Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Κωνσταντίνος Παταργιάς - Ανοικτή Επιστολή

Αναρτήθηκε από ..........  energoipoliteskv.blogspot.com

«ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ»
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΤΑΡΓΙΑΣ
Υποψήφιος Δήμαρχος Μώλου – Αγ. Κωνσταντίνου

                                                                                                   29 – 4 - 2014
Α Ν Ο Ι Κ Τ Η   Ε Π Ι Σ Τ Ο Λ Η

Συνδημότισσες και συνδημότες, φίλες και φίλοι,

Πορευόμαστε προς τις δημοτικές εκλογές της 18ης Μαΐου μέσα σε ένα δύσκολο κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον. Μέσα σε ένα περιβάλλον που η κάθε μια και ο κάθε ένας από εμάς αναζητά τις χαμένες αξίες και την ελπίδα για μια καλύτερη και πιο ανθρώπινη ζωή.

Κάτω από αυτές τις ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες για τον τόπο μας συγκροτήσαμε τον συνδυασμό ‘’ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’.

Είμαστε ένας συνδυασμός 80 περίπου ανθρώπων που δεν είναι απλά ένας αριθμός. Είμαστε πρόσωπα με λόγο και συνείδηση.

Μπορεί να έχουμε διαφορετικές καταβολές και ηλικίες, διαφορετικά βιώματα και συναισθήματα, διαφορετικές αναζητήσεις και κοινωνικές αναφορές. Όμως εκφράζουμε τις ίδιες αγωνίες και προσδοκίες. Εκφράζουμε την κοινή θέληση και ευθύνη για την τύχη και την ανάπτυξη του τόπου μας.

Φίλες και φίλοι,

Αποφασίσαμε να συμμετέχουμε στις δημοτικές εκλογές γιατί πιστεύουμε ότι, τα δημοτικά μας πράγματα μπορούμε να τα αλλάξουμε μέσα από τα γεγονότα. Μπορούμε να τα αλλάξουμε και να τα βελτιώσουμε μέσα από τη διεκδίκηση, την πράξη, τον αγώνα.

Αποφασίσαμε να συμμετέχουμε στις εκλογές γιατί πιστεύουμε στην αυτοδιοίκηση και όχι στην ετεροδιοίκηση που οδηγεί σε θεσμική εκτροπή και μαρασμό.

Αποφασίσαμε να συμμετέχουμε στις εκλογές, γιατί πιστεύουμε ότι, ιδιαίτερα μέσα στη σημερινή κρίση, η αυτοδιοίκηση μπορεί να βοηθήσει και να συμβάλει στην ανάπτυξη των τοπικών μας κοινωνιών. Μια ανάπτυξη που οφείλει να έχει και ενδογενή χαρακτηριστικά αναβαθμίζοντας τις εσωτερικές λειτουργίες αυτών.

Φίλες και φίλοι,

στην πορεία προς τις δημοτικές εκλογές δε θα ακούσετε από εμάς ανέξοδους ύμνους, ούτε φθηνή και αόριστη μελλοντολογία. Θα έχουμε την δυνατότητα να ανοίξουμε έναν γόνιμο και δημιουργικό διάλογο για τη συγκρότηση του προγράμματός μας.  Έναν διάλογο που θα είναι συνεχής και θα πραγματοποιείται κάθε μέρα. Κι αυτό γιατί για μας η συμμετοχή και η δημοκρατική λειτουργία δεν εξαντλείται και δεν τελειώνει με την εκλογή της δημοτικής αρχής. Η δημοκρατία και η συμμετοχή ουσιαστικά τότε πρέπει να αρχίζει. Είναι το «κάθε μέρα»! Είναι η επικοινωνία με την κοινωνία, είναι τελικά η καθημερινή πραγμάτωση της συναίνεσης.

Συνδημότισσες και συνδημότες, φίλες και φίλοι,
Φιλοδοξία μας είναι να αξιοποιήσουμε τις ιδιαίτερες δεξιότητες και εμπειρίες όλων των πολιτών του δήμου μας.

Η «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ» στην οποία συμμετέχουν οι δυνάμεις της ανάπτυξης, της γνώσης και της δημιουργίας, σας καλεί, μακριά από άγονους τοπικισμούς, να κάνουμε πράξη για το δήμο μας το όραμα της ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΠΟΛΗΣ. Το όραμα της ΠΟΛΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.


