Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

H Bild καρφώνει Σόιμπλε - Μέρκελ: Πάμε στοίχημα ότι μετά τις εκλογές έρχεται νέο κούρεμα χρέους στην Ελλάδα;

Αναρτήθηκε από .... energoipoliteskv.blogspot.com


Αλαλούμ επικρατεί στη Γερμανία, όπου φουντώνει η προεκλογική περίοδος και το ζήτημα του ελληνικού χρέους βρίσκεται στο επίκεντρο της προεκλογική κόντρας.
Αυτή τη φορά ήρθε η σειρά της γερμανικής Bild να υποστηρίξει ότι επίκειται και νέο κούρεμα ελληνικού χρέους το οποίο αποκρύπτει η γερμανική κυβέρνηση για να περάσουν «αναίμακτα» οι εκλογές του Σεπτέμβρη.

«Στοίχημα, κ. Σόιμπλε, μετά τις εκλογές έρχεται κούρεμα», αναφέρει η γερμανική εφημερίδα Bild στο βασικό πολιτικό της θέμα και υποστηρίζει ότι η γερμανική κυβέρνηση αποσιωπά το γεγονός ότι η Ελλάδα χρειάζεται και νέο πακέτο βοήθειας. Υποστηρίζει δε ότι η γερμανική κυβέρνηση έχει δώσει το σχετικό μήνυμα στην Αθήνα, ζητώντας ωστόσο ηρεμία ως τις εκλογές.

Η εφημερίδα επιχειρεί να καταρρίψει ισχυρισμούς της Καγκελαρίου Ανγκελα Μέρκελ, του υπουργού Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, αλλά και του υποψήφιου Καγκελάριου των Σοσιαλδημοκρατών Πέερ Στάινμπρουκ κατά της προοπτικής νέου κουρέματος του ελληνικού χρέους, επισημαίνοντας ότι «υπάρχει μια λέξη την οποία στο Βερολίνο κανείς δεν θέλει να βάλει στο στόμα του, το κούρεμα, αλλά η Bild είναι σίγουρη ότι αυτό θα γίνει αμέσως μετά τις εκλογές». Όπως επισημαίνεται, η εφημερίδα γνωρίζει τα στοιχεία για το ελληνικό χρέος και λέει: «Στοίχημα κ. Σόιμπλε ότι μετά τις εκλογές, έρχεται το κούρεμα!». Επικαλούμενος πηγές τις οποίες δεν κατονομάζει, ο συντάκτης υποστηρίζει ότι η γερμανική κυβέρνηση έχει δώσει ήδη σήμα στην Αθήνα για νέα βοήθεια. «Η κυβέρνηση της Ελλάδας έλαβε μήνυμα από το Βερολίνο να τηρήσει ηρεμία ως τις εκλογές. Μετά θα μπορούσε κανείς να μιλήσει για κούρεμα χρέους. Υπό συζήτηση είναι, μεταξύ άλλων, διευκολύνσεις στους τόκους και επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής των δανείων», αναφέρεται.
Η εφημερίδα επικαλείται ακόμη εκτιμήσεις κορυφαίων οικονομικών παραγόντων, οι οποίοι θεωρούν βέβαιη την παροχή νέας βοήθειας, όπως της Μπούντεσμπανκ και του Συνδέσμου Γερμανικών Βιομηχανιών, ενώ τονίζει ότι ούτε οι Γερμανοί ψηφοφόροι πείθονται από τις διαβεβαιώσεις της κυρίας Μέρκελ και του κ. Σόιμπλε.

Σε σχόλιό της για το ίδιο θέμα η εφημερίδα αναφέρεται και στην έκφραση που χρησιμοποιεί το τελευταίο διάστημα η Καγκελάριος, όταν ερωτάται σχετικώς με το ενδεχόμενο νέου κουρέματος του ελληνικού χρέους. «Δεν βλέπω νέο κούρεμα», επαναλαμβάνει η κυρία Μέρκελ. «Δεν το βλέπουν η Καγκελάριος και ο υπουργός Οικονομικών. Όχι, ε; Δεν το βλέπετε; Μήπως κρύβεται το κούρεμα πίσω από την Ακρόπολη; μήπως φοράει καπέλο παραλλαγής; Οι περισσότεροι ειδικοί βλέπουν μια άφεση χρέους, η οποία θα κόστιζε στον Γερμανό φορολογούμενο δισεκατομμύρια, ως αναπόφευκτη. Αλλιώς η Ελλάδα θα καταρρεύσει υπό το βάρος του χρέους και των τόκων. Μόνο η γερμανική κυβέρνηση δεν θέλει ´να δεί ´ το κούρεμα χρέους. Βεβαίως γνωρίζουν η Καγκελάριος και ο υπουργός Οικονομικών πόσο δραματική είναι η κατάσταση γύρω από την Ελλάδα. Βεβαίως φαντάζονται ότι πολλά γερμανικά δισεκατομμύρια έχουν προ πολλού χαθεί. Ποτέ όμως δεν θα μπορέσει κάποιος να τους αποδείξει ότι κι όμως, 'είχαν δει' το επικείμενο χρέος. Αυτές οι λέξεις είναι τόσο μαλακές όσο το κερί κάτω από τον ελληνικό ήλιο».

Από .......  iefimerida

Προαναγγελία Στουρνάρα για πλειστηριασμούς

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com

 

Τα καλύτερα των δελτίων

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com

Μερικές παρατηρήσεις στις τρέχουσες εξελίξεις από τον Γ.Φραγκούλη


Αναρτήθηκε από ......  energoipoliteskv.blogspot.com


Εστάλη στο  Blog από αναγνώστη

Κε αρχισυντάκτη,

Θα ήθελα να κάνω μερικές παρατηρήσεις στις τρέχουσες εξελίξεις:

1. Ενόσω ο Δήμος μας χορεύει στο ρυθμό των Ρίχτερ, η αντισεισμική προστασία και πρόληψη εξακολουθούν να είναι ζητούμενα. Η αποζημίωση των πληγέντων και η αποκατάσταση πρέπει να γίνουν άμεσα. Τριακόσια σπίτια στην ευρύτερη περιοχή έπαθαν μικρότερες ή μεγαλύτερες ζημιές. Ο έλεγχος σχολείων, νοσοκομείων και δημοσίων υπηρεσιών είναι απαραίτητα. Πρέπει να εξασφαλιστεί η πρόσβαση των πολιτών σε ανοιχτούς, καθαρούς χώρους σε περίπτωση σεισμού (πάρκα, πλατείες, σχολικές αυλές) και να γίνει εκπαίδευση όλων στην αντιμετώπιση τέτοιων φαινομένων. Η μετατροπή της αντισεισμικής προστασίας σε επενδυτικές δραστηριότητες αλλά και η ανοχή των υπηρεσιών του Κράτους και των Δήμων στις αλλαγές χρήσης των οικοδομών, αδυνατίζουν τους φέροντες οργανισμούς τους (με πρώτον διδάξαντα το Δήμο Καμένων Βούρλων).

2. Η αύξηση των ανταποδοτικών τελών σε Μόλο-Αγίο Κωνσταντίνο (ύδρευση, αποχέτευση, καθαριότητα κ.λπ.) είναι σίγουρη, με την εφαρμογή της υπουργικής απόφασης των Σταϊκούρα-Μιχελάκι που προβλέπει ότι αν δεν καλυφθούν τα ανταποδοτικά τέλη του 2013 θα προστεθούν στο 2014 και σε κάθε επόμενο έτος, αυξάνοντας έτσι ραγδαία τη δημοτική φορολόγηση.

3. Οι Δήμοι δεν πρέπει να καταφεύγουν σε δανεισμό από τις Τράπεζες, αλλά να διεκδικήσουν την κρατική επιχορήγηση. Ο συμψηφισμός που προωθείται (για τα χρέη των δήμων σε ασφαλιστικά ταμεία και Δημόσιο, με αντάλλαγμα τη μείωση της κρατικής επιχορήγησης), μόνο φέσια προσθέτει στους δημότες.

4. Η υποκρισία της ΚΕΔΕ αποκαλύπτεται με την αίτησή της να αναλάβει η αστυνομία τα καθήκοντα των δημοτικών αστυνομικών στην φοροείσπραξη, τελειώνοντας έτσι και τα κλάματα συμπαράστασης στους δημοτικούς υπάλληλους.

