Αναρτήθηκε από ........... energoipoliteskv.blogspot.com
Εστάλη στο Blog από αναγνώστη
Γράφει ο Οικονομολόγος Γιάννης Σκούφιας – 11/9/2018
Στις 17/7/2017 και σε εφαρμογή της απόφασης του ΔΣ υπ’ αριθ. 3/66/2016, ο Δήμαρχος κ. Συκιώτης υπέγραψε σύμβαση που αφορά τη μακροχρόνια μίσθωση του Καταφυγίου Τουριστικών Σκαφών – ΚΤΣ της πόλης ( λήξης 7/6/2048) στην εταιρία «ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ ΑΕΑΣ», η οποία είναι θυγατρική της GROUP CENTER HELLAS EE.
Εστάλη στο Blog από αναγνώστη
Ερωτήματα σχετικά με την «KAMENA VOURLA MARINE»
Γράφει ο Οικονομολόγος Γιάννης Σκούφιας – 11/9/2018
Στις 17/7/2017 και σε εφαρμογή της απόφασης του ΔΣ υπ’ αριθ. 3/66/2016, ο Δήμαρχος κ. Συκιώτης υπέγραψε σύμβαση που αφορά τη μακροχρόνια μίσθωση του Καταφυγίου Τουριστικών Σκαφών – ΚΤΣ της πόλης ( λήξης 7/6/2048) στην εταιρία «ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ ΑΕΑΣ», η οποία είναι θυγατρική της GROUP CENTER HELLAS EE.
Στην περιοχή υπήρχε ένας παραλιακός δρόμος που περνούσε μπροστά από τις 2 ψαροταβέρνες «Τα Φαλαρεϊκα», την ταβέρνα «Αντάμωμα» και πάνω από το γεφυράκι του Τρανορέματος συνδεόταν με άλλον δρόμο παράλληλο της ακτογραμμής. Ήταν ένας απόκεντρος δρόμος που χρησιμοποιούνταν εδώ και 40+ χρόνια από τους κατοίκους της περιοχής.
Η εκμισθώτρια εταιρία κατά την περίφραξη της χερσαίας ζώνης της Μαρίνας συμπεριέλαβε σε αυτήν και το 90% του δρόμου. Αποτέλεσμα ήταν ο δρόμος να κοπεί σε 2 τμήματα μη επικοινωνούντα μεταξύ τους. Για να μπορέσει κάποιος να περάσει στην απέναντι πλευρά του δρόμου πρέπει να διασχίσει 3 δρόμους διπλής κατεύθυνσης – ένα σχήμα «Π» - 200+ μέτρων. (Το 90% του δρόμου ήταν ιδιοκτησίας του ΔΚΒ και το υπόλοιπο 10% ήταν μέρος οικοπέδου προς απαλλοτρίωση από το 1971, ιδιοκτησίας της Μ. Γουλιώτη κλπ)
Και εδώ αρχίζουν τα ερωτήματα προς την Δημοτική Αρχή που χρήζουν απαντήσεως:
Ένταξη του δρόμου στη χερσαία ζώνη της Μαρίνας
v Αρθ. 28 ν. 1337/1983 (= ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ) : Ιδιωτικοί δρόμοι, πλατείες και λοιποί χώροι κοινής χρήσεως που έχουν σχηματιστεί με οποιοδήποτε τρόπο, έστω και κατά παράβαση των κείμενων πολεοδομικών διατάξεων και που βρίσκονται μέσα σε εγκεκριμένα σχέδια πόλεων, θεωρούνται ως ΚΧ και ανήκουν στον οικείο Δήμο ή Κοινότητα. Για τους χώρους αυτούς δεν οφείλεται καμιά αποζημίωση λόγω ρυμοτομίας»
v Απόφαση Δ16γ/010/178/Γ / 6.5.2009 – Κανονισμός Λειτουργίας Αγωγών Αποχέτευσης; oι αγωγοί του δικτύου αποχέτευσης και οι εξωτερικές διακλαδώσεις κατασκευάζονται σε εγκεκριμένους δρόμους ή κοινόχρηστους χώρους.
v Ερωτήματα
1. Γιατί η Δημοτική Αρχή επέτρεψε στον εκμισθωτή της μαρίνας να συμπεριλάβει στη διαμόρφωση της χερσαίας ζώνης και το 90% του δρόμου που ήταν ιδιοκτησία του Δήμου;
Ø Γιατί στη σύμβαση εκμίσθωσης της ΜΑΡΙΝΑΣ δεν εξαιρέθηκε αυτό το τμήμα;
2. Οι δρόμοι των οδών ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ –παράλληλη του Τρανορέματος – και ΑΓ. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣ είναι κατασκευασμένοι προ του 1982 και σύμφωνα με τις διατάξεις του αρθ. 28 ν. 1337 ανήκουν στο ΔΚΒ και δεν οφείλεται καμιά αποζημίωση.
Ø Γιατί στα ΔΣ 7/2/18 και 11/6/18 συνδέουν την αποζημίωση ή μη του οικοπέδου του ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ με το δρόμο στην οδό ΑΓ. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣ;
3. Στο δρόμο της οδού ΑΓ. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣ, με εντολή της Υ.ΔΟΜ. του ΔΚΒ πέρασε ο κεντρικός αγωγός αποχέτευσης και σύμφωνα με την πιο πάνω απόφαση ο δρόμος είναι κοινόχρηστος χώρος.
Ø Γιατί η Δημοτική Αρχή επέτρεψε την ενσωμάτωση του δρόμου στη περίφραξη του λιμανιού;
4. Γιατί παραμένει κλειστός ο δρόμος;
5. Μήπως βρισκόμαστε μπροστά σε φαινόμενο διαπλοκής;
ü Θυμίζω ότι ένας φράχτης ήταν η αιτία να καούν ζωντανοί 26 άνθρωποι στην πρόσφατη πυρκαγιά στο Μάτι Αττικής και οι αρμόδιοι διώκονται ποινικά.
Φράξιμο της χερσαίας ζώνης της Μαρίνας
v Βάσει της κείμενης νομοθεσίας, ο αιγιαλός και η παραλία είναι κοινόχρηστα πράγματα και πρέπει να υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση για τους πολίτες. Ο Εκμισθωτής της ΜΑΡΙΝΑΣ περιέφραξε τη χερσαία ζώνη με συρματόπλεγμα ύψους 2,00 μέτρων.
v Ερωτήματα
1. Η Υ.ΔΟΜ. του Δήμου έδωσε έγκριση δόμησης και άδεια δόμησης;
2. Αν ΝΑΙ, βάσει ποιάς διάταξης νόμου την έδωσε;
3. Γιατί σε όλα τα μέρη της Ελλάδος ΔΕΝ είναι περιφραγμένοι παρόμοιο χώροι; πχ. η Μαρίνα στο Πασαλιμάνι
Ανακατασκευή του κτιρίου «Ψαραδέλη»
v Στον αιγιαλό και τη παραλία δεν επιτρέπεται η κατασκευή κτισμάτων, παρά μόνο για την εξυπηρέτηση υπέρτερου δημοσίου συμφέροντος. Ο Εκμισθωτής της ΜΑΡΙΝΑΣ αγόρασε και το παρακείμενο παλαιό κτίριο «Ψαραδέλη», το ανακατασκεύασε και το μετέτρεψε σε Cafeteria. Το κτίριο βρίσκεται εντός της Ζώνης Παραλίας – που εκτείνεται μέχρι την 1η οικοδομική γραμμή.
v Ερωτήματα
1. Υπήρχε μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων;
2. Η Υ.ΔΟΜ. του Δήμου έδωσε έγκριση δόμησης και άδεια δόμησης; Αν ΝΑΙ, γιατί οι εργασίες γίνονταν νυχτερινές ώρες;
3. Επιβλέπων Μηχανικός ήταν ο Αντιδήμαρχος κ. Καραμανώλης;
4. Πως θεωρήθηκε ως ενιαίος χώρος με τη ΜΑΡΙΝΑ και συμπεριλήφθηκε στην περίφραξη; Όταν λήξη η εκμίσθωση η Μαρίνα θα επιστραφεί στο ΔΚΒ μαζί με την cafeteria;
-----------------------------
ΥΣΤ.
Για τα άνω θιγόμενα θέματα και για ότι προκύψει από την ανάκριση, έχω υποβάλλει και ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ στην ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΛΑΜΙΑΣ κατά παντός υπευθύνου, ενεχομένου ως αυτουργού, συναυτουργού ή συνεργού στις πράξεις.