Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Τα καλύτερα των πρωινών

Αναρτήθηκε από.......  energoipoliteskv.blogspot.com

Η απάντηση του Πάνου Καμμένου στα συκοφαντικά δημοσιεύματα

Αναρτήθηκε από.......  energoipoliteskv.blogspot.com


Οι συγκυβερνώντες ΠΑΣΟΚ - ΣΑΜΑΡΑΣ άνοιξαν τις μαύρες σακούλες της siemens για να αντιμετωπίσουν με λάσπη το τσουνάμι των Ελλήνων που θα σαρώσει τους υπηρέτες του μνημονίου και θα ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ τους υπεύθυνους της ΔΥΣΤΥΧΙΑΣ των ΕΛΛΗΝΩΝ.


1.Για όλες τις υποθέσεις που αναφέρουν υπάρχουν ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΕΣ ΑΘΩΩΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΧΟΥΝ.

2.Για τα ίδια δημοσιεύματα ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΗΚΕ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΑ Ο ΔΟΛ απο το εφετείο Αθηνών για ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΗΣΗ για 300.000 ευρώ.

Μετά την έγγραφη συγνώμη δεν πήρα τα χρήματα.

3. Ο Αιμίλιος Λιάτσος μετά την συνάντηση στα Κιούρκα με την εταιρεία επικοινωνίας του ΔΝΤ που εργολαβικά πήρε την επιχείρηση λάσπης εναντίον μου έλαβε γραπτό μήνυμα μου για όλα τα παραπάνω που αγνόησε.

4.Με τον Αντρίκο, τον Τσουκάτο και τους οικονομικούς δολοφόνους θα συναντηθούμε στα δικαστήρια.

ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΑΠΕΙΛΟΥΜΑΣΤΕ

ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΙΣΩ

ΘΑ ΜΑΣ ΝΙΩΣΕΤΕ

ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ

ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ

AnexartitoiEllines
 
Από......  exomatiakaivlepo

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ: ΣΤΟΥΣ «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» ΚΑΙ Ο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ

Αναρτήθηκε από.......  energoipoliteskv.blogspot.com


Είναι κάτι που οι αιρετοί άρχοντες, δήμαρχοι και περιφερειάρχες, συνεχώς επαναλαμβάνουν τόσο στις κατ' ιδίαν συζητήσεις τους όσο και στις δημόσιες τοποθετήσεις τους: ο «Καλλικράτης» έχει δημιουργήσει πολλά προβλήματα όσον αφορά στις συμβατικές υποχρεώσεις τους προς τους τρίτους. Κανείς, όμως, υπεύθυνος δεν τους ακούει, κανείς δεν παίρνει στα σοβαρά ό,τι λένε. Τελικά, έπειτα από έναν χρόνο και της εφαρμογής του νέου διοικητικού χάρτη της χώρας, έρχεται η Συνήγορος του Πολίτη Καλλιόπη Σπανού να τους επιβεβαιώσει:


Σύμφωνα, λοιπόν, με την ετήσια έκθεση της Συνηγόρου του Πολίτη Καλλιόπης Σπανού, ο «Καλλικράτης», αντί να διευκολύνει τους δήμους και τις περιφέρειες στο έργο τους, τους βάζει «τρικλοποδιά» στη λειτουργία τους, δημιουργώντας μια σειρά από προβλήματα, προβλήματα που αφορούν (1) στην αδυναμία εκπλήρωσης των συμβατικών τους υποχρεώσεων, (2) στις κατεδαφίσεις αυθαιρέτων, (3) στην αδειοδότηση των περιπτέρων, (4) στην παρακολούθηση της ποιότητας της ατμόσφαιρας, (5) στη λειτουργία θερινών κρατικών εξοχών για παιδιά με αναπηρίες, (6) στις άδειες εργασίας και παραμονής αλλοδαπών (7) στην ανάκληση πράξεως καταργηθέντος οργάνου.

Στην ετήσια έκθεση του για το 2011, η Συνήγορος του Πολίτη δείχνει µε παραδείγµατα και αναφορές σε συγκεκριµένες υποθέσεις πώς η βίαιη προσαρµογή στην οποία οδηγείται η ελληνική οικονοµία και κοινωνία έχει δραµατικές επιπτώσεις στην καθηµερινή ζωή των πολιτών και τη σχέση τους µε τη Διοίκηση. Την ώρα που τα κοινωνικά δικαιώµατα περιορίζονται και οι οικονοµικές υποχρεώσεις γίνονται συχνά δυσβάστακτες, οι πολίτες αµφιβάλλουν για το κατά πόσον το κράτος και η πληττόµενη διοίκηση µπορούν να τους στηρίξουν.

Ενδεικτικά παραδείγματα για τους ΟΤΑ

ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗΣ ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ

Η καθυστέρηση των ΟΤΑ να εξοφλήσουν τις οφειλές τους, είτε αυτές αφορούν συμβατικές υποχρεώσεις ή παροχές προς τους πολίτες είτε προκύπτουν από άλλους λόγους (π.χ. απαλλοτριώ σεις), επιτείνεται στο μεταβατικό στάδιο που διανύει η αναδιοργάνωση της περιφερειακής και τοπικής διοίκησης. Αν και το οικονομικό πρόβλημα των ΟΤΑ είναι ήδη γνωστό, η μετάβαση στο νέο καθεστώς με συγχωνεύσεις δήμων και νομικών προσώπων που ήταν ήδη υπερήμεροι οφειλέτες δημιουργεί σημαντικές περαιτέρω καθυστερήσεις στην αποπληρωμή οφειλών προς ιδιώτες και επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με τα άρθρα 107, 108 και 283, παράγρ. 1, 2 του Ν. 3852/2010, οι δήμοι και οι περιφέρειες που προκύπτουν από συνένωση υπεισέρχονται αυτοδικαίως από την έναρξη της λειτουργίας τους σε όλα τα ενοχικά και εμπράγματα δικαιώματα και στις υποχρεώσεις των συνενούμενων δήμων και κοινοτήτων.

Η µεταβατική φάση στην οποία βρίσκονται οι νέοι καλλικράτειοι δήµοι συµπίπτει µε την περίοδο σοβαρής οικονοµικής στενότητας λόγω της κρίσης, γεγονός που επιτείνει τις καθυστερήσεις. Ο Συνήγορος στις σχετικές παρεµβάσεις του επισηµαίνει ιδιαίτερα την υποχρέωση να τηρείται η χρονική προτεραιότητα στην ικανοποίηση των οικονοµικών υποχρεώσεων των δήµων ως έκφραση της αρχής της χρηστής διοίκησης.

ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΕΙΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ

Μια από τις σημαντικές ρυθμίσεις του Ν. 3852/2010, περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος, αφορά την ανάθεση στις αποκεντρωμένες διοικήσεις της αρμοδιότητας να εκτελούν αποφάσεις κατεδάφισης των αυθαιρέτων. Κατά τη διερεύνηση υποθέσεων αυθαίρετων κατασκευών, ο Συνήγορος ήλθε αντιμέτωπος με τον δισταγμό των νέων αυτών υπηρεσιών να εφαρμόσουν τον νόμο και να προβούν. Διαπιστώνεται ωστόσο καθυστέρηση στη σύσταση αυτών των τμημάτων, των οποίων η στελέχωση αναμενόταν να γίνει από το προσωπικό των αντίστοιχων τμημάτων των νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων. Λόγω του οργανωτικού αυτού προβλήματος έχουν «παγώσει» όλες οι υποθέ σεις που εκκρεμούν προς εξέταση, παράγοντας καθυστερήσεις που αποτελούν κατεξοχήν μορφή κακοδιοίκησης.

Δεν απουσιάζει και η περίπτωση της πλήρους άρνησης άσκησης της αρμοδιότητας, με το σκεπτικό ότι αυτή δεν συνάδει με το γενικότερο πλαίσιο της αρμοδιότητας της αποκεντρωμένης διοίκησης.

Αυτό το επιχείρημα επικαλέστηκε η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Κεντρικής Mακεδονίας σε υπόθεση που αφορούσε και πάλι κατεδάφιση κεραίας κινητής τηλεφωνίας. Σε συνδυασμό με την έλλειψη περιφερειακών υπηρεσιών και εξειδικευ μένου προσωπικού, η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Κεντρικής Μακεδονίας υποστήριξε τη θέση της αυτή ακόμη και με σχετικό αίτημά της προς το Εσωτερικών περί μεταφοράς της αρμοδιότητας κατεδαφίσεων στις περιφέρειες.

Χαρακτηριστικά παραδείγµατα, επίσης, αποτελούν οι Αποκεντρωµένες ∆ιοικήσεις Αττικής και Πελοποννήσου, ∆υτικής Ελλάδας και Ιονίου, οι οποίες δήλωσαν αδυναµία εκτέλεσης της αρµοδιότητας, επειδή δεν διαθέτουν τα απαραίτητα οικονοµικά και τεχνικά µέσα. Υπήρξαν ακόµη και περιπτώσεις πλήρους άρνησης άσκησης της αρµοδιότητας, µε το σκεπτικό ότι αυτή δεν συνάδει µε το γενικότερο πλαίσιο της αρµοδιότητας της αποκεντρωµένης διοίκησης.