Κωνσταντίνος Σπ. Παταργιάς

Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Ένταση στο Πρωτοδικείο με την υποψηφιότητα Παταργιά. Γιατί τον κατηγορούν οι αντίπαλοί του

Αναρτήθηκε από ........  energoipoliteskv.blogspot.com



Επεισοδιακή ήταν η κατάθεση του συνδυασμού του Κώστα Παταργιά υποψηφίου δημάρχου για τον δήμο Μώλου Αγίου Κωνσταντίνου στο Πρωτοδικείο της Λαμίας.


Αρχικά ο κύριος Παταργιάς κατηγορήθηκε από υποψηφίους αντίπαλου συνδυασμού με επικεφαλής τον Γιάννη Συκιώτη, πως έφτασε καθυστερημένα, μετά τα μεσάνυκτα στο δικαστικό μέγαρο και αφού η κεντρική είσοδος είχε ήδη κλείσει.

Σύμφωνα με την καταγγελία, ο κύριος Παταργιάς αφού διαπίστωσε πως δεν μπορούσε να μπει στο κτήριο από την πόρτα, χρησιμοποίησε ως είσοδο το παράθυρο της τουαλέτας.


Εκείνη την ώρα, επικράτησε ένταση, αφού οι αντίπαλοί του αντέδρασαν έντονα. Μάλιστα κλήθηκε και η αστυνομία προκειμένου να ηρεμήσουν τα πνεύματα, κάτι που τελικά επετεύχθη λίγο αργότερα.

Ωστόσο η ηρεμία δεν κράτησε πολύ. Νέα ένταση επικράτησε όταν συνεργάτες του κυρίου Παταργιά, μέσα τα κάγκελα της κλειδωμένης κεντρικής εισόδου, προσπάθησαν να περάσουν κάποια επιπλέον έγγραφα , προκειμένου να κατατεθούν στον φάκελο του συνδυασμού.
Ο υπάλληλος των δικαστηρίων άρπαξε τα έγγραφα, επικράτησε νέα ένταση με τους υποψηφίους του αντίπαλου συνδυασμού και η υπόθεση έφτασε μέχρι την πρόεδρο.
Τελικά μετά από αλλεπάλληλες συζητήσεις η πρόεδρος, αφού κατέγραψε τι ακριβώς είχε συμβεί, παρέλαβε τον φάκελο του συνδυασμού και περίπου στις 3 και μισή τα ξημερώματα ο Κώστας Παταργιάς πήρε στα χέρια του το αποδεικτικό έγγραφο της κατάθεσης.


Ωστόσο το αν τελικά θα είναι υποψήφιος δήμαρχος στον δήμο Μώλου Αγίου Κωνσταντίνου θα γίνει γνωστό το ερχόμενο Σάββατο 3 Μαΐου, μετά την ανακήρυξη του συνδυασμού από το δικαστήριο.
Αυτό βέβαια ισχύει και για τους υπόλοιπους συνδυασμούς σε όλη τη χώρα.

 Διαβάστε επίσης:


Ολοκληρώθηκε η κατάθεση των συνδυασμών στο Πρωτοδικείο Λαμίας. Όλα τα ονόματα

Από .........  lamiastar

Το Blog οι Ενεργοί Πολίτες Καμένων Βούρλων, διενεργούν Ηλεκτρονική Δημοσκόπηση για τους υποψηφίους Δημάρχους του Δήμου Μώλου – Αγ.Κωνσταντίνου

Αναρτήθηκε από ........  energoipoliteskv.blogspot.com



Το  Blog  οι   Ενεργοί   Πολίτες  Καμένων Βούρλων,  διενεργούν  Ηλεκτρονική   Δημοσκόπηση  για  τους  υποψηφίους  Δημάρχους  του  Δήμου Μώλου – Αγ.Κωνσταντίνου ,  που συμμετέχουν  στην  εκλογή  των   Δημοτικών  Αρχών  της  18ης   Μαϊου  2014

Τα ονόματα που μπήκαν στην δημοσκόπηση καταχωρήθηκαν αλφαβητικά και είναι αυτά που    επίσημα  κατατέθηκαν  στο   Πρωτοδικείο   Λαμίας.

Η δημοσκόπηση  είναι υποκειμενική και εκφράζει αποκλειστικά και μόνο τους επισκέπτες του σαϊτ που επιθυμούν  να ψηφίσουν και σε καμιά περίπτωση δεν  προδικάζουν   κανένα  αποτέλεσμα.


Η ψηφοφορία είναι μυστική και δικαίωμα ψήφου υπάρχει μόνο μια φορά ανά αναγνώστη.


ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ Συμμετέχω - Πετρόπουλου Κωνσταντίνου


Αναρτήθηκε από ........  energoipoliteskv.blogspot.com




ΔΗΛΩΣΗ συνδυασμού Ελεύθερη Κίνηση Πολιτών Παταργιά Κώστα


Αναρτήθηκε από ........   energoipoliteskv.blogspot.com










ΔΗΛΩΣΗ συνδυασμου "ΑΝΑΤΡΟΠΗ" του ΔΗΜΟΥ ΜΩΛΟΥ-ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ με Υποψήφιο Δήμαρχο τον ΙΩΑΝΝΗ ΣΥΚΙΩΤΗ


Αναρτήθηκε από .........  energoipoliteskv.blogspot.com






Κυριακή 27 Απριλίου 2014

ΚΑΤΕΤΕΘΗ Η ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 18/05/2014 ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΩΛΟΥ - ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΤΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ

Αναρτήθηκε από .........   energoipoliteskv.blogspot.com


Προς τον                                             
Πρόεδρο του Πρωτοδικείου  Λαμίας
ΔΗΛΩΣΗ
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ
ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 18/05/2014
ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΩΛΟΥ - ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
          Οι υπογράφοντες δηλώνουμε ότι με την παρούσα καταρτίζουμε Συνδυασμό με το όνομα
«ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΜΩΛΟΥ - ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ» και έμβλημα η λέξη ΛΑΪΚΗ και από κάτω η λέξη ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ, δεξιά τους υπάρχει παράσταση γαρύφαλλου με μίσχο και κλίση προς τα αριστερά, που θα πάρει μέρος  στις δημοτικές εκλογές της 18ης  Μαΐου 2014 στο Δήμο Μώλου - Αγ. Κωνσταντίνου και παρακαλούμε να ανακηρυχθεί, ως έγκυρα δηλωμένος.
          Η δήλωση μας περιλαμβάνει τον υποψήφιο δήμαρχο και τους υποψηφίους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους σύμφωνα με τα παρακάτω:
ΤΣΑΠΑΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΕΥΘΥΜΙΟΥ…………..…..  ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ
Εκλογική Περιφέρεια Αγίου Κωνσταντίνου
1
ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Αγ.Κωνσταντίνου)
2
ΖΕΡΒΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ του ΙΩΑΝΝΗ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Αγ.Κωνσταντίνου)
3
ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗ ΒΙΚΤΩΡΙΑ (ΒΙΚΥ) του ΘΕΟΔΩΡΟΥ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Αγ.Κωνσταντίνου)
4
ΚΑΠΕΛΙΑΡΗ ΜΑΡΙΑ του ΙΩΑΝΝΗ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Αγ.Κωνσταντίνου)
5
ΜΕΡΕΒΗΣ ΛΥΣΑΝΔΡΟΣ του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Αγ.Κωνσταντίνου)
6
ΤΣΑΠΑΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Αγ.Κωνσταντίνου)
7
ΦΛΩΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΘΕΟΔΩΡΟΥ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Αγ.Κωνσταντίνου)
Εκλογική Περιφέρεια Καμένων Βούρλων
1
ΑΔΑΜ ΜΑΡΙΑ του ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Καμένων Βούρλων)
2
ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ του ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Καμένων Βούρλων)
3
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΗΣ του ΙΩΑΝΝΗ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Καμένων Βούρλων)
4
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Καμένων Βούρλων)
5
ΚΑΠΗΡΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Καμένων Βούρλων)
6
ΚΟΣΣΥΒΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Καμένων Βούρλων)
7
ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ ΟΛΥΜΠΙΑ του ΘΕΟΔΩΡΟΥ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Καμένων Βούρλων)
8
ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ (ΠΟΠΗ) του ΠΑΝΤΕΛΗ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Καμένων Βούρλων)
9
ΜΠΟΤΣΙΒΑΛΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Καμένων Βούρλων)
10
ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Καμένων Βούρλων)
11
ΧΑΝΤΖΗΑΡΓΥΡΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Καμένων Βούρλων)
Εκλογική Περιφέρεια Μώλου
1
ΑΛΕΞΑΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ του ΗΡΑΚΛΗ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Μώλου)
2
ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του ΕΥΘΥΜΙΟΥ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Μώλου)
3
ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Μώλου)
4
ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Μώλου)
5
ΔΟΥΛΓΕΡΙΔΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ του ΙΩΑΝΝΗ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Μώλου)
6
ΚΟΥΤΣΟΔΟΝΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Μώλου)
7
ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ (ΜΑΚΗΣ) του ΛΑΜΠΡΟΥ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Μώλου)
8
ΠΑΠΑΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Μώλου)
9
ΧΡΙΣΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Υποψ. Δήμ. Σύμβ. (Εκλογ.Περ. Μώλου)
Δημοτική Κοινότητα Καμμένων Βούρλων
1
ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ του ΑΝΤΩΝΙΟΥ
Υποψ. Σύμβ.
2
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΑΣΠΑΣΙΑ του ΙΩΑΝΝΗ
Υποψ. Σύμβ.
3
ΣΤΑΜΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
Υποψ. Σύμβ.
Τοπική Κοινότητα Αγίας Τριάδας
1
ΠΑΠΑΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
Υποψ. Εκπρόσωπος
Τοπική Κοινότητα Αγίου Σεραφείμ
1
ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝ του ΣΑΒΒΑ
Υποψ. Σύμβ.
Τοπική Κοινότητα Αγνάντης
1
ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (ΑΛΕΚΑ) του ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Υποψ. Σύμβ.
Τοπική Κοινότητα Καινούργιου
1
ΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ του ΜΗΝΑ
Υποψ. Σύμβ.
Τοπική Κοινότητα Καλλιδρόμου
1
ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Υποψ. Εκπρόσωπος
Τοπική Κοινότητα Ρεγγινίου
1
ΚΑΡΑΦΕΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
Υποψ. Σύμβ.
Τοπική Κοινότητα Μώλου
1
ΛΑΜΠΡΟΥ - ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ  ΜΑΡΙΑ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Υποψ. Σύμβ.
 Επισυνάπτονται στην παρούσα:
α) 38 Πιστοποιητικά εγγραφής στο δημοτολόγιο  του Δήμου.
β) 38 Υπεύθυνες δηλώσεις για τους υποψηφίους ότι δεν έχουν στερηθεί κανένα πολιτικό δικαίωμα, ότι δεν συντρέχουν κωλύματα εκλογιμότητας και ότι αποδέχονται την υποψηφιότητας τους.
γ) Ένα γραμμάτιο του δημοσίου ταμείου που βεβαιώνει ότι ο υποψήφιος δήμαρχος έχει καταθέσει το ποσό των 100€ και 27 γραμμάτια του δημοσίου ταμείου που βεβαιώνουν ότι καθένας από τους υποψηφίους δημοτικούς συμβούλους έχει καταθέσει το ποσό των 50€.
Για τους υποψηφίους συμβούλους των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων δεν γίνεται παρακατάθεση.
δ) Το έμβλημα του συνδυασμού (σε διαφάνεια).      
Οι παρακάτω υπογράφοντες εξουσιοδοτούμε και παραγγέλλουμε τον επικεφαλής υποψήφιο Δήμαρχο ΤΣΑΠΑΡΑ ΓΕΩΡΓΙΟ του ΕΥΘΥΜΙΟΥ, να παραδώσει νόμιμα τη δήλωση αυτή στον πρόεδρο του Πρωτοδικείου ΛΑΜΙΑΣ, για να λάβει γνώση και για τις νόμιμες συνέπειες, λαμβάνοντας απόδειξη παραλαβής.
  
25/04/2014

Οι δηλώνοντες και παραγγέλοντες

Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Το "έστρωσε" πριν από λίγο στα Καμένα Βούρλα...Δείτε ΦΩΤΟ και ΒΙΝΤΕΟ

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com





Άσπρισαν οι δρόμοι στα Καμένα Βούρλα σήμερα το απόγευμα...

Όχι δεν χιόνισε, αλλά έριξε τόσο χαλάζι που το έστρωσε για τα καλά μέχρι την παραλία.

Οι δρόμοι άσπρισαν και σε πολλές περιπτώσεις για λίγα λεπτά μετατράπηκαν σε ποτάμια, όπως μπορείτε να δείτε στο βίντεο και τις φωτογραφίες που μας έστειλαν αναγνώστες του LamiaReport:

Δείτε βίντεο:
 

 









Από ......  LamiaReport

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Γεγονότα, κριτική και αριστερός λόγος

Αναρτήθηκε από ....... energoipoliteskv.blogspot.com



Άρθρο του Δημήτρη Α. Γιαννακόπουλου


Αριστερά σημαίνει πίστη σε ανθρωπιστικά ιδανικά, στην ισότητα και στην συντροφικότητα, καταλήξαμε να θεωρούμε την εποχή της νεωτερικότητας, εστιάζοντας στην κριτική των καπιταλιστικών σχέσεων και της καπιταλιστικής πολιτικής οικονομίας.


Με αυτές τις αποσκευές εισήλθαμε στην μετανεωτερική και μεταβιομηχανική εποχή, τουλάχιστον για την Ευρώπη, για να ανακαλύψουμε πως η ρομαντική εποχή για την αριστερά έχει παρέλθει, παράλληλα με την ......
απομαζικοποίηση του κινήματος των εργαζομένων και την κατάρρευση των ηγεμονικών ή αντιηγεμονικών αφηγήσεων που συνδέθηκαν με αυτό. Η προσπάθεια φορείς της αριστεράς να παραμείνουν προσδεδεμένοι και πολιτικά νομιμοποιούμενοι στην βάση της αριστερής αφήγησης κατά την νεωτερικότητα, οδήγησε είτε στην διαστροφή της ιστορίας, των πραγματικών γεγονότων δηλαδή που διαδραματίστηκαν από τα μέσα του 19ου μέχρι το τέλος του 20ου αιώνα, είτε απλώς στην αγνόηση των γεγονότων αυτών. Μοιάζει σαν ο ιστορικός υλισμός, αποσκοπώντας στην επίλυση του ζητήματος της πάλης των τάξεων, να οδηγούσε στην υπέρβαση της ιστορίας δια της λαϊκής επανάστασης προλεταριακού ή αγροτικού τύπου και στην εγκαθίδρυση μίας μεταβατικής ηγεμονικής δομής δικτατορικού ή αναρχοσυνδικαλιστικού χαρακτήρα που θα κατέληγε στην διαμόρφωση μιας σοσιαλιστικής κοινωνίας. Η «καθαρή», ή «ορθόδοξη» αριστερά την εποχή της νεωτερικότητας βίωσε την ουτοπία του τέλους της ιστορίας, που με την πολιτική διάσταση του σταλινισμού έλαβε μια άκρως απάνθρωπη, αυταρχική και υπερεξουσιαστική μορφή, την οποία κατά το μεταβατικό στάδιο από την νεωτερικότητα στην μετανεωτερικότητα, υιοθέτησαν οι νεοφιλελεύθεροι για να εξυπηρετήσουν τους δικούς τους ασφαλώς κοινωνικοοικονομικούς και πολιτικούς σκοπούς. Το «ευαγγέλιο» αυτής της καπιταλιστικής ρέπλικας του σταλινισμού, με την μορφή του ολοκληρωτικού καπιταλισμού, συνέταξε με έναν μάλλον φαιδρό μεθοδολογικά τρόπο ο «νεοφιλόσοφος» Yoshihiro Francis Fukuyama, υπό τον τίτλο «The End of History and the Last Man» (1992).


Κάπως έτσι φτάσαμε σήμερα, όσα λαμπρά πνεύματα της αριστεράς και αυθεντικά προοδευτικά κινήματα αντιμετώπισαν κριτικάροντας την ουτοπία της μαρξιστικής εκδοχής του τέλους της ιστορίας, να λησμονηθούν, να αγνοούνται ή να παραβλέπονται, για να κυριαρχήσει ο επίπεδος, αντι-ιστορικός και απολιτικός λόγος μιας απολύτως χυδαίας Νεοδεξιάς και ένας πικραμένος μάλλον αντίλογος από την πλευρά αντικαπιταλιστών διαφόρων ιδεολογικών αποχρώσεων, που για έναν σχεδόν αιώνα εγκλωβίστηκαν απολύτως, ή σε σημαντικό βαθμό στο «τέλος της ιστορίας».


