Αναρτήθηκε από........energoipoliteskv.blogspot.com
Ποιος κέρδισε; Θα το μάθουμε στις 4 Οκτωβρίου όταν ανοίξουν οι κάλπες...
Aπό το http://kafeneio-gr.blogspot.com/
Για μια Εναλλακτική Ενημέρωση Οικολογική - Για ένα ανοιχτό βήμα διαλόγου με τους Πολίτες των Καμένων Βούρλων. Γράψτε μας την άποψη σας, την καταγγελία σας, την διαφωνία σας. Δεχόμαστε τα πάντα, ακόμη και να μας καταγγείλετε και αποστείλατε στο e-mail: energoipoliteskv@gmail.com
Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009
Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ!ΣΤΗ ΦΘΙΩΤΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ.
Αναρτήθηκε από.......energoipoliteskv.blogspot.com
12 ημερες απεμειναν μεχρι τις εκλογες της 4ης Οκτωβριου και τα κομματα αλλα και οι υποψηφιοι βουλευτες εχουν αποδυθει σε αγωνα δρομου να περιελθουν τα περισσοτερα δημοτικα διαμερισματα του Νομου. πραγματοποιωτας επισκεψεις και ομιλιες προκειμενου να πεισουν τους ψηφοφορους να τους προτιμησουν την άλλη Κυριακη. Αυριο απο πλευρας Ν.Δ.κλιμάκιο της Ν.Ε. στην Eλάτεια,την Τιθορέα και την Αμφίκλεια επικεφαλής της θα έιναι ο ως τωρα Γ.Γ καταναλωτή και υποψήφιος στο ψηφοδέλτιο επικρατείας Γιάννης Oικονόμου . Οσον αφορα στην κεντρική εκδήλωση της ΝΔ αυτή θα πραγματοποιηθεί το ερχόμενο Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου στο εργατικό κέντρο και σύμφωνα με πληροφορίες ομιλητής θα είναι ο υπουργός πολιτισμού Αντώνης Σαμαράς.
Από.....fm1
12 ημερες απεμειναν μεχρι τις εκλογες της 4ης Οκτωβριου και τα κομματα αλλα και οι υποψηφιοι βουλευτες εχουν αποδυθει σε αγωνα δρομου να περιελθουν τα περισσοτερα δημοτικα διαμερισματα του Νομου. πραγματοποιωτας επισκεψεις και ομιλιες προκειμενου να πεισουν τους ψηφοφορους να τους προτιμησουν την άλλη Κυριακη. Αυριο απο πλευρας Ν.Δ.κλιμάκιο της Ν.Ε. στην Eλάτεια,την Τιθορέα και την Αμφίκλεια επικεφαλής της θα έιναι ο ως τωρα Γ.Γ καταναλωτή και υποψήφιος στο ψηφοδέλτιο επικρατείας Γιάννης Oικονόμου . Οσον αφορα στην κεντρική εκδήλωση της ΝΔ αυτή θα πραγματοποιηθεί το ερχόμενο Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου στο εργατικό κέντρο και σύμφωνα με πληροφορίες ομιλητής θα είναι ο υπουργός πολιτισμού Αντώνης Σαμαράς.
Από.....fm1
Κέρδισαν όλοι....!
Αναρτήθηκε από.......energoipoliteskv.blogspot.com
Ο Γ.Παπανδρέου "κρατήθηκε στην κορυφή", ο Κ.Καραμανλής άρχισε την...αντιπολίτευση, ο Α.Τσίπρας απέδειξε οτι μαθαίνει και αξίζει τη θέση του στην προεδρία του ΣΥΝ, η Α. Παπαρήγα "σταθερή αξία και καλή" και "φρέσκο πρόσωπο" ο εκπρόσωπος του "Οικολόγων-Πράσινων" που δυστυχώς είχε να απαντήσει για λογαριασμό και του Τρεμόπουλου.
Σε ενα μαραθώνιο συζήτησης το "κλου" ήταν οι ερωτήσεις των αρχηγών μεταξύ τους.
Αύριο όταν Γ.Παπανδρέου και Κ.Καραμανλής αναμετρηθούν στην τελική "τηλεμαχία" θα πέσει επι της ουσίας και η αυλαία των εκλογών.
Και αύριο το ζητούμενο για τον Γ.Παπανδρέου είναι "να μην χάσει". Παρότι σήμερα είχε τρακ. Είδηση δεν υπήρξε. Αρα, όλα ήταν ...επικοινωνιακό "σόου". Πάμε και στο τελευταίο σήμερα μεταξύ των δυο υποψηφίων πρωθυπουργών...
Από ....i-reporter
Ο Γ.Παπανδρέου "κρατήθηκε στην κορυφή", ο Κ.Καραμανλής άρχισε την...αντιπολίτευση, ο Α.Τσίπρας απέδειξε οτι μαθαίνει και αξίζει τη θέση του στην προεδρία του ΣΥΝ, η Α. Παπαρήγα "σταθερή αξία και καλή" και "φρέσκο πρόσωπο" ο εκπρόσωπος του "Οικολόγων-Πράσινων" που δυστυχώς είχε να απαντήσει για λογαριασμό και του Τρεμόπουλου.
Σε ενα μαραθώνιο συζήτησης το "κλου" ήταν οι ερωτήσεις των αρχηγών μεταξύ τους.
Αύριο όταν Γ.Παπανδρέου και Κ.Καραμανλής αναμετρηθούν στην τελική "τηλεμαχία" θα πέσει επι της ουσίας και η αυλαία των εκλογών.
Και αύριο το ζητούμενο για τον Γ.Παπανδρέου είναι "να μην χάσει". Παρότι σήμερα είχε τρακ. Είδηση δεν υπήρξε. Αρα, όλα ήταν ...επικοινωνιακό "σόου". Πάμε και στο τελευταίο σήμερα μεταξύ των δυο υποψηφίων πρωθυπουργών...
Από ....i-reporter
Καραμανλής για Σουφλιά και Φωτιές
Αναρτήθηκε από.......energoipoliteskv.blogspot.com
Η καλύτερη ερώτηση που έγινε στο DEBATE
Από το http://tvstarnews24.blogspot.com/
Η καλύτερη ερώτηση που έγινε στο DEBATE
Από το http://tvstarnews24.blogspot.com/
Οι απαντήσεις του Γ. Παπανδρέου στο debate
Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com
Eδώ δείτε όλες τις απαντήσεις που έδωσε σε όλους τους δημοσιογράφους! (video )
Θα χτυπήσω τα φαινόμενα διαφθορας
Σύστημα μηχανογράφησης στα νοσοκομεία
Στροφή της χώρας, στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Δεν τηρήσατε τις υποσχέσεις σας για διαφάνεια
Οι πράξεις μου στην εξωτερική πολιτική τα λένε όλα
Ένα δίκαιο φορολογικό σύστημα
Aπο το http://tvstarnews24.blogspot.com/
Eδώ δείτε όλες τις απαντήσεις που έδωσε σε όλους τους δημοσιογράφους! (video )
Θα χτυπήσω τα φαινόμενα διαφθορας
Σύστημα μηχανογράφησης στα νοσοκομεία
Στροφή της χώρας, στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Δεν τηρήσατε τις υποσχέσεις σας για διαφάνεια
Οι πράξεις μου στην εξωτερική πολιτική τα λένε όλα
Ένα δίκαιο φορολογικό σύστημα
Aπο το http://tvstarnews24.blogspot.com/
Το.Συ.Ν. Αταλάντης: εκδήλωση για θέματα περιβάλλοντος
Αναρτήθηκε από........energoipoliteskv.blogspot.com
Το Τοπικό Συμβούλιο Νέων του Δήμου Αταλάντης διοργανώνει την Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου στις 7:30 το βράδυ, στο Κωνσταντίνειο Πνευματικό Κέντρο της Αταλάντης, εκδήλωση για θέματα περιβάλλοντος καθώς και για απολογισμό του προγράμματος «Ενεργοί Νέοι, Πράσινη Πόλη».
Το πρόγραμμα της εκδήλωσης...
- Έναρξη εκδήλωσης: «Τοπικά Συμβούλια Νέων - Νέοι και Περιβάλλον», Αντώνης Παπαγόρας, Πρόεδρος ΤΟ.ΣΥ.Ν. Αταλάντης
- Χαιρετισμός, «Η ανακύκλωση στο Δήμο Αταλάντης», Γεώργιος Σκαμπερδόπουλος, Δήμαρχος Αταλάντης
- «Δάση και κλιματικές αλλαγές», Δρ Αργυρώ Ζέρβα, Δασοπόνος, Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
- «Πολίτης, Κράτος και Περιβάλλον. Νέα δικαιώματα και υποχρεώσεις.», Κωνσταντίνος Νικολάου, Δικηγόρος, ΜΔΕ Δημοσίου Ευρωπαϊκού Δικαίου, LLM in Energy and Environmental Law.
- «Τα πουλιά του υγροβιότοπου Αταλάντης», Τζάλη Μαργαρίτα, Μηχανικός Περιβάλλοντος, Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρία
- Συνοπτικός Απολογισμός Προγράμματος «Ενεργοί Νέοι, Πράσινη Πόλη», Θανάσης Ζεκεντές, Δημοτικός Σύμβουλος Αταλάντης
- Παρουσίαση της δράσης με μαθητές του Β΄ Δημοτικού Σχολείου για την κατασκευή εικαστικών δημιουργιών από ανακυκλώσιμα υλικά, Μαρία Αγγελή, επιμελήτρια/θεωρητικός τέχνης, μουσειοπαιδαγωγός και Αλέξανδρος Pfaff, εικαστικός καλλιτέχνης, εκπαιδευτικός.
- Παρουσίαση της ιστοσελίδας του προγράμματος «Ενεργοί Νέοι, Πράσινη Πόλη», Δημήτρης Σκλαβούνος, Web designer
- Παρουσίαση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Νέα Γενιά σε Δράση», Όλγα Βλάχου, Χειρίστρια Δράσης 1.2, Εθνική Υπηρεσία Προγραμμάτων E.E., Ινστιτούτο Νεολαίας
Συντονιστής της εκδήλωσης θα είναι ο δημοσιογράφος Γιάννης Σάρρος.
Το Τοπικό Συμβούλιο Νέων του Δήμου Αταλάντης διοργανώνει την Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου στις 7:30 το βράδυ, στο Κωνσταντίνειο Πνευματικό Κέντρο της Αταλάντης, εκδήλωση για θέματα περιβάλλοντος καθώς και για απολογισμό του προγράμματος «Ενεργοί Νέοι, Πράσινη Πόλη».
Το πρόγραμμα της εκδήλωσης...
- Έναρξη εκδήλωσης: «Τοπικά Συμβούλια Νέων - Νέοι και Περιβάλλον», Αντώνης Παπαγόρας, Πρόεδρος ΤΟ.ΣΥ.Ν. Αταλάντης
- Χαιρετισμός, «Η ανακύκλωση στο Δήμο Αταλάντης», Γεώργιος Σκαμπερδόπουλος, Δήμαρχος Αταλάντης
- «Δάση και κλιματικές αλλαγές», Δρ Αργυρώ Ζέρβα, Δασοπόνος, Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
- «Πολίτης, Κράτος και Περιβάλλον. Νέα δικαιώματα και υποχρεώσεις.», Κωνσταντίνος Νικολάου, Δικηγόρος, ΜΔΕ Δημοσίου Ευρωπαϊκού Δικαίου, LLM in Energy and Environmental Law.
