Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Κυνηγούν πενταροδεκάρες! - Από τα 15 δις των μεγαλοοφειλετών θα εισπραχθούν κάτι ψιλά - Όλη η λίστα

Αναρτήθηκε από...... energoipoliteskv.blogspot.com



- Βάζουν εισπρακτικές εταιρείες να μαζέψουν ό,τι μπορούν

- Πεθαμένοι και φυλακισμένοι στην λίστα
- 30 άτομα χρωστούν πάνω από 50 εκατομμύρια ο καθένας

Το πολύ ένα δις να μπει κι αυτό με κόπο στα κρατικά ταμεία από εκείνους που έβαλαν μέσα το Δημόσιο και την Ελλάδα ολόκληρη.

Κι αυτό, γιατί όταν κάποιοι από τους μεγαλοοφειλέτες είναι στην φυλακή, άλλοι έχουν πεθάνει αλλά και κάποιοι έχουν τακτοποιήσει ήδη μέρος των οφειλών τους, τότε μπορεί κάποιος να μιλήσει και για προσπάθεια δημιουργίας εντυπώσεων.

Ίσως, ενώπιον της δικαιοσύνης θα έπρεπε να έρθουν εκεινοι που όλα αυτά τα χρόνια δεν εισέπρατταν ως όφειλαν τα χρέη όλων εκείνων που ζούσαν πλουσιοπάροχα εις βάρος όλων ημών.

Τώρα, λοιπόν το Δημόσιο κυρίως λόγω ανικανότητας των υπηρεσιών δίνει το πράσινο φως στους ιδιώτες να κυνηγήσουν τους “μπαταχτσήδες” που χρωστάνε ως και 100 εκατομμύρια ο καθένας μαζί με τα πρόστιμα.

Το υπουργείο έδωσε στη δημοσιότητα τη λίστα που περιλαμβάνει 4.152 ονόματα, μεταξύ αυτών κάποια πασίγνωστα, τρανταχτά.

Πρόκειται για τον κατάλογο των φυσικών προσώπων οφειλετών του δημοσίου - με χρέη πάνω από 150.00 ευρώ - ενώ έχει προηγηθεί και η δημοσιοποίηση της λίστας με τις επιχειρήσεις - οφειλέτες.

Συνολικά και οι δύο κατηγορίες έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το δημόσιο ύψους 42 δισ ευρώ μέρος των οποίων επιχειρεί να εισπράξει το υπουργείο Οικονομικών, τόσο με τη νέα ρύθμιση για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές - σε έως και 60 δόσεις - όσο και με την πρόσληψη δικηγορικών εταιριών και συμβούλων και εισπρακτικών εταιριών που θα αναλάβουν περάσουν από το "ψιλό κόσκινο" τα περιουσιακά στοιχεία όλων των μεγαλοοφειλετών.

Στην πρώτη θέση της λίστας βρίσκεται ο λογιστής Νίκος Κασιμάτης από τη Θεσσαλονίκη που έχει καταδικαστεί για το σκάνδαλο με τις παράνομες επιστροφές ΦΠΑ και χρωστά συνολικά στο δημόσιο 952 εκατομμύρια ευρώ.

Εκτός του λογιστή υπάρχουν και δεκάδες περιπτώσεις οφειλετών που έχουν ελεγχθεί, αλλά μέχρι τώρα είναι αδύνατη η είσπραξη των οφειλούμενων.

Μεταξύ άλλων, στη λίστα με τους οφειλέτες του δημοσίου περιλαμβάνονται ο Γιώργος Μπατατούδης - πρώην μεγαλομέτοχος του ΠΑΟΚ - με οφειλές 2,5 εκατ ευρώ, ο πρώην πρόεδρος του ομίλου Ασπίς, Παύλος Ψωμιάδης επίσης στην φυλακή, με χρέη 1,15 εκατ ευρώ, όπως και ο ιδιοκτήτης της Express Service, Γιάννης Ραπτόπουλος, με χρέη 14,29 εκατ ευρώ.

Περιλαμβάνονται ακόμη τα ονόματα των Γιωργου και Σταύρου Κοσκωτά με χρέη 2,4 εκατ ευρώ ο κάθε ένας.

Επίσης, εμφανίζεται ο γνωστός τραγουδιστής Τόλης Βοσκόπουλος για χρέη ύψους 515.000 ευρώ, αφού τα 5 εκατομμύρια που συνολικά χρωστούσε τα έχει σχεδόν εξοφλήσει.

