Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Ξεπούλησε το όνομα της Λουτροπόλεως των Καμένων Βούρλων ο Δήμαρχος κ. Αντωνίου με τη στάση του και την συμπεριφορά του απέναντι στο Δημοτικό Συμβούλιο και τους Δημότες των Καμένων Βούρλων !!!!!!

Αναρτήθηκε από.....
energoipoliteskv.blogspot.com

Αντρίκια και παλικαρίσια η στάση του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Τάκη Μουρτζούνη…… Συγχαρητήρια …. επιτέλους βρέθηκε κάποιος να αντισταθεί με ήθος και αξιοπρέπεια απέναντι στο σύγχρονο "Νέρωνα" των Καμένων Βούρλων.

" Δεν θα μου χαλάσετε τα σχέδια μου " Κραύγαζε ο " Νέρων " στον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Μουρτζούνη μέσα στο Δημαρχείο τον οποίο άκουσαν όλοι οι Δημοτικοί Υπάλληλοι.

" Για διαλυτικές τάσεις της Δημοτικής Παράταξης κατηγόρησε τον Δήμαρχο κ. Αντωνίου ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Τάκης Μουρτζούνης "

Δείτε το σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας " Ημέρα "


Η Βάσω προκαλεί αναταραχή στην Κυβέρνηση


Αναρτήθηκε από.....
energoipoliteskv.blogspot.com

Αναταραχή προκάλεσε στην κυβέρνηση η ερώτηση που κατέθεσαν δέκα βουλευτές του ΠαΣοΚ, με επικεφαλής την κυρία Βάσω Παπανδρέου, πρόεδρο της Διαρκούς Επιτροπής Οικονομικών της Βουλής, με την οποία κατηγορούν για κερδοσκοπία την Τράπεζα της Ελλάδος.

Τη δυσαρέσκειά τους εξέφρασαν, σύμφωνα με πληροφορίες, τόσο το Μαξίμου όσο και ο υπουργός Οικονομικών κ. Γ. Παπακωνσταντίνου καθώς και ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος κ. Γ. Προβόπουλος, αφού στην ερώτηση οι δέκα βουλευτές υποστηρίζουν μεταξύ άλλων ότι οι αλλαγές του Κανονισμού στην Ηλεκτρονική Δευτερογενή Αγορά Τίτλων (ΗΔΑΤ), αμέσως μετά τις εκλογές, λειτούργησαν υπέρ των κεφαλαίων που «σόρταραν» τους ελληνικούς τίτλους.

 Σύμφωνα με πληροφορίες από «Το Βήμα» υπουργός Οικονομικών επικοινώνησε με την κυρία Παπανδρέου και της εξέφρασε τη δυσαρέσκεια και την ενόχλησή του.


Παρά ταύτα η κυρία Παπανδρέου, αλλά και οι υπόλοιποι εννέα βουλευτές που συνυπογράφουν την επερώτηση, επιμένουν και ζητούν συγκεκριμένες απαντήσεις και συγκεκριμένα στοιχεία, ειδάλλως, όπως σημειώνουν, θα επανέλθουν και με νέα ερώτηση.
 Ούτε βεβαίως φάνηκε να τους ικανοποίησε η απάντηση που έδωσε η Κεντρική Τράπεζα που έκανε λόγο για «σοβαρές παρανοήσεις» στο θέμα του διακανονισμού συναλλαγών επί ομολόγων του Ελληνικού Δημοσίου. Οι «δέκα» θεωρούν την απάντηση της Κεντρικής Τραπέζης «ανεπαρκή» και κάνουν πλέον λόγο για «χονδρό σκάνδαλο» .

 Η κυρία Παπανδρέου μάλιστα κάλεσε τη διοίκηση της Κεντρικής Τράπεζας να μην επαναλαμβάνει τα ίδια που έχει ανακοινώσει στο παρελθόν και να ξαναδιαβάσει την ερώτηση και επιπλέον να καταθέσει στη Βουλή- σύμφωνα με το Σύνταγμα και τον Κανονισμό της Βουλής- τα αιτηθέντα έγγραφα.

Από ........ kafeneio

Με ποιο δικαίωμα, κ. Διαμαντοπούλου;...

Αναρτήθηκε από.....
energoipoliteskv.blogspot.com

Από την Κυριακή Κεχίδου

Με ποιό δικαίωμα κ. Διαμαντοπούλου μου καταστρέφεις τη ζωή;‏


Πήρα πτυχίο πριν 19 χρόνια.  Είμαι επιτυχούσα ΑΣΕΠ 5 φορές. Με τα μόρια των δύο τελευταίων κλήθηκα ως ωρομίσθια στην ΑΓΟΝΗ ΓΡΑΜΜΗ μία ημέρα απόσταση μακριά απ το σπίτι μου.

Έφυγα αφήνοντας πίσω μου κατάκοιτη μητέρα στην φροντίδα του άνεργου αδερφού μου και όντας νιόπαντρη.


Έφυγα για να...


μαζέψω μόρια από τα δισπρόσητα,  προκειμένου να εργαστώ κάποια στιγμή αναπληρώτρια.

Στον κλάδο μου καλούνταν ως τώρα περί τους 100 αναπληρωτές.
Και έρχεσαι εσύ κ. Διαμαντοπούλου και μου κάνεις τα 16 μόρια από τα δύο αυτά χρόνια μου στην άγονη γραμμή ούτε 1 μόριο και δίνεις 1 μόριο στην γνώση Η/Υ.

ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΠΙΣΩ ΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΡΩΣΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΙΣ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΙΧΕΣ ΜΕ 35Ο Ε ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΑΡΓΟΥΣΑΝ.

 Πού θα βρεις να στείλεις κορόιδα απο Σεπτέμβρη στα ξερονήσια και στα δυσπρόσιτα της ηπειρωτικής Ελλάδας,όταν δεν δίνεις μόρια και χρήματα;

ΣΕ ΘΕΩΡΩ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΚΥΡΩΣΕΣ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ

Από.....press-gr

Ποιος κυβερνάει αυτή τη χώρα;

Αναρτήθηκε από ......energoipoliteskv.blogspot.com




Στο άρθρο μας 105 Δις από ΔΝΤ, "Oργανωμένο και προσχεδιασμένο έγκλημα";; είχαμε γράψει ότι, τελικά το ποσό θα δανειστούμε θα είναι πολύ μεγαλύτερο, από τo αρχικά αναμενόμενο και σχεδιασθέν.


Η πληροφορία αυτή βασιζόταν:

- Δημοσίευμα του Financial Post

- Σε δηλώσεις Γερμανών βουλευτών

- Δηλώσεις του Στρος Καν μετά την ενημέρωση του Γερμανικού κοινοβουλίου από το ΔΝΤ

- Αποκάλυψη του Γερουσιαστή Ron Paul και του προέδρου της Κεντρικής τράπεζας της Αμερικής (Federal Reserve) Ben Bernanke.

Δείτε τι λέει ο γερουσιαστής Ron Paul, σχετικά με τον δανεισμό της Ελλάδας, στο 2:36 του Video. "Θα πάμε από 10 σε 105 δις ..., Γιατί ;;" ...



Τι έλεγαν όλοι αυτοί ένα μήνα πριν;


Ότι, το πακέτο βοήθειας, θα ανέρθει σε 100-120 δις ευρώ (133-160 δις $) στην επόμενη τριετία, έναντι των 45 δις ευρώ που είχε σχεδιασθεί να δώσει η Ε.Ε και το ΔΝΤ.

Τα ερωτήματα που προκύπτουν όμως είναι αμείλικτα και εγείρουν και πολλά σοβαρά ζητήματα, για να μην μιλήσουμε για "οργανωμένο και προσχεδιασμένο έγκλημα".

- Πώς ήξεραν το Financial post, Γερμανοί βουλευτές, το ΔΝΤ, ο γερουσιαστής Ron Paulκ και ο Ben Bernanke, 2 βδομάδες πριν την υπογραφή της συμφωνίας βοήθειας, ότι θα δανειστούμε περισσότερα;

- Από ποιόν το έμαθαν ;

- H κυβέρνηση δεν το γνώριζε τότε;

- Ποια αξιοπιστία δείχνουμε σαν χώρα, όταν κάνουμε "μυστικές" συμφωνίες;

- Ποιος καθορίζει στην Ελλάδα την πολιτική που θα ακολουθηθεί και ποιος παίρνει τις αποφάσεις;

Έχω μάτια και βλέπω

Από....Citypress-gr

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "Ημέρα"

Αναρτήθηκε από....energoipoliteskv.blogspot.com

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "Λαμιακός Τύπος"

Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com

Πρωτοσέλιδα εφημερίδας "Καθημερινή Φθιώτιδα"

Αναρτήθηκε από....energoipoliteskv.blogspot.com

Ολοκληρώθηκε η συζήτηση του Καλλικράτη στην Επιτροπή της Βουλής. Καμία αλλαγή στη Φθιώτιδα

Ο Δήμαρχος Καμένων Βούρλων κ. Αντωνίου τι έκανε για να διατηρήσει το όνομα της Λουτρόπολης των Καμένων Βούρλων ???

Αναρτήθηκε από...energoipoliteskv.blogspot.com


Χωρίς καμία αλλαγή στο σχέδιο "Καλλικράτης" για τη Φθιώτιδα, σε αντίθεση με άλλες περιοχές της χώρας, ολοκληρώθηκε την Πέμπτη, στην τελευταία συνεδρίαση της αρμόδιας κοινοβουλευτικής Επιτροπής, το νομοσχέδιο και εγκρίθηκε και στα άρθρα, κατά πλειοψηφία, με τον υπουργό Γιάννη Ραγκούση να επιφέρει αλλαγές με βάση παρατηρήσεις όλων των πτερύγων της Βουλής και των ενδιαφερόμενων φορέων - τους οποίους ακροάστηκε η Επιτροπή (Τζανακούλης - αντιπρόεδρος ΚΕΔΚΕ, Σπ. Παπασπύρου - ΑΔΕΔΥ, Θ. Μπαλασόπουλος - ΠΟΕ-ΟΤΑ, Γ. Πετράκος - ΠΟΣΥΠ, Χρ. Ντάης, Ιω. Σωτηρίου - ΟΚΕ).

 Όλα τα κόμματα της Αντιπολίτευσης (ΝΔ, ΚΚΕ, ΛΑΟΣ, ΣΥΡΙΖΑ, καταψήφισαν επί της αρχής και επιφυλάσσονται στην Ολομέλεια να λάβουν θέση επί των άρθρων. Αλλαγές σε Βοιωτία, Εύβοια και Φωκίδα 

 Ο υπουργός Εσωτερικών προχώρησε σε αλλαγή σύμφωνα με την οποία καθορίζεται μεταβατική περίοδος έως το 2011 από την έναρξη της εφαρμογής του «Καλλικράτη», κατά την οποία δεν θα ισχύει το ασυμβίβαστο για τους νεοεκλεγέντες δημάρχους σε δήμους με πληθυσμό κάτω των 25.000.

 Ακόμη ο κ. Ραγκούσης ανακοίνωσε αλλαγές σε έδρες δήμων (κατόπιν αιτημάτων όλων των βουλευτών) και συγκεκριμένα:

Στον δήμο Δωρίδας του Ν. Φωκίδας, ως έδρα ορίζεται το Λιδορίκι, αντί για το Ευπάλιο, το οποίο γίνεται ιστορική έδρα του δήμου.

 Στον δήμο Βοϊου του Ν. Κοζάνης, ως έδρα ορίστηκε η Σιάτιστα αντί για την Νεάπολη, η οποία γίνεται ιστορική έδρα του δήμου.

Ο υπουργός Εσωτερικών εξήρε το έργο της Επιτροπής κατά την τριήμερη επεξεργασία του Καλλικράτη και των βουλευτών των κομμάτων για τις εποικοδομητικές παρατηρήσεις τους, λέγοντας μάλιστα ότι αν παρουσιάσει και η Ολομέλεια αυτά τα πολιτικά χαρακτηριστικά θα είναι πολύ καλή στιγμή του Κοινοβουλίου.

 Ανέφερε ότι το νομοσχέδιο αυτό, αποτελεί ένα εγχείρημα που δημιουργήθηκε στις πιο δύσκολες συνθήκες που θα μπορούσε κανείς να υπολογίσει και παρόλα αυτά δεν υπήρξε γενικευμένη κοινωνική αντίδραση. Σχετικά με το χωροταξικό ο κ. Ραγκούσης ανέφερε ότι η κυβέρνηση κατέληξε στην καλύτερη δυνατή πρόταση που μπορεί να βαδίσει η κοινωνία και η οποία είναι διαμορφωμένη σε δύσκολες συνθήκες από κάθε άποψη, «εξαντλήθηκαν όμως όλα τα περιθώρια για να βρεθεί η χρυσή τομή».

 Ο εισηγητής της ΝΔ, Χρ. Ζώης, εξέφρασε την ικανοποίηση του κόμματός του για τις τροποποιήσεις που αφορούν στη Σιάτιστα και το Λιδορίκι, είπε όμως πως είναι ελάχιστες στο σύνολο των 25 αιτημάτων για αλλαγές. «Δυστυχώς επιβεβαιώνεται αυτό που σας καταλόγισα υποθετικά ότι η συζήτηση ήρθε στο χωροταξικό με ευθύνη δική σας. Δεν συζητήσαμε οικονομικά και θεσμικά θέματα που αφορούν στην βιωσιμότητα του εγχειρήματος. Δεν ψηλαφίσαμε καν τα ζητήματα που σας θέσαμε. Θα σας συνοδεύει αυτή η τακτική κι αν δεν την αλλάξετε στην Ολομέλεια δεν θα μείνουμε στις παρατηρήσεις, θα σας καταλογίσουμε πρόθεση», είπε. Έθεσε τέλος το ερώτημα αν γίνουν κοινές δηλώσεις από τους βουλευτές των νομών για ρύθμιση θεμάτων για το χωροταξικό αν θα δείξει την ίδια ευαισθησία.

«Εργαλείο αντιλαϊκής πολιτικής» στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού μηχανισμού και του ΔΝΤ, το χαρακτήρισε εκ μέρους του ΚΚΕ, ο Ν. Παπακωνσταντίνου επισημαίνοντας ότι η εφαρμογή του θα αποφέρει υπηρεσίες χειρότερες και ακριβότερες για τον πολίτη.

Ο Π. Μαρκάκης (ΛΑΟΣ) επισήμανε ότι ο υπουργός αρκέστηκε να ευχαριστήσει τους βουλευτές για τις προτάσεις τους, αλλά δεν τις έκανε δεκτές, συμπληρώνοντας ότι οι βελτιώσεις που έγιναν έχουν νομοτεχνικά χαρακτηριστικά, δεν είναι ουσίας.

Εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ, ο Ν. Τσούκαλης, έκανε λόγο για συζήτηση υψηλών προδιαγραφών, είπε ωστόσο ότι θα αναμένει να διαπιστώσει στην Ολομέλεια αν ο υπουργός θα αποδείξει ότι πράγματι θα κάνετε θεσμικές και γενναίες τροποποιήσεις, γιατί - όπως είπε - αυτές που προκάλεσε σήμερα είναι «διαχειριστικού χαρακτήρα».

Απαντώντας ο κ. Ραγκούσης στον εισηγητή της ΝΔ, αναφορικά με τα οικονομικά θέματα είπε ότι δεν αποτελούν στοιχείο αντιπαράθεσης, καθώς η κυβέρνηση έχει πλήρη επίγνωση ότι είναι όρος επιβίωσης της Αυτοδιοίκησης.

 Άφησε ακόμη ανοιχτό το ενδεχόμενο για περαιτέρω αλλαγές στις έδρες των δήμων, με την προϋπόθεση να συμφωνούν οι τοπικοί βουλευτές όλων των κομμάτων και πάντως να γίνουν δεκτές από την Ολομέλεια, την οποία ο υπουργός δεν υποκαθιστά.

Οι υπόλοιπες αλλαγές Στον νομό ΒΟΙΩΤΙΑΣ ο δήμος Διστόμου, Αραχώβης, Αντίκυρας θα έχει έδρα το Δίστομο και χαρακτηρίζεται ως ορεινός.

Στο νομό ΕΥΒΟΙΑΣ ο Δήμος Μαντουδίου - Λίμνης μετονομάζεται σε δήμο Μαντουδίου-Λίμνης και Αγίας Άννης

Στο νομό ΑΡΚΑΔΙΑΣ ο Δήμος Λεωνιδίου μετονομάζεται σε Δήμο Νότιας Κυνουρίας, ενώ οι δήμοι Νότιας και Βόρειας Κυνουρίας χαρακτηρίζονται ορεινοί.

 Στον νομό ΑΡΤΑΣ ο δήμος Γεωργίου Καραϊσκάκη θα έχει ως έδρα την Άνω Καλεντίνη και ιστορική έδρα τις Πηγές Τετραφυλίας

Στο νομό ΗΛΕΙΑΣ ο δήμος Κυλλήνης μετονομάζεται σε δήμο Ανδραβίδας-Κυλλήνης. Ο δήμος Αμαλιάδας μετονομάζεται σε δήμο Ήλιδας και ο δήμος Ανδρίτσαινας με έδρα τα Κρέστενα αποκτά ιστορική έδρα την Ανδρίτσαινα

Στο νομό ΗΜΑΘΙΑΣ ο δήμος Βεροίας θα έχει ιστορική έδρα τη Βεργίνα

Στο νομό ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ο δήμος Ηρακλείου θα έχει ιστορική έδρα τη Νέα Αλικαρνασσό. Ο δήμος Αρχανών Αστερουσίων θα έχει ιστορικές έδρες τα Πεζά, τις Αρχάνες και τον Πύργο. Ο δήμος Μινώα Πεδιάδας θα έχει ιστορικές έδρες το Καστέλλι και το Αρκαλοχώρι

Στο νομό ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ο δήμος Λαγκαδά, με έδρα τον Λαγκαδά, θα έχει ιστορική έδρα τον Λαχανά Στο νομό ΚΥΚΛΑΔΩΝ ο δήμος Τήνου θα έχει ιστορική έδρα τον Πάνορμο

Στο νομό ΛΑΚΩΝΙΑΣ ο δήμος Σπάρτης θα έχει ιστορική έδρα το Μυστρά Στο νομό ΛΑΣΙΘΙΟΥ ο δήμος Μιραμπέλου μετονομάζεται σε δήμο Αγίου Νικολάου

Στο νομό ΠΕΛΛΑΣ ο δήμος Αρχαίας Πέλλας μετονομάζεται σε δήμο Πέλλας Στο νομό ΠΙΕΡΙΑ ο δήμος Πύδνας μετονομάζεται σε δήμο Πύδνας-Κολινδρού

Στο νομό ΠΡΕΒΕΖΑΣ ο δήμος Πάργας θα έχει ιστορική έδρα την Πάργα

Στο νομό ΣΑΜΟΥ ο δήμος Σάμου με έδρα τη Σάμο αποκτά ιστορική έδρα το Πυθαγόρειο Στο νομό ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ο δήμος Καλλικράτειας -Μουδανιών μετονομάζεται σε δήμο Νέας Προποντίδας

Στο νομό ΧΑΝΙΩΝ οι νέοι δήμοι Σφακίων και Καντάνου-Σέλινου χαρακτηρίζονται ορεινοί

* δηλαδή ο νέος δήμος ΜΑΚΡΑΚΩΜΗΣ, με έδρα τη ΣΠΕΡΧΕΙΑΔΑ δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ΟΡΕΙΝΟΣ, κύριοι Βουλευτές της Φθιώτιδας, που τρέξατε αρκετές φορές στο Ραγκούση για να υπερασπιστείτε, με κάποιες αλλαγές, τα συμφέροντά σας αλλά δεν νοιαστήκατε να υπερασπιστείτε τα συμφέροντα των κατοίκων;

Από ....lamianews

Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Παραιτήθηκε από Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου και από Δημοτικός Σύμβουλος Καμένων Βούρλων ο Τάκης Μουρτζούνης.

Αναρτήθηκε από....
energoipoliteskv.blogspot.com

Σήμερα παραιτήθηκε από Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου και από Δημοτικός Σύμβουλος ο Τάκης Μουρτζούνης επειδή διαφώνησε με τον Δήμαρχο κ. Αντωνίου και την τριάδα κ. Αντύπα Άκη, κ. Πλατανιά Ιωάννη και κ. Τρίγκα Γεώργιο.
                                                                                                                                                               
Οι παραπάνω κύριοι δεν τον άφηναν να βάλει θέμα συζήτησης στο δημοτικό συμβούλιο, όπως είχε υποχρέωση να το κάνει από τον Δημοτικό κώδικα , το αίτημα της αντιπολίτευσης που είχε υποβάλει , συγκεντρώνοντας 6 υπογραφές ( συν 2 υπογραφές κ. Φαλάρας Ν. , κ. Τρίγκας Η. από συμπολίτευση) σχετικά με την ονομασία και την έδρα του Δήμου στο σχέδιο Καλλικράτης.


Τον συγχαίρουμε για την πράξη του αυτή έστω και αν έγινε καθυστερημένα.

Ο εκφοβισμός και οι απειλές που γίνονται από τα παραπάνω Φασιστοειδή ΝεοδημοκρατικοΣοσιαλιστικά εκτρώματα δεν θα περάσουν στους Δημοκρατικούς Πολίτες των Καμένων Βούρλων , να το γνωρίζουν πολύ καλά αυτοί οι κύριοι και πολύ σύντομα στις εκλογές που έρχονται , θα αμειφτούν δεόντως από τους Δημότες των Καμένων Βούρλων αν τολμήσουν να ξανακατέβουν στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές.

Την θέση του κ. Μουρτζούνη παίρνει ο κ. Καρανάσιος Ιωάννης αφού ο κ. Μπασάνος Αθανάσιος που ήταν να αναλάβει δημοτικός σύμβουλος δεν δέχτηκε.

Για Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου προορίζεται το αρχή λαμόγιο κ. Πλατανιάς Ιωάννης . Με τις γνωστές του κομπίνες και   ματσαραγκιές , ο οποίος ανοίγει δρόμους εντός σχεδίου πόλεως που δεν προβλέπονται από το σχέδιο, μεταφέρει συντελεστές δόμησης (βλέπε υπόθεση  κομπίνα με το ΚΤΕΛ) κ.α.π όλα δε αυτά φυσικά με το αζημίωτο.

Δημότες των Καμένων Βούρλων ξεσηκωθείτε τι άλλο περιμένετε !!!!!

Όπου τους βρίσκετε φτύστε τους . Οι άνθρωποι αυτοί είναι πλέον επικίνδυνοι για τον τόπο θα ξεπουλήσουν τα πάντα για τα προσωπικά τους συμφέροντα.

