Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com
ΔΗΜΟΣ ΜΩΛΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΥ Καμένα Βούρλα, 20-8-2014
ΝΟΜΟΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
Αριθμ. Πρωτ. : 14.539
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΜΗΜΑ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Προς:
1. κ. Χρυσοχοϊδη Μιχάλη
1. κ. Χρυσοχοϊδη Μιχάλη
Υπουργό Υποδομών Μεταφορών
και Δικτύων Χαρ. Τρικούπη 182 10178
Αθήνα
2. κ. Σιμόπουλο Στράτο
Γενικό Γραμματέα Δημοσίων Έργων
Χαρ. Τρικούπη 10178 Αθήνα
Χαρ. Τρικούπη 10178 Αθήνα
3.- ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣ
Υπόψη κ. Πενθερουδάκη
Σωρού
13 151 25 Μαρούσι
4.-Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας
Πλατεία Ελευθερίας 35100 Λαμία
5.- Δήμο Λαμιέων
35100 Λαμία
5.- Δήμο Λαμιέων
35100 Λαμία
Με απορία και λύπη ενημερωθήκαμε ότι πρόκειται να
λειτουργήσουν οι πλευρικοί σταθμοί διοδίων στον Μώλο από τις 25 Αυγούστου και
εφεξής.
Η απορία μας συνίσταται στο γεγονός ότι το παράπλευρο
οδικό δίκτυο δεν έχει κατασκευαστεί ακόμη, ούτως ώστε να παραδοθεί σε
λειτουργία ολοκληρωμένο παρέχοντας τα απαραίτητα εχέγγυα ασφάλειας, τα οποία θα
ασφαλίζουν το διερχόμενο οδηγό από πιθανούς και απροσδόκητους κινδύνους.
Η υφιστάμενη κατάσταση, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί
σήμερα δεν παρέχει τις δέουσες εξασφαλίσεις για ασφαλή, και δίχως εμπόδια,
οδήγηση στο παράπλευρο οδικό δίκτυο του τμήματος Σκάρφειας μέχρι και Ράχες,
μήκους 57,2
χιλιομέτρων .
Αντ’ αυτού οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν είναι μέγιστοι
ακόμη και για τον πιο συνετό και προσεκτικό μέσο οδηγό.
Η δημοπράτηση του έργου με τίτλο «Υπολειπόμενες
εργασίες στο τμήμα Σκάρφεια – Λαμία – Ράχες», προϋπολογισμού 18.000.000,00 ευρώ
(με αναθεώρηση και Φ.Π.Α.), πρόκειται να
διενεργηθεί στις 2 Σεπτεμβρίου 2014 με την ανοιχτή διαδικασία επιλογής
αναδόχου, με κριτήριο κατακύρωσης την χαμηλότερη τιμή.
Σύμφωνα με την από 4-7-2014 Διακήρυξη της
Ε.Υ.Δ.Ε./Αυτοκινητόδρομος Π.Α.Θ.Ε., της Γ.Γ.Δ.Ε., του Υπουργείου Υποδομών,
Μεταφορών και Δικτύων, αντικείμενο της ανωτέρω εργολαβίας αποτελούν τα έργα
κατασκευής-αποπεράτωσης των υπολειπομένων εργασιών του οδικού τμήματος Σκάρφεια
- Λαμία - Ράχες του άξονα ΠΑΘΕ, τα οποία δεν ολοκληρώθηκαν στα πλαίσια των
αρχικών συμβάσεων. Στην εν λόγω σύμβαση προβλέπεται μεταξύ άλλων εργασιών και η
ανακατασκευή του οδοστρώματος – ολοκλήρωση του παράπλευρου οδικού δικτύου,
μήκους 24χλμ. περίπου.
Η συνολική προθεσμία εκτέλεσης του έργου, ορίζεται σε
δεκατέσσερις (14) μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.
