Παρασκευή 3 Ιουλίου 2009

Μείωση στο κόστος περιαγωγής των sms



Αναρτήθηκε από...... energoipoliteskv Blogger

Μειώθηκε και επισήμως από την Τετάρτη το κόστος περιαγωγής (roaming) των γραπτών μηνυμάτων εντός της ΕΕ. Η μέγιστη χρέωση διαμορφώνεται, πλέον, στα 11 λεπτά συν το φόρο. Είναι η πρώτη φορά που περιορίζονται χρεώσεις σε γραπτά μηνύματα. Ο προηγούμενος ευρωπαϊκός μέσος όρος ήταν στα 28 λεπτά. Το κόστος κλήσης έχει πέσει στα 43 από 46 σεντς ανά λεπτό ομιλίας, ενώ το κόστος ληφθήσας κλήσης διαμορφώθηκε στα 19 λεπτά, από τα 22.

Η Επίτροπος Τηλεπικοινωνιών της ΕΕ Viviane Reding ανέφερε ότι "το υψηλό κόστος περιαγωγής φτάνει στο τέλος του". Το κόστος της μεταφοράς δεδομένων διαμορφώθηκε στο ένα ευρώ ανά megabyte. Επίσης, οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας έχουν αναγκαστεί να χρεώνουν για κλήσεις μετά τα πρώτα 30 δευτερόλεπτα, αντί για τη στρογγυλοποίηση στο πλησιέστερο λεπτό. Πολλές εταιρείας κινητής τηλεφωνίας έχουν αγωνιστεί κατά των περιορισμών, οι οποίοι αναμένεται να μειώσουν σημαντικά τα κέρδη τους από τα τέλη περιαγωγής

Πηγή : news247.gr

Οι αποφάσεις του 6 συνεδρίου των Οικολόγων Πρασίνων : Αυτόνομη κάθοδος - ναι σε κυβερνήσεις συνεργασίας



Αναρτήθηκε από ... energoipoliteskv Blogger


Τις αποφάσεις του 6ου συνεδρίου που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη από τις 26-28.06.2009 και τη σύνθεση του νέου οργάνου παρουσίασαν χτες σε συνέντευξή τους τα μέλη της νέας γραμματείας των Οικολόγων Πράσινων. Στη συνέντευξη επιβεβαιώθηκε η αυτόνομη κάθοδος στις εθνικές εκλογές, η “κουλτούρα κυβερνητικών” συνεργασιών αλλά και οι ίσες αποστάσεις τόσο από την αριστερά όσο και από τη δεξιά.

Σε συνέντευξη τύπου που έδωσαν σήμερα τα μέλη της νέας Γραμματείας των Οικολόγων Πράσινων παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα του 6ου συνεδρίου των Οικολόγων Πράσινων Το συνέδριο - στο οποίο συμμετείχαν 324 εκπρόσωποι από όλες τις περιοχές της χώρας και χαιρέτησαν εκπρόσωποι του Ευρωπαϊκού Πράσινου Κόμματος, της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ, του ΚΚΕ, του ΣΥΡΙΖΑ και της ΔΡΑΣΗΣ -συζήτησε και διαμόρφωσε τον πολιτικό προσανατολισμό, τον σχεδιασμό και τον προγραμματισμό των Οικολόγων Πράσινων για το επόμενο διάστημα, έθεσε τις βάσεις για την μεγαλύτερη οργανωτική και πολιτική ανάπτυξή τους, ενώ έκανε μια αποτίμηση των εκλογικών αποτελεσμάτων και επεξεργασία της επικοινωνιακής πολιτικής του κόμματος. Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν με την εκλογή των 9 από τα 34 μέλη του Πανελλαδικού Συμβουλίου (τα 25 εκλέγονται απευθείας από τις περιφερειακές συνδιασκέψεις). Το Πανελλαδικό Συμβούλιο, που συγκροτήθηκε σε σώμα αμέσως μετά την ολοκλήρωση των εργασιών του συνεδρίου, εξέλεξε την εξαμελή Γραμματεία των Οικολόγων Πράσινων που αποτελείται από τους/τις: Ζώτου Ελεονόρα, Κοντούλη Ιωάννα, Λεμπέση Κάτια, Παρασκευόπουλο Γιάννη, Πετράκο Μιχάλη και Χρυσόγελο Νίκο.

Οι Οικολόγοι Πράσινοι καθόρισαν 11 άξονες κεντρικών πολιτικών παρεμβάσεων σε εθνικό, ευρωπαϊκό, κοινοβουλευτικό και κοινωνικό επίπεδο για τα επόμενα χρόνια επιβεβαίωσαν προηγούμενες αποφάσεις τους τόσο για αυτόνομη συμμετοχή τους στις εθνικές εκλογές, όποτε και αν γίνουν, όσο και για την υποστήριξή τους στη δημιουργία και ενδυνάμωση ανεξάρτητων δημοτικών και νομαρχιακών σχημάτων με οικολογικό και κοινωνικό προσανατολισμό. Κεντρική πολιτική παρέμβαση των Οικολόγων Πράσινων θα είναι η ανάδειξη μιας πράσινης συνεκτικής λύσης για την αντιμετώπιση της οικονομικής, κοινωνικής και περιβαλλοντικής κρίσης.

Τα μέλη της Γραμματείας τόνισαν ότι, «όπως φάνηκε και από τη συμμετοχή αλλά και το υψηλό επίπεδο διαλόγου στο συνέδριο, πνέει άνεμος αισιοδοξίας, συμμετοχής και δημιουργικής προσαρμογής στις υποχρεώσεις, ευκαιρίες και δυνατότητες που διαμορφώθηκαν με την εκλογή του Μ. Τρεμόπουλου στο Ευρωκοινοβούλιο. Οι Οικολόγοι Πράσινοι αντιλαμβανόμαστε τις ευθύνες που επωμιζόμαστε αλλά και τις ευκαιρίες που αναδεικνύονται για αλλαγές τόσο στο πολιτικό σύστημα όσο και στο περιεχόμενο της πολιτικής. Θεωρούμε ότι είναι πια ώρα για μια νέα πολιτική κουλτούρα αλλά και κυβερνήσεις συνεργασίας. Κάτι τέτοιο απαιτεί όμως και σοβαρές αλλαγές αντιλήψεων: η νομή της εξουσίας χρειάζεται να δώσει τη θέση της στη συμμετοχική «διακυβέρνηση» που θα είναι φυσικά απαλλαγμένη από πελατειακές σχέσεις και διαφθορά.

Οι Οικολόγοι Πράσινοι οργανώνονται καλύτερα, αναλαμβάνουν πολιτικές πρωτοβουλίες, επιδιώκουν διάλογο με την κοινωνία των πολιτών, συσπείρωση ευρύτερων δημοκρατικών δυνάμεων ώστε να επιτευχθούν οι αλλαγές που απαιτούνται μέσα από τη διαμόρφωση σταθερών κοινωνικών πλειοψηφιών. Επιδιώκουν και είναι ανοικτοί στο να αποτελέσουν σημείο σύγκλισης δυνάμεων που αν και ξεκίνησαν πιθανώς από διαφορετικές αφετηρίες έχουν σήμερα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός τους τα θέματα της προστασίας του περιβάλλοντος, της κοινωνικής αλληλεγγύης, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της πράσινης οικονομίας, που αντιλαμβάνονται ότι οι απαντήσεις στα σημερινά προβλήματα πρέπει να είναι πράσινες. Ενισχύουμε συνολικά τη φυσιογνωμία μας ως κόμματος που διεμβολίζει εγκάρσια το πολιτικό σκηνικό, συνενώνοντας πολίτες από διαφορετικές αφετηρίες αλλά με κοινή οπτική τις νέες, πράσινες, προτεραιότητες που επιβάλει η οικολογική κρίση. Προσπαθούμε να συνδυάσουμε γόνιμα το ρεαλισμό με το οραματικό στοιχείο της πολιτικής οικολογίας, είμαστε ρεαλιστές αλλά με όραμα».

Από altpressfthiotida

Πρωτοσέλιδο "Λαμιακού Τύπου"

Αναρτήθηκε από... energoipoliteskv Blogger

Παραμένουν κρατούμενοι στο Ισραήλ οι ακτιβιστές του Free Gaza




Άρθρο από http://r-freepalestine.blogspot.com

Το μεσημέρι της Τρίτης 30 Ιούνη, δυνάμεις του Ισραηλινού Πολεμικού Ναυτικού επιτέθηκαν με πειρατικό τρόπο στο πλοίο «Spirit of Humanity» του Free Gaza Movement που είχε αναχωρήσει από τη Λάρνακα της Κύπρου, φορτωμένο με 3 τόνους φάρμακα, παιδικά παιχνίδια και οικοδομικά υλικά για τους χιλιάδες άστεγους κατοίκους της Γάζας που λόγω της απαγόρευσης από το Ισραήλ εισόδου οικοδομικών υλικών στην περιοχή, δεν μπορούν να ξαναχτίσουν τα σπίτια τους που καταστράφηκαν κατά τη διάρκεια της ισραηλινής επίθεσης στις αρχές του χρόνου, όπως καταγγέλλει και η Διεθνής Επιτροπή του Ερυθρού Σταυρού.

Για αρκετές ώρες 6 ισραηλινά πλοία είχαν περικυκλώσει το «Spirit of Humanity» απειλώντας να ανοίξουν πυρ εναντίον του. Παρά τις απειλές και τις παρεμβολές στα ηλεκτρονικά του πλοίου που εμπόδιζαν τις επικοινωνίες και την ασφαλή πλεύση του οι ακτιβιστές συνέχισαν την πορεία τους. Τελικά 23 μίλια πριν τις ακτές της Γάζας – σε διεθνή χωρικά ύδατα (!) – οι ισραηλινοί επιβιβάστηκαν και κατέλαβαν το πλοίο. Απήγαγαν πλήρωμα και επιβάτες, συνολικά 21 άτομα από 11 διαφορετικές χώρες, (ανάμεσά τους η νομπελίστρια του 1977 Mairead Maguire για τη ειρηνευτική δράση της στη Βόρεια Ιρλανδία και η Cynthia McKinney πρώην μέλος του Κογκρέσου και υποψήφια του «Πράσινου Κόμματος» το 2008 για την προεδρεία των ΗΠΑ) και τους οδήγησαν στο λιμάνι Ashdod του Ισραήλ, όπου κρατούνται χωρίς να μπορούν να δουν δικηγόρους, όπως καταγγέλλουν οι διοργανωτές της αποστολής.

Οι ισραηλινές αρχές ήταν ενήμερες πως το «Spirit of Humanity» εκτελούσε ανθρωπιστική αποστολή και το πλήρωμά του ήταν άοπλο καθώς είχε ελεγχθεί από τις Κυπριακές Λιμενικές Αρχές πριν την αναχώρησή του. Πρόκειται αναμφισβήτητα για μια ακόμα σκανδαλώδη παραβίαση του διεθνούς δικαίου. Κι αν – ευτυχώς – οι 21 διεθνείς ακτιβιστές βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην πρώτη γραμμή της δημοσιότητας, δεν συμβαίνει το ίδιο με τους 11.000 Παλαιστίνιους πολιτικούς κρατούμενους που λιώνουν στις Ισραηλινές φυλακές.

Να υπενθυμίσουμε πως η προσπάθεια του Free Gaza Movement να σπάσει τον αποκλεισμό της Γάζας δεν είναι καινούργια. Στις 15 Αυγούστου του 2008 η πρώτη του αποστολή αποτέλεσε μια ιστορική επιτυχία του παγκόσμιου κινήματος αλληλεγγύης στην Παλαιστίνη. Τους επόμενους μήνες έγιναν τέσσερα ακόμα ταξίδια, ενώ κατά τη διάρκεια της ισραηλινής επίθεσης τον Δεκέμβρη, η αποστολή με το πλοίο «Dignity» εμβολίστηκε από ισραηλινά πολεμικά και κατέφυγε στον Λίβανο με σοβαρές ζημιές.

