Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ κ. ΜΠΕΛΛΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ.


Αναρτήθηκε από …….   energoipoliteskv.blogspot.com


ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ ΑΘΑΝ. ΜΠΕΛΛΟΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΔΗΜΟΥ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ
ΔΥΝΑΜΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ
Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ

Συνεπής στη δημόσια δέσμευσή μου, και με βασική μου αρχή ΄΄Έχεις γνώμη και τη λαμβάνω υπόψη μου΄΄, εγώ και οι συνεργάτες μου, τεχνοκράτες, τεχνικοί σύμβουλοι, και υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι, συγκροτήσαμε και θέτουμε σε δημόσια διαβούλευση το κείμενο της Διακήρυξης Θέσεων και Προγραμματικών Αρχών του Συνδιασμού ΄΄ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ ΑΘ. ΜΠΕΛΛΟΣ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΗΜΟΥ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ – ΔΥΝΑΜΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ΄΄, που θα βρίσκεται ανηρτημένο στην ιστοσελίδα https://tmpellos-ekloges.gr από 25-1-2019 μέχρι 10-3-2019.

Κάθε δημότης και κάθε φίλος του Δήμου Καμένων Βούρλων, θα μπορεί, ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες, να φέρνει μπροστά του όλη τη Διακήρυξη ή τμήματά της και να σχολιάζει, να παρατηρεί και να προτείνει, ώστε με τη λήξη της διαβούλευσης, να διαμορφωθεί (στην κυριολεξία συνδιαμορφωθεί ) ένα τεκμηριωμένο Πρόγραμμα Ανάπτυξης της περιοχής μας το οποίο θα τεθεί στην κρίση των δημοτών κατά τις εκλογές του Μαϊου 2019.

Με ιδιαίτερη Εκτίμηση
Τριαντάφυλλος Αθαν. Μπέλλος

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: