Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Στάση πληρωμών ολίγων ημερών

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com



Ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Κυκλάδων, Ιωάννης Βρούτσης, με αφορμή οδηγία του Υπουργείου Οικονομικών που αναστέλλει τις πληρωμές του Δημοσίου, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Η υπ’ αριθμ. 0006289/ 28-07-2011 πρωτοφανής οδηγία του Υπουργείου Οικονομικών, που εστάλη σήμερα προς τις ΔΟΥ όλης της χώρας, σχετικά με την αναστολή όλων των πληρωμών μισθοδοσίας και επιστροφής φόρων, προκαλεί έκπληξη και δημιουργεί εύλογα ερωτηματικά. Ουσιαστικά, πρόκειται για μια από τις γνωστές λογιστικές αλχημείες που επιχειρεί η κυβέρνηση, θέλοντας να παρουσιάσει διαφορετική εικόνα τόσο στα δημόσια έσοδα, όσο και στις δαπάνες του μηνός Ιουλίου.Η ενέργεια αυτή, δεν έχει προηγούμενο. Αφήνει έκθετο το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης, το οποίο καλούμε να δώσει άμεσα εξηγήσεις».

Καλά τα λέει ο κ. Βρούτσης, αλλά ότι πρόκειται για λογιστικό κόλπο. Μπορεί όμως να πρόκειται και για πρόβλημα ρευστότητας. Προσέξτε και την εγκύκλιο ότι δεν λέει πότε ακριβώς θα επαναληφθούν οι πληρωμές. Λέει απλώς αλλά για μετά την 1η Αυγούστου.

Από .... Antinews

Κυβερνητικό δωράκι στην ΙΝΤΡΑΛΟΤ


«Όλα» τα μηχανάκια για τα «φρουτάκια» χαρίζει μέχρι το 2020 ο Βενιζέλος στην ΙΝΤΡΑΛΟΤ. 

Ενώ μέχρι τώρα το νομοσχέδιο προέβλεπε την παραχώρηση μόνο μέρους των μηχανημάτων αυτών(16.500), με τροποποίηση που κατέθεσε σήμερα ο Ευ. Βενιζέλος, δίνει στον ΟΠΑΠ (δηλαδή στον μοναδικό συμβεβλημένο ιδιώτη πάροχο την ΙΝΤΡΑΛΟΤ) και τα 35.000 μηχανήματα. (ο κατασκευαστής και πάροχος των μηχανημάτων αυτών η ΙΝΤΡΑΛΟΤ θα παίρνει το 8% από τα έσοδα μέχρι το 2020)

Βέβαια οι βουλευτές κατήγγειλαν «σκάνδαλο» αλλά ο κ. Βενιζέλος ισχυρίστηκε ότι είναι ο μοναδικός τρόπος για να πουληθεί ακριβότερα ο ΟΠΑΠ έτσι ώστε συγκεντρωθούν τα χρήματα που απαιτούνται μέχρι τον Δεκέμβριο σύμφωνα με το μεσοπρόθεσμο.

Να θέσουμε σε κίνδυνο το δάνειο από το Ταμείο Στήριξης; Ρώτησε ο κ. Βενιζέλος βάζοντας πάλι τα γνωστά εκβιαστικά διλήμματα που επαναλαμβάνει πλέον καθημερινά η κυβέρνηση…

Θ. Καράογλου(ΝΔ): καταψηφίζουμε κάθε διάταξη για τυχερά παίγνια…

Δ. Παπαδημούλης(ΣΥΡΙΖΑ): Είναι σκάνδαλο, είναι τεράστιο θέμα δίνεται μπόνους στην ΙΝΤΡΑΛΟΤ το μονοπώλιο του στοιχήματος…

Από .......  Antinews

Σώζουν τις τράπεζες αδιαφορώντας για τον λαό


 Αναρτήθηκε από.......  energoipoliteskv.blogspot.com

ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ

ΟΙ ΛΑΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ, ΟΙ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ… ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com


Η... ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΣΚΛΑΒΩΝ (VA PENCIERO)
ΜΑΣ ΑΡΜΟΖΕΙ ΠΛΕΟΝ, ΓΙΑΤΙ Η ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΑΣ
ΠΑΤΡΙΔΑ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ ΣΕ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΖΥΓΟ
ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΟΥΝΟΥΣ ΚΑΙ
ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥΣ… "ΟΙΚΟΥΣ"

NABUCCO στη Ρώμη.
Καμμία σχέση με το NABUCCO στο Ηρώδειο.

Στις 12 Μαρτίου, ο Silvio Berlusconi κλήθηκε να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα. Η Ιταλία γιόρταζε τα 150 χρόνια από την ίδρυσή της και με αυτή την ευκαιρία, στην όπερα της Ρώμης, δόθηκε μια παράσταση όπερας, της πιο συμβολικής αυτής της ενοποίησης:Nabucco του Giuseppe Verdi υπό τη διεύθυνση του Riccardo Muti.
Το έργο Nabucco του Verdi είναι ένα έργο τόσο μουσικό όσο και πολιτικό: αφορά την ιστορία της σκλαβιάς των Εβραίων στη Βαβυλώνα, και η περίφημη άρια «Va pensiero»τραγουδιέται από τους καταπιεσμένους σκλάβους. Στην Ιταλία, το τραγούδι αυτό είναι το σύμβολο της αναζήτησης της ελευθερίας του λαού, ο οποίος στα 1840 – όταν και γράφτηκε η όπερα - ήταν καταπιεσμένος από την αυτοκρατορία των Αψβούργων, και πάλευε μέχρι τη δημιουργία της ενωμένης Ιταλίας.
Πριν αρχίσει η συναυλία, ο Gianni Alemanno, δήμαρχος της Ρώμης, ανέβηκε στη σκηνή για να καταγγείλει τις μειώσεις της κυβέρνησης στον προϋπολογισμό για τον πολιτισμό. Και αυτό, ενώ ο Alemanno είναι μέλος του κυβερνώντος κόμματος και πρώην υπουργός του Berlusconi.
Αυτή η πολιτική παρέμβαση, σε μια πολιτιστική στιγμή από τις πιο συμβολικές για την Ιταλία, θα προκαλέσει ένα απροσδόκητο αποτέλεσμα, ιδίως τη στιγμή που ο ίδιος ο Berlusconi ήταν παρών στη συναυλία.
Όπως δήλωσε στους Times o Ricardo Muti, διευθυντής της ορχήστρας, «…ήταν μια βραδιά αληθινής επανάστασης».
«Στην αρχή, υπήρχε ένα μεγάλο χειροκρότημα από το κοινό. Στη συνέχεια ξεκινήσαμε τη συναυλία. Όλα πήγαιναν πολύ καλά, αλλά όταν φτάσαμε στο σημείο του Va pensiero, αισθάνθηκα αμέσως ότι η ατμόσφαιρα ήταν τεταμένη στο κοινό. Υπάρχουν πράγματα που δεν μπορείτε να περιγράψετε, αλλά που τα αισθάνεστε. Πριν, υπερίσχυε η σιωπή του κοινού. Τη στιγμή όμως που το κοινό κατάλαβε ότι θα ξεκινούσε το Va pensiero, η σιωπή γέμισε από μια πραγματική θέρμη. Μπορούσαμε να αισθανθούμε τη σπλαχνική αντίδραση του κοινού στο θρήνο των σκλάβων που τραγουδούνε « Oh ma patrie, si belle et perdue!». (Ω πατρίδα μου, τόσο όμορφη και χαμένη)
Ενώ η χορωδία έφτανε στο τέλος, στο κοινό κάποιοι είχαν ήδη αρχίσει να φωνάζουν «Bis». Το κοινό άρχισε να φωνάζει «Vive l’Italie!» και «Vive Verdi!». Άνθρωποι από τα θεωρεία άρχισαν να πετούν χαρτιά συμπληρωμένα με πατριωτικά μηνύματα –κάποια έγραφαν «Muti, sénateur à vie».
Αν και το είχε κάνει για μία και μοναδική φορά στη Σκάλα του Μιλάνου το 1986, ο Muti δίσταζε να κάνει ένα bis για το Va pensiero. Για αυτόν, μία όπερα πρέπει να πηγαίνει από την αρχή ως το τέλος. «Δεν ήθελα να παίξουν απλά ένα encore. Θα έπρεπε να υπάρχει μια ιδιαίτερη πρόθεση».
Όμως στο κοινό είχε ήδη ξυπνήσει το πατριωτικό συναίσθημα. Με μία θεατρική κίνηση, ο διευθυντής της ορχήστρας γύρισε τελικά την πλάτη στο podium, κοιτάζοντας το κοινό και τον Berlusconi, και είπε τα εξής:
[Αφού οι εκκλήσεις του κοινού για ένα bis έχουν σταματήσει, από το κοινό ακούγεται «Ζήτω η Ιταλία»]
«Ναι συμφωνώ με αυτό «Ζήτω η Ιταλία» αλλά (χειροκροτήματα) «δεν είμαι πια 30 ετών και έχω ζήσει τη ζωή μου, όμως σαν ένας Ιταλός που έχει γυρίσει τον κόσμο, ντρέπομαι για όσα συμβαίνουν στη χώρα μου. Για αυτό συναινώ με το αίτημά σας για bis για το Va pensiero. Δεν είναι μόνο για την πατριωτική χαρά που αισθάνομαι, αλλά γιατί απόψε, και ενώ διεύθυνα τη χορωδία που τραγουδούσε «Ω πατρίδα μου, όμορφη και χαμένη» σκέφτηκα ότι αν συνεχίσουμε έτσι, θα σκοτώσουμε τον πολιτισμό πάνω στον οποίο οικοδομήθηκε η ιστορία της Ιταλίας. Και σε αυτή την περίπτωση, εμείς, η πατρίδα μας, θα είναι πραγματικά «όμορφη και χαμένη».
[Επευφημίες, συμπεριλαμβανομένων και των καλλιτεχνών πάνω στη σκηνή]
«Θα ήθελα τώρα… πρέπει να δώσουμε νόημα σε αυτό το τραγούδι. Αφού είμαστε στο Σπίτι μας, το θέατρο της πρωτεύουσας, και με μία χορωδία που τραγούδησε περίφημα, και που συνοδεύεται περίφημα, αν θέλετε, σας προτείνω να ενωθείτε μαζί μας και να τραγουδήσουμε όλοι μαζί».
Έτσι προσκάλεσε το κοινό να τραγουδήσει μαζί με τη χορωδία των σκλάβων. «Είδα ομάδες ανθρώπων να σηκώνονται. Όλη η Όπερα της Ρώμης σηκώθηκε. Η χορωδία επίσης σηκώθηκε. Ήταν μια μαγική στιγμή μέσα στην όπερα. Εκείνη τη βραδιά δεν ήταν μόνο μια συναυλία του Nabucco, αλλά επίσης ήταν μια δήλωση (statement) του θεάτρου της πρωτεύουσας υπ’ όψη των πολιτικών».

( απολαύστε ό,τι συνέβη.....)



Από .... activistis