5. Οι δήμοι πρόκειται να προσλάβουν απολυμένους, ανέργους, πρώην συμβασιούχους που θα είναι «μέτοχοι-είλωτες» στο λεγόμενο Κοινωνικό Συνεταιρισμό (ΚΟΙΝΣΕΠ) ν. 4019\2011 χωρίς ασφάλιση και μισθό 400 ευρώ. Στη «συλλογικότητα» αυτή συμμετέχει και η «καλή επιχειρηματικότητα της αλληλέγγυας οικονομίας», όπως λέει και ο ΣΥΡΙΖΑ. Πόση αλήθεια έχει το σύνθημα τους για τα Καμένα Βούρλα («ΙΑΜΑΤΙΚΟ ΝΕΡΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ»), όταν οι μικρές επιχείρησης δεν θα μπορούν να επιβιώσουν λόγω κόστους;

Να επισημάνουμε ότι μονό 27 επαγγελματίες και στις τρεις πόλεις του Δήμου μας έχουν πληρώσει τις ασφαλιστικές τους εισφορές. Η μοναδική απάντηση σε αυτό είναι δημόσιες αναβαθμισμένες ιαματικές πηγές. Τα προηγούμενα δεν αποτελούν νέο φρούτο. Πρόκειται για κερδοσκοπικό συνεταιρισμό που τον έφτιαξαν για να κόψουν την κρατική χρηματοδότηση και να διευκολύνουν την είσοδο ιδιωτών σε κρίσιμες υπηρεσίες. Έχουν εφαρμοστεί στο Δήμο Αμαρούσιου όπου το σωματείο εργαζομένων στο Πρόγραμμα «Βοήθεια στο σπίτι» αποκάλυψε ότι οι συμβάσεις που θα υπογράψει ο Δήμος στα πλαίσια του «Κοινωνικού Συνεταιρισμού» είναι ουσιαστικά δουλεμπορικές. Θα απασχολούνται εργαζόμενοι με 350 ευρώ μηνιαίως, χωρίς εργασιακά δικαιώματα, για υπηρεσίες που σήμερα παρέχουν εργαζόμενοι στους Δήμους, με διάφορες σχέσεις εργασίας.

Η απάντηση των δημοτών πρέπει να είναι μία:

· Ουσιαστική κρατική στήριξη και γενναία χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό για την αντισεισμική προστασία.
· Σταμάτημα της κατρακύλας τώρα, αγώνας για ρήξη και ανατροπή.
· Κατάργηση του Καλλικράτη.
· Διατήρηση και ανάπτυξη των δημόσιων δομών
· Άρνηση σε φορομπηχτικές πολιτικές από τους Δήμους
· Στήριξη εργαζομένων και αυτοαπασχολούμενων στο Δήμο μας .


Γ. ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ
ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ

Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

Ο «902» στα χέρια off shore με έδρα τις Βρετανικές Παρθένες Νήσους

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com


Η εταιρεία βρίσκεται πίσω από την «Α - ORIZON MEDIA» που αγόρασε τον 902 από το ΚΚΕ 

 Υπεράκτια εταιρεία με έδρα τις Βρετανικές Παρθένες Νήσους φαίνεται να βρίσκεται, σύμφωνα με τα στοιχεία του Εφόρου Εταιρειών Κύπρου, πίσω από την κυπριακή εταιρεία «Α-ORIZON MEDIA LTD», η οποία αγόρασε τον ραδιοτηλεοπτικό σταθμό «902».

Την Τρίτη, στον «αέρα» της τηλεόρασης του ΣΚΑΪ, ο Δημήτρης Παπαδημούλης κάλεσε το ΚΚΕ να ενημερώσει ποιος είναι ο πραγματικός αγοραστής πίσω από την κυπριακή εταιρεία και πόσο πωλήθηκε ο σταθμός, δηλώνοντας ότι ο Περισσός οφείλει να δώσει απαντήσεις αντί για ύβρεις. Ο εκπρόσωπος του ΚΚΕ, Γ. Πρωτούλης, είχε νωρίτερα αμυνθεί... επιτιθέμενος συκοφαντικά στον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ: «Υπάρχει μια αδιαφάνεια, το γνωστό συγκρότημα (ΔΟΛ) που ωρύεται. Μάς κάνει εντύπωση, η εφημερίδα εκείνη (Τα Νέα) που αναμασά ψέματα ανακατεμένα με πολλή λάσπη σε ανώνυμα δημοσιεύματα» δήλωσε χαρακτηριστικά... Οχτώ ανακοινώσεις και μια ερώτηση στη Βουλή έκανε για τον 902 ο Παπαδημούλης, και για την επίσκεψη Σαμαρά στον Ομπαμα δεν έχει πει μίση λέξη». Ο βουλευτής του ΚΚΕ επέμεινε στη διαφάνεια (;) της πώλησης του ραδιοσταθμού.

«Με ύβρεις και προσωπική επίθεση που εξαπέλυσε εναντίον μου ο κ. Πρωτούλης δεν αντιμετωπίζονται τα πολιτικά θέματα. Αυτό δείχνει ένδεια επιχειρημάτων. Έθεσα συγκεκριμένα ερωτήματα που η ηγεσία του ΚΚΕ αρνείται να απαντήσει. Ποιος κρύβεται πίσω από την κυπριακή εταιρεία που δημιουργήθηκε πρόσφατα; πόσο πουλήθηκε ο 902; Δεν υπάρχουν θέματα δεοντολογίας για τους εργαζόμενους; είναι θεμιτό μια άδεια που δόθηκε δωρεάν να πωλείται με αρκετά χρήματα όπως λέγεται στην πιάτσα της αγοράς;» διερωτήθηκε ο Δ. Παπαδημούλης. «Το ΚΚΕ που ωρύεται για τις ιδιωτικοποιήσεις, ιδιωτικοποιεί με διαδικασίες fast track και μεθόδους μυστήριο. Υπάρχει μείζον θέμα δεοντολογίας» πρόσθεσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

Αναλυτικά το ρεπορτάζ του Νίκου Παπαδημητρίου για την «Αυγή» (12/8):

 Ραγδαίες προδιαγράφονται ίσως και από αύριο οι εξελίξεις στο θέμα της πώλησης του "902", καθώς ο σχετικός φάκελος πρέπει τώρα να κατατεθεί στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. Το κλίμα αδιαφάνειας που περιέβαλλε την πώληση του ιστορικού ραδιοτηλεοπτικού σταθμού, με ευθύνη του ΚΚΕ ασφαλώς, επιτείνεται τώρα. Και τούτο γιατί ο σταθμός των μελών και φίλων του Κομμουνιστικού Κόμματος κατέληξε σε μια... off shore εταιρεία κυπριακών συμφερόντων. ΠρόκεΙται για την εταιρεία A-Οrizon Media, όπως έγραψε η ιντερνετική στήλη typologies της εφημερίδας "Το Παρόν της Κυριακής". Άρα, οι πολίτες παραμένουν στο "σκοτάδι", τακτική που από την πρώτη στιγμή επέλεξε ο Περισσός. Ως την ημέρα τουλάχιστον που το ΕΣΡ θα συνεδριάσει για να εγκρίνει την πώληση, οπότε και θα αποκαλύψει τα πρόσωπα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία της off shore.

 Η πρώτη ανακοίνωση, θυμίζουμε, του ΚΚΕ, στις 5 Αυγούστου, δεν περιείχε καν τη λέξη "συχνότητα"! 

Επί λέξει, "η πώληση αφορά υποδομές, μηχανήματα και αυτοκίνητα της εταιρείας (σ.σ.: λες, και αυτά είχε... ανάγκη ο μυστηριώδης αγοραστής), ενώ ο διακριτικός τίτλος και τα σήματα, λεκτικά και ηχητικά, παραμένουν στο Κόμμα" (σ.σ.: άχρηστα προφανώς για τον φιλο-Ν.Δ. επιχειρηματία που απέκτησε τον σταθμό του ΚΚΕ). Ανάμεσα στις γραμμές αυτές όμως βρίσκει κανείς και μια παραδοχή, μια ανησυχία που έχει τεθεί από τη βάση και τα στελέχη του κόμματος: την έλλειψη μέσου, στο εξής, που θα έχει... αντανακλαστικά. Στην ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου της Κ.Ε. του ΚΚΕ αναγνωρίζεται ότι "αυτή η έλλειψη της άλλης φωνής μπορεί να καλυφθεί με συζητήσεις (σ.σ. !) μέσα στον λαό που οργανώνει το ΚΚΕ, από τον 'Ριζοσπάστη', το portal 902.gr στο Διαδίκτυο". Είναι ακόμη νωπές οι επιθέσεις που είχε δεχθεί η Αλέκα Παπαρήγα από πολιτικούς αντιπάλους της μέσα στη Βουλή, για την περίπτωση της "Τυποεκδοτικής" - και κάτι αντίστοιχο φοβάται τώρα ο διάδοχός της, Δ. Κουτσούμπας. Γι' αυτό, και στην επίμαχη ανακοίνωση, το Γραφείο Τύπου προσπαθεί να δικαιολογηθεί για την πώληση, επικαλούμενο τη δεινή οικονομική κατάσταση της "Ραδιοτηλεοπτικής" (αλλά και του ΚΚΕ κατ΄ επέκταση...) - και ναι μεν ζούμε σε καπιταλιστική οικονομία, όπως λέει και ο Περισσός, πλην όμως δεν απαντά στην πρόσκληση που δέχθηκε για έναν σταθμό της Αριστεράς συνολικώς. Αντ' αυτού προτίμησε να τον πουλήσει σε μια... off shore, ή αν πιστέψει κανείς τους ψιθύρους που ακούστηκαν, τότε ο "902" πηγαίνει στην αγκαλιά επιχειρηματία με διασυνδέσεις με τη Ν.Δ. του κ. Σαμαρά...

 Ο Φ. Βρυώνης ξέρει από μέσα...

Παρότι στην εποχή των αχυρανθρώπων, οι δηλώσεις επιχειρηματιών περί μη εμπλοκής τους έχουν μια... σχετικότητα, ο μεν Β. Μαρινάκης έσπευσε να κρατήσει αποστάσεις χαρακτηρίζοντας "σκάνδαλο" τη μη γνωστοποίηση του αγοραστή. Ενώ ο Φ. Βρυώνης έπεσε σε αντιφάσεις, γεγονός που προκάλεσε απορίες. Τη Δευτέρα, ο εν λόγω επιχειρηματίας δήλωνε στο zougla.gr του πρώην συνεταίρου του, Μ. Τριανταφυλλόπουλου, ότι "ούτε έχει λήξει κάποια διαδικασία πώλησης του συγκεκριμένου τηλεοπτικού σταθμού ούτε έχει ολοκληρωθεί κάποια ανάλογη συζήτηση". Μία ημέρα μετά με γραπτή δήλωση, που εστάλη και στα γραφεία της "Αυγής", διέψευδε ότι "έχει οποιαδήποτε σχέση ιδιοκτησίας στην αγοράστρια εταιρεία του ραδιοτηλεοπτικού σταθμού 902". Από την πρώτη του απάντηση αβίαστα προκύπτει εν τούτοις το συμπέρασμα ότι έχει εσωτερική ενημέρωση - από πού όμως; Συμμετέχει ο ίδιος -μόνος ή στο πλαίσιο συνεταιρικού σχήματος- στην εταιρεία που αγόρασε τον, πάλαι ποτέ, "κόκκινο" ραδιοτηλεοπτικό σταθμό; Ή έχει προνομιακή ενημέρωση από τον αγοραστή; Το θέμα, σημειωτέον, απασχόλησε τη σύσκεψη που είχε ο Αλέξης Τσίπρας με συνεργάτες του την περασμένη Πέμπτη, από όπου και εστάλη το μήνυμα ότι η κυβέρνηση της Αριστεράς θα ελέγξει, από μηδενική βάση, τη νομιμότητα της πράξης αγοραπωλησίας. Ενώ και ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Δ. Παπαδημούλης ζήτησε από το ΚΚΕ καθαρές απαντήσεις και στο ζήτημα, αν είναι νόμιμο μια άδεια που δόθηκε σε ένα κόμμα δωρεάν, να πουλιέται στην 'πιάτσα'. Ενώ, ζητώντας να μάθει αν όντως ο Φ. Βρυώνης είναι ο αγοραστής, απόρησε, στην περίπτωση που αυτός είναι τελικώς, πώς δεν... θίγεται το ΚΚΕ, που ο σταθμός καταλήγει σε έναν ιδιοκτήτη άλλου σταθμού που "υπερ-προβάλλει τη Χρυσή Αυγή, ενώ και ο ίδιος είναι συχνά ομοτράπεζος του κ. Σαμαρά".

 Η ΕΣΗΕΑ καταγγέλλει τις απολύσεις 

 Υπάρχει, ασφαλώς, και το άλλο ζήτημα, αυτό των 48 εργαζομένων του "902", αφού ο ιδιοκτήτης τον ζήτησε "καθαρό". Το ΚΚΕ δεν προέβαλε αντίρρηση, αντιθέτως έκανε και κόλπο για να παρακάμψει την εργατική νομοθεσία: Όπως κατήγγειλε το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ, χώρισε τους εργαζομένους σε τρεις ομάδες, περίπου 4 άτομα στο portal, με τον μέσο "εργατικό μισθό" του ΚΚΕ δηλαδή 600 -800 ευρώ, όσοι είναι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ θα διατεθούν προσωρινώς (μέχρι να απολυθούν...) στην, κομματικών συμφερόντων, εταιρεία τηλεφωνίας Mini Price Phone, ενώ, τέλος, οι δημοσιογράφοι θα... μεταταγούν στο ραδιοφωνικό "αδελφάκι" της Θεσσαλονίκης, τον "904 αριστερά στα FM", από όπου και θα απολυθούν αμέσως μετά. Ταυτόχρονα όμως, η ΕΣΗΕΑ επισημαίνει ότι "η Διεύθυνση του "902" άρχισε συζητήσεις με τους εργαζομένους που θα απολυθούν, από τους οποίους ζητείται να αποδεχθούν 'κούρεμα' των οφειλόμενων κατά 40%". Τι άλλο χειρότερο πια στα χρόνια του Μνημονίου;

 Πηγές: avgi.gr, skai.gr

Open Τουρνουά Tennis Καμένα Βούρλα 2013



 Αναρτήθηκε από ........  energoipoliteskv.blogspot.com


 
OPEN ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΤΕΝΝΙΣ
«ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2013»
ΑΠΛΟΥ ΑΝΔΡΩΝ & ΑΠΛΟΥ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
(από 23/08 έως 01/09/2013)

Ο Δήμος, η επιτροπή τουρισμού, οι Ξενοδόχοι και οι Επαγγελματίες των Καμένων Βούρλων, διοργανώνουν το OPEN Τουρνουά Τέννις
«ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ – ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2013» που θα διεξαχθεί στο γήπεδο του ξενοδοχείου «ΓΑΛΗΝΗ».
Το τουρνουά θα περιλαμβάνει τις κατηγορίες  ΑΠΛΟΥ ΑΝΔΡΩΝ & ΑΠΛΟΥ ΓΥΝΑΙΚΩΝ.

Οι δηλώσεις συμμετοχής θα γίνονται τηλεφωνικά στον κ. Γεώργιο Σαββίδη (τηλ. 6974074645). Στη δήλωση συμμετοχής οι παίκτες-παίκτριες είναι υποχρεωμένοι να δηλώνουν το έτος γέννησης τους, το τηλέφωνο τους καθώς και τις ιδιαιτερότητες του προγράμματος τους, τις οποίες η Γραμματεία των αγώνων θα λαμβάνει υπόψη στην κατάρτιση του προγράμματος.

Το κόστος συμμετοχής στο τουρνουά ανέρχεται στο ποσό των 10,00 €.

Η κλήρωση των αγώνων θα γίνει την Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013.
Οι αγώνες θα αρχίζουν στις 09:00 το πρωί,  θα τελειώνουν στις 11:00 το βράδυ  και θα διεξάγονται στα 2 νικηφόρα tie break σε όλα τα sets εκτός αν η Επιτροπή Αγώνων ορίσει κάποιον άλλο τρόπο για την καλύτερη και πιο ομαλή διεξαγωγή του τουρνουά.

