Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com
Από το 1992 ο Όμιλος Φίλων του Δάσους κάνει καταγγελίες για τις καταπατήσεις της κοίτης του Ξηριά, τα σκουπίδια, τη ρύπανση και την παράνομη εναπόθεση μπαζών εκεί. Η κοίτη του Ξηριά, ένας δρόμος νερού, που θα σώσει την περιοχή, αν ποτέ κινδυνέψει από πλημμύρες, εξακολουθεί μέχρι σήμερα με βαναυσότητα και βαρβαρότητα να καταπατείται, να ρυπαίνεται, να καταστρέφεται, να πωλείται παρανόμως, από παράνομους ιδιοκτήτες σε παράνομους αγοραστές. Τα ρέματα περιλαμβάνονται στην προστασία των επιφανειακών νερών και σύμφωνα με το άρθρο 1 παρ. 3 του Ν. 1650/86, θεωρούνται φυσικοί πόροι και οικοσυστήματα που πρέπει να προστατεύονται...
Η πρόσφατη εξαγγελία για οριοθέτηση ενός μικρού τμήματος του Ξηριά αντί να μας χαροποιήσει, μας έκανε να ανησυχήσουμε. Φοβούμαστε ότι θα είναι η αρχή για νέες, νομότυπες αυτή τη φορά καταπατήσεις της περιοχής, γιατί ακούσαμε ότι θα δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για εγκατάσταση καινούργιων επιχειρήσεων εκεί.
Είμαστε αντίθετοι με τη δημιουργία ζώνης βιοτεχνικών δραστηριοτήτων στην περιοχή του Ξηριά. Ο Ξηριάς θα πρέπει να οριοθετηθεί στο σύνολό του και να τεθεί πραγματικά τέλος στις καταπατήσεις της κοίτης και της όχθης του, να σταματήσει η περιβαλλοντική υποβάθμισή του και οι αυθαίρετες κατασκευές από ιδιώτες και το Δημόσιο.
Οι προτάσεις του Ομίλου Φίλων του Δάσους για ολόκληρη την περιοχή του Ξηριά και για το χώρο του παλιού υδραγωγείου Λαμίας (Ταράτσα) είναι :
• Αξιοποίηση και ανάδειξη, ως χώρου περιαστικού πρασίνου και αναψυχής, του χώρου του παλιού υδραγωγείου Λαμίας (Ταράτσα).
• Ανάδειξη και αξιοποίηση του κτιρίου δεξαμενής (συντήρηση, αναπαλαίωση, ανάδειξη ιστορικά)
• Διαμόρφωση του χώρου της παλιάς δεξαμενής σε επισκέψιμο χώρο αναψυχής με καλαίσθητες ξύλινες κατασκευές (παγκάκια, καθίσματα, κ.λ.π.), περίπτερο, παιδική χαρά, δημιουργία χώρων εκθέσεων, ζωγραφικής, φωτογραφίας κ.λ.π.
• Αξιοποίηση-ανάδειξη νερόμύλων της περιοχής
• Οριοθέτηση του Ξηριά (κοίτη και πλημμυρική ζώνη), προστασία από τη ρύπανση, βιομηχανική και αστική
• Προστασία της περιοχής από πλημμυρικά φαινόμενα με δημιουργία φραγμάτων για τη συγκράτηση των φερτών υλικών
• Ανάδειξη του Ξηριά σε περιοχή περιαστικού πρασίνου με ήπιες παρεμβάσεις (δημιουργία βοτανικού κήπου, μονοπατιών περιπάτου, μικρών χώρων στάσης και ξεκούρασης, πεζογέφυρες με ξύλο και σκοινί)
• Μετεγκατάσταση του καταυλισμού των τσιγγάνων
ΟΜΙΛΟΣ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ
Το ΔΣ
Για μια Εναλλακτική Ενημέρωση Οικολογική - Για ένα ανοιχτό βήμα διαλόγου με τους Πολίτες των Καμένων Βούρλων. Γράψτε μας την άποψη σας, την καταγγελία σας, την διαφωνία σας. Δεχόμαστε τα πάντα, ακόμη και να μας καταγγείλετε και αποστείλατε στο e-mail: energoipoliteskv@gmail.com
Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009
ΠΑΝΔΟΙΚΟ: 22 Σεπτεμβρίου, Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο
Ο θεσμός του εορτασμού της 22ας Σεπτεμβρίου με την επωνυμία «Ευρωπαϊκή Ημέρα χωρίς αυτοκίνητο» θεσπίσθηκε για να θυμίζει στην ανθρωπότητα τις αρνητικές συνέπειες, που έχουν προκύψει από το αγαθό που δημιούργησε ο άνθρωπος, το αυτοκίνητο.
Είναι αυτονόητη η μεγάλη συμβολή του αυτοκινήτου ως μεταφορικό μέσο στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής του ανθρώπου και στην οικονομική ανάπτυξη...
... Σήμερα επάνω στον πλανήτη κυκλοφορούν περί το ένα δισεκατομμύριο αυτοκίνητα, δηλ. υπάρχει μία μέση αναλογία ένα αυτοκίνητο ανά έξι κατοίκους, με έντονα αυξητικές τάσεις.
Ταυτόχρονα αυξάνονται και οι ποσότητες των ρυπογόνων ουσιών, που εκλύονται στο περιβάλλον, όπως είναι το διοξείδιο του άνθρακα, το μονοξείδιο του άνθρακα, τα οξείδια του αζώτου, το διοξείδιο του θείου, τα στερεά σωματίδια κ.λ.π. Η συσσώρευση αυτών των ουσιών στην ατμόσφαιρα αποτελεί απειλή για τη ζωή επάνω στον πλανήτη.
Εμείς οι Έλληνες είμαστε πολύ εξαρτημένοι από το αυτοκίνητο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχεί ένα αυτοκίνητο σε κάθε δύο Έλληνες, ανεξαρτήτως ηλικίας, υπολογίζοντας δηλαδή, και ανήλικους και ηλικιωμένους.
Πηγαίνουμε με το αυτοκίνητο παντού: για ψώνια, στο κέντρο της πόλης, στις παραλίες, στα βουνά, στο περίπτερο. Ξοδεύουμε τεράστια ποσά για την απόκτηση καινούργιου αυτοκινήτου, πολύ συχνά δανειζόμενοι, φορτώνοντας τον οικογενειακό προϋπολογισμό.
Χάνουμε ατέλειωτες ώρες παραγωγικότητας, αναψυχής, χαλάρωσης στα μποτιλιαρίσματα.
Μας ενοχλεί η ρύπανση της ατμόσφαιρας.
Ανησυχούμε και για την κλιματική αλλαγή.
Η Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου, Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο είναι μια ευκαιρία να αλλάξουμε τις συμπεριφορές μας και τις καθημερινές μας συνήθειες. Μια ευκαιρία να σχεδιάσουμε πόλεις φιλικές στον πολίτη, να χαρίσουμε «πράσινες» πόλεις στη ζωή μας.
Το Πανελλήνιο Δίκτυο Οικολογικών Οργανώσεων (ΠΑΝΔΟΙΚΟ) προτείνει για αυτή την ημέρα σαν μια πρώτη ευκαιρία:
- Να χρησιμοποιήσουμε τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
- Να πάμε με τα πόδια και το ποδήλατο στις μικρές αποστάσεις
- Να κάνουμε τις υπεραστικές μετακινήσεις μας με λεωφορείο ή
- Να δώσουμε τη δυνατότητα στις πόλεις μας, ώστε κάθε μέρα οι πόλεις μας να μπορούν να είναι πόλεις χωρίς αυτοκίνητο.
Ας αφήσουμε όλοι, έστω για μια μέρα, το αυτοκίνητο στο σπίτι.
Ας προσπαθήσουμε να το κάνουμε καθημερινή συνήθεια.
ΠΑΝΔΟΙΚΟ
Η ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
Είναι αυτονόητη η μεγάλη συμβολή του αυτοκινήτου ως μεταφορικό μέσο στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής του ανθρώπου και στην οικονομική ανάπτυξη...
... Σήμερα επάνω στον πλανήτη κυκλοφορούν περί το ένα δισεκατομμύριο αυτοκίνητα, δηλ. υπάρχει μία μέση αναλογία ένα αυτοκίνητο ανά έξι κατοίκους, με έντονα αυξητικές τάσεις.
Ταυτόχρονα αυξάνονται και οι ποσότητες των ρυπογόνων ουσιών, που εκλύονται στο περιβάλλον, όπως είναι το διοξείδιο του άνθρακα, το μονοξείδιο του άνθρακα, τα οξείδια του αζώτου, το διοξείδιο του θείου, τα στερεά σωματίδια κ.λ.π. Η συσσώρευση αυτών των ουσιών στην ατμόσφαιρα αποτελεί απειλή για τη ζωή επάνω στον πλανήτη.
Εμείς οι Έλληνες είμαστε πολύ εξαρτημένοι από το αυτοκίνητο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχεί ένα αυτοκίνητο σε κάθε δύο Έλληνες, ανεξαρτήτως ηλικίας, υπολογίζοντας δηλαδή, και ανήλικους και ηλικιωμένους.
Πηγαίνουμε με το αυτοκίνητο παντού: για ψώνια, στο κέντρο της πόλης, στις παραλίες, στα βουνά, στο περίπτερο. Ξοδεύουμε τεράστια ποσά για την απόκτηση καινούργιου αυτοκινήτου, πολύ συχνά δανειζόμενοι, φορτώνοντας τον οικογενειακό προϋπολογισμό.
Χάνουμε ατέλειωτες ώρες παραγωγικότητας, αναψυχής, χαλάρωσης στα μποτιλιαρίσματα.
Μας ενοχλεί η ρύπανση της ατμόσφαιρας.
Ανησυχούμε και για την κλιματική αλλαγή.
Η Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου, Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο είναι μια ευκαιρία να αλλάξουμε τις συμπεριφορές μας και τις καθημερινές μας συνήθειες. Μια ευκαιρία να σχεδιάσουμε πόλεις φιλικές στον πολίτη, να χαρίσουμε «πράσινες» πόλεις στη ζωή μας.
Το Πανελλήνιο Δίκτυο Οικολογικών Οργανώσεων (ΠΑΝΔΟΙΚΟ) προτείνει για αυτή την ημέρα σαν μια πρώτη ευκαιρία:
- Να χρησιμοποιήσουμε τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
- Να πάμε με τα πόδια και το ποδήλατο στις μικρές αποστάσεις
- Να κάνουμε τις υπεραστικές μετακινήσεις μας με λεωφορείο ή
- Να δώσουμε τη δυνατότητα στις πόλεις μας, ώστε κάθε μέρα οι πόλεις μας να μπορούν να είναι πόλεις χωρίς αυτοκίνητο.
Ας αφήσουμε όλοι, έστω για μια μέρα, το αυτοκίνητο στο σπίτι.
Ας προσπαθήσουμε να το κάνουμε καθημερινή συνήθεια.
ΠΑΝΔΟΙΚΟ
Η ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
Οικολόγοι Πράσινοι Φθιώτιδας: «Εδώ δεν χωράνε φλυαρίες, χρειάζονται πράξεις!»
Αναρτήθηκε από.... energoipoliteskv.blogspot.com
ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ
Πολιτική Κίνηση Φθιώτιδας
Γιορτάζεται σήμερα 22 Σεπτεμβρίου η Ευρωπαϊκή Ημέρα «Στην πόλη χωρίς το αυτοκίνητο μου» στην οποία συμμετέχει και ο δήμος Λαμίας.
Είναι γεγονός ότι τα κυκλοφοριακά προβλήματα, οι ελεύθεροι κοινόχρηστοι χώροι και το πράσινο, η ρύπανση της ατμόσφαιρας και η ηχορύπανση, απασχολούν όλο και περισσότερο τους πολίτες. Οι περισσότερες πόλεις, όπως και η Λαμία έχουν σοβαρά προβλήματα σε ό,τι αφορά το κυκλοφοριακό, ενώ ο αριθμός των οχημάτων διαρκώς αυξάνει. Αποτέλεσμα, η συνεχής υποβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων...
Ως Οικολόγοι Πράσινοι δεν θέλουμε ξανά μια επετειακή μέρα με κούφια λόγια και φιέστες. Λέμε ότι θα μπορούσε τουλάχιστον να αξιοποιηθεί για ενημέρωση και συζήτηση. Ερωτήματα όπως ποιοι είναι και πόσοι οι ρύποι που εκπέμπουν τα αυτοκίνητα και πόσο τελικά ρυπαίνουν, πόσο επιβλαβείς είναι για τον άνθρωπο, πρέπει να απαντηθούν και να γίνουν κατανοητά από τους πολίτες. Ο ενημερωμένος πολίτης να ξέρει ότι το 40% περίπου της παγκόσμιας κατανάλωσης πετρελαίου γίνεται από τα αυτοκίνητα. Ότι αποτέλεσμα της καύσης του πετρελαίου και των προϊόντων του είναι η ετήσια έκλυση στην ατμόσφαιρα μεγάλης ποσότητας διοξειδίου του άνθρακα (CO2), του σημαντικότερου δηλαδή αερίου που συμβάλλει στο “φαινόμενο του θερμοκηπίου” και στην αλλαγή του κλίματος του πλανήτη. Ότι το αυτοκίνητο συμμετέχει κατά 80% στη ρύπανση της ατμόσφαιρας των πόλεων, άρα είναι ο αποκλειστικός σχεδόν υπεύθυνος της κατάστασης της ατμόσφαιρας στην κάθε πόλη.
Τα αυτοκίνητα όμως θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν και, δυστυχώς, να αυξάνουν τα επόμενα χρόνια. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε άμεσα είναι να βελτιώσουμε την κατάσταση με την ορθολογικότερη χρήση τους και κυκλοφορία γενικότερα. Προτεραιότητα έχει η ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης για τα προβλήματα, που δημιουργεί η αλόγιστη χρήση τους. Να επιμείνουμε περισσότερο στην προτεραιότητα των πεζών. Να επανακαθορίσουμε τη σχέση μας με το αυτοκίνητο κυρίως σε ό,τι αφορά στις μετακινήσεις μέσα στην πόλη και στην αλλαγή νοοτροπίας.
Στη Λαμία τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει ελάχιστα για το κυκλοφοριακό και χρειάζονται να γίνουν πολλά περισσότερα. Η πόλη κατά την γνώμη μας, πέρα από τα κλασικά της απομάκρυνσης των σταθμών των υπεραστικών ΚΤΕΛ, των αφετηριών του αστικού ΚΤΕΛ και τις μονοδρομήσεις, έχει ανάγκη από μέτρα αποθάρρυνσης της χρήσης του αυτοκινήτου στο κέντρο, έχει ανάγκη από μεγάλο δίκτυο πεζοδρόμων, από περιφερειακούς δρόμους και περιφερειακά πάρκιγκ, ενίσχυση του ρόλου των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Έχει ανάγκη από την αποκατάσταση των πεζοδρομίων, αυτών έστω των μικρών, και απαλλαγή από τα «σκαλάκια έξω», τις ζαρντινιέρες, τις παράνομες καταλήψεις από τα καταστήματα, τις καρέκλες. Έχει ανάγκη από σεβασμό στον πεζό, στον πολίτη, κυκλοφοριακή αγωγή και κουλτούρα. Να περιοριστούν οι ταχύτητες μέσα στην πόλη και να μπουν αυστηρά όρια. Όχι σούζες και μαρσαρίσματα. Έχει ανάγκη από διαγραμμίσεις για τους πεζούς, μέτρα για τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Έχει ανάγκη από αυστηρά μέτρα για την αντιμετώπιση της ηχορύπανσης
Να ενισχυθεί ο ρόλος του ποδηλάτου με τη δημιουργία κατάλληλων ποδηλατοδρόμων, εκεί όπου μπορούν να γίνουν, ιδιαίτερη στη νότια πόλη. Να μελετηθεί η προοπτική της λειτουργίας του τραμ της Λαμίας για τα επόμενα χρόνια με την αξιοποίηση και της υπάρχουσας σιδηροδρομικής γραμμής. Να αναδειχθεί και να ενισχυθεί ο ρόλος των «ενεργών τετραγώνων», τις λειτουργικές ανάγκες των οποίων θα μελετήσουν οι αρμόδιοι φορείς σε συνεργασία με τους κατοίκους και την επιτροπή του κάθε τετραγώνου. Λειτουργικές ανάγκες πρώτα σε χώρους στάθμευσης, μέτρα κυκλοφορίας, πάρκα και ελεύθερους χώρους.
Τα θετικά αποτελέσματα όλων αυτών των δράσεων θα πρέπει ν αποτιμώνται κάθε χρόνο ή και σε μικρότερα χρονικά διαστήματα. Γιατί αλλιώς θα φλυαρούμε κάθε χρόνο, χωρίς αποτελέσματα, και η κατάσταση διαρκώς θα χειροτερεύει σε βάρος της ποιότητας της ζωής των κατοίκων
Πολιτική Κίνηση Φθιώτιδας των Οικολόγων Πράσινων
ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ
Πολιτική Κίνηση Φθιώτιδας
Γιορτάζεται σήμερα 22 Σεπτεμβρίου η Ευρωπαϊκή Ημέρα «Στην πόλη χωρίς το αυτοκίνητο μου» στην οποία συμμετέχει και ο δήμος Λαμίας.
Είναι γεγονός ότι τα κυκλοφοριακά προβλήματα, οι ελεύθεροι κοινόχρηστοι χώροι και το πράσινο, η ρύπανση της ατμόσφαιρας και η ηχορύπανση, απασχολούν όλο και περισσότερο τους πολίτες. Οι περισσότερες πόλεις, όπως και η Λαμία έχουν σοβαρά προβλήματα σε ό,τι αφορά το κυκλοφοριακό, ενώ ο αριθμός των οχημάτων διαρκώς αυξάνει. Αποτέλεσμα, η συνεχής υποβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων...
Ως Οικολόγοι Πράσινοι δεν θέλουμε ξανά μια επετειακή μέρα με κούφια λόγια και φιέστες. Λέμε ότι θα μπορούσε τουλάχιστον να αξιοποιηθεί για ενημέρωση και συζήτηση. Ερωτήματα όπως ποιοι είναι και πόσοι οι ρύποι που εκπέμπουν τα αυτοκίνητα και πόσο τελικά ρυπαίνουν, πόσο επιβλαβείς είναι για τον άνθρωπο, πρέπει να απαντηθούν και να γίνουν κατανοητά από τους πολίτες. Ο ενημερωμένος πολίτης να ξέρει ότι το 40% περίπου της παγκόσμιας κατανάλωσης πετρελαίου γίνεται από τα αυτοκίνητα. Ότι αποτέλεσμα της καύσης του πετρελαίου και των προϊόντων του είναι η ετήσια έκλυση στην ατμόσφαιρα μεγάλης ποσότητας διοξειδίου του άνθρακα (CO2), του σημαντικότερου δηλαδή αερίου που συμβάλλει στο “φαινόμενο του θερμοκηπίου” και στην αλλαγή του κλίματος του πλανήτη. Ότι το αυτοκίνητο συμμετέχει κατά 80% στη ρύπανση της ατμόσφαιρας των πόλεων, άρα είναι ο αποκλειστικός σχεδόν υπεύθυνος της κατάστασης της ατμόσφαιρας στην κάθε πόλη.
Τα αυτοκίνητα όμως θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν και, δυστυχώς, να αυξάνουν τα επόμενα χρόνια. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε άμεσα είναι να βελτιώσουμε την κατάσταση με την ορθολογικότερη χρήση τους και κυκλοφορία γενικότερα. Προτεραιότητα έχει η ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης για τα προβλήματα, που δημιουργεί η αλόγιστη χρήση τους. Να επιμείνουμε περισσότερο στην προτεραιότητα των πεζών. Να επανακαθορίσουμε τη σχέση μας με το αυτοκίνητο κυρίως σε ό,τι αφορά στις μετακινήσεις μέσα στην πόλη και στην αλλαγή νοοτροπίας.
Στη Λαμία τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει ελάχιστα για το κυκλοφοριακό και χρειάζονται να γίνουν πολλά περισσότερα. Η πόλη κατά την γνώμη μας, πέρα από τα κλασικά της απομάκρυνσης των σταθμών των υπεραστικών ΚΤΕΛ, των αφετηριών του αστικού ΚΤΕΛ και τις μονοδρομήσεις, έχει ανάγκη από μέτρα αποθάρρυνσης της χρήσης του αυτοκινήτου στο κέντρο, έχει ανάγκη από μεγάλο δίκτυο πεζοδρόμων, από περιφερειακούς δρόμους και περιφερειακά πάρκιγκ, ενίσχυση του ρόλου των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Έχει ανάγκη από την αποκατάσταση των πεζοδρομίων, αυτών έστω των μικρών, και απαλλαγή από τα «σκαλάκια έξω», τις ζαρντινιέρες, τις παράνομες καταλήψεις από τα καταστήματα, τις καρέκλες. Έχει ανάγκη από σεβασμό στον πεζό, στον πολίτη, κυκλοφοριακή αγωγή και κουλτούρα. Να περιοριστούν οι ταχύτητες μέσα στην πόλη και να μπουν αυστηρά όρια. Όχι σούζες και μαρσαρίσματα. Έχει ανάγκη από διαγραμμίσεις για τους πεζούς, μέτρα για τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Έχει ανάγκη από αυστηρά μέτρα για την αντιμετώπιση της ηχορύπανσης
Να ενισχυθεί ο ρόλος του ποδηλάτου με τη δημιουργία κατάλληλων ποδηλατοδρόμων, εκεί όπου μπορούν να γίνουν, ιδιαίτερη στη νότια πόλη. Να μελετηθεί η προοπτική της λειτουργίας του τραμ της Λαμίας για τα επόμενα χρόνια με την αξιοποίηση και της υπάρχουσας σιδηροδρομικής γραμμής. Να αναδειχθεί και να ενισχυθεί ο ρόλος των «ενεργών τετραγώνων», τις λειτουργικές ανάγκες των οποίων θα μελετήσουν οι αρμόδιοι φορείς σε συνεργασία με τους κατοίκους και την επιτροπή του κάθε τετραγώνου. Λειτουργικές ανάγκες πρώτα σε χώρους στάθμευσης, μέτρα κυκλοφορίας, πάρκα και ελεύθερους χώρους.
Τα θετικά αποτελέσματα όλων αυτών των δράσεων θα πρέπει ν αποτιμώνται κάθε χρόνο ή και σε μικρότερα χρονικά διαστήματα. Γιατί αλλιώς θα φλυαρούμε κάθε χρόνο, χωρίς αποτελέσματα, και η κατάσταση διαρκώς θα χειροτερεύει σε βάρος της ποιότητας της ζωής των κατοίκων
Πολιτική Κίνηση Φθιώτιδας των Οικολόγων Πράσινων
Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009
Επιστολή Π. Στασινού
Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com
Αγαπητοί φίλοι και φίλες. Η Φθιώτιδα σήμερα αντιμετωπίζει μεγάλη περιβαλλοντική επιβάρυνση. Η ρύπανση του Σπερχειού ποταμού και της θάλασσάς μας, η διαχείριση των απορριμμάτων και η απογύμνωση του δασικού πλούτου ζητούν άμεσες λύσεις. Ανήκοντας στο μεσαίο χώρο και αγανακτισμένος από τους ιδεολογικούς φανατισμούς,τις κραυγές και τις ψεύτικες υποσχέσεις των κομμάτων, αποφάσισα να στηρίξω ενεργά με την υποψηφιότητά μου τους Οικολόγους-Πράσινους, επειδή πιστεύω στην εθελοντική-συμμετοχική δημοκρατία και ότι ο αγώνας για το περιβάλλον είναι η πρώτη πολιτική προτεραιότητα στον δοκιμαζόμενο τόπο μας.
Από paratiritisfthiotidas
Αγαπητοί φίλοι και φίλες. Η Φθιώτιδα σήμερα αντιμετωπίζει μεγάλη περιβαλλοντική επιβάρυνση. Η ρύπανση του Σπερχειού ποταμού και της θάλασσάς μας, η διαχείριση των απορριμμάτων και η απογύμνωση του δασικού πλούτου ζητούν άμεσες λύσεις. Ανήκοντας στο μεσαίο χώρο και αγανακτισμένος από τους ιδεολογικούς φανατισμούς,τις κραυγές και τις ψεύτικες υποσχέσεις των κομμάτων, αποφάσισα να στηρίξω ενεργά με την υποψηφιότητά μου τους Οικολόγους-Πράσινους, επειδή πιστεύω στην εθελοντική-συμμετοχική δημοκρατία και ότι ο αγώνας για το περιβάλλον είναι η πρώτη πολιτική προτεραιότητα στον δοκιμαζόμενο τόπο μας.
Από paratiritisfthiotidas
Απόψε το πρώτο Debate όλων των πολιτικών αρχηγών
Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com
Στις 20.00 το βράδυ της Δευτέρας η τηλεοπτική αναμέτρηση των έξι πολιτικών αρχηγών.
Οι δημοσιογράφοι θα έχουν περισσότερο χρόνο για να διατυπώσουν τις ερωτήσεις τους καθώς και δικαίωμα να υποβάλουν διευκρινιστικές ερωτήσεις.
Στο τέλος κάθε κύκλου ερωτήσεων ο κάθε πολιτικός αρχηγός θα έχει το δικαίωμα να θέσει μια ερώτηση σε έναν από τους άλλους πολιτικούς αρχηγούς της επιλογής του χωρίς δικαίωμα σχολιασμού.
Την Τρίτη, στις 20.00 θα πραγματοποιηθεί η τηλεοπτική αντιπαράθεση Καραμανλή - Παπανδρέου.
Η μονομαχία των δύο θα έχει έναν συντονιστή και πέντε θεματικές ενότητες.
Αναρτήθηκε από kafeneio
Στις 20.00 το βράδυ της Δευτέρας η τηλεοπτική αναμέτρηση των έξι πολιτικών αρχηγών.
Οι δημοσιογράφοι θα έχουν περισσότερο χρόνο για να διατυπώσουν τις ερωτήσεις τους καθώς και δικαίωμα να υποβάλουν διευκρινιστικές ερωτήσεις.
Στο τέλος κάθε κύκλου ερωτήσεων ο κάθε πολιτικός αρχηγός θα έχει το δικαίωμα να θέσει μια ερώτηση σε έναν από τους άλλους πολιτικούς αρχηγούς της επιλογής του χωρίς δικαίωμα σχολιασμού.
Την Τρίτη, στις 20.00 θα πραγματοποιηθεί η τηλεοπτική αντιπαράθεση Καραμανλή - Παπανδρέου.
Η μονομαχία των δύο θα έχει έναν συντονιστή και πέντε θεματικές ενότητες.
Αναρτήθηκε από kafeneio
Τον "έκοψε" ο Σταϊκούρας από τη Φθιώτιδα και τον έβαλαν στο ...Επικρατείας!
Αναρτήθηκε από.... energoipoliteskv.blogspot.com
Από τον Γιάννη Δαίδαλο
Δεν είναι μόνο η περίπτωση της Ν. Γκοτσοπούλου -για την οποία γράψαμε λίγο νωρίτερα- ενδιαφέρουσα από το ψηφοδέλτιο Επικρατείας της ΝΔ. Είναι και του Γιάννη Οικονόμου, πρώην προέδρου της ΟΝΝΕΔ και νυν γενικού γραμματέα Καταναλωτή. Ο Γ. Οικονόμου ήθελε να κατέβει και πάλι υποψήφιος στο νομό Φθιώτιδας, αλλά κόπηκε κατόπιν παρέμβασης του Κώστα Σταϊκούρα ο οποίος φοβήθηκε ότι θα κινδύνευε να μην επανεκλεγεί ο γιος του Χρήστος Σταϊκούρας.
Ετσι, ως "αποζημίωση" προσφέρθηκε στον Γ. Οικονόμου η εντέκατη θέση στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας...
Από.....press-gr
Από τον Γιάννη Δαίδαλο
Δεν είναι μόνο η περίπτωση της Ν. Γκοτσοπούλου -για την οποία γράψαμε λίγο νωρίτερα- ενδιαφέρουσα από το ψηφοδέλτιο Επικρατείας της ΝΔ. Είναι και του Γιάννη Οικονόμου, πρώην προέδρου της ΟΝΝΕΔ και νυν γενικού γραμματέα Καταναλωτή. Ο Γ. Οικονόμου ήθελε να κατέβει και πάλι υποψήφιος στο νομό Φθιώτιδας, αλλά κόπηκε κατόπιν παρέμβασης του Κώστα Σταϊκούρα ο οποίος φοβήθηκε ότι θα κινδύνευε να μην επανεκλεγεί ο γιος του Χρήστος Σταϊκούρας.
Ετσι, ως "αποζημίωση" προσφέρθηκε στον Γ. Οικονόμου η εντέκατη θέση στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας...
Από.....press-gr
Τι θα γίνει στη Φθιώτιδα
Αναρτήθηκε από.......energoipoliteskv.blogspot.com
Ανατροπή του πασοκικού σκηνικού φαίνεται στη Φθιώτιδα με την κάθοδο της πρώην ευρωβουλευτίνας Κατερίνας Μπατζελή...
Η Μπατζελή που γνωρίζει καλά τα αγροτικά ζητήματα και τα έχει χειριστεί για πολλά χρόνια στις Βρυξέλλες, έχει ήδη αποκτήσει σημαντικό προβάδισμα στην αναμέτρηση μεταξύ των πασόκων στο νομό.
Από....troktiko
Ανατροπή του πασοκικού σκηνικού φαίνεται στη Φθιώτιδα με την κάθοδο της πρώην ευρωβουλευτίνας Κατερίνας Μπατζελή...
Η Μπατζελή που γνωρίζει καλά τα αγροτικά ζητήματα και τα έχει χειριστεί για πολλά χρόνια στις Βρυξέλλες, έχει ήδη αποκτήσει σημαντικό προβάδισμα στην αναμέτρηση μεταξύ των πασόκων στο νομό.
Από....troktiko
ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ: Χάλκινη η Ελλάδα, 57-56 την Σλοβενία
Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com
Η Ελλάδα νίκησε στον μικρό τελικό την Σλοβενία με 57-56 και κατέκτησε την τρίτη θέση στο Ευρωμπάσκετ της Πολωνίας. Η εθνική μας κατάφερε να κερδίσει για πρώτη φορά μετά από 60 χρόνια σε μικρό τελικό και θ' ανέβει στο βάθρο των νικητών. Η ομάδα του Γιόνας Καζλάουσκας χάρισε ακόμη μία επιτυχία για το ελληνικό μπάσκετ και αν αναλογιστεί κανείς τις σημαντικές απουσίες που είχε, η κατάκτηση της τρίτης θέσης ισοδυναμεί με κάτι παραπάνω από άθλο . Συγκλονιστικός ο Σχορτσανίτης με 23 πόντους. Η εθνική μας με την νίκη της παρέμεινε εκεί που της αξίζει, δηλαδή στην ελίτ του ευρωπαϊκού μπάσκετ.
Από.... Nooz.gr
Η Ελλάδα νίκησε στον μικρό τελικό την Σλοβενία με 57-56 και κατέκτησε την τρίτη θέση στο Ευρωμπάσκετ της Πολωνίας. Η εθνική μας κατάφερε να κερδίσει για πρώτη φορά μετά από 60 χρόνια σε μικρό τελικό και θ' ανέβει στο βάθρο των νικητών. Η ομάδα του Γιόνας Καζλάουσκας χάρισε ακόμη μία επιτυχία για το ελληνικό μπάσκετ και αν αναλογιστεί κανείς τις σημαντικές απουσίες που είχε, η κατάκτηση της τρίτης θέσης ισοδυναμεί με κάτι παραπάνω από άθλο . Συγκλονιστικός ο Σχορτσανίτης με 23 πόντους. Η εθνική μας με την νίκη της παρέμεινε εκεί που της αξίζει, δηλαδή στην ελίτ του ευρωπαϊκού μπάσκετ.
Από.... Nooz.gr
Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2009
Το ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ...
Αναρτήθηκε από .....energoipoliteskv.blogspot.com
Επικεφαλής ο Γ. Ραγκούσης
Επικεφαλής τον γραμματέα του ΠΑΣΟΚ, όπως γράψαμε από νωρίς (εδώ), έχει το ψηφοδέλτιο Επικρατείας του κόμματος που ανακοινώθηκε πριν από λίγο.
Οι 12 υποψήφιοι είναι οι εξής:
Γιάννης Ραγκούσης
Ελένη Παναρήτη
Ηλίας Μοσχιάλος
Μάγια Τσόκλη
Παύλος Γερουλάνος
Σταυρούλα Σαλουφάκου
Τατιάνα Καραπαναγιώτη
Δημήτρης Λάλας Περιβαλλοντολόγος
Κώστας Φέος Οικονομολόγος
Αλ Μοχάμεντ Χαντ
Αννα Καφέτση
Εμμανουήλ Κριαράς
από press.gr
Επικεφαλής ο Γ. Ραγκούσης
Επικεφαλής τον γραμματέα του ΠΑΣΟΚ, όπως γράψαμε από νωρίς (εδώ), έχει το ψηφοδέλτιο Επικρατείας του κόμματος που ανακοινώθηκε πριν από λίγο.
Οι 12 υποψήφιοι είναι οι εξής:
Γιάννης Ραγκούσης
Ελένη Παναρήτη
Ηλίας Μοσχιάλος
Μάγια Τσόκλη
Παύλος Γερουλάνος
Σταυρούλα Σαλουφάκου
Τατιάνα Καραπαναγιώτη
Δημήτρης Λάλας Περιβαλλοντολόγος
Κώστας Φέος Οικονομολόγος
Αλ Μοχάμεντ Χαντ
Αννα Καφέτση
Εμμανουήλ Κριαράς
από press.gr
Ο Αβραμόπουλος αποσύρεται απο την κούρσα διαδοχής στη ΝΔ
Αναρτήθηκε από.......energoipoliteskv.blogspot.com
“Αποχωρήσεις δεν έχουμε μόνο από τη βουλή και τα ψηφοδέλτια αλλά και από την ...κούρσα διαδοχής του Κ.Καραμανλή στη ΝΔ! Όπως προϊδεάζει και με τη σημερινή του συνέντευξη στην "Κ.Ε." ο Δημήτρης Αβραμόπουλος ΔΕΝ θα είναι "δελφίνος" και ΔΕΝ θα διεκδικήσει την αρχηγία της ΝΔ μετά την - αναμενόμενη από όλους - παραίτηση του Κ.Καραμανλή και απο την ηγεσία της ΝΔ μετά τις εκλογές.
Ισως γι αυτό και η Ντόρα Μπακογιάννη, η βασική "δελφίνος" θεωρεί πλέον μοναδικό της αντίπαλο για την διαδοχή τον Α.Σαμαρά και άρχισε τον ...πόλεμο φθοράς του.
Η ...απόσυρση ενδιαφέροντος για την διαδοχή του Καραμανλή, απελευθερώνει τον Δ.Αβραμόπουλο ο οποίος όμως ενώ λογικά θα έπρεπε να στηρίξει τον Α.Σαμαρά ως μετέχων της λεγόμενης "καραμανλικής πτέρυγας" φαίνεται ότι απλά τον "βολεύει" να χάσει τώρα ο Σαμαράς ώστε στη συνέχεια "και μετά τη Ντόρα" να είναι ο ...αδιαμφισβήτητος διάδοχος. Είναι φανερό ότι ο Δ.Αβραμόπουλος κινείται στη λογική ότι "όταν παραδώσει η Ντόρα τη ΝΔ αυτή θα περάσει στους ...καραμανλικούς των οποίων θα ηγείται εκείνος". Θεωρώντας ότι "τώρα δεν έχει τύχη απέναντι στη Ντόρα" αφήνει "να φάει τα μούτρα του ο Σαμαράς".
Φυσικά όλα αυτά είναι σχέδια "επί χάρτου" και ...εικασίες ή επιθυμίες όσων τα σχεδιάζουν. Το τι θα γίνει στην πράξη θα το δούμε. Άλλωστε εάν η ιστορία γραφόταν από ...σεναριογράφους ή ήταν προκαθορισμένη , ο κόσμος θα ήταν αλλιώς.
Η ...απόσυρση Αβραμόπουλου, αφήνει το "δίδυμο" Ντόρας-Σαμαρά στην μετεκλογική αρένα. Το ρεπορτάζ συνεχίζεται....
i-Reporter
“Αποχωρήσεις δεν έχουμε μόνο από τη βουλή και τα ψηφοδέλτια αλλά και από την ...κούρσα διαδοχής του Κ.Καραμανλή στη ΝΔ! Όπως προϊδεάζει και με τη σημερινή του συνέντευξη στην "Κ.Ε." ο Δημήτρης Αβραμόπουλος ΔΕΝ θα είναι "δελφίνος" και ΔΕΝ θα διεκδικήσει την αρχηγία της ΝΔ μετά την - αναμενόμενη από όλους - παραίτηση του Κ.Καραμανλή και απο την ηγεσία της ΝΔ μετά τις εκλογές.
Ισως γι αυτό και η Ντόρα Μπακογιάννη, η βασική "δελφίνος" θεωρεί πλέον μοναδικό της αντίπαλο για την διαδοχή τον Α.Σαμαρά και άρχισε τον ...πόλεμο φθοράς του.
Η ...απόσυρση ενδιαφέροντος για την διαδοχή του Καραμανλή, απελευθερώνει τον Δ.Αβραμόπουλο ο οποίος όμως ενώ λογικά θα έπρεπε να στηρίξει τον Α.Σαμαρά ως μετέχων της λεγόμενης "καραμανλικής πτέρυγας" φαίνεται ότι απλά τον "βολεύει" να χάσει τώρα ο Σαμαράς ώστε στη συνέχεια "και μετά τη Ντόρα" να είναι ο ...αδιαμφισβήτητος διάδοχος. Είναι φανερό ότι ο Δ.Αβραμόπουλος κινείται στη λογική ότι "όταν παραδώσει η Ντόρα τη ΝΔ αυτή θα περάσει στους ...καραμανλικούς των οποίων θα ηγείται εκείνος". Θεωρώντας ότι "τώρα δεν έχει τύχη απέναντι στη Ντόρα" αφήνει "να φάει τα μούτρα του ο Σαμαράς".
Φυσικά όλα αυτά είναι σχέδια "επί χάρτου" και ...εικασίες ή επιθυμίες όσων τα σχεδιάζουν. Το τι θα γίνει στην πράξη θα το δούμε. Άλλωστε εάν η ιστορία γραφόταν από ...σεναριογράφους ή ήταν προκαθορισμένη , ο κόσμος θα ήταν αλλιώς.
Η ...απόσυρση Αβραμόπουλου, αφήνει το "δίδυμο" Ντόρας-Σαμαρά στην μετεκλογική αρένα. Το ρεπορτάζ συνεχίζεται....
i-Reporter
ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ: ΙΣΠΑΝΙΑ-ΕΛΛΑΔΑ 82-64
Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com
Η Ισπανία επιβεβαίωσε τα προγνωστικά, νίκησε, 82-64, την Ελλάδα στον πρώτο ημιτελικό του Ευρωμπάσκετ κι έβαλε πλώρη για το πρώτο της χρυσό ευρωπαϊκό μετάλλιο. Πρώτη θέση που έχουν ήδη καπαρώσει οι διεθνείς στις καρδιές όλων των Ελλήνων με την υπερπροσπάθεια που κατέβαλαν καθ' όλη τη διάρκεια του τουρνουά. Απομένει το ραντεβού του «μικρού» τελικού την Κυριακή (19:30) με τη Σλοβενία που ηττήθηκε στο δεύτερο ημιτελικό σε ματς-θρίλερ, 96-92, από τη Σερβία. Α, και για να μην ξεχνιόμαστε, η Ελλάδα έχει ήδη κατακτήσει δύο Ευρωμπάσκετ!
Ο αγώνας
Η ελληνική ομάδα έμεινε μέσα στο παιχνίδι και διεκδίκησε τη νίκη ουσιαστικά μόνο στο πρώτο οχτάλεπτο της αναμέτρησης. Οι Ισπανοί ξεκίνησαν καλύτερα, προηγήθηκαν 7-2 (2’25’’), αλλά η Ελλάδα προσπέρασε. Η τελευταία φορά όμως που έμεινε στη θέση του οδηγού ήταν στο 7’ (13-14), η τελευταία φορά που οι δύο ομάδες ήταν ισόπαλες ήταν στο 7’40’’ (16-16). Από εκεί και πέρα ο πρώτος λόγος ανήκει στον Πάου Γκασόλ και τους συμπαίκτες του. Έφτασαν στο +10 (31-21, 11’25’’), ανέβασαν τον δείκτη της διαφοράς στο +13 (37-24, 15’30’’), έχοντας προσαρμόσει το παιχνίδι τους πάνω στον Σπανούλη, παίζοντας μια πολύ δυνατή και ιδιαίτερα σκληρή άμυνα, η οποία απέδιδε καρπούς.
Οι Έλληνες παίκτες προσπάθησαν να κλείσουν την ψαλίδα, μείωσαν στους επτά πόντους έχοντας ως μεγάλο όπλο τα ριμπάουντ (47-40, 19’25’’), με το ημίχρονο να κλείνει 49-40. Οι Ισπανοί ήταν αυτοί όμως που μπήκαν πιο δυνατά με την επανέναρξη της αναμέτρησης. Οι λύσεις που είχαν στα χέρια τους ήταν πάρα πολλές, πολύ γρήγορα στο παιχνίδι ο Σκαριόλο είχε χρησιμοποιήσει ήδη δέκα παίκτες, η πίεση δεν σταμάτησε ούτε δευτερόλεπτο, η Ελλάδα δεν μπορούσε να αποφύγει τα λάθη για να ξεφύγουν με 20 πόντους (71-51, 31’40’’) και να αγγίξουν τη μέγιστη διαφορά στον αγώνα λίγο αργότερα (79-56, 35’45’’), πριν ο επίλογος γραφεί με τον Ανδρέα ΓΛυνιαδάκη να κάνει το 82-64.
