Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2023

ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΩ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ?


Επιστολή αναγνώστη 

Καλημέρα σας. Θα θυμάστε τις προ μηνών αναρτήσεις μου για τον αποκλεισμό της ιδιοκτησίας μου , η οποια βρίσκεται επί του χειμάρρου τρανό ρέμα στο ύψος του γνωστού Super Market της πόλης μας. 

Σας στέλνω λοιπόν σημερινή φωτογραφία από το σημείο προκειμένου ο Δήμος να μου απαντήσει στο πως εγώ θα πάω σήμερα στο σπίτι μου , στο οποίο μάλιστα κατοικεί μόνιμα η κατάκοιτη ηλικιωμένη μητέρα μου. 

Αυτή είναι η εικόνα που παρουσιάζει σήμερα.
 

Έχω υποβάλλει από τον Ιούνιο του 2023 εκ νέου αίτηση στον Δήμο με αριθμό πρωτοκόλλου 7272/21-06-2023 ,προκειμένου να καθαριστεί έστω η κοίτη από την πυκνή βλάστηση. 

Μέχρι σήμερα καμία απάντηση και φυσικά η κοιτη ουδέποτε καθαρίστηκε. 
Θα επανέλθω σύντομα στο θέμα , με την νομική πλέον οδό να φαντάζει μονόδρομος για εμένα. 


Σας ευχαριστώ πολύ!

Καλή Λάμπρου
Συνταξιούχος Ολυμπιακης Αεροπορίας
Καθηγήτρια Αγγλικής Φιλολογίας

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: