Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

ΠΡΟΤΑΣΗ στη Λαϊκή Συνέλευση της πλατείας Συντάγματος

Αναρτήθηκε από...... energoipoliteskv.blogspot.com


εν όψει των ραγδαίων εξελίξεων και του κενού εξουσίας που τώρα ομολογεί το καθεστώς, ο άμεσος οργανωτικός σχηματισμός ενός Παλλαϊκού Μετώπου.Η πρόταση αυτή υποστηρίζεται από σειρά πρωτοβουλιών, κινημάτων και ενεργών πολιτών και έχει ζυμωθεί τους τελευταίους μήνες μέσα από συνελευσιακές διαδικασίες.
Εν όψει των ραγδαίων πολιτικών εξελίξεων και του κενού εξουσίας που τώρα ομολογεί το καθεστώς, στις οποίες εμείς οι πολίτες δεν νοείται να παραμένουμε αμέτοχοι θεατές, ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΗ Λαϊκή Συνέλευση Της πλατείας Συντάγματος για τον άμεσο οργανωτικό σχηματισμό ενός Παλλαϊκού Μετώπου.

Η πρόταση αυτή υποστηρίζεται από σειρά πρωτοβουλιών, κινημάτων και ενεργών πολιτών και έχει ζυμωθεί τους τελευταίους μήνες μέσα από συνελευσιακές διαδικασίες.
Δείτε και το σχετικό βίντεο

ΤΟ Μέτωπο αυτό 
προτείνεται να έχει τους παρακάτω σκοπούς:

Α. Την άμεση επιδίωξη εφαρμογής των παρακάτω πολιτικών για τη διάσωση της χώρας

1.Επίσημη διακήρυξη ότι ΟΙ πολίτες Απονομιμοποιούν την κυβέρνηση και πολιτικό ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Που ευθύνονται για την κατάρρευση Της χώρας.
Η πολιτική της παρούσας κυβέρνησης είναι απόρροια συνταγματικών παραβιάσεων και συνιστά εξαπάτηση του Ελληνικού λαού, που ψήφισε το κυβερνόν κόμμα για να εφαρμόσει πρόγραμμα εντελώς αντίθετο από αυτό που εφαρμόζεται.
Η προκλητική ανακολουθία μεταξύ του πολιτικού προγράμματος της παρούσας κυβέρνησης βάσει του οποίου ψηφίστηκε από το εκλογικό σώμα στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές και των πολιτικών που σαν κυβέρνηση εφαρμόζει με το πρόσχημα της δημοσιονομικής και πιστωτικής κρίσης που οδήγησαν στην αποδοχή του μνημονίου, αποτελεί τη βάση της απονομιμοποίησης της παρούσας κυβέρνησης.

-Αλλά και σαν σύνολο το υφιστάμενο πολιτικό σύστημα δεν δρα για το συμφέρον της κοινωνίας.

-Η διαπλοκή του πολιτικού προσωπικού με τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα, το καθεστώς της μίζας σε όλους σχεδόν τους τομείς των κρατικών προμηθειών, τα μεγάλα πολιτικοιοκονομικά σκάνδαλα, η προκλητική χρησιμοποίηση των δυνάμεων καταστολής κατά της βούλησης των πολιτών, η προστασία των κάθε είδους καρτέλ που απομυζούν οικονομικά τον λαό και συντηρούν όχι απλά την ενδημική φτώχεια αλλά τη φτωχοποίηση όλο και περισσότερων ομάδων του πληθυσμού, είναι μερικοί από τους λόγους απαξίωσης του πολιτικο-οικονομικού συστήματος στις συνειδήσεις των πολιτών.

-Η απογοήτευση, ο θυμός και η επιθυμία για ριζική ανατροπή, είναι οι έννοιες που αποδίδουν την άποψη της πολύ μεγάλης πλειοψηφίας των πολιτών απέναντι στην κυβέρνηση αλλά και στην αντιπολίτευση, στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, στα συνδικάτα και λοιπούς πυλώνες του πολιτικού συστήματος.

-Είναι φανερό ότι υπάρχει συνολική εναλλακτική λύση, απέναντι σ αυτήν που ακολουθεί η κυβέρνηση με την ανοχή (τουλάχιστον) αυτών που μετέχουν στο πολιτικό σύστημα σε πλήρη συνεργασία με την Ε.Ε. και το Δ.Ν.Τ.

Στη συνολική αυτή εναλλακτική λύση ακρογωνιαίους λίθους άμεσης λυτρωτικής εφαρμογής, αποτελούν οι προτεινόμενες οικονομικές και πολιτικές επιλογές:

2.Η Μη αναγνώριση του χρέους

Μη αναγνώριση του χρέους και προσφυγή στα αρμόδια διεθνή δικαστήρια για την ακύρωση των πρόσφατων δανειακών συμβάσεων επί τη βάσει των κανόνων του διεθνούς δικαίου και της νομολογίας.
Άρνηση της πληρωμής του χρέους εδώ και τώρα, σημαίνει άμεση παύση πληρωμών προς τους δανειστές του ελληνικού κράτους και ανάκτηση της εθνικής κυριαρχίας, που έμμεσα έχει εκχωρηθεί στους δανειστές. Με τον τρόπο αυτό εξοικονομούμε πάνω από 80 δισ. Ευρώ, που είμαστε αναγκασμένοι να καταβάλλουμε κάθε χρόνο στους δανειστές και για τα οποία είμαστε υποχρεωμένοι να δανειζόμαστε συνεχώς διογκώνοντας το δημόσιο χρέος.
-Γλιτώνοντας από τον φόρο αίματος που πληρώνει η χώρα στους δανειστές, ο οποίος το 2009 έφτασε στο 35% του ΑΕΠ, όχι μόνο μπορούμε να συνεχίσουμε να πληρώνουμε μισθούς και συντάξεις, αλλά και με τους πόρους που θα περισώσουμε μπορούμε να προχωρήσουμε σε μια γενναία αναδιανομή εισοδημάτων προς όφελος πρώτα και κύρια των μισθωτών και συνταξιούχων. Κι αυτό όχι μόνο ή απλώς για λόγους κοινωνικής δικαιοσύνης ή βελτίωσης του επιπέδου της ζωής τους, αλλά γιατί μόνο έτσι μπορεί να ξεκινήσει μια αληθινή παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας.

- Με την άρνηση της χώρας να αναγνωρίσει τις υποχρεώσεις της προς τους δανειστές της οι επικριτές αυτής της πρότασης τονίζουν ότι η χώρα δεν θα μπορέσει ξανά να βγει στη διεθνή αγορά ομολόγων για να δανειστεί.Αυτό, όμως, δεν είναι κακό, αλλά καλό. Αλίμονο αν η χώρα χρειάζεται να δανείζεται επ' άπειρον από τη διεθνή κερδοσκοπία: έχει χάσει το παιχνίδι από χέρι. Αν εκλείψει η εξυπηρέτηση των δανείων, οι πραγματικές δανειακές ανάγκες της χώρας είναι ασήμαντες. Κάλλιστα μπορεί να τις καλύψει από το εσωτερικό, με όπλο το δικό της εθνικό νόμισμα, όπως έκανε για δεκαετίες πριν μπει στο ευρώ, χωρίς να κινδυνεύει από χρεοκοπία.
Σημαντική στην οικονομική αυτή διαδικασία είναι η παράλληλη διεκδίκηση πληρωμής προς την χώρα όλων των συμβατικών οικονομικών υποχρεώσεων άλλων χωρών όπως πχ της περίπτωσης της Γερμανίας


-Ήδη οι τράπεζες είναι υπό κατάρρευση Ο μόνος τρόπος για να διασωθούν, μαζί με τις λαϊκές αποταμιεύσεις και καταθέσεις, είναι η εθνικοποίηση των βασικών τραπεζών και η μετατροπή τους από ιδρύματα σαράφικης εκμετάλλευσης της επιχείρησης και του νοικοκυριού, σε μοχλούς αναδιοργάνωσης και αναπτυξιακής στήριξης της μικρής και μεσαίας επιχείρησης, του ατομικού παραγωγού και επιχειρηματία και του νοικοκυριού. Έτσι μπορεί να ελεγχθεί και η εκροή κεφαλαίου στο εξωτερικό, που αποτελεί μια από τις πιο μεγάλες πληγές της ελληνικής οικονομίας. Η στοχευμένη χρηματοδότηση μονάδων και καινοτομιών θα αποτελέσει μοχλό ανάπτυξης της βιομηχανίας και της βιοτεχνίας στη χώρα μας, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει αποβιομηχανοποιηθεί πλήρως και έχει χάσει το μεγαλύτερο μέρος της ανταγωνιστικότητας της έναντι των οικονομιών άλλων χωρών.
Η μονομερής άρνηση της πληρωμής του χρέους, είναι ο μόνος τρόπος για να διασωθεί η χώρα από την πτώχευση και την καταστροφή και η μόνη ευκαιρία για να διασώσουν οι εργαζόμενοι τα εισοδήματά τους, τη δουλειά τους, τις συντάξεις και τα δικαιώματά τους. Για να υπάρξει προοπτική για τους νέους, τους αγρότες, τους μικρομεσαίους, για την ίδια τη χώρα.

3. Συνολική αναθεώρηση των σχέσεων της χώρας μας με την Ευρωπαϊκή Ένωση

-Η δημοσιονομική προσαρμογή της χώρας δεν λύνει το μεγάλο πρόβλημα του τεράστιου δημόσιου χρέους, το οποίο συνεχώς θα διογκώνεται.

-Η μόνη λύση για να ανακτήσει η Ελλάδα μέρος της χαμένης ανταγωνιστικότητάς της, δεν είναι να δεχθεί ένα νέο σύμφωνο στα πλαίσια εξυπηρέτησης των συμφερόντων της Γερμανίας και άλλων χωρών της Β.Ευρώπης αλλά η ανάκτηση του ελέγχου της οικονομίας, που σαν πρώτο και αναγκαίο όρο έχει την έκδοση εθνικού νομίσματος. Η έκδοση εθνικού νομίσματος θα πρέπει να συνοδεύεται από εγγύηση του εισοδήματος μισθωτών και συνταξιούχων από τυχόν υποτίμηση έτσι ώστε να μην μειωθεί αλλά να αυξηθεί η ρευστότητα στην αγορά.
4.Τιμωρία των υπευθύνων του πολιτικο-οικονομικού συστήματος για την κατάρρευση της χώρας
Αναζήτηση ποινικών και αστικών ευθυνών από τους υπευθύνους, που μας οδήγησαν στην κατάρρευση. Αν αποδειχθεί ύπαρξη δόλου τότε ενέχονται σε εσχάτη προδοσία, διότι συνειδητά έβλαψαν τα συμφέροντα του Ελληνικού λαού και της πολιτείας και το αδίκημα δεν είναι παραγεγραμμένο με τις ισχύουσες διατάξεις

-Η κατάρρευση του οικονομικού και κοινωνικού ιστού της χώρας που βιώνουν οι πολίτες δεν είναι προϊόν αυτόματης διαδικασίας.

-Για την τραγική υπερχρέωση στους διεθνείς και ντόπιους τοκογλύφους, την ανεργία που καλπάζει, το κόψιμο μισθών, μεροκάματων και συντάξεων, τα λουκέτα μικρομεσαίων επιχειρήσεων, τις εκατοντάδες αυτοκτονίες πολιτών για χρέη και την υποθήκευση της ίδιας της χώρας, υπεύθυνοι είναι συγκεκριμένοι πολιτικοί, που κυβέρνησαν τη χώρα μετά τη μεταπολίτευση όπως και συγκεκριμένοι κρατικοδίαιτοι μεγαλοεπιχειρηματίες οι οποίοι στο βωμό των υπερκερδών υπέθαλψαν διαχρονικά τα φαινόμενα της διαπλοκής εν γνώσει των ολεθρίων αποτελεσμάτων που είχαν οι πρακτικές αυτές εις βάρος των συμφερόντων του κράτους.

-Όλοι οι αναφερόμενοι παράγοντες αποτελούν ουσιαστικό μέρος του τραγικού προβλήματος του τόπου. Απαίτηση των πολιτών είναι η προσαγωγή τους σε δίκες από ειδικό δικαστήριο στο οποίο θα λογοδοτήσουν απολαμβάνοντας δίκαιη δίκη, σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες απόδοσης δικαίου.

5.Εισαγωγή στη χώρα πολιτικών συνθηκών πραγματικής Άμεσης Δημοκρατίας 
-Το παρόν κοινοβουλευτικό σύστημα δεν εκφράζει γνήσια τη βούληση των πολιτών καθώς ρυθμίζεται από μεταβαλλόμενους εκλογικούς νόμους, που νοθεύουν την αρχή της ισότητας της ψήφου των πολιτών (κάθε πολίτης και μία ισοδύναμη πολιτικά ψήφος).

-Αφ' ετέρου ο τρόπος χρηματοδότησης των κομμάτων και των πολιτικών από το δημόσιο ταμείο η από επιχειρηματικούς κύκλους δεν διασφαλίζει παρά τη διαιώνιση συνθηκών διαφθοράς και διαπλοκής.

-Η μορφή αντιπροσώπευσης των πολιτών από πολίτες-πολιτικούς με θητείες απεριόριστου χρόνου οδηγεί σε πελατειακές σχέσεις, φαινόμενα διαφθοράς και καλπάζουσα διαπλοκή.

Η λειτουργία της «αρχής της δεδηλωμένης» ως κοινοβουλευτικής πρακτικής ουσιαστικά αναιρεί το δικαίωμα στον βουλευτή να έχει γνώμη και τον υποτάσσει στην πολιτική του «αρχηγού» νοθεύοντας έτσι τον κοινοβουλευτισμό.

-Με βάση τις αναφερόμενες εμπειρίες των τελευταίων δεκαετιών, οι πολίτες επιθυμούν να εκφράζουν τη βούλησή τους σε τοπικό η / και εργασιακό επίπεδο μέσα από συνελεύσεις οι οποίες θα εκλέγουν αντιπροσώπους μικρής θητείας με απλό σύστημα ψηφοφορίας.
-Εφαρμόζεται η αρχή της ανακλητότητας όλων των δημόσιων αξιωμάτων με απλή πλειοψηφία, η αρχή της ισοδυναμίας της ψήφου των πολιτών, η περιορισμένη διάρκεια κάθε δημόσιας θητείας.
-Για την υλοποίηση της δημοκρατικής διαδικασίας δεν απαιτούνται οι τεράστιες δημόσιες και ιδιωτικές χρηματοδοτήσεις οι οποίες συντηρούν τη διαφθορά. Αντίθετα χρησιμοποιούνται θεσμοθετημένα και ελεύθερα πλέον τα συμβατικά ΜΜΕ και αξιοποιούνται οι επικοινωνιακές δυνατότητες του διαδικτύου.

-Αντιπρόσωποι των επί μέρους συνελεύσεων από όλη τη χώρα και τα πεδία εργασίας των πολιτών συγκροτούν την Εθνοσυνέλευση των πολιτών η οποία εκπονεί νέο Καταστατικό Χάρτη της χώρας που διασφαλίζει πραγματικούς δημοκρατικούς θεσμούς οι οποίοι υλοποιούν τις παραπάνω βασικές αρχές.

-Εισάγεται η χρήση δημοψηφισμάτων άμεσης έκφρασης της βούλησης των πολιτών σε τοπικό η πολιτειακό επίπεδο για ζητήματα τοπικού, εργασιακού, οικονομικού και γενικού ενδιαφέροντος.

ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ του ΜΕΤΩΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ να είναι:
Α) Η Γενική Λαική Συνέλευση
Β) Η Εκτελεστική Γραμματεία του ΜΕΤΩΠΟΥ

Η ΓΕΝΙΚΗ ΛΑΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
Η Γενική Συνέλευση αποτελεί το Ανώτατο όργανο Λήψης Αποφάσεων του Μετώπου
Α. ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ..
Β. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ..

Η ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ
Α. ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΗΣ Ε.Γ..
Β. Οι εργασίες της Εκτελεστικής Γραμματείας κατα τις συνεδριάσεις ακολουθούν το ίδιο πρότυπο αμεσοδημοκρατικών διαδικασιών το οποίο ισχύει για τις εργασίες της Γενικής Λαικής Συνέλευσης ..

ΕΠΕΙΓΟΝ Αίτημα όπως δοθεί η δυνατότητα σε έναν απο τους πολίτες που καταθέτουν δημόσια την πρόταση αυτή να παρουσιάσει στη λαική συνέλευση του Συντάγματος όλες τις αναγκαίες οργανωτικές διευκρινήσεις ώστε να τεθεί σε ψηφοφορία.
Από .... activistis

Ανασχηματισμός των βαρώνων και της τρόϊκας

Αναρτήθηκε από....... energoipoliteskv.blogspot.com


“Υπουργός Οικονομίας ένας καθηγητής του Συνταγματικού Δικαίου;» αναρωτήθηκε ένας ξένος τραπεζίτης, μόλις άκουσε ότι ο κ. Βενιζέλος αναλαμβάνει νέος «τσάρος» της Οικονομίας.


Και συνέχισε πικρόχολα, «είναι αστείο ένας θιασώτης της υγιεινής διατροφής να έχει δεξιά και αριστερά του δυο …ευτραφείς αντιπροέδρους!»

Κατά τα άλλα είναι προφανές ότι έχουμε να κάνουμε με μια συγκυβέρνηση Παπανδρέου – Βενιζέλου. Φαίνεται δηλαδή ότι χθες το μεσημέρι, κι ενώ έφευγαν ο ένας μετά τον άλλο οι βουλευτές, υπήρξε συμφωνία μεταξύ των δύο κορυφαίων του ΠΑΣΟΚ. «Μη με ρίξεις, στήριξέ με και θα γίνεις και επίσημα το νούμερο 2» του είπε ο πρωθυπουργός. Κορόιδο ήταν να πει όχι ο Ευ. Βενιζέλος ο οποίος αντιλαμβάνεται ότι ο κ. Παπανδρέου έχει βραχύ πολιτικό βίο, είτε ως πρωθυπουργός είτε ως αρχηγός του ΠΑΣΟΚ;

Το γεγονός ότι ο κ. Βενιζέλος αναλαμβάνει τσάρος, γίνεται υπερ-αντιπρόεδρος και έχει κορυφαίο ρόλο στην κυβερνητική επιτροπή, δείχνει ακριβώς ότι υπήρξε deal κάτω από το τραπέζι. Από την άλλη, φυσικά, ο πρωθυπουργός δίνει το πιο καυτό υπουργείο σε έναν «αντίπαλο», επομένως δεν αποκλείεται να γυρίσει μπούμερανγκ για το κ. Βενιζέλο αυτή η ανάληψη της θέση του υπουργού Οικονομίας.

Ο κ. Παπανδρέου ώδινεν όρος και έτεκεν μυν καθώς δεν τόλμησε να δώσει νέα πνοή στη χώρα βάζοντας νέους ανθρώπους, έστω και τεχνοκράτες. Σε μια κυβέρνηση ισορροπιών επέλεξε μια σκληρή κομματική σύνθεση καθώς μόνο έτσι θα μπορούσε να κρατήσει το κόμμα του το οποίο χθες διαλύθηκε

Κατά τα λοιπά, ο ανασχηματισμός μοιάζει με το παιχνίδια με τις μουσικές καρέκλες. Οι ίδιοι άνθρωποι απλά άλλαξαν θέσεις και μπήκαν και κάποιοι καινούριοι δήθεν για ανανέωση.

Τα βασικά χαρακτηριστικά της ..φαρσοκωμωδίας που κατέληξε σ’ αυτόν τον ανασχηματισμό συμβιβασμών και ισορροπιών είναι τα εξής:

1. Έγιναν δεκτές οι βασικές εισηγήσεις της τρόϊκας καθώς απομακρύνθηκαν (Κατσέλη , Μπιρμπίλη) ή μετακινήθηκαν (Ρέππας) οι μη συνεργάσιμοι υπουργοί.

2. Ο Πρωθυπουργός ουσιαστικά συμβιβάστηκε με τους βαρώνους του κόμματος και …συγκυβερνά πλέον μαζί τους.

3. Χάριν εντυπώσεων απομακρύνθηκαν μερικοί «κηπουροί» αν και βολεύτηκαν κάπου άλλου (ο κ. Δρούτσας πάει στην Ευρωβουλή). Ουσιαστικά τα μόνα …θύματα είναι η κα Μπιρμπίλη και ο κ. Πανάρετος.

4. Ο Πρωθυπουργός διατηρεί τον έλεγχο στους τομείς Εξωτερικών (Λαμπρινίδης), Άμυνας (Μπεγλίτης), Πολιτισμού (Γερουλάνος), Ενέργειας και Περιβάλλοντος (Παπακωνσταντίνου)

5. Ο κ. Παπανδρέου δεν ..τόλμησε να αναμετρηθεί με υπουργούς που προκαλούν ζημιά στην εικόνα του (Πάγκαλος) ή διαφωνούν με το Μνημόνιο (Παπουτσής)

6. Τέλος, η δέσμευση για ένα μικρό και ευέλικτο σχήμα, έμεινε πάλι στα χαρτιά

7. Με τις νέες αλλαγές στη δομή της κυβέρνησης και την αναδιανομή αρμοδιοτήτων θα έχουμε πάλι τα γνωστά φαινόμενα της απορρύθμισης για άγνωστο χρονικό διάστημα

Συμπέρασμα: Ο κ. Παπανδρέου ανακοίνωσε έναν ανασχηματισμό υπό την πίεση των βαρώνων. Στον τομέα της οικονομίας την καυτή πατάτα παραλαμβάνει ο βασικός πολιτικός του αντίπαλος. Όμως, ο Πρωθυπουργός συνεχίζει να ελέγχει με τους ανθρώπου του, τους κρίσιμους τομείς Αμυνας και Εξωτερικών, αλλά και εκεί όπου θα γίνουν τα μεγάλα deals.

Επισημαίνουμε:

Τι σχέση μπορεί να έχει ο Γ. Παπακωνσταντίνου με το Περιβάλλον, κανείς δεν το ξέρει. Ίσως τον έβαλε εκεί για να τον προστατέψει και να ηρεμήσει από τα τόσα προβλήματα που είχε τόσους μήνες.

Ο Ηλίας Μόσιαλος που αναλαμβάνει κυβερνητικός εκπρόσωπος, ήταν ο μοναδικός βουλευτής που είχε αναλάβει επικεφαλής κυβερνητικής επιτροπής (της “επιτροπής σοφών” για την Υγεία. Τον προετοίμαζαν δηλαδή από καιρό για κυβερνητικά αξιώματα

Ενδιαφέρουσα η επιλογή Λαμπρινίδη στο υπουργείο Εξωτερικών καθώς είναι χαμηλών τόνων άνθρωπος. Πολύ ενδιαφέρον εθνικά ότι ο μέχρι πρότινος υπουργός Εξωτερικών, Δ. Δρούτσας, πάει στη θέση του Στ. Λαμπρινίδη, δηλαδή επικεφαλής των ευρωβουλευτών του ΠΑΣΟΚ.

Επίσης, θα πρέπει να σημειωθεί το «κλάδεμα» των Κηπουρών, εκτός από τον Γερουλάνο ο οποίος πάντως παρέμεινε σε ένα υπουργείο χαμηλών προσδοκιών.

Η απομάκρυνση του φίλου του πρωθυπουργού, Γ. Πανάρετου, ίσως ηρεμήσει την κατάσταση στα Πανεπιστήμια καθώς ο τέως υφυπουργός είχε σηκώσει θύελλα διαμαρτυριών για τις… ταλιμπανικές μεθόδους του, αν και ξεσκέπασε αρκετά «γκρίζα» σημεία της Παιδείας. Ικανοποιείται επίσης και η κ. Διαμαντοπούλου, άλλο πουλαίν της διαδοχής.

Η υπουργοποίηση Π. Οικονόμου και Π. Κουκουλόπουλου είναι «βόλεμα» ανθρώπων του Βενιζέλου.

Όσο για το πόσο μπορεί μια κυβέρνηση σαν αυτή να είναι αποτελεσματική, μάλλον, θα απογοητευτούν όσοι το περιμένου. Το πρόβλημα το έχουμε ξαναπεί δεν είναι τα πρόσωπα αλλά οι πολιτικές. Σωτηρία χρειάζεται η χώρα, όχι σωτήρες όπως είπε χθες ο κ. Ρέππας.

Τελικά ο ΓΑΠ κατάφερε την συναίνεση στην κυβέρνησή του.

Κ.Ρ. – Α.Ψ. – Π.Ζ.

Από.....Antinews


Απάντηση Τετριμίδα σε Αντωνίου : Δεν θα κλείσουμε το Γυμνάσιο του Μώλου!

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com


Ιδιαίτερα ενοχλημένος εμφανιστηκε στο κεντρικό δελτίο του ΛΑΜΙΑ FM-1 ο Δήμαρχος Μώλου-Αγίου Κωνσταντίνου Βαγγέλης Τετριμίδας


απο την παρέμβαση του πρωην Δημάρχου Καμένων Βούρλων Μακη Αντωνίου να φοιτήσουν τα παιδια του Καινούργιου και του Ρεγγινίου στο Γυμνάσιο Καμένων.

"Δεν θα κλείσουμε τα σχολεία του Μώλου και αυτο το ειχαμε δεσμευτει ολοι στο δημοτικο μας συμβούλιο μη εξαιρουμενου και του κ.Αντωνίου" απάντησε ο κ.Τετριμίδας.Προσθεσε δε ότι θα επικοινωνήσει με την δευτεροβάθμια εκπαίδευση που άλλαξε την αρχικη της απόφαση με την οποια οι αποφοιτοι του δημοτικού Ρεγγινίου και Καινούργιου θα φοιτούσαν στο Γυμνασιο Μωλου.


"Γνωρίζει ο κ.Αντωνίου οτι ο Μωλος εχει ενα συγχρονο σχολειο και οχι τα προκατ των Καμένων και δεν επρεπε να κανει αυτη την παρέμβαση".


Απαντώντας ο κ.Αντωνίου δήλωσε οτι "ο ίδιος δεχτηκε παράπονα γονεων απο το Ρεγγινι και το Καινούργιο και τα μετέφερε στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και λογικο ειναι να αλλα΄ξει η απόφαση αφου το Καινουργιο απεχει ελαχιστα απο τα Καμενα αλλα και το Ρεγγίνι ειναι πλησιέστερα στη λουτρόπολη, γιατι να ταλαιπωρουνται μεταφερομενα αρκετα χιλιόμετρα πιο μακριά".

Από .....lamiafm1





ΠΡΟΒΟμάστορες : 18/6/2011 Ορεινή Πεζοπορία στη Κνημίδα

Αναρτήθηκε από...... energoipoliteskv.blogdpot.com


 Σάββατο : Συνάντηση στα Καμένα Βούρλα στις 8:00π.μ.

Αρχικά θα περπατήσουμε σε μονοπάτι δίπλα στο Τρανό Ρέμα με κατεύθυνση τις τρεις σπηλιές. Από εκεί θα ανεβούμε μέχρι την κορυφή Γιαννάκη. Από εκεί μπορούμε να έχουμε θέα στο Μαλιακό, Β. Ευβοϊκό, Δίαυλο Ωρεών, Β. Εύβοια. Κατόπιν θα κατευθυνθούμε προς την Καρυά.

Προαιρετικά θα πάμε για χαλαρωτικό μπάνιο στις καλλυντικές πηγές Κουνιαβίτη

Εύκολη διαδρομή, ενδείκνυται για πεζοπόρους με καλή φυσική κατάσταση.

Β.Δ.1 - Ω.Π.4 -Υ.Δ.650μ.

Δηλώσεις συμμετοχής γίνονται δεκτές έως 10:00μ.μ. στις 5/3/2010.

Συντονιστές της Δράσης αυτής είναι :

1). Μίμης Συκιώτης τηλ. 6977238328

2). Κωστής Πετρόπουλος τηλ. 6974507311

Για περισσότερες πληροφορίες :

Κωστής Πετρόπουλος τηλ.6974507311 email kostaspetro2003@yahoo.gr

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας " Ημέρα"

Αναρτήθηκε από...... energoipoliteskv.blogspot.com


Πρωτοσέλιδο εφημερίδας " ΛΑΜΙΑΚΟΣ ΤΥΠΟΣ"

Αναρτήθηκε από...... energoipoliteskv.blogspot.com


Πρωτοσέλιδο εφημερίδας " Καθημερινή ΦΘΙΩΤΙΔΑ"

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com


Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Απάντηση του Αντώνη Σαμαρά στον κ. Παπανδρέου


Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com

Διάγγελμα Παπανδρέου 15- 6-2011

Αναρτήθηκε από......... energoipoliteskv.blogspot.com

Αδιέξοδο Παπανδρέου: την ίδια ημέρα προτείνει και κάνει πίσω

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com


Έκανε πίσω τελικά ο Γιώργος Παπανδρέου σε όσα έλεγε προηγουμένως περί κυβέρνησης κοινής αποδοχής και παραιτήσεώς του προκειμένου να διευκολύνει τον σχηματισμό της.

Κάτω από τις έντονες πιέσεις υπουργών του και του περιβάλλοντός του ανακοίνωσε τελικά ότι θα προχωρήσει μόνος του και αύριο θα κάνει ανασχηματισμό της κυβέρνησής του και στη συνέχεια θα ζητήσει ψήφο εμπιστοσύνης από την Βουλή

Φτάσαμε στα όρια της γελοιότητας” δήλωσε αμέσως μετά στο Mega o Αλέκος Παπαδόπουλος και ζήτησε αμέσως εκλογές.
Όπως αναμενόταν ο κ. Παπανδρέου επιχείρησε να ρίψει την ευθύνη για τη νέα υπαναχώρησή του στους … “επικοινωνιακούς χειρισμούς” της ΝΔ


ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Η χώρα διέρχεται κρίσιμες στιγμές.
Οφείλουμε να διασφαλίσουμε με αίσθημα εθνικής ευθύνης το μέλλον της πατρίδας, αντιμετωπίζοντας με αποφασιστικότητα την παρούσα πολύμορφη κρίση.
Ανέλαβα την ευθύνη της διακυβέρνησης σε μια στιγμή που η χώρα βρισκόταν στο χείλος της καταστροφής και της χρεοκοπίας.
Πήραμε στους ώμους μας τις αμαρτίες άλλων.
Με αφοσίωση η Κυβέρνησή μας δίνει 20 μήνες τώρα τη μάχη για τη διάσωση της χώρας.
Και έχει μείνει η χώρα όρθια ανοίγοντας και προοπτικές μεγάλων αλλαγών.
Ζήτησα η προσπάθεια αυτή να πάρει τα χαρακτηριστικά μιας κοινής, εθνικής προσπάθειας.
Το καθήκον είναι εθνικό, όχι κομματικό.
Έκανα συνεχείς προτάσεις συνεργασίας προς τα κόμματα της αντιπολίτευσης.
Σήμερα επανήλθα με νέες προτάσεις προς τους αρχηγούς όλων των κομμάτων, προκειμένου να επιτευχθεί η αναγκαία εθνική συνεννόηση.
Αποσαφήνισα ότι δεν εξάρτησα ποτέ την ευθύνη μου από αξιώματα.
Παρά τη δική μου στάση, η αξιωματική αντιπολίτευση διαχειρίστηκε την όλη αυτή προσπάθεια με επικοινωνιακούς όρους και όχι με όρους πολιτικής και εθνικής ευθύνης.
Πριν καν συζητηθεί και η ουσία, τέθηκαν δημοσίως όροι που δεν μπορούν να γίνουν δεκτοί, διότι κρατούν τη χώρα σε παρατεταμένη αστάθεια και εσωστρέφεια, ενώ το μείζον εθνικό θέμα είναι η αντιμετώπιση του δημόσιου χρέους.
Έχω μάθει στη ζωή μου να δίνω μάχες για την πατρίδα, για την οικονομία,
για τους πολίτες, για αξίες.
Ας αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες των πράξεών μας απέναντι στη χώρα.
Εγώ θα συνεχίσω στον ίδιο δρόμο, το δρόμο του καθήκοντος, μαζί με την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ, τα στελέχη και τον Ελληνικό λαό.
Αύριο θα σχηματίσω νέα κυβέρνηση και αμέσως μετά θα ζητήσω ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή.
Είναι ώρα ευθύνης.

Από .....antinews

Συγκαλείται σήμερα η επιτροπή διαβούλευσης και ώρα 19:00 για να συζητήσει την αλλαγή ονόματος του Δήμου Μώλου-Αγ. Κωνσταντίνου σε Δήμο Καμένων Βούρλων.

Αναρτήθηκε από...... energoipoliteskv.blogspot.com


  ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΔΗΜΟΣ ΜΩΛΟΥ – ΑΓΙΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΥ                       

Καμ. Βούρλα  03.06.2011                                

Αριθμ. Πρωτ.: 8963

 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 

ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

                        ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης
Ταχ. Δ/νση: Αγ. Παντελεήμονα 8 
Τηλ.: 22350-22300 & 23300
Φαξ: 22350-22300



  Προς:- Μέλη Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης      
                    (όπως ορίστηκαν  με την αριθμ.       
                  4/52/2011 απόφ. Δημ. Συμβουλίου)


 Κοιν.:-  Δήμαρχο Μώλου Αγίου Κων/νου -    Αντιδημάρχους Μώλου Αγ. Κων/νου 
 

Θέμα: Πρόσκληση

Παρακαλείσθε  όπως την Τετάρτη 15η  Ιουνίου 2011 και ώρα 19:00μ.μ., προσέλθετε στο Δημοτικό Κατάστημα Μώλου Αγίου Κων/νου (Αγίου Παντελεήμονος 8 – Καμένα Βούρλα)  προκειμένου να συζητήσουμε τα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης:

Θέματα Ημερήσιας Διάταξης

1.     Εθελοντισμός

2.  Συζήτηση σχετικά με την ονομασία του Δήμου.


Ο Πρόεδρος

Μακρυνίτσας Δημήτριος


 
Ο  πρόεδρος  της  επιτροπής  διαβούλευσης  κ. Μακρυνίτσας  συγκαλεί  σήμερα  την  επιτροπή  διαβούλευσης  για  να  συζητήσει  την  αλλαγή  του   ονόματος  του  Δήμου  Μώλου-Αγ. Κωνσταντίνου.

Ο  νυν   Δήμαρχος  κ.  Τετριμίδας  είχε  υποσχεθεί  προεκλογικά  στους   δημότες  των  Καμένων Βούρλων  ότι  ένα  από  τα  πρώτα  θέματα  που  θα  φέρει  προς  συζήτηση  στο  δημοτικό  συμβούλιο  είναι  η  αλλαγή   ονόματος  του Δήμου , διότι  έβλεπε   και  αυτός  ότι  το  υπάρχον  όνομα δεν  είναι  ότι  καλλίτερο  για  ένα  Τουριστικό Δήμο (με  αυτήν   την  υπόσχεση  τον  ψήφισαν  οι δημότες  των  Καμένων  και  είναι  σήμερα  Δήμαρχος !!!  να  το  θυμάται  αυτό  για  τις  επόμενες  εκλογές  αν  σκοπεύει  να  ξανακατέβει  για  Δήμαρχος  ο κ.  Τετριμίδας ???).

Περνώντας  ο  καιρός  ο  Δήμαρχος  κ.  Τετριμίδας    άρχισε  να  σφυρίζει  αδιάφορα λέγοντας  αριστερά  και  δεξιά  ότι  ο  Δήμος  έχει  άλλες  προτεραιότητες  και  δεν  είναι   πρωτεύον  το  θέμα  της  αλλαγής  του  ονόματος του  Δήμου.

Στο  ίδιο  μήκος  κύματος   με  τον  Δήμαρχο  κ.  Τετριμίδα  κινιόντουσαν   και  οι  Αντιδήμαρχοι  κ.  Φακίρης  Τ.  και  κ. Μακρυνίτσας  Δ. , ότι  εμάς  δεν  μας  ενδιαφέρει  το  θέμα  του  ονόματος του  Δήμου, παρόμοια  ήταν  και  η  στάση  των  δημοτικών  συμβούλων  Κουτσούμπα  Χρ.  και  Αναστασίου Γ.(παρόλο  που  προεκλογικά  στο  ερώτημα  γιατί  κ.  Αναστασίου  κατεβαίνεις με  τον  κ. Τετριμίδα  ενώ δεν  είσαι  ΠΑΣΟΚ απαντούσε  κατεβαίνω  για  να   αλλάξω  το  όνομα  του  Δήμου). 

Ο  μόνος  από  τους  δημοτικούς  συμβούλους  των  Καμένων  Βούρλων   που  έχει  πάρει  θέσει  από  την  αρχή  για  την  αλλαγή  του  ονόματος  του  Δήμου  σε  Δήμο Καμένων Βούρλων είναι  ο  Πρόεδρος  της  Τουριστικής επιτροπής  κ.  Παπαναγιώτου  Δ. ο  οποίος  κ.  Παπαναγιώτου  έχει  πάρει  μαζί με  την  επιτροπή  Τουριστικής  ανάπτυξης  απόφαση  για  την  αλλαγή  του  ονόματος  την οποία  έχει  κοινοποιήσει  στην  επιτροπή  διαβούλευσης.

Το  δημοτικό  συμβούλιο  της Δημοτικής  Κοινότητος  Καμένων  Βούρλων   το  οποίο  συγκλήθηκε  και  συζήτησε   την  αλλαγή  του  ονόματος  του  Δήμου  πήρε  απόφαση  με  3 -2   να  προστεθεί στο  Δήμο  Μώλου – Αγ. Κωνσταντίνου  και  το  όνομα  των  Καμένων  Βούρλων. 

Ψήφισαν  να  προστεθεί  στο  είδη  υπάρχον  και  το  όνομα των Καμένων  Βούρλων ο  Πρόεδρος  κ.  Τσάρας Παναγιώτης , η κ. Νικολάου Αγγελική,  ο  κ. Μπερμπίλης Αθανάσιος . 

  Ψήφισαν  να  πάρει  το  όνομα ο  Δήμος  μόνο  των  Καμένων Βούρλων  η κ. Μπασάνου Μαρία και  ο κ.  Τρίγκας  Ηλίας.

Το  δημοτικό  συμβούλιο της  Δημοτικής Κοινότητος Μώλου το  οποίο  συγκλήθηκε  πήρε  ομόφωνα  απόφαση  να  παραμείνει  το  όνομα του  Δήμου  ως  έχει.

Μετά  από  όλα  αυτά  οι  φορείς  και  σύλλογοι  των  Καμένων Βούρλων όπως  ο  Σύλλογος  Επαγγελματιών  ο Σύλλογος  Ενεργών Δημοτών ο  Σύλλογος  Ξενοδόχων  κ.α πήραν  απόφαση  ο  Δήμος  να  αλλάξει όνομα  και  να   ονομασθεί  Δήμος Καμένων  Βούρλων.  Την  απόφαση  τους  δε  αυτή  κοινοποίησαν  στο  Δήμαρχο  και  την  επιτροπή  διαβούλευσης.

Βλέποντας  οι  Δημότες  των  Καμένων  Βούρλων  ότι  ο  Δήμαρχος  κ.  Τετριμίδας με  τους  Αντιδημάρχους  κ.  Φακίρη Τ. και  κ.  Μακρυνίτσα συνέχιζαν  να  αδιαφορούν  προχώρησαν  στην  συλλογή  περίπου  200 υπογραφών και  τις  κατέθεσαν  στο  Δήμο  για  να  συγκληθεί   υποχρεωτικά  όπως  προβλέπει  ο  Δημοτικός  Κώδικας με  βάση  το  άρθρο 215   το  δημοτικό συμβούλιο όπου προτείνουν   τη  μετονομασία  του  Δήμου  σε  Δήμο Καμένων  Βούρλων  όπως  προβλέπει  το  άρθρο  7  του  Ν 3463/2006. 

Ο  πρόεδρος  της  επιτροπής  διαβούλευσης κ.  Μακρυνίτσας βλέποντας  ότι  όλοι  οι  Δημότες  των  Καμένων  Βούρλων ή τουλάχιστον  η  μεγάλη  πλειοψηφία  των  δημοτών είναι  υπέρ  της  αλλαγής  του  ονόματος του  Δήμου σε  Δήμο Καμένων Βούρλων άρχισε   να  αλλάζει  τη  στάση  του  και  θέλουμε  να  πιστεύουμε  ότι  στην  επιτροπή  διαβούλευσης  θα  πάρει  τη  σωστή  απόφαση…. 

Για το  δίκαιο  του  αιτήματος  των Δημοτών και  της  αλλαγής του  ονόματος σε Δήμο Καμένων Βούρλων  σας  παραθέτουμε τον  αγώνα που  ξεκίνησε   η  Αιδηψός με  την  προσφυγή  της  Λουτρόπολέως    Αιδηψού  στο  Συμβούλιο Επικρατείας  η  οποία  επικαλείται  το  Νομοθετικό Διάταγμα  4398 /1964  με  το  οποίο  η  Λουτρόπολις   Καμένων  Βούρλων από Κοινότητα το 1964  έγινε  Δήμος  Καμένων Βούρλων.



ΕΝΩΠΙΟΝ
ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ
[ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ) (ΑΚΥΡΩΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ)
ΑΙΤΗΣΗ
ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ ΠΟΥ ΕΚΠ/ΤΑΙ  ΝΟΜΙΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΜΑΤΑΚΙΑ

ΚΑΤΑ

1)            ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΙΩΑΝΝΗ ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΩΣ
ΝΟΜΙΜΟ ΕΚΠ/ΠΟ, ΑΘΗΝΑ
ΚΑΙ
2)            ΤΗΣ ΥΠ' ΑΡ. 46494/13-8-2010 ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΣΤΗΝ
«ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ», ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 1294 -
ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ, ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ ΤΟΥ

Η προσβαλλομένη απόφαση του Υπουργού είναι μη νόμιμη και πρέπει να ακυρωθεί διότι στηρίζεται στο νόμο 3852 που δημοσιεύθηκε στις 7 Ιουνίου 2010 στην «ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ» 1° ΤΕΥΧΟΣ, ΑΡ. Φ. 87 με τον τίτλο «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης
Διοίκησης -Πρόγραμμα Καλλικράτης». Ο νόμος όμως αυτός κατά τα κατωτέρω εκτεθέντα δεν δύναται να καταργήσει τον Δήμο. Λουτρών Αιδηψού και συνεπώς η προσβαλλόμενη απόφαση - Εκτελεστή Διοικητική πράξη που εκδόθηκε σε εκτέλεση και υλοποίηση του «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ» - στερείται έγκυρου νομοθετικού ερείσματος και πρέπει να ακυρωθεί όσον αφορά εις τον ενιαίο Δήμο Λουτρών Αιδηψού - Ιστιαίας. Η ανωτέρω απόφαση - εκτελεστή διοικητική πράξη - του υπουργού ορίζει τον αριθμό τωνδημοτικών συμβούλων του ενιαίου δήμου Ιστιαίας - Αιδηψού που έχει έδρα την Ιστιαία.

1ος λόγος ακυρώσεως 

Παραβίαση του αρ. 4, 1 του ισχύοντος Συντάγματος: Η προσβαλλόμενη εκτελεστή διοικητική πράξη του υπουργού εξεδόθηκε για την εφαρμογή και την υλοποίηση του Νόμου 3852/2010 με το γενικό τίτλο «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ο οποίος πάσχει από αθεράπευτη Αντισυνταγματικότητα όσον αφορά στον Δήμο Λουτρών Αιδηψού - Ιστιαίας. Στο άρ. 4, 1 του Συντάγματος ορίζεται ότι «οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου». Το άρθρο αυτό δεν ρυθμίζει την ισότητα μόνο των φυσικών προσώπων αλλά και την ισότητα των Ν.Π.Δ.Δ. όπως οι δήμοι, κοινότητες, νομαρχίες. Την ισότητα αυτή παραβίασε ο «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» γιατί η ΑΙΔΗΨΟΣ με το Λουτράκι ως λουτροπόλεις αναγνωρίσθηκαν ως δήμοι με προεδρικό διάταγμα (Πρόεδρος Δημοκρατίας Αλ. Ζαΐμης) την 27η Ιανουαρίου 1934 που δημοσιεύθηκε στο πρώτο τεύχος της «ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ», αρ. φύλλου 23 του 1934. 

Επίσης και η κοινότητα της τρίτης μεγάλης λουτρόπολης των «Καμένων Βούρλων» του νομού Φθοιώτιδος αναγνωρίσθηκε ως δήμος με το Νομοθετικό Διάταγμα 4398 του 1964 που δημοσιεύθηκε στο πρώτο τεύχος της «ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ» με αρ. φύλλου  185. Η ανακήρυξη και των τριών φημισμένων  λουτροπόλεων  από  κοινότητες  σε  Δήμους  έγινε  ανεξαρτήτως πληθυσμιακού στοι/είου και με μόνο το κριτήριο ότι ήταν λουτροπόλεις. 

Η ναυαρχίδα δε του παγκοσμίου ιαματικού τουρισμού η Αιδηψός ανακηρύχθηκε και ως τουριστικός τόπος με το Προεδρικό Διάταγμα 899 του προέδρου Κων/νου Τσάτσου που δημοσιεύτηκε στην «ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ», στο πρώτο τεύχος, αρ. φύλλου329 την 25η Νοεμβρίου 1976. Σκοπός δε του σοφού νομοθέτου ήταν οι φημισμένες λουτροπόλεις της χώρας να αποτελέσουν τους τουριστικούς πυλώνες της χώρας και με τα τουριστικά αγαθά και προϊόντα τους να απευθυνθούν όχι μόνο στην Ελληνική αγορά αλλά και στη παγκόσμια ώστε να προσελκύσουν πελατεία και να βοηθήσουν τις τοπικές και την εθνική οικονομία με την εισροή συναλλάγματος στην χώρα. Σήμερα ο τουρισμός μας είναι, μετά την εμπορική ναυτιλία, η δεύτερη συναλλαγματοφόρος πηγή προσφέρουσα το 20% του ΑΕΠ. Σήμερα που ο τουρισμός μας θεωρείται βιομηχανία δίχως φουγάρο και επενδύονται ελπίδες στη τουριστική δραστηριότητα, σήμερα που η Αιδηψός έγινε η παγκόσμια ναυαρχίδα του ιαματικού και παραθεριστικού τουρισμού ο νόμος αυτός θέτει ταφόπετρα στην αναγνωρισμένη παγκόσμια λουτρόπολη της Αιδηψού. Ο νομοθέτης έθεσε ως κυρίαρχο, βασικό, αναντικατάστατο, το κριτήριο του ού^νε^ίόρου ότι οι τρείς λουτροπόλεις είναι αναγνωρισμένες. Το κριτήριο αυτό σήμερα διατηρεί αμείωτη, ακέραια την ισχύ του γιατί ο τουρισμός ιαματικός και παραθεριστικός ανάγεται σε βιομηχανία της χώρας και ως η πρώτη συναλλαγματοφόρος πηγή.
Παρά ταύτα ο «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ενώ διατηρεί τις υπόλοιπες δύο λουτροπόλεις ως έδρες δήμων - «Καμένα Βούρλα» και «Λουτράκι» καταργεί τον Δήμο Λουτρών Αιδηψού και μεταφέρει την έδρα του στο Δήμο Ιστιαίας ο οποίος από αρχαιότητας μέχρι σήμερα είναι γεωργοκτηνοτροφικός Δήμος, Δήμος του λόγκου και του κάμπου, μην έχοντας στην έδρα του - Ιστιαία - ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ, ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΞΕΝΩΝΑ, ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΟ ΔΩΜΑΤΙΟ! Ισότητα του νόμου σημαίνει ότι το νομοθετικό όργανο, κατά την ψήφιση του κανόνα δικαίου και η διοίκηση κατά την άσκηση της κανονιστικής αρμοδιότητας, υποχρεούνται να μην προβαίνουν σε αδικαιολόγητες και αυθαίρετες διακρίσεις - όπως με τη λουτρόπολη της Αιδηψού - μεταξύ των ατόμων ή των Ν.Π.Δ.Δ. αλλά οφείλουν να θεσπίζουν κανόνες δικαίου που θα εισάγουν ΙΣΗ ΡΥΘΜΙΣΗ για όλους που τελούν υπό αυτές ή όμοιες συνθήκες. Συνεπώς βάσει του αρ. 4, 1 του Συντάγματος απαγορεύεται η άνιση ρύθμιση των ίσων πραγματικών καταστάσεων ως και ίση μεταχείριση ανίσων και ανόμοιων καταστάσεων. Η επιταγή του αρ. 4, 1 του Συντάγματος περί ισότητας όλων έναντι του νόμου απορρέει άμεσα και από την έννοια του κράτους δικαίου και την αρχή της νομιμότητας της διοικητικής δράσεως. Η προσβαλλόμενη υπουργική απόφαση είναι μη νόμιμη ως στηριζόμενη σε νόμο μη Συνταγματικό και πρέπει να ακυρωθεί.

2ος λόγος ακυρώσεως 

Το αρ. 24 του Συντάγματος προστατεύει το φυσικό περιβάλλον, τις παραδοσιακές περιοχές και τα παραδοσιακά στοιχεία. Η Αιδηψός είναι παραδοσιακή λουτρόπολη και έχει φυσικό περιβάλλον που θα αποτελέσει το υλικό της «πράσινης ανάπτυξης». Τα ιστορικά και παραδοσιακά της στοιχεία είναι πανάρχαια. Την αναφέρει ο Αριστοτέλης, ο Στράβων και πάρα πολλοί άλλοι συγγραφείς. Παραλείπονται αναφορές σε αυτήν γιατί θα χρειαζόταν ογκώδης τόμος. Η «πράσινη ανάπτυξη» είναι όραμα προσωπικό του σημερινού Πρωθυπουργού, φωτεινό πάθος και διακήρυξη της κυβερνήσεως. Η πράσινη ανάπτυξη της χώρας είναι βασική προγραμματική επιδίωξη της Κυβέρνησης και εφικτός, ρεαλιστικός στόχος, γιατί σχεδόν ολόκληρη η χώρα προσφέρεται και δίνει τις πρώτες ύλες για μία ανάπτυξη συμβατή με το φυσικό περιβάλλον, μη ρυπογόνα και με χαμηλό οικονομικό κόστος. Στην γκάμα και την ευρύτητα των πηγών της οικολογικής ανάπτυξης - παγκόσμιο αίτημα των καιρών - πρώτη από τις πρώτες περιλαμβάνεται και αποτελεί η Γεωθερμία. Γεωθερμικά πεδία υπάρχουν στη χώρα, αλλά το μεγαλύτερο και το ισχυρότερο υπάρχει στον υδροφόρο ιαματικό ορίζοντα της μεγαλύτερης λουτρόπολης του κόσμου, της Αιδηψού. Από τα έγκατα της Αιδηψού αναβλύζει ποσότητα θερμικού ύδατος που δεν αναβλύζει από όλες τις λουτροπόλεις της χώρας. Αχρησιμοποίητα, ανεκμετάλλευτα, αυτή η γεωθερμική ενέργεια χύνεται το χειμώνα στη θάλασσα! Αυτή η ποσότητα σε εκατομμύρια κυβικά αποτελεί γεωθερμία αξιοποιήσιμη και οικονομικά αποδοτική ενέργεια για την ευρύτερη περιοχή. Με τη θερμοκρασία που έρχεται στην επιφάνεια το ζεστό νερό 100 - 120 βαθμούς κελσίου -μπορεί να διοχετευθεί σε απόσταση 60-70 χιλιομέτρων χωρίς να απολέσει την αρχική θερμοκρασία του. Τούτο σημαίνει ότι το γεωθερμικό πεδίο της Αιδηψού μπορεί να κάνει τρία πράγματα: Πρώτον, θεραπεύει ως λουτροθεραπεία. Δεύτερον θερμαίνει ως θερμαντική ενέργεια-καλοριφέρ της πόλης και της ευρύτερης περιοχής και τρίτον παράγει, όταν χρησιμοποιηθεί ως θερμαντική ενέργεια σε θερμοκήπια που μπορούν να αναπτυχθούν και να προοδεύσουν στην περιοχή του Αγίου Νικολάου της Αιδηψού και πέραν αυτού. Εκατομμύρια τόνοι θερμού νερού - πολύτιμης γεωθερμίας - μένουν ανεκμετάλλευτοι και χάνονται στη θάλασσα κατά το χειμώνα. Μια βιομηχανία βιώσιμη, φιλική προς το περιβάλλον, δίχως φουγάρο, μη ρυπογόνα, ζητά τον πράσινο - οικολογικό της βιομήχανο για να προσφέρει φθηνά ... προϊόντα. Ο σοσιαλιστής Αμερικάνος οικονομολόγος Γκάλμπρεϊθ αποκάλεσε τον τουρισμό βαριά βιομηχανία χωρίς φουγάρο! Ο δικός μας αείμνηστος Γεώργιος Βλάχος, διευθυντής - εκδότης της «Καθημερινής», το 1951 έγραψε ότι η Ελλάδα μπορεί να αναπτύξει τη βιομηχανία του τουρισμού. Το μοντέλο της πράσινης οικολογικής ανάπτυξης για την Αιδηψό το είχε προβάλλει συγκροτημένα και επιστημονικά εμπεριστατωμένα πρώτος ο ομότιμος τώρα καθηγητής του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου και του Αμβούργου, το 1974 ο Κων/νος Καραγκούνης, όταν ο ΕΟΤ τον έστειλε στην Αιδηψό ως τεχνικό σύμβουλο να επιβλέψει την ανέγερση του Υδροθεραπευτηρίου του. Συνεργάζεται με ξένους και Έλληνες ειδικούς επιστήμονες οι οποίοι κατέληξαν τότε στο τρίπτυχο. Το ιαματικό νερό της Αιδηψού θεραπεύει, παράγει - θερμαίνει. Τα επιστημονικά στοιχεία της οικολογικής - πράσινης ανάπτυξης διακηρρύσονται κατά τρόπο πρωτοπόρο, προφητικό από την Αιδηψό. Τα πρωτοπόρα εκείνα επιστημονικά πορίσματα τα επιβεβαιώνει και η τότε Πρυτανεία του Πολυτεχνείου του Αμβούργου όταν
επισκέφτηκε τις ιαματικές πηγές της Αιδηψού και διεπίστωσε τόσο την αναβλύζουσα ποσότητα, όσο και το μεγάλο βαθμό θερμοκρασίας στην επιφάνεια. Ο πρύτανης τότε του πανεπιστημίου είπε: «εάν το ευλογημένο αυτό νερό υπήρχε στη Γερμανία μπορούσε αξιοποιούμενο ως θερμική ενέργεια να επηρεάσει την οικονομία της!». Σήμερα με το φωτεινό πάθος του Πρωθυπουργού Γεωργίου Παπανδρέου για την πράσινη ανάπτυξη, η αξιοποίηση του μεγάλου γεωθερμικού πεδίου της Αιδηψού είναι ρεαλιστική, επιστημονικά επίκαιρη και θα συγκροτήσει μια βιώσιμη βιομηχανία που θα συμβάλει στην ανάπτυξη και στην πρόοδο της ευρύτερης περιοχής. Για τους σπουδαίους, σοβαρούς και ισχυρούς αυτούς λόγους που δεν επιδέχονται αντίρρηση, ο Δήμος Αιδηψού πρέπει να διατηρήσει την διοικητική του αυτοτέλεια, την έδρα του με προσθήκη σε αυτόν της Λίμνης - αρχόντισσα κι αυτή του τουρισμού - και της Λιχάδος. Όλη αυτή η παραθαλάσσια περιοχή - Φλώριδα της Ελλάδας - με έντονη την τουριστική βιομηχανία, με Ναυαρχίδα τον Δήμο Αιδηψού που κρύβει τον θησαυρό στα σπλάχνα της θα γνωρίσει μια πρωτόγνωρη πράσινη - οικολογική ανάπτυξη, βιώσιμη, φιλική και συμβατή με το φυσικό περιβάλλον που είναι από τα ομορφότερα του κόσμου. Έχει όλες τις δυνατότητες ο αυτοτελής και αυτόνομος δήμος της Αιδηψού να γίνει παγκόσμιο πρότυπο οικολογικής πράσινης, αλλά και βιώσιμης ανάπτυξης και ευημερίας για την ευρύτερη περιοχή. Αποτελεί δε η Αιδηψός ΠΙΛΟΤΟ εφαρμοσμένης βιώσιμης ανάπτυξης (πράσινης) καθώς ισορροπεί επιτυχημένα και τις τρείς διαστάσεις αυτής, την περιβαλλοντική την οικονομική και την κοινωνική. Συνεργαζόμενος με τον ΕΟΤ, ο οποίος επί του παρόντος έχει την κυριότητα των ιαματικών πηγών της Αιδηψού, μπορούν να αναπτύξουν οικονομικά την περιοχή. Γι' αυτή όμως την εφικτή επιδίωξη, προϋπόθεση εκ των ούκ άνευ είναι ο Δήμος Αιδηψού αυτόνομος διοικητικά και ως επιτελικό Διοικητικό Κέντρο, να επιδιώξει την πράσινη οικολογική ανάπτυξη στην ευρύτερη περιοχή, από λίμνη Ευβοίας μέχρι τη Λιχάδα, περιοχή ιδιαίτερου φυσικού κάλους, παραδοσιακά τουριστική και με παράδοση αιώνων στην Τουριστική Βιομηχανία. Και εξ αυτού του λόγου η προσβαλλόμενη πράξη είναι μη νόμιμη και πρέπει να ακυρωθεί.

3ος λόγος ακυρώσεως 

Παραβίαση του αρ. 101, παρ. 2 του Συντάγματος: αλλά και από την εκδοχή ότι ο νόμος 3852/2010 «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ηδύνατο να καταργήσει το Δήμο Λουτρών Αιδηψού και πάλι η κατάργηση του θα ήταν μη νόμιμος γιατί από κανένα στοιχείο δεν προκύπτει ότι η κατάργηση του έγινε με αξιολόγηση και συνεκτίμηση των κριτηρίων τα οποία ορίζει το αρ. 101, παρ. 2 του Συντάγματος τα οποία προϋποθέτει και η εισηγητικής έκθεση του Ν. 3852/2010 (βλ. σελ. 14 αυτής).
 Άρα και από την ανωτέρω εκδοχή η προσβαλλόμενη πράξη είναι μη νόμιμη και πρέπει να ακυρωθεί. Η Αιδηψός ως λουτρόπολη και παραθεριστικό κέντρο παγκόσμιας εμβέλειας έχει από αιώνων διαμορφώσει μια οικονομία τουριστικής δομής και την ισχυρότερη βιομηχανία της Ελλάδας, που είναι η βιομηχανία του Τουρισμού. Παράγει τουριστικά προϊόντα και η εκπαίδευση των κατοίκων και η συμμετοχή τους σε αυτή τη τουριστική βιομηχανία για να συνεχιστεί στο μέλλον χρειάζεται το Δήμο Λουτρών Αιδηψού ως επιτελικό όργανο ως τον εξειδικευμένο βιομήχανο στη παραγωγή τουρισμού και μάλιστα σε μια περίοδο που η βιομηχανία αυτή κατά δήλωση του υπουργού πολιτισμού - τουρισμού καλύπτει το 20% του ΑΕΠ ως πρώτη συναλλαγματοφόρος πηγή της χώρας με δεύτερη τη ναυτιλία μας. Η βιομηχανία τουρισμού παράγεται, αναπτύσσεται με το βιομηχανικό εργάτη της που είναι ο δημότης του δήμου Λουτρών Αιδηψού, ασχολούμενος παραδοσιακά με τον τουρισμό - πολιτισμό. Έχει διαμορφωθεί μια αντίληψη, μια παιδεία, μια ενασχόληση που διαφοροποιεί το δήμο και τους κατοίκους του από τους άλλους δήμους. Κατάργηση λοιπόν αυτού του δήμου, δήμου τουρισμού - πολιτισμού, θα σήμαινε το παγκόσμιο μνημείο του πολιτισμού την Ακρόπολη αντί να αναθέσεις την επίβλεψη, εποπτεία και επιστασία στην Αρχαιολογική υπηρεσία να την αναθέσεις στην ... Αγροφυλακή, τηρουμένων των αναλογιών.

4ος λόγος ακυρώσεως

Σύγκρουση ειδικού και γενικού νόμου: Το ΠΡΟΕΔΡΙΚΌ Διάταγμα της 26ης Ιανουαρίου 1934 (Πρόεδρος Δημοκρατίας Αλ. Ζαΐμης) που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ την 27-1-1934, πρώτο τεύχος, αρ. φύλλου 33 «Περί αναγνωρίσεως Λουτροπόλεων σε Δήμους», ορίζει: Η κοινότητα Λ. Αιδηψού υπό το όνομα «Δήμος Λουτρών Αιδηψού» με έδρα τη λουτρόπολη Λουτρά Αιδηψού ανακηρύσσεται σε δήμο. Η περιφέρεια του δήμου τούτου αποτελείται από την τέως ομωνύμου κοινότητος εις ην θα περιλαμβάνονται και αι περιφέρειαι των κοινοτήτων Αιδηψού, Γιάλτρων, Αγίου και Γουργουβίτσης». Το διάταγμα αυτό που ανακηρύσσει την Αιδηψό σε έδρα του δήμου, δεν θέτει ποσώς πληθυσμιακά κριτήρια αλλά σταθμίζει ότι η Αιδηψός ήταν ένα κοσμοπολίτικο κέντρο, η ναυαρχίδα του παραθεριστικού και του ιαματικού τουρισμού. Πλήν όμως αυτού, το προεδρικό Διάταγμα είναι ειδικός νόμος και η   του ειδικού αυτού νόμου είναι το γεγονός ότι η Αιδηψός είναι «αναγνωρισμένη λουτρόπολη». Εφ' όσον όμως ο νέος νόμος με την επωνυμία «Καλλικράτης» δεν περιέχει ειδική διάταξη, δεν κάνει σαφή και ειδική μνεία για την Αιδηψό ως «αναγνωρισμένη λουτρόπολη» αλλά αναφέρει γενικώς και αορίστως ότι η Αιδηψός υπάγεται στο δήμο Ιστιαίας κατά τον διοικητικό πυρήνα και τις διοικητικές υπηρεσίες και διαρθρώσεις, πέραν από τις ηχηρές και εντυπωσιακές ετικέτες - Δήμος Ιστιαίας -Αιδηψού - τότε έχουμε ένα γενικό νόμο, ο οποίος ρυθμίζει μεν τη διοικητική αναδιάρθρωση της τοπικής αυτοδιοίκησης, αλλά δεν θίγει τον πυρήνα, το περιεχόμενο του προεδρικού Διατάγματος που αναγνώρισε το 1934 την Αιδηψό ως έδρα δήμου και αποτελεί ειδικό νόμο.
Διδάσκεται και νομολογείται παγίως ότι ο νεότερος γενικός νόμος δεν καταργεί τον προηγούμενο ειδικό νόμο, δηλαδή η αρχή της καταργήσεως του παλαιού από τον νεότερο νόμο κάμπτεται στην περίπτωση παλαιού ειδικού και νεότερου γενικού νόμου. Εφ' όσον δεν περιέχει ρητή κατάργηση του Ειδικού. Είναι δόγμα πλέον της νομικής επιστήμης και της νομολογίας, ο κανόνας Ιεχ ροδίεποΓ §εηεΓ&1ί5 ηοπ άεΓ0§αίε ρποΓ 5ρεεϊα3Ϊ. Έπρεπε ο «Καλλικράτης» για να ισοπεδώσει και την Αιδηψό ως γενικός νόμος να κάνει ειδική αναφορά, ειδική μνεία στο Προεδρικό Διάταγμα του 1934 με το οποίο αναγνωρίσθηκε ο δήμος Λουτρών Αιδηψού και να επιτάσσει την κατάργηση του. Η Αιδηψός ανακηρύχθηκε σε δήμο για ειδικό και σπουδαίο λόγο αυτός ήταν και είναι ότι η λουτρόπολις της Αιδηψού είναι εθνικής και παγκόσμιας εμβέλειας και αναγνωρίσεως, ανεξαρτήτως πληθυσμού αναγνωρίσθηκε σε δήμο, με την ελπίδα ότι ο συγκροτημένος δήμος θα αποτελέσει το όχημα όχι οποιασδήποτε οικονομικής αναπτύξεως, αλλά της τουριστικής αναπτύξεως και της παραγωγής του τουριστικού προϊόντος, το οποίο είναι άγνωστο σε ένα δήμο του λόγγου και του κάμπου!
Το ότι ο σοφός νομοθέτης θέλησε στις λουτροπόλεις η κυρία, η βασική δομή
της οικονομίας των να είναι κυρίως και προεχόντως τουριστική και να βασίζεται στην
τουριστική δραστηριότητα, αποδεικνύεται και με το Προεδρικό Διάταγμα, υπ' αριθμ.
899/18-12-1976 (ΦΕΚ, τεύχος πρώτο, αρ. φύλλου 329), το οποίο φέρει την υπογραφή
του Προέδρου τότε της Ελληνικής Δημοκρατίας Κων/νου Τσάτσου.
 Ορίζει, λοιπόν τό διάταγμα αυτό με τίτλο «Περί ανακηρύξεως περιοχών της χώρας* α>ς τουριστικών τόπων», αρ. 1 «ανακηρύσσονται τουριστικοί τόποι οι Δήμοι Λ. Αιδηψού, η κοινρτητα
Λιχάδος» κ.α.   
Επειδή, η παρούσα αίτηση ακυρώσεως εμπροθέσμως ασκείται.

Επειδή, οι ανωτέρω λόγοι ακυρώσεως της προσβαλλόμενης πράξης είναι βάσιμοι και αληθείς.
Επειδή, η προσβαλλόμενη πράξη είναι μη νόμιμη και ως εκ τούτου ακυρωτέα, καθώς έχει εκδοθεί σε εκτέλεση διατάξεων νόμου που ευθέως αντίκειται στο Σύνταγμα.
Επειδή υφίσταται προφανές άμεσο και ενεστώς έννομο συμφέρον για την άσκηση της παρούσας αιτήσεως ακυρώσεως.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Και με την επιφύλαξη όσων λόγων ακυρώσεως ήθελε προσθέσουμε στο μέλλον
ΖΗΤΑΜΕ
Να γίνει δεκτή η παρούσα αίτηση ακυρώσεως.
Να ακυρωθεί η προσβαλλόμενη απόφαση ως εκδοθείσα εις εκτέλεσιν και εφαρμογή αντισυνταγματικού νόμου όσον αφορά εις τον Δήμο Λουτρών Αιδηψού.
Να καταδικαστεί το αντίδικον Υπουργείο στην εν γένει δικαστική μας δαπάνη.
Αθήνα 13 Σεπτεμβρίου 2010
Ο πληρεξούσιος δικηγόρος
του δήμου Λουτρών Αιδηψού