Τα δεκάλεπτα: 26-21, 49-40, 64-51, 82-64
Διαιτητές: Τσέρεμπουκ (Ιταλία), Μπελόσεβιτς (Σερβία), Λότερμοσερ (Γερμανία)
ΙΣΠΑΝΙΑ (Σέρτζιο Σκαριόλο): Γκασόλ Π. 18 (1), Φερνάντεθ 14 (1), Ρούμπιο 5, Ναβάρο 8, Κλάβερ, Ρέγιες 3, Καμπέθας 8 (2), Γιουγ 9 (1), Γκασόλ Μ. 6, Μουμπρού 9 (2), Γκαρμπαχόσα 2
ΕΛΛΑΔΑ (Γιόνας Καζλάουσκας): Καλαμπόκης, Μπουρούσης 11, Ζήσης 6 (1), Σπανούλης 7 (1), Καλάθης 10 (1), Φώτσης 8 (1), Πρίντεζης 7, Γλυνιαδάκης 4, Καϊμακόγλου, Κουφός 4, Περπέρογλου 2, Σχορτσιανίτης 5
** Στο κλειστό «Σπόντεκ» του Κατοβίτσε και στις θέσεις των VIP βρέθηκε ο Αλεν Άιβερσον. Ο άσος των Μέμφις Γκρίζλις βρίσκεται σε περιοδεία στην Ευρώπη για διαφημιστικούς λόγους με τη χορηγό εταιρεία αθλητικής ένδυσης και μετά το Μιλάνο, σήμερα έφτασε στην Πολωνία. Ο Άιβερσον γνώρισε τις επιδοκιμασίες των Ελλήνων και των Ισπανών φιλάθλων, όταν τον εντόπισαν οι οπερατέρ στις θέσεις των υψηλών προσκεκλημένων και με κοντινό πλάνο προβλήθηκε από τις οθόνες στην οροφή του κλειστού.
Η Ισπανία επιβεβαίωσε τα προγνωστικά, νίκησε, 82-64, την Ελλάδα στον πρώτο ημιτελικό του Ευρωμπάσκετ κι έβαλε πλώρη για το πρώτο της χρυσό ευρωπαϊκό μετάλλιο. Πρώτη θέση που έχουν ήδη καπαρώσει οι διεθνείς στις καρδιές όλων των Ελλήνων με την υπερπροσπάθεια που κατέβαλαν καθ' όλη τη διάρκεια του τουρνουά. Απομένει το ραντεβού του «μικρού» τελικού την Κυριακή (19:30) με τη Σλοβενία που ηττήθηκε στο δεύτερο ημιτελικό σε ματς-θρίλερ, 96-92, από τη Σερβία. Α, και για να μην ξεχνιόμαστε, η Ελλάδα έχει ήδη κατακτήσει δύο Ευρωμπάσκετ!
Ο αγώνας
Η ελληνική ομάδα έμεινε μέσα στο παιχνίδι και διεκδίκησε τη νίκη ουσιαστικά μόνο στο πρώτο οχτάλεπτο της αναμέτρησης. Οι Ισπανοί ξεκίνησαν καλύτερα, προηγήθηκαν 7-2 (2’25’’), αλλά η Ελλάδα προσπέρασε. Η τελευταία φορά όμως που έμεινε στη θέση του οδηγού ήταν στο 7’ (13-14), η τελευταία φορά που οι δύο ομάδες ήταν ισόπαλες ήταν στο 7’40’’ (16-16). Από εκεί και πέρα ο πρώτος λόγος ανήκει στον Πάου Γκασόλ και τους συμπαίκτες του. Έφτασαν στο +10 (31-21, 11’25’’), ανέβασαν τον δείκτη της διαφοράς στο +13 (37-24, 15’30’’), έχοντας προσαρμόσει το παιχνίδι τους πάνω στον Σπανούλη, παίζοντας μια πολύ δυνατή και ιδιαίτερα σκληρή άμυνα, η οποία απέδιδε καρπούς.
Οι Έλληνες παίκτες προσπάθησαν να κλείσουν την ψαλίδα, μείωσαν στους επτά πόντους έχοντας ως μεγάλο όπλο τα ριμπάουντ (47-40, 19’25’’), με το ημίχρονο να κλείνει 49-40. Οι Ισπανοί ήταν αυτοί όμως που μπήκαν πιο δυνατά με την επανέναρξη της αναμέτρησης. Οι λύσεις που είχαν στα χέρια τους ήταν πάρα πολλές, πολύ γρήγορα στο παιχνίδι ο Σκαριόλο είχε χρησιμοποιήσει ήδη δέκα παίκτες, η πίεση δεν σταμάτησε ούτε δευτερόλεπτο, η Ελλάδα δεν μπορούσε να αποφύγει τα λάθη για να ξεφύγουν με 20 πόντους (71-51, 31’40’’) και να αγγίξουν τη μέγιστη διαφορά στον αγώνα λίγο αργότερα (79-56, 35’45’’), πριν ο επίλογος γραφεί με τον Ανδρέα ΓΛυνιαδάκη να κάνει το 82-64.
Τα δεκάλεπτα: 26-21, 49-40, 64-51, 82-64
Διαιτητές: Τσέρεμπουκ (Ιταλία), Μπελόσεβιτς (Σερβία), Λότερμοσερ (Γερμανία)
ΙΣΠΑΝΙΑ (Σέρτζιο Σκαριόλο): Γκασόλ Π. 18 (1), Φερνάντεθ 14 (1), Ρούμπιο 5, Ναβάρο 8, Κλάβερ, Ρέγιες 3, Καμπέθας 8 (2), Γιουγ 9 (1), Γκασόλ Μ. 6, Μουμπρού 9 (2), Γκαρμπαχόσα 2
ΕΛΛΑΔΑ (Γιόνας Καζλάουσκας): Καλαμπόκης, Μπουρούσης 11, Ζήσης 6 (1), Σπανούλης 7 (1), Καλάθης 10 (1), Φώτσης 8 (1), Πρίντεζης 7, Γλυνιαδάκης 4, Καϊμακόγλου, Κουφός 4, Περπέρογλου 2, Σχορτσιανίτης 5
** Στο κλειστό «Σπόντεκ» του Κατοβίτσε και στις θέσεις των VIP βρέθηκε ο Αλεν Άιβερσον. Ο άσος των Μέμφις Γκρίζλις βρίσκεται σε περιοδεία στην Ευρώπη για διαφημιστικούς λόγους με τη χορηγό εταιρεία αθλητικής ένδυσης και μετά το Μιλάνο, σήμερα έφτασε στην Πολωνία. Ο Άιβερσον γνώρισε τις επιδοκιμασίες των Ελλήνων και των Ισπανών φιλάθλων, όταν τον εντόπισαν οι οπερατέρ στις θέσεις των υψηλών προσκεκλημένων και με κοντινό πλάνο προβλήθηκε από τις οθόνες στην οροφή του κλειστού.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)