Τέλος να σημειώσουμε πως το «Spirit of Humanity» φέρει ελληνική σημαία πράγμα που σύμφωνα με το ναυτικό δίκαιο σημαίνει πως αποτελεί «ελληνικό έδαφος». Με αυτή την έννοια η χαλαρή διαμαρτυρία του ελληνικού υπουργείου εξωτερικών «Οπως έχουμε πει και στο παρελθόν κάθε νόμιμη δραστηριότητα μη κυβερνητικών οργανώσεων πρέπει να είναι ελεύθερη» η οποία όμως ταυτόχρονα επισημαίνει πως «είχαμε ενημερώσει για τους σοβαρούς κινδύνους ασφαλείας που ενέχει η σχεδιαζόμενη προσπάθεια διέλευσης από τη θαλάσσια κλειστή στρατιωτική ζώνη που έχει καθορίσει το Ισραήλ στα ανοιχτά της Γάζας» δεν μπορεί να χαρακτηριστεί παρά μια απαράδεκτη τοποθέτηση που προσπαθεί να κρατήσει ίσες αποστάσεις και αναγνωρίζει άμεσα το δικαίωμα του Ισραήλ να ορίζει απαγορευμένες ζώνες και να κρατά υπό απάνθρωπο ναυτικό αποκλεισμό τη Λωρίδα της Γάζας.

Πέμπτη 2 Ιουλίου 2009

Πρωτοσέλιδο "Σέντρας"

Αναρτήθηκε από ... energoipoliteskv Blogger

Πρωτοσέλιδο "Λαμιακού Τύπου"

Αναρτήθηκε από ...energoipoliteskv Bloggers

" Λοκρίδα του Μέλλοντος και των Πολιτών " - Ανακοίνωση

Αναρτήθηκε από energoipoliteskv Blogger

Στόχος της Λοκρίδας του Μέλλοντος και των Πολιτών δεν είναι οι πολιτικές συγκρούσεις και αντιθέσεις αλλά οι κοινωνικές συνθέσεις και οι συλλογικές λύσεις των προβλημάτων.
Η επιτυχία και η ευόδωση των μεγάλων αγώνων, των αγώνων για το περιβάλλον και την ποιότητα της πατρίδας μας χρειάζεται ομοφωνία. Η ομοφωνία στην Αταλάντη για το ΧΥΤΑ Λοκρίδας, από την προηγούμενη Παρασκευή, είναι πλέον πραγματικότητα.
Νιώθουμε δικαιωμένοι και υπερήφανοι, ως Λοκρίδα του Μέλλοντος και των Πολιτών, που ο αξιότιμος Δήμαρχος Αταλάντης και Πρόεδρος του ΦΟΔΣΑ Λοκρίδας ανταποκρίθηκε στις συνεχείς και αγωνιώδεις εκκλήσεις μας για συμπαράταξη στο κοινό μέτωπο αγώνα. Καλωσορίζουμε με μεγάλη ευχαρίστηση τη διάψευση των δηλώσεων του κυρίου Δημάρχου στην εφημερίδα Real News. Καλωσορίζουμε, επίσης, τις δεσμεύσεις που έλαβε, οι οποίες ήταν και πάγιες προτάσεις μας, για την ακύρωση της προμελέτης Παρασκευόπουλου, για την κόκκινη γραμμή στα σημεία Τετραεθνές 1 και 2, και για την έναρξη από μηδενικό σημείο νέας μελέτης χωροθέτησης, με επιστημονικά και δίκαια κριτήρια.
Οι δεσμεύσεις του κυρίου Σκαμπερδόπουλου τοποθετούν τη δυσαρμονία, που με λύπη μας είχαμε διαπιστώσει, στο παρελθόν. Πλέον μπορούμε να διατάξουμε σε πλήρη ανάπτυξη τις πολιτικές και κοινωνικές δυνάμεις του Δήμου Αταλάντης για να μπορέσουμε να πετύχουμε το στόχο που πρέπει όλους να μας ενώνει. Όλους όσους θέλουμε να λειτουργήσουμε συλλογικά και θετικά για το κοινό συμφέρον και για το μέλλον της πατρίδας μας και των παιδιών μας.
Η Λοκρίδα του Μέλλοντος και των Πολιτών, όπως δήλωσε από την πρώτη στιγμή, θέλει να διαφυλάξει και να συνεισφέρει σε μία λύση δίκαιη και επιστημονική στο υπαρξιακό για το Δήμο Αταλάντης ζήτημα της Διαχείρισης των Απορριμμάτων. Σε αυτή τη βάση καλούμε όλα τα μέλη μας, αλλά και όλους του δημότες να συμπαραταχθούν στον κοινό αγώνα, έναν αγώνα που πλέον θα δοθεί στο ΦΟΔΣΑ, έναν αγώνα στον οποίο πρέπει να είμαστε όλοι παρόντες για να ενισχύσουμε το Δήμαρχο στην εφαρμογή των αποφάσεων του Δ.Σ.
Απευθύνουμε για μία ακόμη φορά έκκληση στο ΦΟΔΣΑ, στο Νομάρχη Φθιώτιδας και στο Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας να παγώσουν τις διαδικασίες και να εκκινήσουν από μηδενικό σημείο τη χωροθέτηση. Εάν συνεχίσετε, να ξέρετε ότι φέρετε και την ευθύνη της μη λύσης. Η επιμονή σε άδικες, και ελλιπέστατα επιστημονικά τεκμηριωμένες θέσεις θα οδηγήσει στον κοινωνικό αναβρασμό. Θα μας βρείτε αντιμέτωπους, δεν θα σταματήσουμε το δίκαιο αγώνα μας.
Αντιλαμβανόμενοι, το μερίδιο που μας αντιστοιχεί και τη δυσκολία της κατάστασης καλούμε τον Πρόεδρο του Δ.Σ. Αταλάντης και το Δήμαρχο Αταλάντης να συγκαλέσουν κοινή σύσκεψη φορέων, πολιτών και Δ.Σ. για την άμεση εξεύρεση λύσεων για τη μείωση του όγκου των απορριμμάτων. Καλούμε, επίσης, το Δ.Σ. Αταλάντης να προχωρήσει στην έκδοση ψηφίσματος, με το οποίο να στηρίζει την πρόταση του επικεφαλής της Μείζονος Μειοψηφίας του Ν.Σ. Φθιώτιδας για την επανεξέταση του Περιφερειακού Σχεδιασμού για τη Διαχείριση των Απορριμμάτων.
Τέλος θέλουμε να ευχαριστήσουμε το Δ.Σ. για την έγκριση της οικονομικής ενίσχυσης προς το Σωματείο μας, μία ενίσχυση που όπως πολύ σύντομα θα διαπιστώσετε θα μας βοηθήσει να σας παρουσιάσουμε τις βέλτιστες, στοχευμένες, σύγχρονες, επιστημονικές και εφαρμόσιμες λύσεις για τη διαχείριση των απορριμμάτων.
Μην επαναπαύεστε, ο αγώνας τώρα αρχίζει, το ζήτημα της διαχείρισης των απορριμμάτων είναι ζήτημα όλων. Σε αυτό τον αγώνα δεν περισσεύει κανείς.

