Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Οι ουρές έξω από το Αγροτικής Ανάπτυξης «εικόνα της ημέρας» στον Guardian [εικόνα]

Αναρτήθηκε από .......  energoipoliteskv.blogspot.com

Εκατοντάδες χέρια που υψώνονται «παρακαλώντας» για μια σακούλα με οπωροκηπευτικά. Αυτή είναι η εικόνα που διάλεξε σήμερα ο βρετανικός Guardian για την Ελλάδα.
Το «βλέμμα» του βρετανικού Guardian έπεσε για μια ακόμα φορά στην Ελλάδα, με τα γεγονότα που συνέβησαν έξω από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης να επιλέγονται στην κατηγορία «picture of the day».

Η διαμαρτυρία των αγροτών για το υψηλό κόστος παραγωγής και την τιμή του πετρελαίου, τους οδήγησε έξω από το υπουργείο, όπου μοίρασαν 50 τόνων τροφίμων. Από την άλλη, εκατοντάδες Αθηναίων δημιούργησαν μεγάλες ουρές για να πάρουν έστω και μια σακούλα με φρούτα, δημιουργώντας την «εικόνα» των επιπτώσεων του προγράμματος της Τρόικα στην Ελλάδα.


Από ......  iefimerida

Απ. Γκλέτσος: "Ολοι στους δρόμους πριν γίνουμε μια φτωχή επαρχία της Τουρκίας"

Αναρτήθηκε από ...... energoipoliteskv.blogspot.com


 - Γιατί του επιτέθηκαν και τον είπαν αλήτη, μέσα στο γραφείο του
- Τι είπε στο πρωινό του ΑΝΤ1 για τους αγρότες
- Τι ζήτησε ο πρόεδρος των αγροτών Δημήτρης Δημογιάννης

Στο πλευρό των αγροτών βρέθηκε και σήμερα το πρωί ο Δήμαρχος Στυλίδας, μιλώντας στον Γιώργο Παπαδάκη από την Λαμία σε ζωντανή σύνδεση.

Ο Απόστολος Γκλέτσος είπε ότι τώρα είναι η ώρα για να βγούμε όλοι στους δρόμους, πριν γίνουμε μια φτωχή επαρχία της Τουρκίας. << Ο κόσμος είναι απογοητευμένος. Ο κόσμος πεινάει...>>, είπε χαρακτηριστικά και ανέφερε την επίθεση που δέχθηκε στο γραφείο του από άνεργο πατέρα.

Ο Δημήτρης Δημογιάννης τόνισε ότι οι αγρότες δεν ζητούν χρήματα και ότι πρέπει επιτέλους κάποιοι να ασχοληθούν σοβαρά με τα προβλήματα των αγροτών.

Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί όλη την πρωινή κουβέντα στη ζωντανή σύνδεση του ANT1 από τη Λαμία:



Από ........ lamiareport

Φθιώτιδα: "Τα διόδια αυτά είναι παράνομα" λέει ο δήμαρχος Μώλου-Αγ. Κωνσταντίνου κ. Τετριμμίδας

Αναρτήθηκε από .... energoipoliteskv.blogspot.com


Γιατί να πληρώνουμε διόδια στο σταθμό της Αγ. Τριάδας στο Μώλο, αφού υποτίθεται ότι τα χρήματα, που πληρώνουμε στο συγκεκριμένο σταθμό, είναι για τον αυτοκινητόδρομο Ε65.

Αυτό κατήγγειλε και ο Δήμαρχος του Καλλικρατικού Δήμου Μώλου - Αγίου Κωνταστίνου Βαγγέλης Τετριμμίδας, ο οποίος βρέθηκε στο πλευρό των αγροτών που μοίραζαν φυλλάδια στους οδηγούς.

Ο Ε65 καρκινοβατεί και έχω την εντύπωση ότι αυτά τα διόδια λειτουργούν παρανόμως, είπε μεταξύ άλλων ο κ. Τετριμμίδας, ο οποίος είναι και πρόεδρος της ΠΕΔ (Περιφερειακής Ένωσης Δήμων) Στερεάς Ελλάδας.  


