Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Εξονυχιστικός σωματικός έλεγχος στον Αλέξη Τσίπρα πριν το ραντεβού με τον Σόιμπλε

Αναρτήθηκε από ..... energoipoliteskv.blogspot.com

Toν εξονυχιστικό σωματικό έλεγχο του Αλέξη Τσίπρα ζήτησε ο Βόλφαγκ  Σόιμπλε μετά από τις σφαίρες από καλάσνικοφ που έβρεξε στη Συγγρού. Μάλιστα ο Γερμανός υπ. Οικονομικών επικοινώνησε θορυβημένος με τον Αντώνη Σαμαρά για να πληροφορηθεί τι ακριβώς συνέβη.
-Κε πρωθυπουργέ, είστε καλά; Έμαθα για τους πυροβολισμούς και αγχώθηκα...
.Καλά είμαι Βόλφαγκ, δόξα σοι ο θεός. Μόνο λίγο σοκαρισμένος, τάχω χαμένα.
-Τι συνέβη Αντώνη, ποιος πυροβόλησε το γραφείο σου;
.Τι να πω Βόλφαγκ, μάλλον ο γιος της μάνας του τζάμπα μάγκα. Νομίζω πως το έκανε ο Αλέξης Τσίπρας.
-Μα ήταν ήδη στην Γερμανία για την συνάντησή μας. Πως είναι δυνατόν;
.Ε, τότε πιθανόν να έβαλε τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Διαμαντόπουλο ο οποίος δήλωσε αναρχικός!
-Βουλευτής; Αναρχικός; Τι είναι αυτά που μου λες βρε Αντώνη; Αρχίζω να τρομάζω. Ξέρεις ότι κι εμένα με είχαν πυροβολήσει.
.Βόλφαγκ σου συνιστώ να προσέξεις με τον Τσίπρα, είναι επικίνδυνος...
-Πράγματι Αντώνη. Θα ζητήσω να περάσει από εξονυχιστικό σωματικό έλεγχο. Ποτέ δεν ξέρεις. Στο μεταξύ εσείς συνεχίστε το μεταρρυθμιστικό σας έργο και τις αποκρατικοποιήσεις. Είμαι εντυπωσιασμένος πρωθυπουργέ από την ταχύτητα των μεταρρυθμίσεων στη χώρα σας. Έχω πάθει την πλάκα μου από τον κρατικό μηχανισμό. Και ο έλεγχος της λίστας Λαγκάρντ με έχει εντυπωσιάσει, προχωράτε πολύ γρήγορα. Αυτός ο καλαματιανός ο Στασινόπουλος του ΣΔΟΕ είναι ξουράφι...Τι να πω, τι να πω, να δω πως θα εξουσετερώσω την φονική μηχανή, τον Τσίπρα...

Από ....... kourdistoportocali

Δεν υπάρχουν σχόλια: