Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Μπροστά κατά 7 μονάδες η ΝΔ - Εκτός Βουλής ΛΑΟΣ, Αρμα Πολιτών και Δημοκρατική Συμμαχία

Αναρτήθηκε από......  energoipoliteskv.blogsdpot.com


Πέφτει η Δημοκρατική Αρσιτερά, υψηλά ποσοστά στο κόμμα Καμμένου, σύμφωνα με νέα δημοσκόπηση.


Σύμφωνα με το βαρόμετρο της της Public Issue για τον ΣΚΑΪ και την Καθημερινή της Κυριακής, η ΝΔ καταγράφει προβάδισμα επτά ποσοστιαίων μονάδων έναντι του ΠΑΣΟΚ.

Στην εκτίμηση ψήφου η ΝΔ συγκεντρώνει 22,5%, το ΠΑΣΟΚ 15,5%, ο ΣΥΡΙΖΑ 12,5%, το ΚΚΕ και η Δημοκρατική Αριστερά 12%, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες 8,5%, η Χρυσή Αυγή 5% και οι Οικολόγοι 3%.

Εκτός Βουλής παραμένουν ΛΑΟΣ, Άρμα Πολιτών και Δημοκρατική Συμμαχία.

Σε ο,τι αφορά τη δημοτικότητα των πολιτικών αρχηγών, πρώτος έρχεται ο Φώτης Κουβελης με 51% και ακολουθούν: Αλέξης Τσίπρας με 36%, Αντώνης Σαμαράς με 31%, Ευάγγελος Βενιζέλος με 29%, Αλέκα Παπαρήγα με 26%, Ντόρα Μπακογιάννη με 18% και Γιώργος Καρατζαφέρης με 16%.

Στην ερώτηση ποιος είναι καταλληλότερος για πρωθυπουργός (αυθόρμητη αναφορά) πρώτος είναι ο «κανένας» με 34%. Στη δεύτερη θέση ισοβαθμούν με 18% ο Αντώνης Σαμαράς και ο Ευάγγελος Βενιζέλος. Ακολουθεί ο Αλέξης Τσίπρας με 13%, η Αλέκα Παπαρήγα με 5%, ο Γιώργος Καρατζαφέρης με 4%, Λουκάς Παπαδήμος με 3% και Φώτης Κουβέλης με 2%.

Το 87% των πολιτών δηλώνουν απογοητευμένοι από την κυβέρνηση και το 65% δεν εμπιστεύονται τον Λουκά Παπαδήμο.
 
Από....   newsit

FT: Ανησυχία σε Αθήνα και Βρυξέλλες για τη σταθερότητα της νέας κυβέρνησης

Αναρτήθηκε από ........  energoipoliteskv.blogspot.com



Θανάσης Γκαβός, Λονδίνο  03/05/2012 
Την ανησυχία στελεχών της ΝΔ και των Ευρωπαίων εταίρων ότι η κάλπη της Κυριακής ίσως δεν αναδείξει σταθερή κυβέρνηση, επισημαίνει ανταπόκριση των Φαϊνάνσιαλ Τάιμς από την Αθήνα και τις Βρυξέλλες.


Σημειώνεται επίσης ότι τα μέτρα που πρέπει να προωθήσει η νέα κυβέρνηση, όπως «διέρρευσαν από στελέχη κοντά στο Λουκά Παπαδήμο», υπενθύμισαν τις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει ο νέος πρωθυπουργός. «Ήταν μια υπενθύμιση της πραγματικότητας για τους πολιτικούς που βρίσκονται σε προεκλογική διάθεση», σχολιάζει αξιωματούχος.

Στρεφόμενη στην προεκλογική εκστρατεία του κ. Σαμαρά, η βρετανική οικονομική εφημερίδα επισημαίνει ότι έχει υποσχεθεί αλλαγές στο πρόγραμμα διάσωσης. Την ίδια ώρα όμως «επιχειρεί να κατευνάσει τους φόβους των Βρυξελλών περί μιας συντηρητικής κυβέρνησης που θα έχει στόχο την αναδιαπραγμάτευση της συμφωνίας, αποφεύγοντας για παράδειγμα να θέσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για τις βαθιές περικοπές φόρων που έχει προτείνει».

Η εφημερίδα σχολιάζει ότι όσο πλησίαζαν οι εκλογές ορισμένοι αξιωματούχοι της ΕΕ δήλωναν εξαιρετικά εκνευρισμένοι από την ασάφεια των τοποθετήσεων Σαμαρά αναφορικά με τη στήριξή του στο πρόγραμμα διάσωσης. Τώρα όμως, με τόσα περιθωριακά και αντι-ευρωπαϊκά κόμματα να έχουν ενισχυθεί, αυτές οι ενστάσεις για τον κ. Σαμαρά ελάχιστα ακούγονται στις Βρυξέλλες, καθώς ο πρόεδρος της ΝΔ «θεωρείται πια η καλύτερη επιλογή για να μείνει η Ελλάδα εντός πορείας».

Σημειώνεται ότι οι αξιωματούχοι στις Βρυξέλλες ανησυχούν για το ενδεχόμενο μη-σχηματισμού σταθερής κυβέρνησης από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ. Ακόμα πάντως και στο ενδεχόμενο επαρκούς πλειοψηφίας μεταξύ των δύο κομμάτων, η νέα κυβέρνηση θα έχει μικρά περιθώρια ελιγμών, σχολιάζουν οι Φαϊνάνσιαλ Τάιμς. Εξηγούν ότι το ΔΝΤ έχει ήδη προειδοποιήσει με παρακράτηση της επόμενη τριμηνιαίας οικονομικής βοήθειας προς την Ελλάδα σε περίπτωση απόκλισης από το πρόγραμμα αυστηρής λιτότητας και μεταρρυθμίσεων.

Σημαίνων πολιτικός της ΝΔ παραδέχεται ότι ένα ποσοστό κάτω από το 30% θα προκαλέσει εσωκομματική δυσαρέσκεια, καθώς και ότι πρόκειται για ασυνήθιστες εκλογές καθώς τα δύο κόμματα δεν έχουν αναπτύξει τη συνήθη δυναμική τους. Από την άλλη πλευρά, αναλυτής του ΠΑΣΟΚ δηλώνει αισιόδοξος ότι το κόμμα θα κερδίσει ξανά τους αναποφάσιστους που προέρχονται κυρίως από τη δεξαμενή ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ.
 
Από.......  skai

ΑΣΥΜΦΩΝΙΑ ΣΤΟ ECOFIN ΓΙΑ ΤΗ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ

Αναρτήθηκε από......  energoipoliteskv.blogspot.com


Σε ναυάγιο οδηγήθηκε η συνάντηση των Ευρωπαίων υπουργών Οικονομικών (Ecofin), που είχε ως αντικείμενο την εφαρμογή των νέων κανονισμών για την κεφαλαιακή επάρκεια των τραπεζών («Βασιλεία ΙΙΙ»). Οι μαραθώνιες διαβουλεύσεις, που διάρκεσαν 16 ώρες, απέβησαν άκαρπες, παρά τη... συμβιβαστική πρόταση που κατέθεσε η δανική προεδρία της ΕΕ και πλέον οι αποφάσεις θα πρέπει να ληφθούν στο επόμενο Ecofin στις 15 Μαίου.

Η ΕΕ είχε υιοθετήσει τους νέους διεθνείς κανόνες το Νοέμβριο του 2010, παράλληλα με άλλες χώρες της Ομάδας των 20 (G-20), στο πλαίσιο των προσπαθειών για την πρόληψη μελλοντικών κρίσεων λόγω των τραπεζών και για να μειωθεί η ανάγκη διάσωσης τραπεζών που αντιμετωπίζουν προβλήματα ρευστότητας.

Οι νέοι κανόνες για την κεφαλαιοποίηση των τραπεζών αναμένεται να εφαρμοστούν σταδιακά αρχής γενομένης το 2013.

Στο επίκεντρο των νέων κανόνων είναι η απαίτηση προς τις τράπεζες να κρατούν περισσότερο κεφάλαιο για να μπορούν να αντιμετωπίζουν με καλύτερο τρόπο οικονομικές κρίσεις και υφέσεις.

Ένα ζήτημα είναι ότι χώρες όπως η Βρετανία και η Σουηδία πιέζουν τα κράτη-μέλη της ΕΕ να μπορούν να επιβάλλουν μονομερώς κανονισμούς για ακόμα υψηλότερη τραπεζική κεφαλαιοποίηση, εάν επιθυμούν να το κάνουν.

Όμως, οι επικριτές αυτής της προσέγγισης εκφράζουν την ανησυχία ότι εάν οι απαιτήσεις είναι υπερβολικά υψηλές, αυτό θα μειώσει την προσφορά πιστώσεων και άρα την οικονομική ανάπτυξη σε ολόκληρη την ΕΕ.
 
Από ..... fimotro

Τα καλύτερα των πρωινών εκπομπών

Αναρτήθηκε από.....   energoipoliteskv.blogspot.com

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας '' Ημέρα ''

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας '' ΛΑΜΙΑΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ''

Αναρτήθηκε από...... energoipoliteskv.blogspot.com

Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Προεκλογικό σκάνδαλο 716.000 ευρώ για αναπτυξη portal

Αναρτήθηκε από .........  eneergoipoliteskv.blogspot.com


Στην ένωση εταιρειών Velti – iKnowHow ανέθεσε ο Οργανισμός Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού & Εγγυήσεων (ΟΠΕΚΕΠΕ), ανάπτυξη


ενιαίας διαδικτυακής πύλης (portal) ηλεκτρονικής πληροφόρησης... ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, καθώς και ασφαλείας και ολοκλήρωσης συστημάτων.

Ο διαγωνισμός που ήταν σε εξέλιξη από τον περασμένο Ιούνιο με αρχικό προϋπολογισμό 932.000, τελικά ολοκληρώθηκε με διαθέσιμο πλέον budget στα 716.113 ευρώ.

Στόχος της ενιαίας διαδικτυακής πλατφόρμας του ΟΠΕΚΕΠΕ είναι η παροχή μίας ευρείας γκάμας ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς τους αγρότες /πολίτες αλλά και σε όσους ανήκουν στον αγροτικό τομέα.

bankwars.gr





Η Αγία Σοφία χωρίς μιναρέδες σε προεκλογικό σποτ της ΝΔ

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com


Άρωμα διαχρονικής Ελλάδας έχει το νέο προεκλογικό σποτ της ΝΔ, η οποία επιχειρεί να αγγίξει και τις πατριωτικές χορδές ψηφοφόρων. Για αυτό το σκοπό «επιστρατεύθηκε» η Αγία Σοφία, η οποία «φιγουράρει» χωρίς μιναρέδες, με τον Σταυρό στην κορυφή…!


Στο προεκλογικό βίντεο, ο πρόεδρος της ΝΔ...

μιλάει για τον Ελύτη και λέει πως έχει βαθιά πίστη στους Έλληνες και τις πανάρχαιες ικανότητες τους. «Για να δείξουμε σε όλο τον κόσμο τι θα πει Ελλάδα, τι θα πει δύναμη ψυχής», αναφέρει στο προεκλογικό του βίντεο ο κ. Σαμαράς και αμέσως μετά ακολουθεί ένας στίχος του νομπελίστα ποιητή.

Οι λέξεις αρμονικά ταιριασμένες με τις εικόνες: Ελύτης, Παρθενώνας, Μαρία Κάλλας, η αφή της ολυμπιακής φλόγας. Και κάπου στο 6:40 του βίντεο, κάνει την εμφάνισή της μια ρομαντική εικόνα της Αγίας Σοφίας χωρίς μιναρέδες και με σταυρό στην κορυφή του τρούλου, «κλείνοντας το μάτι» στα αντανακλαστικά των πατριωτών ψηφοφόρων...




Από .......  taxalia

Αυτή είναι η λίστα με τα επώδυνα μέτρα του Ιουνίου...

Αναρτήθηκε από......  energoipoliteskv.blogspot.com



Λίστα με τις υποχρεώσεις τις οποίες έχει αναλάβει η χώρα με τη δανειακή σύμβαση (μνημόνιο) και το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα έχει καταρτίσει το οικονομικό γραφείο του πρωθυπουργού Λ. Παπαδήμου. Η λίστα ήλθε στη δημοσιότητα και από ορισμένους κύκλους θεωρείται μια έμμεση παρέμβαση του Μαξίμου στο προεκλογικό κλίμα των ημερών -μια υπενθύμιση για τις δεσμεύσεις που έχουν αναληφθεί.


Πηγές του Μεγάρου Μαξίμου ανέφεραν ότι ανάλογα έγγραφα κωδικοποίησης των μνημονιακών υποχρεώσεων έχουν γίνει για κάθε μήνα (αντίστοιχο έγγραφο υπάρχει και για τον Μάιο) προσθέτοντας ωστόσο ότι το έγγραφο του Ιουνίου δεν έχει μοιραστεί στο υπουργικό Συμβούλιο

Η λίστα Παπαδήμου κωδικοποιεί της «Μνημονιακές Δράσεις» που θα βρει μπροστά της η νέα κυβέρνηση και κάνει σαφείς αναφορές σε περικοπές. Για παράδειγμα γίνεται λόγος για «μείωση 12% κατά μέσο όρο στα "ειδικά μισθολόγια" του δημοσίου τομέα, η οποία θα εφαρμοσθεί από την 1η Ιουλίου 2012». Γίνεται επίσης αναφορά στην αύξηση των αντικειμενικών αξιών και στο σχέδιο για την εκκαθάριση ληξιπρόθεσμων οφειλών από δημοσίους οργανισμούς μέχρι τον Ιούνιο του 2012.

Δίπλα σε κάθε δράση παρατίθεται η συγκεκριμένη παράγραφος του μνημονίου (MoU) βάσει της οποίας η Ελλάδα έχει αναλάβει έχει αναλάβει την υποχρέωση.

Η λίστα με τις «μνημονιακές δράσεις» ως το τέλος Ιουνίου περιλαμβάνει τα παρακάτω μέτρα:

-Εκτέλεση Προϋπολογισμού: η Κυβέρνηση θα νομοθετήσει μείωση 12% κατά μέσο όρο στα «ειδικά μισθολόγια» του δημοσίου τομέα, η οποία θα εφαρμοσθεί από την 1η Ιουλίου 2012 και θα επιφέρει εξοικονομήσεις της τάξεως των 205 εκατ. ευρώ. [τέλος Ιουνίους 2012] (MoU, παρ. 1).

-Εκτέλεση Προϋπολογισμού - αναθεώρηση των προγραμμάτων δημοσίας δαπάνης: Η Κυβέρνηση ολοκληρώνει την αναθεώρηση των προγραμμάτων, με σκοπό να προετοιμάσει τα μέτρα τα οποία θα υιοθετηθούν με τους προϋπολογισμούς του 2013 και του 2014. [Ιούνιος 2012] (MoU, παρ. 1).

