Αναρτήθηκε από.......energoipoliteskv.blogspot.com
Με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις του κ. Χρυσοχοϊδη, αρμόδιου πολιτικού εκπροσώπου του ΠΑΣΟΚ στον τομέα Ανάπτυξης, ότι η δημοπράτηση νέων λιγνιτικών μονάδων σε Πτολεμαΐδα και Φλώρινα περιλαμβάνεται στο κυβερνητικό πρόγραμμα των πρώτων 100 ημερών του ΠΑΣΟΚ, ο εκπρόσωπος τύπου των Οικολόγων Πράσινων Γιάννης Παρασκευόπουλος έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Με δυσάρεστη έκπληξη ακούσαμε από τον κ. Χρυσοχοϊδη, ως αρμόδιο πολιτικό εκπρόσωπο του ΠΑΣΟΚ, ότι το πρόγραμμα των 100 πρώτων τους ημερών περιλαμβάνει άμεση προκήρυξη δύο νέων λιγνιτικών μονάδων σε επιβαρυμένες μάλιστα περιοχές.
Για το ίδιο θέμα, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ είχε διαβεβαιώσει στο ντιμπέιτ ότι το πρόγραμμα του κόμματός του καλύπτει πλήρως το πρόγραμμα των Οικολόγων Πράσινων (που ζητά πάγωμα κάθε νέου λιγνιτικού σταθμού) και ότι σκοπεύει να αντικαταστήσει υπάρχουσες λιγνιτικές μονάδες με ανανεώσιμες.
Προσπαθούμε να καταλάβουμε κατά πόσο ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ήταν ενήμερος για το κυβερνητικό του πρόγραμμα όταν απαντούσε στο Νίκο Χρυσόγελο, ή αν ο κ. Χρυσοχοϊδης ξέρει κάτι περισσότερο στο συγκεκριμένο ζήτημα.
Επαναλαμβάνουμε λοιπόν την πρότασή μας για δημόσιο διάλογο στα θέματα αυτά, με ό,τι όρους θέλουν τα άλλα κόμματα. Οι πολίτες δικαιούνται να σχηματίσουν σαφή εικόνα για το κατά πόσο η πράσινη ανάπτυξη του ΠΑΣΟΚ θα έχει τελικά το χρώμα του λιγνίτη».
Για μια Εναλλακτική Ενημέρωση Οικολογική - Για ένα ανοιχτό βήμα διαλόγου με τους Πολίτες των Καμένων Βούρλων. Γράψτε μας την άποψη σας, την καταγγελία σας, την διαφωνία σας. Δεχόμαστε τα πάντα, ακόμη και να μας καταγγείλετε και αποστείλατε στο e-mail: energoipoliteskv@gmail.com
Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2009
Τι αλλάζει στη Φθιώτιδα
Αναρτήθηκε από.......energoipoliteskv.blogspot.com
Στη Φθιώτιδα φαίνεται να αλλάζουν οι πασοκικές ισορροπίες με την υποψηφιότητα της πρώην ευρωβουλευτίνας Κατερίνας Μπατζελή.
Γνωρίζει τα αγροτικά θέματα και τα έχει χειριστεί επί χρόνια στις Βρυξέλλες...
και στο Στρασβούργο. Αυτό φαίνεται να μετράει σε μεγάλο βαθμό στους ψηφοφόρους
ενός νομού με πολλά αγροτικά προβλήματα άλυτα.
Από.....troktiko
Στη Φθιώτιδα φαίνεται να αλλάζουν οι πασοκικές ισορροπίες με την υποψηφιότητα της πρώην ευρωβουλευτίνας Κατερίνας Μπατζελή.
Γνωρίζει τα αγροτικά θέματα και τα έχει χειριστεί επί χρόνια στις Βρυξέλλες...
και στο Στρασβούργο. Αυτό φαίνεται να μετράει σε μεγάλο βαθμό στους ψηφοφόρους
ενός νομού με πολλά αγροτικά προβλήματα άλυτα.
Από.....troktiko
Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009
Ψήφος συνείδησης στους Οικολόγους Πράσινους! Προτάσεις για το «πρασίνισμα» της Φθιώτιδας
Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com
Αγαπητοί φίλοι, Στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου οι Οικολόγοι Πράσινοι ζητούμε την ψήφο σας. Θέλουμε την παρουσία μας στη βουλή για να μπορέσουμε να συμβάλουμε στην έξοδο από την πολύπλευρη κρίση που διέρχεται η χώρα μας αλλά και ο πλανήτης συνολικά, με όρους οικολογίας. Είναι μια κρίση που αναφέρεται στο περιβάλλον, στους πολιτικούς θεσμούς, στην οικονομία, στον πολιτισμό, στην ηθική, ακόμα και στις ανθρώπινες σχέσεις. Κυρίως όμως η κρίση είναι κρίση αξιών. Για τη χώρα μας η ισονομία, η αξιοκρατία, η κοινωνική αλληλεγγύη, η δικαιοσύνη, τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι διαρκώς σε αμφισβήτηση. Η πρόταση των Οικολόγων Πράσινων είναι μια εναλλακτική πρόταση, βαθειά προοδευτική και ριζοσπαστική. Απευθύνεται κυρίως στη συνείδηση και αναφέρεται στην αλλαγή της νοοτροπίας, στην αλλαγή του τρόπου ζωής, του τρόπου σκέψης, παραγωγής και κατανάλωσης. Με λίγα λόγια για να αλλάξουν οι πολιτικές πρέπει να αλλάξουμε κι εμείς!
Για μας η όποια «ανάπτυξη» πρέπει να είναι περιφερειακή, πολυκεντρική, ισόρροπη, ήπια, και να σέβεται τις αρχές της βιωσιμότητας. Για τη Φθιώτιδα οι προτάσεις μας επιγραμματικά αναφέρονται στον Χωροταξικό Σχεδιασμό και τον καθορισμό των χρήσεων γης, το Εθνικό Κτηματολόγιο και το Δασολόγιο, τη χωροθέτηση των ακτών και την οριοθέτηση της αιγιαλίτιδας ζώνης, την αξιοποίηση των ιαματικών πηγών. Την προστασία και την ανάδειξη των ορεινών μας όγκων και των αρχαιολογικών και ιστορικών μας μνημείων. Την Ολοκληρωμένη Μελέτη Διαχείρισης της παράκτιας ζώνης του Μαλιακού. Τη στροφή στην οικολογική γεωργία, την απονιτροποίηση, την στήριξη του αγροτουρισμού, τη στήριξη των φωτοβολταικών μικρής κλίμακας, την μείωση της σπατάλης του νερού με τον εκσυγχρονισμό της άρδευσης, την οικονομία και την εγκατάλειψη των υδροβόρων καλλιεργειών. Αναφέρονται στην προστασία του Βόρειου Ευβοϊκού και του Μαλιακού Κόλπου, την εναλλακτική διαχείριση των απορριμμάτων, την κατασκευή και λειτουργία Βιολογικών Καθαρισμών σε κάθε οικισμό άνω των 2000 κατοίκων, τη μη επέκταση της μεταλλευτικής δραστηριότητας στην Οίτη και την εγκατάλειψη της μεγάλης τουριστικής επένδυσης στον Έξαρχο Αταλάντης
Από ......paratiritisfthiotidas.gr
Αγαπητοί φίλοι, Στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου οι Οικολόγοι Πράσινοι ζητούμε την ψήφο σας. Θέλουμε την παρουσία μας στη βουλή για να μπορέσουμε να συμβάλουμε στην έξοδο από την πολύπλευρη κρίση που διέρχεται η χώρα μας αλλά και ο πλανήτης συνολικά, με όρους οικολογίας. Είναι μια κρίση που αναφέρεται στο περιβάλλον, στους πολιτικούς θεσμούς, στην οικονομία, στον πολιτισμό, στην ηθική, ακόμα και στις ανθρώπινες σχέσεις. Κυρίως όμως η κρίση είναι κρίση αξιών. Για τη χώρα μας η ισονομία, η αξιοκρατία, η κοινωνική αλληλεγγύη, η δικαιοσύνη, τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι διαρκώς σε αμφισβήτηση. Η πρόταση των Οικολόγων Πράσινων είναι μια εναλλακτική πρόταση, βαθειά προοδευτική και ριζοσπαστική. Απευθύνεται κυρίως στη συνείδηση και αναφέρεται στην αλλαγή της νοοτροπίας, στην αλλαγή του τρόπου ζωής, του τρόπου σκέψης, παραγωγής και κατανάλωσης. Με λίγα λόγια για να αλλάξουν οι πολιτικές πρέπει να αλλάξουμε κι εμείς!
Για μας η όποια «ανάπτυξη» πρέπει να είναι περιφερειακή, πολυκεντρική, ισόρροπη, ήπια, και να σέβεται τις αρχές της βιωσιμότητας. Για τη Φθιώτιδα οι προτάσεις μας επιγραμματικά αναφέρονται στον Χωροταξικό Σχεδιασμό και τον καθορισμό των χρήσεων γης, το Εθνικό Κτηματολόγιο και το Δασολόγιο, τη χωροθέτηση των ακτών και την οριοθέτηση της αιγιαλίτιδας ζώνης, την αξιοποίηση των ιαματικών πηγών. Την προστασία και την ανάδειξη των ορεινών μας όγκων και των αρχαιολογικών και ιστορικών μας μνημείων. Την Ολοκληρωμένη Μελέτη Διαχείρισης της παράκτιας ζώνης του Μαλιακού. Τη στροφή στην οικολογική γεωργία, την απονιτροποίηση, την στήριξη του αγροτουρισμού, τη στήριξη των φωτοβολταικών μικρής κλίμακας, την μείωση της σπατάλης του νερού με τον εκσυγχρονισμό της άρδευσης, την οικονομία και την εγκατάλειψη των υδροβόρων καλλιεργειών. Αναφέρονται στην προστασία του Βόρειου Ευβοϊκού και του Μαλιακού Κόλπου, την εναλλακτική διαχείριση των απορριμμάτων, την κατασκευή και λειτουργία Βιολογικών Καθαρισμών σε κάθε οικισμό άνω των 2000 κατοίκων, τη μη επέκταση της μεταλλευτικής δραστηριότητας στην Οίτη και την εγκατάλειψη της μεγάλης τουριστικής επένδυσης στον Έξαρχο Αταλάντης
Από ......paratiritisfthiotidas.gr
Ανέλαβε προσωπικές δεσμεύσεις ο Χρ. Σταϊκούρας στους ετεροδημότες.
Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com
Τον υποψήφιο Βουλευτή Χρ. Σταϊκούρα παρουσίασε στους ετεροδημότες της Φθιώτιδος στην Αθήνα ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Κακλαμάνης. Ο υποψήφιος Βουλευτής Χρ. Σταϊκούρας δεσμεύτηκε στην ομιλία του έναντι των ετεροδημοτών σε πολλά θέματα που αφορούν το Νομό Φθιώτιδος.
Από εφημερίδα ΄"Ημέρα"
Τον υποψήφιο Βουλευτή Χρ. Σταϊκούρα παρουσίασε στους ετεροδημότες της Φθιώτιδος στην Αθήνα ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Κακλαμάνης. Ο υποψήφιος Βουλευτής Χρ. Σταϊκούρας δεσμεύτηκε στην ομιλία του έναντι των ετεροδημοτών σε πολλά θέματα που αφορούν το Νομό Φθιώτιδος.
Από εφημερίδα ΄"Ημέρα"
Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009
Μεγάλα πρόστιμα σε ασφαλιστικές εταιρείες
Αναρτήθηκε από.......energoipoliteskv.blogspot.com
"Πρόστιμα περίπου 33 εκατομμυρίων ευρώ επέβαλλε η επιτροπή ανταγωνισμού στις ασφαλιστικές εταιρίες Εθνική , Αγροτική , Ιντεραμέρικαν και Φοίνιξ καθώς διαπιστώθηκε οτι οι εν λόγω εταιρίες καθόριζαν απο κοινού ενιαία τιμή αμοιβής εργατοώρας μετά από άτυπη συμφωνία που είχαν μεταξύ τους...."
Από......kafeneio-gr
"Πρόστιμα περίπου 33 εκατομμυρίων ευρώ επέβαλλε η επιτροπή ανταγωνισμού στις ασφαλιστικές εταιρίες Εθνική , Αγροτική , Ιντεραμέρικαν και Φοίνιξ καθώς διαπιστώθηκε οτι οι εν λόγω εταιρίες καθόριζαν απο κοινού ενιαία τιμή αμοιβής εργατοώρας μετά από άτυπη συμφωνία που είχαν μεταξύ τους...."