Ο Πρόεδρος
Ανδρέας Ζαΐμης

Ο Γραμματέας
Τριαντάφυλλος Καρατράντος

Τετάρτη 1 Ιουλίου 2009

Στο 10% της Αντικειμενικής αξίας η "Τακτοποίηση των ημιυπαίθριων


Αναρτήθηκε από... energoipoliteskv Blogger

Το 10% επί της αντικειμενικής αξίας του ημιυπαίθριου χώρου θα πρέπει να πληρώσουν στις Πολεοδομίες οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν να προβούν σε τακτοποίηση, καταβάλλοντας παράλληλα μαζί με την αίτηση τακτοποίησης και παράβολο ύψους 250 ευρώ.

Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς, η καταβολή του 10% θα γίνει σε διάστημα ενός έτους από την έναρξη ισχύος της τροποπολογίας (σσ. η τροπολογία θα κατατεθεί στη Βουλή στις 2 Ιουλίου), ενώ σε περίπτωση μη τακτοποίησης, το πρόστιμο ανέγερσης για κάθε ημιυπαίθριο χώρο θα ανέρχεται στο 30% της αντικειμενικής του αξίας, συν 5% για κάθε χρόνο διατήρησής του.

Ακόμα, η τροπολογία του ΠΕΧΩΔΕ προβλέπει ότι στο εξής το βάθος των ημιυπαίθριων χώρων δεν πρέπει να ξεπερνά το ένα μέτρο και 80 εκατοστά και οι ημιυπαίθριοι θα πρέπει να κατανέμονται ομοιόμορφα σε όλο το κτίριο.

Πρωτοσέλιδο Λαμιακού Τύπου

Αναρτήθηκε από .... energoipoliteskv Blogger

Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

Υπουργική Απόφαση σε εφαρμογή του Άρθρου ३ του Ν. 3730/2008 για την προστασία ανηλίκων από τον καπνό και το αλκοόλ.




Αναρτήθηκε απο ... energoipoliteskv Blogger

ΘΕΜΑ: "Υπουργική Απόφαση σε εφαρμογή του Άρθ. 3 του Ν.3730/ 2008 για την προστασία ανηλίκων από τον καπνό και το αλκοόλ."

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ

Έχοντας υπόψη τις διατάξεις:

1. Τη σύσταση της 2ας Δεκεμβρίου 2008 του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου "περί ελέγχου του καπνού και απαγόρευσης του καπνίσματος".

2. Τα Άρθ. 8, 13, 16 του Ν. 3420/ 2005 (ΦΕΚ 298, τ.Α΄, 06.12.05) "περί επικύρωσης της Σύμβασης Πλαίσιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, Π.Ο.Υ. για τον έλεγχο του καπνού".

3. Το Άρθ. 3 του Ν. 3730/ 2008 (ΦΕΚ 262, τ.Α΄, 23.12.08) "περί προστασίας ανηλίκων από τον καπνό και το αλκοόλ".

4. Την εισήγηση της Ειδικής Υπηρεσίας Προστασίας ανηλίκων από τον καπνό και το Αλκοόλ.

5. Την ανάγκη άμεσης έναρξης εφαρμογής των απαγορεύσεων του Αρθ. 3 Ν. 3730/2008 από 1ης.7.2009.

6. Ότι από την παρούσα απόφαση δεν δημιουργείται δαπάνη εις βάρος του Κρατικού προϋπολογισμού.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ:

1. Στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος της περίπτωσης β της παραγράφου 1 του αρθ. 3 του Ν. 3730/2008 "Προστασία των ανηλίκων από τον καπνό, τα αλκοολούχα ποτά και άλλες διατάξεις" (ΦΕΚ 262/2008), επιτρέπεται να δημιουργηθεί χώρος για καπνίζοντες πελάτες στις ακόλουθες περιπτώσεις και βάσει των εξής προϋποθέσεων:

Εφ' όσον η συνολική επιφάνεια του καταστήματος, όπως προκύπτει από το μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο ισοδύναμο έγγραφο, έχει μικτό εμβαδόν μέχρι 70 τ.μ., (παρ. 3 αρθ. 3), η επιχείρηση δύναται να επιλέξει να λειτουργήσει αποκλειστικά, ως χώρος καπνιζόντων, με δήλωση του κατά νόμου υπευθύνου του καταστήματος στην αρμόδια για την χορήγηση της άδειας λειτουργίας του Δημόσια Αρχή.

Για τη λειτουργία του καταστήματος ως χώρου καπνιζόντων θα πρέπει να τροποποιηθεί η άδεια λειτουργίας του. Η τροποποίηση αυτή προϋποθέτει, με την επιφύλαξη όλων των ισχυουσών διατάξεων, τα κάτωθι:

α. Το κατάστημα πρέπει να διαθέτει ή να εξοπλιστεί, με κατάλληλα και επαρκή μηχανήματα εξαερισμού και καθαρισμού του εσωτερικού αέρα. Η καταλληλότητα των μηχανημάτων κρίνεται από τις κατά τόπους αδειοδοτούσες Αρχές βάσει παγίων οδηγιών της Ειδικής Υπηρεσίας Προστασίας από τον Καπνό και το Αλκοόλ σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.

β. Πρέπει να αναρτηθεί από τον υπεύθυνο λειτουργίας στην πρόσοψη, αλλά και στο εσωτερικό ειδικό σήμα, που θα αναφέρει ότι "το κατάστημα είναι χώρος για καπνίζοντες".

Τα καταστήματα τα οποία, δεν έχουν λάβει τον χαρακτηρισμό ως καταστήματα καπνιζόντων, με την ανωτέρω διαδικασία υπόκεινται στην πλήρη απαγόρευση καπνίσματος, από την 1η Ιουλίου 2009.

2. Τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος με συνολική επιφάνεια από 70 τ.μ. έως και 300 τ.μ., δύνανται να δημιουργήσουν χώρο καπνιζόντων. Για τη δημιουργία του χώρου αυτού απαιτείται προηγούμενη αίτηση του υπεύθυνου λειτουργίας της επιχείρησης στην αρμόδια Δημόσια Αρχή, που χορηγεί την άδεια λειτουργίας του καταστήματος και υποβολή όλων των αναγκαίων, σύμφωνα με τους όρους της παρούσης, δικαιολογητικών.

Ο χώρος καπνιζόντων πρέπει:

α. Να έχει κατά μέγιστο εμβαδό ίσο με το 30 % του ωφέλιμου χώρου του καταστήματος.

β. Να είναι πλήρως διαχωρισμένος από το υπόλοιπο κατάστημα.

γ. Να είναι εξοπλισμένος με τα κατάλληλα για τον εξαερισμό του και τον καθαρισμό του εσωτερικού του αέρα μηχανήματα. Η καταλληλότητα των μηχανημάτων κρίνεται από τις κατά τόπους αδειοδοτούσες Αρχές βάσει παγίων οδηγιών της Ειδικής Υπηρεσίας Προστασίας από τον Καπνό και το Αλκοόλ σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης

δ. Να έχει εμφανή επιγραφή τόσο στο εσωτερικό του, όσο και στην εξωτερική επιφάνεια του διαχωριστικού του από το υπόλοιπο κατάστημα, ότι πρόκειται για χώρο καπνιζόντων. Σε όλο το υπόλοιπο κατάστημα πρέπει να αναρτηθούν σε εμφανή σημεία επιγραφές ότι απαγορεύεται πλήρως το κάπνισμα.

ε. Για τη χορήγηση της αιτούμενης άδειας δημιουργίας χώρου καπνιζόντων, πρέπει να υποβληθούν στην αρμόδια Δημόσια Αρχή, σχετική μελέτη για την κατασκευή και τον εξοπλισμό του χώρου καπνιζόντων, καθώς και πλήρης κάτοψη και τοπογραφικό του καταστήματος.

Σε κάθε περίπτωση απαγορεύεται η είσοδος , παραμονή και η οποιασδήποτε μορφής απασχόληση ανηλίκων στους χώρους καπνιζόντων. Επίσης απαγορεύεται η είσοδος και παραμονή των ανηλίκων στους ως άνω χώρους ακόμα και στις περιπτώσεις ιδιωτικών εκδηλώσεων, ανεξάρτητα εάν συνοδεύονται από ενήλικες.

3. Κέντρα διασκέδασης, με ζωντανή έγχορδη μουσική, άνω των τριακοσίων τετραγωνικών μέτρων (300 τ.μ.) δύνανται να δημιουργούν χώρο για καπνίζοντες, με εμβαδό ίσο, κατά μέγιστο, με το 40% του συνολικού χώρου του καταστήματος. Ο χώρος καπνιζόντων διαχωρίζεται από το υπόλοιπο κατάστημα με διαχωριστικό που έχει ελάχιστο ύψος δύο (2) μέτρα.

Ο εξαερισμός του χώρου πρέπει να γίνεται σύμφωνα με τους όρους των περιπτώσεων γ, δ και ε της παραγράφου 2 της παρούσης. Εκτός του χώρου καπνιζόντων ο υπεύθυνος λειτουργίας του κέντρου πρέπει να λάβει όλα τα μέτρα όπως η τοποθέτηση επιγραφών, η μη ύπαρξη σταχτοδοχείων και η ενημέρωση από το προσωπικό για να τονιστεί ότι απαγορεύεται πλήρως το κάπνισμα. Η χορήγηση της άδειας για τη δημιουργία χώρου καπνιζόντων, με επακριβή καθορισμό αυτού, γίνεται από την αρμόδια για την έκδοση της άδειας λειτουργίας του Δημόσιας Αρχής, κατόπιν αιτήσεως του υπεύθυνου λειτουργίας του κέντρου, υποβολής των δικαιολογητικών και βάσει των όρων που αναφέρονται στην περίπτωση ε της παραγράφου 2 της παρούσης.

4. Οι επιχειρήσεις καζίνο, διέπονται από το Ν.2206/1994 και οι όροι σχετικά με την απαγόρευση του καπνίσματος στις αίθουσες παιχνιδιού, θα καθορισθούν κατόπιν διαβούλευσης με το Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών και το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης.

Στους υπόλοιπους χώρους και στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, που λειτουργούν μέσα στο καζίνο, καθώς και στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος που λειτουργούν σε ξενοδοχεία, πλοία και τρένα, εφαρμόζονται τα προβλεπόμενα από τις παραγράφους 1, 2 και 3 της παρούσης, ως προς τους όρους εφαρμογής της πλήρους απαγόρευσης του καπνίσματος. Στους κοινόχρηστους χώρους και τους χώρους υγιεινής των καζίνο και του συνόλου των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, ανεξαρτήτως εμβαδού, είδους παρεχομένων υπηρεσιών και αρχής χορήγησης της άδειας λειτουργίας τους, απαγορεύεται το κάπνισμα.

5. Τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, ανεξαρτήτως εμβαδού, είδους παρεχομένων υπηρεσιών και αρχής χορήγησης της άδειας λειτουργίας τους, που δεν έχουν άδεια δημιουργίας χώρου καπνιζόντων, υπάγονται στην απαγόρευση χρήσης προϊόντων καπνού.

Στο πεδίο εφαρμογής της απαγόρευσης του νόμου, δεν εμπίπτουν οι εξωτερικοί χώροι ανάπτυξης τραπεζοκαθισμάτων των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, όπως οι χώροι αυτοί περιγράφονται στην άδεια λειτουργίας τους, ακόμη και αν καλύπτονται με σκέπαστρο.

Οι υπεύθυνοι λειτουργίας των καταστημάτων είναι υποχρεωμένοι να αναρτούν σε εμφανή σημεία του καταστήματος επιγραφές για την απαγόρευση του καπνίσματος, να αποσύρουν το σύνολο των σταχτοδοχείων, να ενημερώνουν τους πελάτες για την απαγόρευση και να λαμβάνουν όλα τα μέτρα για την απομάκρυνση των πελατών που παραβιάζουν τις απαγορεύσεις.

6. Αρμόδια αρχή, πέραν των όσων καθορισθούν από την Κοινή Υπουργική Απόφαση της παρ. 3 του άρθρου 6 του Ν. 3730/ 2008, για τον έλεγχο των παραβάσεων που αφορούν στη κατανάλωση προϊόντων καπνού σε χώρους που εμπίπτουν στην απαγόρευση του καπνίσματος, είναι ο Τομέας Ελέγχου Καπνού και Αλκοόλ του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. (Σώματος Επιθεωρητών Υπηρεσιών Υγείας Πρόνοιας). Τους Επιθεωρητές συνδράμουν στο έργο τους οι αστυνομικές και λιμενικές αρχές, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 5 του Ν.3730/ 2008.

Οι Αρμόδιες αρχές για τον έλεγχο, την βεβαίωση των παραβάσεων και την επιβολή των κυρώσεων στους κατά νόμο υπεύθυνους, θα καθορισθούν με την προβλεπόμενη από την παρ. 3 του άρθρου 6 του Ν.3730/ 2008, Κοινή Απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Ανάπτυξης και Υγείας και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού.

7. Στους χώρους των φορέων παροχής υπηρεσιών υγείας και πρόνοιας, τόσο του δημόσιου όσο και του ιδιωτικού τομέα και στους χώρους των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, κάθε βαθμίδας, τόσο του δημόσιου όσο και του ιδιωτικού τομέα απαγορεύεται πλήρως το κάπνισμα. Εξαιρούνται τα ψυχιατρικά ιδρύματα και οι μονάδες ψυχικής υγείας, καθώς για τους ασθενείς τους αποκλειστικά, δύναται να επιτραπεί το κάπνισμα κατόπιν έγγραφης γνωμάτευσης του θεράποντος ιατρού για θεραπευτικούς και μόνο λόγους.

8. Στους εργασιακούς χώρους του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, επιτρέπεται η δημιουργία χώρων για καπνίζοντες, υπό τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις:

α. Η δημιουργία χώρου για καπνίζοντες επιτρέπεται, εφόσον υπάρχει σχετικό αίτημα από το αρμόδιο όργανο των εργαζομένων μόνο στις περιπτώσεις των δημοσίων υπηρεσιών και των ιδιωτικών επιχειρήσεων που απασχολούν περισσότερους από 50 (πενήντα) εργαζόμενους.

β. Οι χώροι για καπνίζοντες, σε καμία περίπτωση δεν είναι χώροι εργασίας και θα είναι πλήρως διαχωρισμένοι από τους εργασιακούς χώρους και τους χώρους εξυπηρέτησης των συναλλασσόμενων και των επισκεπτών της δημόσιας υπηρεσίας ή της ιδιωτικής επιχείρησης. Το εμβαδό των χώρων καπνιζόντων θα καθορισθεί για τους χώρους της δημόσιας υπηρεσίας με απόφαση της διοίκησης μετά από συμφωνία με το αρμόδιο όργανο εκπροσώπησης των εργαζομένων και για τους χώρους της ιδιωτικής επιχείρησης κατόπιν συμφωνίας εργοδοτών και εκπροσώπων των εργαζομένων. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να παρακωλύεται η ομαλή λειτουργία της δημόσιας υπηρεσίας ή της ιδιωτικής επιχείρησης.

γ. Οι χώροι για καπνίζοντες θα διαθέτουν επαρκή εξοπλισμό και κατάλληλα μηχανήματα για τον καθαρισμό του εσωτερικού τους αέρα, σύμφωνα με την εισήγηση της Ειδικής Υπηρεσίας Προστασίας από τον Καπνό και το Αλκοόλ βάσει των σχετικών κατευθυντήριων οδηγιών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.

δ. Οι χώροι για καπνίζοντες θα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από το προσωπικό της δημόσιας υπηρεσίας ή της κατά περίπτωση ιδιωτικής επιχείρησης και δεν αποτελούν ούτε δύνανται να περιλάβουν τμήμα των κοινόχρηστων χώρων ή των χώρων υγιεινής.

ε. Στους χώρους καπνιζόντων πρέπει να υπάρχουν στην είσοδο αλλά και στο εσωτερικό εμφανείς επιγραφές, ότι επιτρέπεται το κάπνισμα και δεν επιτρέπεται σε αυτούς η είσοδος ανηλίκων.

στ. Στις περιπτώσεις που δημόσιες υπηρεσίες, ή ιδιωτικές επιχειρήσεις δεν διαμορφώσουν χώρο καπνιζόντων, θα υπάγονται στην πλήρη απαγόρευση χρήσης προϊόντων καπνού.

Από την 01/09/2009 απαγορεύεται κάθε μορφής διαφήμιση προϊόντων καπνού σε όλους τους εξωτερικούς και υπαίθριους χώρους. Η διαφήμιση προιόντων καπνού επιτρέπεται μόνο στους εσωτερικούς χώρους των σημείων πώλησης προιόντων καπνού.

Η παρούσα απόφαση επικαιροποιείται την 01/01/2010, με βάση την κτηθείσα εμπειρία και στην κατεύθυνση υλοποίησης των σκοπών του νόμου, εφαρμογής της αντικαπνιστικής πολιτικής και αποτελεσματικής προάσπισης της δημόσιας υγείας.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ & ΚΟΙΝ. ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ

Πρωτοσέλιδο Λαμιακού Τύπου

Αναρτήθηκε απο .... energoipoliteskv Blogger

Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

Το Πρωτοσέλιδο της `` Σέντρας ``

Δεύτερη στον όμιλο η εθνική ανδρών μετά το 3 - 1 σετ επι της Γερμανίας




Αναρτήθηκε απο ... energoipoliteskv Blogger

Η Εθνική ομάδα ανδρών πέτυχε την πρώτη της νίκη απέναντι στη Γερμανία στο Ευρωπαϊκό Λιγκ, κλείνοντας θετικά το διήμερο των αγώνων, που πραγματοποιήθηκαν στο «Χαλκιοπούλειο» της Λαμίας. Βελτιωμένο σε σχέση με το πρώτο ματς, το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα επικράτησε με 3-1 και ανέβηκε στη δεύτερη θέση του α' ομίλου.
Οι Γερμανοί είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν το παιχνίδι στο τάι-μπρέικ, όταν βρέθηκαν μπροστά με 22-19 στο 4ο σετ, ωστόσο οι επιθέσεις του κορυφαίου της αναμέτρησης Αρμενάκη (είχε 30 πόντους με 6 άσους) και τα σερβίς του Ψάρρα έδωσαν τη νίκη στους γηπεδούχους. Μετά τη λήξη του ματς, οι φιλοξενούμενοι εξέφρασαν τα έντονα παράπονά τους για τη διαιτησία.

Στα παράπονα των αντιπάλων απάντησε ο Κώστας Αρσενιάδης:

«Οι Γερμανοί έχουν σύστημα να εκνευρίζουν τον αντίπαλο, ζητούν πάντα από τους διαιτητές πράγματα που δε δικαιούνται και γκρινιάζουν χωρίς λόγο. Ήθελαν οπωσδήποτε να περάσουν στην τετράδα και αυτή η ήττα τους θύμωσε. Κι εμείς είχαμε παράπονα από τους διαιτητές στη Γερμανία».

Και ο Ομοσπονδιακός τεχνικός προσέθεσε:

«Θα συνεχίσουμε στη διοργάνωση με αλλαγές, δεν έχουμε άλλη επιλογή. Ο Ρουμελιώτης είναι τραυματίας και ο Αρμενάκης ταξιδεύει σήμερα κιόλας για Ιταλία. Δε μιλάμε για πρόκριση, έχουμε πολλά προβλήματα για να σκεφτόμαστε κάτι τέτοιο. Για πρώτη φορά σήμερα παίξαμε καλά στην τακτική μπλοκ – άμυνα, μόνο αυτό κάναμε καλό. Από μέρα σε μέρα είμαστε καλύτεροι και αυτό είναι σημαντικό».

Ο κορυφαίος σκόρερ του αγώνα, Τόλης Αρμενάκης τόνισε:

«Χάσαμε το πρώτο παιχνίδι αποκλειστικά από δικά μας λάθη. Αυτή τη φορά έπρεπε να κερδίσουμε. Έχουμε πολλές ατυχίες και τραυματισμούς και αν δεν ήταν τραυματίας ο Ρουμελιώτης εγώ δε θα ήμουν σήμερα εδώ, αλλά στην Πεσκάρα».

Ο Αργεντινός προπονητής της Γερμανίας, Ραούλ Λοθάνο, είπε: «Οι επόπτες χάρισαν στην Ελλάδα 10 πόντους και γελούσαν εις βάρος μας, γιατί τα λάθη τους ήταν συνειδητά. Μας έκλεψαν το παιχνίδι».

Τα σετ: 18-25, 25-20, 25-20, 25-23.

ΕΛΛΑΔΑ (Αρσενιάδης): Καριπίδης 10 (8/23 επ., 2 μπλ.), Ριζόπουλος 7 (1 άσος, 6/15 επ.), Αρμενάκης 16, Αρμενάκης 30 (6 άσοι, 23/42 επ., 1 μπλ.), Ανδρεάδης 6 (6/14 επ.), Σμαραγδής 10 (1 άσος, 7/10 επ., 2 μπλ.), Ψάρρας 2 (1 άσος, 1/2 επ.), Στεφάνου (λ- 50%) / Παπαδημητρίου, Σουλτανόπουλος 1 (1 μπλ.), Τσέργας 3 (2/3 επ., 1 μπλ.).

ΓΕΡΜΑΝΙΑ (Λοθάνο): Σβαρτς 12 (11/18 επ., 1 μπλ.), Πόμπε 3 (3/13 επ.), Κράουζε 13 (2 άσοι, 11/27 επ.), Βίμπελ 10 (5/9 επ., 5 μπλ.), Μπέμε 11 (9/12 επ., 2 μπλ.), Ρίκε 3 (2/3 επ., 1 μπλ.), Τίλε (λ- 57%) / Κάμπα 8 (1 άσος, 6/12 επ., 1 μπλ.), Μπάουερ, Στόιερβαλντ 2 (2 μπλ.).

Βαθμολογία
1. Γερμανία 12 (20-13)
2. Ελλάδα 12 (14-17)
3. Βέλγιο 11 (18-13) *
4. Ρουμανία 9 (10-19) *
* Βέλγιο και Ρουμανία παίζουν την Κυριακή.

Και με Υπογραφή Υπουργού : Κάνουμε μπάνιο και τρώμε ψάρια




Αναρτήθηκε από .... energoipoliteskv Blogger

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 26 Ιουνίου 2009

ΘΕΜΑ: Και με υπογραφή Υπουργού: κάνουμε μπάνιο και τρώμε ψάρια

Για πρώτη φορά υπάρχει γραπτή απάντηση του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, με υπογραφή Υφυπουργού, για το Μαλιακό Κόλπο.
Πρόκειται για σημαντική πολιτική εξέλιξη, αφού, πέραν από τις διαβεβαιώσεις του Νομάρχη, του ΕΘΙΑΓΕ και άλλων φορέων και παραγόντων, υπάρχει πλέον και επίσημη υπογραφή Υπουργού που αναφέρει ρητά ότι δεν υπάρχει κίνδυνος για τη δημόσια υγεία. Όλοι οι λουόμενοι μπορούν να κολυμπήσουν ελεύθερα στις θάλασσες της Φθιώτιδας και οι πολίτες να καταναλώσουν άφοβα ψάρια.

Ειδικότερα, στις επανειλημμένες κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις και όχι μόνο του Βουλευτή Φθιώτιδας, κ. Ηλία Καλλιώρα, για τη διερεύνηση των αιτιών θανάτου ψαριών στο Μαλιακό Κόλπο, αλλά και για τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν για τη προστασία του Μαλιακού, το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, απάντησε τα ακόλουθα:

«Με το από 8-4-2009 Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, έγινε γνωστό ότι δείγματα σάρκας ψαριών και υδάτων, από την περιοχή του Μαλιακού Κόλπου, εστάλησαν για τοξικολογική ανάλυση στο Κέντρο Κτηνιατρικών Ιδρυμάτων Αθηνών (Ινστιτούτο Βιοχημείας, Τοξικολογίας) και στο Ινστιτούτο Λοιμοδών και Παρασιτικών Νοσημάτων (ΙΛΟΙΠΑΝ-Εθνικό Εργαστήριο Αναφοράς για τις ασθένειες των Ιχθύων).
Τα αποτελέσματα της τοξικολογικής εξέτασης σε ιστούς ήταν αρνητικά σε φυτοφάρμακα, οργανικά δηλητήρια, βαριά μέταλλα, ενώ οι μικροβιολογικοί έλεγχοι ήταν αρνητικοί και με βάση τον παρασιτολογικό έλεγχο δεν διαπιστώθηκαν παθογόνα παράσιτα.
Επιπλέον, σύμφωνα με τα από 13-4-2009 αποτελέσματα των εξετάσεων που διενεργήθηκαν στην Εργαστηριακή Μονάδα Θαλασσίων Τοξικών Μικροφυκών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης σε δείγματα νερού και ιχθύων, τα μικροφύκη που βρέθηκαν κατά τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο και στα επίπεδα αφθονίας που ανιχνεύθηκαν στο Μαλιακό Κόλπο, δε συνιστούν κίνδυνο για τη Δημόσια Υγεία.

