Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2020

Περί Ανταποδοτικών Τελών Καθαριότητας και Ηλεκτροφωτισμού - Προσφυγές κατά των αποφάσεων του ΔΣ

Αναρτήθηκε από .........   energoipoliteskv.blogspot.com




Γράφει ο Οικονομολόγος Γιάννης Σκούφιας – 20.2.2020



Επειδή η Αιρετή Διοίκηση του Δήμου και τα φερέφωνά της προσπαθούν για ακόμα μια φορά να παραποιήσουν τα γεγονότα, αισθάνθηκα την ανάγκη να επικοινωνήσω μαζί σας και να σας εκθέσω πως πραγματικά έχει η κατάσταση της προσφυγής μου κατά της απόφασης αναπροσαρμογής των Ανταποδοτικών Τελών.

[1] Η προσφυγή έγινε στις 30/12/2019 για ακύρωση της απόφασης του ΔΣ 16/147/10.12.2019.
[2] Λόγω, όμως, που η απόφασή αυτή ανακλήθηκε με την νέα απόφαση του ΔΣ 2/18/4.2.2020, εξέλειπαν οι λόγοι εξέτασης της προσφυγής μου.
[3] Τυχόν εξέταση δεν θα παρήγαγε έννομα αποτελέσματα.
[4] Αυτό μου το είχε επισημάνει και εκπρόσωπος της ΑΔΘΣΕ
[5] Έτσι, όταν στις 11/2/2020 αναρτήθηκε η νέα απόφαση 2/18/2020 στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ υπέβαλλα ΝΕΑ ΠΡΟΣΦΥΓΗ κατά της απόφασης, όπως ρητά είχα δηλώσει και στη συνεδρίαση 4.2.20 του ΔΣ.
[6] Στις 14.2.2020 η κα ΦΥΚΑ [Προϊσταμένη του Τμήματος της ΑΔΘΣΕ του Ν. Φθιώτιδας] με επιστολή της ζητά από τον Δήμο τις απόψεις της Υπηρεσίας επί των αιτιάσεών μου, εντός προθεσμίας 5 ημερών

Συμπέρασμα
Η προσφυγή μου επί της ουσίας δεν έχει εξεταστεί και ότι άλλο διαδίδεται είναι ΨΕΜΑ.
Δεν ξέρω αν θα γίνει δεκτή ή θα απορριφθεί η προσφυγή μου.
Αυτό που ξέρω είναι ότι έχουν γίνει παραβάσεις της ΚΥΑ δηλ. των Οδηγιών Κατάρτισης Προϋπολογισμού που δίνονται κάθε χρόνο από τα αρμόδια Υπουργεία προς τις Υπηρεσίες των ΟΤΑ.
Αν, παρά ταύτα απορριφθεί, θα ζητήσω τη γνώμη του νομικού μου συμβούλου για προσφυγή ενώπιον της 2ης Ειδικής Επιτροπής, ακολουθώντας τις διατάξεις των αρθ. 151, 152 του ν. 3463/2006 – Κώδικας Δήμου Κοινοτήτων, σύμφωνα με το αρθ. 238 του ν. 3852/2010 - ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ

Και αυτό διότι, ως άνθρωπος, ακολουθώ μια ζωή το λεχθέν από τον Bertolt BRECHT : «Όταν το Άδικο κυριαρχήσει επί του Δικαίου, τότε η αντίσταση γίνεται καθήκον»

Συνημμένα μπορείτε να δείτε:
1. Την ΝΕΑ ΠΡΟΣΦΥΓΗ μου
2. Λογιστικό Πίνακα όπου εμφανίζονται τα ΕΞΟΔΑ / ΕΣΟΔΑ / ΑΥΞΗΣΕΙΣ τόσο με την απόφαση του ΔΣ όσο και με την δική μου πρόταση

Δεν υπάρχουν σχόλια: