Αναστάτωση έχει προκαλέσει στους αυτοδιοικητικούς κύκλους το σχέδιο νόμου του υπουργείου Τουρισμού «Αναδιάρθρωση Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, μείωση διοικητικών βαρών, απλούστευση διαδικασιών για την ενίσχυση της τουριστικής επιχειρηματικότητας και λοιπές διατάξεις» (βρίσκεται από τις 16/1 σε δημόσια διαβούλευση), λόγω των προβλέψεών του για τα δημοτικά ιαματικά λουτρά: σύμφωνα με το άρθρο 10, παρ. 7, «για τις επιχειρήσεις, οι οποίες δεν έχουν υποβάλει τα δικαιολογητικά που προβλέπονται από την παράγραφο 3 του άρθρου 39 του ν. 4049/2012 (σ.σ.: φάκελο με το αναπτυξιακό πρόγραμμα), δίδεται προθεσμία έξι (6) μηνών από την δημοσίευση του παρόντος, για την υποβολή τους. Μετά το πέρας της προθεσμίας αυτής σφραγίζονται οριστικά και η αξιοποίηση της ιαματικής πηγής μεταφέρεται στο ΤΑΙΠΕΔ».
Σύμφωνα με την υπάρχουσα νομοθεσία ( Νόμος 3498 , ΦΕΚ 230/Α/2006 ), οι ιαματικές πηγές έχουν παραχωρηθεί προσωρινά στην Τοπική Αυτοδιοίκηση ( Νόμος 4049, ΦΕΚ 35/Α/2012, άρθρο 36 ), η οποία πλέον κινδυνεύει να χάσει ένα σημαντικό μέρος από τους πόρους της.
Εάν, λοιπόν, τα μέλη του Συνδέσμου Δήμων Ιαματικών Πηγών Ελλάδας, δεν υποβάλουν το φάκελο που ορίζει το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου στην παρ. 5 του ίδιου άρθρου, τότε χάνουν τη διαχείριση των ιαματικών πηγών,
(Κάντε κλικ στο υπογραμμισμένο για να δείτε την απόφαση παραχώρησης των Ιαματικών Πηγών Καμένων Βούρλων με ΦΕΚ στο ΤΑΙΠΕΔ ) που πηγαίνουν στο ΤΑΙΠΕΔ προς πώληση ή ενοικίαση σε ιδιώτες.
Δείτε ποια κομμάτια των Καμένων Βούρλων παραχωρούνται στο ΤΑΙΠΕΔ και ποια όχι !!!
13. Μεταβιβάζεται και περιέρχεται χωρίς αντάλλαγμα στην
ανώνυμη εταιρεία «Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου Α.Ε.»
κατά πλήρη κυριότητα, νομή και κατοχή, ακίνητο, συνολικού εμβαδού 827.930,00
τ.μ, μετά των επ’ αυτού κτιριακών εγκαταστάσεων, αποτελούμενο εκ τμήματος
εμβαδού 725.594,00 τ.μ,. ανήκοντος κατά πλήρη κυριότητα στον Ελληνικό
Οργανισμό Τουρισμού, διοίκησης και διαχείρισης της «Εταιρείας Ακινήτων του Δημοσίου
Α.Ε.» αφενός, και εκ τμήματος εμβαδού 102.336,00 τ.μ. με ΑΒΚ 1875 αφετέρου,
ανήκοντος κατά πλήρη κυριότητα στο Ελληνικό Δημόσιο, με τα ακόλουθα στοιχεία:
Συνολική
Επιφάνεια
(τ.μ.)
|
Τίτλος κτήσης επί
μέρους εκτάσεων/
τμημάτων
|
Περιγραφή / Έκταση
|
Τμήμα
|
Περιγραφή έκτασης
(στοιχεία
περιμέτρου)
|
Επιφάνεια
επιμέρους
έκτασης /
τμήματος
σε τ.μ.
|
Περιγραφή ακινήτου
|
725.594, 00
Με στοιχεία
περιμέτρου
(Α1, 31, 30, Α24, 29, …,
20, Α31, 19,
18, 17, 16,
Α39, 15, 14,
13, 12, 11,
Α38, 10, 9,
8, 7, Α5, 6,
5, Α44, 4, 3, Α46, 2, 1, 1΄, 2΄΄, 3΄΄, 4΄΄, 5΄΄, 6΄΄,
7΄΄, 8΄΄, 9΄΄, 10΄΄, 11΄΄, 87, …, 51, Α3, 50, Α2, 49, 48, …, 33, 32, Α1)
|
Περιήλθαν στον
ΕΟΤ δυνάμει του Α.Ν. 1565/50 και του άρθρου 23
Ν. 1624/1951 σε
συνδυασμό με την με αριθμό
πρωτοκόλλου
42816/39-στ/
Β3/13.12.1958 πράξη
του ΕΟΤ, νομίμως
μεταγεγραμμένης
στο Υποθ.
Θερμοπυλών (τόμος 25/Α.Α. 626)
|
699.041, 00 τ.μ.
Α1, 31, 30, Α24, 29, …, 20, Α31, 19, 18, 17, 16,
Α39, 15, 14, 13,
12, 11, Α38, 10, 9, 8, 7, Α5, 6, 5,
Α44, 4, 3, Α46,
2, 1, 1΄, 2΄΄, 3΄΄,
4΄΄, 5΄΄, 6΄΄, 7΄΄,
8΄΄, 9΄΄, 10΄΄, 11΄΄,
87, …, 51, Α3, 50,
Α2, 49, 48, …,
33, 32, Α1
|
Ι
|
Α1, 32, 33, 34…47, 48,
Α2, Α1
|
69.618, 00
|
Ως αυτά
αποτυπώνονται στο υπ’ αρ. 764 από 03.04.2013
Τοπογραφικό
Διάγραμμα των
Τοπογράφων
Μηχανικών
της Εταιρείας
Ακινήτων του
Δημοσίου Α.Ε.,
Εμμανουήλ
Βαρσαμή και Μαρίας Σπαθάρα με σκιαγράφηση πράσινου
χρώματος
|
ΙΙ
|
Α3, 51, 52, …86, 87, 11΄΄, 10΄΄, …, 2΄΄, 1΄΄, 1, 2, Α46,
Α47, Α48, Α49, Α50, Α51, Α52, Α53, Α13, Α14, …, Α23 κπι A3
[Μη
συνυπολογιζομένων τμημάτων (α) επιφάνειας 14.157 τ.μ.,
ιδιοκτησίας του ΕΟΤ (δ), (ε), (ζ), συνολικού εμβαδού αυτών 6.000 τ.μ.,
ιδιοκτησίας του ΕΟΤ, τα οποία έχουν περιέλθει στον ίδιο φορέα δυνάμει άλλης
αιτίας) και
εξαιρουμένης της
επιφάνειας με λευκή
σκιαγράφηση, και
στοιχεία α, β, γ δ,
α, εμβαδού 9.000
τ.μ., ιδιοκτησίας του
Δήμου Καμένων
Βούρλων]
|
519.087, 00
|
||||
ΙΙΙ
|
Α24, Α25, Α26, …,
28, 29, Α24 [μη
συνυπολογιζομένου
τμήματος (γ),
επιφανείας 328 τ.μ.,
ιδιοκτησίας του
ΕΟΤ - περιήλθε
στον φορέα δυνάμει
άλλης αιτίας]
|
68.969
|
||||
IV
|
Α32, Α33, Α34, …,
Α41, Α42, Α32 [μη
συνυπολογιζομένου
τμήματος (β),
επιφανείας 6.068
τ.μ. - περιήλθε στον
ίδιο φορέα δυνάμει
άλλης αιτίας]
|
37.649
|
||||
V
|
Α43, Α44, 5, 6, Α45,
Α43
|
3.718, 00
|
20.553, 00
|
Περιήλθαν στον
ΕΟΤ δυνάμει
πράξεως
αναγκαστικής
απαλλοτρίωσης,
κηρυχθείσης με
το Β.Δ. 15.04.1958
(δημοσιευθείσης
στο ΦΕΚ
66/Α/08.05.1958),
νομίμως
μεταγεγραμμένης στον τόμο 25 και
με αύξοντα αριθμό 630 των βιβλίων
μεταγραφών του
Υποθηκοφυλακείου
Θερμοπυλών
|
Εντός του
Τμήματος ΙΙ:
(α1, 59, 60, 61,
α2, Α21, Α22 και
α1)
Εντός του τμήματος IV (β1, Α33, Α34, β2, β3, β4, Α40, Α41, Α42, β5 και
β1)
Εντός του τμήματος IΙΙ (γ1, γ2, γ3 και γ1)
|
α
|
14.157, 00 τ.μ.
|
Ως αυτά
αποτυπώνονται
στο υπ’αρ. 764
από 03.04.2013
Τοπογραφικό
Διάγραμμα
των
Τοπογράφων
Μηχανικών
της Εταιρείας
Ακινήτων του
Δημοσίου Α.Ε., Εμμανουήλ
Βαρσαμή και Μαρίας
Σπαθάρα με
σκιαγράφηση
πορφυρού χρώματος
|
|
β
|
6.068, 00 τ.μ.
|
|||||
γ
|
328, 00 τ.μ.
|
|||||
Περιήλθαν στον
ΕΟΤ δυνάμει του υπ’ αρ.983/1977 συμβολαίου ανταλλαγής
ακινήτων του
Συμβολαιογράφου Αθηνών Κ.
Ζαγκλή από το
Δήμο Καμμένων
Βούρλων, νομίμως
μεταγεγραμμένου
(τόμος 68/ 391)
στα βιβλίων
μεταγραφών
του Υπ/κείου
Θερμοπυλών
|
Εντός του
τμήματος IΙ
|
δ
|
6.000, 00 τ.μ.(συνολικό εμβαδόν
και των τριών τμημάτων)
|
Ως αυτά
αποτυπώνονται στο υπ’αρ. 764 από 03.04.2013 Τοπογραφικό Διάγραμμα
των Τοπογράφων
Μηχανικών
της Εταιρείας
Ακινήτων του
Δημοσίου Α.Ε.,
Εμμανουήλ
Βαρσαμή
και Μαρίας
Σπαθάρα με
σκιαγράφηση
κυανού
χρώματος
|
||
Εντός του τμήματος IΙ
|
ε
|
|||||
Εντός του τμήματος IΙ
|
ζ
|
|||||
102.336, 00
|
Περιήλθε στο
Δημόσίο ως
παλαιός αιγιαλός,
ως προκύψας
εκ φυσικών
προσχώσεων
αφ’ενός δυνάμει
απόφασης
του Νομάρχη
Φθιώτιδας Γ/
Φ121/15591/09.09.1982
(ΦΕΚ 24/Δ/31.01.1983)
ως προς το
Ν.Α. τμήμα της
έκτασης, νομίμως
μεταγεγραμμένου
(τόμος 76/Α.Α.
218 των βιβλίων
μεταγραφών του
Υποθηκοφυλακείου
Θερμοπυλών) και
αφ’ ετέρου δυνάμει
της 6851/Φ.αιγ-
παρ./13.12.2005
απόφασης του
Γ.Γ. Περιφέρειας
Στ. Ελλάδος (ΦΕΚ
1501/Δ/30.12.2005,
νομίμως
μεταγεγραμμένης,
τόμος 116/Α.Α. 324).
|
Περιγραφόμενο
με τα
αριθμητικά και
αλφαβητικά
στοιχεία
περιμέτρου :
87, 88, 89, 90,
Α4, 12΄, 11, 10΄,
Α8, 9΄, 8΄, …, 2΄,
1΄, 1΄΄, 2΄΄, …, 10΄΄,
11΄΄, 87
|
VI
|
Α.Β.Κ. 1875
|
Ως αυτό
αποτυπώνεται
στο υπ’ αρ. 764
από 03.04.2013
Τοπογραφικό
Διάγραμμα
των
Τοπογράφων
Μηχανικών
της Εταιρείας
Ακινήτων του
Δημοσίου Α.Ε.,
Εμμανουήλ
Βαρσαμή
και Μαρίας
Σπαθάρα με
σκιαγράφηση
ελαφρώς
κυανού
χρώματος
|
Εξαιρούνται ρητά από την κατά τα ανωτέρω μεταβίβαση στην
ανώνυμη εταιρεία ΤΑΙΠΕΔ Α.Ε.:
(α) έκταση εμβαδού 16.340 τ.μ. στη θέση ΝΤΑΜΑΡΙΑ,
αποτυπωμένη στο ως άνω Τοπογραφικό Διάγραμμα ως έκταση Ε1, ευρισκομένη εντός
του Τμήματος ΙΙΙ, και περιγραφόμενη με τα αριθμητικά και αλφαβητικά στοιχεία
περιμέτρου 26΄, 23΄, 23, 24, 25, 26΄΄ και 26΄, η οποία έχει παραχωρηθεί για
αόριστο χρόνο στο Δήμο Καμένων Βούρλων για εγκατάσταση και λειτουργία
βιολογικού καθαρισμού δυνάμει της υπ’ αριθ. 505863/383 ΚΥΑ, με την οποίαν εγκρίθηκε
η υπ’ αριθμόν 101/4/10.02.1993 σχετική απόφαση του ΕΟΤ.
(β) έκταση εμβαδού 11.035 τ.μ. στη θέση «Φλοίσβος»,
αποτυπωμένη στο ως άνω Τοπογραφικό Διάγραμμα ως έκταση Ε2, ευρισκομένη εντός
του Τμήματος ΙΙ, περιγραφόμενη με τα αριθμητικά και αλφαβητικά στοιχεία περιμέτρου
δ, γ, γ΄, δ’, δ, η οποία έχει παραχωρηθεί από τον ΕΟΤ προς το Δήμο Καμένων
Βούρλων με σκοπό την κατασκευή αθλητικών εγκαταστάσεων, δυνάμει της με
ημερομηνία 05.10.1977 σύμβασης χρησιδανείου μεταξύ ΕΟΤ και Δήμου Καμένων
Βούρλων, πεντηκονταετούς διάρκειας
(γ) έκταση, συνορεύουσα προς την τελευταία, ομοίως
ευρισκομένη εντός του Τμήματος ΙΙ, εμβαδού 11.283 τ.μ., αποτυπωμένη στο ως άνω
Τοπογραφικό Διάγραμμα ως έκταση Ε3 και περιγραφόμενη με τα αριθμητικά και
αλφαβητικά στοιχεία περιμέτρου α, α΄, α΄΄ , γ΄, γ, β, α, εντός της οποίας
εκτείνεται τμήμα των υφιστάμενων αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου.
15. Μεταβιβάζεται και περιέρχεται χωρίς αντάλλαγμα στην
ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του
Δημοσίου Α.Ε.» κατά πλήρη κυριότητα, νομή και κατοχή, ακίνητο, συνολικού
εμβαδού 488.089, 00 τ.μ, μετά των επ’ αυτού κτιριακών εγκαταστάσεων, ανήκοντος
κατά πλήρη κυριότητα στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, διοίκησης και
διαχείρισης της «Εταιρείας Ακινήτων του Δημοσίου Α.Ε.», με τα ακόλουθα
στοιχεία:
Επιφάνεια
|
Τμήμα
|
Περιγραφή έκτασης
|
Επιφάνεια
|
Τίτλος κτήσης
|
Περιγραφή ακινήτου
|
479.564, 00 τ.μ.
|
Ι
|
Κ1, Κ2, Κ3,
Κ4, Κ5, Κ6,
Κ7, Κ8, Κ1
|
16.384, 00
τ.μ.
|
Περιήλθαν στον ΕΟΤ
δυνάμει των διατάξεων
του Α.Ν. 1565/50 και του άρθρου 23 Ν. 1624/1951
σε συνδυασμό με την
με αριθμό πρωτοκόλλου 42816/39-στ/Β3/13.12.1958
πράξη του ΕΟΤ, νομίμως
μεταγεγραμμένης στον τόμο 25 και με αύξοντα αριθμό 626
των
βιβλίων μεταγραφών του Υποθηκοφυλακείου
Θερμοπυλών
|
Ως αυτά αποτυπώνονται
στο υπ’ αρ. 765 από
03.04.2013 Τοπογραφικό Διάγραμμα των
Τοπογράφων Μηχανικών
της Εταιρείας Ακινήτων του Δημοσίου Α.Ε.,
Εμμανουήλ Βαρσαμή
και Μαρίας Σπαθάρα με σκιαγράφηση έντονου πράσινου
χρώματος
|
ΙΙ
|
Κ10, Κ11, Κ12,
…, Κ23, Κ24,
Κ10
|
10.623, 00
τ.μ.,
|
|||
ΙΙΙ
|
Κ25, Κ26, Κ27, …, Κ58, Κ59, Κ25
|
258.940, 00 τ.μ.
|
|||
IV
|
Α, Β, Γ, Δ, Ε,
Ζ, Η, Θ, Ι, Κ, Λ, Μ, Ν, Ξ, Α
|
187.172, 00
τ.μ.
|
|||
15.911, 00 τ.μ.
(α, β, 23 , γ, δ, ν,
μ, λ, κ, ε, ζ, η, 26,
20 , 19 , 18 , 17 ,
α)
|
V
|
α΄, 19΄΄, γ΄, γ, β΄, α΄
|
6.445, 00 τ.μ.
|
||
γ, 20΄΄, 26, η,
ζ, ε, κ, λ, μ, ν,
δ, γ γ΄
|
7.897, 00
τ.μ.
|
Περιήλθε στον ΕΟΤ
δυνάμει του υπ’ αρ.
2824/1961 συμβολαίου
ανταλλαγής ακινήτων
του Συμβολαιογράφου
Θερμοπυλών Δ. Παπαλελούδη από την Κοινότητα Καμένων
Βούρλων, νομίμως μεταγεγραμμένου στον τόμο 26 και με αύξοντα αριθμό 231 των
βιβλίων μεταγραφών του Υποθηκοφυλακείου Θερμοπυλών
|
Ως αυτά αποτυπώνονται
στο υπ’ αρ. 765 από
03.04.2013 Τοπογραφικό
Διάγραμμα των
Τοπογράφων Μηχανικών
της Εταιρείας Ακινήτων του Δημοσίου Α.Ε., Εμμανουήλ
Βαρσαμή και Μαρίας Σπαθάρα με σκιαγράφηση προφυρού χρώματος
|
||
α, 17΄΄, 18΄΄,
α΄, β΄, β, α
|
628, 00 τ.μ.
|
Περιήλθε στον
ΕΟΤ, ως τμήμα ευρύτερης εκτάσεως, δυνάμει κηρύξεως της
με αρ. πρωτ. Π.15137/5884/05.08.1960 πράξεως αναγκαστικής απαλλοτριώσεως των
Υπουργών Οικονομικών & Προεδρίας της Κυβερνήσεως προς το σκοπό εκτέλεσης
έργων εξωραϊσμού και τουριστικής αξιοποιήσεως υπέρ του ΕΟΤ (δημοσιευθείσας
στο ΦΕΚ 133/Δ/22.09.1960) και συντελεσθείσης δυνάμει της αναγγελίας
παρακαταθέσεως της αποζημιώσεως, δημοσιευθείσης στο ΦΕΚ/Δ/23.08.1961, νομίμως
μεταγεγραμμένης στον τόμο 26 και με αύξοντα αριθμό 108 των βιβλίων μεταγραφών
του Υποθηκοφυλακείου Θερμοπυλών
|
Ως αυτό αποτυπώνεται
στο υπ’ αρ. 765 από 03.04.2013 Τοπογραφικό Διάγραμμα των
Τοπογράφων Μηχανικών της Εταιρείας Ακινήτων του Δημοσίου Α.Ε., Εμμανουήλ
Βαρσαμή και Μαρίας Σπαθάρα με σκιαγράφηση ελαφρώς πράσινου χρώματος
|
Εξαιρούνται ρητά από την κατά τα ανωτέρω μεταβίβαση στην
ανώνυμη εταιρεία ΤΑΙΠΕΔ Α.Ε.:
(α) έκταση εμβαδού 9.100 τ.μ., οριζομένη ως επιφάνεια Ε1,
ευρισκομένη εντός του Τμήματος IV, η οποία έχει παραχωρηθεί στο Δήμο Καμένων
Βούρλων δυνάμει της υπ’ αρ. 524793/67/27.07.1987 πράξης παραχώρησης προς το
σκοπό δημιουργίας αθλοπαιδιών, επί της οποίας έχουν κατασκευασθεί και
λειτουργούν κλειστό γυμναστήριο, γήπεδο καλαθοσφαίρισης και η οποία εμφαίνεται
στο ως άνω Τοπογραφικό Διάγραμμα με σκιαγράφηση γαλάζιου χρώματος με τα αλφαβητικά
και αριθμητικά στοιχεία περιμέτρου Ε1, Ε2, Ε3, Ε4 και Ε1
(β) έκταση εμβαδού 4.465 τ.μ., οριζόμενη ως επιφάνεια Ε2,
ευρισκομένη ομοίως εντός του Τμήματος IV, η οποία περιλαμβάνει δημοτικό παιδικό
σταθμό μετά του προαύλιου αυτού χώρου, η οποία αποτυπώνεται στο ως άνω
Τοπογραφικό Διάγραμμα με σκιαγράφηση γαλάζιου χρώματος με τα αλφαβητικά και
αριθμητικά στοιχεία περιμέτρου Ε5, Ε6, Ε7, Ε8 και Ε5.
Κεφάλαιο ΙΙ
Άρθρο 10: Ιαματικός τουρισμός
1.Στον ν.3498/2006 «Ανάπτυξη ιαματικού τουρισμού, θέματα Ε.Ο.Τ. και άλλες διατάξεις» ΦΕΚ (Α 230) προστίθεται άρθρο 1Α με τίτλο «Ορισμοί» ως εξής:
«1. Για τους σκοπούς του παρόντος νόμου ισχύουν οι ακόλουθοι ορισμοί:
α. Ιαματικοί φυσικοί πόροι είναι φυσικά νερά ψυχρά ή θερμά, ατμοί φυσικά αέρια, καθώς και πηλοί, που συνδέονται με συγκεκριμένο γεωγραφικό χώρο και έχουν ιαματικές ιδιότητες,
β. Ιαματική πηγή είναι φυσική ανάβλυση ή άντληση ιαματικού φυσικού πόρου με τεχνικό έργο υδροληψίας ή φυσική δημιουργία πηλού
γ. Θερμαλιστικός-ιαματικός τουρισμός: είναι μια μορφή τουρισμού ειδικού ενδιαφέροντος, η οποία περιλαμβάνει το σύνολο των σχέσεων και δραστηριοτήτων, οι οποίες είναι αποτέλεσμα της προσωρινής μετακίνησης και διαμονής ανθρώπων που επιθυμούν να βελτιώσουν, να σταθεροποιήσουν ή να επαναφέρουν την σωματική και ψυχική τους υγεία μέσα από την χρήση ιαματικών φυσικών πόρων. Η ανωτέρω μορφή βασίζεται στην παροχή υπηρεσιών σε περιοχές- κέντρα των οποίων κύριο χαρακτηριστικό αποτελεί η χρήση αναγνωρισμένων ιαματικών φυσικών πόρων σε ειδικές εγκαταστάσεις και στόχο έχει την πρόληψη, διατήρηση και αποκατάσταση της σωματικής και ψυχικής υγείας και ευεξίας του ατόμου.
