Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015

ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΑΛΛΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΥ Ο ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΤΟΥ

Αναρτήθηκε από .......   energoipoliteskv.blogspot.com

Εστάλη  στο  Blog  από  αναγνώστη

Κε αρχισυντάκτη

Ο προϋπολογισμός του 2016 στο κοινοβούλιο αλλά και στις περιφέρειες και τους δήμους, επιβεβαιώνει ότι η εφαρμογή του τρίτου μνημονίου μέχρι κεραίας, χρειάζεται για την ανάκαμψη του κεφαλαίου. Αναδιαρθρώσεις και χρηματοδότηση μεγάλων επενδύσεων (μόνο οι αυτοκινητόδρομοι για τους ιδιώτες μέσω ΕΣΠΑ), η ουσία των προϋπολογισμών είναι μακριά από τα πραγματικά συμφέροντα του λαού.

Βασικά χαρακτηριστικά είναι η φοροληστεία, και μέσω της τοπικής διοίκησης, η υποχρηματοδότηση, η συρρίκνωση των κοινωνικών δομών, η υπερφορολογησή των δημοτών, η αντικατάσταση της σταθερής εργασίας με ποικιλόμορφες ελαστικές μορφές.
Η Περιφέρεια Στερεάς προχώρησε σε μείωση του φετινού προϋπολογισμού κατά 20 εκατομμύρια, έχοντας εκταμιεύσει και πληρώσει μόλις 7,2  εκατομμύρια ή 9% από τα προϋπολογιζόμενα στο πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων. Δηλαδή, το παραμύθι της οικονομικής αυτοτέλειας των ΟΤΑ, οι δικαστικές διώξεις, αλλά και οι φωνές δημοτικών συμβούλων στην συνεδρίαση των Καμένο Βουρλών, για είσπραξη οφειλομένων ακόμα και με την πίεση της αστυνομίας, δείχνουν την κατεύθυνση που κινείται η τοπική διοίκηση στην περιοχή μας, αλλά και ποια είναι τα σχέδια της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ.
Σε ότι αφορά το δήμο Μώλου - Άγιου Κωνσταντίνου, η μείωση του προϋπολογισμού κατά 23% οδηγεί στην γνωστή ήδη ιστορία των τελευταίων ετών όπου, όλα τα προϋπολογιζόμενα έργα έχουν ενταχθεί σε προγράμματα και δεν έχει γίνει κανένα. Θα έχουν το τέλος της πάλαι ποτέ Φθιωτικής Αναπτυξιακής. Δηλαδή, πολλές μελέτες, κανένα έργο
Αλγεινή εντύπωση, όμως προκάλεσε η τοποθέτηση των Φλωράκη και Μακρυνίτσα για βίαιη είσπραξη οφειλών και μάλιστα παρουσία τουριστικής αστυνομίας, σε μια περίοδο που οι ενταγμένοι στον πτωχευτικό κώδικα από την περιοχή μας αυξάνονται και δεν γνωρίζομε πόσοι θα επαναλειτουργήσουν την επομένη περίοδο.
 Φαίνεται ότι η επίθεση στους μικροεπαγγελματίες θα είναι ανηλεής. Βεβαία δεν μας είπαν τίποτα για τις περικοπές
Κατά τα αλλά σύσσωμο το δημοτικό συμβούλιο (πλην Λαϊκής Συσπείρωσης) υπερψήφισε το στρατηγικό σχεδιασμό που προβλέπει, ανάμεσα στα άλλα, και την μεταφορά των λυμάτων του Αγίου Κωνσταντίνου στα Καμένα Βούρλα, χωρίς να διαγράψουν την πρόταση παρά τις διαβεβαιώσεις του δημάρχου περί του αντιθέτου. 
Γνωρίζουμε από την δημαρχία Τετριμίδα ότι τα γραπτά μένουν. Επίσης φαντάζομαι ότι κατάλαβαν όλοι ότι το πρόβλημα για το αποχετευτικό ήταν η άδεια που κατέχει ο πρώην Λεβέντης και η προστασία της και ότι δεν επιτρέπεται τρίτη άδεια βιολογικού στα 12,5 χιλιόμετρα. Για αυτό το πρόβλημα που ταλάνισε την περιοχή και έχει αφήσει τον Άγιο Κωνσταντίνο χωρίς αποχετευτικό, ποιος απολογείται; Όλοι οι δήμαρχοι γνώριζαν.  Συζήτησαν τελευταίο το στρατηγικό σχεδιασμό που ήταν το σοβαρότερο θέμα, προσπαθώντας να το απαξιώσουν.
 Και η απάντηση του δημάρχου στον κ. Νικολόπουλο για το λιμάνι του Άγιου Κωνσταντίνου (ότι ο δήμος θα το διεκδικήσει να το πάρει) μας έκανε να χαμογελάσουμε, θυμούμενοι πόσο γρήγορα κινήθηκε για την ιδιωτικοποίηση του καταφυγίου σκαφών στα Καμένα Βούρλα.
ΣΤΟΧΟΣ : Η ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΑΛΛΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΕΚΕΤΑΙ  ΣΤΟ ΠΛΑΙ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΤΟΥ 
                                                                                                              Γιάννης Φραγκούλης
                                                                                                                  Αυτοκινητιστής
                                                                                                                 Καμένα Βούρλα