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΓΩΝΩΝΑ & ΕΠΙΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΑΓΩΝΩΝ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΑΒΒΙΔΗΣ 

Bloomberg: Τώρα είναι η ευκαιρία να χρεοκοπήσει άφοβα η Ελλάδα

Αναρτήθηκε από ..... energoipoliteskv.blogspot.com


Η χρεοκοπία και το σενάριο του Grexitδεν λείπουν από τα δημοσιεύματα των μεγάλων οικονομικών ειδησεογραφικών πρακτορείων

«Ένα πρωτογενές πλεόνασμα ανοίγει μια άλλη ενδιαφέρουσα πιθανότητα εκτός θέματος αυτή τη στιγμή, την χρεοκοπία». Η αρθρογράφος του Bloοmberg παρουσιάζει την χρεοκοπία, όχι ως απειλή αλλά ως δυνατότητα της χώρας να σταματήσει να πληρώνει τους πιστωτές της.


Εξηγεί η ΜέγκανΜακΑρντλ:
«Όσο καιρό η χώρα χρειαζόταν να δανείζεται χρήματα για να χρηματοδοτεί τις καθημερινές ταμειακές ανάγκες της, η χρεοκοπία ήταν πρακτικά αδύνατη αφού η άρνηση της πληρωμής των πιστωτών της θα σήμαινε, απλά, περισσότερη λιτότητα, καθώς η μοναδική εναπομείνασα πηγή χρημάτων ξαφνικά θα έλειπε. Εάν, ωστόσο, τα φορολογικά έσοδα του κράτους εξακολουθήσουν να είναι περισσότερα από τα έξοδα μια ενδεχόμενη άρνηση πληρωμών προς τους πιστωτές μπορεί να είναι και η καλύτερη λύση για την Ελλάδα αλλά και ένα εργαλείο για να ζητήσει ένα νέο κούρεμα του εξωτερικού της χρέους».

Και καταλήγει: «Αν μάλιστα οι Γερμανοί συνεχίζουν να αρνούνται να διαπραγματευτούν ένα νέο κούρεμα ή και νέα οικονομική βοήθεια προς την Αθήνα, θα περίμενα να ακούσω να ανοίγει σύντομα η συζήτηση για χρεοκοπία από την πλευρά του Αιγαίου».

Στο άρθρο αναφέρεται επίσης, ότι ηκυβέρνηση περιέκοψε τις δαπάνες κατά 8 δισ. ευρώ ή 20% για τους πρώτους επτά μήνες του έτους, ενώ τα φορολογικά έσοδα έχουν αυξηθεί περίπου 11% σε 30,8 δισ. ευρώ. Ενα κενό ύψους 1,9 δισ. ευρώ υπάρχει μεταξύ των εκροών και των εισροών, αλλά αυτό αντιπροσωπεύει μια σημαντική βελτίωση σε σχέση με τα τελευταία χρόνια.


Πηγή: iefimerida

ΣΥΡΙΖΑ: Η κυβέρνηση κάνει εμπόριο ελπίδας

Αναρτήθηκε από ....... energoipoliteskv.blogspot.com


Για «εμπόριο ελπίδας» κατηγορεί την κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ παρεμβαίνοντας στη συζήτηση για το πρωτογενές πλεόνασμα με αφορμή σχετικές δηλώσεις του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης...

Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι, παρά την έκρηξη της ανεργίας, και ιδιαίτερα την εφιαλτική της άνοδο ανάμεσα στους νέους, παρά τη συνεχιζόμενη βαθιά ύφεση, την υπερχρέωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, τις απολύσεις που επίκεινται σε κρίσιμους τομείς της Εκπαίδευσης, της Υγείας και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και την απειλή των πλειστηριασμών, η κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου επιχειρεί για άλλη μια φορά να κερδίσει χρόνο μέσω του εμπορίου ελπίδας.

Το νέο προϊόν που λανσάρει είναι το λεγόμενο «πρωτογενές πλεόνασμα», που το έχει αναδείξει σε πανάκεια, τονίζει η αξιωματική αντιπολίτευση και προσθέτει ότι, πέρα από το γεγονός της μετατροπής του ελλείμματος σε πρωτογενές πλεόνασμα μέσα σε ένα μήνα, κάτι που αποτελεί, ίσως, και παγκόσμιο ρεκόρ για το υπουργείο Οικονομικών, στα στοιχεία που ανακοινώθηκαν δεν συμπεριλαμβάνονται οι προϋπολογισμοί των ΟΤΑ, των ασφαλιστικών ταμείων, οι ληξιπρόθεσμες οφειλές και άλλες παράμετροι, δείχνοντας ότι κυριαρχεί μια νέου τύπου δημιουργική λογιστική.

Ακόμα, όμως, σημειώνει ο ΣΥΡΙΖΑ, και στην περίπτωση που υπήρχε πλεόνασμα, αναρωτιέται κανείς πώς μπορεί η κυβέρνηση να ελπίζει στα σοβαρά σε μια ουσιαστική βελτίωση της πραγματικής οικονομίας, πώς μπορεί να υποσχεθεί την ανάκαμψη στον πολίτη που χάνει τη δουλειά του, που αντιμετωπίζει το φάσμα του πλειστηριασμού της πρώτης του κατοικίας, που χάνει συνεχώς την αγοραστική του δύναμη και δέχεται την ανάλγητη και σκληρή επίθεση της κυβερνητικής μνημονιακής πολιτικής.

Σύμφωνα με το ΣΥΡΙΖΑ, η πλειοψηφία της κοινωνίας γνωρίζει πολύ καλά πια τι σημαίνει μνημονιακή πολιτική και τι είναι τα κόμματα που διαχειρίζονται την πορεία του τόπου, η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, τα κόμματα, μεταξύ άλλων, των μαύρων ταμείων της Siemens.

Καταλήγοντας ο ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει ότι ο αδιάκοπος αγώνας του λαού και η συγκρότηση ενός πλειοψηφικού κοινωνικού μετώπου μπορεί να ανατρέψει αυτή την πολιτική και την κυβέρνηση, αναδεικνύοντας, ταυτόχρονα, την κυβέρνηση της αριστεράς. Μια κυβέρνηση, συμπληρώνει, κοινωνικής σωτηρίας, που θα δώσει ελπίδα και προοπτική στο λαό και τη χώρα.

ΑΜΠΕ

Προκλητικές αυξήσεις στις συντάξεις Βουλευτών

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com


Της Ρούλας Σαλούρου


Η εξαιρετικά επείγουσα εγκύκλιος που υπεγράφη από τη διοίκηση του ταμείου στις 8 Αυγούστου του 2013 έρχεται απλώς να δώσει περαιτέρω διευκρινήσεις σε προηγούμενη εγκύκλιο βάσει διάταξης νόμου που ψηφίστηκε το 2012. Πρόκειται στην ουσία για το δεύτερο Μνημόνιο που μεταξύ των περικοπών σε συντάξεις και μισθούς για εκατοντάδες χιλιάδες συνταξιούχους και εργαζόμενους αντίστοιχα, περιελάμβανε την διάταξη που δίνει δυνατότητα  αναγνώρισης πλασματικής προϋπηρεσίας στους βουλευτές, υπουργούς και υφυπουργούς, προέδρους κοινοτήτων, δημάρχους και νομάρχες, ακόμη κι αυτούς που είχαν θητεία πριν από τον Καλλικράτη.

Μάλιστα, δεν προβλέπεται χρονικός περιορισμός στη δυνατότητα εξαγοράς του πλασματικού χρόνου που αντιστοιχεί στη βουλευτική θητεία,  στο ΙΚΑ και το επικουρικό του ταμείο, ώστε κάποιος να αυξήσει τα έτη ασφάλισής του κατά τόσο χρόνια, όσα κατείχε δημόσια αξιώματα.

Στη νέα  εγκύκλιο με την οποία διευκρινίζονται οι όροι, αναφέρεται η εφημερίδα Ελευθεροτυπία.

Το εν λόγω έγγραφο  δίνει το δικαίωμα αναγνώρισης προϋπηρεσίας τόσο για τη θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος, όσο και για την προσαύξηση της σύνταξης.

Με το νόμο και την εγκύκλιο του ΙΚΑ, συντάξιμος θεωρείται για βουλευτές που διατέλεσαν υπουργοί, υφυπουργοί, δήμαρχοι και νομάρχες ο χρόνος της κοινοβουλευτικής τους θητείας ή της θητείας που διήνυσαν στην Τοπική Αυτοδιοίκηση καθώς μπορούν να εξαγοράσουν το διάστημα αυτό στα Ταμεία που ήταν ασφαλισμένοι πριν εκλεγούν.

Για τους περισσότερους μάλιστα, η εξαγορά αυτή έχει πλαφόν ως προς το τελικό κόστος.

Όλη η εγκύκλιος


Εγκύκλιος Ι.Κ.Α. αρ. 47/5.8.2013
Αναγνώριση στην ασφάλιση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ / ή και του ΕΤΕΑ ( τ .ΕΤΕΑΜ ) χρόνου που αντιστοιχεί στην θητεία Βουλευτών, Υπουργών, Υφυπουργών και των Αιρετών Προέδρων Κοινοτήτων , Δημάρχων και Νομαρχών ,σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5 παρ.8 περ. β’ του Ν.3863/2010 , όπως αυτές συμπληρώθηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 138 παρ.Ζ’ του Ν.4052/2012
Αθήνα 5/8/2013
Αριθμ. Πρωτ.Α20/251/97
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ
ΕΝΙΑΙΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΜΙΣΘΩΤΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΓΕΝ. Δ/ΝΣΗ ΑΣΦ/ΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ – ΕΣΟΔΩΝ
ΤΜΗΜΑΤΑ: ΓΕΝΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
KAI ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
Ταχ. Διεύθυνση : Αγ. Κων/νου 8
10241 ΑΘΗΝΑ
Πληροφορίες : Καρρά Ξ.
: Καραμουσουλή Ε.
Αριθ. τηλεφώνου : 210 52 15 251
: 210 52 15 237
FAX : 210 52 23 228
E – mail : asfika@otenet.gr
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ
EΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΡ.: 47
ΘΕΜΑ : «Αναγνώριση στην ασφάλιση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ / ή και του ΕΤΕΑ ( τ .ΕΤΕΑΜ ) χρόνου που αντιστοιχεί στην θητεία Βουλευτών, Υπουργών, Υφυπουργών και των Αιρετών Προέδρων Κοινοτήτων , Δημάρχων και Νομαρχών ,σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5 παρ.8 περ. β’ του Ν.3863/2010 , όπως αυτές συμπληρώθηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 138 παρ.Ζ’ του Ν.4052/2012»

ΣΧΕΤ.: Η υπ’αριθμ. 21/2011 εγκύκλιος της Διοίκησης ΙΚΑ-ΕΤΑΜ

Σας κοινοποιούμε τις διατάξεις του άρθρου 138 παρ. Ζ’ περ.1 του Ν.4052/2012 (ΦΕΚ 41/1-3-2012 τ.Α’) ο οποίος αποτελεί τον  εφαρμοστικό Νόμο για την «Εγκριση των Σχεδίων Συμβάσεων Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης μεταξύ του Ευρωπαϊκού Ταμείου  Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας , της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Τράπεζας της Ελλάδος , του Σχεδίου του Μνημονίου Συνεννόησης μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας , της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και της Τράπεζας της Ελλάδος και άλλες επείγουσες διατάξεις για τη μείωση του δημοσίου χρέους και τη διάσωση της εθνικής οικονομίας» καθώς επίσης και τις υπ’ αριθμ.Φ.80000/οικ.6680/474/11.4.2012 και Φ.11221/24140/1595/8-2-2013 ερμηνευτικές εγκυκλίους της ΓΓΚΑ του Υπουργείου Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, με τις οποίες δόθηκαν περαιτέρω διευκρινίσεις σχετικά με την αναγνώριση στην ασφάλιση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ / ή και του ΕΤΕΑ (τ.ΕΤΕΑΜ) ) χρόνου που αντιστοιχεί στην θητεία Βουλευτών, Υπουργών, Υφυπουργών και των Αιρετών, Προέδρων Κοινοτήτων, Δημάρχων και Νομαρχών και σας παρέχουμε τις ακόλουθες οδηγίες για την εφαρμογή τους:
1. ΓΕΝΙΚΑ
Με την υπ’αριθμ. εγκύκλιο 21/11 της Δ/σης ΙΚΑ-ΕΤΑΜ είχαν κοινοποιηθεί οι διατάξεις του άρθρου 5 του παρ.8εδ. β’ του Ν.3863/2010 ( ΦΕΚ115/τ.Α’/2010), σύμφωνα με την οποίες προβλέπεται ότι , πρόσωπα που κατέχουν θέση Υπουργού ή Υφυπουργού, ή έχουν τη βουλευτική ιδιότητα καθώς και οι αιρετοί, Πρόεδροι Κοινοτήτων, Δήμαρχοι και Νομάρχες του προϊσχύσαντος καθεστώτος, δύνανται κατά τη διάρκεια της θητείας τους να συνεχίσουν την ασφάλισή τους στους Κλάδους Κύριας , Επικουρικής και Πρόνοιας στους οποίους ήταν ασφαλισμένοι πριν την εκλογή τους ή να αναγνωρίσουν τους χρόνους που αντιστοιχούν στη θητεία τους, οποτεδήποτε στους συγκεκριμένους αυτούς κλάδους, το σύνολο δε των εισφορών ασφαλισμένου και εργοδότη βαρύνει τα πρόσωπα αυτά.

Με τον ανωτέρω νόμο ενώ δόθηκε η δυνατότητα αναγνώρισης στην ασφάλιση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ /ή και του ΕΤΕΑ (τ.ΕΤΕΑΜ) του χρόνου που αντιστοιχεί στη θητεία των ανωτέρω αναφερθέντων πρόσωπων, δεν είχε όμως προβλεφθεί ο τρόπος με τον οποίο θα υλοποιηθεί η εν λόγω αναγνώριση (δηλ. ο προσδιορισμός των οφειλουμένων ασφαλιστικών εισφορών για την εξαγορά , η βάση υπολογισμού, ο τρόπος καταβολής των εισφορών κλπ.).

2. ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

Με τις διατάξεις του άρθρου 138 « Ρυθμίσεις θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης » παρ. Ζ , περ.1 , του Ν.4052/1-3-2012 ( ΦΕΚ 41/τ.Α’/2012) συμπληρώθηκε η διάταξη του άρθρου 5 της παρ. 8εδ. β’ του Ν.3863/2010 (ΦΕΚ115/τ.Α’/2010) ως εξής :

« Για τον προσδιορισμό των ανωτέρω ασφαλιστικών εισφορών λαμβάνεται ως βάση υπολογισμού για τον κάθε ασφαλιστικό φορέα – τομέα κύριας και επικουρικής ασφάλισης, καθώς και πρόνοιας , ο ασφαλιστέος μισθός ή το τεκμαρτό ημερομίσθιο της ασφαλιστικής κλάσης ή κατηγορίας, όπως θα διαμορφώνονταν κάθε φορά αν τα πρόσωπα της παραγράφου αυτής συνέχιζαν, κατά περίπτωση, να απασχολούνται ή να αυτοαπασχολούνται ή να ασκούν ελεύθερο επάγγελμα και κατά τη διάρκεια της θητείας τους.

Σε περίπτωση που δεν προβλέπεται ασφαλιστέος μισθός ή τεκμαρτό ημερομίσθιο ή το ύψος αυτών υπερβαίνει τον ασφαλιστέο μισθό ή το τεκμαρτό ημερομίσθιο που αντιστοιχεί στην 28η ασφαλιστική κλάση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ,οι ανωτέρω ασφαλιστικές εισφορές υπολογίζονται επί του ασφαλιστέου μισθού ή του τεκμαρτού ημερομισθίου της κλάσης αυτής, όπως ισχύει κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης αναγνώρισης ή προκειμένου για ασφαλισμένους από 1/1/1993 και μετά , επί των αποδοχών της παρ. 2β του άρθρου 22 του Ν.2084/1992 που δεν μπορούν να υπερβαίνουν κατά μήνα το οκταπλάσιο του μέσου μηνιαίου κατά κεφαλή ΑΕΠ, αναπροσαρμοζόμενου με το εκάστοτε ποσοστό αύξησης των συντάξεων των δημοσίων υπαλλήλων.

Η καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών για τον αναγνωριζόμενο χρόνο γίνεται εφάπαξ εντός τριμήνου από την κοινοποίηση της  απόφασης αναγνώρισης , οπότε παρέχεται έκπτωση 15% , είτε σε μηνιαίες δόσεις, ο αριθμός των οποίων ισούται με τους  ναγνωριζόμενους μήνες. Η πρώτη δόση καταβάλλεται μέχρι το τέλος του επόμενου μήνα της κοινοποίησης της απόφασης.