-Εκτέλεση Προϋπολογισμού - αναθεώρηση των προγραμμάτων δημοσίας δαπάνης: Περαιτέρω εξορθολογισμός των φαρμακευτικών δαπανών και της λειτουργικής δαπάνης των νοσοκομείων, και προσδιορισμός των χρηματικών παροχών προνοίας. [Ιούνιος 2012] (MoU παρ. 1)

-Προσφορά περιουσιακών στοιχείων για πώληση. Σκοπεύουμε να ξεκινήσουμε κάποιες πωλήσεις περιουσιακών στοιχείων ορόσημο κατά το πρώτο εξάμηνο του 2012, όπως είναι η ΔΕΠΑ/ΔΕΣΦΑ, ΧΕΛΠΕ, ΟΠΑΠ, ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ και IBC και κατά το δεύτερο μισό του έτους να κάνουμε προσκλήσεις ενδιαφέροντος για λιμένες, αεροδρόμια και την Εγνατία Οδό. (MEFP παρ. 26).

-Διαχείριση κεφαλαίων και αποκρατικοποιήσεις: H Κυβέρνηση καταργεί (ή τροποποιεί καταλλήλως) τα υφιστάμενα ειδικά δικαιώματα που παραχωρούνται στο Κράτος μέσα στα πλαίσια της διαδικασίας αποκρατικοποιήσεων (Άρθρο 11, Ν. 3631/2008 περί Στρατηγικών Εταιριών) [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.1).

-Διαχείριση κεφαλαίων και αποκρατικοποιήσεις: Για να εξασφαλισθεί η έγκαιρη εκκαθάριση των θεμάτων κρατικής ενίσχυσης τα οποία θα μπορούσαν να αποτελέσουν εμπόδιο για τις αποκρατικοποιήσεις, η Κυβέρνηση σε συνεργασία με το Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής

Περιουσίας του Δημοσίου, υποβάλλει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή πληροφορίες για την (οικονομική) κατάσταση των εντός του 2012 υπό αποκρατικοποίηση στοιχείων, καθώς επίσης και για τη διαδικασία αποκρατικοποίησης που θα ακολουθηθεί. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.1)

-Διαχείριση κεφαλαίων και αποκρατικοποιήσεις: Πρώτη φάση δημοσίευσης πλήρης απογραφής των κρατικών περιουσιακών στοιχείων στο δικτυακό τόπο του Υπουργείου Οικονομικών. [μέσα του 2012] (MoU, παρ. 2.1)

-Διαχείριση κεφαλαίων και αποκρατικοποιήσεις: Επισπεύδεται η καταχώρηση της κυριότητας των κρατικών εδαφικών/οικοπεδικών εκτάσεων. Για τον σκοπό αυτό:

· συντάσσεται πλήρης απογραφή περιουσιακών στοιχείων,

· προετοιμάζεται ειδικός νόμος για την αξιοποίηση της περιοχής του Ελληνικού,

· αποσαφηνίζεται το καθεστώς χρήσεως γης για τα μεμονωμένα περιουσιακά στοιχεία και/ή τα χαρτοφυλάκια περιουσιακών στοιχείων τα οποία θα εκτιμηθούν και θα επιλεγούν προς εκμετάλλευση εντός του 2012. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.1)

-Φορολογική πολιτική: Η Κυβέρνηση θεσπίζει φορολογική μεταρρύθμιση, η οποία αποσκοπεί στην απλοποίηση του φορολογικού συστήματος, στην εξάλειψη των απαλλαγών και των προνομιακών καθεστώτων. [Ιούνιος 2012] (MoU, παρ. 2.3)

-Φορολογική πολιτική: Η Κυβέρνηση αναθεωρεί τις αντικειμενικές αξίες της ακίνητης περιουσίας, προκειμένου αυτές να ευθυγραμμιστούν με τις τιμές της αγοράς. [Ιούνιος 2012] (MoU,παρ. 2.3)

-Μεταρρυθμίσεις στη διαχείριση εσόδων: Η Κυβέρνηση δημοσιεύει στο διαδίκτυο μηνιαία στοιχεία για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές με χρονική υστέρηση 20 ημερών από το τέλος εκάστου μήνα. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.4).

-Μεταρρυθμίσεις στη διαχείριση εσόδων: Διενεργούνται έλεγχοι υπηρεσιακής απόδοσης και αντικαθιστούνται οι διευθυντές που δεν ανταποκρίνονται στους στόχους απόδοσης. [Ιούνιος 2012] (MoU, παρ. 2.4).

-Μεταρρυθμίσεις στη διαχείριση εσόδων: Η κυβέρνηση αντικαθιστά στις εφορίες τις πληρωμές τοις μετρητοίς και με επιταγές με τραπεζικά εμβάσματα, έτσι ώστε ο χρόνος του προσωπικού να επικεντρωθεί σε εργασία μεγαλύτερης προστιθέμενης αξίας (έλεγχοι, επιβολή εισπράξεων, συμβουλές προς φορολογουμένους κ.α.). [2ο τρίμηνο 2012]1 (MoU, παρ. 2.4).

-Μεταρρυθμίσεις στη διαχείριση εσόδων: Ξεκινά η δημοσίευση στο διαδίκτυο βασικών δεικτών απόδοσης για τις εφορίες. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU παρ. 2.4).

-Μεταρρυθμίσεις στη διαχείριση εσόδων - νέο σύστημα Πληροφορικής: Αναμένονται 20 επιπλέον νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες και βελτιώσεις, οι οποίες αφορούν κυρίως φόρους που παρακρατούνται στην πηγή. [Ιούνιος 2012] (MoU, παρ. 2.4).

-Μεταρρυθμίσεις στη διαχείριση εσόδων - φορολογική διοίκηση: Η Κυβέρνηση θα αναμορφώσει την μονάδα οικονομικών επιθεωρήσεων η οποία θα επικεντρωθεί μόνο στον έλεγχο των φοροεισπρακτόρων και σε θέματα διαχείρισης εσόδων [Ιούνιος 2012] (ΜοU, παρ. 2.4).

-Μεταρρυθμίσεις στη διαχείριση εσόδων - φορολογική διοίκηση: Η Κυβέρνηση θα ενεργοποιήσει την διεύθυνση εσωτερικών υποθέσεων [Ιούνιος 2012] (ΜοU, παρ. 2.4).

-Μεταρρυθμίσεις στη διαχείριση εσόδων - φορολογική διοίκηση: Η Κυβέρνηση θα ζητήσει από την Αρχή Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες και της Χρηματοδότησης της Τρομοκρατίας και Ελέγχου των Δηλώσεων

Περιουσιακής Κατάστασης να ελέγξει ετησίως τουλάχιστον 200 δηλώσεις περιουσιακών στοιχείων εφοριακών [Ιούνιος 2012] (ΜοU, παρ. 2.4)

-Μεταρρυθμίσεις στη διαχείριση εσόδων - φορολογική διοίκηση: Η Κυβέρνηση θα θεσπίσει διαδικασίες για την εκ περιτροπής μετακίνηση διευθυντών επί περιοδικής βάσεως [Ιούνιος 2012] (ΜοU, παρ. 2.4).

-Μεταρρυθμίσεις στη διαχείριση εσόδων - φορολογική διοίκηση: Η Κυβέρνηση θα βελτιώσει το σύστημα προστασίας πληροφοριοδοτών οι οποίοι αναφέρουν περιπτώσεις διαφθοράς [Ιούνιος 2012] (ΜοU, παρ. 2.4).