Χριστουγεννιάτικες Εκδηλώσεις το ΣΑΒΒΑΤΟ 19 Δεκεμβρίου Ώρα : 6:30μ.μ. από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Καινουρίου "Το Κύμα "

Αναρτήθηκε από ........ energoipolitskv.blogspot.com



Ο Πολιτιστικός Σύλλογος ΄΄Νεανικός Παλμός¨ συγκεντρώνει τρόφιμα

Αναρτήθηκε από .......  energoipoliteskv.blogspot.com


Συλλογή τροφίμων στο Καινούριο

Αναρτήθηκε από .........  energoipoliteskv.blogspot.com



Σκέτη Ντροπή! Ο πρωθυπουργός που συλλαμβάνει τους καστανάδες

Αναρτήθηκε από ........  energoipoliteskv.blogspot.com



Η κυβέρνηση Τσίπρα – Καμμένου έχει χάσει πλέον κάθε έλεγχο και κάθε ηθική νομιμοποίηση και λειτουργεί υπό καθεστώς πανικού, επιβάλλοντας συνθήκες κρατικής τρομοκρατίας σε απλούς ανθρώπους και βιοπαλαιστές - Χωρίς ίχνος ντροπήςσυλλαμβάνουν βιοπαλαιστές και πλανόδιους την ώρα που οι νταβατζήδες κυκλοφορούν ελεύθεροι με χρέη εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ. 
Πριν από λίγες μέρες οι άνθρωποι του ΣΔΟΕ επέβαλλαν πρόστιμο 5.000 ευρώ σε ηλικιωμένη γυναίκα που πωλούσε στη λαϊκή μαϊντανό και καρότα, ενώ το απόγευμα της Παρασκευής 11/12/2015 στη Θεσσαλονίκη η «πρώτη φορά Αριστερά» ξεπέρασε κάθε όριο απανθρωπιάς, όταν 13 αστυνομικοί συνέλαβαν 60χρονο καστανά για παρεμπόριο και απείθια στις αρχές.
Η σύλληψη του καστανά στη Θεσσαλονίκη έχει προκαλέσει τεράστια αναστάτωση και οργή η οποία αποτυπώνεται στους τόπους κοινωνικής δικτύωσης.
13 αστυνομικοί επιστρατεύθηκαν για να τον συλλάβουν με αποτέλεσμα ο άνθρωπος να λιποθυμήσει.
Όχι δεν θα υπερασπιστούμε τον 60χρονο και την περίπτωση του να είναι παράνομος.
Όμως δεν είναι δυνατόν σε μια χώρα που κυκλοφορούν ελεύθεροι εκδότες και καναλάρχες με χρέη εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, σε μια χώρα που όλοι οι εμπλεκόμενοι για τα σκάνδαλα της Siemens σουλατσάρουν ανενόχλητοι στο Κολωνάκι και στη Μύκονο, σε μια χώρα που οι κατηγορούμενοι για τις μίζες των εξοπλιστικών έχουν πληρώσει ευτελείς αποζημιώσεις και συνεχίζουν με κομπίνες να τρώνε με δέκα μασέλες, το κράτος να ασκεί τρομοκρατία σε βιοπαλαιστές που προσπαθούν να εξασφαλίσουν ένα μεροκάματο.
Όχι, αυτό δεν το χωράει ο ανθρώπινος νους και δεν μπορεί να το δεχθεί κανένας λογικός άνθρωπος.
Ο κ. Τσίπρας και η κυβέρνησή του ήρθαν στην εξουσία με τις ψήφους των καστανάδων, με τις ψήφους των εργαζομένων στις λαϊκές, με τις ψήφους των μεροκαματιάρηδων και των αδικημένων που πίστεψαν ότι η κυβέρνηση της Αριστεράς θα κυνηγήσει τους εφοπλιστές που δεν πληρώνουν δεκάρα τσακιστή εδώ και σαράντα χρόνια.