Όσον αφορά στα μέτρα που πρέπει να ληφθούν για την προστασία και τη διαχείριση του Μαλιακού Κόλπου, σας ενημερώνουμε για ακόλουθα:
Αποζημίωση των αλιέων της περιοχής: Σύμφωνα με τα ισχύοντα, δεν υπάρχει η δυνατότητα αποζημίωσης των αλιέων από τον ΕΛΓΑ, καθόσον δεν υπάγονται σε καθεστώς ασφάλισης ανάλογο με αυτό των αγροτών. Παρόλα αυτά, προωθείται η απαραίτητη νομοθετική ρύθμιση, ώστε να περιλαμβάνεται στους σκοπούς του ΕΛΓΑ και η ασφάλιση της αλιευτικής παραγωγής και του αλιευτικού κεφαλαίου από φυσικούς κινδύνους.

Δημιουργία Φορέα φύλαξης και ελέγχου της προστατευόμενης περιοχής του Μαλιακού: Ο έλεγχος και η εφαρμογή της ισχύουσας αλιευτικής νομοθεσίας και η επιβολή κυρώσεων είναι αρμοδιότητα της Λιμενικής Αρχής. Η Δ/νση Θαλάσσιας Αλιείας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, καταρχήν, δεν απορρίπτει την πρόταση για δημιουργία αλειοφυλακής, η οποία σήμερα δεν προβλέπεται από την υφιστάμενη νομοθεσία.

Τροποποίηση ισχύουσας νομοθεσίας: Τα εθνικά διαχειριστικά μέτρα για την αλιεία στη θάλασσα, λαμβάνονται στο πλαίσιο του άρθρου 10 του Ν. Δ/γματος 420/1970, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, με στόχο τη βιώσιμη εκμετάλλευση των έμβιων πόρων, σε συνδυασμό με τις βιώσιμες περιβαλλοντικές, οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες.

Η ύπαρξη επιστημονικών στοιχείων είναι απαραίτητα για την τεκμηρίωση των όποιων αποφάσεων, που αποβλέπουν στην περιβαλλοντική προστασία και έχουν οικονομικό και κοινωνικό αντίκτυπο. Επιπλέον, σύμφωνα με το άρθρο 2 παρ. 2β του Καν. (ΕΚ) 2371/2002 «η διαδικασία λήψης αποφάσεων που θα στηρίζεται σε έγκυρες επιστημονικές συμβουλές…) αποτελεί μία από τις αρχές ορθής διαχείρισης που πρέπει να ακολουθούνται, στο πλαίσιο της εφαρμογής της Κοινής Αλιευτικής Πολιτικής».

Σάββατο 27 Ιουνίου 2009

ΦΘΙΩΤΙΔΑ SOS - ΜΕΤΑΛΕΙΑ & ΒΑΡΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ

Αναρτήθηκε από ..... energoipoliteskv blogger

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
24-6-2009

ΦΘΙΩΤΙΔΑ ΣΟΣ
ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ & ΒΑΡΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ

Το Ειδικό Χωροταξικό για τη Βιομηχανία του ΥΠΕΧΩΔΕ, εναντίον του οποίου προσφύγαμε χθές στο ΣτΕ, μετατρέπει το σύνολο σχεδόν του νομού Φθιώτιδας σε ζώνη εξόρυξης βωξίτη και βαριάς μεταλλουργικής βιομηχανίας, με κίνδυνο να καταστραφούν αρχαιολογικοί χώροι , δάση-δασικές εκτάσεις και εθνικοί δρυμοί, περιοχές NATURA και SPA, Ιαματικές Πηγές, παράκτιες εκτάσεις και να ρυπανθούν ανεπανόρθωτα ο Ευβοϊκός και ο ήδη επιβαρυμένος Μαλιακός κόλπος. Η βιομηχανική ζώνη της Αττικοβοιωτίας επεκτείνεται μέχρι τη Μαγνησία. Η ζωή των κατοίκων θα γίνει αφόρητη και θα πληγεί θανάσιμα ο Τουρισμός.
Η Οϊτη κινδυνεύει να ισοπεδωθεί από την εξόρυξη βωξίτη .
Η ένταση της εκμετάλλευσης θα είναι τέτοια ώστε προβλέπεται στο νομό τεράστια βιομηχανική ζώνη Λαμίας που θα επεκτείνεται στις εκβολές του Σπερχειού, επάνω στο βουνό Καλλίδρομο (Λοκρίδα), ενώ στη Στυλίδα θα γίνουν νέες εγκαταστάσεις επεξεργασίας βωξίτη,απειλώντας με οικολογική καταστροφή όλη την περιοχή.
Εξορύξεις και βιομηχανίες προβλέπονται ακόμη σε όλη την περιοχή της Λοκρίδας- Τιθορέας καθώς και τους Δήμους Αταλάντης και Οπουντίων, με προοπτική η βιομηχανική ζώνη Λαμίας να ενωθεί με τη ζώνη των Οινοφύτων , η οποία με το ίδιο νομοθέτημα επεκτείνεται σε όλο το νομό Βοιωτίας .
Προβλέπονται παραθαλάσσιες Βιομηχανίες με δικές τους λιμενικές εγκταστάσεις.
Καλούμε όλους τους κατοίκους της Φθιώτιδας να αγωνιστούν μαζί μας ενάντια στα περιβαλλοντοκτόνα αλλά και αντιαναπτυξιακά αυτά σχέδια.