-Μεταρρυθμίσεις στη διαχείριση εσόδων: Ο Κώδικας Βιβλίων και Στοιχείων καταργείται εξ ολοκλήρου και αντικαθίσταται από απλούστερη νομοθεσία. [Ιούνιος 2012] (ΜοU, παρ. 2.4).

-Τομέας οικονομικής διαχείρισης του Δημοσίου: Δημοσιεύεται σχέδιο για την εκκαθάριση ληξιπρόθεσμων οφειλών από δημοσίους οργανισμούς μέχρι τον Ιούνιο του 2012. Η Κυβέρνηση διασφαλίζει ότι το σύνολο των ληξιπρόθεσμων οφειλών σημειώνει σταθερή πτώση. Τα δεδομένα επί των ληξιπρόθεσμων οφειλών θα δημοσιοποιούνται σε μηνιαία βάση με χρονική υστέρηση όχι μεγαλύτερη των 20 ημερών από το τέλος εκάστου μήνα. (ΜοU, παρ. 2.5)

-Τομέας οικονομικής διαχείρισης του Δημοσίου: Η Κυβέρνηση συνεχίζει τη διαδικασία δημιουργίας μητρώων δεσμεύσεων, ώστε να καλύψει πλήρως τον προϋπολογισμό επενδύσεων και τουλάχιστον το 70% των φορέων της γενικής κυβέρνησης [Ιούνιος 2012]. (ΜοU, παρ. 2.5)

-Τομέας οικονομικής διαχείρισης του Δημοσίου: Η Κυβέρνηση επιβάλλει την υποχρέωση στους οικονομικούς επιθεωρητές να αναφέρουν τις δεσμεύσεις, μεταξύ άλλων μέσω θέσπισης κυρώσεων σε φορείς που δεν υποβάλουν στοιχεία και υποβολή των επιθεωρητών σε πειθαρχική διαδικασία σε περιπτώσεις μη συμμόρφωσης. [Ιούνιος 2012] (ΜοU, παρ. 2.5).

-Εκσυγχρονισμός της δημόσιας διοίκησης: Η Κυβέρνηση εγκαθιδρύει ηλεκτρονικό αυτοματοποιημένο σύστημα το οποίο συνδέει τη Βάση Δεδομένων Απογραφής με την Ενιαία Αρχή Πληρωμών. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.6).

-Δημόσιες προμήθειες: Η Κυβέρνηση εντοπίζει έναν αριθμό πιθανών τομεακών Κεντρικών Αρχών Προμηθειών (ΚΑΠ), σε επίπεδο κεντρικής κυβέρνησης. Οι πρώτες ΚΑΠ είναι πλήρως λειτουργικές και συντονίζονται από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.6).

-Δημόσιες προμήθειες: Η Κυβέρνηση παρουσιάζει πιλοτική έκδοση του συστήματος ηλεκτρονικών προμηθειών [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.6).

-Δημόσιες προμήθειες: Η Κυβέρνηση αναλαμβάνει τη μεταρρύθμιση του συστήματος των δημοσίων συμβάσεων. Η αναθεώρηση θα αρχίσει από την ανάλυση της τρέχουσας κατάστασης. Ένα πρώτο σχέδιο δράσης για τη μεταρρύθμιση εκπονείται σε συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.6).

-Δημόσιες προμήθειες: Η Κυβέρνηση αναλαμβάνει μια διεξοδική αναθεώρηση του συστήματος προσφυγών κατά των διαδικασιών ανάθεσης και προτείνει σχετικό σχέδιο δράσης σε συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. [2_ τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.6).

-Χρηματοοικονομικός τομέας - ανακεφαλαιοποίηση και ενέργειες εξυγίανσης: Αποσαφηνίζονται δια νόμου οι υποχρεώσεις όσον αφορά τη διακυβέρνηση, το ρόλο και τις αρμοδιότητες του Ελληνικού Επικουρικού Κεφαλαίου Ευθύνης από Ατυχήματα Αυτοκινήτων ,

προκειμένου να διασφαλιστεί ότι δύναται να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του σχετικά με την αποζημίωση των θυμάτων από αυτοκινητιστικά δυστυχήματα, έως το 2ο τρίμηνο του 2012. (ΜοU, παρ. 3).

-Αγορά εργασίας - μη μισθολογικό κόστος, αδήλωτη εργασία και εισφοροδιαφυγή: Διεξάγεται μία ανεξάρτητη αξιολόγηση σχετικά με την αποτελεσματικότητα της δομής και των δραστηριοτήτων του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας. Στη συνέχεια θα παρουσιαστούν οι

διορθωτικές ενέργειες για την αντιμετώπιση της αναποτελεσματικότητας που έχει διαπιστωθεί στην προαναφερόμενη αξιολόγηση και θα τεθούν ποσοτικοί στόχοι για τον αριθμό των ελέγχων αδήλωτης εργασίας που πρέπει να εκτελεστούν. [2ο τρίμηνο του 2012]. (MoU, παρ. 4.1).

-Αγορά εργασίας - μη μισθολογικό κόστος, αδήλωτη εργασία και εισφοροδιαφυγή: Για όσες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την κάρτα εργασίας, καθίσταται υποχρεωτική η ταυτόχρονη πληρωμή μισθών, παρακρατηθέντων φόρων επί της μισθοδοσίας και κοινωνικών εισφορών με ηλεκτρονικά μέσα. [2ο τρίμηνο του 2012]. (MoU παρ. 4.1)

-Νομοθετικά κατοχυρωμένα επαγγέλματα: Εφαρμογή του Κεφ. Α Ν. 3919/2011. Αναφορικά με τα επαγγέλματα για τα οποία απαιτείται επαναφορά περιορισμών σύμφωνα με τις αρχές της αναγκαιότητας, της αναλογικότητας και του δημόσιου συμφέροντος, η Κυβέρνηση θα

περάσει την απαιτούμενη νομοθεσία το αργότερο έως το τέλος Ιουνίου 2012, κατόπιν διαβουλεύσεων με την Επιτροπή Ανταγωνισμού και τους εκπροσώπους της Επιτροπής, του ΔΝΤ και της ΕΚΤ. (MoU, παρ. 4.2).

-Νομοθετικά κατοχυρωμένα επαγγέλματα: Η Κυβέρνηση υιοθετεί σχετική νομοθεσία [2ο τρίμηνο 2012] για την ενίσχυση της διαφάνειας στη λειτουργία των επαγγελματικών φορέων, με τη δημοσίευση στην ιστοσελίδα κάθε επαγγελματικής οργάνωσης οικονομικών και άλλων στοιχείων. (MoU, παρ. 4.2).

-Νομοθετικά κατοχυρωμένα επαγγέλματα: H Κυβέρνηση τροποποιεί το Άρθρο 10 του ΠΔ 100/2010 σχετικά με τη διαδικασία εξουσιοδότησης και ισχυουσών αμοιβών για ενεργειακούς επιθεωρητές, προκειμένου να καταργηθεί η ελάχιστη αμοιβή για τις παρεχόμενες υπηρεσίες ενεργειακού ελέγχου και να αντικατασταθεί η πάγια αμοιβή ανά τετραγωνικό μέτρο με τη μέγιστη

αμοιβή. [2ο τρίμηνο 2012]

-Νομοθετικά κατοχυρωμένα επαγγέλματα: Η Κυβέρνηση παρουσιάζει τα αποτελέσματα ελέγχου των κανονισμών των επαγγελμάτων προκειμένου να αξιολογηθεί η αιτιολόγηση και η αναλογικότητα των απαιτήσεων που περιορίζουν κάποιες δραστηριότητες σε παρόχους με

συγκεκριμένα επαγγελματικά προσόντα. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 4.2).

-Νομοθετικά κατοχυρωμένα επαγγέλματα: Η Κυβέρνηση τροποποιεί τους όρους εισδοχής και επανεισδοχής καθώς και τις προϋποθέσεις άσκησης του δικηγορικού επαγγέλματος. Πριν το τέλος Ιουνίου 2012 υιοθετείται νομοθεσία για την τροποποίηση ή κατάργηση διατάξεων σχετικά με την τιμολόγηση, την πρόσβαση και την άσκηση επαγγελματικών ή οικονομικών δραστηριοτήτων που αντίκεινται στο Ν. 3919/2011, το Δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τις αρχές ανταγωνισμού.

Πιο συγκεκριμένα :

·καταργείται το Άρθρο 42.1 του Νομοθετικού Διατάγματος 3026/1954 σχετικά με την υποχρεωτική παρουσία δικηγόρου για την υπογραφή πράξεων ενώπιον συμβολαιογράφου για μία σειρά νομικών συναλλαγών,

· καταργούνται τα Άρθρα 92.2 και 92Α του Νομοθετικού Διατάγματος 3026/1954 που προβλέπουν το ελάχιστο ποσό που οφείλεται σε δικηγόρους που αμείβονται αποκλειστικά για υπηρεσίες που παρέχουν με έμμισθη εντολή. Το παρόν προβλέπεται με την επιφύλαξη ύπαρξης κανόνων αμοιβής για τους ασκούμενους δικηγόρους. (MoU, παρ. 4.2)

Επιχειρηματικό περιβάλλον: Η Κυβέρνηση υιοθετεί πακέτο μεταρρυθμιστικών μέτρων για: την τροποποίηση το Άρθρο 11 Ν. 3897/2010 προκειμένου α) να μειωθεί η ελάχιστη απόσταση που προβλέπει το εν λόγω άρθρο μεταξύ σταθμού υγρών καυσίμων και χώρων των οποίων η χωρητικότητα ξεπερνάει τα 50 άτομα, β) να καταργηθεί η απαίτηση κατασκευής ανεξάρτητης κυκλοφοριακής σύνδεσης για πρατήρια καυσίμων εντός έκτασης υπεραγοράς, όπως προβλέπει το Άρθρο 11 Ν. 3897/2010 και γ) να τροποποιηθεί το Άρθρο 11 του ίδιου νόμου προκειμένου να επιτραπεί σε πολίτες του ΕΟΧ να ανοίξουν πρατηρίων υγρών καυσίμων στην Ελλάδα.

· τη διάθεση α) της εισφοράς 0,15% επί της αξίας CIF (κόστος, ασφάλιση και ναύλος) των αγαθών που εισάγονται από χώρες εκτός ΕΕ, β) της εισφοράς 0,5% επί της αξίας όλων των εισαγομένων εμπορευμάτων (Α.Ν. 788/48 και ο Ν.3883/1958), γ) του μη ανταποδοτικού

τέλους που καταβάλλεται μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ και δ) τη διάθεση του μη ανταποδοτικού τέλους επί της τιμής των καυσίμων στον κρατικό προϋπολογισμό του 2013 στον κρατικό προϋπολογισμό του 2013. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU,παρ. 4.2).

-Επιχειρηματικό περιβάλλον: Η Κυβέρνηση εκδίδει το προβλεπόμενο ΠΔ για τους Πιστοποιημένους Επιθεωρητές, ως εφαρμογή του Ν. 3982/2011 περί απλοποίησης της αδειοδότησης τεχνικών επαγγελματικών και μεταποιητικών δραστηριοτήτων και επιχειρηματικών

πάρκων. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 4.2).

-Επιχειρηματικό περιβάλλον: Ως εφαρμογή του Ν. 4014/2011 για την περιβαλλοντική αδειοδότηση έργων και δραστηριοτήτων η Κυβέρνηση εκδίδει τις προβλεπόμενες ΥΑ για την περιβαλλοντική αδειοδότηση έργων και δραστηριοτήτων. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 4.2)

-Αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων: Υιοθέτηση του προσχεδίου νόμου εντός του 2ου τριμήνου 2012, προκειμένου να αρθεί η απαγόρευση της αναγνώρισης των επαγγελματικών τίτλων που προέρχονται από διπλώματα τα οποία απονέμονται βάσει συμφωνίας δικαιόχρησης. Οι κάτοχοι των διπλωμάτων που απονέμονται βάσει συμφωνίας δικαιόχρησης, από άλλα Κράτη Μέλη θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα να εργάζονται στην Ελλάδα υπό τους ίδιους όρους όπως και οι κάτοχοι ελληνικών πτυχίων. (MoU, παρ. 4.2).

-Επιχειρηματικό περιβάλλον - κτηματολόγιο: Η Κυβέρνηση υιοθετεί νομοθετικά μέτρα για τη διαχείριση των βιομηχανικών επικίνδυνων αποβλήτων. [2_ τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 4.2).

-Eπιβαρύνσεις υπέρ τρίτων: Ο κατάλογος των μη ανταποδοτικών τελών υπέρ τρίτων που παρουσιάστηκε στις υπηρεσίες της Επιτροπής το Νοέμβριο του 2011 εξειδικεύεται περαιτέρω με α) τον προσδιορισμό των δικαιούχων, β) τον προσδιορισμό της νομικής βάσης κάθε εισφοράς και γ) την ποσοτικοποίηση των εισφορών που καταβάλλουν οι καταναλωτές υπέρ αυτών των δικαιούχων, με σκοπό τον εξορθολογισμό αυτών των εισφορών και/ή τη διοχέτευση αυτών μέσω του κρατικού προϋπολογισμού. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 4.2).

-Μεταφορές - λιμένες: Η Κυβέρνηση καθορίζει στρατηγική για την ένταξη των λιμένων στο γενικό σύστημα εφοδιασμού και μεταφορών, προσδιορίζοντας τους στόχους, το πεδίο εφαρμογής, τις προτεραιότητες και την κατανομή των πόρων. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 4.2)

-Μεταφορές - αεροπορία: Η Κυβέρνηση υποβάλλει έγγραφο πολιτικής, το οποίο θα προσδιορίζει τον τρόπο με τον οποίο θα συγχωνευθούν σε ομάδες οι περιφερειακοί αερολιμένες, διασφαλίζοντας ότι θα καταστούν οικονομικά βιώσιμοι, σύμφωνα με τους κανόνες περί κρατικών ενισχύσεων. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 4.2).

-Μεταφορές - σιδηρόδρομοι: Η ελληνική ρυθμιστική αρχή σιδηροδρόμων θεσπίζει τις διαδικασίες έκδοσης αδειών και αποφάσεων που επηρεάζουν την άνευ διακρίσεων πρόσβαση σιδηροδρομικών επιχειρήσεων της ΕΕ στις ελληνικές σιδηροδρομικές υποδομές και προσδιορίζει τα στοιχεία αναφοράς για την αποτελεσματικότητα κόστους του υπεύθυνου υποδομών. Όλοι οι χειριστές λαμβάνουν άδειες και πιστοποιητικά ασφαλείας. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 4.2).

-Ενέργεια - ηλεκτρική: Πιστοποίηση του διαχωρισμένου Διαχειριστή Συστήματος Διανομής από την Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 4.2).

-Ενέργεια - ηλεκτρική: Η Κυβέρνηση αρχίζει την εφαρμογή των μέτρων που διασφαλίζουν την πρόσβαση τρίτων στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από λιγνίτη. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 4.2).

-Ενέργεια - νόμιμα τιμολόγια: Υιοθετούνται περαιτέρω μέτρα προκειμένου να διασφαλιστεί ότι η ενεργειακή συνιστώσα των επίσημων τιμολογίων για νοικοκυριά και μικρές επιχειρήσεις αντανακλά, το αργότερο έως τον Ιούνιο του 2013, τις τιμές χονδρικής αγοράς, με εξαίρεση τους ευπαθείς καταναλωτές. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 4.2).

-Ενέργεια - ανανεώσιμες πηγές: Η Κυβέρνηση επιδιώκει την υλοποίηση του προγράμματος ανανεώσιμων πηγών ενέργειας "Ήλιος", μέσω διευκόλυνσης της διαδικασίας αδειοδότησης [2ο τρίμηνο 2012] και ανάπτυξης συνεργασίας με άλλες χώρες της ΕΕ για την εξαγωγή ηλιακής ενέργειας. (MoU, παρ. 4.2).

-Ενέργεια - ηλεκτρονικές επικοινωνίες: Όσον αφορά το Ψηφιακό Μέρισμα, η Κυβέρνηση (και/ή η ΕΕΤΤ) επιλύει ζητήματα διασυνοριακού συντονισμού με γειτονικές χώρες και αρχίζει τη διαβούλευση για την τροποποίηση των σχεδίων συχνοτήτων και αναμετάδοσης. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 4.2).

-Διαρθρωτικά ταμεία και ταμείο συνοχής: Η Κυβέρνηση δεσμεύει κονδύλια για:

την ολοκλήρωση ημιτελών έργων που περιλαμβάνονται στην τεκμηρίωση κλεισίματος του επιχειρησιακού προγράμματος 2000 - 2006 (περίπου €260 εκατ.),

· την ολοκλήρωση της εφαρμογής και του κλεισίματος των έργων του ταμείου συνοχής 2000- 2006,

· την κάλυψη της απαιτούμενης εθνικής συνεισφοράς, συμπεριλαμβανόμενων και των μη επιλέξιμων δαπανών (π.χ. των εξαγορών γης), στο πλαίσιο των επιχειρησιακών προγραμμάτων 2007-2013. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 4.3).

-Διαρθρωτικά ταμεία και ταμείο συνοχής: Η Κυβέρνηση λαμβάνει μέτρα για την επιτάχυνση της απορρόφησης και την απλούστευση της υλοποίησης των έργων με α) χαρτογράφηση των ευθυνών και κατάργηση των περιττών σταδίων, και β) ενοποίηση των διαχειριστικών ικανοτήτων, κατά περίπτωση, σύμφωνα με τα υφιστάμενα συστήματα διαχείρισης και ελέγχου. [2ο τρίμηνο του 2012] (MoU, παρ. 4.3).

-Εκπαιδευτικό σύστημα: Η Κυβέρνηση υλοποιεί το σχέδιο δράσης για τη βελτίωση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού συστήματος και υποβάλει εξαμηνιαίες εκθέσεις σχετικά με την πρόοδο της εφαρμογής της. [2ο τρίμηνο του 2012] (MoU,

παρ. 4.4).

-Δικαστικό σύστημα: Η Κυβέρνηση παρουσιάζει μια ποιοτική μελέτη σχετικά με τα ποσοστά ανάκτησης στο πλαίσιο της διαδικασίας αναγκαστικής εκτέλεσης, με αξιολόγηση των ποσοστών επιτυχίας και της αποτελεσματικότητας των διαφόρων τρόπων εκτέλεσης. [2ο τρίμηνο του 2012] (ΜoU, παρ. 4.5).

-Δικαστικό σύστημα: Η ομάδα εργασίας που έχει λάβει εντολή αναθεώρησης του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας, θα προετοιμάσει ένα συνοπτικό έγγραφο προβληματισμού, το οποίο θα προσδιορίζει τα βασικά θέματα και τα σημεία συμφόρησης κατά το προδικαστικό, το δικαστικό και το εκτελεστικό στάδια των αστικών υποθέσεων και θα παραθέτει προτεινόμενες λύσεις. [2ο τρίμηνο 2012] (ΜoU, παρ. 4.5)

-Δικαστικό σύστημα: H Κυβέρνηση θα ψηφίσει ΠΔ το οποίο θα προβλέπει τον εξορθολογισμό και την αναδιοργάνωση των ειρηνοδικείων [2ο τρίμηνο 2012] (ΜoU, παρ. 4.5).

-Δικαστικό σύστημα: Η Κυβέρνηση εκπονεί μία στρατηγική για την ενεργό προώθηση της προδικαστικής συνδιαλλαγής, της διαμεσολάβησης και της διαιτησίας. [2ο τρίμηνο του 2012] (ΜoU, παρ. 4.5)

-Δικαστικό σύστημα: Από το τέλος Ιουνίου 2012, η Κυβέρνηση ενημερώνει και βελτιώνει περαιτέρω, κάθε τρίμηνο, το σχέδιο εργασίας ηλεκτρονικής δικαιοσύνης (e-justice) του Δεκεμβρίου 2011. (ΜoU, παρ. 4.5).

-Δικαστικό σύστημα: Παρουσίαση έως το τέλος Ιουνίου 2012 μελέτης των εκκρεμών μη φορολογικών υποθέσεων των δικαστηρίων, η οποία θα έχει πραγματοποιηθεί από κοινού με ένα εξωτερικό φορέα εμπειρογνωμόνων. (ΜoU, παρ. 4.5).

-Δικαστικό σύστημα: Μείωση των εκκρεμών φορολογικών υποθέσεων κατά τουλάχιστον 50 τοις εκατό μέχρι το τέλος Ιούνιου του 2012 - σύμφωνα με το σχέδιο εργασίας - (ΜoU, παρ.4.5).

-Συνταξιοδοτική μεταρρύθμιση. Στη συνέχεια, έως τα τέλη Ιουνίου, θα εισάγουμε μεταρρυθμίσεις για να εξαλείψουμε τις ληξιπρόθεσμες οφειλές και τα ελλείμματα στα ταμεία εφάπαξ. (MEFP παρ. 7)

-Καθιέρωση επιτελικών μονάδων κλειδί. Οι κύριες μονάδες έχουν συσταθεί, συμπεριλαμβανομένης της μονάδας μεγάλων φορολογούμενων, της μονάδας συλλογής χρεών και του τμήματος ελέγχου. Κοιτώντας μπροστά, η προτεραιότητα μας είναι η οικοδόμηση της παραγωγικής ικανότητας των σχετικών μονάδων. Το 2012, έως το δεύτερο τρίμηνο, θα ολοκληρώσουμε τον διπλασιασμό της παραγωγικής ικανότητας ελέγχου της μονάδας μεγάλων φορολογουμένων. (MEFP παρ. 12).

-Δημοσιονομική αναφορά. (iii) θα επεκτείνουμε τα προσφάτως εγκαταστημένα σε πιλοτική βάση συστήματα πληροφορικής για τη συλλογή με περισσότερες λεπτομέρειες δεδομένων εσόδων και δαπανών από τις οντότητες του γενικού κράτους (το νέο σύστημα θα καλύψει άνω του 90 τοις εκατό των δαπανών έως το τέλος Ιουνίου 2012). (MEFP παρ. 13).

-Διαχείριση μη εξυπηρετούμενων δανείων: Προετοιμασία τροποποιήσεων του νομικού πλαισίου για την αντιμετώπιση των μη εξυπηρετούμενων δανείων και εκείνων σε κίνδυνο να μετατραπούν, με τη συνδρομή διεθνών εμπειρογνωμόνων και της ΕΕ/ΕΚΤ/ ΔΝΤ κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου 2012 (MEFP παρ. 18).

-Σύστημα υγείας - διακυβέρνηση: Ως αποτέλεσμα της διαδικασίας συγκέντρωσης, ο ΕΟΠΥΥ εξορθολογίζει τον αριθμό των συμβάσεων με ιδιώτες ιατρούς, έτσι ώστε να μειωθεί η αναλογία ιατρών-ασθενών κοντά στον, πολύ χαμηλότερο, μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. [2_ τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.8).

-Σύστημα υγείας - συνταγογράφηση: Υπουργείο Υγείας και ΦΚΑ υλοποιούν ένα αποτελεσματικό σύστημα παρακολούθησης της συνταγογραφικής δραστηριότητας. Καθιερώνεται μία διαδικασία για την τακτική αξιολόγηση των στοιχείων που λαμβάνονται από το σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης. [2_ τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.8).

-Σύστημα υγείας - συνταγογράφηση: Η Κυβέρνηση παρέχει μηνιαίως ενημέρωση και προειδοποιήσεις σε κάθε ιατρό σχετικά με τη συνταγογραφική του δραστηριότητα, όταν παρατηρείται συνταγογράφηση άνω του μέσου όρου των συγκρίσιμων ιατρών, καθώς και όταν

παραβαίνει τις κατευθυντήριες οδηγίες για τη συνταγογράφηση.

-Σύστημα υγείας - συνταγογράφηση: Επίσης δημοσιεύεται ετήσια έκθεση που καλύπτει: 1) τις ποσότητες και αξίες των συνταγών του κάθε ιατρού, τόσο σε σύγκριση με τους ομοταγείς του, όσο και με τις κατευθυντήριες οδηγίες για τη συνταγογράφηση, 2) τη συνταγογράφηση του κάθε ιατρού για γενόσημα φάρμακα, έναντι των πρωτοτύπων και εντός πατέντας φαρμάκων, και 3) τη

συνταγογράφηση των αντιβιοτικών. [2_ τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.8).

-Σύστημα υγείας - συνταγογράφηση: Εάν η μηνιαία παρακολούθηση της δαπάνης δείξει ότι η μείωση των φαρμακευτικών δαπανών δεν παράγει τα αναμενόμενα αποτελέσματα, θα πρέπει άμεσα να ληφθούν πρόσθετα μέτρα ώστε η φαρμακευτική κατανάλωση να διατηρηθεί υπό έλεγχο. Τα μέτρα αυτά περιλαμβάνουν τον προϋπολογισμό συνταγογράφησης για κάθε ιατρό, το στόχο του μέσου κόστους συνταγογράφησης ανά ασθενή και, εάν χρειαστεί, οριζόντιες περαιτέρω περικοπές τιμών και περιθωρίων κέρδους και αυξήσεις των συμμετοχών. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.8).

-Σύστημα υγείας - χρήση γενοσήμων: Η Κυβέρνηση καθιστά υποχρεωτικό για όλα τα δημόσια νοσοκομεία να προμηθεύονται τα φαρμακευτικά προϊόντα ανά δραστική ουσία, κάνοντας χρήση των κεντρικών διαγωνιστικών διαδικασιών που αναπτύσσονται από την ΕΠΥ και υπαγορεύοντας τη συμμόρφωση με τα θεραπευτικά πρωτόκολλα και τις κατευθυντήριες οδηγίες για τη

συνταγογράφηση. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.8).

-Σύστημα υγείας - χρήση γενοσήμων: Η Κυβέρνηση απλοποιεί τις διοικητικές και νομικές διαδικασίες για την επιτάχυνση της εισαγωγής στην αγορά φθηνότερων γενόσημων φαρμάκων στη θετική λίστα. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.8).

-Σύστημα υγείας - μηχανογράφηση: Εισάγονται συστήματα αναλυτικής λογιστικής κόστους και τακτικής ετήσιας δημοσίευσης ισολογισμού από όλα τα νοσοκομεία. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.8).

-Σύστημα υγείας - μηχανογράφηση: Γίνεται άμεση τιμολόγηση των συνολικών εξόδων θεραπείας (το αργότερο εντός 2 μηνών) προς άλλες χώρες της ΕΕ και ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες, για τη θεραπεία αλλοδαπών/κατοίκων εξωτερικού. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.8).

-Σύστημα υγείας - μηχανογράφηση: Υλοποιείται η είσπραξη των συμμετοχών και η εφαρμογή μηχανισμών που καταπολεμούν τη διαφθορά και εξαλείφουν το φαινόμενο των «ανεπίσημων» πληρωμών στα νοσοκομεία. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.8).

-Σύστημα υγείας - διακυβέρνηση: Η Κυβέρνηση έχει ολοκληρώσει τη συγκέντρωση όλων των σχετικών με την υγεία διαδικασιών και ευθυνών λήψης αποφάσεων (συμπεριλαμβανόμενων και των δαπανών μισθοδοσίας), υπό το Υπουργείο Υγείας, το αργότερο έως τον Ιούνιο 2012. (MoU, παρ. 2.8).

-Σύστημα υγείας - διακυβέρνηση: Όλοι οι άλλοι (πλην ΕΟΠΥΥ και λοιπών ασφαλιστικών ταμείων) φορείς πρόνοιας/κοινωνικής αρωγής του Υπουργείου Υγείας μετακινούνται στο Υπουργείο Εργασίας έως τον Ιούνιο 2012. (MoU, παρ. 2.8).

Από.....  press-gr



Τα καλύτερα των δελτίων


Αναρτήθηκε από......    energoipoliteskv.blogspot.com

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας '' Ημέρα ''


Αναρτήθηκε από...... energoipoliteskv.blogspot.com

Πρωτοσέλιδο εφημερήδας '' ΛΑΜΙΑΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ''


Αναρτήθηκε από...... energoipoliteskv.blogspot.com

Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

700 ευρώ σύνταξη για όλους τους Έλληνες από τη Δράση του Στέφανου Μάνου


Αναρτήθηκε από.......  energoipoliteskv.blogspot.com


O Παπαδήμος αποχωρεί (αηδιασμένος), ο Αβραμόπουλος ορκίζεται πρωθυπουργός της συγκυβέρνησης!



Αναρτήθηκε  από .....  energoipoliteskv.blogspot.com



"Ο Λουκάς Παπαδήμος κλήθηκε υπό έκτακτες συνθήκες για ένα δύσκολο έργο που το έφερε σε πέρας. Η αποστολή του έχει ολοκληρωθεί. Εχει ακαδημαϊκά καθήκοντα και σε αυτά προτίθεται να επιστρέψει..."


Aυτό δήλωσε στο "Πρώτο Θέμα" ο καθηγητής και σύμβουλος του πρωθυπουργού κ. Λουκά Παπαδήμου, κ. Γιάννης Παγουλάτος.

Ακούστε τώρα και τη "μετάφραση" του "Κουρδιστού Πορτοκαλιού">

Ο Λουκάς Παπαδήμος έχοντας αηδιάσει από τις παρεμβάσεις τόσο του ΠΑΣΟΚ όσο και της ΝΔ στη δουλειά του αποφάσισε να-βλέποντας ότι και το μαγαζί βουλιάζει-να τους παρατήσει ώστε να το αποτελειώσουν από μόνοι τους.

Ποιος ετοιμάζεται να διαδεχθεί τον Παπαδήμο;

Ο Μητσάρας ο Αβραμόπουλος, ως πρωθυπουργός κοινής αποδοχής. Ήδη η γραφική-πλην επικίνδυνη- Πυθία, ο Καρατζαφέρης, το εκστόμισε χθες ως ιδέα του.