Ο κ. Τσίπρας και ο συνέταιρός του ο κ. Καμμένος κέρδισαν δυο φορές τις εκλογές υποσχόμενοι στο φτωχό λαό ότι «θα βάλουν φυλακή όλα τα λαμόγια» και ότι θα ταράξουν στη νομιμότητα τους νταβατζήδες και τους μεγαλοκαναλάρχες και τους μεγαλοεπιχειρηματίες της διαπλοκής.
Ο συνέταιρός του, ο κ. Καμμένος, ούρλιαζε στις δημόσιες εμφανίσεις του ότι θα τους βάλει φυλακή όλους και ότι θα πληρώσουν όλα όσα έφαγαν...
Η ανικανότητα και των δυο να πράξουν έστω και στο ελάχιστο αυτά τα οποία δεσμεύτηκαν δεν έχει πολιτικό προηγούμενο.
Μέχρι σήμερα όχι μόνο δεν έχουν κάνει καμία κίνηση για να πατάξουν τη διαπλοκή, αλλά αντίθετα κάνουν τα στραβά μάτια για δεκάδες υποθέσεις διαφθοράς που έχουν συνταράξει το πανελλήνιο.
Δεν τολμούν να ελέγξουν ούτε τα δικά τους στελέχη για τα οποία υπάρχουν στοιχεία φοροδιαφυγής και εδώ ισχύει αυτό που λέει ο λαός ότι το «ψάρι βρωμάει από το κεφάλι».
Μιλώντας το Σάββατο στην Κεντρική Επιτροπή του κόμματός του, κατά σύμπτωση, σε μια αποστροφή της ομιλίας του, ο κ. Τσίπρας είπε ότι ο ίδιος και η κυβέρνησή του θα βγάλουν μόνοι τους τα κάστανα από τη φωτιά...
Τι εννοούσε;
Ότι θα κυνηγάει τους καστανάδες επειδή φοβάται το εφοπλιστικό λόμπι και τους μεγαλοεργολάβους; 
Τι μήνυμα ήθελε να στείλει λέγοντας ότι αυτός θα βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά; 
Μήπως ότι θα είναι ο πρώτος πρωθυπουργός που σε λίγο καιρό θα στέλνει τα ΜΑΤ να ξεσπιτώνουν τους πολίτες για λογαριασμό των ξένων funds στα οποία άνοιξε την πόρτα; 
Διότι αν δεν έχετε αντιληφθεί, το επόμενο βήμα θα είναι αυτό.
Ο κ. Τσίπρας και οι υπουργοί του Γ. Σταθάκης και Ευκλ. Τσακαλώτος πούλησαν την Παρασκευή 12/12/2015 τα κόκκινα δάνεια των Ελλήνων για 1 δισεκατομμύριο ευρώ και δεν άνοιξε... ρουθούνι(ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ)
Το μέλλον προβλέπεται σκληρό και... άγριο. 
Με μαθηματική ακρίβεια η πρώτη κυβέρνηση αριστεράς οδηγεί το λαό όχι μόνο στην εξαθλίωση, αλλά και σε μια κοινωνική έκρηξη άνευ προηγούμενου.
Γίνεται πλέον αντιληπτό ότι αυτός ο τόπος δεν έχει καμία απολύτως ελπίδα να επιβιώσει όσο κυβερνάται από πολιτικούς απατεώνες και σαλτιμπάγκους.
Μετρώντας τις κυβερνήσεις των μνημονίων διαπιστώνεται εύκολα ότι στην πολιτική, διαδέχεται κανείς ηλίθιους και αντικαθίσταται από ανίκανους.
Η κοινωνική ηρεμία που υπάρχει αυτή την περίοδο ξεγελά τους κυβερνώντες που νομίζουν ότι ο λαός θα εξακολουθεί να περπατά και να σέρνεται με το κεφάλι σκυμμένο.
Αρκεί μια σπίθα για να ανάψει το φυτίλι και ο Τσίπρας παίζει με τα σπίρτα χωρίς να ξέρει... 
 Από ..........  newsbomb


Αυτό είναι το νομοσχέδιο με τα 13 προαπαιτούμενα που κατατέθηκε στη Βουλή - Ποια "κόκκινα" δάνεια δίνουν στα... κοράκια

Αναρτήθηκε από ......  energoipoliteskv.blogspot.com


- Κατατέθηκε στη Βουλή το δεύτερο πακέτο μέτρων με τα 13 προαπαιτούμενα του πολυνομοσχεδίου.
- Aνοίγει ο δρόμος για την εκταμίευση της δόσης του ενός δισ. ευρώ.
- Στόχος να ψηφιστεί την Τρίτη για να εκταμιευθεί το ποσό την Παρασκευή.
- Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει διατάξεις για το νέο μισθολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων.
- Επίσης, περιλαμβάνει και τις διατάξεις για την πώληση "κόκκινων" δανείων  με εξαίρεση (μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου) τα δάνεια που έχουν υποθήκη πρώτη κατοικία, καθώς και τα δάνεια των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων.
- Επιβάλλονται όρια για τα φάρμακα που δίνονται από τα νοσοκομεία στους ασθενείς.

Το πολυνομοσχέδιο «Διαχείριση των μη εξυπηρετούμενων δανείων, Μισθολογικές ρυθμίσεις και άλλες επείγουσες διατάξεις εφαρμογής της Συμφωνίας Δημοσιονομικών Στόχων και Διαρθρωτικών Μεταρρυθμίσεων» αποτελείται από σαράντα πέντε άρθρα και 84 σελίδες.
Με το νομοσχέδιο ανοίγει ο δρόμος για την πώληση των μη εξυπηρετούμενων δανείων μεγάλων επιχειρήσεων και στεγαστικών ενώ εξαιρούνται σε αυτή τη φάση και μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου τα στεγαστικά πρώτης κατοικίας, τα καταναλωτικά και τα "κόκκινα" δάνεια των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Σε αυτό περιλαμβάνονται οι διατάξεις για το νέο μισθολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων, ενώ επιβάλλονται όρια για τις φαρμακευτικές δαπάνες των νοσοκομείων.
Επίσης,  κυρώνονται οι συμφωνίες τροποποίησης των συμβάσεων παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων Κόρινθος Τρίπολη Καλαμάτα και Κλάδος Λεύκτρο Σπάρτη και Κεντρικής Ελλάδας.
Ρυθμίζονται, επίσης, θέματα προστασίας της αμπελουργίας και του όρου τοπικού οίνου και θεσπίζεται πρόστιμο από 1.000 έως 30.000 ευρώ για τα οινολογικά εργαστήρια που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις.
Στο νομοσχέδιο που κατατέθηκε περιλαμβάνονται διατάξεις για την αναδρομική ισχύ αποφάσεων για έργα του ΕΣΠΑ, ενώ απουσιάζουν οι ρυθμίσεις που αφορούν στη ΓΓΔΕ αλλά και τον ΑΔΜΗΕ.
Οι ρυθμίσεις για τα “κόκκινα” δάνεια
Το νομοσχέδιο δίνει τη δυνατότητα ίδρυσης ανώνυμων εταιριών με έδρα την Ελλάδα ή χώρα της ΕΕ, που θα λειτουργούν με βάση άδεια της Τραπέζης της Ελλάδος και στις οποίες θα μπορεί να ανατίθεται η διαχείριση των κόκκινων δανείων. Στις ίδιες ανώνυμες εταιρίες θα μπορούν να πωλούνται επίσης δάνεια που παρουσιάζουν καθυστέρηση 90 ημερών και ενώ έχει προηγηθεί ( για δώδεκα μήνες) η ειδοποίηση του οφειλέτη να ρυθμίσει την οφειλή του. Η δυνατότητα αυτή αφορά, όπως προβλέπει το νομοσχέδιο, τα επιχειρηματικά δάνεια (για εταιρείες που έχουν τζίρο άνω των 50 εκατ. ευρώ), ενώ εξαιρούνται τα στεγαστικά δάνεια πρώτης κατοικίας, τα καταναλωτικά δάνεια καθώς και οι πιστώσεις προς τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Για τις κατηγορίες αυτές των δανείων που εξαιρούνται, θα υπάρξει νέο πλαίσιο το οποίο θα αποφασισθεί ως τις 15 Φεβρουαρίου 2016.
Αναλυτικά:
Σύμφωνα με τις ρυθμίσεις του σχεδίου νόμου, προβλέπεται ρητά η απαγόρευση της χειροτέρευσης της θέσης του οφειλέτη και του εγγυητή, τόσο από ουσιαστική όσο και από δικονομική άποψη, ως συνέπεια της πώλησης ή της μεταβίβασης του «κόκκινου» δανείου, ενώ υπογραμμίζεται ότι μέχρι τις 15 Φεβρουάριου 2016 εξαιρούνται από τις διατάξεις του σχεδίου «όλες οι απαιτήσεις από καταναλωτικές δανειακές συμβάσεις, δανειακές συμβάσεις με υποθήκη ή προσημείωση υποθήκης πρώτης κατοικίας, δάνεια και πιστώσεις χορηγούμενες σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, όπως αυτές ορίζονται από τη σύσταση 2003/361/ΕΚ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής της 6ης Μαΐου 2003 (Επίσημη Εφημερίδα L 124 της 20.05.2003), καθώς και από δάνεια με εγγυήσεις του ελληνικού δημοσίου. Με αυτόν τον τρόπο περιορίζεται προσωρινά η εφαρμογή στις υπόλοιπες απαιτήσεις (πρακτικά: δάνεια σε μεγάλες επιχειρήσεις και μη καταναλωτικά δάνεια χωρίς υποθήκη ή προσημείωση υποθήκης πρώτης κατοικίας)».

Η διάταξη αποσκοπεί στο να δοθεί χρόνος, ώστε να διαπιστωθούν τυχόν προβλήματα που θα μπορούσαν να προκύψουν στην πράξη και να διορθωθούν με τον κατάλληλο νομοθετικό καθορισμό του εφαρμοστικού πλαισίου πριν από την εφαρμογή της προτεινόμενης ρύθμισης στις ανωτέρω κατηγορίες δανείων.

Σημειώνεται ότι οι εταιρείες που εξαγοράζουν τα «κόκκινα» δάνεια θα μπορούν να χορηγούν νέα δάνεια, μετά από άδεια της Τράπεζα της Ελλάδος, προκειμένου να αναχρηματοδοτηθούν τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια.
Όπως υπογραμμίζεται στην αιτιολογική έκθεση του σχεδίου νόμου με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις, καθίσταται δυνατή η δημιουργία δευτερογενούς αγοράς μη εξυπηρετούμενων δανείων. Όπως αναφέρεται, «η δημιουργία μίας τέτοιας αγοράς, θα είναι ωφέλιμη τόσο για τα πιστωτικά ιδρύματα όσο και για τους οφειλέτες. Το πιστωτικό ίδρυμα θα μπορεί να ενισχύσει άμεσα τη ρευστότητά του εισπράττοντας άμεσα ένα τμήμα της αμοιβής του, το οποίο είναι αμφίβολο αν θα το εισέπραττε με αναγκαστική εκτέλεση και σε κάθε περίπτωση θα το εισέπραττε πολύ αργότερα. Από την άλλη πλευρά, ο δανειολήπτης θα μπορεί διαπραγματευτεί ευνοϊκότερες προτάσεις ρύθμισης, απ' ό,τι θα μπορούσε να λάβει από το πιστωτικό ίδρυμα, διότι ο εκδοχέας θα έχει αγοράσει την απαίτηση σε τιμή μικρότερη της ονομαστικής της αξίας και επομένως μία πρόταση ρύθμισης, που θα ήταν ζημιογόνα για το πιστωτικό ίδρυμα και δεν θα μπορούσε να προταθεί από αυτό, θα είναι κερδοφόρα για τον εκδοχέα. Παράλληλα, θεσπίζεται καθεστώς αυστηρής εποπτείας των εταιρειών διαχείρισης και μεταβίβασης των απαιτήσεων και υποχρέωσή τους να τηρούν τον Κώδικα Δεοντολογίας Τραπεζών, ώστε να διασφαλίζεται ότι σε κάθε περίπτωση δεν θα χειροτερεύσει η νομική ή πραγματική θέση του οφειλέτη μόνο και μόνο λόγω της μεταβίβασης της οφειλής του ή της ανάθεσής της προς διαχείριση».

