Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com
Αγαπητοί φίλοι και φίλες. Η Φθιώτιδα σήμερα αντιμετωπίζει μεγάλη περιβαλλοντική επιβάρυνση. Η ρύπανση του Σπερχειού ποταμού και της θάλασσάς μας, η διαχείριση των απορριμμάτων και η απογύμνωση του δασικού πλούτου ζητούν άμεσες λύσεις. Ανήκοντας στο μεσαίο χώρο και αγανακτισμένος από τους ιδεολογικούς φανατισμούς,τις κραυγές και τις ψεύτικες υποσχέσεις των κομμάτων, αποφάσισα να στηρίξω ενεργά με την υποψηφιότητά μου τους Οικολόγους-Πράσινους, επειδή πιστεύω στην εθελοντική-συμμετοχική δημοκρατία και ότι ο αγώνας για το περιβάλλον είναι η πρώτη πολιτική προτεραιότητα στον δοκιμαζόμενο τόπο μας.
Από paratiritisfthiotidas
Για μια Εναλλακτική Ενημέρωση Οικολογική - Για ένα ανοιχτό βήμα διαλόγου με τους Πολίτες των Καμένων Βούρλων. Γράψτε μας την άποψη σας, την καταγγελία σας, την διαφωνία σας. Δεχόμαστε τα πάντα, ακόμη και να μας καταγγείλετε και αποστείλατε στο e-mail: energoipoliteskv@gmail.com
Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009
Απόψε το πρώτο Debate όλων των πολιτικών αρχηγών
Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com
Στις 20.00 το βράδυ της Δευτέρας η τηλεοπτική αναμέτρηση των έξι πολιτικών αρχηγών.
Οι δημοσιογράφοι θα έχουν περισσότερο χρόνο για να διατυπώσουν τις ερωτήσεις τους καθώς και δικαίωμα να υποβάλουν διευκρινιστικές ερωτήσεις.
Στο τέλος κάθε κύκλου ερωτήσεων ο κάθε πολιτικός αρχηγός θα έχει το δικαίωμα να θέσει μια ερώτηση σε έναν από τους άλλους πολιτικούς αρχηγούς της επιλογής του χωρίς δικαίωμα σχολιασμού.
Την Τρίτη, στις 20.00 θα πραγματοποιηθεί η τηλεοπτική αντιπαράθεση Καραμανλή - Παπανδρέου.
Η μονομαχία των δύο θα έχει έναν συντονιστή και πέντε θεματικές ενότητες.
Αναρτήθηκε από kafeneio
Στις 20.00 το βράδυ της Δευτέρας η τηλεοπτική αναμέτρηση των έξι πολιτικών αρχηγών.
Οι δημοσιογράφοι θα έχουν περισσότερο χρόνο για να διατυπώσουν τις ερωτήσεις τους καθώς και δικαίωμα να υποβάλουν διευκρινιστικές ερωτήσεις.
Στο τέλος κάθε κύκλου ερωτήσεων ο κάθε πολιτικός αρχηγός θα έχει το δικαίωμα να θέσει μια ερώτηση σε έναν από τους άλλους πολιτικούς αρχηγούς της επιλογής του χωρίς δικαίωμα σχολιασμού.
Την Τρίτη, στις 20.00 θα πραγματοποιηθεί η τηλεοπτική αντιπαράθεση Καραμανλή - Παπανδρέου.
Η μονομαχία των δύο θα έχει έναν συντονιστή και πέντε θεματικές ενότητες.
Αναρτήθηκε από kafeneio
Τον "έκοψε" ο Σταϊκούρας από τη Φθιώτιδα και τον έβαλαν στο ...Επικρατείας!
Αναρτήθηκε από.... energoipoliteskv.blogspot.com
Από τον Γιάννη Δαίδαλο
Δεν είναι μόνο η περίπτωση της Ν. Γκοτσοπούλου -για την οποία γράψαμε λίγο νωρίτερα- ενδιαφέρουσα από το ψηφοδέλτιο Επικρατείας της ΝΔ. Είναι και του Γιάννη Οικονόμου, πρώην προέδρου της ΟΝΝΕΔ και νυν γενικού γραμματέα Καταναλωτή. Ο Γ. Οικονόμου ήθελε να κατέβει και πάλι υποψήφιος στο νομό Φθιώτιδας, αλλά κόπηκε κατόπιν παρέμβασης του Κώστα Σταϊκούρα ο οποίος φοβήθηκε ότι θα κινδύνευε να μην επανεκλεγεί ο γιος του Χρήστος Σταϊκούρας.
Ετσι, ως "αποζημίωση" προσφέρθηκε στον Γ. Οικονόμου η εντέκατη θέση στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας...
Από.....press-gr
Από τον Γιάννη Δαίδαλο
Δεν είναι μόνο η περίπτωση της Ν. Γκοτσοπούλου -για την οποία γράψαμε λίγο νωρίτερα- ενδιαφέρουσα από το ψηφοδέλτιο Επικρατείας της ΝΔ. Είναι και του Γιάννη Οικονόμου, πρώην προέδρου της ΟΝΝΕΔ και νυν γενικού γραμματέα Καταναλωτή. Ο Γ. Οικονόμου ήθελε να κατέβει και πάλι υποψήφιος στο νομό Φθιώτιδας, αλλά κόπηκε κατόπιν παρέμβασης του Κώστα Σταϊκούρα ο οποίος φοβήθηκε ότι θα κινδύνευε να μην επανεκλεγεί ο γιος του Χρήστος Σταϊκούρας.
Ετσι, ως "αποζημίωση" προσφέρθηκε στον Γ. Οικονόμου η εντέκατη θέση στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας...
Από.....press-gr
Τι θα γίνει στη Φθιώτιδα
Αναρτήθηκε από.......energoipoliteskv.blogspot.com
Ανατροπή του πασοκικού σκηνικού φαίνεται στη Φθιώτιδα με την κάθοδο της πρώην ευρωβουλευτίνας Κατερίνας Μπατζελή...
Η Μπατζελή που γνωρίζει καλά τα αγροτικά ζητήματα και τα έχει χειριστεί για πολλά χρόνια στις Βρυξέλλες, έχει ήδη αποκτήσει σημαντικό προβάδισμα στην αναμέτρηση μεταξύ των πασόκων στο νομό.
Από....troktiko
Ανατροπή του πασοκικού σκηνικού φαίνεται στη Φθιώτιδα με την κάθοδο της πρώην ευρωβουλευτίνας Κατερίνας Μπατζελή...
Η Μπατζελή που γνωρίζει καλά τα αγροτικά ζητήματα και τα έχει χειριστεί για πολλά χρόνια στις Βρυξέλλες, έχει ήδη αποκτήσει σημαντικό προβάδισμα στην αναμέτρηση μεταξύ των πασόκων στο νομό.
Από....troktiko
ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ: Χάλκινη η Ελλάδα, 57-56 την Σλοβενία
Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com
Η Ελλάδα νίκησε στον μικρό τελικό την Σλοβενία με 57-56 και κατέκτησε την τρίτη θέση στο Ευρωμπάσκετ της Πολωνίας. Η εθνική μας κατάφερε να κερδίσει για πρώτη φορά μετά από 60 χρόνια σε μικρό τελικό και θ' ανέβει στο βάθρο των νικητών. Η ομάδα του Γιόνας Καζλάουσκας χάρισε ακόμη μία επιτυχία για το ελληνικό μπάσκετ και αν αναλογιστεί κανείς τις σημαντικές απουσίες που είχε, η κατάκτηση της τρίτης θέσης ισοδυναμεί με κάτι παραπάνω από άθλο . Συγκλονιστικός ο Σχορτσανίτης με 23 πόντους. Η εθνική μας με την νίκη της παρέμεινε εκεί που της αξίζει, δηλαδή στην ελίτ του ευρωπαϊκού μπάσκετ.
Από.... Nooz.gr
Η Ελλάδα νίκησε στον μικρό τελικό την Σλοβενία με 57-56 και κατέκτησε την τρίτη θέση στο Ευρωμπάσκετ της Πολωνίας. Η εθνική μας κατάφερε να κερδίσει για πρώτη φορά μετά από 60 χρόνια σε μικρό τελικό και θ' ανέβει στο βάθρο των νικητών. Η ομάδα του Γιόνας Καζλάουσκας χάρισε ακόμη μία επιτυχία για το ελληνικό μπάσκετ και αν αναλογιστεί κανείς τις σημαντικές απουσίες που είχε, η κατάκτηση της τρίτης θέσης ισοδυναμεί με κάτι παραπάνω από άθλο . Συγκλονιστικός ο Σχορτσανίτης με 23 πόντους. Η εθνική μας με την νίκη της παρέμεινε εκεί που της αξίζει, δηλαδή στην ελίτ του ευρωπαϊκού μπάσκετ.
Από.... Nooz.gr
Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2009
Το ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ...
Αναρτήθηκε από .....energoipoliteskv.blogspot.com
Επικεφαλής ο Γ. Ραγκούσης
Επικεφαλής τον γραμματέα του ΠΑΣΟΚ, όπως γράψαμε από νωρίς (εδώ), έχει το ψηφοδέλτιο Επικρατείας του κόμματος που ανακοινώθηκε πριν από λίγο.
Οι 12 υποψήφιοι είναι οι εξής:
Γιάννης Ραγκούσης
Ελένη Παναρήτη
Ηλίας Μοσχιάλος
Μάγια Τσόκλη
Παύλος Γερουλάνος
Σταυρούλα Σαλουφάκου
Τατιάνα Καραπαναγιώτη
Δημήτρης Λάλας Περιβαλλοντολόγος
Κώστας Φέος Οικονομολόγος
Αλ Μοχάμεντ Χαντ
Αννα Καφέτση
Εμμανουήλ Κριαράς
από press.gr
Επικεφαλής ο Γ. Ραγκούσης
Επικεφαλής τον γραμματέα του ΠΑΣΟΚ, όπως γράψαμε από νωρίς (εδώ), έχει το ψηφοδέλτιο Επικρατείας του κόμματος που ανακοινώθηκε πριν από λίγο.
Οι 12 υποψήφιοι είναι οι εξής:
Γιάννης Ραγκούσης
Ελένη Παναρήτη
Ηλίας Μοσχιάλος
Μάγια Τσόκλη
Παύλος Γερουλάνος
Σταυρούλα Σαλουφάκου
Τατιάνα Καραπαναγιώτη
Δημήτρης Λάλας Περιβαλλοντολόγος
Κώστας Φέος Οικονομολόγος
Αλ Μοχάμεντ Χαντ
Αννα Καφέτση
Εμμανουήλ Κριαράς
από press.gr
Ο Αβραμόπουλος αποσύρεται απο την κούρσα διαδοχής στη ΝΔ
Αναρτήθηκε από.......energoipoliteskv.blogspot.com
“Αποχωρήσεις δεν έχουμε μόνο από τη βουλή και τα ψηφοδέλτια αλλά και από την ...κούρσα διαδοχής του Κ.Καραμανλή στη ΝΔ! Όπως προϊδεάζει και με τη σημερινή του συνέντευξη στην "Κ.Ε." ο Δημήτρης Αβραμόπουλος ΔΕΝ θα είναι "δελφίνος" και ΔΕΝ θα διεκδικήσει την αρχηγία της ΝΔ μετά την - αναμενόμενη από όλους - παραίτηση του Κ.Καραμανλή και απο την ηγεσία της ΝΔ μετά τις εκλογές.
Ισως γι αυτό και η Ντόρα Μπακογιάννη, η βασική "δελφίνος" θεωρεί πλέον μοναδικό της αντίπαλο για την διαδοχή τον Α.Σαμαρά και άρχισε τον ...πόλεμο φθοράς του.
Η ...απόσυρση ενδιαφέροντος για την διαδοχή του Καραμανλή, απελευθερώνει τον Δ.Αβραμόπουλο ο οποίος όμως ενώ λογικά θα έπρεπε να στηρίξει τον Α.Σαμαρά ως μετέχων της λεγόμενης "καραμανλικής πτέρυγας" φαίνεται ότι απλά τον "βολεύει" να χάσει τώρα ο Σαμαράς ώστε στη συνέχεια "και μετά τη Ντόρα" να είναι ο ...αδιαμφισβήτητος διάδοχος. Είναι φανερό ότι ο Δ.Αβραμόπουλος κινείται στη λογική ότι "όταν παραδώσει η Ντόρα τη ΝΔ αυτή θα περάσει στους ...καραμανλικούς των οποίων θα ηγείται εκείνος". Θεωρώντας ότι "τώρα δεν έχει τύχη απέναντι στη Ντόρα" αφήνει "να φάει τα μούτρα του ο Σαμαράς".
Φυσικά όλα αυτά είναι σχέδια "επί χάρτου" και ...εικασίες ή επιθυμίες όσων τα σχεδιάζουν. Το τι θα γίνει στην πράξη θα το δούμε. Άλλωστε εάν η ιστορία γραφόταν από ...σεναριογράφους ή ήταν προκαθορισμένη , ο κόσμος θα ήταν αλλιώς.
Η ...απόσυρση Αβραμόπουλου, αφήνει το "δίδυμο" Ντόρας-Σαμαρά στην μετεκλογική αρένα. Το ρεπορτάζ συνεχίζεται....
i-Reporter
“Αποχωρήσεις δεν έχουμε μόνο από τη βουλή και τα ψηφοδέλτια αλλά και από την ...κούρσα διαδοχής του Κ.Καραμανλή στη ΝΔ! Όπως προϊδεάζει και με τη σημερινή του συνέντευξη στην "Κ.Ε." ο Δημήτρης Αβραμόπουλος ΔΕΝ θα είναι "δελφίνος" και ΔΕΝ θα διεκδικήσει την αρχηγία της ΝΔ μετά την - αναμενόμενη από όλους - παραίτηση του Κ.Καραμανλή και απο την ηγεσία της ΝΔ μετά τις εκλογές.
Ισως γι αυτό και η Ντόρα Μπακογιάννη, η βασική "δελφίνος" θεωρεί πλέον μοναδικό της αντίπαλο για την διαδοχή τον Α.Σαμαρά και άρχισε τον ...πόλεμο φθοράς του.
Η ...απόσυρση ενδιαφέροντος για την διαδοχή του Καραμανλή, απελευθερώνει τον Δ.Αβραμόπουλο ο οποίος όμως ενώ λογικά θα έπρεπε να στηρίξει τον Α.Σαμαρά ως μετέχων της λεγόμενης "καραμανλικής πτέρυγας" φαίνεται ότι απλά τον "βολεύει" να χάσει τώρα ο Σαμαράς ώστε στη συνέχεια "και μετά τη Ντόρα" να είναι ο ...αδιαμφισβήτητος διάδοχος. Είναι φανερό ότι ο Δ.Αβραμόπουλος κινείται στη λογική ότι "όταν παραδώσει η Ντόρα τη ΝΔ αυτή θα περάσει στους ...καραμανλικούς των οποίων θα ηγείται εκείνος". Θεωρώντας ότι "τώρα δεν έχει τύχη απέναντι στη Ντόρα" αφήνει "να φάει τα μούτρα του ο Σαμαράς".
Φυσικά όλα αυτά είναι σχέδια "επί χάρτου" και ...εικασίες ή επιθυμίες όσων τα σχεδιάζουν. Το τι θα γίνει στην πράξη θα το δούμε. Άλλωστε εάν η ιστορία γραφόταν από ...σεναριογράφους ή ήταν προκαθορισμένη , ο κόσμος θα ήταν αλλιώς.
Η ...απόσυρση Αβραμόπουλου, αφήνει το "δίδυμο" Ντόρας-Σαμαρά στην μετεκλογική αρένα. Το ρεπορτάζ συνεχίζεται....
i-Reporter
ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ: ΙΣΠΑΝΙΑ-ΕΛΛΑΔΑ 82-64
Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com
Η Ισπανία επιβεβαίωσε τα προγνωστικά, νίκησε, 82-64, την Ελλάδα στον πρώτο ημιτελικό του Ευρωμπάσκετ κι έβαλε πλώρη για το πρώτο της χρυσό ευρωπαϊκό μετάλλιο. Πρώτη θέση που έχουν ήδη καπαρώσει οι διεθνείς στις καρδιές όλων των Ελλήνων με την υπερπροσπάθεια που κατέβαλαν καθ' όλη τη διάρκεια του τουρνουά. Απομένει το ραντεβού του «μικρού» τελικού την Κυριακή (19:30) με τη Σλοβενία που ηττήθηκε στο δεύτερο ημιτελικό σε ματς-θρίλερ, 96-92, από τη Σερβία. Α, και για να μην ξεχνιόμαστε, η Ελλάδα έχει ήδη κατακτήσει δύο Ευρωμπάσκετ!
Ο αγώνας
Η ελληνική ομάδα έμεινε μέσα στο παιχνίδι και διεκδίκησε τη νίκη ουσιαστικά μόνο στο πρώτο οχτάλεπτο της αναμέτρησης. Οι Ισπανοί ξεκίνησαν καλύτερα, προηγήθηκαν 7-2 (2’25’’), αλλά η Ελλάδα προσπέρασε. Η τελευταία φορά όμως που έμεινε στη θέση του οδηγού ήταν στο 7’ (13-14), η τελευταία φορά που οι δύο ομάδες ήταν ισόπαλες ήταν στο 7’40’’ (16-16). Από εκεί και πέρα ο πρώτος λόγος ανήκει στον Πάου Γκασόλ και τους συμπαίκτες του. Έφτασαν στο +10 (31-21, 11’25’’), ανέβασαν τον δείκτη της διαφοράς στο +13 (37-24, 15’30’’), έχοντας προσαρμόσει το παιχνίδι τους πάνω στον Σπανούλη, παίζοντας μια πολύ δυνατή και ιδιαίτερα σκληρή άμυνα, η οποία απέδιδε καρπούς.
Οι Έλληνες παίκτες προσπάθησαν να κλείσουν την ψαλίδα, μείωσαν στους επτά πόντους έχοντας ως μεγάλο όπλο τα ριμπάουντ (47-40, 19’25’’), με το ημίχρονο να κλείνει 49-40. Οι Ισπανοί ήταν αυτοί όμως που μπήκαν πιο δυνατά με την επανέναρξη της αναμέτρησης. Οι λύσεις που είχαν στα χέρια τους ήταν πάρα πολλές, πολύ γρήγορα στο παιχνίδι ο Σκαριόλο είχε χρησιμοποιήσει ήδη δέκα παίκτες, η πίεση δεν σταμάτησε ούτε δευτερόλεπτο, η Ελλάδα δεν μπορούσε να αποφύγει τα λάθη για να ξεφύγουν με 20 πόντους (71-51, 31’40’’) και να αγγίξουν τη μέγιστη διαφορά στον αγώνα λίγο αργότερα (79-56, 35’45’’), πριν ο επίλογος γραφεί με τον Ανδρέα ΓΛυνιαδάκη να κάνει το 82-64.
Τα δεκάλεπτα: 26-21, 49-40, 64-51, 82-64
Διαιτητές: Τσέρεμπουκ (Ιταλία), Μπελόσεβιτς (Σερβία), Λότερμοσερ (Γερμανία)
ΙΣΠΑΝΙΑ (Σέρτζιο Σκαριόλο): Γκασόλ Π. 18 (1), Φερνάντεθ 14 (1), Ρούμπιο 5, Ναβάρο 8, Κλάβερ, Ρέγιες 3, Καμπέθας 8 (2), Γιουγ 9 (1), Γκασόλ Μ. 6, Μουμπρού 9 (2), Γκαρμπαχόσα 2
ΕΛΛΑΔΑ (Γιόνας Καζλάουσκας): Καλαμπόκης, Μπουρούσης 11, Ζήσης 6 (1), Σπανούλης 7 (1), Καλάθης 10 (1), Φώτσης 8 (1), Πρίντεζης 7, Γλυνιαδάκης 4, Καϊμακόγλου, Κουφός 4, Περπέρογλου 2, Σχορτσιανίτης 5
** Στο κλειστό «Σπόντεκ» του Κατοβίτσε και στις θέσεις των VIP βρέθηκε ο Αλεν Άιβερσον. Ο άσος των Μέμφις Γκρίζλις βρίσκεται σε περιοδεία στην Ευρώπη για διαφημιστικούς λόγους με τη χορηγό εταιρεία αθλητικής ένδυσης και μετά το Μιλάνο, σήμερα έφτασε στην Πολωνία. Ο Άιβερσον γνώρισε τις επιδοκιμασίες των Ελλήνων και των Ισπανών φιλάθλων, όταν τον εντόπισαν οι οπερατέρ στις θέσεις των υψηλών προσκεκλημένων και με κοντινό πλάνο προβλήθηκε από τις οθόνες στην οροφή του κλειστού.
Η Ισπανία επιβεβαίωσε τα προγνωστικά, νίκησε, 82-64, την Ελλάδα στον πρώτο ημιτελικό του Ευρωμπάσκετ κι έβαλε πλώρη για το πρώτο της χρυσό ευρωπαϊκό μετάλλιο. Πρώτη θέση που έχουν ήδη καπαρώσει οι διεθνείς στις καρδιές όλων των Ελλήνων με την υπερπροσπάθεια που κατέβαλαν καθ' όλη τη διάρκεια του τουρνουά. Απομένει το ραντεβού του «μικρού» τελικού την Κυριακή (19:30) με τη Σλοβενία που ηττήθηκε στο δεύτερο ημιτελικό σε ματς-θρίλερ, 96-92, από τη Σερβία. Α, και για να μην ξεχνιόμαστε, η Ελλάδα έχει ήδη κατακτήσει δύο Ευρωμπάσκετ!
Ο αγώνας
Η ελληνική ομάδα έμεινε μέσα στο παιχνίδι και διεκδίκησε τη νίκη ουσιαστικά μόνο στο πρώτο οχτάλεπτο της αναμέτρησης. Οι Ισπανοί ξεκίνησαν καλύτερα, προηγήθηκαν 7-2 (2’25’’), αλλά η Ελλάδα προσπέρασε. Η τελευταία φορά όμως που έμεινε στη θέση του οδηγού ήταν στο 7’ (13-14), η τελευταία φορά που οι δύο ομάδες ήταν ισόπαλες ήταν στο 7’40’’ (16-16). Από εκεί και πέρα ο πρώτος λόγος ανήκει στον Πάου Γκασόλ και τους συμπαίκτες του. Έφτασαν στο +10 (31-21, 11’25’’), ανέβασαν τον δείκτη της διαφοράς στο +13 (37-24, 15’30’’), έχοντας προσαρμόσει το παιχνίδι τους πάνω στον Σπανούλη, παίζοντας μια πολύ δυνατή και ιδιαίτερα σκληρή άμυνα, η οποία απέδιδε καρπούς.
Οι Έλληνες παίκτες προσπάθησαν να κλείσουν την ψαλίδα, μείωσαν στους επτά πόντους έχοντας ως μεγάλο όπλο τα ριμπάουντ (47-40, 19’25’’), με το ημίχρονο να κλείνει 49-40. Οι Ισπανοί ήταν αυτοί όμως που μπήκαν πιο δυνατά με την επανέναρξη της αναμέτρησης. Οι λύσεις που είχαν στα χέρια τους ήταν πάρα πολλές, πολύ γρήγορα στο παιχνίδι ο Σκαριόλο είχε χρησιμοποιήσει ήδη δέκα παίκτες, η πίεση δεν σταμάτησε ούτε δευτερόλεπτο, η Ελλάδα δεν μπορούσε να αποφύγει τα λάθη για να ξεφύγουν με 20 πόντους (71-51, 31’40’’) και να αγγίξουν τη μέγιστη διαφορά στον αγώνα λίγο αργότερα (79-56, 35’45’’), πριν ο επίλογος γραφεί με τον Ανδρέα ΓΛυνιαδάκη να κάνει το 82-64.
Τα δεκάλεπτα: 26-21, 49-40, 64-51, 82-64
Διαιτητές: Τσέρεμπουκ (Ιταλία), Μπελόσεβιτς (Σερβία), Λότερμοσερ (Γερμανία)
ΙΣΠΑΝΙΑ (Σέρτζιο Σκαριόλο): Γκασόλ Π. 18 (1), Φερνάντεθ 14 (1), Ρούμπιο 5, Ναβάρο 8, Κλάβερ, Ρέγιες 3, Καμπέθας 8 (2), Γιουγ 9 (1), Γκασόλ Μ. 6, Μουμπρού 9 (2), Γκαρμπαχόσα 2
ΕΛΛΑΔΑ (Γιόνας Καζλάουσκας): Καλαμπόκης, Μπουρούσης 11, Ζήσης 6 (1), Σπανούλης 7 (1), Καλάθης 10 (1), Φώτσης 8 (1), Πρίντεζης 7, Γλυνιαδάκης 4, Καϊμακόγλου, Κουφός 4, Περπέρογλου 2, Σχορτσιανίτης 5
** Στο κλειστό «Σπόντεκ» του Κατοβίτσε και στις θέσεις των VIP βρέθηκε ο Αλεν Άιβερσον. Ο άσος των Μέμφις Γκρίζλις βρίσκεται σε περιοδεία στην Ευρώπη για διαφημιστικούς λόγους με τη χορηγό εταιρεία αθλητικής ένδυσης και μετά το Μιλάνο, σήμερα έφτασε στην Πολωνία. Ο Άιβερσον γνώρισε τις επιδοκιμασίες των Ελλήνων και των Ισπανών φιλάθλων, όταν τον εντόπισαν οι οπερατέρ στις θέσεις των υψηλών προσκεκλημένων και με κοντινό πλάνο προβλήθηκε από τις οθόνες στην οροφή του κλειστού.
Εκλογές 2009: Όχι άλλες χαμένες ευκαιρίες...
Αναρτήθηκε από........energoipoliteskv.blogspot.com
Από τον Ηλία Β. Ξηρακιά
αντινομάρχη Μαγνησίας
Πέρασαν μόλις δύο(2) χρόνια από τις προηγούμενες πρόωρες βουλευτικές εκλογές, του 2007, και οι έλληνες πολίτες καλούνται και πάλι στις κάλπες, στις 4 Οκτωβρίου, μετά την προκήρυξη των νέων πρόωρων εκλογών.
Τέσσερες(4) γενικές εκλογικές αναμετρήσεις, μαζί με τις πρόσφατες ευρωεκλογές, τα τελευταία πέντε(5) χρόνια και τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα να βρίσκονται κάθε φορά σε χειρότερη θέση.
Κι όμως αυτή η κυβέρνηση κι αυτός ο πρωθυπουργός ξεκίνησαν, το 2004, με τις καλύτερες πολιτικές συνθήκες και το ώριμο κοινωνικό αίτημα, «της επανίδρυσης του κράτους». Κι όμως ο κ. Καραμανλής, πολιτικά ισχυρός πρωθυπουργός και κυρίαρχος του πολιτικής σκηνής το 2004, απέρριψε κάθε διάθεση συνεννόησης για τα μείζονα θέματα της χώρας που του πρότεινε τότε ο Γιώργος Παπανδρέου και πορεύθηκε την «πεπατημένη του παρελθόντος», της κομματοκρατίας και της πελατειακής διαχείρισης του κράτους. Πολύ σύντομα, το 2007, βρέθηκε σε αδιέξοδο και ζήτησε νέες εκλογές προκειμένου να αντιμετωπίσει τα οικονομικά αδιέξοδα που δημιούργησε. Δύο(2) χρόνια μετά βρισκόμαστε σε χειρότερη αφετηρία. Ζητά ξανά «νέα εντολή για να αντιμετωπίσει τα κρίσιμα προβλήματα» της χώρας. Κι όμως πέντε(5) ολόκληρα χρόνια αναλώθηκαν σε μια ατέρμονη εσωστρέφεια και επικοινωνιακή διαχείριση διαφόρων σκανδάλων και γεγονότων εγχώριων και διεθνών.
Είναι φανερό ότι...
το διακύβευμα των εκλογών, τουλάχιστο την τελευταία 10ετία, είναι πάντα το ίδιο. Η επίλυση των μεγάλων προβλημάτων που «κρατούν» τη χώρα καθηλωμένη αδύναμη να ανταποκριθεί στις ανάγκες ενός σύγχρονου αποτελεσματικού και βιώσιμου κράτους που «δεν τρώει τις σάρκες του» δανειζόμενο διαρκώς και υπονομεύοντας των μέλλον των πολιτών του.
Δυστυχώς η αλαζονεία της αυτοδυναμίας και η ταύτιση του δημόσιου με το κομματικό συμφέρον δεν επέτρεψαν μέχρι σήμερα να τεθούν επί τάπητος τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε ως κοινωνία και τα οποία παραμένουν άλυτα και αποτελούν τροχοπέδη στην ανάπτυξή της χώρας και την ευημερία των πολιτών της.
Πορευόμαστε στον 21ο αιώνα και στη μεγάλη Ευρωπαϊκή Ένωση με μια Δημόσια Διοίκηση υποβαθμισμένη, αναποτελεσματική και «εν πολλοίς» διεφθαρμένη, όπως φαίνεται από τις αντικειμενικές αξιολογήσεις Διεθνών οργανισμών.
Με μια Αυτοδιοίκηση υποβαθμισμένη, εξαρτημένη και χειραγωγούμενη, από τους Περιφερειάρχες της εκάστοτε κυβέρνησης, γιατί αδυνατεί να ανταποκριθεί στις ελάχιστες αρμοδιότητές που διαχειρίζεται και ιδιαίτερα οι μικροί ΟΤΑ.
Μ’ ένα εκπαιδευτικό σύστημα υποβαθμισμένο που δεν ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις της οικονομίας της γνώσης και εκπαιδευτικά ιδρύματα με χαμηλή βαθμολόγηση στο πλαίσιο διεθνούς αξιολόγησής τους.
Μ’ ένα σύστημα Υγείας και Πρόνοιας υποβαθμισμένο, όσον αφορά τις παρεχόμενες υπηρεσίες, «βορά» σε κάθε είδους «πιράνχας» όπως κατά καιρούς έχει καταγγελθεί από κυβερνητικά στελέχη όλων των Κυβερνήσεων.
Με μια οικονομία στα πρόθυρα της κατάρρευσης τη στιγμή που η φοροδιαφυγή ξεπερνάει το 30% όπως και η υπερκοστολόγηση κάθε δημόσιας δαπάνης, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της Τράπεζας Ελλάδος.
Το τραγικότερο όμως είναι ότι δεν υπάρχει ορατή προοπτική. Τα μεγάλα αυτά προβλήματα όχι μόνο δεν αντιμετωπίζονται άλλα αποτέλεσαν και αποτελούν πάγιο στοιχείο της κομματικής αντιπαράθεσης για το ποιος φταίει λιγότερο ή περισσότερο για την σημερινή κατάσταση.
Ήταν μια εξαίρεση η γενναία στάση του Γιώργου Παπανδρέου, το 2004, όταν κάλεσε το νικητή «αντίπαλό του όχι σε συγκυβέρνηση αλλά σε μια συνεννόηση για τα αυτονόητα, για τα στοιχειώδη, αυτά για τα οποία όλοι συμφωνούν αλλά επειδή βολεύουν το πελατειακό πολιτικό σύστημα κανείς δεν τα «αγγίζει».
Η αλαζονεία όμως της αυτοδυναμίας και ο «κομματικός πατριωτισμός» των στελεχών αρνήθηκαν κάθε συζήτηση για να χαθούν πέντε(5) χρόνια και πολλές ευκαιρίες και να βρισκόμαστε σήμερα σε χειρότερη θέση. Το κράτος αποτέλεσε και πάλι «λάφυρο» του κόμματος που κέρδισε τις εκλογές. Με μια νέα κομματοποίηση που μας έφερε πολλά χρόνια πίσω σε σχέση με θετικά βήματα που είχαν γίνει μέχρι τότε.
Πιστεύω ότι το πολιτικό σύστημα είναι σήμερα απαξιωμένο, στα μάτια του κόσμου, όχι μόνο για την απόσταση που υπήρξε στο παρελθόν μεταξύ λόγων και έργων. Είναι απαξιωμένο γιατί οι πολίτες βλέπουν ότι τα μεγάλα προβλήματα της χώρας αντί να αντιμετωπισθούν αποτελούν εδώ και 10ετίες πεδίο κομματικής και πολιτικής αντιπαράθεσης.
Γι’ αυτό αν το ΠΑΣΟΚ είχε ραντεβού με την ιστορία το 1981, για να επουλώσει οριστικά τις πληγές του μετεμφυλιακού κράτους, το 2009 είναι αντιμέτωπο με μια νέα πολύ πιο σημαντική πρόκληση που αφορά την επιβίωση της ίδιας της χώρας. Ανέκτησε ξανά, όπως όλα δείχνουν, το πολιτικό πλεονέκτημα και αποτελεί τη νέα ελπίδα για τη χώρα και τους πολίτες.
Σήμερα οι συνθήκες είναι πιο ώριμες από κάθε άλλη φορά. Το πολιτικό σύστημα με τη σημερινή του μορφή έχει εξαντλήσει τα όρια του. Όποιος πάρει πρωτοβουλίες για την αναβάθμισή του θα έχει τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών μαζί του. Οι πολίτες το «φωνάζουν» από κάθε γωνία της χώρας. Όχι άλλες χαμένες ευκαιρίες για τη χώρα και τους πολίτες της.
Αναρτήθηκε από press.gr
Από τον Ηλία Β. Ξηρακιά
αντινομάρχη Μαγνησίας
Πέρασαν μόλις δύο(2) χρόνια από τις προηγούμενες πρόωρες βουλευτικές εκλογές, του 2007, και οι έλληνες πολίτες καλούνται και πάλι στις κάλπες, στις 4 Οκτωβρίου, μετά την προκήρυξη των νέων πρόωρων εκλογών.
Τέσσερες(4) γενικές εκλογικές αναμετρήσεις, μαζί με τις πρόσφατες ευρωεκλογές, τα τελευταία πέντε(5) χρόνια και τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα να βρίσκονται κάθε φορά σε χειρότερη θέση.
Κι όμως αυτή η κυβέρνηση κι αυτός ο πρωθυπουργός ξεκίνησαν, το 2004, με τις καλύτερες πολιτικές συνθήκες και το ώριμο κοινωνικό αίτημα, «της επανίδρυσης του κράτους». Κι όμως ο κ. Καραμανλής, πολιτικά ισχυρός πρωθυπουργός και κυρίαρχος του πολιτικής σκηνής το 2004, απέρριψε κάθε διάθεση συνεννόησης για τα μείζονα θέματα της χώρας που του πρότεινε τότε ο Γιώργος Παπανδρέου και πορεύθηκε την «πεπατημένη του παρελθόντος», της κομματοκρατίας και της πελατειακής διαχείρισης του κράτους. Πολύ σύντομα, το 2007, βρέθηκε σε αδιέξοδο και ζήτησε νέες εκλογές προκειμένου να αντιμετωπίσει τα οικονομικά αδιέξοδα που δημιούργησε. Δύο(2) χρόνια μετά βρισκόμαστε σε χειρότερη αφετηρία. Ζητά ξανά «νέα εντολή για να αντιμετωπίσει τα κρίσιμα προβλήματα» της χώρας. Κι όμως πέντε(5) ολόκληρα χρόνια αναλώθηκαν σε μια ατέρμονη εσωστρέφεια και επικοινωνιακή διαχείριση διαφόρων σκανδάλων και γεγονότων εγχώριων και διεθνών.
Είναι φανερό ότι...
το διακύβευμα των εκλογών, τουλάχιστο την τελευταία 10ετία, είναι πάντα το ίδιο. Η επίλυση των μεγάλων προβλημάτων που «κρατούν» τη χώρα καθηλωμένη αδύναμη να ανταποκριθεί στις ανάγκες ενός σύγχρονου αποτελεσματικού και βιώσιμου κράτους που «δεν τρώει τις σάρκες του» δανειζόμενο διαρκώς και υπονομεύοντας των μέλλον των πολιτών του.
Δυστυχώς η αλαζονεία της αυτοδυναμίας και η ταύτιση του δημόσιου με το κομματικό συμφέρον δεν επέτρεψαν μέχρι σήμερα να τεθούν επί τάπητος τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε ως κοινωνία και τα οποία παραμένουν άλυτα και αποτελούν τροχοπέδη στην ανάπτυξή της χώρας και την ευημερία των πολιτών της.
Πορευόμαστε στον 21ο αιώνα και στη μεγάλη Ευρωπαϊκή Ένωση με μια Δημόσια Διοίκηση υποβαθμισμένη, αναποτελεσματική και «εν πολλοίς» διεφθαρμένη, όπως φαίνεται από τις αντικειμενικές αξιολογήσεις Διεθνών οργανισμών.
Με μια Αυτοδιοίκηση υποβαθμισμένη, εξαρτημένη και χειραγωγούμενη, από τους Περιφερειάρχες της εκάστοτε κυβέρνησης, γιατί αδυνατεί να ανταποκριθεί στις ελάχιστες αρμοδιότητές που διαχειρίζεται και ιδιαίτερα οι μικροί ΟΤΑ.
Μ’ ένα εκπαιδευτικό σύστημα υποβαθμισμένο που δεν ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις της οικονομίας της γνώσης και εκπαιδευτικά ιδρύματα με χαμηλή βαθμολόγηση στο πλαίσιο διεθνούς αξιολόγησής τους.
Μ’ ένα σύστημα Υγείας και Πρόνοιας υποβαθμισμένο, όσον αφορά τις παρεχόμενες υπηρεσίες, «βορά» σε κάθε είδους «πιράνχας» όπως κατά καιρούς έχει καταγγελθεί από κυβερνητικά στελέχη όλων των Κυβερνήσεων.
Με μια οικονομία στα πρόθυρα της κατάρρευσης τη στιγμή που η φοροδιαφυγή ξεπερνάει το 30% όπως και η υπερκοστολόγηση κάθε δημόσιας δαπάνης, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της Τράπεζας Ελλάδος.
Το τραγικότερο όμως είναι ότι δεν υπάρχει ορατή προοπτική. Τα μεγάλα αυτά προβλήματα όχι μόνο δεν αντιμετωπίζονται άλλα αποτέλεσαν και αποτελούν πάγιο στοιχείο της κομματικής αντιπαράθεσης για το ποιος φταίει λιγότερο ή περισσότερο για την σημερινή κατάσταση.
Ήταν μια εξαίρεση η γενναία στάση του Γιώργου Παπανδρέου, το 2004, όταν κάλεσε το νικητή «αντίπαλό του όχι σε συγκυβέρνηση αλλά σε μια συνεννόηση για τα αυτονόητα, για τα στοιχειώδη, αυτά για τα οποία όλοι συμφωνούν αλλά επειδή βολεύουν το πελατειακό πολιτικό σύστημα κανείς δεν τα «αγγίζει».
Η αλαζονεία όμως της αυτοδυναμίας και ο «κομματικός πατριωτισμός» των στελεχών αρνήθηκαν κάθε συζήτηση για να χαθούν πέντε(5) χρόνια και πολλές ευκαιρίες και να βρισκόμαστε σήμερα σε χειρότερη θέση. Το κράτος αποτέλεσε και πάλι «λάφυρο» του κόμματος που κέρδισε τις εκλογές. Με μια νέα κομματοποίηση που μας έφερε πολλά χρόνια πίσω σε σχέση με θετικά βήματα που είχαν γίνει μέχρι τότε.
Πιστεύω ότι το πολιτικό σύστημα είναι σήμερα απαξιωμένο, στα μάτια του κόσμου, όχι μόνο για την απόσταση που υπήρξε στο παρελθόν μεταξύ λόγων και έργων. Είναι απαξιωμένο γιατί οι πολίτες βλέπουν ότι τα μεγάλα προβλήματα της χώρας αντί να αντιμετωπισθούν αποτελούν εδώ και 10ετίες πεδίο κομματικής και πολιτικής αντιπαράθεσης.
Γι’ αυτό αν το ΠΑΣΟΚ είχε ραντεβού με την ιστορία το 1981, για να επουλώσει οριστικά τις πληγές του μετεμφυλιακού κράτους, το 2009 είναι αντιμέτωπο με μια νέα πολύ πιο σημαντική πρόκληση που αφορά την επιβίωση της ίδιας της χώρας. Ανέκτησε ξανά, όπως όλα δείχνουν, το πολιτικό πλεονέκτημα και αποτελεί τη νέα ελπίδα για τη χώρα και τους πολίτες.
Σήμερα οι συνθήκες είναι πιο ώριμες από κάθε άλλη φορά. Το πολιτικό σύστημα με τη σημερινή του μορφή έχει εξαντλήσει τα όρια του. Όποιος πάρει πρωτοβουλίες για την αναβάθμισή του θα έχει τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών μαζί του. Οι πολίτες το «φωνάζουν» από κάθε γωνία της χώρας. Όχι άλλες χαμένες ευκαιρίες για τη χώρα και τους πολίτες της.
Αναρτήθηκε από press.gr
Το ψηφοδέλτιο Επικρατείας των Οικολόγων - Πράσινων...
Αναρτήθηκε από........energoipoliteskv.blogspot.com
Επιδιώκουν να γίνουν
καταλύτης πολιτικών αλλαγών
Το ψηφοδέλτιο επικρατείας καθώς και την εκλογική διακήρυξη τους παρουσίασαν οι Οικολόγοι Πράσινοι σε εκδήλωση στο Θησείο μπροστά από το εκλογικό τους περίπτερο την Κυριακή 20/9 σε μια συμβολική κίνηση στο πλαίσιο των παρεμβάσεων τους την ευρωπαϊκή εβδομάδα κινητικότητας- μέρα χωρίς ΙΧ επιλέγοντας να μετακινηθούν με το τρένο και ποδήλατα. Υποψήφιοι των Οικολόγων Πράσινων μοίρασαν ενημερωτικό υλικό στον πεζόδρομο της Απ. Παύλου.
Οι Οικολόγοι Πράσινοι συμμετέχουν στις εκλογές με στόχο να...
.
εκπροσωπηθούν στην ελληνική βουλή και να συμβάλλουν στην αλλαγή της πολιτικής και της καθημερινής ζωής των πολιτών. Οι Οικολόγοι Πράσινοι παρουσιάζουν και στο ψηφοδέλτιο επικρατείας μια δυνατή ομάδα με ενεργούς πολίτες που έχουν επιλέξει να αγωνίζονται ακολουθώντας τη συνείδησή τους για το δημόσιο συμφέρον και τη βελτίωση της ζωής όλων, για την προστασία του περιβάλλοντος, μια κοινωνικά και περιβαλλοντικά υπεύθυνη οικονομία, για το σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, για την κοινωνική αλληλεγγύη.
Οι Οικολόγοι Πράσινοι καλούν τους πολίτες να ακολουθήσουν τη συνείδησή τους. Να μην παρακολουθούν αδρανείς τη διάλυση της διοίκησης, τη γενίκευση της διαφθοράς, την καταστροφή του περιβάλλοντος, την κατάρρευση της πραγματικής οικονομίας αλλά και το φούσκωμα της μαύρης οικονομίας; Η επιστροφή σε μια από τα ίδια δεν είναι η λύση. Θα ξαναδώσουν οι πολίτες λευκή εντολή σε κάποιο από τα δύο κόμματα που ευθύνονται για την κρίση που βιώνουμε;
Στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας των Οικολόγων Πράσινων συμμετέχουν κατά σειρά: ΚΑΛΛΗ-ΠΙΝΙΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ ΗΛΙΑΣ, ΚΟΝΙΟΡΔΟΥ ΛΥΔΙΑ, ΚΑΤΣΑΔΩΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΒΑΛΑΩΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ (ΤΖΩΡΤΖΙΑ), ΤΖΙΩΛΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ, ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΣΟΦΙΑ, ΤΣΑΚΙΡΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ (συνεργαζόμενος), ΤΡΕΜΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ.
Αναρτήθηκε από press.gr
Επιδιώκουν να γίνουν
καταλύτης πολιτικών αλλαγών
Το ψηφοδέλτιο επικρατείας καθώς και την εκλογική διακήρυξη τους παρουσίασαν οι Οικολόγοι Πράσινοι σε εκδήλωση στο Θησείο μπροστά από το εκλογικό τους περίπτερο την Κυριακή 20/9 σε μια συμβολική κίνηση στο πλαίσιο των παρεμβάσεων τους την ευρωπαϊκή εβδομάδα κινητικότητας- μέρα χωρίς ΙΧ επιλέγοντας να μετακινηθούν με το τρένο και ποδήλατα. Υποψήφιοι των Οικολόγων Πράσινων μοίρασαν ενημερωτικό υλικό στον πεζόδρομο της Απ. Παύλου.
Οι Οικολόγοι Πράσινοι συμμετέχουν στις εκλογές με στόχο να...
.
εκπροσωπηθούν στην ελληνική βουλή και να συμβάλλουν στην αλλαγή της πολιτικής και της καθημερινής ζωής των πολιτών. Οι Οικολόγοι Πράσινοι παρουσιάζουν και στο ψηφοδέλτιο επικρατείας μια δυνατή ομάδα με ενεργούς πολίτες που έχουν επιλέξει να αγωνίζονται ακολουθώντας τη συνείδησή τους για το δημόσιο συμφέρον και τη βελτίωση της ζωής όλων, για την προστασία του περιβάλλοντος, μια κοινωνικά και περιβαλλοντικά υπεύθυνη οικονομία, για το σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, για την κοινωνική αλληλεγγύη.
Οι Οικολόγοι Πράσινοι καλούν τους πολίτες να ακολουθήσουν τη συνείδησή τους. Να μην παρακολουθούν αδρανείς τη διάλυση της διοίκησης, τη γενίκευση της διαφθοράς, την καταστροφή του περιβάλλοντος, την κατάρρευση της πραγματικής οικονομίας αλλά και το φούσκωμα της μαύρης οικονομίας; Η επιστροφή σε μια από τα ίδια δεν είναι η λύση. Θα ξαναδώσουν οι πολίτες λευκή εντολή σε κάποιο από τα δύο κόμματα που ευθύνονται για την κρίση που βιώνουμε;
Στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας των Οικολόγων Πράσινων συμμετέχουν κατά σειρά: ΚΑΛΛΗ-ΠΙΝΙΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ ΗΛΙΑΣ, ΚΟΝΙΟΡΔΟΥ ΛΥΔΙΑ, ΚΑΤΣΑΔΩΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΒΑΛΑΩΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ (ΤΖΩΡΤΖΙΑ), ΤΖΙΩΛΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ, ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΣΟΦΙΑ, ΤΣΑΚΙΡΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ (συνεργαζόμενος), ΤΡΕΜΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ.
Αναρτήθηκε από press.gr
Το ψηφοδέλτιο Επικρατείας της ΝΔ...
Αναρτήθηκε από........energoipoliteskv.blogspot.com
Οι 12 υποψήφιοι του ψηφοδελτίου Επικρατείας της ΝΔ, όπως ανακοινώθηκαν πριν από λίγο, είναι οι εξής:
1. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΟΥΦΛΙΑΣ
2. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΟΥΦΑΣ
3. ΕΥΓΕΝΙΑ ΤΖΟΥΜΑΝΗ-ΣΠΕΝΤΖΑ
4. ΔΙΟΝΥΣΙΑ-ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΥΓΕΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ
5. ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ
6. ΙΣΜΗΝΗ ΚΡΙΑΡΗ
7. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΙΑΓΚΟΒΑΣ
8. ΝΙΚΗ ΚΟΤΖΟΠΟΥΛΟΥ
9. ΚΩΣΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
10. ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΛΑΤΖΑΚΟΥ-ΤΣΑΤΣΑΡΩΝΗ
11. ΙΩΑΝΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
12. ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΕΒΕΡΤ
Οι 12 υποψήφιοι του ψηφοδελτίου Επικρατείας της ΝΔ, όπως ανακοινώθηκαν πριν από λίγο, είναι οι εξής:
1. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΟΥΦΛΙΑΣ
2. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΟΥΦΑΣ
3. ΕΥΓΕΝΙΑ ΤΖΟΥΜΑΝΗ-ΣΠΕΝΤΖΑ
4. ΔΙΟΝΥΣΙΑ-ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΥΓΕΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ
5. ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ
6. ΙΣΜΗΝΗ ΚΡΙΑΡΗ
7. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΙΑΓΚΟΒΑΣ
8. ΝΙΚΗ ΚΟΤΖΟΠΟΥΛΟΥ
9. ΚΩΣΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
10. ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΛΑΤΖΑΚΟΥ-ΤΣΑΤΣΑΡΩΝΗ
11. ΙΩΑΝΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
12. ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΕΒΕΡΤ
Mπουργκάς - Aλεξανδρούπολη, μια αμφιλεγόμενη συμφωνία
Αναρτήθηκε από........energoipoliteskv.blogspot.com
H ρωσική πλευρά, για τους δικούς της γεωπολιτικούς λόγους, πριν καν κατασκευασθεί ο αγωγός, δήλωσε αδυναμία εξασφάλισης των αναγκαίων ποσοτήτων πετρελαίου για τον αγωγό και παρέπεμψε στο Kαζακστάν, που με τη σειρά του ζήτησε μερίδιο στον αγωγό
H προεκλογική συζήτηση για τον αγωγό Mπουργκάς - Aλεξανδρούπολη επαναφέρει στην επικαιρότητα το αυτονόητο, ότι δηλαδή μια διεθνής εμπορική συμφωνία δεν συνάπτεται για εσωτερικούς επικοινωνιακούς λόγους αλλά για την εξυπηρέτηση των πολιτικών και οικονομικών συμφερόντων των συμβαλλόμενων μερών. Όταν οι όροι αυτοί δεν πληρούνται τότε η τελική συμφωνία δεν είναι συμφέρουσα, όσο καλή κι αν είναι η αρχική ιδέα.
Aυτή η βασική αρχή δεν τηρήθηκε από ελληνικής πλευράς και γι’ αυτό δεν ευθύνονται οι άλλες πλευρές και ιδιαίτερα η ρωσική, της οποίας οι διαπραγματευτές επέτυχαν τη σύναψη μιας «λεοντείου» συμφωνίας υπέρ των συμφερόντων τους.
Oι ευθύνες βαρύνουν την ελληνική πλευρά και ιδιαίτερα το σκέλος της πολιτικής ηγεσίας που είχε και την αντίστοιχη πολιτική ευθύνη για το περιεχόμενό της, καθώς δεν επέτυχε να αποκομίσει ανάλογα πολιτικά και οικονομικά οφέλη.
Πολύ λίγη συζήτηση έχει γίνει για το περιεχόμενο της συμφωνίας για την οποία η ρωσική πλευρά ζήτησε και επέτυχε να αποκτήσει το 51% της υπό σύσταση εταιρείας (άρθρο 2) χωρίς την αυτονόητη δέσμευση της εξασφάλισης της τροφοδοσίας του αγωγού με τις αναγκαίες ποσότητες πετρελαίου και χωρίς να επιτρέπει στα άλλα μέρη (Eλλάδα, Bουλγαρία) την αναζήτηση φορτίων από τις αγορές του Eύξεινου Πόντου.
Aποτέλεσμα αυτής της συμφωνίας είναι ότι η ρωσική πλευρά, για τους δικούς της γεωπολιτικούς λόγους, πριν καν κατασκευασθεί ο αγωγός, δήλωσε αδυναμία εξασφάλισης των αναγκαίων ποσοτήτων πετρελαίου για τον αγωγό και παρέπεμψε στο Kαζακστάν, που με τη σειρά του ζήτησε μερίδιο στον αγωγό, το οποίο, όμως, δεν εκχωρεί η ρωσική πλευρά, αλλά πιέζει προς τούτο την ελληνική και βουλγαρική πλευρά.
Όμως δεν έγινε καμία συζήτηση για το παρασχεθέν προνόμιο (αρθρ. 2) στη ρωσική πλευρά (και στους άλλους «συμμέτοχους») να μπορεί να πωλήσει ολόκληρο ή μέρος του μεριδίου της, με το οποίο έχει απεριόριστη πρόσβαση στην εδαφική περιοχή του διαδρόμου διέλευσης του αγωγού σε κρατική ή ιδιωτική εταιρεία τρίτης χώρας, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη της ελληνικής κυβέρνησης και χωρίς βεβαίως να αναθεωρούνται τα παρασχεθέντα προνόμια. Kαι η παρατήρηση αυτή έχει ιδιαίτερη σημασία καθώς η ελληνική κυβέρνηση μετέχει με ποσοστό μόνο 1% στον Eλληνα συμμέτοχο, ο οποίος ευρίσκεται κάτω από τον έλεγχο ξένων πολυεθνικών και ρωσικών εταιρειών.
Aκόμη και ο χρόνος διάρκειας της σύμβασης (άρθρ. 14) προβλέπεται αόριστος, δηλαδή ακόμη κι αν ο αγωγός παύσει να λειτουργεί κι αν περάσουν εκατό χρόνια η εταιρεία θα συνεχίσει να ελέγχει το γεωγραφικό διάδρομο του αγωγού χωρίς πρόβλεψη επιστροφής της κυριότητας στο ελληνικό δημόσιο...
Από Citypress-gr
H ρωσική πλευρά, για τους δικούς της γεωπολιτικούς λόγους, πριν καν κατασκευασθεί ο αγωγός, δήλωσε αδυναμία εξασφάλισης των αναγκαίων ποσοτήτων πετρελαίου για τον αγωγό και παρέπεμψε στο Kαζακστάν, που με τη σειρά του ζήτησε μερίδιο στον αγωγό
H προεκλογική συζήτηση για τον αγωγό Mπουργκάς - Aλεξανδρούπολη επαναφέρει στην επικαιρότητα το αυτονόητο, ότι δηλαδή μια διεθνής εμπορική συμφωνία δεν συνάπτεται για εσωτερικούς επικοινωνιακούς λόγους αλλά για την εξυπηρέτηση των πολιτικών και οικονομικών συμφερόντων των συμβαλλόμενων μερών. Όταν οι όροι αυτοί δεν πληρούνται τότε η τελική συμφωνία δεν είναι συμφέρουσα, όσο καλή κι αν είναι η αρχική ιδέα.
Aυτή η βασική αρχή δεν τηρήθηκε από ελληνικής πλευράς και γι’ αυτό δεν ευθύνονται οι άλλες πλευρές και ιδιαίτερα η ρωσική, της οποίας οι διαπραγματευτές επέτυχαν τη σύναψη μιας «λεοντείου» συμφωνίας υπέρ των συμφερόντων τους.
Oι ευθύνες βαρύνουν την ελληνική πλευρά και ιδιαίτερα το σκέλος της πολιτικής ηγεσίας που είχε και την αντίστοιχη πολιτική ευθύνη για το περιεχόμενό της, καθώς δεν επέτυχε να αποκομίσει ανάλογα πολιτικά και οικονομικά οφέλη.
Πολύ λίγη συζήτηση έχει γίνει για το περιεχόμενο της συμφωνίας για την οποία η ρωσική πλευρά ζήτησε και επέτυχε να αποκτήσει το 51% της υπό σύσταση εταιρείας (άρθρο 2) χωρίς την αυτονόητη δέσμευση της εξασφάλισης της τροφοδοσίας του αγωγού με τις αναγκαίες ποσότητες πετρελαίου και χωρίς να επιτρέπει στα άλλα μέρη (Eλλάδα, Bουλγαρία) την αναζήτηση φορτίων από τις αγορές του Eύξεινου Πόντου.
Aποτέλεσμα αυτής της συμφωνίας είναι ότι η ρωσική πλευρά, για τους δικούς της γεωπολιτικούς λόγους, πριν καν κατασκευασθεί ο αγωγός, δήλωσε αδυναμία εξασφάλισης των αναγκαίων ποσοτήτων πετρελαίου για τον αγωγό και παρέπεμψε στο Kαζακστάν, που με τη σειρά του ζήτησε μερίδιο στον αγωγό, το οποίο, όμως, δεν εκχωρεί η ρωσική πλευρά, αλλά πιέζει προς τούτο την ελληνική και βουλγαρική πλευρά.
Όμως δεν έγινε καμία συζήτηση για το παρασχεθέν προνόμιο (αρθρ. 2) στη ρωσική πλευρά (και στους άλλους «συμμέτοχους») να μπορεί να πωλήσει ολόκληρο ή μέρος του μεριδίου της, με το οποίο έχει απεριόριστη πρόσβαση στην εδαφική περιοχή του διαδρόμου διέλευσης του αγωγού σε κρατική ή ιδιωτική εταιρεία τρίτης χώρας, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη της ελληνικής κυβέρνησης και χωρίς βεβαίως να αναθεωρούνται τα παρασχεθέντα προνόμια. Kαι η παρατήρηση αυτή έχει ιδιαίτερη σημασία καθώς η ελληνική κυβέρνηση μετέχει με ποσοστό μόνο 1% στον Eλληνα συμμέτοχο, ο οποίος ευρίσκεται κάτω από τον έλεγχο ξένων πολυεθνικών και ρωσικών εταιρειών.
Aκόμη και ο χρόνος διάρκειας της σύμβασης (άρθρ. 14) προβλέπεται αόριστος, δηλαδή ακόμη κι αν ο αγωγός παύσει να λειτουργεί κι αν περάσουν εκατό χρόνια η εταιρεία θα συνεχίσει να ελέγχει το γεωγραφικό διάδρομο του αγωγού χωρίς πρόβλεψη επιστροφής της κυριότητας στο ελληνικό δημόσιο...
Από Citypress-gr
Τι θα γίνει μετά τις εκλογές αν;......
Αναρτήθηκε από........energoipoliteskv.blogspot.com
Μετά από απορίες πολλών φίλων μας, για το τι μέλλει γενέσθαι μετά τις εκλογές, αν υπάρξουν τα ...α ή β ή γ αποτελέσματα, παραθέτουμε τα εκ του Ελληνικού συντάγματος οριζόμενα:
Σύμφωνα με τον Νόμο Σκανδαλίδη, ο οποίος - ας μη γελιόμαστε - "φτιάχθηκε" για να εξυπηρετήσει το ΠΑΣΟΚ, θα είναι ίσως η πρώτη φορά που ο Νόμος αυτός με μαθηματική ακρίβεια, θα εξελιχθεί σε μπούμερανγκ για το ίδιο του το κόμμα, ακόμη κι αν έρθει πρώτο κόμμα σε ψήφους.
Με βάση τον Νόμο αυτό, και σύμφωνα με τα μέχρι σήμερα δεδομένα, το ΠΑΣΟΚ, δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να σχηματίσει αυτοδύναμη κυβέρνηση, καθόσον πρόκειται να μπει σε ένα ..."παιχνίδι" με τις έδρες, που θυμίζει "ρώσικη ρουλέτα".
Αν από την κάλπη της 4ης Οκτωβρίου προκύψει πεντακομματική Βουλή – προοπτική που προεξοφλείται από τους περισσότερους αναλυτές – τότε ακόμη και το ενδεχόμενο μιας οριακής κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας απομακρύνεται ακόμη περισσότερο.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, που φαντάζει από πιθανή έως βεβαία, το άρθρο 37 του Συντάγματος προβλέπει την εξής διαδικασία:
Αν κανένα κόμμα δεν διαθέτει την απόλυτη πλειοψηφία των 151 εδρών, βάσει του ισχύοντος συντάγματος, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας θα δώσει εντολή στον αρχηγό του πρώτου κόμματος να προχωρήσει με διερευνητική εντολή, στη διαδικασία δυνατότητας σχηματισμού κυβέρνησης.
Κάτι τέτοιο βέβαια, προϋποθέτει επαφές και με τους άλλους πολιτικούς σχηματισμούς.
Επαφές βεβαίως που θεωρούνται εκ προοιμίου άνευ αντικειμένου, διότι από τις μέχρι τώρα δημόσιες τοποθετήσεις των αρχηγών τους, αυτό το ...σενάριο έχει αποκλεισθεί.
Αν κάτι τέτοιο δεν επιτευχθεί μέσα στην οριζόμενη εκ του συντάγματος προθεσμία των τριών ημερών, τότε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας θα πρέπει να αναθέσει την εντολή σχηματισμού κυβέρνησης στο δεύτερο κατά σειρά σε ψήφους κόμμα.
Κι αυτό, κατά τον ίδιο τρόπο, θα πρέπει να προσπαθήσει να σχηματίσει πολυκομματική αυτοδύναμη κυβέρνηση μέσα σ’ ένα τριήμερο.
Σε περίπτωση και νέας αποτυχίας, τότε σειρά έχει το τρίτο κόμμα, κι αν δεν τελεσφορήσει και αυτή η απόπειρα, τότε τίθενται σε ισχύ οι διαδικασίες επανάληψης των εκλογών.
Από τη θέση του όμως ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, είναι υποχρεωμένος να απευθύνει μια τελευταία έκκληση προς όλους τους αρχηγούς των κομμάτων που θα αναδειχθούν στη Βουλή, είτε για να συναινέσουν στον σχηματισμό μιας οικουμενικής κυβέρνησης - πράγμα που θεωρείται εντελώς απίθανο - είτε το πιθανότερο να έλθουν σε "αναγκαστική" συμφωνία υπό ..."σκληρούς" όρους και προϋποθέσεις για την δημιουργία μιας - ας το πούμε κυβέρνησης - αποτελούμενη βεβαίως μόνο και μόνο από ... στελέχη τους.
Την Προεδρική παραίνεση - πρακτικά και λογικά - το πρώτο τη τάξει κόμμα, δεν πρόκειται να την δεχθεί σε καμία περίπτωση, και θα επιδιώξει πάσει θυσία να οδηγηθούμε ξανά στις κάλπες.
Τότε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, θα πρέπει να αναθέσει στον πρόεδρο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ή του Αρείου Πάγου, ή του Συμβουλίου της Επικρατείας να σχηματίσει προσωρινή κυβέρνηση, η οποία με διάταγμά της θα πρέπει να οδηγήσει τη χώρα σε νέες εκλογές, μέσα σε χρονικό διάστημα 30 ημερών περίπου.
Σε καμία όμως περίπτωση κάτω των 30 ημερών.
Η νέα αυτή εκλογική αναμέτρηση, θα έχει ως κύριο χαρακτηριστικό της την ύπαρξη λίστας για την ανάδειξη των νέων ..."εθνοπατέρων", ενώ η Βουλή που θα προκύψει ΔΕΝ θα είναι αναθεωρητική.
Η αναμέτρηση αυτή θα γίνει με τον νόμο Παυλόπουλου.
Αν και πάλι δεν επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα, τότε θα ακολουθήσει η διαδικασία των τριών διερευνητικών εντολών, με τη χώρα να αντιμετωπίζει το φάσμα της οικονομικής και κοινωνικής κατάρρευσης.
Το σενάριο όμως αυτό, προφανώς προβλέφθηκε από τον Παυλόπουλο και φαίνεται να απομακρύνεται, αφού, σύμφωνα με τον Νόμο Παυλόπουλου δίδεται μπόνους 50 εδρών στο πρώτο κόμμα, και κατεβάζει τον πήχυ αυτοδυναμίας από 42,5% ίσως και υπό προϋποθέσεις 41,6% ή και κάτω του 40%.
Ακόμη και με τον συγκεκριμένο νόμο, το ποσοστό που χρειάζεται ο νικητής για να εξασφαλίσει μαζί με τις 50 έδρες μπόνους την αυτοδυναμία, εξαρτάται αποκλειστικά από αυτό που θα συγκεντρώσουν τα κόμματα που δεν θα μπουν στη Βουλή.
Για παράδειγμα αν ο ΣΥΡΙΖΑ δεν κατορθώσει τελικά να υπερβεί το 3% που είναι το πλαφόν για την είσοδο ενός κόμματος στη Βουλή, τότε το ποσοστό που θα λάβει μαζί με τα άλλα κόμματα που θα μείνουν κι αυτά εκτός, θα προσμετρηθεί στο πρώτο κόμμα.
Βέβαιο θεωρείται ότι η ενίσχυση των "μικρών" κομμάτων (ΚΚΕ, ΛΑΟΣ, ΣΥΡΙΖΑ) και η άνοδος της συνολικής δύναμής τους άνω του 20% καθιστά ιδιαίτερα κρίσιμη την αναμέτρηση της 4ης Οκτωβρίου.
Κι αυτό γιατί, όσο περισσότερο το άθροισμα των ποσοστών των εντός Βουλής κομμάτων πλησιάζει το 100%, τόσο καθίσταται δυσκολότερη η αυτοδυναμία.
Κατά τα φαινόμενα λοιπόν, και χωρίς ίχνος υπερβολής, μπορούμε να πούμε προκαταβολικά ότι η χώρα - και εφόσον οι αρχηγοί των κομμάτων δεν βάλουν λίγο νερό στο κρασί τους - θα εισέλθει σε περίοδο μακράς και παρατεταμένης κρίσης, αλλά και πλήρους ακυβερνησίας, με ότι αυτό συνεπάγεται.
από gianniotis
Αναρτήθηκε από ΚΕΝΤΡΙ
Μετά από απορίες πολλών φίλων μας, για το τι μέλλει γενέσθαι μετά τις εκλογές, αν υπάρξουν τα ...α ή β ή γ αποτελέσματα, παραθέτουμε τα εκ του Ελληνικού συντάγματος οριζόμενα:
Σύμφωνα με τον Νόμο Σκανδαλίδη, ο οποίος - ας μη γελιόμαστε - "φτιάχθηκε" για να εξυπηρετήσει το ΠΑΣΟΚ, θα είναι ίσως η πρώτη φορά που ο Νόμος αυτός με μαθηματική ακρίβεια, θα εξελιχθεί σε μπούμερανγκ για το ίδιο του το κόμμα, ακόμη κι αν έρθει πρώτο κόμμα σε ψήφους.
Με βάση τον Νόμο αυτό, και σύμφωνα με τα μέχρι σήμερα δεδομένα, το ΠΑΣΟΚ, δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να σχηματίσει αυτοδύναμη κυβέρνηση, καθόσον πρόκειται να μπει σε ένα ..."παιχνίδι" με τις έδρες, που θυμίζει "ρώσικη ρουλέτα".
Αν από την κάλπη της 4ης Οκτωβρίου προκύψει πεντακομματική Βουλή – προοπτική που προεξοφλείται από τους περισσότερους αναλυτές – τότε ακόμη και το ενδεχόμενο μιας οριακής κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας απομακρύνεται ακόμη περισσότερο.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, που φαντάζει από πιθανή έως βεβαία, το άρθρο 37 του Συντάγματος προβλέπει την εξής διαδικασία:
Αν κανένα κόμμα δεν διαθέτει την απόλυτη πλειοψηφία των 151 εδρών, βάσει του ισχύοντος συντάγματος, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας θα δώσει εντολή στον αρχηγό του πρώτου κόμματος να προχωρήσει με διερευνητική εντολή, στη διαδικασία δυνατότητας σχηματισμού κυβέρνησης.
Κάτι τέτοιο βέβαια, προϋποθέτει επαφές και με τους άλλους πολιτικούς σχηματισμούς.
Επαφές βεβαίως που θεωρούνται εκ προοιμίου άνευ αντικειμένου, διότι από τις μέχρι τώρα δημόσιες τοποθετήσεις των αρχηγών τους, αυτό το ...σενάριο έχει αποκλεισθεί.
Αν κάτι τέτοιο δεν επιτευχθεί μέσα στην οριζόμενη εκ του συντάγματος προθεσμία των τριών ημερών, τότε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας θα πρέπει να αναθέσει την εντολή σχηματισμού κυβέρνησης στο δεύτερο κατά σειρά σε ψήφους κόμμα.
Κι αυτό, κατά τον ίδιο τρόπο, θα πρέπει να προσπαθήσει να σχηματίσει πολυκομματική αυτοδύναμη κυβέρνηση μέσα σ’ ένα τριήμερο.
Σε περίπτωση και νέας αποτυχίας, τότε σειρά έχει το τρίτο κόμμα, κι αν δεν τελεσφορήσει και αυτή η απόπειρα, τότε τίθενται σε ισχύ οι διαδικασίες επανάληψης των εκλογών.
Από τη θέση του όμως ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, είναι υποχρεωμένος να απευθύνει μια τελευταία έκκληση προς όλους τους αρχηγούς των κομμάτων που θα αναδειχθούν στη Βουλή, είτε για να συναινέσουν στον σχηματισμό μιας οικουμενικής κυβέρνησης - πράγμα που θεωρείται εντελώς απίθανο - είτε το πιθανότερο να έλθουν σε "αναγκαστική" συμφωνία υπό ..."σκληρούς" όρους και προϋποθέσεις για την δημιουργία μιας - ας το πούμε κυβέρνησης - αποτελούμενη βεβαίως μόνο και μόνο από ... στελέχη τους.
Την Προεδρική παραίνεση - πρακτικά και λογικά - το πρώτο τη τάξει κόμμα, δεν πρόκειται να την δεχθεί σε καμία περίπτωση, και θα επιδιώξει πάσει θυσία να οδηγηθούμε ξανά στις κάλπες.
Τότε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, θα πρέπει να αναθέσει στον πρόεδρο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ή του Αρείου Πάγου, ή του Συμβουλίου της Επικρατείας να σχηματίσει προσωρινή κυβέρνηση, η οποία με διάταγμά της θα πρέπει να οδηγήσει τη χώρα σε νέες εκλογές, μέσα σε χρονικό διάστημα 30 ημερών περίπου.
Σε καμία όμως περίπτωση κάτω των 30 ημερών.
Η νέα αυτή εκλογική αναμέτρηση, θα έχει ως κύριο χαρακτηριστικό της την ύπαρξη λίστας για την ανάδειξη των νέων ..."εθνοπατέρων", ενώ η Βουλή που θα προκύψει ΔΕΝ θα είναι αναθεωρητική.
Η αναμέτρηση αυτή θα γίνει με τον νόμο Παυλόπουλου.
Αν και πάλι δεν επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα, τότε θα ακολουθήσει η διαδικασία των τριών διερευνητικών εντολών, με τη χώρα να αντιμετωπίζει το φάσμα της οικονομικής και κοινωνικής κατάρρευσης.
Το σενάριο όμως αυτό, προφανώς προβλέφθηκε από τον Παυλόπουλο και φαίνεται να απομακρύνεται, αφού, σύμφωνα με τον Νόμο Παυλόπουλου δίδεται μπόνους 50 εδρών στο πρώτο κόμμα, και κατεβάζει τον πήχυ αυτοδυναμίας από 42,5% ίσως και υπό προϋποθέσεις 41,6% ή και κάτω του 40%.
Ακόμη και με τον συγκεκριμένο νόμο, το ποσοστό που χρειάζεται ο νικητής για να εξασφαλίσει μαζί με τις 50 έδρες μπόνους την αυτοδυναμία, εξαρτάται αποκλειστικά από αυτό που θα συγκεντρώσουν τα κόμματα που δεν θα μπουν στη Βουλή.
Για παράδειγμα αν ο ΣΥΡΙΖΑ δεν κατορθώσει τελικά να υπερβεί το 3% που είναι το πλαφόν για την είσοδο ενός κόμματος στη Βουλή, τότε το ποσοστό που θα λάβει μαζί με τα άλλα κόμματα που θα μείνουν κι αυτά εκτός, θα προσμετρηθεί στο πρώτο κόμμα.
Βέβαιο θεωρείται ότι η ενίσχυση των "μικρών" κομμάτων (ΚΚΕ, ΛΑΟΣ, ΣΥΡΙΖΑ) και η άνοδος της συνολικής δύναμής τους άνω του 20% καθιστά ιδιαίτερα κρίσιμη την αναμέτρηση της 4ης Οκτωβρίου.
Κι αυτό γιατί, όσο περισσότερο το άθροισμα των ποσοστών των εντός Βουλής κομμάτων πλησιάζει το 100%, τόσο καθίσταται δυσκολότερη η αυτοδυναμία.
Κατά τα φαινόμενα λοιπόν, και χωρίς ίχνος υπερβολής, μπορούμε να πούμε προκαταβολικά ότι η χώρα - και εφόσον οι αρχηγοί των κομμάτων δεν βάλουν λίγο νερό στο κρασί τους - θα εισέλθει σε περίοδο μακράς και παρατεταμένης κρίσης, αλλά και πλήρους ακυβερνησίας, με ότι αυτό συνεπάγεται.
από gianniotis
Αναρτήθηκε από ΚΕΝΤΡΙ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)