Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Το πέρασμα της Προεδρικής Φρουράς

Αναρτήθηκε από ......... energoipoliteskv.blogspot.com

 

Στρατιωτική παρέλαση, γλέντια και χοροί στο Σύνταγμα στον εορτασμό της 25ης Μαρτίου -Ποιοι δρόμοι θα κλείσουν [εικόνες]

Αναρτήθηκε από ....... energoipoliteskv.blogspot.com




Ρυθμίσεις στο κέντρο της Αθήνας ανακοίνωσε η Τροχαία λόγω της διεξαγωγής της στρατιωτικής παρέλασης για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου.
Στο μεταξύ φέτος «η εικόνα του κέντρου της Αθήνας δεν θα θυμίζει σε τίποτα αυτή των τελευταίων ετών με τα κάγκελα και τις διμοιρίες των ΜΑΤ ωστόσο θα υπάρχει παρουσία αστυνομικών προκειμένου να γίνει η παρέλαση απρόσκοπτα».

Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις
Σε διακοπή της κυκλοφορίας θα προχωρήσει και σήμερα η Τροχαία λόγω της στρατιωτικής παρέλασης για την 25η Μαρτίου, ενώ θα γίνουν τροποποιήσεις και στα δρομολόγια των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Συγκεκριμένα δεν θα επιτρέπεται η στάση και η στάθμευση και θα διακοπεί σταδιακά η κυκλοφορία των οχημάτων στους παρακάτω δρόμους:
Από τις 06.00 ως το τέλος της Δοξολογίας στον Ι.Ν. Διον. Αρεοπαγίτου:
  • Σκουφά, στο τμήμα της από την οδό Σίνα ως την πλ. Φιλικής Εταιρείας και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλο.
  • Λυκαβηττού, σε όλο το μήκος της.
  • Δημοκρίτου, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Σκουφά και Σόλωνος.
  • Σόλωνος, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Κανάρη και Σίνα και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλο.
  • Ομήρου, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Σκουφά και Ακαδημίας.
Επίσης από τις 06.30 ως το τέλος της στρατιωτικής παρέλασης:
  • Βασ. Όλγας, καθ' όλο το μήκος της. Ειδικά η απαγόρευση της στάσης και στάθμευσης των οχημάτων θα ισχύσει από τις 19.00 της προηγούμενης.
  • Β. Σοφίας, στο τμήμα της μεταξύ των λεωφόρων Βασ. Κωνσταντίνου και Βασ. Αμαλίας.
  • Ηρ. Αττικού, καθ' όλο το μήκος της.
  • Βασ. Γεωργίου Β', καθ' όλο το μήκος της.
  • Βασ. Γεωργίου Α', καθ' όλο το μήκος της.
  • Βασ. Αμαλίας, καθ' όλο το μήκος της.
  • Πανεπιστημίου, καθ' όλο το μήκος της.
  • Πλατεία Ομονοίας.
  • Πειραιώς, στο τμήμα της μεταξύ της πλατείας Ομονοίας και της Ιεράς Οδού.
  • Αθηνάς, καθ' όλο το μήκος της.
  • Αγίου Κωνσταντίνου, καθ' όλο το μήκος της.
  • Πλατεία Καραϊσκάκη.
  • Καρόλου, καθ' όλο το μήκος της.
  • Μάρνη, στο τμήμα της μεταξύ της πλ. Βάθη και της οδού Καρόλου.
  • 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων), στο τμήμα της μεταξύ της οδού Πανεπιστημίου και της λεωφ. Αλεξάνδρας.
  • Θ. Δηλιγιάννη, στο τμήμα της μεταξύ της πλατείας Καραϊσκάκη και της οδού Ι. Μεταξά.
  • Αχιλλέως, στο τμήμα της μεταξύ της πλατείας Καραϊσκάκη και της οδού Θερμοπυλών.
  • Πλατεία Συντάγματος.
  • Φιλελλήνων, καθ' όλο το μήκος της.
  • Σταδίου, καθ' όλο το μήκος της.
  • Συγγρού, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Αμβρ. Φραντζή και Διον. Αρεοπαγίτου.
  • Ακαδημίας, καθ' όλο το μήκος της.
Οι επίσημοι και οι εξέδρες
Χωρίς κιγκλιδώματα και χωρίς υπερυψωμένη εξέδρα για τους επισήμους, θα πραγματοποιηθεί η στρατιωτική παρέλαση για την 25η Μαρτίου, όπως είχε γνωστοποιήσει ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Καμμένος.




Ο χώρος που επελέγη τελικά για τη φιλοξενία επισήμων δε θα είναι μπροστά από το μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη, αλλά, όπως αποφασίστηκε έπειτα από πολλές διαβουλεύσεις, αρκετά μέτρα προς τα αριστερά, δηλαδή στην εξωτερική πλευρά του Εθνικού Κήπου.
Η παράδοση θα τηρηθεί μόνο για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, για τον οποίο έχει στηθεί ένα μικρό βάθρο. Ο κ. Παυλόπουλος θα παραστεί στις 10.00 στην επίσημη δοξολογία στον Ιερό Ναό Αγίου Διονυσίου Αρεοπαγίτου, στις 10.55 θα καταθέσει στεφάνι στο Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη και στη συνέχεια θα παρακολουθήσει την παρέλαση τμημάτων των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας.

Παραδοσιακοί χορόι στο Σύνταγμα
Την παρέλαση θα πλαισιώσουν, πέραν των πτητικών μέσων και των μονάδων της Αττικής και της Βοιωτίας, 2 τάγματα εθνοφυλακής από τον Έβρο και τα Δωδεκάνησα, ενώ για πρώτη φορά οι εορταστικές εκδηλώσεις δε θα ολοκληρωθούν με το πέρας της στρατιωτικής παρέλασης καθώς θ ακολουθήσει παραδοσιακό γλέντι.

`





Από .........  iefimerida

Ελπίδα από Ντάισελμπλουμ: Παράθυρο για συμφωνία και «ανάσες» στην Αθήνα

Αναρτήθηκε από ..... energoipoliteskv.blogspot.com


ΘΕΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ

Μήνυμα... συμφωνίας έστειλε ο πρόεδρος του Eurogrοup Γερούν Ντάισελμπλουμ, ο οποίος εμφανίστηκε αισιόδοξος, κάνοντας λόγο και για πρόοδο στις συζητήσεις με την Ελλάδα.
«Μπορώ να πω με συγκρατημένη ικανοποίηση ότι η διαδικασία προχωρά εκ νέου», είπε ο Ολλανδός Ντάισελμπλουμ, μιλώντας σε τηλεοπτικό σταθμό της χώρας του.

Ακόμη ο Γερούν Ντάισελμπλουμ εξέφρασε την ελπίδα ότι οι σχέσεις ανάμεσα στη Γερμανία και στην Ελλάδα θα βελτιωθούν, κάτι που αποτελεί, σύμφωνα με το Βερολίνο, «αναγκαία προϋπόθεση» ώστε να γίνουν «σοβαρές συζητήσεις» με σκοπό την επίλυση της ελληνικής οικονομικής κρίσης.

Ο πρόεδρος του Eurogroup κάλεσε την Ελλάδα να αποστείλει έναν νέο κατάλογο με τις μεταρρυθμίσεις που προτείνει η κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα, όπως έχουν ζητήσει οι πιστωτές της Αθήνας, προκειμένου να εκταμιευθεί μια νέα δόση του δανείου της χώρας.
«Εφόσον έχουμε καταλήξει σε μια συμφωνία, θα μπορέσουμε να βοηθήσουμε με έκτακτο δανεισμό, μέσα στους επόμενους μήνες», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Ντάισελμπλουμ.

Δεύτερο μήνυμα μετά το «πράσινο φως» για το 1,2 δισ. ευρώ
Μάλιστα, αυτή είναι η δεύτερη θετική είδηση που έρχεται από τον πρόεδρο του Eurogroup, καθώς, το πρωί της Τρίτης έστειλε επιστολή με τη μορφή του κατεπείγοντος προς τον EFSFS και τον επικεφαλής του EWG να εξετάσουν ο ελληνικό αίτημα για το 1,2 δισ. ευρώ του ΤΧΣ.
Ο πρόεδρος του Eurogroup με την εντολή του κατεπείγοντος ζητάει να εξεταστεί το θέμα γρήγορα από τα κλιμάκια του ΕWG. Πρόκειται για τα χρήματα που συνδέονται με τα κεφάλαια που δανείστηκε η Ελλάδα για την ανακεφαλαιοποίηση του τραπεζικού συστήματός της.
Οπως αναφέρεται στο τηλεγράφημα του πρακτορείου MNI, βάσει της διαδικασίας ο Ενιαίος Μηχανισμός Εποπτείας (SSM) πρέπει να κάνει το ανάλογο αίτημα-γνωμοδότηση στον EFSF, ενώ την τελική απόφαση θα την πάρει το Δ.Σ. του Ταμείου.