Η διαχείριση μη εξυπηρετούμενων δανείων θα μπορεί να ανατίθεται στις εταιρείες για διάστημα μεγαλύτερο των 90 ημερών. Ωστόσο, προβλέπεται ρητά ότι 12 μήνες πριν από την προσφορά προς πώληση των απαιτήσεων, πρέπει να έχει προταθεί στο δανειολήπτη- και τον εγγυητή - με εξώδικη πρόσκληση η ρύθμιση του δανείου του, ώστε αυτό να καταστεί εξυπηρετούμενο. Η ρύθμιση αποσκοπεί στο να αποτρέψει τον αιφνιδιασμό των οφειλετών, στους οποίους δίνεται η ευκαιρία να ρυθμίσουν την οφειλή τους που έχει εκχωρηθεί σε τρίτους. Στην ίδια αποτροπή του αιφνιδιασμού αποσκοπεί η απαίτηση μεσολάβησης ενός μέγιστου χρονικού διαστήματος 12 μηνών ανάμεσα στην πρόσκληση και την εκχώρηση, ώστε να μην απέχουν τα δύο γεγονότα ιδιαίτερα μεγάλο διάστημα. Προβλέπεται, επίσης, μη απαίτηση της προηγούμενης πρόσκλησης στις περιπτώσεις των επίδικων ή επιδικασθεισών απαιτήσεων ή των απαιτήσεων κατά των μη συνεργάσιμων δανειοληπτών, καθώς στη μεν περίπτωση των επίδικων ή επιδικασθεισών απαιτήσεων δεν μπορεί να γίνει λόγος για αιφνιδιασμό, στη δε περίπτωση των μη συνεργάσιμων δανειοληπτών δεν θα εξυπηρετούσε σε τίποτε η αποστολή πρόσκλησης.

Στο πλαίσιο της ενημέρωσης του δανειολήπτη, ορίζεται ότι οι Εταιρείες Διαχείρισης μπορούν να προσλαμβάνουν Εταιρείες Ενημέρωσης Οφειλετών για Ληξιπρόθεσμες Οφειλές.

Σημειώνεται ακόμη ότι στο μέτρο που η άρση απορρήτου είναι αναγκαία για τις ανάγκες της διαχείρισης προβλέπεται η ρύθμιση αυτή ως απαραίτητη καθώς, όπως σημειώνεται στην αιτιολογική έκθεση, «η προβολή τραπεζικού απορρήτου θα μπορούσε να οδηγήσει σε αδυναμία της εταιρείας να διεκπεραιώσει τη διαχείριση. Ταυτόχρονα όμως τίθενται όρια στην άρση τόσο του τραπεζικού απορρήτου όσο και στην ανακοίνωση προσωπικών δεδομένων του οφειλέτη στην εταιρεία διαχείρισης, καθώς αυτά επιτρέπονται μόνο στο μέτρο που είναι αναγκαία για τους σκοπούς της διαχείρισης».

Το είδος των εταιρειών
Η διαχείριση και μεταβίβαση απαιτήσεων από μη εξυπηρετούμενα δάνεια θα πραγματοποιείται μόνο από ανώνυμες εταιρείες που εδρεύουν στην Ελλάδα ή σε κράτος-μέλος του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου και εγκαθίστανται στην Ελλάδα μέσω υποκαταστήματος, στους σκοπούς των οποίων συμπεριλαμβάνεται η άσκηση αυτών των δραστηριοτήτων.