Από......kafeneio-gr
Στις γυναίκες μιλά το βράδυ η Κ. Μπατζελή, σε φορείς και δημόσιες υπηρεσίες αύριο
Αναρτήθηκε από.......energoipoliteskv.blogspot.com
Η υποψήφια βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Κατερίνα μπατζελή, θα πραγματοποιήσει στις 20.30 συνάντηση – ομιλία με τις γυναίκες του Νομού μας στο τουριστικό περίπτερο του Αγ. Λουκά. Το πρωί της Τρίτης 29 Σεπτεμβρίου θα επισκεφθεί Δημόσιες Υπηρεσίες, φορείς και υποκαταστήματα τραπεζών της Λαμίας
Η υποψήφια βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Κατερίνα μπατζελή, θα πραγματοποιήσει στις 20.30 συνάντηση – ομιλία με τις γυναίκες του Νομού μας στο τουριστικό περίπτερο του Αγ. Λουκά. Το πρωί της Τρίτης 29 Σεπτεμβρίου θα επισκεφθεί Δημόσιες Υπηρεσίες, φορείς και υποκαταστήματα τραπεζών της Λαμίας
Συγκοινωνιακή κάλυψη για όλη τη χώρα με νέο ρόλο των ΚΤΕΛ προτείνουν οι Οικολόγοι Πράσινοι
Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com
Δέσμευση για τρία τουλάχιστον δρομολόγια την ημέρα όλο το χρόνο για κάθε οικισμό, ζητούν οι Οικολόγοι Πράσινοι. Το αίτημα συνδυάζεται με προτάσεις για ένα νέο ρόλο των ΚΤΕΛ, ώστε να λειτουργήσουν συμπληρωματικά με το σιδηρόδρομο και να χρηματοδοτηθούν για την πλήρη κάλυψη του συνόλου των οικισμών της χώρας. Μεγάλο μέρος των μικρότερων οικισμών, ιδίως σε ορεινές και απομονωμένες περιοχές, αλλά και σε μη τουριστικά νησιά ή τουριστικές περιοχές εκτός «σαιζόν», έχουν συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση από ανεπαρκή (με 1-2 μόνο δρομολόγια την ημέρα, συχνά σε ακατάλληλες ώρες) έως ανύπαρκτη. Ανάλογα κενά εμφανίζονται και στην ανταπόκριση από ακτοπλοϊκά δρομολόγια και αεροπορικές πτήσεις προς τους οικισμούς των αντίστοιχων περιοχών.
Τα τοπικά ΚΤΕΛ προσανατολίζονται κατά κανόνα με όρους αγοράς προς τη σύνδεση των τοπικών κέντρων μεταξύ τους και με την Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη, αφήνοντας ακάλυπτες τις γραμμές με μικρότερη κίνηση ή με «δύσκολα» ωράρια. Καταλήγουν έτσι να ανταγωνίζονται (συνήθως αθέμιτα, λόγω υψηλότερου απλήρωτου εξωτερικού κόστους σε ατυχήματα, ρύπανση και επιπτώσεις στο κλίμα) το σιδηρόδρομο, αντί να διασφαλίζουν τη συγκοινωνιακή κάλυψη των περιοχές τους. Το πρόβλημα γίνεται ακόμη σημαντικότερο, καθώς μεγάλο μέρος του πληθυσμού αποκλείεται από τη χρήση ΙΧ λόγω ηλικίας ή οικονομικής κατάστασης, αποθαρρύνονται αρκετοί ακόμη που θα ήθελαν να ζήσουν σε μικρούς οικισμούς, ενώ περιορίζονται σημαντικά οι δυνατότητες για τοπική βιώσιμη ανάπτυξη.
Οι Οικολόγοι Πράσινοι ζητούν δέσμευση για τουλάχιστον τρία δρομολόγια την ημέρα για κάθε οικισμό όλο το χρόνο.
• Με αφετηρία και τέρμα την έδρα της αντίστοιχης επαρχίας ή νομού, ή τον πλησιέστερο σιδηροδρομικό σταθμό.
• Με προγραμματικές συμβάσεις με τα ΚΤΕΛ για επιδότηση μέρους του κόστους για τις επιπλέον συνδέσεις, για την μεταφορά σταθμών λεωφορείων δίπλα στους σιδηροδρομικούς σταθμούς και για τη διασφάλιση ανταποκρίσεων με το σιδηρόδρομο.
• Με συμπληρωματική αξιοποίηση δυνατοτήτων όπως τα λεωφορεία που έχουν παραχωρηθεί σε «καποδιστριακούς» δήμους ή το άνοιγμα μαθητικών δρομολογίων και σε επιβάτες με εισιτήριο.
• Με χρηματοδότηση από ευρωπαϊκά προγράμματα για ορεινές και μειονεκτικές περιοχές, καθώς και από ένα μικρό τέλος στα δρομολόγια των ΚΤΕΛ που συμπίπτουν με γραμμές του ΟΣΕ και στα αντίστοιχα διόδια αυτοκινητοδρόμων.
Θεωρώντας ότι η επαρκής συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση αποτελεί δικαίωμα όλων, ζητούν μια πολιτική μεταφορών που να δίνει επιτέλους προτεραιότητα στην περιφερειακή ισορροπία της χώρας και στο δημόσιο συμφέρον
Δέσμευση για τρία τουλάχιστον δρομολόγια την ημέρα όλο το χρόνο για κάθε οικισμό, ζητούν οι Οικολόγοι Πράσινοι. Το αίτημα συνδυάζεται με προτάσεις για ένα νέο ρόλο των ΚΤΕΛ, ώστε να λειτουργήσουν συμπληρωματικά με το σιδηρόδρομο και να χρηματοδοτηθούν για την πλήρη κάλυψη του συνόλου των οικισμών της χώρας. Μεγάλο μέρος των μικρότερων οικισμών, ιδίως σε ορεινές και απομονωμένες περιοχές, αλλά και σε μη τουριστικά νησιά ή τουριστικές περιοχές εκτός «σαιζόν», έχουν συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση από ανεπαρκή (με 1-2 μόνο δρομολόγια την ημέρα, συχνά σε ακατάλληλες ώρες) έως ανύπαρκτη. Ανάλογα κενά εμφανίζονται και στην ανταπόκριση από ακτοπλοϊκά δρομολόγια και αεροπορικές πτήσεις προς τους οικισμούς των αντίστοιχων περιοχών.
Τα τοπικά ΚΤΕΛ προσανατολίζονται κατά κανόνα με όρους αγοράς προς τη σύνδεση των τοπικών κέντρων μεταξύ τους και με την Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη, αφήνοντας ακάλυπτες τις γραμμές με μικρότερη κίνηση ή με «δύσκολα» ωράρια. Καταλήγουν έτσι να ανταγωνίζονται (συνήθως αθέμιτα, λόγω υψηλότερου απλήρωτου εξωτερικού κόστους σε ατυχήματα, ρύπανση και επιπτώσεις στο κλίμα) το σιδηρόδρομο, αντί να διασφαλίζουν τη συγκοινωνιακή κάλυψη των περιοχές τους. Το πρόβλημα γίνεται ακόμη σημαντικότερο, καθώς μεγάλο μέρος του πληθυσμού αποκλείεται από τη χρήση ΙΧ λόγω ηλικίας ή οικονομικής κατάστασης, αποθαρρύνονται αρκετοί ακόμη που θα ήθελαν να ζήσουν σε μικρούς οικισμούς, ενώ περιορίζονται σημαντικά οι δυνατότητες για τοπική βιώσιμη ανάπτυξη.
Οι Οικολόγοι Πράσινοι ζητούν δέσμευση για τουλάχιστον τρία δρομολόγια την ημέρα για κάθε οικισμό όλο το χρόνο.
• Με αφετηρία και τέρμα την έδρα της αντίστοιχης επαρχίας ή νομού, ή τον πλησιέστερο σιδηροδρομικό σταθμό.
• Με προγραμματικές συμβάσεις με τα ΚΤΕΛ για επιδότηση μέρους του κόστους για τις επιπλέον συνδέσεις, για την μεταφορά σταθμών λεωφορείων δίπλα στους σιδηροδρομικούς σταθμούς και για τη διασφάλιση ανταποκρίσεων με το σιδηρόδρομο.
• Με συμπληρωματική αξιοποίηση δυνατοτήτων όπως τα λεωφορεία που έχουν παραχωρηθεί σε «καποδιστριακούς» δήμους ή το άνοιγμα μαθητικών δρομολογίων και σε επιβάτες με εισιτήριο.
• Με χρηματοδότηση από ευρωπαϊκά προγράμματα για ορεινές και μειονεκτικές περιοχές, καθώς και από ένα μικρό τέλος στα δρομολόγια των ΚΤΕΛ που συμπίπτουν με γραμμές του ΟΣΕ και στα αντίστοιχα διόδια αυτοκινητοδρόμων.
Θεωρώντας ότι η επαρκής συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση αποτελεί δικαίωμα όλων, ζητούν μια πολιτική μεταφορών που να δίνει επιτέλους προτεραιότητα στην περιφερειακή ισορροπία της χώρας και στο δημόσιο συμφέρον
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)