Όλοι εναντίον όλων

Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com


Του Δημήτρη Γιαννακόπουλου


Δεν νομίζω ότι θα μπορούσε κάποιος να φανταστεί πως η μεταπολίτευση θα είχε τέτοιο τραγικό φινάλε. Ουδείς μπορούσε να σκεφτεί, όταν επανεισήχθησαν δημοκρατικοί θεσμοί μετά την χούντα, έστω με την επαναφορά του συντάγματος του 1952, ότι θα ερχόταν η μέρα που θα ζούσαμε όλοι την μεγαλύτερη φάρσα της δημοκρατίας στον τόπο μας. Η «κοινωνική πτώχευση» στην οποία αναφέρομαι τελευταία, χαρακτηρίζει μία πολιτεία και μία κοινωνία υπό διάλυση. Τώρα όλοι στρέφονται εναντίον όλων: πολιτικοί εναντίον επιχειρηματιών και αντίστροφα, η μία κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης, ο δημόσιος τομέας εναντίον του ιδιωτικού και αντίστροφα, και γενικότερα ο ένας εναντίον του άλλου.

Όλα αυτά εν μέσω φτηνιάρικης τσόντας, ακόμα πιο φτηνών επιχειρημάτων και δικαιολογιών από την κυβέρνηση και τη ΝΔ και μίας απολύτως ανεκδιήγητης συμπεριφοράς του πρωθυπουργού. Ο τελευταίος μέσα στην γενική διάλυση και την «τρέλα» των ημερών δεν διστάζει να απολογείται σε κάθε ευκαιρία στο διεθνές κοινό εκ μέρους των ελλήνων και να ζητεί να μας δοθεί μία ακόμη ευκαιρία για να επανορθώσουμε … δεν ξέρω κι εγώ τι!

Τρελά πράγματα …

αλλά μάλλον ευεξήγητα, αν ανατρέξει κανείς στην εξέλιξη της μεταπολίτευσης ως διαδικασία που διαμόρφωσε συγκεκριμένες πολιτικές ταυτότητες, τα γνωστά συμφέροντα και τις γνωστότερες ακόμη σχέσεις πατρωνίας. Όταν το ’97 μετά από μια περίοδο στο εξωτερικό επέστρεψα στην Ελλάδα και πήγα ένα μεσημέρι να φάω με έναν τότε υπουργό, μου έκατσε το καλαμαράκι στο λαιμό όταν τον άκουσα να μου λέει: «Δημήτρη το σύστημα ολοκληρώθηκε». Εννοούσε ο άνθρωπος ότι ο φαύλος κύκλος του πελατειακού καθεστώτος είχε ολοκληρωθεί ως δομή. Σοφή κουβέντα. Έκτοτε διαπίστωσα ότι τίποτα, μα τίποτα δεν μπορούσε να δημιουργηθεί και να κινηθεί έξω από αυτόν τον κύκλο, ο οποίος ουσιαστικά περιέκλειε τις επιμέρους σχέσεις πατρωνίας και διαπλοκής στην χώρα μας.

Εντός αυτού του κύκλου ενισχύθηκαν όλα τα παθολογικά φαινόμενα που χαρακτήριζαν μέχρι τότε τον δημόσιο βίο και επεκτάθηκαν σε κάθε πτυχή της ιδιωτικής σφαίρας. Σε τέτοιο μάλιστα βαθμό, που κανείς σοβαρός κοινωνιολόγος ή κοινωνικός ψυχολόγος δεν θα μπορούσε να διαχωρίσει στάσεις και συμπεριφορές μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Εντός αυτού του κύκλου δεν υπήρχε καμία περίπτωση να αναπτυχθεί ούτε η αγορά, ούτε η κοινωνία, ούτε, ασφαλώς, προσωπικότητες, στην βάση των λεγόμενων δυτικών αξιών. Στην Ελλάδα η μόνη δυτική αξία που ευδοκίμησε ήταν ο καταναλωτισμός σε συνδυασμό με την ανατολίτικη επιδειξι(ο)μανία. Το χαρμάνι αυτό δίνει ένα κιτς αποτέλεσμα, αλλά δεν βαριέσαι, εντάχθηκε κι αυτό αρμονικά στη ζωή μας ως νέα μόδα.

Τώρα βλέπω, ακόμα και οι πολιτικοί να απορούν για την κατάντια των δημοσιογράφων, οι οποίοι εκχυδαΐζουν τα πάντα και χυδαιολογούν εναντίον των κάθε φορά αντιπάλων του αφεντικού τους. Σα να μην ξέρουνε τι κατασκεύαζαν τόσα χρόνια! Σα να μην ξέρουνε σε τι «λούκι» είχαν μπει δημιουργώντας μια στρατιά δημοσιογράφων πραιτοριανών! Τους έφαγε, βλέπετε, η εφήμερη στάση στα πράγματα, μη έχοντας την κατάλληλη κουλτούρα, αλλά και την αναγκαία παιδεία για να αντιληφθούν ότι η αναπαραγωγή της φαυλότητας από τον πολιτικό έχει μακροχρονίως μεγάλο τίμημα. Τώρα θα πληρώσουν για το σύστημα που έστησαν και υπηρέτησαν.

Το κωμικό είναι ότι δεν «τιμωρούνται» από τους κάθε είδους αντικαθεστωτικούς, αλλά από τα ίδια τα τέκνα της διαπλοκής. Το καθεστώς στην Ελλάδα θα καταρρεύσει επειδή οι κρίκοι της αλυσίδας της διαπλοκής έχουν μπερδευτεί τόσο πολύ μεταξύ τους, που κάθε απόπειρα να κινηθεί το σύστημα προς την μια ή την άλλη πλευρά, θα έχει αποτέλεσμα την κατάρρευσή του, εξαιτίας ακριβώς του «σπασίματος» αυτής της αλυσίδας. Κάθε σκάνδαλο ή «σκάνδαλο» που θα αποκαλύπτεται από δω και πέρα θα προκαλεί ένα ντόμινο σκανδάλων, με αποτέλεσμα ακόμα και η έννοια της διαφθοράς να χάσει τη σημασία της. Το άλλο πρόβλημα είναι ότι οι γόνοι των γηραιών πλέον νταβάδων είναι απολύτως ανίκανοι και απροετοίμαστοι - καθότι μαμμόθρεφτοι - να συστήσουν νέες συμμαχίες που θα μπορούσαν να δώσουν ανάσα στο σύστημα, όπως έγινε το ’89.

Άρα, ας περιμένουμε την κατάρρευση, η οποία είναι πολύ πιθανόν να προκύψει από μία λιγότερο ή περισσότερο σκηνοθετημένη, ή τουλάχιστον «αναμενόμενη» κρίση με την Τουρκία. Και αυτό, καθώς είναι πρόδηλο ότι οι αντικαθεστωτικές δυνάμεις δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν τις ευθύνες τους και τον ρόλο που θα μπορούσαν να διαδραματίσουν αυτή την περίοδο για να αναλάβουν συντονισμένα πολιτική δράση, προτού μία κρίση στα ελληνοτουρκικά δρομολογήσει εντελώς ανεξέλεγκτες από την κοινωνία και τους επιμέρους πολιτικούς φορείς, εξελίξεις.

Υ. Γ. Σας παρακαλώ μη με ρωτήσετε ξανά αν έχω πρόταση. Εάν, όμως, επιμείνετε θα σημαίνει ότι προφανώς και η έννοια της προτάσεως έχει χάσει τη σημασία της.

Από....activistis

Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

Όλοι οι διάλογοι μεταξύ Δανιηλίδη («χουντικέ») και Κυρίζογλου («αλήτη») ΚΕΔΚΕ: ΕΝΤΟΝΟΙ ΔΙΑΠΛΗΚΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΡΗΞΗ

Αναρτήθηκε από.....
energoipoliteskv.blogspot.com

50 εώς 60 δήμαρχοι της ΝΔ γύρισαν την πλάτη σε Κακλαμάνη - Σαμαρά

Μέσα σε κλίμα έντασης αποχώρησε λίγο πριν τις 12 το μεσημέρι το «Αυτοδιοικητικό Κίνημα» από την συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της ΚΕΔΚΕ, προκειμένου να μην νομιμοποιήσει τη διαδικασία της ψηφοφορίας στην γενική συνέλευση που ακολουθεί.

Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης υπήρξε έντονος διαπληκτισμός ανάμεσα στους δημάρχους Συκεών Σίμο Δανιηλίδη και Αμπελοκήπων Λάζαρο Κυρίζογλου.

Αφορμή αποτέλεσαν τα όσα είπε ο επικεφαλής του «Αυτοδιοικητικού Κινήματος» και δήμαρχος Αμφιλοχίας, Απόστολος Κοιμήσης ότι το νομοσχέδιο θα ψηφιστεί στη Βουλή, με αποτέλεσμα να αντιδράσει ο δήμαρχος Αμπελοκήπων, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δηλαδή αποφασίζουμε και διατάσσουμε». Το γεγονός προκάλεσε την αντίδραση του δημάρχου Συκεών και ακολούθησε ο εξής διάλογος:

Δανιηλίδης: Τα λες αυτά γιατί είσαι μαθημένος στο «αποφασίζουμε και διατάσσουμε» από τα καθεστώτα που υπηρέτησες

Κυρίζογλου: Δεν είμαι εγώ, αλλά εσύ εθνικοσοσιαλιστής

Το επεισόδιο δεν σταμάτησε εδώ καθώς όταν ο κ. Κοιμήσης συνέχισε την ομιλία του ο δήμαρχος Αμπελοκήπων εμφανώς εκνευρισμένος επαναλάμβανε συνεχώς «αλήτη, αλήτη». Στο τέλος πάντως ζήτησε συγγνώμη από τον δήμαρχο Αμφιλοχίας, τονίζοντας ότι «δεν εννοούσε εκείνον».

Γύρισαν την πλάτη σε Κακλαμάνη, Σαμαρά 60 δήμαρχοι της ΝΔ

Μετά την αποχώρηση, το «Αυτοδιοικητικό Κίνημα» εξέδωσε ανακοίνωση, τονίζοντας ότι δεν πρόκειται να νομιμοποιήσει τις διαδικασίες. Ωστόσο, η ψηφοφορία στην γενική συνέλευση δεν πραγματοποιήθηκε, καθώς δεν υπήρξε απαρτία, δηλαδή, 251 από τα 500 μέλη της γενικής συνέλευσης.

Σύμφωνα με πληροφορίες της αυτοδιοίκησης gr στην συνέλευση βρέθηκαν μόνο 207 μέλη (ο κ. Κακλαμάνης μιλάει για 217), εκ των οποίων 4 του ΠΑΣΟΚ και 7 από ΣΥΡΙΖΑ (έλλειπαν 3) και ΚΚΕ, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι έλειπαν 60 από τους συνολικά 256 δημάρχους και δημοτικούς συμβούλους της ΝΔ). Αποτέλεσμα ο πρόεδρος της ΚΕΔΚΕ Νικήτας Κακλαμάνης που θέλει να πάρει οπωσδήποτε απόφαση για «όχι» στον «Καλλικράτη», να αναγκασθεί να την ξεκινήσει παράτυπα, λέγοντας ότι πρόκειται για άτυπη συνεδρίαση και αν δεν υπάρξει μέχρι το τέλος απαρτία, θα αναβληθεί, όπως και έγινε. Πάντως, παρόντες στην γενική συνέλευση ήταν και ορισμένοι δήμαρχοι του ΠΑΣΟΚ όπως ο δήμαρχος Μυτιλήνης Νάσος Γιακαλής και Ιαλυσσού Ρόδου Στέργιος Στάγκας, οι οποίοι με αυτόν τρόπο διαμαρτύρονταν και χωροταξικό.

Να σημειωθεί ότι το «Αυτοδιοικητικό Κίνημα» διαθέτει 233 μέλη στη γ.σ., 10 ο ΣΥΡΙΖΑ και 2 το ΚΚΕ. Όπως παρατηρούσαν στελέχη του "Αυτοδιοικητικού Κινήματος" στην αυτοδιοίκηση gr "έλλειψη απαρτίας σε γενική συνέλευση της ΚΕΔΚΕ όταν συζητείται ένα τόσο σοβαρό θέμα έχει να συμβεί από το 1975, γεγονός το οποίο δείχνει το μέγεθος της ήττας Κακλαμάνη και Σαμαρά, που σχεδίασαν την συγκεκριμένη μεθόδευση"

Κακλαμάνης: Ευθύνες σε "Αυτοδιοικητικό Κίνημα" - Ραγκούση

Πάντως, σε δήλωσή του ο πρόεδρος της ΚΕΔΚΕ Νικήτας Κακλαμάνης, επιρρίπτει ευθύνες για τη ρωγμή στην ενότητα της αυτοδιοικητικής οικογένειας "στην πρωτοφανή συμπεριφορά του "Αυτοδιοικητικού Κινήματος", που υποχρέωσε τα μέλη του να απόσχουν από την έκτακτη γενική συνέλευση της ΚΕΔΚΕ φοβούμενο το αποτέλεσμα, μετά από μυστική ψηφοφορία, που θα έβγαινε από την κάλπη. Προκάλεσε έτσι, υπακούοντας στα κελεύσματα του κυβερνώντος κόμματος, τεχνητή έλλειψη απαρτίας, ( 217 παρόντες αντί 251) χωρίς όμως να αποφύγει το ΟΧΙ της Αυτοδιοίκησης, επί της αρχής του σχεδίου νόμου για τον "Καλλικράτη" και μάλιστα με ευρεία πλειοψηφία από τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΚΕΔΚΕ, αναλαμβάνοντας έτσι μαζί με τον υπουργό κ. Γιάννη Ραγκούση ολόκληρη την ευθύνη για ό,τι ήθελε συμβεί στην Αυτοδιοίκηση, τόσο όσον αφορά τις παρεχόμενες υπηρεσίες στους πολίτες όσο και στο εργασιακό καθεστώς των εργαζομένων στην Αυτοδιοίκηση", καταλήγει ο κ. Κακλαμάνης.

Σε ανακοίνωσή της η ΚΕΔΚΕ τονίζει τη διαφωνία της πλειοψηφίας του δ.σ. της επί της αρχής του νομοσχεδίου για το "Πρόγραμμα Καλλικράτης" εξέφρασε κατά πλειοψηφία - πλην του "Αυτοδιοικητικού Κινήματος", προσθέτοντας ότι ο πρόεδρος της ΚΕΔΚΕ Νικήτας Κακλαμάνης εισηγήθηκε ότι η Αυτοδιοίκηση δεν μπορεί να στηρίξει επί της αρχής το σχέδιο νόμου - αν και υπάρχουν διατάξεις με τις οποίες συμφωνεί - για πολλούς λόγους.

Όπως σημείωσε ο κ. Κακλαμάνης:

" Πρώτον, δεν υπήρξε εύλογο χρονικό διάστημα για την ολοκλήρωση της διαβούλευσης, ιδιαίτερα για τα οικονομικά και τη χωροταξία.

" Δεύτερον, από τις είκοσι πέντε προτάσεις που κατέθεσε η ΚΕΔΚΕ για τα θεσμικά ζητήματα κατά τη διάρκεια της διαβούλευσης, αγνοήθηκαν τελικά από την ηγεσία του υπουργείου Εσωτερικών οι δέκα έξι, εκ των οποίων οι περισσότερες αφορούν σημαντικά ζητήματα.

" Τρίτον, από την έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους διαπιστώνεται τουλάχιστον προχειρότητα σε ό,τι αφορά τον οικονομικό σχεδιασμό του προγράμματος, αφού η φημολογούμενη οικονομία κλίμακος, δηλαδή η εξοικονόμηση ποσών αντί του 1,8 δις ευρώ, μειούται κατά περίπου 600 εκ. ευρώ, χωρίς παράλληλα να διασφαλίζεται οικονομικά η άσκηση σειράς μεταφερόμενων αρμοδιοτήτων (μετατάξεις υπαλλήλων, κτιριακή και υλικοτεχνική υποδομή κ.τ.λ.).