Το ύψος του ελάχιστου μετοχικού κεφαλαίου το οποίο οφείλει να διατηρεί η εταιρεία η οποία εξαγοράζει δανειακές συμβάσεις / πιστώσεις από μη εξυπηρετούμενα δάνεια, είναι 100.000 ευρώ.

Οι όροι, οι προϋποθέσεις και τα δικαιολογητικά χορήγησης της σχετικής άδειας για την άσκηση των δραστηριοτήτων που εμπίπτουν στο πλαίσιο της διαχείρισης και μεταβίβασης απαιτήσεων, θα εξειδικευτούν από την Τράπεζα της Ελλάδος καθώς αυτή θα χορηγεί την άδεια. Για τη λήψη της σχετικής άδειας, είναι απαραίτητη η πιστοποίηση της ταυτότητας των άμεσων ή/και έμμεσων μετόχων, της ταυτότητας των προσώπων τα οποία έχουν ειδικές συμμετοχές και της ταυτότητας μετόχων με συμμετοχή 10% ή περισσότερη έκαστου, ώστε να διασφαλίζεται η διαφάνεια των εν λόγω εταιρειών και να περιορίζεται ο κίνδυνος νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες. Συμπεριλαμβάνεται ακόμα η πιστοποίηση της ταυτότητας των συμβούλων της εταιρείας.

Με σκοπό τη διασφάλιση της μέγιστης προστασίας των δικαιωμάτων των δανειοληπτών, για τη χορήγηση της άδειας κατατίθεται στην ΤτΕ εμπεριστατωμένη έκθεση στην οποία καταγράφονται διεξοδικά οι βασικές αρχές και μέθοδοι που θα εφαρμόζονται κατά τη διαχείριση των απαιτήσεων. Ειδική μνεία πρέπει να προβλέπεται για δανειολήπτες που εντάσσονται σε κοινωνικά ευπαθείς ομάδες σύμφωνα και με τις ρυθμίσεις του Κώδικα Δεοντολογίας και τους δανειολήπτες οι οποίοι έχουν υπαχθεί στο ν. 3869/2010 (νόμος Κατσέλη).

Για λόγους δημοσιότητας και διαφάνειας, η ΤτΕ διατηρεί στην επίσημη ιστοσελίδα της πλήρως ενημερωμένο κατάλογο με όλες τις αδειοδοτημένες εταιρείες.