Επισημαίνεται ότι στη λίστα του υπουργείου δεν περιλαμβάνονται οφειλέτες που έχουν υπαχθεί σε ρύθμιση αποπληρωσης του χρέους τους καθώς και οφειλέτες που έχουν κηρύξει πτώχευση.

Ολόκληρη η λίστα με τα ονόματα


Από ......  Newsit

Τροπολογία Βορίδη: Ινδοί, Πακιστανοί​, Κινέζοι, Τούρκοι κ.α. θα αποκτήσουν φορτηγά στην Ελλάδα!

Αναρτήθηκε από....... energoipoliteskv.blogspot.com



Σε επικίνδυνα… μονοπάτια διάλαξε να κρατήσει ικανοποιημένους όλους εκτός από τους φορτηγατζήδες! Η νέα τροπολογία που κατέθεσε ο υπουργός Υποδομών προσπαθεί να ισορροπήσει μεταξύ των ενστάσεων της…Τρόικας για τις ρυθμίσεις που «κλείνουν» την αγορά για τις τρίτες χώρες και της ΝΔ, που έθεσε ως βασική προϋπόθεση για να στηρίξει τη μεταρρύθμιση, την προστασία των Ελλήνων μεταφορέων από τον αθέμιτο ανταγωνισμό, όπως λένε και οι........
ίδιοι, χωρών εκτός του ενιαίου οικονομικού χώρου.

Όπως επισημαίνει το ΒΗΜΑ, επί της ουσίας, επανέρχεται η διατύπωση του νόμου Ρέππα, που επιτρέπει τη δραστηριοποίηση στην ημεδαπή αγορά «χωρίς καμία διάκριση ως προς την εθνικότητα όσων αιτούνται άδειες», με την προϋπόθεση, όμως, ότι αυτό θα γίνεται, «σύμφωνα με τις διεθνείς δεσμεύσεις της χώρας μας με τον όρο της αμοιβαιότητας»

Πρακτικά, η αρχή της αμοιβαιότητας συνεπάγεται ότι, η δραστηριοποίηση ενός μη κοινοτικού μεταφορέα στην ελληνική αγορά θα είναι εφικτή, εάν κι εφόσον ένας Έλληνας συνάδελφός του λειτουργεί στην αγορά της χώρας του (και το αντίστροφο). Ωστόσο, παράγοντες της αγοράς θεωρούν μάλλον δύσκολη την εφαρμογή του εν λόγω μέτρου, εκτιμώντας ότι θα προκαλέσει αρρυθμίες.

«Επίσης είναι περίπου αυτονόητο ότι υπήκοοι τρίτων χωρών ή χώρων στις οποίες είναι εγκατεστημένες οι εταιρείες και τα νομικά πρόσωπα, μπορούν να δραστηριοποιηθούν στο χώρο των οδικών μεταφορών υπό την προϋπόθεση της τήρησης των Διεθνών Συνθηκών και της αμοιβαιότητας, η οποία νομίζω είναι σαφές ότι πρέπει να υπάρχει», είπε ο υπουργός από τη Βουλή.

Ωστόσο, το κρίσιμο ερώτημα είναι πως θα αντιμετωπίσει το συγκεκριμένο ζήτημα η Τρόικα, το τεχνικό κλιμάκιο της οποίας θωρεί απαράδεκτη την πρόνοια για απαγόρευση εισόδου στην Ελληνική αγορά μη κοινοτικών επιχειρήσεων και ζητά την απόσυρσή της.
Από την άλλη, η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, σε υψηλούς τόνους, έχει ξεκαθαρίσει στους δανειστές ότι η προστασία των μεταφορέων από τον αθέμιτο ανταγωνισμό τρίτων χωρών αποτελεί «κόκκινη γραμμή».

Και νέα αλλαγή στην… αλλαγή

Παράλληλα, το υπουργείο Υποδομών ανοίγει τον δρόμο «σε όσους κάνουν εθνικές μεταφορές να μπορούν να κάνουν και διεθνείς μεταφορές», τροποποιώντας τη σχετική πρόνοια του νόμου Ρέππα.
Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών, με την τροπολογία «στην πραγματικότητα εκπληρώνονται οι υποχρεώσεις που έχει αναλάβει η χώρα μας», κυρίως δε η σύντμηση του χρόνου πλήρους ανοίγματος της αγοράς, που αποτελεί «διεθνή υποχρέωση της χώρας», όπως είπε.
Ακόμη, κατά τον κ. Βορίδη, «με τις καινούργιες ρυθμίσεις» θα επιτρέπεται να εκτελούν μεταφορικό έργο, όχι μόνο ΑΕ ή ΕΠΕ, αλλά και «ομόρρυθμες αλλά και ετερόρρυθμες εταιρείες και φυσικά πρόσωπα».

Το δεύτερο σημείο τριβής

Ένα άλλο ακανθώδες σημείο για τις σχέσεις του υπουργείου Υποδομών με την Τρόικα εκτιμάται ότι είναι η πρόνοια του νομοσχεδίου για καταβολή εγγύησης υπέρ του δημοσίου για την λειτουργία στην ελληνική αγορά.

Πρόκειται για την δυνατότητα που παρέχει το νομοσχέδιο στον (εκάστοτε) υπουργό Υποδομών «να εκδίδει μία υπουργική απόφαση με την οποία θα ρυθμίζεται ο τρόπος με τον οποίο θα αποδεικνύεται η οικονομική επιφάνεια του οδικού μεταφορέα», όπως τόνισε και ο υπουργός. «Αυτό δεν είναι ένα εφεύρημα δικό μας. Είναι μια εφαρμογή, στην πραγματικότητα, η οποία προβλέπεται στον Ευρωπαϊκό Κανονισμό» σχολίασε.

Πάντως, όπως εκτιμούν κύκλοι με γνώση του θέματος, το εάν θα υπάρξουν αρνητικές επιπτώσεις από τα εν λόγω μέτρα, θα φανεί στην έκθεση των ελεγκτών της Τρόικας.
«Προστατέψτε την αγορά»

Με «καταστροφή και ταφόπλακα» για τις Ελληνικές κι Ευρωπαϊκές μεταφορές παρομοιάζει την πιθανή απελευθέρωση της ημεδαπής αγοράς και για επιχειρήσεις τρίτων χωρών η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΟΦΑΕ) και ζητά την προστασία του κλάδου.

Όπως τόνισε ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ, κ. Απ. Κενανίδης, ήδη Τούρκοι μεταφορείς έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να ιδρύσουν εταιρίες στην Κομοτηνή και «είναι άξιο απορίας το γεγονός ότι έχουν άριστη πληροφόρηση εδώ και καιρό και δείχνουν να είναι απόλυτα προετοιμασμένοι να εκμεταλλευτούν την “ευκαιρία” που πιθανόν τους δοθεί από το την ελληνική πολιτεία».
Η ΟΦΑΕ καλεί τον υπουργό Υποδομών «να μην επιτρέψει την υιοθέτηση μίας τέτοιας πρότασης η οποία θα έχει τεράστιες αρνητικές συνέπειες όχι μόνο για την ελληνική οικονομία, αλλά και για την ευρωπαϊκή, αφού κάτι τέτοιο θα ανοίξει “κερκόπορτα” στους Τούρκους συναδέλφους για είσοδό τους στην Ευρωπαϊκή Ένωση από την πίσω πόρτα».

planet-greece.blogspot.com

 Από.......ksipnistere

Πολιτικοί και Υπόκοσμος!Μόνο ο Παπαδήμος λείπει από το τσιμπούσι με τον Αρχιμαφιόζο!.. Χέρι-χέρι με τον Καραμπέρη ο Καρατζαφέρης!

Aναρτήθηκε από...... energoipoliteskv.blogspot.com


Ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ  περιστοιχισμένος από πρωτοκλασάτα μέλη της «Μαφίας του Βορρά».
Από αριστερά στην άκρη ο Βουλευτής Βελόπουλος παρακολουθεί την κουβέντα με  αφοσίωση, έχοντας γείρει προς τον κ. Καρατζαφέρη.

Δίπλα ακριβώς στον πρόεδρο του κόμματος, ο κατηγορούμενος τώρα Θωμάς Καραμπέρης [γιος του Μάρκου] που με θαυμασμό δείχνει να απολαμβάνει τον υψηλό καλεσμένο της παρέας.
Ακολουθεί [με κοστούμι] ο συγκατηγορούμενος Λογοθέτης πρώην τραπεζικός και στην κορυφή είναι ο Υπαρχηγός [με μούσι] της συμμορίας Δημήτρης Λαμπάκης.

Αφήσαμε για τελευταίο σε κόκκινο κύκλο τον «πάτερ Φαμίλια» Μάρκο Καραμπέρη στον οποίο και απευθύνεται ο κ. Καρατζαφέρης.

Από.....kourdistoportocali 
http://crimesonair.blogspot.com/

WSJ: Υπόγεια συμφέροντα οδήγησαν τις συζητήσεις για το PSI σε ύφαλo

Αναρτήθηκε από...... energoipoliteskv.blogspot.com

Στο σκόπελο της εμμονής των τραπεζιτών για όσο το δυνατόν μικρότερες απώλειες έχουν προσκρούσει οι σχοινοτενείς διαπραγματεύσεις της ελληνικής κυβέρνησης με τους ιδιώτες πιστωτές, επισημαίνουν σήμερα στα κύρια άρθρα τους οι μεγαλύτερες εφημερίδες και τα ειδησεογραφικά πρακτορεία.


Οι ευρωπαίοι υπουργοί Οικονομικών οι οποίοι συνεδριάζουν σήμερα Δευτέρα στις Βρυξέλλες καλούνται (για μια ακόμα φορά τους τελευταίους μήνες) να ορθώσουν ένα τοίχος προστασίας της ευρωζώνης από το πρόβλημα της Ελλάδας που...........

παραμένει άλυτο επί μήνες.


«Οι συζητήσεις για το ελληνικό χρέος οδηγήθηκαν σε αδιέξοδο», αναφέρει η αμερικανική Wall Street Journal, «αφήνοντας την Ελλάδα σε μια κατάσταση αβεβαιότητας με το χρονόμετρο να χτυπάει δυνατά». «Το αδιέξοδο αντανακλά τις δυσκολίες μιας γιγαντιαίας επιχείρησης αναδιάρθρωσης χρέους (…) μέσα σε ένα πλέγμα από αποκλίνοντα, ανταγωνιστικά και υπόγεια συμφέροντα της κάθε πλευράς που συμμετέχει στις συνομιλίες» σημειώνει χαρακτηριστικά η εφημερίδα. Οι αρθρογράφοι διευκρινίζουν ότι «οι συνομιλίες θα συνεχιστούν με κάποια μορφή και αυτή την εβδομάδα» αλλά στο πλαίσιο της εμμονής του ΔΝΤ και της ευρωζώνης για όσο το δυνατόν μικρότερη αποζημίωση (επιτόκιο) προς τους ιδιώτες πιστωτές που αντιπροσωπεύει το IIF. Πιο συγκεκριμένα «η Γερμανία και το ΔΝΤ που έχουν και το μεγαλύτερο βάρος στις διαπραγματεύσεις» επιμένουν σε ένα μέσο επιτόκιο για τα νέα ομόλογα που δεν θα ξεπερνά το 3,5%. Η επιμονή αυτή δικαιολογείται καθώς «η Γερμανία θα είναι αυτή που θα δανείσει στη συνέχεια την Ελλάδα για να πληρώσει το χρέος της». Το ΔΝΤ επιμένει σε χαμηλό επιτόκιο προκειμένου να καταστεί βιώσιμο το ελληνικό χρέος. Από την άλλη πλευρά οι τράπεζες «έχουν δηλώσει μέσω του Τσαρλς Νταλάρα ότι έφτασαν στο όριό τους ως προς τις απώλειες που είναι έτοιμοι να αποδεχτούν σε ''εθελοντική'' βάση» αναφέρει στο σχετικό άρθρο της η γαλλική Le Monde. «Πηγές που πρόσκεινται στις διαπραγματεύσεις ανέφεραν το σαββατοκύριακο ότι οι δύο πλευρές έφτασαν κοντά σε συμφωνία αλλά μένουν ακόμα πολλές λεπτομέρειες που χρήζουν διευκρίνισης» σημειώνει η Monde.


Αντικείμενο συμφωνίας των Ευρωπαίων το επιτόκιο


H επίσης γαλλική Les Echos επισημαίνει ότι παρά την αρχική ευφορία για την πορεία των διαπραγματεύσεων στην Αθήνα «οι Έλληνες αξιωματούχοι ήταν λιγότερο φλύαροι το σαββατοκύριακο και αποτραβήχτηκαν σε μια αινιγματική σιωπή».


Η οικονομική εφημερίδα επικαλείται δηλώσεις του εκπροσώπου τύπου του IIF Φρανκ Βογκλ σύμφωνα με τον οποίο «η συμφωνία επί της διαγραφής μέρους του ελληνικού χρέους από τους ιδιώτες πιστωτές αποτελεί αντικείμενο συμφωνίας σε υψηλότερο επίπεδο μεταξύ των αρχηγών κρατών της ευρωζώνης προκειμένου να βρει η Ελλάδα διέξοδο στην κρίση».


Η ίδια εφημερίδα αναφέρει ότι «το ΔΝΤ θέλει να παρατείνει τις συνομιλίες προκειμένου να εκδώσει νέες εκθέσεις ως προς τις συνέπειες μιας συμφωνίας στο ελληνικό χρέος». Σύμφωνα με τη Les Echos οι τράπεζες είναι αυτές που βιάζονται να κλείσει η συμφωνία «διότι αισθάνονται ότι όσο περνάει ο χρόνος ο λογαριασμός θα είναι μεγαλύτερος για αυτές».


Στο ίδιο συμπέρασμα καταλήγει και το ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg υπογραμμίζοντας ότι όσο παραμένει άλυτο το πρόβλημα τόσο αυξάνονται οι απαιτήσεις προς τους ιδιώτες πιστωτές.


Το αμερικανικό πρακτορείο σημειώνει ότι παρά το ότι «η συμφωνία σέρνεται» ο κίνδυνος διάσπασης της ευρωζώνης φαίνεται να απομακρύνεται διότι όπως δηλώνει το υψηλόβαθμο στέλεχος της Goldman Sachs «το κόστος της εξόδου μιας χώρας από την ευρωζώνη είναι παντελώς άγνωστο».


Να χορέψουν όλοι στο χορό


Οι New York Times διευκρινίζουν ότι μεταξύ των τεχνικών ζητημάτων που δεν έχουν ακόμα διευκρινιστεί είναι το είδος των εγγυήσεων (collateral) που θα δοθούν στις τράπεζες καθώς και η διάρκεια των νέων ομολόγων. Ανοικτό παραμένει, για τους τραπεζίτες και το ζήτημα της συμμετοχής της ΕΚΤ στη συμφωνία «καθώς πολλοί από τους ιδιώτες πιστωτές θεωρούν άδικο να μη συμμετάσχει και δηλώνουν ότι θα κινηθούν εναντίον της Ελλάδας (ενεργοποίηση CDS) σε περίπτωση που δεν συμφωνήσει και η κεντρική τράπεζα να αποδεχτεί απώλειες για τα ελληνικά ομόλογα ύψους 55 δισ. ευρώ που διαθέτει». Για το λόγο αυτό οι Ευρωπαίοι θα συζητήσουν τις επόμενες ημέρες (με ορίζοντα τη Σύνοδο Κορυφής στο τέλος του μήνα) το ενδεχόμενο να δανειστεί η Ελλάδα από τον EFSF προκειμένου να αγοράσει από την ΕΚΤ τα ομόλογα που κατέχει στην τιμή που κατέβαλε η τράπεζα, δηλαδή στο 75% της ονομαστικής τους αξίας.


«Ολοι γνωρίζουν ότι η συμφωνία πρέπει να κλείσει αλλά μέχρι τότε θα πρέπει όλοι να μπουν σε αυτό το χορό» δηλώνει χαρακτηριστικά στους Times ένας τραπεζίτης που συμμετέχει στις διαπραγματεύσεις.

Υπέκυψε ο Αγρότης, ισοπαλία για τα Καμένα,αποχωρεί ο Μπατζελής

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com


 Ο Αγρότης Λιανοκλαδίου έχασε αυτή την Κυριακή αλλά ο  αντιπαλός του  ήταν η πρώτη ομάδα του Ομίλου,ο Αμπελωνιακός.
Αντίθετα τα Καμένα Βούρλα ειχαν μια καλή ευκαιρία να φέρουν έαν θετικό αποτέλεσμα παραχώρησαν ισοπαλία μέσα στην έδρα του 1-1 προς τον Πυργετό.
Το νέο αυτό αρνητικό αποτέλεσμα για την ομάδα της λουτρόπολης σηματοδότησε και το τέλος της σύντομης συνεργασίας του Συλλόγου με το λαμιώτη προπονητή Τάκη Μπατζελή.
Πύρασος Ν. Αγχιάλου-Βελούχι
0-0
Μουζάκι-Καρδίτσα
1-3
Ταυρωπός-Αλμυρός
0-0
Αμπελωνιακός-Αγρότης Λιανοκλαδίου
3-0
Καμένα Βούρλα-Πυργετός
1-1
Αναγέννηση Καρδίτσας-Ελασσόνα
1-2
1
10
25
2
10
24
3
10
22
4
9
16
5
10
16
6
10
15
7
10
14
8
9
10
9
10
7
10
10
7
11
10
6
12
10
6

Από ..... lamiafm1

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας " σέντρα"

Αναρτήθηκε από.... energoipoliteskv.blogspot.com