Περισσότερα εδώ (Η ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΒΑΣΗ)

Να σημειωθεί πως η Συνήγορος του Πολίτη εντοπίζει σημαντικό αριθμό προβλημάτων στην οργάνωση και στη λειτουργία της Διοίκησης, τα οποία σχετίζονται άμεσα και έμμεσα με τη νέα κατάσταση που δημιούργησε ο «Καλλικράτης»: η έρευνα έδειξε ότι μεταξύ των κυριότερων προβλημάτων του διοικητικού συστήματος περιλαμβάνονται ο συγκεντρωτισμός, οι πατερναλιστικές/πελατειακές δομές, η περιχαράκωση και η ύπαρξη στεγανών ανάμεσα σε συναρμόδιες υπηρεσίες, ο κατακερματισμός μονάδων και η έλλειψη καινοτόμων πρακτικών.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Κατά τη διάρκεια του 2011, ο Συνήγορος δέχθηκε 10.706 νέες αναφορές. Μεταξύ αυτών, εκατοντάδες αναφορές προέρχονται από οµάδες πολιτών - είναι δηλαδή «συλλογικές αναφορές». Η γεωγραφική κατανοµή των υποθέσεων δείχνει ότι ο µεγαλύτερος αριθµός αυτών (16 ανά 10.000 κατοίκους) προέρχεται από κατοίκους της Περιφέρειας Αττικής. Αξιοσηµείωτο όµως είναι ότι ιδιαίτερα υψηλός αριθµός (ανά 10.000 κατοίκους) προέρχεται από κατοίκους της νησιωτικής χώρας - 11,5 και 10,3 αναφορές από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και Ιόνιων Νησιών αντίστοιχα. Το 2011 ο Συνήγορος, πέραν του χειρισµού αναφορών, εξυπηρέτησε περισσότερους από 8.500 πολίτες που επισκέφτηκαν το γραφείο υποδοχής κοινού στην Αθήνα αναζητώντας βοήθεια, ενώ από το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησε πάνω από 33.000 άτοµα που χρειάστηκαν συµβουλές.
Από την εξέταση και τη διερεύνηση του συνόλου των αναφορών προέκυψε ότι ο Συνήγορος είχε αρµοδιότητα για 5806 υποθέσεις από τις οποίες :

•Το 61,6% ήταν βάσιµες, δηλαδή η καταγγελία του πολίτη ήταν δικαιολογηµένη και υφίστατο όντως κακοδιοίκηση. Εν προκειµένω εµφανίζεται µια αύξηση κατά περίπου 8,5 ποσοστιαίες µονάδες σε σχέση µε το 2010.

•Το 29,9% ήταν αβάσιµες, δηλαδή η διοίκηση είχε τηρήσει τη νοµιµότητα.

•Για το 8,5% διακόπηκε, για διαφόρους λόγους, η έρευνα.

Οι βάσιµες αναφορές είχαν κατά µεγάλο ποσοστό θετική έκβαση. Αναλυτικότερα

•Επιλύθηκαν µε τη διαµεσολάβηση του Συνηγόρου -δηλαδή αποκαταστάθηκε το πρόβληµα που αντιµετώπιζε ο πολίτης- σε ποσοστό 71,5%.

•Το 8,2% των υποθέσεων επιλύθηκε χωρίς ενέργειες του Συνηγόρου, από την ίδια την υπηρεσία ή ύστερα από παρέµβαση άλλου φορέα.

•Στο 12,1% των βάσιµων αναφορών η επίλυση στάθηκε αδύνατη για λόγους που οφείλονται σε κενά της νοµοθεσίας ή σε οργανωτικές αδυναµίες και δυσλειτουργίες της δηµόσιας διοίκησης, είτε πάγιες είτε συνδεδεµένες µε τα προβλήµατα που επιφέρει η τρέχουσα συγκυρία.

•∆εν επιλύθηκε, παρά τη διαµεσολάβηση, το πρόβληµα που έθετε το 8,2% των βάσιµων αναφορών. Στις περιπτώσεις αυτές δεν έγιναν αποδεκτές οι προτάσεις του Συνηγόρου.