Αύριο η τηλεδιάσκεψη του Euroworking Group 
Την ίδια ώρα είναι προγραμματισμένη για την Τετάρτη η τηλεδιάσκεψη του Euroworking Group, το οποίο αποτελεί «προάγγελο» του Eurogroup, για να δώσει το πρώτο οκ ώστε να συγκληθεί στο τέλος της εβδομάδας η Σύνοδος των υπουργών Οικονομικών της Ευρώπης.
Η Αθήνα έχει ακόμη λίγες ημέρες για να καταθέσει μια πλήρη και κοστολογημένη λίστα μεταρρυθμίσεων, ενώ, δεν είναι σίγουρο εάν θα υπάρχει αύριο στη διάθεση του EuroWorking Group.
Πληροφορίες, ωστόσο, αναφέρουν ότι οι τεχνοκράτες που θα συμμετάσχουν στη σύσκεψη έχουν πάρει μια... πρόγευση για το περιεχόμενό της.

Ημέρα θετικών εξελίξεων - Πήραν... μπροστά τα τεχνικά κλιμάκια
Στον απόηχο της συνάντησης Τσίπρα-Μέρκελ, η οποία αποτιμάται ιδιαίτερα θετικά από όλες τις πλευρές, συνεχίστηκαν οι καλές ειδήσεις με την Κομισιόν να επιβεβαιώνει ότι η ελληνική κυβέρνηση βρίσκεται σε επαφή με τα τεχνικά κλιμάκια στην Αθήνα.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ήδη, εδώ και μερικές ημέρες η συνεργασία Ελληνων-τεχνοκρατών είναι σε καλύτερο επίπεδο, ενώ, οι δύο πλευρές ανταλλάσσουν απόψεις για την εξειδίκευση της λίστας.
Η εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Μίνα Αντρέεβα, τόνισε ότι η διαδικασία βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη τόσο στις Βρυξέλλες όσο και στην ελληνική πρωτεύουσα.
Μάρτιν Σουλτς: Συμφωνία ίσως και εντός της εβδομάδας
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, Μάρτιν Σουλτς, ο οποίος εκτίμησε πως θεωρεί πιθανή μια συμφωνία Ελλάδας-Ευρωζώνης ακόμη και μέχρι το τέλος της εβδομάδας.

«Κατά τη γνώμη μου, μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα επιτευχθεί μία νέα συμφωνία η οποία θα είναι επαρκής για την εκταμίευση της πιο επείγουσας χρηματοδότησης» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Σουλτς.
«Στη συνέχεια, δεν θα μένουν περισσότεροι από τρεις μήνες, μέχρι τις επόμενες λήξεις του Ιουνίου για να υπάρξει ένα αξιόπιστο, λεπτομερές και οριστικό πρόγραμμα με βάση το οποίο θα είναι δυνατή η εφαρμογή ενός εποικοδομητικού και ήρεμου προγράμματος επενδύσεων» στην Ελλάδα πρόσθεσε.