Ο φον Δημητράκης ετοιμάζεται να ηγηθεί της νέας συγκυβέρνησης με τις πλάτες του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ, της Ντόρας, πιθανόν του Καμμένου και βλέπουμε.

Μάλιστα μιλώντας σήμερα στην ΝΕΤ είπε ότι δεν πρέπει να μείνει στην ιστορία η γενιά του, ως άχρηστη γενιά.

Γι αυτό και ο Δημήτρης θα αναλάβει να μας διασώσει.

Όλα αυτά τη στιγμή που δάχυτη είναι η αίσθηση πως η ΝΔ με το στανιό θα φτάσει το 23% και το ΠΑΣΟΚ χαροπαλεύει στο 16%, με τον Αλέξη Τσίπρα να ακολουθεί σε (ανοδική ιλιγγιώδη τροχιά) απόσταση μισής ποσοστιαίας (15,5%) μονάδας και τον Καμμένο να είναι κοντά στο 10%.

Το ξαναλέμε.

Είναι στο χέρι μας στις 6 Μαίου ν' απαλλαγούμε πό τη σκοτεινή μεταπολίτευση του δικομματισμού.

Οφείλεις να διαλέξεις αν θα αυτοκτονήσεις, όπως εκατοντάδες συμπολίτες μας που δεν άντεξαν, η θα τους στείλεις στο διάβολο.

Μετά την απομάκρυνση από το Ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται...

Από  ........ kourdistoportocal

Αγ.Κωνσταντίνος: Δικός μας άνθρωπος η Τόνια!

Αναρτήθηκε από.....  energoipoliteskv.blogspot.com


Στον ΄Αγιο Κωνσταντίνο βρέθηκε σήμερα η υποψήφια βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Τόνια Αντωνίου.


"Δεν επρόκειτο για μια τυπική προεκλογική παρουσία αλλά για μια εγκάρδια συνάντηση της Τόνιας Αντωνίου με φίλους που την γνωρίζουν καλά , έχει πρωτοστατήσει στην επίλυση των αιτημάτων τους , έχει ταυτισθεί μαζί τους κι όχι μόνο σήμερα ή συγκυριακά , γιαυτό και όσοι την συνάντησαν ειχαν μόνο έναν καλό λόγο να πουν για μας" σχολίασε στενός συνεργάτης της κ.Αντωνίου.

Η Τόνια Αντωνίου στα πλαίσια των προεκλογικών περιοδειών της επισκέφθηκε ακόμη την Υπάτη και τον Μώλο.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Στην Υπάτη και το Μώλο το Σάββατο και στον Άγιο Κωνσταντίνο την Κυριακή βρέθηκε η υποψήφια βουλευτής κ. Τόνια Αντωνίου.

Στην Υπάτη και το Μώλο η κ. Αντωνίου είχε την ευκαιρία να συζητήσει με τους πολίτες για την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσει η χώρα μετά τις εκλογές και τις προτάσεις που έχουν κατατεθεί στο τραπέζι για την επόμενη μέρα. Η κ. Αντωνίου τόνισε ότι η χώρα πρέπει να βαδίσει με πολιτική σταθερότητα και με ευρωπαϊκό προσανατολισμό στην εφαρμογή ενός εθνικού σχεδίου ανασυγκρότησης που θα οδηγήσει σε ασφαλή έξοδο από το μνημόνιο, υπενθυμίζοντας την πρόταση του Βαγγέλη Βενιζέλου να ζητηθεί παράταση ενός χρόνου ώστε η προσαρμογή να γίνει πιο ήπια. Μια πρόταση εξαιρετικά κρίσιμης σημασίας για την οποία τηρούν σιγή ιχθύος οι άλλες πολιτικές δυνάμεις. Στην Υπάτη συζητήθηκαν επιπλέον θέματα που έχουν να κάνουν με την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, τον ιαματικό και εναλλακτικό τουρισμό, με δεδομένο ότι η στροφή στην περιφέρεια και τις δυνατότητές της πρέπει να είναι το επίκεντρο, από εδώ και στο εξής, της προσπάθειας για την ανάπτυξη της χώρας και το στόχο της αυτοδύναμης Ελλάδας.

Στον Άγιο Κωνσταντίνο, σε μια διαλογική συζήτηση που κράτησε πάνω από 2,5 ώρες και στην οποία συμμετείχε ο δήμαρχος και μεγάλο τμήμα του δημοτικού συμβουλίου, τέθηκαν στην κ. Αντωνίου ζητήματα τοπικού ενδιαφέροντος, όπως π.χ. το θέμα της ανάπλασης της εθνικής παραλιακής οδού, για την οποία η κ. Αντωνίου κάλεσε τους τοπικούς παράγοντες και τους πολίτες να διεκδικήσουν μαζί τη χρηματοδότηση του έργου. Το μεγαλύτερο μέρος της συζήτησης περιστράφηκε σε κεντρικά ζητήματα. Έγινε αναλυτική αναφορά στην ανάγκη εξυγίανσης του πολιτικού συστήματος της χώρας, στις ευθύνες της προηγούμενης ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ στο χειρισμό της κρίσης και στην ικανότητα της νέας ηγεσίας να διορθώσει τα λάθη του παρελθόντος. Η κ. Αντωνίου τόνισε ότι η δημοκρατική παράταξη, έχοντας την εμπειρία του παρελθόντος και ιδιαίτερα των 2,5 τελευταίων χρόνων, έχει κάνει την αυτοκριτική της, έχει αναγνωρίσει τα λάθη και ο λόγος της είναι ώριμος και υπεύθυνος, επειδή έχει και γνώση και συνείδηση για το πού βρίσκεται η χώρα και πώς θα μπορέσει να οδηγηθεί στην έξοδο από την κρίση και τα δεκανίκια του δανεισμού. Υπενθύμισε τις προτάσεις του Β. Βενιζέλου και του ΠΑΣΟΚ σήμερα, που δεν είναι οι συνηθισμένες προεκλογικές εξαγγελίες παλαιοκομματικού τύπου, αλλά πατάνε στην πραγματικότητα, είναι ρεαλιστικές, συγκεκριμένες και κοστολογημένες. Χαρακτήρισε το Β. Βενιζέλο πολιτικό με τεράστια εμπειρία από την εξαιρετικά δύσκολη, αλλά επιτυχημένη, διεθνή διαπραγμάτευση των προηγούμενων μηνών και ικανό να συντονίσει την προσπάθεια ανασυγκρότησης της χώρας και να εγγυηθεί την αναγέννηση της παράταξης. Τέλος, εκτίμησε ότι το ΠΑΣΟΚ σήμερα μπορεί, εάν είναι πρώτο κόμμα, να διαμορφώσει μια ευρύτατη συμμαχία δυνάμεων σε κυβερνητικό επίπεδο, που θα διασφαλίσει τη σταθερή πορεία της χώρας προς την ανόρθωση, την σταδιακή αποκατάσταση των αδικιών και απωλειών που υπήρξαν προκειμένου να επιβιώσει η πατρίδα, αλλά και την εξυγίανση του πολιτικού συστήματος με μεταρρυθμίσεις και ρήξεις. Οι άλλες δύο προτάσεις για κυβέρνηση είναι, πρώτον, του κυρίου Σαμαρά για αυτοδυναμία, που όμως είναι εξωπραγματική και του κ. Τσίπρα για κυβέρνηση αριστεράς, που είναι επίσης εκτός πραγματικότητας, αφού έχει απορριφθεί από τα άλλα κόμματα.

Από ......  lamiafm1