Ερώτημα: Γιατί δήμαρχε και πρόεδρε της ΠΕΔ, αφού γνωρίζετε ότι τόσο η Φθιώτιδα όσο και οι υπόλοιποι νομοί της Στερεάς πληρώνουν μεγάλο χαράτσι στα διόδια δεν προχωράτε σε συνεννόηση με τους συναδέλφους σας και τους κατοίκους της περιοχής σε πιο δυναμικές κινητοποιήσεις;

Από  ....   lamiareport

Fitch: Η Ελλάδα πέτυχε τους στόχους για το 2012, αλλά το 2013 φέρνει ύφεση

Αναρτήθηκε από ..... energoipoliteskv.blogspot.com


Μπορεί το προηγούμενο έτος να έκλεισε με μικρό πρωτογενές πλεόνασμα για τη χώρα, ωστόσο, το 2013 αναμένεται να υπάρξει νέα ύφεση, τονίζει σε έκθεσή του ο οίκος αξιολόγησης Fitch.
Σύμφωνα με την έκθεση η χώρα πέτυχε τους δημοσιονομικούς στόχους για το 2012, αλλά χρειάζονται πιο βαθιές δομικές μεταρρυθμίσεις για να υπάρξει σταθερή ανάπτυξη στη χώρα, ενώ το 2013 προβλέπεται μείωση του ΑΕΠ κατά 4%.
Ο οίκος υποστηρίζει ότι παρά το γεγονός ότι μειώθηκε το έλλειμμα, υπάρχει ακόμη πολύς δρόμος γα τη μείωση του χρέους ώστε αυτό να καταστεί βιώσιμο.
Μπορεί μέσω του προγράμματος επαναγοράς ομολόγων και τη μείωση των επιτοκίων να μειώθηκαν οι δαπάνες της κυβέρνησης για τόκους, αλλά η συνεχής μείωση του ονομαστικού ΑΕΠ τις κραησε σε υψηλά επίπεδα σε ταμειακή βάση επισημαίνει ο οίκος.
Προσθέτει, πάντως, ότι τα οφέλη του προγράμματος θα γίνουν εμφανέστερα εντός του 2013 αν και το χρέος θα παραμείνει σε υψηλά επίπεδα.

Από .......  iefimerida

Ελυσαν κάβους τα πλοία –Αποχώρησαν τα ΜΑΤ από το λιμάνι του Πειραιά

Αναρτήθηκε από ......  energoipoliteskv.blogspot.com

Οι ισχυρές δυνάμεις των ΜΑΤ,των αστυνομικών της Υποδιεύθυνσης Μέτρων Τάξης και του λιμενικού αποχώρησαν από το λιμάνι του Πειραιά, αφού πρώτα περιφρούρησαν την φόρτωση πλοίων στην προβλήτα Ε1 του λιμανιού, πίσω από το υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου.
Οι αστυνομικοί επέβλεψαν τη φόρτωση των πλοίων Blue Star, Νάξος, Πάρος και Ιθάκη τα οποία θα αναχώρησαν για Κυκλάδες στις 7:00 και 7:30. Φορτώθηκε και το Blue Star 2 προκειμένου να αποπλεύσει για Κω και Ρόδο.
Μετά την απόφαση της κυβέρνησης για επιστράτευση των ναυτικών στο λιμάνι του Πειραιά έφτασαν δυνάμεις της αστυνομίας στις προβλήτες Ε1 και Ε2 προκειμένου να κυλήσει ομαλά η διαδικασία της επίδοσης των φύλλων πορείας, να φορτωθούν χωρίς προβλήματα τα πλοία και να αποπλεύσουν από το λιμάνι. Αφού έλυσαν κάβους τα πρώτα πλοία οι ισχυρές δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ αποχώρησαν -στις 6:30 το πρωί- και στο λιμάνι παραμένουν λιμενικοί.

