Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Τι περιλαμβάνει το νέο αναπτυξιακό πρότυπο για την Ελλάδα 2021

Αναρτήθηκε από .........  energoipoliteskv.blogspot.com

Βασισμένο σε εννέα πυλώνες είναι το νέο αναπτυξιακό πρότυπο για την Ελλάδα, το οποίο, με τον τίτλο «Ελλάδα 2021: Το νέο Εθνικό Αναπτυξιακό Πρότυπο», προβλέπει ριζική αλλαγή της παραγωγικής δομής στη χώρα. Παράλληλα, προαναγγέλλει μειώσεις φόρων, αρχικά στα κέρδη των επιχειρήσεων και σε δεύτερο στάδιο στις εισφορές κοινωνικής ασφάλισης και στη φορολογία στην ενέργεια και στα φυσικά πρόσωπα, όπως και ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα για τους ανέργους.

Το προσχέδιο του νέου αναπτυξιακού προτύπου παρουσιάστηκε στη συνεδρίαση του Euro Working Group, από τον πρόεδρο του Συμβουλίου Οικονομικών Εμπειρογνωμόνων του υπουργείου Οικονομικών, Πάνο Τσακλόγου, και, σύμφωνα με πληροφορίες, το κείμενο έγινε δεκτό με ευνοϊκά σχόλια από τους αξιωματούχους στις Βρυξέλλες.

Ειδικότερα, τα βασικά σημεία του προσχεδίου έχουν ως εξής:



-Τουρισμός

-Πρωτογενής παραγωγή και μεταποίηση αγροτικών προϊόντων

-Ενέργεια

-Διαμετακομιστικό εμπόριο & Συνδυασμένες μεταφορές

-Έρευνα, Τεχνολογία & Καινοτομία

-Βιομηχανία Φαρμάκων

-Βιομηχανία μετάλλων και δομικών υλικών

-Ναυτιλία και συναφείς δραστηριότητες

-Εμπορεύσιμες υπηρεσίες»

13 οριζόντιες πολιτικές



«Η ελληνική κυβέρνηση έχει ήδη σχεδιάσει και υλοποιεί διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις και οριζόντιες πολιτικές με έμφαση σε:

1. Βελτίωση δημοσιονομικών μεγεθών

2. Δημιουργία ευνοϊκού κλίματος για επενδύσεις και διευκόλυνση της επιχειρηματικής δραστηριότητας

3. Περιορισμό αθέμιτου ανταγωνισμού- ενίσχυση ανταγωνιστικότητας

4. Αξιοποίηση δημόσιας περιουσίας- Αποκρατικοποιήσεις

5. Διευκόλυνση διεθνούς εμπορίου και εξωστρέφεια

6. Φορολογική πολιτική

7. Ευελιξία και ασφάλεια στην αγορά εργασίας

8. Έμφαση στην καινοτομία

9. Αναδιοργάνωση της δημόσιας διοίκησης και βελτίωση των υπηρεσιών προς τους πολίτες.

10. Επένδυση στο Ανθρώπινο Κεφάλαιο.

11. Καταπολέμηση της διαφθοράς και ενίσχυση της αξιοπιστίας και της διαφάνειας

12. Επιτάχυνση και βελτίωση της απονομής δικαιοσύνης

13. Ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής

Χρηματοδότηση



Επισημαίνεται ότι η χρηματοδότηση των επενδύσεων προϋποθέτει την ύπαρξη σημαντικών αποταμιεύσεων. Παράλληλα, αναφέρεται ότι καθοριστικό ρόλο στην προσπάθεια «έχει η προσέλκυση ιδιωτικών πόρων κυρίως από το εξωτερικό», ενώ, «στις παρούσες συνθήκες, ακόμη μεγαλύτερη σημασία έχει η προσέλκυση ξένων, κυρίως άμεσων, αλλά και έμμεσων επενδύσεων στη χώρα».

Προστίθεται, ότι «οι βασικές δράσεις για την επίτευξη υψηλότερης αποτελεσματικότερης αποτελεσματικότητας περιλαμβάνουν:

-Κινητοποίηση και απορρόφηση κεφαλαίων διαθέσιμα για τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις έως το τέλος του 2015.

-Εμπροσθοβαρή και στοχευμένο σχεδιασμό των χρηματοδοτικών εργαλείων για τη νέα προγραμματική περίοδο.

-Βελτιστοποίηση της εμπλοκής της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων (EIB).

Τέλος, σημειώνεται ότι «ο Οργανισμός για την Ανάπτυξη (IfG), που σύντομα θα τεθεί σε λειτουργία, είναι σχεδιασμένος σε τρεις βασικούς άξονες δραστηριοποίησης: δανειοδότηση Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, παροχή ιδίων κεφαλαίων ή συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο ΜμΕ, δανειοδότηση υποδομών».

Μειώσεις φόρων



Στο προσχέδιο αναφέρεται ότι «σε συνθήκες σοβαρής οικονομικής κρίσης και επιτακτικής ανάγκης εξοικονόμησης πόρων, η μείωση των φορολογικών συντελεστών είναι δύσκολη. Ωστόσο, στα επόμενα χρόνια, καθώς η οικονομία θα ανακάμπτει και τα μέτρα για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής θα συνεχίσουν να παράγουν αποτελέσματα, η σταδιακή μείωση των φορολογικών συντελεστών θα υλοποιηθεί».

Επισημαίνεται ότι κατ' αρχήν στόχος είναι να μειωθεί σταδιακά η φορολογία των κερδών επιχειρήσεων. Εν συνεχεία, μετά τη μεγάλη μείωση των εισφορών κοινωνικής ασφάλισης που έχει ήδη τεθεί σε εφαρμογή, θα πρέπει να εξεταστεί κατά πόσον υπάρχει περιθώριο για περαιτέρω περικοπές των εισφορών Κοινωνικής Ασφάλισης.

Επίσης, «θα πρέπει να επιδιωχθεί η μείωση των φόρων επί των έμμεσων παραγόντων της παραγωγής (π.χ. της ενέργειας), στο πλαίσιο της απελευθέρωσης και του εξορθολογισμού στις σχετικές αγορές». Παράλληλα, «στοχευμένες δράσεις θα πρέπει να προωθηθούν για την "ανακούφιση" από τις φορολογικές επιβαρύνσεις σε συγκεκριμένες οικονομικές δραστηριότητες, όπως η έρευνα και η ανάπτυξη, καθώς και η σταδιακή μείωση των φορολογικών συντελεστών των φυσικών προσώπων».

Νέα παραγωγική δομή



Στα συμπεράσματα του κειμένου αναφέρεται πως «προσδοκούμε ότι σε μια δεκαετία η παραγωγική δομή της Ελλάδας θα έχει αλλάξει ριζικά. Σημαντικοί πόροι θα κατευθύνονται στις επενδύσεις αντί της κατανάλωσης, η απασχόληση θα έχει αυξηθεί ουσιωδώς και μεγάλο μέρος του παραγόμενου προϊόντος θα εξάγεται, ενώ ταυτόχρονα θα υπάρχει σύγκλιση με τις χώρες της ευρωζώνης, η οποία όμως θα στηρίζεται σε υγιείς οικονομικές βάσεις».

Σημειώνεται, ότι το σχέδιο, το οποίο βασίστηκε στις μελέτες που εκπόνησαν το ΚΕΠΕ, το ΙΟΒΕ και η McKinsey, οριστικοποιήθηκε στους βασικούς άξονές του την περασμένη Τρίτη, από τον υπουργό Οικονομικών, Γιάννη Στουρνάρα, τον υπουργό Ανάπτυξης, Κωστή Χατζηδάκη, τον σύμβουλο του πρωθυπουργό, Χρύσανθο Λαζαρίδη και στελέχη του ΠΑΣΟΚ. Αναμένεται δε, να παρουσιαστεί αναλυτικά από τον κ. Στουρνάρα στο Eurogroup της 5ης Μαΐου.

Από .......  newsit 

Αντιπαράθεση Α.Γεωργιάδη -εργαζομένων

Αναρτήθηκε από ....... energoipoliteskv.blogspot.com

 

Τα καλύτερα των δελτίων

Αναρτήθηκε από ........ energoipoliteskv.blogspot.com

 

Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Πλήρης εκλογικός οδηγός για τις αυτοδιοικητικές κάλπες

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com



Ψήφος πενταετίας για δημάρχους και περιφερειάρχες - Οι εγκύκλιοι του ΥΠΕΣ


Πενταετής θα είναι η θητεία των περιφερειακών και δημοτικών αρχών που θα προκύψουν από τις εκλογές της 18ης Μαΐου 2014. Η εγκατάσταση των δημάρχων, περιφερειαρχών και άλλων αιρετών θα πραγματοποιηθεί την 1η Σεπτεμβρίου 2014 και η θητεία τους θα λήξει την 31η Αυγούστου 2019.

Μέχρι και τις προηγούμενες τοπικές εκλογές, η θητεία των εκλεγμένων για τις περιφέρειες και τους δήμους ήταν τετραετής. Στην επικείμενη εκλογική μάχη θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά η πρόβλεψη του «Καλλικράτη» με την οποία ορίστηκε ότι από το 2014 η θητεία των αιρετών της αυτοδιοίκησης, του δημάρχου και του περιφερειάρχη, από τετραετής γίνεται πενταετής.

Η επιμήκυνση κατά ένα έτος της θητείας των δημοτικών - περιφερειακών αρχών και η διενέργεια των τοπικών εκλογών ταυτόχρονα με την εκλογική διαδικασία για την ανάδειξη των ελλήνων μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου δεν είναι οι μόνες διαφορές που προκύπτουν σε σχέση με τους όρους που διεξήχθησαν οι τοπικές εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010.

Δύο εγκύκλιοι του υπουργείου Εσωτερικών που εκδόθηκαν μόλις τη Μ. Παρασκευή (υπ' αριθμ. 13 για τις περιφερειακές εκλογές και υπ' αριθμ. 14 για τις δημοτικές εκλογές) δίνουν τη συνολική εικόνα για όσα ισχύουν σχετικά με τις τοπικές εκλογές. Οι αποφάσεις αυτές αποτελούν, ουσιαστικά, έναν πλήρη εκλογικό οδηγό για τις κάλπες της 18ης Μαΐου και τις επαναληπτικές, όπου χρειασθεί, στις 25 Μαΐου, μαζί με τις ευρωεκλογές. Δίνονται αναλυτικές πληροφορίες αλλά και διευκρινίσεις για:

- τα κωλύματα εκλογιμότητας και τα ασυμβίβαστα, τις υποψηφιότητες, τους συνδυασμούς και τα ψηφοδέλτια

- το εκλογικό σύστημα και την κατανομή των εδρών

Επίσης, παρατίθενται στις εγκυκλίους και παραδείγματα εξαγωγής αποτελεσμάτων για πολλές περιπτώσεις πιθανών εκλογικών αναμετρήσεων.

Οι νέες ρυθμίσεις στις δημοτικές εκλογές

Οι νέες ρυθμίσεις που θα εφαρμοστούν κατά τις προσεχείς δημοτικές εκλογές αφορούν μεταξύ άλλων:

1. Στα προβλεπόμενα κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα θέσης των αιρετών των δήμων. Έχουν εισαχθεί οι εξής νομοθετικές μεταβολές ως προς τις εκλογές των πρωτοβάθμιων ΟΤΑ:

α. Επεκτείνεται το κώλυμα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστο στους προέδρους διοικητικών συμβουλίων δημοτικών νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου (με εξαίρεση τα ιδρύματα) και στους διευθύνοντες και εντεταλμένους συμβούλους και υπαλλήλους των νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου των δήμων, πλην των αστικών εταιρειών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

β. Επίσης, υφίσταται κώλυμα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστο για τους διοικητές, υποδιοικητές, προέδρους διοικητικών συμβουλίων, διευθύνοντες ή εντεταλμένους συμβούλους των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, των κρατικών νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου, των δημοσίων επιχειρήσεων και των επιχειρήσεων τη διοίκηση των οποίων ορίζει άμεσα ή έμμεσα το ∆ημόσιο με διοικητική πράξη ή ως μέτοχος, οι οποίοι δεν είναι αιρετοί της τοπικής αυτοδιοίκησης ή δεν έχουν εκλεγεί στα ανωτέρω αξιώματα.

2. Δεν έχουν δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι οι ομογενείς, οι νόμιμα διαμένοντες υπήκοοι τρίτων χωρών, και οι πολίτες χωρών Ευρωπαϊκής Ζώνης Ελεύθερων Συναλλαγών (ΕΖΕΣ - Ισλανδία, Λιχτενστάιν, Νορβηγία και Ελβετία), καθώς διατάξεις του ν. 3838/2010 κρίθηκαν ως αντισυνταγματικές.

3. ∆εν αποτελούν εκλογικές περιφέρειες των δήμων άνω των 100.000 κατοίκων οι δημοτικές κοινότητες του άρθρου 2, παρ. 4 του ν. 3852/2010 (δηλαδή τα δημοτικά διαμερίσματα στα οποία διαιρούνται οι δήμοι άνω των 100.000 κατοίκων και έχουν μετονομαστεί σε δημοτικές κοινότητες).

Υποψήφιοι και σταυρός προτίμησης

Η ανακήρυξη των συνδυασμών των υποψηφίων για τις δημοτικές εκλογές της 18ης Μαΐου 2014 γίνεται από το Πρωτοδικείο, στο οποίο υποβλήθηκαν οι δηλώσεις των συνδυασμών, τη δεκάτη πέμπτη ημέρα πριν από την ψηφοφορία, δηλαδή μέχρι την 12η ώρα βραδινή της 3ης Μαΐου 2014.

Ο εκλογέας εκφράζεται υπέρ των υποψηφίων με σταυρό προτίμησης, ο οποίος σημειώνεται παραπλεύρως του ονόματος του υποψηφίου. Ο σταυρός σημειώνεται με στυλό μαύρης ή μπλε απόχρωσης δίπλα στο ονοματεπώνυμο του κάθε υποψηφίου είτε δεξιά είτε αριστερά.

Σταυρός προτίμησης που σημειώνεται με διαφορετικό τρόπο θεωρείται ότι δεν είναι εγγεγραμμένος και η εγκυρότητα του ψηφοδελτίου ελέγχεται.

Στον υποψήφιο δήμαρχο δεν σημειώνεται σταυρός προτίμησης· εάν όμως τεθεί, το ψηφοδέλτιο δεν ακυρώνεται για τον λόγο αυτό.

Κατά την επαναληπτική ψηφοφορία δεν τίθεται σταυρός προτίμησης, αφού αυτή διεξάγεται ανάμεσα μόνο στους υποψήφιους δημάρχους των δύο συνδυασμών που έλαβαν τις περισσότερες ψήφους. Η ύπαρξη όμως σταυρού προτίμησης σε ψηφοδέλτιο δεν συνεπάγεται την ακυρότητα αυτού.

Στους δήμους που αποτελούν ενιαία εκλογική περιφέρεια ο εκλογέας μπορεί να εκφράσει την προτίμησή του σε έναν ή δύο ή τρεις υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους, δηλαδή μπορεί να βάλει μέχρι τρεις σταυρούς προτίμησης.

Αν σε ένα ψηφοδέλτιο σημειωθούν περισσότεροι από τους προβλεπόμενους σταυροί προτίμησης, το ψηφοδέλτιο είναι έγκυρο και λογίζεται υπέρ του συνδυασμού, χωρίς να λαμβάνεται όμως υπόψη κανένας σταυρός προτίμησης.

Στους δήμους που αποτελούνται από περισσότερες εκλογικές περιφέρειες ο εκλογέας μπορεί να θέσει έναν ή περισσότερους σταυρούς προτίμησης, ανάλογα με τις έδρες της εκλογικής του περιφέρειας, σε υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο της εκλογικής περιφέρειας, και έναν σταυρό προτίμησης σε υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο όλων των άλλων εκλογικών περιφερειών.

Επίσης, ο εκλογέας μπορεί να εκφράσει την προτίμησή του σε έναν ή δύο υποψηφίους του συμβουλίου της δημοτικής κοινότητας και σε έναν υποψήφιο σύμβουλο ή εκπρόσωπο της τοπικής κοινότητας.

Εκλογικό σύστημα

Οι έδρες του δημοτικού συμβουλίου κατανέμονται στον επιτυχόντα συνδυασμό, σε αυτόν δηλαδή που έλαβε την απόλυτη πλειοψηφία του συνόλου των εγκύρων ψηφοδελτίων του δήμου, και στους επιλαχόντες συνδυασμούς. Σε αυτή την περίπτωση, ο επιτυχών συνδυασμός λαμβάνει τα 3/5 του συνολικού αριθμού των εδρών του δημοτικού συμβουλίου, αν το ποσοστό του είναι μέχρι 60%, ενώ τα υπόλοιπα 2/5 των εδρών κατανέμονται αναλογικά μεταξύ των επιλαχόντων συνδυασμών. Σε περίπτωση που ο επιτυχών συνδυασμός λάβει ποσοστό ψήφων μεγαλύτερο του 60% των εγκύρων ψηφοδελτίων, οι έδρες κατανέμονται αναλογικά μεταξύ όλων των συνδυασμών, μη κωλυομένου του επιτυχόντος να λάβει έδρες περισσότερες από τα 3/5 του συνολικού αριθμού των εδρών.

Αν κανένας συνδυασμός δεν λάβει την απόλυτη πλειοψηφία, η εκλογή επαναλαμβάνεται την επόμενη Κυριακή ανάμεσα στους υποψηφίους δημάρχους των δύο συνδυασμών που έλαβαν τις περισσότερες ψήφους. Σε αυτή την περίπτωση, οι μισές έδρες κατανέμονται αναλογικά μεταξύ όλων των συνδυασμών βάσει του αποτελέσματος της πρώτης εκλογής, ενώ οι υπόλοιπες έδρες κατανέμονται μεταξύ των δύο μετεχόντων στην επαναληπτική εκλογή συνδυασμών, έτσι ώστε ο επιτυχών συνδυασμός να λάβει οπωσδήποτε τα 3/5 του συνολικού αριθμού των εδρών του δημοτικού συμβουλίου.

Επισημαίνεται ότι έδρα λαμβάνει και ο συνδυασμός με τα μεγαλύτερα αχρησιμοποίητα υπόλοιπα ψήφων και όχι μόνο αυτός που έχει λάβει αριθμό ψήφων ίσο με το εκλογικό μέτρο.

Οριακές περιπτώσεις ισοψηφίας

Σε περίπτωση ισοψηφίας στην πρώτη θέση κατά την αρχική ψηφοφορία δύο ή περισσότερων συνδυασμών, στην επαναληπτική ψηφοφορία μετέχουν οι υποψήφιοι δήμαρχοι όλων των συνδυασμών που ισοψήφησαν.

Σε περίπτωση ισοψηφίας στη δεύτερη θέση κατά την αρχική ψηφοφορία δύο ή περισσότερων συνδυασμών, στην επαναληπτική μετέχουν ο υποψήφιος δήμαρχος του πρώτου σε αριθμό έγκυρων ψηφοδελτίων συνδυασμού και οι υποψήφιοι δήμαρχοι των συνδυασμών που ισοψήφησαν στη δεύτερη θέση.

Οριακή περίπτωση ισοψηφίας είναι επίσης το να έχουν ανακηρυχθεί δύο μόνο συνδυασμοί και να ισοψηφήσουν, οπότε το Πρωτοδικείο ενεργεί κλήρωση για ανάδειξη του επιτυχόντος συνδυασμού. Στην περίπτωση αυτή οι έδρες των συμβούλων κατανέμονται κατά τα 3/5 στον επιτυχόντα συνδυασμό και τα 2/5 στον επιλαχόντα.

Τι ισχύει στις περιφέρειες

Οι πολίτες στις περιφερειακές εκλογές ψηφίζουν για ανάδειξη περιφερειάρχη, αντιπεριφερειάρχη και για περιφερειακούς συμβούλους.

Η άσκηση του εκλογικού δικαιώματος είναι υποχρεωτική. Από την υποχρέωση αυτή εξαιρούνται:

- Οι κάτοικοι του εξωτερικού

- Όσοι έχουν υπερβεί το 70ό έτος της ηλικίας τους

- Όσοι διαμένουν την ημέρα της ψηφοφορίας σε απόσταση μεγαλύτερη από 200 χιλιόμετρα από το εκλογικό τμήμα όπου ψηφίζουν.

Στις περιφερειακές εκλογές οι ετεροδημότες ασκούν το εκλογικό τους δικαίωμα μόνο στον δήμο στους εκλογικούς καταλόγους του οποίου είναι εγγεγραμμένοι, και όχι στον τόπο διαμονής τους.

Διευκρινίζεται, επίσης, ότι στις περιφερειακές εκλογές δεν συντάσσονται ειδικοί εκλογικοί κατάλογοι για τους κρατούμενους και τους ναυτικούς.

Η υποβολή υποψηφιότητας για τα αξιώματα του περιφερειάρχη, του αντιπεριφερειάρχη και του περιφερειακού συμβούλου γίνεται κατά συνδυασμούς. Υποψηφιότητες εκτός συνδυασμού αποκλείονται.

Κάθε υποψήφιος έχει δικαίωμα να θέσει υποψηφιότητα μόνο για ένα αξίωμα και μόνο σε ένα συνδυασμό. Για παράδειγμα, δεν μπορεί κάποιος να είναι υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης και συγχρόνως υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος.

Η ανακήρυξη των συνδυασμών των υποψηφίων για τις περιφερειακές εκλογές γίνεται από το δικαστήριο στο οποίο υποβλήθηκαν οι δηλώσεις των συνδυασμών, τη δεκάτη πέμπτη ημέρα πριν από την ψηφοφορία. Δηλαδή, όπως και για τις δημοτικές εκλογές, μέχρι την 12η ώρα βραδινή της 3ης Μαΐου 2014.

Ως προς τη σταυροδοσία σε περιφερειακούς συμβούλους προβλέπεται ότι ο εκλογέας θέτει:

* έναν σταυρό στις εκλογικές περιφέρειες όπου εκλέγονται 1-3 περιφερειακοί σύμβουλοι,

* έως δύο σταυρούς στις εκλογικές περιφέρειες όπου εκλέγονται 4-7 περιφερειακοί σύμβουλοι,

* έως τρεις σταυρούς στις εκλογικές περιφέρειες όπου εκλέγονται 8-12 περιφερειακοί σύμβουλοι και

* έως τέσσερις σταυρούς στις εκλογικές περιφέρειες όπου εκλέγονται περισσότεροι από 12 περιφερειακοί σύμβουλοι.

Αν σε ένα ψηφοδέλτιο σημειωθούν περισσότεροι από τους προβλεπόμενους σταυροί προτίμησης, το ψηφοδέλτιο είναι έγκυρο και λογίζεται υπέρ του συνδυασμού, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη κανένας σταυρός προτίμησης.

Επισημαίνεται ότι στον υποψήφιο περιφερειάρχη ή αντιπεριφερειάρχη δεν σημειώνεται σταυρός προτίμησης· εάν όμως τεθεί σταυρός, το ψηφοδέλτιο δεν ακυρώνεται για τον λόγο αυτό.

Από ........  tovima




Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Απάντηση του Δημήτρη Παπαναγιώτου στην διάψευση του Γιάννη Συκιώτη....

Αναρτήθηκε από .......  energoipoliteskv.blogspot.com



Το Δελτίο Τύπου που δημοσιεύτηκε , συναποφασίστηκε από κοινού με τους συγκεκριμένους όρους συνεργασίας από τους δύο υποψηφίους κ. Γιάννη Συκιώτη και κ. Δημήτρη Παπαναγιώτου και είναι απολύτως αληθές .

Το κίνητρο της συνεργασίας είχε ως βασικό και αποκλειστικό στόχο το καλό του τόπου μας .
Σεβόμενος τις Άγιες Μέρες του Πάσχα δεν απάντησα αμέσως ως όφειλα και απαντώ σήμερα .

Η Διάψευση – Καταγγελία από πλευράς του κ. Γιάννη Συκιώτη προσβάλει τόσο την αξιοπρέπειά μου όσο και την αξιοπρέπεια των συνεργατών μου .

Στο συνδυασμό μου εγώ και οι συνεργάτες μου σεβόμενοι τις αρχές της δημοκρατίας συναποφασίσαμε με πρακτικά , παρουσία τους , καθορίζοντας τους όρους συνεργασίας μας με το συνδιασμό του κ. Γιάννη Συκιώτη .

Στόχος της συνεργασίας ήταν η συνένωση και η ενότητα των τοπικών μας κοινωνιών.
Μπροστά λοιπόν σε αυτό , έθεσα τον εαυτό μου μακριά από εγωισμούς προς όφελος αυτού του σκοπού , γνωρίζοντας και την πιθανότητα προσωπικού και πολιτικού ‘’ατυχήματός’’ μου .

Δυστυχώς ο κ. Γιάννης Συκιώτης δεν σεβάστηκε την συμφωνία , δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και υπαναχώρησε κατόπιν εσωτερικών πιέσεων του συνδυασμού του .

Εν κατακλείδι :
Καταγγέλω την εν θερμώ ενέργειά τους περί διάψευσης της συνεργασίας των δύο συνδυασμών ως αποτέλεσμα μικροπολιτικών συμφερόντων .

Μετά τιμής

Δημήτρης Παπαναγιώτου

Σάββατο 19 Απριλίου 2014

ΔΙΑΨΕΥΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΓΙΑΝΝΗ ΣΥΚΙΩΤΗ

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com




 Κατόπιν σχετικών αναρτήσεων που είδαν το φως της δημοσιότητας στις 18/4/2014 όσο αναφορά στην κοινή κάθοδο του συνδυασμού ΑΝΑΤΡΟΠΗ με επικεφαλής τον κ. Γιάννη Συκιώτη και τον συνδυασμό του κ. Δημήτρη Παπαναγιώτου,  θεώρησα αναγκαίο να προβώ στην παρούσα ανακοίνωση ότι τα εν λόγω δημοσιεύματα είναι απολύτως  αναληθή και ως εκ τούτου  εξυπηρετούν σκοπούς παραπληρόφορησης του εκλογικού σώματος.

Μέτα τιμής
Γιάννης Συκιώτης

Δελτίο Τύπου - Δημήτρη Παπαναγιώτου

Αναρτήθηκε από ........ energoipoliteskv.blogspot.com


Συνεργασία - Ανατροπή

Φίλες και φίλοι
Αγαπητοί συνδημότες και συνδημότισσες

Σήμερα για πρώτη φορά σε αυτόν τον Δήμο δημιουργήθηκε μια συνεργασία με σκοπό την ανατροπή όλων αυτών που μέχρι τώρα γνωρίζαμε .

Έχοντας ως κύριο στόχο την πραγματική συνένωση του Δήμου μας προχωράμε σε μια αυτοδιοικητική συνεργασία ενώνοντας όχι μόνο τους συνδυασμούς μας αλλά και τις ιδέες για την συνολική και ισόρροπη ανάπτυξη της περιοχής .

Πλέον αυτό που κοιτάζουμε είναι το καλό του τόπου μας .
Αφήνοντας εκτός μικροπολιτικές τακτικές και εγωισμούς διεκδικούμε όλοι μαζί την στήριξη σας με επικεφαλή υποψήφιο δήμαρχο τον Γιάννη Συκιώτη και αναπληρωτή δημάρχου τον Δημήτρη Παπαναγιώτου .

Γιάννης Συκιώτης
Δημήτρης Παπαναγιώτου

Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Συνεργασία Συκιώτη - Παπαναγιώτου στο Δήμο Μώλου-Αγ. Κων/νου!

Αναρτήθηκε από ..... energoipoliteskv.blogspot.com





Με κοινή δήλωσή τους προς τους πολίτες του Δήμου αναφέρουν τα ακόλουθα:

Φίλες και φίλοι

Αγαπητοί συνδημότες και συνδημότισσες
Σήμερα για πρώτη φορά σε αυτόν τον Δήμο δημιουργήθηκε μια συνεργασία με σκοπό την ανατροπή όλων αυτών που μέχρι τώρα γνωρίζαμε .

Έχοντας ως κύριο στόχο την πραγματική συνένωση του Δήμου μας προχωράμε σε μια αυτοδιοικητική συνεργασία ενώνοντας όχι μόνο τους συνδυασμούς μας αλλά και τις ιδέες για την συνολική και ισόρροπη ανάπτυξη της περιοχής .

Πλέον αυτό που κοιτάζουμε είναι το καλό του τόπου μας .

Αφήνοντας εκτός μικροπολιτικές τακτικές και εγωισμούς διεκδικούμε όλοι μαζί την στήριξη σας με επικεφαλή υποψήφιο δήμαρχο τον Γιάννη Συκιώτη και αναπληρωτή δημάρχου τον Δημήτρη Παπαναγιώτου.


Τα κάστρα πέφτουν εκ των έσω . Όπως έπεσε η Τροία με τον Δούρειο Ίππο, έτσι ξεφούσκωσε και έπεσε και ο συνδυασμός του κ.Παπαναγιώτου

Αναρτήθηκε από .........    energoipoliteskv.blogspot.com



Εστάλη  στο  Blog  από  αναγνώστη

Χθες   βράδυ  υπήρξε   συνάντηση   που  έγινε    στον Άγιο  Κωνσταντίνο  4  υποψηφίων  δημοτικών συμβούλων  Αντύπα , Καραμανώλη, Πλατανιά , Μπασάνου  από  τον  συνδυασμό  του   κ. Παπαναγιώτου  με  τον  υποψήφιο  Δήμαρχο   κ.Συκιώτη.

Η  συνάντηση  έγινε  απόντος  του  κ. Παπαναγιώτου.

Στη  συνάντηση  αυτή  συμφωνήθηκε  η  προσχώρηση  στο  συνδυασμό  του κ.  Συκιώτη  των  τεσσάρων  αυτών  ατόμων  και  κάποιων  άλλων  που  επηρεάζουν  στο  συνδυασμό  του  κ.  Συκιώτη.

 Υπήρξαν  δε  από  την  πλευρά  του κ. Συκιώτη   δεσμεύσεις   ως  προς  τις  θέσεις  των   Αντιδημάρχων  και  του  Προέδρου  του  Δημοτικού  Συμβουλίου,    εφόσον  βεβαίως   εκλεγούν  αυτά  τα  άτομα.

Μαθαίνοντας   αυτή  την  συνάντηση  των  υποψηφίων  συμβούλων του ο  κ.  Παπαναγώτου  με  τον  κ.  Συκιώτη   και  τις  συναλλαγές  που  έγιναν,  συγκάλεσε  σήμερα  το  βράδυ  σε  σύσκεψη  τον  συνδυασμό  του  αποτελούμενο  από  35  άτομα.

Στη  συνάντηση  αυτή  πράγματι  κάποιοι  υποψήφιοι  δημοτικοί  του   σύμβουλοι  άδειασαν  τον  κ.  Παπαναγιώτου. 

Βλέποντας  το  άδειασμα  αυτό  ο κ.  Παπαναγιώτου  αναδιπλώθηκε  και  είπε  να  ορκιστούν  και  οι  35 ,    ότι  μέχρι  στις 26 του  μηνός  δεν  θα   ανακοινώσουν  τίποτα  για    την  διάλυση  του  συνδυασμού,    ώστε  να  μην  υπάρχει  κανένα  περιθώριο  να  γίνει  κάποιος  άλλος  συνδυασμός  από  τα  Καμένα  Βούρλα  και  έτσι   αναγκαστικά   να  κατευθυνθούν  όλοι  προς  τον  κ. Συκιώτη.

Δυστυχώς  κύριοι   βλέπουμε  την    ίντρικα  το  παρασκήνιο  και  την  συναλλαγή     να  αναπτύσσετε   σε  όλο  της  το  μεγαλείο. 

Και  όμως  αγαπητοί  δημότες,   οι  κύριοι  αυτοί  αύριο  πιθανόν  να  εκλεγούν  και  να  μας  διοικήσουν  και  να  είναι  υπεύθυνοι  για  τις  τύχες  τις  δικές  μας  και  των  παιδιών  μας.

Μαύρο  στους  προδότες  των  Καμένων  Βούρλων,  μόνο  αυτό  τους  αρμόζει !!!!!!


Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Η συντακτική ομάδα των Ενεργών Πολιτών Καμένων Βούρλων εύχεται σε όλους σας Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα


Αναρτήθηκε από ......  energoipoliteskv.blogspot.com

                             Η  συντακτική   ομάδα  των  Ενεργών Πολιτών  Καμένων  Βούρλων
                                                           εύχεται  σε  όλους  σας

                                                              Καλή    Ανάσταση 
                                                           
                                                                         και


                                                                 Καλό  Πάσχα

Η έκπληξη αυτών των δημοτικών εκλογών, του Δήμου Μώλου-Αγ. Κωνσταντίνου , πιθανόν να είναι η κίνηση Πετρόπουλου.

Αναρτήθηκε από ..... energoipoliteskv.blogspot.com




Εστάλη  στο  Blog  από  αναγνώστη

Οι  υποψηφιότητες  όλων  των   διαφαινομένων   συνδυασμών   όπως  έχουν  διαμορφωθεί  είναι  όλες προβληματικές   διότι  δεν  έχουν  ιδεολογικό  υπόβαθρο  αρχές  και  αξίες  δεν  παρουσιάζουν  συγκεκριμένο  πρόγραμμα  υλοποίησης  στο βάθος  της  πενταετίας ,     αλλά  στηρίζονται  στα   μικροσυμφέροντα  των  εργολάβων   και   τις   μικροπολιτικές  του  κάθε  υποψηφίου.

Ο  Συκιώτης  έχει  μια  δυναμική  στον  Άγιο Κωνσταντίνο  λόγω  συγγένειας   και  γιατί  στηρίζεται  από  την  Ν.Δ  και  το  Σταϊκουρείκο,   αλλά  αντιμετωπίζει  σοβαρό  πρόβλημα  στα  Καμένα  Βούρλα  και  το  Μώλο,  διότι  εκτός  από τον  Παντρά  στο  Μώλο  και  τον  Μακρυνίτσα  στα  Καμένα  Βούρλα  που  πάνε  μαζί  του  γιατί  τους  έχει  τάξει  αντιδημαρχίες  για  5  χρόνια  ( 60.000  ευρώ   βλέπεται  είναι  καλό  το  πακέτο).  Οι  υπόλοιποι  που  πάνε  μαζί  του  είναι  ανάξιοι  λόγου  μιλάμε  για  τεταρτοκλασάτους  και  πάνω.