δ. θερμαλισμός: αφορά ένα ευρύ πεδίο προληπτικών και θεραπευτικών εφαρμογών για την σωματική, ψυχική και πνευματική υγεία του ανθρώπου οι οποίες πραγματοποιούνται με την χρήση ιαματικών φυσικών πόρων σε χώρους με ιδιαίτερα περιβαλλοντικά και πολιτιστικά χαρακτηριστικά και με εξειδικευμένες εγκαταστάσεις.
ε. Κέντρο θερμαλιστικού-ιαματικού τουρισμού: αποτελεί ένα εξειδικευμένο και ειδικώς εξοπλισμένο κέντρο όπου η πρόληψη και η αποκατάσταση της υγείας του χρήστη των υπηρεσιών του κέντρου ή η αναζωογόνηση γίνεται με υδροθεραπεία, ποσιθεραπεία, εισπνοθεραπεία, ρινοπλύσεις, κατιονισμούς, ατμόλουτρα, πηλοθεραπεία και άλλες μεθόδους. Στα κέντρα θερμαλιστικού τουρισμού παρέχονται υπηρεσίες ιαματικής θεραπείας, ευεξίας και θαλασσοθεραπείας, όπου γίνεται χρήση θερμαινόμενου θαλασσινού νερού, άμμου, λάσπης, φυκιών και άλλων θαλασσίων υλικών για προληπτικούς ή θεραπευτικούς λόγους υγείας, υπό ιατρική παρακολούθηση και σε συνδυασμό με το θαλάσσιο περιβάλλον.
2. Στο άρθρο 8 του ν. 3498/2006 προστίθεται παράγραφος 4 που έχει ως εξής:
«4. Εάν εκλείψουν οι λόγοι που προκάλεσαν την άρση της αναγνώρισης ενός φυσικού πόρου ως ιαματικού μπορεί να υποβληθεί νέα αίτηση για αναγνώριση αυτού σύμφωνα με την διαδικασία που προβλέπεται στο άρθρο 4 του παρόντος νόμου.»
3. Η παράγραφος 3 του άρθρου 10 του ν. 3498/2006 τροποποιείται ως εξής:
«3. Η Επιτροπή Προστασίας Ιαματικών Φυσικών Πόρων υπάγεται στο Υπουργείο Τουρισμού και υποστηρίζεται στο έργο της από μόνιμη γραμματεία και προσωπικό που διαθέτει η Διεύθυνση τουριστικής πολιτικής του Υπουργείου Τουρισμού.»
4. Στο τέλος της παραγράφου 2 του άρθρου 11 του ν. 3498/2006 προστίθεται εδάφιο ως εξής:
« Οι φορείς οι οποίοι αναλαμβάνουν την διανομή του ιαματικού πόρου έναντι οικονομικού ανταλλάγματος βαρύνονται με:
α) την κατασκευή των αναγκαίων τεχνικών έργων για την άντληση ή την διατήρηση ή βελτίωση της απόδοσης και διατήρηση της ποιότητας των ιαματικών φυσικών πόρων ή την προστασία αυτών,
β) την κατασκευή του δικτύου και των εγκαταστάσεων διανομής
γ) την εγκατάσταση μετρητών διανομής του ιαματικού φυσικού πόρου στα κέντρα θερμαλιστικού-ιαματικού τουρισμού».
5. Στο τέλος του πρώτου εδαφίου της παραγράφου (2) του άρθρου 39 του ν. 4049/2012 (ΦΕΚ Α’ 35), προστίθενται εδάφια ως ακολούθως:
«Εντός προθεσμίας τριών (3) ετών από την δημοσίευση της κανονιστικής πράξης του άρθρου 16 του ν. 3498/2006, όπως ισχύει, οι ως άνω αναφερόμενοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης ή οι αναπτυξιακές εταιρείες αυτών, υποβάλουν για έγκριση στον Ε.Ο.Τ. οικονομοτεχνική μελέτη επενδυτικού σχεδίου του ιαματικού φυσικού πόρου, στην οποία περιγράφεται αναλυτικά το πρόγραμμα της επένδυσης, δίνονται στοιχεία για την τουριστική κίνηση της περιοχής και παρατίθενται οι προοπτικές βιωσιμότητας της επένδυσης. Η οικονομοτεχνική μελέτη εγκρίνεται με απόφαση του Υπουργού Τουρισμού, μετά από σχετική εισήγηση του Ε.Ο.Τ.. Τα έργα αξιοποίησης ολοκληρώνονται μέσα σε προθεσμία τεσσάρων (4) ετών από την έκδοση της ως άνω αναφερόμενης απόφασης. Σε περίπτωση άπρακτης παρέλευσης των ως άνω αναφερομένων προθεσμιών, οι διοικητικές πράξεις παραχώρησης ή μίσθωσης ανακαλούνται αυτοδίκαια. Ο Ε.Ο.Τ. εκδίδει διαπιστωτική πράξη για την αυτοδίκαιη ανάκληση των πράξεων παραχώρησης ή μίσθωσης και αποβάλει τους κατόχους από τους χώρους και εγκαταστάσεις τους.»
6. Με απόφαση του Υπουργού Τουρισμού ρυθμίζονται ειδικότερα θέματα που αφορούν την πιστοποίηση των εργαστηρίων τα οποία χορηγούν τις προβλεπόμενες από τον ν.3498/2006 αναλύσεις για την αναγνώριση ιαματικών φυσικών πόρων.
7. Οι υφιστάμενες κατά την δημοσίευση του ν. 3498/2006 επιχειρήσεις υδροθεραπευτηρίων εξακολουθούν να λειτουργούν, με τις σχετικές βεβαιώσεις που τους έχουν χορηγηθεί από τον Ε.Ο.Τ., για δεκαοκτώ (18) μήνες από την εκπνοή της προθεσμίας της παράγραφος 1 του άρθρου 39 του ν. 4049/2012.
Για τις επιχειρήσεις, οι οποίες δεν έχουν υποβάλει τα δικαιολογητικά που προβλέπονται από την παράγραφο 3 του άρθρου 39 του ν. 4049/2012, δίδεται προθεσμία έξι (6) μηνών από την δημοσίευση του παρόντος, για την υποβολή τους. Μετά το πέρας της προθεσμίας αυτής σφραγίζονται οριστικά και η αξιοποίηση της ιαματικής πηγής μεταφέρεται στο ΤΑΙΠΕΔ.
Από ..... aftodioikisi
20 σχόλια:
Μπορεί να μας πει ο Δήμαρχος κ. Τετριμίδας
ή ο εκπρόσωπος του Δήμου στο Σύνδεσμο Ιαματικών Πηγών κ. Μακρυνίτσας
ή όποιος άλλος δημοτικός γνωρίζει ,
αν το θέμα ήλθε ποτέ στο Δημοτικό Συμβούλιο προς συζήτηση ,
αν πάρθηκε κάποια απόφαση, και αν έχει κατατεθεί σχετικώς φάκελος ανάπτυξης για την παραχώρηση των Ιαματικών Πηγών Καμένων Βούρλων στο Δήμο Μώλου –Αγ.Κωνσταντίνου
όπως προβλέπει ο νόμος 4049/2012 παρ. 3 άρθρο 39 !!!!!!!
Στο χρονικό διάστημα που οι Ιαματικές Πηγές είχαν παραχωρηθεί προσωρινά στο Δήμο Μώλου- Αγ.Κωνσταντίνου
ο Δήμαρχος κ. Τετριμίδας και ο εκπρόσωπος του Δήμου στο Σύνδεσμο Ιαματικών Πηγών κ. Μακρυνίτσας τι έκαναν ?????????
Γιατί δεν υπέβαλαν έγκαιρα φάκελο για την παραχώρηση των Ιαματικών Πηγών στο Δήμο ??????
Το έκαναν λόγω άγνοιας, λόγω βλακείας, ή λόγω άλλων προσωπικών και οικονομικών συμφερόντων ?????
Γιατί άφησαν βάσει του Νόμου 4049/2012 παρ 3 του άρθρου 39 την προθεσμία των έξι (6) μηνών να παρέλθει
χωρίς να κάνει τίποτα ο Δήμαρχος κ. Τετριμίδας και ο τότε Αντιδήμαρχος κ. Μακρυνίτσας,
με αποτέλεσμα η αξιοποίηση των Ιαματικών Πηγών να μεταφερθεί από το Δήμο Μώλου-Αγ.Κωνσταντίνου στο ΤΑΙΠΕΔ ??????
Πολλά είναι δυστυχώς τα ερωτήματα που ζητούν επειγόντως απάντηση από τους Δημότες των Καμένων Βούρλων.
Πρέπει επειγόντως η αντιπολίτευση να ζητήσει τη σύγκληση έκτακτου Δημοτικού Συμβουλίου .
Αν δεν το κάνει η Αντιπολίτευση να το ζητήσουν οι Δημότες των Καμένων Βούρλων συγκεντρώνοντας 25 υπογραφές
Μα δεν καταλαβαίνεται τι έγινε,
είναι φως φανάρι,
κάποιοι τα πήρανε κάτω από το τραπέζι και δεν έκαναν τις απαραίτητες εκείνες ενέργειες που έπρεπε να κάνουν για το συμφέρον του Δήμου.
Κατά τα άλλα βγαίνουν στα κανάλια και λένε διάφορες ιστορίες για αρκούδες !!!!!
Αυτό που έγινε εις βάρος των Καμένων Βούρλων από τους 2 αυτούς κυρίους Τετριμίδα-Μακρυνίτσα είναι εγκληματική πράξη.
Μόνο έτσι μπορεί κανείς να την χαρακτηρίσει και για αυτό οι δημότες πρέπει να τους τιμωρήσουν παραδειγματικά.
‘Όπως άκουσα από τον Δήμαρχο κ. Τετριμίδα σε συνέντευξη που έδωσε Star για το θέμα των Ιαματικών Πηγών των Καμένων Βούρλων ,
δεν ξέρει τι του γίνεται με λίγα λόγια που πάνε τα τέσσερα.
Λέει ότι προ 2 μηνών έκανε μια συζήτηση με μια μελετητική εταιρεία
( ήταν θεσμοθετημένη από κάπου αυτή η εταιρεία) της οποίας το όνομα δεν ανέφερε
(το ερώτημα είναι πως ο Δήμαρχος συζητούσε με μια άγνωστη μελετητική εταιρεία που δεν ήξερε ποιόν τα συμφέροντα εκπροσωπεί) .
Δηλαδή ο Δήμαρχος όποια μελετητική εταιρεία ανεβαίνει τα σκαλοπάτια του Δήμου κάθεται και συζητάει μαζί της.
Λέει δε στη συνέντευξη ότι η εταιρεία μας άκουσε και φάνηκε καλή μαζί μας ( ερασιτεχνισμός ή και λαϊκισμός μαζί στο έπακρο από πλευράς του Δήμου)
Ζητήσαμε στο προφορικό να μας δοθούν οι πηγές καλλυντικών του Κουνιαβίτη και κάποια άλλα κομμάτια που δεν θα χρειαστούν στην εταιρεία που θα το πάρει.
Βέβαια εδώ δεν είναι άσχετος μόνο ο Δήμαρχος αλλά και η δημοσιογράφος που τον ρωτάει ( ή σκόπιμα τον αβαντζάρει ).
Ένας σωστός δημοσιογράφος το πρώτο που θα τον ρωτούσε είναι ,
κ. Δήμαρχε έχει καταθέσει πλήρη φάκελο ανάπτυξης ο Δήμος Μώλου-Αγ.Κωνσταντίνου όπως προβλέπει ο Νόμος 4049/2012 σύμφωνα με το άρθρο 39 παράγραφο 3 για την παραχώρηση στο Δήμο των Ιαματικών Πηγών των Καμένων Βούρλων και του Κουνιαβίτη
( αν δεν έχει καταθέσει τέτοιο φάκελο δεν έχει νόημα και η συζήτηση ).
Επαφίεται πλέον στην καλή θέληση του κάθε επενδυτή, αν θα δώσει και κανένα κοκαλάκι στο Δήμο.
Αυτή βέβαια η στάση του Δημάρχου κ. Τετριμίδα είναι εγκληματική εις βάρος των συμφερόντων του Δήμου και των Καμένων Βούρλων.
Με βάση την απόφαση ΤΗΣ ΔΙΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ
Μεταβιβάζεται και περιέρχεται χωρίς αντάλλαγμα στην ανώνυμη εταιρεία ΤΑΙΠΕΔ Α.Ε. το δικαίωμα παρα¬χώρησης σε τρίτους, μέσω σύμβασης, κάθε δικαιώμα¬τος, αποκλειστικής ή μη, χρήσης, διοίκησης, διαχείρι¬σης, εκμετάλλευσης και αξιοποίησης και γενικώς κάθε είδους περιουσιακής φύσης δικαιωμάτων, κεκτημένων οικονομικών συμφερόντων, άυλων δικαιωμάτων και δι-καιωμάτων λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης των υποδομών.
Διαβάζουμε στην απόφαση αυτή της Διυπουργικής ότι :
Εξαιρούνται ρητά από την κατά τα ανωτέρω μεταβίβαση στην ανώνυμη εταιρεία ΤΑΙΠΕΔ Α.Ε.
εκτάσεις των Καμένων Βούρλων :
(α) έκταση εμβαδού 16.340 τ.μ. στη θέση ΝΤΑΜΑΡΙΑ, αποτυπωμένη στο ως άνω Τοπογραφικό Διάγραμμα ως έκταση Ε1, ευρισκομένη εντός του Τμήματος ΙΙΙ, και περιγραφόμενη με τα αριθμητικά και αλφαβητικά στοιχεία περιμέτρου 26΄, 23΄, 23, 24, 25, 26΄΄ και 26΄, η οποία έχει παραχωρηθεί για αόριστο χρόνο στο Δήμο Καμένων Βούρλων για εγκατάσταση και λειτουργία βιολογικού καθαρισμού δυνάμει της υπ’ αριθ. 505863/383 ΚΥΑ, με την οποίαν εγκρίθηκε η υπ’ αριθμόν 101/4/10.02.1993 σχετική απόφαση του ΕΟΤ.
(β) έκταση εμβαδού 11.035 τ.μ. στη θέση «Φλοίσβος», αποτυπωμένη στο ως άνω Τοπογραφικό Διάγραμμα ως έκταση Ε2, ευρισκομένη εντός του Τμήματος ΙΙ, περιγραφόμενη με τα αριθμητικά και αλφαβητικά στοιχεία πε¬ριμέτρου δ, γ, γ΄, δ’, δ, η οποία έχει παραχωρηθεί από τον ΕΟΤ προς το Δήμο Καμένων Βούρλων με σκοπό την κατασκευή αθλητικών εγκαταστάσεων, δυνάμει της με ημερομηνία 05.10.1977 σύμβασης χρησιδανείου μεταξύ ΕΟΤ και Δήμου Καμένων Βούρλων, πεντηκονταετούς διάρκειας
(γ) έκταση, συνορεύουσα προς την τελευταία, ομοίως ευρισκομένη εντός του Τμήματος ΙΙ, εμβαδού 11.283 τ.μ., αποτυπωμένη στο ως άνω Τοπογραφικό Διάγραμμα ως έκταση Ε3 και περιγραφόμενη με τα αριθμητικά και αλφαβητικά στοιχεία περιμέτρου α, α΄, α΄΄ , γ΄, γ, β, α, εντός της οποίας εκτείνεται τμήμα των υφιστάμενων αθλη¬τικών εγκαταστάσεων του Δήμου.