Η στάση των ναυτεργατών
Οι ναυτεργάτες έχουν προγραμματίσει συγκέντρωση στις 10:00 το πρωί της Τετάρτης στο ίδιο σημείο, ενώ υποστηρίζουν πως το λιμάνι στρατοκρατείται και υποστηρίζουν πως ο κεντρικός λιμενάρχης πειραιά έλυσε τους κάβους τα πλοία. Μάλιστα όταν οι ναυτεργάτες τον ρώτησαν γιατί το κάνει αυτό, εκείνος τους απάντησε πως έχει τέτοιες εντολές.
Η ΠΝΟ αποφάσισε:
  • Να πραγματοποιήσουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο λιμάνι μαζί με το εργατικό κέντρο και την την ΓΣΕΕ
  • Θα πραγματοποιήσουν πορεία στο υπουργείο Ναυτιλίας
  • Στις 20 Φλεβάρη θα κατέβουν σε 24ωρη απεργία στο πλαίσιο των κινητοποιήσεων της ΓΣΕΕ
  • Θα προχωρήσουν σε νέες κινητοποιήσεις όταν κατατεθεί το νομοσχέδιο
Η κυβέρνηση αποφάσισε πολιτική επιστράτευση
Η επιστράτευση ισχύει από τις 6 τα ξημερώματα της Τετάρτης. Την ίδια ώρα η ΠΝΟ αποφάσε την άρση της απεργίας από το πρωί στις 6 τα ξημερώματα για όλα τα περιφερειακά λιμάνια που βρίσκονται εκτός Αττικής
Σε δηλώσεις του ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Κωστής Μουσουρούλης επεσήμανε ότι η απόφαση της ΠΝΟ για νέα απεργία έως την Παρασκευή θα ήταν ένα γεγονός που θα απέκοπτε τα νησιά για πάνω από μία εβδομάδα.
«Η κυβέρνηση κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια, έντιμα και καλόπιστα, προκειμένου να δώσει λύσεις στα προβλήματα που απασχολούν και ταλανίζουν τους ναυτεργάτες. Κάναμε εξαντλητικό, πολυήμερο διάλογο και δώσαμε σαφέστατες απαντήσεις, αλλά και συγκεκριμένες λύσεις».
Μάλιστα τόνισε πως για πρώτη φορά υπουργείο κατέθεσε τις προτάσεις του εγγράφως. Υποστήριξε μάλιστα ότι «Η ακτοπλοΐα δεν είναι εθνική οδός να πας από άλλο δρόμο και αν τα καράβια δεν πραγματοποιήσουν δρομολόγια, τότε τα νησιά θα μείνουν χωρίς φάρμακα, καύσιμα, αγαθά».

Η ανακοίνωσή του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου
«Ο διάλογος με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς στην ακτοπλοΐα, για την αντιμετώπιση των μεγάλων προβλημάτων του κλάδου, ήταν πολυήμερος και εξαντλητικός.
Εκ μέρους της Κυβέρνησης καταβλήθηκε, έντιμα και καλόπιστα, κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να αποτραπούν τα αδιέξοδα, να σταματήσει η ταλαιπωρία των πολιτών και να επανέλθει η ομαλότητα στην κοινωνική και οικονομική ζωή ιδιαίτερα των νησιών.
Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστής Μουσουρούλης, καθώς και οι αρμόδιοι παράγοντες του Υπουργείου, είχαν διαρκείς επαφές και συνεργασία με τη διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ).
Στην τελευταία συνάντηση με την ΠΝΟ, που έλαβε χώρα χτες, Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου ανταποκρίθηκε θετικά σε καίρια αιτήματα που είχαν θέσει επιτακτικά οι ναυτεργάτες, όπως η δέσμευση των ακτοπλόων για έναρξη διαπραγματεύσεων για συλλογική σύμβαση εργασίας, η διασφάλιση της χρηματοδότησης του Οίκου Ναύτου και η αναβάθμισή του και η αυτοτέλεια του Γραφείου Ευρέσεως Ναυτικής Εργασίας.
Ο Υπουργός ανακοίνωσε επίσης στην ΠΝΟ τη χρηματοδότηση πολιτικών ενίσχυσης της απασχόλησης των ναυτικών, μέσω κοινοτικών κονδυλίων.
Στην ίδια συνάντηση η ΠΝΟ ενημερώθηκε και για τη δέσμευση στην εξόφληση των οφειλών των ακτοπλοϊκών εταιρειών στους εργαζόμενους.
Οι διατάξεις του υπό κατάθεση νομοσχεδίου που αφορούν στην ακτοπλοΐα είναι απολύτως απαραίτητες για τη διατήρηση στο ακέραιο, τώρα και στο μέλλον, των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών και κατά συνέπεια τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας των ναυτεργατών. Καμία διάταξη του νομοσχεδίου δεν επηρεάζει αρνητικά τη συγκοινωνιακή κάλυψη των νησιών.
Αιτήματα όπως η «μηδενική φορολόγηση» του εισοδήματος των ναυτικών και η συνολική επαναφορά «στο προ των μνημονίων καθεστώς» δεν είναι δυνατό να πραγματοποιηθούν,όπως για κανένα κλάδο, υπό την παρούσα δύσκολη συγκυρία για τον τόπο.
Πολλά από τα σωματεία των ναυτεργατών αντελήφθησαν ότι η κυβέρνηση καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυση των προβλημάτων τους και ζήτησαν την αναστολή της απεργίας. Δυστυχώς, οριακά επικράτησαν αρτηριοσκληρωτικές και μικροπολιτικές αντιλήψεις, που δεν επέτρεψαν αυτό να γίνει εφικτό, ώστε τα νησιά μας να αποκτήσουν και πάλι το μοναδικό μέσο επικοινωνίας που διαθέτουν, τόσο μεταξύ τους όσο και με την ενδοχώρα.
Υπό αυτές τις συνθήκες και με γνώμονα την άμεση αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας, που αποτελεί πνεύμονα ζωής για τη νησιωτική Ελλάδα, με απόφαση του Πρωθυπουργού, ύστερα από εισήγηση του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, κηρύσσεται πολιτική κινητοποίηση των πληρωμάτων των δρομολογημένων ακτοπλοϊκών πλοίων και εξουσιοδοτείται ο Υπουργός να προβεί σε επίταξη των υπηρεσιών των πληρωμάτων των ανωτέρω πλοίων».

