταθερότητα. Άντε μέσα σε αυτό το κλίμα να προασπίσεις εθνικά συμφέροντα στην ΕΕ, στο Αιγαίο ή αλλού!

Ασφαλώς ο έντιμος αναγνώστης θα αναρωτιέται: Καλά, μήπως ξέρουμε ποια ακριβώς συμφέροντα να υπερασπιστούμε για να εξετάσουμε και τον τρόπο; Εδώ βρίσκεται η ρίζα του πολιτικού προβλήματος της χώρας. Η γενικότερη απορρύθμιση, θεσμών και οικονομίας, συσκοτίζει την διάρθρωση του εθνικού συμφέροντος και θολώνει την ίδια την έννοια που το προσδιορίζει. Όταν δεν γνωρίζεις πώς να ορίσεις πολιτικά το εθνικό συμφέρον καταλήγεις αναπόδραστα στην θυμική αντίδραση, διαπιστώνοντας ότι «είμαστε έθνος ανάδελφο» και από το σημείο αυτό αρχίζει το μοιρολόι και οι αναθεματισμοί των αγανακτισμένων πολιτικών και πολιτών. «Κλαίς» για την κυριαρχία που χάνεις, ενώ δεν κάνεις τίποτε που θα μπορούσε πολιτικά (με μέσα ισχύος) να την υποστηρίξει.

Θορυβημένος παρακολουθώ η πολιτική discourse να έχει μεταλλαχτεί σε δικαστική discourse και ο πολιτικός λόγος σε νομικισμό ή/και οικονομισμό. Η διάσταση αυτή αναπαράγει, όταν δεν ενισχύει, τον καταγγελτικό λόγο και την μοιρολατρία. Και έτσι ο φαύλος κύκλος της διακυβέρνησης και πολιτικής στην χώρα διευρύνεται. Θέλετε ένα παράδειγμα εκτός από τα άπειρα που βιώνουμε καθημερινά σε σχέση με την τρόικα και την ΕΕ; Αναφορικά με τη νέα στρατιωτική κίνηση της Τουρκίας με τον πλου μιας φρεγάτας μέχρι τις ανατολικές ακτές της Αττικής, η κυβέρνηση θεώρησε ότι: «ο διάπλους της τουρκικής φρεγάτας από το στενό Καφηρέα αποτελεί ένα ακόμη όπλο στη φαρέτρα των επιχειρημάτων της Ελλάδας που καταδεικνύει την παραβατική συμπεριφορά της Τουρκίας». Όπως μάλιστα δήλωσε ο Υπουργός Εξωτερικών, «η τουρκική ενέργεια δεν εκπλήσσει την Ελλάδα», ενώ επισήμανε ότι «είχε την ευκαιρία να ενημερώσει τους ομολόγους του για το συμβάν στο Συμβούλιο γενικών υποθέσεων».

Όταν γινόμαστε αποδέχτες της επιθετικής συμπεριφοράς των χρηματοπιστωτικών αγορών κάνουμε τα παράπονά μας στη Γερμανία. Όταν δεν αναλαμβάνει η Γερμανία να διαχειριστεί το χρέος μας, κάνουμε τα παράπονά μας στο ΔΝΤ και ζητούμε ηθική υποστήριξη από τους Financial Times. Ενώ όταν η Τουρκία κάνει επίδειξη αποφασιστικότητας και ισχύος στην περιοχή παραπονιόμαστε στο ΝΑΤΟ, στην αναρμόδια ΕΕ και με τακτ σε μάλλον άσχετα φόρουμ. Είμαστε παραπονιάρικος λαός, πώς να το κάνουμε! Μας αδικεί ο κόσμος και δεν μας καταλαβαίνει η διεθνής κοινότητα! Στο τέλος κάνουμε και κάτι ψευτοτσαμπουκάδες όπως δηλώνει ο Γιώργος ότι έκανε στην Μέρκελ, για να σπεύσουμε αμέσως μετά να ζητήσουμε συγνώμη, όπως τότε με τον Πάγκαλο και τους Γερμανούς ή όπως τώρα με τον Γιώργο που… ανασκεύασε.

Λυπάμαι, αλλά με αυτήν την κουλτούρα όχι μόνον πολιτική δεν μπορεί να δομηθεί, αλλά ακόμη χειρότερα η χώρα καταντά ανυπόληπτη διεθνώς. Δεν μας παίρνουν στα σοβαρά, όχι επειδή η ηγεσία μάς εμφανίζει διεφθαρμένους, αλλά επειδή φαίνεται πλέον ότι είμαστε ανίκανοι να διαχειριστούμε την τύχη μας σε επίπεδο soft-power και hard-power. Η ανικανότητα να διαχειριστούμε το χρέος μας είναι μια ενδιάμεση κατάσταση, εμπίπτοντας και στις δύο αυτές μορφές άσκησης διεθνούς πολιτικής. Έτσι όμως ζούμε λίαν επικινδύνως - και το λέω υπεύθυνα. Ο τρόπος που συμπεριφερόμαστε διεθνώς, κάνοντας αλλοπρόσαλλες δημόσιες σχέσεις, αντί να αναπτύσσουμε συνδυασμένη στρατηγική στην εξωτερική και οικονομική μας πολιτική, οδηγεί αναπόδραστα σε εθνική καταστροφή πέραν της συντελούμενης κοινωνικής καταστροφής.

Ούτε Κασσάνδρα είμαι, ούτε ο Ρουμπινί, αλλά δεν χρειάζεται να είμαι μάντης για να καταλάβω τον άμεσο κίνδυνο που διατρέχει η χώρα, εξαιτίας της γενικότερης αποχαύνωσης: κυβέρνησης και πολιτικής τάξης. Δεν κινδυνολογώ, διότι δεν έχω ανάγκη να καταφύγω στον λαϊκισμό. Προειδοποιώ, μετά λόγου γνώσεως, ξανά!

Η Ελλάδα όσες φορές κατά το παρελθόν συμπεριφέρθηκε ανάλογα το πλήρωσε ακριβά. Το ίδιο έπαθαν και παθαίνουν και άλλες χώρες στον κόσμο όταν πορεύονται όπως εμείς σήμερα. Η πολιτική ιστορία διαθέτει χιλιάδες σελίδες με τέτοια παραδείγματα. Η πολιτική επιστήμη, με διαφορετικές μάλιστα μεθοδολογίες, καταλήγει στην ίδια εκτίμηση. Δεν πρόκειται λοιπόν για διαίσθηση, αλλά για βάσιμη υπόθεση την οποία δεν επιτρέπεται να εξειδικεύσω, διότι τότε θα «κινδυνολογήσω», αντικειμενικά. Δεν βοηθάει να περιγράψουμε εφιαλτικά σενάρια και πιθανά ενδεχόμενα εθνικής καταστροφής.

Το μόνο που θα προσέφερε είναι η συνειδητοποίηση της ανάγκης για αλλαγή αυτής της ελεεινής κουλτούρας και πολιτικής πρακτικής, με την πτώση της κυβέρνησης και την ανάδειξη μιας άλλης κυβέρνησης, εναλλακτικής ηγεμονίας την οποία έχω πεισματικά περιγράψει δεκάδες φορές. Αυτό είναι υπόθεση του κινήματος των εργαζομένων και των ανέργων, αλλά ευθύνη πολιτικών, της κοινωνίας των πολιτών ευρύτερα, της επιστημονικής κοινότητας, της διανόησης και των Ελλήνων της διασποράς. Ακόμη και η συντηρητικότατη Ιεραρχία της Εκκλησίας, τόλμησε και μίλησε. Ήθελα να ξέρω πόσο συντηρητικότερα είναι τα κόμματα που αυτοπροσδιορίζονται στον χώρο της αριστεράς και ο λεγόμενος προοδευτικός κόσμος! Ο χρόνος εξαντλήθηκε. Οι δείκτες του ρολογιού της ιστορίας κινούνται πλέον αντίστροφα. Ζητείται αμέσως αξιόπιστη, σοβαρή και τολμηρή πρωτοβουλία για διεξαγωγή εκλογών και συγκρότηση μιας προοδευτικής κυβέρνησης για ριζοσπαστική δημοκρατική διακυβέρνηση.
 
Από.....activistis

Το καταγέλαστο τσίρκο των τηλεοπτικών ανδρεικέλων

Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com


Έχουμε αναλύσει διεξοδικά, σε σειρά άρθρων μας, το ρόλο και τη λειτουργία των ΜΜΕ: Βιομηχανίες παραγωγής και αναπαραγωγής των «ιδεών» των οικονομικών ελίτ εξουσίας και όλων των εκκριμάτων και των σκουπιδιών της πλανητικής βαρβαρότητας.


Έχουμε, επίσης, υπογραμμίσει, ότι τα ελληνικά ΜΜΕ αποτελούν τους αυλοκόλακες και μεταπράτες των «νταβάδων» τους: Διεθνών και εγχώριων

Οι «ήρωες» των ΜΜΕ και οι τηλεοπτικοί σταρ, ως σύνολο, αποτελούν ένα τσίρκο καταγέλαστο μαζί και τραγικό: ένας κόσμος απάτης, δωσιλογισμού, λακέδων και καθεστωτικών εισαγγελέων…

Μέσα σε μια κοινωνία θεμελιωμένη πάνω στην αθλιότητα, τα πιο άθλια προϊόντα είναι οι λακέδες της αθλιότητας: Το καταγέλαστο αυτό τσίρκο των «ηρώων» και των «σταρ» των ΜΜΕ.

Από τα πλέον γλοιώδη, αυθάδη, μοχθηρά, αλλά και φαιδρά είναι ο θίασος του Μεγάλου Καναλιού των «νταβάδων».

Ο Πρετεντέρης, η Τρέμη, ο Τσίμας και οι λοιποί του καταγέλαστου τσίρκου δεν μιλούν απλώς, σαν αυτόκλητοι στρατάρχες και εισαγγελείς, αλλά διατυμπανίζουν, με αυθάδεια ασυνήθιστη, το φρενοβλαβή και πολυτελή λακεδισμό τους.

Τα πιο γλοιώδη παράσιτα της εξουσίας υπερβαίνουν σε εξουσιαστική αυθάδεια και τα αφεντικά τους. Οι έμμισθοι και ακριβοπληρωμένοι «μπράβοι» των «μαφιών» του χρήματος διακατέχονται από «μαχητική» αυθάδεια πιο προκλητική και μοχθηρή και από τις ίδιες τις «μαφίες» του χρήματος που υπηρετούν…

Η χυδαιότητα και η αυθάδεια κάθε οργάνου βρίσκεται σε ανάλογη σχέση με το βαθμό εξάρτησης, το μισθό και το επιμίσθιο…

Έτσι, όλοι αυτοί οι φαιδροί της δημοσιογραφικής πορνείας προσλαμβάνουν ως «ευφυΐα» το να καρατομούν και να συκοφαντούν το λαό και ως «ανεξάρτητη» και «γενναία» άποψη το θράσος της δουλικής υμνολογίας του κατεστημένου…

Αγανάκτησε, λοιπόν, αυτό το καταγέλαστο τσίρκο για τις βιαιότητες κατά του Χατζηδάκη. Τα «μαντρόσκυλα» λύσσαξαν γιατί τόλμησαν κάποιοι «άξεστοι» από τα τσαλαπατημένα θύματα της καθεστωτικής κακουργίας, να κτυπήσουν άνθρωπο του καθεστώτος!!!

Βλέπετε αυτό το μονοπώλιο του λιθοβολισμού και το σπάσιμο των κεφαλιών των διαδηλωτών και των εισαγγελικών αφορισμών και καταδικών το έχει μόνο το καθεστώς και οι δημοσιογραφικοί «μπράβοι», τύπου Πρετεντέρη και CIA…

Πού ακούστηκε να αρχίσουν οι «είλωτες» να διεκδικούν και αυτοί το δικαίωμα της ΑΝΤΙ-ΒΙΑΣ, της άμυνας, δηλαδή, στην καθεστωτική βία και στη βία των τηλεοπτικών γενιτσάρων…

Ωρυόταν υστερικά αυτό το καταγέλαστο τσίρκο του Μεγάλου Καναλιού για το «μεγάλο έγκλημα» κατά της «Δημοκρατίας». «Έγκλημα», γιατί οι διαδηλωτές σπάσανε το κεφάλι ενός υπαλλήλου της καθεστωτικής κακουργίας και απάτης…

Κραύγαζε ο Πρετεντέρης για την «τιμή της Δημοκρατίας» που κουρελιάστηκε με αυτή την «αποτρόπαια» πράξη!!!

Ποια Δημοκρατία και ποια τιμή;

Αυτά δεν μας τα διευκρίνισε το …όργανο του καθεστώτος που έχει αυτό-αναγορευτεί σε κριτή και εισαγγελέα των πάντων…

Σίγουρα θα εννοεί τη «δημοκρατία» και την «τιμή» των «νταβάδων» και τι δική του…

Πώς, λοιπόν, είναι δυνατόν να κατανοήσει ο υμνητής αυτής της καθεστωτικής «δημοκρατίας» ότι ο λαός στο ΔΡΟΜΟ είναι η ΑΝΩΤΑΤΗ ΜΟΡΦΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ακριβώς γιατί αυτός είναι το ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ της δημοκρατίας και όχι οι «νταβάδες» και οι τηλεοπτικές πόρνες τους…

Βεβαίως ο Πρετεντέρης γι αυτό πληρώνεται και μάλιστα ακριβά: Να συκοφαντεί, να λιθοβολεί, να αφορίζει και να καταδικάζει κάθε λαϊκή πράξη που ξεπερνάει τα όρια που το καθεστώς βάζει…

Πάντα το καταγέλαστο τσίρκο των ΜΜΕ και ιδιαίτερα ο Πρετεντέρης βρίζουν σκαιότατα ολόκληρο τον ελληνικό λαό.