Από το σύνολο των νοµοθετικών προτάσεων που έχει υποβάλει ο Συνήγορος από την έναρξη της λειτουργίας του το 31% έχουν γίνει αποδεκτές από τη Διοίκηση, ενώ µόνο το 3% δεν έχουν υιοθετηθεί. Για τις υπόλοιπες δεν έχει ακόµη υπάρξει ανταπόκριση από τη Αιοίκηση.
Περίπου το ένα τέταρτο των προβληµάτων κακοδιοίκησης το 2011 εντοπίστηκε στα ασφαλιστικά ταµεία και σε νοµικά πρόσωπα τα οποία εποπτεύει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης. Λίγο περισσότερο από το ένα όγδοο των προβληµάτων αφορούσε την Αυτοδιοίκηση, δηλαδή τους δήµους και τις περιφέρειες µε τις νέες αρµοδιότητές τους όπως προβλέπονται από το «Πρόγραµµα Καλλικράτης». Οι κεντρικές υπηρεσίες του Υπουργείου Εσωτερικών και του Υπουργείου Οικονοµικών ακολουθούν µε ποσοστά άνω του 10%. Οι φορείς στους οποίους εµφανίστηκαν προβλήµατα κακοδιοίκησης περιλαµβάνουν, µεταξύ άλλων, την αποκεντρωµένη διοίκηση (διευθύνσεις αλλοδαπών και µετανάστευσης) µε 8,6%, το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη µε 5,4% και το υπουργείο Παιδείας, ∆ιά Βίου Μάθησης και Θρησκευµάτων µε 3,8%.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ

Ο Συνήγορος αντιµετωπίζει το µεταναστευτικό ως κατ' αρχήν ζήτηµα ανθρωπίνων δικαιωµάτων. στόσο ουδέποτε παρέβλεψε τις άλλες ποικίλες παραµέτρους του, ιδιαίτερα δε το στοιχείο της ασφάλειας και της κοινωνικής συνοχής. Στόχος µάλιστα των παρεµβάσεών του είναι να εµφυσήσει και στη διοίκηση την ίδια πολυδιάστατη θεώρηση. Παρ' όλα αυτά, όπως και στο παρελθόν, έτσι και από σειρά υποθέσεων του 2011 έχουν αναδειχθεί καινοφανείς περιπτώσεις όπου η διοίκηση, είτε λόγω παραδοσιακών εµµονών περί την αρχή της δηµόσιας ασφάλειας είτε απλώς και µόνο λόγω αντικειµενικών οργανωτικών δυσκολιών, ανατρέπει ή ακυρώνει την εφαρµογή θεσµοθετηµένων διαδικασιών.
Ένα τέτοιο παράδειγµα ήταν η περίπτωση αλλοδαπού που προσπάθησε να υπαχθεί στο Πρόγραµµα Εθελοντικού Επαναπατρισµού, συνελήφθη λόγω ανεκτέλεστης δικαστικής απέλασης και παραπέµφθηκε σε δίκη, µε αποτέλεσµα τη µαταίωση του επαναπατρισµού του. Ωστόσο το πρόγραµµα αυτό, χρηµατοδοτούµενο από ευρωπαϊκούς πόρους, απευθύνεται εξ ορισµού σε πρόσωπα που είτε µπήκαν παράνοµα στη χώρα είτε εξέπεσαν της νοµιµότητας παραµονής τους, οπότε κατά πάσα πιθανότητα θα εκκρεµεί σε βάρος τους είτε ποινική δίωξη είτε εκτέλεση
διοικητικών µέτρων ή µέτρων ασφαλείας. Το κρίσιµο αυτό στοιχείο δεν φαίνεται να έχει ληφθεί υπόψη, καθώς δεν παρέχεται κατάλληλη ενηµέρωση των ενδιαφεροµένων ούτε νοµική συνδροµή. Οι ελλείψεις αυτές επί της ουσίας αναιρούν τους στόχους του ίδιου του προγράµµατος και στην πράξη το µαταιώνουν, καθώς είναι βέβαιο ότι το ενδεχόµενο εµπλοκής σε ποινικές διαδικασίες θα αποθαρρύνει και όσους θα έβλεπαν θετικά την ένταξή τους. Ο Συνήγορος πρότεινε, σε περιπτώσεις που υπάρχει προηγούµενη άσκηση ποινικής δίωξης ή επιβληθείσα ποινή ή δικαστική απέλαση για αδικήµατα σχετιζόµενα µε την παράνοµη είσοδο ή παραµονή, να προβλεφθεί είτε παύση της δίωξης είτε άφεση της ποινής, προκειµένου να υλοποιηθεί η υπαγωγή στο Πρόγραµµα Εθελοντικού Επαναπατρισµού.

ΧΑΡΑΤΣΙ ΔΕΗ

Η Συνήγορος του Πολίτη έλαβε πολλές αναφορές πολιτών µε αντικείµενο το έκτακτο ειδικό τέλος ηλεκτροδοτούµενων δοµηµένων επιφανειών. Έπειτα από έρευνα των καταγγελιών σχετικά µε την επιβολή, τον υπολογισµό και την είσπραξη του τέλους, η ανεξάρτητη αρχή διαπίστωσε πολλά προβλήµατα, τα οποία οφείλονταν στην έλλειψη σχεδιασµού του τέλους και της διαδικασίας υπολογισµού και είσπραξής του. Προέβη δε σε συγκεκριµένες προτάσεις υπογραµµίζοντας ότι η
διακοπή του ηλεκτρικού ρεύµατος συνιστά στέρηση βασικών βιοτικών αγαθών και, σε κάθε περίπτωση, αποτελεί ένα υπέρµετρα επαχθές µέτρο ιδίως για ορισµένες οµάδες πολιτών που χρήζουν ιδιαίτερης προστασίας. Τέλος, ο Συνήγορος επισήµανε ότι µε κριτήριο τη συνταγµατικά κατοχυρωµένη αρχή της αναλογικότητας θα πρέπει, υπό προϋποθέσεις, να προτάσσεται η προστασία συνταγµατικά κατοχυρωµένων δικαιωµάτων των πολιτών, όπως η προστασία της αξίας του ανθρώπου, της υγείας, της οικογένειας, της µητρότητας, της παιδικής ηλικίας, καθώς και των πολιτών που ανήκουν σε κοινωνικά ευαίσθητες κατηγορίες.

ΥΠΟΘΕΣΗ «SEA DIAMAND»

Από τις σοβαρότερες υποθέσεις περιβαλλοντικής ζηµίας που εξέτασε H Συνήγορος είναι το ναυάγιο του κρουαζιερόπλοιου «Sea Diamond» στον όρµο Καλντέρας της Θήρας (Σαντορίνη). Ο Συνήγορος διαπίστωσε κατ' αρχήν ότι οι αρµόδιοι φορείς καθυστέρησαν σηµαντικά να ενεργοποιήσουν τους µηχανισµούς εξουδετέρωσης του κινδύνου προσβολής του περιβάλλοντος και αδράνησαν όσον αφορά την ολοκληρωµένη περιβαλλοντική εκτίµηση του κινδύνου.

Συνεκτιµώντας την υψηλή περιβαλλοντική σηµασία της περιοχής του ναυαγίου (η οποία βρίσκεται σε απόσταση 1,1 ναυτικών µιλίων από περιοχή προστασίας του δικτύου NATURA 2000) καθώς και την εντονότατη τουριστική και συνεπακόλουθα οικονοµική δραστηριότητα που αναπτύσσεται στο νησί, ο Συνήγορος πρότεινε µεταξύ άλλων, το χαρακτηρισµό του συνόλου ή τµήµατος του ναυαγίου ως απόβλητο. Προτείνει επίσης τη µεταφορά της αρµοδιότητας αντιµετώπισης περιστατικών θαλάσσιας ρύπανσης από ναυάγια από τα ∆ηµοτικά Λιµενικά Ταµεία στις κεντρικέςυπηρεσίες των αρµόδιων υπουργείων ή στην Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση.

ΤΟΞΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΣΙΜΟ ΝΕΡΟ

η Συνήγορος επιλήφθηκε αναφορών πολιτών µε αντικείµενο τις επιπτώσεις της ρύπανσης της περιοχής του Ασωπού ποταµού στην ποιότητα του πόσιµου ύδατος και στην αγροτική παραγωγή. Η ανεξάρτητη αρχή ζήτησε τα παρακάτω συγκεκριµένα µέτρα για την αντιµετώπιση της ρύπανσης στην περιοχή του Ασωπού ποταµού, προειδοποιώντας ότι τυχόν καθυστέρηση ενδέχεται να έχει σοβαρές συνέπειες για το περιβάλλον αλλά και τη δηµόσια υγεία: θέσπιση ειδικού ορίου για το εξασθενές χρώµιο στο πόσιµο νερό, εντατικοποίηση των ελέγχων για τη συµµόρφωση των βιοµηχανικών δραστηριοτήτων µε τα περιβαλλοντικά πρότυπα που καθορίστηκαν το 2010 και ενηµέρωση για τις επιπτώσεις της ρύπανσης στην αγροτική παραγωγή της περιοχής.

Το ζήτηµα διασφάλισης της ποιότητας του πόσιµου νερού µετά την εµφάνιση συγκεντρώσεων εξασθενούς χρωµίου διερευνάται από τον Συνήγορο του Πολίτη, κατόπιν σχετικής καταγγελίας και για το ∆ήµο Μεσσαπίων. Ο Συνήγορος έχει ζητήσει την παροχή ασφαλούς νερού στους πολίτες -σε συµµόρφωση µε δικαστική απόφαση του ∆ιοικητικού Πρωτοδικείου Χαλκίδας, στο πλαίσιο προσωρινής δικαστικής προστασίας, η οποία καθόρισε όριο 2 µg/lt για την περιεκτικότητα του εξασθενούς χρωµίου στο πόσιµο νερό-, την υγειονοµική αναγνώριση του δικτύου και των πηγών υδροληψίας, την παρακολούθηση της ποιότητας του πόσιµου νερού και την έγκαιρη, συστηµατική και κατά απόλυτα διαφανή τρόπο ενηµέρωση των καταναλωτών.


Η ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ 2011 ΤΗΣ ΣΥΝΗΓΟΡΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

Η ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΒΑΣΗ

Από .....  aftodioikisi



"H ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΚΑΛΠΗΣ ΚΑΙ Ο ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ"‏

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com


Tου Δημήτρη Κωνσταντακόπουλου


«Ο σουρεαλισμός όλους μας ενώνει. Μπάτσοι, γουρούνια, ανεμώνη». Αυτό έγραψε ένας ανώνυμος σε έναν τοίχο στην Αλεξάνδρας, στη φοβερή αγγελία των μελλούμενων πούταν η μηδενιστική εξέγερση του 2008.

Ο «σουρεαλισμός», δηλαδή ο ατομικός, ομαδικός και εθνικός παραλογισμός εκδηλώνεται ποικιλότροπα. ΠΑΣΟΚ και ΝΔ αλλοϋβρίζονται, ενώ συγκυβερνούν και θέλουν να συνεχίσουν. Ορισμένοι δεν θέλουν το μνημόνιο, θέλουν όμως τα κόμματά του. 'Αλλοι ζητάνε συγνώμη για αυτό που έκαναν και μετά ψήφο για να συνεχίσουν να το κάνουν. Ορκισμένοι αντίπαλοι του μνημονίου κάνουν πρακτικά ότι μπορούν για να εμποδίσουν τη δράση εναντίον του, να αποθαρρύνουν και να απογοητεύσουν τον ελληνικό λαό.

Ο «σουρεαλισμός», δηλαδή ο παραλογισμός, ενίοτε και η παραφροσύνη, χρειάζεται σε όσους δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που θέτει η πραγματικότητα. Γι' αυτό και παρουσιάζεται μαζικά την παραμονή μεγάλων καταστροφών και είναι προϋπόθεση γι' αυτές. Πως θα μπορούσαν αίφνης οι Γερμανοί, αν παρέμεναν στα καλά τους, να πάνε στον Χίτλερ και τον πόλεμο; Δεν θα τόκαναν αν δεν είχαν το Μνημόνιο και τη Δανειακή τους Σύμβαση, δηλαδή τη Συνθήκη των Βερσαλλιών στη δική τους περίπτωση.

Από μικρό κι από τρελλό μαθαίνεις την αλήθεια. Στη Λήμνο, οι μαθητές παρέλασαν με τα στρατιωτικά εμβατήρια της 25ης Μαρτίου και μαύρα περιβραχιόνια στα χέρια τους. Πενθούν τη χώρα πούχασαν.

Ως λαός, ετοιμαζόμαστε να κάνουμε το όγδοο θαύμα του κόσμου. Να ξαναβγάλουμε μια κυβέρνηση που την αποδοκιμάζει το 90% του πληθυσμού, ποσοστό που δεν ξαναεμφανίσθηκε από τότε που εφευρέθηκαν τα γκάλοπ. Δεν θα είναι, αν γίνει, μικρό κατόρθωμα.

Χρειάστηκε ο Γιώργος και η καταστροφή του ΠΑΣΟΚ για να μπούμε στην τροχιά της οικονομικής καταστροφής με το Μνημόνιο και να έρθει το ΔΝΤ στην Ευρώπη. Χρειάστηκε η καταστρεφόμενη ΝΔ για να αυτοαφοπλισθεί η χώρα από τα νομικά της όπλα στον πόλεμο χρέους, να γίνει ιδιοκτησία των πιστωτών και να μπουν τα θεμέλια για την εκδίωξή της από την ευρωζώνη ή και την ΕΕ. Τώρα, χρειάζονται οι αντιμνημονιακοί, ποικίλες δυνάμεις και πρόσωπα, για να μείνει ο ελληνικός λαός χωρίς το πολιτικό εργαλείο που χρειάζεται για να αντιπαλέψει το μνημόνιο. Για να μη δοθεί αξιόπιστη εναλλακτική πολιτική προοπτική στον ελληνικό λαό.