- «Τα πουλιά του υγροβιότοπου Αταλάντης», Τζάλη Μαργαρίτα, Μηχανικός Περιβάλλοντος, Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρία
- Συνοπτικός Απολογισμός Προγράμματος «Ενεργοί Νέοι, Πράσινη Πόλη», Θανάσης Ζεκεντές, Δημοτικός Σύμβουλος Αταλάντης
- Παρουσίαση της δράσης με μαθητές του Β΄ Δημοτικού Σχολείου για την κατασκευή εικαστικών δημιουργιών από ανακυκλώσιμα υλικά, Μαρία Αγγελή, επιμελήτρια/θεωρητικός τέχνης, μουσειοπαιδαγωγός και Αλέξανδρος Pfaff, εικαστικός καλλιτέχνης, εκπαιδευτικός.
- Παρουσίαση της ιστοσελίδας του προγράμματος «Ενεργοί Νέοι, Πράσινη Πόλη», Δημήτρης Σκλαβούνος, Web designer
- Παρουσίαση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Νέα Γενιά σε Δράση», Όλγα Βλάχου, Χειρίστρια Δράσης 1.2, Εθνική Υπηρεσία Προγραμμάτων E.E., Ινστιτούτο Νεολαίας
Συντονιστής της εκδήλωσης θα είναι ο δημοσιογράφος Γιάννης Σάρρος.
Προτάσεις από τον "Όμιλο Φίλων του Δάσους" για τον Ξηριά της Λαμίας
Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com
Από το 1992 ο Όμιλος Φίλων του Δάσους κάνει καταγγελίες για τις καταπατήσεις της κοίτης του Ξηριά, τα σκουπίδια, τη ρύπανση και την παράνομη εναπόθεση μπαζών εκεί. Η κοίτη του Ξηριά, ένας δρόμος νερού, που θα σώσει την περιοχή, αν ποτέ κινδυνέψει από πλημμύρες, εξακολουθεί μέχρι σήμερα με βαναυσότητα και βαρβαρότητα να καταπατείται, να ρυπαίνεται, να καταστρέφεται, να πωλείται παρανόμως, από παράνομους ιδιοκτήτες σε παράνομους αγοραστές. Τα ρέματα περιλαμβάνονται στην προστασία των επιφανειακών νερών και σύμφωνα με το άρθρο 1 παρ. 3 του Ν. 1650/86, θεωρούνται φυσικοί πόροι και οικοσυστήματα που πρέπει να προστατεύονται...
Η πρόσφατη εξαγγελία για οριοθέτηση ενός μικρού τμήματος του Ξηριά αντί να μας χαροποιήσει, μας έκανε να ανησυχήσουμε. Φοβούμαστε ότι θα είναι η αρχή για νέες, νομότυπες αυτή τη φορά καταπατήσεις της περιοχής, γιατί ακούσαμε ότι θα δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για εγκατάσταση καινούργιων επιχειρήσεων εκεί.
Είμαστε αντίθετοι με τη δημιουργία ζώνης βιοτεχνικών δραστηριοτήτων στην περιοχή του Ξηριά. Ο Ξηριάς θα πρέπει να οριοθετηθεί στο σύνολό του και να τεθεί πραγματικά τέλος στις καταπατήσεις της κοίτης και της όχθης του, να σταματήσει η περιβαλλοντική υποβάθμισή του και οι αυθαίρετες κατασκευές από ιδιώτες και το Δημόσιο.
Οι προτάσεις του Ομίλου Φίλων του Δάσους για ολόκληρη την περιοχή του Ξηριά και για το χώρο του παλιού υδραγωγείου Λαμίας (Ταράτσα) είναι :
• Αξιοποίηση και ανάδειξη, ως χώρου περιαστικού πρασίνου και αναψυχής, του χώρου του παλιού υδραγωγείου Λαμίας (Ταράτσα).
• Ανάδειξη και αξιοποίηση του κτιρίου δεξαμενής (συντήρηση, αναπαλαίωση, ανάδειξη ιστορικά)
• Διαμόρφωση του χώρου της παλιάς δεξαμενής σε επισκέψιμο χώρο αναψυχής με καλαίσθητες ξύλινες κατασκευές (παγκάκια, καθίσματα, κ.λ.π.), περίπτερο, παιδική χαρά, δημιουργία χώρων εκθέσεων, ζωγραφικής, φωτογραφίας κ.λ.π.
• Αξιοποίηση-ανάδειξη νερόμύλων της περιοχής
• Οριοθέτηση του Ξηριά (κοίτη και πλημμυρική ζώνη), προστασία από τη ρύπανση, βιομηχανική και αστική
• Προστασία της περιοχής από πλημμυρικά φαινόμενα με δημιουργία φραγμάτων για τη συγκράτηση των φερτών υλικών
• Ανάδειξη του Ξηριά σε περιοχή περιαστικού πρασίνου με ήπιες παρεμβάσεις (δημιουργία βοτανικού κήπου, μονοπατιών περιπάτου, μικρών χώρων στάσης και ξεκούρασης, πεζογέφυρες με ξύλο και σκοινί)
• Μετεγκατάσταση του καταυλισμού των τσιγγάνων
ΟΜΙΛΟΣ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ
Το ΔΣ
Από το 1992 ο Όμιλος Φίλων του Δάσους κάνει καταγγελίες για τις καταπατήσεις της κοίτης του Ξηριά, τα σκουπίδια, τη ρύπανση και την παράνομη εναπόθεση μπαζών εκεί. Η κοίτη του Ξηριά, ένας δρόμος νερού, που θα σώσει την περιοχή, αν ποτέ κινδυνέψει από πλημμύρες, εξακολουθεί μέχρι σήμερα με βαναυσότητα και βαρβαρότητα να καταπατείται, να ρυπαίνεται, να καταστρέφεται, να πωλείται παρανόμως, από παράνομους ιδιοκτήτες σε παράνομους αγοραστές. Τα ρέματα περιλαμβάνονται στην προστασία των επιφανειακών νερών και σύμφωνα με το άρθρο 1 παρ. 3 του Ν. 1650/86, θεωρούνται φυσικοί πόροι και οικοσυστήματα που πρέπει να προστατεύονται...
Η πρόσφατη εξαγγελία για οριοθέτηση ενός μικρού τμήματος του Ξηριά αντί να μας χαροποιήσει, μας έκανε να ανησυχήσουμε. Φοβούμαστε ότι θα είναι η αρχή για νέες, νομότυπες αυτή τη φορά καταπατήσεις της περιοχής, γιατί ακούσαμε ότι θα δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για εγκατάσταση καινούργιων επιχειρήσεων εκεί.
Είμαστε αντίθετοι με τη δημιουργία ζώνης βιοτεχνικών δραστηριοτήτων στην περιοχή του Ξηριά. Ο Ξηριάς θα πρέπει να οριοθετηθεί στο σύνολό του και να τεθεί πραγματικά τέλος στις καταπατήσεις της κοίτης και της όχθης του, να σταματήσει η περιβαλλοντική υποβάθμισή του και οι αυθαίρετες κατασκευές από ιδιώτες και το Δημόσιο.
Οι προτάσεις του Ομίλου Φίλων του Δάσους για ολόκληρη την περιοχή του Ξηριά και για το χώρο του παλιού υδραγωγείου Λαμίας (Ταράτσα) είναι :
• Αξιοποίηση και ανάδειξη, ως χώρου περιαστικού πρασίνου και αναψυχής, του χώρου του παλιού υδραγωγείου Λαμίας (Ταράτσα).
• Ανάδειξη και αξιοποίηση του κτιρίου δεξαμενής (συντήρηση, αναπαλαίωση, ανάδειξη ιστορικά)
• Διαμόρφωση του χώρου της παλιάς δεξαμενής σε επισκέψιμο χώρο αναψυχής με καλαίσθητες ξύλινες κατασκευές (παγκάκια, καθίσματα, κ.λ.π.), περίπτερο, παιδική χαρά, δημιουργία χώρων εκθέσεων, ζωγραφικής, φωτογραφίας κ.λ.π.
• Αξιοποίηση-ανάδειξη νερόμύλων της περιοχής
• Οριοθέτηση του Ξηριά (κοίτη και πλημμυρική ζώνη), προστασία από τη ρύπανση, βιομηχανική και αστική
• Προστασία της περιοχής από πλημμυρικά φαινόμενα με δημιουργία φραγμάτων για τη συγκράτηση των φερτών υλικών
• Ανάδειξη του Ξηριά σε περιοχή περιαστικού πρασίνου με ήπιες παρεμβάσεις (δημιουργία βοτανικού κήπου, μονοπατιών περιπάτου, μικρών χώρων στάσης και ξεκούρασης, πεζογέφυρες με ξύλο και σκοινί)
• Μετεγκατάσταση του καταυλισμού των τσιγγάνων
ΟΜΙΛΟΣ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ
Το ΔΣ
ΠΑΝΔΟΙΚΟ: 22 Σεπτεμβρίου, Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο
Ο θεσμός του εορτασμού της 22ας Σεπτεμβρίου με την επωνυμία «Ευρωπαϊκή Ημέρα χωρίς αυτοκίνητο» θεσπίσθηκε για να θυμίζει στην ανθρωπότητα τις αρνητικές συνέπειες, που έχουν προκύψει από το αγαθό που δημιούργησε ο άνθρωπος, το αυτοκίνητο.
Είναι αυτονόητη η μεγάλη συμβολή του αυτοκινήτου ως μεταφορικό μέσο στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής του ανθρώπου και στην οικονομική ανάπτυξη...
... Σήμερα επάνω στον πλανήτη κυκλοφορούν περί το ένα δισεκατομμύριο αυτοκίνητα, δηλ. υπάρχει μία μέση αναλογία ένα αυτοκίνητο ανά έξι κατοίκους, με έντονα αυξητικές τάσεις.
Ταυτόχρονα αυξάνονται και οι ποσότητες των ρυπογόνων ουσιών, που εκλύονται στο περιβάλλον, όπως είναι το διοξείδιο του άνθρακα, το μονοξείδιο του άνθρακα, τα οξείδια του αζώτου, το διοξείδιο του θείου, τα στερεά σωματίδια κ.λ.π. Η συσσώρευση αυτών των ουσιών στην ατμόσφαιρα αποτελεί απειλή για τη ζωή επάνω στον πλανήτη.
Εμείς οι Έλληνες είμαστε πολύ εξαρτημένοι από το αυτοκίνητο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχεί ένα αυτοκίνητο σε κάθε δύο Έλληνες, ανεξαρτήτως ηλικίας, υπολογίζοντας δηλαδή, και ανήλικους και ηλικιωμένους.
Πηγαίνουμε με το αυτοκίνητο παντού: για ψώνια, στο κέντρο της πόλης, στις παραλίες, στα βουνά, στο περίπτερο. Ξοδεύουμε τεράστια ποσά για την απόκτηση καινούργιου αυτοκινήτου, πολύ συχνά δανειζόμενοι, φορτώνοντας τον οικογενειακό προϋπολογισμό.
Χάνουμε ατέλειωτες ώρες παραγωγικότητας, αναψυχής, χαλάρωσης στα μποτιλιαρίσματα.
Μας ενοχλεί η ρύπανση της ατμόσφαιρας.
Ανησυχούμε και για την κλιματική αλλαγή.
Η Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου, Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο είναι μια ευκαιρία να αλλάξουμε τις συμπεριφορές μας και τις καθημερινές μας συνήθειες. Μια ευκαιρία να σχεδιάσουμε πόλεις φιλικές στον πολίτη, να χαρίσουμε «πράσινες» πόλεις στη ζωή μας.
Το Πανελλήνιο Δίκτυο Οικολογικών Οργανώσεων (ΠΑΝΔΟΙΚΟ) προτείνει για αυτή την ημέρα σαν μια πρώτη ευκαιρία:
- Να χρησιμοποιήσουμε τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
- Να πάμε με τα πόδια και το ποδήλατο στις μικρές αποστάσεις
- Να κάνουμε τις υπεραστικές μετακινήσεις μας με λεωφορείο ή
- Να δώσουμε τη δυνατότητα στις πόλεις μας, ώστε κάθε μέρα οι πόλεις μας να μπορούν να είναι πόλεις χωρίς αυτοκίνητο.
Ας αφήσουμε όλοι, έστω για μια μέρα, το αυτοκίνητο στο σπίτι.
Ας προσπαθήσουμε να το κάνουμε καθημερινή συνήθεια.
ΠΑΝΔΟΙΚΟ
Η ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
Είναι αυτονόητη η μεγάλη συμβολή του αυτοκινήτου ως μεταφορικό μέσο στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής του ανθρώπου και στην οικονομική ανάπτυξη...
... Σήμερα επάνω στον πλανήτη κυκλοφορούν περί το ένα δισεκατομμύριο αυτοκίνητα, δηλ. υπάρχει μία μέση αναλογία ένα αυτοκίνητο ανά έξι κατοίκους, με έντονα αυξητικές τάσεις.
Ταυτόχρονα αυξάνονται και οι ποσότητες των ρυπογόνων ουσιών, που εκλύονται στο περιβάλλον, όπως είναι το διοξείδιο του άνθρακα, το μονοξείδιο του άνθρακα, τα οξείδια του αζώτου, το διοξείδιο του θείου, τα στερεά σωματίδια κ.λ.π. Η συσσώρευση αυτών των ουσιών στην ατμόσφαιρα αποτελεί απειλή για τη ζωή επάνω στον πλανήτη.
Εμείς οι Έλληνες είμαστε πολύ εξαρτημένοι από το αυτοκίνητο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχεί ένα αυτοκίνητο σε κάθε δύο Έλληνες, ανεξαρτήτως ηλικίας, υπολογίζοντας δηλαδή, και ανήλικους και ηλικιωμένους.
Πηγαίνουμε με το αυτοκίνητο παντού: για ψώνια, στο κέντρο της πόλης, στις παραλίες, στα βουνά, στο περίπτερο. Ξοδεύουμε τεράστια ποσά για την απόκτηση καινούργιου αυτοκινήτου, πολύ συχνά δανειζόμενοι, φορτώνοντας τον οικογενειακό προϋπολογισμό.
Χάνουμε ατέλειωτες ώρες παραγωγικότητας, αναψυχής, χαλάρωσης στα μποτιλιαρίσματα.
Μας ενοχλεί η ρύπανση της ατμόσφαιρας.
Ανησυχούμε και για την κλιματική αλλαγή.
Η Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου, Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο είναι μια ευκαιρία να αλλάξουμε τις συμπεριφορές μας και τις καθημερινές μας συνήθειες. Μια ευκαιρία να σχεδιάσουμε πόλεις φιλικές στον πολίτη, να χαρίσουμε «πράσινες» πόλεις στη ζωή μας.
Το Πανελλήνιο Δίκτυο Οικολογικών Οργανώσεων (ΠΑΝΔΟΙΚΟ) προτείνει για αυτή την ημέρα σαν μια πρώτη ευκαιρία:
- Να χρησιμοποιήσουμε τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
- Να πάμε με τα πόδια και το ποδήλατο στις μικρές αποστάσεις
- Να κάνουμε τις υπεραστικές μετακινήσεις μας με λεωφορείο ή
- Να δώσουμε τη δυνατότητα στις πόλεις μας, ώστε κάθε μέρα οι πόλεις μας να μπορούν να είναι πόλεις χωρίς αυτοκίνητο.
Ας αφήσουμε όλοι, έστω για μια μέρα, το αυτοκίνητο στο σπίτι.
Ας προσπαθήσουμε να το κάνουμε καθημερινή συνήθεια.
ΠΑΝΔΟΙΚΟ
Η ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
Οικολόγοι Πράσινοι Φθιώτιδας: «Εδώ δεν χωράνε φλυαρίες, χρειάζονται πράξεις!»
Αναρτήθηκε από.... energoipoliteskv.blogspot.com
ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ
Πολιτική Κίνηση Φθιώτιδας
Γιορτάζεται σήμερα 22 Σεπτεμβρίου η Ευρωπαϊκή Ημέρα «Στην πόλη χωρίς το αυτοκίνητο μου» στην οποία συμμετέχει και ο δήμος Λαμίας.
Είναι γεγονός ότι τα κυκλοφοριακά προβλήματα, οι ελεύθεροι κοινόχρηστοι χώροι και το πράσινο, η ρύπανση της ατμόσφαιρας και η ηχορύπανση, απασχολούν όλο και περισσότερο τους πολίτες. Οι περισσότερες πόλεις, όπως και η Λαμία έχουν σοβαρά προβλήματα σε ό,τι αφορά το κυκλοφοριακό, ενώ ο αριθμός των οχημάτων διαρκώς αυξάνει. Αποτέλεσμα, η συνεχής υποβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων...
Ως Οικολόγοι Πράσινοι δεν θέλουμε ξανά μια επετειακή μέρα με κούφια λόγια και φιέστες. Λέμε ότι θα μπορούσε τουλάχιστον να αξιοποιηθεί για ενημέρωση και συζήτηση. Ερωτήματα όπως ποιοι είναι και πόσοι οι ρύποι που εκπέμπουν τα αυτοκίνητα και πόσο τελικά ρυπαίνουν, πόσο επιβλαβείς είναι για τον άνθρωπο, πρέπει να απαντηθούν και να γίνουν κατανοητά από τους πολίτες. Ο ενημερωμένος πολίτης να ξέρει ότι το 40% περίπου της παγκόσμιας κατανάλωσης πετρελαίου γίνεται από τα αυτοκίνητα. Ότι αποτέλεσμα της καύσης του πετρελαίου και των προϊόντων του είναι η ετήσια έκλυση στην ατμόσφαιρα μεγάλης ποσότητας διοξειδίου του άνθρακα (CO2), του σημαντικότερου δηλαδή αερίου που συμβάλλει στο “φαινόμενο του θερμοκηπίου” και στην αλλαγή του κλίματος του πλανήτη. Ότι το αυτοκίνητο συμμετέχει κατά 80% στη ρύπανση της ατμόσφαιρας των πόλεων, άρα είναι ο αποκλειστικός σχεδόν υπεύθυνος της κατάστασης της ατμόσφαιρας στην κάθε πόλη.
Τα αυτοκίνητα όμως θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν και, δυστυχώς, να αυξάνουν τα επόμενα χρόνια. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε άμεσα είναι να βελτιώσουμε την κατάσταση με την ορθολογικότερη χρήση τους και κυκλοφορία γενικότερα. Προτεραιότητα έχει η ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης για τα προβλήματα, που δημιουργεί η αλόγιστη χρήση τους. Να επιμείνουμε περισσότερο στην προτεραιότητα των πεζών. Να επανακαθορίσουμε τη σχέση μας με το αυτοκίνητο κυρίως σε ό,τι αφορά στις μετακινήσεις μέσα στην πόλη και στην αλλαγή νοοτροπίας.
Στη Λαμία τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει ελάχιστα για το κυκλοφοριακό και χρειάζονται να γίνουν πολλά περισσότερα. Η πόλη κατά την γνώμη μας, πέρα από τα κλασικά της απομάκρυνσης των σταθμών των υπεραστικών ΚΤΕΛ, των αφετηριών του αστικού ΚΤΕΛ και τις μονοδρομήσεις, έχει ανάγκη από μέτρα αποθάρρυνσης της χρήσης του αυτοκινήτου στο κέντρο, έχει ανάγκη από μεγάλο δίκτυο πεζοδρόμων, από περιφερειακούς δρόμους και περιφερειακά πάρκιγκ, ενίσχυση του ρόλου των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Έχει ανάγκη από την αποκατάσταση των πεζοδρομίων, αυτών έστω των μικρών, και απαλλαγή από τα «σκαλάκια έξω», τις ζαρντινιέρες, τις παράνομες καταλήψεις από τα καταστήματα, τις καρέκλες. Έχει ανάγκη από σεβασμό στον πεζό, στον πολίτη, κυκλοφοριακή αγωγή και κουλτούρα. Να περιοριστούν οι ταχύτητες μέσα στην πόλη και να μπουν αυστηρά όρια. Όχι σούζες και μαρσαρίσματα. Έχει ανάγκη από διαγραμμίσεις για τους πεζούς, μέτρα για τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Έχει ανάγκη από αυστηρά μέτρα για την αντιμετώπιση της ηχορύπανσης
Να ενισχυθεί ο ρόλος του ποδηλάτου με τη δημιουργία κατάλληλων ποδηλατοδρόμων, εκεί όπου μπορούν να γίνουν, ιδιαίτερη στη νότια πόλη. Να μελετηθεί η προοπτική της λειτουργίας του τραμ της Λαμίας για τα επόμενα χρόνια με την αξιοποίηση και της υπάρχουσας σιδηροδρομικής γραμμής. Να αναδειχθεί και να ενισχυθεί ο ρόλος των «ενεργών τετραγώνων», τις λειτουργικές ανάγκες των οποίων θα μελετήσουν οι αρμόδιοι φορείς σε συνεργασία με τους κατοίκους και την επιτροπή του κάθε τετραγώνου. Λειτουργικές ανάγκες πρώτα σε χώρους στάθμευσης, μέτρα κυκλοφορίας, πάρκα και ελεύθερους χώρους.
Τα θετικά αποτελέσματα όλων αυτών των δράσεων θα πρέπει ν αποτιμώνται κάθε χρόνο ή και σε μικρότερα χρονικά διαστήματα. Γιατί αλλιώς θα φλυαρούμε κάθε χρόνο, χωρίς αποτελέσματα, και η κατάσταση διαρκώς θα χειροτερεύει σε βάρος της ποιότητας της ζωής των κατοίκων
Πολιτική Κίνηση Φθιώτιδας των Οικολόγων Πράσινων
ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ
Πολιτική Κίνηση Φθιώτιδας
Γιορτάζεται σήμερα 22 Σεπτεμβρίου η Ευρωπαϊκή Ημέρα «Στην πόλη χωρίς το αυτοκίνητο μου» στην οποία συμμετέχει και ο δήμος Λαμίας.
Είναι γεγονός ότι τα κυκλοφοριακά προβλήματα, οι ελεύθεροι κοινόχρηστοι χώροι και το πράσινο, η ρύπανση της ατμόσφαιρας και η ηχορύπανση, απασχολούν όλο και περισσότερο τους πολίτες. Οι περισσότερες πόλεις, όπως και η Λαμία έχουν σοβαρά προβλήματα σε ό,τι αφορά το κυκλοφοριακό, ενώ ο αριθμός των οχημάτων διαρκώς αυξάνει. Αποτέλεσμα, η συνεχής υποβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων...