Σε ερώτηση σχετικά με την πιθανότητα επίτευξης «πραγματικής και βιώσιμης» συμφωνίας, ο Μάρτιν Σουλτς δηλώνει ότι αυτή η πιθανότητα «πλησιάζει το 100%»
«Και αυτό για ένα πολύ απλό λόγο: δεν είναι δυνατόν να φθάσουμε σε μία ρήξη, η οποία θα είχε καταστροφικές αλυσιδωτές συνέπειες» εξηγεί.
Αμετακίνητη η ΕΚΤ – Απειλεί με «ξαφνικό θάνατο»
Στον αντίποδα, ο Μάριο Ντράγκι συνεχίζει να παίζει τον ρόλο του σκληρού, καθώς, οι Financial Times αποκαλύπτουν πως η ΕΚΤ είναι έτοιμη να σφίξει ακόμη περισσότερο τη θηλιά γύρω από την ελληνική οικονομία.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας, η Φρανκφούρτη θέλει να κάνει νομικά δεσμευτικό πλέον τον περιορισμό, για τον οποίο έως τώρα υπήρχε προφορική οδηγία. Συγκεκριμένα, υπήρχε όριο 15 δισ. για τις εκδόσεις εντόκων γραμματίων και κατά το δημοσίευμα η ΕΚΤ θέλει να το κάνει νομική δέσμευση, προκειμένου να μην μπορούν οι ελληνικές τράπεζες να καλύπτουν το κενό των ξένων που δεν συμμετέχουν.
Κάτι που πιο απλά μεταφράζεται σε πρόθεση της ΕΚΤ να σφίξει περισσότερο τη «θηλιά» της ρευστότητας για την ελληνική οικονομία, με τους Financial Times να σημειώνουν στο δημοσίευμα ότι αυτό αυξάνει τον κίνδυνο της χρεοκοπίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσωπο εξοικειωμένο με την κατάσταση ανέφερε ότι αυτή η εξέλιξη είναι σύμφωνα με τις αποφάσεις που έχουν ήδη ληφθεί για τη νομισματική πολιτική. «Η ΕΚΤ και η Τράπεζα της Ελλάδος έχουν ήδη ξεκαθαρίσει ότι δεν θα μπορούσαν να γίνουν δεκτά ως ενέχυρο περαιτέρω έντοκα γραμμάτια. Ως εποπτικές αρχές, οι ΕΚΤ και η ΤτΕ δίνουν στις τράπεζες την οδηγία να μην αυξήσουν την έκθεσή τους στο ελληνικό χρέος για προληπτικούς λόγους», ανέφερε η ίδια πηγή. Πρακτικά, με δεδομένο ότι το όριο είναι στα 15 δισ. και οι τράπεζες κατέχουν περίπου 11 δισ., δίχως να μπορούν να αγοράσουν παραπάνω έντοκα γραμμάτια, το ελληνικό δημόσιο πρέπει να βρίσκει άλλες πηγές για να καλύψει αυτά τα 4 δισεκατομμύρια, τα οποία δεν μπορούν να καλύψουν οι ελληνικές τράπεζες.

Οι ελπίδες στο Eurogroup
Μέσα σε αυτό το κλίμα, Ελλάδα και Ευρωζώνη αναμένουν τη συνεδρίαση του Eurogroup, το οποίο πιθανότατα θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, καθώς, το «καυτό» ζήτημα είναι η χρηματοδότηση και αυτή θα εγκριθεί μόνο από τους υπουργούς Οικονομικών της Ενωσης.
Η Αθήνα θα πρέπει να έχει καταθέσει μέχρι τότε την πλήρη και κοστολογημένη λίστα μεταρρυθμίσεων για να την εξετάσουν οι υπουργοί και να ανάψουν το «πράσινο φως» ώστε να υπάρξει μερική χρηματοδότηση και να πάρει τις απαιτούμενες «ανάσες» η ελληνική οικονομία.

Από ........  iefimerida

8 λεπτά τρόμου -Τι οδήγησε στην τραγωδία στις Αλπεις

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com



Tις  ελπίδες τους στο μαύρο κουτί εναποθέτουν οι ερευνητές για να εντοπίσουν τους λόγους τους συντριβής του μοιραίου Airbus της Germanwings χθες το πρωί στις Αλπεις.

Ο υπουργός Εσωτερικών της Γαλλίας Μπερνάρντ Καζενέβ δήλωσε χθες ότι βρέθηκε το ένα από τα δύο μαύρα κουτιά του αεροσκάφους μεταξύ Μπαρσελονέτ και Ντιν, στο σημείο δηλαδή όπου συνετρίβη το μοιραίο αεροσκάφος.

