Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Bloomberg: Μεγάλη πιθανότητα για προσωρινή χρεοκοπία

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com


Οι ηγέτες της ευρωζώνης μπορεί να κάνουν δεκτή μια προσωρινή ελληνική χρεοκοπία, και να απαλύνουν τους όρους που συνοδεύουν τη διάσωση των οικονομικά ταλαιπωρημένων χωρών, στη προσπάθειά τους να βρουν λύση στην κρίση χρέους που ταλανίζει την ευρωζώνη εδώ και 21 μήνες.
Με την Ελλάδα να αντιμετωπίζει 35% επιβάρυνση ώστε να δανειστεί για δυο χρόνια, οι Ευρωπαίοι μπορεί να μειώσουν τα επιτόκια, ώστε να μπορεί να δανείζεται πιο εύκολα, καθώς και τα επιτόκια δανεισμού της Πορτογαλίας και της Ιρλανδίας στο 3.5%, διπλασιάζοντας τη περίοδο αποπληρωμής σε τουλάχιστον 15 χρόνια.
Παράλληλα το κύριο ευρωπαϊκό ταμείο διάσωσης μπορεί να αποκτήσει την αρμοδιότητα να αγοράζει ομόλογα από τους επενδυτές, να βοηθά τα κράτη να χρηματοδοτούν τις τράπεζες, και να προσφέρει μια πιστωτική γραμμή άμυνας ώστε να αποτρέπονται οι επιθέσεις των κερδοσκόπων.
Όλα τα προηγούμενα μέτρα που έχει πάρει η ΕΕ, απέτυχαν στο να ηρεμήσουν τους επενδυτές, ενώ η αναστάτωση των αγορών τη τελευταία εβδομάδα, προκάλεσε εκκλήσεις προς τους Ευρωπαίους πολιτικούς για αμεσότερη και σκληρότερη δράση, από πλευράς των ΗΠΑ και του ΔΝΤ.
Στη προσπάθειά τους να πείσουν τους κατόχους ομολόγων να συνεισφέρουν στις διασώσεις, ακόμη κι αν κάτι τέτοιο σημαίνει μια προσωρινή χρεοκοπία, οι ηγέτες συζήτησαν το ενδεχόμενο μιας ανταλλαγής 90% των ελληνικών ομολόγων που λήγουν από σήμερα έως και το 2020.
Σύμφωνα με πληροφορίες από αξιωματούχους που συμμετέχουν στις διαπραγματεύσεις, συζητιέται η πιθανότητα μιας προσωρινής χρεοκοπίας της Ελλάδας, που θα διαρκέσει μερικές μόνο ημέρες.

S.A.-Bloomberg

Μεταξύ της “επιλεκτικής χρεοκοπίας” και της “μερικής χρεοκοπίας”

Αναρτήθηκε από.......  energoipoliteskv.blogspot.com

… ή όπως λένε “από την Σκύλλα στην Χάρυβδη”


‘Ενα δεύτερο ελληνικό πακέτο διάσωσης ήταν στο “μενού” της χθεσινοβραδινής συνάντησης της Α. Μέρκελ και του Ν. Σαρκοζί, στο Βερολίνο, σύμφωνα με διπλωματικές πηγές (δείτε και την προηγούμενη ανάρτηση)

Σύμφωνα με σχέδιο της Κομισιόν, το νέο πακέτο περιλαμβάνει την ανταλλαγή από ιδιώτες ελληνικών ομολόγων λήξης πριν το 20019 με νέα 30ετή ομόλογα, οδηγώντας έτσι την Ελλάδα σε επιλεκτική χρεοκοπία. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες στους όρους του σχεδίου περιέχεται μια μείωση κατά 20% της αξίας των ελληνικών ομολόγων, με στόχο της συγκέντρωση δεκάδων δισεκατομμυρίων ευρώ για την υποστήριξη της ελληνικής διάδωσης. Επιπροσθέτως οι χώρες της Ευρωζώνης και το ΔΝΤ θα συνεισφέρουν 71 δις ευρώ, ή 101 δις δολάρια, στο πακέτο διάσωσης μέχρι το 2014.
Επιπλέον μια φορολόγηση τραπεζών ίση με το 0.025% των κεφαλαίων τους θα μπορούσε να συγκεντρώσει ένα ποσό ύψους 50 δις ευρώ στην διάρκεια πέντε ετών και θα χρηματοδοτούσε μια επαναγορά ομολόγων από το ευρωπαϊκό ταμείο σταθερότητας (EFSF). Αυτό θα μείωνε το ελληνικό χρέος κατά 20 ποσοστιαίες μονάδες του ΑΕΠ. (ΣΣ, οι τράπεζες, ωστόσο, απείλησαν πως θα προχωρήσουν σε αγωγές στην περίπτωση που θα τους επιβάλλονταν φόροι στο πλαίσιο της χρηματοδότησης της Ελλάδας).
Με την προθυμία της να εξετάσει το ενδεχόμενο επιλεκτικής χρεοκοπίας σε συνδυασμό με φιλόδοξους στόχους όπως η συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προσπαθεί να προσελκύσει τη Γερμανία, που έχει επανειλημμένως ζητήσει από τις τράπεζες να αναλάβουν ένα σημαντικό μέρος του προβλήματος.
Η Γερμανία , η Φιλανδία και η Ολλανδία αντιπαρατίθενται με την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζας (ΕΚΤ) και άλλες χώρες της Ευρωζώνης λόγω της επιμονής τους στην συμμετοχή των ιδιωτών. Η ΕΚΤ ανησυχεί για την μετάδοση της ελληνικής ασθένειας και θεωρεί ότι η επιλεκτική χρεοκοπία θα καθιστούσε αδύνατη την αποδοχή ελληνικών ομολόγων ως εγγύηση.
Παράλληλα οι κορυφαίοι οικονομικοί σύμβουλοι της γερμανικής κυβέρνησης (οι λεγόμενοι “Πέντε Σοφοί”) προτείνουν την ιδέα μιας μερικής ελληνικής χρεοκοπίας, με κούρεμα κατά 50% της αξίας των ελληνικών ομολόγων, το οποίο θα οδηγήσει, όπως υποστηρίζουν, στην μείωση του χρέους στο 106% του ΑΕΠ (από 160%). Ταυτόχρονα οι ιδιώτες θα μπορούν να ανταλλάξουν τα ομόλογά τους με άλλα που θα εκδώσει το ταμείο διάσωσης (E.F.S.F.)
Οικονομολόγοι όμως επιμένουν ότι μια επαναγορά του χρέους θα έχει και άλλες συνέπειες. Για παράδειγμα, εάν η συμμετοχή των ιδιωτών θα είναι εθελοντική, ορισμένοι επενδυτές ενδέχεται να μην συμμετάσχουν , ελπίζοντας ότι θα ανεβούν οι τιμές τις αγοράς. Έτσι η συμμετοχή θα πρέπει να είναι υποχρεωτική, με άλλα λόγια πτώχευση, προκειμένου να επιτευχθεί η αναγκαία μείωση του ελληνικού χρέους.
Επιπλέον οι ελληνικές τράπεζες θα πρέπει να διασωθούν επειδή έχουν μεγάλο τμήμα του ελληνικού χρέους. Θα χρειασθεί επίσης παρόμοια συμφωνία επαναγοράς για την Πορτογαλία και της Ιρλανδία προκειμένου να προστατευθούν από τις επιθέσεις της αγοράς. Τέλος η ΕΕ θα πρέπει να αυξήσει σημαντικά το ταμείο σταθερότητας για να δείξει στις αγορές ότι μπορεί να προστατέψει την Ισπανία και την Ιταλία.
Αξιωματούχος όμως της Ευρωζώνης δήλωσε ότι δεν υπάρχουν αρκετοί πόροι για να στηριχθούν η Ιταλία και η Ισπανία, έτσι το πακέτο για την Ελλάδα πρέπει να δουλέψει εν μέσω γενικότερης σύγχυσης. Όπως υποστηρίζει το “εύκολο μέρος” θα είναι να δοθεί στο E.F.S.F. “περισσότερη δύναμη παρέμβασης στις δευτερογενείς αγορές αγοράζοντας ομόλογα .

Αυτό θα αποτελέσει ένα σημαντικό βήμα προς το Ευρωομόλογο, δηλώνει ο Richard McGuire, αναλυτής της αγγλικής Rabobank. Το Ευρωομόλογο, ένα ενιαίο δηλαδή ομόλογο για όλα τα κράτη- μέλη, θεωρείται ως ένα μείζονος σημασίας βήμα προς την πλήρη δημοσιονομική εξυγίανση

Antinews με πληροφορίες από http://www.nytimes.com/

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας " Ημέρα"

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας " ΛΑΜΙΑΚΟΣ ΤΥΠΟΣ "

Αναρτήθηκε από .... energoipoliteskv.blogspot.com

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας " Καθημερινή ΦΘΙΩΤΙΔΑ"

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ! Ο ΜΠΕΝΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΝΤ!

Αναρτήθηκε από.........  energoipoliteskv.blogspot.com


Δείτε το αποκαλυπτικό βίντεο και την φοβερή δουλειά του blogger exomatiakaivlepo με την κρυφή του κάμερα στα μυστικά άδυτα του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου:

Δύο μέλη των "Bon Jovi" επισκέφθηκαν το Μουσείο της Ακρόπολης - Έγινε το αδιαχώρητο

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com


Δυο από τα μέλη του διάσημου συγκροτήματος «Μπον Τζόβι», ο κιθαρίστας Ρίτσι Σαμπόρα και ο ντράμερ Τίκο Τόρες επισκέφτηκαν αργά το απόγευμα της Τρίτης, το Νέο μουσείο της Ακρόπολης...

σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες.
Όπως είναι γνωστό, το συγκρότημα απόψε το βράδυ θα εμφανιστεί στο Ολυμπιακό Στάδιο, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες ο αρχηγός και τραγουδιστής Μπόν Τζόβι, αναμένεται αύριο στην Αθήνα με ιδιωτική πτήση.
Η «χωρίς κάμερες και δημοσιογράφους» ιδιωτική επίσκεψη των δυο μελών του συγκροτήματος προκάλεσε το μπλοκάρισμα των γύρω δρόμων και δυσκόλεψε την είσοδο όσων περίμεναν να επισκεφτούν το μουσείο.

Η ιστορία του συγκροτήματος ξεκινά το 1983 με ιδιαίτερη επιτυχία στην χαρντ-ροκ μουσική σκηνή.
Θεωρούνται από τα πλέον εμπορικά και πετυχημένα συγκροτήματα καθώς έχουν πουλήσει περισσότερους από 130 εκατομμύρια δίσκους, ενώ οι παγκόσμιες περιοδείες τους σημειώνουν τεράστια εισπρακτική επιτυχία.

nikolakas

Στους δρόμους και σήμερα οι ιδιοκτήτες ταξί

Αναρτήθηκε από...... energoipoliteskv.blogspot.com


Για τρίτη συνεχή ημέρα, οι ιδιοκτήτες ταξί προχωρούν σε δυναμικές κινητοποιήσεις, μετά και τη χθεσινή τους απόφαση να παρατείνουν επ’ αόριστον την απεργία τους, κλιμακώνοντας την αντιπαράθεσή τους με την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων.
Αυτή την ώρα, ταξί παρατάσσονται επί της λεωφόρου Μεσογείων, ενώ για τις 10:00 το πρωί έχει προγραμματιστεί πορεία προς το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, στο Χολαργό και αποκλεισμός του.
Παράλληλα, έχει προγραμματιστεί να παρατάξουν τα οχήματά τους κατά μήκος των εθνικών οδών Αθηνών-Λαμίας και Αθηνών-Κορίνθου, στο ύψος των διοδίων των Αφιδνών και της Ελευσίνας αντίστοιχα, να σηκώσουν τις μπάρες και να αφήσουν τα αυτοκίνητα να περνούν ελεύθερα.
Αργότερα σήμερα, συνεδριάζει εκ νέου το διοικητικό συμβούλιο της Ομοσπονδίας προκειμένου να καθορίσει την περαιτέρω στάση του κλάδου.
Σε χθεσινή τους ανακοίνωση, οι ιδιοκτήτες ταξί έκαναν λόγο για επ’ αόριστον συνέχιση της απεργίας, τονίζοντας πως «η 48ωρη προειδοποιητική απεργία συνεχίζεται επ’ αόριστον, αφού δεν υπάρχει καμία εξέλιξη και καμία συνάντηση με το αρμόδιο υπουργείο» αναφέρεται στην ανακοίνωση και προστίθεται, «Η απεργία συνεχίζεται και προς το παρόν δεν έχει συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης. Για έκτακτες ανάγκες υγείας θα υπάρχουν οχήματα ασφαλείας στα Ραδιοταξί όλης της χώρας».
Την Τρίτη, οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές πραγματοποίησαν πορεία, χωρίς τα οχήματά τους, από τα γραφεία της Ομοσπονδίας στην Οδό Μάρνης και κατέληξε στο Σύνταγμα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μπλοκαριστεί για άλλη μια φορά το κέντρο της Αθήνας, το οποίο έγινε απρόσιτο για οχήματα και οδηγούς.
Στην περιφέρεια, τα πράγματα ήταν πιο δυναμικά απ' ότι στην Αθήνα, καθώς ιδιοκτήτες ταξί απέκλεισαν συμβολικά τα αεροδρόμια Μακεδονίας της Θεσσαλονίκης και του Αράξου, καθώς και τα λιμάνια της Πάτρας και του Κατάκολου. Στα διόδια Πυργετού, οι οδηγοί ταξί από όλη την Θεσσαλία σήκωσαν τις μπάρες των διοδίων προκειμένου να διέρχονται ελεύθερα τα οχήματα, ενώ στην Αλεξανδρούπολη προχώρησαν σε συμβολική κατάληψη της πρώην Νομαρχίας Ροδόπης.

Από .... tvxs.gr

Επιστρέφει το Atlantis

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com

Τελευταίο ταξίδι προς τη Γη

Σήμερα αναμένεται να προσγειωθεί για τελευταία φορά το διαστημικό σκάφος Atlantis που άρχισε χθες το ταξίδι του από το Διεθνή Διαστημικό Σταθμό με προορισμό τον πλανήτη μας.

Η προσγείωση του διαστημικού σκάφους σηματοδοτεί και το τέλος του 12ετούς προγράμματος της NASA.

Ο κυβερνήτης Chris Ferguson και ο πιλότος Doug Hurley έβαλαν μπρος τις μηχανές του Atlantis, αποχαιρέτησαν τον Διαστημικό Σταθμό και σήμερα αναμένεται να πατήσουν και πάλι γήινο έδαφος.

Από .....Newsbeast

Βάζει φωτιά στη σύνοδο η Μέρκελ

Αναρτήθηκε από.....  energoipoliteskv.blogspot.com

Δηλώνει ανυποχώρητη και επιμένει στην πολιτική λιτότητας, απορρίπτει ευρωομόλογα και αναδιάρθρωση χρέους

Την εκτίμηση ότι δεν θα υπάρξει κάποιο θεαματικό αποτέλεσμα από την έκτακτη Σύνοδο Κορυφής της Πέμπτης, το οποίο θα επιλύσει όλα τα προβλήματα της Ελλάδας εξέφρασε η καγκελάριος της Γερμανίας Άνγκελα Μέρκελ. Υποστήριξε ότι η μείωση του χρέους και η βελτίωση της ανταγωνιστικότητας μπορεί να γίνει «μόνο σε πολλά στάδια».
"Αγύριστο κεφάλι" η Μέρκελ, δύο 24ωρα πριν την έκτακτη σύνοδο κορυφής (πηγή:EPA/DAI KUROKAWA)Σε κοινή συνέντευξη Τύπου που έδωσε με τον Ρώσο πρόεδρο Ντμίτρι Μεντβέντεφ, η Άνγκελα Μέρκελ τόνισε ότι η συνάντηση των ηγετών των κρατών-μελών της ευρωζώνης της Πέμπτης δεν θα αποτελέσει το τελικό βήμα για την επίλυση της κρίσης χρέους της Ελλάδας.
"Υπάρχουν και άλλα απαραίτητα βήματα που πρέπει να γίνουν και δεν θα υπάρξει κάποιο θεαματικό αποτέλεσμα το οποίο θα επιλύσει όλα τα προβλήματα", σημείωσε. "Ο καθένας πρέπει να αναλάβει τις πολιτικές του ευθύνες", πρόσθεσε.
Δήλωσε ανυποχώρητη όσον αφορά στις θέσεις με τις οποίες θα πάει στη σύνοδο, παρά τις αντιδράσεις που έχουν προκαλέσει -ακόμη και εντός της γερμανικής επικράτειας.
Ανέφερε ότι υπάρχει έντονη επιθυμία στην Ευρώπη να γίνει ένα οριστικό -και κατά προτίμηση θεαματικό- βήμα για την αντιμετώπιση της κερδοσκοπίας. Η επιθυμία είναι "ανθρώπινη", αλλά «δεν προτίθεμαι να υποχωρήσω, η γερμανική κυβέρνηση δεν θα υποχωρήσει», τόνισε.
"Θα μπορούσα να πω λέξεις όπως αναδιάρθρωση του χρέους, ευρωομόλογα, ένωση μεταφοράς κεφαλαίων [...] αυτό θα έδινε την εντύπωση ότι το θέμα ‘Ελλάδα’, το θέμα ‘ευρώ’ θα μπορούσαν στη συνέχεια να πάνε στην άκρη», είπε.
Επέμεινε ότι χρειάζονται "πρόσθετα μέτρα, όχι κάποιο μεγάλο βήμα που θα επέλυνε όλα τα προβλήματα".
Επί της ουσίας, η Μέρκελ κινείται στη σκληρή γραμμή του διοικητή της Μπούντεσμπανκ, ο οποίος έχει απορρίψει κατηγορηματικά το αίτημα για την έκδοση ευρωομολόγου, ισχυριζόμενος ότι θα είχε καταστροφικά αποτελέσματα για τη διατήρηση της δημοσιονομικής πειθαρχίας στην ευρωζώνη
http://www.enet.gr/

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας " Ημέρα "

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "ΛΑΜΙΑΚΟΣ ΤΥΠΟΣ"

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας " Καθημερινή ΦΘΙΩΤΙΔΑ"

Αναρτήθηκε από ..... energoipoliteskv.blogspot.com

Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Σταματήστε να διαφημίζετε την πτώχευση γιατί σύντομα θα νοσταλγήσετε τα γιαούρτια

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com


της Σοφίας Βούλτεψη

Είναι απορίας άξιον πώς πρόλαβαν εν ριπή οφθαλμού να «ενημερωθούν» οι εμφανιζόμενοι στα δελτία ειδήσεων βουλευτές και άλλα στελέχη του ΠΑΣΟΚ σχετικά με το τι είναι επιλεκτική χρεοκοπία.

Μας εξηγούν τι συμβαίνει – και κυρίως τι πρόκειται να συμβεί – με τόση βεβαιότητα, άνεση και πειστικότητα, που λες, δεν μπορεί, έτσι θα είναι, κάτι παραπάνω θα ξέρει αυτός.

Ο βουλευτής Οδυσσέας Βουδούρης, για παράδειγμα, που κόντεψε να τρελάνει τον Άκη Παυλόπουλο στο Άλτερ τις προάλλες, διαρρηγνύοντας τα ιμάτιά του υπέρ της επιλεκτικής χρεοκοπίας.

Δεν είναι χρεοκοπία, επέμενε – προφανώς αφιέρωσε τόσο πολύ χρόνο για να μάθει το καινούργιο ποίημα, που δεν βρήκε τον χρόνο να ενημερωθεί για τις δηλώσεις των οίκων, σύμφωνα με τις οποίες δύσκολα μπορεί να γίνει αποδεκτή μια πιο ελαστική ερμηνεία του όρου selective default, καθώς έχει και αυτή τις συνέπειες μιας κανονικής πτώχευσης.

Φυσικά, το καλύτερο που έχουν να κάνουν τέτοιες ώρες είναι να αντιδράσουν – αφού προηγουμένως καταλάβουν (λέμε τώρα) για τι πράγμα μιλάμε.

Και να σταματήσουν αμέσως να προπαγανδίζουν και να παπαγαλίζουν ανοησίες, λαμβάνοντας μέρος στον εθισμό και στην προετοιμασία της κοινής γνώμης.

Ο σκοπός, βέβαια, αυτής της προπαγανδιστικής εκστρατείας δεν είναι απλώς να γίνει αποδεκτή η ζοφερή προοπτική, αλλά και να δημιουργήσουν το αναγκαίο επικοινωνιακό υπόβαθρο για να επιστρέψουν νικητές οι κυβερνώντες από τη Σύνοδο Κορυφής, κραδαίνοντας την χρεοκοπία ως... τρόπαιο.

Αν δεν σταματήσουν τώρα να μας διαφημίζουν την πτώχευση, φωνάζοντας ότι… δεν είναι πτώχευση, τότε πολύ σύντομα θα νοσταλγούν τα γιαούρτια που τώρα αναθεματίζουν.

Οφείλουν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ εδώ και τώρα όχι μόνο να σταματήσουν το καινούργιο τροπάρι, αλλά και να επισημάνουν στους διαπραγματευτές (λέμε τώρα) της Πέμπτης πως πρέπει να πάνε εκεί αποφασισμένοι να μην αποδεχτούν λύση που θα περιλαμβάνει την λέξη χρεοκοπία.

Οφείλουν να απαιτήσουν και να πιέσουν για την εξεύρεση άλλης λύσης, διαφορετικά να μην ξαναβάλουν υποψηφιότητα στις εκλογές. Ούτε ένας από αυτούς και από αυτές.

Οφείλουν να αντιδράσουν τώρα και όχι να βγαίνουν μπροστά, παριστάνοντας τους ξερόλες και αυτογελοιοποιούμενοι.

Οφείλουν να απαιτήσουν να βρεθεί λύση που δεν θα περιλαμβάνει στάση πληρωμών.

Υ.Γ. Αν ισχύουν οι πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες πρόκειται να συζητηθεί στη Βουλή το (ανύπαρκτο) θέμα των δύο πρώην υπουργών σχετικά με το σκάνδαλο της Ζήμενς, ελπίζουμε να μην δούμε κανέναν βουλευτή από κανένα κόμμα να εμφανίζεται στο Κοινοβούλιο και να λαμβάνει μέρος στην παραπληροφόρηση την ημέρα που θα συζητείται αν θα πτωχεύσει ή όχι η χώρα.

Και επιτέλους, μήπως πρέπει τώρα να πουν κάτι βουλευτές όπως η κ. Παπανδρέου και ο κ. Ανδρουλάκης, διότι οι προηγούμενοι λεονταρισμοί τους δεν μας έπεισαν;

Τώρα, σήμερα. Αύριο θα είναι αργά για τη χώρα και για τους ίδιους.

Αναφέρομαι στο προσωπικό τους συμφέρον, διότι δεν μας έχουν παρουσιάσει δείγματα ότι ενδιαφέρονται για τη χώρα.

Είναι δυνατόν – δεν μιλώ για τους άσχετους με τα οικονομικά, αλλά για αυτούς που παριστάνουν ότι κάτι ξέρουν – να σιωπούν, αφήνοντας τους άσχετους να προπαγανδίζουν;

Τώρα πρέπει να ζητήσει η κ. Παπανδρέου σύγκληση του ΚΤΕ Οικονομίας του ΠΑΣΟΚ – και όχι τότε που απλώς χρησίμευσε στην διάσωση της κυβέρνησης.

Για να πουν στον κ. Παπανδρέου πως καλύτερα να μην επιστρέψει στην Αθήνα αν στις αποσκευές του θα κουβαλά την δήθεν ελεγχόμενη χρεοκοπία.

Για να τον προειδοποιήσουν πως αν συμβεί κάτι τέτοιο, αν δεν απαιτήσει άλλη λύση που δεν θα προκαλέσει πιστωτικό γεγονός, θα παραιτηθεί σύσσωμη η κοινοβουλευτική ομάδα.

Και η αντιπολίτευση το ίδιο οφείλει να πράξει. Να προειδοποιήσει πως αν γίνουν αποδεκτά τα εφιαλτικά σχέδια, θα εγκαταλείψει το κοινοβούλιο έως ότου παραιτηθεί η κυβέρνηση.

Η λέξη «χρεοκοπία» (με όποιον αποφορτισμένο τρόπο κι’ αν θέλουν να την σερβίρουν) δεν πρέπει να υπάρχει στο λεξιλόγιο της χώρας όχι έτσι, γενικά και αόριστα, αλλά επειδή ΔΕΝ μπορεί να υπάρξει χρεοκοπία μετά από τέσσερα – τώρα βρισκόμαστε στο πέμπτο – κοινοτικά πλαίσια στήριξης.

Αν, παρά τον πακτωλό των χρημάτων που έρρευσε στην Ελλάδα μετά το 1985, η χώρα χρεοκοπήσει, τότε το σύνολο του πολιτικού συστήματος πρέπει να μεταναστεύσει. Θα αναγκαστεί να μεταναστεύσει.

Δεν αρκούν ούτε οι «μάχες» στα τηλεπαράθυρα, ούτε οι κομματικές ανακοινώσεις.

Δυο μέρες έμειναν ως την «εξόρμηση» της Πέμπτης…

Υ.Γ. Αν ισχύουν οι πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες πρόκειται να έλθει στην Βουλή η συζήτηση για το (ανύπαρκτο) θέμα των δύο πρώην υπουργών σχετικά με το σκάνδαλο της Ζήμενς και αν βουλευτές οποιουδήποτε κόμματος, δεχθούν να λάβουν μέρος σε τέτοιου είδους συνεδρίαση την ημέρα που θα συζητείται αν θα πτωχεύσει ή όχι η χώρα, τότε θα έχουν δεχθεί να λάβουν μέρος σε άλλη μια επιχείρηση παραπληροφόρησης της κοινής γνώμης.
http://www.elzoni.gr/html/ent/641/ent.11641.asp

Παρατείνεται η απεργία των ταξί

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com

Την απόφαση να παρατείνουν την απεργία τους μέχρι τις 05:00 τα ξημερώματα της Πέμπτης έλαβαν οι ιδιοκτήτες ταξί, οι οποίοι κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους και την αντιπαράθεσή τους με το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, για το θέμα της απελευθέρωσής του επαγγέλματός τους. Και σήμερα πραγματοποιήθηκαν σε όλη τη χώρα δυναμικές κινητοποιήσεις που περιλάμβαναν αποκλεισμούς λιμανιών και αεροδρομίων, συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας, πορείες, άνοιγμα διοδίων κ.α.
Αύριο, θα συνεδριάσει εκ νέου το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας προκειμένου να καθορίσει την περαιτέρω στάση του κλάδου. Μέσα στους κόλπους των Σωματείων ακούγονται διάφορες προτάσεις, από απεργία διαρκείας ή παράταση των κινητοποιήσεων μέχρι και την Παρασκευή, ενώ υπάρχουν και εκείνοι που προτείνουν να σταματήσουν οι κινητοποιήσεις, φοβούμενοι ότι η κοινωνία και ο επαγγελματικός-τουριστικός κόσμος θα στραφεί εναντίον τους και να επιχειρήσουν να ξαναρχίσουν διάλογο με το υπουργείο.
Οι ιδιοκτήτες ταξί σχεδιάζουν αύριο, Τετάρτη, να αποκλείσουν το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, στο Χολαργό και με ειρηνικό τρόπο να διαδηλώσουν, μαζί με τις οικογένειές τους, την αντίθεσή τους στο νομοσχέδιο που προώθησε το υπουργείο.
Παράλληλα, προγραμματίζουν να παρατάξουν τα οχήματά τους κατά μήκος των εθνικών οδών Αθηνών-Λαμίας και Αθηνών-Κορίνθου, στο ύψος των διοδίων των Αφιδνών και της Ελευσίνας αντίστοιχα, να σηκώσουν τις μπάρες και να αφήσουν τα αυτοκίνητα να περνούν ελεύθερα.
Σήμερα, οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές πραγματοποίησαν πορεία, χωρίς τα οχήματά τους, από τα γραφεία της Ομοσπονδίας στην Οδό Μάρνης και κατέληξε στο Σύνταγμα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μπλοκαριστεί για άλλη μια φορά το κέντρο της Αθήνας, το οποίο έγινε απρόσιτο για οχήματα και οδηγούς.
Στην περιφέρεια, τα πράγματα ήταν πιο δυναμικά απ' ότι στην Αθήνα, καθώς ιδιοκτήτες ταξί απέκλεισαν συμβολικά τα αεροδρόμια Μακεδονίας της Θεσσαλονίκης και του Αράξου, καθώς και τα λιμάνια της Πάτρας και του Κατάκολου. Στα διόδια Πυργετού, οι οδηγοί ταξί από όλη την Θεσσαλία σήκωσαν τις μπάρες των διοδίων προκειμένου να διέρχονται ελεύθερα τα οχήματα, ενώ στην Αλεξανδρούπολη προχώρησαν σε συμβολική κατάληψη της πρώην Νομαρχίας Ροδόπης.