Την απορία μας, περί της βιαστικής λειτουργίας των
πλευρικών διοδίων στον Μώλο, εκ μέρους της παραχωρησιούχου εταιρείας, ήτοι της
Κεντρικής Οδού Α.Ε., ακολούθησε λύπη και συνάμα οργή, διότι αφενός το
παράπλευρο οδικό δίκτυο δεν έχει ολοκληρωθεί, αφετέρου, δεν μπορούμε να βρούμε
έστω και έναν σοβαρό λόγο λειτουργίας των εν λόγω πλευρικών διοδίων,
τουλάχιστον την συγκεκριμένη χρονική στιγμή.
Ειδικότερα, στην σημερινή του μορφή, το παράπλευρο
οδικό δίκτυο, βρίσκεται σε άθλια και επικίνδυνη για τους οδηγούς κατάσταση,
αφού δεν παρέχει καμία ασφάλεια. Επιπροσθέτως, η κατασκευή του, και δη η
τελειοποίησή του, όπως προκύπτει εκ της ως άνω διακηρύξεως πρόκειται να
διαρκέσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα, ήτοι δεκατέσσερις (14) μήνες περίπου.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, σε συνδυασμό με την λειτουργία των πλευρικών διοδίων
του Μώλου, των οποίων το αντίτιμο ουδείς γνωρίζει ή δύναται να φανταστεί, να
εκθέσει για το ως άνω χρονικό διάστημα και μέχρι την ολοκλήρωση του εν λόγω
έργου, αόριστο αριθμό οδηγών σε πλείστους κινδύνους, με κυριότερο εξ αυτών τον
κίνδυνο για την ίδια τους την ζωή, αφού κατά την κατασκευή του παράπλευρου
οδικού δικτύου θα ομιλούμε περί καθημερινής καρμανιόλας, από την οποία, μετά
βεβαιότητος θα περιμένουμε να θρηνήσουμε θύματα.
Στον βωμό της κερδοσκοπίας της παραχωρησιούχου
εταιρείας με την μορφή της καταβολής του αντιτίμου στα πλευρικά διόδια Μώλου,
είμαστε έτοιμοι να ανεχθούμε ανθρώπινα θύματα.
Άραγε, πόση υπευθυνότητα και σοβαρότητα διακατέχει
όλους αυτούς η βεβιασμένη λειτουργία των πλευρικών διοδίων του Μώλου, δίχως την
ολοκλήρωση του παράπλευρου οδικού δικτύου!
Από την άλλη μεριά ουδείς λόγος υφίσταται για την
λειτουργία του συγκεκριμένου σταθμού διοδίων, την παρούσα χρονική περίοδο,
λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι η διέλευση των οδηγών, από και προς Αθήνα θα γίνεται
από τα Καμένα Βούρλα, προκειμένου να αποφευχθεί η καταβολή του αντιτίμου στα
πλευρικά διόδια.
Επί της ουσίας, αδυνατούμε να σκεφτούμε ποιος ο λόγος
ύπαρξης του συγκεκριμένου σταθμού διοδίων και που αποσκοπεί η παραχωρησιούχος
εταιρεία, αφ’ ης στιγμής ο σιδηροδρομικός σταθμός Μώλου δεν έχει τεθεί ακόμη σε
λειτουργία, γεγονός που θα μπορούσε να σταθεί από μόνο του ικανό να αυξήσει τη
διέλευση τροχοφόρων οχημάτων προς τον Μώλο και ως εκ τούτου, την ανάγκη, ούτως
ειπείν, για την λειτουργία πλευρικών διοδίων στην συγκεκριμένη περιοχή.
Φρονούμε ότι η λειτουργία του πλευρικού σταθμού
διοδίων στον Μώλο θα αγανακτήσει και θα εξοργίσει δικαιολογημένα τους δημότες
του Δήμου Μώλου – Αγίου Κωνσταντίνου, στους οποίους θα στέρξουμε προς βοήθεια
με οποιοδήποτε μέσο και κόστος.