Συνέπεια αυτής της ιστορικής εξέλιξης των βιομηχανικών κοινωνιών προς την μεταβιομηχανική εποχή κι – αν θέλετε – ταυτόχρονα πολιτισμικό αίτιο αυτής της μετάβασης, υπήρξε η αδιαφορία προς τα γεγονότα υπέρ μιας μονοδιάστατης, θεοσοφικού τύπου κριτικής. Αναπτύχθηκε, με δυο λόγια, μία μορφή παιδαγωγικής που πρέσβευε πως η ερμηνεία της ιστορίας πρέπει να λάβει την θέση της ιστορίας και η κριτική σε κοινωνικά, πολιτικά ή οικονομικά φαινόμενα την θέση του πού, πώς, πότε και με ποιες συνέπειες ένα συμβάν έλαβε την μορφή του ιστορικού γεγονότος. Έτσι η κριτική και η ερμηνεία έφτασαν να προηγούνται, ή, στις χειρότερες περιπτώσεις, να αγνοούν εντελώς αυτό που συνέβη. Τα γεγονότα έτσι δομήθηκαν μέσω μιας συγκεκριμένης μεθοδολογίας κριτικής, κατασκευάζοντας στην συνέχεια τα ίδια τα ιστορικά συμβάντα από τα οποία λογικά θα έπρεπε να προκύπτουν. Εδώ πλέον αρχίζει η διαστροφή αυτής καθεαυτής της λογικής του ανθρώπου με την έννοια της λεγόμενης «κοινής λογικής». Πρόκειται για την κυριαρχία του δόγματος, που παραδόξως θεωρήθηκε τόσο από αριστερά, όσο και από δεξιά, προοδευτική προσέγγιση!


Θεωρώ πως ήρθε η στιγμή, ιδιαίτερα στην Ελλάδα της σοβαρής ηγεμονικής και καπιταλιστικής κρίσης, η αριστερά να ζήσει την Αναγέννησή της, να ξεφύγει από οποιαδήποτε μορφή δογματισμού, να ενσκήψει απροκατάληπτα στις ιστορικές πηγές και στην ιστορική εξέλιξη του στοχασμού και διαχωρίζοντας αυτά απολύτως από τους άμεσους και έμμεσους πολιτικούς στόχους, να ασκήσει μία νέα μορφή κριτικής κονστρουκτιβιστικού τύπου, η οποία ουσιαστικά θα συνθέσει ένα νέο πολιτικό λόγο. Αυτός ο πολιτικός λόγος θα είναι το όχημα της αριστεράς προς την κοινωνία και τον κόσμο και ο φορέας ανένδοτης κριτικής στάσης στην εποχή του νεοφιλελευθερισμού, καθώς και στην μεθόδευση νεο-ηγεμονικής διάρθρωσης του γεωπολιτικού πόλου – ΕΕ (όπως το έχω ορίσει και εξηγήσει σε προηγούμενα σημειώματα).


Ένας τέτοιος αναγεννησιακός για την αριστερά πολιτικός λόγος, προφανώς θα διαμόρφωνε νέες κατηγορίες για την ανάπτυξη της κριτικής μας, τόσο απέναντι στην εξέλιξη του ηγεμονισμού και του καπιταλισμού, όσο και στην αναγέννηση του εθνικισμού – τουλάχιστον στο πλαίσιο της Ευρώπης, όπου θέλει δεν θέλει είναι ενταγμένη η ελληνική κοινωνία. Θέλω να το διατυπώσω με απόλυτη καθαρότητα: η αριστερά για να προσφέρει σήμερα στην ελληνική κοινωνία μία προοδευτική προοπτική υπέρ της συντριπτικής πλειονότητας των ελλήνων, θα πρέπει να αναπτύξει νέες κατηγορίες για την ερμηνεία της πραγματικότητας μετά από απροκατάληπτη αντιμετώπιση της ιστορίας και της πολιτικής οικονομίας και να μεταβάλει κουλτούρα και παιδαγωγική. Εκεί πιστεύω ότι βρίσκεται το μεγαλύτερο πρόβλημα της αριστεράς σήμερα, που ταυτίζεται δυστυχώς με το μεγαλύτερο πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας στο σύνολό της, το οποίο την εγκλωβίζει σε έναν φαύλο κύκλο κοινωνικής και οικονομικής απορρύθμισης, σοβαρής δημοκρατικής οπισθοδρόμησης και παραγωγικής αποτελμάτωσης.  


