Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Γιατί δεν έχει διανοιχτεί ο δρόμος δίπλα στο Γαλαξία εδώ και 16 χρόνια ;

Αναρτήθηκε από.....energoipoliteskv.blogspot.com

Εστάλη στο Blog απο τον
Διευθυντή του Studio-1.gr κ. Ζαγγανά Νίκο




 Ήταν Tετάρτη πρωί παραμονή Θεοφανίων,ημέρα πλήρους νηστείας 
                                                
(ΟΥΤΕ ΛΑΔΙ ΔΕΝ ΤΡΩΝΕ ΠΑΙΔΑΚΙ'Μ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Η ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΗ Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ)
και είχα πάει να ψωνίσω διάφορα νηστίσημα πράγματα για το σπίτι μου στό super market, πολυκαταστημα,discaound,mpakaliko(θα μάς δείξει η έρευνα τί είναι) Γαλαξία στην Αττική. 

Παρκάρισα το αυτοκίνητό μου παράλληλα στο ρέμα. Αφού έκανα τα ψώνια μου και βγήκα να πάω στο αυτοκίνητο είδα κάποιους που τσακωνόντουσαν μπροστά στο αυτοκίνητο μου. 
Πηγαίνοντας πιο κοντά ρώτησα να μάθω τι συμβαίνει . Μου είπανε ότι είχανε τρακάρει και ο ένας έριχνε το φταίξιμο στον άλλον. Κοιτάζοντας το αυτοκίνητο μου είδα ότι ο προφυλακτήρας του αυτοκινήτου μου είχεστραπατσαριστεί .
Ρώτησα τον έναν εκ τον δυο που τσακωνόντουσαν και μου είπε ότι ο άλλος με τον οποίο τσακωνόταν βούλιαξε τον προφυλακτήρα τού αυτοκινήτου μου με το αυτοκίνητό του διότι τον έσπρωξε αυτός και έπεσε επάνω μου. 
Προσπάθησα να βρω άκρη για το ποιος έφταιγε αλλά δυστυχώς δεν το κατόρθωσα καθότι ο ένας τα έριχνε στον άλλο και πάει λέγοντας καί κλέγοντάς. Δέν μέ πολυένοιαξε μιάς καί έχω μικτή ασφάλεια ΑΛΛΑ μού κέντρισε τό ενδιαφέρον σχετικά μέ  τόν χώρο καί άρχισα νά ψάχνω τό πολεοδομικό σχέδιο Καμένων Βούρλων καί δέςται τί βρήκα( κατά μήκος του ρέματος καί παράλληλα με το ρέμα
προβλέπεται διάνοιξη δρόμου από το Σχέδιο του 1994.
( βλ. το σχέδιο).

Μα καλά εδώ και 16 χρόνια υπάρχει αδιάνοικτος δρόμος μέσα στο κέντρο της Λουτροπόλεως που προβλέπεται από το Σχέδιο και με τον οποίο αδιάνοικτο δρόμο έβγαλε την άδεια του κτιρίου ο Γαλαξίας..
Όταν συγκεκριμένα σε αυτό το χώρο που συναντώνται για να κάνουν τα καθημερινά τους ψώνια χιλιάδες άνθρωποι και κινδυνεύουν ανά πάσα στιγμή να τρακάρουν με τον άλλο επειδή υπάρχει αυτή η αναρχία στο κυκλοφοριακό που θυμίζει Ινδία ίσως και Πακιστάν. 

Ο χώρος δε αυτός του δρόμου χρησιμοποιείται από τον Γαλαξία για πάρκιν.

Εκτός των άλλων έχει καταστρέψει με τα φορτηγά που ανεφοδιάζουν τον Γαλαξία καθημερινά, το πεζοδρόμιο μπροστά στον εθνικό δρόμο, και δεν έχουν φιλοτιμηθεί να πουν οι διοικούντες ότι εδώ εμείς κάνουμε τι δουλεία μας παράνομα και έχουμε προκαλέσει ζημιά στο δρόμο και το πεζοδρόμιο που κινούνται οι πεζοί δεν πρέπει να αποκαταστήσουμε αυτή την ζημιά. 
Καρφί δεν τους καίγεται !!! 
Τι επέκταση σχεδίου περιμένουν οι δημότες να γίνει αφού όλες οι προηγούμενες ηγεσίες του Δήμου δεν έχουν κατορθώσει να διανοίξουν ακόμη ένα δρόμο 70 μέτρων που προβλέπεται από το Σχέδιο εδώ και 16 χρόνια παρακαλώ και δεν έχουν δε και καμιά υποχρέωση οικονομική έναντι του ιδιώτη .

Αντίθετα από τήν  πολυετή χρήση ο Ιδιώτης ανταποδοτικά έχει οικονομική υποχρέωση έναντι τού Δήμου καί κατ΄επέκταση τών Δημοτων νά προχωρήσει σέ άμεση αποκατάσταση τών ζημιών πού έχει προκαλέσει , νά προχωρήσει επίσης στήν διάνοιξη τού δρόμου ,επίσης στήν κατασκεύη πεζοδρομίων καί έν γένει στήν αποκατάσταση ικάθε παραβατικότητας σταματόντας νά προκαλει διαφορετικά θά είμαστε απεναντι από τό ΡΕΜΑ ! ! !

ΕΠΕΤΕΤΑΙ  ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΡΕΠΟΡΤΑΖ.......

Γιά τό studio-1.gr

Ζαγγανας Νίκος

Τι είδους σπίθες θα ανάψουμε;

Αναρτήθηκε από....energoipoliteskv.blogspot.com


 Γράφει ο Γιάννης Κων. Κρούσος

Άρχισε η πανελλαδική συγκρότηση της «Σπίθας», δια της εκλογής «αντιπροσώπων».
Καταστατικές αρχές αντιπροσωπευτικής «δημοκρατίας» δημιουργούνται σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, με σκοπό να προστατεύσουν το κίνημα της Σπίθας, από αυτό που σήμερα συμβαίνει στα κόμματα και το οποίο «αντιπροσωπεύει» μόνο ολιγαρχικές ορέξεις και προσωπικά συμφέροντα.
Αν αναζητάμε τρόπους, ιδέες και σκέψεις, στο πρόσφατο παρελθόν ή και στο παρόν, προσπαθώντας να διασφαλίσουμε τη δημοκρατικότητα ενός νεογέννητου και λαογέννητου κινήματος, το μόνο που θα γίνει είναι να αναπαράγουμε το πρόσφατο παρελθόν και το τραγικό παρόν. Θα προσφέρουμε και θα εξασφαλίσουμε μέλλον στην  αθλιότητα που λέγεται αντιπροσωπευτική «δημοκρατία» και η οποία δεν είναι δημοκρατία.
Η ιδέα πως μπορεί κάποιος να αντιπροσωπεύσει κάποιον άλλον θα ήταν κωμική, αν δεν ήταν ύβρις και προσβολή.
Ίσως, αυτό να μην μπορεί να έχει εφαρμογή σε μια κοινωνία, όπου οι άνθρωποι εσκεμμένα δεν έχουν την ίδια παιδεία, τις ίδιες γνώσεις και τις ίδιες δυνατότητες και ικανότητες. Βάση του ωραίου ανθρώπου και των συστημάτων αυτοκυβέρνησης, είναι η παιδεία. Κι αυτή η προϋπόθεση για ολοκληρωμένη ανάπτυξη δημοκρατίας λείπει, έτσι ώστε να μπορούν οι λίγοι να κυριαρχούν και να επιβάλλονται πάνω στα πλήθη, εκμεταλλευόμενοι την άγνοια.
Όμως, μπορούν να υπάρξουν «ενδιάμεσες» διαδικασίες, οι οποίες θα διασφαλίζουν την ισότητα και την αποτελεσματικότητα, θα προστατεύουν τη δημοκρατία από ....
την αδυναμία διοίκησης κάποιων και, παράλληλα, θα εμποδίζουν τον πελατειακό εκφυλισμό και την αναπαραγωγή της λογικής των «καταλληλότερων».  Αυτά μπορεί να είναι ένα κράμα εκλογής και κλήρωσης, η ανακλητότητα και ο περιορισμός της δυνατότητας επανεκλογής. Αλλά, σίγουρα, θα υπάρχουν  και κάποιοι άλλοι πολλοί τρόποι, που δεν μπορεί να σκεφτεί ο γράφων. Είναι, όμως, πρόθυμος να θαυμάσει.


Η «εκλογή αντιπροσώπων» δεν είναι δημοκρατία. Εμπεριέχει το σπέρμα της καταστροφής. Ο ρομαντισμός της αρχής, σύντομα θα υποκατασταθεί από τη βουλιμία κάποιων λίγων, που θα επωφεληθούν, έχοντας περισσότερες «ικανότητες» και θρασύτερο χαρακτήρα, πιθανά κενό περιεχομένου. Είναι θέμα χρόνου η επανάληψη της διακυβέρνησης των μετρίων και των εξωνημένων. Είναι κάτι που το έχουμε ξαναζήσει. Η ιστορία το έχει ξαναδεί.
Είναι παρόν στις διαδικασίες ίδρυσης ενός κινήματος το αίσθημα ιδιοκτησίας ή συνιδιοκτησίας από αυτούς που έτυχε πρώτοι να μοχθήσουν για να ανάψουν οι πρώτες σπίθες. Είναι εδώ, ανάμεσα μας,  η ανάγκη για εξουσία, το δικαίωμα της απόφασης και η επιθυμία για παραγωγή εντολών. Είναι κάπου ανάμεσα μας, είμαι εγώ,  με  χίλιες δυο δικαιολογίες, η ολιγαρχική αντίληψη, πως ξέρω περισσότερα και δικαιούμαι περισσότερα. Ποτέ δεν θα την ομολογήσουμε, αλλά υπάρχει. Την έχω εγώ.
Με τις σφραγίδες και τη δημοσιότητα, που θα προσφέρει  η Σπίθα,  εύκολα, φτιάχνεται η νέα "αναγνωρισιμότητα", η  επένδυση στη φιλαυτία και το ικανότερο εγώ.
Κι όλα αυτά, μαζί,  βοηθιούνται από την αδράνεια των πολλών. Από την λογική  των πολλών που λέει  "εγώ συμφωνώ, αλλά σε εξουσιοδοτώ να μιλάς για μένα". Η ολιγαρχική αντίληψη μέσα στα μεγάλα κινήματα ενισχύεται, και από τη λογική των πολλών και ωραίων ανθρώπων, που απέχουν και δηλώνουν αδιάφοροι, εν ονόματι μιας κάποιας σοβαρής διαφωνίας ή μιας σπουδαίας και τελείας "καθαρότητας".  Είναι η "καθαρότητα", που δε θέλει να λερωθεί, από το συγχρωτισμό με τους πολλούς ανθρώπους. Είναι η τέλεια και ωραία  "ιδεολογία", που στο όνομα της "καθαρότητας", στην πράξη, υπηρετεί τη διαίρεση και τη διαιώνιση του σημερινού ολιγαρχικού πολιτεύματος. Είναι ο κομμουνιστής, που δεν θέλει να "μπλέξει" με τον εθνικιστή, ο αριστερός με το δεξιό, ο πούρος φιλελεύθερος  με τον λιγότερο πούρο, ο χριστιανός με τον άθεο, ο άνθρωπος με τον άλλο άνθρωπο. H ολιγαρχική αντίληψη  και τα ολιγαρχικά καθεστώτα στηρίζονται από τις "καθαρότητες" που δεν αγαπούν τη δημοκρατία, ό,τι κι αν λέν στα λόγια. Οι "καθαρότητες", οι "αυθεντίες", που βρίζουν την "άλλη αυθεντία" και αντίστροφα.  Οι αυθεντίες που φοβούνται τους πολλούς, τον διάλογο και τις αποφάσεις της εκκλησίας των πολιτών. Kι όλα αυτά, τώρα. Που έχουμε κατοχή. Τα πάντα στην υπηρεσία της ...μη συνάντησης μας.
Η βάση της δημοκρατίας, χωρίς κανένα επίθετο, είναι η ελευθερία, η ισότητα, η ομοιότητα, ο πολίτης. Κυρίως ο πολίτης, ο άνθρωπος. Συνεκτικός κρίκος μιας κοινωνίας σε δημιουργική δράση, είναι ο έμπρακτος αλληλοσεβασμός, η αγάπη, η φιλία, η αδελφότητα, ο βαθύς ανθρώπινος δεσμός, η σχέση, ο έρωτας.
«Κάθε δημοκρατία αποβλέπει στην ελευθερία. Το πρώτο χαρακτηριστικό της δημοκρατίας  είναι «το εν μέρει άρχεσθαι και άρχειν», η εναλλαγή των κυβερνώντων και των κυβερνωμένων, η εκ περιτροπής άσκηση της κυβέρνησης (και όχι της εξουσίας)».
Στη δημοκρατία θεωρείται δίκαιο να αναγνωρίζεται ότι κάθε πολίτης πρέπει να έχει ίσο μερίδιο, και άρα ισότητα να ορίζεται με βάση τον αριθμό των πολιτών και όχι με βάση την κοινωνική του αξία ή θέση.
Η ελευθερία του άρχειν και άρχεσθαι δεν ταυτίζεται με την ελευθερία που προσφέρει η «αντιπροσωπευτική δημοκρατία» και είναι ο πρώτος όρος για ένα δημοκρατικό πολίτευμα. Και το κίνημα που θέλει να γίνει Σπίθα και φωτιά, απελευθερωτική δεν ξεκινά καλά. Εμπεριέχει την καταστροφή και την αναπαραγωγή του συστήματος της καταστροφής. Πολύπλοκοι τρόποι εξασφαλίζουν δύναμη σε κάποιους σε βάρος άλλων. Το χρήμα, η κατοχή ΜΜΕ, η ρητορική δεινότητα, το δικό μου πιθανά ωραίο γράφειν, σε συνδυασμό με λάθος παιδεία και λάθος αξίες, εξασφαλίζουν «αναγνωρισιμότητα» και δίνουν πλεονέκτημα σε κάποιους να είναι περισσότερο θαυμαστοί και πιο ίσοι.
Ο δεύτερος όρος για ένα δημοκρατικό πολίτευμα είναι πως η ελευθερία έχει κι ένα ακόμα χαρακτηριστικό: να ζει ο καθένας όπως θέλει.Από αυτή την απαίτηση προκύπτει η ιδέα να μην είναι κανένας κυβερνώμενος, και από κανέναν απολύτως, ειδεμή, αν δηλαδή αυτό δεν είναι δυνατό, μόνο εκ περιτροπής. «εντεύθεν δ’ ελήλυθε το μη άρχεσθαι, μάλιστα μεν υπό μηδενός, ει δε μη, κατά μέρος». Κι έτσι, από την ελευθερία περνάμε στην ισότητα.
Αν θέλουμε να αρνηθούμε την ολιγαρχική αθλιότητα που σήμερα ζούμε, πρέπει να την αλλάξουμε και όχι να την αναπαράγουμε και να αντικαταστήσουμε μόνο τα πρόσωπα. Η αντιπροσωπευτική και κομματική «δημοκρατία» εμπεριέχει το σπέρμα της ολιγαρχίας, του καταλληλότερου, του ικανότερου.
Μια κοινωνία χωρίς κυβέρνηση, χωρίς ρητή εξουσία είναι αδιανόητη. Στο ατομικό πεδίο η αυτοκυβέρνηση είναι απόλυτη. Στην περίπτωση κατά την οποία αυτό δεν είναι δυνατό, δηλαδή στο κοινωνικό πεδίο, η λύση που μένει, για να μην είναι κάποιος πάντα κυβερνώμενος και κάποιος άλλος πάντα κυβερνών, είναι η εναλλάξ άσκηση της κυβέρνησης.
Ο κάθε πολίτης κυβερνάται από όλους αλλά και όλοι κυβερνώνται εκ περιτροπής από κάθε πολίτη. Οι κυβερνώντες ορίζονται με κλήρωση, ή όλοι ή αυτοί των οποίων τα καθήκοντα δεν απαιτούν ειδική εμπειρία και γνώση. Για την ανάδειξη των κυβερνώντων δεν επιβάλλεται καμία οικονομική εισφορά ή είναι πολύ μικρή. Όλες οι κυβερνητικές ευθύνες, πλην των στρατιωτικών, δεν αναλαμβάνονται για δεύτερη φορά από τον ίδιο άνθρωπο ή όσες αναλαμβάνονται είναι λίγες και για λίγες φορές. Οι θητείες των κυβερνώντων είναι ολιγόχρονες ή όλες ή όσες είναι δυνατόν. Όλοι μπορούν να δικάζουν , επιλεγόμενοι μεταξύ όλων, και για όλες τις υποθέσεις ή για τις περισσότερες και τις σπουδαιότερες. Και τέλος:
«Η συνέλευση του λαού είναι κυρίαρχη σε όλους τους τομείς ή στους πιο σημαντικούς. Καμία δημόσια αρχή δεν είναι κυρίαρχη σε σχέση με κάποια άλλη, παρά σε λίγες περιπτώσεις. Η πιο δημοκρατική δημόσια αρχή είναι η βουλή» (Προφανώς άλλη από τη «βουλή των ελλήνων»).
Πολίτης είναι αυτός που συμμετέχει σε μια εξουσία, και αυτός που είναι ικανός να κυβερνά αλλά και να κυβερνάται.


Αν τίθεται θέμα συζήτησης και αέναης θέσμισης, τροποποίησης και αυτοθέσμισης,  για τα μεγάλα κοινωνικά σύνολα και τις μεγάλες συλλογικότητες, δεν τίθεται κανένα θέμα «αντιπροσώπευσης» στα μικρά σύνολα του μεγάλου κινήματος που λέγεται Σπίθα:
Κληρωτοί αντιπρόσωποι, που υλοποιούν απλά προϋπάρχουσες αποφάσεις, εκ περιτροπής και εναλλασσόμενη εκπροσώπηση και κυρίως συμμετοχή όλων. Αυτοκυβέρνηση, αυτοδιαχείριση.
Η «εκλογή» εμπεριέχει την αναπαραγωγή του άθλιου ολιγαρχικού σήμερα, οδηγεί στον εκφυλισμό, τη συρρίκνωση και τη διαιώνιση της ολιγαρχικής διακυβέρνησης των κοινωνιών.


Όλα τα παραπάνω, αντλήθηκαν από τη γραμματεία που μας άφησε η ατελής, αλλά μεγαλειώδης διαδικασία 500 χρόνων δημοκρατικής αυτοθέσμισης. Από τους «θεσμοθέτες» και τον Δράκοντα, από το Σόλωνα και τον Περικλή, ως την κατάλυση της δημοκρατίας από τις μεγάλες αυτοκρατορίες, μια γωνιά της γης ζούσε το ολοδικό της τρόπο δημιουργίας. Η πρώτη, η μοναδική, η ανερμήνευτη εμφάνιση της έννοιας της δημοκρατίας. Μεγαλειώδης και ατελής.
Γιατί στην Ελλάδα και όχι κάπου αλλού στον κόσμο συνέβησαν όλα τα θαυμαστά; Ποιο το «μυστικό», η αιτία, η ομορφιά, η δύναμη; Σκέψη τόλεγαν. Ελεύθερη, αέναη κίνηση ανεμόεσσας σκέψης που παρατηρούσε τα γύρω της, με το άσβεστο πάθος του «θαυμάζειν». Αυτή είναι η δημιουργός αιτία της άσβεστης ως τα σήμερα πνευματικής ομορφιάς και δημιουργικής φλόγας. Αυτή πρέπει να είναι η δημιουργός του μέλλοντος μας και όχι τα αναμασήματα μιας πολιτικής, που έχει για ορισμό «το μίζερο εφικτό» και όχι την ανθρώπινη δυνατότητα. Μπορούμε.


Η Σπίθα, εμείς, η Ελλάδα, οι άνθρωποι, ο πλανήτης, δεν έχουμε ανάγκη τους μοντέρνους –ισμούς που αναπαράγουν την ολιγαρχία. Βιώνουμε 322 χρόνια αναπαραγωγής, σε πολλές παραλλαγές, αυτού που λέγεται «αντιπροσωπευτικότητα», το οποίο είναι ένα από τα πολλά ονόματα της ολιγαρχίας.
Τόσο μακρινή και τόσο κοντινή, η σκέψη, που συμπτωματικά ήταν ελληνική έδωσε την πρώτη ύλη, για όσα έγραψα. Είναι ιδέες και σκέψεις, πράξεις ως σπέρμα και όχι προς αντιγραφή. Και, σίγουρα, δεν είναι "ιδεολογία":  Ένα ακόμα κουτάκι, ένα ακόμα καλούπι, μια φυλακή της ελεύθερης σκέψης.
Με βοήθησαν ο Αριστοτέλης και ο φίλος μου Νίκος Ηλιόπουλος.
Ευχαριστώ, που με διαβάσατε.
Γράφουμε ιστορία.