Έτσι από 1/1/2011 θα είναι αδύνατη η διεκπεραίωση πολλών λειτουργιών, τις οποίες αναλαμβάνουν οι δήμοι, ελλείψει πόρων και υποδομών, με αποτέλεσμα να υποβαθμιστούν και να χειροτερέψουν οι παρεχόμενες προς τους πολίτες υπηρεσίες, όπως για παράδειγμα στον τομέα της καθαριότητας.

Αν μάλιστα ληφθεί υπόψη η δεδομένη μείωση προσωπικού - λόγω της μεγάλης μείωσης των πάσης φύσεως συμβασιούχων, της απαγόρευσης πρόσληψης μόνιμου προσωπικού που έχει επιβληθεί και της μεγάλης περικοπής των τρεχόντων θεσμοθετημένων πόρων των υπαρχουσών αυτοδιοικητικών δομών (υπολογίζεται στα 480 εκ. ευρώ η μείωση για το 2010) - είναι βέβαιο ότι οι πάσης φύσεως παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πολίτες και ιδιαίτερα οι πρόνοιας και κοινωνικού χαρακτήρα, θα υποβαθμιστούν, αν δεν κινδυνεύσουν να καταργηθούν.

" Τέταρτον, ως προς το χωροταξικό σχεδιασμό των νέων δήμων δεν υπήρξε διαβούλευση. Ποτέ δε δόθηκε η δυνατότητα στην διαπαραταξιακή Επιτροπή Παρακολούθησης της ΚΕΔΚΕ να διατυπώσει την άποψή της για το θέμα και άρα την ευθύνη φέρει αποκλειστικά ο υπουργός Εσωτερικών.

Και τελικά η πρόταση του νομοσχεδίου απέχει, μακράν, από τις γενικές αρχές για τήρηση ενιαίων, αντικειμενικών και μη επιλήψιμων κριτηρίων.

Οι παραπάνω θέσεις σε συνδυασμό με τις θέσεις των άλλων δύο αυτοδιοικητικών παρατάξεων οδήγησαν τελικά στην υπερψήφιση του ΟΧΙ επί της αρχής του νομοσχεδίου, με την ελπίδα ότι κατά τη διάρκεια της συζήτησής του στη Διαρκή Επιτροπή και την Ολομέλεια της Βουλής θα γίνουν αποδεκτές και άλλες από τις μείζονος σημασίας θέσεις της Αυτοδιοίκησης", καταλήγει η ανακοίνωση της ΚΕΔΚΕ.


Η ανακοίνωση του «Αυτοδιοικητικού Κινήματος»

Από την πλευρά του σε ανακοινωσή του το "Αυτοδιοικητικό Κίνημα" τονίζει τα εξής:

«Το σχέδιο Καλλικράτης συζητείται στο κοινοβούλιο και θα είναι σε λίγες μέρες νόμος του κράτους.

Μια σημαντική μεταρρύθμιση, μια σπουδαία τομή στο πολιτικοδιοικητικό μας σύστημα και στους θεσμούς της τοπικής δημοκρατίας, παίρνει επιτέλους σάρκα και οστά, δικαιώνοντας τους πολυετείς διεκδικητικούς αγώνες όλων των συλλογικών οργάνων αυτοδιοίκησης της χώρας.

Δικαιώνει τις προσδοκίες της κοινωνίας για υπηρεσίες ποιότητας στο πλησιέστερο στον πολίτη επίπεδο, για περιορισμό της γραφειοκρατίας, για καθιέρωση ουσιαστικών θεσμών και διαδικασιών διαφάνειας, λειτουργικού ελέγχου και συστηματικής αξιολόγησης του τρόπου διαχείρισης και αξιοποίησης των εθνικών και των πόρων συνοχής.

Εισάγει ουσιαστικούς θεσμούς ανάπτυξης διαλόγου των κοινωνικών εταίρων και των τοπικών αρχών, καθιερώνει πολιτική και επιχειρηματική διαμεσολάβηση σε τοπικό επίπεδο και αναπτύσσει νέες μορφές παροχής διοικητικού έργου στην εργασία, στην παραγωγή και στο σπίτι.

Οι Περιφερειακές Αυτοδιοικήσεις και οι νέοι Δήμοι αναδεικνύονται σε ουσιαστικά κέντρα αναπτυξιακών παρεμβάσεων.

Το πλήθος των μεταβιβαζομένων αρμοδιοτήτων και πόρων ενισχύουν την αρχή της εγγύτητας και κατοχυρώνουν τον αποφασιστικό χαρακτήρα των τοπικών και περιφερειακών αρχών, ανοίγοντας μια νέα εποχή για την πολιτική και τη διοικητική μας οργάνωση.

Όμως εδώ δεν φτάσαμε τυχαία.

Προηγήθηκαν σημαντικά νομοθετήματα και ιδίως οι νόμοι 1828 και 1832/89 αντίστοιχα, για την οικονομική και διοικητική αυτοτέλεια των Ο.Τ.Α, ο νόμος 2218/93 για την ίδρυση και λειτουργία των Ν.Α και ο νόμος 2539/97 για την συνένωση των δήμων και κοινοτήτων (πρόγραμμα Ι Καποδίστριας), όλα προγραμματικές πρωτοβουλίες των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ, που αποτέλεσαν τους προπομπούς της αποκεντρωμένης εξουσίας και τα οποία πέτυχαν τους στόχους τους και ωρίμασαν τις συνθήκες για το μεγάλο βήμα.

Το πρόγραμμα Καλλικράτης.

Μόλις χθες το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης δια του αρχηγού του, ζήτησε την απόσυρση του Καλλικράτη, υπερασπιζόμενο προφανώς το κράτος που δεν επανίδρυσε, αλλά που όμως το ίδιο αποδιάρθρωσε κατά την πρόσφατη εξαετία, πιέζοντας και εκθέτοντας ταυτόχρονα τα αυτοδιοικητικά του στελέχη, τα οποία κινούμενα στο πλαίσιο των ομόφωνων αποφάσεων των συνεδρίων της ΚΕΔΚΕ και της ΕΝΑΕ εργάστηκαν πολλούς μήνες, μαζί με πολλούς αιρετούς και επιστήμονες, μέσα από συνέδρια, συνεδριάσεις και επιτροπές για τη διαμόρφωση των τελικών κειμένων του θεσμικού πλαισίου του νομοθετήματος.

Αυτή η τακτική του συντηρητικού κόμματος, ήταν και παραμένει αμετανόητα αρνητική, σε κάθε προσπάθεια αποκέντρωσης και ανατροπής του πελατειακού κράτους, το ίδιο αρνητική σε όλες τις προαναφερόμενες μεταρρυθμιστικές τομές.

Οι προσχηματικές διαφωνίες και οι δευτερεύουσας σημασίας επισημάνσεις χωρίς πραγματική επιχειρηματολογία και ουσιαστικό αντίλογο, δεν μπορούν να αποτελέσουν άλλοθι για καμία προσχεδιασμένη διαδικασία, που υπακούει σε κομματικές εντολές και αποκλίνει από τον στρατηγικό αυτοδιοικητικό μας στόχο.

Ως Αυτοδιοικητικό Κίνημα δεν πρόκειται να νομιμοποιήσουμε καμία τέτοια προσπάθεια και όχι μόνο θα επιδιώξουμε την περαιτέρω βελτίωση του σχετικού σχεδίου νόμου στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης αυτού, αλλά θα αγωνιστούμε με όσες δυνάμεις διαθέτουμε για την επιτυχή εφαρμογή
του.

Αυτή είναι η απαίτηση της ελληνικής κοινωνίας και αυτό επιβάλλει η σημερινή ελληνική δημοσιονομική, πολιτική και αναπτυξιακή μας πραγματικότητα.

Ένα σύγχρονο, αποτελεσματικό και αποκεντρωμένο κράτος με αυτοδιοίκηση, στην υπηρεσία του Λαού και της χώρας».

Για το προηγούμενο ρεπορτάζ σε σχέση με την συνεδρίαση του δ.σ. της ΚΕΔΚΕ κάντε κλικ εδώ: http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=6748


Από.......aftodioikisi.gr

Ψηφίστηκε ο "Καλλικράτης"

Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com


Ψηφίστηκε επί της αρχής πριν από λίγη ώρα από την αρμόδια επιτροπή της Βουλής, ο νέος αυτοδιοικητικός χάρτης της χώρας, με το όνομα "Καλλικράτης" που διαίρεσε αντί να ενώσει πολλές περιοχές της χώρας.



Το νομοσχέδιο υπερψηφίστηκε από τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ενώ καταψηφίστηκε από τους βουλευτές όλων των άλλων κομμάτων.


Αύριο ξεκινάει η συζήτηση επί των άρθρων ενώ την ερχόμενη βδομάδα θα εισαχθεί στην ολομέλεια προς ψήφιση.

ΔΗΛΩΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗ κ. ΧΡ. ΣΤΑΪΚΟΥΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ "ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ"

Αναρτήθηκε από....
energoipoliteskv.blogspot.com

Λαμία, 17.05.2010

Κατά την πεποίθησή μου στο, πράγματι, μεγάλης σημασίας ζήτημα της νέας αρχιτεκτονικής της Αυτοδιοίκησης, και ιδιαίτερα στη χωροταξική δομή των νέων Δήμων του Νομού Φθιώτιδας, τον πρώτο λόγο θα πρέπει να έχει η κοινωνία της κάθε περιοχής.

Ως Βουλευτής σέβομαι τη βούληση της κάθε τοπικής κοινωνίας και των συλλογικών οργάνων / φορέων της.

Κοινωνία και όργανα τα οποία όμως αγνοήθηκαν κατά τη διάρκεια επεξεργασίας της σχετικής πρωτοβουλίας.

Ως εκ τούτου, λυπάμαι που σ’ αυτή τη διαδικασία δεν μπορώ να προσεγγίσω θετικά ρυθμίσεις που αποπνέουν προχειρότητα στο σχεδιασμό και που μερικές φορές αγγίζουν τα όρια της φαιδρότητας.

Οι μεγάλες μεταρρυθμίσεις για να πετύχουν τους στόχους τους απαιτούν προσεγγίσεις οι οποίες θα πρέπει να εδράζονται σε ορθολογικά, κοινωνικά και οικονομικά, κριτήρια, και όχι να μετατρέπονται σε ασκήσεις μικροπολιτικής «κοπτοραπτικής».

Μαλιακός: Ένα χρόνο μετά την κρίση

Απαράδεκτη η ακύρωση των προστίμων από τον κ Νομάρχη




Αναρτήθηκε από....
energoipoliteskv.blogspot.com



ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΛΑΜΙΑΣ

Ταχ θυρίδα 142 35100 Λαμία
Τηλ 2231045910 6946285099 6932837696
http://www.pepla.gr – info@pepla.gr

Λαμία, 18.5.2010

Βρισκόμαστε ένα χρόνο ακριβώς μετά την κρίση του Μαλιακού και τον θάνατο των ψαριών. Ως Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών Λαμίας θεωρούμε ότι η κατάσταση του κόλπου συνεχίζει να χειροτερεύει χρόνο με το χρόνο. Ακόμα και σήμερα λέμε ότι ο “Μαλιακός αργοπεθαίνει”, γιατί δεν έχει γίνει τίποτα που να αναστρέφει την κατάσταση και να μας επιτρέπει να αισιοδοξούμε. Καμία από τις εστίες ρύπανσης του Μαλιακού δεν έχει αντιμετωπιστεί, όπως θα περίμενε κανείς. Και συγκεκριμένα:

Τα αστικά λύματα συνεχίζουν να πέφτουν όπως και πέρυσι στον Σπερχειό και στον Μαλιακό, αφού ούτε η επέκταση του Βιολογικού Καθαρισμού της Λαμίας έγινε, ούτε οι Βιολογικοί Στυλίδας και Σπερχειάδας – Μακρακώμης λειτούργησαν, ούτε λύθηκε κάποιο από τα προβλήματα του Βιολογικού Καμένων Βούρλων. Αντίθετα τα πράγματα επιδεινώθηκαν και λόγω των δύσκολων οικονομικών συνθηκών αλλά και κυρίως γιατί με την πάροδο του χρόνου τα συστήματα απαξιώνονται και οι δείκτες χειροτερεύουν.

Τα βιομηχανικά απόβλητα και τα απόβλητα των ελαιοτριβείων συνεχίζουν επίσης να διατίθενται με τον ίδιο τρόπο. Καταγγείλαμε πρόσφατα τις εικόνες στον Ξηριά Λαμίας με την ανεξέλεγκτη διάθεση λυμάτων, που, όλως παραδόξως, παρά τις καταγγελίες μας, καμιά αρμόδια υπηρεσία δεν είχε το σθένος να ασχοληθεί. Ο αγωγός της ΒΙΠΕ στο ανατολικό της άκρο κάθε τρεις και λίγο κατεβάζει τις νυχτερινές ώρες λύματα στην Τ3 τάφρο, με την οποία ποτίζουν οι αγρότες τα κτήματά τους και από κει φυσικά οδηγούνται στη θάλασσα. Και γίνεται αυτό νύχτα, γιατί τότε δεν τα βλέπει κανένας.

Καμία μέριμνα δεν έχει ληφθεί για τις ανεξέλεγκτες χωματερές κατά μήκος της λεκάνης του Σπερχειού και φυσικά οι χωματερές των Δήμων Σπερχειάδας και Μακρακώμης συνεχίζουν να λειτουργούν μέσα στην κοίτη.

Καμιά μέριμνα δεν έχει ληφθεί και για τα λιπάσματα και τα φυτοφάρμακα, αφού δεν συζητήθηκε ποτέ η δυνατότητα ένταξης των αγροτών σε πρόγραμμα απονιτροποίησης, ούτε έγινε κάποια προσπάθεια από κανέναν φορέα να μειωθούν οι ποσότητες των λιπασμάτων. Οι στάβλοι, οι κτηνοτροφικές μονάδες και τα τυροκομεία συνεχίζουν να λειτουργούν όπως και πριν.

Τα νερά του ποταμού διοχετεύονται στην ευθυγραμμισμένη Μεσαία Ανακουφιστική Τάφρο, τον Υπερχειλιστή, χωρίς καμιά Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων. Ουσιαστικά καταργείται η κλασική κοίτη του ποταμού με τους μαιάνδρους, από το Μοσχοχώρι και κάτω· κι αυτό δεν απασχολεί κανέναν. Στα έργα των οδικών αξόνων και της γραμμής του ΟΣΕ κατά κοινή ομολογία δεν εφαρμόζονται περιβαλλοντικές μελέτες και περιβαλλοντικοί όροι, με τρανταχτά παραδείγματα τις αμμοληψίες και την τεχνητή λίμνη στο Βελλά Καραβομύλου και τους άλλους παράνομους “δανειοθάλαμους”.

Στις πρώτες επισκέψεις τους οι Επιθεωρητές Περιβάλλοντος κατέγραψαν τη μη εφαρμογή της περιβαλλοντικής νομοθεσίας από Δήμους και επιχειρήσεις. Ο Γενικός Επιθεωρητής Περιβάλλοντος κ Μέρκος στην πρόσφατη Ημερίδα του ΤΕΕ παρουσίασε τον κατάλογο των περιπτώσεων, που επιβλήθηκαν πρόστιμα. Ταυτόχρονα ο κ Μέρκος κατήγγειλε τον κ Νομάρχη, ο οποίος, με αδιαφανείς όρους, χωρίς καμιά δημοσιότητα, ακύρωσε ή μείωσε στο ελάχιστο αυτά τα πρόστιμα Ο καθένας μπορεί να υποψιαστεί με ποια κριτήρια και με ποιες πολιτικές και άλλες δεσμεύσεις έγινε αυτό... (δείτε στο υστερόγραφο τον κατάλογο των προστίμων και πώς μετατράπηκαν από τον κ Νομάρχη)

Το γεγονός αυτό μας ανησυχεί περισσότερο και το καταγγέλλουμε. Από τη μια μεριά έχουμε την έλλειψη της ουσιαστικής λειτουργίας των προληπτικών μηχανισμών ελέγχου των υπηρεσιών της Νομαρχίας και από την άλλη τους Επιθεωρητές Περιβάλλοντος, που κάνουν τον έλεγχο και οι οποίοι αντιμετωπίζουν την άρνηση του κ Νομάρχη να δεχθεί το ρόλο τους. Που σημαίνει ότι η έλλειψη προληπτικού ελέγχου είναι σκόπιμη. Κάποιοι κάνουν σκόπιμα «στραβά μάτια» και, υποκριτικά και μόνο στα λόγια, γίνονται «αυστηροί». Ο κ Μέρκος καταγγέλλοντας την πρακτική του κ Νομάρχη άφησε να εννοηθεί ότι θα κάνει προσφυγή κατά των αποφάσεων ακύρωσης των προστίμων.

Η Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών Λαμίας πιστεύει ότι για τη σωτηρία του Μαλιακού αλλά και για την ανάκτηση της χαμένης αξιοπιστίας των πολιτών προς τη θάλασσα πρέπει να ληφθούν αυστηρά μέτρα, που να οδηγούν στην άμεση ή έστω την σταδιακή εξάλειψη των παραπάνω εστιών ρύπανσης. Ταυτόχρονα θεωρούμε αναγκαίο να επισημάνουμε τα εξής:

· Είναι απαραίτητη σήμερα η εγκατάσταση ενός αξιόπιστου δικτύου σταθμών μέτρησης της ποιότητας των νερών του κόλπου και των νερών του Σπερχειού.

· Μπορεί και πρέπει να βελτιωθεί η λειτουργία των Υπηρεσιών προληπτικού ελέγχου και κυρίως της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Φθιώτιδας και η στελέχωσή τους με ανάλογο επιστημονικό προσωπικό.

· Η καθυστέρηση στην χωροθέτηση και την κατασκευή των δύο ΧΥΤΑ στο νομό, μας οδηγεί στην πρόταση για αναθεώρηση και αλλαγή του Περιφερειακού Σχεδιασμού αξιοποιώντας τους υπάρχοντες ΧΥΤΑ στην Περιφέρεια και δημιουργώντας σταθμούς μεταφόρτωσης των απορριμμάτων σε κάθε επαρχία. Έτσι θα επιτευχθεί οικονομική και τεχνική βιωσιμότητα, αλλά και θα ξεπεραστεί το πρόβλημα της χωροθέτησης των δύο προβλεπόμενων.

· Παρακολουθούμε τις καθυστερήσεις σε σχέση με την πλήρη εφαρμογή της οδηγίας πλαίσιο 60/2000/ΕΕ για τα νερά, που πρέπει να ξεπεραστούν.

· Σε ό,τι αφορά στην προστατευόμενη περιοχή NATURA 2000, θεωρούμε ότι πρέπει να ολοκληρωθεί η διαδικασία αναθεώρησης των όρων και των ορίων, που είναι σε εκκρεμότητα, και να συσταθεί Ενιαίος Φορέας Διαχείρισης με τον Εθνικό Δρυμό της Οίτης, ως ενιαίο οικοσύστημα Οίτης- Σπερχειού – Μαλιακού.

· Να εξαντληθούν τα περιθώρια επανεξέτασης των εναλλακτικών λύσεων για τη χάραξη του αυτοκινητόδρομου Ε65, που προβλέπεται να περάσει μέσα στην κοιλάδα του Σπερχειού.

· Να χαρακτηρισθεί ο Σπερχειός και οι παραπόταμοί του ως “ευαίσθητοι αποδέκτες” και να ληφθούν τα ανάλογα νομοθετικά μέτρα.

· Να μελετηθεί η δυνατότητα ένταξης των καλλιεργήσιμων εκτάσεων στην κοιλάδα του Σπερχειού σε πρόγραμμα απονιτροποίησης και να ενισχυθούν τα προγράμματα βιολογικής γεωργίας με στόχο την ανάδειξη της κοιλάδας σε “Ζώνη Βιολογικής Γεωργίας”.

· Επειδή αυτό το διάστημα είναι σε εξέλιξη η διαβούλευση για το Χωροταξικό των Υδατοκαλλιεργειών, θεωρούμε ότι πρέπει να γίνει χωροθέτηση των ιχθυοτροφικών μονάδων εκτός των ορίων του Μαλιακού

Τέλος για τη βιώσιμη πορεία της περιοχής του Μαλιακού, η Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών Λαμίας πιστεύει ότι απαιτείται Ολοκληρωμένη Μελέτη Διαχείρισης της παράκτιας ζώνης του κόλπου και της κοιλάδας του Σπερχειού, που να περιλαμβάνει όλες εκείνες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες είναι συμβατές με την προστασία του θαλάσσιου και του παράκτιου περιβάλλοντος, όπως:

- τον ήπιο τουρισμό (παράλιο, αγροτουρισμό, οικοτουρισμό, ιαματικό τουρισμό, ορεινό τουρισμό).

- τη βιώσιμη παράκτια αλιεία

- και τη βιολογική γεωργία με κύριο άξονα την ελιά, την ενίσχυση των τοπικών ποικιλιών, των τοπικών προϊόντων ποιότητας και προϊόντων ονομασίας.

Ένα μοντέλο διαχείρισης που θα σέβεται τους φυσικούς πόρους, με βάση την αρχή της βιωσιμότητας. Αυτά μπορούν να γίνουν πράξη μέσα από έναν ειλικρινή συνεχή διάλογο και με την συμμετοχή των φορέων και των κατοίκων της περιοχής. Είναι καιρός να αλλάξουν οι πολιτικές, να σταματήσουν οι υποχωρήσεις απέναντι στα συμφέροντα και τις πρόχειρες “αναπτυξιακές” λογικές. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να ανατρέψουμε την κατάσταση στον Μαλιακό και να μιλάμε για καθαρή θάλασσα για μας και τα παιδιά μας. Διαφορετικά, όπως επισημαίνουν και οι επιστήμονες, θα μιλάμε για μια μόνιμη απειλή και έναν μόνιμο κίνδυνο

Υ.Γ.: Τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν από τους Επιθεωρητές Περιβάλλοντος και οι μετατροπές τους από τον κ Νομάρχη

(σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο Γενικός Επιθεωρητής Περιβάλλοντος)

- πρόστιμο 59.500 € στην MACOLIVE, το έσβησε ο κ Νομάρχης


- πρόστιμο 22.000 € στο Δήμο Σπερχειάδας, ο κ Νομάρχης το έκανε μόλις 2.000 €


- Πρόστιμο 39.000 € στη Vivartia, το έκανε ο κ Νομάρχης 5.000 €


- Πρόστιμο 5.400 € στο Δήμο Μακρακώμης, το έκανε 2.000 €


- Από τα 2.000 € των Καμένων Βούρλων για τον ΧΑΔΑ έσβησε τα μισά


- Δύο ακόμη πρόστιμα των 8.000 € στην κάθε μια από τις Χελαφάρμ και Forbo ακόμη αναμένονται…..


Δηλαδή πρόστιμα ύψους 127.900 ευρώ μετατράπηκαν σε 10.000 ευρώ



Η γραμματεία


Πληροφορίες: Παναγιώτης Στασινός


Μέλος της Πρωτοβουλίας Ενεργών Πολιτών Λαμίας