Ο κυρίαρχος νεοφιλελευθερισμός σου προσφέρει ιστορικά και κοινωνικά διαστροφικές, οικονομίστικες κατηγορίες για να ορίσεις κοινωνικά τον εαυτό σου και το συμφέρον σου, ενώ το μεγαλύτερο μέρος της αριστεράς σου προσφέρει χρήσιμες μεν μαρξιστικές κατηγορίες για να στοχαστείς, αλλά απολύτως απατηλές εάν αυτές δεν τις αναθεωρήσεις ριζικά, προσαρμόζοντάς τες κριτικά στο σημερινό περιβάλλον του νεοφιλελευθερισμού, της παγκοσμιοποίησης και του νεογερμανισμού σε ο, τι αφορά στην Ευρώπη. Μιλώ για έναν καινούργιο αριστερό λόγο σε αντίθεση με τον καινούργιο δεξιό λόγο, δίχως να θεωρώ τον έναν ή τον άλλον ως  sui generis φαινόμενο. Εδώ φωλιάζει η μεγάλη απάτη της μετανεωτερικότητας με τον οικονομίστικο νεοφιλελευθερισμό της: για να επιβάλλει ένα σταλινικό μοντέλο ηγεμονίας με χρηματοπιστωτικά κυρίως μέσα, δομεί έναν (α)πολιτικό λόγο, όπου καθετί, από θεσμούς, ενέργειες κάθε μορφής έως προγράμματα «σωτηρίας», όπως το ελληνικό της τρόικας, θεωρούνται sui generis. Κι έτσι σε οδηγούν να κάνεις κριτική για την κριτική, αγνοώντας  τα πραγματικά γεγονότα και τις πραγματικές επιλογές που τα διαμόρφωσαν. Αγνοώντας, δηλαδή, στην ουσία την πολιτική και τους πολιτικούς που διαμορφώνουν τα προβλήματα για να έρθουν μετά οι ίδιοι να τα επιλύσουν ως sui generis φαινόμενα!


Η σημερινή αριστερά θα διαχωριστεί απολύτως από την δεξιά αν πετύχει να αρθρώσει έναν τέτοιο λόγο που περιγράφεται μέσα σε αυτές τις αράδες. Αλήθεια, μήπως θα πρέπει σοβαρά να προβληματιστούν οι φορείς της αριστεράς και όσοι έλληνες τοποθετούν τον εαυτό τους στην προοδευτική κοινωνία, εάν πράγματι προς τα εκεί βαδίζουμε, ή μήπως σαν μεθυσμένοι αναλωνόμαστε σε φοβικές, συντηρητικές στην ουσία, στάσεις και συμπεριφορές που χαρακτήρισαν τις δραματικές αντιφάσεις της αριστεράς κατά την νεωτερικότητα;


Φίλοι στις ηγεσίες των αριστερών κομμάτων, αντέχετε την κριτική και τί είδους κριτική αντέχετε; Ξέρετε τί σημαίνει παραγωγική κριτική, ή δεν σας απασχολεί κι ενδιαφέρεστε μόνον για πιστούς οπαδούς ή χούλιγκαν, έτοιμους να ορμήσουν σε οποιονδήποτε θεωρεί συγκυριακά κορυφαίο αμφισβητία και αντίπαλο η ηγεσία της ομάδας;


Είναι καλή η κριτική κάποιων στον βαθμό που εξυπηρετεί τους συγκυριακούς μας στόχους και το προφίλ μας και κακή όταν αυτή, έστω και ελάχιστα, θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι θολώνει το κομματικό λούστρο;