Καθυστέρηση καταβολής δόσης συνεπάγεται επιβάρυνσή της με τα εκάστοτε προβλεπόμενα πρόσθετα τέλη.

Ο αναγνωριζόμενος χρόνος αξιοποιείται είτε για θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος είτε για την προσαύξηση του ποσού της σύνταξης μόνο μετά την ολοσχερή εξόφληση του ποσού εξαγοράς.»

3. ΥΠΑΓΟΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ

Τα πρόσωπα που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του κοινοποιούμενου νόμου και τα οποία δύνανται να αναγνωρίσουν κατόπιν εξαγοράς τους χρόνους που αντιστοιχούσαν ή αντιστοιχούν στη θητεία τους είναι:

• Οι κατέχοντες τη βουλευτική ιδιότητα
• Οι κατέχοντες θέση Υπουργού – Υφυπουργού
Και οι Αιρετοί
• Πρόεδροι Κοινοτήτων
• Δήμαρχοι και
• Νομάρχες προϊσχύσαντος καθεστώτος (δηλ. πριν την εφαρμογή του Ν.3852/2012 «Πρόγραμμα Καλλικράτης»)

4. ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ- ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να προσέρχονται στο Υποκατάστημα του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ του τόπου κατοικίας τους, και να υποβάλλουν:
→ αίτηση ( σύμφωνα με το συνημμένο στην παρούσα σχετικό έντυπο υπόδειγμα αίτησης ) στην οποία θα προσδιορίζουν επακριβώς το χρονικό διάστημα της θητείας τους (συνολικό ή μέρος αυτού) που επιθυμούν να αναγνωρίσουν καθώς επίσης και τον τρόπο καταβολής του ποσού της εξαγοράς ( εφάπαξ ή σε δόσεις) .
→ βεβαίωση χρόνου θητείας , εκδοθείσα από τον κατά περίπτωση αρμόδιο φορέα (π.χ. Βουλή, Υπουργείο Εσωτερικών, Περιφέρεια) προκειμένου να γνωστοποιηθεί στην Υπηρεσία μας η συνολική χρονική διάρκεια της θητείας τους.
→ Ασφαλιστικά βιβλιάρια / εκκαθαριστικά μισθοδοσίας από τα οποία θα προκύπτει ο ασφαλιστέος μισθός των ενδιαφερομένων κατά το χρονικό διάστημα πριν τη θητεία τους.
Επισημαίνουμε ότι, το δικαίωμα να υποβάλλουν σχετικό αίτημα αναγνώρισης δεν υπόκειται σε χρονικό περιορισμό, είναι δηλ. απρόθεσμο.

Εφόσον κριθεί από την αρμόδια Υπηρεσία ότι, πληρούνται οι απαιτούμενες από το νόμο προϋποθέσεις, θα εκδίδεται απόφαση αναγνώρισης από τον Δ/ντή του Υποκ/τος ΙΚΑ-ΕΤΑΜ του τόπου κατοικίας του ενδιαφερόμενου, στην οποία θα αναφέρεται το συνολικό οφειλόμενο ποσό της εξαγοράς καθώς και ο τρόπος καταβολής του, εφάπαξ ή σε δόσεις, θα κοινοποιείται δε στον ενδιαφερόμενο με απόδειξη παραλαβής κατά τα γνωστά.

5. ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5 του παρ.8εδ. β ’του Ν.3863/2010 ( ΦΕΚ115/τ.Α’/2010), αρμόδιος φορέας για την εν λόγω αναγνώριση ορίζεται ο Ασφαλιστικός Φορέας Κύριας/Επικουρικής Ασφάλισης στον οποίο υπήγετο ο ενδιαφερόμενος πριν την εκλογή του.
Γενικά, για να είναι το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση της σχετικής αναγνώρισης, θα πρέπει να είναι ο φορέας στον οποίο είχε χωρήσει ασφάλιση του ενδιαφερόμενου κατά το πρότερο χρονικό διάστημα της θητείας του και η οποία διεκόπη λόγω της εκλογής του ως βουλευτή ή αιρετού ή λόγω της τοποθέτησής του σε θέση Υπουργού ή Υφυπουργού.
Τα ανωτέρω ισχύουν και για το κλάδο Επικουρικής Ασφάλισης ΕΤΕΑ ( τ. ΕΤΕΑΜ) , εφόσον ο ενδιαφερόμενος δεν καλύπτεται από άλλο Επικουρικό Φορέα.
Περιπτώσεις προσώπων – ασφαλισμένων του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ , που για το αμέσως πριν την έναρξη της θητείας τους χρονικό διάστημα δεν υπήγοντο στην ασφάλιση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ / ΕΤΕΑ επειδή ήταν άνεργοι , τα εν λόγω πρόσωπα εμπίπτουν στις κοινοποιούμενες διατάξεις του άρθρου 5παρ.β’ του Ν.3863/2010 και συνεπώς δύνανται να αναγνωρίσουν το χρόνο της θητείας τους στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ / ΕΤΕΑ. (Σχετ. το υπ’αριθμ. Φ.11221/24140/1595/8-2-2013 έγγραφο της ΓΓΚΑ).

6. ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ ΕΞΑΓΟΡΑΣ- ΠΟΣΟΣΤΑ

Για τον προσδιορισμό των ασφαλιστικών εισφορών λαμβάνεται ως βάση υπολογισμού ο ασφαλιστέος μισθός ή το τεκμαρτό ημερομίσθιο της ασφαλιστικής κλάσης , ή κατηγορίας , όπως θα διαμορφώνονταν κάθε φορά αν τα πρόσωπα που αναφέρονται ανωτέρω συνέχιζαν , κατά περίπτωση να απασχολούνται και κατά τη διάρκεια της θητείας τους.
Διευκρινίζεται ότι, ο κατά τα ανωτέρω ασφαλιστέος μισθός ή το τεκμαρτό ημερομίσθιο της ασφαλιστικής κλάσης ή κατηγορίας θα πρέπει να αναπροσαρμοστεί κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης για αναγνώριση , όπως κατά κανόνα εφαρμόζεται στις αναγνωρίσεις χρόνων ασφάλισης. (Σχετ. το υπ’αριθμ. Φ.11221/24140/1595/8-2-2013 έγγραφο της ΓΓΚΑ).
Για καλύτερη κατανόηση του θέματος παραθέτουμε ένα παράδειγμα.
Π.χ ο ενδιαφερόμενος για αναγνώριση αιρετός, κατά το πρότερο χρονικό διάστημα της θητείας του, απασχολήθηκε με την ειδικότητα του λογιστή σε μία επιχείρηση και ελάμβανε έναν Χ ασφαλιστέο μισθό, συμπεριλαμβανομένων όλων των τυχόν επιδομάτων (τέκνων,προϋπηρεσίας, κλπ.) σύμφωνα με τη συλλογική – κλαδική σύμβαση εργασίας που αντιστοιχούσε στην ειδικότητά του.
Προκειμένου να βρεθεί η βάση υπολογισμού για την αναγνώριση του χρόνου της θητείας του θα πρέπει να ερευνηθεί πως ο εν λόγω ασφαλιστέος αυτός μισθός θα έχει διαμορφωθεί κατά την ημέρα υποβολής του αιτήματος για αναγνώριση. Δηλ. πως θα έχει διαμορφωθεί , στο συγκεκριμένο παράδειγμα, ο ασφαλιστέος μισθός του λογιστή , κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης, βάσει των ισχυουσών συμβάσεων εργασίας (συλλογικών, κλαδικών κλπ.), συμπεριλαμβανομένου του χρόνου θητείας του και τυχόν επιδομάτων .
Σε περίπτωση που δεν προβλέπεται ασφαλιστέος μισθός ή τεκμαρτό ημερομίσθιο ή το ύψος αυτών υπερβαίνει τον ασφαλιστέο μισθό ή το τεκμαρτό ημερομίσθιο που αντιστοιχεί στην 28η ασφαλιστική κλάση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, οι ανωτέρω ασφαλιστικές εισφορές υπολογίζονται επί του ασφαλιστέου μισθού ή του τεκμαρτού ημερομισθίου της κλάσης αυτής, όπως ισχύει κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης αναγνώρισης. Προκειμένου για «νέους» ασφαλισμένους ( από 1/1/1993 και μετά) η εν λόγω αναγνώριση γίνεται επί των αποδοχών της παρ. 2β του άρθρου 22 του Ν.2084/1992, οι οποίεςδεν μπορούν να υπερβαίνουν κατά μήνα το οκταπλάσιο του μέσου μηνιαίου κατά κεφαλή ΑΕΠ , αναπροσαρμοζόμενου με το εκάστοτε ποσοστό αύξησης των συντάξεων των δημοσίων υπαλλήλων ( το ποσό αυτό σήμερα έχει διαμορφωθεί σε 5.543,55 ευρώ).
Διευκρινίζεται ότι εάν ο ενδιαφερόμενος για αναγνώριση αιρετός, βουλευτής, κλπ. είναι «παλαιός » ασφαλισμένος και κατά το πρότερο χρονικό διάστημα της θητείας του απασχολήθηκε σε μία επιχείρηση και ελάμβανε αποδοχές οι οποίες υπερβαίνουν τον ασφαλιστέο μισθό που αντιστοιχεί στην 28η κλάση ,τότε η αναγνώριση θα γίνει με βάση τον ασφαλιστέο μισθό της κλάσης αυτής, εφόσον βέβαια το χρονικό διάστημα της θητείας του διανύθηκε πριν την 1/1/2013.
Για θητεία που διανύθηκε ή θα διανυθεί μετά την 1/1/2013 για τον υπολογισμό των εισφορών θα ληφθεί υπόψη το ανώτατο όριο ασφαλιστέων αποδοχών όπως αυτό έχει διαμορφωθεί από την ημερομηνία αυτή δηλ. σε 5.543,55 ευρώ (εγκύκλιο 13/13).
Στις περιπτώσεις προσώπων που κατά το παρελθόν ήταν ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ/ ΕΤΕΑ πλην όμως κατά την ημερομηνία που υποβάλλουν αίτηση για αναγνώριση είναι άνεργοι , οι ασφαλιστικές εισφορές που οφείλουν να καταβάλλουν είναι εκείνες που αντιστοιχούν στην 28η ασφαλιστική κλάση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ , όπως αυτή ισχύει κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης αναγνώρισης ( προκειμένου για «παλαιούς» ασφαλισμένους) ή επί των αποδοχών της παρ. 2β του άρθρου 22 του Ν.2084/1992, οι οποίες δεν είναι δυνατό να υπερβαίνουν κατά μήνα το οκταπλάσιο του μέσου μηνιαίου κατά κεφαλή ΑΕΠ, αναπροσαρμοζόμενου με το εκάστοτε ποσοστό αύξησης των συντάξεων των δημοσίων υπαλλήλων προκειμένου για «νέους» ασφαλισμένους. (Σχετ. το υπ’αριθμ. Φ.11221/24140/1595/8-2-2013 έγγραφο της ΓΓΚΑ).
Ευνόητο είναι ότι, και στην περίπτωση των ανέργων οι οποίοι είναι «παλαιοί» ασφαλισμένοι, για θητεία που διανύθηκε ή θα διανυθεί μετά την 1/1/2013 θα ισχύσουν τα ανωτέρω αναφερθέντα.
7. ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΞΑΓΟΡΑΣ – ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΗΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ
Η καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών για τον χρόνο που αναγνωρίζεται γίνεται είτε εφάπαξ εντός τριμήνου από την κοινοποίηση της απόφασης αναγνώρισης , οπότε παρέχεται έκπτωση 15%, είτε σε μηνιαίες δόσεις, ο αριθμός των οποίων ισούται με τον αριθμό των αναγνωριζόμενων μηνών.
Η πρώτη δόση καταβάλλεται μέχρι το τέλος του επόμενου μήνα από την κοινοποίηση της απόφασης , ενώ σε περίπτωση καθυστέρησης καταβολής δόσης επιβάλλονται τα εκάστοτε προβλεπόμενα πρόσθετα τέλη ή προσαυξήσεις.
8. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

Ο αναγνωριζόμενος χρόνος αξιοποιείται είτε για θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος είτε για την προσαύξηση του ποσού της σύνταξης μόνο μετά την ολοσχερή εξόφληση του ποσού εξαγοράς.
Σημειώνουμε τέλος ότι, στην περίπτωση που όλα τα ανωτέρω πρόσωπα συνταξιοδοτούνται με προϋποθέσεις που διαμορφώνονται και ισχύουν από 1/1/2011 και εξής , με βάση τις αυξημένες προϋποθέσεις του άρθρου 10 του Ν.3863/2010 για τον υπολογισμό του κατά περίπτωση ανωτάτου ορίου αναγνωριστέου πλασματικού χρόνου , συνυπολογίζεται και ο χρόνος που τυχόν θα αναγνωριστεί με τις διατάξεις του άρθρου 5 παρ. 8 του Ν.3863/2010,όπως ισχύει , καθώς , σύμφωνα με τη ρητή διατύπωση το άρθρου 40 παρ.6 του Ν.3996/2011, στο συνολικό χρόνο που αναγνωρίζεται τόσο για θεμελίωση όσο και για προσαύξηση του ποσού της σύνταξης συνυπολογίζεται και κάθε άλλος πραγματικός ή πλασματικός χρόνος που τυχόν έχει αναγνωριστεί ή αναγνωρίζεται ως χρόνος ασφάλισης με βάση άλλες διατάξεις.

ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ - ΕΣΟΔΩΝ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ

Από .......  Capital


Πηγή:www.capital.gr

Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

Moody's: Η οικονομική στήριξη του ΔΝΤ δεν αποκλείει τη χρεοκοπία

Αναρτήθηκε από ....... energoipoliteskv.blogspot.com


Οι χώρες που λαμβάνουν οικονομική βοήθεια από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο δεν είναι προφυλαγμένες από τον κίνδυνο χρεοκοπίας, υποστηρίζει μια μελέτη του οίκου αξιολόγησης Moody's που δόθηκε στη δημοσιότητα.

Οι χώρες αυτές "εκτίθενται σε σημαντικούς κινδύνους χρεοκοπίας καθώς είναι μακροπρόθεσμα ευάλωτες παρά τη σταθερή υποστήριξη που τους προσφέρουν γενικά αυτά τα προγράμματα βοήθειας" υπογραμμίζει στη μελέτη του ο οίκος.

Η έρευνα καλύπτει μια περίοδο 30 ετών –από το 1983 μέχρι το 2012– και αφορά 168 χώρες, εκ των οποίων οι 114 στηρίχθηκαν οικονομικά από το ΔΝΤ.

Στις μισές χρεοκοπίες χωρών που έχουν σημειωθεί από το 1983, είχαν προηγηθεί προγράμματα στήριξης από το ΔΝΤ, διευκρινίζει ο Moody's. Αυτόν τον λόγο επικαλείται ο οίκος για να μην αναβαθμίζει την πιστοληπτική ικανότητα χωρών όταν λαμβάνουν βοήθεια από το ΔΝΤ. Μάλιστα, κατά την περίοδο που εξετάζεται στη μελέτη, οι χρεοκοπίες είναι διπλάσιες για τις χώρες που στηρίζονταν από προγράμματα του Ταμείου.

Αυτό εξηγείται από το γεγονός ότι οι χώρες οι οποίες προσφεύγουν στο Ταμείο για βοήθεια αντιμετωπίζουν περισσότερους "παράγοντες κινδύνου" οι οποίοι θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε αθέτηση πληρωμών εκ μέρους τους, όπως είναι μια τραπεζική κρίση ή ένα "πολύ υψηλό" δανειακό βάρος.

Το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα είναι η Αργεντινή, η οποία αναγκάστηκε να κηρύξει αδυναμία αποπληρωμής των δανειστών της στα τέλη του 2001, ενώ επί πολλά χρόνια λάμβανε οικονομική βοήθεια από το ΔΝΤ.

Σύμφωνα πάντως με τον Moody's, η μελέτη καταδεικνύει ότι η "μεγάλη πλειονότητα" των χωρών που στηρίχθηκαν από το Ταμείο δεν χρεοκόπησαν αν και πολλές από αυτές δεν είχαν πρόσβαση στις χρηματοπιστωτικές αγορές. "Αυτή είναι η απόδειξη ότι τα προγράμματα του ΔΝΤ συχνά κατάφεραν να περιορίσουν τον κίνδυνο αθέτησης πληρωμών", τονίζει. Περισσότερες από 60 χώρες, μεταξύ των οποίων και τέσσερα μέλη της ευρωζώνης (Ελλάδα, Κύπρος, Ιρλανδία, Πορτογαλία) λαμβάνουν βοήθεια από το ΔΝΤ.