Συνεχίζεται η πολιτική αντιπαράθεση

Στο μεταξύ, η ΝΔ άσκησε και σήμερα έντονη κριτική στην κυβέρνηση για την υπόθεση, συνεχίζοντας τη διαμάχη που ξέσπασε χθες μετά της δηλώσεις του υπουργού Μεταφορών Γ. Ραγκούση πως οι κινητοποιήσεις υποκινούνται από τον Αντώνη Σαμαρά. Ο εκπρόσωπος του κόμματος Γιάννης Μιχελάκης δήλωσε σχετικά πως «ο κ. Παπανδρέου, όχι μόνο δεν διαπραγματεύεται, αλλά δεν έχει καμία πολιτική σε κανέναν τομέα. Αυτό αποδεικνύεται και μπροστά στα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί από την απεργία των ταξί. Για τα οποία οφείλει, να πάρει θέση και να μην παριστάνει τον παρατηρητή. Ενώ αρχικά είχε αποδεχθεί τη ρύθμιση Ρέππα, λίγες βδομάδες μετά, αποδέχεται τις προτάσεις Ραγκούση, που κινούνται σε τελείως αντίθετη κατεύθυνση από αυτές του προκατόχου του. Με ποιον, επιτέλους, συμφωνεί ο κ. Παπανδρέου; Με τον κ. Ρέππα ή με τον κ. Ραγκούση; Ποια είναι η πολιτική του, ποιοι είναι οι στόχοι του και -εν τέλει- ποιες είναι οι θέσεις του;».
Παράλληλα, απευθυνόμενος προς τον κ. Ραγκούση, τον χαρακτήρισε «αρχιτέκτονα του χάους», ο οποίος «χωρίς να κάνει κανένα διάλογο με τους ενδιαφερόμενους, με τη λογική του “έτσι θέλω”, ακυρώνει τα όσα είχε συμφωνήσει ο προκάτοχός του, μόνο και μόνο για λόγους εσωκομματικής βεντέτας με τον κ. Ρέππα».
Aπαντώντας στις παραπάνω δηλώσεις του κ. Μιχελάκη, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Ηλίας Μόσιαλος κάλυψε απόλυτα τον Γιάννη Ραγκούση, λέγοντας ότι η κυβέρνηση στηρίζει απόλυτα τις πρωτοβουλίες του.
Ο ίδιος ζήτησε, ακόμη, από τους ιδιοκτήτες ταξί να αναλογιστούν τη ζημιά που κάνουν στη χώρα με τις κινητοποιήσεις τους και κάλεσε τη Νέα Δημοκρατία να τοποθετηθεί επί του θέματος.
Πάντως, ο βουλευτής Κυκλάδων του ΠΑΣΟΚ, Γεώργιος Παπαμανώλης, με ερώτησή τους προς τον κ. Ραγκούση ζητά να ληφθούν υπόψη οι ιδιαίτερες συνθήκες που υπάρχουν σε νησιωτικές και ορεινές περιοχές ενόψει της απελευθέρωσης του επαγγέλματος των ταξί. Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, προτείνει η απελευθέρωση των ταξί στα νησιά να γίνει με προϋποθέσεις και η χορήγηση αδειών να δίνεται με συγκεκριμένα κριτήρια και να αφορούν χωριστά κάθε νησί, με ευθύνη και της αρμόδιας Περιφέρειας.

Από..... tvxs