Είναι δυνατόν να θεωρήσει κανείς σοβαρός άνθρωπος με προοδευτικές κοινωνικές και βιοοικονομικές ιδέες, πως η αριστερή κριτική θα πρέπει να περιλαμβάνει μόνον την πολεμική εναντίον της σύγχρονης δεξιάς, χωρίς παράλληλα να ασκείται κριτική στην ύπαρξη και λειτουργία αριστερών κομμάτων;   


Είναι δυνατόν όσοι αναπτύσσουν κατηγορίες σύγχρονου πολιτικού λόγου και δεν εγκλωβίζονται στον ξύλινο λόγο και στα παραδοσιακά στερεότυπα της αριστεράς της νεωτερικότητας, να θεωρούνται ακοινώνητοι ή και γραφικοί με αριστερούς όρους, πλησιάζοντας στο σημείο αυτό τους φασίστες που τους θεωρούν «θολοκουλτουριάρηδες»;


Αλήθεια, πιστεύετε πως είναι σήμερα ρόλος ενός αριστερού κόμματος να ορίζει αυτό αυθεντικά τί είναι και τί δεν είναι αποδεκτή κριτική, πού και πώς πρέπει να γίνεται και από ποιους;   


Ή μήπως θεωρείτε σύγχρονη αριστερή αντίληψη και στάση να δομούνται κατηγορίες με την μορφή στρατοπέδων και μιλιταριστικού χαρακτήρα αντιπαραθέσεων με τον κομματικό αντίπαλο με την χρησιμοποίηση των ίδιων όπλων με αυτόν, και πως ο ιερός σκοπός της αριστεράς αγιάζει τα μέσα επίτευξής του, όπως ακριβώς και τον έμμεσο αποκλεισμό ή την υποβάθμιση της κριτικής που ασκείται με θετικό ασφαλώς και παραγωγικό πνεύμα; Αλήθεια, γίνεται να υπάρξει σύγχρονη αριστερά δίχως νέα μορφή στην αντίληψη της συντροφικότητας;


Μήπως η σύγχρονη αριστερά θα έπρεπε, αντί να αναφέρεται κατά καιρούς σε τολμηρούς και ανιδιοτελείς αριστερούς που τόλμησαν να ξεφύγουν από την τυποποιημένη κριτική και να δοκιμάσουν την δική τους αντοχή προσεγγίζοντας απροκατάληπτα και απομυθοποιητικά την πραγματικότητα, όπως ο George Orwell, (Eric Arthur Blair), διαμορφώνοντας το πρόπλασμα για νέες κατηγορίες στοχασμού, να καταλάβει και να εσωτερικεύσει βαθιά τί πράγματι προσέφεραν και σε ποιους αυτοί οι «ακοινώνητοι» της εποχής τους;  

Από ........  kafeneio

Εγκρίθηκε από το EuroWorkingGroup η δόση 6,3 δισ. ευρώ για την Ελλάδα: Εκταμιεύεται μέσα στον Απρίλιο

Αναρτήθηκε από ....... energoipoliteskv.blogspot.com



Το επίσημο «ΟΚ» έδωσε το EuroWorkingGroup η εκταμίευση της δόσης των 6,3 δισ. ευρώ, ενώ τα χρήματα επιχειρείται να φθάσουν στην Αθήνα εντός του Απριλίου.
Τον Μάιο θα συνεδριάσει το ΔΝΤ για την εκταμίευση δύο δόσεων συνολικής αξίας περίπου 3,6 δισ. ευρώ.

Οπως αναφέρει το capital, η απόφαση είχε τυπικά ληφθεί εδώ και αρκετές μέρες, καθώς σε έγγραφο του Eurogroup αναφέρεται ότι «Η Τρόικα έχει καταλήξει με την απόφαση που έλαβε στις 16 Απριλίου ότι η Ελλάδα πληροί όλες τις προαπαιτούμενες δράσεις».


Ωστόσο, το «τροχάδην» δεν έχει τελειώσει, καθώς εκκρεμούν ακόμα δύο δόσεις συνολικής αξίας 2 δισ. ευρώ που θα πρέπει να έρθουν τον Ιούνιο και τον Ιούλιο μετά και την εκπλήρωση 12 νέων οροσήμων.

Από .....  iefimerida