Από ....... iefimerida

Απολύσεις και διαθεσιμότητα... κάθε τρεις μήνες στο Δημόσιο

Αναρτήθηκε από ..... energoipoliteskv.blogspot.com


Το μεγαλύτερο αγκάθι με την τρόικα αυτή τη στιγμή είναι οι 25.000 απολύσεις στο Δημόσιο. Η κυβέρνηση μέσα σε μερικές μέρες θα πρέπει να έχει έτοιμη το σχέδιο για την αποχώρησή τους. Οι υπάλληλοι σύμφωνα με το υπουργείο δεν θα απολύονται, όμως διαφωνεί το... υπουργείο Οικονομικών

Οι 25.000 που αποτελούν προαπαιτούμενο θα γίνουν με τον έναν τρόπο ή τον άλλο. Από το υπουργείο διοικητικής μεταρρύθμισης μπορεί να διαβεβαιώνεται ότι μιλάμε απλά για διαθεσιμότητα και μετακινήσεις που θα καλύψουν τα κενά που προκύπτουν από τις συνταξιοδοτήσεις, ωστόσο όλα δείχνουν ότι το σχέδιο αυτό δεν είναι αρκετό. Θα προκύψουν χιλιάδες πλεονάζοντες υπάλληλοι που στο τέλος, όπως είναι η άποψη του υπουργείου Οικονομικών θα βρεθούν απολυμένοι.
Η τρόικα έρχεται και θέλει να δει την τριμηνιαία όπως πρέπει να συνηθίσουμε να τη λέμε έκθεση προόδου για να ξεκλειδώσει το επόμενο μέρος της δόσης. Το σκηνικό αυτό θα επαναλαμβάνεται ανά τρίμηνο. Κάθε τρεις μήνες οι τροϊκανοί θα ζητούν τον κατάλογο των αποχωρήσεων.
Για να γίνει αυτό το υπουργείο πρέπει να παρουσιάσει το νέο οργανόγραμμα του Δημοσίου το οποίο θα πρέπει για το 2012 να περιλαμβάνει 25.000 λιγότερους υπαλλήλους.
Μπορεί μέσω διαθεσιμότητας αρχικά να πεισθεί η τρόικα ότι ως το τέλος του χρόνου η μείωση αυτή θα έχει επιτευχθεί, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι θα δώσει και το πράσινο φως για μελλοντική επαναπροώθηση όσων βγαίνουν σε διαθεσιμότητα σε θέσεις του Δημοσίου.
Άλλωστε οι προσλήψεις είναι περιορισμένες.
Όλα δείχνουν ότι μετά τα νέα οργανογράμματα, ύστερα από μετακινήσεις αλλά και εξετάσεις μέσω ΑΣΕΠ οι υπάλληλοι που θα βγουν σε διαθεσιμότητα και θα βρουν ύστερα μια θέση και πάλι στο Δημόσιο θα είναι πολύ λίγοι.
Από .....  newsit

Μητέρα Γ. Μιχαηλίδη

Αναρτήθηκε από ....... energoipoliteskv.blogspot.com

Τα καλύτερα των δελτιων

Αναρτήθηκε από ..... energoipoliteskv.blogspot.com