Ο  Παπαναγιώτου  παρουσιάζει  μια  δυναμική  καλή  στα  Καμένα  Βούρλα  πολύ  λιγότερη  στον  Άγιο  Κωνσταντίνο  και  εως  καθόλου  στο  Μώλο.

 Ο  Παταργιάς  και  αυτός  έχει  την  δύναμη  του   στο  Μώλο  κάτι  παρουσιάζει  στον  Άγιο  Κωνσταντίνο  και   τίποτα  στα  Καμένα  Βούρλα.

Η  λάθος  επιλογή  του  ΚΚΕ  να  στηρίξει  και  πάλι  ως  υποψήφιο  στις  δημοτικές  εκλογές  τον  Δυνόσαυρο  Τσαπάρα,  ο  οποίος  δεν  έχει  να  επιδείξει  καμιά  σοβαρή  δραστηριότητα  από  την  προηγούμενη  δημοτική  του  θητεία,  πιθανόν  να  του  στερήσει την  εκπροσώπηση  του  στο  Δήμο.

Η  έκπληξη  αυτών  των  δημοτικών  εκλογών,  πιθανόν  αν  στελεχωθεί  από  νέα  άφθαρτα  πρόσωπα ,  που  έχουν  να  παρουσιάσουν  έργο  στο  διάβα  της  ζωής  τους,   και   αφού  δώσου ένα  ξεκάθαρο  επεξεργασμένο   δημοτικό  πρόγραμμα   με  αναπτυξιακή  τροχιά  στους  δημότες  του διευρυμένου  Δήμου,    θα  είναι  η  κίνηση  του  Πετρόπουλου  από  τον  Άγιο  Κωνσταντίνο.

  Προς  το  παρόν    η  κίνηση   κρατάει  κλειστά  τα  χαρτιά  της.


Αναμένομε …….

Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Ηρεμήστε γιατί είστε όλοι λάθος.

Αναρτήθηκε από .........  energoipoliteskv.blogspot.com


Εστάλη στο  Blog  από  αναγνώστη


Ηρεμήστε γιατί είστε όλοι λάθος.

Οι δημοτικές εκλογές είναι πολιτικές.

Και ως πολιτικές πρέπει να συμπεριφερθούμε πολιτικά.
Όπως μας αντιμετωπίζουν έτσι πρέπει να τους ανταποδώσουμε. 

Ανεξάρτητα αν ο Συκιώτης λέω για παράδειγμα είναι συμπαθής,ο ίδιος αυτοεγκλωβίστηκε στο πολιτικό άρμα της άθλιας Νέας Δημοκρατίας που μας κατάστρεψε οικονομικά ,επαγγελματικά,οδήγησε συμπολίτες στην αυτοκτονία,έστειλε στην ανεργία δυο εκατομμύρια ανθρώπους,κατέστρεψε οικογένειες, διέλυσε υγιείς επιχειρήσεις και τόσα δεινά συσσώρευσε στην ελληνική κοινωνία , χρεοκόπησε την χώρα ,στελνει παιδιά,είμαι νέος και παρότι έχουμε καλή οικογενειακή επιχείρηση λιγο έλειψε να πάρω το δρόμο της ξενητειάς.

Λοιπόν το θέμα δεν είναι ο Συκιώτης το θέμα είναι να καταδικάσουμε την κυβερνητική πολιτική και αυτο θα το κάνουμε αρνούμενοι τις αυτοδιοικητικές προτάσεις της Νέας Δημοκρατίας (Συκιώτης) ή του άθλιου ΠΑΣΟΚ (Παταργιάς). καθε ψήφος σε τέτοιους συνδυασμούς είναι μαχαιριά στην πλάτη των παιδιών σας ,σε εμάς τους νέους.

 Θα ρωτήσετε τι και ποιόν να ψηφίσουμε,δυστυχώς δεν θα σας κάνω την χάρη να σας δώσω μασημένη τροφή.

 νουν έχετε και σκέψεις μπορείτε να κάνετε,σκεφτείτε καλά ,αν θέλετε να απαλλαγείτε απο τους κυβερνητικούς δαίμονες μαυρίστε τους συνδυασμούς που υποστηρίζουν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ. ουτε και ΣΥΡΙΖΑ γιατί και αυτοί οι ανεγκέφαλοι αν ήθελαν θα ήταν ήδη κυβέρνηση,θα κατέβαζαν και εδώ συνδυασμό,μάλλον τους εξαγόρασαν τοπικά και αυτούς. 

Γιατί στην πολιτική οικονομία ,για όσους κατέχουν δυο πράγματα, δεν είναι απαραίτητη η δράση μπορείς να στηρίξεις τον ανταγωνιστή σου και με την αποχή σου.

 Λοιπόν αν δεν στείλουμε τώρα το μήνυμα δεν θα το στείλουμε ποτέ.

Χρήστος Γ. Παπαστάθης