Τι άλλο χρειάζονται οι Τόμσεν, Μέρκελ, Ρότσιλντ, Ροκφέλερ, Σόρος, που η Ελλάδα είναι τώρα στην πρώτη τους προτεραιότητα, από ένα κατακερματισμένο πλήθος αντιμνημονιακών κομμάτων, κομματιδίων και κινήσεων, αμφίβολης αποτελεσματικότητας και αξιοπιστίας, για να κάνουν τη δουλειά τους. Και μόνο ο κατακερματισμός τους, ομολογεί πόσο τρομοκρατημένοι και απρόθυμοι είναι, στην καλύτερη περίπτωση, από την προοπτική οι ίδιοι οι οπαδοί τους και ο ελληνικός λαός να τους ζητήσει να κυβερνήσουν, να πάνε να ξαναδιαπραγματευτούνε με τη Μέρκελ, τις τράπεζες και το ΔΝΤ, να οργανώσουν την άμυνα του ελληνικού λαού και κράτους. Αλλά μόνο διεκδικώντας την κυβέρνηση και την εξουσία μπορείς να σταματήσεις το πρόγραμμα. 'Οπερ έδη δείξαι.

Αν κατέβαιναν όλοι οι αντιμνημονιακοί σε μέτωπο, θα έπαιρναν σήμερα 200 βουλευτές, θα άλλαζε όλος ο πολιτικός συσχετισμός δύναμης στην Ελλάδα και διεθνώς και θα ετίθετο με διαφορετικούς όρους το πρόβλημα. Δεν θα ήταν ασφαλώς εύκολο, αλλά δοκίμασε κανείς να το κάνει και δεν το κατάφερε; Προσέκρουσε σε κάποιες πολιτικές δυσκολίες και ποιες ήταν; 'Ηταν μεγαλύτερες από τη διαφορά που κάνει η καταστροφή της Ελλάδας από τον αγώνα για τη σωτηρία της;

Ο πιο άνετος τρόπος να τα πετύχεις αυτά, να παριστάνεις ότι είσαι κατά του μνημονίου και να μην κάνεις τίποτα εναντίον του, είναι να καμώνεσαι τον υπερεπαναστάτη που αρνείται οποιαδήποτε συνεργασία με τους «ρεφορμιστές» του «συστήματος» ή αδιαφορεί τάχα μου για τις εκλογές και μαζί για τις επιπτώσεις που θάχει το εκλογικό αποτέλεσμα στη ζωή εκατομμυρίων Ελλήνων, εργαζόμενων και άνεργων, νέων και απόκληρων, συνταξιούχων και άρρωστων, στο μέλλον της Ελλάδας και των παιδιών της. Σε μια διαφορετική ασφαλώς, αλλά εξίσου τραγική στιγμή της ελληνικής ιστορίας, ο κορυφαίος αγωνιστής και διανοούμενος Δημήτριος Γληνός έγραφε, στο πολιτικό πρόγραμμα της μαχητικότερης και βαθύτερης αντίστασης που ευρωπαϊκός λαός αντέτεινε στον Χίτλερ, ένα απόσπασμα που δείχνει τη ψυχολογία ανθρώπου που αγωνίζεται: «'Οταν αφήσεις το λαό να πεθαίνει στους δρόμους, να κουρελιαστεί ψυχικά και σωματικά, και λες έπειτα πως θα κάνεις στον κατάλληλο καιρό εθνικο-απελευθερωτικό αγώνα, είσαι ένας συνειδητός απατεώνας και συνεργάτης του εχθρού. Γιατί είναι σα να λες ότι θα βάλεις ένα κουφάρι να πολεμήσει» («Τι είναι και τι θέλει το ΕΑΜ», Αθήνα 1944)

Κλασικό παράδειγμα δήθεν «υπερεπαναστατικής» πολιτικής το γερμανικό ΚΚ, που τόβαλε ο Στάλιν να πολεμάει λυσσασμένα τους Σοσιαλδημοκράτες κατά την «τρίτη περίοδο» της Τρίτης Διεθνούς, με αποτέλεσμα να πάρει ο Χίτλερ τις εκλογές του 1933. Πιθανώς ο Ιωσήφ τόκανε γιατί πίστευε βλακωδώς, αλλά δεν θα το μάθουμε ποτέ, ότι μπορούσε να επιβάλλει ένα condominium με τους Γερμανούς στην Ευρώπη. Παρολίγον να εξαφανισθεί τελικά η ΕΣΣΔ.

Η Μέρκελ, ο Τόμσεν, η Goldman Sachs περιμένουν τώρα πως και πως τις ελληνικές εκλογές. Τους αποδίδουν την ίδια σημασία με τις γαλλικές. Αν βγει κυβέρνηση των μνημονιακών, ενισχυμένη και με άλλους προθύμους, θα είναι παγκόσμιας σημασίας θρίαμβος για τις «αγορές» και τις ανώτερες τάξεις της Γερμανίας, ιδίως όσες συμπλέουν με το χρηματιστικό κεφάλαιο. Θα θεωρηθεί εκ των υστέρων συγκατάθεση στα Μνημόνια και τις Δανειακές Συμβάσεις, που κυρώθηκαν πραξικοπηματικά από την τωρινή Βουλή, χωρίς καμία προς τούτο εντολή. Στον οικονομικό και νομικό, θα προστεθεί και ο πολιτικός αφοπλισμός της Ελλάδας. Κοντεύουν να μας δηλητηριάσουν σε αυτή τη χώρα οι αναθυμιάσεις της αποσύνθεσης, να μας πνίξουν οι οσμές της προδοσίας, από τόσα σημεία του ελληνικού ορίζοντα που ξεπηδάνε.

Οποιοδήποτε εκλογικό αποτέλεσμα δεν αποκλείει μια κοινωνική εξέγερση ή άλλες ανώμαλες εξελίξεις, στο εσωτερικό ή στα εξωτερικά μέτωπα της χώρας. Το αντίθετο, αν η Ελλάδα δεν βρει τη δύναμη, τους ανθρώπους, τους τρόπους και τα επιχειρήματα για διακόψει έλλογα την καταστροφική πορεία που ξεκίνησε τον Μάιο του 2010, όλα αυτά θα γίνουν αναπόφευκτα. Μια εξέγερση όμως κατά μιας προσφάτως εκλεγμένης κυβέρνησης ηττάται ευκολότερα και ευκολότερα δικαιολογείται στη συνέχεια η επιβολή κατάστασης έκτακτης ανάγκης, μιας δικτατορίας δηλαδή.

Αξίζει να θυμόμαστε την ιστορία μας. Για να φτάσει η Ελλάδα στον καταστροφικό εμφύλιο του 1946-49, χρειάστηκε να συμφωνήσει ο αστικός πολιτικός κόσμος στην αμερικανική εντολή σχηματισμού κυβέρνησης «εθνικής ενότητας» κέντρου-δεξιάς, όπως καλή ώρα τώρα, και χρειάστηκε να πάει ένα ξημέρωμα στον Ριζοσπάστη ο Ζαχαριάδης να αλλάξει πραξικοπηματικά τη γραμμή του κόμματος ρίχνοντας τη γραμμή της αποχής στις εκλογές του 1946, όπως γράφει στο τελευταίο, συγκλονιστικό βιβλίο της, μια από τις ηρωϊκότερες και σεμνότερες φιγούρες της ελληνικής αριστεράς, η Μαρία Καραγιώργη. Με τον θερμό της, η Ελλάδα έγινε το δοκιμαστήριο ΗΠΑ και ΕΣΣΔ για τον ψυχρό τους πόλεμο, όπως καλή ώρα τώρα είμαστε το δοκιμαστήριο για όσα μέλλουν να συμβούν στην Ευρώπη, αν όχι και εργαλείο για τον επερχόμενο πόλεμο στη Μέση Ανατολή.

Ας ελπίσουμε, αν και παγιδευμένοι, οι απόγονοι του Οδυσσέα να βρουν ένα τρόπο να φέρουν το λιγότερο κακό εκλογικό αποτέλεσμα, ανθιστάμενοι σε αυτούς που, όπως είχε δηλώσει ο Πρωθυπουργός της Μεγάλης Βρετανίας Ντισραέλι, θέλουν να κάνουν τον ατίθασο λαό των Ελλήνων «μικρόψυχους σαν τους λαούς του Ινδουστάν».
 
Από......  activistika

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας " Ημέρα ''

Αναρτήθηκε από...... energoipoliteskv.blogspot.com

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας " ΛΑΜΙΑΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ''

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com