Πρέπει οι σύλλογοι και οι φορείς των Καμένων Βούρλων να θέσουν αυτά τα ερωτήματα προς τον Δήμαρχο κ. Τετριμίδα και τον εκπρόσωπο των Ιαματικών Πηγών κ. Μακρυνίτσα όπως:
Γιατί δεν κατέθεσε πλήρη φάκελο ανάπτυξης ο Δήμος Μώλου-Αγ.Κωνσταντίνου όπως προβλέπει ο Νόμος 4049/2012 σύμφωνα με το άρθρο 39 παράγραφο 3
για την παραχώρηση στο Δήμο , των Ιαματικών Πηγών των Καμένων Βούρλων και του Κουνιαβίτη
και αλλά ακόμη ερωτήματα που περιμένουν απάντηση από τους Δημότες να τα θέσουν μέσα στο Συνέδριο των Ιαματικών Πηγών που
πραγματοποιείται στις 24-25 Μαϊου στο Ξενοδοχείο Γαλήνη
Αυτό το συνέδριο που θα γίνει στις 24-25 Μαϊου στο Γαλήνη για τις Ιαματικές Πηγές ,
έπρεπε ο κ. Τετριμίδας σαν Πρόεδρος της ΠΕΔ που το οργανώνει ,
αν πράγματι ενδιαφερόταν για την παραχώρηση των Ιαματικών στο Δήμο Μώλου-Αγ.Κωνσταντίνου ,
που του δόθηκε η ευκαιρία και η δυνατότητα να το κάνει και δεν το έκανε ,
να το οργανώσει πριν γίνει η παραχώρηση των Ιαματικών Πηγών στο ΤΑΙΠΕΔ.
Τώρα τι θέλει να κάνει ο κ. Τετριμίδας από πάνω και τον Νταβατζή ,
αφού δεν ενδιαφέρθηκε για την παραχώρηση των Ιαματικών Πηγών στο Δήμο,
θέλει να φωτογραφίσει μέσο του Συνεδρίου και αυτόν τον επενδυτή που θα πάρει την διαχείριση των Ιαματικών Πηγών ????
Αμείλικτα και αναπάντητα παραμένουν τα ερωτήματα των Δημοτών των Καμένων Βούρλων προς τον Δήμαρχο κ. Τετριμίδα και τον εκπρόσωπο του Δήμου στο Σύνδεσμο των Ιαματικών Πηγών Δήμων και Κοινοτήτων Ελλάδος κ. Μακρυνίτσα ?????
Γιατί επί τρία χρόνια οι κύριοι αυτοί δεν κατέθεσαν φάκελο με βάσει τον προβλεπόμενο Νόμο για την Παραχώρηση των Ιαματικών Πηγών των Καμένων Βούρλων στο Δήμο Μώλου-Αγ. Κωνσταντίνου ??????
Αγαπητέ προηγούμενε φίλε δεν χρειάζεται να απορείς,
Τρεις είναι οι πιθανοί λόγοι για τους οποίους ο Δήμαρχος κ. Τετριμίδας και ο εκπρόσωπος των Καμένων Βούρλων κ. Μακρυνίτσας στο Σύνδεσμο Ιαματικών Πηγών ,
δεν κατέθεσαν ολοκληρωμένη αναπτυξιακή πρόταση παραχώρησης των Ιαματικών πηγών στο Δήμο με βάση τον προβλεπόμενο Νόμο.
Πρώτος λόγος πιθανόν είναι ότι οι άνθρωποι είναι ανίδεοι έως άσχετοι και δεν ξέρουν τη τους γίνεται.
Δεύτερος λόγος είναι πιθανόν να έχει γίνει κάποια συμφωνία που δεν μας την λένε ακόμη και θα φανεί στην πορεία.
Τρίτος λόγος είναι ότι τα πήρανε οι κύριοι αυτοί κάτω από το τραπέζι.
Όποιος πάντως και από τους τρείς λόγους να ισχύει ,
φαίνεται ότι αυτοί οι δύο κύριοι Τετριμίδας και Μακρυνίτσας λειτούργησαν για το προσωπικό τους συμφέρον και όχι για το συμφέρον των Καμένων Βούρλων και του Δήμου,
Για δε το κακό που κάνανε στη Λουτρόπολη των Καμένων Βούρλων για τα επόμενα 100 χρόνια , ( κανένας επόμενος πλέον Δήμαρχος δεν μπορεί να διορθώσει το κακό που κάνανε αυτοί οι 2 κύριοι στα Καμένα Βούρλα)
Να μαζέψουν τα μπογαλάκια τους και να πάνε σπίτι τους,
όσο είναι νωρίς ,
πριν τους πάρει ο κόσμος με τις κλωτσιές.
Έχουν δε το θράσος να λένε στα κανάλια ότι διεκδικούν ως επαίτες,
ότι νόμιμα δεν διεκδίκησαν ως εκπρόσωποι του Δήμου με βάση το Νόμο ως άμεσα ενδιαφερόμενοι.
Θεωρώ ότι ο Σύλλογος Ενεργών Δημοτών ,
αν πήρε αυτή την απόφαση αυθόρμητα ( και δεν υποκρύπτει κάποια συναλλαγή) ,
να στηρίξει την πρόταση της εταιρείας Γαλλήνη Mitsis Α.Ε στο Δημοτικό Συμβούλιο, για την διάνοιξη της υπόγειας διάβασης ,
βιάστηκε και έκανε λάθος να τοποθετηθεί θετικά επί του θέματος.
Διότι έπρεπε να γνωρίζει το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου των Ενεργών Δημοτών ότι το συγκρότημα αυτό που περιλαμβάνει τα 2 παλαιά Ξενοδοχεία το παλαιό Υδροθεραπευτήριο που έχουν κριθεί διατηρητέα, το νέο Υδροθεραπευτήριο και το Ξενοδοχείο Γαλλήνη συνολικής επιφανείας 16.000 τ.μ σε έκταση γης 554.000 τ.μ
έχουν μεταβιβαστεί στο ΤΑΙΠΕΔ κατά πλήρη κυριότητα νομή και κατοχή με βάσει το ΦΕΚ 1020/Β/25-04-2013 της υπ. Αρ. 234/24-04-2013 απόφασης (ΔΕΑΑ).
Είναι δε σε εξέλιξη από το ΤΑΙΠΕΔ Διεθνής Διαγωνισμός πρόσκλησης ενδιαφέροντος έως την 23 Οκτωβρίου του 2013.
Τι έκανε άραγε τόσα χρόνια η εταιρεία Γαλλήνη Mitsis για τα παλαιά λουτρά και τα δύο παλαιά Ξενοδοχεία αν πράγματι ενδιαφερόταν ????
Άρα κάτι άλλο κρύβεται από κάτω !!!!
Στρατηγέ για πρόσεχε λίγο … κράτα το πηδάλιο καλύτερα !!!!
Αγαπητέ φίλε του 28 Σεπτεμβρίου 2013 - 10:47 μ.μ.
έχεις δίκιο σε αυτά που είπες .
Γιατί μου προκαλεί και εμένα την περιέργεια το ότι ο Σύλλογος των Ενεργών Δημοτών πάει να συμπαρασταθεί στους ξεπουλημένους δημοτικούς συμβούλους των Καμένων Βούρλων οι οποίοι αφού δεν έκαναν τίποτα από το 2010 ( ούτε βέβαια και ο Σύλλογος έκανε όλα αυτά τα χρόνια κάποια ενέργεια) ,
όταν τους δόθηκε η δυνατότητα με βάσει την υπάρχουσα νομοθεσία
( Νόμος 3498 , ΦΕΚ 230/Α/2006 ), οι ιαματικές πηγές να τους έχουν παραχωρηθεί στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, όπως έγινε σε πολλούς άλλους Δήμους ( Νόμος 4049, ΦΕΚ 35/Α/2012, άρθρο 36 ).
Έρχονται δε τώρα κάποιοι δημοτικοί σύμβουλοι που είναι
σε εξέλιξη διεθνής διαγωνισμός μέσω ΤΑΙΠΕΔ που έχει και την πλήρη κυριότητα , νομή και κατοχή,
για να δοθούν τα Ξενοδοχεία και τα Υδροθεραπευτήρια ( καταθέσεις προσκλήσεων ενδιαφέροντος μέχρι την 23 Οκτωβρίου 2013 )
και να τα πάρει κάποιος αξιόλογος και αξιόπιστος επενδυτής ,
κάποιοι ξεπουλημένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι των Καμένων Βούρλων και θέλουν να εμπλέξουν την υπάρχουσα Μισθώτρια Εταιρεία ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Κ.ΜΗΤΣΗΣ ότι κάνει κάποιο κοινωφελές έργο έργο ( στην περίπτωση μας της υπόγειας διάβασης) με την σύμφωνη γνώμη του Δήμου και των Συλλόγου των Ενεργών Δημοτών της Λουτροπόλεως.
Αν ήθελε η Εταιρεία κ. Μήτσης στα 14 χρόνια που έχει κάνει τη μίσθωση από το 1999 θα μπορούσε να είχε κάνει αν ήθελε 10 υπόγειες διαβάσεις.
Δυστυχώς όχι μόνο υπόγεια διάβαση δεν έκανε αλλά έκλεισε και τα παλαιά Λουτρά.
Διεκδικώντας έτσι η Εταιρεία κ. ΜΗΤΣΗΣ με την εμπλοκή της αυτή σε κάποιο κοινωφελές έργο ,
με αυτό τον τρόπο χρήματα από τον ενδιαφερόμενο επενδυτή ή παρακωλύοντας την ολοκλήρωση του διεθνή διαγωνισμού.
Φίλοι του Συλλόγου των Ενεργών Δημοτών πρέπει να γνωρίζεται ότι πάντα υπάρχουν προτεραιότητες
και στην συγκεκριμένη περίπτωση ή έχετε πέσει θύμα εξαπάτησης
ή έχετε κάνει
λάθος ιεράρχηση των προτεραιοτήτων.
ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ, ΣΑΝ ΠΑΙΔΙΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ. ΑΚΟΥΣΟΝ - ΑΚΟΥΣΟΝ :
ΠΑΝΤΡΑΣ, Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΕΚΦΡΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ, ΤΑΖΕΙ ΕΥΡΟΥΔΑΚΙΑ ΣΕ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ (ΒΑΡΙΑ 50, ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΑ ΨΙΛΑ 51,20), ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ, ΛΕΕΙ, ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟ. ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΙ ΩΣ ΠΟΥ ΡΕ ΚΑΤΑΚΑΗΜΕΝΗ ΡΟΥΜΕΛΗ ΦΤΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΣΧΕΤΟΣ (ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΕΠΙΘΕΤΑ) ΝΑ ΕΙΡΩΝΕΥΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΝΕΜΕΝΟΥΣ; ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΣΕΙ ΤΟΣΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΤΑΙ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΤΟΜΑ; ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΛΙΓΟ Ο ΤΕΤΡΙΜΙΔΑΣ ΧΑΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΑ, ΚΙ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΒΑΛΗΣΕ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ;
Ο ΑΛΛΟΣ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΣ, Ο ΠΑΤΑΡΙΑΣ, ΠΟΥ ΠΑΕΙ; ΜΕ ΤΟΣΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΚΑΙ ΣΠΡΩΞΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΪΚΟΥΡΑ ΣΤΙΣ ΠΕΡΑΣΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ (ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΠΙΑ) ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΗΡΘΕ ΤΡΙΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΪΔΡΩΜΕΝΟΣ. ΕΙΣΕΠΡΑΞΕ ΣΤΟ ΜΩΛΟ ΤΟ ΚΑΤΙΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΩΣ ΔΙΑΜΑΡΤΗΡΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΤΕΤΡΙΜΙΔΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΣΤΗΚΕ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΩΡΙΑ. ΚΙ ΕΝΩ ΕΚΔΙΩΧΘΗΚΕ ΤΟ 2002 ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΙΣΛΗ, ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΜΕ ΤΙΣ ΑΤΑΣΤΑΛΕΙΕΣ (ΒΛΕΠΕ ΧΡΕΗ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΟΥ ΜΩΛΟΥ), ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ, ΤΩΡΑ ΓΛΥΦΟΥΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΦΤΥΣΑΝ.
ΤΟΣΟ ΑΝΑΞΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΜΩΛΟ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΤΕ; ΚΑΙ ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΑΙ; ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΣΤΗ ΜΙΖΕΡΙΑ ΣΑΣ; ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΗΜΟΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΑΤΕ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΔΙΑΘΕΤΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΣΑΣΤΑΝ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΣΑΣ.
ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΡΥΘΜΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ, ΝΑ ΜΑΣ ΦΟΡΤΟΣΕΤΕ ΕΝΑΝ ΑΚΟΜΑ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΕΙ ΣΗΜΕΡΑ. ΕΧΟΥΜΕ, ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ, ΤΟΣΟ ΑΞΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΚΙ ΕΣΑΣ. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΣΤΟΧΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΑΣ. ΩΡΑ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΙ ΕΥΘΥΝΗ. ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΥΣ ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ. ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΟΒΑΡΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ, ΣΥΝΤΑΧΤΕΙΤΕ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΠΑΡΕΞΩ. ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΥΠΙΤΙΜΑΤΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΕΥΤΟ ΣΑΣ, ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΛΥΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΑΧΤΕΣ. ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ.
ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ. ΜΗΠΩΣ Ο ΜΠΕΛΛΟΣ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ
ΤΙΠΟΤΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ; ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΒΟΛΕΥΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΩΛΟ ΤΙΠΟΤΕ;
ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΑΡΑ ΤΟΥ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ή ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΝΕΕΣ "ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ",
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ;
Ο ΜΟΥΣΤΑΚΙΑΣ, Ο ΜΗΤΣΑΡΑΣ Ο ΚΑΡΑΒΟΤΣΑΚΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΟΡΕΙΑ,ΧΩΡΙΣ
ΠΥΞΙΔΑ ΠΛΕΟΝ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ,ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΩΛΟ ΩΣ ΕΣΧΑΤΗ ΛΥΣΗ.
ΑΣ ΦΕΡΕΙ ΠΡΩΤΑ ΟΥΡΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.
ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΡΙΤΣΟΒΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ,ΠΟΥ ΜΑΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΤΑ ΑΠΟΛΙΘΩΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΤΟΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΛΟΓΙΚΑ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΕΙ ΣΤΟ ΧΥΛΟ ΦΥΣΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ.
ΑΣ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΕΘΕΑΘΗ Ο ΜΠΕΛΛΟΣ ΝΑ ΣΥΝΟΜΙΛΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΑΠΟ ΤΑ
ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ ΣΤΟ ΜΥΘΟ ΣΕ ΠΟΛΥ ΦΙΛΙΚΟ ΚΛΙΜΑ???