Αναλογιστείτε ότι η λειτουργία πλευρικών διοδίων στον
Μώλο θα εκθέσει σε σοβαρό κίνδυνο εκατοντάδες οδηγούς, οι οποίοι για να μην
καταβάλλουν το αντίτιμο θα κινούνται σε ένα επικίνδυνο παράπλευρο οδικό δίκτυο.
Λάβετε τα απαραίτητα μέτρα, τουλάχιστον μέχρι και την
ολοκλήρωση των εργασιών για την κατασκευή του παράπλευρου οδικού δικτύου, ούτως
ώστε να μην λειτουργήσουν τα πλευρικά διόδια Μώλου και με την κίνησή σας αυτήν
σώστε ανθρώπινες ζωές.
Σε διαφορετική περίπτωση η δίκαιη κοινωνική κατακραυγή
θα μας βρει αρωγούς.
Ο Δήμαρχος
Τετριμίδας Ευάγγελος
Κοινοποίηση:
1. Γραφείο Πρωθυπουργού
Ηρώδου
του Αττικού 19
10674
Αθήνα
2. Γραφείο
Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης
Ζαλοκώστα 10
10671 Αθήνα
3. κ.
Σταϊκούρα Χρήστο
Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών
Βουλευτή Φθιώτιδας
Ορλάνδου & Ταϋγέτου
35100 Λαμία
4. κ. Σταυρογιάννη Νικόλαο
Βουλευτή Φθιώτιδας
Παπασιοπούλου 52
35100 Λαμία
5. κ. Κουτσογιαννακόπουλο
Κων/νου
Βουλευτή Φθιώτιδας
Λεωσθένους 12
35100 Λαμία
6. κα Ελένη Μακρή Θεοδώρου
Βουλευτής Φθιώτιδας
Ρήγα Φερραίου 30
35100 Λαμία
7. κ. Κυριακάκη Βασίλειο
Βουλευτής Φθιώτιδας
Αθ. Διάκου 6
2ος
όροφος
35100 Λαμία
1 σχόλιο:
ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΩΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ Ο ΤΕΤΡΙΜΙΔΑΣ;
ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ 1600 ΕΙΚΟΝΙΚΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ
ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΒΓΑΤΕΝΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ;
ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ[ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ] ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ Η ΠΛΑΤΕΙΑ
ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΕΙΕΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΕ ΚΑΦΕΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟΣΤ;
ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕ ΠΑΛΙ ΔΕΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΜΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ \ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΓΥΡΩ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ, ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΡΑΠΑΤΣΑΚΟΣ;
ΜΗΠΩΣ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΨΕΙ ΜΕ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΝΟΜΟ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ
ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΚΩΝ\ΝΟ 20 ΚΜ,ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΠΑΛΙ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ;
ΜΗΠΩΣ ΣΚΕΤΟ ΜΩΛΟΣ ΩΣ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΤΕΤΡΙΜΙΔΑ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΕΠΩΦΕΛΗΣ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΜΩΛΙΩΤΗ,ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΕΔΙΝΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΥ;
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΝΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ Ο ΜΩΛΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΕΡΑ
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΛΟΓΩ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ,ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΚΟΥΡΣΑ ΑΝΤΟΧΗΣ.
ΑΝΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΖΕΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ,ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΣΥΜΒΑΔΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
ΚΑΙ ΝΑ ΖΕΙΤΕ ΑΝΑΔΙΑΤΑΣΣΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ,ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ,ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ,[ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ]ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΖΗΤΗΣΗ.
ΟΙ ΠΑΣΟΚΑΤΖΙΔΙΚΕΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΑΝ ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΚΕΚΤΗΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΠΡΩΗΝ ΚΕΦΑΛΟΧΩΡΙ ΤΟΥ ΜΩΛΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ,ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΛΑΜΠΑΝΟ .
ΚΡΙΤΩΝ
Δημοσίευση σχολίου