Αναστολή της χορηγηθείσας άδειας αποφασίζει η ΤτΕ σε περίπτωση παράβασης είτε του τιθέμενου ρυθμιστικού πλαισίου, των Πράξεων της ΤτΕ ή των όρων της σύμβασης μεταβίβασης ή διαχείρισης δανειακών απαιτήσεων. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης της εταιρείας, η ΤτΕ δύναται να προβεί στην ανάκληση της σχετικής άδειας. Η ανάκληση δύναται να επισπευτεί και στις περιπτώσεις όπου ότι η εταιρεία εξασφάλισε την άδεια βάσει ψευδών ή παραπλανητικών στοιχείων ή με οποιοδήποτε άλλο αντικανονικό τρόπο ή υπέβαλε, γνωστοποίησε ή άλλως δημοσιοποίησε με οποιοδήποτε τρόπο ψευδείς ή παραπλανητικές πληροφορίες ή ψευδή ή παραπλανητικά στοιχεία ή έντυπα. Επίσης προβλέπεται ανάκληση της άδειας λειτουργίας, αν διαπιστώνεται ότι η εταιρεία χρησιμοποιείται ως μέσο για νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες ή αν τα έσοδά της χρησιμοποιούνται για την τέλεση εγκληματικών δραστηριοτήτων.
Τι αλλάζει στο μισθολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων
Με το νέο ενιαίο μισθολόγιο αποσυνδέεται ο μισθός από το βαθμό και ορίζονται τα νέα μισθολογικά κλιμάκια για τους υπαλλήλους ανάλογα με την κατηγορία της εκπαίδευσής τους. Έτσι για τους υπαλλήλους με κατηγορία εκπαίδευσης ΠΕ και ΤΕ προβλέπονται 19 μισθολογικά κλιμάκια εξέλιξης, ενώ για τους υπαλλήλους ΔΕ και ΥΕ καθιερώνονται 13 μισθολογικά κλιμάκια.
Για κατοχή μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών ενός έτους ο υπάλληλος θα κερδίζει δύο κλιμάκια, ενώ για κατοχή διδακτορικού τίτλου σπουδών συναφούς αντικειμένου με την εργασία του θα κερδίζει 6 κλιμάκια.
Ο βασικός μισθός για υπαλλήλους ΥΕ καθορίζεται σε 780 ευρώ, ενώ για τους υπαλλήλους ΔΕ σε 780 ευρώ επί συντελεστή 1,10 ( 858 ευρώ), για ΤΕ 780 ευρώ με συντελεστή 1,33 ( 1.037 ευρώ) και για ΠΕ 780 ευρώ επί 1,40 ( 1.092 ευρώ).
Η οικογενειακή παροχή για ανήλικα τέκνα, ή ανίκανα να εργαστούν και με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 50%, ή για παιδιά που σπουδάζουν και δεν έχουν ξεπεράσει το 24 έτος της ηλικίας τους καθορίζεται σε 50 ευρώ για το ένα τέκνο, 70 ευρώ συνολικά για τα δύο τέκνα, 120 ευρώ συνολικά για τα τρία τέκνα, 170 ευρώ για τα τέσσερα τέκνα και επιπρόσθετα 70 ευρώ για κάθε ένα επιπλέον τέκνο.
Για τους υπαλλήλους που εργάζονται σε παραμεθόριες περιοχές προβλέπεται επιπλέον αμοιβή 100 ευρώ.
Το επίδομα θέσης ευθύνης καθορίζεται σε 1.400 ευρώ για Γενικούς Γραμματείς Υπουργείων, σε 1.150 ευρώ για αναπληρωτές Γενικούς Γραμματείς ή Ειδικούς Γραμματείς Υπουργείων, σε 1.000 ευρώ για προϊσταμένους Γενικών Διευθύνσεων, σε 450 ευρώ για προϊσταμένους Διευθύνσεων και προϊσταμένους πολιτικών γραφείων μελών της κυβέρνησης, σε 350 ευρώ για προϊσταμένους υποδιευθύνσεων και 290 ευρώ για προϊσταμένους τμημάτων.
Φαρμακευτικές δαπάνες
Στο νομοσχέδιο ορίζεται μηχανισμός αυτόματης επιστροφής (claw back) στη δαπάνη των δημόσιων νοσοκομείων και των φαρμακείων του ΕΟΠΥΥ. Το όριο των δαπανών αυτών πάνω από τo οποίo θα εφαρμόζεται claw back θα είναι 570 εκατ. ευρώ για το 2016, 550 εκατ. ευρώ για το 2017 και 530 εκατ. ευρώ για το 2018.
Ψήφιση και εκταμίευση της δόσης έως την Παρασκευή
Το νομοσχέδιο εισάγεται τη Δευτέρα, στις 2 το μεσημέρι, με τη διαδικασία του κατεπείγοντος, στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή. Η συνεδρίαση στην επιτροπή αναμένεται να ολοκληρωθεί έως τις 10 το βράδυ της ίδιας ημέρας με την υποβολή της σχετικής έκθεσης, ενώ η συζήτηση και η ψήφιση του νομοσχεδίου στην Ολομέλεια θα ολοκληρωθεί σε μία συνεδρίαση, η οποία θα αρχίσει στις 9.30 το πρωί της Τρίτης και θα ολοκληρωθεί εντός 10 ωρών.
Στόχος της κυβέρνησης είναι να ψηφιστεί το πολυνομοσχέδιο την Τρίτη, να συνεδριάσει την Τετάρτη το Euroworking Group και να ανάψει το "πράσινο" φως για να την εκταμίσευη της δόσης του ενός δισ. ευρώ μέχρι την Παρασκευή.

Από .....  newsit

Τέλη κυκλοφορίας: Οι αλλαγές

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com


 

Νέο μισθολόγιο δημοσίου

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com

 

Τα καλύτερα των δελτίων

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com