ΠΟΙΑ ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ,ΔΙΑΦΩΝΩ ΡΙΖΙΚΩΣ,Ο ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ
ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΧΘΕΣ,ΟΔΗΓΕΙ ΤΟ ΑΥΡΙΟ.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΠΙΘΗΚΟΥΣ,ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΥΤΟΠΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΜΑΤΩΝ,
ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΓΙΑ ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΗΔΟΝΗΣ ΜΕΣΩ
ΤΗΣ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑΣ,ΩΣ ΓΝΗΣΙΟΙ ΛΑΚΕΔΕΣ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ.
ΤΟ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΑΜΦΟΤΕΡΟΝ, ΜΕ ΤΟ ΓΕΛΟΙΟΔΕΣΤΕΡΟΝ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΜΑΣ ΜΟΙΡΑΣ, ΣΥΝΕΠΕΙΑ
ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ, ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟΝ ΜΠΑΧΑΛΟ ΕΠΙ ΤΗΣ ΠΟΛΥΠΑΘΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΟΥΝΙΑΒΙΤΗ.
ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΛΛΑ....
ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ Η ΑΥΤΟΜΕΜΨΙΑ ΩΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΛΕΙΠΕΙ,ΣΩΖΩΝΤΑΙ ΔΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΛΥΤΑ ΤΟΥΣ ΩΣ ΕΠΙΜΟΝΕΣ
ΛΙΓΔΕΣ ΜΗ ΕΠΙΔΕΧΟΜΕΝΟΙ ΣΤΕΓΝΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ.
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΚΟΥΝΙΑΒΙΤΗ, ΝΑ ΕΓΚΛΩΒΙΣΕΙ Η ΠΟΡΔΗ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΩΣ ΜΕΘΕΞΗ ΤΟΥ
ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΝΙΡΒΑΝΑ,ΣΥΝΤΕΛΟΥΜΕΝΗ ΣΕ ΤΡΙΑ ΣΤΑΔΙΑ ΕΙΣΠΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ.
ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΘΕΙΟΥΧΑ-ΧΥΤΑ-ΑΣΤΙΚΑ ΛΥΜΑΤΑ.
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ????
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΝ ΟΨΕΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ
Την πέμπτη 14\11\2013 στο Ξενοδοχείο ΑΛΜΑ έγινε διευρυμένη συγκέντρωση των πρώην
Δημάρχων Καμένων Βούρλων με σκοπό την δυνατότητα ενωτικής καθόδου στίς εκλογές
του Μαίου 2014.
Η συζήτηση είχε τις κάτωθι ενότητες:
Α] Ανάλυση υφιστάμενης πολιτικής κατάστασης.
Β] Δυνατότητες κοινής καθόδου.
Γ] Διεύρυνση και αποδοχή σε Καλλικρατικό επίπεδο.
Δ] Μελλοντικές προοπτικές ανάπτυξης.
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές υπήρξε ομοφωνία και συμφωνία, σε μία πολιτική
πλατφόρμα με κύριους άξονες τα κάτωθι:
1]Προσπάθεια Ενωτικού κοινού ψηφοδέλτιου.
2] Το ιδεολογικό περίγραμμα θα εν περιέχει όλες τις τάσεις και θα είναι
αυστηρά υπερκομματικό.
3] Οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι θα κληθούν σε συζήτηση επί των δυνατοτήτων
τους.
Βάσει των ανωτέρω,υπάρχει πλέον μία {κατά το δυνατόν} προσπάθεια αντικειμενικής
αξιολόγησης και προσέγγισης αυτών, που υπό άλλες συνθήκες παρελθόντων ετών
δέν είχαν αρκετά κριτήρια επιλογής εκτός της επιθυμίας και την αποδοχή
ενός αρχικού μικρού πυρήνα φίλων.
Πράγματι ριζοσπαστική προσπάθεια με έντονη διάθεση σοβαρής αντιμετώπισης των επερχομένων
δημοτικών εκλογών,απο πλευράς της πόλεως των Καμένων Βούρλων.
Ωστόσο ακόμη και εκεί, δεν παύουν τα προβλήματα του εμψύχου υλικού,στα πρόσωπα των
ήδη αυτοδιοικητικών,που ενώ είναι μέρος του προβλήματος που οι ίδιοι προκάλεσαν,
εξακολουθούν να θέλουν να παίξουν ρόλο και στην επόμενη περίοδο.
Βέβαια το επιθυμητό ,έχει απόσταση από αυτό που λέμε κοινώς "είναι για κλωτσές",
φεύ όμως, που άν το καταλάβαιναν έγκαιρα θα ήταν και καλύτεροι,στήν προσφορά τους προς
τον τόπο τους.
Δηλ,δέν φθάνει μόνο να είσαι ματαιόδοξος,αλλά και να έχεις και "μιά στάλα μυαλό" μέχρι
πού μπορείς να φθάσεις.
Ούτε ο τόπος έφθασε σε τέλεια κατάπτωση ,και δεν μπορεί να αξιολογήσει πλέον τίποτα,
και ο κάθε ανεγκέφαλος μπορεί να τον αντιπροσωπεύει,επειδή έχει την επιθυμία.
Φέρνω ως παράδειγμα άν και εκτός διοκητικών ορίων έναν ανερμάτιστο αγρότη απο τον Μώλο,
με κάποιο οικονομικό υπόβαθρο,που νομίζει ότι θέλει να νομίζει,και φαντασιώνεται Δημαρχίες.
Φυσικά δεν πρόκειται κανένας απο αυτούς,να ικανοποιηθεί,διότι ούτε τα τυπικά δεν
εκπληρώνουν,άσχετα με το δικαίωμα του εκλέγεσθαι.
Επανέρχομαι για τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ,και λέω,ότι άν δεν σε ξέρουν ή δεν
σε έχουν δοκιμάσει,τότες δικαιούσαι να ελπίζεις θώκους πρώτου πολίτη,αλλά αν όμως η μία
"πατάτα διαδέχεται την άλλη",τι περιμένεις να κάνουν οι Δημότες,συλλαλητήριο υπέρ σου.
Θα έλεγε όμως και ο συνήγορος του διαβόλου,-και τα προσόντα τα επιχ\ματικά,ή το
καλοσυνάτο βλέμμα,ακόμη και η κομματική φιλία,οι ατέλειωτες ουζοκαταστάσεις,όλα αυτά δεν
είναι προσόντα δημοσίων σχέσεων προς αξιοποίηση;
Απαντώ ότι είναι,όχι όμως της τωρινής χρονικής περιόδου,"που ψοφάει η κότα γιά καλαμπόκι",
πού τόσα προβλήματα ζητούν λύσεις από άλλες πολιτικές "μή πεπατημένης λογικής".
Φρονώ ότι,φθάσαμε στο διαταύτα ως πάλαι ποτέ Λουτρόπολη και νύν αμιγώς αστικό περιβάλλον,
και ή θα πάρουμε στροφή ή θα ψοφήσει η κατσίκα μας όπως διακαώς επιθυμούν κάποιοι
τοπικιστές από τα γύρω.
Ανάπτυξη χωρίς Άριστους "εξουσιαστές",μην περιμένουμε.
Οι Μετριότητες,τα Πασαλείματα,τα Καφενεία,ο ιδιοτελής Ατομισμός και τα παρακμιακά λούμπεν,
είναι γία περιοχές τύφλωσης,και μοιρολατρίας.
Στο τέλος-τέλος αν θέλουμε να μας διοικούν ...τα Κράνη και τα καπνούδερα ,
ιδού η Ρόδος,ιδού..............
ΑΛΛΑΞΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΚΑΛΟΠ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΖΟΥΝ.
Δημοσίευση σχολίου