Γιάννης Κων. Κρούσος

ΥΓ. Δεν μπορώ να αντιπροσωπεύσω ούτε τον εαυτό μου. Όλο το σκάει. Δραπέτης φυλακών, αενάως καταζητούμενος.  Άντε να τον μαζέψεις, να τον συμμορφώσεις και να τον εκπροσωπήσεις. Πόσο μάλλον χιλιάδες άλλους , πιο όμορφους ανθρώπους και κυρίως τα παιδιά. Κλήρωση ή θάνατος του ονείρου, πάνω στη γέννα.

Από...... Ithacanet

Βασίλειος Μαρκεζίνης: Κατρακυλάμε συνεχώς στα εθνικά θέματα

Αναρτήθηκε από......  energoipoliteskv.blogspot.com

 Κατά τον Βασίλειο Μαρκεζίνη η προπαγάνδα ξένων αλλά και Ελλήνων, η οποία έχει δημιουργήσει αυτό το «κόμπλεξ» ενοχής και κατωτερότητας που μας διακατέχει απέναντι στην Τουρκία, πρέπει να ξηλωθεί.
Με την προειδοποίηση ότι,
«από την απαράδεκτη συναινετικότητα, κυλάμε στην εύκολη παράδοση» ο ακαδημαϊκός Βασίλειος Μαρκεζίνης παρεμβαίνει στις πολιτικές εξελίξεις με τη συνέντευξή του στο «Εθνος της Κυριακής». Ο γνωστός ακαδημαϊκός, απαντώντας στις ερωτήσεις που θέσαμε υπόψη του, περιγράφει το δυσμενές πλαίσιο που διαμορφώνεται για τα εθνικά ζητήματα, υποβάλλει προτάσεις και απευθύνεται προς την κοινή γνώμη, με το μήνυμα...
ότι το μνημόνιο δεν σημαίνει και αποδοχή απεμπόλησης κυριαρχικών δικαιωμάτων.

Συνέντευξη στο Νίκο Μελέτη

Τέσσερα χρόνια μιλάτε και γράφετε με κεντρικό μοτίβο την ιδέα ότι η εξωτερική μας πολιτική δεν είναι ελληνική αλλά ξενοκίνητη. Πού στηρίζετε αυτήν τη μελαγχολική σκέψη;

Σε τέσσερα επιχειρήματα.

Πρώτον: στο γεγονός ότι, ενώ η Αμερική μάς χαρακτηρίζει συνεχώς «στρατηγικούς εταίρους», δεν παύει ούτε στιγμή να κινείται εναντίον των συμφερόντων μας. Θυμηθείτε τον ρόλο της στα Ιουλιανά, στη δικτατορία, στην επιχείρηση της Κύπρου το ’74, στην προσπάθεια να εμποδίσει τον ερχομό του Ανδρέα το ’81, στον πόλεμο κατά της Σερβίας, στη βοήθεια προς την πΓΔΜ (ακόμα και στη σύνταξη των επιστολών των Σκοπιανών προς την ελληνική κυβέρνηση), στην αναγνώριση του Κοσσυφοπεδίου (με όλες τις συνέπειες που αυτή μπορεί να έχει μια μέρα για εμάς), στις συνεχείς προσπάθειες να εμποδίσει τις πρωτοβουλίες μας στο πεδίο των αγωγών, στα εμπόδια που έθεσε στην πρόθεσή μας να προμηθευτούμε ρωσικούς οπλισμούς. Θυμηθείτε, λοιπόν, αυτές και τόσες άλλες περιπτώσεις και θα δείτε πόσο αφερέγγυα, κυνική και αδίστακτη είναι η «φίλη» αυτή χώρα στις δημόσιες σχέσεις της. Οποιος θεωρεί άδικη αυτή την κρίση, ας διαβάσει την Wikileaks για να δει τους Αμερικανούς μέσα από τα δικά τους λόγια!

Δεύτερον: φοβάμαι όμως ακόμη περισσότερο εκείνους τους Ελληνες - πολιτικούς, δημοσιογράφους και κρατικά επιδοτούμενους (απαράδεκτο σε στιγμές μεγάλης φτώχειας) οργανισμούς (ως, π.χ., το ΕΛΙΑΜΕΠ) που πείθουν τον εαυτό τους ότι συμφέρει την πατρίδα τους να είναι οι ίδιοι αρεστοί (αν όχι, ίσως, και υποχωρητικοί) στους Αμερικανούς. Οι κυνικά διακείμενοι θα μπορούσαν να διατυπώσουν τη γνώμη ότι οι φαντασιώσεις αυτές δεν διαφέρουν και τόσο από την εγκληματική άγνοια του συμφέροντος της πατρίδας μας, αλλα ας το αφήσουμε αυτό γι’ άλλη συζήτηση.

Τρίτον: φοβάμαι την αυξανόμενη λαιμαργία των Τούρκων, ορατή σε όλα τα σύγχρονα πεδία δράσης τους και γνωστή υπό το όνομα «νεο-οθωμανισμός», η οποία λαμβάνει τρομακτική υποστήριξη από τους Αγγλοσάξoνες.

Τέλος, με ανησυχεί η (επιτυχημένη) επικοινωνιακή πολιτική της παρούσας κυβέρνησης, η οποία χρησιμοποιεί την οικονομική κρίση τόσο ως μοχλό εκφοβισμού και πειθάρχησης των δυστυχούντων συμπολιτών μας όσο και ως δικαιολογία για μια πιθανή απεμπόληση των εθνικών δικαιωμάτων μας. Και αν τολμήσει κάποιος να διατυπώσει άλλη σκέψη, αμέσως θα τον «λεκιάσουν» ως φιλοπόλεμο. Αυτή δεν είναι δημοκρατία, είναι τρομοκρατία!

Αναφέρεστε σε κάτι συγκεκριμένο;

Σε δύο χτυπήματα που προβλέπω ότι θα έλθουν απανωτά.

Το πρώτο το προβλέπω εδώ και καιρό. Αναφέρομαι στη συνεκμετάλλευση στο Αιγαίο. Το δεύτερο είναι το μειονοτικό «θέμα» στη Θράκη, το οποίο σιγά σιγά μεταμορφώνεται σε «πρόβλημα» πρώτου μεγέθους, αν και λίγοι το καταλαβαίνουν και ακόμη λιγότεροι θέλουν καν να το σκέφτονται!

Για περισσότερες λεπτομέρειες ως προς το πρώτο θέμα, παραπέμπω στο αποκαλυπτικό άρθρο των κ. Λυγερού και Κωνσταντακόπουλου στον «Κόσμο του Επενδυτή» της 27ης Νοεμβρίου 2010, σχετικά με «άκρως απόρρητο» κείμενο του υπουργείου Εξωτερικών, το περιεχόμενο του οποίου και ο δημόσια μη γνωστός τρόπος γενέσεώς του, όμως, είναι ενδεικτικά του πώς δουλεύει (ή δεν δουλεύει) το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών. Επιπλέον, η υβριστική αντίδραση του εκπροσώπου του τελευταίου αποδεικνύει -για πολλούς- ότι ο συντάκτης του κειμένου ευθαρσώς προειδοποίησε τους διαπραγματευτάς μας για τους κινδύνους που συνεπάγονται για τα εθνικά συμφέροντα αυτά που συζητούν με τους Τούρκους.

Για το «Θρακικό Πρόβλημα» παρατηρώ τρία πράγματα.

Πρώτον: το θέμα των μειονοτικών ομάδων της Θράκης ?και υπενθυμίζω ότι είναι τρεις, όχι μία? όπως άλλωστε και το θέμα της πΓΔΜ, το έχουμε κάνει πιο δυσχερές εμείς οι Ελληνες, είτε με το να αφήνουμε την κατάσταση να χειροτερεύει μόνη της με την πάροδο του χρόνου είτε με το να ενεργούμε οι ίδιοι με κομματικά ή προσωπικά κριτήρια. Περαιτέρω, με το να φοβόμαστε να αναγνωρίσουμε σε μειονοτικές ομάδες δικαιώματα που επιβάλλουν όχι μόνο οι διεθνείς μας υποχρεώσεις αλλά και ο ίδιος ο πολιτισμός μας και συγχρόνως να είμαστε εξαιρετικά ενδοτικοί στις δραστηριότητες του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής.

Δεύτερον: δεν βλέπω, αλλά και αμφιβάλλω εάν υπάρχουν σχέδια για το μέλλον, όταν οι Τούρκοι, έχοντας (με τη βοήθειά μας) «λύσει» τα προβλήματά τους στο Αιγαίο, στρέψουν την προσοχή τους στη Θράκη, όπως μας έχει ήδη προειδοποιήσει ο κ. Νταβούτογλου.

Είναι αίσχος πλην όμως αληθές το να πει κανείς ότι μια τέτοια εξέλιξη (εμμέσως) ενθαρρύνεται από το ελληνικό κράτος το οποίο συνεχώς: (α) παραχωρεί τις εξουσίες του σε θεσμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης χωρίς να διασφαλίσει ότι ακραίοι κύκλοι που κινούνται στους κόλπους και των κομμάτων δεν θα τους μετατρέψουν σε θεσμούς «αυτονομίας» ειδικά σε περιοχές που τους ευνοεί η συγκέντρωση πληθυσμού, (β) παραβλέπει τη δημογραφική εξέλιξη στην περιοχή, η οποία ΔΕΝ ευνοεί τους Ελληνες χριστιανούς.

Λαμβανομένων υπόψη των ανωτέρω, πόσος άραγε χρόνος θα χρειαστεί προτού οι Τούρκοι αρχίσουν να μιλούν περί «αυτόνομου» ή «ανεξάρτητου κρατιδίου (το οποίο σε πρώτη φάση θα περιλαμβάνει τις ελληνικές μουσουλμανικές περιοχές και σε δεύτερη θα προσθέσει τους γειτονεύοντες μουσουλμάνους της Βουλγαρίας) με βάση τις αρχές του Κοσσυφοπεδίου; Βεβαίως, τις αρχές αυτές οι Αγγλοσάξονες τις απορρίπτουν όταν δεν τους συμφέρουν (βλ. αίτημα Σέρβων της Βοσνίας). Σίγουρα, όμως, θα έβλεπαν με «καλό μάτι» οτιδήποτε ευχαριστούσε τη «φίλη Τουρκία».

Και μία τελευταία σκέψη-ερώτηση: κινδυνολογώ χωρίς λόγο; Οχι. Προειδοποιώ, δεν κινδυνολογώ.

Αλλά, και αν ακόμη το δεύτερο συμβαίνει στα μάτια όσων εξ επαγγέλματος έχουν την πρόθεση να παρεξηγούν και την ικανότητα να απλοποιούν, αναλαμβάνω την ευθύνη των απόψεών μου, μια και θεωρώ αναγκαίο αυτά τα θέματα να συζητηθούν εγκαίρως και ευρέως και να μην αποφασίζονται από μια κυβέρνηση που, προφανώς πλέον, δεν μπορεί να υποστηρίξει ότι έχει τη στήριξη της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού!

Οι απόψεις σας αυτές πιστεύετε ότι μπορεί να έχουν απήχηση και να βρίσκουν υποστηρικτές;

Θα ήθελα να πιστεύω ότι η καλοζωία, ο καταναλωτισμός και ο υλισμός της εποχής μας, σε συνδυασμό με τη συμφεροντολογία ενός εν πολλοίς ανυπόληπτου Τύπου, δεν έχουν διαβρώσει εντελώς τη φιλοπατρία και τη λεβεντιά της πατρίδας μου. Αλλά, και αν κάνω λάθος, δεν με νοιάζει. Γιατί υπάρχουν στιγμές στη ζωή κάθε ανθρώπου ?εξαιρουμένων, βεβαίως, των φιλοχρήματων οπορτουνιστών? όπου έκαστος κάνει αυτό που του υπαγορεύουν η συνείδησή του, η παράδοσή του, η φιλοπατρία του και η όση συναίσθηση καθήκοντος μπορεί να έχει.

Τι σημαίνει αυτό; Aς μην ξεχνάμε ότι μπορεί να υπογράψαμε -καλώς ή κακώς - το μνημόνιο, που συνεπάγεται απαράδεκτους περιορισμούς στην άσκηση της οικονομικής μας πολιτικής. Ουδέποτε όμως, εξ όσων γνωρίζω, υπογράψαμε μνημόνιο που μας αναγκάζει να απεμπολήσουμε τα εθνικά μας συμφέροντα.

Ως εδώ, λοιπόν, κύριοι και μη παρέκει! Η στιγμή που αυτό το σύνθημα θα γίνει δεκτό πλησιάζει και θα ακουσθεί τρανταχτά στους δρόμους.

Ερχονται χτυπήματα σε Θράκη και Αιγαίο

Για να επανέλθουμε στο Καστελόριζο: η τμηματική, ας την ονομάσουμε έτσι, διαπραγμάτευση θεωρείτε ότι διευκολύνει την επίλυση των προβλημάτων των δύο χωρών;

Οχι, για δύο λόγους.

Πρώτον: γιατί πάντα λέγαμε, μέχρις ότου άλλαξε τα πράγματα ο κ. Σημίτης στη Μαδρίτη, ότι εμείς ένα πρόβλημα παραδεχόμαστε μόνο και αυτό ήταν το πρόβλημα της υφαλοκρηπίδας. Σταδιακά, η λίστα de facto διευρύνθηκε, όπως ήθελαν οι Τούρκοι, οι οποίοι ιστορικά πορεύονται «σιγά σιγά», χωρίς όμως ποτέ να κάνουν πίσω!

Εάν έτσι, λοιπόν, μας κληροδότησαν τα Ιμια και τη Μαδρίτη, τότε πρέπει και εμείς να διατυπώσουμε τα δικά μας «παράπονα» και αυτά δεν αφορούν μόνο τα ζητήματα του Πατριαρχείου που εξάλλου είναι θέματα θρησκευτικών ελευθεριών. Και, ενδεχομένως, θα συμπλήρωνα: «Εφόσον θέλετε να συμπεριφέρεστε έτσι, δεν βλέπουμε για ποιον λόγο εμείς πρέπει να σπεύδουμε, όπως κάκιστα πράττει σήμερα ο κ. Δρούτσας (εντείνων την πολιτική Μπακογιάννη), να πρωτοστατούμε στον ευρωπαϊκό χώρο για την αποδοχή σας ως πλήρους μέλους της ΕΕ».

Αναφορικά τώρα με το νησιωτικό σύμπλεγμα του Καστελόριζου, εάν δεχτούμε να το αποσυνδέσουμε από τα Δωδεκάνησα, είναι σχεδόν βέβαιο ότι αργότερα η Τουρκία θα εμφανίσει την περιοχή ως νησίδες που επικάθονται στην τουρκική υφαλοκρηπίδα, με απώτερο σκοπό να τους αρνηθεί το δικαίωμα να διεκδικήσουν τη δική τους Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη. Μπορεί, δηλαδή, η ελληνική παραχώρηση (σήμερα) να διευκολύνει την Τουρκία (αύριο) να επικαλεστεί την αρχή της αναλογικότητας, για να αποκτήσει το υπέδαφος μεγάλης θαλάσσιας περιοχής που από καιρό (και με σχετική ευκολία) οφείλαμε να είχαμε διεκδικήσει και κατοχυρώσει εμείς. Εναλλακτικά ή και επιπλέον οι Τούρκοι θα προσπαθήσουν να εφαρμόσουν στο Καστελόριζο τις ίδιες αρχές που προσπαθούν να μας πείσουν να δεχθούμε ως βάση του διαμελισμού του Αιγαίου. Οπως, λοιπόν, πρότεινα σε πρόσφατη επιστολή που έγραψα με τον Ελληνοαμερικανό καθηγητή κ. Καριώτη, η Ελλάς πρέπει να προχωρήσει στην οριοθέτηση της ΑΟΖ της, τουλάχιστον με την Κυπριακή Δημοκρατία.

