Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Η εκπροσώπηση των νέων σήμερα

Αναρτήθηκε  από....energoipoliteskv.blogspot.com

Η εκπροσώπηση των νέων και η μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή της νεολαίας στα κέντρα λήψης των αποφάσεων αποτέλεσε επί σειρά ετών πάγιο αίτημα το οποίο διατυπωνόταν από πολλούς διαφορετικούς φορείς όπως σύλλογοι νέων, σύλλογοι φοιτητών και πολιτικές νεολαίες. Η εκπροσώπηση αυτή έχει περάσει από διάφορα στάδια με τη δημιουργία θεσμών όπως το Εθνικό Συμβούλιο Νεολαίας (Ε.ΣΥ.Ν.), τα Δημοτικά Συμβούλια Νέων (ΔΗ.ΣΥ.Ν.) και τα Νομαρχιακά συμβούλια Νέων (ΝΟ.ΣΥ.Ν.). Το Ε.ΣΥ.Ν. συνεχίζει να υφίσταται μέχρι τις μέρες μας αν και είναι κοινή παραδοχή ότι δεν επιτελεί τον ρόλο του και κυρίως δεν αποτελεί όργανο, γνήσιας αντιπροσώπευσης της νεολαίας ολόκληρης της χώρας. Τα ΔΗ.ΣΥ.Ν. αντικαταστάθηκαν πριν από λίγα χρόνια από τα Τοπικά Συμβούλια Νέων (ΤΟ.ΣΥ.Ν.) ενώ τα ΝΟ.ΣΥ.Ν. καθώς και το τότε συντονιστικό όργανο τους η Κεντρική Ένωση Δημοτικών και Νομαρχιακών Συμβουλίου Νέων (ΚΕ.ΔΗ.ΝΟ.ΣΥ.ΝΕ.) καταργήθηκαν. Παρά το γεγονός ότι προβλεπόταν η εκ νέου λειτουργία τους, υπό άλλο νομικό πλαίσιο, αυτό δεν συνέβη ποτέ και ως θεσμοθετημένες δομές εκπροσώπησης της νεολαίας έμειναν, επί της ουσίας, μόνο τα ΤΟ.ΣΥ.Ν.


Τα Τοπικά Συμβούλια Νέων είναι για πολλούς νέους το μέσον μέσα από το οποίο, παρά τις τρομερές θεσμικές, οργανωτικές και λειτουργικές του αδυναμίες, εκφράζουν τις ανησυχίες τους, τους φόβους τους, τις προτάσεις τους, την ελπίδα τους και παράλληλα αυτή η έκφραση έχει θεσμικό χαρακτήρα. Ωστόσο αυτός ο θεσμός, με τον τρόπο που είναι αυτή τη στιγμή διαμορφωμένος, στην εξέλιξη του διατρέχει κίνδυνο συρρίκνωσης κοινωνικής και θεσμικής. Είναι αυτοδιοικητικός θεσμός ο οποίος με την παρούσα μορφή του δεν κοστίζει σχεδόν τίποτα επιπλέον στο ελληνικό δημόσιο, επαφίεται η δράση του και η ανάληψη πρωτοβουλιών στα εκλεγμένα μέλη του και που παρά ταύτα δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα ο τρόπος με τον οποίο θα εξακολουθήσει να υπάρχει.

Από την ανακοίνωση του προσχεδίου ακόμα του Καλλικράτη μέχρι και την κατάθεση του νομοσχεδίου με την τελική του μορφή στην ελληνική Βουλή, παρά το γεγονός ότι τα ΤΟ.ΣΥ.Ν. αποτελούν αυτοδιοικητική δομή, δεν υπάρχει σε αυτόν ούτε μία αναφορά. Η μη αναφορά τους στο κατεξοχήν αυτοδιοικητικό νομοσχέδιο σε συνδυασμό με την αδρανή στάση της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς (Γ.Γ.Ν.Γ.), σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο θέμα, συνηγορούν στο συμπέρασμα ότι ο θεσμός αυτός οδηγείται προοδευτικά προς την πλήρη απαξίωση. Δεν πρέπει φυσικά να παραγνωρίσουμε το γεγονός ότι στο νομοσχέδιο Καλλικράτης δίνει το δικαίωμα του εκλέγεσθαι, για πρώτη φορά στη χώρα μας, από την ηλικία των δεκαοκτώ ετών. Σε ό,τι αφορά τη Γ.Γ.Ν.Γ. οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι είχε πράξει μία προσπάθεια να συγκεντρώσει γνώμες και απόψεις, από κάθε ενδιαφερόμενο να καταθέσει τέτοια, με σκοπό την αναδιάρθρωση και τη βελτίωση του θεσμού. Πολλοί νέοι και νέες έσπευσαν τότε να καταγράψουν τις απόψεις τους, μεταξύ αυτών και οι υπογράφοντες του παρόντος κειμένου. Μετά τη συλλογή των ιδεών και των απόψεων όμως δεν υπήρξε τίποτε άλλο παρά εκκωφαντική σιωπή.

Όπως και άνωθεν αναφέρεται, υπήρχαν σοβαρές αδυναμίες στον παρόν τρόπο λειτουργίας του και θα ήταν σωστό να αναλυθούν μερικές από αυτές. Πρώτη και τρανταχτή αδυναμία ήταν και είναι ο τρόπος συμμετοχής των νέων που το επιθυμούν. Ο κάθε ενδιαφερόμενος και η κάθε ενδιαφερόμενη έπρεπε πρώτα να εγγραφούν αυτοβούλως στα μητρώα νέων του κάθε Δήμου και μετέπειτα να έχουν το δικαίωμα εκλέγειν και εκλέγεστε για το Τοπικό Συμβούλιο Νέων. Από μόνη της αυτή η διαδικασία παρεμποδίζει τη συμμετοχή αρκετών νέων που θα επιθυμούσαν να συμμετέχουν και επειδή η διαδικασία εγγραφής αποφασίζεται από την Δημοτική Αρχή κάποιος κατανοεί ότι εδώ τίθεται και ένα θέμα Δημοκρατικότητας της διαδικασίας η οποία Δημοκρατικότητα επαφίεται εξολοκλήρου στις διαθέσεις της Δημοτικής Αρχής. Θεωρούμε αδιανόητο να πρέπει οποιοσδήποτε ελεύθερος άνθρωπος, που ζει σε μία Δημοκρατική κοινωνία, να πρέπει να συμπληρώσει υπεύθυνη δήλωση για να ασκήσει το οποιοδήποτε θεσμοθετημένο δικαίωμά του. Σκεφτείτε να έπρεπε να κάνετε υπεύθυνη δήλωση για να μπορείτε να ψηφίσετε στις Δημοτικές, στις Νομαρχιακές ή και στις Βουλευτικές εκλογές. Στοιχεία που συνηγορούν επίσης στο να κατατείνει κάποιος στην άποψη ότι η διαδικασία αυτή υποβαθμίζει εν τη γενέσει του τον θεσμό, μπορεί κάποιος εύκολα να συλλέξει παρατηρώντας τους Δήμους που έχουν μεγάλα μητρώα νέων, άρα και ακολούθησαν μία ανοιχτή διαδικασία, στους οποίους τα ΤΟ.ΣΥ.Ν. λειτουργούν σε ικανοποιητικό βαθμό. Στην πλειοψηφία τους όμως οι Δήμοι ούτε θέλησαν να κάνουν γνωστό τότε εγχείρημα της Δημιουργίας Τοπικών Συμβουλίων Νέων, το κράτησαν σχεδόν κρυφό, έκαναν με επιλεκτικό τρόπο τις εγγραφές στα μητρώα νέων και εύκολα μπορεί να παρατηρήσει κάποιος ότι σε όλους αυτούς τους Δήμους τα ΤΟ.ΣΥ.Ν. στην καλύτερη περίπτωση υπολειτουργούν.

Μία δεύτερη αδυναμία τους και τελευταία αναφορά μας σε αυτές (προφανώς δεν είναι μόνον αυτές), είναι ο τρόπος αντιπροσώπευσης ο οποίος γίνεται με έναν μοναδικό, σαφή και πολύ περιορισμένο τρόπο. Αυτός είναι του δικαιώματος λόγου του Προέδρου του ΤΟ.ΣΥ.Ν. στο Δημοτικό Συμβούλιο. Αυτόματα γίνεται απολύτως κατανοητό ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων η φωνή της Νεολαίας και δεν ακούγεται γνήσια, κάτι που απορρέει και από την πρώτη αδυναμία του θεσμού που περιγράφεται σε αυτό το κείμενο, αλλά κυρίως είναι φωνή βοώντος εν τη ερήμο. Η ουσία όμως της ύπαρξης του θεσμού δεν είναι απλά να λέει κάποιος μία γνώμη, που νομίζει ότι αντιπροσωπεύει την τοπική νεολαία αλλά η ουσιαστική συμμετοχή και η συνδιαμόρφωση των προτάσεων και των πολιτικών που εφαρμόζονται από τον Οργανισμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης που υπάρχουν εκλεγμένα Συμβούλια Νέων. Υπάρχουν πολλές προτάσεις που έχουν ακουστεί για το πως θα μπορούσε να συμβεί αυτό. Το δικαίωμα ψήφου στο Δημοτικό Συμβούλιο είναι η πλέον διατυπωμένη και συζητημένη πρόταση και για την οποίο οι απόψεις, για πολλούς λόγους, διίστανται. Θα πρέπει να τονιστεί ότι το δικαίωμα ψήφου θα έδινε, στο όργανο εκπροσώπησης της τοπικής νεολαίας, το δικαίωμα της συναπόφαση. Ακόμα πιο ουσιαστικό στοιχείο το οποίο αυτή τη στιγμή εκλείπει είναι η δυνατότητα αναδιαμόρφωσης των πολιτικών, κυρίως αυτών που αφορούν τη νεολαία και όλων των ζητημάτων που την αφορούν και σε αυτή θα πρέπει να επικεντρωθούμε. Υπάρχουν και εδώ αρκετές προτάσεις που έχουν ακουστεί αλλά δεν είναι το θέμα του κειμένου η ανάλυσή τους.

Για να μπορούμε να μιλάμε όμως κάποια στιγμή για μία ολοκληρωμένη, σε θεσμικό επίπεδο, έκφραση της νέας γενιάς, θα πρέπει να εξαπλώσουμε αυτή, παραλληλίζοντάς τη και με τους υπόλοιπους αυτοδιοικητικούς οργανισμούς, πέραν των Δήμων, μέχρι και την αναδιάρθρωση του Εθνικού Συμβουλίου Νεολαίας. Σε ό,τι έχει σχέση με το Ε.ΣΥ.Ν., είναι κοινά παραδεκτό ότι όχι μόνο δεν εκπροσωπεί την ελληνική νέα γενιά με την υφιστάμενη μορφή του αλλά πρέπει να αλλάξει ολοκληρωτικά και το πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του και ο τρόπος άσκησής τους αλλά και να εκδημοκρατιστεί ο τρόπος εκλογής του.

Κλείνοντας, θέλουμε να δηλώσουμε την πεποίθηση μας ότι πρέπει να ανοίξουμε έναν οργανωμένο διάλογο, με σαφή προσανατολισμό και ρεαλιστική οπτική ώστε να εντοπιστούν ποια είναι τα στοιχεία τα οποία πρέπει να αλλάξουν και ποια πρέπει να είναι αυτά τα οποία πρέπει να προστεθούν, τόσο ειδικά όσο και γενικότερα, στη θεσμική εκπροσώπηση των νέων.

Παπαγόρας Αντώνιος,
Πρόεδρος Τοπικού Συμβουλίου Νέων Δήμου Αταλάντης


Σιώκας Αποστόλης,
Πρόεδρος Τοπικού Συμβουλίου Νέων Δήμου Μοσχάτου







Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "Ημέρα"

Αναρτήθηκε από....energoipoliteskv.blogspot.com

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "Λαμιακός Τύπος"

Αναρτήθηκε από....energoipoliteskv.blogspot.com

Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

Η λύση στην κρίση

Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com



Του Δημήτρη Γιαννακόπουλου


Όλοι μοιάζει σήμερα να αναζητούν μια κάποια λύση ως προς την κρίση που ταλανίζει την χώρα. Σαχλαμάρες! Στη πραγματικότητα κανένας δεν αναζητεί …λύση. Απάντηση σε ερωτήματα που ο καθένας θέτει με κριτήριο το δικό του συμφέρον στην συγκυρία αναζητεί. Αυτό από μόνο του δεν είναι κακό. Είναι απολύτως φυσιολογικό. Δεν υπάρχουν αντικειμενικές λύσεις. Αντικειμενικότητα η πολιτική πρακτική αποκτά αποκλειστικά μέσω της κοινωνικοποιητικής διαδικασίας.
Άρα το ερώτημα είναι αν η κρίση αντιμετωπίζεται σήμερα μέσω μιας δημοκρατικής κοινωνικοποιητικής διαδικασίας ή όχι. Η απάντηση είναι κοινός τόπος: προφανώς όχι, καθώς όχι μόνον ο λαός δεν μετέχει στις αποφάσεις που έχουν ως αποτέλεσμα την κατάλυση της λαϊκής κυριαρχίας, αλλά πολύ περισσότερο η χώρα κυβερνάται πλέον με κανόνα το Μνημόνιο και όχι το Σύνταγμα – όπως παραδέχονται και υπουργοί της κυβέρνησης.

Η κυβέρνηση πέτυχε να αντιστρέψει την φιλοσοφία του Συνταγματικού Δικαίου. Δεν νομοθετεί ξεκινώντας από αυτό, αλλά αγνοώντας το εντελώς σαν να μην υπάρχει, υποστηρίζοντας ότι αν οι νομοθετικές πρωτοβουλίες της με βάση το Μνημόνιο – η ύπαρξη του οποίου και μόνον παραβιάζει τη συντακτική τάξη του ελληνικού κράτους – κριθούν αντισυνταγματικές από τα δικαστήρια στο μέλλον …θα δούμε τι μπορεί να γίνει! Ο έλληνας νομοθέτης λοιπόν αναζητεί λύση στη κρίση παραβιάζοντας την δημοκρατική τάξη στη χώρα με τον πλέον χυδαίο τρόπο: αγνοώντας το Σύνταγμα.

Αυτό σημαίνει ότι ο νομοθέτης μας αγνοεί την θεσμική πηγή της εξουσίας του. Ασκεί τα καθήκοντα με έναν «ημι-επαναστατικό» τρόπο! Κάνει ότι κάνουν οι χούντες, αλλά με μια κρίσιμη διαφορά. Αυτές αναστέλλουν την εφαρμογή διατάξεων του Συντάγματος, ενώ η σημερινή κυβέρνηση τις παραβιάζει συνειδητά, αφήνοντας τον δικαστή να κρίνει για την συνταγματικότητα των νόμων του κράτους, αργότερα.

Έτσι όμως δεν προσβάλλονται απλώς κάποιες συνταγματικές διατάξεις, αλλά αυτή καθαυτή η φύση του Συνάγματος στη χώρα μας, που προνοεί η νομοθετική λειτουργία να πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Σ. και όχι απλώς να ελέγχεται δικαστικά σε αυτό το πλαίσιο.

Θεωρώ λοιπόν ότι αυτό που κάνει η κυβέρνηση είναι χειρότερο από εκείνο που πράττουν χούντες....

Περιστέλλει την λαϊκή κυριαρχία άδηλα και αυτό το ονομάζει περιστολή της εθνικής κυριαρχίας στη συγκυρία εξαιτίας της κατάστασης ανάγκης στην οποία έχει περιέλθει η χώρα. Αυτή είναι η έννοια του Μνημονίου. Το θέμα δεν είναι ασφαλώς αν η κυβερνητική πλειοψηφία στη βουλή έχει αυτό το δικαίωμα – προφανώς δεν το έχει στο πλαίσιο του Σ. – αλλά αν ο λαός νομιμοποιεί αυτή την πρακτική που ουσιαστικά καθιστά ολόκληρο το πολιτειακό οικοδόμημα της Ελλάδας χάρτινο πύργο δίχως σοβαρή βάση για την άσκηση των εξουσιών.

Αν το νομιμοποιεί σημαίνει ότι ο ελληνικός λαός έχει ξεπεράσει κάτι …αναχρονιστικές λεπτομέρειες σαν το Σύνταγμα και ότι είναι έτοιμος να αποδεχτεί οποιαδήποτε μορφή αυταρχισμού αρκεί να μην χάσει και τον ένατο μισθό που του απέμεινε ( αυτό του απέμεινε αν κάνεις σωστό λογαριασμό)!

 Η κυβέρνηση αυτή την ώρα κυβερνά «ημι-επαναστατικώ δικαίω». Αυτή ήταν φαίνεται η αλλαγή που είχε στο μυαλό του ο Γιώργος. Τελικά, μοιάζει εκείνη τη μέρα που συναντήθηκαν για την παράδοση-παραλαβή Καραμανλής-Παπανδρέου, ο δεύτερος να δεσμεύτηκε να πραγματοποιήσει αυτό που φαιδρά επαγγέλθηκε ο πρώτος: την επανίδρυση του κράτους σε μια άλλη αυταρχική βάση, όπου το Σύνταγμα θα καταστεί ο πολιτικός φερετζές μιας ολιγαρχικής εξουσίας νεο-αποικιακού τύπου. Αν είναι έτσι κάντε το τουλάχιστον ολοκληρωμένα. Καταργήστε το Σύνταγμα, δεν χρειάζεται! Πολιτική νομιμοποίηση θα σας προσφέρουν αποκλειστικά οι δημοσκοπήσεις.
Αν δεν φτάνει αυτό δημιουργείστε και κανένα διαδικτυακό τόπο να υποβάλλουμε μαζί με προτάσεις και αιτήσεις υποψηφιότητας - για να κατασκευάζετε αποκλειστικά στατιστικές βάσεις - και την ψήφο μας προς «διαβούλευση»! Γιατί να τρέχουμε στις κάλπες, σε διαδηλώσεις και άλλα …αναχρονιστικά;
Καταργήστε τη δημοκρατία αν θέλετε, μη βάζετε όμως φερετζέ στη χούντα που με επιμέλεια δομείτε! Μην παραπλανάτε τόσο τον λαό. Δεν χρειάζεται! Όσοι έχουν δημοκρατικές ευαισθησίες θα αντιδράσουν έτσι ή αλλιώς, όσοι δεν έχουν θα το προτιμούσαν …καυτό! Θα ήθελαν μια καθαρή χούντα, όπως ποθούν και οι δεξιοί σύμμαχοι της σοσιαλδημοκρατικής μας κυβέρνησης.

Για να συζητήσουμε λοιπόν για την λύση στην κρίση θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε δύο πράγματα: την μορφή της κρίσης και την μορφή της λύσης. Αν η κρίση δεν εξετασθεί πολιτικά η λύση δεν μπορεί να είναι δημοκρατική. Αν η κρίση παραμείνει στο επίπεδο της οικονομικής απειλής προς την κοινωνία, δεν μπορεί παρά να οδηγήσει σε νέες αυταρχικότερες μορφές διακυβέρνησης στην Ελλάδα. Ας το προσέξουν όσοι έχουν μάτια να βλέπουν πέραν της τηλεοπτικής οθόνης και των κατασκευασμένων δημοσκοπήσεων.

Η εικόνα της AlexandraExwhyZen

Από........activistis

Τι θα ψηφίσετε ω μεγάλοι βουλευτάδες;

Αναρτήθηκε από....energoipoliteskv.blogspot.com


Αύριο Τρίτη εισάγεται στην ολομέλεια της Βουλής, για συζήτηση το Ασφαλιστικό νομοσχέδιο. Η ψηφοφορία θα γίνει την προσεχή Πέμπτη, μέρα που προγραματίστηκε 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ, ΠΑΜΕ.



Αναμένουμε με αγωνία να δούμε αν υπάρχει κάποιος από τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, που θα έχει την δύναμη να συνταχθεί με τον κόσμο που τον εξέλεξε.

Από......activistis

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΧΡ. ΣΤΑΪΚΟΥΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com

ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΕΙ Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ!

Αναρτήθηκε από.....
energoipoliteskv.blogspot.com

Σοβαρο προβλημα αναμενεται να δημιουργηθει τις εποενες ημερες με το προγραμμα καταπολεμησης των κουνοπιων στη Φθιωτιδα.

Συμφωνα με εγκυρες πληροφοριες μολις τελιωσει η υπαρχουσα παρτιδα οικολογικων φαρμακων που χρησιμοποουνται για την κουνουποκτονια η Νομαρχια θα δυσκολευτει να προμηθευτει νεα παρτιδα γιατι ο επιτροπος του ελεγκτικου συνεδριου αρνειται να εγκρινει την σχετικη δαπανη για καθαρα τυπικους γραφειοκρατικους λογους.

Αν δεν βρεθει λυση τις αμεσως επομενες ημερες τοτε ο Νομός Φθιωτιδας θα μεινει ακαλυπτος και οι κατοικοι του στο ελεος των σμηνων των κουνουπιων.

Μαλιστα ειδικοι επιστημονες κρουουν το κωδωνα του κινδυνου επισημαινοντας οτι εντος απο την ενοχληση,τσιμπιματα κουνουπιων μπορει να προκαλεσουν ακομη και πανδημια μεταδιδομενων νοσων και σε ευπαθεις ομαδας μπορει να κινδυνευσει ακομη και η ζωη τους .

Ενδεχομενως για το θεμα αυτο η Νοαμρχια να προκαλεσει αμεσαυσκεψη με ολους τους βουλευτες του Νομου προκειμενου να βρεθει το συντομοτερο δυνατον λυση.

Από.....lamiafm1

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "σέντρα"

Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com

Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

Άκυρη και παράνομη η απόφαση εκλογής του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Καμένων Βούρλων κ. Πλατανιά !!!!

Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com


Ο δημοτικός σύμβουλος κ. Πλατανιάς Ιωάννης ως γνωστόν σε όλους είναι μέλος της Δημαρχιακής Επιτροπής του Δήμου Καμένων Βούρλων.

Για να εκλεγεί Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Καμένων Βούρλων, έπρεπε να υποβάλει πρώτα την παραίτηση του από την Δημαρχιακή Επιτροπή, προς το Δημοτικό Συμβούλιο από το οποίο είχε εκλεγεί με βάση το άρθρο 104 παράγραφο 1 του Δημοτικού Κώδικα.

Διότι με βάση το άρθρο 104 παράγραφο 2 του Δημοτικού Κώδικα κανένα μέλος της Δημαρχιακής Επιτροπής δεν μπορεί να είναι ταυτόχρονα και Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου.

Παραίτηση του κ. Πλατανιά από την Δημαρχιακή Επιτροπή προς το Δημοτικό Συμβούλιο Καμένων Βούρλων δυστυχώς δεν ήλθε ποτέ και δεν πάρθηκε ποτέ τέτοια απόφαση από το Δημοτικό Συμβούλιο Καμένων Βούρλων.

Η παραίτηση κάθε Δημοτικού συμβούλου που έχει εκλεγεί κάπου από το Δημοτικό Συμβούλιο υποβάλλεται πάλι προς το αρμόδιο όργανο που είναι το Δημοτικό Συμβούλιο.

Αν έγινε αποδεκτή η παραίτηση του κ. Πλατανιά από το Δήμαρχο Καμένων Βούρλων κ. Αντωνίου λόγω άγνοιας του Δ.Κ κακώς έγινε γιατί είναι παράνομη με βάση το Δ.Κ

Προς τον Δήμαρχο μπορεί να υποβληθούν οι παραιτήσεις των Αντιδημάρχων των Δημοτικών συμβούλων για τις οποίες παραιτήσεις δεν χρειάζεται απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου.

Το ερώτημα που τίθεται από τους Ενεργούς Πολίτες των Καμένων Βούρλων προς τους Δημοτικούς Συμβούλους είναι αν είναι έγκυρη και νόμιμη η εκλογή του κ. Πλατανιά ως Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου.

Η απάντηση των Ενεργών Πολιτών των Καμένων Βούρλων είναι ότι είναι άκυρη και παράνομη η εκλογή του κ. Πλατανιά με βάση τον Δημοτικό Κώδικα.

Συνεπώς όλες οι αποφάσεις που θα παρθούν από αυτό το Δημοτικό Συμβούλιο μέχρι τις εκλογές είναι άκυρες και παράνομες.

Εκτός αν έρθει στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο η παραίτηση του κ. Πλατανιά από την Δημαρχιακή Επιτροπή και γίνει αποδεκτή από το Δημοτικό Συμβούλιο.

Οπότε μετά έχει δικαίωμα ο κ. Πλατανιάς να βάλει υποψήφιος για Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου.

Έτσι περιμένετε να διοικήσετε το Δήμο Καμένων Βούρλων κ. Αντωνίου και κ. Πλατανιά με παράνομες και έκνομες αποφάσεις αγνοώντας και καταπατώντας τον Δημοτικό Κώδικα.

Η αξιωματική αντιπολίτευση δυστυχώς αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ότι είναι ανάξια να εξασκήσει το θεσμικό της ρόλο που είναι ο έλεγχος και η εφαρμογή των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου.

Κύριοι Δημοτικοί Σύμβουλοι των Καμένων Βούρλων δείτε και σκεφτείτε πρώτα που βάζετε την υπογραφή σας (ανοίξτε καμιά φορά και τον Δ.Κ δεν βλάπτει) γιατί στους 4 μήνες που απομένουν μέχρι τις Δημοτικές εκλογές μπορεί όλες τις παρανομίες του κ. Αντωνίου και του κ. Πλατανιά να τις πληρώσετε εσείς…….


Δεν δικαιολογείται άγνοια νόμου από τους Δημοτικούς Συμβούλους!!!!!

Ο Δήμαρχος Καμένων Βούρλων κ. Αντωνίου και ο κ. Πλατανιάς που είναι εκπρόσωπος των Καμένων Βούρλων στο Σύνδεσμο Ιαματικών Πηγών Ελλάδας μπορούν να μας πούνε τι έχουν κάνει μέχρι σήμερα για τις Ιαματικές Πηγές των Καμένων Βούρλων ??? Απολύτως ΤΙΠΟΤΑ !!!!!!! Θαυμάστε τους ………..


Από εφημερίδα ......Λαμιακός Τύπος

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "Ημέρα"

Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "Λαμιακός Τύπος"

Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "Καθημερινή Φθιώτιδα"

Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com

Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

Μια παλιά φωτογραφία...

Αναρτήθηκε από....energoipoliteskv.blogspot.com


Ο  Σαμαράς  πρόεδρος,  ο Αβραμόπουλος αντιπρόεδρος,  ο Λυκουρέντζος γραμματέας... Εκπροσωπούνται   απόλυτα ΠΟΛΑΝ,  ΚΕΠ  και  ΔΗΑΝΑ!


Από το.... http://valaoritoy.blogspot.com/

Όλο το τελικό σχέδιο του ασφαλιστικού...

Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com


Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τη «Μεταρρύθμιση του Ασφαλιστικού Συστήματος του Δημοσίου και συναφείς διατάξεις».


Πατήστε εδώ για να το διαβάσετε ολόκληρο.

Βασικές διατάξεις του: Σύνταξη στα 65 για όλους, αυξάνονται από 20 σε 25 τα έτη θεμελίωσης συνταξιοδοτικού δικαιώματος, έως τις 31/12/2013 η εξίσωση των...

ορίων ηλικίας ανδρών - γυναικών.

Οσον αφορά την εξίσωση των ορίων ηλικίας, το νομοσχέδιο ορίζει τους όρους και την περίοδο εφαρμογής ως εξής:

• Η έναρξη της μεταβατικής περιόδου για την εξίσωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης ανδρών και γυναικών θα ξεκινήσει από 01/01/2011.
• Η εξίσωση θα έχει ολοκληρωθεί έως τις 31/12/2013.
• Το όριο συνταξιοδότησης ανδρών και γυναικών δεν μπορεί να είναι μικρότερο από το 65ο έτος ηλικίας.

Από....press-gr