Ως Οικολόγοι Πράσινοι δεν θέλουμε ξανά μια επετειακή μέρα με κούφια λόγια και φιέστες. Λέμε ότι θα μπορούσε τουλάχιστον να αξιοποιηθεί για ενημέρωση και συζήτηση. Ερωτήματα όπως ποιοι είναι και πόσοι οι ρύποι που εκπέμπουν τα αυτοκίνητα και πόσο τελικά ρυπαίνουν, πόσο επιβλαβείς είναι για τον άνθρωπο, πρέπει να απαντηθούν και να γίνουν κατανοητά από τους πολίτες. Ο ενημερωμένος πολίτης να ξέρει ότι το 40% περίπου της παγκόσμιας κατανάλωσης πετρελαίου γίνεται από τα αυτοκίνητα. Ότι αποτέλεσμα της καύσης του πετρελαίου και των προϊόντων του είναι η ετήσια έκλυση στην ατμόσφαιρα μεγάλης ποσότητας διοξειδίου του άνθρακα (CO2), του σημαντικότερου δηλαδή αερίου που συμβάλλει στο “φαινόμενο του θερμοκηπίου” και στην αλλαγή του κλίματος του πλανήτη. Ότι το αυτοκίνητο συμμετέχει κατά 80% στη ρύπανση της ατμόσφαιρας των πόλεων, άρα είναι ο αποκλειστικός σχεδόν υπεύθυνος της κατάστασης της ατμόσφαιρας στην κάθε πόλη.
Τα αυτοκίνητα όμως θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν και, δυστυχώς, να αυξάνουν τα επόμενα χρόνια. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε άμεσα είναι να βελτιώσουμε την κατάσταση με την ορθολογικότερη χρήση τους και κυκλοφορία γενικότερα. Προτεραιότητα έχει η ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης για τα προβλήματα, που δημιουργεί η αλόγιστη χρήση τους. Να επιμείνουμε περισσότερο στην προτεραιότητα των πεζών. Να επανακαθορίσουμε τη σχέση μας με το αυτοκίνητο κυρίως σε ό,τι αφορά στις μετακινήσεις μέσα στην πόλη και στην αλλαγή νοοτροπίας.
Στη Λαμία τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει ελάχιστα για το κυκλοφοριακό και χρειάζονται να γίνουν πολλά περισσότερα. Η πόλη κατά την γνώμη μας, πέρα από τα κλασικά της απομάκρυνσης των σταθμών των υπεραστικών ΚΤΕΛ, των αφετηριών του αστικού ΚΤΕΛ και τις μονοδρομήσεις, έχει ανάγκη από μέτρα αποθάρρυνσης της χρήσης του αυτοκινήτου στο κέντρο, έχει ανάγκη από μεγάλο δίκτυο πεζοδρόμων, από περιφερειακούς δρόμους και περιφερειακά πάρκιγκ, ενίσχυση του ρόλου των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Έχει ανάγκη από την αποκατάσταση των πεζοδρομίων, αυτών έστω των μικρών, και απαλλαγή από τα «σκαλάκια έξω», τις ζαρντινιέρες, τις παράνομες καταλήψεις από τα καταστήματα, τις καρέκλες. Έχει ανάγκη από σεβασμό στον πεζό, στον πολίτη, κυκλοφοριακή αγωγή και κουλτούρα. Να περιοριστούν οι ταχύτητες μέσα στην πόλη και να μπουν αυστηρά όρια. Όχι σούζες και μαρσαρίσματα. Έχει ανάγκη από διαγραμμίσεις για τους πεζούς, μέτρα για τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Έχει ανάγκη από αυστηρά μέτρα για την αντιμετώπιση της ηχορύπανσης
Να ενισχυθεί ο ρόλος του ποδηλάτου με τη δημιουργία κατάλληλων ποδηλατοδρόμων, εκεί όπου μπορούν να γίνουν, ιδιαίτερη στη νότια πόλη. Να μελετηθεί η προοπτική της λειτουργίας του τραμ της Λαμίας για τα επόμενα χρόνια με την αξιοποίηση και της υπάρχουσας σιδηροδρομικής γραμμής. Να αναδειχθεί και να ενισχυθεί ο ρόλος των «ενεργών τετραγώνων», τις λειτουργικές ανάγκες των οποίων θα μελετήσουν οι αρμόδιοι φορείς σε συνεργασία με τους κατοίκους και την επιτροπή του κάθε τετραγώνου. Λειτουργικές ανάγκες πρώτα σε χώρους στάθμευσης, μέτρα κυκλοφορίας, πάρκα και ελεύθερους χώρους.
Τα θετικά αποτελέσματα όλων αυτών των δράσεων θα πρέπει ν αποτιμώνται κάθε χρόνο ή και σε μικρότερα χρονικά διαστήματα. Γιατί αλλιώς θα φλυαρούμε κάθε χρόνο, χωρίς αποτελέσματα, και η κατάσταση διαρκώς θα χειροτερεύει σε βάρος της ποιότητας της ζωής των κατοίκων
Πολιτική Κίνηση Φθιώτιδας των Οικολόγων Πράσινων
Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009
Επιστολή Π. Στασινού
Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com
Αγαπητοί φίλοι και φίλες. Η Φθιώτιδα σήμερα αντιμετωπίζει μεγάλη περιβαλλοντική επιβάρυνση. Η ρύπανση του Σπερχειού ποταμού και της θάλασσάς μας, η διαχείριση των απορριμμάτων και η απογύμνωση του δασικού πλούτου ζητούν άμεσες λύσεις. Ανήκοντας στο μεσαίο χώρο και αγανακτισμένος από τους ιδεολογικούς φανατισμούς,τις κραυγές και τις ψεύτικες υποσχέσεις των κομμάτων, αποφάσισα να στηρίξω ενεργά με την υποψηφιότητά μου τους Οικολόγους-Πράσινους, επειδή πιστεύω στην εθελοντική-συμμετοχική δημοκρατία και ότι ο αγώνας για το περιβάλλον είναι η πρώτη πολιτική προτεραιότητα στον δοκιμαζόμενο τόπο μας.
Από paratiritisfthiotidas
Αγαπητοί φίλοι και φίλες. Η Φθιώτιδα σήμερα αντιμετωπίζει μεγάλη περιβαλλοντική επιβάρυνση. Η ρύπανση του Σπερχειού ποταμού και της θάλασσάς μας, η διαχείριση των απορριμμάτων και η απογύμνωση του δασικού πλούτου ζητούν άμεσες λύσεις. Ανήκοντας στο μεσαίο χώρο και αγανακτισμένος από τους ιδεολογικούς φανατισμούς,τις κραυγές και τις ψεύτικες υποσχέσεις των κομμάτων, αποφάσισα να στηρίξω ενεργά με την υποψηφιότητά μου τους Οικολόγους-Πράσινους, επειδή πιστεύω στην εθελοντική-συμμετοχική δημοκρατία και ότι ο αγώνας για το περιβάλλον είναι η πρώτη πολιτική προτεραιότητα στον δοκιμαζόμενο τόπο μας.
Από paratiritisfthiotidas
Απόψε το πρώτο Debate όλων των πολιτικών αρχηγών
Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com
Στις 20.00 το βράδυ της Δευτέρας η τηλεοπτική αναμέτρηση των έξι πολιτικών αρχηγών.
Οι δημοσιογράφοι θα έχουν περισσότερο χρόνο για να διατυπώσουν τις ερωτήσεις τους καθώς και δικαίωμα να υποβάλουν διευκρινιστικές ερωτήσεις.
Στο τέλος κάθε κύκλου ερωτήσεων ο κάθε πολιτικός αρχηγός θα έχει το δικαίωμα να θέσει μια ερώτηση σε έναν από τους άλλους πολιτικούς αρχηγούς της επιλογής του χωρίς δικαίωμα σχολιασμού.
Την Τρίτη, στις 20.00 θα πραγματοποιηθεί η τηλεοπτική αντιπαράθεση Καραμανλή - Παπανδρέου.
Η μονομαχία των δύο θα έχει έναν συντονιστή και πέντε θεματικές ενότητες.
Αναρτήθηκε από kafeneio
Στις 20.00 το βράδυ της Δευτέρας η τηλεοπτική αναμέτρηση των έξι πολιτικών αρχηγών.
Οι δημοσιογράφοι θα έχουν περισσότερο χρόνο για να διατυπώσουν τις ερωτήσεις τους καθώς και δικαίωμα να υποβάλουν διευκρινιστικές ερωτήσεις.
Στο τέλος κάθε κύκλου ερωτήσεων ο κάθε πολιτικός αρχηγός θα έχει το δικαίωμα να θέσει μια ερώτηση σε έναν από τους άλλους πολιτικούς αρχηγούς της επιλογής του χωρίς δικαίωμα σχολιασμού.
Την Τρίτη, στις 20.00 θα πραγματοποιηθεί η τηλεοπτική αντιπαράθεση Καραμανλή - Παπανδρέου.
Η μονομαχία των δύο θα έχει έναν συντονιστή και πέντε θεματικές ενότητες.
Αναρτήθηκε από kafeneio
Τον "έκοψε" ο Σταϊκούρας από τη Φθιώτιδα και τον έβαλαν στο ...Επικρατείας!
Αναρτήθηκε από.... energoipoliteskv.blogspot.com
Από τον Γιάννη Δαίδαλο
Δεν είναι μόνο η περίπτωση της Ν. Γκοτσοπούλου -για την οποία γράψαμε λίγο νωρίτερα- ενδιαφέρουσα από το ψηφοδέλτιο Επικρατείας της ΝΔ. Είναι και του Γιάννη Οικονόμου, πρώην προέδρου της ΟΝΝΕΔ και νυν γενικού γραμματέα Καταναλωτή. Ο Γ. Οικονόμου ήθελε να κατέβει και πάλι υποψήφιος στο νομό Φθιώτιδας, αλλά κόπηκε κατόπιν παρέμβασης του Κώστα Σταϊκούρα ο οποίος φοβήθηκε ότι θα κινδύνευε να μην επανεκλεγεί ο γιος του Χρήστος Σταϊκούρας.
Ετσι, ως "αποζημίωση" προσφέρθηκε στον Γ. Οικονόμου η εντέκατη θέση στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας...
Από.....press-gr
Από τον Γιάννη Δαίδαλο
Δεν είναι μόνο η περίπτωση της Ν. Γκοτσοπούλου -για την οποία γράψαμε λίγο νωρίτερα- ενδιαφέρουσα από το ψηφοδέλτιο Επικρατείας της ΝΔ. Είναι και του Γιάννη Οικονόμου, πρώην προέδρου της ΟΝΝΕΔ και νυν γενικού γραμματέα Καταναλωτή. Ο Γ. Οικονόμου ήθελε να κατέβει και πάλι υποψήφιος στο νομό Φθιώτιδας, αλλά κόπηκε κατόπιν παρέμβασης του Κώστα Σταϊκούρα ο οποίος φοβήθηκε ότι θα κινδύνευε να μην επανεκλεγεί ο γιος του Χρήστος Σταϊκούρας.
Ετσι, ως "αποζημίωση" προσφέρθηκε στον Γ. Οικονόμου η εντέκατη θέση στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας...
Από.....press-gr
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)