Λέτε συχνά ότι η «παράδοση» θα παρουσιασθεί στο κοινό ωραιοποιημένη. Πώς το φαντάζεστε ακριβώς;

Πρώτα απ’ όλα θα βασίζεται σε δύο πυλώνες: τα χρήματα και τους φόβους των ταλαιπωρημένων συμπολιτών μας.

Ο πρώτος θα υπερβάλλει πόσο θα ωφεληθούμε από τις γεωτρήσεις.

Ο δεύτερος πυλώνας θα είναι η παρούσα «μουγκαμάρα» των φοβισμένων Ελλήνων που θα υποστούν καταιγισμό δημοσιευμάτων για το πόσο αναγκαίο είναι να δώσουμε ένα τέλος σε μια ατυχή σειρά «πολεμικών συρράξεων» -όπως πρόσφατα και τόσο άστοχα χαρακτήρισε η κυρία Μπακογιάννη την Αλωση της Κωνσταντινουπόλεως και την Επανάσταση του 1821- που αδίκως οι «γλαφυροί πατριώτες» -βλέπε φανατισμένοι προγονοί μας- κατ' επανάληψη παρερμήνευσαν!

Βεβαίως, τι μπορεί ο «κακόμοιρος» Ελληνας να αντιτάξει σ’ έναν τέτοιο καλά χρηματοδοτούμενο -γιατί «λεφτά υπάρχουν» για τέτοιες προσπάθειες- πόλεμο; Θα μπει, λοιπόν, στο καβούκι του, δίκαια θα γίνει ακόμη πιο κυνικός και, δίκαια πάλι, θα ονειρεύεται την ημέρα που αυτός πια θα επιβάλλει από τα κάτω τη δίκαιη τιμωρία.

Τι ακριβώς θα κάνατε διαφορετικό από ό,τι πράττει σήμερα ο κ. Δρούτσας;

Εννοείτε τον κ. Παπανδρέου, μια και ο κ. Δρούτσας, ως γνωστόν, είναι ετερόφωτος επιστάτης των πρωθυπουργικών διαταγών.

Πρώτον: θα προκαλούσα -δεν θα απέφευγα- μια δημόσια συζήτηση για όλα αυτά τα θέματα. Το σκότος αρέσει μόνο στους συνωμότες.

Δεύτερον: θα αντέκρουα αυτή την αηδή και συνεχώς προβαλλόμενη φενάκη, από τις γνωστές επιδοτούμενες δεξαμενές σκέψης ότι η Τουρκία τάχα άλλαξε και αιφνιδίως μεταβλήθηκε σε επιστήθια φίλη μας.

Τρίτον: θα καθυστερούσα την είσοδο της Τουρκίας στην ΕΕ, επικαλούμενος το συμφέρον της Ευρώπης να μην κληρονομήσει τα προβλήματα που -καθ’ ομολογίαν του ίδιου του κ. Νταβούτογλου- θα έφερνε μαζί της μια πλήρης ένταξη.

Τέταρτον: θα προετοίμαζα, με διάφορους τρόπους, τη μονομερή διακήρυξη των δικαιωμάτων μου στην ΑΟΖ μας και μετά θα προχωρούσα στην οριοθέτησή της.

Πέμπτον: εν συνδυασμώ με τα ανωτέρω, θα ενίσχυα τις δικές μας διαπραγματευτικές δυνατότητες, πλησιάζοντας όλους όσοι μπορούν να μας βοηθήσουν, και δεν θα βασιζόμουν μόνο σ’ αυτούς που μας εγκατέλειψαν στο παρελθόν.

Εκτον: μαζί με όλα τα προηγούμενα, θα ξαναέδινα στους συμπατριώτες μου αυτοπεποίθηση, ενισχύοντας την πίστη τους στο παρελθόν τους, την ιστορία και τη θρησκεία τους, και θα «ξήλωνα» τάχιστα την προπαγάνδα ξένων αλλά και Ελλήνων, η οποία έχει δημιουργήσει αυτό το «κόμπλεξ» ενοχής και κατωτερότητας που μας διακατέχει απέναντι στην Τουρκία.

Τέλος, θα προειδοποιούσα τόσο τους ενδοτικούς πολιτικούς όσο και τα δημοσιοϋπαλληλικά (και επιδοτούμενα) «ακαδημαϊκά δεκανίκια» τους ότι με την παρούσα συμπεριφορά τους πλησιάζουν το οριακό σημείο όπου η πολιτική ευθύνη ενδέχεται να μετατραπεί σε ποινική.

Έθνος

Λάρυμνα και ΛΑΡΚΟ: μαύρη μαυρίλα πλάκωσε…

Αναρτήθηκε από..... energoipoliteskv.blogspot.com


Το εργοστάσιο μεταλλουργίας της ΛΑΡΚΟ στη Λάρυμνα. Μαύρη σκουριά καλύπτει τα πάντα. Μαύρη γη, μαύρος αέρας, μαύρη θάλασσα, μαύρες παραλίες. Κι όμως κάποιοι ψαρεύουν ενώ στον διπλανό κολπίσκο έχει ιχθυοκαλλιέργειες

Το βίντεο που ακολουθεί, αδιάψευστος μάρτυρας




Από ....lamianews

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας "σέντρα"

Αναρτήθηκε από......energoipoliteskv.blogspot.com