Θυμάστε τι έγινε, όταν το 95% του ελληνικού λαού δεν συμφωνούσε (σύμφωνα με τα δικά τους γκάλοπ) με τις ταχυδακτυλουργίες του Νίμιτς;

Βγήκε ο Πρετεντέρης και αποκάλεσε όλους αυτούς που αντιδρούσαν στην αμερικανική κακουργία (το 95% των Ελλήνων): «Βαρεμένους», «ανόητους», «καραγκιόζηδες» και άλλα τέτοια «ευγενή κοσμητικά επίθετα…

Για να μην είμαστε «βαρεμένοι» και «κουνημένοι» πρέπει να σκύβουμε τον τράχηλο στους Αμερικανούς, στα καθεστωτικά πολιτικά και δημοσιογραφικά παράσιτα…

Για να μην είμαστε «καθυστερημένοι» και «ανόητοι» πρέπει να είμαστε προσκυνημένοι και δωσίλογοι και να ξεπουλάμε την ιστορία μας, την εθνική μας υπόσταση, τις αξίες μας και όλα τα υπάρχοντά μας…

Και να υπομένουμε αδιαμαρτύρητα και δουλικά τα βασανιστήρια και τη βία του καθεστώτος…

Αυτή είναι η φιλοσοφία αυτού του καταγέλαστου ιερατείου των ΜΜΕ: η δουλική υποταγή, ο δωσιλογισμός και το ξεπούλημα της ιστορίας μας, των αγώνων μας και των εαυτών μας.

Αυτό δηλαδή που κάνει καθημερινά το τσίρκο των ΜΜΕ, το ανάγει σε φιλοσοφία ζωής, σε ιδεολογία και ευαγγέλιο των ανθρώπινων αξιών: Το «ευαγγέλιο» της αμερικανικής αυτοκρατορίας…

Δεν έχουν αντιληφθεί όλοι αυτοί οι Πρετεντέρηδες ούτε τούτο το απλό: Στη ζωή και μέσα στις κοινωνίες υπάρχουν δύο ειδών ζωντανά όντα: Εκείνα που έχουν μια σπονδυλική στήλη και συνεπώς μπορούν να βαδίζουν και καμιά φορά να τρέχουν και εκείνα που δεν έχουν και συνεπώς δεν μπορούν παρά να έρπουν ή να κολλάνε σαν παράσιτα σε άλλους.

Τα παράσιτα των ΜΜΕ ανήκουν στο δεύτερο είδος. Έχουν θυσιάσει και το έσχατο μόριο της ελεύθερης θέλησής τους για κάποιο υλικό ή κοινωνικό όφελος, για αναρρίχηση και εξουσία.

Και ζητούν αυτό να το κάνει και ο ελληνικός λαός. Να γίνει δηλαδή όμοιός τους: Να μην έχει σπονδυλική στήλη, να μεταλλαχτεί σε ερπετό που να μυρίζει και να γλείφει την Πλανητική εξουσία και τους ιπποκόμους της, σε μια μάζα πειθαρχημένη, άβουλη και αποκτηνωμένη.

Τότε θα αποκτήσει και ο λαός την «ευφυΐα» και τα «ιδανικά» του Πρετεντέρη και των λοιπών λακέδων της εξουσίας.

Ρεσάλτο

Από......citypress-gr

Χριστουγιεννιάτικο παζάρι του συλλόγου «Νεανικός Παλμός» Καμένων Βούρλων

Αναρτήθηκε από.......energoipoliteskv.blogspot.com


Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Καμένων Βούρλων «ΝΕΑΝΙΚΟΣ ΠΑΛΜΟΣ» στα πλαίσια των πολιτιστικών εκδηλώσεών του, διοργανώνει και φέτος, το πέμπτο χριστουγεννιάτικο φιλανθρωπικό παζάρι στις 18 Δεκεμβρίου 2010, ημέρα Σάββατο


Η εκδήλωση θα ξεκινήσει απο ώρα 4.00΄ το απόγευμα, στο ξενοδοχείο «ΩΚΕΑΝΙΑ», ενώ στα πλαίσια της εκδήλωσης έχει προγραμματισθεί και μουσικό απόγευμα.

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "Ημέρα"

Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "Λαμιακός Τύπος"

Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com