Από.......  iefimerida

Αυτοί είναι οι πρώτοι 577 που προσλαμβάνονται στη Δημόσια Τηλεόραση – Ξεπέρασαν τις 8.000 οι αιτήσεις - Όλα τα ονόματα

Αναρτήθηκε από .........  energoipoliteskv.blogspot.com

- Τα ονόματα όσων συγκέντρωσαν τα περισσότερα μόρια δημοσιοποίησε η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας
- Τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν τα ονόματα και τα μόρια όσων υπέβαλαν αίτηση με τη δεύτερη προκήρυξη
- Όσες αιτήσεις δεν περιλαμβάνονται στην ανακοίνωση θα εξεταστούν στο πλαίσιο της δεύτερης προκήρυξης
- Δείτε τη λίστα με όλα τα ονόματα σε όλες τις ειδικότητες

Στη δημοσιότητα έδωσε το Υπουργείο Οικονομικών και ο ειδικός διαχειριστής του παθητικού και ενεργητικού της πρώην ΕΡΤ ΑΕ, Γκίκας Μάναλης, μέσω της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης κι Επικοινωνίας, τη λίστα με τα ονόματα όσων υπέβαλαν αίτηση για να εργαστούν στο μεταβατικό φορέα της Δημόσιας Τηλεόρασης κι έχουν συγκεντρώσει τα περισσότερα μόρια.

Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν τα ονόματα και τα μόρια  όσων υπέβαλαν αίτηση με τη δεύτερη προκήρυξη. Οι αιτήσεις όσων δεν περιλαμβάνονται στην ανακοίνωση, θα εξεταστούν στο πλαίσιο της δεύτερης προκήρυξης.

Τονίζεται επίσης οτι για την πρόσληψη απαιτείται η επιβεβαίωση των στοιχείων που περιλαμβάνονται στις αιτήσεις συμμετοχής τους, με την προσκόμιση και τον έλεγχο των απαιτούμενων δικαιολογητικών.

Σε περίπτωση που δεν προσκομιστούν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά ή αυτά που θα προσκομισθούν δεν αποδεικνύουν τα δηλωθέντα κριτήρια ή τις ιδιότητες  πρόσληψης ο υποψήφιος διαγράφεται από τους οικείους πίνακες κατάταξης.

Σύμφωνα με δηλώσεις του αρμόδιου υφυπουργού κ. Παντελή Καψή "το 80% όσων προσληφθούν θα είναι άτομα που εργαζόταν στην ΕΡΤ και οι συμβάσεις τους στο μεταβατικό φορέα θα είναι δίμηνες και θα πληρώνονται με βάση το ενιαίο μισθολόγιο που ισχύει για τους δημόσιους υπαλλήλους της χώρας".


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ

Τα καλύτερα των δελτίων

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com

Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

Υπουργείο Παιδείας: Το Νομοσχέδιο για το Γενικό και Επαγγελματικό Λύκειο


Σχέδιο Νόμου: «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές Διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων»

ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ
Αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
«Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές
Διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων»
 


Διαβάστε εδω για τα Επαγγέλματα- Επίπεδα Εκπαίδευσης


Από .........alfavita

Νέο αρνητικό ρεκόρ για την Ελλάδα - Πρωταθλήτρια της ΕΕ σε μειώσεις μισθών

Αναρτήθηκε από ....... energoipoliteskv.blogspot.com


Μείωση της τάξης του 11,3% έχει υποστεί το μέσο ωρομίσθιο του εργαζόμενου στην Ελλάδα από το 2010 έως σήμερα, ένα ποσοστό που κατατάσσει τη χώρα μας στην πρώτη θέση της σχετικής λίστας με τις χώρες της ΕΕ.

Οπως προκύπτει από τα στοιχεία που συνέλεξε η βιβλιοθήκη της βρετανικής Βουλής των Κοινοτήτων κατόπιν αίτησης των Εργατικών της αντιπολίτευσης, στην Ελλάδα την τελευταία τριετία συνυπολογίζοντας το δείκτη πληθωρισμού, το ωρομίσθιο του εργαζομένου στην Ελλάδα έχει υποστεί μείωση της τάξης του 11,3%.

Πέρα από την Ελλάδα, μεγάλη είναι η μείωση μισθών στην Πορτογαλία και στην Ολλανδία. Μείωση, όμως, έχουν υποστεί οι μισθοί και στη Βρετανία όπου το ποσοστό εκεί αγγίζει το 5,5%. Ακολουθούν η Ισπανία όπου οι μισθοί μειώθηκαν κατά 3,3% αλλά και η Κύπρος όπου οι ωριαίες απολαβές μειώθηκαν κατά 3%.

Στον αντίποδα η Γερμανία όπου το ωρομίσθιο έχει αυξηθεί κατά 2,7% μέσα στην ίδια τριετία και στη Γαλλία κατά 0,4%. Η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφεται στη Βουλγαρία με 13,2%.
Συνολικά στην ΕΕ το μέσο ωρομίσθιο έχει ελαττωθεί κατά 0,7% και στην Ευρωζώνη κατά 0,1%.
ΕΛΣΤΑΤ: Ο πληθωρισμός μειώθηκε κατά 0,7% σε ένα χρόνο αλλά οι τιμές σε βασικά είδη διαβίωσης αυξήθηκαν

Στον υπολογισμό του ποσοστού των μειώσεων των μισθών στην ΕΕ ελήφθη υπόψη και ο δείκτης του πληθωρισμού, η πορεία του οποίου προκαλεί ιδιαίτερη ανησυχία στο οικονομικό επιτελείεο της κυβέρνησης.

Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, μπορεί ο δείκτης του πληθωρισμού να υποχώρησε κατά 0,7%
κατά το δεύτερο μήνα του καλοκαιριού, ωστόσο η μείωση αυτή οφείλεται στην πτώση των τιμών που κατεγράφη σε συγκεκριμένους τομείς όπως οι μεταφορές, η αναψυχή, οι επικοινωνίες, η εκπαίδευση και η υγεία σε αντίθεση με βασικά είδη διαβίωσης στα οποία σημειώθηκαν ανατιμήσεις σε σχέση με τον Ιούλιο του 2012, όπως για παράδειγμα:
  • στο πετρέλαιο θέρμανσης 25,1%
  • στις τιμές στα τιμολόγια της ΔΕΗ 12,3%,
  • στα ασφάλιστρα μεταφορών 11,4%
  • ,στις οικιακές υπηρεσίες 8,1%,
  • στα φρούτα 6,1%,
  • στα λαχανικά 4,6%,
  • στον καπνό 3,5%.

Από ........  iefimerida



Υπογράφηκε η υπουργική απόφαση για την κινητικότητα - Διαβάστε την

Αναρτήθηκε από .........  energoipoliteskv.blogspot.com

- Aφορά τον καθορισμό της διαδικασίας επιλογής των προς μετάταξη ή μεταφορά υπαλλήλων, των κριτηρίων επιλογής και κατάταξής τους καθώς και του τρόπου μοριοδότησής τους
- Υπογράφηκε από τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κυριάκο Μητσοτάκη
- Ποιά δικαιολογητικά χρειάζονται

Σκοπός της απόφασης αυτής είναι η ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων σχετικών με:

α) τη διαδικασία επιλογής των προς μετάταξη ή μεταφορά των υπαλλήλων που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα,
β) τα αναγκαία δικαιολογητικά,
γ) τα επιμέρους κριτήρια μοριοδότησης και
δ) τον αριθμό των μορίων που αντιστοιχούν στα επιμέρους κριτήρια.

Η Απόφαση αυτή, όπως και εκείνη της 2ας Αυγούστου 2013, που προβλέπει τον καθορισμό της διαδικασίας επιλογής των υπαλλήλων που τίθενται σε κινητικότητα, βασίζεται σε τέσσερις αρχές: Αξιοκρατία στον τρόπο εισαγωγής του υπαλλήλου στο Δημόσιο, αξιοσύνη σε σχέση με τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, αυστηρότητα στον έλεγχο αρνητικής συμπεριφοράς στην υπηρεσία, αλλά και εμπιστοσύνη στη νέα γενιά των δημοσίων υπαλλήλων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ


Από ........  newsit