Αποκλείεται ο καιρός και η τρομοκρατική ενέργεια
Οι εδικοί, πάντως, ήδη αποκλείουν τον καιρό ως αιτία του τρομακτικού αεροπορικού δυστυχήματος, ενώ Αμερικανοί αξιωματούχοι αποκλείουν το ενδεχόμενο της τρομοκρατίας.
Το μαύρο κουτί θα δώσει μια σειρά από στοιχεία τα οποία θα βοηθήσουν τους ειδικούς να καταλήξουν σε κάποια συμπεράσματα και κυρίως να διαπιστώσουν το αν υπήρχε βλάβη στον κινητήρα του αεροπλάνου.






Το σημείο της τραγωδίας

Εντοπίστηκε το μαύρο κουτί στο οποίο έχουν καταγραφεί οι ήχοι και οι συνομιλίες στο πιλοτήριο
Το μαύρο κουτί που βρέθηκε στον τόπο του δυστυχήματος του Airbus A320 της Germanwings είναι αυτό στο οποίο καταγράφονται όλοι οι ήχοι και οι συνομιλίες στο πιλοτήριο, όμως έχει υποστεί ζημιές, δήλωσε σήμερα στο Γαλλικό Πρακτορείο πηγή προσκείμενη στην έρευνα. "Το μαύρο κουτί που βρέθηκε είναι το CVR" ("cockpit voice recorder"), δήλωσε η πηγή αυτή. "Όμως το CVR έχει ζημιές. Μεταφέρεθηκε σήμερα το πρωί στο Παρίσι στο BEA" (Γραφείο Ερευνών και Αναλύσεων).
Συνεχίζεται η αναζήτηση του δεύτερου μαύρου κουτιού, στο οποίο καταγράφονται τα δεδομένα της πτήσης.
Σύμφωνα με τον υπουργό Εσωτερικών της Γαλλίας Μπερνάρ Καζνέβ το μαύρο κουτί που βρέθηκε την Τρίτη είναι κατεστραμμένο αλλά μπορεί και πάλι να χρησιμοποιηθεί για πληροφορίες.
Συνέβη κάτι στον κινητήρα;
Τα διάφορα συστήματα καταγραφής δείχνουν ότι η ταχύτητα του αεροσκάφους την ώρα της συντριβής ήταν περίπου στα 350 μίλια την ώρα, κάτι το οποίο μπορεί να υποδεικνύει βλάβη στον κινητήρα.
Και αυτό γιατί η συγκεκριμένη ταχύτητα, τα 350 μίλια την ώρα, είναι η ταχύτητα που ένας πιλότος επιδιώκει να πιάσει πριν προσπαθήσει να ξανανάψει τις μηχανές μετά από μια διπλή αποτυχία εκκίνησης κινητήρα. Τουλάχιστον αυτό υποστήριξε ειδικός πτήσεων μιλώντας στο Sky News.
Η πτήση 4U9525, η οποία απογειώθηκε από τη Βαρκελώνη για το Ντίσελντορφ στις 10:01 τοπική ώρα, άρχισε να χάνει ύψος ένα λεπτό αφότου «έπιασε» το ύψος πτήσης.

Βουτιά θανάτου σε οκτώ λεπτά
Στη συνέχεια έπεσε από τα 38.000 πόδια στα 6.000 πόδια σε λιγότερο από οκτώ λεπτά, προτού συντριβεί.
Οι γαλλικές αρχές αεροπορίας ανέφεραν χθες ότι το αεροσκάφος δεν έχε εκπέμψει σήμα κινδύνου και ότι η επαφή του πύργου ελέγχου με το πιλοτήριο του Airbus της Germanwings χάθηκε στις 10:30. Αξίζει να σημειωθεί, πάντως, ότι χθες αρχικά οι αεροπορικές αρχές διέρρεαν την πληροφορία ότι ο πιλότος είχε εκπέμψει σήμα κινδύνου, ωστόσο λίγο αργότερα έγινε γνωστό ότι ήταν ο πύργος ελέγχου της Μασαλίας που αποφάσισε να θέσει το αεροπλάνο σε κίνδυνο, καθώς το παρακολουθούσε να χάνει ύψος και δεν είχε καμία επαφή με τον πιλότο.



Προσπάθησε να προσγειώσει το αεροσκάφος ο πιλότος;
Και ενώ κάποιοι ειδικοί αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο οι πιλότοι να είχαν χάσει τις αισθήσεις τους, η Μαίρη Σκιάβο, αναλυτής αεροπορίας, μιλώντας στο CNN τόνισε ότι με βάση τα στοιχεία που υπάρχουν για την ταχύτητα του αεροπλάνου θα μπορούσε να εξαχθεί το συμπέρασμα ότι ο έλεγχος του αεροσκάφους δεν είχε χαθεί τελείως. Αντιθέτως, όπως υποστηρίζει, ο πιλότος μπορεί έως έναν βαθμό να είχε τον έλεγχο του αεροπλάνου. «Αν ο κινητήρας είχε σταματήσει να λειτουργεί, το αεροπλάνο θα είχε συντριβεί σε ελάχιστα λεπτά», συνέχισε, προσθέτοντας ότι ο πιλότος μπορεί να προσπάθησε να κάνει αναγκαστική προσγείωση ή ότι το αεροπλάνο «βρήκε» στις πλαγιές των Αλπεων.

Αποσυμπίεση καμπίνας ή πιλοτηρίου;
Στα σενάρια που κυκλοφορούν παραμένει και αυτό που θέλει την καμπίνα ή το πιλοτήριο ή και τα δύο μαζί να υπέστησαν μια ταχύτατη αποσυμπίεση. Σε μια τέτοια περίπτωση δεν είναι αφύσικο ο πιλότος να επιδιώξει να πετάξει γρήγορα προς τα κάτω για να μπορέσει να αναπνεύσει, σε υψόμετρο 10.000 ποδιών. Ωστόσο, όπως σημειώνει η Mirror κάτι τέτοιο, στη συγκεκριμένη περίπτωση και καθώς το αεροσκάφος πετούσε πάνω από τις Αλπεις, θα ήταν απλά μια  ατυχής επιλογή...

Ο θόρυβος στην πόρτα που καθήλωσε το αεροσκάφος τη Δευτέρα
Από την πλευρά της, η εταιρεία δηλώνει ότι θα ερευνήσει πλήρως το τι συνέβη, ενώ όσον αφορά το κατά πόσο μπορούσε να πετάξει το αεροσκάφος, δήλωσε ότι είχε περάσει όλους τους τεχνικούς ελέγχους και ότι τη Δευτέρα είχε καθηλωθεί στο έδαφος για μια ώρα προκειμένου να γίνει κάποια επισκευή που αφορούσε σε κάποιον θόρυβο που έκανε η πόρτα του αεροπλάνου. «Το αεροσκάφος πετούσε και πάλι στις 10 το βράδυ», προσέθεταν.
Οσον αφορά τον πιλότο, δούλευε για πάνω από 10 χρόνια στη Lufthansa και τη θυγατρική της Germanwings και είχε πάνω από 6.000 ώρες πτήσης.

Εικόνες φρίκης στο σημείο της συντριβής
Εν τω μεταξύ, σοκ προκαλούν οι εικόνες από το σημείο της συντριβής στις γαλλικές Αλπεις, 100 χιλιόμετρα βόρεια της Νίκαιας. Το αεροσκάφος έχει γίνει σαν... σκόνη, αφού το μεγαλύτερο κομμάτι που έχει βρεθεί από αυτό δεν ξεπερνά σε μέγεθος αυτό της βαλίτσας. «Ναι, είδα ανθρώπους νεκρούς, είδα παιδιά, είδα και μωρά», δήλωσε -σοκαρισμένο- μέλος ενός από τα συνεργεία που έφθασαν στο σημείο μετά την τραγωδία για να περισυλλέξουν ό,τι μπορούν.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το σημείο στο οποίο συνετρίβη το αεροσκάφος είναι εξαιρετικά δύσβατο και προσβάσιμο μόνο από αέρος. Οι επιχειρήσεις των συνεργείων είχαν σταματήσει κατά τη διάρκεια της νύχτας και ξεκίνησαν πριν από λίγο.


Από .........  iefimerida

Συνάντηση Βαρουφάκη Παυλόπουλου

Αναρτήθηκε από ....... energoipoliteskv.blogspot.com


 

Διάλογος Τσίπρα - Μέρκελ

Αναρτήθηκε από ....... energoipoliteskv.blogspot.com


 

Τα καλύτερα των δελτίων

Αναρτήθηκε από ....... energoipoliteskv.blogspot.com